• 128.

    אמסלם וש''ס

    רגב דן, 04/10/11 10:32

    כל הכבוד לאדם נאור וישר שאינו חושש מלאמר אמת עצובה כל כך על מפלגה המתיימרת ליצג ערכי אמת.

    ישר כח וכן ירבו כמוך הרב אמסלם.

  • 127.

    תגובה

    פעימה, 18/07/11 17:08

    שירבו אנשים כמוך ועוד יותר אנשים דתיים/ רבנים כמוך
    אשרינו שיש בעם מפולג ומפוזר פה בארץ בן אדם מוסרי עם שני רגליים על הקרקע

  • 126.

    אין עלייך הרב אמסלם!!!אתה ענק!!!

    מתן לקר., 27/05/11 12:06

    בברכה: ממתן לקר מירושלים...

  • 125.

    איפה אטיאס האשכנזי

    אשר, 25/06/10 03:03

    תעיף כבר את יו''ר תנועת ש''ס העולמית וסגן ראש הממשלה ושר הפנים ושר התמת לשעבר ושר העבודה והרוחה לשעבר חבר המטבחון חבר של כל הטוניזים
    לא שאתה אטיאס יותר טוב אלה שרק אתה יכל ללכלך עלו לרב והוא יזרק אותה ואתה תוריד את ש''ס ל4 מנדתים כי יש לך דיבור ורגש אשכנזי ובוחרי ש''ס רוצים ספרדי אמיתי כמו הרב חיים אמסלם או כמו הרב אריה דרעי

  • 124.

    הקשבתי לדברים שלך הרהג חיים אמסלם

    עובדיה שרון, 25/06/10 02:40

    ישר כוח גדול גדול הרב חיים ירבו כמותך בישראל מנהיג של אמת עלך נאמר ודובר אמת בלבבו הצלחתה להוריד את כתר ההנהגה מעל ראש המנכלית של המדינה שטיפחה את יו''ר התנועה שקרן מדופלם פליטקאי זול חברי הכנסת של ש''ס נמאסתם חוץ מלדאוג לעצמכם אתם לא עושים כלום למען יהדות ספרד ששלחה אתכם לכנסת עם משכורת עתק והילדים הנשמות הספרדיות משוטטים ללא מסגרת ישיבה או תלמוד תורה ואף אחד לא עוזר כנל הבנות הספרדיות שלנו נשלטות ע''י מנהלים אשכנזים שזורקים אותנו לרחוב איפה אלי אישי העיקר תוארים סגן ר''ה שר בשבילי ובשביל עוד אלפים כמני אתה זבל לא שליחו של מרן אתה משקר אותו במצח נחושה
    אני וכל המשפחה שלי לא נצביע ש''ס רק הרב חיים אמסלם תלמדו ממנו תסתקלו על חצי הכס המלאה וחסר לכם שתנסו להוציא אותו

    בהערצה לרב חיים עובדיה שרון

  • 123.

    אשריך

    גלעד, 09/01/10 22:55

    אשריך

  • 122.

    סוף סוף יש רב אמיתי

    ניורקר, 08/01/10 06:33

    סוף סוף יש רב אמיתי שלא סופר אף אחד ואומר את האמת
    למרות שחלק מההנהגה שמעליו צבועים לפעמים ואגואיסיטים
    וזה האמת אפי' שהיא קשה להאמר !!!
    באמת מזכיר את ר' אריה דרעי שלא ספר אף אחד
    וניראה שקם לנו אריה חדש ואמיתי
    ר' חיים חזק ואמץ אל תערוץ ואל תחת !!!
    יש לך הרבה הרבה הרבה שכר מהשמיים
    בכל הדברים שראיתי עד עכשיו לבנתיים צדקת
    על האינטר-מת אמרת שזה דבר שצריך להתפשר ולפתור אותו ולא לאסור לגמרי כי זה דבר שהציבור לא יכול לעמוד בזה וצדקת !!!
    אותו דבר כמעט צדקת על הגיורים.......
    אפי' שיש רבנים בכירים שבגלל אינטרסים לא הסכימו איתך
    תמשיך כך ותתבע את הממציאים שמקנאים ומפחדים מהאמיתיות שלך !!!
    אלי ישי לך הביתה תביא את אריה דרעי !!!
    צריך לעשות קבוצה כזאת בפייסבוק הקוראת למהפכה בהנהגת ש''ס בדחיפות !!!

  • 121.

    ההרב חיים אמסלם

    מרגלית אליאב, 05/01/10 23:20

    כל הכבוד לרב והלוואי והיו עוד כמותו
    הדת היתה שונה

  • 120.

    אל תירא ואל תחת (ל''ת)

    מושיקו, 20/10/09 09:43

  • 119.

    מי זה בכלל חתיכת חולה נפש מה אתם עיוורים? (ל''ת)

    דוד, 23/09/09 03:55

  • 118.

    אתה סתם ברברן. בזכות הרב ש''ך יש את ש''ס. ואת מי אתה מייצג

    אם לא את העובדי אלילים (תמונות)- בבא סאלי-אבוחצירא, 18/09/09 05:38

    בושה

    הליטאים הצילו אותנו מעבודת אלילים. וגם, פלפול זו הדרך הטובה ביותר לפתח שכל - ועכשיו ברור למה אתה מדבר ככה

    • ל118 איפה אתה עובד

      עובדיה שרון, 25/06/10 02:52

      הליטאים משלמים את המחיר על שהכניסו את האלינס למרקו לאגיר ועוד שהרסו עשרות נשמות טובות מבני ספרד הרב שך זצ''ל ראה בפיקחותו שהגיע הזמן לתקן את המעוות וקם והחזיר את ההנהגה שנגזלה ליהדות ספרד תלמד הסטוריה נשמה טובה רק אתה חייב לדעת שאלי ישי לא עושה כלום מה שמפרסמים בורא עולם יכול לעשות ע''י שליחים אחרים שאלי ישי יעשה מעשה נועז להלחם על כל נשמה של נער ספרדי ולהוציא ממנו יקר

      הרב חיים ספרדי טהור אוהב אותך יהודי ספרדי יקר

  • 117.

    המשיח....

    ספרדי 24 קראט, 23/08/09 16:00

    ח''כ הרב אמסלם,מדוע התחבאת עד עכשיו, אנשים כמוך מרימים את הראש של כולנו, אל תפחד מאף אחד אתה שומע....? אתה המשיח הפוליטי שלנו ,ספרדים... כולנו אחריו!

  • 116.

    כל הכבוד הרב אמסלם.

    הפרענק, 23/08/09 00:38

    כל מילה בסלע.

  • 115.

    שס

    1633 , 20/08/09 11:33

    יצירת תרבות האפליה בדרך המקצועית ביותר.
    כבר מעל 50 שנה עושים את זה מצוין? ועדין האשכנזים אשמים.
    לא יעזור להם חינוך ספרדי\\אשכנזי בכל מצב יש אשם רק לא הם.
    רדו מנושא העדתי,נסו להיות ישראלים.

  • 114.

