• 147.

    כבוד הרב אמסלם - בהערכה רבה!

    Adira, 19/08/09 22:49

    כל הכבוד לרב אמסלם. אמר אמת ולכן תוקפים אותו. מה, זה לא נכון? אפילו הלבוש השחור של הש''ס מועתק מהאשכנזים ואלה לא היו בגדי החסידים המקוריים אלא הועתקו מן הפריץ הפולני, ועתה צא ואמור לי מה ליוצאי ארצות המגרב וללבוש הפריץ הפולני, שלדעתי גם האשכנזים לא צריכים ללבוש אותו, אבל יוצאי צפון אפריקה ''העתיקו'' את הלבוש הזה, למה? כדי לדמות לאשכנזים וכך יוכלו לצעוק ''אפלייה''!
    הרב אמסלם חכם, הש''ס מטיפים ללכת בתלם המזרחי אבל הם עצמם הולכים אל האשכנזים
    אני באמת מאמינה שיש בהחלט! ליוצאי צפון אפריקה מורשת להתגאות בה, ומדוע הם הולכים לשאוב מן האשכנזים ואחר כך להתלונן שמפלים אותם?
    אף אחד לא מפלה, זה היה לפני שני דורות, כיום כולם שווים! אבל כשיש משהו שהמזרחיים לא מסכימים לו צועקים ''אפלייה''.
    כן אם היו מוציאים כזכאי את דרעי ואת בניזרי היו אומרים - צדיקים!
    אני מצפה שיקום איזה אשכנזי ויצעק אפלייה ואולי רק אז יוכל לקבל את כל התמיכות שמקבלים המזרחיים ועצם העובדה שאתה אשכנזי אתה מקבל אפס - גם אם אין לך באמת!
    הרב אמסלם, אני מצדיעה לך!

  • 146.

    זה לא יעזור לך, אמסלם, אתה אחד מהם

    דודיק, 15/08/09 16:25

    זה לא יעזור לך, להתחנף לחילוניים. אתה אחד ממפלגת ש''ס וכל מעמדך והכנסתך נובעים מהשתייכותך למפלגה פושעת זו. אם אתה באמת רוצה להרשים אותנו - קום וצא משם.

  • 145.

    שחטת את הסיכוי שהיה לך

    צבי ח., 14/08/09 15:42

    אם היה לך סיכוי {למרות שהוא מאוד קלוש} להיות משהו בש''ס היום איבדת אותו אני שמעתי את אריה דרעי אומר עליו'' עבם בש''ס'' היום אני מאמין לו.. חברים בגלל שהוא לא קיבל תפקיד לכן הוא עושה בלגן אם הוא חושב שהוא צודק למה הוא לו יצא בהתקפה על ראשי ש''ס ערב הגשת הרשימות לכנסת. ואתם יודעים מה זה בגלל שהוא הבין שש''ס לא תתמוך בו לרבנות של אשדוד... אניטרנסט מובהק אומרים את זה החברים שלך ואתה יודע למה אני מתכוון....

  • 144.

    צודק. כל מילה

    מוריה, 14/08/09 12:30

    לא חסר לישיבות הספרדיות במה להתגאות

  • 143.

    גם וגם

    חגית, 14/08/09 07:58

    אכן, בארבע העשורים היתה אפליה ותחושת עליונות של הפטרונות הגברית האשכנזית ואי אפשר להתכחש לה. גם מייסדי ש''ס גדלו באווירת אחד שווה יותר. אבל דברים השתנו, זרמים התחלפו כמו בכל מהלך שכיח ולגמרי לא נדיר (אימפריות קמות והולכות). הבעיה היא שתנועה פוליטית שחידדה את בעית העדתיות והביאה לתודעה את הנושא (כולל הפנתרים) מנסה לגזור קופונים על ''מיסכנות'' גם בימים כתיקונם. ואם נהייה כנים ה''מזרחים'' של פעם שינו צבע.
    צודק ח''כ אמסלם כי לעודד מיסכנות משמא הקפאה של מצב נתון.

  • 142.

    מ''ק...מי הם הקיצונים ביותר ? אשכנזים או ספרדים ?

    כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 07:01

    תשובה בבקשה ...

    • אנחנו לא בתחרות .קיצוניות היא פגע רע שיש לשרש . (ל''ת)

      שששבשש , 14/08/09 12:44

  • 141.

    מר אמסלם מדוע יצאת אל העיתונות החילונית ? כמה קיבלת על הראיון ?..

    כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 06:33

    מדוע לא פתרת את הבעיות בתוך הבית ?

  • 140.

    צודק במליון אחוז. ראשי שס מקרצצים לאשכנזיים החרדים... (ל''ת)

    שמעון כהן , 14/08/09 01:47

  • 139.

    הרמה בישיבה אשכנזית בדרך כלל יותר גבוהה ..

    מלחמת כורש , 14/08/09 01:27

    לכן כל פריענק שיש לו אפשרות לשלוח למוסדות תורה אשכנזים עושה זאת בשמחה .מה לא מובן בזה .????????

    • זה לא בגלל הרמה זה בגלל ששם אפשר להתפרפר (ל''ת)

      מוגאדור , 14/08/09 06:02

    • תורת האשכנזים היא תורת עשיו ! איך מעשרים את המלח ! (ל''ת)

      מוגאדור , 14/08/09 06:03

      • ותורת ש''ס היא איך מעלימים את המעשר כמה שיותר מהר... (ל''ת)

        Holy War , 14/08/09 06:13

  • 138.

    זה כל כך נכון יהדות ספרד

    מעיין, 14/08/09 00:33

    למה לחקות את התרבות החרדית האשכנזית קיצונית? על 3 דברים העולם עומד על התורה על העבודה ועל גמילות חסדים. הם לא עובדים לא לא הם יושבים כל היום ולומדים תורה לא שיש בזה פסול אך התורה אומרת צא לעבוד גמילות חסדים? זריקת אבנים לא נכללת בתוך ההגדרה. ובאמת שאחינו הספרדים מעולם לא היו הולכים לבושים שחורים ושמים שועלים על הראש. אל תהיו חקיינים. יש לנו תורת אמת קצת שפיות

  • 137.

    לא נראה שבש''ס יעזרו לו ''בקריירה שלו בתור רב''. עושה רושם שיש בהתבטאות..

    יובל, 14/08/09 00:28

    קצת סובייקטיביות ויותר תחושה של מה שקרה בסביבתו הפרטית. הדברים יותר עמוקים ממה שזה נראה, אל לספרדים, האשכנזים ולחילונים לקפוץ ולזרוק משפטים מבלי להבין את עומק הנושא. כמו שנראה פה החילונים, כטבעם, שמחים מההטבטאויות האלה. חבל שהם מסיקים מסקנות מבלי לחשוב הרבה.

  • 136.

    אמסלם הוא ''אפרוח'' עם נוצות באף.

    תרנגול אשכנזי, 14/08/09 00:04

    כל ספרדי שנכנס לעולם הפוליטיקה, הופך להיות סהרורי, כמו אדם שהורעב משך שבועות, ומיד רץ לאכול דג מלוח. רק אתמול הוציאו אותך מהמעברה, וכבר אתה מצייץ?? רק כמוך גורמים לשלהבת העדתיות.

  • 135.

    כבן לעדות המזרח

    חיים, 13/08/09 23:31

    אני מביע הסתייגות מעט מדבריו של אמסלם. השד העדתי איננו המצאה הוא קיים הוא חי ונושם בכל אחד ואחד.היום בחברה משתמשים במילה ''מרוקאי'' או ''מזרחי'' בתור לעג וציניות.
    זה נכון שכל ספרדי שתשאל אותו האם אתה מרגיש רגשי נחיתות בגלל שאתה ספרדי? הוא מיד יתנער ויאמר ''מה פתאום רגשי נחיתות? אני ממש לא מסכים איתך...'' וכו' אבל בתוך תוכו הוא לא יהיה כל כך שלם עם עצמו... למה? כי יש דברים שאנו מדחיקים בפנים אבל הם בהחלט קיימים.

  • 134.

    דוסר אמת בלבבו- לא ימוט לעולם

    פיו ולבו שווים, 13/08/09 22:50

    יישר כח

    • מכאן נובע שכל החכ''ים של ש''ס נפלו כי לא דברו אמת - אתה מודה?? (ל''ת)

      Holy War , 14/08/09 05:04

  • 133.

    שפתיים ישק משיב דברים נכוחים (ל''ת)

    איתיאל בן משה, 13/08/09 22:45

  • 132.

    אנחנו עם מאד משונה

    קובי, 13/08/09 22:43

    שלא לומד הסטוריה . היהדות מקורה במזרח התיכון . אברהם אבינו נולד בארם נהרים אזור סורי עירקי והיה שייך לשבט הכאדים .הספרדים ירדו מגדולתם עם גירוש ספרד לפני חמש מאות שנה . הרדיפות הסתימו באמצע המאה ה19 . האשכנזים עלו לגדולה לפני שלוש מאות שנה בענף החילוני אחרי מנדלסון . בענף הדתי הבעל שם טוב והגאון מוילנה . מאז האשכנזים היו בגדולתם . אבל עם כל הסיבובים יהודים אנחנו כולנו מזרחים ומוצאינו מהמזרח התייכון . הספרדים ובכלל האירופאים מעולם לא ראו בנו אירופאים אלא יהודים שמים ואף קראו לנו שחורים במיוחד במזרח ובמערב אירופה .אנחנו טוחנים מים בשינאת חינם .

  • 131.

    שפתיים ישק משיב דברים נכוחים (ל''ת)

    איתיאל בן משה, 13/08/09 22:43

    • אם דברים נכונים = אחוריו ... אז קדימה לך שק... (ל''ת)

      Holy War , 14/08/09 05:03

  • 130.

