• 54.

    נורה הזעקה???????

    אריה פישר, 16/08/09 20:26

    בסד
    האם אנו נמצאים באידן מסוכן?

  • 53.

    כדאי לבדוק מה קורה עם קצין התחזוקה של עוצבת הפלדה (ל''ת)

    מילואימניק מודאג מאד, 15/08/09 15:02

    • האם גם הוא נתן לאשתו לנהוג ברכבו לבד, או חמור מכך? (ל''ת)

      שכן שמכיר ומודאג, 15/08/09 18:37

      • האדם הזה נבל רציני, מקווה שכ בר ישימו עליו יד (ל''ת)

        שכן שמכיר ומאוכזב מהקצין, 15/08/09 21:55

  • 52.

    אן היום מישפחות ללא שתי מכוניות ויש חוקים שהם לא חוקיים בעליל (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/08/09 15:17

  • 51.

    שיעשו חוק - שמאפשר לבקש רשות לתת לאחד מבני המישפחה לנהוג (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 13/08/09 12:45

  • 50.

    אם יש רק רכב אחד במישפחה - לפעמים אין ברירה לעבור על החוק -

    יופיטר יופיטר , 13/08/09 12:42

    זה לא פשע ולא עוון - כמו לחנות במקום אסור - ה וגם זה נגד החוק - והעוברים עליו אינם פושעים ברי הסגרה - או סילוק ממקום עבודה

    • אם כך, גם לפעמים אין כסף ו"חייבים לגנוב" על מנת להשיגו (ל''ת)

      avyb , 13/08/09 15:30

      • לא מדובר בפגיעה בציבור - או באדם כלשהו - כך שאין הקבלה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר, 15/08/09 08:01

  • 49.

    לחכ " דנון מה פתאום לבטל איסור לשמוש ברכב צבאי על ידי בני משפחה (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/08/09 11:24

    • אותה הבעיה ישנה גם בשוק האזרחי בזבוז כספי ציבור דלק ובטחון (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 11:25

      • ולמליונרים הללו יש כלי רכב פרטיים משלהם לצרכייהם הפרטים והאזרחים

        פקק תנועה , 13/08/09 11:27

        וזה כולל בשוק האזרחי

  • 48.

    לתת לאישה לנהוג, זה סיכון חיי אדם!

    עידן, שינקיניסטן , 13/08/09 11:17

    אם נשים לא נוהגים.

    • הבה נשים קצת שכל במוחך - סטטיסטית גברים הורגים יותר על הכביש מנשים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 13/08/09 12:44

  • 47.

    ישראל תיהיה חזק

    אבישי, 13/08/09 11:15

    ישראל תיהיה חזק.
    יש כאלה שגם זוכרים ומכירים אותך בתקופות אחרות בחיים. לא שוכח את תרומתך ומסירותך למדינה ולצבא. מקווה שהאמת תצא לאור. ובשאיפה גם תעמוד לזכותך.
    חבר מחפ''ק מח''ט

  • 46.

    בתור נהג של קצין בכיר יש לי להגיד ש..

    מישהו שמקורב!, 13/08/09 10:58

    אין לכם מה להתפלאות..כולם בצבא עושים את זה ..רובם אוכלי חינם שמנצלים את הצבא לטובתם האישית ולחיסכון בכסף..וכך עושה כמובן מפקדי שנותן לכל משפחתו לנהוג ברכב הצבאי ומעבר לבזבוז הדלק הנורא והכסף הנורא שמתבזבז זה פגיעה בערכים...אבל הרבה עושים את זה ולכן יש לעשות בדק בית רציני בצבא בנוגע לאמינות של הקצינים שלו שמנצלים את המערכת לתועלתם האישית..ואל תגידו שהם נותנים את חייהם לצבא ..כי הם מקבלים המון דברים שאף אחד לא מקבל והלוואי על כל אחד התנאים שיש לקצינים האלה שמנצלים את הצבא על ימין ועל שמאל ואני אחד שקרוב לזה ורואה מקרוב ונדהם מכמות הצביעות והניצול של המדינה ושל משלמי המיסים לטובת אותם אוכלי חינם!

  • 45.

