• 129.

    מדינת ישראל נוצרה על ידי הנאצים ולנאצים הפכנו (ל''ת)

    שש, 09/08/09 23:17

  • 128.

    מעוותים נמאסתם. וכי הפכתם אותנו לחולים ואתם הבריאים??

    שמעון, 09/08/09 22:14

    הכל מעוות כאן.

    פתאום להתנגד לסטייה של ההמו לסבים מוגדר כמחלה. הומופביה אל'ק.

    והסטייה החולנית הפכה לגאווה.

    ועוד יש שמכנים את עצמם דתיים שיוצאים מהארון.

  • 127.

    כנראה חולה נפש---לאשפזו בכפייה!!!!!!!

    תל אביבי, 09/08/09 21:18

    פן יפגע בחפים מפשע,מסכנה משפחתו על הבושות שגורם לה!!!!!!!!

  • 126.

    היי אני מכיר אותך ערן שמיע, אתה הגנב מהשוק האפור?? (ל''ת)

    איתן מרסי, 09/08/09 21:07

  • 125.

    בעלי לעתיד !

    AB, 09/08/09 19:41

    מישהו יודע היכן אני יכולה לשים ידיי
    (ולא רק אותן)
    על האברך החינני הלז?
    כבר מאז אותו פסח ראשון אני חושקת בגרביו...

  • 124.

    רק בהמה מייחסת לקשר בין זוגי משמעות לגופניות בלבד

    אגגדיר , 09/08/09 18:53

    הוא אשר אמר הרב עובדיה חילוני =בהמה

    • הוא אשר אמר הרב עובדיה חילוני =בהמה (ל''ת)

      אגגדיר , 09/08/09 18:53

  • 123.

    חבל שלא פתחה הארץ את פיה ובלעה את כל הסוטים הבהמות בכיכר רבין

    אגגדיר , 09/08/09 18:51

    רק בהמה מייחסת לקשר בין זוגי משמעות לגופניות בלבד
    הוא אשר אמר הרב עובדיה חילוני =בהמה

  • 122.

    איזו תנועת נוער שרים: "דרוס כל דוס"? לא, זה לא ב"היט-לר יוגנד".. .

    Ehad Haam-Jewish , 09/08/09 18:25

    זה פה, במדינת ישראל. בתל-אביב.

  • 121.

    מה העילה למעצר? דמוקרטיה,חופש הדיבור, שמעתם על זה? (ל''ת)

    אני, 09/08/09 17:36

  • 120.

    נדבר מעט על הסתה, אם אתם מתעקשים.

    Ehad Haam-Jewish , 09/08/09 16:58

    ההסתה כלפי החרדים גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי המתנחלים גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי ה"רוסים" גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי הימין גרועה הרבה יותר.

    ואל תאמרו: "אבל ההסתה לא גרמה לרצח"...אתם, השמאל ה"נאור"
    מסיתים, והמחבלים מבצעים...
    באיזו תנועת נוער שרים: "דרוס כל דוס"? לא, זה לא ב"היט-לר יוגנד"..
    .זה פה, במדינת ישראל. בתל-איב.

  • 119.

    "הרב נוילנדר מניו-ג'רסי נשלח למאסר עולם על ש"ארגן" את רצח אשתו." (ל''ת)

    מלחמת קודש , 09/08/09 16:51

    • פה נפלת - זה היה ''רב'' רפורמי (ל''ת)

      זוכר את המקרה, 09/08/09 17:21

      • לנוכל הגוי המגדף-תלמידו של בילעם-אין שום גבולות..!

        מעניין , 09/08/09 18:04

        גם ביתר המקרים הוא לא הוכיח חרדי אחד שרצח מאז קום המדינה !
        כל "כוחו" בחוצפתו-ממש היפך עם ישראל..

      • צודק, האם גם אלו רפורמים? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 09/08/09 19:45

        • אלי דרעי, 40, תלמיד ישיבת "אור התשובה" נרצח בידי תלמיד אחר (ל''ת)

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:49

        • אם חרדית מנתיבות (38) מואשמת בקיום יחסי מין עם שני בניה, 11 ו-8

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:50

          http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=970668&contrassID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0

        • גבר חרדי כבן 52 מואשם באונס בנות 7 ו-4; אשתו מואשמת בסיוע לבעלה

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:50

          http://www.retrohealing.co.il/charedlery1.html

        • הרב עזרא קסר (60) מואשם ביצוע עבירות מין בילדות המתפללים בביהכ"ס

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:51

          http://www.retrohealing.co.il/charedlery1.html

        • 15 שנות מאסר לר' ישראל מלחי (חרדי) שאנס במשך 3 חודשים פעוטה בת

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:51

          http://www.retrohealing.co.il/charedlery1.html

        • צעיר חרדי "דגדג, וחנק, והגיע לסיפוק מיני" בילדים בני 7-11

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:52

          http://www.retrohealing.co.il/charedlery1.html

        • הרב אשר דהאן (60), ראש כולל מב"ש הורשע בתקיפה מינית של נערות

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:53

          הכתבה:

          https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/018/447.html



          פרוטוקול ההרשעה מבית המשפט (עם תיאור פרטי יחסי המין):

          http://www.takdin.co.il/searchg/%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%AA%20%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%20%D7%90%D7%A9%D7%A8%20%D7%93%D7%94%D7%9F_hd_2L3OqEJKrN38nEJavNqP2BZ0rBcXqRMm0.html