    הוא רוצה להיות רב עיר לכן הוא תוקף את אלי ישי

    מכיר את אישיותך אישית, 13/08/09 22:39

    כאחד שמכיר אותך טוב מאוד אתה צבוע.....שכחתם איך הוא ניצל בנס מהפרשה של ההברחות הדולרים... אני רק יכול להגיד לך אדוני הנכבד תשכח מהרבנות של אשדוד אתה לא ראוי להיות רב בישראל הוא חושב שאם הוא יפעיל לחץ{לעשות לו בלגן בתוך ש''ס } על אלי ישי הוא יקבל את הרבנות של אשדוד הוא רוצה לגרום לאלי ישי לגרש אותו מהתנועה בכדי לקבל את הרבנות של אשדוד אבל הרב פינטו חיים שליט''א יקבל את הרבנות לה הוא ראוי אלי ישי אם תקרא את המייל הזה פשוט תעיף אותו מהתנועה רק בושות הוא עושה כל הזמן בתיקשורת......

  • 129.

    הוא צודק לדעתי בחלק מהדברים אבל

    קובי, 13/08/09 22:37

    השד העדתי לא הומצא על יידי שס .הוא קם עם התנועה הצינית בצד החילוני . ובצד הדתי הוא החל כשחרדים מליטא בתחילת המאה ה 20 היו משכנעים הורים במרוקו ותצפון אפריקה לשלוח את ילדהם ללמוד בישיבות חרדיות בליטא . או ישיבות שמיצגות את הקו הליטאי הלא חסידי .אני מסכים איתו ששס ניצלה את הקיפוח למטרות פוליטיות אבל לא המציאה אותו פשוט אימצה אותו . שס צמודה לרבנים הליטאים .

  • 128.

    מלא כבוד והערכה לרב אמסלם, (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 13/08/09 22:35

    • כי אתה שסניק ולא נתן ש. :) (ל''ת)

      Holy War , 14/08/09 05:03

  • 127.

    אמסלם , לא גילית לנו שום דבר חדש שלא ידענו קודם

    אייל , חולון, 13/08/09 22:22

    אתם , אכן , המצאתם את השד העדתי והניגונים והמזמורים של חברי הכנסת והרבנים המושחתים שלכם , הביאו לכם הרבה כוח פוליטי וכסף.

    הבעיה היא לא עם רבניה וחברי הכנסת של תנועת ש''ס , הבעיה היא עם שיטת הבחירות מעוותת שגורמת למלגות הגדולות להתרפס בפני המפלגות הקטנות , בכדי לשמר את שלמותה של הקואליציה , וש''ס ידעה מאז ומעולם לנצל תלות זו בצורה הכי נצלנית , סחטנית ואלחת.
    כיאה לאופייה של מפלגה זו.

  • 126.

    צודק בהחלט כל הכבוד (ל''ת)

    דוד, 13/08/09 22:13

  • 125.

    אחד שאומר את האמת. (ל''ת)

    כוכב הצפון , 13/08/09 20:45

  • 124.

    לא תשסעו את היהדות בפיכם היכנעו ליפני מיקדש (ל''ת)

    נחמיה , 13/08/09 20:27

    • כה אמר משסע עם דיפלומה

      אייל , חולון, 13/08/09 22:34

      שמנסה להכניע אנשים בטוקבקים.

      ומכנה את עצמו בתור דוברו המקודש של המקדש (לא פחות).

  • 123.

    בדבר 1 הוא צודק צריך להפרד מהחינוך האשכנזי המעוות אבל מיד (ל''ת)

    אגגדיר , 13/08/09 19:58

    • קח כבר את כל הילדים הצ'חצ'חים למוסדות ש''ס - גם ככה לא יוצא מהם כלום (ל''ת)

      Holy War , 14/08/09 05:02

  • 122.

    וואלה... אמסלם הוא השסני''ק ראשון שמוצא חן בעיני... (ל''ת)

    חילוני אשכנזי, 13/08/09 19:46

    • אתה חילוני אשכנזי כמו שאני לוחם ויקינגי (ל''ת)

      Holy War , 14/08/09 05:58

      • כפרה עליך.. גם אני אוהב את האמסלם הזה... 122 צודק (ל''ת)

        לוחם ויקינגי דתי, 14/08/09 08:31

  • 121.

    לנשק כל מילה. לימדתי במוסד ספרדי בניו יורק. שם זה לא כך.

    מימי, 13/08/09 18:46

    הספרדים בניו יורק גאים. גם הטוניסאים ברומה ובצרפת. הם עשירים, יפים, מתןרבתים ובעיקר, גאים בתרבותם ושולחים את ילדיהם רק! למוסדות שלהם.

  • 120.

    כל הכבוד- דברים בקורבנות (ל''ת)

    גיא, 13/08/09 18:23

    • כל הכבוד - עוד שסניק מגיב (ל''ת)

      Holy War , 14/08/09 05:01

  • 119.

    סוף סוף יש שם אחד עם שכל (ל''ת)

    6צבעים, 13/08/09 17:59

  • 118.

    קיפוח מזרחים=שד עדתי,קיפוח אתיופים=גזענות.

    אריה פרי, 13/08/09 17:54

    מעניין,שכאשר מגיע מין ש''סניק מחמד שכזה התקשורת אצה רצה עליו כמעין עלה תאנה ליהאחז בו, כאילו מפיו תבוא הנבואה כלומר הנה אנחנו התקשורת האליטיסטית הרי אמרנו ורמזנו לכם הציבור ה ''מטומטם'' כי ש''ס והמזרחים מוציאים את שד העדתי כדי לגרוף רווחים פוליטיים ואל תתיחסו לטיעונים של הקיפוח של המזרחיים כי זה סתם פרובוקציה של ש''ס.
    מנגד מה עושים כל אמצעי התקשורת כשזה מגיע לאתיופים?
    טוב פה הסיפור שונה י הרי האתיופים לא מאיימים(בינתיים...) על הממסד (האשכנזי שמאלני חילוני) ולכן כל מקרה של אירוע נגד אתיופים אוטומטית זוכה לכותרות ענק על גזענות בחברה הישראלית (הכללה),
    ואני שואל אז מי מלבה את השד הגזעני ולמה כאשר מדובר באתיופים זה אוטומטית הופף לגזענות וכאשר זה מזרחיים זה ''ניצול השד העדתי'' ?
    אכן שאלות קשות לתקשורת ה''מאוזנת'' גם הפתרונים.
    יושר עיתונאי כבר אמרתי?

    • קיפוח מזרחים = צודק ונכון, קופוח אתיופים = פשע! (ל''ת)

      Holy War , 13/08/09 20:05

    • כותב דתי = שגיעות קטיב

      פרי בוסר, 13/08/09 21:52

      העיקר שיש לך להגיד משהו נגד התשקורת.

  • 117.

    מעניין, הרב אמסלם אימץ את מה שכתב בן-דרור ימיני רק שלשום (ל''ת)

    שמתי לב, 13/08/09 17:27

    • נכון, כמעט מילה במילה (ל''ת)

      קראתי את בן-דרור ימיני. אמסלם חוזר על הדברים שלו, 13/08/09 22:20

  • 116.

    שמע ח''כ אמסלם, ידוע שהאשכנזים נולדו מטומטמים וימותו מטומטמים אבל למה

    מקופחי גיל הזהב, 13/08/09 16:53

    לספר להם את זה??

    • צודק ב-100%, תגיד את זה לאיינשטיין ופרויד

      רועי, 13/08/09 18:24

      ועוד רשימה ארוכה של אנשי מדע, רוח וחברה אשר נולו ומתו כיהודים אשכנזים.

  • 115.

    אמור לי ח''כ אמסלם, 60 שנה התפרנסנו מהשד העדתי ואם לא תפריע נתפרנס ממנו

    הפקולטה למדעי הקיפוח, 13/08/09 15:08

    עוד 120 שנה אז אולי תעשה טובה ותסתום את הפה?

  • 114.

    תומכים בך, הרב אמסאלם!

    חילוני, 13/08/09 14:29

    כן ירבו כמוך...

    • אתה חילוני כמו שאני בודהיסטי :) (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 16:24

      • אתה חילוני מסרוחניק מנוול (ל''ת)

        אגגדיר , 13/08/09 21:33

      • אתה לא חרדי יזבל מסרוחניק (ל''ת)

        מוגאדור , 13/08/09 21:48

        • נו נו ... (ל''ת)

          Holy War , 14/08/09 04:59

    • אתה גדול הרב אמסלם!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ספרדייה טהורה, 13/08/09 22:22

      סוף סוף אישיות ספרדית בכירה מספרת את האמת שכולם ידעו אבל הסתירו. זה אומץ לב לצאת עם הצהרה כזו. יישר כוחך הרב אמסלם!! זה נכון יותר לעשות מאשר לבקש סליחה.

      • ספרדיה טהורה או BERBER מעורבת? (ל''ת)

        Holy War , 14/08/09 05:33

  • 113.

    Finally, someone really smart.

    Moshe, 13/08/09 14:20

    but, he will never make it, because he is too clever and smart. Shas people are really trapped in their own little mind, but this guy is not afraid and tells the truth !!!

    • ?? Is he really so smart (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 16:27

      • ??? Does he support employing Avrechim (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 16:46

      • ?Will he recognise the authority of the Israeli ministry of education (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 16:50

        • recognize ולא recognise - גם טמא גם נוכל וגם עילג?! מנסה לרמות כרגיל.. (ל''ת)

          מור-לוד , 13/08/09 23:47

          • בור שסניק מזרחי מצוי ב-S זה לפי האיות הבריטי וב-Z זה האמריקאי (ל''ת)

            Holy War , 14/08/09 04:58

          • עם S זו שיטת האיות האנגלית במילה ועם Z האמריקאית..

            Holy War , 14/08/09 05:19

            מה הבעיה?? העיקר לנבל את הפה כיאה לאנשים מסוגך ... :)

      • Does he support draftin of the Avrechim into the Army? (ל''ת)

        Holy War , 14/08/09 05:00

      • Will they accept the rule of law in the state of Israel?? (ל''ת)

        Holy War , 14/08/09 05:01

      • Will you fight the thefts in your party? (ל''ת)

        Holy War , 14/08/09 06:00

      • Will you fight pedophiles in your sector?? (ל''ת)

        Holy War , 14/08/09 06:00

  • 112.

