• 95.

    כדאי להזכיר שוב: מדובר בשמאלני הומניסט וסרבן גיוס. (ל''ת)

    כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים, 12/08/09 12:35

  • 94.

    ל90-הוא לא''מהטובים''הכרתיו-לבו רע ושחור.נצלתי ממנו (ל''ת)

    אמא, 12/08/09 11:50

    • ???? (ל''ת)

      ?, 12/08/09 13:31

  • 93.

    זהו פשע שינאה נגד היהדות כולה נקודה (ל''ת)

    נחמיה , 12/08/09 11:49

  • 92.

    אולי הרוצח לכאורה פשוט רצה שאשתו המתחרדת שהיא תשלם את הביטוח ? (ל''ת)

    בעניין זה אולי המשטרה טועה, 12/08/09 11:32

  • 91.

    רצח

    מלי, 12/08/09 11:22

    ה' ייקום דמך
    איך אפשר לבצע זאת למלאך כזה

  • 90.

    כשרצח מגיע מהכיוון של ''הטובים'' זה נשמע פחות נורא. (ל''ת)

    לא?, 12/08/09 11:09

  • 89.

    הוא ביטל גם את חיי ביתו. (ל''ת)

    chaimgal , 12/08/09 11:06

  • 88.

    נו לילי הבנת למה אין עונש מוות בישראל או שצריך להסביר שוב? (ל''ת)

    נחמיה , 12/08/09 10:37

    • תעני נקייבה חוצפנית תעני (ל''ת)

      נחמיה , 12/08/09 10:53

      • תעני מירשעת אני משיח לא קניבל תעני (ל''ת)

        נחמיה , 12/08/09 11:37

  • 87.

    משהו כאן מאד מוזר.

    איש ביטוח, 12/08/09 10:30

    אי אפשר לבטח בביטוח חיים ילדים מתחת לגיל 18 עוד מהימים שבהם בבריטניה היו מבטחים ילדים ואז רוצחים אותם (במאה ה18 בערך) . לא ברור לי איזה ביטוח בדיוק הוא ביטל אבל לא ייתכן שהיה לו ביטוח שמבטיח פיצוי כספי כלשהו במקרה שהילדה תמות.

  • 86.

    חלאה- להקיא אותו מהחברה

    yafaz , 12/08/09 09:25

    שינמק בכלא
    אין סליחה
    אין רחמים
    רק שנאה כלפיו

  • 85.

    יפה:

    ביטל את ביטוח החיים של בתו?, 12/08/09 08:09

    אז שעכשיו המשטרה תבטל את ביטוח החיים של גולדרינג

  • 84.

    טרגדיה

    אני, 12/08/09 00:16

    יותר מכל יש כאן טרגדיה בלתי נתפסת. כאב בלתי אפשרי. אבא רוצח בת. סבא מאבד נכדה שנצחה ע''י בנו שאף אותו איבד בנסיבות.

    • אתה מציג את זה כטרגדיה של משפחת גולדרינג הארורה !

      סופוקלס, 12/08/09 12:25

      הטרגדיה שייכת לקורבן ולמשפחתה האוהבת !משפחת גולדרינג ארורה ומקומה בגיהנום רותחת ! אם הוא ידע להעביר את הביטוח של ילדתו ושל אישתו למשפחתו ''הטרגית'' מי אומר שלא יידע את אביו או את אחיו ? לך תלמד מזה טרגדיה ,מרחן עלוב וחסר מצפון !

  • 83.

    כל ילד היה אומר שהוא עשה את המעשה השפל מתוך חישוב קר=ארור=מה הילדה אשמ (ל''ת)

    נ.כהן שיחיה כל חייו בגיהנום ויבקש את המוות=חלאת אד, 11/08/09 23:15

  • 82.

    אפרופו נרקסיסט, מה קורה עם דודו טופז? (ל''ת)

    אפרופו, 11/08/09 23:07

  • 81.

    מנוול מנוול מנוול. (ל''ת)

    !!!!!!!!!!, 11/08/09 22:49

  • 80.

    הכו-זרים אינם יהודים,יש חובה לברר אם החתן יהודי,ולא על סמך תעודת הזהות

    מעניין , 11/08/09 22:35

    עפ"י התורה-אנשי הערב רב ימשלו על עם ישראל,לפני בוא משיח,תוך התחזותם ליהודים.
    אנא בידקו היטב עם מי אתם נישאים..

    • ואיך בדיוק נגלה שהם שייכים לערב-רב כשהרבנות שולטת בכיפה? (ל''ת)

      ?, 12/08/09 10:00

      • לא חסרים רבנים גדולים איתם אפשר להתייעץ-זה לא קשור לרבנות. (ל''ת)

        מעניין , 12/08/09 10:57

    • יותר חשוב לברר אם החתן מטורף כמוך (ל''ת)

      יועץ נישואים, 12/08/09 11:01

    • אהה ! עלית על הנקודה!

      שמאלני חילוני, 12/08/09 15:48

      תמיד שואלים למה אנחנו בשמאל שחצנים כאלו, הנה גם אצלנו יש מקרי זוועה כמו אצל אחרים.
      ואז מגיעים אנשי הימין הדתי והכל מתברר.
      קודם כל גולדרינג הוא חלאה ואני לא מתכוון לשרוף פחי זבל, לתקוף עובדי עירייה או לטעון שהתקשורת (השמאלנית) תופרת לו תיק.
      אבל הטיעון הזה 'צריך לבדוק אם הוא בכלל יהודי' לוחץ לי על כל בלוטות השחצנות (נכון, גם ככה הם עובדות אצלי שעות נוספות)
      בכל פעם שאני מביע דיעה שלא מתיישרת עם הרבי התורן ו/או המתנחל המטורף התורן מיד צורחים שצריך לברר אם אני באמת יהודי, ואם לא הייתי יהודי? האם לדרוזי - למשל - אין זכות להביע פה דיעה?
      היה לנו כבר רמטכ''ל לא יהודי (רפול) וזה לא הפריע לאף אחד, מספיק כבר עם הפאשיזם הזה שרק הגנטיקה קובעת אם מותר או לא שתיהיה לי דיעה בנושא כלשהו.

  • 79.

    מתי לי יתנו צעד חריג ונדיר? (ל''ת)

    יגעל אמיר, 11/08/09 22:18

  • 78.

