• 60.

    הסיפור האמיתי

    לוחם, 14/08/09 01:29

    אשה ''יהודיה'' שוטטה בחורפיש בשכונה ליד המקום הקדוש . היא הייתה לבד. היא גרמה לתאונה במכוון ברכב שנהגה אישתו של פארס .
    דאגו שגם האירוע יצולם
    זו הרדיפה אחרי פארס ...לא רצו אותו איתם בצמרת הוא הפריע להם להתקדם .
    כך בחיסול ממוקד הורידו אותו
    אבל את עמאד הם מכירים הוא עוד יפתיע אותם ובגדול.

  • 59.

    מדרוזי חיי לחללים הדרוזים

    דרוזי, 12/08/09 17:07

    לחללים הדרוזים שקיפחו חייהם כדי להגן על מולדת היהודים, רציתי לומר לכם שהיהודים מונעים מאיתנו לבנות בתים על אדמות שלנו, מפקיעים לנו אדמות, מפטרים אותנו מעבודה, אין לנו אזורי תעשייה (למוסלמים ולנוצרים יש), אין תקציבים למועצות מקומיות, אין פיתוח אין כלום...גם לא כל כך יוצא לנו לשכב עם יהודיות כפי שאבותינו ציפו בשנות החמישים..אפילו זה לא..
    טוב רק רציתי לומר לכם חללים נכבדים, שאני מקווה ומאחל שקר לכם בקבר עם תולעים ונחשים כי אתם יצאתם מה זה פראיירים!! כי על טמטום צריך לשלם...ואנחנו משלמים ביוקר
    ולכל הבנות הדרוזיות שרוצות לשרת בצה''ל ושירות לאומי...בעצם אין לי מה להגיד להם רק כואב הלב איך עידה אצילה הפכה להיות עידה של כלבים לעם היהודי...

  • 58.

    וואו איזה תמיכה

    zse456 , 11/08/09 17:52

    לקצין בדרגה כזו אסור לשקר . לפארס לא מגיע כל הכבוד כי הוא שקרן, הוא תמיד משקר אך פשוט הוא לא נתפס,
    יש מי שמנסה לומר שהוא הודה מרצונו וצריך להחזירו לשירות , כמו הקצין שהופיע בתוכנית הטלויזיה בערוץ 1 של מר דן מרגלית וניסה להגן עליו בחירוף נפש גם אותו צריך להעיף מהצבא, כי אם הוא לוחם כל כך למען השקר מקומו לא בצהל שצריך להיות חף מכל וזה מעלה המון תהיות לגבי הקוד האתי ,לסיכום עם כל הכבוד לקציני צהל מי שלא יכול להיות אמיתי מקומו לא בצהל ..

    • אידיוט חמורר

      תימור, 12/08/09 22:42

      בערכים של צה''ל כתוב שקצין הוא אדם ואדם עלול לטעות שעימאד פרש הוא יצא גיבור תדע לך תמבל הוא לא הפסיד כלום אלא הצבא מי שהפסיד

  • 57.

    על מה גיבוי? על שלושת השקרים?

    מייק, 11/08/09 14:07

    אם היה מודה מיד היה מגיע לו (אולי) גיבוי, אבל הבן אדם שיקר שלוש פעמים אז על מה הוא רוצה גיבוי? על זה שקצין בכיר ביותר משקר?

  • 56.

    אדון פארס..לא למדת ?..השקר הטוב ביותר ..הוא האמת !!!!!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 14:07

  • 55.

    אחד הקצינים האמיצים בצה''ל אבל בלי יחסי אנוש

    פקוד שלו, 11/08/09 13:37

    אם הייתי בוחר ללכת אחרי מפקד בשדה הקרב זה היה תחתיו ותחת צ'יקו רצה הגורל ושניהם לא יהיו בשדה הקרב יותר (אולי צ'יקו והלוואי).

  • 54.

    אם הוא שיקר אז מקומו לא בצה''ל, נקודה. (ל''ת)

    פטימה, 11/08/09 13:25

  • 53.

    אחינו הדרוזים... אצל צ'יקו זה בסדר אצלכם לא.. (ל''ת)

    שווי זכויות, 11/08/09 13:14

    • באמת?

