• 123.

    אתה ללא ספק אחד הכותבים המוכשרים

    ימני, 12/11/09 21:23

    כן ירבו כמוך אנשים שהורידו את המשקפיים הוורודות והציוניות מדברת מפיהם ולא שנאת הארץ...
    השמאלנים של היום נדמה כי הם יותר שונאי ישראל מישראלים..סוג של נטורי קרתא בעלי ת.ז כחולה

  • 122.

    לקרוא ולא להאמין...

    דניאלי, 12/11/09 18:57

    אחרי רצח אמיל גרינצוויג, רצח ראש ממשלת ישראל (!!), עשרות מחבלים יהודים שרצחו ערבים, מ''המחתרת היהודית'', דרך עמי פופר, ברוך גולדשטיין, ג'וליאן סופר ועוד חלאות דקירת ההומואים במצעד הגאווה ורציחתם בת''א - בא ''הרבי'' הינוקא, אשר מן הכתוב עליו עולה כי הוא ''מחנך'' את דור המתנחלים הצעיר (אוי לנו ואבוי לנו שאלה מחנכיהם) ובמקום להכות על חטא ועל מנת ''לאזן'' שולף אירוע שאולי התקיים ואולי לא, משנת 52' - ממש לא יאמן!!!

  • 121.

    והפגנות החרדים בשבת? מאן דכר שמיה (ל''ת)

    בבא יגה, 13/09/09 08:02

  • 120.

    הוא צודק!!! (ל''ת)

    כל הכבוד, 24/08/09 18:17

  • 119.

    לחילונית-את נשמעת כמו שונאי ישראל.הלח''י הייתה מחתרת יהודית!!! (ל''ת)

    יהודי, 24/08/09 18:15

  • 118.

    מה בין משה יעלון ומשה פייגלין לרביב דרוקר

    יהל ווילפנד, 21/08/09 10:43

    רביב דרוקר כתב בבלוג שלו שצוטט ב''גלובס'' כי הוא שמח על ההתאבדות של דודו טופז. אין ספק בכך שדודו טופז לא היה מלאך, אבל התאבדותו היא טרגדיה הנובעת מכך שהתקשורת ידעה כי הוא איש חולה, אך ניצלה את מצוקתו לרייטינג. משה יעלון ומשה פייגלין כינו את ''שלום עכשיו'' כוירוס. אולי זה ביטוי חריף, אבל כאשר מתישבים מכונים ''מתנחבלים'' ו''סרטן'' לאיש לא אכפת , כי רכיבי הציבור האמוני, כמו חרדים ותושבי יהודה ושומרון הם אבק אדם ושמאלנים וערבים חסינים מביקורת.דבריו של רביב דרוקר חמורים בהרבה מדברי יעלון ופייגלין,אבל התקשורת השמאלנית מתעלמת מהם

  • 117.

    עמוס קינן היה חבר בארגון הטרור הימני לח''י

    חילונית, 11/08/09 14:46

    ופעולת הטרור שלו נגד פנקס היא המשך ישיר לחברותו בארגון זה אשר בין השאר הפעיל מטעני נפץ נגד ערבים רק בגלל שהם ערבים (נשמע מוכר?) וניסה לקשור עם הנאצים כדי לגרש את הבריטים מהארץ.

    אבל בוא נבדוק יותר לעומק: במהלך מלחמת לבנון הראשונה הפגין השמאל נגדה תחת הססמאות הבוטות ''שרון רוצח'' ו- ''בגין רוצח''. האם מישהו ניסה לתקוף את בגין או שרון? לא ולא.

    לעומת זאת טענות הימין כי ארגון שלום עכשיו אשם בבגידה הביאה את יונה אברושמי להתנקש בחיו של אמיל גרינצוויג ז''ל.

    ההסתה הפרועה נגד רבין בעקבות הסכמי אוסלו הביאה לרציחתו ע''י יגאל אמיר. לעומת זאת התעמולה הבוטה של שהמאל נגד ההתנחלויות לא הביאו אפילו איש שמאל אחד לנסות ולהפעיל אלימות נגד מתנחלים.

    ההסתה נגד הומוסקסואלים הביאה לנסיון רצח ע''י חרדי במצעד הגאווה בירושלים לפני שנתיים ולרצח שני נערים בת''א השנה. האם נרשם מקרה של הומוסקסואל אשר ניסה להפעיל אלימות נגד חרדי או אפילו נגד מי מהמסיתים באופן אישי? לא ולא.

    כבר 42 שנה שהשמאל רואה את ערכיו המקודשים ביותר נדרסים ע''י הימין, את זכויות האדם והחוק הבינלאומי נדרסים בשטחים הכבושים ואת מדינתו האהובה מתדרדרת לתהומות של חוסר מוסריות ושל סכנה מוחשית לקיומה כמדינה יהודית ודמוקרטית. האם מישהו מאנשי השמאל ניסה למחות נגד מצב זה באלימות? לא ולא. לא נרשם כל נסיון לפגוע במי מראשי מפעל ההתנחלות או הצבא או במנהיג פוליטי מהימין. מעשים כאלו, מה לעשות, הם נחלת הימין הדתי בלבד.

    לכן אין כל טעם הנתיפיפות של המאמר: הסתה נמדדת בתוצאותיה ואלטו באות תמיד מימין.

    • השמאל הישראלי מסית ומצדיק,ואירגוני הטרור הפלסטינים רוצחים ,אל תתממי... (ל''ת)

      ziontrain, 11/08/09 17:50

    • בורות.

      כבשה עונה, 11/08/09 19:25

      עמוס קינן היה מה שקרוי-''כנעני'', וחבר רשום ב''השומרהצעיר''. היתה לא אפיזודה חולפת כחבר לח''י, שהסתיימה עם קום המדינה (למעשה עוד לפני). בתחילת שנות החמישים כבר חזר קינן למקורותיו מבית אבא . מ-1950 , שימש כעיתונאי בעיתון ''הארץ'' שמעל דפיו הסית כנגד הדתיים. זאת ממש עד לנסיון הרצח בו השתתף, שלאחריו פוטר ממשרתו (מסתבר שהיה שמאלן מדי אפילו בשביל עתון זה).

  • 116.

    אלימות החרדים קשה ואלימה

    רון וייס, 11/08/09 13:26

    האם שריפת פחי אשפה וחבלה ברמזורים,האם זו
    הבעת מחאה לגיטימית?

  • 115.

    כל הכבוד!

    יעקב אחימאיר, 11/08/09 12:34

    סוף סוף מישהו בא ואומר את מה שרב השפויים בעם חושבים.
    הבעיה היא שזה בטח ייחשב כהסתה. ;)

  • 114.

    אם למר נבון יש דוגמא מ1952 אז הוא בבעיה גדולה (ל''ת)

    קינן היה נגד ויתור על הגולן ואז שכחו הימין את עברו, 11/08/09 11:07

    • ישנן כמובן דוגמאות עדכניות יותר, אלא שהשמאל הפאשיסטי השולט באופי השיח

      כבשהפועה , 11/08/09 12:38

      הציבורי, אינו מתיר לעובדות "לבלבל" את עם ישראל. רצח התינוקת שלהבת פס אירע מספר ימים לאחר פרסום מנשר ההסתה של חתן פרס "ישראל"-פרופ' שטרנהייל, שבו נקראו המחבלים לפגע במתנחלים. איש בתקשורת לא קשר בין ההסתה לתוצאתה. ב-1999 הכנופיות החומות של ברק הכו מכות רצח את פעילי נתניהו. רחמים חברוני-איש בן למעלה מ-60, שעמד עם שלט של ביבי באחד הצמתים, נפטר לאחר שהוכה ע"י אנשי עמותות ברק. הפרשה הושתקה ע"י משטרת השמאל ותקשורת בן-כספית.

  • 113.

    כמו רבים מהלח''י ב1952 לא יצא מהמחתרת (ל''ת)

    הגישה הזאת לפעול באלימות היא תוצאה מחברותו בלח''י, 11/08/09 11:01

  • 112.

    פשוט צודק (ל''ת)

    גולן, 11/08/09 08:33

  • 111.

    המשיח האחרון;דרישה ממורלוד -שקול מילים -0- (ל''ת)

    נחמיה , 11/08/09 07:14

    • ותדבר יפה על היהודים שלי -עוד מקטרג קוקסינל (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 07:29

      • חזור לג'ונגל ועסוק בקטיף בננות בסדר? אם יהיו לך פעם דברי טעם תודיע. (ל''ת)

        מור-לוד , 11/08/09 09:30

      • אתה מדבר על מקטרגים?חוץ מניבולי פה אפייניות אין לך שום דבר להציע. (ל''ת)

        מור-לוד , 11/08/09 09:31

    • מצא לך דרכים אחרות לפרוק תסכולים, אתה פשוט מעורר רחמים (ל''ת)

      מור-לוד , 11/08/09 09:39

  • 110.

    דרישה מנבון: אתה חייב להודות שטעית בקשר להשתייכותו הפוליטיית של קינןו (ל''ת)

    יריב א. , 11/08/09 06:32

    • האם עמוס קינן היה ימני ב1952 ?

      קוגלגר, 11/08/09 07:26

      כנראה לא הבנת את דבריו הנבונים של נבון.
      מה זה משנה מה היו דעותיו אז?
      ברגע שקינן ''חזר בתשובה'' וסיגל לעצמו את הדעות ה''נכונות'', מוכנים היו לסלוח לו על עברו ה''מפואר''.
      וזו הצביעות האדירה של השמאל ה''מוסרי''שלנו.
      תחשוב מה היו כותבנם בעתון (אם בכלל)אילו קינן היה נשאר ימני ''קיצוני''בעת פטירתו.

      • הבנתי ועוד איך. נבון טען שהשמאלני קינן הטיל את הפצצה!

        יריב א., 11/08/09 15:37

        הוא רק לא ידע כנראה שב 1952 קינן עדיין ''היה'' בלח''י. קרא את ספרה של נורית גרץ אשתו על אותה תקופה ותחכים.

        • טיפש,הלח'י פוזר עוד ב-48,כך שלבטח קינן לא היה פעיל בו ב52.

          ziontrain , 12/08/09 15:49

          יריב,לא ברור למה אתה ממשיך ללעוג לעצמך בתגובותיך המגוחכות.
          ובהקשר לקינן,ממילא גם בהיותו בלח'י,הוא השתיך לפלג ה'כנעני'שלו,שדגל בדעות שמלניות ברורות.

    • דרישה מיריב:הפסק להפגין את בורותך. (ל''ת)

      ziontrain , 12/08/09 15:47

  • 109.

    והרי ידוע שהשמאל שולט בתקשורת בבתי משפט ובמשטרה... (ל''ת)

    שמעון כהן , 11/08/09 06:30

    • אתה מסוגל להנהיג את עם ישראל ?שימעון כהן? (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 07:16

      • ואז תעשו מלך ? ועונש מוות? ומיקדש תיבנו ?לא ניראה לי! (ל''ת)

        נחמיה , 11/08/09 08:05

  • 108.

    האיש הועמד למשפט ופוטר מעיתון הארץ -לא קיבל פרס...

    הרוצה לטייח ירחיק עדותו ל- 1952קינן איש לח''י ימני, 11/08/09 02:28

    התקשורת לא ושה הנחות לאף אחד אבל הברה החילונית לא מחפה על פושעיה ולא שורפת פחי אשפה עבורם

    • אתה צודק. לעומת זאת רוצחי ''המחתרת היהודית'' התקבלו כגיבורים

      חילונית, 11/08/09 14:48

      ואחד מהם אף מונה כעורך נקודה.

  • 107.

    תודה רבה חיים נבון! (ל''ת)

    יוני, 11/08/09 02:19

  • 106.

    עמוס קינן בתקופה ההיא היה ימני בוגר אצ'ל

    ג'קסון , 11/08/09 00:07

    יותר קל להילחם בערבים ובמתנחלים האלימים מאשר בעבריינות הישראלית שלא הייתי קורא לה חילונית אלא מסורתית.החילוני הרגיל לרוב עובד לומד מטייל או מגדל משפחה.כבר שנים שמדינת ישראל מתעלמת מהעבריינות הישראלית שהיא בעיה חמורה יותר מכל גויי העולם.

    • יותר גרוע. הוא היה יוצא לח"י הפשיסטית. אבל נבון לא יודה בטעותו.

      יריב א. , 11/08/09 06:35

      מעניין מה אומרת ההלכה בקשר לרבנים שטועים ומטעים ומסרבים להודות בטעותם.

      • קינן,גם בהיותו בלח'י, השתיך לפלג ה'כנעני'שלו,שדגל בדעות שמלניות ברורות

        ziontrain , 12/08/09 15:52

        יריב,הפסק להפגין את בורותך.

  • 105.

    קלעת בול, עמוס קינן היה צריך למות תא ליד יגאל עמיר

    ציוני , 10/08/09 23:55

    מדובר ברוצח הפוליטי הראשון במדינת ישראל (אחרי שקמה)

    אבל זה ההבדל בין הימין לשמאל..
    בעוד רוצחים מהימין מגונים על ידי כולם כולל על ידי הימין עצמו ועפים לכלא לכל חייהם
    רוצחים מהשממאל נשכחים במהירות מהתודעה, ואף בעתיד נהפכים לגיבורי תרבות..

    מה שהכי משעשע, זה שאז לאנשי שמאל יש את החוצפה להעיז לאמר שגינויי הימין לא אמיתים.

    וואלה? לפחות הימין מגנה.. השמאל לא מגנה.. השמאל מהליל את רוצחיו ופושעיו.

    • ומה שהכי מצחיק שמדברים כל הזמן שמאל שמאל..

      ציוני , 11/08/09 00:02

      אך סקרי דעת קהל מראים שבהגזמה מדובר עד ל10 אחוז מהעם.

      בעוד שהתקשורת היא תמונת מראה..
      אם יעשו סקר ימין - שמאל בקרב אנשי התקשורת.. אז אולי 10 אחוז (ואולי גם זה מוגזם) לא יהיו אנשי שמאל בדעותיהם.

      ובתקשורת אני מתכוון כמובן לכל תקשורת המיינסטרים הגדולה והישנה..
      מעריב ידיעות הארץ ערוץ 10 1 ו2..

  • 104.

    תותח! (ל''ת)

    עקיבא, 10/08/09 23:50

  • 103.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    משה, 10/08/09 23:01

  • 102.

    שכחת פרט ''שולי'' - ב-1952 קינן עוד היה איש ימין

    מאן דהוא, 10/08/09 22:55

    מלוחמי הלח''י, להזכירך, וישראל פינקס, אמנם דתי, היה בפוליטיקה של אותם ימים משויך יותר לשמאל מאשר לימין. דברים השתנו במדינה בחמישים ושבע השנים האחרונות, אתה יודע...

    אבל ממתי עובדות הפריעו לצעקות המגוכחות על ''תקשורת שמאלנית''?

    • הוא עשה זאת בשם האידאולוגיה החילונית קיצונית שלו

      ציוני , 10/08/09 23:56

      וספק אם ב52 הוא עדיין היה איש ימין.