    תחייבו אותם בתשלום ריאלי על הליסינג

    שטויות במיץ עגבניות, 13/08/09 09:45

    ושיתנו גם לבני משפחה מדרגה ראשונה לנהוג.
    אבל להדיח מצה''ל על שטות כזו זה די מוגזם.
    מצד אחד נותנים להם רכב, אז ''יש לך רכב מה אתה רוצה'' אבל מצד שני אשתו לא יכולה להשתמש בו.
    אז פשוט - תחייבו אותם בתשלום יותר ריאלי על הליסינג. תחייבו אותם אישית בתשלום על חריגה ממכסת דלק. ותחסכו זמן, משאבים ובלבולי שכל של מצ''ח שמתעסקים בשטויות.

  • 44.

    מתי יתחילו לטפל בנושא הזה שקורה בדיוק באותה הצורה גם בשוק האזרחי (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/08/09 08:48

    • הנושא הזה חיב להיות כתוב שחור על גבי לבן בחוקי מטכל ובחוקי מקום העבודה (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 08:50

      • ומה קורה בשוק האזרחי ? (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 09:22

        • אתה לא יודע אני מתפלא עליך (ל''ת)

          פקק תנועה , 13/08/09 09:57

        • בדיוק אותו הדבר שקרה בנושא זה ואפילו יותר גרוע (ל''ת)

          פקק תנועה , 13/08/09 11:04

  • 43.

    כל אלו שקופצים וצועקים להעיף כנראה חושבים שקצינים טובים גדלים על העצים

    אייל, תל אביב, 13/08/09 07:47

    אני די בטוח שרוב אלו שמייד קופצים ומשתוקקים לראות את דמו של קצין נשפך עקב חריגה מנוהל זה או אחר, בטח היו ג'ובניקים, אם הם שירתו בכלל בצבא. מנוחיות הכורסא, אין להם שמץ של מושג מהו החומר שממנו מקורץ קצין קרבי טוב, איך מרגישה קריעת התחת שהוא עובר בקריירה שלו, ואיזו תרומה בלתי נתפסת בכלל שהוא תורם לביטחון המדינה בשימו את חייו על כף המאזניים למען המולדת. לטפח קצין טוב, מנוסה וכשיר לוקח שנים. להעיף אותו על איזו שטות אופנתית שכרגע נמצאת תחת המיקרוסקופ של התקשורת - לוקח שנייה.

    המדינה הזו, מרוב צדקנות מתחסדת של יפי נפש, מאבדת את עצמה לדעת. יש דרכים אחרות לטפל בבעיות כאלו, חוץ מלגדוע קריירה צבאית ככה סתם. זה גם לא ממש חייב לעניין את הציבור, חוץ מאשר את הרכלנים הצבועים ריקי הראש.

    • צודק במליון אחוז (ל''ת)

      תמיר, 13/08/09 11:52

  • 42.

    בוחבוט הרציני

    מושיקן, 12/08/09 23:52

    בוחבוט חושב שהוא סגן אלוף

  • 41.

    אם העובדות נכונות - להעיף אותו מייד !!!! (ל''ת)

    avre10 , 12/08/09 23:49

  • 40.

    כולם השתגעו-מה הצביעות? מדוע אסור?! (ל''ת)

    אילנה, 12/08/09 23:40

    • אם את לא מבינה זה רע מאוד (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 08:51

  • 39.

    האשה היא עובדת צה''ל לא פחות מבעלה

    אזרח מודאג, 12/08/09 23:30

    האשה שנותנת אין סוף למדינה ולצבא היא עובדת צה''ל לא פחות מבעלה ולכן מותר לה כשהיא צריכה להשתמש ברכב הצבאי

  • 38.

    נתפסים לקטנות במקום לטפל בכשלים הגדולים מול הפלששתינאים.

    נתן ש. מעלות, 12/08/09 21:05

    בגלל קטנוניות משפטית איבדנו את אולמרט והירשזון.

  • 37.

    הגיע הזמן לבצע ניקוי אורוות כללי בצבא !...הנורמות הקימות פסולות ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 12/08/09 20:46

  • 36.

    למה במשטרה הכל מותר ובצבא הכל אסור אין אותם חוקים (ל''ת)

    משטרה = לצבא, 12/08/09 20:30

  • 35.