      אליקו, 11/08/09 18:33

      מה אתה מבלבל את המוח. ציקו לא בקש לפרוש וזה כן. פחד מהורדה בדרגה ולקבל פנסיה קטנה יותר. החליט לפרוש והבקשה התקבלה.סוף ספור.

  • 52.

    לקצין אסור לשקר. ואין מה להוסיף על כך. (ל''ת)

    חסיה, 11/08/09 12:47

  • 51.

    פארס ,תודה רבה לך

    גלילי, 11/08/09 12:47

    על שנים רבות של עשיה אמיצה והקרבה רבה לטובת בטחון מדינת ישראל.

    את זה איש לא יקח ממך ולא יישכח לך ,התקלה שקרתה לך תשכח עם הזמן.

    מאחל לך הצלחה בחייך האזרחיים.

  • 50.

    גיבוי לפארס

    ירון יאיר, 11/08/09 12:45

    לאיזה גיבוי מצפים ?
    הקצין שיקר,לשקרנים בכלל ובדרג פיקודי בכיר בפרט,אין מקום בצבא.
    אמון ואמינות הן מיסודות החיים בכלל והצבא בפרט.
    ביחידות מובחרות אולי גם היו יושבים בכלא על מעשה שכזה.
    שיגיד תודה שלא הורד בדרגה והפנסיה שלו לא תיפגע.

  • 49.

    היכה על חט

    יוסי כהן, 11/08/09 12:42

    אם כול הצער על היתפטרותו של פארס אני סבור שהוא החליט החלטה נבונה החלטה של מנהיג אשר היושר והדוגמה האישית עומד לנגד עניו. אן ספק שזו הפסד גדול לצבא שאדם כמותו אשר תרם את מרבית חיו בצבא ובעתיד עוד נכונו לא עליות בסולם הדרגות .אני מאחל לא שיצליח באזרחות כמו בצה'ל

  • 48.

    קצין וג'נטלמן! תודה על כל שהקרבת על הגנתנו!! עם הרבה כבוד!!! (ל''ת)

    הדודה קלרה, 11/08/09 12:38

  • 47.

    עם משכורת של תת אלוף שיקנה לה דיהטסו סיריון.

    lev.jack1 , 11/08/09 12:34

    למה שתסע לשוק על חשבוני.

  • 46.

    אייזנקוט יכול לנשום לרווחה!!!

    הדרוזי, 11/08/09 12:34

    בין כה אלוף פיקוד הצפון עם המקרה
    ולפניו לא אהב אותו ,וחיפש סיבה להיפטר ממנו
    הדרוזי עשה את שלו והדרוזי יכול ללכת לכל
    הרוחות .
    בגין עבירה שהעונש שלה קנס לא צריך לקבל התפטרות של קצין טוב עם יותר קבלות מאייזנקוט

    • לא נכון...יש הערכה מאוד גבוהה לחיילי העדה הדרוזית בצה"ל. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 13:21

  • 45.

    תודה תא''ל פארס על הגנתך על מדינתי, על ביתי, על חיי. (ל''ת)

    תל אביבית, 11/08/09 12:26

  • 44.

    הוא לא שיקר הוא גבר לא היה חייב להגיד כלום לא היו הרוגים לא פצועים אז

    דבורה, 11/08/09 12:24

    אתם פההבאתם אליו כפה אחד גדולה מקנאה הוא גבר משהו לא חשוב מה הנה עזב את התפקיד צהל יתחנן עוד אליו הוא יודע לעבוד לא לעשות דאוינים

  • 43.

    פארס

    מדן דוד, 11/08/09 12:18

    יש לגרש את כל הבדווים והדרוזים מצה''ל הם גייס חמישי תאמינו לי

    • ל 43

      חיים גבעתיים, 11/08/09 13:24

      ואני חשבתי שלטימטום יש גבול.אתה ההוכחה לכך שאין גבול לטימטום,ולרוע.

    • אתה פשוט מט..... !!!!

      יואל, 11/08/09 13:26

      אין לי מושג מה אתה עוזה בחיים או עשית בצבא אבל אתה פשוט ..... אין מילים להגדיר את ה ...... שלך.
      הם תורמים כל כך הרבה וגם נאבקים במאבק פנימי מול המשפחות שלהם.
      ושהם משתחררים הפ פתאום ערבים ולא נותנים להם יחס הוגן.
      מכבד את בדרוזים והבדואים.