      • ואכן כבר משנת 50 הוא היה ביקורתי מאוד נגד ישראל (ל''ת)

        ציוני , 10/08/09 23:57

      • מאיפוא הספק שלך? קרא את ספרה של אשתו ותחכים

        יריב א. , 11/08/09 06:37

        אם אתה ציוני אז אני קוגלגר.

  • 101.

    איך שרים על אייבי נתן הפיראט מספינת השלום?

    שלומי, 10/08/09 22:52

    הנה אייבי נתן
    על האוניה
    הוא מפליג הוא מפליג לתוך החשכה
    יא חביבי אייבי
    בהצלחה לך!...

    (ערוץ 7 כבר אמרנו?)

  • 100.

    ורק הערבים יושבים ומחכים ומחכים ומחכים...עד שנגמור להם את העבודה ! (ל''ת)

    דקל ב , 10/08/09 22:52

  • 99.

    תודה לאל! בזכות השליטה חסרת המעצורים של השמאל בתקשורת, הימין בשלטון! (ל''ת)

    זקני הגליל, 10/08/09 22:08

  • 98.

    צודק לחלוטין (ל''ת)

    אני, 10/08/09 21:24

  • 97.

    צודק (ל''ת)

    אמיר, גטו ת"א מרכז , 10/08/09 21:13

  • 96.

    יש מישהו במדינה הזאת שחושב שהתקשורת המרכזית "רק" מדווחת? (ל''ת)

    מור-לוד , 10/08/09 21:10

    • בואנה אתה דבר יפה ליהודים שלי מורלוד שונא ישראל (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 21:36

      • שוב הגחת מהג'ונגל? מה מקור השם "ישראל" ידוע לך? (ל''ת)

        מור-לוד , 10/08/09 21:48

        • המשיח האחרון ;"הגחתי" מיביין החיים והמתים מורלוד

          נחמיה , 11/08/09 07:07

          לא שאתה יודע איפה זה ואיך מגיעים לשם אבל לא משנה

          • ולענות לעניין אתה באמת לא מסוגל? צריך עזרה? (ל''ת)

            מור-לוד , 11/08/09 09:33

      • החילונים המתבוללים, בולסי החזירים ובועלי הנדות הם אוהבי ישראל?! (ל''ת)

        מור-לוד , 10/08/09 21:56

        • הם משלמים מיסים למנורה ולא לך -זבלה צדקן-גענעב (ל''ת)

          נחמיה , 11/08/09 07:11

          • קשה להאמין שבטלן כמוך שכל היום משוטט באינטרנט משלם מיסים יותר ממני (ל''ת)

            מור-לוד , 11/08/09 09:34

          • אבל אתה "טענת" פעם שלמשלם המיסים יש גם זכות לרצוח את ילדיו.... (ל''ת)

            מור-לוד , 11/08/09 09:35

  • 95.

    הקומוניסטים טחנו את המוח על אחוות עמים שוויון..ורצחו מליונים, לזכור... (ל''ת)

    מור-לוד , 10/08/09 21:09

    • הימין הקיצוני כולו אסירים משוחררים ליזכור-מלך עלאק (ל''ת)

      נחמיה , 11/08/09 07:25

      • לא רק שבכתיבה אתה מתקשה, גם בהבנת הנקרא יש לך בעיות?! (ל''ת)

        מור-לוד , 11/08/09 09:37

  • 94.

    16 עולים שכל אשמתם-חברות באצ"ל, נרצחו בפקודת רבין. עובדה. (ל''ת)

    כבשהפועה , 10/08/09 20:14

    • 4 חיילי צה''ל נהרגו ע''י מורדי האצ''ל

      חילונית, 11/08/09 18:48

      רק בגלל שציתו לפקודת הממשלה החוקית ומנעו מהאצ''ל לקחת לעצמו את הנשק שעל אלטלנה במקום לתת אותו לצה''ל. חבל שהיום אין לנו מנהיגים עם הביצים של בן גוריון שידכאו כל מרד מייד ובכוח.

  • 93.

    איני זוכר את הפרטים אנה השלימו

    יעקב, 10/08/09 20:12

    ההסתה עשתה את שלה. המתנקש היה חבר בכנופיה אשר שמה לה למטרה לשים פצצה במשרד החוץ, שלמרבה המזל לא התפוצצה. האם היה זה היה אחד הניסיונות הראשונים בישראל לבצע התנקשות פוליטית? עד היום אופף את האירוע ערפל של מסתורין, ושורה של שאלות נשארו פתוחות. אך דבר אחד כבר ברור: הרב מרדכי אליהו היה חבר בהתארגנות מחתרתית ...

    אם זאת הרב אליהו, שישב בכלא כחצי שנה. לא תואר בעיתונים הדתיים כפושע שקיבל עונש קל יחסית לפשעו, אלא כרב גדול בישראל, מרא דאתרא ...

    איך אפשר להסביר את ההתעלמות מעברו הקטלני של הרב אליהו? כיצד הפך להיות הרב הראשי לישראל? ... פשוט מאוד: הסיפור הזה אינו מתיישב עם האקסיומות של הציבור הדתי שהרב נבון הוא אחד ממנו ...

    • את הפצצה במשרד החוץ הניח ארגון ימני בגלל הסכם השילומים

      חילונית, 11/08/09 18:50

      גם דב שילנסקי ניסה להתנקש בשגריר הגרמני מאותה סיבה.

      כמו כן בגין הנהיג התנפלות של אספסוף על הכנסת, בעת שדנה בחוק השילומים, וכמה חברי כנסת נפצעו מאבנים שידו המתפרעים.

      קשה עם העובדות שם בימין נכון?

  • 92.

    מי ימין ומי שמאל? קחו לדוגמה, סוציאליסט ידוע, חילוני שונא-דת. מתעב

    Ehad Haam-Jewish , 10/08/09 19:59

    יהודים ואוהב ערבים בשם א. ה-י-ט-ל-ר. כנראה היה גם הומו באיזה שלב, כיוון
    שתומכיו הראשונים היו הס.א., ארגון שטוף במשכב זכר...לפי כל
    הפרמטרים, ה-י-ט-ל-ר היה שמאלני...

  • 91.

    פשוט- צודק.

    מתוסכל, 10/08/09 19:49

    וגם כתוב יפה.

  • 90.

    מהי דת? ומהי כפיה דתית? מהי הסתה?

    זיגי אמסלם , 10/08/09 19:00

    האמונה בשלום, בסוציאליזם ובאחוות העמים יש לה את כל
    הסממנים של דת.
    השמאל כופה אמונה זו על תלמידי בתי הספר בישראל,
    ודרך אמצעי התיקשורת, גם על כל האוכלסיה: ואין מוחה בידם.
    בצבא מחנכים לטוהר-הנשק. זו לא כפיה דתית?
    האוכלסיה כולה נאנסת לקבל את אמונות ההומואים.
    זו לא כפיה דתית?
    ואודות הסתה:
    הסתה גלויה נוסח שטירמר נגד היהודים הדתיים, מותרת ומקובלת ואסור למחות...
    מותר בתנועת-נוער בישראל לשיר: "דרוס כל דוס",
    אבל אוי למי שיגיד משהו נגד הומואים או ערבים..

    • רגע, אתה נגד שלום ואחוות עמים. אז בעד מה אתה ? מלחמה? הרג? שנאה? (ל''ת)

      תן לי להבין, 10/08/09 21:58

      • השאלה איננה ''בעד מה הוא'', אלא האם יש לכם זכות לכפות את אמונותיכם על

        Yossi V , 11/08/09 02:59

        הכלל...אגב, גם הבולשביקים והנאצים ''ידעו''
        שהאידאות שלהם הן הצודקות...

  • 89.

    חופש הבטוי אתה רוצה ? ''הצחקת אותי ''

    משה, 10/08/09 18:38

    כל הכתוב בכתבה נכון , הרי פתי יאמין שעתון כל שהוא יעיז לכתוב ברוח הדברים שבכתבה .אני לא אתפלא אם לא יצלבו את כותב הכתבה,אנו זוכרים את מסע השסוי המרושע נגד אורי אריאל ז''ל כאשר הביע את דעתו נגדם , והנדוי החברתי שעושים לאריאל זילבר יבדל לחיים ארוכים ויצליח על אפם וחמתם.כן ירבו כותבים ברוח הדברים שבכתבה ושיטלו הקורות מעל עיניהם המלוכסנות שמאלה בלבד עד שיבינו שהעם כאן מביט בעניים ישרות על ארץ ישראל כי היא מדינת העם היהודי והיא ניתנה לעם היהודי לנחלה לעולמי עד .

    • מאיר אריאל ולא אורי אריאל (ל''ת)

      עברנו את פרעה, 12/11/09 17:53

  • 88.

    השיטה: השמאלנים אינם אלימים, הם 'רק' מסיתים את הערבים,ואלו מבצעים

    Yossi V , 10/08/09 18:27

    את הרציחות...

  • 87.

    ^^^^כבר שנים עלית השמאל קוראת לפגיעה באחינו מתישבי יש"ע ^^^^^^^ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 10/08/09 18:15

  • 86.

    אויש תנוחו. הימין מתפרע וזה דבר ידוע. נוער הגבעות מסכן את המדינה (ל''ת)

    לוצ'י ברטנורא, 10/08/09 17:47

    • דבר ידוע למי? לשמאלנים ? אלה שלא ידעו שעראפאת הוא טרוריס (ל''ת)

      רונית, 11/08/09 03:10

  • 85.

    השמאלנים בבילעין 'מוחים' וכתוצאה ממחאתם נרצחו כבר שני חיילים. (ל''ת)

    יוני דוד , 10/08/09 17:26

    • באמת? מתי? יש לך שמות של החיילים האלו?

      חילונית, 11/08/09 18:52

      או שאתה סתם מקשקש?

  • 84.

    בואי'נה

    נעמי73 , 10/08/09 17:24

    חלק מכם ממש זקוק לבעיטה וחלק לשהות מרנינה באיזה כפר ערבי מסביר פנים.לא בטוח שתחזרו עם חלקי גוף שנכנסתם איתם.תיראו איזה בורות ואיבה...האויב של היהודים הם היהודים בעצמם.

  • 83.

    השיטה: השמאלנים אינם אלימים, הם 'רק' מסיתים את הערבים,ואלו מבצעים את

    Yossi V , 10/08/09 17:15

    הרציחות...

  • 82.

    הצנזורה הפשיסטית הגיעה למעריב

    חיים מירושלים , 10/08/09 17:07

    ולא מפרסמים הודעות של אנשי שמאל!

    • אבל הודעות של משיח מפרסמים;אנשים אני אומר לך זה משו היום (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 17:37

    • שקר וכזב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      אבי מרעננה, 10/08/09 17:38

      מימי לא שמעתי שקר גס כמו שאמרת עכשיו אדון חיים היקר אם אתה חושב כך אני מציע לך לפנות את הבסטה מעיתון מעריב ולעבור לאתרים אחרים אולי זה יקל מעט על הימין שסותמים את פיותיהם ללא הרף הצנזורה הפשיסטית היא כלפי ימניים בלבד!@!@ ואינה חלה על אנשי שמאל שממלאים את האתר בדברי הבלע שלהם..! בוש והיכלם!

    • ואיך אתה קורא לצנזורה השמאלנית? (ל''ת)

      דרומי, 10/08/09 22:48

  • 81.

    חידה: באיזו תנועת-נוער שרו "דרוס כל דוס"? מי שענה: "בהיט-לר יוגנד",

    Yossi V , 10/08/09 17:07

    טעה. זה לא היה בגרמניה, זה פה בישראל...

    • זה הדדי יוסי אל תיתמם כולם שונאים לכולם (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 17:38

      • אם זה ככה, למה מתבכיינים ההומואים? (ל''ת)

        Ehad Haam-Jewish , 10/08/09 19:31

        • המשיח האחרון ;קודם כל מיתיוונים או ביית צדוק-בעיברית (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 20:55

          • ולגביי למה ;כי עד היום שונאים את שכינת ביית צדוק (ל''ת)

            נחמיה , 10/08/09 20:57

            • שהיה בית מאוד רוחני שקרס עקב פוליטיקה רומאית אכזרית (ל''ת)

              נחמיה , 10/08/09 21:01

              • היום שונאים אותם בפריפריות בעיקר וממררים להם את החיים (ל''ת)

                נחמיה , 10/08/09 21:03

                • רבי ישמעל כהן גדול שהיה עומד במליצות יושר על ישראל 70 שנה (ל''ת)

                  נחמיה , 10/08/09 21:07

                  • מול השם בבית המקדש היה האחרון (ל''ת)

                    נחמיה , 10/08/09 21:08

                    • ליפניי החורבן הגדול והגלות הארורה וכך חרב ביית צדוק (ל''ת)

                      נחמיה , 10/08/09 21:10

                      • וגלתה שכינת אביהם אהרון הצדיק -אחי משה רבינו ומרים הנביאה (ל''ת)

                        נחמיה , 10/08/09 21:13

                        • ועד היום הם בוכים והנשמות שלהם בוכות והשם בוכה עימם (ל''ת)

                          נחמיה , 10/08/09 21:15

                          • אל תאמין לי תיבדוק (ל''ת)

                            נחמיה , 10/08/09 21:17

                        • אל ביין החיים והמתים (ל''ת)

                          נחמיה , 10/08/09 21:18

                          • גלתה שכינתם -שכינת אהרון שהיה רודף שלום ומשכין שלום (ל''ת)

                            נחמיה , 10/08/09 21:21

                            • ומאז ועד היום איין! שלום ביין ישראל לביין עצמם (ל''ת)

                              נחמיה , 10/08/09 21:25

                              • פעם הייתי הולך הרבה אל ביין החיים והמתים (ל''ת)

                                נחמיה , 10/08/09 21:28

                                • וככה ניהייתי משיח (ל''ת)

                                  נחמיה , 10/08/09 21:29

                                  • בכבוד רב ;נחמיה המשיח האחרון (ל''ת)

                                    נחמיה , 10/08/09 21:32

                                    • כדורים לא לקחת בזמן

                                      @meir , 10/08/09 23:06

                                      ועכשיו מאוחר מידי

                                      • המשיח האחרון;מאיר חתיכת עמ"א אתה ומורלוד בייחד (ל''ת)

                                        נחמיה , 11/08/09 07:09

                                        • בטח גם אתה רוצה מלך עוונות כמו אצל ברלסקוני הגוי- (ל''ת)

                                          נחמיה , 11/08/09 07:21

                                          • חבל שאימא שך לא לקחה כדורים נגד הריון כופור אפיקויירעס (ל''ת)

                                            נחמיה , 11/08/09 07:23

                                    • חיים קלים יש היום למשיחים למיניהם. לא כמו פעם (ל''ת)

                                      רונית, 11/08/09 03:14

    • ומישהו דרס דוסים?

      חילונית, 11/08/09 18:56

      כלומר שמאלנים כנראה לא מוסתים בקלות כמו האספסוף שלכם.

  • 80.

    אתה צודק אז מה?