        • הרב שטיפל בילדים במצוקה במגזר החרדי - תקף מינית מאות ילדים

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:54

          http://www.news1.co.il/Archive/001-D-153846-00.html?tag=21-13-39

        • 4 שנות מאסר לאלחנן בוזגלו ממשמרות הצניעות, על חבלות ואיום ברצח של אישה

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:55

          http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3686462,00.html

        • Uיש לי גישה לעוד מיליונים של מקרים - שקרצה היריעה כאן ... (ל''ת)

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:55

        • (הכל עלילה) הרב יאיר לוי:

          מלחמת קודש , 09/08/09 20:03

          אחד מאבותיו של מערכת החינוך של התנועה, "מעין החינוך התורני", שעקבות קשריו אליה הורשע בפלילים. במהלך כהונתו כחבר כנסת הואשם לוי בזיופים והוצאות כספים במרמה ונידון ל-5 שנות מאסר. במהלך חקירותיו, טען כי מעולם לא לקח לעצמו אלא נתן לנזקקים. לאחר ניסיון כושל לסכם על עסקת טיעון, נשלח לוי לכלא, ממנו השתחרר בשנת 1996. לוי מעולם לא חזר לפעילות פוליטית.

  • 118.

    הוא לא אברך - הוא חולה נפש. (ל''ת)

    פיצית, 09/08/09 16:38

  • 117.

    הומואים אתם חלאה אנושית שמפזרים מחלות ...יאלה מישטרע תעצרו אותי זבאלות (ל''ת)

    simond , 09/08/09 16:21

  • 116.

    בגלל חולצה עוצרים אותו? עלק ההומואים באמת נמאסו עלי שילכו לעזה (ל''ת)

    simond , 09/08/09 16:20

    • לא עצרו אותו בגלל החולצה, עובדה שאותי או אותך לא היו עוצרים בנסיבות

      מלחמת קודש , 09/08/09 16:42

      זהות

      • אותך אנסו "חרדים" בכלא-לטענתך,אז למה שניתן לך במה לקלל את כל עם ישראל?

        מעניין , 09/08/09 16:52

        אולי נפסיק לך את התגובות ע"י תלונה במישטרה ?
        רוצהלדעת על כמה סעיפים בחוק עברת עד היום ?-שב בשקט-עד למעצר-צ'חצ'ח מקלל סידרתי !

        שחרית התפללת היום ?!
        לא יודע להתחזות ?-לך תשכלל את השקרים שלך-טמבל מתרומם-מאונס !

        • חחחח היכן אמרתי ש"אנסו אותי חרדים בכלא", בבקשה הראה לי ... (ל''ת)

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:42

        • חלאס כבר, לך להקים משפחה אתב בן 40+ עפ"י החרדים אתה גם נחשב תמהוני

          מלחמת קודש , 09/08/09 19:44

          אחד בן 40+ בלי משפחה ובלי ילדים כמוך ... גם במגזר החרדי הוא נחשב כמי שחשוד על פדופיליה ועל הומוסקסואליות ...

          אם אתה טוען שאתה יהודי כשר ... איך זה שהרב שלך שלדברייך אף ימסור נפש בעבורך, לא מסדר לך איזה בת שלו או אחיינית בתולה?

          • בזמן זה חרדים אמיתיים,לא מתפללים ערבית ?-טוב.. בילי הגוי פטור..! (ל''ת)

            מעניין , 09/08/09 21:21

  • 115.

    למה לא כותבים על נושאים חשובים יותר כמו זה-

    מעניין , 09/08/09 16:16

    בוגר ישיבה מוחזק כבן ערובה באיראן

    יהושע פאטל, יהודי אמריקני בוגר "ישיבה יוניברסיטי", עצור באיראן בחשד לריגול. הוא ושני חבריו נעצרו לאחר שחצו את הגבול לתוך המדינה. פאטל משמש כתב לעיתים בעיתון היהודי הנפוץ "ג'ואיש וויק". ארצות הברית הביעה דאגה רבה לגורל השבויים יחיאל שרייבר06/08/09 | 13:31

  • 114.

    כל הכבוד גבר גבר!!! אופס!!שלא יעצרו אותי משטרת הרפאים (ל''ת)

    sus, 09/08/09 16:11

  • 113.

    על איזה חוק עבר האיש?

    אפרים, 09/08/09 15:37

    לא יאומן!! במדינה דמוקרטית עוצרים אדם על דעותיו!

  • 112.

    הומופוב מתערטל?

    ציניקן, 09/08/09 15:34

    חבל שלא נתנו לו להכנס...

  • 111.

    the man is god like

    yoram, 09/08/09 15:31

    גיבור.
    מצווה להסתלבט על אגזוזנים.
    לא אומר כן ירבו - אבל שיחקת אותה.
    גיבור אולטרה.

  • 110.

    לא כל אדם עם כיפה הוא ''דתי'' או ''אברך''

    א, 09/08/09 15:26

    די להזכיר שמה שהוא עושה ממש לא הולך ביחד עם הדת,הוא סה''כ פסיכי שצריך להיות בבית משוגעים ..

  • 109.

    כול אחד חוגג את מסיבותיו בדרכו הוא (ל''ת)

    פקק תנועה , 09/08/09 15:16

  • 108.

