• 115.

    הבעיה שלא עשינו התנתקות מעזה

    פנדה , 12/08/09 13:27

    במקום להפוך את עזה לחלק ממצרים, השארנו אותה כשטח אקסטריטוריאלי בין שתי המדינות, ואנחנו מספקים לה חשמל, דלק וכו' - וכך גם התביעות שלהם מאתנו (ישראל צריכה לדאוג לנו). במקום להתנתק כפי שאורי דן ז"ל הבטיח לנו בשם שרון - "התנתקות אכזרית" בעצם רק הצד שלנו יצא והצד שלהם נשאר בישראל - במקום שיחזור חזרה למצרים. גירוש אלפי יהודים לא הביא לשום תוצאה מבורכת.

    • אתה צודק ברמה העקרונית,אבל ברמה המעשית יש שני מכשולים להתנתקות כללית:

      panacea , 12/08/09 13:51

      ראשית,עלינו לפקח על הסחורות הנכנסות לעזה,לנסות למנע עד כמה שניתן התחמשות שתסכן את קיומנו.
      שנית-מצריים אינה מוכנה לסיפוח עזה אליה (נכון שכמו שנהוג לומר: זו הבעיה שלהם..)

  • 114.

    לפעמים אני שואל את עצמי האם לאנשים כמו שם אור יש שכל

    שלומי111 , 12/08/09 13:18

    ההפרדה "הכ"כ טובה" שהוא מדבר עליה הכניסה מיליון אזרחים תחת קסאמים ,גרמה להרוגים ופצועים(אזרחים וחיילים) איפשר לחמס להתחמש ולהתחזק, אישפר לאיראן להיות נמצאת על גבול ישראל והביא מבצע צבאי גדול ביותר(עופרת יצוקה).
    להזכירתכם ההפרדה הזאת הייתה אמורה להביא שלום או לפחות רגיעה.
    ויש עוד אמשים פתטים שרואים בזה מהלך חיובי שיש לבצע פעם נוספת.

  • 113.

    """יש ליצור הפרדה בין מכשירי ההחיאה לשרון,נמאס לי לממן את זה"""" (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 12/08/09 12:34

  • 112.

    הפרדות זה טוב- ה"פלסטינים" לירדן וערביי "ישראל" יחד איתם (ל''ת)

    עמודי , 12/08/09 12:19

  • 111.

    ביל בארוד ביל בארוד ביל בארוד אשראיל תעוד (ל''ת)

    נחמיה , 12/08/09 12:09

    • ------------בילאדי בילאדי----------------- (ל''ת)

      נחמיה , 12/08/09 12:10

      • כול עראבי שאהיטן רוח מין הון ביל פקיסטן (ל''ת)

        נחמיה , 12/08/09 12:12

        • ------------------בילאדי בילאדי--------------- (ל''ת)

          נחמיה , 12/08/09 12:13

  • 110.

    עוד התנתקות זה ברכה!

    מלחמת קודש , 12/08/09 09:47

    רק כך תוכל להיות התשתית מוכנה לפלישה עתידית של מיליציא יהודית עצמאית לשם ללא ציפורני הבג"ץ ושלום עכשיו נעוצים ביהודים שישחררו את כל השטחים הכבושים ע"י ערבים

  • 109.

    כדאי לנסות

    משה קלוגמן, 12/08/09 08:02

    לוי אשכול אמר, אחרי 67, שאין לנו שום עניין להחזיק טריטוריות עם אוכלוסיה עויינת: כל מה שהוא רצה זה הסדר שישרת את האינטרס שלנו. אחרי כמה שנים התחיל להיות נוח להחזיק טריטוריה נוספת וכוח עבודה זול, והחזון של ארץ ישראל הגדולה התחיל להתבסס. כדאי היה לנסות לנצל הזדמנות הסטורית ולהפיק את מירב התועלת, על בסיס של שיקולים אובייקטיביים. על אותו הבסיס בדיוק מסתבר שבימינו המחיר של שליטה ושיטור גבוה בהרבה מהתועלת. אם לא היו שיקולים רגשיים ודתיים בתוך המערכת, היו כל היהודים הטובים אומרים ''למכור'' את ה''נכס'', שמביא כל כך הרבה צרות. אני מצטרף לתומכים ברעיון ההתנתקות: קוי גבול מסדיר בצורה מעשית את העובדות של ריבונות וזהות לאומית: הוא יעניק לצה''ל הוראות פשוטות וחד משמעיות בניגוד לאתגר המבלבל והבלתי אפשרי להשליט חוק ישראלי על אוכלוסיה עויינת.

  • 108.

    אולי הערבים צודקים - ההפרדות של היהודים מארץ ישראל היא הדבר הנכון (ל''ת)

    יש לי הרגשה שהוא בכיוון של הפלשטינים, 12/08/09 07:26

  • 107.

    ולא רק מהפלסטינים, גם מהדתיים, כמה שיותר מהר, יותר טוב

    Mother Superior , 12/08/09 06:37

    3 מדינות ל 3 עמים.
    שהם ישברו את הראש על ירושלים, מה אנחנו צריכים אותה?
    מצדי, ש 2 העמים האלה ישמידו האחד את השני, זו לא בעיה שלי, רק שלא יערבו אותנו.

    • מה עשו לך הדתיים ?

      שששבשש , 12/08/09 07:15

      התכוונת לחרדים או ש"ס?
      טוב ש"ס זו באמת צרה צרורה .
      צרת רבים ונחמת טיפשים .

    • חחחח מי זה אותנו? 100 אנארכיסטים מכיכר דיזנגוף?

      פנדה , 12/08/09 13:32

      כזכור לך, חברים שלך הם אלה שנוהגים להתפוצץ בדיזנגוף, לא ה"דתיים".

  • 106.

    הכתב כנראה התנתק מהמציאות לגמרי -- חיי בנידמה לי

    Ehad Haam-Zionist , 12/08/09 01:18

    ואולי עדיף שיתעסק בעבמי"ם.

    מחר ההזוי יציע לוותר כליל על א"י ומדינת ישראל.

    שם אור עדיף שתצטרף לאנטישמי אבו מאזן - אני בטוח שתמצאו מטרות משותפות.

  • 105.

    צריך להיות מוכנים למלחמת טילים כוללת

    ג'קסון , 12/08/09 01:15

    במסגרת המילחמה ניתן יהיה לגרש כפרים של ערבים מעבר לנהר.גם מבחינה גאוגרפית טופוגרפית ופנגשואיסטית טבעי שהנהר הוא הגבול.

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      בארץ ישראל אנו מכריזים ..., 13/08/09 00:38

  • 104.

    לו רק גם פעלנו לחיסול חמאס. הכל היה נראה יותר טוב. (ל''ת)

    Jerraysi , 12/08/09 00:30

  • 103.

    צודק.להיערך בקו הגדר,בלי ערבים,ולשמור כוחות לאורך הירדן ונקודות אסטרט' (ל''ת)

    יהודי ציוני לאומי, 12/08/09 00:26

  • 102.

    משפטים ללא קשר לוגי

    ללא חשיבות, 12/08/09 00:14

    בכתבה אין נקודת אחיזה במציאות, גיבוב מילים ללא תוכן,לא קשור לכלום, לא מובן מה אתה רוצה לכתוב חוץ מלשבח את ההתנהלות ההזויה של שרון, אני כמובן שבעד ההתנתקות אפילו מירושלים אבל בצורה מסודרת ואחראית ולא במחטף .אדון שם אור, בבקשה לרכז את המחשבות שלך לפני שאתה מגבב מילים , כדאי שהמשפטים שלך יהיו בעלי משמעות כלשהי.

  • 101.

    ההנתקות היתה אחד המהלכים והטובים ביותר שנעשו כן מאז מלחמת 6 הימים (ל''ת)

    חלוץ מרכזי, 11/08/09 23:57

  • 100.

    מסתבר, שהשמאל ''צודק'' גם כאשר מוכחת טעותו!

    שאול א., 11/08/09 23:53

    וזה רק משום שאנשי השמאל למעשה אינם חייבים דין וחשבון לאף אחד, גם לא לעצמם. הם קובעים את הנורמה, הם קובעים את העובדות, הם מגדירים את השאלה והם גם עונים עליה, בלי כל קשר לשאלה.
    אם כך, מה הפלא שהם אף פעם לא טועים, וגם כאשר טעותם מוכחת באלפי טילים, הרוגים, פצועים גם בצד השני, הם עדיין צודקים. לפחות מבחינתם.
    והרי אין זה סוד - בישראל יש בחירות אחת לכמה שנים. ממשלות מתחלפות, הימין נבחר, אך השמאל תמיד שולט בישראל, גם כאשר הוא באופוזיציה.
    וזאת משום שהימין יודע לנצח בבחירות, הוא לא יודע לשלוט.

  • 99.

    יש לנתק את חולי הכלבת השמאלניים מעטיני הכסף הציבורי (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 11/08/09 23:45

  • 98.

    איראן במצר האחורית-אז מה? מטורף כמו חרגול השם-אור הזה (ל''ת)

    א מ רול, 11/08/09 23:21

  • 97.