    ...... חובה לקרוא את תגובה 29 ...... (ל''ת)

    אזרח, 13/08/09 14:06

  • 111.

    דוסים שחורים קשקשנים את מי זה מעניין בכלל ? לכו לצבא קודם (ל''ת)

    עמודי , 13/08/09 14:04

    • וואללה - סוף סוף מישהו מגיב פה לעניין !! :)

      אורלי מעיין , 13/08/09 23:56

      עמודי חמודי :)

  • 110.

    השד הגזעני האשכנזי. (ל''ת)

    יבוא אישי מאירופה., 13/08/09 14:03

  • 109.

    מי בעד שתי מדינות לשתי עידות. (ל''ת)

    ?, 13/08/09 13:54

  • 108.

    י (ל''ת)

    אשר אוחיון, 13/08/09 13:45

  • 107.

    צודק הרב..אין שד עדתי..יש שד אשכנזי!

    שלו, 13/08/09 13:42

    פרקטיקת הפסיכולוגים בשנות החמישים קבעה כי לבני עדות המזרחי אין בעיות נפש.........מן הטעם הפשוט שאין להם נפש

    זהו השד האשכנזי שמכה בנו....ורק חמור כמו הרב אמסלם מתכחש לו

    • עוד הפעם עוד הפעם . חזור עוד פעם אחת על התגובה ,בבקשה.

      שששבשש , 13/08/09 14:52

      ם אז לא תשכנע .

  • 106.

    צודק הרב..אין שד עדתי..יש שד אשכנזי! (ל''ת)

    שלו, 13/08/09 13:39

  • 105.

    גאה בספרדיות שבי

    אשר אווחיון, 13/08/09 13:39

    כבן לעדה המרוקאית המפוארת אני יכול רק לומר שש''ס השתכנזה מזמן בדרך התרבות הדתית שלה, ומחינתי היא החזירה את הספרדים מבחינה תרבותית הן בדרך הלבוש והן מבחינה '' יקוב הדין את ההר'' שנים אחורה , וחבל שכך.

  • 104.

    צודק הרב..אין שד עדתי..יש שד אשכנזי! (ל''ת)

    שלו, 13/08/09 13:39

    • אה, הרב עובדיה הוא אשכנזי??

      Holy War , 13/08/09 20:06

      לא ידעתי ...

  • 103.

    שום דבר לא השתנה מאז!

    יהודי גאה להיות יהודי, 13/08/09 13:38

    אלא שכיום האפליה נעשית ביתר תחכום מחמת שישנם כיום עיתונאים מכל הקצוות ויש תקשורת ואינטרנט. למה לדעתכם למשל רק לנינט שהיא מזרחית סייעו בגלל שהיא אישה והאשכנזים המתנשאים יכולים טתם יודעים כבר מה לעשות לה ואילו מזרחי שהוא גבר כמו הראל מויאל או ההוא מהאקדמיה לצחוק לא עזרו ותמכו אלא נותנים להם שיסתדרו לבד?

  • 102.

    האמת אם הייתה אחדות מזרחית. (ל''ת)

    היינו הרבה הרבה יותר טובים., 13/08/09 13:38

  • 101.

    צודק הרב..אין שד עדתי..יש שד אשכנזי! (ל''ת)

    שלו, 13/08/09 13:37

  • 100.

    מזרחים נכפים לשנות את שם משפחתם לצליל אשכנזי ,ולדבר כמו פולני ממוצע

    שאבי מהעיריה , 13/08/09 13:37

    והאדיוט הזה קובע שאין הפלייה עדתית

    • ''נכפים''

      פיני פרידמן, 13/08/09 13:43

      אתם ''נכפים'' לעשות כן בכדי שתשמעו ותראו כמו בני אנוש ולא כמו החיות שאתם - תגידו לנו תודה במקום להתלונן. ומאיזו ''עירייה'' אתה בדיוק, צ'אבי - עייריית הפרענקים המרירים?

    • ''נכפים''

      דן נוימן, 13/08/09 13:46

      אתם נכפים לעשות כן בכדי שתשמעו ותראו כבני אנוש ולא כחיות אדם. אתם צריכים אגב, להודות לנו על כך.

      • תחליט אתה פיני או דן? (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 13/08/09 15:52

        • שאבי

          דן נוימן, 13/08/09 16:01

          דן.

        • שאבי

          פיני פרידמן, 13/08/09 20:20

          פיני

        • או שהם תאומים - או שהוא סכיזופרן. (ל''ת)

          אורלי מעיין , 13/08/09 23:58

  • 99.

    צודק הרב..אין שד עדתי..יש שד אשכנזי! (ל''ת)

    שלו, 13/08/09 13:37

  • 98.

    עלה והצלח הרב אמסלם (ל''ת)

    סוף סוף אחד עם ביצים, 13/08/09 13:36

  • 97.

    תודה לך אמסלם אתה איש אמיץ ונדיר!!! (ל''ת)

    בןאדם, 13/08/09 13:36

  • 96.

    כל הכבוד. צודק. ואני מזרחית. (ל''ת)

    המרוקאית, 13/08/09 13:32

  • 95.

    מעניין מי המציא את הגזענות, ההסללה? (ל''ת)

    בגלל זה עברו יהודים את השואה?, 13/08/09 13:31

  • 94.

    אפשר להוציא את הש''סניקים מהג'ונגל והפרימאטיות הפגנית אבל אי

    עובדיה מזהיר את הבושמנים מש''ס מהשד קטב מרירי, 13/08/09 13:23

    אפשר להוציא את הג'ונגל והפרימאטיות הפגנית רדופת השדים,הרוחות,הקסמים,הקמיעות והלחשים מתוכם.........

  • 93.

    מהרסייך ומחריביך ממך יצאו...! (ל''ת)

    דניאל אטיאס, 13/08/09 13:22

  • 92.

    מחזק את הרב אמסלם (ל''ת)

    ספרדי, 13/08/09 13:20

  • 91.

    מעניין למה הוא לא יוצא נגד עבריינות מין במגזר ש''ס :))) (ל''ת)

    מלחמת קודש , 13/08/09 13:18

    • איזה עבריינות מין?? בבקשה.. האתר שלך... (ל''ת)

      נו אני רוצה לשמוע, 13/08/09 13:39

      • אברך ואשתו מאלעד נעצרו על התעללות מינית בילדיהם:

        מלחמת קודש , 13/08/09 16:53

        הפרשה נחשפה, לאחר שבשירותי הרווחה ביישוב החרדי התעורר חשד כי הילדים נפלו קורבן להתעללות. הם העבירו דיווח למשטרה, שפתחה בחקירה ועצרה את ההורים, שניהם כבני 30.

        על פי החשד, במהלך החודשים האחרונים נהגו בני הזוג להתעלל מינית ופיזית בשלושת ילדיהם בביתם. בין היתר, עלה החשד, כי הם נגעו באיברים אינטימיים בגופם של הילדים

      • ראש מועצת אלעד (רב שסניק) חשוד בתקיפה מינית של 3 נשים (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 16:54

  • 90.

    ח"כ אמסלם יישר כוח

    david069 , 13/08/09 13:17

    וואללה כמה שהוא צודק . נמאס מהצביעות של חברי הכנסת של ש"ס שנלחמים עבור הספרדים כאילו אבל רצים ללקק לאשכנזים ושולחים את ילדהים לבתי ספר וישיבות אשכנזיות

  • 89.

    הרב אמסלם , אמר את האמת , הוא יודע מה עושה לש"ס את הקולות , נינח שש"ס

    אורן1234 , 13/08/09 13:15

    היתה עושה משהו ומתקנת את האפליה בין ספרדים לאשכנזים , ולא היתה אפליה , מפלגת ש"ס היתה חדלה מלהתקיים , רק חבר כנסת אחד היה יותר "מקופח" מהם , דוד לוי , ולפי איך שנראה גם הבת שלו בדרך , מה שמפרנס את המפלגה הזו , רוב המצביעים לא מצביעים בעד ש"ס הם מצביעים כדי לדפוק את האשכנזים שמישהו שיכנע אותם שכל הזמן דופק אותם

  • 88.

    סבבה כל תגובה שאתם מצנזרים עוד קול עובר לימין הקיצוני (ל''ת)

    אל תגידו שלא אמרנו לכם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/08/09 13:14

  • 87.

    60 שנה האשכנזים דופקים אותנו,ואז מגיע האדיוט הזה לסייע להם (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 13/08/09 13:00

    • אתה מתכוון לאדיוט שמגיב באתר (מ''ק)? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 13/08/09 13:05

    • דופקים אתכם כי אתם דפוקים, שלא מסוגלים להתקומם (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 13:12

    • 8 שנים יורים עליכם טילים ואתם יושבים כמו חמורים, קחו דוגמא מהאירנים (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 13:13

    • במקום זה גיבורים גדולים בדקירות מחוץ לפאבים ודיסקוטקים (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 13:13

    • מסכסכים הא?

      שששבשש , 13/08/09 13:13

      לא טעית בחישוב מספר השנים ?
      ספור שוב .

    • אז תמשיכו למות, ותמותו בשקט .... נא לא להפריע (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 13:14

      • דוד לוי,סילוון שלום ,וש"ס חיסלו כל סיכוי למנהיג מזרחי נורמלי (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 13/08/09 13:32

        • זה כבר הרבה יותר טוב .

          שששבשש , 13/08/09 14:54

          ברכות ,שאבי חזר אלינו .

        • אז את מי אתה מציע כמנהיג מזרחי נורמלי? משה פייגלין? (ל''ת)

          Holy War , 13/08/09 19:12

  • 86.

    לא עוד יחסיי קורבן מקרבן לא עוד (ל''ת)

    נחמיה , 13/08/09 12:57

  • 85.