    • תגובתך היא בושה. וגם חרפה. בוש והכלם לך. קראת עדויות של לוחמים איתו? (ל''ת)

      יהודיה, 11/08/09 13:30

    • חסר לך הרבה ידע לגבי הדרוזים.

      שוקי, 11/08/09 17:20

      אתה צריך להתבייש. אתה לא יודע אבל הם נימצאים במקומות הכי קשים, הם נהרגים, בשביל מי?

    • אין מחלוקת

      אתה צודק, 12/08/09 21:26

      אתה צודק נקודה
      אין לנו צורך בערביייייייים האלה

  • 42.

    בושה וחרפה

    חגי, 11/08/09 12:17

    לאיזה גיבוי בדיוק הכוונה ? אולי נעניק לו צל''ש ונכה על חטא ? קצין שסרח רבותי צריך ללכת הביתה ויפה שעה אחת קודם.

  • 41.

    תגובה

    דדו, 11/08/09 12:14

    אמ הו משקר אז הו האיה רגיל לשקיר

  • 40.

    עם כל הכבוד לתא'ל פארס ,כנראה שהשתן עלה לו לראש, וחשב שהכל מורשה לו.

    נאסר..איש צבא קבע דרוזי, 11/08/09 12:07

    הסיפור הגס עם נהגו. התנהגותו היוהרנית והגסה כלפי שוטרי משטרת ישראל בשעת תפקידם.וזילזולו בהוראות מנהליות בצה'ל.ובעיקר השקרים שהעיד במיקרים הקודמים .מצדיקים שחרורו מהפיקוד העליון בצבא ..== עצם היותו תא'ל דרוזי אינה מוסיפה או מורידה מהמעשים הנלוזים שעשה .

  • 39.

    אם זאת היתה טעות עימאד זכאי לכל הגיבוי וההתחשבות אם זה סיגנון אז אין

    יאיר, 11/08/09 12:00

    מקומו במנהיגות הבטחונית

  • 38.

    להעיףףףףףףףףףףףףף

    פראס, 11/08/09 11:58

    להעיף את הדוזים מהצבא.
    להראות להם הדרך החוצה!

    • רק עם הכח החזק

      אחד העם, 11/08/09 14:33

      אמר מי שאמר שהדרוזים אוהבים להיות לצד החזקים,אם חלילה היינו נחותים ,היינו רואים הדרוזים עם הערבים נגד היהודים מה עוד שיש להם שפה משותפת אחת ויחידה ולא היו מתפתחים כפי שפיתחנו אותם אנו

      היהודים

    • לטובת המדנה

      דרוזי, 11/08/09 17:55

      אולי אתה תעוף כי אנחנו נשארים בארץ וגם בצבא אנחנו חילק מהעם..[ לצערי אתה לא ]

  • 37.

    קצין בצבא שיש לו בעיה של אמינות מקומו לא בצבא

    ששון, 11/08/09 11:58

    לאדון הנכבד יש עבר של היתקלויות עים שוטרים ופדודים שלו.נוסף לזה תאונת דרכים ודיווח לא נכון.יש לסלק את האיש הזה מיד מהצבא.לכל אחד יש מחליף ויתכן שהמחליף יהיה טוב יותר ומוצלח יותר.

  • 36.

    הוא לא התפטר כי שיקר, הוא התפטר כי נתפס.

    עידן, שינקיניסטן , 11/08/09 11:57

    יש הבדל. די לצביעות. עאלק המצפון הציק לי.

  • 35.

    לא משקרים לאלוף נקודהההה

    יורם עמיר, 11/08/09 11:51

    בטח ובטח לא תת אלוף. אם היה אומר את האמת היה מקבל 100 שקל קנס. למה לשקר? למה לרמות? למה לעזאזל קצין שמרוויח כל כך הרבה כסף לא קונה לאישתו רכב?

  • 34.

    גיבוי? על מה גיבוי?

    גבי המגבה, 11/08/09 11:47

    על שקר
    לא מספיק הגיבוי, ועוד איזה גיבוי,שקיבל משך שנים לשטויות שעשה. שמשיהו אחר (שאינו דרוזי) היה טס עליהם כמו טיל מהצבא.
    הגיבוי נגמר

  • 33.

    לכל הצדיקים.