    בבקשה ספרדיות אל תתחתנו עם בוזבוזים . דבר 1 הם לא בטוח יהודים דבר 2

    אגגדיר , 11/08/09 21:44

    הם חולי רוח וזה בדוק ע"י חוקרים לא יהודים אמינים מאוד

    • תגובה ל78

      ל., 01/09/09 17:54

      אולי תגיד לי האם אצל עדות המזרח וספרד אין חולי רוח , האמן לי שהרבה יותר , מטורפים יש בכל עדה .
      כנראה ששכחנו את הבחור ששרף את ילדיו בגלל שאשתו רצתה להתגרש ואז אמר לה אם לי לא יהיו ילדים אז גם לך והוא עשה את זה באכזריות - שפך עליהם נפט.
      אז בבקשה
      בנות ישראל מזלכן בידכן

  • 77.

    אשכנזים מטורפים (ל''ת)

    י, 11/08/09 21:16

    • לא כדאי לך להיכנס לזה..

      אשכנזי שפוי, 12/08/09 10:29

      אמנון כהן רצח את אישתו ו2 ילדיו והשאיר מכתב שבו העביר מסר לכל הנשים 'האשכנזיות' (הוא הדגיש את המילה) שלא יעיזו להתחצף לבעל. כלומר במקרה של גודלינג ,פימשטיין וחלאות אחרות מדובר בשנאה נקודתית. כהן רצח אישה ו2 ילדים תמימים (שלו במקרה) בדיוק בגלל שלטעמו אישה צריכה להיות שפחתו של הבעל ושנאתו לאשכנזים שחושבים שאולי לאישה גם יש זכויות.

  • 76.

    זה הכל "בגלל הכיבוש" אומרים חבריו של הנ"ל...זה יהיה קו ההגנה כנראה. (ל''ת)

    Ehad Haam-Jewish , 11/08/09 21:07

  • 75.

    מה הרלוונטיות של הפרט הזה? כלום. ...

    זיגי אמסלם , 11/08/09 20:05

    המשטרה עושה יח"צנות לעצמה...

  • 74.

    בדומה לפימשטיין שגם הוא תיכנן את רצח בתו זמן רב לפני המעשה. (ל''ת)

    ., 11/08/09 19:52

  • 73.

    וכמה זמן לקח למשטרה לגלות פרט רלוונטי שכזה? (ל''ת)

    ?, 11/08/09 19:48

  • 72.

    המשיח האחרון;--------למה איין עונש מוות בישראל ?---- (ל''ת)

    נחמיה , 11/08/09 19:43

    • רק במדינה שבה כל אינטיליקטואל הופך לתליין סאדיסט ומופרע (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 19:46

      • אפשר ביכלל לישאול שאלה כזו ביכלל-אבל התשובה פשוטה (ל''ת)

        נחמיה , 11/08/09 19:48

        • ביגלל שדתיים ויהדות מיתנגדים לכך מאז שניכנסו לכנסת ולממשלת (ל''ת)

          נחמיה , 11/08/09 19:50

          • ישראל -וזה היה התנאי הבסיסי שלהם להיכנס ולא כסף ממונות (ל''ת)

            נחמיה , 11/08/09 19:52

            • כמו שכל האנטישמים אומרים וחוזרים ושונים ליבנהם אחריהם (ל''ת)

              נחמיה , 11/08/09 19:56

              • תגיד (ל''ת)

                lili_lili , 11/08/09 20:00

                • נחמיה (ל''ת)

                  lili_lili , 11/08/09 20:00

                  • מה (ל''ת)

                    lili_lili , 11/08/09 20:00

                    • קורה? (ל''ת)

                      lili_lili , 11/08/09 20:01

                      • הכל (ל''ת)

                        lili_lili , 11/08/09 20:01

                        • טוב? (ל''ת)

                          lili_lili , 11/08/09 20:02

                          • למה (ל''ת)

                            lili_lili , 11/08/09 20:02

                            • נראה (ל''ת)

                              lili_lili , 11/08/09 20:02

                              • לי (ל''ת)

                                lili_lili , 11/08/09 20:03

                                • אנחנו (ל''ת)

                                  lili_lili , 11/08/09 20:04

                                  • מתדרדרים (ל''ת)

                                    lili_lili , 11/08/09 20:04

                                    • תעצרו אותנו בבקששהההההההההההההההההההההההה הלכו הבלמים (ל''ת)

                                      lili_lili , 11/08/09 20:05

                                      • אה בסדר לילי (ל''ת)

                                        נחמיה , 11/08/09 21:52

                                        • העיקר שהבנת למה איין עונש מוות - (ל''ת)

                                          נחמיה , 11/08/09 21:54

      • Because over 65% of the population means that its OK to hit their own

        Monty , 11/08/09 20:54

        Because over 65% of the population means that its OK to hit their own kids.

        Meaning...65% potential murders.. too many people to execute

  • 71.

    השילוב הכי אומלל הוא בין קורדי נאיבי ומרוקאית (ל''ת)

    עובדה בשטח, 11/08/09 18:42

  • 70.

    מדובר כאן בטירוף לשמו,ממש כמו האם המרעיבה

    השפוי האחרון, 11/08/09 18:15

    גם טירוף יכול להמשך תקופה ארוכה,להבשיל כפצע מורסתי עד כדי הפקיעה,וגם טירוף יכול להיות מאופין החלקו ע''י מחשבה קרה וצלולה כביכול ורוע בלתי נתפס.
    העובדה שהאיש רצח את בתו ללא מניע הגיוני (גרושין או נקמה אינם מניע הגיוני במקרה כזה) אומרת שהוא חיב באישפוז.ממש כמו האם המרעיבה היה ויוכח שהרעיבה והתעללה כתוצאה מבעיה נפשית.
    ברוב המקרים רצח או התעללות בתוך המשפחה,בנויים על אובדן שפיות (למעט מקרי רצח על רקע של ירושה,שנאה תהומית,או רומנטיקה) וכך יש לטפל בהם.
    ביטול ביטוח החיים שעשה א.גולדרינג והעובדה שהמשטרה משתמשת בעובדה זו על מנת להוכיח כביכול את ''שפיותו'',מעידה שגם המשטרה וגם הפרקליטות,יעשו הכל ע''מ להוכיח שהאיש שפוי וע''כ גם בר ענישה.ולא היא,זה אננו תפקידן.תפקידו הוא לעזור בהוצאת האמת לאור ולתמוך בעשית הצדק-ולא להאשים בכל מחיר.