    אבי אבישר, 10/08/09 17:06

    מאז שניהיה בילבול בעם הזה והערב רב עלה לשלטון ושולט בו בכח רב, כל מה שתעשה כאדם שאוהב את הארץ ויש לך כיפה על הראש (ולא חשוב מאיזה סוג) אתה תישאר הימני הברוטלי ולא היהודי ששב לארצו, תישאר חסר התרבות והסובלנות (ולא משנה כמה פצצות מרגמה התנקשויות התאבדויות קאסמים וכו' תקבל)שיפנו אותך מהבית שאותם אנשים מבינים שאדמת ארץ ישראל שיכת לאבא שלהם ולא לבורא עולם! אתה רוצה לשנות דברים צריך לעשות זאת בדרך שלהם (כמו בצבא שלא נשארו יותר קיבוצניקים ונחלאוים אלא באו הכיפות וכבשו כל חלקה)כך גם בתקשורת כך בתרבות כך בפוליטיקה (רק בלי לכלוך)

  • 79.

    כתבה נהדרת!

    חילוני ציוני, 10/08/09 16:48

    המשך כך!

  • 78.

    כאשר ראש ממשלה בהווה הסית נגד העניים,שתקתם, כאשר מסיתים

    חלם, 10/08/09 16:48

    כנגד הלא מתאימים לצבא שתקתם, כאשר הדתיים הפרימיטיביים מסיתים והרב עובדיה מנבל פיו כחתול רחוב, שתקתם, אל תופתעו, הדג מסריח מהראש.

  • 77.

    לא להאמין: סופסוף מאמר הוגן בתקשורת! נקווה שהממסד הבולשביקי לא יפטר

    Yossi V , 10/08/09 16:48

    את נבון...כל הכבוד נבון!

  • 76.

    אני רק לא מבין דבר אחד

    Rais , 10/08/09 16:42

    איך יש כאן בארץ אנשים שבתמימותם חושבים שהם חיים במדינה דמוקרטית? הרי הכותב לא חידש שום דבר,דברים האלה ידועים כבר מזמן

    • זוהי הנצחת התודעה הקורבנית---מדינה חופשית --- (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 17:41

      • ואני בטוח "ראיס" שאתה תומך בעונש מוות ב 100% (ל''ת)

        נחמיה , 10/08/09 17:42

        • רק למשיחי שקר (ל''ת)

          רונית, 11/08/09 03:17

  • 75.

    סוף סוף, משהו טוב בתקשורת

    שולה, 10/08/09 16:21

    לא, עם כל הישרות והפשטות של הדברים, זה לא יעזור לטועים להבין שהם רבים וטועים. לא יודעת למה.

  • 74.

    ****פרופ' זאב שטרנהל קרא לרצח מתנחלים וקיבל את פרס ישראל***** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 10/08/09 15:37

    • בולשיט! לכו לשיעורי הבנת הניקרא לפני שאתם מתיימרים להבין מה מישהו כתב! (ל''ת)

      רזי ב, 10/08/09 15:57

      • נמק,פרט והסבר, לפני שאתה מתיימר לסתור אחרים, שמאלן (ל''ת)

        כבשהפועה , 10/08/09 16:05

      • ?גם זה ממעלליו של עורב המקלדה השקרן העיתונאי הדמוני? (ל''ת)

        נחמיה , 10/08/09 16:08

    • הוא גם קיבל חומר נפץ על דלת ביתו (ל''ת)

      כנראה מימין.., 10/08/09 16:18

      • הוא קיבל חומר נפץ (ל''ת)

        כמובן הכוונה פרופ' שטרנהל, 10/08/09 16:39

  • 73.

    ***ירון לונדון קרא בטלוויזיה לירות במתישבי חברון********* (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 10/08/09 15:24

    • זה הדדי -והם קיללו נאסים - וזה הסתה לרצח- (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 15:32

      • ומעבר לזה הסיפור על בת הרב בפוגרום בחברון(תרפט) (ל''ת)

        נחמיה , 10/08/09 15:33

        • נישמע כאילו מהג'נוסייד הארופאי בגולת אשכנז אחד לאחד (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 15:44

          • חלק מאלו שבאו מהג'נוסייד ניהיו פצפיסטים (ל''ת)

            נחמיה , 10/08/09 15:48

            • חלק אחר שכחו את הרבי ולא רוצים ליזכור גם -נטישה מוחלטת - (ל''ת)

              נחמיה , 10/08/09 15:51

              • וחלק בנו כור אטומי ליפניי שבנו ביית מיקדש (ל''ת)

                נחמיה , 10/08/09 15:52

                • מהג'נוסייד לא חוזרים נורמלים אלא קיצוניים מאד-במוחלט- (ל''ת)

                  נחמיה , 10/08/09 15:54

                  • זה אלימות טוקבקיסטית מה שאתה עושה! (ל''ת)

                    הצפת דף בצורה כזאת, 10/08/09 16:22

                    • vox amy- מילחמת קודש- ונחמיה- זה הכיתה הטיפולית (ל''ת)

                      נחמיה , 10/08/09 17:03

                      • אחד נביא זעם -אחד מוג'הדין- ואחד משיח -פתחנו ישיבה- (ל''ת)

                        נחמיה , 10/08/09 17:05

                        • עוד שיבעה -מינין-ואחר כך כוילל-ויאללה לביית המקדש -אימשי (ל''ת)

                          נחמיה , 10/08/09 17:08

      • נחמיה, ד"ש לחברה במחלקה היהודית... (ל''ת)

        Yossi V , 10/08/09 17:09

        • אל תאיים על משיח במישטרת המלך לך תיתלונן (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 17:35

      • נחמיה, די להציף. (ל''ת)

        Ehad Haam-Jewish , 10/08/09 19:33

  • 72.

    האמת איש ימין פגע בשר המקורב לשמאל

    antbh, 10/08/09 14:17

    כשקינן זרק את הפצצה (שאיש לא נפגע ממנה) הוא היה יוצא לח''י ושייך לימין. הוא קיבל אותה מיעקב חירותי שהיה מעורב במחתרות רבות ועדיין חי ולא עמד לדין על כך. כשתחרים אותו תהייה לך זכות דיבור.

    הפעולה הייתה מכוונת כנגד ממשלת בן גוריון ופנקס נבחר כקרבן נוח.

    • קינן מעולם לא היה איש ימין

      יריב, 10/08/09 16:08

      עמוס קינן היה אנטי ''כפיה דתית'' ופעולתו כנגד השר היתה פעולה נגד החלת חוקים דתיים במדינה.

      עמוס קינן, ככנעני מושבע, היה איש שמאל מנעוריו. בדיוק כמו אחרים בלח''י (בינהם אחד מהמנהיגים - נתן ילין מור) היה קיצוני שמאלני ומאמין בהשתלבות במרחב השמי הכנעני של הסהר הפורה.

      • נכון. ואחרי ההתנתקות הסתבר פתאום ששרון הוא ממר''צ (ל''ת)

        שמאלני, 10/08/09 16:30

      • ילין וקינן ,בקשר לגירוש הבריטים (ל''ת)

        הזדהו עם הרעיון הימני הקיצוני של אותם ימים=לח''י, 10/08/09 16:36

        • גירוש האימפריליזם הבריטי היה רעיון ימני??? (ל''ת)

          ziontrain, 12/08/09 16:20

      • ''קינן מעולם לא היה איש ימין''????אתה רק מגלה בורות מדהימה בהיסטוריה (ל''ת)

        יריב א., 10/08/09 16:47

      • נא לא להתבלבל בין "יריב" לביני "יריב א." (ל''ת)

        יריב א. , 11/08/09 06:40

    • מי ימין ומי שמאל? קחו לדוגמה, סוציאליסט ידוע, חילוני שונא-דת. מתעב

      Ehad Haam-Jewish , 10/08/09 19:54

      יהודים ואוהב ערבים בשם א. היט-לר. כנראה היה גם הומו באיזה שלב, כיוון
      שתומכיו הראשונים היו הס.א., ארגון שטוף במשכב זכר...לפי כל
      הפרמטרים, היט-לר היה שמאלני...

  • 71.

    הפחון של איציק - אינו מעשה יהודי דתי ותמים (ל''ת)

    אלא - ''מצווה'' של משיחיות השקר של הדת הכתומה., 10/08/09 14:15

    • הציונות הייתה תנועה משיחית "לעלות לארץ ישראל (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 15:56

      • זה משיחות דתית לשמה -הציונות הייתה תנועה משיחית (ל''ת)

        נחמיה , 10/08/09 15:59

        • ----משיחות = שקר =ציונות= שקר---- (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 16:02

          • נא לא להישתמש במושגים יהודים דתיים אים לא מבינים אותם (ל''ת)

            נחמיה , 10/08/09 16:05

  • 70.

    לגבי עמוס קינן אתה צודק - אבל בזמנו לא הצליחו להוכיח את זה

    קשת, 10/08/09 13:59

    וגם יגאל עמיר המנוול היה מסתובב חופשי אילולא הצליחו מלהוכיח את אשמתו.
    אבל לגבי הפסיכופטית החרדית - כאן אתה מציג דמגוגיה עלובה ונמוכה.
    גם בין החילונים יש תופאות מינכהאוזן (התופעה נדירה בכל המגזרים) והן מטופלות בהתאם, אבל לא יעלה על הדעת שכאשר תופסים אמא כזאת יצאו עשרות אלפי חוליגנים לרחובות כדי לתמוך במופרעת כזאת.
    אז המשך להתייפייף - אבל ''קשוט עצמך תחילה ואחר קשוט אחרים''

    • אני חלילה לא תומך באלימות ובואנדליזם של המתפרעים בבירה

      פנדה , 10/08/09 14:58

      וזה הולך גם לפרשת האם המרעיבה וגם לפרשת החניון. אבל תמיד תזכור שמדובר בעם כבוש, שזה הטרור היחיד שהוא עושה לנו בינתיים, אז בהתחשב באלטרנטיבה אולי צריך אפילו לברך על כך שכל החרא שאנחנו אוכלים מהם זה כמה פחים שרופים וחיתולים מלוכלכים... זה כמובן עד שהמדינה הזאת תחליט שהיא כובשת סופית את הארץ, ותחיל את החוק הישראלי על כל תושביה, כולם כולל כולם (אני אגב לא בטוח שזה הפתרון הכי טוב).

  • 69.

    איזו מניפולציה של העובדות

    nosnikta , 10/08/09 13:44

    פנקס נפטר מהתקף לב ואתה הופך את זה לרצח של השמאל.
    כמה שמאלנים וחילונים בדיוק יצאו לרחובות כדי להגן על האב הפסיכופט? האם איזו קהילה שמאלנית-חילונית הפגינה סולידריות אתו או שהוא הוקע באופן גורף על ידי כל הפלגים בחברה הישראלית?
    כמה פעילי שמאל "משתוללים" כרתו עצי זית או הרביצו לזקנים בלי שום סיבה?
    והאם באמת יש מקום לדון בכפיפה אחת על בנייה לא חוקית בנגב שנופלת תחת ענייני פנים מנהליים של תכנון בנייה לבין גזילת קרקעות פרטיות והתיישבות בשטח שמיועד למדינה הפלסטינית?

    הרב הגדול מתברר כדמגוג קטן. ועדת המעריצים שלו פה בטוקבקים היא פשוט בדיחה.

    • לאיזה עובדות אתה מצפה ממי שמאמין שהעולם נברא ב-7 ימים? (ל''ת)

      אורן האתאיסט , 10/08/09 13:51

      • מה כבר ההבדל הגדול בינו לבינך

        פנדה , 10/08/09 14:59

        הוא מאמין שהעולם נברא ב-7 ימים, אתה מאמין שהעולם לא נברא ב-7 ימים.. שניכם מתעסקים באמונה שלכם ושל האחר ולא בחקר האמת

        • חקרו ומצאו שהיתה התפתחות רבת שנים על כדוה''א

          ולא בריאה בבת אחת של הכל, 10/08/09 15:13

          שיטת ה''הכל אותו דבר'' לא עובדת בתגובה שלך,ולא במאמר.

          • כחילוני אומר לך שטיעונך אינו תקף:

            panacea , 10/08/09 15:51

            הדתיים תמיד יאמרו שגם ה"הוכחות" בצורת מאובנים,תאריך ביולוגי וכו', הן מעשה ידיו של האל אשר ברא גם "הוכחות" אלו כפי שהן.
            צודק פנדה שהכל עיניין של תפיסת עולם.
            אני אישית מאמין יותר להתפתיות הדרגתית של העולם והחיים,ולא לבריאה על-ידי האל.
            אבל, חושיו ושכלו של האדם מוגבלים, ואיננו מסוגלים לראות או כלל לדמיין את התמונה בכללותה.

            • שום דבר לא קרה בבת אחת

              וכדוה''א שאנחנו מכירים לא תמיד היה כזה, 10/08/09 16:15

              ואלה עובדות שלא ניתנות להפרכה.
              רוצה להכניס את אלוהים לסיפור-תהיה בריא.
              אבל אז אתה איכשהוא מתאים עצמך לעובדות הנ''ל,לא ההיפך..

              • המשיח האחרון;יריב א -אתה לא מבין יהדות נכון? (ל''ת)

                נחמיה , 10/08/09 17:47

                • נחמיה: מאיזו זיבורית הגחת? אתה מציף את האתר בזוהמה שלך. (ל''ת)

                  יריב א. , 11/08/09 06:42

            • מעניין שהאדם עם ''חושים ושכל מוגבלים'' הצליח להמציא את ''אלהים''

              יריב א., 10/08/09 16:50

              ועכשו הדיוטות משתחוים ליצירה המוגבלת הזו ועובדים אותו בתפילות מטופשות ובזבחים כפאגניסטים

              • שמע-ציינתי כבר שאני חילוני, אבל איפה המענה לטענת הדתיים שהאל הוא זה

                panacea , 10/08/09 17:03

                שברא את כל ה"הוכחות הלא ניתנות להפרכה" אותן אתה מציין.
                אותי מעניין לדעת למה אתה כה החלטי בנוגע ל"ידע" שלך, כאשר חושינו ושכלנו מוגבלים, וקיימות בנו סצירות מובנות (בילט-אין).
                רוצה לגלוש לדיון מעמיק יותר? אביא לך דוגמאות רבות מעין אלו.
                שוב אני חוזר: גם אני איני מאמין בבריאה, אך לא נתקף בזעם כשור מול סדין אדום כל אימת שמישהו מעלה טיעונים ששורשם באמונה שונה משלי.

                • אין מענה לטיעון הדתי -כי הוא לא טיעון

                  העובדות המדעיות הן עובדות-לא אמונה, 10/08/09 17:33

                  הטיעון הדתי הוא החלטה/הנחה שרירותית שאי אפשר להפריך או לאמת.

                  כמו שאי אפשר להפריך ששלושה חייזרים בצבע כתום בראו את הכל ביום וחצי-למה 7 ..

                  יתכן בהחלט שאנחנו מוגבלים מבחינת תפישת המציאות ולעולם לא נפענח את כל סודות היקום-אבל זה לא מוכיח כלום ,ולא יוכיח כלום ,מעבר לעובדה הזו.

              • יריב א שפינוזה ניטשה ודארוין היו נוצרים -יריב- נוצרים- (ל''ת)

                נחמיה , 10/08/09 17:45

                • שפינוזה לא היה נוצרי מעולם (ל''ת)

                  האתיקה, 12/11/09 17:59

        • חקר האמת? יש לי דוקטורט במדעים, לא מספיק לך? (ל''ת)

          אורן האתאיסט , 10/08/09 17:01

          • לא. זה לא אומר כלום. (ל''ת)

            panacea , 10/08/09 17:05

          • דוקטורט במדעים?