    חפ''ש מילואים, 11/08/09 11:40

    מה אני אגיד לכם, אני פשוט נפעם מרמת היושר, האמינות והצדק של כולם במדינה הזאת.
    צה''ל הפך להיות הגוף הכי שקרן, מטייח, מתועב, מסואב, פוליטי ומכסת''ח שיש לנו במדינה.
    מישהו שילם על זה שאכלתי מנות קרב ימים שלמים ב''חומת מגן'' בתוך תחומי מדינת ישראל? מישהו שילם על ה פ ק ר ת ו של החייל גלעד שליט? מישהו שילם על ה פ ק ר ת ו למוות של מדחת יוסוף בתוך תחומי מדינת ישראל?
    מישהו משלם על הבזבוז המשווע של משאבים בצבא?
    הצבא הפך להיות קרש קפיצה לתפקידים פוליטיים בעיקר.


    א. לא אני לא דרוזי
    ב. עימאד פארס אתה אידיוט (סליחה) אם חשבת שתקבל איזה שהוא גיבוי ועוד יותר אידיוט (פעמיים סליחה) על כך שהחלטת לפרוש בגלל שטות כזאת
    ג. אני ממש לא מתפלא וגם לא מצפה מאלופי הפיקוד ומהרמטכ''ל לכלום! (עכשיו כשהתפנתה העמדה?!)

  • 32.

    קצין אלים ולא אמין, אלמלא היותו דרוזי היה עף כבר לפני שנים (ל''ת)

    זאב, 11/08/09 11:36

  • 31.

    גם מלכא היה מח''ט גבעתי, צריך להתפטר

    אני אני אני, 11/08/09 11:35

    מלכא, איש נטול ערכים, פוגע בצבא הרבה יותר.
    איש קטן, לוחם עלוב, וקצין דפוק.
    דוגמאות לא חסר.
    מלכא, לך הביתה, אתה לא לוחם, אתה לא-חם.

  • 30.

    להפרד בכבוד מתת אלוף עימאד פארס

    כנסו, 11/08/09 11:28

    אדם שמקדיש את חייו למדינה וקושר את עתידו
    ועתיד משפחתו לקרירה בצהל תוך הקרבה גדולה
    סיכון עצמי ועל חשבון חיי המשפחה במשך שנות
    חיים ארוכות בהחלט אפשר לסלוח לו על מעשה שטות חד פעמי במיוחד כשמדובר באדם ולוחם מעולה שמעטים הם האנשים באיכותו בחברה הישראלית כיום. בהחלט היה ניתן להסתפק בהערה
    בתיקו האישי ולתת לו בבא היום לפרוש מצהל
    בדרגת אלוף (בפקוד העורף אספקה וכד')בכבוד
    הראוי לו. אם עדיין אפשר לתקן אזי הדבר כידאי לתועלת כל הצדדים.

  • 29.

    רבני ערים וישובים משקרים במצח נחושה ואיש לא מפטר עותם (ל''ת)

    מאוכז, 11/08/09 11:26

  • 28.

    כפויי טובה??

    דרוזי, 11/08/09 11:20

    באמת אם היה יהודי הייתם זורקים אותו לכלבים
    לאחר שכמעט שילם בחייו בהרבה אירועים
    על מה על עבירה מנהלתית שיש מקום לשנות
    הניחות השימוש ברכב
    תתבישו לכם ותזכרו שאיך תטפלו בבעיה גם
    בתקשורת וגם במערכת הצבאית כך המוטיבציה
    לשרת יחד איתכם תהיה בקרב הדרוזים

    • לדרוזי מ28 : גם ציקו תמיר יעוף!! (ל''ת)

      צפצפ, 11/08/09 12:55

  • 27.

    לא קיבל גיבוי מהמערכת?? אין לכם טיפת בושה!!

    תותו, 11/08/09 11:20

    כל קצין אחר ,יהודי עם קופת שרצים מעל גבו כמו עימאד פארס היה עף מהמערכת כמו טיל אחרי העבירה השניה, בגלל מרקם היחסים בין העדה הדרוזית וצהל מחלו לו, אבל האיש עבריין מועד, אז שיילך לייצר שמן זית

  • 26.

    איזה גיבוי הוא צריך לקבל? אמינות היא ערך עליון בצה''ל (ל''ת)

    דומדום, 11/08/09 11:06

  • 25.