    הכשל הלוגי של תפיסת 2 המדינות - הפיתרון הפרדה חד צדדית -

    שחר, 11/08/09 23:17

    אם הזמן פועל לרעתנו הוא פועל לטובת הפלסטינים בגלל סכנת הסיפוח והפיכתנו למדינה דו לאומית (קדאפי קרא לה ישראטין)
    הפלסטינים לא יסכימומ לחלוקה. מסקנה, אנו צריכים ליזום מהלך של הפרדה חד צדדית כשלב ראשון לפני חזרת האופציה הירדנית שתי גדות לממלכת ירדן ובנתיים נתנהל מול אוטונומיה פלסטינית(בלי התנחלויות)

  • 96.

    צודק 100% הכותב. נסיגה חד צדדית היא הסיכוי היחיד להציל את הרוב היהודי! (ל''ת)

    אדם שפוי., 11/08/09 23:10

    • על אוניית המעפילים אקסודוס היה רוב יהודי מוחלט.

      ג'קסון , 12/08/09 01:21

      מה אתה רוצה לחלק את ישראל כל פעם שאתה מאבד רוב?הגיע הזמן שהישראלים יתחילו להתנהג קצת כאזרחי העולם .ישראל היא מהים ועד הירדן זהו גבולה ולערבים יש אפשרות לחיות באוטונומיה.

  • 95.

    לא פסו עמומים ואימבצילים מישראל-ההתנתקות שגויה להחריד (ל''ת)

    א מ רול, 11/08/09 23:10

  • 94.

    איזה אומץ יש לך!!!!!!

    שם המשתמש כבר תפוס , 11/08/09 23:06

    לומר דברים הזויים על הגירוש מהגוש.
    תהיה חכם כמו שאר חבריך שהורידו פרופיל והפנימו את גודל העוון שעיצבתם לנו ותחריש.
    לא תמצא מפקד בכיר אחד או חייל פשוט אחד שיסכים את השטויות המתנשאות שאתה מפיח כאן.
    תפסיק עם הדה-אנטליגצייה שאתה מנסה לעשות לטוקבקיסטים ברשת-צא מהקונספירצייה שאנחנו מושתלי ביון ומפלגות,כאן זאת במת העם לומר מה הוא חושב על קטני אמונה וחסרי לאום כמוך.
    הניסיון העלוב שלך ליצור כאן תסריט הפוך מהמציאות לא יצליח.
    הגירוש מגוש קטיף היה רע מאד לעם ישראל ובהחלט אחד האסונות הנוראים שחווינו-וחווינו המון.את העונש שלמה ומשלמת כל ישראל ובראשם המתישבים הציונים האמיתים והתמימים שנשלחו למשמה בלתי אפשרית לצבוע מדבר לירוק ועשו את בהצלחה העולה על כל הצלחה סקטוריאלית אחרת ושרון המושחת באופן אירוני הוא הוא שפיקד ואחראי על הנזקים ובראשם הנזק של קרע העם-כי העם קרוע ואנשים כמוך,מר שם אור רק מלבים את האש.
    איני מבין מדוע אינך הולך לממש את יכולות הכתיבה המדהימים שלך במקום אחר כמו קנדה למשל.?
    מה לך ולי ?

  • 93.

    אני לא מאמין...

    ירון, 11/08/09 23:05

    אני לא חושב יונתן שם אור. ההיתנתקות היא היתה אסון!!!! ואתה אסון יותר גדול!!!

  • 92.

    עיניים להם ולא יראו אוזניים (ל''ת)

    דניאל, 11/08/09 23:01

  • 91.

    אולי כדאי להמשיך, לתקן ולנצל את מהלך ההתנתקות:

    ק סוקר, 11/08/09 22:58

    על ישראל לאפשר לחמס לסלק את עבאס ולרסק את הפתח, גם ביהודה ושומרון, בדרכם לביטולה של הרשות הפלשתינית ולמחיקתה ממפת ותודעת העולם.
    בכך תפתח הדרך לממלכת ירדן להשתלט על הענינים כמדינה היחידה של כל ערביי פלשתינה רבתי.
    משנפטרו מהרשות הפלשתינית, על ישראל וירדן להסכים על הגבול בינהן ביהודה ושומרון ואולי לותר על עזה למצרים שידעו לעשות שם סדר בלי בעיות.
    כל התושבים, יהודים וערבים, ימשיכו לחיות בשלום במקומותיהם ואף אחד לא יצטרך לזוז מביתו או מאדמתו. על ישראלים שיהפכו בכך לתושבי ממלכת ירדן לקבל זכויות ותנאים כמו של הערבים בישראל.
    ובא שלום על ארץ ישראל.

  • 90.

    תגיד לי, אתה כזה אידיוט?

    שמוליק, 11/08/09 22:48

    אנו אוכלים את פירות הביאושים של ההתנתקות עד היום: עליית מדרגה ביכולותיו של הטרור, החלשת כוח ההרתעה של ישראל, חייל מסכן שנמצא מעל 3 שנים בכלא, הוצאות ענק על ''יישובם מחדש'' של המגורשים, הפיכת מאות בעל משקים למובטלים שאוכלים את פצוייהם, הפיכת רצועת עזה ללבנון שנייה, 5 מבצעים צבאיים מאז הנסיגה, ועוד ''הישגים רבים וטובים'' שהשיג לנו שרון...

    על אנשים כמוך נאמרו 2 משפטים חכמים:

    ''ככלב השב על קיאו, כן כסיל שוגה באיוולתו'',

    ''האוכל שום וריחו נודף, יאכל שום בשנית''? מסתבר ששמאלנים עוורים כעטלפים כמוך, כנראה שראויים שמשפטים אלו ייאמרו עליהם.

  • 89.

    ההתנתקות החשובה לבטחון ועתיד המדינה כבר בוצעה בהצלחה בינואר השנה.

    ASCH , 11/08/09 22:48

    למען בטחון ישראל, כבודה הבינ"ל וריבונותה, כנגד שקרים הכפשות ביזוי ושיסוי של התקשורת וגמדי-הרוח כמוך מר שם-חושך, העם התנתק מהשמאל הפציפיסטי (קדימה איננה שמאל, היא קבוצה של אופורטוניסטים מדיניים שהורצה על ידי התקשורת בבחירות, העיקר שהימין לא ייקח, ו....לשוא) ושלח אותו לפח הזבל של ההיסטוריה.

    אין לנו צורך בהתנתקות נוספת, אולי רק שתחזיר כבר את ת.ז. שלך ולך לך מכאן.

    • clarification

      yossi bublil , 12/08/09 00:43

      העם התנתק מהשמאל הפציפיסטי
      who do you mean by this? former general ehud barak, or lt. general ran cohen? they are, of course, pacifists in comparison to you, as you are a new version of rambo, but in normal standards i guess they're combat soldiers who fought for israel (this is s.t. different than the belief in non.violence) by the way, isn't the labor party part of the current gov't and if so how does this comply with
      שלח אותו לפח הזבל של ההיסטוריה
      and on a personal note, are you a closeted homosexual? it seems to me as if you're a cocksucker

  • 88.

    אם ההתנתקות היא פשע למה לא המשיכו את ''עופרת יצוקה'' בבניית ''אלי סיני''

    הימין מסית לחינם, 11/08/09 22:38

    למה הממשלה האולטרה ימנית לא בונה
    מחדש את ההתנחלויות ברצועה?

    • אתה באמת כזה אידיוט?

      arieli1 , 12/08/09 18:47

      לגבי שאלתך בכותרת-להזכירך שמי שפתח במבצע עופרת יצוקה הייתה ממשלת "קדימה" שהיא הממשלה השמאלנית והגרועה ביותר שהייתה בישראל. זוהי ממשלה שמורכבת מאלו שהצביעו בעד הגירוש מגוש קטיף, ולא סביר שהם יודו בטעות החמורה שהם עשו.

      לגבי שאלתך השנייה, ביבי בגד בבוחריו בכך שבמקום להקים ממשלה עם שותף הטבעיים-65 מנדטים- בחר לו את מפלגת "העבודה-אבודה" למשענת קנה רצוץ. אין פלא שהוא לא יכול לקבל החלטה אמיתית להפיל את שלטון החמאס, ולומר לעולם שההתנתקות הייתה טעות.

  • 87.

    שרון פושע והשמאל בישראל הוא פרו-נאצי

    משפחת הפשע שרון, 11/08/09 22:35

    אין חדש.
    היום כולם יודעים שהשמאלנים הם הנערים מברזיל ואילו אריק שרון הוא פושע מלוכלך ומתועב

    • a bit extreme, don't you think? (ל''ת)

      yossi bublil , 12/08/09 01:17

  • 86.

    השמאל לא נותן לעובדות לבלבל אותו!!יורקים עליו והוא צועק גשם (ל''ת)

    משה, 11/08/09 22:24

  • 85.

    נכון צריך התנתקות ממך,''גאון'', מי אתה בכלל??? (ל''ת)

    אבי, 11/08/09 21:58

  • 84.