    קול ענות גבורה אני שומע, אני יודע היטב את המחיר שאתה משלם על האמת שלך

    רמי, 18/08/09 15:56

    הרב אמסלם חזק וברוך, אתה משמיע את הזעקה העמומה הבלתי נשמעת של עשרות אלפי מצביעי ש''ס בהווה ובעבר, ספרדים דתיים שמרגישים על בשרם יום יום את כל אותם תחלואים שעליהם אתה מתריע.
    ש''ס קמה ונוסדה כמפלגה שתכליתה לתת לציבור המזרחי מקום בחברה הישראלית, מקום מכובד, מקום שוה בין שוים כיאה וכראוי לעדות מפוארות כיהדות מרוקו ועירק וסוריה אשר היו בשיא פארם התרבותי והרוחני טרם עלייתם ארצה ואשר התנפצו לרסיסים על גבי הסלעים שעל חופי ישראל, תרבותם נחרבה ותורתם נעלמה והובלעה ב''כור ההיתוך'' האליטיסטי אשכנזי.
    איננו זקוקים לחיזוקים כלשהם מאשכנזים, להיפך, עדות המזרח תרמו לתרבות הרוחנית של האומה היהודית לאין ערוך ושיעור מאשר אחינו האשכנזים, ביכולתינו לחזור לשורשים אם נשכיל להוקיר אותם ולא לרעות בשדות זרים, אבותינו היו יהודים יראי שמים שידעו לתת מקום של כבוד גם לשונה, לאלו שאינם שומרי מצוות, הם ידעו אהבת ישראל מהי, הם לא הכירו את התרבות המלחמתית הנוקשה המוכרת כיום לציבור הכללי כלפי הציבור החרדי, הם דגלו בערכים של ואהבת לרעך כמוך, הם דגלו יותר בימין המקרבת מאשר בשמאל הדוחה.

  • 113.

    תתפטר ומהר (ל''ת)

    סבג, 17/08/09 10:51

  • 112.

    החינוך התורני שש''ס מעודד כל כך על חשבון המדינה הוא גידול סרטני ממאיר (ל''ת)

    סרטן החינוך התורני, 16/08/09 22:12

  • 111.

    העיקר שהבנות הפרענקיות מ 'אור החיים ' עושות אצלי ספונג'ה (ל''ת)

    ליטאית , בני ברק, 16/08/09 16:47

    • עדיף שיעשו ספונג'ה ויהיה להם כסף מזה שאבא שלהם ישנורר בדלתי פרנקים (ל''ת)

      בני ברקי, 17/08/09 15:44

  • 110.

    נציג שס גורם להכללה קשה ביותר כול מרכיבי החברה הישראלית (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/08/09 12:17

    • אשמים בצרות העין והגזענות והאנטישמיות של החברה בישראל (ל''ת)

      פקק תנועה , 16/08/09 14:31

      • גם גורמים נוספים הגיע הזמן שנגיע לאחדות דעים לגבי מצאנו היהודי ישראלי (ל''ת)

        פקק תנועה , 17/08/09 10:07

  • 109.

    כמה מרענן לשמוע שר ש''סניק אינטיליגנט, חושב ולא מניפולטור עבריין וצדקן (ל''ת)

    ש''ס היא מייצרת הנחיתות הספרדית ומנציחה אותה, 16/08/09 11:17

  • 108.

    האם הרב אמסאלם במשך כל השנים אמר לרב עובדיה את אשר פרסם היום

    ישורון, 16/08/09 02:43

    אם אמר ! אשריו.
    אם לא אמר אזי הוא גבור לאחר מעשה.
    הבבא ברוך גם היהי במפד''ל,גם הרב מרדכי אליהו במפד''ל, למרות שהוא מחזיק בבן איש חי,ולמרות שהאשכנזים המזרוחניקים לועגים לו וגם לשמואל בנו.
    דבר אחד צריך גם ללמד גם בישיבות של הרב מזוז.
    תרבות ,תרבות ולא להיות חכם ,אבל פרימיטבי.
    אני דוגל בספרדיות חרדית כמו רבותנו הקדמונים, בשיטת העיון ואליבא דהילכתה,ולא שיטת הפילפול כדי להראות שאני גאון יותר מרש''י זה למוד שאל הגאווה ''אני'' צריך קודם להבין לעומק את הגמרא ועד הפסיקה, זו גדולת חכמי ספר.

  • 107.

    כל המיגיבים הם אשכנזים צאצאי גויים שהתגיירו,גיזעניים ושנוזלים

    ישורון, 16/08/09 02:36

    ולכן אני גם מסכים עם הרב אמסאלם שכל תקוותו של הרב עובדיה ,הוא עולם התורה בדרכם של גדולי הספרדים,ולא להחניף לכופרים האשכנזים.

  • 106.

    האפליה קיימת

    מבקר המבשר, 16/08/09 01:11

    ועוד איך

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=1176422

  • 105.

    מה עושה מרוקאי ''גאה'' שרוצה להתקדם,ומבין כי נגמקה לו הקריירה בש''ס ?-

    מעניין , 16/08/09 00:09

    נותן משל על תרנגול שרוצה להיות טווס,ובזה מתיימר ''לתקן'' את העוולות...
    ומדוע לא ישווה את הספרדים לטווס חולה הרוצה להיות תרנגול ?
    בש''ס פועלים על פי העקרון כי הרב הוא הסמכות העליונה,האם הדרך לפנות לקריירה חדשה מחוייבת להיות ע''י דריסת עקרונות המיפלגה אליה הוא משתייך ?- לא מתאימים לך העקרונות-תעזוב ותקים מפלגה אחרת.ומה התועלת לפנות לתקשורת החילונית,ודווקא בתקופה זו?
    חוץ מזה,הרב הציע לך לפנות לתורה,ולא לרבנות.
    איזה ''נחת'' רוח,ו''קידוש'' השם אתה עושה בציבור,תוך גרימת צער לרב שהחליט להתעלם ממעשיך התמוהים,במקום ללבות את האש ?
    הלא לימדונו חז''ל כי מעט אור דוחה הרבה מן החושך ? ומדוע כבודו בוחר בכלי החושך בכדי להלחם ? ימים קרובים יגידו..


    ולגבי הטענה על אלו ששולחים את בניהם לישיבות אשכנזיות-
    ידוע לכל כי עד הקמתה של ש''ס,לא היו מוסדות ספרדיים כלל.
    ש''ס דאגה להקים מוסדות אלו,עבור הציבור הספרדי הכללי,ולאו דווקא לזה החרדי.
    מוסדות אלו עדיין בשלבי התבססות,בניגוד לאלו של האשכנזים,ולכן אין פלא על אלו השולחים את בנייהם למוסדות האשכנזים-האם זו עברה ללמוד במקום מבוסס ללא קשר לשייוכו העדתי ?!

  • 104.

    אנחנו כבר משתוקקים לראות את הצדיק בניזרי כדי שיחזק אותנו מוסרית וערכית (ל''ת)

    אסירי מעשיהו האגף התורני, 15/08/09 23:46

  • 103.

    לבטל לש''סניקים ולחרדים את האזרחות מאחר והם סרבני עבודה ושרות צבאי (ל''ת)

    השתמטות=בוגדנות, 15/08/09 22:51

  • 102.

    בכל מקרה הם יהיו טפילים משתמטים ולא משנה איפה הם ילמדו (ל''ת)

    טפילים מוצלחים?, 15/08/09 22:49

  • 101.

    ה''חינוך'' התורני של ש''ס לבערות,נחשלות,טפילות,עוני ופיגור מציב אותם גבוה

    ה''חינוך'' התורני של ש''ס, 15/08/09 22:25

    ברשימת המחבלים בחוסנה הכלכלי והצבאי של המדינה.עם ''יהודים'' כמו הש''סניקים מדינת ישראל לא צריכה אוייבים.

  • 100.

    ועם זאת, בזכות הש''סניקים הצדיקים הצלחנו להעיף את גוש קטיף מהרצועה (ל''ת)

    אורי אבנרי, 15/08/09 21:24

    • אני לא בעד ש''ס אך בעניין הזה אתה טועה. ש''ס הייתה באופוזיציה בגירוש

      ישראלית , 16/08/09 11:24

      מהגוש והתנגדה לו נחרצות!
      ש''ס חטאה באוסלו
      אך לא חטאה שוב בהתנתקות(אגודה לדוג' תמכו גם תמכו...!).
      נקווה שלא תשוב עוד לכיסלה.....

