• 258.

    לא נשכח ולא נסלח לשמאל האנטישמי על תמיכתו בטרור! עוד יסגר החשבון! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 13/08/09 02:13

  • 257.

    חברי כנסת= נאצים ששולטים על גטו ישראל.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 12/08/09 22:40

  • 256.

    אם אכן מדובר באיש חזק ומקובל - שיביא את שליט

    פנדה , 12/08/09 15:38

    אם יצליח, סימן שאכן הוא יכול להנהיג את הפלסטינים, וכדאי לשחרר אותו. אם לא - סימן שמדובר בעוד טרוריסט החביב על כמה עיתונאים ופוליטיקאים מושחתים, ועדיף שימשיך להתפטם בכלא הישראלי.

    נהוג בכל ארגון פשע שכאשר מישהו נכנס לכלא לתקופה ארוכה הוא "שרוף", כי יש סיכוי סביר שהוא יהפוך למשת"פ עם ישראל. במקרה של ברגותי נראה שאכן זה המצב, אם יש פוליטיקאים מהגוש הציוני שמוכנים לשחרר אותו. הפלסטינים לא טפשים, וכשברגותי יחזור הוא יקבל כתף קרה.

  • 255.

    כן לשחרור ברגותי! (ל''ת)

    יגאל עמיר, 12/08/09 15:36

  • 254.

    אם משחררים את הזבל הזה בלי לשחרר את שליט .אני שורף

    בוקסר , 12/08/09 14:29

    את דגל ישראל בככיר העיר.

  • 253.

    גוברות הקריאות בעם לשחרר את יגאל עמיר, (ל''ת)

    אבי, 12/08/09 14:13

  • 252.

    לשחררו ומייד לזרוק אותו לגוב האריות- על רצח יהודים אין מחילה (ל''ת)

    עמודי , 12/08/09 13:51

  • 251.

    אם הטיפש שבשרינו: בן אליעזר - רוצה בשחרורו

    חן אדון , 12/08/09 13:49

    הרי אני מבין שזה מהלך מסוכן מאוד לישראל.

  • 250.

    ברגותי רצח המון יהודים. תכף תשחררו גם את יגעל אמיר.... (ל''ת)

    ברגותי מחבל רצחני, אל תתנו לו חופש, הוא מסוכן, 12/08/09 13:45

  • 249.

    אריק בנדר קח כותרת,"רוב מכריע בציבור הישראלי בעד שיחרור יגאל עמיר" (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 12/08/09 13:33

  • 248.

    ברגותי ובן אליעזר

    מיקי, 12/08/09 13:32

    לדעתי פואד בן אליעזר עומד על רגליו האחוריות למען שחרור הרוצח ברגותי שבל נשכח שבית המשפט גזר עליו לא 1 לא 2 לא 3 לא 4 אלא 5 מאסרי עולם )תמורת בצע כסף שאותו הוא אמור לקבל.כי אין שום סיבה הגיונית אחרת.מעניין מה היה אומר בן אליעזר אם ברגותי היה נשלח לבית הסוהר לאחר שרצח אחד מבני משפחתו של פואד.(חלילה)

  • 247.

    פשוט לא יאומן לא יאומן!!!!!

    עידו, 12/08/09 13:19

    רוצח נתעב שאמור להקבר בכלא עם כמה מאסרי עולם. עולה בכלל לדיון להשתחרר!
    איפה הבושה ישמלאנים איפה
    הרוצח הזה ינמק בכלא הישראלי
    כל משפחות השכל שעוברים יום יום את הסבל בגלל הנבלה הזה,
    מאיפה החוצפה שלכם להעלות את הנושא הזה
    כי אולי אולי יהיה שלום.
    הרי שחררנו אותו ומה קרה?
    הוא חזר לדרך הטרור
    פשוט בזיון!!!

  • 246.

    מדוע הימין כה מתעב אותו ? הרי הוא האח התאום שלהם.

    EXTRA-שמאל , 12/08/09 13:16

    כמו שתמיד אמרתי, רק איתו תעשו שלום !

    • אז למה אתה כה אוהב אותו ומתעב את הימין? הרי אנו תאומים

      panacea , 12/08/09 13:32

      או שמא אהבתך קיימת בתנאי שמושא האהבה הוא מחבל שונא ישראל?

    • לשמאלני

      מיקי, 12/08/09 13:33

      מוכן לממן לך את כול החיים בעזה או בשכם ולהרים אותך על כפיים עד שם.

    • אנחנו לא מתעבים אותו,פשוט מעוניינים שימות ביסורים, (ל''ת)

      אבי, 12/08/09 14:14

    • בטח אמא של extea הניקה את ברקותי. (ל''ת)

      בוקסר , 12/08/09 14:31

  • 245.

    ברגותי לא רצח

    רון וייס, 12/08/09 12:58

    הוא שלח את לוחמיו ללחום בצה''ל ובמתנחלים,
    כשם שהרמטכ''ל שלח את חיילי צה''ל להרוג ערבים.

    • שיבואו אליך הביתה טמבל,אז נדבר... (ל''ת)

      ירון, 12/08/09 14:17

    • אתה שמאלן אנטישמי ותומך בארור ורצח יהודים! אתה בוגד! וכמו פחימה ווענונ

      הגיע הזמן , 13/08/09 02:08

      גם יומך יגיע מר וייס! עם ישראל לא שוכח ולא סולח לבוגדים!!!זבל שמאלני מתועב!!!

  • 244.

    מעניין למה שהחמ"ס ירצה בשחרורו ????? (ל''ת)

    ChjBbiMan , 12/08/09 12:56

  • 243.

    שחרור ברגותי לא ישפר את המצב להיפך הוא ירצה לנקום(כנסו)

    רבינוביץ , 12/08/09 12:50

    ינסה לנקום בנו אחרי עצירתו אולם תמורת שחרור שליט אין לנו ברירה אלה לשחרר גם את הרוצח המגעיל הזה.

  • 242.

    בילבולי מוח (שב"כ)

    ChjBbiMan , 12/08/09 12:41

    המקורות של תיקדבקה מדווחים, כי התוצאות של הבחירות ל-18 המושבים בוועד המרכזי של הפת"ח מראות בראש ובראשונה, כי אנשי הגדה המערבית, אינם מעוניינים ורוצים באנשי רצועת עזה, אפילו באם הם חברים בפת"ח. בכך התעמק יותר הקרע בין הגדה לרצועה.

    וועידת הפת"ח לא בחרה אפילו בנציג אחד של הפת"ח ברצועה לוועד המרכזי. שום תנועה הרוצה להתייחס ברצינות לאפשרות שובה לשלטון או מקווה לפחות לאיחוד בין 2 הממשלים הפלסטינים הקיימים ברמאללה ובעזה, לא הייתה נוהגת כך.

    מקור פלסטיני בפת"ח עזה אמר ביום ג' 11.8 בלילה, 'כי אם היו מתייחסים אלינו ברצינות היו לפחות משריינים לנו מקום אחד'.

    את אותו יחס הפגינו 2300 צירי ועידת הפת"ח כלפי הפזורה הפלסטינית. קרי- אדישות וחוסר עניין מוחלט. לוועד המרכזי נבחר נציג אחד מפת"ח בלבנון, סולטן אבו עינן Sultan Abu al-Einen, שהוא מפקד הפת"ח בלבנון. אין שום נציגות בוועד המרכזי לאוכלוסיה הפלסטינית לא בירדן וסוריה, שהיא גדולה ממספר הפלסטינים הנמצאים בגדה המערבית.

    בישראל דווח בהרחבה על בחירתו לוועד המרכזי של מוחמד דחלאן, כאילו מודבר בניצחון גדול של 'הדור הצעיר' של הפת"ח. אולם המציאות היא שונה. דחלאן הצליח להיבחר למקום ה-10 בוועד, אולם למעט איש אחד מהגדה המערבית שהוא בעל בריתו הפוליטי חוסיין א-שייח', הממונה ברשות על הקשר עם ישראל, לא הצליח דחלאן להכניס אף אחד מאנשיו לוועד המרכזי. אותו דבר קרה למרואן ברגותי, הכלוא בבית סוהר ישראלי, אשר הגיע למקום ה-3 בוועד המרכזי. בעוד ברגותי עצמו נבחר, הרי כל ראשי פעיליו בגדה המערבית שארגונו עבורו את הבחירות נשארו בחוץ.

    המקורות של תיקדבקה מדווחים, כי מלבד העובדה שמתוך 18 מקומות בוועד נבחרו 14 חברים חדשים, דבר המצביע כאילו על מהפך או התרעננות של ההנהגה הפלסטינית, התוצאות האלה אינם מעידים על שום תופעה כזו. הסיבה: תוצאת הבחירות הן תוצאה של שורה של הונאות, בגידות פנימיות בגושי המצביעים השונים, וטעויות מביכות שבגללן הצירים הצביעו, מבלי שידעו, עבור רשימות של מועמדים או רשמות חיסול מזויפות. ישנם מועמדים שהרוויחו בגדול ממצבים אלה, כמו ג'יבריל ראג'וב, שמבלי שהוא ואנשיו התכוונו לכך הגיע למקום ה-6 בוועד המרכזי. לעומתו ישנם מועמדים שהפסידו בגדול בגלל תופעות אלה, כמו ראש הממשלה הפלסטיני לשעבר אבו עלא, שאנשיו כרתו ברית הצבעה עם הגוש של דחלאן, כאשר כל צד מספק לשני רשימות מטעות. הוצאה הסופית הייתה ששני המחנות ירו לעצמם ברגליים.

    ההתפתחות עיקרית החשובה ביותר בבחירות אלה, הייתה בחירתו של עבד אל מאהר רניים Abd al-Mahir Ghuneim , למקום הראשון בוועד המרכזי של הפת"ח. כפי שתיקדבקה דיווח על כך בלעדית עוד לפני פתיחת וועידת הפת"ח, רניים, יהיה יורשו של אבו מאזן בתפקיד יושב ראש הרשות הפלסטינית. זה לא יהיה תהליך מהיר, שייקח כמה חודשים, אלא תהליך איטי שבו רניים יעביר אליו בהדרגה את מושכות השלטון ברמאללה. בכך אפשרה ההנהגה הישראלית, שהתירה את כניסתו של רניים לגדה, לבחור לתפקיד מס' 1 אצל הפלסטינים בגדה איש, אשר מתנגד עד היום להסכמי אוסלו, תומך במאבק המזוין נגד ישראל, ומתנגד לפתרון של שתי מדינות.

    • דרך אגב - הוא סיפק את הסחורה לחוקריו בצורה הטובה ביותר (ל''ת)

      ChjBbiMan , 12/08/09 12:43

      • הסגיר את חבריו הטובים ביותר (ל''ת)

        ChjBbiMan , 12/08/09 12:43

        • אבל זה לא אומר שהוא יפסיק לעסוק בטרור (ל''ת)

          ChjBbiMan , 12/08/09 12:44

          • אפשר לעיין בתיק של עבד אל-עזיז א-רנתיסי (ל''ת)

            ChjBbiMan , 12/08/09 12:46

            • גם הוא דפק את כל חבריו - אבל בסוף דפק אותנו ובגדול (ל''ת)

              ChjBbiMan , 12/08/09 12:47

              • צר לי לומר אבל הציונים איבדו ת'שכל (ל''ת)

                ChjBbiMan , 12/08/09 12:47

                • אני מוכן לחזור לצה"ל ולהקים שוב את רימון (ל''ת)

                  ChjBbiMan , 12/08/09 12:48

                  • אבל איפה הציונים - מת נגמר זהו........ המבין יבין (ל''ת)

                    ChjBbiMan , 12/08/09 12:49

  • 241.

    כמה טוב שביבי נטש את הימין, וחושב ומבצע רק מה שטוב למדינה. (ל''ת)

    ביבי יחליט., 12/08/09 12:07

  • 240.

    אנחנו כבר מחוסנים נפשית נגד כול הרוצחים הללו אבל לאבו מאזן זה רע מאוד (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/08/09 11:52

    • סתום כבר את המקלדת, התנועה השתחררה (ל''ת)

      ChjBbiMan , 12/08/09 12:50

      • סע לשלום ואל תבוא לי בחלום (ל''ת)

        ChjBbiMan , 12/08/09 12:50

  • 239.

    השמאל תומך כבר זמן רב בשחרור רוצחים, ובלבד שהם ערבים. אין חדש בכך.

    שלמה, 12/08/09 11:41

    הקריאות לשחרור הרוצח ברגותי עולות משמאל מזה זמן רב.

  • 238.

    """עם ישראל דורש,משאל עם על שיחרור יגאל עמיר"""""""" (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 12/08/09 11:26

    • אני מציע שתחזור לעבוד בזבל (ל''ת)

      ChjBbiMan , 12/08/09 12:51

  • 237.

    הקולות גוברים וגוברים וגוברים ובסוף יהיו ... 6 חכי"ם

    motimorg , 12/08/09 11:08

    אני מנסה לנחש מאיפה הגיעה הכותרת המטומטמת לכתבה הזו.
    האם כאשר 5 חכי"ם מביעים דעה זה נקרא "קולות גוברים"?

    • חחחחחחחחח גדול (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 12/08/09 11:27

  • 236.

    שחררו את ברגותי מייד - זהו מנהיג לגיטימי של עם מדוכא (ל''ת)

    עמודי , 12/08/09 10:56

    • חבל לך על הזמן - הוא סתם שיתנקר של ..... (ל''ת)

      ChjBbiMan , 12/08/09 12:52

      • הוא לא יותר טוב משאר המנהיגים המושחטים שלכם (ל''ת)

        ChjBbiMan , 12/08/09 12:53

        • שלא תבין לא נכון הציונים לא יותר טובים מהם (ל''ת)

          ChjBbiMan , 12/08/09 12:54

          • להבדיל-דם סמיך ממים (ל''ת)

            נחמיה , 12/08/09 12:59

    • זהו פאשיסט איסלאמי שרצח נשים וילדים! שמאלן מחבל אנטישמי שכמוך!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 13/08/09 02:09

  • 235.