    • לא נכון. מדובר כאן באכזריות לשמה. בשני המקרים. (ל''ת)

      אני ולא אחרת , 11/08/09 19:21

  • 69.

    איך המשפחה תומכת בו? (ל''ת)

    רצח קל בעיניהם?, 11/08/09 17:37

  • 68.

    מובנה מובנה מובנה

    ארז, 11/08/09 17:35

    ''מובנה'' זו המנטרה החדשה של המשטרה. מספיק עם בילבול המוח הזה. די.

  • 67.

    יש לכם קשיים בהבנת הנקרא----- למה תגובתי לא פורסמה- (ל''ת)

    maia, 11/08/09 17:16

  • 66.

    אין במדינה עונש מוות ,יש חילוקי דיעות לגבי נטילת חיים של רוצחים

    lili_lili , 11/08/09 17:11

    ומחבלים לכן לא ניכנס לזה.
    העניין הוא שאת המאסר אפשר לשלב עם עבודת פרך בקלות,תחשבו כמה אסירים כאלה יכולים לתרום לחברה על ידי בניית תשתיות חפירת מנהרות והכל בידיים,מזמן היו לנו רכבות תחתיות ללא עלות.
    תנאי המאסר במדינה הם כל כך הזוים שאפילו האסירים לא מאמינים

  • 65.

    לא מובן איך משפחתו תומכת בו? (ל''ת)

    לרצוח ב''א גרוע מאונס לא?, 11/08/09 17:07

  • 64.

    מטורף (ל''ת)

    יקירמרכז, 11/08/09 16:54

  • 63.

    הוא במצב נפשי קשה?????

    אין דין ואין דיין, 11/08/09 16:54

    והשופט הסכים????
    אני כבר רואה את השחרור על רקע של סעיף נפשי.

  • 62.

    אם אלה מגיביכם - מוטב שתסגרו את מדור התגובות או תזעיקו פסיכיאטר צמוד (ל''ת)

    למערכת NRG, 11/08/09 16:42

  • 61.

    If he was my son I would of disowned him

    Avi Shriki , 11/08/09 16:39

    He is the worst of the worst. Kill your own daughter? how can you even thing of that let alone plane her death? Most animals don't do that where is that put him?He should be in jail for a very long time

    • learn how to write in ENGLISH!!! (ל''ת)

      you are an idiot!!!, 11/08/09 23:36

    • לו אנגליט תוב - לו קוטב טגובוט (ל''ת)

      אצה תובה, 12/08/09 11:06

  • 60.

    איפה היו כל החברים והמשפחה ???

    חיה טובה, 11/08/09 16:37

    כאשר התחילו התנהגויות משונות.למה אף אחד לא עזר לו לצאת מהטרוף שאחז בו והרס שתי משפחות.

    • הוא לא מטורף. הוא שפוי וכשיר לדין. הוא פשוט רשע מרושע. (ל''ת)

      הוא לא משוגע, 11/08/09 22:52

  • 59.

    איפה היו כל החברים והמשפחה ???

    חיה טובה, 11/08/09 16:26

    כאשר התחילו התנהגויות משונות.למה אף אחד לא עזר לו לצאת מהטרוף שאחז בו והרס שתי משפחות.

  • 58.

    חדר התייחדות בין האב והאב הרוצח..... נורמה חדשה במדינה מפגרת...

    maia, 11/08/09 16:24

    אולי נועה רצתה גם חיבוק מאימה לפני שהורידו עליה את הידיים של המפלצת העטופות בניילון 'כדי שהיא תישאר יפה, ואולי כדי שידיו לא 'יזדהמו מרצח ב י ת ו'..... מה קורה במדינה שלנו, איזו מן אמפטיה זו לרוצח ביתו על ידי שופט בית המשפט. חיבוק הוא צריך.... להוריד עליו את הגרדום בכיכר העיר זה הוא צריך.... כדי שיענש כפי שמגיע לרוצח ילדים רכים בשנים ותמימים ולמען מפלצות אחרות שאולי יש להם 'תכנית מגירה' שיראו שזה לא כל כך 'סקסי' לרצוח ילדים נשים וטף.... כנ'ל לגבי רוצחי ישישים חיות וכל מה שזז. לקיחת חיים מהאחר היא רצח. על רצח צריך לתת את מלוא חומרת הדין ולא להתחשב שוב בנסיבות מקילות ועל ידי כך להעצים את כמות הנרצחים וכמות הרוצחים בפוטנציה.

  • 57.

    כמה רוע יש בבן האדם הזה?

    אידית, 11/08/09 16:21

    את העונש שלך תקבל מאלוהים, נבל שמאלני
    שכמוך

  • 56.

    מחריד

    רועי, 11/08/09 15:50

    לדעתי אין מחילה ועל זה מגיע עונש מוות בתליה וחנק מזעזע!

  • 55.

    רוצח רוצח רוצח ושיימשיכו לתאר אותו איך שרוצים

    בת שבע, 11/08/09 15:46

    רוצח רוצח רוצח ושיימשיכו לתאר אותו איך שרוצים

  • 54.

    טרור שובניסטי.

    פרענקופילית , 11/08/09 15:45

    בניגוד למקרים אחרים של פגיעה בילדים, מחרידים ככל שיהיו, כאן מדובר בשובניסט שרצח אך ורק בשביל לפגוע באישתו, ובאופן סימבולי אולי בכל ציבור הנשים. יש לקרוא לילד בשמו- טרור שובניסטי.

  • 53.

    לפעמים נולדים לעולם אנשים פשוט רעים ולא צריך לחפש

    מזעזע, 11/08/09 15:30

    את הסיבה לרוע שלהם במסדרונות הנפשיים, אלא פשוט להבין שהם נולדו רעים ועל כך חייבים לשלם לחברה הסובלת מסוג זה של בני אדם

  • 52.

    לא משוגע - מרושע!!!

    זוהר פרייברג, 11/08/09 15:27

    לפחות אפשר יהיה להטיל עליו אחריות למעשיו.

  • 51.

    אבא משוגע

    ריקי, 11/08/09 15:25

    זה אבא חיה שמביא ילד לעולם ולהרוג אותו רק בגלל שהוא מסוכסך עם אישתו במילה אחת זה משוגע

  • 50.

    חלאה מסריחה שכמוך.. שכל חייך תסבול.. ישכחו אותך ברגע שתמות.. (ל''ת)

    טלי, 11/08/09 15:25

  • 49.