      • ושובינה ראשית באוסלו עם השמאל הקיצוני ודראושה (ל''ת)

        שבי, 16/11/10 07:39

  • 99.

    אין קיפוח

    א, 15/08/09 15:20

    תפסיקו להעלות את הנושא,ש''ס הם אלה שממשיכים את הקיפוח הזה,ש''ס והחרדים הם אוכלי חינם ומסוכנים מאוד לעתידה של מדינת ישראל,הם מנציחים פה את הבורות כדי לזכות בקולות ולא כי אכפת להם באמת מהאזרחים העניים,הם מנציחים פה את העוני ואנחנו החילוניים הכלבלבים שלהם.צריך לבטל להם את כל הקצבאות תתארו לעצמיכם מה היו עושים פה בלעדינו.....

  • 98.

    שס

    אריה, 15/08/09 12:24

    אני חושב שהוא אמיץ ואומר את כל האמת על שס גם אריה דרעי למד אצל האשכנזים וגם ילדיו ישר כח הרב אמסלם

  • 97.

    ש''ס תנועת הנחיתות המקצועית המנציחה פיגור ונחשלות מתמשכים של תומכיה (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 15/08/09 12:15

  • 96.

    ש''ס תנועת הנחיתות המקצועית המנציחה פיגור ונחשלות מתמשכים של תומכיה (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 15/08/09 12:14

  • 95.

    שס חולה בכל הגוף. צריך לנתק אותה מצינורות ההחיאה של כספי הציבור (ל''ת)

    גיא, 15/08/09 12:11

  • 94.

    מה הקולות האלה?מי מחזיק אותו בכנסת בכח?

    השכר?הכבוד? האשה?, 15/08/09 11:59

    המרן יעזוב?או לא יעזוב?זאת השאלה...אבל רק הכסף ידבר בסופו של סיפור,כנראה

  • 93.

    לא מספיק פירוד בין דתיים וחילונים תעשה גם ספרדים(כנסו)

    רבינוביץ , 15/08/09 11:53

    ואשכינזים. למדת טוב מהפלסטינאים מתפלגים ונלחמים אחד בשני, למה שאנחנו לא נעשה אותו דבר וכך נחסל את מדינת ישראל. חכם גדול אתה יא רב חיים אמסלם.

  • 92.

    במקום לדאוג לשכבות החלשות,דואגים להנצחת העוני.

    נתן.ש מעלות. , 15/08/09 11:50

    מקוואות וישיבות אינן מספקות מזון לשכבות החלשות,החזקתם באה ע''ח השכבות החלשות.בקצרה ''נמאסתם עלינו''.

  • 91.

    ניכר בדברים שהם דברי אמת - אם היו רבים כאלה - היתה באה הישועה. (ל''ת)

    ישר כח - אל תרא ואל תחת, 15/08/09 11:43

  • 90.

    מיהו ספרדי?

    וילי, 15/08/09 11:35

    סמטוכה שכזאת מנסים להאכיל את הציבור.
    עובדיה יוסף הוא עירקי!
    מה לו ולספרדי? כלום!

    רגשי הנחיתות של אלה המתקראים ספרדים צועקים מכל פינה.
    ממש כשם שהם מתדפקים על פתחי הישיבות האשכנזיות הנחשבות,
    כך הם נאחזים ב-''ספרדיות'' הנחשבת!

    איך נגדיר ספרדי מיהו?
    כמו תמיד אצלם,
    על דרך השלילה=כל מי שאינו אשכנזי הוא ספרדי וזה כולל(בבלים,תימנים,בוכרים,חלאבים וצפון אפריקאים וכו').
    באיזה קהילות באמת מדובר בספרדים?
    תורכיה,בולגריה,יוון וספרד.

    • צודק.

      ניר, 15/08/09 12:18

      גם יוצאיי פורטוגל ויהודיי הולנד.

  • 89.

    צודק.

    יאיר, 15/08/09 11:24

    הבעיה של המזרחים היא שהם חשים נחותים למול יוצאיי מזרח אירופה. כבן התרבות המערבית ויוצא מערב אירופה ,אני יכול לומר כי ההתנשאות של יוצאיי מזרח אירופה היא יותר מנגנון הגנה. הם לא מאמינים שהם טובים ממישהו.המזרחים הם אגב היחידים בכל העולם שמכבדים אותם .בכל העולם הם נחשבים נחותים ואף מעבר לכך.
    לח''כ אמסלם אני מציע לעודד מצויינות אצל המזרחים ורצון עז להתקדם. שייקחו זאת כפורייקט לאומי-עדתי ושילחמו כמה שאפשר עד שיהיה שיוויון בין העדות.

    הריי רומני-מולדבי ופולני הם ממש לא מציעה בעיניי מערב אירופה אלא אנשים די טיפשים,בורים ולא אייכותיים.

    • בפרסי נובל יהדות פולין מובילה עולמית מדורות

      והיא רובה המוחלט של היהדות גם מספרית, 15/08/09 13:42

      פולין, בגבולותי הנוכחיים, וגם רומניה היו חלק מאוסטרו-הונגריה שהיא אמה הורתה ש הציביליזציה עולמית.
      גם היום בפולין וברומניה יש ביחד יותר תעשיה כבדה ויותר תעשיה מתקדמת
      מבכל העולם המוסלמי יחדיו, לו פי 20 אנשים.

  • 88.

    הגיע הזמן שמישהו מתוכם יודה באמת...מפלגה צבועה ומושחתת ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/08/09 11:22

  • 87.

    איש כלבבי.המסורת הספרדית לאין שיעור טולראנטית מהחרדית אשכנז (ל''ת)

    עמי, 15/08/09 11:21

  • 86.

    סופסוף ש''סניק שאומר את האמת

    עזרא מנצור, 15/08/09 10:33

    ח''כ אמסלם הוא חכם ואמיץ. הוא שם ללעג את כל החוכמולוגים בש''ס, הוא העמיד אותם במקומם: גזענים וחשוכים!

  • 85.

    כל כמה שנים מנהיג ש''ס נוסף הולך לכלא על גניבה. הם לא חולים, הם בושה! (ל''ת)

    השני מהאמצע, 15/08/09 10:07

  • 84.

    אם כולם בש''ס היו כאלה

    תנין, 15/08/09 09:22

    אז באמת הייתה מושבת עטרה לראשה.

  • 83.

    די כבר עם הנצחת ההבדלים העדתיים, זה מרתיח את הדם (ל''ת)

    אזרח, 15/08/09 09:03

  • 82.

    הרב עובדיה?? אתה מתכוון לאייטוללה עובדי יוסוף.. פחחחחחחחח (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 15/08/09 08:05

  • 81.

    הרמבם

    איתן, 15/08/09 06:44

    הרמבם למד בישיבה אשכנזית?

  • 80.

    אשכנזים הם ''מוקצים מחמת מיאוס'' בושב למדינה (ל''ת)

    avyb , 15/08/09 01:43

  • 79.

    אוי למדינה שללמוד אצל אשכנזים ''רחמנא ליצלאן''

    avyb , 15/08/09 01:24

    נחשב ל''לרעות בשדות זרים''

  • 78.

    אוי למדינה שללמוד אצל אשכנזים ''רחמנא ליצלאן''

    avyb , 15/08/09 01:20

    נחשב ל''לרעות בשדות זרים''

  • 77.

    יותר משהם שונאים את האשכנזים, הם שונאים את עצמם (ל''ת)

    כל ישראל חברים, 15/08/09 00:22

  • 76.