    אז הפאשיסט ברורמן רוצה לשחרר הפאשיסט ברגוטי-מדוע זה צריך לעניין אותנו? (ל''ת)

    כבשה שואלת, 12/08/09 10:35

  • 234.

    מדינה המזנה את המע' המשפטית (5 מאסרי עולם לברגוטי)-אין לה זכות קיום

    כבשה פועה, 12/08/09 10:33

    במיוחד לא בחלק זה של העולם, בו השרדות נמדדת לא בכמות הטנקים והמטוסים כי אם בתחושות הצדק הסובייקטיביות של הניצים. מדינה שמראש מודה כי אין חשיבות לרצח אזרחיה ע''י כנופיות טירוריסטים, שעמם היא רוצה לכרות חוזה שלום ובתנאיש הם ''מספקים ת'סחורה''-תתפורר במהרה. זו גם הסיבה מדוע השמאל הפאשיסטי מעוניין בשחרור הרוצח ברגוטי.

    • כבש פועה לאטועה יישר כוח (ל''ת)

      נחמיה , 12/08/09 11:13

  • 233.

    בלי שליט אף פלסטיני בכלא לא יהיה משוחרר. (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist , 12/08/09 09:52

  • 232.

    יש להתעלם מהנאיביות של ברוורמן ודומיו

    אייל, תל אביב, 12/08/09 09:39

    אין מה להקשיב להצעות השטותיות של שמאלנים שכל כולה של תפישת עולמם קרסה לא מכבר כמו מגדל קלפים. לא קיים המושג ''מתון'' אצל הערבים. גם ה''מתון'' ביותר דורש דרישות שפירושן חיסולה של ישראל. זה שברוורמן מסרב להכיר בכך מבטא בעיה אישית שלו, שאסור בתכלית האיסור לתת לה לסכן את ביטחון ישראל.

  • 231.

    ברחוב רוצים את הממשלה בבת הסוהר (ל''ת)

    אבשלום, 12/08/09 09:16

  • 230.

    צריך לשחרר את השרים מהכנסת (ל''ת)

    שרית, 12/08/09 09:01

  • 229.

    הם רוצים מילחמת אזרחים וככה השמאל הקיצוני אידיאולוגית

    נחמיה , 12/08/09 09:00

    מאז ומעולם זאת השיטה !קומוניסטים ארכי טרוריסטים מרחץ דמים הם מתכננים -חבורת דיסידנטים -והשלב הריאשון המימסד הדתי! אחר כך את הכסף של היהודים -ואז הבגידה הגדולה -הסגרת ראשיי מערכת הביטחון למישפטיי שדה -בפלסטין

  • 228.

    מעניין שהכותב ספר רק את השמאלנים! (ל''ת)

    שמאל=אסון!, 12/08/09 08:50

    • שימו לב לתאורים ה''אנושיים'' שהרוצח הזה מקבל

      מנחם, 12/08/09 10:34

      ממש בושה לקרוא את ה''קריאות'' שמשמיעים חברי הכנסת, שימו לב לתאורים שלהם עליו.
      עוד מעט ישוו את הרוצח הזה לאחד מה''לו'' צדיקים,
      מעניין
      אם מישהו ממשפחותיהם היה נפגע ע''י הרוצח הזה
      איזה ''קריאות'' היינו שומעים,

  • 227.

    חברי כנסת בזויים פועלים נגד החוק הישראלי ששפט את ברגותי לכמה מאסר עולם (ל''ת)

    ואתם שותקים להם, 12/08/09 08:49

  • 226.

    איך בדיוק מגבירים בכנסת את הקריאות? אפשר להגביר את קריאות הנגד? (ל''ת)

    אמיר ב. , 12/08/09 08:38

  • 225.

    בואו נודה על האמת: אש''ף בחר להנהגתו את הקיצונים שרוצים להשמידנו (ל''ת)

    חסל סדר אוס-לא, 12/08/09 07:30

  • 224.

    מה מתון ?- איזה מתון הוא רוצח נתעב !!!! שהיה

    חן אדון , 12/08/09 04:56

    צריך לתלותו - יש אצלינו קצרי ראות - שלא לאמר מטומטמים שתולים את יהבם כל פעם ברוצח אחר - ועתה הם מעריצי הרוצח ברגוטי -לטמטום האנושי אין גבול !!! - אמר איינשטין וכל כך צדק.

  • 223.

    מסכים לשחרורו המידי,לאחר שיעבור סירוס. (ל''ת)

    אמיר ב. , 12/08/09 03:24

  • 222.

    גלעד שליט עדיין בשבי המחבלים.

    binderdov , 12/08/09 00:28

    רק לאחר שגלעד שליט יחזור הביתה בריא ושלם,ואני חוזר שוב בריא ושלם,רק אז אפשר יהיה לדון על מרואן ברגותי,אבל במידה וגלעד נרצח בשבי יוצא להורג גם מרואן ברגותי ולעזאזל תגובת העולם,שיגידו הגויים מה שיגידו חיי חייל ישראלי חשובים יותר ממיליון ערבים בכל דרג שהוא.

  • 221.

    מרואן=המגלומן=מה מצאו בננס הזה=הם עוד יצטערו על הרגע=שיבחרו בו=כלומניק (ל''ת)

    נ.כהן נפוליונצ'יק=יהפך לדיקטטור=יעשה להם את המוות, 11/08/09 23:32

  • 220.

    הזויים!!!

    דביר , מודיעין, 11/08/09 23:18

    פוליטיקאים הזויים! אולי תחליפו אותו?

    • לא כולם הזויים. ממש לא.

      ASCH , 12/08/09 00:06

      דב חנין למשל הוא אנטי-ציוני, וכאשר הוא מבקש לשחרר מנהיג אפקטיבי שיכול ללכד את השורות בפת"ח ולהביא למלחמה נוספת- הוא יודע היטב מה הוא עושה.

      הזוי? ממש לא!
      יותר נכון- חלאה.

  • 219.

    בתקופתו היו עשרות פיגועים (ל''ת)

    מגואל בדם, 11/08/09 23:18

  • 218.

    לא משחרר! (ל''ת)

    fantasy77 , 11/08/09 23:14

    • גם לא בשביל הילד הזה שיושב שם בחושך ולבד?גם למענו לא משחרר את הדרק הזה (ל''ת)

      tami.me , 12/08/09 01:24

      • לצבא איין לב -ברוך השם (ל''ת)

        נחמיה , 12/08/09 11:14

  • 217.

    שיחזירו אותו כמו את החיילים השבויים שהחזירו את הנבל השפל הזה. (ל''ת)

    @@@@@@@@@2, 11/08/09 23:13

  • 216.

    "מתגברות דרישות השמאל הקיצוני לשחרורו של הארכי טרוריסט ברגותי"

    יעקב א , 11/08/09 22:56

    כך היתה מנוסחת הכתבה בעיתונות אוביקטבית.

    אבל כיון שאין לנו כזו, נסתפק לעת עתה בתגובות העם, כדי להיוכח על נקל, שהדרישה לשחרר את המחבל שרצח ותיכנן רצח של עשרות יהודים בדם קר, באה אך ורק מהצד השמאלי במפה הפוליטית שבמקרה הטוב מיצגת 20 אחוז מתושבי מדינת ישראל.

    איזה הגיון יש לשחרר מחבל שכבר הוכיח את יכולתו בהריגת ישראלים, ועוד לחשוב שהוא יהיה מהמנהיגים ה"מתונים" שבפלסטינים, אם הוא מתון מיהו קיצוני?

    וזה שהפת"ח בחר בו, זה רק מוכיח את כוונתיו של הפת"ח, אם עד היום חשבנו שיש בארגון הזה אנשים שמוענינים לחיות איתנו בשלום, באה הבחירה הזו ושפכה לנו מים צוננים על הראש, אין חיה כזו, אין הנהגה בפלסטינים שרוצה ויכולה לשכנע את עמה, שהאינטרס הפלסטיני המובהק הוא שלום עם ישראל.
    ועד שלא יהיה כזו הנהגה, כן, על חרבנו נחיה, אין לנו ברירה אחרת,וחבל.

  • 215.

    הבריטים שחררו את כל רוצחי המאו מאו בקניה

    בלונדהיים, 11/08/09 22:53

    כשהבריטים החליטו לתת לקניה עצמאות הם שחררו מהכלא את כל רוצחי מחתרת המאו מאו שנלחמה בהם כולל את מנהיגם ג'ומו קנייתה שהיה לו דם על הידיים. בצפון אירלנד שחררו הבריטים טרוריסטים אירים בעקבות הסכם השבת הטובה. בקפריסין הבריטים שחררו את אנשי מחתרת הא.א.קה שנלחמה למען עצמאות כשהחליטו לעזוב את האי ובראשם מקריוס. יש מלא דוגמאות כאלה. שלום עושים עם אויבים.

    • כאשר האוייבים רוצים בשלום ומוכיחים את רצונם במעשים אפשר לשחרר טרוריסטי

      ארכי טרוריסט כברגותי אינו זכאי לרחמים, 11/08/09 23:46

      אבל כאשר האוייבים מצהירים שימשיכו במלחמת חורמה, ולא יחוסו על איש ואשה עולל ויונק, ממשיכים להכות בהם בכל העוצמה.

      זוהי כל התורה כולה, יושבי הצמרת חייבים להפנים את זה.

      • צודק ב100%

        מנחם, 12/08/09 12:25

        צודק ב100%

    • בטח ברגע שנחליט להטביע את עצמנו בים, נשחרר אותו

      קול ההגיון, 11/08/09 23:56

      רק שלבריטים יש את בריטניה להיות בה אחרי שהם יצאו מקניה וכו' והשאירו את המדינות האלה לאלה שנלחמו בהם
      תפנימו- לנו אין ארץ אחרת!!! והערבים לא מוכנים שנהיה פה בכלל לא בגבולות 67 ולא 48, אי אפשר להתפשר איתם כל עוד הם לא יבינו שאנחנו כאן כדי להשאר.

    • שלום עושים עם אוייבים שרוצים להפסיק להלחם ולעשות שלום.

      ASCH , 12/08/09 00:02

      מאסנו בססמאות של גן ילדים. תתבגר כבר.

    • גם כשישראל קיבלה עצמאות הבריטים שיחררו את עצורי האצ"ל והלח"י.

      binderdov , 12/08/09 00:32

      אבל לא מיד אלא לאחר כמה חודשים וכנ"ל את המעפילים שהיו עצורים בקפריסין.הם לא רצו שיתווספו לצה"ל עוד צעירים כשרים ללחימה וחיכו עד שישככו הקרבות.

      • הפלסטינאים יצטרכו לחכות ,על פי עריקאת 1000 שנה.אז שיחכו. (ל''ת)

        יחיאל כ''ץ, 12/08/09 07:46

    • אז מה ???? (ל''ת)

      חן אדון , 12/08/09 04:57

    • שישתחרר בקניה, לא אצלנו.

      ג'ומו קניאטה, 12/08/09 15:25

      האם הם שחררו את הרוצחים בבריטניה ?

  • 214.

    אכן, למה לא? לאוייבים שלנו חסר מנהיג כאריזמטי, הבא נעזור להם.

    ASCH , 11/08/09 22:51

    הגיון ישראלי במיטבו- ישראבלוף.

  • 213.

    שיגאל עמיר ישאר בכלא- וגלעד שליט ישוחרר !@!

    עם ישראל חי וקיים, 11/08/09 22:32

    גלעד לחופש נולד !~!~!

  • 212.

    ברגותי הרוצח הוא מנהיג מתון.

    !, 11/08/09 22:32

    כמה הזוי השמאל יכול להיות?

  • 211.

    ברגותי הוא רוצח מתועב ומנוול. לא לשחרר אותו בשום אופן.

    איש הקרח , 11/08/09 21:41

    לא לשחרר את ברגותי. לא להחזיר סתם שטחים ובשום אופן לא להחזיר את רמת הגולן. יש להפיק לקחים מההתרחשויות שארעו בשנים האחרונות.

    • מסכימה איתך ב-1000 אחוז! (ל''ת)

      shoshhalevy10 , 12/08/09 22:32

  • 210.

    הולכים להקים לנו עוד ערפאת. לא לומדים מהעבר? בטח מתון. מה זה מתון...

    מצטער, 11/08/09 21:40

    עשו טעות איומה עם ערפאת, טעות שהיא בכי לדורות. עכשיו עוד פטה מורגנה? עוד ערבי חלקלק שקלט את הראש של השמאל?

  • 209.

    שום מדינה לא משחררת את מי שרצח את אזרחיה, כדי שלאויב יהיה מנהיג... (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 11/08/09 21:35

  • 208.

    רק תמורת שליט (ל''ת)

    יונה, 11/08/09 21:28

  • 207.

    אם משחררים אחד כזה, ח-ו-ב-ה לשחרר את יגאל עמיר וכל האסירים היהודים

    Ehad Haam-Jewish , 11/08/09 21:11

    שפגעו בערבים. למה, רק לשמאל מגיע?

    • סליחה, יגאל עמיר רצח יהודי!

      פנדה , 12/08/09 16:02

      אני לא בעד לשחרר רוצחים של ערבים רק בגלל שכמה חלאות רוצים לשחרר רוצחים של יהודים - בשני המקרים מדובר בפשע נגד האנושות (בהנחה שהשחרור הוא למטרות פוליטיות ולא מנסיבות הומניטריות). אבל יגאל עמיר הוא מקרה אחר כי הוא רצח יהודי, ועוד ראש ממשלה - גם אם לא אהבנו אותו.

  • 206.

