• 80.

    קורבן

    רפאל חבושה, 24/10/09 08:54

    בניזרי אכל אותה בשביל אחרים תפשו קורבן אדם טוב וחם שעזר נעוזרלהרבה בריות וזרקו אותולכלבים אבל בניזרי לא יישבר לעולם הוא אדם מאמין ויש לו המון כח בכדי לא להישבר בניזרי רק צריך לדעת שישד הרבה אנשים שאוהבים אותו ולכן זה אחד הדברים שישמרו עליו אוהבים אותך בניזרי רפי חבושה ובני ביתו

  • 79.

    גם השחית וגם גנב וגם רוצה להכפיש את מערכת המשפט הרקובה... (ל''ת)

    להבא תגנוב ותשחית ושלם שוחד., 04/09/09 16:40

  • 78.

    לדוד בניזרי-באנו לגרש את החושך והבורות שלכם

    מזרחי, 15/08/09 09:51

    מה זה השנאה וההפרדה שש''ס זורעת בם..
    שנאת חינם זה מה שאתם מיצגים.
    קום והתעורר..אתה חי בשנות החמישים....

  • 77.

    מותר לומר על בתי משפט בתי שימוש!

    יוסית, 12/08/09 19:06

    ובתי שימוש פתורים ממזוזות..מה לעשות תאמר לי מי אזרחיך אומר לך מי שופטך...

  • 76.

    בתי הכלא מלאים בבניזרים זכאים וחפים מפשע

    כלא קזבלנקה, 11/08/09 22:40

    שכל חטאם הוא שגנבו,מעלו,שדדו וסחטו

    • אותכם אסור להכניס לכלא צריך לחסל ולחטות כמו עכברים (ל''ת)

      אגגדיר , 11/08/09 23:02

      • אגגדיר is either a retard or just pretending to be a Hared Sfaradi

        Monty , 12/08/09 10:11

        Retard: for not seeing that he is a disgrace for his own people.

        His vulgar and primitive attitude is so repelling that it makes me wondering..that maybe he is just pretending to be a Hared Sferadi and that his true intention is to make us all hating Sfradim...

      • אנשים רעים

        רפאל תשובה, 24/10/09 09:00

        לכל המשמיצים לשווא אתם נבלות ובני בליעל אתם רוקדים על דמו של בניזרי אתפם תשלמו על זה בגדול ובהרבה החיים שלכם יהיו מלאה תקלות כי נחרקש יגיד חירקיש חירקיש ועל הםול יגיד מלאני יבא חי לבם לא טבת הלך עליכם

      • על שכמותך צריך לרחם, יגזען בן גזען מקנא ביהודים??? (ל''ת)

        ל 76, 04/11/10 13:26

  • 75.

    מי שיוצא נגד מערכת המשפט בארץ בצורה בוטה כל כך-צריך להענישו ! (ל''ת)

    לפיהם-צריך לבטל את בית המשפט והם ישלטו שם !, 11/08/09 22:33

  • 74.

    הלו בניזרי אתם לא מזרחיים אתם ספרדיים מהמערב הפנימי ברצלונה קזבלנקה (ל''ת)

    אגגדיר , 11/08/09 21:47

    • אגגדיר, אתה בטח הצאצא של העבדים ששרתו בקזבנלקה

      חזי, 04/11/10 13:30

      לך תלמד מה זה מזרחי.
      תירצה ללמוד תבקש אבל אל תכתוב שטויות, ובשר של יחמור.

  • 73.

    אבישי בן חיים מתחזה זה לא השם שלו אין ספרדי עם שפה ברברית כזאת (ל''ת)

    אגגדיר , 11/08/09 21:22

  • 72.

    זה הכל בגלל שמעון! לא מעניין אותי כלום העולם ימשיך להתהפך!

    solsam , 11/08/09 18:31

    מה נקרא "המתקת הדינים..."! הפרקליטות שיקרה! הוא יחזיר הכסף ויהיה מרצה בטמבלוויזיה ל"לא תגנוב" אנחנו אחים, כולנו! בשביל מה לבזות כך אדם שאפילו בזבוב אינו נוגע... תגיעו איתו להסדר, אחרי ככלות הכל בניזרי הוא איש טוב. "כסף מעוור עיני חכמים ומסלף דיברי צדיקים". הוא טעה... הוא לא יעשה זאת שוב... מבטיח! והוא גם יסביר לכולם שאסור לעשות זאת! למה לא לתת ולקבל באהבה? מה יותר טוב מה ששמעון עשה! נתן ונתן ונתן והנה חטפנו ולא באהבה! שמעון הגיע הזמן שתתקן....אחרי ככלות הכל אנחנו בדרך למזרח תיכון חדש! שלום עולמי! שמעון אתה קולט? יש סיכוי שיהיה שלום עולמי! אבל רגע אחד לא לפני שיהיה שלום בינינו, ושנייה לא לפני ששונאינו ואוייבינו וכל מבקשי רעתינו "יכתתו טילהם לאיתים ולה לי לה לו למזמרות" איך זה יתבצע? רק אלוהים יודע!

    • הכותב הינו חילוני מסורתי מאמין, שחטף זמבורה במהלך חייו

      solsam , 11/08/09 18:32

      והגיע למסקנה המתבקשת: רק הוא נותן ורק הוא לוקח ורק שמו יהא מבורך! תאמינו לי, בדוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • הוא אמר גם: "ושמרתם לנפשותיכם" לא לגופכם ממונכם וכאלה

        solsam , 11/08/09 18:35

        כי אם לנפשותיכם!!!!!!!!!! למה הנפש היא שנותנת את הדין אחרי ככלות הכל ובכל העולמות. לא יודע אם זה ההסבר, אבל בהחלט ההסבר נראה לי הגיוני! ת'כלס יש בזה הגיון, בסופו של דבר כל השאר נשאר פה, לא?

        • אין יותר מרגש מאח שיוצא למען אחיו! כולנו אחים! (ל''ת)

          solsam , 11/08/09 19:09

  • 71.

    המשיח האחרון ;ראש יהדות בבל עוד לא מת-וכבר קורעים את (ל''ת)

    נחמיה , 11/08/09 18:30

    • רכוש המפלגה שהקים-במאבקיי כוח קשים (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 18:31

      • וכל אחד מושך לעצמו בילבד - מה יהיה ?המנורה תנצח! (ל''ת)

        נחמיה , 11/08/09 18:33

  • 70.

    ההשגחה העליונה מענישה אותו על שנתן יד לעושק של עובדים זרים (ל''ת)

    בוקר ובולס שקמים, 11/08/09 17:27

  • 69.

    החילונים הבוזבוזים הם בחינת נחש המקונן במגדל {למבינים בלבד } (ל''ת)

    אגגדיר , 11/08/09 17:12

  • 68.

    החילונים הבוזבוזים הם בחינת מחש המקונן במגדל {למבינים בלבד } (ל''ת)

    אגגדיר , 11/08/09 17:11

    • נחש מקונן ממיגדל -בת פרעה שהישתדכה לישלמה המלך (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 18:35

      • וקבעה את מגוריה במיגדל דוד בירושלם הפרעונית העתיקה (ל''ת)

        נחמיה , 11/08/09 18:37

        • מין ניסיון לכונן מחדש את הפרעונות בישראל העתיקה -הניסיון ניכשל (ל''ת)

          נחמיה , 11/08/09 18:40

          • וביית יוסף על פרעונותו ומשיחוו לביית ישי לדוריי דורות (ל''ת)

            נחמיה , 11/08/09 18:44

            • יצאו לגלות בבל ארורים ליפניי השם-לא תעשה לך מלך עוונות- (ל''ת)

              נחמיה , 11/08/09 18:46

  • 67.

    בניזרי צודק יש פה מלחמה בין היהודים לחילונים הקוזאקים ויומכם האחרון קר (ל''ת)

    אגגדיר , 11/08/09 17:09

    • לא נשאר לכם הרבה זמן לשמוח הספרדים והמרוקאים יעקרו את החילוניות מישראל (ל''ת)

      אגגדיר , 11/08/09 17:10

  • 66.

    מכון מאוד אנחנו במלחמה נגד הקוזאקים החילונים הברברים (ל''ת)

    אגגדיר , 11/08/09 17:08

  • 65.

    יש כאן קבוצת אוכלוסייה

    nosnikta , 11/08/09 16:20

    שלא מקבלת את המערכת הדמוקרטית בכללותה. חוקי הכנסת נופלים בעיניהם מחוקי אלוהים והרבנים ופסקי בית המשפט העליון בטלים בעיניהם.
    קבוצות כאלה עוד יחזירו אותנו לימי הביניים. יש לדכא בכל מחיר את הבערות.