    ישר כח !!! (ל''ת)

    יוסאריאן, 13/08/09 12:51

  • 84.

    כל הכבוד עבור האומץ והיושר האישי והציבורי . כך בדיוק כתבתי כתגובה

    שששבשש , 13/08/09 12:50

    לטור של ימיני ,שלשום .
    חוששני שהרב הנכבד הפך לסוס מת בש"ס .
    אם הוא כזה מנהיג כפי שהוכיח בהצהרתו ,שיקים לאלתר תנועת התנגדות לש"ס ,שעקריה רווחה ומסורת .
    מצביע אחד כבר מובטח לו .

  • 83.

    כל הכבוד לך - אני מורידה בפניך את הכובע אתה צודק (ל''ת)

    אני, 13/08/09 12:43

  • 82.

    דברים אמיצים. כל הכבוד. (ל''ת)

    אלי, 13/08/09 12:37

  • 81.

    את העובדה הזו פרסמתי דווקא אתמול..בכתבה על בניזרי !!!!!!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 12:29

    • מה שמוכיח של"מעריב" יש בהחלט השפעה על דעות והלכי רוח ציבוריים. (ל''ת)

      שששבשש , 13/08/09 12:52

      • לא צריך את מעריב...זה כל כך שקוף...ומה שעצוב..הם ימשיכו להצביע להם (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 12:59

  • 80.

    ממוסדות ש''ס יוצאים ילדים עם אוצר מילים של כפרה ונשמה ותו לא ולכן ראשי

    אבי, 13/08/09 12:25

    ולכן ראשי ש''ס שרוצים שילדיהם לא יהיו מפגרים אנושית והשכלתית שולחים ילדיהם למוסדות האשכנזים

    • לאבי המתנשא- 80 (ל''ת)

      אשר אווחיון, 13/08/09 13:42

      • תגובתך מאוד אינטיליגנטית-אתה רק מחזק את דברי אבי(80) (ל''ת)

        בוקובזה, 13/08/09 20:19

  • 79.

    סוף סוף מישהו אומר את זה....

    חרדי ספרדי, 13/08/09 12:24

    איך ראשי ש''ס יכולים בכלל לייצג את הספרדים בזמן שהם שולחים את הילדים שלהם לחינוך האשכנזי? במקום להיות גאים בספרדיות שלהם הם מתביישים בה!! בושה וחרפה

  • 78.

    בטח שד עדתי, האשכנזים המציאו את השיטה אבל עושים בשכל,

    ישושום ציה , 13/08/09 12:23

    ע"ע אולמרט, שרון ותלמידיהם. יאיר לוי, עופר חוגי, הרב פנחסי, אריה דרעי, שלמה בניזרי, הם ספרדים שחורים, מנסים את השיטה אבל בלי שכל בקודקוד ונתפשים, אז מה עדתי פה? תלמדו מהשכנזים עד הסוף, גם להכשיר את השרץ ואז ... "ובא לציון גואל" (וספרי לא ייחשב למועל).

  • 77.

    חבורת עובדי אלילים- ונא לא לצנזר. (ל''ת)

    רעמסס, 13/08/09 12:22

  • 76.

    כעת ברור למה ביאליק טען שהוא לא סובל ערבים כי הם מזכירים לו את הספרדים

    פליט מאשדוד, 13/08/09 12:21

    ועוד דבר הכי חשוב:במקום להתאסף לתמונת מחזור עם ההורים של גלעד בכותל,שהאמסלם
    הצדקן ישלח את בניו לצבא ולא למוסדות חינוך
    ספרדים שם הם לא רק ימשיכו את דרכי סבם ואביהם וילעגו לאמהות שפוקדות בתי קברות צבאיים,אלא, ימשיכו לגרום לנו לא לסבול ערבים.....
    אשדוד למרות היותה עיר פלישתית למהדרין,
    התמלאה בשנים האחרונות באלפי יהודים ספרדים
    שמתלבשים כמו הח''כים של ש''ס מדברים בחית
    ובעין כמו הערבים ומתקהלים במוסדות שהקים
    עבורם איזה שנורר ספרדי טהור.בנפרד ועוד שניםלפני כן השתשרשו בכמה שכונות בעיר
    חרדים אשכנזים שעושים בה כמעשי גאולה-בית ישראל ובני ברק,דהיינו גורמים לה להיות מלוכלכת,דביקה,חסרת סובלנות ומנוקדת בעשרות אלפי עוטי שחורים.
    מכת המחץ של ההתעלקות הספרדית לאשדוד
    חיסלה אותה סופית ולכן אני פליט

    • תתפלא/ץ הילדים שלו דוקא הלכו והולכים לצבא (ל''ת)

      ש.ש., 14/08/09 00:19

  • 75.

    כל הכבוד לח"כ אני לא מכיר אותו ואני חילוני חרד אבל ספרדי גאה

    ron008 , 13/08/09 12:15

    כל הכבוד לרב
    מילה בסלע

    • אם אתה ספרדי שמשבח את ש''ס, את לא ה''חילוני'' הקלאסי :)) (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:22

      • דהיינו אם אתה חרדי שמבזה את ש''ס אתה לא החרדי הקלאסי :)) (ל''ת)

        אאאא, 13/08/09 12:31

        • נכון, אני לא חרדי שסניק! רק ש''ס חרדים כן?? אני חרד לבר ה' לא לדבר ש''ס! (ל''ת)

          מלחמת הקודש , 13/08/09 18:00

      • אני לא חושב שהוא משבח את ש"ס היא מקור הנזק לכל המזרחים

        שמעון הצדיק , 13/08/09 12:45

        לב זווקה למרוקאים כרגיל שאר עדות המזרח מתנתקים וטיפשותם מתגלה למה? אתם חושבים שהשכנזים מצליחים בגלל שהם מאוחדים אתם יכולים לבדוק מה הרוסים שרובם לא יהודים קיבלו ולמה הם קיבלו כי הם לא אדיוטים כמו כל המזרחים ששונאים אחד את השני

        • לא זו בלבד ... יש גם למזרחים גנים נחותים יחסית

          מלחמת קודש , 13/08/09 13:20

          על כמה מדבענים בעלי שם עולמי ממוצא יהודי-מזרחי שמעת?

          לעומת יהודי-אשכנז??

  • 74.

    אלי ישי תפסיק לדבר בשמנו על גזענות אתה הורס

    בוחרת ש''ס, 13/08/09 12:12

    את הספרדים לך הביתה רוצים את דרעי

  • 73.

    הוא צודק בכל מילה! (ל''ת)

    mairmair , 13/08/09 12:09

    • מה עם השאלות האמיתיות? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:23

      • האם הוא בעד הכנסת אברכי-ש''ס לשוק העבודה? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:23

        • לא !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          נראה לך ?, 13/08/09 13:03

      • האם הוא בעד גיוס אברכי-ש''ס לצה''ל? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:24

      • האם הוא בעד החלת חוק החינוך הממלכתי על מוסדות ש''ס? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:24

        • לא !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          נראה לך ?, 13/08/09 13:03

        • לא !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          נראה לך ?, 13/08/09 13:04

      • האם הוא בעד הקניית מקצוע/ השכלה אקדמית לבני הישיבות? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:25

        • לא !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          נראה לך ?, 13/08/09 13:05

      • האם הוא מכיר בחוקים החילוניים בכלל? ובשלטון החוק במדינת ישראל? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:26

        • לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא (ל''ת)

          נראה לך ?, 13/08/09 13:05

          • אתה טועה לגמרי!

            קרלי, 14/08/09 00:21

            הוא בעד רכישת מקצוע, הוא בעד שמי שלא לומד שילך לצבא ולעבוד ועוד ועוד...

            • וואלה? הוא בעד שמי שלא לומד יצא לעבוד? עושה לנו טובה?!

              Holy War , 14/08/09 17:08

              לא רוצים את אלו שלומדים שילמדו על חשבוננו - שילמדו על חשבונם - מה רע??

              אם הלל הזקן בגיל 80 כשהיה ראש הסנהדרין עבד למחייתו ולא התפרנס מאחרים ולא עשה את התורה כקרדם לחפור בו אז מי הוא שחושב שמגיע לו הכל עם כפית זהב בפה??

  • 72.

    הרב אמסלם תוצר של ישיבת כסא רחמים...

    דידי, 13/08/09 12:07

    הרב למד בישיבת כסא רחמים הישיבה הספרדית {במובן שיטת הלימוד והחתירה להלכה בעומק עיון הגמרא} והושפע מרוחו הגדולה של מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שאינו מפחד להביע דעתו קבל עם ועולם על שיטות הלימוד פסיקת הלכה מבין גדול בתכונה מתמטיקה ומחדיר בתלמידיו את ההכרה הברורה בירושתם הלמדנית שיטת הלימוד הספרדית וזקיפות קומה מול ההגמוניה הליטאלבנית מתוך הכרה ברורה ומסורת של אלפי שנים. מלבד זאת לרב דעות שונות מרבנים חרדים אשכנזים ועבדיהם הרבנים הספרדים ביחס למדינה, ביחס ללימודים אקדמאיים ועוד. חברי ש''ס האחרים הם ספרדים פשוט לא משכילים תורנית ולכן חסרי עמדה בכל הנושאים שבין דת ומדינה וכו' והם מאמצים {בלי מודעות בכלל} את השקפותיהם של חברי הכנסת החרדים. יש לציין שהרב אמסלם הוא מחבר ספרים חשובים בהלכה. תודה לך הרב אמסלם שאמרת את האמת אל תירא ואל תחת.

  • 71.

    לא יאומן שההגיון הגיע גם לאחד מאנשי ש''ס, הם בנו עצמם על שד עדתי (ל''ת)

    ומשמרים את נחיתותם, 13/08/09 12:02

  • 70.

    יש אפליה עדתית- אבל שס בטוח לא עושה כלום לגבי זה. (ל''ת)

    ., 13/08/09 12:00

  • 69.