    השמאל מוכן לעשות כל דבר רק כדי שבסוף יפנו מתנחלים

    אבי5 , 11/08/09 21:05

    השמאל מוכן לעשות הכל כדי להגיע להסכם שבו יפונו התנחלויות, לא משנה שברור מה מה יקרה אחרי זה. זה הרי מדהים- התבטאויות הפלשתינים כבר עשרות שנים נחלקים בתוכם האם להילחם כל הזמן או ללכת לפי תורת השלבים, אבל ברגע שבו יש שם מנהיג חזק ו"מתון"- מדינת ישראל ממהרת לתת לו עוד מתנה, כדי לקדם אותו בעוד שלב לקראת חיסול המדינה הציונית (שזו שאיפת השמאל).

  • 205.

    סדום ועמורה!

    בן מאיר, 11/08/09 21:03

    רק בסדום ועמורה היו משחררים רוצח כדי כדי ''תהליך שלום'' הזוי.אם ''תהליך השלום''רלבנטי, מדוע למשל לא ישוחרר שלמה בניזרי כדי לקדם את מעמד בני עדות המזרח, ומדוע לא ישוחרר הירשזון משום ששיחרורו יתרום לרווחת משפחתו, ומדוע לא ישוחרר גולדרינג, שבסך הכל רצח נפש אחת בעוד ברגותי הורשע ברצח של חמישה אנשים. ויש עוד הרבה שאלות כיוצא באלה. מדינת חוק אינה יכולה להשלים עם שחרור רוצח משום שיש לו מעמד ''מיוחס''. שחרורו יהווה הפרה בוטה של עקרון שיוויון הכל בפני החוק.
    ואגב, הקישור של יגאל עמיר לשחרור ברגותי אינו לעניין. את יגאל עמיר צריך לשחרר לא בגלל שמשחררים את ברגותי, אלא משום שהוא בכלל לא הרוצח האמיתי של יצחק רבין ז''ל. לעומתו, ברגותי הוא רוצח סדרתי עם קבלות, ששיחרורו יביא למעשי רצח נוספים.

  • 204.

    לשחרר את מביא הצדק על נרצחי אלטלנה!!! (ל''ת)

    צדק, 11/08/09 20:46

  • 203.

    דמם של עשרות הנשים הילדים הזקנים שהוא רצח-זועק מן האדמה! מה אתם עושים? (ל''ת)

    השמאל תומך במאבק הפלסטיני להשמדת ישראל!, 11/08/09 20:40

  • 202.

    """"ישוחרר אסיר ציון יגאל עמיר""""""""""" (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 20:39

    • אני לא בעד שיחרורו

      שגיב א., 11/08/09 20:43

      אבל הוא רצח הרבה פחות יהודים מברגותי!!!

  • 201.

    כדאי גם לשחרר את יגאל עמיר ועמי פופר באותה הזדמנות

    מישהו, 11/08/09 20:39

    גם הם יוכלו לייצר מנהיגות מתונה לימין הקיצוני....
    פחחחחח....

    • רק את עמי פופר.

      binderdov , 12/08/09 00:34

      את עמי פופר ניתן לשחרר אבל לא את יגאל עמיר.

  • 200.

    זוהי קונספירציה קיצונית לכינון מילחמת אזרחים (ל''ת)

    נחמיה , 11/08/09 20:32

    • זוהי בררת מחדל מושלמת -לא יכול ליהיות אחרת (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 20:33

      • ?????-אין דין עמיר -כדין ברגותי ?????? (ל''ת)

        נחמיה , 11/08/09 20:36

        • אלו מעללי חד"ש -עוד תיתגעגעו לרב עובדייה (ל''ת)

          נחמיה , 11/08/09 20:43

  • 199.

    בוורמן ועזרא לא הילדים שלכם סיכנו את חייהם כדי לתפוס את ברגותי!!!!!!!! (ל''ת)

    שרון קרן, 11/08/09 20:21

  • 198.

    אם התחלנו לשחרר רוצחים, יש לשחרר את יגאל עמיר גם! (ל''ת)

    זיגי אמסלם , 11/08/09 20:10

  • 197.

    מעניין למה הוא יושב בכלא? נראה שכולם מסכימים שצריך לשחררו

    האם אין צד שני, חוץ מח''כ אחד עם אמירות חריפות?, 11/08/09 20:08

    בושה לעם היהודי
    רוצח יהודים מסיבי
    ומביאים רק את מי שרוצה לשחרר אותו.
    לפחות תהיו קצת מאוזנים!

  • 196.

    אם משחררים את ברגותי יש לשחרר את יגאל עמיר חד משמעית

    שמעון הצדיק , 11/08/09 20:05

    אם דמם של יהודי הפקר אין שום סיבה שבעולם שדמו של רבין לא יהיה הפקר

  • 195.

    אלי תעשו כתבה על המתנגדים לשחרור? הם גם הוציאו הודעות לעיתונות (ל''ת)

    ציוני, 11/08/09 19:51

  • 194.

    מסכים עם תגובה 190 (ל''ת)

    ציוני, 11/08/09 19:50

  • 193.

    אני מעריך..שחלק מעסקת שליט תכלול את מרוואן ברגותי... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 19:48

  • 192.

    לשחרר את כל אסירי חמאס רק לא אותו

    הירש, 11/08/09 19:47

    כי הסכנה הגדולה לישראל היא מדנה פלסטינית.
    אם הוא היחיד שיכול להביא אותה- אז הוא הסכנה הגדולה!!!!
    הפלסטינים מתעקשים בסרבנותם להציל את ישראל מדי השמאל!

  • 191.

    ## אחים אנו,בואו ונתאחד,נשחרר את יגאל עמיר,ונביא לשלום בקרבנו ### (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 19:44

  • 190.

    למה הכתב החרוץ של מעריב לא הוסיף : ''וגם אני תומך'' (ל''ת)

    בנדר ההטייה הפוליטית שלך שקופה וזו לא פעם ראשונה, 11/08/09 19:42

  • 189.

    כשמדובר בשחרור מחבל-רוצח,חייבים לפרסם את שם הקורבנות ונסיבות הרצח..

    דקל ב , 11/08/09 19:42

    תקשורת שאינה מפרסמת זאת
    נוקטת עמדה למעשה בעד השחרור.

  • 188.

    תזכורת על ברגותי

    דני, 11/08/09 19:28

    ברגותי הורשע בחמש רציחות, ובניסיון לרצח. ב־6 ביוני 2004 נדון ברגותי לחמישה מאסרי עולם מצטברים על חמש הרציחות בהן הורשע, ול־40 שנות מאסר עבור הנסיון לרצח

  • 187.

    אוהב ישראל

    מגן דוד, 11/08/09 18:53

    אחים יקרים! אני רוצה לספר לכם משהו.לפני כשנה סיימתי תהליך גיור והיום ב''ה אני לומד בישיבה ןאין מאושר ממני!! כאחד שנולד לעם הרצחני הזה ובהמשך לשמחתי זכיתי להתחבר ולהכיר את עם ישראל והיום אני חלק ממנו ואני גאה בזה! אין כמו עם ישראל! ולמרות החולשה שמנהיגנו משדרים!האויב שעומד מולנו וכל הקשיים שיש ויהיו עם ישראל ינצח וידו תשאר על העיונה ולא רק צבאית גם מוסרית ערכית ואנושית!!! כי אנו אור לגויים !אני אומר אין משהו שמרתיע אותם יותר מאחדותינו! מי שברך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב משה ואהרון הוא יברך וישמור וינצור ןיגדל למעלה למעלה את כל חילי צבא הגנה לישראל העומדים על משמר ארצנו וערי אלוהינו..

    • אמן!-ברוך בואך אל חיק היהדות! הפסדנו -אחד, הרווחנו-אחד, האיזון נשמר (ל''ת)

      shoshhalevy10 , 11/08/09 19:44

    • ברוך בואך, אחינו. (ל''ת)

      זיגי אמסלם , 11/08/09 20:56

    • סיפורך מרגש היה חזק וברוך. (ל''ת)

      ל.ג, 11/08/09 23:16

    • יפה כתבת צדיק, ברוך הבא (ל''ת)

      דן הנאש-דידן, 11/08/09 23:31

  • 186.

    הוא צריך לשאר בכלא עד יום אחרון שלו

    אבי, 11/08/09 18:50

    אם ברגותי משתחרר, אז איפה הצדק ?
    האם רצח למען מטרה פולוטית מוצדקת? ח''כ עזרא צריך לשאול משפחות שכולות שיקיריהם נרצחו על ידו.

  • 185.

    יגאל אמיר תחילה (ל''ת)

    יוסף, 11/08/09 18:42

  • 184.

    שלום לא יהיה באיזור הזה לעולם ,אין עם מי

    aviufo , 11/08/09 18:26

    עדיף להקדים ולהפנים ,צריך לטפל בבעיות שיש כרגע בתוך גבולות ישראל קודם אחר נתפנה לאויבים מבחוץ.

  • 183.

    ברגותי הוא רוצח שפל ואכזרי.מגיע לו עונש מוות מיידי. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 11/08/09 18:15

  • 182.

    המשיח האחרון ;להשכלתם- מיצוות פידיון שבויים לא תקפה (ל''ת)

    נחמיה , 11/08/09 18:11

    • על יגאל עמיר -השבוי בידיי הציונים והמנורה הגדולה (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 18:13

      • אך כן תקיפה על גילעד שליט להבדיל השבוי בידיי הישמעל (ל''ת)

        נחמיה , 11/08/09 18:15

        • וגם אז ביבחינת קבורת גופתו בקבר ישראל בילבד (ל''ת)

          נחמיה , 11/08/09 18:16

          • נא לא להישתמש במושגים דתיים אים לא מבינים אותם (ל''ת)

            נחמיה , 11/08/09 18:18

  • 181.

    בכנסת מתגברות הקריאות = טיבי וחבריו צועקים חזק יותר... (ל''ת)

    י, 11/08/09 18:05

  • 180.

    השמאל מקריב קורבנות אדם למולך השלום. ברגותי רוצח, שישב בפנים. (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 11/08/09 17:58

  • 179.

    אותה טעות עשו רבין ופרס עם ערפאת

    שבץ חלובה, 11/08/09 17:58

    הם חשבו שערפאת יהפך לפודל שלהם אם יתנו לו להכנס לארץ ממקום גלותו בטוניס על 30000 מחבליו החמושים. ערפאת כמו העקרב בבדיחה הכיש את פרס ורבין וכולם רואים מה קרה ומה האיש עולל למטיביו. אל תחזרו על אותה טעות עם הערבי ברגותי. ערבי נשאר ערבי ותמיד ינשך את היד שמאכילה אותו. שירקב בכלא.

  • 178.

    ישוחרר לאלתר לוחם החופש יגאל עמיר!! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 11/08/09 17:57

  • 177.

    אלפי קורבנות הקרבנו למולך השלום, והממזר לא בא. ואפילו לא מצלצל... (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 11/08/09 17:54

    • המשיח האחרון;אים בנית כור אטומי ליפניי ביית מיקדש (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 18:21

      • מה לך כי תלין (ל''ת)

        נחמיה , 11/08/09 18:24

  • 176.

    משפט שממצה את כל הכתבה..

    שירה, 11/08/09 17:51

    שמאל סהרורי והזוי!!

    ומסוכן!!!!

  • 175.

    מה ?? חום הקיץ משפיע ?? מישהו השתגע ? ?!! (ל''ת)

    משה פ, 11/08/09 17:51

  • 174.

    לדיעתכם, אין מתונים ולא מתונים..

    חן, 11/08/09 17:49

    גם חמאס וגם פתח הם ארגוני טרור שרוצים להשמיד את ישראל!

    ההבדל היחיד שחמאס רוצה לעשות את זה עכשיו, בשלב אחד.... ואילו פת''ח בשני שלבים... קודם ''הסכם'' ואז טרור (אצלם זה גם הולך הרבה פעמים ביחד)

  • 173.

    רגע! שאלו בכלל את ברגוטי? הוא רוצה להשתירר? קודם עליו לסיים את הדוקטור

    panacea , 11/08/09 17:48

    את הדוקטורט על חשבון משלם המיסים.

    • שיתנו לו לצייץ את השטויות שלו אחרי שניראה את גלעד שליט בבית,עם הוריו (ל''ת)

      tami.me , 11/08/09 18:05

      • עד אז שיסתום ומצידי שגם לא ינשום. (ל''ת)

        tami.me , 11/08/09 18:07

  • 172.

    לשחרר אותו דרך דלת של מטוס בגובה עשרת אלפים רגל (ל''ת)

    אני בעד, 11/08/09 17:45

  • 171.

    איזון בתקשורת

    בגש''מ, 11/08/09 17:45

    איזה איזון נפלא

    מביאים לנו כמה חברי כנסת שאומרים שכדאי לשחרר - ביניהם מהשמאל הקיצוני יותר אבל גם הקיצוני פחות.

    לעומת זאת מהצד השני - מביאים ח''כ בודד מהימין הקיצוני - אולי הכי קיצוני בכנסת.

    משמע - אריק בנדר (הכתב) מנסה להראות לנו שכל מי שהוא שפוי ולא קיצוני כמו ח''כ בן ארי, חושב שצריך לשחרר את ברגותי.
    ממש דיווח אוביקטיבי

  • 170.

    רק תמורת גילעד שליט (ל''ת)

    אור, 11/08/09 17:40

  • 169.

    להחזיר את גלעד שליט הביתה ומיד!!!!!!! (ל''ת)

    tami.me , 11/08/09 17:40

    • לצערי אי אפשר להחזיר את המתים.גלעד שליט חי אי שם והוא לבד! (ל''ת)

      tami.me , 11/08/09 17:42

    • נכון-ברגותי קלף חזק. (ל''ת)

      panacea , 11/08/09 17:49

  • 168.

    לא קריאות ולא נעלים- מספיק כבר להתייחס לרצח ישראלים כאל איזו מעידה נסל (ל''ת)

    נסלחת!, 11/08/09 17:38

  • 167.