    רק לבני תעצור את השתוללות החרדים (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 09/08/09 14:37

  • 107.

    gay&lesbian

    David Sinay, 09/08/09 14:33

    I want you to understand I am not against gay or lesbian what I don't like about the whole movement is the fact that it is been shoved down my throat the way it is right now presented to us in the media

  • 106.

    ואם מישהוא עומד עם שלט: חרדים נמאסתם או כל קבוצת מיעוט אחרת? (ל''ת)

    דינו עונש מוות?, 09/08/09 14:06

  • 105.

    הוא לא אברך. הוא לא נשוי (ל''ת)

    או בקיצור שוב להכפיש את החרדים. ומה קשור ליהדות?, 09/08/09 13:38

  • 104.

    ###רק פייגלין הוא ימין,ביבי הוא בובה של השמאל######## (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 09/08/09 13:09

    • שאבי..נראה לי שמאוד נפגעת מביבי...עד כדי בגידה...לא ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 09/08/09 13:50

      • ביבי ?-זה שהצביע להתנתקות בניגוד למצפונו,תוך הפקרת ציר פילדלפי ?-

        מעניין , 09/08/09 15:08

        אסור להאמין לחילוני מתפתל-שרון,צחי הנגבי ושות' הפכו ליקירי התשקורת אחרי ש"התיישרו"-ככה פועלת החונטה,שביבי שותף מלא שלה !

        • רגע, מה עם הרב עובדיה שפסק לא להתנגד בהצבעה להסכמי אוסלו

          מלחמת קודש , 09/08/09 16:23

          ולהכנסת ערפאת ומחבליו לא"י ??


          לא "קצת" צביעות??


          2000 יהודים שילמו בחייהם בגלל ההוראה הזו של הרב עובדיה

          • לך להגיב-בדיון שברחת ממנו-גוי שפל ושקרן כרוני..! (ל''ת)

            מעניין , 09/08/09 16:53

  • 103.

    כל הליכודניקים מבינים,ביבי הוא סתם בובה,השמאל שולט במדינת ישראל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 09/08/09 13:06

  • 102.

    ARIEH YERUSHALMI IS THE BEST!!! (ל''ת)

    HONEY, 09/08/09 12:51

  • 101.

    לקשור את החוטים מהקצוות , ולהפיק לקחים .

    פרומטר, 09/08/09 12:30

    יש טוענים שכל הדברים הקשים והמוזרים שמתחוללים בתקופתנו , מקורם בעריצות , שיודעת ( עד כדי התמחות ומומחיות ) , להסתגל מאז שחר ההיסטוריה האנושית , למצות עד למקסימום את הניתן להפיק ממנו תועלת , ועד כדי ניצול ציני של בני האדם ולעשוק אותם ככל שניתן , וזאת מבלי לתת את הדעת ( ובודאי מבלי לתת את הדין בגלל הקשיים , עקב האמצעים שעומדים לרשות העושקים לסוגיהם ויכולותיהם לבצע את מזימותיהם בעורמה ) , על ההשלכות הקשות שגורמים לעמם בו צמחו , שבסופו של דבר לאחר שהעם בו העושקים צמחו , נכנס לסחרור חזק , גם הם ( העושקים ) ניזוקים , ולהם יש כבר הרבה מה להפסיד .

    .
    בספרו של מונטסקייה ( אבי הסוציולוגיה המודרנית ) :'' על רוח החוקים '' , בעמוד 144 , כותרת פרק ד' : כמה מן היתרונות הצומחים לעם הנכבש בו מסביר בין היתר את המתחולל במדינות שאינן קיימות במלוא הכוח שאפיין אותן עם ייסודן , על השחיתות הגוברת עד כדי אי קיום חוקי המדינה , ועל עם שבעל הממון סיגל לעצמו מעט מעט , באלף תחבולות ובאלף תכסיסים אין- ספור דרכי גזל ; הבעיה שלעם ישראל אין פריבילגיה של תועלת כעם נכבש ( בגלל הלחץ של מדינות רבות עקב המיקום הגיאוגרפי ), לא בתקופת בית ראשון ולא בתקופת הבית השני , לא הייתה שום תועלת ; ובמקום : די לקרוא בספרי ההיסטוריה על התרחשויות מהנוראות שעמי תבל ידעו .


    להלן חלק מההשלכות הקשות של מעשיהם של עושקים למיניהם , שבאות לידי ביטוי במעשים של רצח בתוך משפחות , בקטל בדרכים ( המגפה האמיתית ) , הישגים נמוכים בתחרויות בין לאומיות במתמטיקה והרשימה עוד ארוכה .

    אחת מההשלכות הקשות : אובדן חזון לחלק מהמפלגות , שכהתחלה צנועה (מתאים במיוחד לאלו שנמצאות במצוקת אובדן בוחרים ), רצוי שיפרסמו עלוני מידע בתיבות הדואר של האזרחים , על האפשרויות שיכולות להעניק לתושבים להקים קשר , עם מוסדותיהם ,שלפחות בהתחלת השיטה יתחילו ללמוד את בעיותיהם .