    חבל שבש''ס אין אנשים כמו רב אמסלם!חבל! (ל''ת)

    פני, 13/08/09 11:58

  • 68.

    השאלה האמיתית: האם הוא מודה שהצדיקים (המורשעים בפלילים) אלו לא ''זכאים'' (ל''ת)

    מלחמת קודש , 13/08/09 11:57

    • הרב שלמה בניזרי:

      מלחמת קודש , 13/08/09 11:58

      הורשע בקבלת מאות אלפי שקלים מהקבלן משה סלע, בתקופת כהונתו כשר הרווחה בתמורה להעברת מידע פנימי מדיונים במשרד הפנים, והשפעה על החלטות שירות התעסוקה בנוגע להקצאת מכסות לעובדים זרים.

    • (הכל עלילה) הרב אריה דרעי:

      מלחמת קודש , 13/08/09 11:59

      בתחילת שנות ה-90, בזמן שהמפלגות הדתיות, וש"ס בתוכן משכו בחוטי הפוליטיקה עד פיצוצו של "התרגיל המסריח", נחשף כי ראש התנועה, דרעי, נחשד בפלילים. נגד דרעי, שכיהן כשר הפנים, גובשו שני תיקים: האחד בחשד כי קיבל שוחד בסכום של 150 אלף דולר שבו השתמש לקניית דירות בירושלים, והשני בחשד כי העביר כספים ממשרד הפנים לגופים חרדיים שהקימה ש"ס, תוך ניגוד עניינים והפרת נהלים.

    • הרב רפאל פנחסי

      מלחמת קודש , 13/08/09 11:59

      אחד ממייסדי ש"ס ושר התקשורת לשעבר הורשע בשנת 1997 בגין העברת כספים שלא כדין בית המשפט גזר עליו 12 חודשי מאסר על תנאי וקנס. כתב האישום הוגש בזמן היותו שר וגזר הדין נפסק בזמן כהונתו כחבר כנסת וכיושב ראש ועדת הכנסת, אך פנחסי המשיך לכהן בתפקידים אלו ולא פרש. כיום מכהן פנחסי כמזכיר מועצת החכמים של ש"ס.

    • הרב יאיר לוי:

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:00

      אחד מאבותיו של מערכת החינוך של התנועה, "מעין החינוך התורני", שעקבות קשריו אליה הורשע בפלילים. במהלך כהונתו כחבר כנסת הואשם לוי בזיופים והוצאות כספים במרמה ונידון ל-5 שנות מאסר. במהלך חקירותיו, טען כי מעולם לא לקח לעצמו אלא נתן לנזקקים. לאחר ניסיון כושל לסכם על עסקת טיעון, נשלח לוי לכלא, ממנו השתחרר בשנת 1996. לוי מעולם לא חזר לפעילות פוליטית.

    • ר' יאיר פרץ:

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:04

      חבר הכנסת פרץ נודע כמי ששינה במקצת את דפוסי דף ההרשעות של התנועה. אם בהרשעות הקודמות תירצו חברי הכנסת את פעילותם ברצון לסייע לחלשים ולנדכאים, לפרץ לא היה מוצא דומה. בשנת 2006 הורשע פרץ בקבלת דבר במרמה, עקב קבלת תואר אקדמי מזויף מטעם שלוחת אוניברסיטת "ברלינגטון" בישראל. למרבה המבוכה, נתפס פרץ לאחר שהגיש את העבודה בלשון נקבה - הכינה אותה רחל גנדלמן, שעבודותיה המעולות הושארו בספריית האוניברסיטה כדוגמה לסטודנטים. אחרי הרשעה זו התפטר מהכנסת, אולם היה שוב מועמד ברשימת ש"ס לכנסת ה-17 במקום ה-14 שהתברר לבסוף כלא ריאלי.

    • הרב עופר חוגי:

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:04

      מחליפו של פרץ ברשימת הסיעה לכנסת, עופר חוגי, נאלץ ללכת בדרכו של קודמו ולסיים קריירה פוליטית מצומקת ודלה. זמן קצר לאחר כניסתו לכנסת, הורשע חוגי בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, ובניסיון לקבל דבר במרמה, בעת שכיהן כמנכ"ל מוסדות "אור החיים". על חוגי נגזרו שנתיים מאסר בפועל.

    • נו ח"כ אמסלם .... מודה או לא מודה? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:05

      • תמשיך תמשיך אתה מעלה את ש''ס ל30 מנדטים בהשמצותיך :))))) (ל''ת)

        קדימה עוכר ישראל, 13/08/09 12:52

  • 67.

    יפה אמרת הרב כל הכבוד

    ziv, 13/08/09 11:57

    סוף סוף מישהוא כאן אמר דברי טעם
    לכל הידוענים /ת
    אין שפה הןמגנית אבל ישנה מחשבה אמיתית

  • 66.

    רב אמסלם,תהיה חזק!הדינוזאורים מש''ס בטח יוציאו פולסא דנורא נגדך (ל''ת)

    ניסים, 13/08/09 11:57

  • 65.

    רב אמסלם!חבל שאתה לא מנהיג של ש''ס!חבל!גם אני ספרדי/תודה שאתה קיים! (ל''ת)

    קובי, 13/08/09 11:52

  • 64.

    רב אמסלם!אתה אדם אמיץ וישר!לא יכריחו אותך (בש''ס)להתנצל? (ל''ת)

    שי, 13/08/09 11:51

  • 63.

    איפוא ראיתם מילה נגד הרב עובדיה???

    פרו'פ יהושע פרוע, 13/08/09 11:49

    אמסלם מאוד מחזיק מהרב עובדיה הוא בסך הכל טוען שמפרשים את הפסקים של הרב עובדיה לחומרה.
    בקשר להתבטלות כלפי הליטאים , יש בזה לא מעט הבעייה היא שכרגע עדיין הם מובילים בחינוך ובאיכות והפער ילך ויצטמצם עם השנים .

    • האשכנזים מובילים בהשתמטות (ל''ת)

      לא להיות כמוהם, 13/08/09 13:34

  • 62.

    צדיק אחד בסדום! (ל''ת)

    ערן, 13/08/09 11:49

  • 61.

    יש אפליה עדתית- אבל שס בטוח לא עושה כלום לגבי זה. (ל''ת)

    ., 13/08/09 11:47

  • 60.

    צדיק בסדום (ל''ת)

    ראובן, 13/08/09 11:43

  • 59.

    מביט במראה כמו גבר גבר

    דרך ארץ , 13/08/09 11:42

    נישמע כמו פעמי משח אמן.
    נ"ב שמור על הגב גבר

  • 58.

    בתור מרוקאי...

    עידן, 13/08/09 11:41

    אני מברך שסוף סוף מישהו שם התעורר להבין זאת.
    אבל !

    לא שלא הייתה ואין עד היום אפליה, ישנה וקיימת, אך צריך להבדיל אלף אלפי הבדלות בין אפליה שצריך לתקן, לבין חכ''ים בניזרים שמשתמשים בשד העדתי לצרכים שלהם, זה פסול בכל תוקף!

  • 57.

    דברי הרב שך ידועים: המערכת הספרדית דהאידנא זקוקה לזמן

    בבא יגה, 13/08/09 11:41

    כדי להתפתח ולהבשיל פירותיה. האם כבר באה העת? אברכים ספרדים יודעים את האמת ואינם מנסים לטייח. לעומת זאת הציבור הבעלבתי של ש''ס מצביע ,בין היתר, בגין הפליה -אמיתית או מדומה- והפוליטיקאים בונים ומעודדים זאת,כמובן לפי נגיעותיהם.

    • גישה אשכנזית מתנשאת (ל''ת)

      א, 13/08/09 13:36

  • 56.

    כל הכבוד לרב, די לשטות הזאת שנקראת ''השד העדתי'' (ל''ת)

    חצי ספרדיה, חצי אשכנזיה, 13/08/09 11:38

  • 55.

    כולי הערכה לכבוד הרב - ובאמת ובתמים יש כבוד.

    יעקב - חילוני, 13/08/09 11:36

    צריך אומץ יוצא דופן לומר את האמת בתנאים בהם נמצא הרב אמסלם.

    אמנם נכון שישנן נסיבות המקלות על כבוד הרב את המלאכה ובכלל זה ויתור על משרת הח''כ שתכנן מלכתחילה לקראת התמודדתו על משרת רב באשדוד, אבל אין ספק שמדובר באומץ לב ויושר יוצאי דופן.

    יישר כח.

  • 54.

    מחזקת את ידי הרב אמסלם.התרבות הספרדית האוטנטית יפהפיה

    ענבל, 13/08/09 11:36

    הפולטיקאים הבוחשים בקדירה ורוקחים
    ק ד ח ת הם שהפכן את הגישה הספרדית לדת כפי שהיא מצטיירת היום- אינטרסנטית, פרזיטית, צבועה ונגועה באינטרסים אישיים של מנהיגיה.

    • אמת צודקת הכן תרבות ספרד ותרבות אשכנז (ל''ת)

      שמעון הצדיק , 13/08/09 12:46

  • 53.

    להיכן נאלמו ונעלמו כול הרומנים הפולנים המרוקאים הפרסים גרוזנים בולגרים (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/08/09 11:35

    • כולנו יהודים ישראלים וזהו לא יותר כול היתר לא קשור ליהדותנו ומקורתנו (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 11:37

      • תכניס בראש המקור זה ארץ ישראל כל השאר זה הגולה (ל''ת)

        שמעון הצדיק , 13/08/09 12:47

        • זה בדיוק מה שכתבתי (ל''ת)

          פקק תנועה , 13/08/09 13:07

  • 52.

    מדהים...

    דודי, 13/08/09 11:31

    התבטאות נדירה ומדהימה ואמיצה. אני מסיר את הכובע בפניו ואומר לו גם אם יחסלו את הקריירה שלך עכשיו בש''ס. אתה אדם אמיץ אם יכולת מנהיגות ויש לך מקום ודאי בכל מפלגה אחרת. יישר כח! זאת האמת לאמיתה!