            פרופסור לאתאיזם, 10/08/09 22:03

            עכשיו ברור למה אתה כל הזמן מתנשא פה על כולם,ומכנה אותם בורים פרמיטיבים ואידיוטים.
            זה בגלל הדוקטורט שלך הא?

      • בטח אבא שלך פדופיל .אמא שלך לסבית ואתה ילד הומו מסכן מאומץ. (ל''ת)

        בוקסר , 10/08/09 15:54

        • זה הפרופיל של אורן שאומר שהוא אטאיסט אבל דתו

          בוקסר , 10/08/09 15:57

          היא פורנוגרפייה חולנית של עולם ההומויים .הוא נאור.הוא נאור.

          • העברית שלך מזעזעת (ל''ת)

            אורן האתאיסט , 10/08/09 16:57

      • המדען הגאון שמאמין שהעולם על ברואיו נברא בהוקוס פוקוס...

        דוד ארץ ישראל, 10/08/09 17:59

        איך יכול להיות שאנשים שקוראים לעצמם מדענים מאמינים שעולם מופלא כזה על כל ברואיו נברא כתוצאה מהוקוס פוקוס מקרי, ועוד מזלזלים במי שטוען שהוא נברא בכריאה מתוכננת על ידי בורא שאת יכולותיו אין לנו שום יכולת להבין בשכלנו המוגבל ???.
        הלא כל מי שטוען לתופעות מאגיות או מטה פיסיות נתקל ביחס מזלזל מצידכם בעוד שאתם, למעשה, מאמינים בתופעה הכי לא הגיונית שיכולה להיות, עולם שנברא מעצמו, בני אדם ובעלי חיים שנבראו מעצמם ותמיד בשני מינים ועוד עם יכולת ''מקרית'' לשכפל את עצמם בהתחברות של שני המינים השונים.

    • נכון. ולא רק מניפולציה, אלא גם שקרים גסים.

      ורד, 10/08/09 14:31

      בואי נתחיל מהמניפולציות ונתקדם לשקרים.

      פנקס אמנם נפטר מהתקף לב, אבל קודם לכך עמוס קינן ושותפו פוצצו בביתו פצצה. זה נקרא נסיון לרצח. ואם רבין לא היה נפטר כתוצאה מההתנקשות האיומה, אלא נפצע בלבד- את באמת חושבת שהמעשה היה נורא פחות? או שההתנפלות והחרם על כל הימניים וחובשי הכיפה היה מתון יותר?

      פעילי שמאל משתוללים לא כרתו עצי זית וודאי לא הרביצו לזקנים ללא סיבה. (אגב,גם מעט מאוד פעילי ימין עשו כדבר הזה, אם בכלל). מה שפעילי השמאל כן עשו- זה להתגרות ולקלל מתנחלים וחיילי צה''ל, לשתף פעולה בזריקת אבנים ובירי מרוגטקות, להגן בגופם על פלשתינאים שזורקים אבנים ויורים ברוגטקות. כתוצאה מפעילות עדינה זו חייל אחד התעוור ולא מעט חיילים נוספים נפצעו,אושפזו לתקופות ממושכות, ואינני יודעת בדיוק מה מצבם הסופי.

      ונעבור לעניין השקרים-
      רוב רובם של המאחזים הבלתי מאושרים הוקמו על אדמות המוגדרות כאדמות מדינה, וב 90% מהמקרים לא מדובר בשום אופן ב''גזילת קרקעות פרטיות''. העניין הוא שהקמת המאחזים הללו, במקומות בהם הוקמו, לא אושרה ע''י הממשלה ורשויות התכנון. גם הסיבה לכך שביהמ''ש הורה להרסן היא סיבה מנהלית- אין אישורי בנייה. המצב זהה בדיוק למצב בנגב, גם כאן בונים הבדווים בתים וישובים על אדמות מדינה לפי נטיית לבם וללא אישורים, ואותה סיבה מנהלית קיימת. באשר לשטח ''המיועד להקמת מדינה פלסטינית'' - מי החליט ? העניין הוא בדיוק במחלוקת לגבי ייעודו של השטח.

      וקטנה לסיום- גודלתי כשמאלנית, כעת אני מחזיקה דעות ימניות למדיי- אבל בשני המקרים השתדלתי לבחון את המציאות באופן אמיתי ולא להניח לאיש לשטוף לי את המוח. תאמיני לי, מומלץ.

    • המשיח האחרון ;ליפניי שתיבנה מדינת צוררים פלשתינית (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 15:18

      • תיבנה בבקשה ביית מקדש 6 למנורה הגדולה (ל''ת)

        נחמיה , 10/08/09 15:19

        • ואל תבלבל לי את הכתר בקליפת ישמעל שלך (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 15:20

          • שעד היום עושה עינוים ליפניי הוצאה להורג בציבור (ל''ת)

            נחמיה , 10/08/09 15:22

            • איין שלום עים רוצחיי נשים איין שלום עים שופכיי דמים (ל''ת)

              נחמיה , 10/08/09 15:24

              • ליהודים שבנו כור אטומי ליפניי שבנו ביית מקדש למנורה (ל''ת)

                נחמיה , 10/08/09 15:28

                • ----------------ליהודים הפצפיסטים--------------------- (ל''ת)

                  נחמיה , 10/08/09 16:11

                  • ולאלו שלא רוצים ליזכור את הרבי הקדוש----לכם בימחילה------ (ל''ת)

                    נחמיה , 10/08/09 16:12

  • 68.

    דמגוגיה מצחינה

    חיים מירושלים , 10/08/09 13:26

    אתה לוקח פרשה מלפני57 שנים ומנסה למצא בה נופך אקטואלי בכדי להצדיק מעשי רצח והסתה של אנשי ימין כנגד אנשי שמאל.
    בוש לך והכלם.

    • לכל מטבע יש שני צדדים...

      זלמנוביץ ישראל, 10/08/09 13:57

      אני מניח כי ''הרצח וההסתה'' מתייחסים לרצח וההסתה שנעשו רק מלפני כ- 15 שנה (יצחק רבין ז''ל).

      בודאי שיש לגנות כל רצח יהודי - אבל הסתה ?

      היום כבר אפשר להבין את ההתנגדות העזה ''לתוכנית אוסלו'' של רבין:החזרנו עשרות אלפי רבי מחבלים מתוניס כדי שהם לא יעצרו כל מהלך לקראת שלום ללא זכות השיבה...

      נרצחו לנו כ 2000 נרצחים יהודים למען ה''שלום'' בין הערבים לערבים שלא צלח...

      ומצבינו היום בנדון גרוע פי 10...

      הכל להגיד על המתנגדים לתוכנית אוסלו - רק לא מסיתים... מזהירים בשער זה קצת יותר נכון.

    • למה לרמות כשאפשר לשקר?

      כבשהפועה , 10/08/09 16:26

      הסתה הקיימת בתקשורת כנגד אנשי ימין-אינה בת 57 שנה. אלאל שבניגוד לאנשי השמאל, רצח של אנשי ימין בדרך כלל כפוף לפרשנות התקשורת ומושתק לאלתר. הנה דוגמית קטנה: יומיים לאחר מנשר ההסתה של פרופ' שטרנהייל בו הוא קרא לחסל מתנחלים, איש טנזים מחברון שם את ראשה הקטן של התינוקת שלהבת פס על הכוונת וסחט את ההדק. איש בתקשורת הנאצית של ישראל מעולם לא קשר בין הרצח המזוויע לבין אותו מנשר משוקץ, אך עם העובדות-לא ניתן לשחק. לו קרה כדבר הזה במצב הפוך, אותו שטנהייל היה הופך, בהבל פיכם המטונף , לעולם ועד, לסייען של רוצחים ויום זכרון מיוחד היה מצויין בתקשורת ומוכנס לתוכנית הלימודים.
      הנה עוד דוגמה: במהלך קמפיין הבחירות האלים של כנופיות ברק ב-1999 וה"מלחמה על הצמתים", עליה הכריז הפאשיסט שהתמודד על ראשות הממשלה מטעמכם, קבוצת "פעיליכם", רצחה במכות איש ימין. כאמור זה קרה במהלך קמפיין בחירות והתוצאה: ידיעה קטנה בתקשורת ו.. יוק. אני אפילו מתערב, שאינך יודע על מה אני מדבר.
      אז אתה מדבר על הסתה, בור???

      • כבשה, מילים כדורבנות. הכל יפה חוץ מכינוי התקשורת "נאצית".

        panacea , 10/08/09 17:08

        זה לא עד כדי כך, ואתה מבזה גם את השואה ומזיל אותה.
        אני בהחלט מבין את תסכולך וזעמך לנוכח השקרים והמניפולציות של השמאל-אבל אל לנו לאבד העשתונות ולהתחיל להדמות להם.

        • כבשפועה לא טועה -רק בלי נאסים בבקשה כואב בעינים (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 17:50

      • תן שם של איש הימין שנרצח ממכות ב 99 או שתעוף לנו מהעיניים נבל שכמותך (ל''ת)

        יריב א. , 11/08/09 06:46

        • רחמים חברוני נרצח ע"י אנשי פלוגות הסער החומות של ברק. (ל''ת)

          כבשהפועה , 11/08/09 11:11

    • חיים: תגובתך היא ההגדרה המילולית לדמגוגיה.

      ''היופיטר לא מבין למה הפר מתלונן...'', 10/08/09 22:04

      -חסרת כל טענה עניינית.

      למה ה''התיישנות'' של המעשה רלוונטית?

      הכותב לא טוען כנגד המעשה עצמו אלא כנגד המשקל השולי והמיקל שמיחסת לו התקשורת, כשמדובר בפשע להלכה ולמעשה.

      על תגובתך יפה רמז הכותב בשורת הסיום של המאמר..

  • 67.

    יישר כוח הרב חיימי!

    נועם , 10/08/09 13:24

    ועוד לא התחלת לדבר על הסזון...

    • למה שתדברו על הסזון? מקדמים אתכם פה לשנות ה 50 (ל''ת)

      צעד גדול לימנים מטופשים, 10/08/09 14:18

  • 66.

    מדוייק, אמיתי וקולע!

    ישראלי הגיוני , 10/08/09 13:22

    כל מילה פנינה!

  • 65.

    השמאל שלאחר 77'

    1, 10/08/09 12:56

    השמאל הישראלי מצא את השיטה הקפיטליסטית לדימוי ומיתוג ליברלי, ועבר לתמוך בשוויון עם האחר הרחוק, המקופח שמעבר לגבול, האויב המאיין אותנו. מה שיותר אחר יותר אמוני, במיוחד אם לא לומדים אותו...
    כשחושבים על זה, יהודים, זה כל כך ברור: אצטלת ההומניסט מזכה במקום טוב בצוותא, ואפשר להמשיך לדפוק קופה, מבלי לדפוק חשבון למה שקורה בסביבה הקרובה ביותר.
    בהדרגה מתברר: השמאל החדש הוא- המתנחלים.

  • 64.

    אוי השיכחה

    ב, 10/08/09 12:41

    אונס הילדה בשמרת הטיל צל כבד על כל בני התנועה הקיבוצית. כך גם במקרה הריגול של אודי אדיב.

    שלא לדבר על הקיטלוג המתמשך של כלל ערביי ישראל כבוגדים - בכל מקרה פרטי של ערבי שתומך בטרור.

    למעשה כמעט כל קבוצת אולוסיה יוצאת נפגעת מ''הקיטלוג'' והנטייה שלנו להכללה.

  • 63.

    מבטא יפה מה שרבים רבים מרגישים.

    ישראלי, 10/08/09 12:41

    ולא צריך להיות דתי בשביל זה.

  • 62.

    כיף לקרוא וכיף ללמוד עובדות שמסתירים מאתנו!! (ל''ת)

    שמאל צועק לחינם, 10/08/09 12:39

  • 61.

    אתה מה-זה צודק!!

    יעלי, 10/08/09 12:38

    זה פשוט משגע. כל הזמן רואים את זה.

  • 60.

    כל מילה זהב!! (ל''ת)

    אורי, 10/08/09 12:34

  • 59.

    צודק, צודק, צודק, צודק,צודק, ידוע ומוכר אבל איך אפשר לשנות? (ל''ת)

    הסטליניזם חזק מאוד בארץ, 10/08/09 12:30

    • תיבנה ביית מיקדש 6 למנורה לתלפיות בירושלם המערבית (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 16:17

      • על ביית מישפט עליון תיבנה ביית מישפט לאל עליון (ל''ת)

        נחמיה , 10/08/09 16:20

        • ------המיקדש המישפט השופט והשם =אחד ושמו אחד------- (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 16:22

          • יהדות זה סטליניזם מוחלט-מה שהולך היום זה מישחק ילדים זה (ל''ת)

            נחמיה , 10/08/09 16:26

  • 58.

    רוצח בתו - סרבן. אחיו חד''ש. מה עוד ידוע על פוליטיקה שלו? (ל''ת)

    ברוך, 10/08/09 12:29

    • נו, אז? (ל''ת)

      מישהו יצא לרחובות להצדקתו??, 10/08/09 14:00

      • נקווה לו תור לפסיכיאטר...כתבו שהוא רוצח לכאורה...

        בוקסר , 10/08/09 16:55

        אבל את האם המעריבהכבר קבעו שיש לה מחלה פסכיאטרית וכמעט כפו עליה פסכיאטר מיד וגם עליו לחצו.כמו נעשה לה משפט ותלייה על ידי התקשורת

        • -100%-100%-100%בוקסר100%-100%-100% (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 17:54

  • 57.

    נכון ומדוייק.

    חד. חזק ביותר..., 10/08/09 12:24

    למרות השמצות היופיטרים בטוקבקים

    • xx (ל''ת)

      חיים מירושלים , 10/08/09 16:47

  • 56.

    חד ומבריק-ותגובות היופיטרים המתימרים רק מחזקות זאת (ל''ת)

    חכמים לא מתפתים לסילופי לשון תקשורתיים, 10/08/09 11:35

    • אין אפילו דוגמא אחת שתאשר את התיזה (ל''ת)

      מאמר מגוחך,במקרה הטוב, 10/08/09 12:09

      • בטוחני שאם לא היית רובוט אוטומט, היית קורא את המאמר ומוצא דוגמאות. (ל''ת)

        חי ונושם, 10/08/09 13:47

        • אין אפילו דוגמא אחת

          מה לעשות, 10/08/09 14:07

          מי שמדבר על רובוטים...

          אבל אפילו רובוטים צריכים איזה אחיזה בהגיון בסיסי כדי להשוות.-אין פה כלום. גורנישט.

  • 55.

    ישר כח

    אורן, 10/08/09 11:35

    כתיבה קולחת ומעניינת

  • 54.

    למה שלא תחזור לימי הביניים עם הדוגמאות האוויליות שלך?

    אנחנו ב-2009. לא ב-1952 (שבה רגם בגין את הכנסת), 10/08/09 11:12

    גם בתור דמגוג אתה חלש מאוד.

    • הוא צודק לחלוטין ואתה רק ממחיש עד כמה. שמאל=צביעות. נקודה.