  • 64.

    הייתי מכניס את הנבל הזה לכלא (ל''ת)

    יחי, 11/08/09 15:42

    • ה' ירחם עליך ויחזיר אותך בתשובה שלמה (ל''ת)

      נופית, 24/08/09 20:07

  • 63.

    הרמה הנחותה של האיש הזה מדהימה

    aviufo , 11/08/09 15:19

    מי הביא לפה את הזבל הזה ולמה?

    • זבל מושך זבל (ל''ת)

      יחי, 11/08/09 15:43

  • 62.

    תגובה למגיב הסדרתי מוחמד אליעוני

    טובל ושרץ בידו, 11/08/09 14:34

    בניזרי הוא גנב בן גנב,נצר למשפחת גנבים ידועה וחבר בסיעה שחרטה על דיגלה את נס הגניבה,השקר והמעילה בכספי ציבור.
    גם אם תכתוב עוד אלף פעמים את המנטרה שבניזרי לא גנב והכסף הלך לצדקה לא תשכנע אף אחד.
    אז קח את בניזרי אליך מוחמד...הוא אחד משלכם

    • למה בן גנב אתה מכיר את אבא שלו? משמיץ אחד (ל''ת)

      טובל ודבש בידו, 12/08/09 10:08

  • 61.

    משפחת בניזרי הייתה ידועה עוד במרוקו כגנבים וליסטים (ל''ת)

    מעשה אבות סימן לבנים, 11/08/09 13:41

  • 60.

    צדק צדק תירדוף ! איך זה שבניזרי קיבל 4 שנים והרשינזון 3 שנים'' (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 11/08/09 13:04

    • לשניהם מגיע עשר שנים (ל''ת)

      ארי, 11/08/09 15:21

    • הוא גנב כשהיה שר טפש (ל''ת)

      יחי, 11/08/09 15:44

    • הירשזון קבל 5 שנים (ל''ת)

      אזרח מפר חוק, 11/08/09 17:17

    • הירשזון קיבל 5.5 שנים. זה ירד אל תדאג........................ (ל''ת)

      אזרח יודע דבר, 11/08/09 17:58

      • גם לבניזרי זה ירד (ל''ת)

        אזרח מפר חוק, 12/08/09 00:12

  • 59.

    גם אתה רשע, אבישי בן חיים

    ohad_sh , 11/08/09 13:03

    סתם, כי אתה רשע, מעוות דברים ומסלף נושאים בשביל לעשות עוד כותרת ועוד כותרת

    • יכול להיות...אך אין ויכוח על הרמה השכלית והמוסרית של חברי ש"ס.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 13:33

      • סיעה מושחתת

        יחי, 11/08/09 15:45

        מענין מי בחר במוכשרי גניבה כאלו ?

      • היייייי... זה אתה אבישי בן חיים.??? לא ידעתי............... (ל''ת)

        אני רק שאלה, 11/08/09 17:59

  • 58.

    כל הפושעים הנקלים דוגמת בניזרי מנסים להתחמק בתירותים שונים

    איש הקרח , 11/08/09 12:55

    כל פעם בתירוץ אחר: קיפוח עדתי, רדיפת חרדים, קינא5ה של אחרים בהצלחתם וכיו"ב. הנימוקים לחנינה הם כל כך מגוחכים עד שיש סיכוי שבמדינתנו ישראל הדומה לחלם אכן יעתרו לבקשה ההזויה הזאת ויחונו את בניזרי. אפרופו בנזירי, מדובר בעסקן פוליטי המוציא שם רע לחלטורה: שחצן, מתחסד, שקרן במצח נחושה, חוצפן, מתנשא ואיש מגעיל לכל הדעות. 

    • כמובן לא טרחת להזכיר מידתיות ושיווין לפני החוק

      Astrolog , 11/08/09 13:50

      אולי כי אתה לא מאמין בעקרונות הללו?... כוחו של בית המשפט לעשות צדק קיים רק בזכות אמון ציבורי שהשופטים שופטים דין צדק. המציאות בשנים האחרונות שהציבור הולך ומאבד אמון במערת המשפט בדיוק בגלל מקרים של עיוות דין חמור כמו שנעשה בתיק הזה.

  • 57.

    יאללה ש''סניקים וחרדים מתי תפנימו כבר?

    אלבטרוס, 11/08/09 12:48

    אתם חיים במדינה, לא בחצר רבנית, לא בשוק הדגים, ולא על קבר ''צדיקים'' רחמנא ליצלא.
    ובמדינה-דינה מלכותה דינה- מה בישלת מה אכלת.ומה בדבר לקיחת אחריות על מעשיך יא בניזרי- כל עוד נהנית וחגגת הכל היה בסדר, נתפסת ואתה מילל כמו תינוק שאין סדרי עולם חלים עליו??????????

    • יש עוד הרבה מזרחיים שעדיין יושבים בכלא על לא עוול בכפם- כך הם אומרים- (ל''ת)

      ג'דיידה, 11/08/09 19:28

  • 56.

    הוא נתן את ידו לעושק של עובדים זרים ועל כך הוא נענש (ל''ת)

    בושמני, 11/08/09 12:46

  • 55.

    .הוא חטא בגלגולים הקודמים שלו ועכשיו הוא נענש (ל''ת)

    מקובל וכותב קמעות, 11/08/09 12:41

  • 54.

    אתה בושה למזרחים ןלקב''ה - מלא פיך מים - ותפסיק לחרחר מלחמה . פושע מקו

    יואב, 11/08/09 12:26

    מקומו בין סורג ובריח.

  • 53.

    מה, אסור לחשוב ששופט הוא רשע? מדינה דמוקרטית, לא? (ל''ת)

    מנחם, 11/08/09 12:24

    • ל 53

      חיים מלבורן, 11/08/09 13:42

      מותר לחשוב, אבל אסור להעלות את זה על הכתב,
      ובטח שלא להטיח את זה ברבים.

    • אבל הרשע הוא הגנב שהורשע כדין ויצא בעונש קל יחסית

      אפשר לחשוב הכול, 11/08/09 13:45

      מי שחשף את השחיתות,מי שעצר את הנאשם, מי שחקר אותו,מי שתבע אותו ומי שמצאו אשם בדין בהתבסס על עובדות מוצקות כולם אינם רשעים!
      הגנב הוא בניזרי וכול השאר ''אשמים'' בכך שחשפו את האשם ועשו צדק.

    • לחשוב? הרי בדין הינו רשע גמור (ל''ת)

      אלתרמן, 12/08/09 10:06

  • 52.

    עונשו של בניזרי הנו גזירה משמיים,אתם מנסים לערער על גזירת רבון עולם? (ל''ת)

    המשקיף מלמעלה, 11/08/09 12:18

    • עונש משמיים זה רק לאשכנזים (ל''ת)

      המלאך גבריאל, 12/08/09 00:13

  • 51.

    כבוד השופט לא עשה את הונו מהכיפה על ראשו או ממוצאו... (ל''ת)

    סתם אזרח, 11/08/09 12:09

    • בגילו ובמעשיו אינו צריך הון אלא חשבון נפש - דע לפני מי עתיד אתה ליתן

      הכמה לצדק, 12/08/09 10:04

      דין וחשבון

  • 50.

    מבישים את הרב עובדיה יוסף את כנסת ישראל ובית המשפט,ואת שס לא חבל (ל''ת)

    גולדי, 11/08/09 12:00

  • 49.

    של נעליך לפני שאתה מדבר על השופט לוי (ל''ת)

    של נעליך לפני שאתה מדבר על השופט לוי, 11/08/09 11:58

    • למה של נעליך? הוא עשה ספונג'ה וצריך ללכת יחף כדי

      אחד העם, 12/08/09 10:03

      לא לכלך את המריחה של היהיר והמתנשא הזה?

  • 48.

    יש כמה מפלגות דתיות במדינה . נכון ? נכון !

    שאלת תם, 11/08/09 11:55

    אז איך זה שכל הגנבים , רמאים ונוכלים התרכזו רק בש''ס ?!

    • האחרים פקחים יותר ומסוים את הגנבות (ל''ת)

      תשובת חכם, 11/08/09 12:39

    • בכל מפלגה יש גנבים ופשעים

      ohad_sh , 11/08/09 13:05

      אבל למפלגות מהשמאל יש חברים בפרקליטות ויש מה שנקרא 'שמור לי ואשמור לך'.
      האם שם אין גנבים ופשעים?