    שרון בכשרון החל את מסע ההפרדות,

    אמיר ב. , 11/08/09 21:43

    אילו היינו מטפלים במגורשים מעזה כיאות היה נמנע משבר הומניטרי למתישבים והרגשת הכשלון שבנסיגה החד צדדית,צריך לקבוע ולבצע מדיניות של הפרדה מוחלטת כלכלית ובטחונית מן הפלסטינים,הם אז יתחילו במלחמת ההשרדות של עצמם שהיא גדולה מורכבת ומתישה ולא יהיה להם כח ומשאבים להלחם בנו ויאלצו להתפשר.מנקודה זו ניתן יהיה להגיע להסכם כולל וסופי לשלום,ואם לא,לא. הסיכון בשלב זה קטן ביותר.

  • 83.

    כל העם יודע:ההנתקות הביאה רק טרור ורוע! סליחה, חוץ משני אחוזים וחצי (ל''ת)

    זקני הגליל, 11/08/09 21:40

    • האמת:גם לעזתים ההתנתקות הביאה רק חומץ בעיניים וחיי סבל וייסורים. (ל''ת)

      כרוב כבוש, 11/08/09 22:16

      • וגם גלעד שליט אכל אותהI (ל''ת)

        הילה, 11/08/09 22:31

        • הצעה לעיסקה: יונתן יילך לשם אור וגלעד יחזור משם חושך שליט! (ל''ת)

          משה קטן, 11/08/09 23:19

  • 82.

    היפרדות או התנתקות

    חיים, 11/08/09 21:20

    ''אבל לפחות אנחנו נהיה ולפחות נהיה אנחנו, זה גם משהו.'' קשה לי לקבל את המשפט במהותו או בכל מה שמשתמע ממנו, מבחינה מוסרית,יהודית וגם בטחונית.
    אך, למרות זאת כתבה מעניינת ומעוררת מחשבה. גם אני בדעה שצריך להיפרד. אבל איך באמת עושים את זה גיאוגרפית,דמוגגרפית,לאומית ומדינית?

  • 81.

    שרון טעה בגדול.מה שדרוש זו היפרדות כלכלית

    oded9327 , 11/08/09 21:17

    היפרדות פיזית זו חצי עבודה וכולנו יודעים למי מראים חצי עבודה.ההיפרדות הנכונה היא היפרדות כלכלית משום שכל עוד אנו נהיה המעסיקים והם העובדים,תחושת הניצול והקיפוח בקרבם לא תעלם אלא תלך ותתעצם.

  • 80.

    אני מצטער אבל צמד המלים "שרון" ו"צדק" לא מתקבל על הדעת .

    שששבשש , 11/08/09 21:10

    לא קיים צירוף כזה בשום לכסיקון מוכר .

  • 79.

    המאמר הוא הטמטום השמאלני בהתגלמותו.הכותב כלל אינו מסוגל לחשוב מהלך אחד

    שלמה, 11/08/09 21:04

    קדימה. מה יקרה אם יפגיזו את תל אביב?

    • אם היית מוחק את המילה שמאלני מהתגובה

      שששבשש , 11/08/09 21:15

      היית מקבל הסכמה של 90% מהציבור לתגובה .
      למה לקלקל ?

      • אז עכשיו יש לו הסכמה של 95% מהציבור?

        panacea , 12/08/09 13:39

        מה רצית שיכתוב? "ימני"?

        • כן, אבל הטרמינולוגיה הזאת של ימין/שמאל משרתת בעיקר את שלום עכשיו

          פנדה , 12/08/09 16:53

          אופנהיימר מתכסה תחת אותה שמיכה שאהוד ברק מתכסה תחתיה, או שבעצם זו שמלה? :) בכל אופן אני רואה את מלחמות היהודים הנוכחיות כציונים נגד אנטי-ציונים, כאשר הציונים מתפלגים לשמאל וימין באופן די נזיל, אבל המעבר מהגוש הציוני לגוש האנטי-ציוני הוא הרבה יותר קשיח. כך ששמאל וימין ואפילו נצי/יוני כבר לא מהווים עניין לפילוג - מקסימום ויכוח על נושא ענייני. אבל לא ניתן לגשר בין האופנהיימרים והשם-אורים במדינה לבין הרוב הציוני השפוי. מאחר שגם הערבים בזים להם, הרי שאולי באמת שפכתי כאן הרבה יותר מדי מילים. יאללה הביתה :)

  • 78.

    ,,,יונתן הקטן שכח לסגור את פיו,,השתתה המסכן ודיבר שטויות,,,לה לה לה לה (ל''ת)

    אליפז התימני, 11/08/09 21:03

  • 77.

    """ילדים רעבים בארץ,ולפושע שרון יש3 מאבטחים 24 שעות ביממה""" (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 20:44

    • שבאב - אתה מתדרדר .

      שששבשש , 11/08/09 21:14

      בלי ציניות ,אתה יורד ברמה .
      איפה השאבי המבריק עם היציאות הבלתי אפשריות ?

      • הוא מקצין זה נכון ואולם לו היה מדובר באזרח רגיל מזמן היו

        oded9327 , 11/08/09 21:20

        מנתקים אותו ממכונת ההנשמה.לו בניו היו מגלים רגישות היו מבקשים לעשות זאת מזמן.

  • 76.

    your a chip provocator,nothing to say abaut it,left extremist (ל''ת)

    ilanis , 11/08/09 20:43

    • maestro

      yossi bublil , 11/08/09 20:52

      give me light! more and more. you are the greatest aesthete of our century

  • 75.

    הפתרון של הערבים זה ירדן!! אם ישראל תעודד הגרה הם ילכו מפה

    יאיר, 11/08/09 20:42

    אין להם לא אידאולוגיה ולא היסטוריה על הארץ לכן לא אכפת להם..

    • בגלל זה הערבים גרים כאן רק מאות שנים. והיהודים 60 (ל''ת)

      יוגב, 11/08/09 21:33

      • יוגב, איפה למדת היסטוריה?

        איציק, 11/08/09 22:30

        1) לפני 150 שנה הארץ הייתה כמעט ריקה, הערבים לא חיו כאן מאות שנים.
        2) ''הישוב הישן'' בטבריה, צפת וירושלים חי כאן מאות שנים.
        3) הציונות התחילה לקראת סוף המאה ה- 19.

        אז לפני שאתה מגיב - אולי תלמד?

        • עזוב אותך, לאדם זה לא קוראים

          שמוליק, 11/08/09 22:51

          ''יוגב''. קוראים לו ''יוג'יב'', יעני ''ג'יב אל הוויה''...

          אם לא הבנת, יהודי, עד כמה שיהיה שמאלני אידיוט לא ידבר כך. המסקנה המתבקשת היא שיוגב הוא ערבי מתחזה, שמנסה להכניס כאן את התעמולה האיסלמו-פאלסטינאצית שלו, בדבר ''פלסטין ההיסטורית'', שנגנבה, כביכול על ידי היהודים.

          • הלוואי ואתה צודק, אני אשכרה פגשתי יהודים כאלה

            פנדה , 12/08/09 16:49

            תגיע בטעות לאיזו עצרת (לא משנה איזו אגב, הם באים לכולן) ותפוס איזה אנארכיסט צעיר לשיחה... יהיה לך בדיחות לשנה (יחד עם תחושת קבס קלה)

  • 74.

    עוד חוכמלוג ממשפחת השמאל

    דובצק, 11/08/09 20:41

    החושבים בצורה עצמונית...

  • 73.

    בסופ''ש הייתי בעזה עם משפחתי קנינו תותים וניגבנו חומוס אצל אבו דאווד

    שגיב א., 11/08/09 20:37

    אחחחח איזה פסטורליות, שלום ושקט רובץ במקום אחרי שהעפנו את המתנחלים עוקרי עצי הזית האלה משם. ממש שרון צדק שהעיף אותם, תושבי הדרום והאזור מעולם לא ישנו טוב יותר והרגישו בטוחים יותר, בשבוע הבא אני נוסע שוב לחוף הים בעזה יש שם הפנינג לילדים ומרגריטות חינם פשוט תענוג!

  • 72.

    אם ההתנתקות הייתה כזו הצלחה, לך תגור בעוטף עזה

    סנצ'ז, 11/08/09 20:32

    יותר מעשרה מיליארד שקל יצאו לי מהכיס בשביל שימשיכו לתקוף אותנו ושחמאס יקבל לגיטימציה בעולם. הנה תחקיר ראוי למעריב: מי משלם ליונתן שם אור בשביל שישמש דובר של אופטימיים הזויים?

    • אני גר שם והרי תשובתי:

      אלמוני, 11/08/09 21:12

      שכחת מה היה לפני ההתנתקות.יותר נהרגו מקסאמים לפניה מאשר אחריה {אני לא מדבר על תקופת עופרת יצוקה},חיילים נהרגו ע''י מחבלים שחדרו למוצבים {מרגנית,לדוגמה} בתוך הרצועה,אזרחים נהרגו בזמן ריצת בוקר או בנסיעה על הכביש לגוש,אוטובוסים עלו על מטענים {משפחה ששלושה מילדיה קטועי רגליים},המחשבה של שרון היתה נכונה,הקסאמים לא היוו איום איסטרטגי וכשהיה צריך נכנס צה''ל במבצע מוגבל ועשה סדר שגם הפסיק את ירי הרקטות.ההתנתקות חסכה למדינה עשרות הרוגים,גם אזרחים וגם חיילים.זה לא מצדיק את הטיפול הכושל במתפנים.כל מתנחל במקום שלא שייך לגושים הגדולים {ראה מפת קלינטון} צריך לדעת שיבוא יום ויפנו אותו,אר לארץ פנימה או לגושי ההתיישבות.