    אותם אנשים שחילקו נשק לערבים ''כדי שישמרו עלינו'' ממשיכים בתוכניותיהם ..

    ההרסניות, 11/08/09 17:35

    כאשר חילקו נשק לערבים הם אמרו שהנשק הזה יופנה נגד טרוריסטים ערביים, התוצאה היתה שהנשק הופנה לרצח אזרחים נשים וילדים יהודיים.

    עכשיו הם ממשיכים באותו קו הזוי והרסני לקרוא לשחרור הרוצח המתועב ברגותי, בתקווה הזויה שאיתו נעשה שלום.

    כמו תסמונת מינכהאוזן יש כנראה מחלת נפש שמאלנית השואפת להרס עצמי..

  • 166.

    תגידו מה היתחרפנתם?

    רועי, 11/08/09 17:35

    הבן אדם רוצח!דם רב של יהודים על ידיו איך אפשר לשחרר בן אדם כזה?

  • 165.

    הוא רוצח שהצהיר על כוונתו להמשיך במאמק המזוין

    ישראלי, 11/08/09 17:32

    איזו סחורה הוא יכול לספק?
    יש שמאלנים שהמצב שלהם פשוט קשה.

  • 164.

    כן כמו עראפת , גם הוא היה יכול לייצר מנהיגות פוליטית מתונה (ל''ת)

    רב מחבלים., 11/08/09 17:31

  • 163.

    שמאל = ערבים רוצחים

    zse456 , 11/08/09 17:31

    שמאל ישראלי פחדן כאילו דואג לזכויותיו של האויב ומציג עוד הצגה שהוא אוהב את האויב האויב נחמד כל כך מה זה נחמד מתוקכמו דבש אז מה אם הוא הורג חפים מפשע יהודים , אך את אחיו הוא שונא כל כך עד כדי כך שהוא לא יכול אפילו לדבר איתם ..

  • 162.

    Hitler was a charismatic leader as well. Would you released him (ל''ת)

    MC, 11/08/09 17:30

  • 161.

    ''לייצר מנהיגות'', ''לספק את הסחורה'', איזה קלישאות מטומטמות

    רונן, 11/08/09 17:29

    ואיזה אשליות. ברגותי בחר ברצח ונשפט והורשע על רציחותיו. לא מעוותים משפט בישראל בשביל כל אשליה חדשה וכל מסחרה תורנית בתקוות שלנו לשלום. הוא לא יביא שום שלום. לא הוא ולא אף אחד אחר, כל עוד הרצחנות הפלסטינית תהיה עניין שנסלח כל כך בקלות, ותחושת הצדש שלנו תהיה כל כך מסולפת. בקיצור, כל עוד נהיה כל כך פראיירים ואהבלים

  • 160.

    יש לנו נבחרי ציבור עלובים שלא חושבים לפני שפותחים את הפה

    דב, 11/08/09 17:28

    אולי נשחרר גם את יגאל עמיר?? ברוורמן האידיוט

  • 159.

    יעני איזה סיפור יש לכם לשחרר אותו??

    מוסטפה מהשטחים, 11/08/09 17:25

    אם זה זה היה יגעל אמיר בטח כבר מזמן היו משחררים אותו הבל בגגל שזה ערבי אתם עושים בעיות... לא יפה ! גזענים !

  • 158.

    דמםשל עשרות הנשים והילדים הזקנים שהוא רצח-זועק מן האדמה! מה אתם עושים? (ל''ת)

    הגיע הזמן , 11/08/09 17:25

  • 157.

    את קונטאר שיחררו - ציפי לבני בשלטון = אסון (ל''ת)

    חתולה בשוק , 11/08/09 17:24

  • 156.

    גוברות התגובות בשמאל הקיצוני..משתי תגובות לארבע (ל''ת)

    נו באמת..די נמאסתם, 11/08/09 17:24

  • 155.

    ברגותי יותר מרוצח רגיל שלא תטעו

    zse456 , 11/08/09 17:23

    הוא שלח רוצחים לרצוח חפים מפשע ילדים וטף, מענין מי זה הגוף המסתורי שהוא בעד לשחרר את הרוצח הלא רגיל השפל הזה , לדעתי שירקב בכלא ואני מוכן לשאת בכל ההוצאות .

  • 154.

    שתדלני השמאל איבדו את הכבוד הלאומי

    א. ציוני, 11/08/09 17:22

    בושה וחרפה,הם ממליצים לשחרר רוצח יהודים באשר הם יהודים ! הוא לא שונה מהנאצים, שלא לדבר על תפיסתו הקיצונית ביותר העטופה כמובן בקשקושי שלום האהובים כל כך על מסוממי אוסלו.נראה שממליציו אלה עוד לא קלטו באיזה מצב אסוני נמצאת מדינת ישראל כתוצאה מהזיותיהם. נראה לי עוד שהכותרת מטעה : צריך היה לכתוב בשמאל ולא בכנסת.

  • 153.

    ישוחרר יגאל עמיר לאלתר!! מדינה של חולי נפש שמאלנים!! (ל''ת)

    דרור הנאור מרמת גן, 11/08/09 17:22

  • 152.

    מלחמת היהודים ביהודים האנטישמים. (ל''ת)

    תודה, 11/08/09 17:22

  • 151.

    ח''כ בן-ארי הגיב בצורה הכי שפויה. זה יהודי עם כבוד עצמי. (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד, 11/08/09 17:22

  • 150.

    עדיף לשחרר את יגאל עמיר, ולמנותו כאחראי להפצת "מורשת" רבין... (ל''ת)

    מולך השלום , 11/08/09 17:21

  • 149.

    גוברות הקריאות לשחררו של גלעד שליט.. התנאי היחיד לשיחרור ברגותי

    ח.פ, 11/08/09 17:19

    לא לשחרר אף שבויים פלסטינים בלי שחרור גלעד שליט ואני מקוה שכל הישראלים פה ברשת NRG יבהירו לראש הממשלה שבלי שחרור שליט העם נגד שחרור שבויים
    ממשלת ישראל כבר שיחררה עשרות שבויים בלי שגלעד שוחרר ולכן אסור לשחרר את בירגותי
    אני חושב שעיסקת החלפת שבויים קרובה רק כאשר הנהגת החמאס יבינו שאין דרך אחרת מילבד שלום בפלסטין וישראל

  • 148.

    איזה מזל שהטרוריסט מספק את הסחורה

    יוסי, 11/08/09 17:18

    אפשר להחיל את הנוהג הזה גם על רוצחי ילדים ואנסים שמספקים סחורה?

  • 147.

    אלפי קורבנות הקרבנו למולך השלום, והממזר לא בא. ואפילו לא מצלצל... (ל''ת)

    מולך השלום , 11/08/09 17:17

  • 146.

    ברגותי יאכל חומוס וגלעד שליט יאכל עפר ?! (ל''ת)

    הלוואי שגלעד היה יושב בכלא של ברגותי... תנאי סבבה!, 11/08/09 17:17

  • 145.

    שני נציגים שוליים בכנסת- הכותרת: ''גוברות הקריאות...'' (ל''ת)

    אג'נדה?, 11/08/09 17:17

  • 144.

    הם רציניים או שזאת בדיחה?

    אבי, 11/08/09 17:16

    רעיונות הזויים כאלה הביאו לטרור בעבר וממש לא הועילו לנו,הוא צריך להינמק בכלא ללא כל קשר לעולם בחוץ כמו שעושים לגלעד שליט.

  • 143.

    הוא לא מושחת? גם היט-לר היה לא מושחת... (ל''ת)

    מולך השלום , 11/08/09 17:14

  • 142.

    יש אנשים שעדיין לא הפנימו שום דבר !!!!! (ל''ת)

    מוטי, 11/08/09 17:13

  • 141.

    יש אנשים שעדיין לא הפנימו שום דבר !!!!! (ל''ת)

    מוטי, 11/08/09 17:13

  • 140.

    המיזבלה הזה לא ישוחרר. נקודה. רק מאיתנו תבוא הישועה

    solsam , 11/08/09 17:13

    ברוורמן, לא סתם ברוורמן, פרופסור ברוורמן - שתוק!!!!!!!!!!!!! ואתה מר גדעון עזרא אם הרעיון של שיחרור ברגותי יוביל לאותו מצב שהיה כשהייתה שר לביטחון פנים, אז ברור מה דעתי על הרעיון שלך. בקיצור ברגותי משוחרר? הספירה לאחור לתחילת ההתנגדות המזויינת של המזבלה ביהודה ושומרון רק תלך ותצטמצם. הגיע הזמן לאמר את האמת: לעולם לא תהיה להם מדינה! אל המקסימום הם כבר הגיעו מפה רק מתחילה הנסיגה שלהם! כל וויתור מצידינו יוביל להתנגדות מזויינת מצידם. כל עמידה איתנה מצידינו תוביל להתחזקותינו מוסרית, ערכית וריבונית. לעולם לא תהיה הקפאת התנחלויות ובכלל פינוי מאחזים שלא על דעת מתיישבי יהודה ושומרון. ככה זה יהיה. ביי ביי, וכרגיל: לי לה לי לה לו! וכמה מילים לסיום: חיזבקקה ואינתא נסרקקה יא מלעון, אני אישית בא וכורת לך ת'ראש! בינתיים תתרגל: אלחעוני אלחעוני אלחעוני. נרתק אתכם בפחד יומיומי שנייה שנייה, מרגע לרגע תראו את הסוף שלכם הולך ומתקרב. ולמה? ככה יהיה לכם הרבה פחות זמן להתעסק בחימוש, בהתנגדות ובהקמת ממשויילה. שבו שם ליד הטילים המזויינים שלכם 24 שעות ביממה עם פעימות לב מואצות של פחד אמיתי מפני שחיטה אמיתית ותדמיינו את הסוף שלכם קרב, ולא פחות מזה לא תדעו מה לעשות: לירות לא לירות, לירות לא לירות. מה שכן ירייה? מחיקה של כל לבנון! אמריקקה לא קשורה לענייני פנים ארץ ישראליים מן הפרת ועד חידקל לא פחות ממ"מ. והנייקקה? שחיטה כשרה! בעזרת השם אמן ואמן ואמן

    • כמו שזה נראה, חוץ מלהתעופף מלבנון עם הטילים שלכם אם מרצון

      solsam , 11/08/09 17:16

      ובטח שאם בכפייה, לא נשאר לכם הרבה! יימח שימכם שונאינו וכל מבקשי רעתינו אמן ואמן ואמן! ובינתיים תתרגלו את שחיטתכם הקרבה ובאה עליכם בצעדי ענק בקירקורי אלחעוני, אלחעוני, אלחעוני!

      • בקרוב גם אותך נחליף בחילופי אוכלוסין אל תידאג

        aviufo , 11/08/09 18:01

        אתה בדרך הביתה,מה חשבת שאין תוכנית ?

  • 139.

    מנהיג כריזמטי ומוביל או רוצח יהודים??

    דוד, 11/08/09 17:11

    מרוב המחמאות שהעריפו הפוליטיקאים השונים כנראה שהם שכחו שברגוטי הוא רוצח שאחראי למותם של יהודים רבים , בינהם ילדים , נשים וטף.
    מענין מה היתה דעתם אם ברגוטי היה אחראי לרציחת קרוב משפחה שלהם!!!

  • 138.

    ברגותי רוצח מורשע. שיירקב בכלא. רוצים לשחרר רוצחם? שחררו את יגאל עמיר (ל''ת)

    Yossi V , 11/08/09 17:11

  • 137.

    רוצח הוא מנהיג מתון? זהו טירוף. במה הוא שונה מיגאל עמיר? (ל''ת)

    שימי, 11/08/09 17:10

  • 136.

    כל השמאלנים ישר ממהרים ''לשחרר'' מחבל מסוכן בתואנות של ''פרטנר''

    אייל, 11/08/09 17:07

    לא נמאס להם לטחון את אותו טיעון שחוק שוב ושוב. ראינו כבר מה קרה מה''פרטנרים'' שלהם.
    אלו פשוט דברי בגידה במסווה של דאגה למצוא למדינת ישראל פרטנר מתאים בצד הערבי.

  • 135.

    Idiots

    Amir, 11/08/09 17:05

    This killer should die in jail. In any event, eveything in their new ''Charter'' is all old, violent crap.

    Enough giving, it is time to take back all our mistakes starting in Madrid/Oslo.

    • You right ! - I agree with you (ל''ת)

      shoshhalevy10 , 11/08/09 18:56

    • You ARE right! I agree 2 (ל''ת)

      panacea , 11/08/09 22:34

  • 134.

    ה''חמוד'' של השמאל -ראש התנזים ומפקד גדודי חללי אל אקצה -רוצח המונים (ל''ת)

    רצח בעצמו ושלח מתאבדים -דם הקורבנות זועק, 11/08/09 17:03

  • 133.

    טעות חמורה

    פיני פרידמן, 11/08/09 17:03

    אסור לנו לשחרר את חיית הטרף הזו, כבר אמרתי בעבר שאת הגזע הנתעב הזה, חיות דמויות האדם, סטיית הדי אן איי הזאת - הערבים, צריך לכל הפחות להחזיק בכלובים (כי זה הרי לא פוליטיקלי קורקט למגר אותם סופית). חוץ מזה, הבנתי שהחיה ברגותי קיבלה דווקא ''טיפול'' טוב בכלא, אם אתם מבינים למה אני מתכוון..

  • 132.

    בארה''ב היו מחסלים אנשי קונגרס שתומכים בשיחרור בין-לאדן! (ל''ת)

    רק בישראל אויבים יושבים בכנסת!, 11/08/09 17:01

  • 131.

    הוא לא מושחת? התחלקתם על השכל ? החיה הזאת היא רוצחת ומתכננת פיגועים

    נשמעים קולות של הזויים מוטרפים, 11/08/09 17:01

    לכל ההזויים משאל האם לא מספיק יהודים נרצחו בשביל מולך השלום?