      עובדה היא שכאשר חיים רמון רצה להכניס שינויים בוועדה למינוי שופטים, מיד תפרו לו תיק, "במקרה".

    • אם הפרקליטות היתה בידי ש"ס גם מגיב נבל כמוך היה בכלא עכשיו (ל''ת)

      אגגדיר , 11/08/09 23:38

  • 47.

    מפלגת העברינים והעלוקות-קחו אניה ותרדו מהמדינה. (ל''ת)

    אבי, 11/08/09 11:51

    • מילה בסלע (ל''ת)

      צודק צודק צודק, 11/08/09 12:50

  • 46.

    אין מקום בציבוריות הישראלית ללוקחי שוחד! (ל''ת)

    בניזרי נבזה, 11/08/09 11:50

  • 45.

    הוא חטא בגלגולים הקודמים שלו ועכשיו הוא נענש ) (ל''ת)

    הסבר שלא קשןר לעבריני ש''ס, 11/08/09 11:44

  • 44.

    ככה זה אצלכם יוצאי עדות המזרח

    עו''ד, 11/08/09 11:43

    ובמיוחד המרוקאים,כולם אשמים למעט העבריינים, אהרון אבו חצירה מעל בכספים שאנשים הפקידו אצלו, עשיתם ממנו קורבן,ברוך אבו חצירה ישב בכלא , עשיתם ממנו בבא,נו? אז איך אפשר להתייחס אליכם ברצינות...ואל תגידו כי זאת התרבות שלכם שהבאתם ממרוקו מהסיבה הפשוטה, לא הבאתם תרבות, הבאתם מינהגים

    • ל- 44 כך זה אצל האשכנזים ולא אצל עדות המזרח.

      בגלל שכמותך שונאים את האשכנזים בעולם, 04/11/10 13:55

      דע כי בארצות ערב כיבדו מאוד את היהודים, שההורים שלנו הגיעו לארץ ישראל מלבד מעטים כולם היו שומרי מצוות ואדוקים, עבדו ולא חיו כעלוקות מוצצי דם על חשבון אחרים. לצערי כיום שונאים בעולם את כל היהודים כולל בני עדות המיזרח ורק בגלל שחושבים שבני עדות המיזרח גם מתנהגים כמו האשכנזים.
      איש קטן

  • 43.

    מרצה חיולני למשפטים: "אני לא יכול להסביר לתלמידי את פסק הדין המחמיר!"

    Astrolog , 11/08/09 11:41

    מרצה בכיר למשפטים (חילוני) אמר בראיון בגלי צה"ל אצל רזי ברקאי, שאינו יכול להסביר את ההחמרה בעונש של בניזרי ושזה נוגד את כול מה שהוא יודע על החוק והכללים המקובלים. ברור שהשופטים הפעילו שיקול דעת מוטעה שנובע מדעות קדומות כנגד חרדים ו/או מזרחיים והדבר דורש התערבות של הנשיא על מנת לתקן את הנזק ולשקם את האמון הציבורי במערכת שנפגע בצורה קשה מאוד.

    • תודה, לא יכלתי לתאר זאת יותר טוב!! (ל''ת)

      יוני חילוני מתל אביב, 11/08/09 12:00

      • צדק צדק תירדוף ! איך זה שבניזרי קיבל 4 שנים והרשינזון 3 שנים

        אזרח שומר חוק, 11/08/09 13:00

        איפה הצדק הרי גניבת מיליונים מניצולי שואה חמורה פי 10 ממתן טובות הנאה,,,,,אז איכן הצדק

        • הרשזון קבל 5 שנים על מעילה מהסתדרות העובדים הלאומית

          אזרח מפר חוק, 11/08/09 17:20

          לא הורשע כלל על גניבה מניצולי שואה

    • זה כמובן לא יפורסם בnrg

      ohad_sh , 11/08/09 13:07

      כי זה לא מתאים לאופי ההסתה של אבישי בן חיים הרשע ושל האחרים.

    • דיקן הפקולטה למשפטים:ביהמ''ש העליון הקל בעונשו של בניזרי

      בית הלל, 11/08/09 13:49

      בניזרי גנב בן גנב שמעל באופן שיטתי באמון הציבור בהתאם למצע של מפלגתו.
      אף אחד לא יכול לתרץ את קלות עונשו והמאסר החד ספרתי שנגזר עליו.

  • 42.

    של נעליך לפני שאתה מדבר על השופט לוי (ל''ת)

    של נעליך לפני שאתה מדבר על השופט לוי, 11/08/09 11:40

    • מר דרך ארץ?

      ביאליק, 12/08/09 10:00

      מערכת המשפט בארץ ושופטיה הם הציבור המתנשא והיהיר ביותר מכל שלושת הרשויות (שאף לא אחת מהן חוטאת בענווה ובצניעות) הפרופורציות של מערכת המשפט נובעות מחוסר עיון בתיקים ורצון לשפוט.כדאי למערכת המשפט שתהיה או עיסקת טיעון או פשרה כדי שלא תטרד, חלילה,מנוחת המתנשאים.אם צריך לפסוק דין יאללה נתקע משהו בלי פרופורציה, מתאים למציאות או לא ונלך לאכול צהריים. אטימות הלב של השופטים ויהירותם תביא את הקץ על כולנו. ..''הו מוגיעי בית בבית שדה בשדה יקריבו''

  • 41.

    ש''ס תלויה בשד העדתי להנצחת עתידה

    דרך ארץ, 11/08/09 11:38

    כל מהותה של המפלגה תלוי בהנצחת הפער החברתי הבערות והאמונה בשם.כיהודי מסורתי אני רואה שום סתירה בן לימודי יהדות ותעודת בגרות.במערכת החינוך של ש''ס מגדלים דור שני ושלישי של נתמכי סעד נבערים מדעת .אני מאמין שבבא היום יתנו מנהגי ש''ס את הדין לפנה בורא עולם.

  • 40.

    התנהלות המערכת השיפטית והפרקליטות מקוממת!

    Astrolog , 11/08/09 11:34

    ראוי לזכור שגם השופט שהרשיע אמר וציין לטובה שבניזרי לא גנב לכיסו. לא שמענו על עונש כזה על עיברה כזאת וזה עוול שזועק לשמים. חשוב להפעיל לחץ בלתי פוסק על בית המשפט שעשה עוול ולא טרח להסביר למה ראה לנכון להפלות את בניזרי לרעה על פני כול מי שהורשע מקום המדינה בעבירות באותה דרגת חומרה.

    • ידידי ASTROLOG לא צריך לראות בכוכבים

      ביאליק, 12/08/09 09:59

      כי מערכת המשפט בארץ ושופטיה הם הציבור המתנשא והיהיר ביותר מכל שלושת הרשויות (שאף לא אחת מהן חוטאת בענווה ובצניעות) הפרופורציות של מערכת המשפט נובעות מחוסר עיון בתיקים ורצון לשפוט.כדאי למערכת המשפט שתהיה או עיסקת טיעון או פשרה כדי שלא תטרד, חלילה,מנוחת המתנשאים.אם צריך לפסוק דין יאללה נתקע משהו בלי פרופורציה, מתאים למציאות או לא ונלך לאכול צהריים. אטימות הלב של השופטים ויהירותם תביא את הקץ על כולנו. ..''הו מוגיעי בית בבית שדה בשדה יקריבו''

  • 39.

    להצמד ל-:אמת,צדק,יושר וערכים. (ל''ת)

    מי שחוטא משלם., 11/08/09 11:32

  • 38.

    וישבו ביחד באותו התא בכלא האשכנזי והספרדי ויצעקו אחד על השני (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/08/09 11:31

    • מי דפק אחד את השני בצורה יותר מוצלחת (ל''ת)

      פקק תנועה , 11/08/09 11:32

  • 37.

    וישבו ביחד באותו התא בכלא האשכנזי והספרדי ויצעקו אחד על השני מי דפק (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/08/09 11:30

  • 36.

    ולקרוא לשופט או יהודי כמו שאתם אוהבים להגיד

    lolita275 , 11/08/09 11:28

    רשע זה בסדר???רק על זה הייתי מושיבה אותך בכלא ...אולי חלאס כבר?!!!!

    הבן אדם עשה משהו שאסור היה לו לעשות הוא פשוט אבל פשוט גנב!!!

    האמת שהוא גם נאלח ..הפרצוף שלו מעורר בי בחילה ...משהו בו כלכך לא אמיתי ...