    הוא גם שיקר כשפיקד על הגירוש בגוש קטיף

    הייתי על גג בית הכנסת, 11/08/09 10:57

    עוד אחד שקיבל את עונשו

  • 24.

    פארס כשלת בערך הכי חשוב: אמת ורק אמת! אתה בושה למדינה וצהל!!! (ל''ת)

    ירון, 11/08/09 10:56

  • 23.

    דווקא קיבל גיבוי - ועוד איך קיבל!

    חפ''ש, 11/08/09 10:53

    הבכיינות של ה''מקורבים'' איננה במקומה. הקצין עלה יפה בסולם הדרגות והגיע לדרגת תת-אלוף - דרגה בכירה לכל הדיעות.(בצבאות זרים בריגדיר-גנרל נחשב כמעט לסגנו של השוכן במרומים).
    חבל שרבים וטובים, בצה''ל ומחוצה לו, אינם מבינים שעצם ההעלאה בדרגה היא מתן הגיבוי. הרי זו הדרך שבה מביע הצבא את הערכתו, הוקרתו ואמונתו בקצין.
    בצבאות זרים קצין נדרש להיות גם ''ג'נטלמן'' - על כל המשתמע מכך. אולי כדאי שנלמד מהם מה פירושו של ''קצין''.

  • 22.

    תמיר לתשומת לבך

    אבי הדרומי, 11/08/09 10:40

    עכשיו צ'יקו תורך..

    • תקבל כמו גבר (גם אם אתה לא)

      פקודך לשעבר, 11/08/09 11:12

      גם אתה שלום ולא להתראות.

  • 21.

    יצא גבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    bahary5 , 11/08/09 10:32

    אוי לאשה המפתה.בכל הצרות של הגברים
    תמיד יש יד אשה.
    מאז אדם וחווה היא מביאה צרות על העולם.
    אבל אי אפשר בלעדיה.
    מה שהן לא עושות תמיד נסלח להן.......

  • 20.

    לא צריך בצבא מפקד שמשקר לאלוף גם אם הוא סופרמן (ל''ת)

    ישראלי שפוי, 11/08/09 10:22

  • 19.

    אולי אףאחד לא אשם בפרשה הזו אלה רק אישתו (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/08/09 10:06

    • מה...הוא שכח שהוא תת - אלוף ?...שיקר כאחרון הטוראים.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 13:18

      • נכון מאוד הוא לא היה צריך לשקר אבל הי א שהוא לא היחידי במערכה בנושא (ל''ת)

        פקק תנועה , 12/08/09 08:38

  • 18.

    הפרשות המביכות הללו הם הפסד של כולם (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/08/09 10:02

  • 17.

    התפטרות תא''ל פארס

    משה, 11/08/09 10:01

    האיש הינו לוחם משכמו ומעלה והגיע לתפקיד השדה הגבוה ביותר אחרי עשרות שנים בצבא.
    הבחור טעה בכך שחרג מההנחיות ונתן לאשתו לנהוג. הבחור נלחץ ושיקר וזה לא לעינין, מדובר בנושא מינהלי שמחייב דיווח אמת כמו כל דיווח אחר במיוחד כאשר מדובר באיש צבא ומפקד המשמש דוגמא. . נכון. לא תקין.
    האם זו סיבה להשפילו ?
    תנו כבוד לאיש היקר הזה ולעדה הדרוזית כולה ושחררו אותו מהצבא בצורה המכובדת ביותר.
    אני הייתי מציע לרמטכל ולשר הביטחון שלא לקבל את ההתפטרות ומשתמש במקרה זה להראות כי גם הצבא טועה ומשנה את ההנחיות לגבי זכות השימוש בני משפחות קצינים בכירים ברכב צמוד.

  • 16.

    סליחה אבל כשאני הייתי מפק"צ בבה"ד 1 לימדתי את הצוערים שלי שאמינות זה

    יודע-דבר , 11/08/09 09:54

    קודם כל. איזה מסר היה מעביר הרמטכ"ל לקציניו, נגדיו וחייליו אילו היה אומר שמותר לשקר, ועוד לאלוף?!
    שני צוערים בסה"כ יצא לי לתפוס על חוסר אמינות, שניהם הודחו מקורס קצינים, ללא אפשרות לחזור לקורס.
    גם אח"כ בתפקידים אחרים שהתקדמתי אליהם אמינות היתה קודם כל.
    איך ניתן לסמוך על מפקדינו אם הם יכולים לשקר במצח נחושה?
    גם לו היה מדובר בקצין הכי איכותי בצה"ל, אחרי ששיקר, אין דרך חזרה.
    שלום, שלום, ושיהיה בהצלחה.