    אדם רציני פתןח ומעמיק! (ל''ת)

    012345 , 15/08/09 00:09

  • 75.

    אתה בדיוק כמו באן לאדן שנילחם בחמאס זו טריפה וזו נבלה

    אברהם אבינו...אשכנזי, 14/08/09 23:07

    אבל תמשיכו להתקוטט ולהנציח את הבערות......אני נהנה

  • 74.

    אמת מצמררת בעולם השקר

    דוד טולידאנו בברלי הילס קליפורניה, 14/08/09 22:37

    אהובי הרב חיים אמסלם
    ניכרים דברי האמת הזועקים מגרונך כדברי אלוקים חיים. אולם דע לך אח יקר כי אין עולמנו עולם השקר סובל דברי אמת.
    חיים אנו בעולם שאין בו מקום לאמת ולצדק. כל מילה שאמרת הלא היא חקוקה בסלע לעולמי עד ואנו המקורבים למעגל התורה יודעים יותר ממה שיורשה לנו לספר קבל עם ועולם. אני יודע שתקבל על הראש מכל קרן זווית בשבועות הקרובים אך אל נא תיכנע גם אם יניחו מהמורות בדרכך. אין לדעתי מקום לפולמוס ציבורי בענין מפני שהפולמוס לעולם לא יכסה את האמת המחפירה והכואבת באמת. אז עצתי לך היא הנח להם לישראל. אמרת דברי אמת חוצבי להבות. תן לאחרים לאסוף את השברים של עצמם.

    אוהבך ומוקיר אישיותך הנאצלת
    דוד טוליאנו

  • 73.

    ש''ס הגונה? כמה ח''כים מטעם ש''ס ישבו בכלא מאז הקמתה בשנת 1984? (ל''ת)

    קרח9 , 14/08/09 21:23

  • 72.

    ש''ס הגונה? כמה ח''כים מטעם ש''ס ישבו בכלא מאז הקמתה בשנת 1984? (ל''ת)

    איש הקרח , 14/08/09 21:22

  • 71.

    יש תנ''ך ספרדי ותנ''ך אשכנזי? תלמוד ספרדי ותלמוד אשכנזי?

    דוד כהן, 14/08/09 21:21

    למה שיהיו בכלל בתי ספר נפרדים? שילמדו כולם יחד.

    • ש''ס בבלי

      חיים כהן, 14/08/09 22:47

      כל האשכנזים לומדים ש''ס בבלי . ב''ה שלא החליפו את השם לקרוא לו ש''ס אשכנזי. מה שלא יהיה הם האשכנזים חייבים ללמוד את התלמוד שלנו את הרמב''ם שלנו כל התורה שלהם זה מהספרדים הם אין להם כלום חוץ מלעשות פילוג בזה הם ממומחים

    • בוודאי, ו''אסור'' לערב בינהן, פסק הלכה של הרב עובדיה (ל''ת)

      avyb , 15/08/09 04:42

  • 70.

    ש''ס הגונה? כמה ח''כים מטעם ש''ס ישבו בכלא מאז הקמתה בשנת 1984?

    איש הקרח , 14/08/09 21:21

    דרעי, פנחסי, יאיר לוי, בניזרי, יאיר פרץ, עופר חוגי ועוד היד נטוייה. מפלגה חצופה ומושחתת שמטרתה לסחוט כספים ולהמציח את נחשלותם של יוצאי צפון אפריקה ואסיה.

    • זו הסתה!(ואני אשכנזי)

      אריק, 15/08/09 02:53

      כמה חברי כנסת מקדימה ישבו או הואשמו או סתם גנבו מאז הקמתה? (הרבה אחרי ש''ס).
      מפלגות סקטוריאליות נועדו להגן על האינטרסים של קהלן- ש''ס הגדילה את המכנה המשותף עד שנהיה רחב להשגת יעדיה.

  • 69.

    אבל גם אמסלם אימץ את לבוש השחורים המזרח אירופי (ל''ת)

    נא להתלבש כמו בישראל, 14/08/09 20:33

  • 68.

    הנסיון להחליף את יהדות אלגריה ומרוקו ביהדות ספרד צבעונית

    דש, 14/08/09 20:13

    שוב מתהדרים בנוצות של טווס על גב של תרנגולת,כבודם של יהודי צפון אפריקה במקומם מונח
    אבל לתפוס טרמפ על יהדות ספרד הוא שוב נסיון לחזק את המושג רגשי נחיתות,אז עם כל כך הרבה רגשי נחיתות ,הפסיכיטור יגיד ''אדוני אולי אתה באמת נחות''

    • כניראה שלא למדת הסטוריה יהדות

      קובי, 14/08/09 21:48

      ספרד חופפת ליהדות המזרחית . אם שמעת על הרמבם הוא נולד בקורדובה בספרד לערך ב1200 .כשהתחילו רדיפות היהודים בספרד הוא עבר למרוקו בגיל צעיר ומשם למצרים ונקבר בישראל . הוא הראש להלכות הספרדיות והשראה לשולחן ערוך שנכתב על ידי יוסף קרו בצפת . לידיעתך לאחר גירוש ספרד רוב היהודים המגורשים עברו לצפון אפריקה בלקן והאמפריה האוטומנית והתמזגו עם יהודי ארצות האסלם . לכן מזרחים ספרדים זה כמעט אותו דבר אם כעידה תפילה ומסורת . היהודים במרוקו וצפון אפריקה הושפעו מיהדות ספרד עוד מהכיבוש הערבי המורי .לא נורא לעיין בספרי ההסטוריה וללמוד מעט הסטוריה יהודית . אני ממוצא סורי לא מרוקאי ונושא שם משפחה ספרדי מאותה תקופה .אשכנזים ספרדים מוצאם מהמזרח התיכון אברהם אבינו ארם נהרים אברהם אבינו משבט הכאדים .ארם נהרים אזור סורי עירקי . יש איזה יבשת בעולם זה שמקירה ביהודים כבני המקום? די עם הגמגוגיה אירופאי ספרדי מזרחי רוסי אטיופי .נמאס.............

    • לא מובן מה אתה אומר 80% מיהודי מרוקו ואלגיר הם מגירוש ספרד

      מרוקאי שמדבר ספניולית, 14/08/09 21:55

      תביט בשמות משפחה שלהם

  • 67.

    חחח אתם לא רואים?? זה הכל פוליטיקה הוא בטח יצטרף למפלגה החדשה של דרעי (ל''ת)

    עוד תחמן, 14/08/09 19:47

    • אמסאלם

      חיים כהן, 14/08/09 22:53

      בודאי שהוא עומד להצטרף לאריה דרעי מה חשבת . ראה בכתבה הוא הזכיר שהוא בגיל של אריה מה לענין שהוא העלה מי שאל אותו בגיל של מי אתה . רק שיידע שאריה דרעי למד בישיבת חברון האשכנזית יחד עם הבן של הרב עובדיה יוף דוד זה שרוצה להיות הרב של ירושלללים

  • 66.

    אני חילוני ואשכנזי (מה לעשות) , אני מבטיחך שאם תקים לך מפלגה.

    דני ב., 14/08/09 19:09

    ותקיף את עצמך באנשים יראי שמיים וישרי דרך מהסוג שלך, אני אהיה מראשוני בוחריך.

  • 65.

    אמסלם כל הכבוד=כן ירבו כמותך=סוף לצביעות והעמדת הפנים=דרעי אשם בכל=צבו (ל''ת)

    נ.כהן דרעי התוכס לייקר=התחכך בהם=ורצה להיות כמותם!, 14/08/09 19:02

  • 64.