    • למה זה בכלל רלוונטי, אם הוא מושחת או לא?!-האיש הוא רוצח נתעב של ילדים

      shoshhalevy10 , 11/08/09 18:28

      ונשים וקשישים חפים מפשע -זה מה שרלוונטי
      בהקשר עם המפלצת הדו-רגלית הזו.

      שוש הלוי

  • 130.

    האיש ה''נחמד'' של השמאל הוא ראש התנזים ומפקד גדודי חללי אל אקצה

    רצח 5 ושלח מתאבדים --אנחנו נורמאליים ?????, 11/08/09 16:57

    נפלנו על הראש ??? די למכור לנו שטויות !

    הרי מכרתם לנו כל כך הרבה סיפורים שגרמו לאלפי ישראלים הרוגים --לא נמאס ???

    • אנחנו נורמאלים! השמאל חולי נפש!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שמאלנים = בוגדים, 11/08/09 18:23

  • 129.

    עצם הקריאה לשחרור רוצח מורשע, הוא יריקה על קורבנותיו, משפחותיהם, ובית

    עין לציון, 11/08/09 16:57

    ובית המשפט,!
    אותם גורמים שכל הזמן מטיפים לשחרור רוצחים ערבים שידיהם מגועלות בקורבנות ילדים נשים וגברים יהודיים, לא מעלים על דעתם למשל ליזים שחרור של יהודים שהורשעו, בפעילות מחתרתית, טענתם על היותו של ברגותי מנהיג אחר היא חסרת שחר במקרה הטוב, ואין לה על מה להישען, דברי הבל ורעות רוח,!

  • 128.

    אותם טיפוסים גם אמרו שאם יביאו הנה את ערפאת, הוא יביא את השלום. (ל''ת)

    מזכיר נשכחות רוויות בדם יהודים., 11/08/09 16:56

  • 127.

    השמאל שתומך ברצח יהודים-יעשה הכל כדי לעזור למחבלי האסלאם הפאשיסטי!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 11/08/09 16:55

  • 126.

    לשחרר אהרי שריצה את עונשו (ל''ת)

    arik, 11/08/09 16:55

  • 125.

    ערפאת קיבל חנינה כדי לספק את הסחורה.

    מדינת ישראל תומכת טרור, 11/08/09 16:53

    ללא ממשלת ישראל שנתנה חנינה לאירגון הטרור של אש''ף ועוד הביאה אותו לפה,לא היה יכול להתבצע הטרור הזה.
    עכשיו רוצים לחנון עוד טרוריסט רוצח.
    ללא ישראל לא היה יכול להתקיים הטרור.
    זאת עובדה.
    צריך להכניס לכלא את כל אלה שרוצים לחנון טרוריסטים.

  • 124.

    אותם חכי''ם גם הבטיחו שקט אם רק נצא מעזה (ל''ת)

    די למכור לנו לוקשים ---אפילו לא לדבר על השטות הזאת, 11/08/09 16:52

  • 123.

    אותם חכי''ם גם הבטיחו שקט אם רק נצא מעזה (ל''ת)

    די למכור לנו לוקשים ---אפילו לא לדבר על השטות הזאת, 11/08/09 16:51

  • 122.

    אם לשחרר את מרוואן ברגותי אז רק -תמורת שיחרור גלעד שליט ! (ל''ת)

    shoshhalevy10 , 11/08/09 16:51

    • צודק בהחלט!

      רז, 11/08/09 17:09

      מסכים איתך ב 100 אחוז

    • נכון. (ל''ת)

      tami.me , 11/08/09 19:34

    • והשלום יחכה לשליט?! לשחרר עכשיו !!

      נתן ש. מעלות, 11/08/09 20:07

      מנהיגות של ברגותי אצלם ולבני אצלנו תביא שלום.

      • נתן ש. מעלות. אני מאוד מקווה שאלוהים מתכנן לעזור לך בקרוב

        זיו_! , 11/08/09 20:40

        למה אתה מעבר לטיפול של בני אנוש.
        גם ברגותי וגם ליבני?
        לא עדיף ישר לפוצץ את הכור בדימונה על המדינה וזהו?
        עשה טובה, פשוט שב במעלות ושתוק. איבדת כל קשר למציאות לאחרונה

      • על איזה שלום בדיוק אתה מדבר?! ולמה היא לא הביאה אותו בקדנציה שלה

        shoshhalevy10 , 12/08/09 22:12

        למרות שהיתה מוכנה לתת להם הכל ללא תמורה?! היו לה ארבע שנים תמימות ואם נוסיף את הקדנציה של שרון - עוד ארבע שנים -שמונה שנים והיא לא הצליחה להביא לשלום עם הפלסטינים. מה מביא אותך לחשוב שכעת-היא תצליח?!

        נראה לי שאתה קצת מנותק מן המציאות או שאתה רואה דבריםמהירהורי לבך ומאווייך אך כאלה שאין להם כל קשר למציאות סביבנו.

        רק לפני שעה -אירע עוד פיגוע-דקירה בידי אלה שאתה רוצה לעשות איתם שלום ואשר הם רוצים להשליך אותך לים.

        שוש הלוי

  • 121.

    כל מי שישראל תחשוב שהוא יהיה מתון -אין לו סיכוי ברחוב (ל''ת)

    הם לא מכירים בישראל כיהודית -אנחנו משחררים -טיפשות, 11/08/09 16:50

  • 120.

    ברגותי לא מתון בכלל הוא זאב בעור כבש...

    א, 11/08/09 16:49

    אין מתונים במוסלמים...רק יותר קיצונים.

    העם הפלסטיני לא מקשיב ולא יקשיב למתונים

    אם ישחררו את ברגותי המצב רק יורע .

    א

  • 119.

    העם לא יתן לשחרר רוצח המונים כזה! ראשו של השמאל תומך הטרור

    הגיע הזמן , 11/08/09 16:48

    ירוצץ מיד! נמאס מבוגדים שתומכים ברצח יהודים כאלה!!!

    • השמאל סופית יצא מחוץ לגבולות

      ציוני , 11/08/09 16:53

      והיהדות הישראליות הציונות.

      קוראים לשחרר רוצח המונים בשביל כלום.. וואלה יופי, בכל מדינה אחרת בעולם הנבלות האלה היו מועפים בבעיטה מהפרלמנט ומושלכם בעצמם לכלא על הסתה ועל תמיכה בטרור.

      • מה הקשר לשמאל?? טיפשות היא טיפשות היא טיפשות (ל''ת)

        מכיראותך, 11/08/09 17:10

    • ''העם'' העלוב שלנו לא יצייץ!! (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 11/08/09 17:23

  • 118.

    לשחרר את ברגותי רק תמורת שליט לא שנייה לפני !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שוב ספין של השמאל הקיצוני -, 11/08/09 16:48

  • 117.

    חברי הכנסת הנותנים יד למרצחים = אויבים! (ל''ת)

    שמאלנים = אויבים!, 11/08/09 16:47

  • 116.

    השמאלנים האנטישמים האנטיציונים ותומכי הטרור-יעשו הכל כדי לשחרר רוצחים

    הגיע הזמן , 11/08/09 16:46

    מתועבים שרצחו עשרות ישראלים-זה עושה להם טוב לאנטישמים המתועבים האלה!!!

  • 115.

    השמאל מיעוט זניח בעם עם רוב בתשקורת

    amir, 11/08/09 16:45

    כל אירוע שולי הוא הזדמנות בשבילם להתפרק מערכים ונכסים

  • 114.

    השבוע הם אישרו אמנת פת''ח קיצונים וטמבלים מתנדבים לשחרר -איזה יופי (ל''ת)

    גם היציאה מעזה היתה אמורה להביא שקט והביאה מלחמה, 11/08/09 16:45

  • 113.

    שחרור ברגוטי

    חנון, 11/08/09 16:39

    עד איזה רמה הגענו ח''כ ללא כבוד ללא ערכי מדינה בשום מקום בעולם לא היה עולה על הדעת שחברי כנסת נבחרי העם יומרו כי רוצחים טרורויסטיים הם מנהיגים מתונים כנראה שאנחנו צריכים לקבל הרבה סתירות עד שנתעורר

  • 112.

    ברגותי מחבל שהורשע ברצח, ואסור לשחררו. (ל''ת)

    אפי חורי, 11/08/09 16:34

  • 111.

    אני לא מאמין, אני פשוט לא מאמין...

    ציוני , 11/08/09 16:33

    ידענו שהשמאל עלוב עד היום..

    אבל עכשיו עברו כל קוו אדום.

    לנבלה ימח שמו וזכרו שימות בהקדם אמן, יש דם של עשרות יהודים על ידיו המתועבות.

    צריך להשליך לכלא כל נבל שקורא לשחררו, על תמיכה בטרור והסתה.

    • מעניין מה היה קורה אם היה ח"כ שהיה קורא לשיחרור יגאל עמיר

      ציוני , 11/08/09 16:37

      הרי היו מעיפים אותו מהכנסת.

      והאמת אני מצטער על ההשואה, יגאל עמיר רצח רק אדם אחד, ברגותי הוא רוצח המונים.

      ובקשר למו"מ - מלבד העובדה שזה שקר נחרץ לקרוא ברגותי מתון - הוא מעולם ולעולם לא יוותר על "זכות" השיבה = חיסול ישראל.
      וכל אימרה מתונה (שעל כל אחת מתונה יש 10 קיצוניות) היא אימרה מפי פסיכופט שרצח המונים..
      מישהו שאין לו בעיה לשלוח מישהו לפוצץ אוטובוס של ילדים ונשים..
      יש לו בעיה לחרטט כמה שטויות בשביל לצאת מהכלא?

      אבל מלבד כל זה, יגאל עמיר אם ישוחרר זה ירפא שסע הרבה יותר מזיק לישראל מאשר הסיכסוך הערבי - ישראלי..
      זה יחזיר את הדתיים לחיק המדינה ויעצור את מגמת ההתרחקות.

      נו, אז מי בעד שיחרור יגאל עמיר?

      והאמת שוב, אני לא יודע למה אני משווה
      יגאל עמיר רצח רק אדם אחד
      ברגותי הוא רוצח המונים, שרצח מאות..

      • ואגב אני אומר "על כל משפט מתון" אבל האיש מעולם לא הוציא מפיו ולא משפט

        ציוני , 11/08/09 16:51

        אחד מתון, זה סתם כמה פריקים בשמאל הקיצוני ביותר המציאו את זה.. האיש לא מתון בשום צורה ואופן אפילו לא יחסית להנהגת הפת"ח הנוכחית.. למעשה הוא יותר קיצוני ממנה.

  • 110.

    יוכל לספק את הסחורה??? לצחוק או לבכות לשחרר אותו 6 feet under (ל''ת)

    רורי, 11/08/09 16:32

  • 109.

    צריך לשחרר את ברגותי כי

    lili_lili , 11/08/09 16:30

    הוא יכול להיות מנהיג.
    צריך לשחרר את חונק ביתו כי הוא יכול להיות אב למופת.צריך לשחרר את הדורס השיכור שרצח 6 בני אדם כי הוא יכול להיות נהג למופת,צריך לשחרר את האם המרעיבה כי היא יכולה להיות מטפלת מסורה,צריך לשחרר את הירשזון כי הוא יכול לעזור לכלכלת ישראל,צריך לשחרר את בן יזרי כי הוא יכול לתמוך בישיבות.
    והכי חשוב ,צריך לשחרר את חברי הכנסת הנותנים יד למרצחים כי הם חולרות .

    • נהדר..כל כך נכון ופשוט (ל''ת)

      אלי פימשטיין, 11/08/09 17:22

  • 108.

    איך המיעוט הקטן הזה הפך לקריאה גוברת בכנסת, מי אלה ?

    בני צ , 11/08/09 16:27

    כמו לשאול את טיבי האם לשחרר את הרוצח, בודאי שכן, הרי הוא מתנגד לכיבוש, אז למה יש בתי משפט במדינה הזו. הוא הואשם וגזר דינו מאסר עולם וכך זה צריך להשאר. ברור שאין גבול להתייפיפות שלנו, לכן הרצח יימשך והרוצח ימתין לקריאה גוברת בכנסת, עלובים.

    • הדעות של בינדר הן לא סוד (ל''ת)

      ככה זה בתשקורת, 11/08/09 16:34

    • כאשר שמים רק מעט מטבעות בתוך צינצנת-זכוכית הן מקימות -הרבה רעש

      shoshhalevy10 , 11/08/09 18:11

      אם לעומת זאת ממלאים את הצינצנת עד תומה במטבעות -אי אפשר להפיק ממנה שום צליל.

      הנמשל -מובן!

      שוש הלוי

  • 107.

    ברגותי נגד פיגועים בתוך הקו הירוק.הוא מנהיג לשלום-אבל רק עם לבני (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 11/08/09 16:27

    • לנתן המתועב, ברגותי הוא רוצח כמו שהיה עראפאת עם או בלי

      רונית, 11/08/09 19:10

      פרס נובל.זה , שזה מתאים לך ולציפי לא מפתיע

  • 106.

    איזו מין מדינה תקום שמנהיגיה רוצחים? גנבים יש אצלינו, אבל רוצחים??

    ברעם , 11/08/09 16:25

    אני יכול לתאר לעצמי מדינה פלסטינית שמנהיגיה רוצחים וטרוריסטים ומבוקשים בחצי כדור הארץ ויהנו מחסינות דיפלומטית. כבר הורגלנו שיש לנו מנהיגים גנבים, חרמנים, אנסים, ומושחתים, אבל רוצחים? יש גבול להסכמה ולויתור ואפילו השמאל הישראלי צריך לדעת היכן הגבול. אדון ברוורמן: אתה תעשה הכל כדי לעשות רעש של מנהיג, אבל אתה לא תהיה לעולם, אתה יותר מידי הפכפך. גם בפוליטיקה יש גבול.

  • 105.