      אייל, תל אביב, 10/08/09 11:30

      אחד מסימני הזיהוי של שמאלן בעיני היא המאגר הבלתי נדלה של שנאה תהומית לכל מי שדעותיו אינן כמו שלו, שנאה ערסית יוקדת עם סממנים בולשביקיים מובהקים. השנאה הזו בוערת דווקא בליבם של אלו המטיפים ''לקבל את האחר'', מכנים כל מי שמעז להיות לא פוליטיקלי קורקט כ''גזען'' ומחשיבים את עצמם כליברלים בעלי ראש פתוח.

      צביעות. צביעות, התחסדות, צדקנות, ושוב צביעות. זהו השמאל.

      • אמת. עצוב כמה שאתה צודק. (ל''ת)

        אמיר ש , 10/08/09 11:45

      • ומדהים לראות שדווקא ההודעה שלך נוטפת שנאה לשמאלנים

        עודד, 10/08/09 13:11

        כל הפוסל, אתה יודע...

        • איפה ראית כאן שנאה לשמאלנים? אבל בחלק גדול מן הציבור קיים

          panacea , 10/08/09 15:54

          אכן זעם על אותן תכונות כמו צביעות והתחסדות,ושנאה יוקדת , בהן "התברך" השמאל.
          דע להבחין בין שינאה לבין זעם ותסכול.

  • 53.

    מתוק, כבר מזמן הפר הוא לא פר ויופיטר לא יופיטר

    ולאומנות וכיתתיות הולכת עם אלימות לצערנו, 10/08/09 11:00

    ושמת לב שהעלת מהאוב סיפור משנת 52?!

    זה שיש קיצוניים ופושעים אוקיי

    אבל כך את האג'נדה את האמירות ה''ימניוצ'' מול ה''שמאלניות''.
    כשאתה מקדש את עצמך מבטל זכויות ולגיטימיותצ של מגזרים שונים ממך, מתייחס לאלימות וצנזורה כלגיטימית - סופו של דבר שתתאפשר גם אלימות

    ובתור מי שהרגיש ועדיים מרגיש כפר - אני מקווה שחוויה זו תאפשר לך לחוות אמפטיה למיעוטיים אחרים, ושאר ''בני הבקר'' בארצנו - יהו פועלים זרים, שחורים, צהובים, דתיים, ערבים, נוצרים, ילדים, נשים וכל

    כי מותק, כולנו פרים
    מו מו מו

    ויופיטר עכשיו דווקא מתנדנד לצד שלך

  • 52.

    אוהדי ש"ס ,השכלה היא תרופה נגד הבורות אך ללא השפעה על הטפשות. (ל''ת)

    Vox Ami , 10/08/09 10:59

    • אתה הוכחה שידע הוא לא ערובה לחוכמה

      פנדה , 10/08/09 11:06

      בעצם - גם ידע לא ממש הראית שיש לך... מה יש שם בדיוק בעגלתך הריקה, שלא מצליחה לנפק מאומה מלבד שורת כותרת ללא תוכן? או יותר נכון מה אין שם?

      • ועיני כסיל אל תכתוב כי יבוז מליך. (ל''ת)

        Vox Ami , 10/08/09 13:19

  • 51.

    מי הם שמאל....

    יהורם, 10/08/09 10:57

    מיעוט קטן קומפקטי, חולש באופן מובהק על רוב אמצעי התקשורת, עבורי שליטת שמאל בישראל כמוה כהתאבדות, כיום נתייחס לדעותיהם כ''כלב נובח,אינו נושך''.

  • 50.

    וואו! זה אמיתי, הסיפור על קינן? אבל שים לב, שהשמאל הודה כאן, בלי מישים

    גל, 10/08/09 10:46

    שמאחר והסתה גוררת תוצאות, אז הוא אשם במלחמות ישראל, בהסתה הפראית והבלתי פוסקת שלו נגד ישראל.

  • 49.

    רק שאז הוא היה יותר איש ימין, 4 שנים אחרי שהיה בלח"י!

    עמנואל , 10/08/09 10:46

    ושכחת שגם הוא ברח מהארץ וגלה ל 9 שנים.

    אבל למה להפריע לתיאוריה עם עובדות.

    • העובדה המעניינת היא שמעולם לא שמעתי על הסיפור הזה

      פנדה , 10/08/09 11:05

      כפי שעל אלטלנה הייתי צריך ללמוד מויקיפדיה. זה מה שמדאיג - שהתקשורת יחד עם משרד החינוך עושים הכל (לפחות במשרד החינוך מדובר בחוזר מנכ"ל רשמי) כדי שתלמידים לא ישמעו על רציחות פוליטיות - פרט לרצח רבין. לא מדברים על ארלוזורוב, לא מדברים על אלטלנה - רק רצח רבין היה רצח פוליטי, הימין הדתי רצח את השמאל וירה לשלום בגב - זה מה שילד סופג היום במערכת החינוך המורחבת (בית ספר + תקשורת).

      • ארלוזורוב היה איש שמאל

        בן גאן, 10/08/09 11:19

        מה אתה מנסה להוכיח?

        • הממסד מסתיר את את רוצחו האמיתי של ארלוזורוב: בן משפחתו......

          יפה, 10/08/09 11:45

          ויש יותר מדי ראיות בנושא.
          נכון שהעלילו על 2 אנשי הימין ברצח, אך הם נוכו מהאשמה. לצערי זה מה שנשאר בתודעה..

          • אין שום ראיות

            אופייני לימין פראנויות קונספירטיביות, 10/08/09 14:11

            ובכלל, הצורך שלכם באלטלנה וארלוזורוב (והנה גם קינן משנות ה 50..)-----רק מעיד על חולשת טיעונים לעניין.

            • צורך? אני ממש לא מרגיש צורך שירו בבני משפחתי בתוך המים

              פנדה , 10/08/09 15:02

              לא הבנתי מי צריך את אלטלנה... דווקא נראה היה שרבין נזקק לארוע הזה, לפי כמה שהוא התלהב ממנו (דפקנו אותם במים ודפקנו אותם על החוף).

        • אנחנו לא יודעים מי רצח אותו - אבל למה לא מלמדים על זה?

          פנדה , 10/08/09 14:46

          זו כל הטענה שלי - שפרט לרצח רבין לא מלמדים שום רצח פוליטי בבית הספר ואתה מגלה את זה רק מאוחר יותר בחיים שלך.

      • הימין נוהג להעלות את אלטלנה מתהום הנשיה הלא רלבנטית

        במניפולציה מטורללת, 10/08/09 12:39

        אמיל גרינצוויג ועוד אחת כמה על כמה(!) רבין-- רלבנטים למותר/אסור בויכוחי השמאל/ימין של ימינו.

        ארלוזורוב,אלטלנה,קינן,בגין-לא רלבנטים.
        (וזה מעבר לעובדה שימנים מביאים את המקרים שלהם בצורה משובשת לחלוטין).

        • לא הבנתי - למה אלטלנה לא רלוונטי ורבין כן?

          פנדה , 10/08/09 14:47

          לא הסברת... גם אני יכול להגיד "רצח רבין לא רלוונטי"...

          • 1. בגלל הכרונולוגיה..יש גבול כמה אחורה תלך2. בגלל המהות (ל''ת)

            המהות-נשק אחד ,רק מטעם ההנהגה/השלטון, 10/08/09 15:23

            • אז לשוטתך-יש להפסיק את הזכרת רצח רבין בעוד כמה? שנה? חמש שנים?

              panacea , 10/08/09 15:58

              טיעונך מטופש מאוד.
              אז בואו נחדל ללמד על מלחמת העצמאות, על השואה...למה לנו הסטוריה? הרי היא קרתה מזמן.

            • מעניין, הנאכבה ארעה למעשה באותה שנה, לא?

              פנדה , 10/08/09 16:01

              למה הנאכבה רלוונטית והוכנס לספרי הלימוד ואלטלנה לא? למה כל מה שלומדים בבית הספר הוא מ-48' אחורה, ומשנות ה-90' קדימה?

              דווקא בגלל שאלטלנה חשובה מאוד כנושא - מצד אחד המהות של נשק אחד וכו' כפי שכתבת, מצד שני - רצח של מתנגדים פוליטיים - מן הראוי שהיו לומדים ומנתחים אותה בתיכון. אגב, לדעתי גם את הנאכבה - שוב, בתנאי שמלמדים אותה לפי הנרטיב של שני הצדדים ולא רק של הפלסטינים.

      • סוף סוף משהו שפנדה לא יודע. זה לא אומר שזה לא נכון.

        יריב א., 10/08/09 16:55

        הייתי מציע לך לבדוק, ללמוד, ולהחכים לפני שאתה עושה אידיוט מעצמך.
        בקשר לתקופה 1917-1947 אני ממליץ לך לקרוא את ''ימי הכלניות'' של תום שגב.
        מדוע להאשים את מערכת החינוך? מישהו מפריע לך ללמוד לבד?

      • תום שגב השמאלן כתב על כך לפני שניםבעתון השמלאני ''הארץ'' (ל''ת)

        טול קורה, 12/11/09 18:07

    • אני בכל זאת אפריע לתיאוריה שלך עם עובדות

      אמיר ש , 10/08/09 11:41

      אביו של עמוס קינן היה מיוצאי גדודי העבודה, הוא למד בבית החינוך לילדי העובדים והיה חבר בתנועת השומר הצעיר.

      עוד לפני מלחמת העצמאות עמוס קינן הצטרף ל"כנענים" - תנועה שהתנכרה ליהדות ולציונות, ובעיקר טענה שיהדות הינה דת ולא לאום ולכן אין ליהודים זכות להגדרה עצמית (מה שהערבים טוענים)

      כך שברור שעמוס קינן גדל במהות השמאל הסוציאליסטי כל חייו, ואף הקצין עוד יותר והצטרף לתנועת השמאל האולטרא קיצונית ה"כנענים". הלח"י לא היה מורכב רק מאנשי ימין, אלא גם מ"כנענים" עמוס קינן היה אחד מאלה. גם בועז עברון היה כנעני שהצטרף ללח"י.

      אז למה הםהצטרפוללח"י? הכנענים רצו פה מדינה "עברית" ללא סממן יהודי. לצורך כך הם היו צריכים להעיף את הבריטים, ולכן עשו יד אחת עם לח"י.

      אם עמוס קינן היה עדיין חיי, הוא היה נעלב עד עמקי נשמתו שהעזת לשייך אותו לימין באיזשהו חלק מחייו.

      מצטער, שוב, להרוס לך את הפנטזיות המטופשות.

      גם בשמאל יש אלימות פוליטית.

      • תיקון קטן לשורה הראשונה

        אמיר ש , 10/08/09 11:44

        אביו של עמוס קינן היה מיוצאי גדודי העבודה, עמוס קינן למד בבית החינוך לילדי העובדים והיה חבר בתנועת השומר הצעיר.

      • כמה עובדות, כמה קשקשת

        nosnikta , 10/08/09 13:19

        ממתי ימין מוגדר על ידי הגדרת היהדות כלאום? אתה מוזמן לקרוא קצת על משטרים פשיסטיים שהתנגדו בכל תוקף לדת.
        ימין ושמאל בישראל (ובעולם) מוגדרים על פי היחס שבין הקולקטיב לפרט. הימין רואה בזכויות הקולקטיב כקודמות לזכויות הפרט ולהפך. יוצא הדופן היחיד הוא בקומוניזם הטוטליטרי (ובגלל זה תיאוריטקנים במדעי המדינה משייכים אותו מבחינות מסוימות לשמאל ומאחרות לימין).
        בגלל זה לאומנות מתיישבת יותר עם הימין. הלח"י היה ארגון לאומני קיצוני ולכן פעיליו היו ימניים.
        אנשים כמוך מכונים "חמור נושא ספרים". הרבה ידע, שום יכולת להסיק ממנו מסקנות אינטליגנטיות.

        • אם 'השמאל' מעדיף את זכות היחיד על הקולקטיב אז מאיפה

          ל- nosnikta, 10/08/09 13:28

          התמיכה בערבים?

        • רגע, אבל הימין תומך באינדבדואל והשמאל בסוציאל.

          ר.בקצה , 10/08/09 13:41

          לפחות זה מה שמלמדים על האמריקנים הרעים

        • שמאל וימין - עובדות וקשקשת

          יריב שלך, 10/08/09 13:55

          ימין ושמאל בהגדרה ישראלית שונה מאוד מהגדרות במדינות אחרות.
          ינם מספר פרמטרים של אידאולוגיה שלכל אחד מהם יש ימין ושמאל (בהקצנות):
          כלכלה: ימין קפטליזים, שמאל סוציאליסטים/קומוניזים
          דת: ימין מדינת הלכה, שמאל הפרדה מוחלטת של דת ומדינה
          לאומיות: ימין ''מדינת משטרה'' שמאל אנרכיה
          ישראל: ימין ישראל ליהודים בלבד שמאל ישראל לערבים בלבד.

          כתוצאה מכך מפלגות כמו בל''ד נקראות שמאל בישראל ומפלגה כמו הבית היהודי (הסוציאליסטית מאוד) מוגדרת כימין.

          לכן הכנענים הם ימין בכל מקום חוץ מישראל בו הם מוגדרים שמאל (בדיוק כמו בל''ד ורע''מ תע''ל)!

        • הפוך גוטה...

          פנדה , 10/08/09 14:47

          הימין פירושו בפשטות העדפה של זכויות הפרט על פני זכויות הכלל, והשמאל מעדיף את זכויות הכלל על פני זכויות הפרט. לכן סוציאליזם וטוטליטריזם ככלל הם שמאל קיצוני, ואילו אובייקטיביזם, אנארכיזם וליברטניות הם ימין קיצוני.

          • איזה סלט (ל''ת)

            אלוהים ישמור, 10/08/09 15:32

            • אם אתה לא מבין כמה מונחים אז תשאל, או תחפש בויקיפדיה

              פנדה , 10/08/09 16:05

              בסך הכל מדובר בטרמינולוגיות, אבל לטעון שבאופן כללי ימין זה קולקטיב ושמאל זה אינדבידואל זה ממש עלבון לאינטיליגנציה.

          • רק שבארץ המושגים של שמאל וימין עברו אדפטציה למציאות האזורית

            panacea , 10/08/09 16:03

            כמעט ונשמט מהן הפן החברתי,המעמדי,הכלכלי. מה שנותר הוא: שמאל תומך בזכויות הערבים ומתנגד לזכויות היהודים בישראל, הימין תומך בזכויות היהודים בישראל תוך כדי מתן לערבים צזכויות המותנות באי ניצולן על מנת לפגע בציביונה היהודי או בבטחונה של המדינה.

      • הכנענים לא היו שמאלנים כלל הם דגלו בשליטה עברית בכם המזרח התיכון

        דיוק הסטורי, 12/11/09 18:18

        לא ראו בערבים כלל לאום, ולאחר מלחמת ששת הימים הבולטים שבהם יונתן רטושואהרון אמיר התנגדו לנסיגה מהשטחים
        הדבר ה''שמלאני'' היחיד היה התנגדותם לדת.

  • 48.

    בעיית השמאל תיפטר אך ורק ע''י נסראללה בטיפולו ב-''בועה'' (ל''ת)

    אילן, 10/08/09 10:44

    • אני רוצה להיתעקש ולחשוב אחרת אני רוצה לחשוב (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 16:31

      • ------------------יבנה המקדש--------------------- (ל''ת)

        נחמיה , 10/08/09 16:32

  • 47.