    שוב "שכחו" להזכיר שמדובר בסרבן שירות שמאלני (ל''ת)

    PeepShow , 11/08/09 15:02

    • כי אין לזה שמץ רלוונטיות. (ל''ת)

      אני ולא אחרת , 11/08/09 19:24

    • התשקורת שמאלנית, למה אתה מצפה מהם? יאמרו לך שזה לא רלוונטי...

      זיגי אמסלם , 11/08/09 21:02

      כמובן, זה רלוונטי רק אם החשוד הוא דתי...

  • 48.

    בטח הוא גילה שאישתו הזדיינה מאחורי הגב שלו

    מאיר, 11/08/09 14:57

    בטח הוא גילה שאישתו הזדיינה מאחורי הגב שלו, ונידפק לו הראש...

    הרי ידוע שהם היו בהליכי גירושין, ולא נראה לי שהוא היה רוצח על סכסוך כספי כי זה מתאים לעולם תחתון (מבחינה קרימנולוגית). בגלל שזה בתוך המשפחה, זה נראה יותר על רקע רומנטי (בגידות)ששם האמוציות יותר חזקות מההיגיון.

    מה שכן, אם הנ''ל נכון, למה פשוט הוא לא שם את זה על השולחן ואומר את זה ? לא צריך להתבייש, זה לא הפעם הראשונה שמטורפים רוצחים בגלל בגידות.

    בכל אופן, אין שום דבר שמצדיק לקחת את החוק לידיים ולרצוח מישהו/י לא משנה מה הסיבה.
    אנחנו נמצאים במדינת חוק וצריך להתנהג לפיהם (ביהמ''ש, משטרה, עו''ד וכו,)

    • אתה המגיב הכי חרא שנתקלנו בו בעניין מייסר זה !

      נכון שאתה מקורב לרוצח המתועב ?, 11/08/09 17:21

      הרי בכוונה לא הזכרת רצח מתועב של ילדה בת 3 !כתבת לא מוצדק לרצוח מישהו/י ! להזכיר לך שוב ,אתה הכי חרא !

  • 47.

    מזכיר סרט. (ל''ת)

    ., 11/08/09 14:55

  • 46.

    הפעילי שלום האלה ממש יסודיים, חושבים על הכל (ל''ת)

    כרמי, 11/08/09 14:53

    • לא יסודיים כמו הדוסים שמושכים את ייסורי הילד על פני שנים (ל''ת)

      ומרעיבים אותו, 11/08/09 19:18

  • 45.

    גולדרינג לכסא חשמלי איש חלאת אדם ונתעב. (ל''ת)

    שמ, 11/08/09 14:52

  • 44.

    איזה שטויות

    aReminder , 11/08/09 14:47

    לפני שבועיים כתבו את אותו הדבר בעיתונים

  • 43.

    הבלים

    עורכת דין, 11/08/09 14:46

    מה שגולדרינג ביטל הוא את מוטבותן של הילדה והאם בפוליסת ביטוח החיים שלו, דבר שברור בעליל לכל עו''ד מתחיל (ותמוה כיצד שלא למשטרה) כי אין לו כל קשר לתכנון רצח אלא אף נהפוך הוא.

    הרי אם המוטב אינו בחיים, הוא ממילא אינו יורש, ואין יורשי יורשים להטבה זו.

    • לא הבלים! הוא התכון להתאבד ולא רצה שאשתו תיהנה מביטוח החיים שלו. (ל''ת)

      חנה, 11/08/09 22:42

      • הבל הבלי הבלים

        עורכת דין, 11/08/09 22:54

        ביטוח חיים לא תקף במקרה התאבדות.

    • הוא עדין לא גרוש כנראה - ולכן הוציא את אישתו -שהיא בחיים (ל''ת)

      יופיטר, 12/08/09 00:15

  • 42.

    פשוט בלתי נתפס - צריך לקרוא לו טבעת חנק ולא טבעת זהב (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 11/08/09 14:45

  • 41.

    הנה לכם, עד איפה דעות שמאלניות יכולות להוביל.

    ישראלי הגיוני , 11/08/09 14:43

    גולדרינג התומך ב"זכויות אדם" ו"התנגדות לכיבוש" התגלה כרוצח שפל. אבל זה אינו נחשב בעיני התקשורת, הוא הרי לא רצח ערבי, אלא סך הכל ילדה יהודיה. לכן פרשיה זו אינה זוכה לתהודה לה זוכים אנשי הימין ה"אלימים והמסוכנים".

    • מה לשמאל או ימין להתנהגות חולנית של אדם ?????????????? (ל''ת)

      אזרח תמים, 11/08/09 14:58

      • לא התנהגות חולנית, התנהגות מרושעת!!!!!!! (ל''ת)

        לאזרח התמים, 11/08/09 22:55

    • כן. ממש הגיוני בכלל לא חולנית התגובה שלך (ל''ת)

      ירחם השם ילדה נרצחה, 11/08/09 15:42

    • אתה טמבל רציני וההיפך משפוי... (ל''ת)

      sagiveng , 11/08/09 18:43

    • אתה לא "ישראלי הגיוני". אתה בהמה חולת נפש.

      אני ולא אחרת , 11/08/09 19:25

      לך לטיפול. השנאה שלך העבירה אותך על דעתך.

    • התשקורת שמאלנית, למה אתה מצפה מהם? יאמרו לך שזה לא רלוונטי...כמובן,

      זיגי אמסלם , 11/08/09 21:03

      זה רלוונטי רק אם החשוד הוא דתי...

      • השמאל נישבע להכחיד את היהדות אל תיתממו -פשע שינאה (ל''ת)

        נחמיה , 12/08/09 11:40

  • 40.

    גולדרינג אתה תקבל את העונש שלך מאלוהים !!!!!!! (ל''ת)

    שומר הברים , 11/08/09 14:41

  • 39.

    לתת לו מאסר עולם - הרבה הגברים שנראים ילדים טובים בסוף

    ע, 11/08/09 14:27

    מתברר שהם חולי נפש לא קטנים.

    • לא חולי נפש, שפויים שהם אנשים רעים במיוחד. (ל''ת)

      !!!!!!!!!!!!!!11, 11/08/09 22:56

  • 38.

    הקאפו המקטרג פה באתר ממשיך בשלו אבל יום הדין מתקרב (ל''ת)

    ומהקב''ה אף אחד לא יכול לברוח (אולי מהמשטרה כן..), 11/08/09 14:18

  • 37.