      • ממש לא.

        ~, 11/08/09 21:46

        אם תשווה את ממוצע ההרוגים בשנה לפני ההתנתקות, למספר ההרוגים אחריה + כולל מ''עופרת יצוקה'' תגלה שההזיות האלה עלו ועוד יעלו לנו בדם רב.

      • בכל מקום שאין בו יהודים, לא נרצחים יהודים.

        עידו, 11/08/09 21:48

        לשיטתך, צריך לברוח מכאן בחזרה לאוושויץ, גם מת''א.

      • זה שאתה גר שם לא הופך את אמירותייך למדוייקות, והרי תשובתי:

        סנצ'ז, 11/08/09 21:57

        קסאמים נורו באלפיהם מאז ההתנתקות, ורק בדרך נס לא נהרג אף אחד, לא השכלתנות האסטרטגית שיחקה לטובת תושבי המעטפת, כי אם מזל גדול.את האמירה שקסאמים לא מהווים איום אסטרטגי תספר לאנשי שדרות שנחרבה עירם, כלכלית , נפשית ומוראלית.

        נשק שמוברח מרגע הנסיגה הישראלית ועד עכשיו דרך הגבול בין עזה למצרים, לא נועד למטרות שלום. חלקו לפי ראש אמ''ן עשוי לפגוע משמעותית במאזן הכוח שלנו מולם.

        לזה תוסיף נוכחות של אל-קעידה ברצועה לאימון הכוחות העזתיים, אספקת מזומנים לרצועה מידי האיראנים ורציחות של אנשי פת''ח.

        טרור לא מתבטא רק ברקטות, אלא גם בהתגבשותו של האיום: הצהרות חד משמעיות לצד כלים למימושן.

        ואחרי ההתנתקות אין לך יכולת אמיתית למנוע את כל אלה.

        בשתי מילים: שרון טעה.

        • you're right, but be more percise

          yossi bublil , 12/08/09 01:11

          האמירה שקסאמים לא מהווים איום אסטרטגי תספר לאנשי שדרות שנחרבה עירם, כלכלית , נפשית ומוראלית.
          this also took place in the years 2000-2005 prior to the disengagement

      • ספירת הרוגים/קסאמים/פצצות מרגמה - זו לא הדרך!

        פלמוני, 11/08/09 22:33

        מה השיגה הבריחה החד-צדדית מעזה? שלום? פרטנרים למו''מ? נאדה! רק סבל למגורשים והחרבת גוש יישובים פורחים.

  • 71.

    מימי לא קראתי כזה גיבוב של שטיות חסרות היגיון (ל''ת)

    knower, 11/08/09 20:28

  • 70.

    התנתקות השלטון מההון -- זה הדבר שהכי דרוש לישראל (ל''ת)

    ואז הכותב יידע למי למי -- כדאי ללקק יותר, 11/08/09 20:24

  • 69.

    כל מי שהורה על פשע ההתנתקות בא על עונשו- כמעט. (ל''ת)

    המטיף, 11/08/09 20:21

  • 68.

    אלוהים אדירים!

    עידו, 11/08/09 20:15

    כמה אטום וטיפש אתה יכול להיות?
    אתה לא תפסיק עד שכל הארץ תהיה בטווח הטילים?

    בשבילך, אני מקווה שאתה ציני.

    • הדבר היחיד שצריך להתנתק ממנו זה השמאלנים עוכרי ישראל ! (ל''ת)

      אריק, 11/08/09 20:46

      • הימין הרצחני, הפשסטי, הדורסני המלא בורות וטיפשות- לכם הארץ (ל''ת)

        שאול, 11/08/09 21:32

        • כמו תמיד, כששמאלני לא יודע איך לענות -

          יצחק, 11/08/09 22:35

          הוא מקלל: ''רצחני'', ''פשיסטי'', ''דורסני מלא בורות וטפשות''. באמת תגובה אינטליגנטית.

  • 67.

    שני תאומים בוכים על כל יום שקט בגבול עזה (ל''ת)

    מאמיני הדת הכתומה, ואחיהם התאולוגיים - חמאס !, 11/08/09 19:57

    • מאמיני ה"דת הכתומה" יבכו יותר במלחמה הבאה, כי הם אלה שנהרגים במלחמות

      אבי5 , 11/08/09 20:44

      שגורמים אנשים כמוך. הם המגורשים, והם אלה שנהרגים ונפצעים אח"כ בגלל זה.

  • 66.

    ....23 מיליון שקל בשנה להנשים את הפושע אשר גרש יהודים מביתם......... (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 19:47

    • זה לא היה ביתם. זאת הייתה אדמה כבושה. זה היה רע מתחילתו (ל''ת)

      הדסה , 11/08/09 19:52

      • גם את חיה על אדמה כבושה

        תפסיקי לשנן קלישאות, 11/08/09 20:28

        מאיפה הגעת לפה פתאום? הערבים היו כאן הרבה לפנייך! (כמובן לשיטתך)

        • המתנחלים גרו לערבים בתוך התחת, תקועים כעצם בגרון. להקיא (ל''ת)

          יוגב, 11/08/09 21:30

      • אפשר לחשוב שאת לא גרה על אדמה כבושה (ל''ת)

        רונית, 11/08/09 21:23

  • 65.

    העול על פי שמאור: דרוש דרעי ,דרשוה עוד הינתקות...

    הירש, 11/08/09 19:45

    יש תסמונת כזאת של אהבת רוע ושליליות בכל מחיר?

  • 64.

    צריך לחלק את ישראל לקנטונים. ימין, שמאל, ערבים, וכל השאר (ל''ת)

    הדסה , 11/08/09 19:44

    • יותר פשוט להעיף אותך ושכמותך מפה. ממילא אין לך זכות קיום כאן (ל''ת)

      רונית, 11/08/09 21:24

  • 63.

    הגעתי למסקנה שבשמאלנים מתקתק מנגנון השמדה עצמית (ל''ת)

    לא הערבים הבעיה של מדינת ישראל אלא השמאלנים!, 11/08/09 19:37

  • 62.

    רעבונו של האליל שמאלני התעורר שוב (ל''ת)

    דרושים עוד 1500 קרבנות אדם, מי מתנדב?!, 11/08/09 19:36

  • 61.

    צודק-חייבים עוד התנתקות

    מרק, 11/08/09 19:25

    ניתוק שמאלנים עכורים כמוך
    ממגע עם קוראים.

    אפסים שמאלנים שמשקלם הציבורי הנו אפס מאופס-תפסו תחת בעיתונים ובטיוי,
    ומרעילים בארות.

    אז צדקת-חייבים עוד ניתוק.
    טיפשים כמוך יש לשים בהסגר, לא פחות.

    מרק.

  • 60.

    עוצו עצה ותופר!

    יוסי - ירושלים, 11/08/09 19:25

    יש לגדוע עצות כאלה מן השורש בטרם יצמחו.
    אסור לחזור על גירוש יהודים בשנית.

  • 59.

    מס. 40 מי שמך לדבר בשום 'הרוב הדומם'? האמנם היה בשעתו משאל עם?

    משה בודק, 11/08/09 19:24

    אילו היה נערך עתהמשאל עם בקשר למה שמכונה 'הנתקות'והרוב היה מצדיק מעשה זה, יכלת לומר שזו דעת 'הרוב הדומם'

    • זו השיטה הקבועה של השמאל- להציג את עצמו כרוב וכמרכז (ע"ע קדימה) וכך

      אבי5 , 11/08/09 20:34

      לסחוב איתו את הישראלי הממוצע והטיפש. מדהים לראות את החוצפה של אותו מגיב- גם צריך לגרש, וגם אסור למתיישבים להתגונן או לקרוא לילד בשמו- הם חייבים להשתתף במכבסת המילים מבית היוצר של התקשורת.

  • 58.

    זה זמן רב שלא שמעתי דברי הבל ורעות רוח כאלה. לפי שיטתו

    משהבודק, 11/08/09 19:21

    כדאי שנפרד לגמרי מארץ ישראל ונחזור לארצות מוצאינו או מוצא אבותינו. האם לא ברור לאותו 'חכם בעיניו' כי הערבים אינם רוצים בנו כלל וכלל? כדאי לו לשנן שנית את תולדות ההתישבות בארץ ישראל החל מהעליה הראשונה ועוד לפני כן ואז ילמד לדעת, כי הללו מבצעים בנו מאז ועד היום 'רצח עם - אחד אחד' כפי שהגדירזאת בשעתו שבח וייס יו'ר לשעבר של הכנסת.
    כנראה עוד שנים רבות נאלץ לחיות על חרבנו.

  • 57.

    ''עיתונאי, עורך, מחזאי, תסריטאי וסופר'',...בקיצור-פאשיסט שמאלני

    כבשה פועה, 11/08/09 19:17

    ואגב, ממש לא קראתי את הגיגיו ההזויים

  • 56.

    האם כדי להיות שמאלן במדינה צריך ללקות בתסמיני אוטיזם? (ל''ת)

    יען, 11/08/09 19:14

  • 55.