  • 15.

    אישה בונה אישה הורסת (ל''ת)

    חייל משוחרר, 11/08/09 09:52

  • 14.

    " דחפו אותו להתפטר "? .... איזה מסר יעביר לפקודיו אחרי ששיקר ? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 11/08/09 09:50

  • 13.

    איזה גיבוי הוא מחכה? הוא צריך להיות בכלא אם לא היתה לה תאונה

    aldo55 , 11/08/09 09:49

    היא נוהגת מאז ומתמיד בניגוד לחוק ובזבוז משווע לצה"ל שתקציבו דחוק
    צריך להוריד לאנשי הקבע את הרכבים חינם
    יש לתת להם נהג אשר יחזיר כל יום את הרכב לבסיס כמו שהיה פעם שצהל היה חזק עם רבע תקציב
    הים כל בעלי הדרגות הללו הם פקידים זוטרים

  • 12.

    השקר, הפחדנות והבריחה מאחריות הפכו סימן ההיכר של הישראלים. (ל''ת)

    רעמסס, 11/08/09 09:45

  • 11.

    ה''מקורבים'' לבוחבוט כנראה מתלוננים, האחרים מבינים היטב

    בוחבוט תסתכל במראה, 11/08/09 09:44

    שפארס צריך ללכת הביתה בשקט ומהר.

  • 10.

    מדוע סלחו למפקד חיל הים שהתרועע עם זונות במועדון

    שושנהפרידמן, 11/08/09 09:44

    לדעתי, פגיעה בעדת הדרוזים שתורמת לבטחון אשכנזי חייב לסלוח. כל אדם אומר שקר לבן.
    מדוע להקשות על פארס. מדוע סלחו למפקד חיל הים שהלך עם זונות במועדון מפוקפק
    מדוע ?????????

    • מה שמפקד חיל הים עושה כאדם פרטי זה עניינו הפרטי, אתה רכלן ומדבר לא

      יודע-דבר , 11/08/09 09:58

      לעניין בכלל. אילו עבר על החוק בהליכתו למועדון חשפנות (ולא בית זונות, כפי שכתבת בהודעתך) המשטרה היתה עוצרת אותו.
      אם זה חוקי אז אל תדחוף את האף שלך לעניינים לא לך.
      תא"ל פארס שיקר לאלוף, בקשר לרכב צבאי.
      יחי ההבדל.

      ועדת הדרוזים לא קשורה בשום צורה למקרה הפרטי הזה. לא מענישים את הדרוזים, אלא מענישים שקרן אחד, שבמקרה הוא דרוזי.

      • חייל אנו אדם פרטי - גם פארס ''שיקר-לדקה'' כאדם פרטי (ל''ת)

        אל תיתמם, 11/08/09 11:08

      • גם מפקד חיל הים שיקר לגבי ביקוריו במועדון

        החייל שוייק, 11/08/09 11:23

        טען שזו היתה מעידה חד פעמית למרות שזה לא היה כך. נכון שמה שקצין עושה בזמן הפנוי שלו זה עניינו, אבל דחילכום אלוף גם צריך לשמש דוגמא.

    • מה הקשר? ממתי נכנסים לחדר המיטות של מפקדים? (ל''ת)

      מפקחי המוסר?, 11/08/09 10:59

    • פארס הוא כתם לצהל וכתם לעדה

      איש, 11/08/09 11:41

      קודם כל מפקד חיל הים לא שיקר ולא עשה שום דבר אסור, פארס גם שיקר וגם עבר על הפקודות ולא בפעם הראשונה, וכדאי לעדה הדרוזית המכובדת להפסיק להיות מקופחת כי לא מקפקחים אותה אלה רק אנשים כמו פארס מכתימים אותה

  • 9.

    מי שמשקר מביא על עצמו שקרים נוספים - יש מחיר לשקר.

    דינה, 11/08/09 09:42

    חבל שהוא מעד ככה , אני מקווה שלא יעשו עליהום על העדה הדרוזית הנהדרת בגלל המקרה .

  • 8.

