ההתנתקות מעזה היא הדבר החכם היחיד שנעשה כאן כבר שנים!! (ל''ת)
מי שהפך את זה לטראומה זה המפונים עצמם, 17/08/09 19:06
IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו
מרגש.חזקו ואמצו. הלואי ותצליחו להקים הכל מחדש. (ל''ת)
אורי, 17/08/09 14:39
IP: 192.118.118.1דווח על תגובה זו
יעקב בר, 17/08/09 12:34
IP: 91.178.148.235דווח על תגובה זו