    מעניין מה היה כותב השמאלן לו משפחתו היתה מגורשת מביתה!? (ל''ת)

    ההינתקות=אסון לאומי!, 11/08/09 19:08

  • 54.

    ההתנתקות הצליחה החולה מת

    נחום שחף , 11/08/09 19:04

    הו כמה שההתנתקות הצליחה. רגע אחרי אבו מאזן הכריז "הסתיים הג'יאהד הקטן מתחילח הג'יאהד הגדול", החמאס החליף את הפת"ח, ומטר של קסאמים החל ליפול על תושבי עוטף עזה.

    פעם חשבתי שאין גבול לטיפשות.
    הכותב הגאון הוכיח לי שלשם שינוי לא טעיתי.

    • details

      yossi bublil , 11/08/09 22:49

      , ומטר של קסאמים החל ליפול על תושבי עוטף עזה.
      they were also shelled before the disengagemnt plan.not to speak of the poor people of katif, who endured 5 years of kassams

  • 53.

    אל תבלבלו אותו עם עובדות (ל''ת)

    אנא, 11/08/09 19:01

  • 52.

    אוי כמה שאותו יונתן טיפש (ל''ת)

    gg, 11/08/09 18:56

  • 51.

    דרושה לנו הפרדות מהירה מהשטויות שלך . (ל''ת)

    ////, 11/08/09 18:53

  • 50.

    הכל בשם אלוהים.. אבל אלוהים זו רק שמועה... (ל''ת)

    המנוול , 11/08/09 18:48

  • 49.

    נראה לי שכל המילים שלו מנגדות אחת את השניה- כתבה צינית או לא??? (ל''ת)

    fantasy77 , 11/08/09 18:45

  • 48.

    כך נראה שמאלן עיוור למי שתהה (ל''ת)

    יגאל בן ברוך, 11/08/09 18:31

  • 47.

    אתה צודק בהחלט. עד שלא נצא מהשטחים לא נהיה עם חפשי בארצו.

    יונתן, 11/08/09 18:24

    אלא עם שכל תוכן קיומו הוא דיכוי העם השכן.

  • 46.

    אם אתה משלם על דיור חלופי למפונים אני בעד. אני לא מעוניין לממן אותם.

    רונן, 11/08/09 18:22

    מה היפרדות חד צדדית תיתן ? הפלסטינים יתחזקו וירוויחו אדמה בלי לשלם בהסכם שלום ונורמליזציה, ואנחנו נחלש, אנו ניכנס לגרעונות תקציביים עקב מימון המפונים שיזיקו מאוד לכלכלה, גם נסתכן במלחמת אחים, עם כל ההשלכות של זה על האיתנות הפיננסית של המשק ויציבותו.

  • 45.

    אתה על כדורים? איפה חיית ב4 שנים האחרונות? (ל''ת)

    דני, 11/08/09 18:22

  • 44.

    בואו נסכם את המאמר במילה אחת:

    תומר, 11/08/09 18:17

    שטויות.

  • 43.

    שרון הביא אסון ביטחוני ומדיני והכניס מיליון ישראלים לתווך טילי חמאס!

    אלכס טוקבק, 11/08/09 18:17

    ההתנתקות גרמה לעליית החמאס לשלטון. שרון נתן לחמאס מדינה במתנה. היא חיזקה את הקיצוניים שטענו שהצליחו להביא לנסיגה ע''י אלימות וטרור. בתחום המדיני ישראל לא קיבלה שום הישג משמעותי ולמעשה בעולם עדין רואים בנו האחראים למצב התושבים בעזה. את ההתחייבות הלא רישמית של בוש לגבי בניה בגושי ההתיישבות אובמה זרק לפח הזבל.
    אבל מה שהכי חמור זה שההתנתקות הכניסה מיליון ישראלים לתווך האש של טילי החמאס.

  • 42.

    לא התנתקות - אלא גירוש והחרבת בתי אזרחים.

    יצחק, 11/08/09 18:16

    כשל מוסרי מהגדולים בתולדות המדינה.

  • 41.

    אימפוטנציה

    גזר באוזן , 11/08/09 18:14

    אין לך רעיונות - תשתוק!
    אל תאיים לירות בעצמך כדי לאלץ את אויבך להיות חבריך. הם יניחו לך לגסוס בשקט ואח"כ ירקדו לך על הדם.

  • 40.

    עצוב אבל צודק

    הרוב הדומם, 11/08/09 18:12

    ההחלטה הייתה נכונה אך כואבת -
    מהלך פרגמטי צריך להמשיך עד להפרדה מוחלטת

    חיילי צה''ל לא היו צרכים להיות בעזה כדי למנוע את החמסטן-
    התושבים היהודים היו צרכים להתפנות בעצמם ולא ליצור קרע בעם (כינויים של גירוש)

  • 39.

    יונתן לך חפש להתקדם בארה'ב חכמים כמוך יש כאן מספיק

    דני, 11/08/09 18:11

    מה שטוב שמדינת ישראל מתחזקת
    למרות החכמים שהציעו פיתרנות
    שהכניסו מדינה שלמה לצרות
    לך לך המדינה הזאת לא מתאימה לך יונתן

  • 38.

    אני רק רוצה להבהיר לכולם מדוע השמאל רוצה להתנתק כל כך

    נתן, 11/08/09 18:10

    השמאל, לא משנה מה, תמיד ימצא פיתרון לסיכסוך המתנה בויתור שלנו על חלקי ארץ ישראל.

    תבינו. העניין הדמוגרפי לא באמת מעניין אותם. העניין הבטיחותי גם לא. גם הסבל של הפלסטינים לא מזיז להם. מה שהכי חשוב להם זה להיפרד מחבלי א''י המגדירים בבירור את זהותם היהודית. הם רוצים להתקבל לחיק העמים כעם נורמלי מן השורה. הם ממש לא רוצים להיות עם סגולה המממש את ייעודם היהודי והאוניברסלי.

    באמת נראה לכם שאין פתרונות אחרים?

    האם עידוד הגירה ערבית לא יכול לעזור?

    האם מתן מעמד גר-תושב (זכויות אדם בלי זכויות פוליטיות) זה דבר שאי אפשר לחשוב עליו?

    האם גירוש אנשי אש''ף וחמאס זה לא פיתרון?

    האם הקמת התנחלויות, עידוד עלייה יהודית מאסיבית, וסיפוח איו''ש לא יגרום לערבים לוותר על חלומם?

    בטח שכן. זה גם יפתור את הבעיה הדמוגרפית וכל הבעיות האחרות. אבל הם לא רוצים. הם לא רוצים את חברון, הם לא רוצים את שכם, לא את סבסטיה, לא את בית לחם ואפילו לא את ירושלים. מבחינתם זה יוק. הם רוצים רק את ישראל 2009 של תל אביב ולא את ישראל 5700+ של עם ישראל עמו של השם.

    בבקשה אל תצנזרו.

    תודה.

    • "עמו של השם" שהשם ישמור על איזה עם אתה בדיוק מדבר?

      הדסה , 11/08/09 19:50

      העם שבו רוצח אדם דתי את ראש הממשלה? העם שבו המרוקאים שונאים את הרוסים? העם שבו יורים בהומואים כי הם שונים ממך? העם שבו יש ים של רוסים "גויים" מול חרדים שלא משרתים בצבא? עם שבו השאל לא סובל את הימין ולהיפך? זה עם השם? שהשם ישמור אם זה העם שהוא היה מסוגל לייצר לעצמו.

      • יופי. תסתכלי רק על הדברים הרעים.

        נתן, 11/08/09 23:56

        חוץ מזה שלא התייחסת כלל לתגובה. סתם הבאת תגובה קטנונית.

      • זה כתוב כבר בספר דברים ''כי עם קשה עורף אתה'' (ל''ת)

        JDH, 12/08/09 13:42

  • 37.

    צודק - מקסימום יפציצו לנו את בן-גוריון, ביג דיל

    שפינוזה, 11/08/09 18:08

    אתה חסר הבנה מינימלית גם לגבי התהליכים ההסטוריים שקדמו לנסיגה מרצועת עזה וגם לגבי ההשלכות של נסיגה חד צדדית מיהודה ושומרון.
    נתחיל מבסוף להתחלה - נסיגה חד צדדית והשתלטות החמאס על יהודה ושומרון חושפת את כל מישור החוף וירושלים להפצצות. שדות התעופה בן גוריון ודב, תחנת הכוח בחדרה, הם רק דוגמא קטנה. החמאס והחיזבאללה יהיו מסוגלים לכסות את כל מדינת ישראל בטילים. אבל כמו שאמרת - אז מה...
    לגבי שרון - כאשר חתמו הוא ואבו מאזן על מפת הדרכים הוא סרב בתוקף לכל מחוות ברצועת עזה. הוא יכל לסגת מרוב הרצועה למעט ציר פילדלפי וצפון הרצועה ולקבל הרבה יותר תמורה מאשר להעביר את כל הרצועה לחמאס ולקבל ירי קאסמים בלתי פוסק...

  • 36.

    בקצב שם אור יגיד שצריך עוד שואה... (ל''ת)

    י, 11/08/09 18:03

  • 35.