    שלחו אותו למאסר עולם ללא אפשרות חנינה. עד סוף החיים שישב בצינוק (ל''ת)

    אמיר ש , 11/08/09 14:18

  • 36.

    העו''ד: ''הוא במצב נפשי קשה''.... מה, באמת? מאוד מפתיע (ל''ת)

    שיהיה במצב נפשי קשה עד יום מותו, 11/08/09 14:12

  • 35.

    הוא החליט ''תמות נפשי עם פלישתים''.

    נורא, 11/08/09 14:08

    אין לי ספק שאשתו שטן והוא נפל חזק אתה.
    לדעתי (לא מצדיק ולא סולח) הוא לא רצה להשאיר את הילדה איתה, שתגדל ותהיה כמוה.
    אין ספק שהוא רצה לנקום, ואולי חשב אפילו לחסל את האשה, והחליט שזה לא מספיק עונש בשבילה. הוא אדם איום, אבל אני מתערב שהיא הוציאה את השטן ממנו.
    יש נשים שמוציאות את הטוב ממך, ויש ההיפך.

  • 34.

    כמרבית האזרחים אני מקנא בארה"ב שמישמת עונש מות לחיות כאלה (ל''ת)

    barak o'banana , 11/08/09 14:08

    • ארצות הברית היא המדינה עם הכי הרבה אסירים בעולם

      בב, 11/08/09 16:56

      והכי הרבה עונשי מוות. וזה לא עוזר!!! כך שאין במה להתקנא.

  • 33.

    הרוצח כל כך יפה . יכול היה להגיע רחוק.

    איריס, 11/08/09 14:07

    איני קולטת איך אב רוצח את בתו.
    יכל בקלות לבנות חיים חדשים.
    עבורו ועבור משפחתו החיים נגמרו.
    הוא הרס את חייו ואת חיי גרושתו, ואת חיי
    הוריו הנמצאים בהלם.

    • ואת איריס,עם הטיפשות הרדידות והריקנות שלך

      רונן גולדשטיין, 12/08/09 08:23

      לא יכולה להתקדם ולהגיע אפילו עוד סנטימטר בודד אחד. מה הקשר ליפה או לא יפה?
      רק מי שיפה יכול להגיע רחוק?

  • 32.

    ben zo na

    vic, 11/08/09 14:05

    oved hevrat hashmal ?????

  • 31.

    מעניין למה לא שולחים אותו לעוד כמה פסיכיאטרים ..בחייכם תנו לו

    ירח כחול , 11/08/09 13:56

    צ"אנס להוכיח את חפותו..רוצים להוציא אותו משוגע בכוח..המנובל..עונש מוות אסור לתת לו רק שיסבול בכלא ..אבל שיסבול בעולם הזה ומה
    מחכה לו בעולם הבא..רק תיראו איזה מוח ..לנקום באימא על ידי רציחת ביתו..ועוד
    יותר גרוע רוצה להגיד שהוא שתה כדורים ..
    כאילו הרצחת וגם ירשת רצח את ביתו וגם רוצה הקלה בעונש ..תהיה גבר עד הסוף יקוקסינל
    וגם הייתי מצרף לא איזה מחלה קשה שהבשר שלו יכאב..

    • וגם הייתי מצרף לווווו איזה מחלה קשה שהבשר שלו יכאב איידס.. סרטן

      ירח כחול , 11/08/09 13:59

      משהו שירענן לו את החיים

    • כי אז תוכח העובדה שהסתכלות פסיכיאטרית זה חארטה (ל''ת)

      לא משנה, 12/08/09 11:08

  • 30.

    למספר 2

    שר, 11/08/09 13:53

    רק אשכנזים מסוגלים לבצע פשע ניתעב,לך אחורה ותיראה שהפשעים הכי ניתעבים מבצעים אשכנזים,יחתיכת זבל,לך כפרה על כל המרוקאים

  • 29.

    רואים ,פולני נאצי חרא ! זה לא כל האשכנזים ,רק הפולנים חרא !!!!!!!! (ל''ת)

    וזה עוד היה קצין בצהל ?בושה לצהל ולמדינה !, 11/08/09 13:49

    • מי הוליד יצור כמוך???

      מיילדת, 11/08/09 16:35

      אתה בושה למין האנושי

      • שונאיי ישראל ורוצחיי ילדים יהודים הם הבושה והחרפה (ל''ת)

        נחמיה , 12/08/09 11:42

        • דולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          נחמיה , 12/08/09 11:43

  • 28.

    אם הוא ביטל את הפוליסה זה אומר שהוא

    בעינ, 11/08/09 13:46

    לא ממש תכנן בדקדוק את הרצח יא כתב טיפשששששששששששששש........

    • לא, זה אומר שהוא כן- כנס..

      שם, 11/08/09 16:21

      הוא בא ממשפחה עשירה שכמובן אינה צריכה את כספי הפיצויים, ובנוסף- הוא לא רצה שהאם תקבל כסף.(כחלק מהנקמה כנראה)

  • 27.

    נקמת ילד קטן לא ברא השטן (ל''ת)

    הבוכה, 11/08/09 13:44

  • 26.

    השמאלן האשכנזי הרוצח (ל''ת)

    חהחה, 11/08/09 13:37

  • 25.

    השמאלן הפציפיסט התגלה כרוצח אכזר ! (ל''ת)

    סוב-יודיצה, 11/08/09 13:35

  • 24.

    למה ? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע, 11/08/09 13:34

  • 23.

    בן זו נה מני אק לתלות בכיכר העיר

    איתי1960 , 11/08/09 13:33

    זבל מזובל חלאת המין האנושי כלב בן כלב

    • איתי זוהי הסתה לרצח - אני פונה למשטרה (ל''ת)

      אחד שנמאס לו, 12/08/09 08:39

  • 22.

    ממש כמו בסרט. (ל''ת)

    ., 11/08/09 13:32

  • 21.

    שורש הפורענות

    קל לשנוא רוצח כזה, 11/08/09 13:31

    אבל בל נשכח
    הוא לא נולד רוצח, אף אחד לא נולד כזה. זאת השפעת הסביבה והזנחת הורים שיוצרת מצב כזה.
    כל אחד מאיתנו בתנאי סביבה מסויימים יכול להגיע למצב כזה.
    חשוב מאד להשגיח על הקרובים לנו ולראות איך הם מתנהגים ולהתריע לפני אסון.

  • 20.