    שפכו מיליארדי שקלים על ש''ס - לא יצא מהם אף ת''ח.רק עבריינים ונרקומנים (ל''ת)

    לפחות שישתקו, 14/08/09 18:51

    • אמת ויציב

      אברהם אבינו, 14/08/09 23:08

      מפלגה שמנציחה את בערות חבריה למען יאריכון ימיה

  • 63.

    הש''סניקים צריכים לעבור גיור לחומרא ואז נקבל אותם . (ל''ת)

    ליטאי, 14/08/09 18:48

    • לא רק! לחתוך להם את העורלה פעם שנייה (ל''ת)

      אסטוני, 14/08/09 19:44

  • 62.

    הרב, כל מילה בסלע! (ל''ת)

    mairmair , 14/08/09 18:39

  • 61.

    אמסלם, רק תאשר שאלוהים.. זו רק שמועה.. ואז הכל מושלם... (ל''ת)

    המנוול , 14/08/09 18:14

    • מה זה נבוכדנצאר ?? חנה ושבעת בניה ? להשתחוות לצלם ? לך ל1000 עזאזל (ל''ת)

      יהודי, 14/08/09 19:19

      • תמיד יהודים כמוך שנאו את מי שהעמיד מולם מראה וגידפו אותו..

        מיתמית , 14/08/09 20:03

        למה לגדף אם אפשר לקלל או לעשות פולסא-דנורא, אתם הרי מאוד קרובים לכת השטן...

      • אתה יהודי, אבל בסיגנון טליבאני (ל''ת)

        לשבור את הפאנאטים, 15/08/09 11:53

  • 60.

    ש''ס על רגל אחת= מפלגת גיבנת , בין יהדות התורה והבית היהודי , קהילה

    ש''ס -הגימלאים-ד''ש, 14/08/09 18:12

    טעונה ברגשות קיפוח בלא כל רצון להתמודד אל פני המחר ,קהילה עדרית צועדים בעיניים עיוורת אחרי קבוצה מצוצמת של מנהיגים מושחתים אישית ברובם ,הנהגה שתדאג לטפח את ההמשכיות של הבערות ולדכא את המחשבה העצמית .
    סופה של ש''ס חרוט וברור .השאלה אינה אם ? אלא מתי?

  • 59.

    אני כבר שנים טוען שהם דפוקים וכל העולם תוקף אותי..תודה אמסלם.. (ל''ת)

    המנוול , 14/08/09 18:12

  • 58.

    אדיר אדירים!

    אופיר, 14/08/09 17:57

    סוף סוף מישהו מזכיר את מה שהמזרחיים שכחו

  • 57.

    משב רוח מרענן ודעו שישי הפך את תומכי ש''ס לביבונים לכל דבר ועניין. (ל''ת)

    שפתי כהן , 14/08/09 17:54

  • 56.

    שותה מבאר ויורק לתוכה!!!תתפטר ומהר (ל''ת)

    סבג, 14/08/09 17:51

    • לא עדיף שישאר וינסה לתקן את המעוות? (ל''ת)

      ronentat , 15/08/09 03:26

  • 55.

    אתם מגיבים בשנאה לש''ס כאילו מישהו בכלל סופר אותכם (ל''ת)

    אגגדיר , 14/08/09 17:49

  • 54.

    משב רוח מרענן ודעו שישי הפך את תומכי ש''ס לביבונים לכל דבר ועניין. (ל''ת)

    שפתי כהן , 14/08/09 17:49

  • 53.

    אך כמה תחמושת סיפקת לחילוניים ...ראה ערך ..מלחמת קדש..

    כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 17:49

    שהוא הנציג שלהם..

  • 52.

    דרעי אומר את זה כבר 10 שנים ואף 1 לא שומע לו .. הגיע הזמן להצעורר (ל''ת)

    אגגדיר , 14/08/09 17:46

  • 51.

    אני לא מסכים איתו בכל אבל אני ב100% חושב שצריך להתנתק דחוף מהליטאים (ל''ת)

    אגגדיר , 14/08/09 17:45

  • 50.

    מי שעשה אותך ספרדי מר חיים אמסלם, עשה גם שיתפסו אותך במכס,...

    מיתמית , 14/08/09 17:39

    אתה בטחו שזה אלוהים? אתה לא בונה עליו יותר מידיי? אולי הוא גם גרם לכך שש''ס יהיו מושחתים? מה הוא עושה עשה ?

    • ש''ס מןשחתים ??? אתם החילונים מושחתים כל בתי הסןהר מלאים ממכם (ל''ת)

      אגגדיר , 14/08/09 18:10

      • לא רק מושחתים- גם מכוערים (ל''ת)

        סקנד אופיניון, 14/08/09 19:05

  • 49.

    יפה ונאה. ועדיין לא הבנו - הספרדים בעבר שירתו את המדינה בכל התחומים

    ועכשיו כולם ישיבע בוחרס - כולל ח''כ אמסלם, 14/08/09 17:20

    לזה יש לו פיתרון או לא?

  • 48.

    סוף סוף מישהו מיש''ס שאומר את האמת וכול האמת.

    יוסי, 14/08/09 17:12

    כול הכבוד לרב.

  • 47.

    ח''כ אמסלם - אתה האיש הכי חכם בשוס בלי יוצא מהכלל

    ישראלי, 14/08/09 17:06

    מלמטה ועד למעלה - תבורך.

  • 46.

    אני מבין אותו................

    RUBEN, 14/08/09 17:00

    אבל הוא לא בכיוון ההיסטוריה.......................

  • 45.

    אין ברירה .חייבים להודות לאשכנזים שהורידו אותנו מהעצים (ל''ת)

    ז'וז'ו, 14/08/09 16:47

    • אתם בוזבוזים מזרחיים ממזרח אירופה פרימטבים עדיין בעצים ואל תנסה לשדרג

      אגגדיר , 14/08/09 17:48

      את עצמך

  • 44.

    לשוב למתינות הספרדית ואין פסול באיזכור גוונים ביהדות אך...

    חילוני, אשכנזי מתגעגע למתינות, 14/08/09 16:44

    כאשכנזי חילוני המתעניין במורשת ומעריך עושר תרבותי אינני רואה פסול בעיסוק העדתי החיובי הזה הקורא להשיב את הזרם המתון הזה של הדת למקומו המכובד. הוסף לו לימודי יסוד ברמה גבוה ואני בטוח שתביא להשבת עטרה ליושנה ואף מעבר לזה.

  • 43.

    תודה לאל - תיפרדו מהקיפוח המזרחי המדומיין!!! (ל''ת)

    דן, 14/08/09 16:42

  • 42.

    מקופחים נמאסתם

    דן, 14/08/09 16:39

    עד מתי?
    מתי כבר תשכילו להבין שאין מקום לעדתיות בחברה הישראלית
    אין מקום למפלגה עדתית כמו ש''ס
    אין מקום לא למוסדות אליטיסטים אשכנזים או
    למוסדות מקופחים של ש''ס
    בואו נשכח מאיפה באנו אלא איפה אנחנו היום
    וכן אני מוכן לשנות את שם המשפחה האשכנזי שלי לישראלי אם זה מה שיפתור את הבעיה

  • 41.

    ש''ס ''בנויה'' על החולשה הכלכלית של בוחריה ומנציחה אותה. (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 14/08/09 16:30

  • 40.

    יישר כוח הרב אמסלם .... בניזרי לכלא... (ל''ת)

    חילוני ספרדי, 14/08/09 16:28

  • 39.