    Mr Jonatan,stupidity dose not make you right (ל''ת)

    Nostradomes, 11/08/09 18:02

  • 34.

    לצערי מר שם אור אין לך שום אור ברעיונות הקלוקלים שלך ! (ל''ת)

    ovan , 11/08/09 18:01

  • 33.

    ההתנחלויות סרטן בלב האומה..נקודה... (ל''ת)

    המנוול , 11/08/09 18:00

    • הדבר הנכון היחיד בתגובתך הוא שמך.מנוול!!!!! (ל''ת)

      רסקולניקוב , 11/08/09 18:04

      • אני מנוול.. אבל ההתנחלויות הם סרטן... (ל''ת)

        המנוול , 11/08/09 18:47

        • למשל התנחלות ביר מעין (=מכבים) או אלבורג' (=מודיעין) היא סרטן!? (ל''ת)

          באמת שמאלן=מנוול!, 11/08/09 19:10

          • או ההתנחלות שיח-מוניס או חירבת-עזון? (ל''ת)

            פנדה , 12/08/09 16:43

    • אז אתה מסכים איתי?

      אחמד טיבי, 11/08/09 20:57

      למה אתה לא מצביע למפלגתי?

      (אם הצבעת למפלגתי,אני מתנצל מראש)

  • 32.

    yonatan, its your right to be foolish, but don't impose it on us (ל''ת)

    charlie, 11/08/09 18:00

    • foolish-shmoolish.

      IDIOT, 11/08/09 22:24

      The man is an

  • 31.

    זו לא היתה התנתקות אלא מבצע העלאת גולי מצרים!והם עדיין ממשיכים ליבב על

    אוהד, 11/08/09 17:58

    הקישואים הזולים שהיו במצרים ועל פרנסה
    בשפע לכל עצל ובטלנית (במשרות ציבוריות/ממשלתיות).
    כוטרינר שהתמחה ברגשות בעלי חיים,הנושא מוחזק בכוונה בשיח הציבורי ע''מ שבבוא היום
    מבצע העלאתם של גולי פלסטין (הגדה המערבית הכבושה) יהיה יקר מדי עבורנו.
    אבל הם לא יודעים שאנחנו כבר החלטנו-
    לא מעלים יותר גולים לארץ הקטנה והצפופה הזאת.שישארו בגלות פלסטין,נראה אותם מתעלקים על הערבים כמו שהם מתעלקים עלינו!

    • וכשהם חוזרים הביתה בארונות בשבילך אז הם בסדר??

      גזר באוזן , 11/08/09 19:15

      מצידי אתה יכול להמשיך ללקק לחיות מחמד וגם לחיות טרף...

    • כמו כל שמאלני אתה חי בעולם משלך

      רונית, 11/08/09 21:57

      יש סתירה מהותית בדבריך: אתה לא יכול להיות גולה בארץ ישראל .

    • לאוהד המתלהם:

      panacea , 12/08/09 13:44

      מי זה "אנחנו כבר החלטנו"? תוצאות הבחירות והלך הרוח בעם מראים ש ה"אנחנו" שלך הוא מיעוט קיצוני וזניח,שלא לומר מאוס.
      מקובל על רוב העם שבמסגרת פיתרון שתי המדינות לשני עמים גושי ההתישבות הגדולים יסופחו לישראל, וגושי אוכלוסיה ערבית גדולים אשר בתוך הקו הירוק, אך סמוך למדינה הפלסטינית העתידה,יסופחו לפלסטין.
      מהרע והשנאה שבדברייך, מקווה שגם אתה תסופח.

  • 30.

    מדהים עד כמה התשקורת סומכת על הזיכרון הקצר של הישראלי המצוי

    איתן2 , 11/08/09 17:44

    "כשצה"ל הוריד עליהם עופרת יצוקה, כל מנהיגי העולם המערבי הגיעו לישראל למסיבת קוקטייל." נראה לי שנחתת הרגע מאיזה כוכב נידח! לקח לי הרבה זמן להחליט שזה לא משפט ציני.
    אגב, אני יבין הרבה יותר טוב את המאמר אם תגידו לי שכולו ציני.

    • הגינוי לישראל מכל העולם היה חריף מאוד בעופרת יצוקה כמו בכל מבצע! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/08/09 18:21

  • 29.

    כדאי שהשמאל ההזוי היהיר והמלגלג ירד ממגדל השן ויתחבר קצת למציאות

    איציק2, 11/08/09 17:37

    אני פשוט לא מצליח להבין- יונתן כנראה אוהב מאוד קולות של טילים.

  • 28.

    אם בשביל לכתוב מעל הטוקבקים צריך להגיע לכזו צרות אופקים

    איציק2 , 11/08/09 17:32

    באמת עדיף להיות טוקבקיסט של ביבי. כדאי שתפסיקו לעצום את העיניים (או להעצים את עיני הציבור) ותבינו שהערבים- כן, כמעט כולם בלי קשר לאזור מגוריהם, רוצים ללמד אותנו שחיה.. כל ההסכמים נעשו כדי לקרב את המטרה הזו בשלבים. השמאל שהחליט לחסל את המדינה הציונית מוביל כבר 20 שנה את המדינה שלב ועוד שלב בתוכנית הזו. כנראה שיונתן שם אור אוהב לבלות בכל מיני סירות נודדות, או שהוא אולי מעדיף למות מאיזה גראד, אבל עדיף כנראה למות בתור "אנחנו".

    • העיקר שהוא הציע להקים חמאסתן שניה בגדה ולהכניס את גוש דן והשרון לתווך (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/08/09 18:20

  • 27.

    יונתן...

    מתנחל, 11/08/09 17:31

    אם אתה חושב שע''י גירוש והגליה של אחיך המתנחלים אתה תצליח לשבור את האידיאולוגיה שלהם - אתה טועה!

    לא תצליח למחוק זהות אידיאולוגית אמונית דתית ע''י אלימות.

    להזכירך, גם אחרי גירוש נוסף אנחנו נשאר אזרחי המדינה ונגבור עליך ועל חבריך דמוגרפית. כי אנחנו ממשיכים להוליד ילדים ולחנך אותם לאהבת העם והארץ. שלא כמו דור ההמשך שלכם שלוקח סמים ויורד מהארץ.

    אז תמשיך לפרפר את פרפורי הגסיסה האידואולית שלך בשקט ותשאיר לנו לדאוג למדינה.

  • 26.

    השכל כבר מזמן התנתק מ...... (ל''ת)

    מוטי, 11/08/09 17:10

  • 25.

    להיפרד מהם זה באמת הפיתרון אבל לא באמצעות נתינת שטחים!

    אבי, 11/08/09 17:10

    ההתנתקות עשתה רק רע,היא גם חיזקה את הטרור וגם השאירה פצע גדול אצל המון תושבים.
    אם כבר התנתקות אז צריך לעשות אותו לערבים ולא ליהודים.

  • 24.

    כותב המאמר , הוא לא רק ציני, לא רק עיוור, הוא מרושע

    עוד חולה, 11/08/09 17:06

    מתעלם מדרכו של שרון ומניעיו האמיתיים למעשה אולפשע הגירוש,! מתעלם מתוצאות המעשה! מתעלם מההשלכות של המעשה על העתיד, שהובילו לא רק לעופרת יצוקה בעקבות שלנים של ירי טילים מסוגים שונים על אוכלוסייה אזרחית ישראלית בהיקף של מיליון אזרחים, שלא היו מתאפשרים אילולא ההינתקות\\גירוש,! זה שקרה נס ולא היו נפגעים רבים בקרה האוכלוסייה האזרחית לא מוכיח כלום, כי בעתיד יהיו בידי הטרור בעשה אמצעים הרסניים יותר, ויעלה בידם לפגוע ברבים רבים יותר, דבר שלא היה קורה קודם להינתקות,!
    אבל כאמור כל אלה ועובדות אחרות לא עושות רושם על האיש הציני הזה,!

  • 23.

    יונתן שם אור

    פעיל שלום, 11/08/09 16:58

    הוא פרובוקטור מגעיל,שיודע שההתנתקות היא שהביאה את הטילים על ישובי הדרום,ומשם העיניינים התגלגלו עד כדי מלחמה. יכול להיות שהשמאלן הטיפש והמצוי,הוא הרודף מלחמות,תוך האשמת הימין באהבת מלחמות?

  • 22.

    פעם גם אני חשבתי ככה אבל יש הבדל מהותי בין עזה ליו''ש

    יוני, 11/08/09 16:49

    כל המרכז,רוב המסחר,כלכלה,יבוא,יצוא ותרבות ורוב אזרחי ישראל נמצאים בטווח קסאם מיו''ש.

    קסאם על שדרות משתק את העיר,קסאם על ת''א ישתק את כל המדינה.

    • אתה שם לב מה אתה אומר?

      מזועזע, 11/08/09 20:22

      כמה תושבי שדרות הרוגים ועיר שלמה משותקת- מה אכפת לי, לי נורא, אבל שתושתק הכלכלה- אוי, אסון נורא! זה נראה לך מוסרי?

  • 21.

    צריך לנתק אותך מהעולם השפוי ולסגור אותך בחדר עם קירות מרופדים.