    ולידעתך אח של בניזרי ובניזרי בעצמו ..גונן שגב הוא אשכנזי...הירשזון הוא אשכנזי..ליברמן אשכנזי...אולמרט...שרון...כל אלו אשכנזים!!!!

    מטומטמים ..זה כבר הצד שלכם

    • השופטים לא חסינים מביקורת

      Astrolog , 11/08/09 11:36

      דיקטטורה שיפוטית לא שונה בהרבה ממה שקורה באיראן של אחמדינג'ד שאנחנו אוהבים לשנוא. אם גם אצלנו רודפים אנשים ומפלים בין דם לדם, מה הטענה שלנו נגד המשטר האיראני??

    • תזכירי לי מי מהם קיבל ארבע שנים?

      ohad_sh , 11/08/09 13:09

      חוץ מגונן שגב שייבא סמים!
      ואני מניח שאת לא חושבת שמדובר באותה החומרה...

  • 35.

    אין מקום להתבטאויות מסוג זה בימנו (ל''ת)

    טל אמסלם, 11/08/09 11:28

  • 34.

    אלוהים ידידו של האדם היהודי נהג להעניש אנשי דת גם בתקופת בתנך (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/08/09 11:25

    • ידידו של האדם ?...הוא אלוהים !...מהיכן הרעיונות האלו שלך ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 13:29

      • זה משהוא שזכור לי מהעבר הרחוק (ל''ת)

        פקק תנועה , 12/08/09 10:56

  • 33.

    אח של העבריין בניזרי.

    שלג אהרון, 11/08/09 11:13

    עיצה קטנה לי בתור אחד שהביא אותך לארץ,
    שתישטוף את פיך בחומצה לפני שאתה מעלה על דל שפתיך את שמו של כבוד השופט אדמונד לוי.

    • למה לוי הוא קדוש?

      ohad_sh , 11/08/09 13:10

      הוא בסה"כ שופט!
      הוא בטח לא קדוש ומותר להעביר עליו ביקורת וגם לקרוא לו רשע!!!

      כי הוא רשע!
      אדם דתי ששופט שלא על-פי ההלכה נקרא רשע!

      • לאוהד ש

        חיים מלבורן, 11/08/09 14:01

        אנשים כמוך שלא מוכנים לקבל את הכרעת הדין של בית המישפט,מקומם באיראן.אולי רצית שאלי ישי ישפוט את בניזרי?
        הוא בסה''כ שופט! ומה בניזרי? בסה''כ גנב.
        זה לא חשוב שהוא חרדי,או מיזרחי.
        תרדו כבר מהתרוץ העדתי.זה לא נכון,גם אם הוא מקל עליכם לחשוב בצורה הגיונית.

    • וכמו שאמר אביהם - טוב שתיפלו בידי ישמעאלים ולא ישראלים

      ohad_sh , 11/08/09 13:11

      כיוון שהישמעאלים ירחמו במעט והישראלים לא ירחמו אפילו לא מעט.

      • יא חביבי....

        פרידמן ה-5, 11/08/09 16:00

        הישמעאלי יאכל אותך חי ,לא ישאר מה ליקבור,
        אידיוט

  • 32.

    טוב לדעת...

    המטיף בשער, 11/08/09 11:08

    ''עוד אמר הרב בניזרי כי זו ההלכה לגבי כל חובשי הכיפות במערכת המשפט, וטען כי אחיו לא הורשע בדין תורה והסביר כי הכלל ההלכתי המחייב קבלת דיני המדינה, ''דינא דמלכותא דינא'', חל על ענייני מסים וארנונות, ''אבל לא בדינים של שוחד ודברים כאלה''.


    בחיאת?!! :-})

    • כן.

      ohad_sh , 11/08/09 13:11

      צא ולמד.

  • 31.

    חומר למחשבה לפרקליטות!!

    avyb , 11/08/09 11:06

    להעמיד לדין את הרב דוד בניזרי באשמת זילות בית המשפט.

    • שכחת לכתוב 'בית המשפט הקדוש'

      ohad_sh , 11/08/09 13:12

      שהרי אין דיקטטורה שיפוטית טובה יותר מאשר בישראל, כי אסור, לדבריך, להעביר עליה ביקורת.

      איראן זה כאן.

  • 30.

    כל המיצוות של בן אדם למקום אינן שוות פרוטה כשהעבריינים לבית בניזרי (ל''ת)

    קוראים תגר על מערכת החוק והצדק, 11/08/09 11:04

  • 29.

    שמישהו יסביר לרב העבריין האח של הפושע שהקמת מערכת צדק וחוק קדמה לתורה (ל''ת)

    זה מ7 מיצוות בני נוח.וחובה לכלל האנושות, 11/08/09 11:02

    • שמישהו יסביר לחמור כמוך שבג"ץ עותמני שווה קדחת (ל''ת)

      אגגדיר , 11/08/09 23:40

  • 28.

    הצעה פשוטה לפתרון הבעיה

    חיים פרידמן, 11/08/09 11:01

    בכל פעם שאיש ציבור ממוצא מרוקאי מורשע ונדון למאסר פורצת יללת הקיפוח.
    יש לי הצעה פשוטה, שלדעתי תפתור את הבעיה: מדינת ישראל תחתום על הסכם עם ממשלת מרוקו, לפיו נאשמים ממוצא מרוקאי יישפטו שם, לפי החוק המרוקאי. אם יורשעו ויוטל עליהם מאסר - יוכלו לבחור בין הכלא המקומי לכלא הישראלי.
    אולי סוף סוף הרוחות יירגעו.

    • אפשר לעשות את זה גם עם ממשלת גרמניה למרות שמאז יתחל, השלטון (ל''ת)

      פרתיזן, 11/08/09 11:19

    • חחחה יופי של הצעה וכל הפרידמנים ישפטו בפולניה : ממש מקובל

      אזולאי, 11/08/09 11:50

      רק שלא תספר לנו שיש שיויון חברתי בישראל,כי אין!לא עכשיו, לא היה בעבר,וגם לא יהיה בעתיד, עד שלא יהיה,,, מ ה פ ך ,,,כמו בארה''ב ,תסתלק כל החונטה האשכנזית מזרועות השליטה בעורקי המדינה

      • למר אזולאי הנכבד: הצעתך מיותרת

        חיים פרידמן, 11/08/09 12:35

        כש''פולני'' נדון למאסר הוא הולך לכלא. בלי חכמות. בלי יללות. בלי לקלל את השופטים (טוב, בלב הוא לא ממש מברך אותם...).
        אז אין שום צורך לשפוט אותנו בפולניה, כי אנחנו מבינים משהו שאתה ואחיך המקופחים הנצחיים לא מבינים וגם לא תבינו לעולם. קוראים לזה: עקרון שלטון החוק (מין פטנט אשכנזי שמקובל בעולם המערבי).

        • מר פרידמן היקר: תסביר לי את פטנט הצדק האשכנזי בבקשה

          אזולאי, 11/08/09 14:28

          הירשנזון גונ,ב מיליונים מניצולי שואה ואזרחים חסרי כול ומקבל שלוש שנים בית סוהר בניזרי עבירות של טובות הנאה 4 שנים בית סוהר ,בפטנט האשכנזי לא מגיעים למשפט על עבירות כאלה בכלל , עלי עיקרון שילטון החוק די מקובל וברור, אם הוא פייר ושווא לכולם באותה מידה,

          • הרשזון קבל 5 שנים על גניבה מהסתדרות העובדים הלאומית (ל''ת)

            עובדה, 11/08/09 17:24

          • תשובה אחרונה וסופית למר אזולאחי המכובד

            חיים פרידמן, 11/08/09 18:14

            אינני יודע למה אני טורח לענות לך בכלל. אברהם הירשזון נדון ל-3 שנות מאסר? או שאינך יודע לקרוא או שאתה מנסה לבלבל לאנשים את המוח.
            קבל תזכורת: הרשזון נדון למאסר של 5 שנים וחמישה חודשים בפועל. בנוסף לכך הוטל עליו קנס בסך 450,000 ש''ח ומאסר על-תנאי.
            כל מילה נוספת מיותרת.

    • לי יש הצעה יותר טובה כשיש בוזבוז מסתובב ברחוב נשלח אותו 50 ק"מ מקראקוב

      אגגדיר , 11/08/09 23:43

      ואז סוף סוף נתפטר מהאוסט יודן האלה

      • ואז סוף סוף נתפטר מהאוסט יודן האלה (ל''ת)

        אגגדיר , 11/08/09 23:44

      • חבל שלא שלחו אותך אגדיר 50 קלןמטר מקרקוב (ל''ת)

        ארז, 12/08/09 00:17

  • 27.