    למה במשטרה הכל מותר ובצבא הכל אסור אין אותם חוקים (ל''ת)

    משטרה = לצבא, 12/08/09 20:30

  • 34.

    הפכו את זה לפשע מלחמה, הגזמנו ימעאפנים... (ל''ת)

    mairmair , 12/08/09 20:24

  • 33.

    לרמטכ"ל אין מה לעשות חוץ מלהתעסק בשטויות?נתן את הרכב לזוגתו אז מה?? (ל''ת)

    tami.me , 12/08/09 20:20

  • 32.

    מה קורה כאן? פתאום גילו את אמריקה?

    פוגני , 12/08/09 19:26

    אשכנזי, מה היתממות, איך אתה חושב שנשות קציני צהל צריכות להתמודד עם היותם לבד כל השבוע?
    אני חושבת שתקנה זו צריכה להיאלם מהעולם. רכב צמוד זה לא מותרות לאותם גברים שנותנים את כול כולם למדינה.
    והאם יש לכם עודף של קצינים טובים ומסורים שפתאום החלטת על דילול. אה נזכרתי שר הביטחון שלנו הצהיר פעם שהוא רוצה צה"ל קטן וחכם. ואתה היום ממלא את חלומותיו? גם אם כן יש דרך להודות לאותם לוחמים ולא לזרוק אותם לכלבים. 

  • 31.

    תגובה ל25 אני איתך אחי אתה צודק ב100 אחוז פשוט בושה (ל''ת)

    לולי, 12/08/09 19:21

  • 30.

    יש לי מזל...אישתי לא נותנת לי ואני לא נותן לה. (ל''ת)

    אלמ מכלוף, 12/08/09 19:19

  • 29.

    תמיד אנחנו כחברה מחפשים יושר..ערכים..מנהיגים..תבינו יש פקודות

    ירח כחול , 12/08/09 19:19

    מטכ"ל..וברגע שמשהו עובר אותם צריך להעמיד אותו במקום..ובפרט שאתה בצבא ..ומכיר את
    המורכבות של קצין ומפקד ..ולמה אנשים מנסים
    להיות חכמים מעבר למידה ולהגיב בצורה לא
    נכונה ..אסור לו לעשות מה שהוא עשה ..משהו צריך לעצור אותו ולהגיד לו חביבי עד כאן

  • 28.

    והוא לא מתפטר? (ל''ת)

    כמו פארס?, 12/08/09 19:03

  • 27.

    המימון של הרכבים שנתנו לקצינים ממנו כניראה

    נח, 12/08/09 18:46

    בכספי נחצולי השואה,לכן כל אחד הירשה לעצמו לנהוג כך.

  • 26.

    מה רוצים מהם

    יעקב, 12/08/09 18:40

    ראשית
    מה הסיפור של הרכב הרי לא מדובר בהאמר או נגמ''ש. זהו חלק משכרו של האיש וכמו שלא אומרים לו מה לעשות במזומנים שלו או בקרן ההשתלמות שלו כך אאין למנוע ממנו להשתמש בחלק משכרו שבא בצורת רכב (שמשולם עליו מס)
    דבר שני - היום לכל קצין מדרגת נפיחות זו או אחרת יש רכב א' ורכב שטח ומסוק כולל רכב מבצעי אוגדתי ופלוגתי
    אז איך הוא אמור לנסוע בכל צי התחבורה הזה לבדו.
    ולסיום - אולי מדובר בקצינים מוכשרים ולוחמים מעולים אבל בבחירת בני הזוג שלהם לא נראה לי שהם משהו

  • 25.

    בושה לצבא שמחפש כך חיילים לוחמים.כמה הקרבה הוא ומשפחתו מקריבים למדינה (ל''ת)

    אבי, 12/08/09 18:30

  • 24.

    אשכנזי- או שהוא בוק מלאך או סתם אידיוט

    לוחם ואזרח, 12/08/09 18:06

    ברק - תרומות צאלים
    נתניהו- פיברוק מבצע אנטבה

    אשכנזי- או שהוא בוק מלאך או סתם אידיוט שבחיים לא העביר זובור גנב פקפק או שירת בפינלנד

    אשכנזי יזכר כרמטכל כפי שמקארטי זכור בארהב

  • 23.