    נטלי, 11/08/09 16:49

    בעצם... עם קירות בטון.

  • 20.

    לא יהיה שלום אמת ללא מענה הולם עבור העקורים

    ג'ורג'' , 11/08/09 16:42

    ברוח החלטה 194, וללא מתן שוויון זכויות אזרחי ולאומי לקהילה הערבית הפלסטינית בישראל. מי שמאמין שהפרדות מהגדה תעלים את המציאות הזו - שוגה באשליות.
    גם בגבולות מדינת ישראל הריבונית עתיד להתקיים רוב ערבי בעתיד הלא רחוק. המדיניות הישראלית תכריע אם הבוחר הפלסטיני יעדיף להצביע לתנועה כגון בל"ד, או לתנועות קיצוניות בנוסח חמאס.

    • מדינות ערב הם אלו שהחזיקו אותם ללא מענה ב60 השנים האחרונות

      יוני, 11/08/09 16:51

      השיקום שלהם יעשה מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

    • תקשיבו לו שמאלנים..הכותב ידוע כערבי..תקשיבו לו היטב (ל''ת)

      שמאל ימין לים, 11/08/09 17:20

    • חחחח... תמשיך לחלום...

      יהודים בצד אחד, ערבים (כל הערבים) בצד שני., 11/08/09 17:37

      למה נראה לך שאי פעם תוענק אזרחות ישראלית לפלסטינים? למה נראה לך שתהיו רוב? אנחנו נעביר אתכם אליהם בחילופי שטחים הרבה לפני זה.
      וגם אם לא, באמת נראה לך שהיהודים יורידו ראש כמו ב-1938 ויתנו לכם להשתלט על המדינה?
      מה שיקרה זה שתהיה כאן עוד מלחמת ''להיות או לחדול'' נוסח 1948.
      ניצחנו אתכם כשכל מה שהיה לנו זה כמה מחתרות שהתאגדו לצבא, ננצח אתכם גם עכשיו (המזל הגדול שלנו הוא שאתם לא משרתים בצה''ל, וככה שום דבר לא יפריע לו מבפנים).
      ואם לא, אז אתה יודע בדיוק כמוני שניקח את כולכם איתנו.
      ככה או ככה, בסופו של דבר לא תהיו פה.

    • זכויות לאומיות חפש במדינה הפלשתינאית, לא במדינה היהודית! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 11/08/09 18:22

    • ג'ורג', בוא, אתן לך כיוון אחר לפיתרון הבעיה

      זיו_! , 11/08/09 20:29

      1. אין שום זכות שיבה. גם כך כל אותם שטוענים שהם עקורים כבר מתו מזמן. אין שום סיבה להכניס ארצה את נינהם רק כדי שיהוו שוב גייס חמישי מחוזק בתוך המדינה כנגד המדינה
      2. אין שום סיבה לתת זכויות יתר לאזרחים שמלכתחילה לא תורמים כלום למדינה ורק מוצצים את דמה. אזרחים שכל מה שהם יודעים זה לקחת, אין צורך לייבא ארצה בייבוא אישי. יש מספיק פרזיטים כאלה גם כיום.
      3. בהתחשב באותם פרזיטים שציינתי לעי'ל, הצבעה לבל"ד או הצבעה לחמאס אחת היא. זה רק שם שונה שמשמש כעלה תאנה ומנצל את הדמוקרטיה והכנסת האורחים של היהודים.
      4. לא חושב שהבעיות יעלמו מעצמן, לדעתי נכון לעזור להם להעלם. בעת הקמת המדינה הפלסטינית יסופחו כל אותם מי שהגדרת כפלסטינים ליישות הפלסטינית שהרי כפלסטינים שם מקומם.

      ובא לציון גואל ושלום על ישראל ...
      ועכשיו ג'ורג' ..תורך..

      • משעשע לשמוע את ג'ורג' המסיחי מדבר על.......דמוגרפיה. חחחחחחחחח.

        ASCH , 12/08/09 08:44

        אבל נחמד ומעניין לשמוע אותו מדבר על העתיד של ה"שלום" ואיך הערבים רואים אותו ואת ההתנתקות.

        רק מחזק את מה שהימין אומר כבר עשרות בשנים, והשמאל מפחד לשמוע.

        • what do you mean by

          yossi bublil , 12/08/09 10:55

          רק מחזק את מה שהימין אומר כבר עשרות בשנים, והשמאל מפחד לשמוע.
          what, that arabs will not be loyal to the zionist ideology? many left-wingers, including yigal alon and golda meir, have noted a long time ago that we have a serious national problem. as things took a turn, many left-wingers thought it would strategically wise to reach the point where the demographic balance will be 80% jewish and 20% gentiles within the state of israel. do you think such strategical planning is the outcome of hallucinations? to me it sounds like hard-core real politik
          moreover, it was jabutinski who propagated the idea of immersing the arabs in public life (every jewish minister should have an arab deputy) after their national aspirations have been crushed against the iron wall 

    • אני לא חושב שכבר יהיה מענה הולם עבור העקורים

      פנדה , 12/08/09 15:10

      מיליוני יהודים נעקרו מבתיהם ואיבדו את כל רכושם, לפני אמצע המאה הקודמת. חלק הושמדו באירופה, חלקם גורשו או ברחו משם, וחלק ברחו מפרעות ורדיפות בארצות ערב, ואיבדו את כל רכושם לנצח. לדעתי כבר מאוחר מדי לבקש פיצויים ומענה הולם, עם כל הצער שבדבר - הורי אימי כבר לא יוכלו לחזור אל בית הכנסת שבו התפללו בעיראק כפי שערבים פלשתינאים לא יוכלו לחזור אל הבתים שאותם עזבו אחרי שהנסיון לבצע בנו טיהור אתני נכשל.

      אנחנו הקמנו מדינה למרות שהיא הייתה בגבולות רעים מאוד, למרות שלא קיבלנו שום פתרון לנושא העקורים שלנו, וללא לגיטימציה בינ"ל רחבה. אבל הקמנו מדינה - כי היה חשוב לנו דבר ראשון להקים לעצמנו מדינה. אתם בורחים כל הזמן מהקמת מדינה, מפתרון קבע, אם באמת הייתם עם שרוצה עצמאות הייתם מקימים אותה בגבולות זמניים היום. אבל המדינה אצלכם והפתרון ל"פליטים" הם רק תירוץ ועוד שלב בתכנית השלבים שהפתח אשרר השבוע. פעם הצלחתם לעבוד עלינו, היום כבר כל הציבור בישראל יודע את זה, עוד מעט, אם האמריקאים ימשיכו ללחוץ בעניין, זה יגיע גם לתודעת הציבור בעולם והבלוף שלכם יחשף.

  • 19.

    היפרדות מהערבים אכן מעשה נכון - אך שרון פשוט גרש יהודים

    מחשבות , 11/08/09 16:41

    גישתם של כהנא, הרצל, וברל כצנלסון ורבים אחרים שהבינו שאין סיכוי לדו קיום עם אויב החי בתוכנו התבררה כמובן כנכונה, והעם היהודי ברובו תומך בגישה זו.
    שרון ניצל את תמימותו של העם, ותחת החלום לחיות ללא אויב מבית - להתנתק ממנו, פעל כדי לגרש יהודים מביתם.

    שרון לא הביא לשום התנתקות מהאויב, האויב ממשיך להיות סביבנו ובתוכנו ואנו ממשיכים להיות מואשמים במחדליהם ואנו ממשיכים לסבול מהערבי מעזה כמו מאחיו בטייבה, עכו, מזרח ירושלים ורמאללה.

    שרון פשוט השתמש ביהודי קטיף ועוטף עזה ככפרה ומפלט משחיתותו ומשחיתות משפחתו. הוא בתבונתו הבין שהדרך לטיהור תקשורתי ולכניסה להיסטוריה כ"מנהיג נאור" דורשת פעולות סזון נגד יהודים הנאמנים לעמם ולארצם.

    • please give me the link

      yossi bublil , 11/08/09 20:45

      to herzl's opinion on the matter
      גישתם של , הרצל, ושהבינו שאין סיכוי לדו קיום עם אויב

      • צודק ב-100%, גישתו של הרצל הייתה הפוכה

        פנדה , 12/08/09 15:55

        הרצל האמין, כמוני, שדו-קיום אפשרי בתנאים של כבוד הדדי, אבל בתמימותו המבורכת האמין שהערבים כה ישמחו בנו, שהרי אנחנו נביא קידמה, רפואה טובה יותר ותעסוקה, מה שאכן עשינו. הוא המעיט בכוחה של השנאה המובנית בדת המוסלמית וחשב שהעמים השמים יסתדרו ביניהם שהרי באירופה רודפים אותם.

    • because i've read 'the jewish state'

      yossi bublil , 11/08/09 20:49

      and i remember that in the book it was promoted that all non-jews have equal right in dem altneuland. hast du das kapiert du schwanzlutscher

  • 18.

    כמו שזהבה תמיד אומרת:''נמאס מחבורת ההזויים הזאת'' של השמאל (ל''ת)

    ytre, 11/08/09 16:37

  • 17.