    החרדים ממאה שערים הם יותר שמאל מהשמאל.

    אלון, 10/08/09 10:38

    חלק גדול מהם לא מכיר בזכותה של מדינת ישראל להתקיים, בדיוק כמו השמאל הקיצוני הישראלי שחושב שהארץ שייכת לפלסטינים.

    • הם יותר שמאל כי הם חברה סוציאלית עם מאפיינים בולשביקים

      פנדה , 10/08/09 11:08

      צריך לזכור שהם עם כבוש ולכן גם לא מכירים במדינת ישראל (והמדינה מצידה לא עשתה הרבה בשביל לשנות את המצב הזה).

  • 46.

    תגובה

    שמאל, 10/08/09 10:34

    לא צריך אינטיליגנציה מינימלית כדי להיות רב? הנה כמה תיקונים:
    1. יש הבדל רב בין להטמין רימון שלא מתפוצץ לבין לירות שלוש יריות מטווח קרוב בגבו של ראש ממשלה. תשאל את דב שילנסקי מה ההבדל. להזכירך, האיש היה חבר כנסת ויושב ראש הכנסת לאחר שהוא עצמו נעצר בדרך להניח מטען חבלה בכנסת בשנות החמישים. בוא גם נזכיר לרגע את סטווסקי ואת רצח ארלוזורוב.
    2. יש הבדל גדול מאד בין הפגנות המתנחלים לבין הפגנות השמאל. המתנחלים חמושים, השמאל לא. למתנחלים יש ייצוג בכנסת, לפלסטינים בשטחים אין. בהפגנות בבילעין המשטרה והצבא יורים על מפגינים כדי להגן על קרקע שנגזלה מהם בניגוד לחוק. תזכיר לי בבקשה מתי ירו אש חיה על מתנחלים בהפגנה לפני שאתה מדבר על הסתה (ולא שאני מאחל להם דבר כזה).
    3. המתנחלים בונים על קרקע פלסטינית פרטית, גם הפלסטינים בונים על קרקע פלסטינית פרטית. כנראה שזה שיוויון בעיניך. לעניין הבדואים בדרום - מנהיגי הבדואים כבר שנים מתחננים להכרה בכפריהם ולתכנית מתאר מינימלית. ברגע שהמדינה מתעלמת מהם, הם מתעלמים מהמדינה. לפחות הם לא בונים על קרקע פרטית של אזרחים, להבדיל מהמתנחלים חביביך.
    4. בקשר לפיגוע במרכז ההומו-לסבי. בלי קשר לזהות המחבל, בין אם הוא מוסלמי\\יהודי\\נוצרי ושאר הגוונים בקשת, אין פה מה להגרר להכללות, גם אם יגלו שהרוצח עונה לסטראוטיפ מסויים. הבעיה היא שזה לא מוריד מחומרת ההסתה של בניזרי\\ישי\\זאב וצרצור כנגד הקהילה שזכותה לחיות את חייה כראות עיניה. מה לעשות אבל כשמנהיג דתי, גם דמיקולו כגון בניזרי טוען שמשכב זכר מביא לרעידות אדמה ואסונות אחרים, לדברים יש השפעה. אם הייתי אדם מאמין הייתי חושב שאת ההחמרה בעונש הוא קיבל מלמעלה על עידוד שנאה.

    • ''קרקע פלסטינית פרטית'' על מה בדיוק מתבססת הקביעה שלך ????????

      זלמנוביץ ישראל, 10/08/09 11:37

      הפלישתים - על שמם נקראים היום הפלסטינים נקראו כך על היותם פולשים ממדינות הים (בימי התנ''ך...), והם נאלמו עוד בתקופת המלכים (בית ראשון).
      אגב: מושבם היה בערי החוף בדרום ועד אשדוד.

      לאחר המרד הגדול, הרומים הגלו חלק גדול מהיהודים והחזירו את השם הקדום - פלשתינה.

      ומאז היהודים שנותרו בארץ גרו בפלשתינה - שם שהתקבל בכל העולם כארץ של היהודים: ''זיד לך לפלשתינה''.

      אין לי מוסג על פי איזה אמת מידה קבעת כי הקרקע היא של הפלסטינים ? לפי הראשון ששלט בה או אולי האחרון...או אולי האמצאי???

      אז בטח תהיה מופתע לגלות שלא הפלשתינים של היום ולא הפלישתים מהתנ''ך מעולם - לא שלטו על יהודה ושומרון... לא כמדינה ולא כעם.

      • חוץ משגיאות כתיב

        נעמי73 , 10/08/09 12:17

        הכל אמת מה שכתבת..אבל לא מבלבלים את השמאל עם עובדות!הרי עובדות זו המצאה ימנית צווחנית שיש להוקיעו.השמאל המצוי מצדיק פיגוע שזה כנגד הצד הנגדי מבחינה פוליטית כי הרי הם מאוד דמוקרטים ומאוד בעד שיוון(לא לימין וגם לא לחיה המשונה הזאת מתנחילם וגם כמובן לא לסוררים מהצד שלהם ובטעות ממש מעיזים לקרקר שאולי בכל זאת צריך שיוון).השמאל המצוי ייצא בחירוף נפש אלים כיצדיק אלימות כנגד בני אדם.כי הוא ורק הוא צודק.דמוקרטיה,אמרנו?חוץ מזה דעתי הישרה ביותר שאין בארץ שמאל.יש חבורה צווחנית שמעוררת פרובוקציה ומאלצת את החברה הנורמטיבית לקבל בעל כורחו סטיות חברתיות(כי הרי אנחנו ליברלים) וסטיות מיניות(כי לכל אחד הזכות לזרגג כל מה שזז...)אנחנו הליברלים והדמוקרטים לנו הזכות למחוץ אותך ימין,מתנחל,גוזל ומשריץ ילדים על ימין והשמאל.כי כאמור אנחנו דמוקרטים.שיטה חברתית שהומצאה בדיוק כמו הפלסטינים...

        • שוב הימין מוכיח עד כמה הוא הזוי

          nosnikta , 10/08/09 13:24

          במקום להתמודד עם העובדה שיש פה פלסטינים, והם חיים פה כבר עשרות שנים על אדמות שרכשו בכסף הימין מתחיל לבלבל את המוח על הפלישתים.
          אבל את ממש תופעה מעניינת. את תוקפת את הפלורליזם, את זכותו של האדם לעשות כרצונו בביתו ובעצם את זכויות האדם הבסיסיות.
          מתברר שגם את אמות המוסר שלו מבסס הימין על הימים שהפלישתים חיו בארץ.

          • באמת? ממי הם רכשו את האדמות? (ל''ת)

            ר.בקצה , 10/08/09 13:38

            • האדמות רשומות על שמם

              שמאל, 10/08/09 16:04

              בטאבו הירדני שישראל מכירה בו חלקית. לרשות מדינת ישראל עומדת האפשרות לספח חוקית את השטחים ואז לבטל את כל הסכמי הבעלות הישנים ולחלק מחדש את הקרקעות. כמובן שישנה בעיה קטנה של שני מיליון פלסטינים שיושבים להם על האדמות הללו...

              אז יאללה, בואי נדרוש מהמדינה לעשות כן ונעבור לאפרטהייד מלא. מה דעתך?

              • ממתי מענינים אותך מסמכי רכישה? לא זכור לי שהגנת על יהודי חברון

                panacea , 10/08/09 17:23

                שפונו בכח מבית שרכשו כחוק.
                "טאבו ירדני שמוכר חלקית"-אכן אסמכתא מעניינת הבאת-כאשר אתה טוען לאי חוקיות ההתנחלויות, האם המתנחלים צלא קנו בתים בכסף כחוק?
                כמה חד-צדדיים אפשר להיות?

              • תאלץ להסביר להדיוטות מה זה ''טאבו ירדני מוכר חלקית''

                ר.בקצה, 10/08/09 17:35

                ואיך הוא מוכר אם הפלסטינים עצמם טוענים שהריבונות הירדנית לא הייתה חוקית

                • לא בדיוק

                  שמאל, 11/08/09 11:04

                  אני חושב שמדינת ישראל צריכה להסביר לפי אילו תנאים היא מכירה בטאבו הירדני בשטחי הגדה.

                  בלי קשר לטאבו הירדני, המדינה תצטרך גם להסביר כיצד היא מכירה בקניה, מכירה ובהעברת אזרחיה לקרקע שלא נמצאת בשטחה החוקי והמוכר.

      • תגובה נוספת

        שמאל, 10/08/09 13:12

        אני מסתמך על הכרעת בג''צ בנוגע לגדר ההפרדה באיזור בילעין שקבע ששכונת מתתיהו מזרח נבנתה ונבנית על קרקע פלסטינית פרטית בניגוד לחוק. כמו כן, אני מסתמך על מסמכי המנהל האזרחי שפורמו לפני שנה שבהם המנהל מודה שרוב ההתנחלויות בנויות על קרקע פרטית.

        • אם קרקע מסוימת בצרפת שייכת לערבי אז זו מדינתו???

          זלמנוביץ ישראל, 10/08/09 16:33

          אין ספק שתפקידו של בית המשפט לקבוע בסכסוכי ממונות, ירושות, קרקעות וכו'.

          ונכון שאם יתברר כי הקרקע שייכת למישהו אחר כדין, יש להשיבה או לשלם פיצוי אחר תמורתה.

          אבל אין זה סותר כלל את העובדה שמעולם יהודה ושומרון לא הייתה מדינת הפלשתינים.

          • תיקונים

            שמאל, 10/08/09 16:51

            מסתבר שהבדל נוסף בין שמאל לימין הוא בשליטה בשפה העברית. הייתי מצפה מכל הפטריוטים המדומים פה שכל כך אוהבים את המדינה כביכול, לשלוט בשפתה הרשמית ברמה מינימלית כלשהי.

            אז בוא נתקן לרגע את המונחים - הגדה המערבית, ובעצם כל השטח בין הירדן לים היווה את ''מדינת הפלסטינים'' בצורה זו או אחרת מעל אלף שנים. מה שאתה (כנראה) מתכוון לומר הוא שמעולם לא התקימה בגדה המערבית (או בכל מקום אחר) מדינה פלסטינית. על זה אין ויכוח אבל זה גם לא רלוונטי לדיון.

            • ל'שמאל',לפני שאתה מתקן מונחים ונותן ציונים,למד עברית בעצמך.

              ziontrain, 10/08/09 21:32

              מדינה פלסטינית או מדינת הפלסטינים...שניהם מונחים מוטעים ...בדוק את ההגדרה למדינה לפני שאתה כותב שטויות.
              וכמובן שבהתחשב בכך שההגדרה של ''פלסטיני''(כפי שהיא מוכרת היום)היא הגדרה חדשה יחסית מהמאה ה20,המלל המתימר שלך נשמע עוד יותר מטופש.

            • הפלשתינים גרו כאן מעל ל 1000 שנים ??????????

              זלמנוביץ ישראל, 10/08/09 23:31

              מד שמואל היקר, איפה היית בשיעור הקודם?
              בשנת 67 לספירה לאחר הנצחון של הרומים בצבאות בר-כוכבא הם החזירו את השם הקדום ''ארץ פלישתים'' ומאז ועד לסוף המנדט הבריטי זה היה השם הרשמי של ארץ ישראל.(ז'יד לך לפלשתינה...)

              הרומים הגלו חלק נכבד מהיהודים לבבל ולשם עבר בזמנו מרכז הכובד היהודי.

              כמובן שנשארו בארץ יהודים ברצף (במקביל לתלמוד הבבלי, נכתב בארץ התלמוד הירושלמי)
              והם נקראו ''יהודי פלשטינה''.

              עד לפני כ 200 שנה היו בארץ לא יותר מ 1500 ערבים והמסה הגדולה הגיעה לאחר העליות של היהודים - אז התחילו להגר לכאן מהמדינות השכנות בעקבות התעוררות התעסוקה בארץ...

              (בשונה מהערבים, החלק הארי של היהודים כאן ''התפרנס'' מכספי החלוקה - כספים ששלחו יהודים מכל העולם כדי לשמור על שארית הפליטה בארץ.)

              • הרומאים הגלו יהודים לבבל ?! זה חדש

                ברוש, 12/11/09 18:28

                האמת המרה היא שהיהודים עזבו את הארץ ולא נאחזו בה בכל כוחם.
                וכאשר בסוף המאה ה19 היהודים בהמוניהם יצאו את רוסיה רובם העדיף את אמריקה

    • כלומר בגלל שהשמאל (לטענתך) לא מוכשר בביצוע התנקשויות

      יהודי, 10/08/09 12:34

      זה אומר שהוא בסדר?
      טיעון די מוזר אני מוכרח לומר...

      משאר חצאי האמיתות (במקרה הטוב) אתעלם בשלב הזה ברשותך...
      כי זה באמת מתחיל (בעצם ממשיך) להיות פאטתי.

      • על מה אתה מדבר?

        שמאל, 10/08/09 15:58

        הטענה שלך נשמעת משעשעת. אתה בעצם רוצה לומר שבעצם השמאל יותר אלים מהימין, אבל פחות מוכשר בביצוע ''התנקשויות''?:-)

        מצחיק

        אתה מוזמן לבאר איפה מופיעות בדברי ''חצאי אמיתות''. אם כבר, שכחתי להתייחס לנתן-זאדה, יונה אברושמי ודוד בן שימול, או לרציחות ''סתם'' של פלסטינים בידי מתנחלים כגון פנחס ולרשטיין ויוסף הרנוי ועוד אינספור מקרים אחרים.

        • בסה''כ לעגתי לטיעון שלך שאומר (ואני מצטט)

          יהודי, 10/08/09 17:18

          ''יש הבדל רב בין להטמין רימון שלא מתפוצץ לבין לירות שלוש יריות מטווח קרוב בגבו של ראש ממשלה.''
          באשר הוא טיעון מגוחך בעיני.
          לגבי השאר, היות ועברתי את שלב הגנון ואפילו את גן חובה, אני מעדיף לא להיכנס לויכוח טיפשי ילדותי ומיותר כ''כ. במחילה.

  • 45.

    זה לא משנה אם הרוצח דוס או לא

    שוקו, 10/08/09 10:33

    קודם כל, כבר היה לנו דוס שדקר הומואים. זו עובדה מוגמרת. אבל בלי קשר, ש''ס ודומיהם היו עסוקים שנים בהסתה ודה-לגיטימציה להומואים בשנים האחרונות וזה מחלחל לקהל הבוחרים שלהם שלאו דווקא כולו דוסים.

    הטוקבקיסטים הכי מצחיקים. מצד אחד טוענים שלא היתה הסתה נגד הומואים ומצד שני מקווים שיותר היו מתים באותו לילה.

    • אני יכול להבטיח לך שהרבה יותר הומואים נדקרו בידי הומואים

      פנדה , 10/08/09 11:13

      אתה מרדד ומשטיח את הדיון בכוונה ("הטוקבקיסטים") כי אתה לא יכול להתמודד עם הטענות האמיתיות של ליברלים כמוני, שתומכים ב-100% בזכות של ההומואים אבל גם תומכים ב-100% בזכות להומופוביה ולאמונות דתיות. חיה ותן לחיות - אף אחד מש"ס לא אמר שצריך להרוג אותך, הם פשוט לא רוצים שהילדים שלהם יהיו כמוך. הם לא מבינים שבהטפות זה לא עובד, אבל זו כבר בעיה שלהם.