    Proud to be Sefardi

    amnon ben-yehuda, 11/08/09 10:54

    I am Iraqi, I am embarrassed to br associated with those who try to pull the Sefardic people in general into a row of prejudice because one of the Benisri family was found guilty of bribary and was sentenced to prison for four years in prison by an Iraqi Judge . I am proud to be a Jewish Israeli belonging to the Sefardi Iraqi community and living in Israel side by side with my fellow friend Ashkenazi people. Me, my family and all my friends never felt discrimated in this country because of where we came from . I love the Sefardi people same as a I love the Ashkenazi people as we were fighting shoulder to shoulder in all the Israel wars and there was no difference between Sefardi blood and Ashkenazi blood. Those who are trying to pull the Sefardi people in general into this row are heartless and ruthless.

    • אמנון בן יהודה,,,אני גם אוהב את הספרדים והאשכנזים והעירקים

      AZULAY, 11/08/09 12:43

      אבל הענין הוא שקים חוסר שיויון איזרחי כלפי היהודים הספרדים ,,,ואם אתה חולק או מנסה לטייח אז תקרא בבקשה את הספר,,, תרמגול כפרות,,מפי עירקי כמוך

  • 26.

    למה רק המיזרחיים הדתיים מגנים על הפושעים שלהם? (ל''ת)

    מיזרחי דתי שסבור שש''ס הישחיתה את המדינה, 11/08/09 10:53

    • כי ככה מנהג עדר נטול בינה וביקורת עצמית - לזה מחנכים אותם (ל''ת)

      כשאתה קורבן תמידי אתה לא צריך לקחת אחריות על מעשיך, 11/08/09 12:08

  • 25.

    ערוץ שמאפשר לקרוא לשופט עליון (מהההגונים ביותר) רשע, צריך להיסגר,רק כך (ל''ת)

    ילמדו עבריני ש''ס., 11/08/09 10:52

  • 24.

    האשםהעיקרי ביבי שלמעןהכתרתו מכר אותנו לש''ס ונתן לה להיות לשוןהמוזניים (ל''ת)

    זה רב?זה עבריין זבל, 11/08/09 10:50

  • 23.

    איזו מדינה נהינו?פוחז עבריין שהוא אחיו של עבריין קורא לשופט עליון רשע? (ל''ת)

    אוי לנו אים נעבור על כך בשתיקה, 11/08/09 10:47

  • 22.

    מושחתי ש"ס פושעים ואח"כ מאשימים את כל העולם. גנב הוא גנב (ל''ת)

    מרים11 , 11/08/09 10:26

    • גבירתי, רוב המדינה מושחתת. (ל''ת)

      עשי גם את חשבון נפש., 11/08/09 10:45

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:15

  • 21.

    בניזרי

    גבי, 11/08/09 10:23

    הש''סניקים נראים כמו אלי באבא וארבעים הגנבים מבאגדד.

  • 20.

    הנהנים היחידים מהקיפוח העדתי הם עובדיה יוסף ואלי ישי המנצחים את הבערות (ל''ת)

    מרים11 , 11/08/09 10:21

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:16

  • 19.

    אין שתי מערכות משפט - הצדק חייב להיות שווה לכולם

    חילוני, 11/08/09 10:06

    לא יתכן שדתיים, או מזרחיים, או חילונים יגבשו לעצמם כל אחד מערכת חוקים ומשפט משלו לפיה הוא ישפט, ואם כבוד הרב בניזרי אינו מבין ומפנים זאת - אזי לכולנו יש בעייה חמורה ביותר.
    מעבר לכך - השופט לוי אינו אדם פרטי, אלא אחד משופטי בבית המשפט העליון שבירושלים. בדבריו גורם כבוד הרב לזילות ביחס לבית המשפט - ולטעמי לפחות ראוי להעמידו לדין.

    • 5דקות אחרי ההישתלחות היה צריך לעצור אותו וליסגור את התחנה (ל''ת)

      הישתלחות בשופט עליון היא ריסוק החוק בחברתינו, 11/08/09 10:58

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:16

  • 18.

    יאללה לך כבר לכלא גנב מושחת ורמאי. הרבה גנבים הולכים לכלא ולא שומעים (ל''ת)

    מהם כמו בניזרי, 11/08/09 10:04

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:17

  • 17.

    האיש סחר בבני אדם והתעשר ממצוקתם היה צריך להחזיר את הדירות שלו (ל''ת)

    נב, 11/08/09 10:03

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:17

  • 16.

    מזכיר את משפחת הצדיק קצב.. פושעים מעל החוק . (ל''ת)

    יואל, 11/08/09 09:53

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:18

  • 15.

    בניזרי "צדיק" לא לקח לעצמו כלום...

    מיתמית , 11/08/09 09:46

    לטענתו הוא גנב מ"הציבור" בשביל "הציבור". מעבר לכך בניזרי לקח לעצמו (כך קבע בית המשפט), וכמובן התחרט רק אחרי שנתפס, ואחרי שהורשע נהיו השופטים רשעים, ואולי אחרי החגים, ובכלל הוא בן עדות המזרח וכו'..

    גנב נקלה.

  • 14.

    ש''ס מעליבה את המזרחיים (ל''ת)

    חזי, 11/08/09 09:45

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:19

  • 13.

    הבעיה היא שאותם 400 אלף ימשיכו להצביע למפלגה הרקובה והמושחתת הזו... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 09:41

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:20

  • 12.

    הוא חטא בגלגולים הקודמים שלו ועכשיו הוא נענש (ל''ת)

    הסבר פשוט, 11/08/09 09:39

    • בגלגולים הקודמים הוא היה שרץ מתועב ועוכר ישראל (ל''ת)

      טובל ושרץ בידו, 11/08/09 10:04

      • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

        מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:21

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:21

  • 11.

    רשימת הצדיקים (המורשעים בפלילים) מתנועת ש"ס: (ל''ת)

    מלחמת קודש , 11/08/09 09:38

    • (הכל עלילה) הרב שלמה בניזרי:

      מלחמת קודש , 11/08/09 09:39

      הורשע בקבלת מאות אלפי שקלים מהקבלן משה סלע, בתקופת כהונתו כשר הרווחה בתמורה להעברת מידע פנימי מדיונים במשרד הפנים, והשפעה על החלטות שירות התעסוקה בנוגע להקצאת מכסות לעובדים זרים.

      • הם לא גנבו הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

        מוחמד איברהים, 11/08/09 11:22

    • (הכל עלילה) הרב אריה דרעי:

      מלחמת קודש , 11/08/09 09:39

      בתחילת שנות ה-90, בזמן שהמפלגות הדתיות, וש"ס בתוכן משכו בחוטי הפוליטיקה עד פיצוצו של "התרגיל המסריח", נחשף כי ראש התנועה, דרעי, נחשד בפלילים. נגד דרעי, שכיהן כשר הפנים, גובשו שני תיקים: האחד בחשד כי קיבל שוחד בסכום של 150 אלף דולר שבו השתמש לקניית דירות בירושלים, והשני בחשד כי העביר כספים ממשרד הפנים לגופים חרדיים שהקימה ש"ס, תוך ניגוד עניינים והפרת נהלים.

      • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

        מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:23

      • ומה היה בסוף

        אבי, 11/08/09 14:19

        שופט חוליגן אחד הרשיע אותו,ובית המשפח העליון הפחית מחומרת העונש.
        ראה גם את חוות דעתו של יגאל ארנון על ההרשעה ואז תדבר.
        כדי להבהיר עובדות: איני מחסידיו ואפילו מתנגד לדרכו.
        לכן,מערכת המשפח הארורה שלנו ומאורות שלטון ה(צ)חוק למיניהן הנם לא יותר מחבורת חלאות ותו לא.

    • (הכל עלילה) הרב רפאל פנחסי:

      מלחמת קודש , 11/08/09 09:40

      אחד ממייסדי ש"ס ושר התקשורת לשעבר הורשע בשנת 1997 בגין העברת כספים שלא כדין בית המשפט גזר עליו 12 חודשי מאסר על תנאי וקנס. כתב האישום הוגש בזמן היותו שר וגזר הדין נפסק בזמן כהונתו כחבר כנסת וכיושב ראש ועדת הכנסת, אך פנחסי המשיך לכהן בתפקידים אלו ולא פרש. כיום מכהן פנחסי כמזכיר מועצת החכמים של ש"ס.

      • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

        מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:24

    • (הכל עלילה) הרב יאיר לוי:

      מלחמת קודש , 11/08/09 09:41

      אחד מאבותיו של מערכת החינוך של התנועה, "מעין החינוך התורני", שעקבות קשריו אליה הורשע בפלילים. במהלך כהונתו כחבר כנסת הואשם לוי בזיופים והוצאות כספים במרמה ונידון ל-5 שנות מאסר. במהלך חקירותיו, טען כי מעולם לא לקח לעצמו אלא נתן לנזקקים. לאחר ניסיון כושל לסכם על עסקת טיעון, נשלח לוי לכלא, ממנו השתחרר בשנת 1996. לוי מעולם לא חזר לפעילות פוליטית.

      • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

        מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:25

    • (הכל עלילה) ר' יאיר פרץ:

      מלחמת קודש , 11/08/09 09:41

      חבר הכנסת פרץ נודע כמי ששינה במקצת את דפוסי דף ההרשעות של התנועה. אם בהרשעות הקודמות תירצו חברי הכנסת את פעילותם ברצון לסייע לחלשים ולנדכאים, לפרץ לא היה מוצא דומה. בשנת 2006 הורשע פרץ בקבלת דבר במרמה, עקב קבלת תואר אקדמי מזויף מטעם שלוחת אוניברסיטת "ברלינגטון" בישראל. למרבה המבוכה, נתפס פרץ לאחר שהגיש את העבודה בלשון נקבה - הכינה אותה רחל גנדלמן, שעבודותיה המעולות הושארו בספריית האוניברסיטה כדוגמה לסטודנטים. אחרי הרשעה זו התפטר מהכנסת, אולם היה שוב מועמד ברשימת ש"ס לכנסת ה-17 במקום ה-14 שהתברר לבסוף כלא ריאלי.

    • (הכל עלילה) הרב עופר חוגי:

      מלחמת קודש , 11/08/09 09:42

      מחליפו של פרץ ברשימת הסיעה לכנסת, עופר חוגי, נאלץ ללכת בדרכו של קודמו ולסיים קריירה פוליטית מצומקת ודלה. זמן קצר לאחר כניסתו לכנסת, הורשע חוגי בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, ובניסיון לקבל דבר במרמה, בעת שכיהן כמנכ"ל מוסדות "אור החיים". על חוגי נגזרו שנתיים מאסר בפועל.

    • עוד לא מתביישים לטעון שהם מייצגים את הקב"ה.

      מלחמת קודש , 11/08/09 09:43

      אני מתבייש להיות חרדי כשאנשים קוראים לעצמם "חרדים".

      • כל הכבוד על הרשימה!!! (ל''ת)

        מאור, 11/08/09 09:48

        • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

          מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:27

      • ש''ס בכלל מוסלמים ומייצגים את אללה (ל''ת)

        אללה יוסטור!!!, 11/08/09 10:12

      • מלחת קודש הגיע הזמן שתצא מהארון (ל''ת)

        הקהילה תומכת, 11/08/09 10:27

      • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

        מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:26

      • כל הכבוד על המאמץ - מרענן הזיכרון לכל ה"שוכחים" (ל''ת)

        האזרח קיין , 11/08/09 11:37

      • חרדי ?-אתה ?-אתה להבדיל בטוח גוי ! יהודי חרדי-אינו מאשים יהודי אחר

        מעניין , 12/08/09 00:25

        על סמך חוקי הגויים,מה שמהווה עברה חמורה עפ"י התורה.
        רק על סמך הרשעה של בית דין-אפשר להאמין שיהודי אכן חטא.

        הנה מעט מהלכות לשון הרע,לפיהן ניתן ללמוד על היותך "חרדי" בעל לשון הרע,שאין לו חלק לעלם הבא,או אפשרות לעשות תשובה:


        ונראה פשוט שהטעם שהחמירה תורה כל כך בזה העוון, משום שמעורר בזה את המקטרג הגדול על כלל ישראל, ועל ידי זה הורג כמה אנשים בכמה מדינות.
        וזה לשון הזוהר פשרת פקודי (תרגום): יש רוח אחד שעומד על בעלי לשון הרע. כי כשבני אדם מתעוררים בלשון הרע, אז מתעורר הרוח הרע ההוא למעלה, וכאן נקרא סכסוכא, והוא שורה על התעוררות לשון הרע שאמרו אנשים. והוא נכנס למעלה. וגורם בהתעוררות ההיא של לשון הרע מוות והרס בעולם.
        אוי לאלו שמעוררים את הצד הרע הזה, ואינם שומרים את פיהם ולשונם. שאינם יודעים שבהתעוררות למטה תלויה התעוררות של מעלה, בין לטוב בין לרע. וכולם דוברי רכיל על העולם לעורר על הנחש הגדול הזה לדבר רכילות על העולם. והכול בגלל התעוררות לשון הרע, כשנמצאת התעוררות שלו למטה.
        ונוכל לומר שזו כוונת הגמרא בערכין: כל המספר לשון הרע מגדיל עוונות עד לשמים שנאמר "שתו בשמים פיהם, ולשונם תהלך בארץ". פרוש: אף שלשונו מהלך בארץ, אבל פיו שת בשמים. וכן מובא בתנא דבי אליהו שהלשון הרע שהוא מספר עולה עד כסא הכבוד. ומזה נוכל לידע את גודל החורבן שמחריבים בעלי לשון הרע את כלל ישראל.
        ועוד פגם גדול יש בלשון הרע. שעל ידי זה מונע את הדיבורים של קודש שהוא מדבר מלעלות ללמעלה.
        וזה לשון הזוהר הקדוש פרשת פקודי (תרגום): ומרוח הרע הזה תלויים כמה מעוררי דין אחרים. שהם ממונים לאחוז בדבר רע או בדבר טינוף שהאדם מוציא מפיו. ואחר כך מוציא מפיו דברים קדושים. אוי להם, אוי לחייהם, אלו בני אדם גורמים לאלו מעוררי הדין האחרים לשלוט ולפגום מקום הקדוש. אוי להם בעולם הזה, אוי להם בעולם הבא. כי אלו רוחות הטומאה לוקחים את דבר הטומאה שאמר פיו, וכשהאדם מוציא אחר מפיו דבר קדושה, מקדימים אלו רוחות הטומאה ולוקחים דבר הטומאה ההוא ומטמאים דבר הקדושה ההוא. והאדם אינו זוכה בה בדבר הקדושה, וכביכול נחלש כח הקדושה. עד כאן לשון הזוהר.
        וכאשר נעמיק בזה הענין נמצא עוד יותר, שהוא מגדיל הקלקול בכל העולמות ומחשיך וממעט אורן. על ידי שרגילות לכמה אנשים שכופלים את הלאו הזה מאות ואלפי פעמים במשך חייהם. כי אפילו עוון קטן כשיכפיל אותו הרבה פעמים נהיה בסוף כעבות העגלה כמו שצוח ישעיה (ה' י"ח) "הוי מושכי העוון בחבלי השוא וכעבות העגלה חטאה". והמשל מחוט המשי, כשיכפלנו מאות פעמים, וכל שכן בחטא הזה שהוא חמור מצד עצמו עד מאוד ורגילים לעבוד עליו מאות פעמים. שוודאי הקלקול הוא למעלה מאין שיעור.

        א. אם מספר לשון הרע,עובר על (דברים כ"ז כ"ד) "ארור מכה רעהו בסתר". שהפסוק מדבר על לשון הרע.
        ב. עובר גם כן על "ארור משגה עוור בדרך". וכוונת הפסוק הוא על מי שנותן מכשול לפני אדם אחר כדי שייכשל באיסור. וכמו פה שמכשיל את השומע בלשון הרע.
        ג. ואם חס ושלום נעשה הענין של שמירת הלשון כהפקר אצלו עובר גם על ארור נוסף שהוא (דברים כ"ז כ"ו) "ארור אשר לא יקים את דברי התורה הזאת לעשות אותם", שמדובר על מי שלא מקבל על עצמו את כל מצוות התורה ללא יוצא מן הכלל.
        ד. ואם חס ושלום סיפור לשון הרע על אביו ואמו עובר על ארור של (דברים כ"ז ט"ז) "ארור מקלה אביו ואמו".
        וידוע מאמר הגמרא (שבועות דף ל"ו.) "ארור שיש בו קללה, בו נידוי". לכן על האדם שלא נזהר בשמירת הלשון להיות חרד בנפשו שמא נידו אותו בשמים בגלל זה.
        ועוד כמה ענינים רעים נסבבים בגלל ענין זה של לשון הרע. כמו מידת האכזריות, ומידת הכעס שהוא עוון חמור. וגם לפעמים בא על ידי זה לליצנות ולשארי מידות רעות.