  • 51.

    כנסו כנסו משהו חשוב

    חני, 13/08/09 11:30

    אני חרדית ספרדיה ובימים אלה אני בושה ונכלמת .אני מצביעת ש''ס אבל מי נתן לאלי ישי את המנדט להגיד משהו בשמנו.אלי ישי אתה מנציח את הנחיתות אתה יוצר אותה בכפות ידיך .בניזרי לקח שוחד שיתן את הדין .למה בוחרי ש''ס צריכים להגן עליו? למה אתם משתמשים בנו כדי לכסות על פשעכים .תשאו בעוול שאתם עשיתם. אלי ישי חפרת את הקבר שלך השבוע. אתה פוחד מדרעי ואלו נשימותיך האחרונות...

  • 50.

    כמה שהרב אמסלם צודק !

    חסיבה ביטון, 13/08/09 11:29

    צודק הרב אמסלם !היכן הייתה מנהיגות שס כיצרו גטאות לספרדים בבני ברק ,באלעד ,
    בביתר עלית ,בבית שמש וכמובן בירושלים !מדוע נאלמו ונעלמו כל יפי הנפש ? מדוע לא קמה קול זעקה מחצרו של הרב עובדיה !

    התשובות מצויות בכתבה שתתפרסם מחר !!!!!!!!

  • 49.

    הרב חיים אמסלם אתה בן אדם קדוש .

    agent47 , 13/08/09 11:27

    אתה צריך להיות מנהיג ש"ס .

    • איך בדיוק החלטת שהוא קדוש?

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:07

      הוא הפסיק להיות פרזיט?

      הוא בעד גיוס אברכים לצבא?

      הוא בעד יציאה לעבודה?

    • בא לי להקיא מהקשקושים שלך. (ל''ת)

      אורלי מעיין , 14/08/09 00:00

  • 48.

    סוף סוף משהו מודה באמת (ל''ת)

    ארז, 13/08/09 11:25

  • 47.

    סוף סוף איש אומר את האמת כל הכבוד

    שמעון הצדיק , 13/08/09 11:23

    אל תתבייש העם איתך כנס בהם

  • 46.

    השד העדתי

    hashany , 13/08/09 11:22

    סוף סוף יש איש שמבין עניין ולא מפחד להשמיע קולו מי יתן ואנשים יבינו סוף סוף שהרגשת קיפוח היא דבר אישי ומזמן לא נושא ציבורי

  • 45.

    סטאלין ידע לטפל טוב בדת המטונפת (ל''ת)

    נעמן השפוי פה , 13/08/09 11:21

    • חתיכת זבל סטאליניסטי דיקטטור שמאלני כמו רבותיך מהקיבוץ (ל''ת)

      נחמיה , 13/08/09 12:02

    • ממליץ (ל''ת)

      מיכאל באקונין, 13/08/09 14:42

  • 44.

    כל הכבוד, עוד היום יעיפו אותו מש''ס (ל''ת)

    רק כי אמר אמת, 13/08/09 11:20

  • 43.

    הם נולדו בספרד? (ל''ת)

    מה ספרדי מי ספרדי., 13/08/09 11:18

  • 42.

    אני מציע לרב אמסלם האמיץ לשכור שומרי ראש. עבדאללה יוסוף עשה עליו חוזה

    נעמן,שפוי , 13/08/09 11:18

    אני מתאר לעצמי מה יעשה אותו גוי עובד אלילים פרימטיבי המתקרא "מרן", עשישמע את דברי הכפירה הללו:
    חרמות
    נידויים
    קללות (כמיטב המסורת של ש"ס)
    אולי אפילו חבירה לגורמים עבריינים כדדי להוציא עליו חוזה ("דין מוסר").

  • 41.

    ובכן, מישהו אזר אומץ סוף סוף. תהיתי מתי תוסר רעלת הדפוק המקצועי של שס

    חזאי הטמטום הישראלי , 13/08/09 11:18

    אבל, העבודה עוד רבה.
    יש להוקיע ולהקיא בוזזים מגלגלי עיניים בצידקנות "דתית" ועדתית.

    הלא רק מהם ניתן כבר להקים ממשלה ואף אופוזיציה ב... כלא.

    אלופי המושחתים והמשחיתים, הבונים עצמם על בורות ובערות של "עדתם", מנציחים באופורטוניסיות את הנחיתות כפקטור מנצח.

    וכל עדת הנבערים, ממשיכה מזדנבת, ומעניכה בכך כח לפריצים השו"סניקים. עבור מה?!!

  • 40.

    בלי השד העדתי לש''ס אין יותר מ-5 מנדטים

    א.ג., 13/08/09 11:16

    כל העוצמה של ש''ס נובעת מהעצמת רגשי הנחיתות וההפלייה.

    ש''ס תומכת בעוני אצל ספרדים אחרת מי יצביע לה?

  • 39.

    החרדים הינם גזענים מהזן השפל ביותר

    נעמן השפוי פה , 13/08/09 11:14

    ואנו מממנים את האידאולוגיה הרקובה שלהם

    • אפשר לדעת ספציפי מה אתה מממן

      מקרוני בלי רוטב, 13/08/09 12:01

      כי לפי הוצאות הכספים על קיבוצים ותרבות וכדורגל
      שלא זילזלתי בחשיבותם
      אניחושב שלא הקדשת מחשבה מרובה
      פעם הבאה תשתדל להיות וןתר מקורי

    • אני מת לדעת איפה אתה גר (ל''ת)

      אבי, 13/08/09 12:21

      • בחירייה ביין משאיות הזבל (ל''ת)

        נחמיה , 13/08/09 13:42

  • 38.

    פעם ראשונה שאני תומכת בדברי ח''כ מש''ס

    אשכנזיה לגמרי, 13/08/09 11:14

    היהדות הליטאית היא הזרם החרדי הקיצוני שמקלקל את הזיהדות הספרדית המתונה. הרצון של ש''ס להדמות לליטאים גרם לשתי מגמות: א. הקצנה של היהדות הספרדית ב. טיפוח רגש נחיתות. צודק הרב אמסלם ואני מאחלת לו הרבה הצלחה בהתמודדות הלא קלה מול מלחכי הפנכה במפלגתו.

  • 37.

    כמה טוב שיש דובר אמת חכם והגון אחד במפלגה הזו. (ל''ת)

    סוף סוף צדיק בסדום, 13/08/09 11:13

  • 36.

    אמנון את שם השם אתה לא יודע ליכתוב כהלכה מה אתה מבין (ל''ת)

    נחמיה , 13/08/09 11:09

    • ביכלל ביהדות חתיכת עמ"א (ל''ת)

      נחמיה , 13/08/09 11:09

    • תגיד עכו"ם בתורה כתוב אלוקים או אלוהים הא יא עובד אלילים שכמוך (ל''ת)

      שמעון הצדיק , 13/08/09 11:24

    • אני כותב יהווה כי זה כתיב מלא כדי שיבינו אותי, אבל אם אתה כ"כ רוצה: (ל''ת)

      אמנון העירקי , 13/08/09 11:41

      • יהוה (ל''ת)

        אמנון העירקי , 13/08/09 11:42

        • יהוה או יהווה, הכל אותו חרא, אמונות תפלות ודרכים לשלוט במחשבות של בורי (ל''ת)

          אמנון העירקי , 13/08/09 11:42

    • ומה איתך, למדת כבר לאיית "שבתאי צבי"?

      אמנון העירקי , 13/08/09 11:46

      לך תקרא ותשכיל מה עשה משיח השקר ואיזה אסון המית על עם ישראל והכל "בזכות" הקבלה וע"פ אותם עקרונות שחב"ד מתבססת עליהם היום

      • ואיך הלך כל העם אחרי שבתאי צבי, כמו עדר מרוקאים אחרי אריה דרעי

        אמנון העירקי , 13/08/09 11:50

        ותבין את כוחה המסוכן של הדת ואת סכנות החזרה בתשובה וההקצמנה הדתית.
        לך תלמד איזה שבר הוא המית על קהילות יהודיות בכל העולם ואיזה פוגרומים נגרמו להם בגללו.
        גם הבעש"ט והחסידיות למדו את קורותיו, והן מנסות לעשות בדיוק מה שהוא עשה בתחילת דרכו

        • אתה צועק הסטוריה ושוכח היכן שבתאי בן צבי פעל

          שמעון הצדיק , 13/08/09 13:10

          במרוקו חס וחלילה

      • אים לא שבתאי ניכנע לא היו היום ספרדים ביכלל (ל''ת)

        נחמיה , 13/08/09 11:54

        • הסולטן היה מחסל את כולם בחרב -מה אתה היית עושה בימקומו עמנון? (ל''ת)

          נחמיה , 13/08/09 11:57

          • תענה או שאני שולח אותו אליך בחלום- תענה (ל''ת)

            נחמיה , 13/08/09 11:59

            • אדון בעלבית על האמונה תענה (ל''ת)

              נחמיה , 13/08/09 12:00

              • שבתאי צבי אמנון העירקי מגזים תדבר איתו בבקשה (ל''ת)

                נחמיה , 13/08/09 12:26

                • צדיקים ופרעונים ניקראים חיים גם במותם שבתאי הצבי (ל''ת)

                  נחמיה , 13/08/09 12:27

                  • אני מבקש את עזרתך בנושא -נחמיה המשיח האחרון (ל''ת)

                    נחמיה , 13/08/09 12:29

    • לנחמיה שטוף המוח: שם השם , ברוך אשם ,אשם מחמיד, אשם תמיד

      המלך נימרוד (רומנסה בלדינו), 13/08/09 12:13

      אלוהים אלוקים יהווה , הם השמות הנרדפים שחיברו היהודים העכו''ם לאליל שלהם.

      הוא הדודן של עשתורת ומורדוך

      • נבירו קטן -מה הם 50 השמות האסורים בקריאה וכתיבה? (ל''ת)

        נחמיה , 13/08/09 13:34

        • לא מבינים כלום וקוראים לי שטוף מוחין -יבנה המקדש (ל''ת)

          נחמיה , 13/08/09 13:40

          • על אפם וחמתם של אלה (ל''ת)

            נחמיה , 13/08/09 13:40

  • 35.