    ולרוצח בקהילה ההומו לסבית , יתכן וגם אתה קורבן של סוג של עושק , עד כדי תסכול ואובדן מוחלט של שיקול הדעת , שבמידה ותרצה לתקן משהוא מהעוול הנורא שעשיתה . ובהמשך גם לתרום במעט לתקווה לפחות לקרוביך ; אזור אומץ והסגר את עצמך , שבמידה ויתאפשר לך להתבטא לפחות בהבעת חרטה עמוקה , עשה זאת ; אז לסיכום חלק זה , יש לך את זכות הבחירה להיכנס מבעד לדלת שמאפשרת לך להיכנס ולהסגיר את עצמך , זה פשוט עדיף על כל שיקול אחר .

  • 100.

    המעצר הוא יריקה במסר שניסו להעביר בעצרת

    תומך בקהילה, 09/08/09 12:13

    לא היתה עילה אמיתית למעצרו. הוא רק הביע את מחאתו. מותר לו להתנגד בצורה ליגיטימית להומו'. והפגנה נחשבת לא חוקית רק כשהיא מעל 50 איש, הוא היה איש אחד.

    • שיקול דעת

      ארז, 09/08/09 15:07

      גם בן אדם שרוצה להביע את מחאתו, צריך להפעיל שיקול דעת היכן, מתי וכיצד למחות.

      אז בואו לא ניתמם - הבן אדם חיפש ליצור פרובוקציה.

      ומאחר שהרוצח עדיין לא נתפס, המשטרה פעלה נכון בכך שסילקה אותו מהמקום - ובכתבה לא רשום בכלל שהוא נעצר, אלא רק שהוא הועלה לניידת.

      • אם כך-מצעדי התועבה בירושלים לא מהווים פרובוקציה ?-ולמה הוא לא שוחרר ?

        מעניין , 09/08/09 21:24

        כעת כבר התברר שלא היה לו קשר לרצח !

        אהה שכחתי-יש חומר "סודי" !
        פששששששששששששששש.........................

        • מצעד הגאווה לא מוחא נגד אנשים. הוא לא בא עם מסר של גזענות

          אני, 26/08/09 07:13

          הוא לא נגד דתיים או חרדים. הוא בעד. בעד שוויון.
          לעומת החרדי שהוא נגד הומואים.

  • 99.

    עוד סוכן שב''כ (ל''ת)

    אלכס, 09/08/09 12:11

  • 98.

    העיקר שכתוב ''אברך''- די להסתה נגד הדת! די לשנאת חינם. (ל''ת)

    taz, 09/08/09 11:58

  • 97.

    אם מישהו היה הולך עם חולצה של חרדים נמאסתם בי-ם היו עושים בו לינץ'.. (ל''ת)

    ל 12 שבטים אין סיכוי להפוך לעם..יותר מידי שינאה, 09/08/09 11:45

  • 96.

    למה לא זאת מדינה דמוקראטית לא?

    schubert , 09/08/09 11:36

    kכתבת תגובה באתר של לאטמה www.latma.co.il

  • 95.

    נמאס כבר ממסע ההסתה של התקשורת.די לסתימת הפיות.!!!-

    רסקולניקוב , 09/08/09 11:33

    העיקר מעריב וידיעות ווואלה מדברים על הסתה וגזענות נגד מגזרים טחרים (הומואים למשל).אבל ברגע שמדובר בדתיים/חרדים/מתנחלים פתאום הכל מותר.פתאום זה לגיטימי לשנוא ולהסית.
    כל פעם עוד כתבה קטנה ועוד מאמר עם כותרת כמו "האברך הדורס" וכו (מעניין שלאסף גולדרינג שרצח את בתו לא קראו בעיתונים "השמאלן הרוצח" או "סרבן המצפון חסר הצפון"...).זה כבר הפך לפוגרום תקשורתי מתמשך שמנהלת התקשורת נגד מגזרים אחרים.

  • 94.

    אני חילוני רגיל ונמאס לי מסתימת פיות האחרים ע''י הקהילה ההומו לסבית

    עמוס, 09/08/09 11:08

    מה שהיצליחה הקהילה ההומו לסבית ברעש שהיא עשתה ובהטחת האשמות ללא בסיס באחרים ללא מתן להם זכות ואפשרות תשובה תוך שימוש ציני בתקשורת דמגוגית שנרתמה לשרתם הוא שהיום אני פשוט בז להם ורואה בהם גוף מסוכן לדמוקרטיה בישראל.

    • מסכים ב-100%. הם יורים לעצמם ברגל. דגל כל הצבעים הוא שקר (ל''ת)

      פנדה , 09/08/09 13:43

      • הם יורים לעצמם ברגל? לא הכללת בכלל.

        אני, 26/08/09 07:11

        דגל כל הצבעים הוא לא שקר בגלל אברך שנעצר.
        מה שגם, הוא נעצר על ידי המשטרה, לא על ידי אנשי הקהילה. אז את ההאשמות שלך תפנה למשטרה.

    • סתימת פיות הזאת לא שונה מסתימת פיות של היהודים

      אני, 26/08/09 07:11

      נגד כל דעה שונה משלהם.

      אין שום סתימת פיות. יש מלחמה בהומופוביה ושנאה. ואני בהחלט אסתום את הפה לכל גזען שונא אדם.

      ולפחות אל תשקר. אתה שונא הומואים. תמיד שנאת, תמיד תשנא. אתה בהחלט לא בז להם בגלל שלדעתך הם מאשימים אנשים חשוכים שהסיתו נגדם במשך שנים בהסתה לרצח כמו ניסים זאב שאמר שהם משמידים את המדינה, אתה בז להם כי הם הומואים ולסביות. וזה סך הכל תירוץ.
      דמוקרטיה מעניינית אותך בדיוק כמו את נשיא איראן.