      • ואתה "חרדי" מתחזה,את מי אתה מייצג ?ומדוע אינך מתפלל ?-

        מעניין , 12/08/09 00:27

        אסור לספר בגנות חברו אפילו על אמת גמור, וזה נקרא בפי חז"ל בכל מקום: לשון הרע, (דאם יש בהסיפור שלו תערובות של שקר ועבור זה נתגנה חברו יותר, הוא בכלל מוציא שם רע, ועונו גדול הרבה יותר.) והמספר עבר בלא תעשה, שנאמר: (ויקרא יט, טז) לא תלך רכיל בעמך, וזה גם כן בכלל רכילות הוא.

        הלאו הזה שכתבנו שעובר בסיפור לשון הרע, הוא רק הלאו שכתוב בפירוש על עבירה זו. אבל יש עוד הרבה לאוין ועשין שעובר עליהם על ידי סיפור לשון הרע.

        המספר לשון הרע עובר ב"לא תלך רכיל בעמך", אם במקרה סיפור בגנות חבירו. אבל אם חס ושלום הורגל לעבור על עוון זה בקביעות, כמו אלו שרגילים לשבת ולספר דברי גנאי על אנשים, אנשים כאלה נקראים בפי חז"ל בעלי לשון הרע. ועונשן גדול בהרבה, כיון שהם עוברים על תורת ה' מתוך זלזול, ונעשה אצלם כהפקר. ועליהם נאמר בתהילים (י"ב ד') "יכרת ה' כל שפתי חלקות לשון מדברת גדולות".

        אמרו חז"ל על שלוש עבירות נפרעין מן האדם בעולם הזה ואין לו חלק לעולם הבא.. ואלו הן: עבודה זרה, וגילוי עריות ושפיכות דמים. ולשון הרע כנגד כולם. ופרשו הראשונים, שחז"ל מדברים על אלו שמורגלים בעוון זה של לשון הרע בתמידות, מפני שהדבר נעשה להם כהיתר מרוב הרגל.

        איסור לשון הרע שייך בין אם מספר עליו ממש בפיו, לבין אם כותב את זה במכתב. וגם אין חילוק אם מספר את הלשון הרע בפירוש, או אם מספר בדרך רמז. בכל אופנים אלו זה לשון הרע.
        ודע עוד, שגם אם גינה את עצמו תוך כדי גנות על חבירו, בכל זאת נחשב לשון הרע.

        אסור לספר לשון הרע על חבירו אפילו שהדברים אמת, ואפילו בפני אדם יחיד. וככל שיתרבו השומעים, כך גדול עוון המספר. כי חבירו מתגנה יותר, כיון שגנותו מתפרסם ליותר אנשים, וגם כי מכשיל יותר אנשים בשמיעת לשון הרע.

        ודע עוד כלל גדול ועיקר בענינים אלו של לדון לכף זכות. אם הוא רואה אדם שדיבר או עשה מעשה בין אם הוא דבר שבין אדם למקום, בין אם דבר שבין אדם לחברו, ואפשר לדון לכף חובה ולכף זכות. אם האיש ההוא ירא אלוהים, חייבים לדון אותו לכף זכות, אפילו אם מצד הדעת הדבר יותר קרוב לכף חובה. ואם הוא אדם בינוני שלפעמים נזהר מן החטא ולפעמים נכשל בו, אם הספק שקול - מצוה לדון לכף זכות. כמו שאמרו רבותינו ז"ל: הדן את חבירו לכף זכות, המקום ידיניהו לכף זכות, והוא נכנס בכלל מאמרו יתברך "בצדק תשפוט עמיתך". ואפילו אם הדבר נוטה יותר לכף חובה, נכון מאוד שיהיה הדבר אצלו כמו ספק ולא יכריע לכף חובה. ובמקום שיותר נוטה לכף זכות, ודן אותו לכף חובה, ועבור זה הלך וגינהו, מלבד שעבר על "בצדק תשפוט עמיתך", עוד עבר בזה על סיפור לשון הרע.

        ואפילו במקום שהכף חוב מכריע יותר, שמצד הדין אין איסור כל כך אם יכריעיהו לכף חובה, היינו לענין שיוסכם בעיני עצמו עליו שעשה שלא כדין. אבל אין למהר לילך ולבזותו אצל אחרים.

      • יראי השם נרדפים,ואתה רוקד על דמם ?-אתה גדול מהחפץ חיים ?

        מעניין , 12/08/09 00:30

        ודע, שאפילו לא בא עלי ידי הסיפור לשון הרע שום רעה לאיש ההוא, כגון שלא קבלו השומעים את דבריו, בכל זאת נחשב לשון הרע וצריך כפרה. ויותר מזה, אפילו אם הוא משער מלכתחילה שלא יבוא רעה למסופר מסיפורו, בכל זאת אסור לו לספר בגנותו.
        איסור סיפור לשון הרע שאסרה התורה, הוא אפילו על אמת , אפילו ביחידי, וכל שכן בשניים. כי בשניים העוון גדול יותר כיון שהשומעים מאמינים יותר, ונגרום יותר בוז למי שמסופר עליו.

        כשם שאסור לקבל לשון הרע אם שמע מאחד, כך הדין אם שמע משניים או יותר. ואפילו סיפרו לו דבר שאין נעשין המספרים רשעים בגלל שסיפרו אם הסיפור אמת, בכל אז אסור להאמין ולהחליט שזה אמת, כיון שלא חל שם עדות רק בבית דין.

        והוא הדין אם יצא קול על אחד שעשה מעשה או דיבר דבר שלא כראוי לפי התורה, בין אסור קל בין איסור חמור, אסור לקבל להאמין לזה, אלא רק לחוש עד שיתברר הדבר (בבית דין). ועל אחת כמה וכמה שייזהר מאוד אם רוצה לספר לאחרים, שלא יתכווין להעביר את הקול הלאה ולגלותו יותר.

        ודע שאיסור לשון הרע הוא אפילו על עם הארץ, כי גם הוא בכלל עם ה' וצבאותיו שהוציאם ממצרים, וכל שכן אם הוא תלמיד חכם, בוודאי המספר לשון הרע עליו עונשו גדול בהרבה. ואמרו חזל "כל המספר לשון הרע אחרי מיטתו של תלמיד חכם - נופל בגיהנם". ולפעמים נכנס בגדר מבזה תלמיד חכם. וידוע גודל עונשו של המבזה תלמיד חכם. והיצר הרע מסית לאדם שהאיסור הוא רק על תלמידי חכם של זמן הגמרא, אבל תלמידי חכמים של היום מותר לבזותם. והוא טעות גמורה. כי כל תלמיד חכם הוא לפי הדור. ואפילו בזמנינו, אם הוא יגע בתורה וראוי להורות וללמד - בגדר תלמיד חכם נקרא. והמבזה אותו אפילו רק בדברים, ואפילו שלא בפניו, עוון הוא, וחייבים עליו נידוי. וכל שכן אם התלמיד חכם הוא מורה הוראה בעיר, בוודאי האיסור חמור הרבה יותר. כי בעקבות סיפורו אנשים לא ייכלו לשאול אותו הלכות, אלא יפסקו לעצמם, ויבואו לידי קלקול.

        אסור לחרף ולגדף את המתים. וכתבו הפוסקים שיש תקנה וחרם קדמונים, לא להוציא לעז ושם רע על המתים. וכל זה אפילו אם המת עם הארץ. וכל שכן אם הוא תלמיד חכם, בוודאי המבזה אותו עוון חמור הוא. וחייב נדוי על זה. ואיסור ביזוי תלמיד חכם הוא אפילו אם מבזה את התלמיד חכם עצמו, וכל שכן שאסור לבזות את דברי תורתו.

        דע עוד, שאיסור לשון הרע הוא אפילו אם מגנה אותו בפני ישראל, וכל שכן אם מגנהו בפני נכרים. שעוונו גדול בהרבה, כי מלבד שהוא מבזה כבוד ישראל ומחלל כבוד שמים על ידי זה, עוד הוא גורם בזה רעה גדולה לחבירו. כי אם יספר על חבירו בפני יהודי דבר גנות, לא יאמין מייד לדבריו. אבל אם יספר על ישראל בפני נכרי, הנכרי יאמין לו מייד ויפרסם לכולם, ויסובב לו היזק וצער מזה.