    לשחרר אותו לפני עסקת שליט - שלא יהיה חייב את שחרורו לחמאס! (ל''ת)

    א7, 11/08/09 16:24

  • 104.

    דעתם של של ברוורמן ועזרא נשתבשה כנראה .מדובר ברוצח.

    לילי בלום, 11/08/09 16:23

    השרים חולי הנפש קוראים לשחרור רוצח יהודים שהכריזמה שלו וסיבת היבחרו נעוצה בשנאתו וקריאתו לרצח יהודים . נראה ששכחו זאת או שהם חושבים שיעשו רווח פוליטי . ברגותי צריך להירקב בכלא עדיף לוא היה עונש מות והיו דנים אותו לתליה.

  • 103.

    ברוורמן אוהב ערבים ושונא יהודים התוצאה טרור בישראל (ל''ת)

    איש אקדמיה, 11/08/09 16:23

  • 102.

    לצרף את קדימה לוועידת הפת''ח. (ל''ת)

    אמיר442, 11/08/09 16:22

    • רעיון מצויין. (ל''ת)

      רונית, 11/08/09 19:12

  • 101.

    אולי ברגותי רוצה לגור בשדרות קרוב לקאסמי אחיו (ל''ת)

    יהל משדרות, 11/08/09 16:21

  • 100.

    טעות שכלאו אותו בכלל (ל''ת)

    יוספי_________, 11/08/09 16:18

  • 99.

    """"יש לאסור מייד את החכ"ים עזרה וברוורמן סיעני הרוצחים""""""""" (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 16:18

  • 98.

    ושוב הערבים נותנים את הטון בשיח-''נגמרו''היהודים?! (ל''ת)

    שרף, 11/08/09 16:18

  • 97.

    שמאלני חולי נפש. מדובר ברב מרצחים. יותר גרוע אפילו ממה שמו.. יגאל.. (ל''ת)

    כנראה שדם יהודי לא שווה עבורם הרבה..., 11/08/09 16:18

  • 96.

    מתון= פיגועי ירי ,לא מתון = קאסמים. רוצח הוא רוצח הוא רוצח (ל''ת)

    מישואת טימטום השמאל, 11/08/09 16:17

  • 95.

    נכון ברגותי היה שותף בטרור

    nosnikta , 11/08/09 16:16

    כמו יצחק שמיר ונלסון מנדלה.
    כל הרעיון הוא ללמוד להתקדם מעבר למעגל הדמים ולנסות להגיע למציאות אחרת. כבר אמרו לפני: שלום עושים עם אויבים.
    עם ברגותי יכול לקדם את המשא ומתן - יש לשחררו לאלתר.

    • המו''מ היחיד שהערבים ועוזריהם השמאלנים רוצים: גודל ארון הקבורה ליהודים (ל''ת)

      השמאל גרועי כמו הפת''ח והחמאס. אין הבדל !, 11/08/09 16:19

    • לא נכון!!!

      שפוי, 11/08/09 16:21

      יצחק שמיר ונלסון מנדלה לא רצחו אזרחים חפים מפשע.

    • להחזיר את חלוץ ופרץ לפיקוד ומייד ליתקוף את סוריה בשתיי חזיתות.... (ל''ת)

      סמי ז'ינו ואישתו ,רמלה., 11/08/09 16:30

    • פטיש דומה לבובת הטרוייקה ,שנימכרת בחצי רובל בכיכרות מוסקובה... (ל''ת)

      עופר מאג'לוס, 11/08/09 16:32

    • ם הפת"ח וגם החמאס עדיין חותרים להשמדת ישראל(ראי ועדת הפת"ח האחרונה) וא

      הגיע הזמן , 11/08/09 16:53

      ואת משווה את ברגותי ששלח עשרות מחבלים לרצוח בנשים וילדים0לנלסון מנדלה??? אתם השמאלנים בשקרים המתועבים שלכם והדמגוגיה האנטישמית שלכם פשוט תומכים בשחרור רוצחים שימשיכו לעשות זאת גם אחר כך! אתם שותפים לטרור ולרצח-ויסגר אתכם החשבון בבוא היום! עם ישראל לא שוכח ולא סולח למסייעי הטרור(ראי מקרי פחימה ווענונו) בוגדים עלובים!!!

    • לא נשכח ולא נסלח לשמאל האנטישמי על תמיכתו בטרור! עוד יסגר החשבון! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 11/08/09 16:58

    • שטויות במיץ, כמעט כל הפעולות של שמיר ומנדלה היו נגד מטרות צבאיות

      ציוני , 11/08/09 17:00

      פה מדובר ברוצח ילדים ונשים.

  • 94.

    אולי ניבחר את יגאל עמיר לכנסת ונבקש את שיחרורו כדי

    צפצפ, 11/08/09 16:15

    ליצר מנהיגות פוליטית מתונה??
    רק מפגרים מהשמאל מסוגלים להמציא כזו קומבחינה.

  • 93.

    פוליטקאי השמאלהמזוייפים-את גלעג שחררתם?????????????????? (ל''ת)

    חייל, 11/08/09 16:15

  • 92.

    לשחרר את יגאל עמיר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ''מקומו לא בכלא אלא ליד שולחן המשא ומתן'', 11/08/09 16:14

  • 91.

    מרברוורמן אתה תמורת ברגותי הרוצח-לכלא-מה דעתך (ל''ת)

    אם שכולה, 11/08/09 16:14

    • לבי לך ולכל המשפחות השכולות ולנפגעי פעולות-האיבה (ל''ת)

      shoshhalevy10 , 11/08/09 18:17

      • ליתר דיוק-לבנו, שלנו, כולנו-לך ולכל משפחות -השכול, ולנפגעי-הטרור,

        shoshhalevy10 , 11/08/09 23:26

        מי יתן ושארית חייכם תהיה מאושרת ורוויית-נחת, עד כמה שזה רק ניתן.

        שוש הלוי

  • 90.

    יש יהודים שלא איכפת להם מזה שברגותי השמיד חיים של יהודים חפים מפשע (ל''ת)

    מי יותר מסוכן לנו? ברוורמן? עזרא? ברגותי? פחד!, 11/08/09 16:13

  • 89.

    הכוונה רק אבל רק, תמורת גלעד שליט !!! (ל''ת)

    ovan , 11/08/09 16:12

  • 88.

    מי בעד שיחרור הכלב הרוצח הזה? רק חברי מפלגת האבודה. (ל''ת)

    צפצפ, 11/08/09 16:11

  • 87.

    השמאלנים תומכי טרור נגד יהודים בגלוי! (ל''ת)

    לגרש את השמאל!, 11/08/09 16:11

  • 86.

    כרגיל השמאל הוא האויב אמיתי! (ל''ת)

    שמאלנים = חולי נפש!, 11/08/09 16:11

  • 85.

    עוד אג'נדה שמאלנית תקשורתית? נמאס מהשמאל הרצחני הזה!!! (ל''ת)

    יהודי לא פראייר, 11/08/09 16:10

  • 84.

    רק אבל רק (ל''ת)

    ovan , 11/08/09 16:09

  • 83.

    משפט צדק

    א. ב. גימל, 11/08/09 16:09

    אם אדם זה היה נשפט בבית משפט אמיתי של שופטי צדק, כבית משפט אמריקאי בריטי או אוסטרלי ולא בבית משפט של שופטים ישראלים אף אדם ישר לא היה מעלה בדעתו לשחרר אדם בטרם ריצה את עונשו.
    אין ביזון בית משפט גדול מזה!

  • 82.

    רוצח הוא רוצח הוא רוצח. (ל''ת)

    גם עמיר וגם ברגותי, 11/08/09 16:08

  • 81.

    רק טיפש ישחרר רוצח בתיקוה להשיג שלום !

    רואה צאן, 11/08/09 16:08

    רוצחים מחסלים או שסמים אותם מאחורי סורג ובריח לכל ימי חייהם.

  • 80.

    החזיר הזה ברגותי נידון לכמה מאסרי עולם על רצח יהודים

    אביב ישראלי, 11/08/09 16:08

    איך בדיוק הוא יכול לעזור למתונים?! מה קורה כאן במדינה אנשים השתגעו?

  • 79.

    אם משחררים רוצחים מפני שהם יכולים לספק את הסחורה

    גודמן, 11/08/09 16:07

    אפשר לסגור את בתי הכלא.

  • 78.

    ברגותי יוכל לתרום המון

    omadawn , 11/08/09 16:06

    בייצור מחבלים חדשים, בתכנון פעולות טרור ובשיקום ההריסות של ארגוני המחבלים עליהם היה אחראי כשהיה חופשי.
    עם טיפוסים שכאלה, אפשר לדבר בהחלט - אבל דרך כוונת של רובה או עינית ליזר של טיל מונחה.

  • 77.

    מחווה

    פרגמטי, 11/08/09 16:04

    עדיף לשחרר את מרואן ברגותי כמחווה ולא תחת לחץ בעסקת שליט

  • 76.

    atem af pam lo mavirim et tguvotay

    gol, 11/08/09 16:02

    zo sakana gdola lshachrer et bBarguty hlo kratem et hmatsa shel hvida shel abu mazan,

  • 75.

    קריאה לח"כים מימין,יש לדרוש את שיחרור יגאל עמיר לאיחוד העם! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 16:02

  • 74.

    רק שחרור מרוואן ברגותי יוביל לשחרור גלעד שליט (ל''ת)

    לכל הזוהי הימין, 11/08/09 15:58

  • 73.

    בראגותי תמורת יגאל עמיר מה דעתכם הא?!!!

    ביתרי, 11/08/09 15:58

    כמו שלא משחררים את הרוצח יגאל עמיר כך אסור לשחרר מחבל ערבי אשר דם עשרות על ידיו.

    • מפגר, שניהם בכלא ישראלי. מי תמורת מי פה? אהבל (ל''ת)

      כסיל קטן מאד מאד מאד, 11/08/09 19:32

  • 72.

    רוצח יהודים סידרתי. איה הכבוד הלאומי? איה ערך החיים שלנו? (ל''ת)

    דניאל איש חמודות, 11/08/09 15:57

  • 71.

    לשחרר את שלליט תמורת מרואן. (ל''ת)

    בוקסר , 11/08/09 15:55

  • 70.

    מי שנגד שחרור ברגותי, בעד מחמוד א-זהאר וח'אלד משעל!

    עמנואל , 11/08/09 15:54

    רובם כי הם יודעים שאיתם אין על מה לדבר, והם פוחדים שאם ברגותי ישוחרר, תהרס הסיסמה של "אין עם מי לדבר".

    • לא מדברים עם רוצחים!! (ל''ת)

      צפצפ, 11/08/09 16:09

    • בוא נראה...ברגותי רצח50 .. .אזהאר רצח 200... ואללה אתה צודק...שמאלני ת

      הגיע הזמן , 11/08/09 16:42

      תומך טרור ואנטישמי שכמוך! לא נשכח ולא נסלח על בגידת השמאל!!!יבוא היום!!!

  • 69.

    הוא רוצח מורשע. עכשיו תראו את יפי הנפש מעודדים בעקיפין רציחות נוספות (ל''ת)

    חופשי חופשי., 11/08/09 15:53

  • 68.

    ברוומן את עזרא

    ניסים, 11/08/09 15:52

    אבדה בינת חכמיו
    כמה לוקשים עוד תוכלו עוד שתבינו כי הפלסיטנים רוצים בהשמדנו בלבד

  • 67.

    ח''ח לשמאל ! ! ! הצליחו לשבור בפעם המיליון את שיא הטמטום . . . . . (ל''ת)

    אם רק היה אולימפיאדה לטמטום לא היה לאף אחד סיכוי, 11/08/09 15:50

  • 66.

    רק שמאלנים מסוגלים לשחרר רוצח בכזאת קלות

    שאבי 2, 11/08/09 15:50

    עד מתי עד מתי השמאל ינסה להוביל אותנו לאבדון
    מקום של רוצח הוא בכלא

  • 65.

    2 ח''כים בלבד. כנראה זו כתבה מטעם... (ל''ת)

    דיסאינפורמציה, 11/08/09 15:49

  • 64.

    בכנסת ? למה לא לדייק : בשמאל (ל''ת)

    אריק בנדר שוב חושף את דיעותיו השמאלניות, 11/08/09 15:48

  • 63.

    שום דבר לפני גלעד שליט !!!!!!!!!!!!!!!!1111 (ל''ת)

    דרך ארץ , 11/08/09 15:47

  • 62.

    ''מתגברות דרישות השמאל הקיצוני לשחרור הארי טרוריסט ברגותי''

    יעקב א, 11/08/09 15:47

    כך היתה מנוסחת הכתבה בעיתונות אוביקטבית.

    אבל כיון שאין לנו כזו, נסתפק לעת עתה בתגובות העם, כדי להיוכח על נקל, שהדרישה לשחרר את המחבל שרצח ותיכנן רצח של עשרות יהודים בדם קר, באה אך ורק מהצד השמאלי במפה הפוליטית שבמקרה הטוב מיצגת 20 אחוז מתושבי מדינת ישראל.

    איזה הגיון יש לשחרר מחבל שכבר הוכיח את יכולתו בהריגת ישראלים, ועוד לחשוב שהוא יהיה מהמנהיגים ה''מתונים'' שבפלסטינים, אם הוא מתון מיהו קיצוני?

    וזה שהפת''ח בחר בו, זה רק מוכיח את כוונתיו של הפת''ח, אם עד היום חשבנו שיש בארגון הזה אנשים שמוענינים לחיות איתנו בשלום, באה הבחירה הזו ושפכה לנו מים צוננים על הראש, אין חיה כזו, אין הנהגה בפלסטינים שרוצה ויכולה לשכנע את עמה, שהאינטרס הפלסטיני המובהק הוא שלום עם ישראל.
    ועד שלא יהיה כזו הנהגה, כן, על חרבנו נחיה, אין לנו ברירה אחרת,וחבל.