    מאסר עולם

    משה, 11/08/09 13:30

    לדאוג שהתמונה של בתו תישאר תלויה מעל משכבו כל הזמן

  • 19.

    דעה קשה, אבל חומר למחשבה !!

    גד, 11/08/09 13:29

    איך הצליחה אשתו לגרום לבן אדם שפוי לאבד את שווי המשקל במוח ולבצע מעשה מזעזע שכזה ?

    • אלפי זוגות מתגרשים בעולם בכל שנה

      תחשוב לפני שאתה מגיב, 11/08/09 15:55

      לא כל בעל רוצח את ילדיו כדי להתנקם באישתו.
      לא כל בעל רוצח את אישתו כי ''היא אשמה''.
      לא כל בעל אונס ומכה את ילדיו או אישתו.

      יש אנשים שהם פסיכים, נרקיסיסטים, מעוותים, חסרי פרופורציה, נקמנים ופשוט- רעים.

      לא בכל אשמות הנשים.

    • עוד חומר למחשבה

      אי שם, 11/08/09 16:13

      איך הצליחו ההורים שלך להביא לעולם ילד כל כך מטומטם?

      התשובה לשני השאלות היא, ''תאונת טבע'', מה לעשות לפעמים דברים מתפקששים והתוצר הוא אנשים מופרעים נפשית!

    • קושי המחשבה

      חומר נתעב, 11/08/09 16:21

      הוא בכלל לא שפוי הוא אכול שפלות ונבזות, זבל של רוצח, הוא לא ראוי למילה טובה
      פשוט כלום
      שילך לעזאזל

    • חסוך מאיתנו.

      איש מפחיד שכמוך., 11/08/09 16:22

      מה צריך לקרות כדי שאתה תצא ותרצח?

    • הוא רצח את ביתו ואתה את אישתו בפיך ממית (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 19:36

    • מה זאת אומרת גרמה לו? הבן אדם אחראי למעשיו. והוא רוצח שפל (ל''ת)

      ?????, 11/08/09 22:59

    • חומר ? ממי אתה קונה את החומר הזה בדיוק? (ל''ת)

      סיסו סוחר הסמים, 12/08/09 10:32

  • 18.

    מסכנה הילדה האומללה ששילמה בחייה בגלל שני הורים

    ל.ג, 11/08/09 13:28

    שהיו מסוכסכים עם עצמם ומסובכים חבל מאוד.

  • 17.

    Silbershlag,is a manipulative person,hue tryes to make g.

    ilanis , 11/08/09 13:24

    goldring asaf as a psico man,hue try all the time to suecide,that costs the tax payers 3 weeks of hospital.with a lot of policemans,and silbershlag shuld pay this,to the state back,its not posible in suche case,to listen to suce lawyer hu is actualy leyer,he sad things abaut asaf, befor the doctors,and police let him see him ,suche lawyers must be away from the law sistens,he made so many peuple ungry,so that iven naw,nowbody whants to here him,he took the case only becouse of money,to defending a super morder,hue exist ones in 100 years,he and the left activist family are hated from most of the publicum,also becouse there politicly direction,asaf shuld be from the begining in a jail,like everyone els,hue mordered,anyways of his 3 years old dohter,tere is nothing to do with the fact that his wife got religion.

    • תלמד אנגלית ואחרי זה תכתוב. (ל''ת)

      בורות, 11/08/09 13:30

    • אני אף פעם לא מבין מה המגיב הזה מנסה להביע (ל''ת)

      נולדתי בארצות הברית, 11/08/09 18:23

      • If she is hi and hi is hu, hu is she? (ל''ת)

        Monty , 11/08/09 20:44

  • 16.

    שלום עכשיו

    אסף, 11/08/09 13:20

    אני לא מביןמה הלינץ שעושים לו, הוא לא נשפט עדיין.
    יכול להיות מאד שמישהו אחר עשה זאת, והוא בתור נקמה לפרודתו התחזה כאילו הוא עשה את זה ומתוך טוב לב כדי שלא יופלל חברו, הוא לקח את זה על עצמו, הוא בכל זאת ''אדם'' נאור,עם ערכים, מבין ללבם של הפלשתנאים, איך יכול להיות שבן אדם שאיכפת לו מאחרים שירצח בתו, אין זה כי אם עלילה שפלה.

    • חסר אלמנט אחד חשוב בתגובה שלך

      אי שם, 11/08/09 16:08

      חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי ''הימין אשם'', או ''הכל בגלל הכיבוש'' או עוד יותר טוב ''זה הכל בגלל ביבי''.

      כולי תקווה שהייתה סורקסטי אבל אני חושש שכנראה לא, ועכשיו הקונפליקט הפנימי שהוא תוצאה ישירה של מחלת הנפש שנקראת ''אני שמאלני''. איך יכול להיות שאדם שמאלני (מילת קוד לאדם נאור כמובן) ירצח? הרי את זה עושים רק הימנים (מילת קוד לפרימיטיבים רוצחים).

    • בושה

      רונית, 11/08/09 16:19

      האם אתה באמת חושב ככה,
      הוא רוצח נפשע,
      אין לו סליחה
      זבל של בן אדם
      רוצח נתעב
      שינמק בכלא הפלשתיני
      אין שום הצדקה לנבזות כזאת

  • 15.

    עונש מוות!!!!!!! (ל''ת)

    אורית, 11/08/09 13:15

  • 14.

    אין בזה רלונטיות-אין ביטוח למקרה פטירה לילד. (ל''ת)

    אבי, 11/08/09 13:11

  • 13.

    חומר למחשבה

    משה, 11/08/09 13:08

    אולי גם חילוני שמאלני מישהו מהסוג הזה, היה הרוצח במועדון במרכז תל אביב במוצ''ש

    • אולי? (ל''ת)

      יכול להיות., 11/08/09 16:03

  • 12.

    קנאה,תאווה וכבוד מוציאים את האדם מן העולם.מכל המגזרים,דעות,עדות,ערים. (ל''ת)

    רק חינוך לערכים אמיתיים יצמצם תופעות בכגון אלו., 11/08/09 13:07

  • 11.

    פראייר בשביל אשה לשבת כל החיים בכלא. יש עוד אלף כאלה אותו הדבר (ל''ת)

    א, 11/08/09 13:07

  • 10.

    למה אין עונש מוות ????? למה!!!!????

    mano , 11/08/09 13:02

    למה אני צריך לשלם מיסים למדינה שנותנת אוכל לנבלות כאלו?????

    אני אישית מוכן לחנוק את הנבלה הזו!!!