    כמיזרחי גאה- כל הכבוד לרב חיים אמסלם (ל''ת)

    יאיר מאשקלון, 13/08/09 11:08

  • 34.

    סוף סוף מנהיג אמיתי בש"ס - לא רק פנאטים לובשי שמלות (ל''ת)

    עמודי , 13/08/09 11:05

    • במה אמיתי בדיוק? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:08

      • האם הוא בעד יציאה של אברכים לשוק העבודה? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:09

      • האם הוא בעד דיוס אברכי ש"ס לצה"ל? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:09

      • האם הוא בעד הקניית השכלה אקדמית לבני הישיבות? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:11

      • האם הוא מכיר בחוקי מדינת ישראל ובשלטון החוק? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:27

  • 33.

    הגזענות הכי גדולה היא אצל החרדים חתיכות צבועים

    נעמן השפוי פה , 13/08/09 11:05

    העיקר חיים ע"ח הקופה הציבורית

  • 32.

    בוקר טוב! הגיע הזמן, רק חבל שחיסל לעצמו את הקריירה במו פיו (ל''ת)

    אמנון העירקי , 13/08/09 11:03

  • 31.

    העלאת אחוז החסימה תצמצם את הפלגנות

    שי אלידע, 13/08/09 11:02

    הויכוח הטפשי על קיום אי-שוויון בחברה שלנו הוא חסר תכלית !!
    בשום חברה אין שוויון כי בני אדם הם שונים זה מזה. צריך לפעול לחיסול תופעות אפלייה מובהקות וצריך לעודד זוגות ''מעורבים'' אך התהליך קיים במציאות !!
    התופעה המביכה של התמודדות יותר מ-20 רשימות לכנסת צריכה להיעלם וניתן לעשות זאת באמצעות העלאת אחוז החסימה ל-10%, בשני שלבים.
    גם באחוז חסימה המוצע יש ביטוי פוטנציאלי לרשימות רבות, אך כושר הסחטנות של הסיעות הקטנות יפחת במידה גדולה.
    הקואוליציה תהיה יציבה והאופוזיציה תבקר את פעולות הממשלה, בלא לחבור לאויבי המדינה !!

  • 30.

    סוף סוף מישהו פותח את הפה (ל''ת)

    רועי, 13/08/09 11:02

  • 29.

    הרב אמסלם : נתחיל בזה ש ש''ס מצה את הלבוש האשכנזי הליטאי ,

    אחד העם, 13/08/09 11:02

    נראה לך שאבותינו ,לבשו חליפה מערבית עם חולצה לבנה עניבה ,וכובע תותרת , כולל לילדים בני שמונה ??? אתה מעלה על דעתך שזה היה הלבוש בארץ ישראל בתקופת המשנה ?? התלמוד ?? הסבוראים??? נראה לך שכך התלבש רב סעדיה גאון ?? רב שרירה גאון ??? או בנו רב האי גאון שהיה ראש ישיבות סורה ופומפדיתה??. אולי נראה לך שהרמבם יליד קורדובה 1135 עד 1204 שניפטר במצרים התלבש כך??. ,הרמבן הריף ,הרב משה קרו עורך השולחן ערוך ???

    • אימצתם לכם ,את הבורות של החיידר בעיירה המרח אירופאית

      אחד העם, 13/08/09 13:21

      הרב מימון אביו של הרמבם היה מתמאטיקאי דגול והקפיד שבניו משה [ הרמבם ] ודוד [ אחיו של הרמבם ]ילמדן מקצועות אלה ,ואכן הרמבם שלט ברזי המתמטיקה והפיזיקה ,ואף כתב כנער חיבור במתמטיקה . הרמבם שלט בשפות ערבית עברית ולטינית על בוריין , למד את כתבי אפלטון ואריסטו, וכתב חיבורים עליהם , ועם כל זאת היה גדול הדור ,יהודי קדוש ,ששלט ברזי היהדות , במקות ללמוד מאיש דגול זה , ש''ס אימצה את הבורות , נערים שאין להם מושג בהיסוטריה עולמית , במתמטיקה , בפיסיקה , במדע , בכלום , בורים ,שרק מתנדנדים כל היום בישיבות בנוסח השטיבלאך והחיידרים ,בעיירות היהודיות ,במזרח אירופה , לכן אתם מגדלים דורות של אנשים חסרי תועלת וחסרי יכולת ,שכל כוחם הוא בלעשות ילדים ולתמוך בתנועת ש''ס מבלי להרהר או לחשוב באופן עצמאי , הבורות מביאה לידי עוני , ושניהם מצויים בשפע במחוזותיכם .

      • אחד העם ,כמה שאתה צודק , כל מילה בסלע (ל''ת)

        איש, 13/08/09 17:39

    • הכנס בבקשה וקרא תגובתי. לא יזיק לאף אחד.

      איברהים אלסלים, 13/08/09 17:19

      הרב אמסלם, דןמני ששורש המלה ''אמסלם'' הוא ערבי בא מ''שלום'' בעברית. ושאלתי: נאמר שאתה צודק במרכאות, אבל להכפיש את כל חבריך בראשות הגאון שלכם רב עובדיה?? אתה פשוט מאמת את הטענה, כי הספרדים נחותים המה מהשיכנזים. מה עשית? אתה יודע את הפתגם בערבית: ''מסמר שתקע טיפש, אף חכם לא יכול לעקור אותו''. עמל של שנים הרסת במחי פה, אמר לי ידידי הרב רוזן, כי יש פסוק אצלכם: ''אכלה ומחתה פיה''.

      • צר לי על בורותך וטפשותך , אמסלם בא מעם - שלם

        לאיברהים, 14/08/09 10:38

        כשהגיעו הצרפתים למרוקו והכל נרשם בצרפתית , אין ..ע.. בצרפתית , וזה הפך ל AMSALEM . אבל המזל שלנו שאתם חמורים .

  • 28.

    כמה שהוא צודק... ואת זה אומר עירקי (ל''ת)

    טל, 13/08/09 11:01

  • 27.

    כמה שהוא צודק... ואת זה אומר עירקי (ל''ת)

    טל, 13/08/09 11:01

  • 26.

    ש"ס מפלגה סחטנית המלאה ברגשי נחיתות (ל''ת)

    מרים11 , 13/08/09 11:00

  • 25.

    יש צדיק בסדום - מר אמסלם לראשות ש''ס (ל''ת)

    דייב, 13/08/09 11:00

    • לא מדובשיך ולא מעוקציך (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:12

  • 24.

    צדיק אחד בסדום

    מירי, 13/08/09 10:59

    סוף סוף קם אדם חכם ומשמיע דבריו הנכונים.כל היתר בש''ס עסוקים בקידום האינטרסים שלהם בלבד, ולא של בוחריהם. לא קיבלתי דבר מהמפלגה שעבורה הצבעתי, אך אני רואה איך צאן מרעיתם ממשיכים להאמין שמהם תצא הישועה. פשוט רחמנות עליהם..

  • 23.

    הללויה כבוד הרב - את הראשון שמבין את מקור השד!! (ל''ת)

    סוף סוף אחד נבון בש''ס, 13/08/09 10:56

  • 22.

    סוף סוף קיבלתם שכל (ל''ת)

    אלי, 13/08/09 10:56

  • 21.

    ראשי ש''ס -זה כל כך פשוט - תפסיקולגנוב ולרמות ולא ישלחו אותכם לכלא!!!! (ל''ת)

    דני, 13/08/09 10:50

    • גדוללללללללללללללללללל (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:12

      • דני - בחור מבריק !!!!! (ל''ת)

        אורלי מעיין , 14/08/09 00:01

  • 20.

    כיום האפליה היא בין נאים ללא נאים ולא בין ספרדים לאשכנזים. (ל''ת)

    מאיר, 13/08/09 10:49

  • 19.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת באומץ!! תפסיקו להתבכיין כל הזמן!!! (ל''ת)

    בני, 13/08/09 10:48

  • 18.

    יישר כח לרב (ל''ת)

    ofer, 13/08/09 10:48

  • 17.

    אני מאחל לך שתיבחר-אבל אחרי דיבוריך אני בספק.

    דני ב., 13/08/09 10:48

    לו אתה היית עומד בראש המפלגה אני משוכנע שהזעם הציבורי כלפי מפלגת ש''ס היתה מתפוגגת.
    אבל מה לעשות שחבריך למפלגה עשו מהשטות של האפלייה העדתית קרדום לחצוב בו ודרך חיים?

  • 16.

    אני לא מאמין שאני רושם את זה אבל, כל הכבוד לש''סניק הזה....

    עופר, 13/08/09 10:47

    מדבר מהלב, מהאמת ומחוסר סובלנות לשחיתות ומרדף הכוח

    • הוא בסה"כ מדבר מהקיפוח העצמי שלו בש"ס (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:13

  • 15.