      אבל אם כבר לרדד - תבדוק כמה הומואים נדקרו בידי הומואים בשנים האחרונות, אני מניח שלא מעט. סביר להניח שגם החרדי הדוקר היה הומו (על פי תאוריית הומופוב=הומו) - ואז מה תגיד? ובכלל, למה אתם מניחים מראש שאין הומואים דתיים/חרדים? הרי מדובר בתופעה גנטית, לכן גם אחוז ניכר מהאוכלוסיה הדתית הם הומואים. תזכרו את זה כשאתם תוקפים את כולם בטענה שהם "הומופובים" - אולי הם גם מפחדים מעצמם? אתה לא פחדת מעצמך כשגילית?

      • דלגיטימציה אנטי הומואית היא לא בגדר ''זכות'' (ל''ת)

        כמו שאין ''זכות'' לאנטישמיות,גזענות וכו', 10/08/09 11:46

        • אבל דלגיטימציה לדת היא כן זכות?

          פנדה , 10/08/09 14:54

          אני חושב שמוסכם על כולם שאסור לצעוק "אש" בקולנוע ואסור להסית לאלימות - ביטויים אלה אינם מוגנים על פי חופש הביטוי. לעומת זאת ביטויי גזענות, קשים ככל שיהיו, צריכים להיות מוגנים ואנחנו צריכים להיות מוכנים להיהרג על זכותם של אידיוטים לבטא את מחשבותיהם הטפשיות. זה חופש ביטוי וליברליות אמיתית.

          לדתי מותר להגיד להומו - "אתה מרגיז את אלוהים", ולהומו להגיד לדתי - "אין דבר כזה אלוהים". אחרת ההומו והדתי פשוט לא ידברו אלא ישר יגשו להחלפת מהלומות. דווקא בגלל ההבדלים הגדולים חשובה פתיחות גדולה ככל הניתן.

          • אבל יש כאן בעיה: באין תרבות דיון, קל להגרר תיכף לאלימות (מילולית ופיזי

            panacea , 10/08/09 17:16

            מזכיר בדיחה על שני בני העדה הגרוזינית (שאגב הם אנשים נפלאים, תורמים למדינה ובעלי תרבות ומסורת משובחות, הבדיחה בנויה על סטיגמה ודעה קדומה, וזו הפואנטה שלה):
            שני גרוזינים:
            "ביצ'ו-בא לשחק שש-בש"
            "בשביל מה לשחק? בא נלך ישר מכות".
            לפני הדיון הפתוח יש לעודד את כל הצדדים לסובלנות וקבלת השונה: את ההומואים, הדתיים, האתיופים, הרוסים, הנכים וכ'.
            לשנא אדם מסויים בגלל השתייכותו לקבוצה השונה משלך (ואשר אינה באה להשמידך, כמובן), זהו עוול וטמטום הנובע מצרות מוחין, ניתן להקל במעט בבעיה על ידי הסברה וחינוך.(לפני הדיון-אחרת תוצאותיו המצערות ידועות מראש).

  • 44.

    ככלוב מלא עוף מקרקר ש"ס כן בתיהם מלאים מרמה על כן גדלו ויעשירו (ל''ת)

    Vox Ami , 10/08/09 10:24

  • 43.

    יש משהו במאמר הזה

    אזרח מודאג, 10/08/09 10:13

    אני סבור שחיים נבון נוגע באמיתות מרות

  • 42.

    שמאלני חילוני=יכול לחרף לגדף לאיים=ב-חופש הדיבור=חו''ח=לימני ועוד דתי!! (ל''ת)

    נ.כהן תמיד מאשימים מגזר שלם באופן גורף=עושיםעליהום, 10/08/09 10:08

  • 41.

    השמאל האנטיציוני תומך בשאיפות חמאס-לכבוש את ישראל! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 10/08/09 09:46

  • 40.

    מציאות

    משה, 10/08/09 09:46

    למה רק אתה כותב לענין איפה כל הכתבים האם רק חיים נבון שופט את המציאות בעינים נטרליות

  • 39.

    ש"ס המנצלת את השד העדתי מסוכנת למדינה (ל''ת)

    Vox Ami , 10/08/09 09:45

  • 38.

    אין הסתה ודלגיטימציה ממנהיגי ציבור דתיים וציבור דתי

    כלפי ההומואים??, 10/08/09 09:40

    ניתן לטעון דבר כזה ברצינות?

  • 37.

    נבון צודק. הכיבוש השמאלני המושחת בתקשורת הוא האשם במצב (ל''ת)

    עיתונאי, 10/08/09 09:36

  • 36.

    השמאל מסית ומדיח.מוסר כפול וצביעות כמו גם התבטלות עצמית היא נר לרגלם. (ל''ת)

    אליקו-4MORE YEARS , 10/08/09 09:33

  • 35.

    איזה שטויות.מי בשמאל או בעיתונות (ל''ת)

    קורא לאנרכיסטים בבילעין ''מחאה לגיטימית''??, 10/08/09 09:30

    • הרוח התקשורתית

      שמאלני צבוע ודו-פרצופי, 10/08/09 10:43

      ועוצמת הסיקור,הם שקובעים אם מעשה מסויים הוא חמור או לא. ובהפגנות בבלעין,גם אתה יכול להסכים איתי,אפילו שאתה שמאלן צבוע,אין סיקור,כפי שיש ''לנוער הגבעות''.

      • נכון מאוד

        nosnikta , 10/08/09 13:26

        כי תקשורת במדינה דמוקרטית אמורה להפנות ביקורת קודם כל כלפי פנים.
        הימין שאוהב לצעוק צביעות הוא כמו הילדים בבית הספר שמשתוללים ואומרים, "אבל המורה, גם דני מפריע".
        השמאל לא צבוע, בניגוד לימין הוא פשוט התבגר.

        • תקשורת במדינה דמוקרטית אמורה להפנות ביקורת קודם כל כלפי פנים

          ר.בקצה , 10/08/09 13:45

          ולכן, ילדים וילדות, התקבלו שערוריותיו של שרון בקול דממה תקשורתית דקה,כמובן ללא קשר לביצוע ההתנתקות

  • 34.

    יישר כח, די לצביעות השמאלנית. (ל''ת)

    עמוס, 10/08/09 09:24

  • 33.

    ההשוואות מופרכות

    עד כדי טיפשות, 10/08/09 09:17

    האב הרוצח הפך ל''יקיר'' השמאל??

    איזה שמאל (מר''צ,שלום עכשיו,פובליציסטים,סיקור בתוכניות רדיו/טלויזיה)---קשור לאנרכיסטים בבילעין או תומך או נותן להם במה אוהדת??
    היחס לאלימות שלהם כמו ליחס כלפי אלימות הפלסטינים.

    ועל ההשוואות המופרכות בין בנייה לא חוקית בתוך הקו הירוק ומחוצה לו כבר נמאס להתייחס.

    נציין רק שאותם חוגים עצמם שבונים ללא אישור בשטחים-לא היו מעיזים לנהוג כך בתוך הקו הירוק..
    כלומר מרשים לעצמם שם-מה שלא היו מרשים לעצמם פה.

    • איזה שטויות ...

      ari, 10/08/09 10:45

      איזה בולשיט. כנראה שאתה לא קורא הארץ.

      • אוי תשתוק

        nosnikta , 10/08/09 13:27

        הרי גם אתה לא קורא הארץ, אז מה אתה מבלבל את המוח?

  • 32.

    תודה שהארת את עיננו אתה כ''כ צודק (ל''ת)

    מאיר מירושלים, 10/08/09 09:11

  • 31.

    עוס קינן ב 1952 היה בימין. איזו בורות אבל תודה לרב. זה תמיד בימין (ל''ת)

    יריב א. , 10/08/09 09:11

    • קינן עבר אז כבר לשמאל הקיצוני כמדומני (ל''ת)

      עיתונאי, 10/08/09 09:36

    • הבורות היא שלך

      יריב שלך, 10/08/09 10:20

      הלח''י בניגוד לתפיסות מודרניות לא היה ארגון ימין. הלח''י הוקם משני מחנות השונים מאוד אידיאולוגית בעלי מטרה משותפת אנטי קוליאנליסטית.
      מחנה אחד (שיוצג ע''י אברהם ''יאיר'' שטרן ויצחק שמיר) היה מאוד ימני שראה בשיתוף פעולה עם איטליה הפשטית יתרון, הפלג הזה האמין בהקצנה של הרעיון הציוני-רוזיוניסטי.
      המחנה השני (שיוצג ע''י נתן ילין מור, ועמוס קינן) היה מאוד שמאלני שראה דווקא ברוסיה הסטליניסטית את המודול לחיקוי. הפלג הזה האמין בהקצנה של הרעיון הכנעני האנטי-ציוני.

      מכיוון ששני הפלגים שנאו את הבריטים היה להם נוח לעבוד ביחד. מיד עם קום המדינה הם התפלגו. המחנה הציוני הצטרף למפלגת החירות והמחנה הכנעני הקים מפלגה אחרת (שזכתה למנדט אחד - ילין מור) שדגלה בהקמת מדינה כנענית.

      • י לא היה ארגון ימין''???זה שיא הטמטום. הלח''י היה ארגון פשיסטי יהודי!!!! (ל''ת)

        יריב א., 10/08/09 16:59

      • נתן ילין מור היה איש ביתר ב ,הוא שנה את גישתו בעקבות מלחמת העולם השניה

        דיוק, 12/11/09 18:34

        ב1949 הלך הלחי לבחירות כתנועה ששמה היה ''הלוחמים'' . אנשי הלחי דאז ראו עצמם לוחמים באימפריאליזם הבריטי רעיון ששיך לשמאל דווקא.

    • שוב הוכח שיריב א הינו שקרן ודמגוג. יש להניח שהוא משקר אלא אם הוכח אחרת

      אמיר ש , 10/08/09 11:30

      אביו של עמוס קינן היה מיוצאי גדודי העבודה, הוא למד בבית החינוך לילדי העובדים והיה חבר בתנועת השומר הצעיר.

      עוד לפני מלחמת העצמאות עמוס קינן הצטרף ל"כנענים" - תנועה שהתנכרה ליהדות ולציונות, ובעיקר טענה שיהדות הינה דת ולא לאום ולכן אין ליהודים זכות להגדרה עצמית (מה שהערבים טוענים)

      כך שברור שעמוס קינן גדל במהות השמאל הסוציאליסטי כל חייו, ואף הקצין עוד יותר והצטרף לתנועת השמאל האולטרא קיצונית ה"כנענים". כפי שאמר המגיב שלפני, הלח"י לא היה מורכב רק מאנשי ימין, אלא גם מ"כנענים" עמוס קינן היה אחד מאלה.

      אם עמוס קינן היה עדיין חיי, הוא היה נעלב עד עמקי נשמתו שהעזת לשייך אותו לימין באיזשהו חלק מחייו.

      מצטער, שוב, להרוס לך את הפנטזיות המטופשות.

      גם בשמאל יש אלימות פוליטית.

      • ''שקרן ודמגוג'' תקרא לאבא שלך. הבורות שלךל מבצבצת מכל מילה שכתבת.

        יריב א., 10/08/09 17:01

        עכשו גם נצטרך להוכיח לכם שהעולם עגול ומסתובב מסביב לשמש ושהיון יום שני.

      • כדי לסתום לך את הפה מטיל הרפש, הנה עדותה של אשתו נורית גרץ

        יריב א., 10/08/09 17:53

        על דעת עצמו
        ארבעה פרקי חיים של עמוס קינן
        מאת: נורית גרץ


        הספר פותח במסע פיוטי האורג את ילדותו של קינן עם מהלך הידרדרותו הנפשית של אביו, איש גדוד העבודה, שחי לאור החלום הכפול של שיבת ציון ושל המהפכה הסוציאליסטית והיה לקורבן מתחיו הפנימיים של החלום הזה.

        פרק החיים השני עוקב אחר פעילותו בלח''י ערב מלחמת תש''ח ובמהלכה, ומראה כיצד החלומות האוטופיים שירש ממשיכים להנחות אותו ומתנגשים עם הטראומות של אותה מלחמה, שהודחקו והושתקו אך לא נשכחו לאורך השנים שחלפו מאז.

        הפרק השלישי עוסק בפרשת הפצצה שהוטמנה בביתו של השר פנקס, שבגינה הועמד קינן לדין. נדבך אחר נדבך מגולל כאן הסיפור בהסתמך על פרוטוקולים, עדויות חדשות וטקסטים ספרותיים, מגלה עובדות שלא נודעו עד כה וחושף את שורשי הפרשה באכזבה שחשו אז רבים מאופיה המתגבש של המדינה.

        בשנת 1954, מחוסר עבודה ומנודה, עוזב עמוס קינן את הארץ. סיפור האהבה העמוק אך גם ההרסני שניהל עם הסופרת כריסטיאן רושפור, על רקע פריז התוססת של סוף שנות ה-50, חותם את הספר.


        ואם זה לא מספק אותך ומחכים אותך, אז אתה מחוסר תקנה. וכפי שכתבתי בתגובה קודמת תקרא לאבא שלך ''שקרן ודמגוג''.. אין שום סיכויים שתתנצל. חבל שאינני יודע מי אתה כי היית כבר שומע מעורך הדין שלי.

        • יריב,לא קראתי בדבריך ולו רמז להוכחה כולשהיא.

          אחד מהצד, 10/08/09 21:42

          באמת,אם זה מה שמצאת כדי לאשש דבריך,אז כנראה שאתה באמת שקרן דמגוג...ולא מוצלח במיוחד.

  • 30.

    ישנם עיתונאים כמו חיים נבון למשל הרהורים מזכיר מוח מעובש . (ל''ת)

    Vox Ami , 10/08/09 09:02

  • 29.

    היטבת לתאר מצב שבו כל איש ימין גם ''רצח את רבין''... (ל''ת)

    זולפיקאר, 10/08/09 09:01

  • 28.

    לא ההסתה רצחה את רבין אלא מעשיו, השבירה שלו שמאלה אחרי הבחירות

    shvarts131 , 10/08/09 09:00

    אני מגנה את הרצח, אבל להגיד שהוא נגרם כתוצאה מהסתה זו טפשות.
    יגאל עמיר היה סטודנט למשפטים, בחור מבריק, ובעצמו הגיע לביצוע הרצח.
    בשנים האחרונות, מרבין ז"ל ואילך,
    כל ראש ממשלה נבחר ומיד משנה את מדיניותו שמאלה לקבלת תקשורת אוהדת.
    העם ימני ברובו,
    חוץ מטוקבקים אין לו כמעט ייצוג,
    ועל הרקע הזה קורה מה שקורה.