    אז מה אם אתה חושב

    שס''ניק, 14/08/09 16:20

    גם אם אתה חושב שזו האמת לא צריך לצאת עם זה לתקשורת תראה מה גרמת לאיזה חילול השם כל החילונים תוקפים את ש''ס ניראה לי שנדבקת בשפעת החזירים.....חכה ליום ראשון אתה מוזמן לרב עובדיה לבירור כך נאמר לי מבית הרב סופך הפולטי הגיע לסיומו ולדעתי גם הרבני ...תראה מה עשו לרב אליהו אברגל מבקעה אתה לא יכול עליהם אתה ועוד מאה כמותך אינרסנט מגעיל אתה ממש דוחה אותי

    • כל הכבוד לרב אמסלם הנאמן לרעיון הש''סי המקורי, בהצלחה כבודו (ל''ת)

      Shasnik, 14/08/09 17:23

  • 38.

    לזנוח את בית שמאי של האשכנזים, לחזור לבית הלל הספרדי.

    חיים, 14/08/09 16:19

    ידוע מזמן ש''הלכה כבית הלל''.
    אפס, מבחינה מעשית הישיבות הליטאיות מאמצות את גישת בית שמאי והרבה מעבר לכך. לו חי שמאי היום היה מתלונן על ההקצנה החמורה של האשכנזים.

    יש לשוב לבית הלל. יש להבין ולהפנים את הגישה העקרונית של בית הילל וישומה. במקרה ספק - יש להקל. לא להחמיר.

    הגישה המחמירה השניאה את דת ישראל על הנוער של היום. גישה זו תפעל בסופו של דבר נגד היהדות. ישארו רק מספר תמהונים שיכנו עצמם יהודים.
    חלק מהדור החדש אינו חוגג ואינו אוגל אצל הורין מחמת הספק (!!!). בזיון. האם הוריהם אכלו טריפה או ספק לא-כשר עד היום? זה כבר לא בית שמאי. זה טפשות וריקנות. זו עבודת אלילים.

    חיים

    • כל הכבוד חזק וברוך על הדברים שיוצאים מהלב וניכנסים ללב.

      כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 17:09

      עשית לי את השבת ..שבת שלום..

  • 37.

    את האמת על ח''כ אמסלם

    מני מנחם , 14/08/09 16:05

    פוליטיקה זה לא לא מילה יפה.....
    הבן אדם הזה כימעט ולא נכנס לרשימת החכי''ם של שס ברשימה האחרונה, לאחר בכיות ותחנונים רבים ריחם עליו הרב והכניסו לרשימה.
    כעת הוא יודע שבשס אף אחד לא מחבב אותו ולא מתייחס לדבריו.
    והחלום על רבנות אשדוד הולך ונמס לו מול העניים יוצא אמסלם במתקפה חסרת טעם ומדבר שטויות.

    חבל על דמות שכזו שללא מחשבה עושה דברים..............................

    אין ספק שחרטה עוד תגיע ממנו.
    כי הוא באמת דיבר שטויות.
    רוב החכי''ם בשס ילדיהם במוסדות ספרדים.

    • אתה טועה,

      אברהם, 14/08/09 18:49

      רוב רובם של האליטה השסניקית שולחים את ילדיהם למוסדות אשכנזיים, כי הם חושבים שמוסדות ש''ס ברמה נמוכה, ובפרט תורנית.

  • 36.

    אמסלם ..אני לא מבין מדוע אתה יוצא אל העיתונות ?החילוניים האלה ..

    כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 15:54

    לא שונאים אותך מספיק ? מה המניע שלך ? האם זה כסף ?..

    • אני מניח שהמניע זה הבחירות לרב העיר אשדוד והחילונים אוהבים אותו (ל''ת) (ל''ת)

      רובי, 14/08/09 16:46

    • פתאום החילונים מוחים כפיים לרב

      חיבה, 14/08/09 19:12

      מענין שהחילונים הידועים בשינאתם לרבנים, פתאום מוחים כפיים לרב
      כנראה שיש משהוא משותף בהם וברעיונם

      שתיהם מדברים משנאה וקנאה

      ולא בחינם העיתון הזה נותן לו במה לנגח

      בדתיים!!!

  • 35.

    לרב אמסלם: כל הכבוד על האומץ והכנות אך תעשה צעד נוסף: רד מהעניין העדתי

    חילונית בהכרה, 14/08/09 15:50

    במשפחה הגרעינית שלי ובמשפחה הרחבה שלי יש המון נישואים בין-עדתיים. אף אחד לא עושה מזה עניין. זה לא issue.
    למה אתה בכלל מתייחס לישיבות ליטאיות ולישיבות ספרדיות? הרי כל הבחנה כזאת היא בעצם הכרזה שאין אמת אחת. מבחינתכם זה אולי אסון, מבחינתם של אנשים חושבים שמעזים לערער על אמתות מוחלטות זוהי עדות נוספת לכך שבעולם הדתי מה שבאמת קובע זה הכבוד (וגם הכסף, כמובן!).

  • 34.

    מעורר הערכה וכבוד, אבל כבוד הרב

    דן, 14/08/09 15:50

    גם לך יש מחלה - עצם זה שאתה מתעסק בספרדים ואשכנזים ולא מטיף לבתי ספר ללא הפרדה גזעית הזויה ומכוערת.

    אני אישית מקווה שתישאר בכנסת.

    • צודק ב 100% (ל''ת)

      ס, 14/08/09 21:55

  • 33.

    מי זה?

    אילן, 14/08/09 15:49

    מאיפה הוא צץ ? איזה חוק הוא הביא בכנסת? מה הוא עושה שם? אוי לעם שלא מכיר את מנהיגיו.

  • 32.

    כל הכבוד לרב אמסלם הנאמן לרעיון הש''סי המקורי, בהצלחה כבודו. (ל''ת)

    אשכנזי חילוני אוהד ש''ס (לא מצביע ש''ס), 14/08/09 15:49

  • 31.

    ש''ס - מהמפלגות המושחטות ביותר שקמו במדינת ישראל (ל''ת)

    גד, 14/08/09 15:48

    • מושחת מלשון לשחת ולא מושחט מלשון לשחוט (ל''ת)

      עד מתי רשעים יעלוזו, 14/08/09 16:09

  • 30.

    אני כותב מה בא לי! אני לא חייב להיות נחמד אליכם!

    solsam , 14/08/09 15:46

    אתם מרגיזים אותי! וזה חמוררררררררררררר!
    אני לא בן ערובה שלכם! רק שלו!!!!!!!!!

    מחקר: ייתכן שתרופות לטיפול בדלדול עצם יעילות נגד שפעת החזירים

    שתי תרופות למניעת דלדול עצם (אוסטיאופורוזיס) עשויות להיות יעילות גם נגד נגיפי השפעת - כולל שפעת החזירים ושפעת העופות. כך עולה ממחקר חדש שנערך באוניברסיטת הונג קונג.


    בסדרת ניסויים שנערכו בשתי התרופות - המשווקות תחת השמות ''ארדיה'' ו-''רקלסט'' - הבחינו המדענים כי הן מעודדות ייצור של תאי דם לבנים, שהרגו גם תאים אנושיים נגועים בנגיפי שפעת.

    עיראק: סופרים ובעלי חנויות ספרים מפגינים נגד צנזורה ממשלתית
    רויטרס, 15:16, 14/08/09
    כ-200 סופרים, בעלי חנויות ספרים ותומכיהם מפגינים בבגדד נגד כוונתה של ממשלת עיראק להטיל צנזורה על ספרים ועל אתרי אינטרנט.

    ''חסימת אתרי אינטרנט וצנזורה על ספרים היא סוג חדש של דיקטטורה'', אמר מוחמד אל-רובאי, פעיל זכויות אדם שהגיע להפגנה.