    • כל מילה נכונה (ל''ת)

      גדעון, 11/08/09 17:57

  • 61.

    בעקבות ההצעה המפגרת ישוחרר יגאל עמיר שרצח רק אחד

    משה משה, 11/08/09 15:44

    בעקבות ההצעה המפגרת ישוחר יגאל עמיר שרצח רק אחד

    • יגאל עמיר בכלא לא בגלל שרצח "רק אחד"-הוא ניסה לרצוח את הדימוקרטיה!

      shoshhalevy10 , 11/08/09 18:45

      ההשוואה שלך לא נכונה -לא עוסקים כאן בכמויות -כמה כל אחד רצח. כל רצח הוא פשע שעליו מענישים במאסר-עולם ואין זה משנה אם מאן דהוא רצח מאה או -אחד בלבד העונש הוא אותו העונש. כידוע לך -אין בישראל עונש-מוות אלא רק בהקשר עם פושעי-מלחמה נאצים.

      מה שיגאל עמיר עשה הינו -מעשה חמור מאין כמותו, (ואני בכלל לא בדעות של רבין ז"ל, ויתרה מכך -אני אפילו חלקתי עליו בכל הזדמנות בגין הטרור שהביא עלינו, בתקופתו כששיחרר את אנשי-הטרור וחילק להם רובים, ואוטובוסים ובתי-קפה ובתי-מלון התפוצצו בערינו על ימין ועל שמאל) החומרה במעשהו של יגאל עמיר נעוצה בעובדה שהוא ניסה לשנות את כללי המשחק הדמוקרטי, ולרצוח ראש-ממשלה מכהן ולגיטימי שנבחר בצורה דמוקרטית לחלוטין, (הגם שאני לא הצבעתי עבורו), וליצור בכך תקדים מסוכן שכן -היום רוצחים רוה"מ מן השמאל, ומחר ירצחו חלילה, רוה"מ מן הימין וכל המדינה תלך פייפן.

      אני מקווה שהבהרתי את דבריי.

      בברכה,
      שוש הלוי

      • באמת? שטויות...בהרבה מדינות, גם יותר מפותחות מאנחנו, רוצחים מנהיגים.

        Ehad Haam-Jewish , 11/08/09 21:30

        זה למה יש להם שומרי ראש...אבל שום מדינה לא משחררת
        את מי שרצח את אזרחיה, כדי שלאויב יהיה מנהיג...

        • בהרבה מדינות יש גם משטר טוטאליטארי, ובכלל-למה ללמוד דווקא את הדברים

          shoshhalevy10 , 11/08/09 23:32

          הרעים מאותן מדינות?! אנחנו מדינה עירה יחסית ואם חשוב לנו לבנות כאן חברה בריאה ודמוקראטית, חשוב שנקפיד על כך שלא יחסלו לנו את המנהיגים בכל שני וחמישי.

          באשר לשחרור מפלצות דו רגליות כמו ברגותי, גם אני מתנגדת. אבל -אם בכל זאת ישחררו את הרוצח המתועב, לפחות שזה יהיה תמורת שיחרור גלעד שליט.

          שוש הלוי

  • 60.

    שחרור ברגותי כל עוד שליט בכלא היא נעיצת סכין בגב כל חיילי צה''ל. (ל''ת)

    רעמסס, 11/08/09 15:43

  • 59.

    החלאה הזה יהיה יות ר גרוע מערפאת,לא להקשיב לקריאות האלה..

    EN914, 11/08/09 15:41

    מייד לאחר שיחרורו ידליק את השטח עם ים של דם לחזק את מעמדו כמנהיג,לצערי יש אנשים בלי אחריות לדם שישפך.

  • 58.

    השר עזרא, עשית את שלך! יאללה סע הבייתה שלא נראה אותך! (ל''ת)

    עלק, 11/08/09 15:38

  • 57.

    לשחררו בתנאי שיחסל את דב חנין, חיים אורון, גדעון עזרא.... (ל''ת)

    לשחררו, 11/08/09 15:37

  • 56.

    מי ששפך דם ישראלי ראוי שישאר בכלא (ל''ת)

    מה זה פה חלם?, 11/08/09 15:36

  • 55.

    איך יודעים ש"אתה בח'רטנו" ? לפי הדם של היהודים שטבעו להדבק לידיים.

    שפתי כהן , 11/08/09 15:36

    שימו לב שרק דם יהודים נדבק לידיים,
    נחלי דם של ערבים לא דבקו בידיים של איש.
    אני רק תמה על הכיזבאללה של ביבי, שהם טוענים כי ליגאל עמיר לא נדבק הדם לידיים.
    וקשיא, שהדם של יצחק רבין ז"ל הוא דם יהודים והיה אמור לדבוק בידיים.
    חולרות, שחררו את ברגותי אם חפצי חיים אתם.
    "אם אתם רוצים דין אין עולם".
    באתם להחריב עלינו גם את הבית השלישי ?

    • כהן ממי !! ,המנשר הדלוח שלך מזכיר לי מאמר של רייב' מנייחם שטנדל.! (ל''ת)

      נעימה סופר____ר '' ג., 11/08/09 16:31

    • שכחת את בנזירי הבכיין.... הוא ישיר פירקיי חזנות !!!! (ל''ת)

      א י ת מ ר~ ב י ט ו ן_האברך הדורס., 11/08/09 16:32

    • תשמע יגעל, אם אתה יהודי אז אני לא יודע מה זה אנטישמי

      יוס2, 11/08/09 16:35

      אולי תחזור למכורתך תימן ?

    • מי זה המשוגע הזה? הוא אמיתי? (ל''ת)

      Ehad Haam-Jewish , 11/08/09 21:41

      • יגאל "שפתי" כהן, תחפש בגוגל... סגן ראש עיריית רחובות לשעבר (ל''ת)

        פנדה , 12/08/09 17:03

  • 54.

    """רק שיחרור יגאל עמיר יאחה את הקרע של הסכם אוסלו"""""""""" (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 15:35

    • שישתחררו לך כל הגוקים מהראש ושתישאר ריק (ל''ת)

      chaimgal , 11/08/09 15:49

  • 53.

    אנחנו עם של אפסים. בא לי לבכות.

    דני מיואש, 11/08/09 15:34

    תראו לי עם אחר על פני כדור הארץ היוצא בקריאות לשחרר מכלאו אדם שרצח מאות מבניו.
    אנחנו אפסים שפלים. אין לנו זכות קיום. הסוף קרב. השמאל יהרוס את המדינה שהקימו אבותיהם.

  • 52.

    ישוחרר לוחם החופש מרואן ברגותי שהקדיש חייו לשיחרור העם הפלסטיני מהכיבש (ל''ת)

    נעמן,שפוי, 11/08/09 15:34

  • 51.

    לח''כ בן יאיר

    אילן, 11/08/09 15:33

    אתה מבין רק בבום בום כי זה תואם את אידיאולוגיית א''י השלמה שלך . שלום מעניין אותך כשלג דאשתקד .

  • 50.

    לעם מטומטם אין זכות קיום (ל''ת)

    רורי, 11/08/09 15:32

  • 49.

    חיזקו את חמאס

    קופיקו, 11/08/09 15:30

    מול אש''ף כדי שיהיה לנו יותר קל

    בסוף קיבלנו אותה בהפוכה

    גם כן יהיה

  • 48.

    רוצח ההמונים ברגותי-יישאר בכלא עד יום מותו העלוב! ושהשמאלנים תומכי הטר

    הגיע הזמן , 11/08/09 15:30

    הטרור! יסתמו את הפה שלהם!מחבלים אנטישמים ועלובים!!!

    • והימניים יוצרי הטרור........ (ל''ת)

      chaimgal , 11/08/09 15:49

      • אבל מי שתומך בפת''ח ובחמאס זה השמאל (ל''ת)

        שלא לדבר על צהלות השמחה כל פעם שנרצחים מתנחלים, 11/08/09 16:19

      • אני לא ימני-אני ציוני-למרות שהייתי איש מר"צ עד שהתפכחתי! ואני נגד האסל

        הגיע הזמן , 11/08/09 16:45

        האסלאם הפאשיסטי שמקדש רצח נשים וילדים והתאבדות! האסלאם הפאשיסטי שאתה תומך בו שמאלני טרוריסט שכמוך!!!

  • 47.

    מנהיג ''כריזמטי ומוביל '' - למה הוא מוביל? = ברגותי רוצח . זו תהייה ....

    יחיאל כ''ץ, 11/08/09 15:30

    ''פשיטת רגל'' מוסרית של ממשלת ישראל אם ישוחרר הרוצח.להזכיר לכולם יש לו כ20 פסקי מאסר עולם על רצח או סיוע לרצח חפים.
    ועידת פת''ח חרטה על דיגלה את חיסול מדינת ישראל וכל האמצעים כשרים
    .כאן בכנסת ישנם אנשים שמשתפים פעולה עם הפת''ח בניסיונו לשחרר רוצח ולכנותו בשם ''מנהיג כריזמטי ומוביל''.מוביל לאן? לאסון הוא מוביל.

    • ההיסטוריה מוכיחה שכל רוצחי-העם והפשיסטים היו -כריזמטיים! (ל''ת)

      shoshhalevy10 , 11/08/09 18:05

  • 46.

    בידרמן והמציתים במציאות (ל''ת)

    כל, 11/08/09 15:29

  • 45.

    ברגותי אחראי אישית לרצח עשרות ישראלים! כפי שועדת הפת"ח האחרונה הוכיחה-

    הגיע הזמן , 11/08/09 15:27

    הם לא זנחו את דרך הטרור! לכן פת"ח וחמאס זה אותם רוצחים! לא להעיז לשחררו-דמכם על ראשכם ועל הנרצחים שבן הבלייעל הזה רצח!!!אדיוטים!!!

  • 44.

    ''ערפאת יילחם בחמס בלי בג''צ ובלי בצלם'' ... לא למדו כלום השוטים ! (ל''ת)

    מזכיר לי משהו !, 11/08/09 15:27

  • 43.

    ##לשחרר את יגאל עמיר כמחווה של רצון טוב לימין######## (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 15:24

  • 42.

    לשיחרור מחבל השטוף בדמנו. אין גבול. (ל''ת)

    בושה. אתם מנהלים קמפיין, 11/08/09 15:24

  • 41.

    איפה גלעד שליט ?

    aviufo , 11/08/09 15:22

    המחבל הזה גר בקנטרי קלאב בזמן שגלעד שליט נמצא בגיהנום

  • 40.

    הרוצח ברגותי צריך למות בכלא (ל''ת)

    m-16, 11/08/09 15:22

  • 39.

    לפי הכותרת חשבתי לרגע שיותר מ 2 חכ"ים דורשים לשחרר את הרוצח (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 15:21

  • 38.

    בטח כריזמתי, זה מראה כמה ששרצח ישראלים מאוד פופולרי ברשות

    הצבר, 11/08/09 15:21

    האיש הורה לרצוח ישראלים כדי ללחוץ על ממשלת ישראל בזמן מו''מ
    אולי כדאי שנאמץ קצת יותר מהגישה שלהם וקצת פחות מהגישה התבוסתנית שמובילה אותנו מאסון לאסון

  • 37.

    גוברות הקריאות להוציא את ברגותי להורג כדי למנוע כל שחרור עתידי

    רוצח מנוול, 11/08/09 15:21

    זה הפרטנר של השמאל לשלום. מחבל ורוצח מורשע.

  • 36.

    מנהיג כריזמטי עם דם על הידיים

    מיכאל, 11/08/09 15:20

    שיחזיר לנו 3 פיגועים ביום

    לא יאומן שיש כאלה שעוד נמצאים בהזיות שווא
    של שלום בינינו לבין הפלסטינאים

  • 35.

    ראינו כבר איזו ''סחורה'' הוא סיפק. לא סתם הוא בכלא היום (ל''ת)

    גל, 11/08/09 15:19

  • 34.

    ₪₪₪הכתב אריק בנדר מנהל פה קמפיין לשיחרור הרוצח ברגותי ##### (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 15:19

  • 33.

    מזל שלא בחרו ביגאל עמיר (ל''ת)

    ר.בקצה, 11/08/09 15:19

  • 32.

    הוא לא מזוהה עם צמרת ההנהגה הפלשתינית המושחתת

    מ יותר חשוב לנו? מושחת או רוצח?, 11/08/09 15:18

    אבל הוא מזוה עם הצמרת הרצחנית.

  • 31.

    אם סחורה = טרור אז בהחלט (ל''ת)

    רפי כהן, 11/08/09 15:17

  • 30.

    השמאל מאבד את שפיותו!!!! (ל''ת)

    ר.ד, 11/08/09 15:17

  • 29.

    לא צריך להתעקש להשאיר רוצח טרוריסט בכלא! צריך לתת לו כסף נשק ושלטון! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 11/08/09 15:17

  • 28.

    נא לא לשכוח, בתי הקברות מלאים בילדים ונשים חפים מפשע שהוא רצח !!! (ל''ת)

    אמיר, גטו ת''א מרכז, 11/08/09 15:16

  • 27.

    שיכניסו לכלא את מי שמשחרר אותו. (ל''ת)

    מיקי, 11/08/09 15:16

  • 26.

    במדינה מתוקנת הרוצח המחליא הזה היה מוצא להורג בכסא חשמלי (ל''ת)

    חכי''ם מגוחכים, 11/08/09 15:14

  • 25.

    ברוורמן?????מי זה השמאלן הזה???עוד משמיע ציוץ????הביתה (ל''ת)

    zoro22 , 11/08/09 15:12

  • 24.

    אחד שבחר בקואלציה. אחד מרוב המדינה. (ל''ת)

    עגליונים.שיישארו באופוזיציה., 11/08/09 15:11

  • 23.

    קדימה זה פלג של הפת''ח (ל''ת)

    בבחירות הבאות דחלאן וציפי לבני באותה רשימה, 11/08/09 15:11

  • 22.