    • לכן צודק כל כך בעל טור זה. (ל''ת)

      shvarts131 , 10/08/09 09:29

      • טמבל מתערב בכל דבר (ל''ת)

        Vox Ami , 10/08/09 09:34

        • vox ami, הגדרת עצמך מעולה. (ל''ת)

          ארז, 11/08/09 13:14

    • את זה אמר גם מני מזוז (והושתק מיידית) אבל קשה לקבוע בודאות

      פנדה , 10/08/09 11:19

      יגאל עמיר אולי היה מבריק אבל הרצח רק תקע את ההגה על אותו כיוון שבו היה, בלי נווט מאחוריו. הוא לא הצליח לעצור את תהליך השלום, וגרם להשטחת הדיון הציבורי ושם את מחנה הימין בצד של בני החושך. רק עכשיו מתחילים להתאושש מזה, ההבנות שאנחנו מגיעים אליהם היום בקונצנזוס היו כבר אז על השולחן.

  • 27.

    ויאמר אדוני אל Vox Ami כסיל הנביא חיים ניבא בשמי לא שלחתיו ולא ציויתו (ל''ת)

    Vox Ami , 10/08/09 08:59

  • 26.

    צודק לחלוטין. צביעות השמאל עברה כבר כל גבול (ל''ת)

    אורן גלמן, 10/08/09 08:58

  • 25.

    יופי של טור (ל''ת)

    גרג, 10/08/09 08:42

  • 24.

    הדוגמאות האלה הם רק טיפה בים,השמאלנים רצחו כל מי שנראה להם חשוד

    עינת, ערד , 10/08/09 08:39

    כולל אנשי הגנה שסתם חשדו בהם, קראו למשל את הספרים המצויינים "רק לא מלחמת אחים" של חגי סגל ו"אמת אחת ולא שתיים" של יעקב חרותי.
    בימין לעומת זאת תמיד מבליגים כדי למנוע מלחמת אחים, ויש אינספור דוגמאות מאז הסזון ואלטלנה ועד גוש קטיף והרס המאחזים היום

    • פי כסיל מחתה לו ושפתיו מוקש נפשו (ל''ת)

      Vox Ami , 10/08/09 08:56

      • משפטים בגרוש לא הופכים את מה שכתבה עינת ללא נכון.

        יהודה , 10/08/09 09:37

        תנסה פעם תשובה הגיונית ומנומקת אם אתה מסוגל...

    • כבר אמרתי לך פעם עינת מערד

      חבל שאת לא משתתפת יותר בדיון הציבורי, 10/08/09 10:46

      תגובותייך מרשימות צודקות אינטלגנטיות,ואנו מאוד נהנים לקרוא אותם ברשת.

    • דברי אמת ושלום

      יהודי, 10/08/09 14:27

      את פשוט צודקת.
      כל הכבוד.

    • תודה על ההפניה לספרים.אם כי טיעונך מקובל גם ללא אסמכתאות. (ל''ת)

      panacea , 10/08/09 16:07

  • 23.

    מדויק ! (ל''ת)

    אחד מהגולן , 10/08/09 08:37

  • 22.

    כלי התקשורת בבעלות השמאל

    מושמוש, 10/08/09 08:32

    על כל המשתמע מכך. דיעות ימין הן הסתה וסכנה לדמוקרטיה, דיעות השמאל הן מחאה ושמירה על דמוקרטיה.

  • 21.

    כל כך צודק

    יוסי, 10/08/09 08:26

    כל כך צודק

  • 20.

    הסתה

    בני, 10/08/09 08:22

    מאמר מצויין,יופי שמישהוא מציג את העובדות כמו שהן.
    חבל מאוד,ומצער מאוד שיש הסתה מכל צד שהוא,אבל חשוב לדעת שלימין אין בלעדיות על ההסתה,השמאל עושה זאת בהצלחה לא מבוטלת,אך יש מי שמצנזר ומחליט מה להבליט ומה להסתיר.
    הלוואי שתפסק ההסתה בכלל,והתקשורת תגנה אותה באשר היא ללא טיוח.
    בברכה
    בני

  • 19.

    מאמר רציני. אני בשמאל וכל הזמן מבקרת את הצביעות.

    מקבלת, 10/08/09 08:11

    זה לא עוזר. יש צדקנות מכוערת אצלנו. אבל לצערי זה קיים גם בימין (אם כי אינני מכירה את החוגים הללו).

  • 18.

    אתה כל כך צודק שבא לבכות! (ל''ת)

    ציונית תמיד., 10/08/09 08:01

  • 17.

    קוזאקים נגזלים

    אמיתי, 10/08/09 08:01

    ראשית הבדואים בונים על אדמות מדינה מאחר ובשנת 1964 חוקק חוק תכנון ובניה והפך יישוביים ללא חוקיים.
    שנית עד היום אלימות השמאל היא זעיר אנפין לעומת השתוללות הימין:
    רצח רבין ואמיל גרינצוויג
    תקיפות אלימות של פעילי שמאל וזכויות אדם בשטחים, פרעות בערבים בחסות צה''ל חסימת כבישים ונסיונות להפריע למהלכים בדרך לא דמוקרטית, נסיונות חיסול של שטרנהל (אה זה פעיל שמאל אז זה בסדר).
    ומעל כל במה הם זועקים, סתימת פיות, תקשורת שמאלנית.
    אם התקשורת שמאלנית איך קיבלת פה במה.
    נ.ב.
    חותם לך שהרוצח של ההומואים הוא דוס. אבל כמו אחרי רצח רבין תגלגל עיניים לשמיים ותגיד ''הסתה?! אנחנו?! לא יכול להיות'' כן כן. ימני בכיין ואלים

    • הבולשביק פותח את הפה! כמה שטויות ודמגוגיה בהודעה אחת (ל''ת)

      ytre, 10/08/09 09:43

    • על הסזון ואלטלנה שמעת? על ההתנקשות של עמוס קינן שמעת? (ל''ת)

      ytre, 10/08/09 09:44

  • 16.

    חיימי המלך!

    leviry , 10/08/09 07:57

    חיימי צודק בכל מילה!
    חבל שאנחנו נאלצים לדבר כך על התקשורת במדינתנו אבל זו האמת וחבל....

    • שוטה נוסף מקרקר במקהלת הכסילים (ל''ת)

      Vox Ami , 10/08/09 09:24

      • ואתה הקרקרן הראשי, מנצח המקהלה (ל''ת)

        ש, 10/08/09 10:08

  • 15.

    תופעה אלימה ימנית חדשה--------------- אלף תגובות כותרת ברצף שתלטני (ל''ת)

    רק מימין, 10/08/09 07:41

  • 14.

    צודק במאה אחוז (ל''ת)

    זה מה יש, 10/08/09 07:25

  • 13.

    צודק במאה אחוז (ל''ת)

    זה מה יש, 10/08/09 07:24

  • 12.

    העובדות: ימניים רוצחים ושמאלנים לא. (ל''ת)

    זה כל הסיפור, 10/08/09 07:22

    • אלטלנה - חיזירים ירו על הספינה (ל''ת)

      משה, 10/08/09 10:13

      • אלטלנה חיסול פוטש הכרחי מטעם ההנהגה (ל''ת)

        אמרו לכם מיליון פעם, 10/08/09 12:14

  • 11.

    מה לעשות שקיצונים ימנים (אברושמי, עמיר) רוצחים - ושמאלנים לא? (ל''ת)

    ההסתה לרצח - מימין - עובדה, 10/08/09 07:21

    • השמאלנים לא רוצחים (ל''ת)

      הם רק מנסים לרצוח,מה לעשות שלא מצליח להם?, 10/08/09 10:39

      • השמאל לא רוצחים...הם שולחים את החמאס או פתח לרצוח בשבילם! (ל''ת)

        שמאלנים = אויבים!, 10/08/09 16:57

    • מה לעשות שהשמאל הקיצוני הביא לרצח אלפים רבים, והימין לא ?

      ש, 10/08/09 10:44

      הרוצחים הבודדים בימין הגיבו באופן טבעי לרצחנות השמאלנית, זה שמספרם מועט כ''כ מעיד על האיפוק והסובלנות של הימין בניגוד לגזענות לצביעות ולרצחנות השמאלנית.

    • זה מה שצבוע בשמאל - הם לא רוצחים הם רק נותנים רוח גבית לרוצחים

      מוטי, 10/08/09 16:01

      1-מחלקים נשק
      2-משחררים מחבלים
      3- עוצרים מתיישבים ומפיצים שקרים
      4-משתפים פעולה עם האויב
      5- מלשינים לאמריקאים ולאיחוד האירופאי
      אני זוכר כל מיני ''אימרות שפר'' של כל מיני פרופסורים ואנשי תקשורת.

  • 10.

    רק ביניין מקדש יפתור וירפא צלקות כה עמוקות של שינאה (ל''ת)

    נחמיה , 10/08/09 07:09

    • לא תיצאו פיתרון אחר ולא משיח אחר (ל''ת)

      נחמיה , 10/08/09 07:10

      • או בעל כורחכם מוימש או מירצונכם החופשי (ל''ת)

        נחמיה , 10/08/09 07:12

        • ככה עשינו בעבר וככה נעשה עכשיו (ל''ת)

          נחמיה , 10/08/09 07:13

          • -------------ללא שפיכות דמים---------- (ל''ת)

            נחמיה , 10/08/09 07:18

            • -----------ללא מילחמת אזרחים-------------------- (ל''ת)

              נחמיה , 10/08/09 07:20

    • שוטה נוסף למקהלת הכסילים (ל''ת)

      Vox Ami , 10/08/09 09:06

  • 9.

    המקור

    רחל, 10/08/09 07:01

    הייתירוצה לדעת מאיפוא זה בא?

  • 8.

    Tres joli.

    Avraham, 10/08/09 06:56

    Tres juste.

  • 7.

    החילונים/שמאלנים אירגנו אסיפות תמיכה באב הרוצח??

    מי הפך את האם המרעיבה לעניין של כל העדה??-העדה!!, 10/08/09 06:53

    אלה שמתעמתים עם צה''ל יחד עם הפלסטינים בבילעין וכו'- לא שייכים לאף ''שמאל'' מוכר -לא בנציגים,לא בהנהגה,לא בתומכים בציבור או בעיתונות הכתובה,לא בדוברים מוכרים בתקשורת.
    בשונה לגמרי מהמתנחלים.

    אם היה איזה שמאל מימסדי מוכר שעושה מה שעושים מתנחלים-היה מקום להשוואה.

    כל ההשוואות כל כך מופרכות

    • אכן השוואות מופרכות (ל''ת)

      מאמר שכולו התבכיינות מופרכת, 10/08/09 09:33

    • טעות בסיסית בידייך:

      אורי, 10/08/09 16:22

      אלה ואלה אינם ממסדיים:

      נערי הגבעות ושאר האלימים בתחומם- אינם ממסדיים, ואין אף עיתון דתי מוביל המשבח אותם ותומך בהם.

      לעומת פעילי בלעין- שחלקם הגדול משתייך למפלגות שמאל ממסדיות (כמו מרצה שלי לדוגמא פעילת העבודה הלוקחת חלק בהפגנות אלימות אלו) המקבלים במה מכובדת בהארץ ובעיתונים נוספים, על אף שבציבור התמיכה בהם היא אפסית מינוס.

      לפתע ההשוואות לא ככ מופרכות..

  • 6.

    צודק

    רועי, 10/08/09 06:46

    וואלה את העבר הזה של עמוס קינן לא ידעתי, תודה על המידע הזה מעניין.
    טוב אז ככה אני אצבעתי לעבודה המפגרת ולא עוד והכל בזכות נאפוליון סליחה ברק).
    אבל הדעה שליהיא להכנס בכל אחד שמפר חוק באלימות.
    אין אצלי הבדל בין דוס ממאה שערים למתנחל על גבעה קטנה או שמאלן שמקלל חיילים ומפריע בנית גדר הפרדה המביאה בסופו של דבר להתנתקות מהערבים.
    אני תומך בסדר וחוקים ולכן לא משנה לי האם זה גם הומו או ימני דתי או סתם סטרייט שלא רוצה להתיישר עם שאר הדעות וכולם טוענים שהוא חשוך.
    אתה צודק יש מגמה למרות שבגלי צה''ל משום מה השמאל שכמעט ולא קיים לא מיוצג שם סוף סוף.

  • 5.

    הסתה אחת היתה במדינה והיא שייכת לסוכן השב''כ של אוסלו אבישי רביב-כל השא

    קורן נאוה טבריה-תודה לך,כל מילה בסלע אבל טיפה בים, 10/08/09 06:31

    השאר היה חופש ביטוי כיאה לדמוקרטיה מתוקנת-ומה קרה לאבישי רביב היחיד שיכל בנקל לסכל את הרצח ולא עשה זאת?עד היום מדינת החוק שלנו מפרנסת אותו!!!!!

  • 4.

    כל מילה אמת. (ל''ת)

    גידי, 10/08/09 06:20

  • 3.

    עד שלא יגדעו את הברנג'ה התקשורתית (ל''ת)

    efihay , 10/08/09 05:40

    • שטיפת המוח השמאלנית בתקשורת תמשיך (ל''ת)

      efihay , 10/08/09 05:41

      • לא משנה מי בשלטון (ל''ת)

        efihay , 10/08/09 05:42

        • התקשורת השמאלנית לצערם של 80% מהציבור - קובעת את סדר היום הציבורי (ל''ת)

          efihay , 10/08/09 05:43

  • 2.

    עיתון המפלגה, פרבדה (בעברית "הארץ") סירב לפרסם שיר עממי

    פרנץ ק. , 10/08/09 05:38

    עיתון המפלגה, פרבדה (בעברית "הארץ") סירב לפרסם שיר עממי בטענה כי "השיר עלול להשחית את הנפשות הרכות של הקוראים שלנו",
    עוד נכתב בפרבדה (הארץ) כי המשטרה (משטרת המחשבות) והק.ג.ב. נמצאים בעקבות הטוקבקיסט שפרסם את השיר "בעיתונות החופשית המושחתת" ואין ספק שהוא יעצר תוך זמן קצר ויוגלה לסיביר ושם יעבור חינוך מחדש יחד עם "האברך המתערטל" שהתהלך עם הכיתוב "הומואים נמאסתם" על חולצתו,
    עוד יתארח לו לחברה האזרח ק (קפקא) אשר הודה כי כאשר גמר ללגום את הבקבוק השני הכריז בפני חבריו ההמומים כ הוא נגעל מהפסטיבל המתמשך סביב רצח לנין.
    הבאנו את השיר לטובת הציבור צורך העיתונות החופשית:

    שירה של בייניש

    יושבת אני וחופרת
    העם לא יחדל מלזעום
    לליברמן תיקים תופרת
    לנתניהו ולסילבן שלום

    אח כמה שלטנו פעם
    השמאל אף פעם לא הכזיב
    היה לימים איזה טעם
    שחיתות ושררה מסביב

    אלוהים לשלטון בחרתנו
    חשובים ושווים בלי מידה
    גם חיישין חושב שאנו
    אלוהי השלטון מלידה

    צריך לצלצל פעמיים....

    • אם זה היה שיר של מוחמד דרוויש - אין ספק שזה היה מתפרסם

      efihay , 10/08/09 05:45

      עם טורי דעה של כמה ביילינים ושרידים

  • 1.

    אמת ולענין.הגיע הזמן לחזור לאיזון ולשפיות ובמיוחד בתקשורת. (ל''ת)

    אמיר ב. , 10/08/09 05:20