    • כי היכן תשים את הגבול ?..לא יהיה לזה סוף..ועדיף שהשטן הזה יירקב לאט .. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 13:26

      • עונש מוות עושה חסד עם "אדם" כזה... נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן (ל''ת)

        פנדה , 11/08/09 13:44

        • לא...לא...אני רוצה שיסבול ...שנשמתה של נועה ז"ל...תרדוף ותייסר אותו... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 13:50

          • נו....אם הרגת אותו הסבל שלו ימשך עשר שניות

            ירון, 11/08/09 14:00

            ואם תשים אותו בכלא הסבל שלו ימשך 25 שנה

          • הצחקת אותי יסבול? בכלא ישראלי?

            mano , 11/08/09 14:30

            תוך שנה הוא מקבל טלווזיה
            בעוד שלוש שנים מחשב עם חיבור לאינטרנט
            יוצא לחופשות פעם בשבועיים

            על מה אתם מדברים ???

            איזה סבל??

            אם אתם רוצים שיסבול צריך לשלוח אותו לכלא אירני או ערקי
            או לאמזונס בברזיל או לסין
            כאן זו מדינה הומנית
            מדינה הומנית= מרחמת על האכזרים ומתעללת באזרחיה

            • חכה מה יעשו לו האסירים

              ככככ, 11/08/09 14:53

              אתה לא מבין בכלל
              הוא באמת יעדיף מוות

      • התגובות של שניכם מזעזעות... לא יאומן שאנשים כמותכם חיים איתנו...

        איך אתם מעיזים לחשוב על כזה דבר?! איך?!!!, 11/08/09 14:10

        איראן בתקשורת

    • למה אין עונש מוות?

      ישי מרחובות, 11/08/09 13:29

      כי אנחנו עם של לא תרצח!
      ואם אתה מוכן לחנוק אותו אז אתה כנראה לא מהעם שלנו...

      • זה נאמר על אנשים לא על רוצחים (ל''ת)

        שרה, 11/08/09 16:32

    • Because in a country where 65% support hitting their own kids..it may

      Monty , 11/08/09 20:35

      Because in a country where 65% support hitting their own kids..it may lead to mass excecuation..

  • 9.

    '' החונק מבצרה'' אשכנזי- חילוני- סרבן גיוס -בעל מצפון. איש נהדר. (ל''ת)

    פשוט מלאך חילוני, 11/08/09 13:00

    • הונגרי ,רומני ???? (ל''ת)

      מי יודע, 11/08/09 16:03

    • מלאכים יש רק בשמיים.

      שמאלני, 12/08/09 10:37

      אוי כמה שאתם מאושרים לגלות שהמנוול הזה הוא בדיוק הדמות של השמאלני שאתם שונאים. כשתגמרו לרקוד על הדם של הילדה הקטנה תסבירו לי כמה דברים:
      למה לא יצאתי לשרוף פחי אשפה ולהכות עובדי עירייה בטענה שהאיש חף מפשע?
      למה אני מקבל מיד את עמדת המשטרה ולא טוען שהכל המצאה של התקשורת (השמאלנית)?
      מה בדיוק יכולתי אני (או מקורביו של המנוול) לעשות כדי למנוע את הזוועה הזאת והאם היו סימנים מקדימים שבחרנו להתעלם מהם?
      כשתיהיה לכם תשובה אולי גם תיהיה לכם חמלה לילדה שנרצחה במקום שמחה לאיד בגלל ההשתייכות של הרוצח.

  • 8.

    למלחמת הקודש מגיע לשכומתם לחיות בגרמניה (ל''ת)

    שושינה, 11/08/09 12:57

    • ולא באתר NRG (ל''ת)

      רוחמה, 11/08/09 14:13

    • להזכירך, את רוז פיזאם רצח צרפתי ממוצא מרוקאי (ל''ת)

      גרמני גאה, 11/08/09 14:37

  • 7.

    בכל פעם שאני רואה את הראש של הזבל הזה ,בא לי לערוף אותו ! (ל''ת)

    לא פחות, 11/08/09 12:57

  • 6.

    יש אברך דורס, אמא מרעיבה, ועכשיו גם שמאלן רוצח תינוקות (ל''ת)

    מחלק התאירים, 11/08/09 12:53

    • מי אמר שהוא שמאלני? (ל''ת)

      זה אבי עצבני, 11/08/09 14:46

    • כמו שאתה אומר, אוטבוס נוסע בתל אביב, זה שיגרה, לא!! (ל''ת)

      יוסי, 11/08/09 16:31

  • 5.

    איך סרבן גיוס ובעל דעות שמאלניות קיצוניות מגיע למצב כזה? (ל''ת)

    שמאלני עם ''מצפון'' עאלק, 11/08/09 12:51

    • אין מה לעשות: הכיבוש משחיט (ל''ת)

      t.sby, 11/08/09 14:43

    • כי שמאלנות זו מחלת נפש של שנאה עצמית (ל''ת)

      PeepShow , 11/08/09 15:03

    • איך מטומטם כמוך למד לכתוב ?

      שמאלני קיצוני, 12/08/09 10:40

      זה בדיוק ההבדל בין איש שמאל שכמותי לכל היתר. מעולם לא טענתי שעצם השתייכותי ל'מחנה' כלשהו הופכת אותי מורם מעם. להבדיל מאחרים שטוענים שעצם היותם יהודים הופכת אותם לקדושים או נותנת להם זכות לדכא ציבורים אחרים.

  • 4.

    יש נשים שמוצצות לגברים את הדם חבל שזו התוצאה... (ל''ת)

    עצוב, 11/08/09 12:47

  • 3.

    נו בחיאת...

    MH, 11/08/09 12:44

    איזה חוסר ידע בסיסי.

    הפרקליטות מגישה כתב אישום לא המשטרה

    מעפנים!

  • 2.

    אין ספק שהמרוקאיות הן נערות ביבים מפגרות, מי מתחתן איתן בכלל?! (ל''ת)

    מלחמת קודש , 11/08/09 12:44

    • אבל אחד כמו הגולדרינג הזה צריך להעמיד בכיכר, לשפוך דלק, ולשרוף חי!!!! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 11/08/09 12:45

      • מספר 2

        שר, 11/08/09 13:58

        יחתיכת מנייק זבל

        • היי "מלחמת": תחליף את שמך חזרה ל"ג'יהאד". יותר מתאים... (ל''ת)

          Yossi V , 11/08/09 15:57

    • אני אזרוק לך כמה שמות ואתה תזרוק מכנה משותף..הולך?