  • 29.

    המהפך היחידי שאתה יכול לעזות הוא

    חהחהחה, 14/08/09 15:46

    להתהפך מצד לצד בניטה

  • 28.

    ואף מילה על ההסתה שלבניזרי ונסים זאב נגד הלהטב''ים? (ל''ת)

    זכות התגובה, 14/08/09 15:38

  • 27.

    WHEN I SAY REAL JEW I MEAN SFARADI..SHKENAZIM are mix blood german pol

    REAL JEW, 14/08/09 15:37

    MIX BLOOD GERMAN PLAKS REAL JEWS HATERS GOD BLESS YOU RAV AMSALEM AND GIVE YOU POWER AND WISEDOM TO DO THIS GOOD WORK THAT YOU ARE DOING..THERE ARE SOME PURE JEWS SHKENAZIM . BUT MUST OF THEM ARE MIXBLOOD OF GOYEM..SINCE THE SPANISH GUT THE JEWS OUT OF SPAIN THIS SHKENAZIM MIX THIRE BLOOD WITH GOYEM ONLY TO BE KILLED BY ONE OF THEM SELF SHKENAZI NAME HITLER ANOTHER MIX BLOOD HALF SHKENAZI....PLEASE AMSALEM KEEP OUR JEWISH SFARADIM PURE.WE ARE WHAT IS LEFT OF REAL JEWS ..

    • לך תכתוב מאמרים לדר שטירמר (ל''ת)

      אשכנזי, 14/08/09 16:12

      • מה אתה רוצה הוא צודק זה ידוע גם בניכם וגם ישעיה הנביא קורא לכם כנענים (ל''ת)

        מרוקאי, 14/08/09 19:16

  • 26.

    מישהו מכיר חבר ש''ס שיודע בכלל מה זה גמרא ? מפלגת עמי הארצות והנרקומנים (ל''ת)

    חצקל רובינשטיין, 14/08/09 15:35

    • I KNOW YOU KNOW MAIN CAMP VERY WELL GERMAN BLOOD IN YOU .

      REAL JEW, 14/08/09 15:52

      YOUR HATE FOR REAL JEWS COME ONLY BEACUSE YOU ARE GOY MIX BLOOD GERMAN POLAK SHKENAZI...THE ONLY REAL JEWS ARE SFARADIM..

      • GO TO HELL MR BERBER (ל''ת)

        SAMAEL, 14/08/09 16:15

      • ואללה נחמד שהיאהוד מתקוטטים

        ג'וחא, 14/08/09 16:46

        הם יעשו את העבודה לבד

    • האפגניסטני נהפך לחצקל האוסט יודה (ל''ת)

      ש''סניק, 14/08/09 20:08

  • 25.

    ח''כ כנסת אמסלם צודק ויותר מזה באותם מוסדות אשכנזים

    ברק, 14/08/09 15:26

    כמעט ולא מקבלים מורים ספרדים ומתנהגים ביהירות כלפי
    תלמידים ספרדים וזה במקרה הטוב וכבררה במקרה הרע.

  • 24.

    אני מודה לבורא עולם ששדרג אותי ללא יהודי........... (ל''ת)

    אני מודה לבורא עולם, 14/08/09 15:25

  • 23.

    הח''כ אמסלם צודק וגם אותם מוסדות אשכנזים כמעט ולא

    בוקסר , 14/08/09 15:24

    מקבלים מורים אשכנזים ומתנהגים ביהירות כלפי
    תלמידים ספרדים וזה במקרה הטוב וכבררה במקרה הרע.

  • 22.

    ''הבן שלאחד מהח''כים של ש''ס, שלא יודע מאיזה צד פותחים את הגמרא''

    מ., 14/08/09 15:21

    מה, יש רק אחד כזה...??
    ואם יש רק אחד - במי מדובר??

  • 21.

    כל הכבוד לרב ,אבל,סנונית אחת לא מביאה את הגשם (ל''ת)

    עודד ב, 14/08/09 15:17

  • 20.

    אני מברך,הגיע הזמן.

    איציק-עכו, 14/08/09 15:09

    סוף סוף ח''כ מש''ס שמציג לסיעתו את האמת כפי שהיא,ללא כחל וסרק וחנופה. אם דעתו תהפוך למדיניות הסיעה,היא עוד עשוייה להגיע לשלטון. אלי ישי פלט את דברי הבלע והנה מגיע ח''כ חדש,שנמאס לו מתרבות העלבון והמסחרה של סיעתו והוא חפץ בדרך חדשה. אם לא יתקפל וימשיך בנחישות בדרכו,הוא יוביל למהפכה אמיתית בסיעה.

  • 19.

    ב''ה שיכיתי ללמוד בישיבה ''ציונית-דתית לאומית'' בלי כל החרטות. תורה אמיתי

    עמנואל, 14/08/09 15:08

    אני בז לכל העיסוק הזה של ספרדים אשכנזים ושזה מתגבר בתוך כותלי בית המדרש זה עוד יותר מגעיל. זהו חילול ה' הכי גדול שאפשר לתאר, וחילול ה' עוד יותר גדול שעל זה בונים מצע כאילו אידאולוגי. ד''א אני ספרדי (מחשב שעולה לי, לצערי, רק כשאני לומד הלכה) ואם ש''ס היא זאת שמייצגת את הספרדים אין לי מה לחפש שם כי ב''ה אני יהודי-ישראלי.

  • 18.

    חזק וברוך

    א.כ, 14/08/09 15:06

    איני מכיר את חה''כ אמסלם הי''ו אולם כל הכבוד שאומר את האמת ללא כחל וסרק. אין ספק שרוב הציבור הרלוונטי חושבים בדיוק כמו שאמר וגם אומרים כן בסביבה בטוחה יחסית.ואותם שיאמרו אחרת , לדעתי, הם בדרך כלל צבועים או שאינם מכירים את המציאות כלל.
    הייתי אומר ג,כ שיש בתופעה שרוב הרבנים והעסקנים עושים הכל להכניס ילדיהם למוסדות אשכנזים יש משום בגידה בשליחות ששלחם הציבור.
    תקוותי שכל שיש בכחו לשנות ישנה.

    יצאת גדול ר' שמעון

  • 17.

    פטירתו של המרן עובדיה תחסל את מפלגת הפרזיטואידים לרסיסים....... (ל''ת)

    פטירתו של עובדיה......., 14/08/09 15:05

    • אתה הפרזיט הכי גדול

      אחד, 15/08/12 00:43

      אל תדבר על מי שגדול ממך

  • 16.

    קול האמת בוקע מגרונו של אמסלם בניגוד לשקרנים והחמדנים מש''ס שרק תאוות

    אמת מארץ תצמח, 14/08/09 15:03

    בצע ושררה מעניינת אותם.

  • 15.

    כל הכבוד לו! אף פעם לא חשבתי שאני אסכים עם ש''סניק (ל''ת)

    אורלי, 14/08/09 15:01

  • 14.

    טעות מר בו-חיים. אחיו של בניזרי הגדיר את הקהילה כ''מזרחיים''

    ספרדי דובר לדינו, 14/08/09 14:56

    ולא כספרדים. הוא דייק - אתה לא. ספרדים הם יוצאי טורקיה, יוגוסלביה, הולנד בולגריה ומיעות מיהודי אלכסנדריה (אם כי יש ספרדים גם ממרוקו הספרדית). אז סליחה על ''הגזענות'', אבל לספרדים שהזכרתי לעיל אין דבר וחצי דבר עם ש''ס, זאת למרות שלפעמים עסקני ש''ס מכנים עצמם שלא בצדק ''ספרדים''. מזרחיים זה אלבון
    בדיוק כפי שאכנזים אינו עלבון. אז נא לדייק.