    חייבים לשחרר את יגאל עמיר

    ישראלי, 11/08/09 15:11

    הוא מנהיג שיכול לדאוג לאינטרסים של ישראל.

  • 21.

    ????????????????????????????????????????????????????????????????

    דניאל ל , 11/08/09 15:09

    אולי עוד נשמיד את עצמנו לפני שאובאמה יספיק

    • ספרתי.....חסר סימן שאלה אחד. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 16:33

  • 20.

    לשחרר אך ורק תמורת גלעד שליט (ל''ת)

    ארז, 11/08/09 15:09

  • 19.

    מרואן ברגותי

    עמי אוחיון, 11/08/09 15:08

    לא לששחרר רוצח ששונא את ישראל שינאת מוות תיראה עד לאן היגענו

  • 18.

    אכן, צעד שפוי...

    אריק הויקינג, 11/08/09 15:07

    אם משחרר רוצח יהודים, יש לשחרר לאלתר את כל היהודים שהרגו, פגעו או ניסו לפגוע ביהודים.
    מדינה הזוייה ללא כבוד עצמי.
    לשחחר רוצחים?!
    אנחנו השתגענו!!!

  • 17.

    מדובר ברוצח מנוול שהורשע

    אליהו, 11/08/09 15:03

    ולכל אלו שמשווים עם בגין, בגין לא שלח חוליות טרור להרוג נשים וילדים באנגליה!

  • 16.

    מקומכם בכלא ולא בכנסת (ל''ת)

    לבן-ארי ,מרזל ובן-גביר, 11/08/09 14:57

  • 15.

    יגאל אמיר רצח אחד ! כמה ברגותי רצח? (ל''ת)

    אבי, 11/08/09 14:55

  • 14.

    המשפט של ברגותי מגוכח בדיוק כמו הניסיונות לשפוט בספרד את מפקדי צה"ל

    עמנואל , 11/08/09 14:54

    אם ברגותי הוא רוצח אז גם בגין היה רוצח, וגם יצחק שמיר, וגם נלסון מנדלה.

    • צר לי עלייך

      ירושלמי, 11/08/09 15:17

      צר לי שאינך בקיא כל כך בהיסטוריה או בעובדות. אתה רואה את הטלויזיה וקורא את העיתונים ורואה לנגד עיניך מציאות כל כך חד צדדית שאינך בין אפילו עד כמה מושפע אתה.
      בגיו, שמיר, אתה מכיר בכלל את מפעליהם של האנשים האלה?
      אתה משווה אדם שהכריז בעבר כי כל רצונו הוא להשמיד את העם שלך לאנשים שחתמו על הסכמי שלום? לאנשים שיחסם התוקפני היה רק מתוך מגננה?
      אתה שמעת פעם את בגין אומר שהוא מעוניין להרוג את כל ערביי ישראל? שמעת פעם את יצחק שמיר אומר שהוא רוצה להשמיד את העם הערבי?

      תמשיך לראות הת המציאות החד צדדית שלך, תבין את הדברים בצורה כביכול נאורה וכביכול ליברלית - ורק אל תשכח להתעלם טוב טוב מכל שאר האנשים אותם אתה רומס - אותם אנשים שלא מזמן הוכרזו כמי שמוסרים את היקר שלהם לען הגנה על המולדת יותר מכל קבוצה אחרת...
      בושה

    • מאלני טיפש חסר השכלה ... בגין ושמיר נלחמו ב-צ-ב-א הבריטי

      גד, 11/08/09 15:20

      ובאוייבים ערבים שפגעו ביהודים!
      ברגותי נתן פקודה לרצוח אזרחים ישראלים תמימים!!!

    • קצת נסחפת (ל''ת)

      כלשהו, 11/08/09 15:26

    • אתה משווה את ברגותי ששלח עשרות מחבלים מתאבדים לבגין? שמאלן אנטישמי מחב

      הגיע הזמן , 11/08/09 15:28

      מחבל ואדיוט! שרץ שמאלני מתועב!!!

      • פשוט לא נכון. ברגותי לא שלח מחבלים מתאבדים,

        עמנואל , 11/08/09 15:49

        הוא הורשע על הוראה לבצע פיגועי ירי בדרכים בשטחים.

        לעומת זאת בגין אחראי על הרג של 100 איש, חלק גדול מהם אזרחים, במלון המלך דוד, ועוד ועוד.

        • bvakasha mimcha lmd et hhistoriya, bgin hzhir lazov et hmalon. (ל''ת)

          gol, 11/08/09 16:07

        • Imanuel, eyncha mkir et hhistoriya hyhudit lech ulmad. (ל''ת)

          gol, 11/08/09 16:09

        • אני יודע שיש ישראלים אדיוטים, אבל כעת מתברר כמה ואיזו רמה יש. (ל''ת)

          ברעם , 11/08/09 16:27

        • ההגנה הזהירה את האנשים במלון לצאת ממנו כי עומד להיות פיצוץ

          וידיו של ברגותי מוכתמות בדם יהודים, 11/08/09 16:42

          השואה שמאלנית מטומטמת לחלוטין.

          • גם אנשי- האצ"ל והלח"י הזהירו את יושבי הבניינים אותם פוצצו, זמן מה לפני (ל''ת)

            shoshhalevy10 , 11/08/09 19:34

      • ברגותי תומך רק ברצח חיילים ומתנחלים.הוא לא רוצח. (ל''ת)

        נתן ש. מעלות, 11/08/09 16:26

        • נתן ש. מעלות. מסתבר שהמצב שלך חמור אף מששיערתי

          זיו_! , 11/08/09 17:01

          הוא תומך ברצח חיילים ומתנחלים .. אז...זה לא רצח?!
          אתה מטומטם או מה?
          לא יודע אולי משהו באוויר או במים של מעלות... אבל..ראבק..אתה הופך דפוק יותר ויותר עם כל יום שעובר

          • זיו, למען ההגינות: יש מתחזה הכותב לעתים בשמו של נתן ש. (ל''ת)

            panacea , 11/08/09 17:54

            • אוקי. מודה לא חשבתי על זה. אם זה לא נתן ש. מעלות אז בהחלט מתנצל

              זיו_! , 11/08/09 20:42

              נתן, אם זה לא אתה, מתנצל על כל מה שכתבתי

              • אתה כל כך טהור! ממש מלח האינטרנט. (ל''ת)

                האזרח קיין , 12/08/09 14:29

    • מה גורם לך להשוות בין רוצח ילדים לנלסון מנדלה ? השמאל איבד את שפיותו (ל''ת)

      השמאל איבד השפיות, 11/08/09 15:38

      • ברגותי לא נשפט על רצח של שום ילד. אל תשקר. ומנדלה נשפט כטרורסיט,

        עמנואל , 11/08/09 17:27

        ועד לפני זמן ממש לא רב אפיל והיה ברשימת הטרורסיטים שח מחלקת המדינה האמריקנית

        • תגיד-אתה שפוי? מדברייך נשמע שטרוריסט הוא תואר שבח, מחמאה.

          panacea , 11/08/09 17:57

          טרוריסט, ביחוד אלו הפלסטינאים-מתמחים ברצח ילדים במיטתם ובזמן ישיבתם באוטובוסים או בתי-קפה.
          אתה דפוק במידות שלא תאמנה.

  • 13.

    שגדעון עזרא יודע שבלי שחרור ברגותי אין גלעד שליט (ל''ת)

    הכוונה, 11/08/09 14:54

  • 12.

    סגן ראש השב''כ לשעבר יודע שבלי שחרור בגרותי גלעד שליט יעלם (ל''ת)

    גדעון עזרא בתור, 11/08/09 14:53

    • בתור טיפש גדעון עזרא לא יודע דבר (ל''ת)

      היה טיפש ונשאר טיפש, 11/08/09 16:20

  • 11.

    אין ספק שהשמאלניים פראיירים

    מים חיים, 11/08/09 14:51

    אם הממשלה, חס ושלום, תהיה שמאלנית - תביא להרס ולחורבן המדינה היהודית. היהודים כבר יהיו בים...

    זה מה שמשתדלים המצריים להכחיד את הקופטים ע''י השמדת חזירים בטענה של שפעת חזירים...

    המבין יבין...

  • 10.

    ביבונים, כשסקר יראה שהאספסוף בעד שחרור ברגותי, ביבי ישחרר אותו בשמחה.

    שפתי כהן , 11/08/09 14:51

    וכשהסקר יגלה לביבי שהאספסוף בעד לשחרר מחבלים "עם דם על הידיים" הרוכל הנוכל יחזיר את שליט.
    וכשהסקר יורה שהאספסוף בעד חלוקת ירושלים,
    הקרוק יחלק את ירושלים בשמחה.
    אם אתם רוצים לדעת "מה דעת" ביבי, זה פשוט,
    עשו סקר ושאלו את האספסוף.
    ביבי רץ לפני האספסוף ככלב לפני אדונו.
    אין ביבי אחר.
    כל השאר הם כדברי בן דודי היקר, איל מרחום שייך ענייז אבו סאלם, גדול משוררי סיני.
    רק "גהגהת ריק".
    גרגורי מילים.
    שוטה שיטה בכם, שוטים.
    שיטה בכם רושש אתכם והתעשר.
    הוא קוסם ואתם אספסוף יקר ונבער מדעת,
    אתם הקסם היחיד שלו.

    • אתה עדיין חי ? חשבתי ששפעת החזירים לקחה אותך. חבל (ל''ת)

      יוס2, 11/08/09 15:12

    • הסקרים שאתה מדמיין זה בועידת מר''צ או קדימה הביבונים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/08/09 15:19

    • קרוק ביבון שוטה שוטים שיטה בכם

      בבון מצוי.קרוק ביבון, 11/08/09 15:22

      ביבון בבון שיטה בך קרור ביבון ביבונים.
      קרור בבון תימני,היה סגן ראש עיר בישראל.פני הדור כפני הכלב.קרוק ביבון שוטים שוטה שיטה בכם והתעשר.קרוק ביבון.

    • אלו שאתה קורא להם 'אספסוף' חכמים יותר מנציגיך בכנסת ובממשלה (ל''ת)

      ולכן לעולם לא ימליצו על שיחרור הרוצח, 11/08/09 16:44

    • מי זה המשוגע הזה? הוא אמיתי? (ל''ת)

      Ehad Haam-Jewish , 11/08/09 21:44

      • יגאל כהן מרחובות המנהל חיי ויחסי אישות עם אמו. ראו בטלוויזיה. (ל''ת)

        האזרח קיין , 12/08/09 14:29

    • מי זה אסף סוף ? (ל''ת)

      י, 12/08/09 08:59

  • 9.

    זה לא שבוי מלחמה

    שפוי שמאלני, 11/08/09 14:50

    זה רוצח שהורשע על ידי בית משפט ישראלי.
    למה בכלל לחשוב על שחרור?

  • 8.

    בלי שחרור מרוואן ברגותי גלעד שליט יגמור כמו רון ארד (ל''ת)

    ל-1 ההזוי, 11/08/09 14:50

  • 7.

    ואת יגאל עמיר (ל''ת)

    למה לא?, 11/08/09 14:49

  • 6.

    ברור שהוא יושב בכלא בשביל לצאת משם

    חיפאי, 11/08/09 14:46

    אף אחד לא לקח ברצינות את 30 הסעיפים בהם הואשם, גם ככה נשארו רק 4 מתוכם שעליהם הוא יושב לכאורה.

    הכלא הישראלי הוא מכללה למנהיגים פלשתינים, וברגותי בינתיים ממתין לשעת כושר, בתיאום עם ישראל. זה ברור כשמש, וכל ההתלהמויות שמדובר ברוצח וטרוריסט מצחיקים ומגוחכים. חבל שהעם עדיין מאמין לכל מלה שאומרים בטלוויזיה.

    אל דאגה, לא יוציאו אותו משת''פ, הוא יצא בתחבולה כזאת שתיראה למורת רוחה של ישראל.

  • 5.

    יגאל אמיר צדיק ממנו. ואם הוא יושב בכלא אז ברגוטי על אחת כמה וכמה. (ל''ת)

    י, 11/08/09 14:46

  • 4.

    פולארד

    א. גולן, 11/08/09 14:45

    עדיף לח''כים לעסוק בשחרור פולארד מאשר בשחרור רוצחים

  • 3.

    מגעילים אני הייתי שם אתכם באותו תא איתו

    ויק, 11/08/09 14:44

    ממהרים לשחרר רוצח יהודים

  • 2.

    בשביל מה לשחרר אדם קיצני יותר מאבו מאזן (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/08/09 14:44

    • ושיגרום להפיכה צבאית ביהודה ושומרון נוסח רצועת עזה (ל''ת)

      פקק תנועה , 11/08/09 14:45

      • ההצהרה ההאחרונה של ציפי ליבני על גוש קטיף מזכירה אנשי שמאל קיצוני כמו (ל''ת)

        פקק תנועה , 11/08/09 14:46

        • כמו גולדה מאיר ובן גריון שלא אהבו או שכן אהבו את רעיון המדינה הפלשטנאת (ל''ת)

          פקק תנועה , 11/08/09 14:48

          • שאבי (פקק תנועה) המאמר שלך נתן לי כח להמשיך......תודה לך !!! (ל''ת)

            נעמה השפויה ,ממעלות .[האמיתית] מעריצת פייגלין, 11/08/09 16:27

            • אתה יודע למה זה קורה זה קורה בגלל האדישות של תושבי ישראל ובגלל (ל''ת)

              פקק תנועה , 12/08/09 08:21

              • שעובדים עלינו בעניים (ל''ת)

                פקק תנועה , 12/08/09 08:22

  • 1.

    מטורפים נמאסתם. (ל''ת)

    דודון, 11/08/09 14:38

    • כל שהחמאס צריך זה לבחור את הרוצחים הנתעבים לויעדתם ואז הם ישוחררו (ל''ת)

      חי שדרות, 12/08/09 09:34