      אני רק שאלה?, 11/08/09 12:53

      אלי -פימשטיין!!

      אסף גולדרינג!!

      מרי פיזם!!

      הרוסיה שהטביעה את הילדים!!

      צבי גור!!

      רעי חורב!!


      למה כל רוצחי הילדים אאשכנזים??

      • היה עירקי מב''ש נדמה לי שחיסל את כל משפחתו בגלל מצב כלכלי. (ל''ת)

        מזכיר, 11/08/09 14:03

        • הוא היה הונגרי

          מהישוב מיתר, 11/08/09 16:53

          קראו לא סלומון והיה רואה חשבון

          הוא היה ממוצא הונגרי מהישוב מיתר
          הוא רצח את אישתו 4 הילדים והכלב

          אחיו התאום גר בשכנות ולא שמע את היריות

      • באמת מעניין לא שמתי לב שרובם אשכנזים!!

        mano , 11/08/09 14:33

        כנראה משהוא גנטי?
        או שמה הם כל הזמן עסוקים בלהתאונן על המזרחיים ואין להם זמן לילדים שלהם

      • יפה, יש בזה משהו

        לירן, 11/08/09 14:57

        כניראה נדפק להם השכל בגרמניה

      • שכחת את מייק פישר הפקד שרצח את כל משפחתו. (ל''ת)

        ., 11/08/09 15:56

      • פיזם ובוריסוב אינן יהודיות. אז יש 4 במקרה הטוב! וכמה מזרחיים?

        מלחמת קודש , 11/08/09 19:20

        רוני רון ...

        עמוס ברנס ...

        אני יכול להביא לך הרב יותר מרוצחי ילדים אשכנזים רוצה?

        • שנעשה תחרות? (ל''ת)

          ומאיזה שנה אתה רוצה להתחיל? האחרונה 10 האחרונות?, 11/08/09 20:27

        • רוצחי ילדים מול פשעי רכוש? (ל''ת)

          הגזמתם., 11/08/09 20:28

        • עמוס ברנס חף מפשע. (ל''ת)

          עמוס ברנס לא רצח., 11/08/09 23:05

      • צריך להוסיף לרישמה את מייקל פישר

        רחלי, 12/08/09 08:58

        עוד אשכזי לאוסף.

    • אולי תטוס לגרמניה? (ל''ת)

      אתה חולה נפש, 11/08/09 12:57

      • שם הוא ילמד איך רצחו ביעילות ובקלות 6 מליון יהודים. (ל''ת)

        מאוד מיומנים., 11/08/09 20:47

    • לשירותים הלכת היום לפני שהתפללת? (ל''ת)

      ריח באויר, 11/08/09 13:33

    • המוצא העדתי הוא לא סיבה לרצח

      מלחמת מצווה, 11/08/09 13:50

      רק אדם חסר כל רגשות ומוסר יכול לרצוח את הבת שלו ואין לכך כל קשר למוצא של אישתו או להסתה שהיא ניהלה כביכול נגדו. העונש צריך להיות כבד ביותר וללא אפשרות לקיצור.

    • הם הכי חמות

      שמעון, 11/08/09 14:24

      לפחות המרוקאיות חמות במיטה מה שאין אצל האשכנזיות הפריזדריות .

    • יטמבל

      פישפש, 11/08/09 14:46

      מה קשור מרוקאיות יזין..???????

    • היי "מלחמת": תחליף את שמך חזרה ל"ג'יהאד". יותר מתאים... וד"ש לחברה

      Yossi V , 11/08/09 15:55

      במחלקה היהודית...

      • עוד הפעם אתה והמחלקה שלך ססרב רבק (ל''ת)

        נחמיה , 11/08/09 19:39

    • בשעה שמבזבזים חמש פסיכאטרים על גולדרינג...

      פרענקופילית , 11/08/09 16:03

      לא שולחים אפילו אחד אלייך. בזיון.

  • 1.

    אם זו הסיבה לרציחת ילדים הרי אנו כעם וחברה נמצאם בתוך בעיה מאוד חמורה (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/08/09 12:39

    • גניבת זרע

      שרה, 11/08/09 14:04

      אשתו של הרוצח עזבה את הבית לאחר זמן קצר לקחה לו את הילדה ותבעה מזונות .יש כאן גניבת זרע
      עם כל הרצח המתואב ,אם החוק היה שונה(ביטול חוקי גניבת הזרע-ומשמורת משותפת כמו באמריקה)האם אשתו היתה לוקחת את הילדה.?!

      • הפסיכים לא נגמרים (ל''ת)

        ונמצאים בתוכנו, 11/08/09 16:40

      • איזה שטויות את כותבת

        semsem20 , 11/08/09 22:26

        היא היתה נשואה לו על איזו גניבת זרע את מדברת? לכי למדי את הנושא.
        ברחה ממנו אחרי שהבינה עם מי היא חיה . הוא החזיק קצר את הילדה. שפחדה ממנו פחד מוות .והנה הוא חנק אותה למוות ...לא חבל?........

      • מצאי דוגמאות יותר מוצלחות לנושא גניבת הזרע, שזו בעייה קשה

        אך כאן איננה רלוונטית, 12/08/09 11:24

        אף אחד לא הכריח אותו להתחתן איתה, ורצח הילדה מוכיח שנדרש להרחיק את הילדה מאביה.

        ובעניין גניבת זרע, אכן נדרשת חקיקה ראוייה.

        רוח הדברים לחקיקה זו: אם הגבר רק רוצה בסקס ולא רוצה בזוגיות עם הפרטנרית שלו שנכנסת להיריון, אין לחייב אותו בבדיקת רקמות ואין לתבוע אותו על אבהות.

        ככה תסתיים סחטנות גניבת הזרע.

        שהרי אם המצב הוא הפוך - הגבר רוצה בילד והאישה לא - היא תעשה הפלה או אפילו עלולה ללדת את הילד ולמסור אותו לאימוץ, או אף לגדלו בעצמה תוך שהיא מכחישה שהאב האמיתי הוא אכן האב.

        המצב הנוכחי הוא פיאסקו, ופוגע במיוחד בגברים שווים במיוחד, שכל מטרתם בחיים היא להשכיב מה שיותר נקבות, מבלי להסתבך באבהות ושאר הטרדות שיקשו עליהם את השגת מטרותיהם.