  • 13.

    לרב אמסלם

    זאב123 , 14/08/09 14:54

    כבודו באמת לא מתאים לשס איפה כבודו ואיפה הם.הלואי ואשכנזים היו לומדים ממנו

  • 12.

    ממישורי אנדאלוסיה, מרמות גליסיה

    דון קישוט,וסנצ'ו, 14/08/09 14:50

    וגם הפאלה שהם עושים משהו, משהו, שלא לדבר ריקודי הפלמנגו, ומילחמת שוורים עם טליתות אדומות. מה שחסר שיתחילו לשיר באידיש, ויאמינו שלמלך ספרד קוראים חואן קרלוס ולא מוחמד הוו

  • 11.

    מעניין

    כנסו, 14/08/09 14:50

    בכלל איני מבין מה צריך את המפלגה הזאת , זמנה עבר , מזרחים ראשי בטטה , פרימיטיבים תתפתחו

  • 10.

    אני מזרחי וש''ס לא מייצגת ולא תייצג אותי לעולם - היא מייצגת את ויז'ניץ

    לוק, 14/08/09 14:31

    אין שום דבר מזרחי בש''ס, קבוצת טאליבן חשוכה, המונהגת בכח השררה והממון, נפוטיזם חולני ושחיתות מקיר לקיר. מנצלת את בוחריה קשי היום התמימים, ושוכחת אותם שתי דקות לאחר הבחירות.

  • 9.

    קלעת בול

    dandun, 14/08/09 14:29

    יפה מאוד שיצאת בהצהרה מפוצצת,כי זאת האמת הכואבת בעוונותינו הרבים

  • 8.

    צדיק בסדום. ושכל נבחרי הציבור, גם החילונים יקחו ממנו דוגמא על היושר (ל''ת)

    חילונית גאה, 14/08/09 14:28

    • ל 14.28 הלואי ונזכה למילוי תגובתך בימינו,חילוני אשכנזי. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות. , 14/08/09 17:32

      • איפה אולמרט? איפה לבני?חחחחחחח (ל''ת)

        נתן ז*ן האמיתי מעלות, 14/08/09 18:01

  • 7.

    אכן זהו הרב המחזיר עטרה ליושנה

    יוסי - חילוני אשכנזי, 14/08/09 14:28

    סוף סוף ניתן ביטוי לחוכמה היהודית הספרדית. החוכמה המתונה, המקרבת בין יהודי ליהודי ובין אדם לאדם ולא מרחיקה ומפרידה.

    חבל שהפוליטיקאים של ש''ס אינם מסוגו של הרב החכם והנאור.

    יצא נא הרב עובדיה (יחד עם חסידיו השוטים)וילמד מהרב אמסלם מהי מנהיגות אמיצה וחכמה.

    נאה אמר הרב: ''אני מודה לבורא עולם שעשני ספרדי ושהתחנכתי אצל ספרדים אמיתיים.'' הוא לא אמר אני גאה שאני ספרדי. אדם גאה אינו מצהיר על כך. הוא גם לא שם לב לכך. הוא גם לא עוסק כל הזמן בטיפוח רגשי הקיפוח.

    הלוואי וירבו רבנים כמו הרב אמסלם וגם חילוניים כמוני יבואו ללמוד מהם דבר תורה.

    • איזה עטרה ואיזה יושנה. הכל פיגור, גלותיות, פאנאטיות, צרות עין, רישעות

      גם כן חילוני אשכנזי, 15/08/09 11:59

      ואפשר להמשיך עם עוד כמה סופרלטיבים, שאף אחד מהם לא חיובי.

  • 6.

    יישר כוח הרב אמסלם כן ירבו כמוך (ל''ת)

    לאה- אשקלון, 14/08/09 14:27

  • 5.

    באופן פארדוכסאלי, למרות שהם בטח כועסים עליו- הוא מציל אותם באמת

    הוא מציג שס אחרת, 14/08/09 14:25

    לדעתי אלי ישי בחור טוב, אבל למרות שאני דתיה בחיים לא הייתי מצביעה עבורם בדיוק בגלל התופעות שאמסלם מדבר עליהן שידועות לרבים רבים, מזרחים ודתיים כמותי. באופן פרדוכסאלי זה שמישהו מז''ס מדבר על זה סוף סוף מראה שיש שם בכל זאת כמה גוונים, ולא רק גוון אחד, שיש שם אנשים עם כוונות טהורות ומודעות גבוהה, שיש סיכוי לדיון אמיתי והתפתחות מעבר לסידור ג'ובים לכל מיני עסקנים כשרים, שכשהם סורחים זה לא ברור אם הם בכלל יראי שמים.

  • 4.

    נשבר לי לשמוע ספרדים-אשכנזים-ספרדים-אשכנזים-ספרדים

    ארז, 14/08/09 14:23

    מה רע במילים בני אדם? ישראלים?

    • אתה מטיף למעשה להטמנת הראש בחול .

      שששבשש , 14/08/09 16:16

      יש בעיה חמורה בחברה הישראלית ולא ניתן להתנתק ממנה .
      עצם הקמת ש''ס היא פועל יוצא של אותה בעיה .
      ישראלים ? כן כולנו ישראלים כי כך רשום בתעודות הזהות שלנו .
      אך העם אנו ראויים להקרא עם ? כרגע איננו הרבה יותר מאוסף של מהגרים ובני מהגרים שרב השונה מהמשותף ביניהם .
      באופן פאראדוקסאלי ,הפליסטינים ,בגלל הומוגניותם ,ראויים יותר להקרא ''עם'' מאתנו ,כולל המוצא האתני והשפה .

      • הוא צודק בהחלט, ומי שיש לו בעייה, שיטפל בעצמו

        כי זה כבר נמאס, 15/08/09 12:06

        אני יהודי דור ראשון בארץ של עולים, ולא משנה מהיכן.

        הייתי גם שנים רבות בחו''ל.

        להיות דור ראשון בארץ ישראל יהודית, חופשית ועצמאית זו זכות גדולה, ומקור גאווה לישראלי באשר הוא נמצא בעולם.

        ללכת ולהכתים את הזהות הזאת עם אימוץ זהות גלותית של עדה זו או אחרת, זו גישה עלובה, לא מכובדת ולא חכמה.

    • סוף סוף צדיק בסדום

      האזרח ק', 14/08/09 16:31

      אולי אפשר להיות פשוט בני אדם ..

  • 3.

    שס מושחתים

    יחי, 14/08/09 14:23

    אתה לא מגלה פה שום דבר חדש ראה נציגכם בבתי הכלא לא חסר להם מנין

    • לש''סניקים יש להם תמיד מניין בבתי הכלא ובתל ברוך . שם אפשר לראות אותם

      אזרח הארץ, 14/08/09 15:07

      ולשרמוטות לא חסר להן תעסוקה מלאה מהם ורבניהם.

  • 2.

    כחילוני אשכנזי ללא כבוד והערכה, לח''כ הרב אמסלם. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 14/08/09 14:21

    • מה רצית לאמר ? (ל''ת)

      שששבשש , 14/08/09 16:10

      • הוא איש קדימה, מה ציפית שיאמר?

        מיתמית , 14/08/09 19:54

        גם מה שאמר זה ביזיון אחד גדול...

        חח

      • צודק (ל''ת)

        איש הקרח , 14/08/09 21:22

  • 1.

    תותח על= רק אני מקווה שהוא כזה ולא בגלל שלא קיבל שר (ל''ת)

    אטיאס הכי לקקן בכנסת, 14/08/09 14:17