  • 93.

    המשטרה עושה מעצמה בדיחה.

    שי, 09/08/09 10:52

    לעצור אותו בגלל חולצה של ''הומואים נמאסתם''? מה נסגר עם המשטרה? כבר שבוע לא תופסים ת'רוצח, אז עוצרים פרובקטור לא מזיק?

  • 92.

    אני לא שונא הומואים, אבל ירושלמי צודק: אין בישראל חופש ביטוי !!! (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד, 09/08/09 10:46

  • 91.

    אז אני מבין שדמוקרטיה זה רק לשמאלנים וערבים?! (ל''ת)

    לא דמוקרטיה. הומוקרטיה!, 09/08/09 10:28

  • 90.

    ביזיון. כל פעם שיש אסון אנחנו הופכים לדיקטטורה חשוכה

    פנדה , 09/08/09 10:08

    כמו בימים שאחרי רצח רבין, או "סזון 2.0", שבהם עצרו כל פרחח על כל פוסטר או גרפיטי - גם עכשיו התבטאות סבירה (גם אם מקוממת) שבכל יום רגיל היא חלק מהשיח הציבורי - מוצאת עצמה נחסמת "עקב הנסיבות". ככה לא בונים מדינה דמוקרטית חופשית, ואם זה מה שקורה בעקבות הרצח - הרי שהפאשיזם ניצח בסופו של דבר.

  • 89.

    דין לימני ודין לשמאלני - עובדה!

    משה, 09/08/09 09:57

    הבת של אולמרט צעקה מול ביתו של הרמטכ''ל - ''חלוץ רוצח'' וגם החזיקה שלטים כאלה. אבל יש דין בארץ לשמאלנים ויש לימניים. והתקשורת כרגיל תשקורת צהובה ושמאלנית.

  • 88.

    אריה מחזקים את ידיך! כל הכבוד! (ל''ת)

    יפית, 09/08/09 09:55

  • 87.

    אריה ירושלמי עם חולצה בה כתוב ''הומואים נמאסתם''

    כפר סבאי, 09/08/09 09:46

    תוך כדי התעלמות ממעלליו של אריה ירושלמי בעבר, הרעיון של החולצה עם כתובת ''הומואים נמאסתם'' מאד מוצאת חן בעיני.

    אין לי שום בעינה עם הומואים, כל עוד אינם מפרסמים בראש חוצות את סטיתם. אני יכול אפילו להצטער עבורם.

    אבל מרגע שהם ''גאים'', תרגום קלוקל בל GAY באנגלית, בראש חוצות הם נמאסו ולא רק עלי.

    שמא מישהו יטול יזמה לידיו ויתחיל להפיץ חולצות עם כתובית - הומואים ולסביות נמאסתם? אני בטוח שיהיו הרבה שיסכימו להפגין נגד השתלטנות ההומואית ויהיו מוכנים ללכת יום בשבוע למשל עם חולצה כזאת. בכפר סבא, אני מתנדב להיות הראשון!

    • באנגלית התרגום PRIDE

      ZALMAN, 09/08/09 12:10

      v‹‹‹vvvv


      אבל מרגע שהתרגום קלוקל בל GAY באנגלית, בראש חוצות הם נמאסו ולא רק עלי.
      באנגלית

    • מה מפריע לך?

      כפר סבאי אחר, 09/08/09 12:48

      מצער אותי מאוד לקרוא שאתה מכפר סבא, שכן העיר שבא אני כה מתגאה נחשבת לעיר עם מערכת חינוך איכותית במיוחד, ומורכבת ממגוון רחב ושונה של אנשים שהשילוב בניהם הוא שהופך את העיר לכה אהובה ואהודה על תושביה!!
      אם נמאס לך מהומואים- תפסיק לשכב עם גברים!!
      אם נמאס לך מלסביות- תפסיקי לשכב עם בחורות!
      וכו'

      לאור התגובה שלך, כפר סבאי יקר, אני חושש שיש לבדוק שוב את ההגדרות למערכת חינוך איכותית.

      אני לא גיי, אבל לדעתי הבחירות של אחרים לא צריכות להיות ענייני או עניינך.
      לדעתי, ביום שתלבש את החולצה הזו כאן בעירנו- צפויה לך תגובה מפתיע...שכן למזלנו רוב התושבים פה חכמים ונאורים ממך!!!

  • 86.

    בחובתי''ה הלא שפויים הם אלו שבחוץ-כמו הירושלמי הזה! (ל''ת)

    חובתי''ה אוהבת עופר לוי, אבי ביטר וסרנגה, 09/08/09 09:29

  • 85.

    תמהוני רודף פרסום, (ל''ת)

    לח, 09/08/09 09:15

  • 84.

    חבל שעצרו את הקוקו הזה. עדיין יש לאנשים זכות להיות קוקו במדינה (ל''ת)

    הומו, 09/08/09 08:54

    • שיילך להיות קוקו במקום אחר... (ל''ת)

      ארז, 09/08/09 15:08

  • 83.

