• 5.

    זה לא התנתקות זה גרוש!!!!!!!!!! (ל''ת)

    די!!!, 17/08/09 23:25


    IP: 95.86.67.81דווח על תגובה זו

  • 4.

    ההתנתקות מעזה היא הדבר החכם היחיד שנעשה כאן כבר שנים!! (ל''ת)

    מי שהפך את זה לטראומה זה המפונים עצמם, 17/08/09 19:06


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

  • 3.

    מרגש.חזקו ואמצו. הלואי ותצליחו להקים הכל מחדש. (ל''ת)

    אורי, 17/08/09 14:39


    IP: 192.118.118.1דווח על תגובה זו

  • 2.

    שיר מוגש למנותקים

    יעקב בר, 17/08/09 12:34

    נתקו את גופכם ולא את נשמתכם
    נתקו אתכם מאדמתכם ולא את אדמתכם
    נתקו אתכם המנותקים והלא מחוברים
    האדמה קוראת לכם לשוב
    עוד תצעדו בגאון לנאות הדשא שזרעתם

    IP: 91.178.148.235דווח על תגובה זו

  • 1.

    המנחלים הורסים את השלום (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 17/08/09 12:07


    IP: 212.76.96.153דווח על תגובה זו