        • "תלמיד-חכם שאין בו יראת שמיים - נבלה טובה הימנו" זה הגמרא אמרה לא אני!

          מלחמת קודש , 12/08/09 05:56

          אז מה עכשיו תגיד גם שחז"ל הוציאו לשון הרע על אנשים כדוגמת הרשימה שהבאתי הגורמים לחילול ה' ואין להם יראת שמיים בגרוש?!

          • אתה צודק-אתה ה"חרדי" היחידי בעולם,כל גדולי ישראל קטנים עליך-סליחה ..

            מעניין , 12/08/09 10:55

            ועל כל מילה שאתה מצטט ומעוות מן התורה-תענש כפליים בעזרת השם.

    • כל הכספים הלכו לצדקה, הם צדיקים. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:22

  • 10.

    כמה שמיתעסקים בזה יותר

    razefi , 11/08/09 09:34

    מוכיח מעל לכל ספק בניזרי אשם וישי לא היה צריך כך להעליב את הרוב האתני

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:28

      • מוחמד אליעוני LOL you remind me of the old men from the muppets show.. (ל''ת)

        Monty , 12/08/09 10:20

        • אנא מוש בארף אינגליזי, רוח מנהון שרמותא (ל''ת)

          מוחמד אליעוני, 12/08/09 18:12

  • 9.

    לשלול מהנשיא את זכות החנינה מנציגי ציבור

    אייל, 11/08/09 09:34

    יש לשלול מהנשיא את הזכות לחון אנשי ציבור כיוון שהוא נגוע בניגוד עיניינים כיוון שהנשיאים מגיעים מתוך המערכת הפוליטית יש כאן ניגוד עיניינים אם חייב לאיש או מתנקם בו במקרה הזה כנראה שפרס חייב קצת לעובדיה אז מ עניין מאד מה יקרה

    • הוא לא גנב, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:28

  • 8.

    ממש חשבנו

    יונתן, 11/08/09 09:25

    ממש חשבנו שאדמונד לוי הוא צדיק. חחחחחחחחחחחח
    הרי כולם יודעים שאדמונד לוי הוא:
    א. עיראקי. עיראקים כשהם רעים, אין יותר רע מהם!
    ב. עליק דתי. הרי הוא לא מתנהג לפי דיני התורה אז מה דתי בו?
    ג. תמיד, אבל תמיד, אדמונד לוי פוסק בקו חד סיטרי, נגד דתיים ונגד מזרחיים. תמיד תמיד תמיד.
    ועוד היד נטויה.

    • גזענים חשוכים ונבערים

      מיתמית , 11/08/09 10:05

      אחד כמוך זה ההוכחה הטובה ביותר.

    • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:30

  • 7.

    הזמן הגיע להחזיר את המרוקאים (לא כולם!) למערות וגאיות הרי האטלס שם מקו

    מרינה, 11/08/09 09:12

    מקומם עם העיזות והחרדונים.
    מתחיל להימאס מהטיפוסים הבכיינים האלו.
    שבמקום שהיוסף יקרא לכולם וישאל רק קושיה אחת-:איך קורה שדווקא הש''סניקים גונבים,
    משתחדים,מרמים והכי גרוע לא מספיק פיקחים כדי ל להיתפס?
    מראעשי משפחות הפשע דרך חייליהם ועד לנבחריו של היוסף כולם גנבים!

    • מה קרה מרינוש?,,,מרוקאי עשה אותך וזרק אותך? נפגעת? (ל''ת)

      מוסא, 11/08/09 10:04

      • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

        מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:31

    • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:30

  • 6.

    מעניין שויצמן ואולמרט יוצאים תמיד נקיים ודווקא ש''ס הם המושחתים.. (ל''ת)

    פלונית, 11/08/09 08:50

    • נכון...דפקו גם את הירשזון המרוקאי.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 09:45

      • את הירשנזון הסופר חזיר אי אפשר פשוט שלא להרשיע הו לפחות היה...

        לא מזרחי, 11/08/09 09:53

        צריך לקבל 8 וחצי שנים בכלא לפי הסקלה של בניזרי אם היו משלשים לחזיר הזה את העונש ומנקים לו שליש, אין ולא היה רשע ואנוכי שגונב מיליונים כמו הירשנזון שלא תרם לא מזמנו ולא מכספו לציבור כמו בניזרי שנכון שהוא מעד אבל זה בקטנה מול הירשנזון ובכלל זה כל כך מתגמד מול התרומה בחינם שנתן לציבור.

        • הם לר גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

          מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:35

    • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:34

  • 5.

    מוצא עדתי וכיפה סרוגה.די כבר

    מרדכי, 11/08/09 08:44

    מחד,השר אלי ישי מבקש חנינה,ומאידך השופט אדמונד לוי מכונה ''רשע וגס רוח'' ע''י אחיו של העבריין.זה יכול להיות רק אצל אנשי ש''ס.מה שמסמא את העיניים זה מוצאו העדתי של העבריין שלמה בניזרי וכיפתו השחורה.אגב :אני מזרחי נטו משני הצדדים ודתי טהור.

    • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:35

    • אם לוי היה מזכה את בניזרי היה נקרא צדיק הדור עי האח. (ל''ת)

      שיוכיח אחרת., 11/08/09 11:37

  • 4.

    אני מסכים איתו צודק במאה % (ל''ת)

    הפליה, 11/08/09 08:41

    • התכוונת 100% ואפליה

      מיתמית , 11/08/09 10:03

      לפי הרמה אתה מש"ס,
      בטוח שבתחום הקצבאות לבני הישיבות אתה טוב יותר.

    • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:36

  • 3.

    השד העדתי לא דעך מעולם אבל סוף השליטה של ''האליטה'' האשכנתוזית קרבה לבוא

    אבר, 11/08/09 08:29

    אלו הפירפורים האחרונים של אנשים אכולי שנאה עצמית רדופים בבצע אבודים בחושך טבועים בחומר

    • כאשר אני קורא את דבריך - ונחרד

      ישראלי חרד, 11/08/09 10:10

      אני מתחיל להבין מדוע חרב הבית השני

      • ומדבריך אפשר להבין מדוע קרתה השואה? (ל''ת)

        ., 11/08/09 10:46

    • לא הבנתי מה אתה אומר.-אבר

      רבא, 11/08/09 11:33

      כחצי אשכנזי טהור וחצי ספרדי איטלקי טהור. היינו ס'' ט א'' ט לא הבנתי מי המפרפרים ??באיזו שנאה הם אכולים ?? את מי הם שונאים.??
      באיזה חומר הם טובעים ? האם מותר ליהודי מזרחי לעבור על החוק מבלי להענש ?? נו באמת הרי המרוקאים טוניסאים הם מערביים-מגרב.לכל היותר צפוניים (צפון אפריקה.)אנא סלח לי הרי אני קצת מעורב עם תפיסה במגמת ירידה....

    • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:37

    • ביום שש''ס ועדר המעריצים שלה יהיו אליטה באמת אבדה המדינה.. (ל''ת)

      נהפוך למדינה ערבית משהו בין איראן לסעודיה, 11/08/09 12:12

  • 2.

    אתם מבינים למה אומרים שש"ס היא מפלגה שנבחריה ובוחריה מושחתים ומשחיתים?

    מיתמית , 11/08/09 08:16

    לא הגנב גנב אלא מי ששמנסה להכפיף "ניבחר" ש"ס לחוק הוא רשע.

    מפלגה שהיא בשורה איומה ובושה לכל אדם מוסרי, הגון ושומר חוק.

    • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:37

    • התשובה לשס/ישי ובינזרי :צמצום פערים(שכר,השכלה++)קדום בצבא,אקדמיה,ניהול (ל''ת)

      בכל תחומי העשיהה לרבות בתחום הרוחני יהודי דתי, 11/08/09 11:43

  • 1.

    הם ממש כמו זבובים על חרא... (ל''ת)

    aReminder , 11/08/09 08:11

    • מי החרא שעליו הזבובים?המנהיג הרוחני שלהם עובדיה (ל''ת)

      עבד כי ימלוך, 11/08/09 10:06

      • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

        מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:38

    • הם לא גנבים, הכסף הלך לצדקה. (ל''ת)

      מוחמד אליעוני, 11/08/09 11:38