    צריך היה לעשות כמו עם הקצין האחר. הורדה בדרגה ולהישאר בצה''ל. (ל''ת)

    לא היה צריך להתפטר. מנטליות שונה משלנו, 11/08/09 09:41

  • 7.

    פארס היה צריך לעוף מהצבא לאחר שתקף ופצע את נהגו

    מיכל, 11/08/09 09:34

    אם על זה הוא לא עף, זה מראה כמה הצבא שלנו אלים וחסר מוסר !

    • צודקת - מה שנכון נכון! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 11/08/09 10:02

  • 6.

    מקרה קשה . הפסד גדול לצה"ל . אבל אין לא מקום בצבא לאחר ששיקר למרות שהו (ל''ת)

    dodgadi , 11/08/09 09:27

  • 5.

    תגידו, רק אני חושב שפארס היה צריך לעוף מזמן מזמן?

    המלך הוא עירום!, 11/08/09 09:20

    עימאד פארס הוא לוחם מהולל, עתיר זכויות ועטור אותות גבורה ומלחמה, ואעפ''כ אדם עם דפוסי התנהגות בעייתים מאוד, שהתגלו לכל אורך שירותו הצבאי, ובייחוד בשנים האחרונות. ראו הפרשות בהן הסתבך עם משטרה אזרחית, פרשת המחסום בכניסה לאילת ועוד. כל מי ששרת תחת פיקודו יכול לתאר לוחם מעולה, מפקד שטח מצטיין, שנלך אחריו בקרב באש ובמים, אבל במקביל אדם גס רוח, קריזיונר על גבול האלימות, מילולית ודאי ולפעמים פיזית (שאלו את הנהג שלו שחטף ממנו סטירה).

    לכל זה מצטרף כרגע עניין השקר, שנשנה ונשלש, פעם בטופס ופעמיים בפרצופו של גדי אייזנקוט.

    האם הוא ראוי להיות מפקד בצה''ל?

    • האם צהל לא שיקר. אולמרט לא שיקר ? כולם משקרים

      תל אביבי אילן, 11/08/09 09:45

      מדוע נסלח למפקד חיל הים. אין צדק

    • מי ששמשקר ומטייח אינו ראוי להיות מפקד בצה''ל- אבל היו להם מורים טובים. (ל''ת)

      רעמסס, 11/08/09 09:47

  • 4.

    פאריס

    אלמוני, 11/08/09 09:17

    מהיכרות אישית איתו הוא אדם נדיר, רגיש ובעל ערכים. זהו אובדן לצה''ל ולמדינת ישראל לאבד אדם כזה.

    • ''רגיש ובעל ערכים''!?????????

      מיכל, 11/08/09 09:54

      תקיפת נהגו, קללות לחייליו, ירי על בעלי חיים!!!!!!!
      ממש ערכים
      תגיד איפה אתה חי?

      • אצלנו בעדה זה רגישות וערכים (ל''ת)

        חור פיש-פיש, 11/08/09 11:45

  • 3.

    הו מה רבו ניפלאותיך ה' (ל''ת)

    י, 11/08/09 09:15

  • 2.

    מפקד

    a_lef , 11/08/09 09:14

    שמרלה מפקד לא משקר בכל קורס פיקודי למדנו לדווח אמת וכמה זה חשוב אז בבקשה מעד טעה שגה תקרא לזה איך שאתה רוצה אבל המפקד שיקר והוא הולך הביתה אז מה לאישתי יש רישיון טייס אולי שתעשה סיבוב במסוק שלי?

  • 1.

    אין לי צל של ספק ש''קצינים בפיקוד צפון'' שיקרו וישקרו! שלא ישחקו אותה

    בר, 11/08/09 09:12

    שלא יעמידו פני תמימים.
    מי שרצה את פארס מחוץ לצבא חיכה להזדמנות ונכנס בו.
    זה לא היה קורה למפקד יהודי-כשר-טהור כמו שאתם כולכם אוהבים כאן במדינה הגזענית הזו!

    • לקחו לי! אכלו לי! שתו לי!

      יודע-דבר , 11/08/09 10:00

      מה הקשר דתו של מר פארס?
      הוא שיקר ועל זה נענש.

      • יד על הלב אתה אומר שהעונש הזה היה ניתן לכל קצין ששיקר?! (ל''ת)

        בר, 11/08/09 10:30