    צריך להתארגן,להתאסף בלשכת שהב'ט(נפוליונצ'יק)ולהשליך שם את הדרגות ואת מ

    סא''ל מיל', 12/08/09 18:06

    מפתחות הרכבים של הצבא הדפוק במז''ת.
    כל עובד רבע זוטר בחברות מסחריות שמקבל רכב
    ליסינג ע'ח החברה יכול ושאי למסור אותו
    לרעייתו וילדיו שיסעו ויהנו ויעשו בו כבשלהם.רק הצבא מתעלק על קצינים שהקריבו את כל עלומיהם ובחרותם וגברותם ואכלו חרא עם טירונים וחיילים סדירים לאורך עשרות שנים.
    בזמן שעשו למען המדינה הם נעדרו מביתם יים בועות וחודשים.
    שהביבי והאודי יאספו את הדרגות ואת המפתחות ויעבירו אותם לרבני ש'ס.
    אנחנו נלך לים ונעשה לביתנו (הגיע הזמן)

    • Good words

      officer Mil., 12/08/09 19:30

      If only you were brave enough and signed your posting. (You are not a soldier any more, right?)

    • ההשוואה לא בדיוק נכונה...

      ירון, 12/08/09 21:28

      ראשית , תמיד מהצבא ומקצינו נדרש מעט יותר , תמורת זאת הם יוצאים בגיל צעיר לפנסיה ומשכורתיהם שופרו באופן משמעותי.
      ב. רו ברכבי הליסינג האזרחיים משולמים על ידי האוחזים בהם , לפחות בהייטק.
      ג. שווי שימוש. אנשי קבע פטורים מתשלום מס בגין ההטבה ששויה כ1600 ש''ח ברוטו ומעלה , תלוי בסוג הרכב .

      ואנא , לא להיות דמגוגים , לא כולם בדיוק אנשי שטח ובטח לא כולם לוחמים דגולים ...

      צנעה, חסכון המובילים לעוצמה , נכונים לצה''ל בכל התחומים.

  • 22.

    זו בהחלט ידיעה לכותרת ראשית (!!) (ל''ת)

    יאל, 12/08/09 17:54

  • 21.

    מה אתם מתפלאים ? ''ממני תראו וכן תעשו'' -- צ'יקו תמיר זוכרים ????? (ל''ת)

    אזרח, 12/08/09 17:46

  • 20.

    לאשר לקצינים להינשא ל-4 נשים! תחוקק הכנסת חוק ''מרבה נשים הרי זה משובח''

    מכונית-ע''ח הציבור לכל משרתי העם+נשותיהם ושפחותיהם!, 12/08/09 17:41

    משובח... חוקן חדש + ביטוח ישיר. אוטו-טוטו!

  • 19.

    אנחנו בשנת 2009 אולי תשנו את החוק !!!!!!!!!!!!!!!!

    גלית ש, 12/08/09 17:33

    אנחנו בשנת 2009 ולא כל אישה תבקש מבעלה את הרכב.בוקר טוב ...............

    מתחיל להזכיר מדינות חשוכות

    • אין שום צורך לשנות את החוק

      חיים, 12/08/09 18:07

      כל העובדים במדינה משלמים עבור רכב ליסינג, אנשי צבא לא.

      לכן למשפחות של כל העובדים במדינה מותר לנהוג ברכב הליסינג- ולמשפחות של אנשי צבא לא.

      אם אנשי הצבא ישלמו עבור רכבי הליסינג המשפחה תוכל לנהוג בכייף.
      אבל יו''ר הועד אשכנזי לא רוצה שיורידו מהמשכורת של העובדים שלו 4000-5000 שקלים לחודש.
      צודק, איזה ראש ועד היה מתנדב לפגיעה כזו בעובדים? יותר קל להעלים עין.

  • 18.

    החלטתם להרוס את הצבא?כמו באזרחות חייבו אותם בסכום ושהמשפחה גם תשתמש! (ל''ת)

    נשבר מהקטנוניות, 12/08/09 17:20

    • יושב ראש ועד העובדים שלו

      חיים, 12/08/09 18:05

      אשכנזי, לא מסכים.

      כל העובדים במדינה משלמים עבור רכב ליסינג, אנשי צבא לא.