    תעשו מה שבא לכם רק בלי המצעדים המטופשים בחוצות העירֱֱֱ (ל''ת)

    sami9 , 09/08/09 08:47

    • תגובה מוצדקת ,גם אני חושבת כמוך. (ל''ת)

      shlomit, 09/08/09 09:11

  • 82.

    ללא קשר לשפיות דעתו של אותו אדם. לו שמאלני היה כלום היה

    בבא יגה, 09/08/09 08:38

    נעצר? חומר למחשבה

  • 81.

    הומואים נמאסתם !

    PeepShow , 09/08/09 08:33

    על זה עוצרים בן אדם ?

    לא ישתיקו אותנו !

  • 80.

    מעצר בית לכמה ימים??? הזוי. נמאס מפסטיבל ההומואים שנמשך כל השנה.

    אליקו, 09/08/09 07:54

    באווירה הנוכחית אני מתחיל להרגיש את עצמי חריג שאני סטרייט.

  • 79.

    אריה גאים בך

    אשדודי, 09/08/09 07:40

    תהיה חזק

  • 78.

    and what was happening if gay was saying religons we tierd of (ל''ת)

    we tierd of you?, 09/08/09 07:31

    • if you can spell it right, why not (ל''ת)

      zalman, 09/08/09 12:13

  • 77.

    הוא אידיוט, אבל לא ראיתי שהיה כתוב על השמאלן שרצח את ביתו... (ל''ת)

    יהודי טוב , 09/08/09 07:01

  • 76.

    סתימת הפיות ע''י השמאל עוברת כל גבול. (ל''ת)

    זו הסתה ? ממתי עוצרים אדם על זה?, 09/08/09 06:56

    • סתימת פיות?

      2, 09/08/09 07:54

      ואם אני מאמינה שהליכודניקים הורסים את המדינה ושצריך להרוג כל ליכודניק- אתה חושדב שזה יהיה בסדר שאתבטא ככה, או שיעצרו אותי על הסתה?
      חופש הביטוי תופס כל עוד אתה לא פוגע באחר עם החופש שלך(ואני לא מדברת כמו החרדים שבשבילם פגיעה זה העלבה, פה מדובר באשכרה חשש לפגיעה פיזית- 2 נרצחו רק לפני שבוע

      • זה שנמאסתם עלי

        שוני, 09/08/09 08:19

        לא גורם לי אפילו לחשוב לרצוח מישהו

      • נמאסתם זו הסתה ?-זוכרת את הסיסמאות:"מושחתים נמאסתם" ?-שם עצרו מישהו ? (ל''ת)

        מעניין , 09/08/09 08:55

      • אם תלכי עם שלט "ליכודניקים נמאסתם" אף אחד לא יעצור אותך

        פנדה , 09/08/09 10:10

        גם אם לפני חודש מישהו היה הולך עם השלט הזה אף אחד לא היה עוצר אותו. מדובר בסתימת פיות עקב אוירה "ציבורית" (הכוונה לציבור שנמצא במשולש שיינקין-דיזנגוף-רוטשילד).

        • אני יודעת שחטפתי כמה סריטות נאות וצמיג אחד חתוך

          רות מאור , 09/08/09 15:27

          רק מפני שקשרתי במכונית סרטים כחולים לבנים בזמן ההתנתקות.
          אתה מכיר מצב הפוך? בכנות?

          • סריטות במכונית וצמיג חתוך הם נחלת היום יום ולא של תולי סרטים

            רקר, 09/08/09 15:58

            לי חיבל(ו) פעמיים בשבוע אחד במכונית. כנראה איזה ונדל אידיוט השתעמם, ומשטרה כידוע אין.אז עברתי להחנות במקום אחר.

  • 75.

    הוא ביטא את דעת רוב האנושות ולא היה מסוכן כלל .המשטרה התבלבלה!!!!! (ל''ת)

    patish4 , 09/08/09 06:45

  • 74.

    העיסוק הגובר בהומוסקסואליות מוכיח על ייצר הישרדות יורד של החברה. (ל''ת)

    קוזאק שנגזל, 09/08/09 06:28

  • 73.

    חופשי נמאסתם! (ל''ת)

    yo, 09/08/09 06:20

  • 72.

    וואו, כ"כ הרבה תומכים כאן בחופש הביטוי (ל''ת)

    אמנון העירקי , 09/08/09 06:15

    • מעניין מה הם יגידו אם אסתובב במאה שערים עם חולצת "יהווה מוצץ זין" (ל''ת)

      אמנון העירקי , 09/08/09 06:16

      • אמנון העירקי קצת צניעות לא תזיק לך אתה הרי נגד חופש הביטוי (ל''ת)

        patish4 , 09/08/09 06:47

      • הלוואי שרק תנסה ! ציור של חולת נפש שפגע במוחמד-הביא למאסר של-3 שנים !

        מעניין , 09/08/09 08:59

        אבל ממאה שערים לא תצא חי-זה ברור !

      • כל תושבי השכונה יעריכו מאוד את זכותך לביטוי עצמי

        רות מאור , 09/08/09 15:25

        ויתנגדו באופן נחרץ לשוטרים אם אלה ירצו לעצור אותך
        חה חה חה

  • 71.

    איזה חתיך

    שוקו, 09/08/09 05:52

    מצדי שיבוא אלי הביתה להתערטל יחדיו.

  • 70.

    מעניין אם תפרסמו...בתנועת נוער מסוימת שרים: "דרוס כל דוס"...