    יש לקבוע עובדות בלתי הפיכות בשטח

    אלי מרגבה, 11/08/09 16:36

    יש לקדם בשטח עובדות להיפרדות חד צדדית לפי האנטרסים הישראלים הרחבים . השלמת חומת ההפרדה צירוף שטחים ויצירת רצף כגון חיבור מעלה אדומים לירושלים ובאזורים נוספים . הפלסטינים אינם רוצים או בשלים להגעה לפשרה היסטורית . משיכת הזמן פועלת לטובתם אין מנהיג פלסטיני אשר יחתום על הסכם הכולל את ירושלים והפליטים אנו מוכנים לוותר על שיטחי מולדת למען החיים הפלסטינים מקדשים את המוות אנו בעינהם זמניים צלבניים פעם אחר פעם כמו רוכלים בבזאר הגדול. משפרים וסוחטים ואינם רוצים בפשרה הכואבת לשני העמים .

  • 16.

    שרון טעה: גירוש הפלסטינים היא הפתרון! (ל''ת)

    שקוף לגמרי!, 11/08/09 16:31

  • 15.

    נשאר עכשיו להתנתק ממתאבדים שמאלנים שכמותך.

    מגורש מביתו, 11/08/09 16:24

    אתה מוזמן להצטרף במהרה לכול מנהיגי ישראל
    שויתרו על שטחים (בגין-שרון-)

  • 14.

    יש יהודים שבאמת באמת לא איכפת להם שהארץ מוצפת בדם רב כל כך של ילדים (ל''ת)

    יהודים חפים מפשע. זה לא מזיז להם כלל. פחד אלוהים!, 11/08/09 16:22

  • 13.

    אלוהים הכניס את שרון לקומה,נתן סרטן לאולמרט,ואתה לא הבנת את הרמז? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 16:20

    • שאבי, על אתה נענשת? על מה קיבלת מוח של אפרוח? (ל''ת)

      יוגב, 11/08/09 16:23

    • שכחת את רבין? (ל''ת)

      את רבין הוא לקח,את שרון הוא הרדים ואת אולמרט קיפל, 11/08/09 16:29

      • ואת בגין אלוהים תקע עם דיכאון עמוק מכוסה שמיכה- על לבנון (ל''ת)

        מיכאלה, 11/08/09 19:43

    • ואל תשכח את ההדחה של חובי סטאר

      הקבה, 11/08/09 16:35

      אכן כן. אלוהים מגיע לכולם. מפחיד

    • אבל אותך פציתי באונה אחת מצומקת של מוח (ל''ת)

      אלוהים, 11/08/09 16:48

    • שכחת משהו קטן

      חביבי, 11/08/09 18:12

      אין אלוהים :-)

    • ומה קרה לגנדי, רפול, הרבי מילובביץ...?

      שי, 11/08/09 19:14

      בקיצור - אותו ''אלוהים'' אם ישנו בוודאי לא מיוצג על ידי דפ''רים כמוכם

  • 12.

    אין גבול לטיפשות (ל''ת)

    לא יאומן, 11/08/09 16:13

  • 11.

    כל מילה בסלע! (גם ביב יודע את זה ששש..) (ל''ת)

    צעיר לנצח, 11/08/09 16:05

  • 10.

    אם לא היתה התנתקות החמאס לא היה עולה לשלטון בעזה נקודה

    יגאל בן חיים , 11/08/09 15:58

    ואז לא היתה להם יכולת לאיים על כך דרום הארץ.מכאן שמצבנו הבטחוני רק היה רע יותר בגלל ההתנתקות.אגב גם גלעד שליט לא היה נחטף ואז לא היינו צריכים לשחרר מחבלים ששוב מסכנים אותנו.לסיכומו של דבר מי שחושב שההתנתקות לא היתה טעות טומן את ראשו בחול.

    • ליגאל , כפי הנראה אתה גם נביא , יכול לצפות מה קורה בקונסלציה שונה

      ס''ט ספרדי טרוד, אחד העם 70, 11/08/09 19:56

      נניח שלא היה אוסלו וכו' וכו', (חסכת קורבנות שלום) ,אך הפכת ב1993 לבוסניה או קוסובו או דרפור ים תיכונית ,כשכל העולם נגדך, מי שם לך שמספר הקורבות בנפש (תרתי משמע) חיים ומצב נפשי לא היה מוכפל או משולש ביחס למספר הידוע לנו כעת ??

      • אין לי בעיה עם הסכמי שלום בהסדר עם הפלסטינים

        יגאל בן חיים , 11/08/09 23:11

        אפילו יוסי ביילין הודה שההתנתקות היתה טעות כי היא נעשתה בניגוד להסכמי אוסלו - כלומר נסיגה ללא הסדר

  • 9.

    שרון לא קיבל מנדט להתנתקות בבחירות ! (ל''ת)

    הכבש היווני, 11/08/09 15:57

    • ראש ממשלה(אשכול) כבש ,ראש ממשלה (שרון ) החזיר , יהיה ראש הממשלה מבורך (ל''ת)

      צידוק הדין, 11/08/09 19:49

  • 8.

    ₪₪₪ לנתק את שרון ולהעביר את הכסף למגורשים ####### (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 15:56

    • ל 15.56 אין מילה המתאימה לך יותר ''שרץ''. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 11/08/09 16:52

  • 7.

    מי זה בכותב ההזוי הזה? שיסתכל להורי החיילים שנפלו בעזה בעיניים (ל''ת)

    אופיר, 11/08/09 15:55

  • 6.

    לנו דרושה עוד התנתקות כמו שלך דרושה אונה שמאלית...תתחיל לחשוב בהגיון

    רסקולניקוב , 11/08/09 15:54

    לא מספיק שהשמאל הביא אותנו למצב המחורבן הנוכחי,הוא לא ישקוט עד שכל תושבי מרכז הארץ יהיה במצב הנוראי של תושבי הדרום.
    באמת נמאס.תלכו לאיזו "סדנת שתיקה והתבוננות" ותעשו חשבון נפש על מה שגרמתם למדינה הזאת.
    1500 "קורבנות שלום" לא מספיקים לכם?????
    עד שלא תקום חמאסטן ביהודה ושומרון לא תנוחו??

    ב-4 השנים האחרונות הבנתי כמה המתנחלים מצילים אותנו ,גם מהערבים וגם מכל הרעיונות האידיוטיים של שמאלנים הזויים כמוך.

    • צודק לגמרי! (ל''ת)

      גיל, 11/08/09 17:11

    • ובקשר להתנשאות המגעילה שלך. הטוקבקיסטים כאן הרבה יותר אינטילגנטים ממך

      רסקולניקוב , 11/08/09 18:02

      זה שנותנים לך כסף כדי שתכתוב את השטויות שבדרך כלל אתה כותב,לא הופכות אותך לאדם חכם יותר ממה שאתה באמת.

      • צודק.אבל מבחינת הכותב זהו תירוץ נח שלא להשיב לטיעוננו

        panacea , 12/08/09 13:47

        הרי אנו כה טפשים שלא שווים התיחסות...

    • לדוסטויבסקי. שכחת להזכיר גם רבבות ''קרבנות הציונות'' והתישבות בלבלט (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 -ה''גדה האישית'', 11/08/09 19:47

  • 5.

    שרון צדק: ''מעריב'' צריך להתנתק מיונתן שם-אור.

    יצחק, 11/08/09 15:46

    למה הוספתם לגלריית הכתבתבים שלכם את השמאלן הנבוב הזה? מצידו - שישראל תצטמק למדינת תל אביב.

  • 4.

    בטח, עוד התנתקות כזאת חייבים מיד.

    אילנה, 11/08/09 15:44

    את 8,000 מפונים מגוש קטיף לא ידעו ליישב, אז מה יקרה עם 300,000 מיהודה ושומרון?
    שכבר לא נדבר על כך שיהודה ושמורון זה שטחי ארץ ישראל ההיסטורית וזכותנו להתיישב שם. אני מבינה שלכותב המאמר חשוב שבתי הקפה של ת''א יישארו בתחומי המדינה - כל השאר יכולים ללכת לכל הרוחות.
    וכדאי לנו מאוד שתהיה מדינת חמסטאן גם ביהודה ושמורון - למה הקאסמים נופלים רק על הנגב, שיפלו גם על השרון, על גל הגוש דן.
    את המקטלט כבר הכנתם?

  • 3.

    23 מיליון שקל בשנה עולה להחזיק את שרון בחיים,לנתק אותו,ולהעביר את

    שאבי מהעיריה , 11/08/09 15:40

    להעביר את הכסף הזה לסל הבריאות

  • 2.

    ההתנתקות הוכיחה שהסכסוך לא קשור לשטחים אלא לדת. (ל''ת)

    אלון, 11/08/09 15:39

    • מעבר להזנחת מפונים,מה?!תרמה ההתנתקות?!ארטלריה נמשכה,חמאס עלה++ (ל''ת)

      הפרדות כן,אבל נכון., 11/08/09 19:00

  • 1.

    שרון יזכר לדראון עולם

    שרון הס, 11/08/09 13:43

    שרון פינה את עזה ישובים פורחים וזאת כדי למצוא חן בעיני השמאל כדי שלא ישפטו אותו על השחיתויות שלו ושל בניו, הוא יזכר כיהודי מגרש יהודים ושקיבל עת עונשו