      לכן למשפחות של כל העובדים במדינה מותר לנהוג ברכב הליסינג- ולמשפחות של אנשי צבא לא.

  • 17.

    להשעות את אהוד ברק--שנהג בצבא כאילו שפשע נגד האנושות יעזור לו בבחירות

    ''עופרת יצוקה'' היה פשע גדול פי אלף!, 12/08/09 17:17

    ברק גם נוהג בעבודה כאילו היתה הרכב של אשתו.

  • 16.

    ממש רוצח, לתליה בכיכר העיר

    יוני, 12/08/09 17:17

    מפרסמים הכל היום אה??!!
    אין סינון ואין הבדלה בין שטות לרצינות, בגלל זה אף אחד כבר לא לוקח את הידיעות הללו ברצינות, כי זה כבר לא מעניין.

    כנראה שגם התגובה שלי תיפול על אוזניים ערלות.

  • 15.

    להשעות את אהוד ברק שנהג בצבא כאילו שהפשע נגד האנושות תעזור בבחירות

    ''עופרת יצוקה'' היה פשע גדול פי אלף!, 12/08/09 17:16

    ברק גם נוהג בעבודה כאילו היתה הרכב של אשתו.

  • 14.

    רגע, מה עם צ'יקו תמיר- העברה שלו הכי חמורה! ולא שומעים כלום (ל''ת)

    ארז, 12/08/09 17:16

  • 13.

    מתי תתחיל החקירה ברשויות האזרחייות?

    עו''ד יובל, 12/08/09 17:12

    כל הכבוד לרמטכ''ל גבי אשכנזי, על ניקוי האורוות. כן אשכנזי עושה סדר בצבא. הוא מתקן נוהגים, הוא קובע ששקר, חוסר אמינות לא מתאימים לצבא ולמשרתים בצבא.
    רק חב, שנציב שרות המדינה, לא לומד מהרמטכ''ל. כי במינהל האזרחי רבות ''החריגות''... רבים הם מעשי השחיתות.

  • 12.

    צבא יהודי שגירש יהודים מבתיהם, בסופו של דבר גם יתדרדר מוסרית (ל''ת)

    זה היה צפוי וזה תהליך בלתי נמנע, 12/08/09 17:09

  • 11.

    כמו כל קצין (כמעט)

    טוראי בטיטו, 12/08/09 17:07

    חושבים דרך ה-??? וכשהוא חושב במקום הראש השכל בתחת

    זה מה עושות הדרגות לאנשים קטנים עם בעיות אגו וחסך רגשי

  • 10.

    אני מאמין לקצין האשה היא הבן של השטן והיא קפצה על ההזדמנות

    א, 12/08/09 17:03

    היא ראתה מה עשו לקצין ההוא בצפון והיא החליטה ליישם את זה גם כן. ככה עובד מוח האשה הוא קטן מאוד עם מחשבות זדוניות

    • ואתה בנו? (ל''ת)

      מ, 12/08/09 18:31

  • 9.

    אתם מופתעים או עושים עצמכם?זה כנראה מתקיים שנים פה ושם- עד שנתפסים... (ל''ת)

    סוג של..., 12/08/09 17:03

  • 8.

    מקרטאיזם בצהל בנצוח אשכנזי

    רוי כוהן (12.08.09):, 12/08/09 16:58

    הרדיפה אחר קציני צהל הקטנוניות כתבי נוער המחפשים כותרות יוצרות אוירה רדיפה בצה ל

    שר ביטחון שברח ראש ממשלה שמשפחתו האדירה את שם אחיהם על גבו של מוקי בצר והמציאו סיפורי גבורה

    ורמטכל טפלון יוצרים צבא עם ראש קטן שכל לפלף עם עט יכול ליצור כותרת ןלפגוע בקצין

    צודק נסראללה כורי עכביש

  • 7.

    אין גוזרים על הציבול גזירה שאינו יכול לעמוד בה

    חז''ל, 12/08/09 16:58

    נוהל טיפשי ומיותר.

    • קצינים צריכים לדעת לא לגנוב

      מנשה, 12/08/09 18:03

      זהו רכב צבאי של הצבא שנועד לשמש אותם רק לעבודה.