    לא בדיוק גם לאשכנזים יש יד בדבר הנוראי הזה (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/08/09 10:44

    • מספיק שאני כותב את המילה אשכנזים זה כבר נישמע נורא ואיום (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 10:46

      • אחיינו לבית אשכנז-אמר מר"ן שליט"א עובדיה יוסף (ל''ת)

        נחמיה , 13/08/09 10:50

        • החברה היהודית ישראלית מאז ומתמיד היתה כלפי עצמה חברה גיזענית ואנטישמית (ל''ת)

          פקק תנועה , 13/08/09 11:07

      • וזה למה? אומר חה"כ אמסלם: מפני שש"ס שטפו לך את המוח

        אמנון העירקי , 13/08/09 11:06

        למעשה התגובה שלך מוכיחה בדיוק מה שאמסלם אומר בראיון.
        והוא עוד עדין - ש"ס היא תנועה שבנויה על הפצת שנאה ועל התבדלות, ועל חינוך לבורות, מפני שרק כך היא מנצחיה ומעצימה את כוחה.
        והעומד בראשה - עובדיה, הוא האחראי הראשי, אמסלם אמנם מפחד לצאת נגדו בגלוי מסיבות ברורות, אבל עובדיה הוא אסון לעם ישראל

        • ומה עשתה לעם ישראל החברה האשכנזית הנאורה היא אפשר להיתעלם גם מדבר זה (ל''ת)

          פקק תנועה , 13/08/09 11:09

          • מה עשתה? הקימה את המדינה, הביאה אותך לפה

            אמנון העירקי , 13/08/09 11:44

            אחרת היית עדיין תקוע במגרב ומדבר ערבית
            יש לך בעיה עם החברה האשכנזית? תחזור לקזבלנקה

            • קודם כול אתה סתם מתפלסף ומוציא את הדברים מהקשרם דבר שני (ל''ת)

              פקק תנועה , 13/08/09 13:09

              • אתה לא עירקי עירקים הם ערבים שחיים בעירק ואתה יהודי ישראלי (ל''ת)

                פקק תנועה , 13/08/09 13:10

                • ודבר שלישי מהיכן הצדקנות הזו שנפלה על ראשך ומה הקשר בן עלית יהודים

                  פקק תנועה , 13/08/09 13:15

                  לישראל לאחר מאורעות מלחמת העולם השניה לבין הטמעת הכינוים ויתר הצרות שהעם היהודי הטיל על ראשו בכבודו ובעצמו וגם בעצם היותו בגולה אם כך אתה חושב שעלנו להרגיש אזי כולנו באמת נמצאים בבעיה וזה לא כבוד גדול להיקרא כך ולחשוב כמוך

      • מספיק שאתה נושם זה כבר נורא ואיום (ל''ת)

        תוציא את הפקק מהמוח, 13/08/09 11:40

        • ולגביך יש את אותה התשובה לגבי אמנון שכול כך מבסוט שהוא קורא לעצמו (ל''ת)

          פקק תנועה , 13/08/09 13:17

          • אמנון העירקי שיקרא לעצמו מוחממד העירקי זה כבר יותר טוב (ל''ת)

            פקק תנועה , 13/08/09 13:18

            • אתם למעשה יהודים גלותיים שממסדים את הגלות בישראל של היום (ל''ת)

              פקק תנועה , 13/08/09 13:19

  • 14.

    הינה לכם-גבר ספרדי -הינה מנהיגות אמיצה (ל''ת)

    נחמיה , 13/08/09 10:44

    • יש ימים שאדם חייב להיבדל מין הבריות ולהיקרא רשע (ל''ת)

      נחמיה , 13/08/09 10:45

      • זה אדם -זה רב בישראל - מושחטים נימאסתם (ל''ת)

        נחמיה , 13/08/09 10:46

  • 13.

    He is right ! (ל''ת)

    Amsalem Ha Homo, Amsalem Haben Yona, 13/08/09 10:43

  • 12.

    גוש דן

    שפוי, 13/08/09 10:39

    גם את סדום לא הצילו בגלל צדיק אחד - כך תאבד ש''ס ותמחק סוף סוף מן העולם!!!

  • 11.

    ללא מזרחיים הסובלים מבערות ועוני, מי יצביע ש''ס ?

    ברור, 13/08/09 10:39

    הרי זה מגנט הקולות העיקרי של המפלגה הגזענית והחשוכה הזאת.
    הם דואגים (בעזרת מערכת ה''חינוך'' שלהם) להנצחת הבערות והעוני בקרב הקהל שלהם על מנת להבטיח שגם בדורות הבאים ישארו מספיק מסכנים מתוסכלים שאפשר יהיה להסית.
    אין הרבה ממוצא מזרחי שהסתדרו כלכלית, רכשו השכלה, שרתו בצה''ל והתערו בחברה הישראלית שמצביעים ש''ס.

  • 10.

    הגיע הזמן! כל הכבוד לאיש האמיץ הזה (ל''ת)

    דקלה, 13/08/09 10:38

    • הגיע הזמן למה? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 13/08/09 12:14

      • Hציאת אברכי ש"ס לשוק העבודה? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:14

      • גיוס אברכי ש"ס לצה"ל? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:15

      • החלת חוק החינוך הממלכתי על מוסדות הלימוד של ש"ס? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:15

      • הקניית השכלה אקדמית לבני הישיבות? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:16

      • הגיע זמן לעשות דברים מועילים ולא לכתוב תגובות פלצניות (ל''ת)

        אלי, 13/08/09 13:12

        • אכן הגיע הזמן שתפסיקו לחיות על חשבוננו! (ל''ת)

          Holy War , 14/08/09 17:06

  • 9.

    ותתחיל להתחמם תיכף אתה נכנס למשחק (הפוליטי) במקום אמסלם (ל''ת)

    המאמן לשחקן חילוף: פשוט את הטרנינג, 13/08/09 10:35

  • 8.

    צודק הרב: בכיינות השד העדתי- ציניות וקרדום פוליטי לחפור בו. (ל''ת)

    ASCH , 13/08/09 10:35

  • 7.

    תרנווס -תרנגול טווסי (ל''ת)

    נחמיה , 13/08/09 10:28

  • 6.

    בושה שבמדינת ישראל יש מפלגה מפלגת ומכוערת כמו ש''ס (ל''ת)

    כולם שם צבועים ויותר, 13/08/09 10:27

    • הם לא צבועים הם באמת שחורים........מה שמוזר זה

      טמבור, 13/08/09 10:47

      שאין אף חבר כנסת עיראקי בש''ס..וזאת למרות שהמנהיגם שלהם כמו הרב עובדיה יוסף והרב כדורי ז''ל..הם עיראקים

    • מסכים איתך/אבל גם בושה שיש אנשים שמצביעים ש''ס (ל''ת)

      דני, 13/08/09 11:54

  • 5.

    לדעתי האיש הזה , כנוח בשעתו : צדיק בדורו. חבל שמושבו במושב לצים. (ל''ת)

    ישורון, 13/08/09 10:27

  • 4.

    זה גבר!!!! (ל''ת)

    עופרר , 13/08/09 10:25

    • גבר שבגברים (ל''ת)

      נחמיה , 13/08/09 10:29

      • נקווה שהוא לא יפגע מזה - ויקבל "דין מוסר" (ל''ת)

        עופרר , 13/08/09 10:31

        • המשיח האחרון;אז נגן עליו בחרוף נפש " מילחמת קודש היא לכם" (ל''ת)

          נחמיה , 13/08/09 10:42

    • אם תשים לב לדבריו, תראה שהוא גזען ושחצן כמו רוב ש''ס. (ל''ת)

      שים לב לפרטים, 13/08/09 10:40

      • צודק !!!! מתמרן יפה מהשאלות האמיתיות: (ל''ת)

        מלחמת קודש , 13/08/09 12:17

        • האם הוא בעד הכנסת אברכי ש"ס לשוק העבודה? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 13/08/09 12:18

        • האם הוא בעד גיוס אברכי ש''ס לצה''ל? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 13/08/09 12:18

        • האם הוא בעד החלת חוק החינוך הממלכתי על מוסדות ש''ס? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 13/08/09 12:19

        • האם הוא בעד הקניית מקצוע/השכלה אקדמית לבני הישיבות? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 13/08/09 12:19

        • האם הוא מודה שהחכ''ים המורשעים בפלילים מש''ס אינם ''זכאים''? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 13/08/09 12:20

  • 3.

    צודק ב - 1000% (ל''ת)

    רוני, 13/08/09 10:24

  • 2.

    כל הכבוד לרב אמסלם.על האומץ ועל הדברים.הבאת הרבה כבוד וקידוש ה'. (ל''ת)

    רק לא ש''ס, 13/08/09 10:09

  • 1.

    ח''כ אמסלם , אתה פוגע במידות הקדושות של ש''ס : בכיינות והאשמת האחר (ל''ת)

    אגגדיר , הערס של ש''ס, 13/08/09 09:38

    • לאגגדיר יש אותיות אדומות -דיברנו על זה כבר -מיתחזה (ל''ת)

      נחמיה , 13/08/09 10:47

      • האותיות אדומות , אבל הנפש שחורה משחור ........ (ל''ת)

        אחד שמכיר ערסים, 13/08/09 11:01

      • והיכן הוא אגגדיר הכופר והמסית היום?

        אמנון העירקי , 13/08/09 11:08

        האם רועי לחמנוביץ עדיין לא העביר לו את רשימת המסרים היומיים שהוא אמון על הפצתה דרך קבע?
        האם מחמת הבושה השתתק?
        האם הוא מקבל תשלום או שמא פשוט מכר את נשמתו לשטן?

        • הקוף עם השימלה יעשה לאמסאלם בית ספר... דינו נחרץ !!! (ל''ת)

          נילי בלום, 13/08/09 11:12

        • כנראה עושה כשפים בבית (ל''ת)

          עופרר , 13/08/09 11:29

          • תרגעו, הוא סתם עושה ביד מול התמונה של הרב אלבז. (ל''ת)

            נעמן,שפוי , 13/08/09 11:41

        • אגגדיר הלך לקנות שטריימל לשבת, כדי שהאשכנזים יאהבו אותו (ל''ת)

          א מאראקענר, 13/08/09 11:40

        • הוא בדרך לפגישה עם ה''רב'' רנטגן ובבא קוסברה. (ל''ת)

          מזהה שלוכים מרחוק, 13/08/09 12:52

    • הידד לרב אמסלם

      חסיבה ביטון, 13/08/09 11:26

      אגגדיר ומי שלא תהייה ! צודק הרב אמסלם !היכן הייתה מנהיגות שס כיצרו גטאות לספרדים בבני ברק ,באלעד ,בביתר עלית וכמובן בירושלים !מדוע נאלמה ונעלמה ? מדוע לא הקימה קול זעקה !

      התשובות מצויות בכתבה שתתפרסם מחר !!!!!!!!