    Yossi V , 09/08/09 04:56

    זאת לא הסתה לרצח?

    • ומה עם הרצח שגרם הרב עובדיה כשפסק לא להתנגד להכנסת ערפאת ומחבליו לא"י? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 09/08/09 05:17

    • "דרוס" זו הסתה לרצח אבל "נמאסתם" זו אמירה רגילה שאין בה הסתה (ל''ת)

      patish4 , 09/08/09 06:49

      • הוא נעצר על איומים שכתב באינטרנט ולא על השתתפותו בהפגנה אתמול (ל''ת)

        בלה בלה בלה, 09/08/09 07:16

        • רצף האירועים בלבל אותך, הוא לא איים באינטרנט אלא לבש חולצה.. (ל''ת)

          עם הכיתוב ''הומואים נמאסתם''., 09/08/09 12:30

  • 69.

    האמת? הומואים, נמאסתם! ודי ליסתום פיות בארץ הזאת זה לא אירן! (ל''ת)

    Yossi V , 09/08/09 04:45

    • ימות המשיח, שסניק מטיף על חופש הביטוי :)))

      מלחמת קודש , 09/08/09 05:18

      חחח

    • הראה לי מצווה או פסיקה שמצריכה להתערטל לשם שמיים במקרים כאלו? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 09/08/09 05:18

  • 68.

    על מה בדיוק עצרו אותו??? על כיתוב שלא מתאים לרוח התקופה????? (ל''ת)

    shmoving , 09/08/09 04:10

    • על זה שהוא מועד לפורענות (כמו רבים במגזר שלנו) ותמהוניעם עבר עברייני ש

      מלחמת קודש , 09/08/09 05:16

      לא בוחל בעבירה על החוק והצהיר על כך בפומבי בדיונים קודמים שהיו לו בעניין בבית המשפט

      • במגזר "שלנו" ?-נוכל מטופש-למה לא התפללת היום שחרית ?-עבר זמן תפילה..!

        מעניין , 09/08/09 09:03

        ואתה כמידי יום מגיב בכל שעות הבוקר..

        אתה אפילו לא יהודי-גוי אלא מתלהם בשכר !

        • בניגוד אלייך אני ב"ה יהודי כשר, שומר מצוות ומתפלל 3 פעמים ביום (ל''ת)

          מלחמת קודש , 09/08/09 16:25

        • לך תתחתן כבר - אתה בן 40+ בלי משפחה וילדים, אתה יודע מה דינך עפ"י תורה

          מלחמת קודש , 09/08/09 16:27

          ??

          אני מציע לך לעיין בדברים שאמר הנביא למלך חזקיה כאשר הלה סירב להתחתן ולהקים משפחה. הוא הזכיר לו את העובדה שמי שלא מעמיד צאצאים - אין לו חלק לעולם הבא ..

          אז קדימה הזמן רץ - לך תשאל את הרב שלך, אם אמרת שהוא מוכן למסור נפש בשבילך, הוא בטח יהיה מוכן לארגן לך איזה בת שלו או אחיינית בתולה בתור כלה לא??

          קטן עליו ...

          • ומתי התפללת היום-בילי ?-כל הבוקר הגבת כאן עד לאחר זמן ק.שמע !

            מעניין , 09/08/09 17:03

            נוכל עלוב,המעורער בעצביו-למה אתה מקלל קללות כמו בן-יונה,כאשר אין לך מה להשיב ?
            למה אתה ממציא סיפורים,במקום להתמודד ?
            ומה עם מנחה ? ואולי ערבית ?-מתי היית בכלל בבית כנסת,גוי עלוב ומתחזה ?!

      • אה, היו לו בעיות בבית המשפט,איך לא חשבנו על זה..

        חופש הבעת דעה הוא מאבני היסוד של הדמוקרטיה, 09/08/09 12:32

        אתונו של בלעם

  • 67.

    איזה חילול ה', לא חבל? היכן מצינו שגדולי ישראל התערטלו לשם שמיים??

    מלחמת קודש , 09/08/09 02:24

    כל איזה פוץ עוטה איצטלא של דתי ומגדיר את עצמו חרדי ... ועוד אחרי זה מתפלאים למה בית המקדש לא נבנה בדורנו...

    • ואתה בילעם ?-למה מקלל את כל חלקי עם ישראל ?-למה לא מתפלל ? (ל''ת)

      מעניין , 09/08/09 11:04

    • הוא נעצר על חילול ה'-? (ל''ת)

      אתה גאון, 09/08/09 12:34

  • 66.

    אני המום מההומופוביה והאטימות שרצה פה... (ל''ת)

    אלעד, 09/08/09 02:24

    • תפנים פעם שאפשר לסבול אתכם. לא חייבים לאהוב אתכם (ל''ת)

      משהו כמו יהודים באירופה, 09/08/09 16:00

  • 65.

    תגובה 12 הכי רצינית .אהבתי (ל''ת)

    ITZIK73 , 09/08/09 02:12

  • 64.

    מה קורה פה?