      אם הם רוצים רכב לנסיעות פרטיות שישלמו כמו כל אזרח במדינה.

  • 6.

    תנו להם אישור לנסוע ברכבים וגם לבני משפחה וגמרנו

    lili_lili , 12/08/09 16:56

    כמעט חצי מדינה ויותר ליסינג וכל בני המשפחה נוהגים ברכבים של החברות,תנו גם לקצינים את ההטבה הזאת ונגמר הסיפור,כמו שזה נראה אף אחד לא יכול לעצור את עצמו.

    • מה אתה אומר!? להבדיל מהליסינג מי שמשלם את הרכבים של צבא זה משלם המיסים

      א, 12/08/09 17:06

      ורכב צבאי נועד לשימוש צבאי לא למטרות בילויים וקניות ורק למי שיש רישיון צבאי תקף יכול לנהוג ברכב צבאי ואם ייתנו לבני זוג ולמשפחה לנהוג חופשי אז גם נהגי הבוס למיניהם זכותם יהיה לנהוג ברכב בלי דין וחשבון והחתמת כרטיס עבודה ואז כל אחד שיש לו רישיון נהיגה ירצה לנהוג ברכב צבאי לא משנה מי.

    • כל מילה חקוקה בסלע , באתי לרשום משהו דומה וראיתי את התגובה שלך. (ל''ת)

      מיכל, 12/08/09 17:10

    • צודק במאה אחוז

      חמוטל, 12/08/09 17:30

      צודק במאה אחוז. פשוט תקנה מיושנת וצריך לשנות אותה. אין שום סיבה להעניש אדם ולמחוק לו את הקריירה בגלל משהו כל-כך פעוט שלא קשור בתפקוד הצבאי שלו.

    • אין בעיה, רק שישלמו כמו כולם

      אזרח, 12/08/09 18:02

      3000 שקלים הורדה מהברוטו לרכב מדרגה 2 + זקיפה למס הכנסה של 1500 שקלים.

      • מה הקשר...לזיקפה ? (ל''ת)

        מקס, 13/08/09 00:44

  • 5.

    הרבה קצינים בכירים חושבים שרכוש הצבא הוא של אבא שלהם (ל''ת)

    הגיע הזמן לעשות לזה סוף, 12/08/09 16:55

  • 4.

    כל הכבוד לאשכנזי !! סוף סוף ממגרים שחיתות בדרגים בכירים (ל''ת)

    אזרחית, 12/08/09 16:52

  • 3.

    אבל כשהם מבצעים פשעי מלחמה הם יוצאים בלא כלום (ל''ת)

    נאור, 12/08/09 16:51

    • פשע מילחמה היה ללדת אותך ביכלל-נגד כל האנושות (ל''ת)

      נחמיה , 12/08/09 17:40

    • אני בצעתי פשעי מלחמה ..ויצאתי נקי ..נאור תלך לעזה.. (ל''ת)

      ירח כחול , 12/08/09 19:10

  • 2.

    זה קורה כשהרמטכ''ל מתעלם משקר של תא''ל ברביבאי לבג''צ

    Dory, 12/08/09 16:50

    פתאם הרמטכ''ל התעורר ומדיח?! גם הוא, גם ראש אמ''ש וגם הפרקליט הצבאי הראשי יודעים מזמן שתא''ל אורנה ברביבאי שיקרה בבג''צ ובוחרים להתעלם. מי שמתעלם משקר מקבל שקרים!!

    • על מה אתה מדבר?אתה יכול קצת להרחיב?

      ייי, 13/08/09 11:08

      חח אני משרת במחלקה שלה ואני רוצה לדעת את זה חחח

  • 1.

    מקרטאיזם בצהל בנצוח אשכנזי

    רוי כוהן, 12/08/09 16:46

    הרדיפה אחר קציני צהל הקטנוניות כתבי נוער המחפשים כותרות יוצרות אוירה רדיפה בצה ל

    שר ביטחון שברח ראש ממשלה שמשפחתו האדירה את שם אחיהם על גבו של מוקי בצר והמציאו סיפורי גבורה

    ורמטכל טפלון יוצרים צבא עם ראש קטן שכל לפלף עם עט יכול ליצור כותרת ןלפגוע בקצין

    צודק נסראללה כורי עכביש