    אודי חמודי , 09/08/09 02:09

    לא מבין,אי אפשר להביע מחאה המנוגדת ל"בון טון" העכשוי?בעיקרון,אני מגנה את האלימות המטורפת שרצחה ילדים תמימים,אבל ,לסתום פיות?כן גם אני נגעל מההתערטלות הבהמית בתהלוכות של "הקהילה".אין להם במה להתגאות.איני מבין את הפרובוקטיביות שרק עושה ההיפך ובהחלט מרגיזה ציבור גדול.הם עושים רעש הרבה מעבר ל 10% שהם באוכלוסיה(לטענתם)

    • כי המדובר בפרובוקטור חולה נפש (כמו רבו) שיש לו "עבר" עברייני (ל''ת)

      מלחמת קודש , 09/08/09 02:13

    • הם פחות מ 10% ,תאמין התקשורת מפמפמת אותם עד שחושבים שהם 90% (ל''ת)

      ITZIK73 , 09/08/09 02:14

      • והיכן מצינו אצל משה רבנו, יהושוע, או החפץ חיים שהתערטלו לשם שמיים??

        מלחמת קודש , 09/08/09 02:19

        בושה וחרפה ... זו ריחה של תורה??

        לא חבל על חילול השם?

        • להזכירך, הוא נעצר על הכיתוב בחולצתו ולא על התערטלות. (ל''ת)

          אבל למה לא לעשות צחוק מעצמך?!, 09/08/09 12:36

          • אז למה אם אני הייתי מגיע בחולצה עם כיתוב כזה לא היו עוצרים אותי?? (ל''ת)

            מלחמת קודש , 09/08/09 16:28

            • בילעם חוזר להתנבא ??? (ל''ת)

              מעניין , 09/08/09 18:25

    • נכון- כי תחשוב

      צילה, 09/08/09 07:58

      מדובר ב10% + כל אלה שחושבים שזה חשוב ובסדר לשמור על זכויות של השונה והאחר- ולמזלנו זה יוצא הרוב במדינה- רוב הטוקבקיסטים ההומופובים מרשים לעצמם לדבר ככה כשהם מסתתרים מאחורי מסך בחיים הם לא יחשפו (חיפשתי לסרט שאני עושה בן אדם אחד שיציג דיעות הומופוביות ונגד השינוי שקורה פה במדינה ומרים את הקהילה הגאה, ואיזה פלא אף אחד לא הסכים להתראיין!)

      • מה שמוכיח את הצלחת הכפיה של ה"נאורים"-פשוט תעודת ענייות ! (ל''ת)

        מעניין , 09/08/09 11:06

  • 63.

    היכן מצינו דבר כזה "להתערטל" בגדולי ישראל? משה רבנו? החפץ חיים??

    מלחמת קודש , 09/08/09 02:06

    פשוט בושה וחרפה לאיזה תת-רמה הפכו להיות ה"אברכים" בימינו ... עושים כאלו רשעות וחילול שם ה' כמו שמעולם לא היה ולא נשמע כדבר הזה - ממש פני הדור כפני הכלב!

    ויש עוד אנשים כאן המגוננים על מעשים שכאלו ועוד לא מתביישים לקרוא לעצמם "חרדים"

  • 62.

    למה לא עצרו את טומי לפיד-זכותו תגן עליו ?-האם הוא היה מתחשב יותר ?!

    מעניין , 09/08/09 02:03

    מה אסור להגעל מסטיה ?

  • 61.

    האם יעצרו חילונית לא צנועה שעולה לאוטובוס של חרדים??? (ל''ת)

    אבי 1 , 09/08/09 02:00

    • אם היא תהיה מעורטלת כמו האברך - אז כן!

      מלחמת קודש , 09/08/09 02:04

      מה הקושיה לא הבנתי ??

      • היום הוא לא היה מעוטרל (ל''ת)

        אבי 1 , 09/08/09 02:30

        • אוי באמת אם היה מדובר בילדייך - היית לוקח סיכון שאיזה חרדי תמהוני כזה

          מלחמת קודש , 09/08/09 02:42

          יתערטל או לא???

          • דווקא הומואים כמוך אמורים לשמוח,לא ? וממתי דנים אדם על מה שלא עשה ? (ל''ת)

            מעניין , 09/08/09 09:05

            • "מעניין" - למותר לי הוא לציין איך מחשיבים רווק בן 40+ כמוך במגזר החרדי

              מלחמת קודש , 09/08/09 16:29

              אתה נחשב כהומו ופדופיל מועד ... אתה מוקצה לכל דבר ...

              כנראה שלא לחינם

          • הוא נעצר על חשש התערטלות ?. (ל''ת)

            השפיות מתרחקת ממך., 09/08/09 12:38

            • הוא נעצר בגלל שיש לו עבר עברייני פורה, והוא מועד לפורענות (ל''ת)

              מלחמת קודש , 09/08/09 16:30

              • ולך אין עבר קשה יותר ?-חולה נפש המגיב בתשלום ?-מה זה קשור ?-

                מעניין , 09/08/09 17:04

                הוא מעולם לא השתמש באלימות כמוך !!!

  • 60.

    אדם חכם, הוא מראה בדיוק כמה החוק במדינה הזו הוא לא חוק. (ל''ת)

    אבי, 09/08/09 01:58

  • 59.

    חח מגניב.. אבל למה עצרו אותו? בטוח עשה משהו. (ל''ת)

    לירן, 09/08/09 01:55

  • 58.

    למה עצרו אותו לעזאזל???????? (ל''ת)

    נמאס לי, 09/08/09 01:47

  • 57.

    עצרו אזרח ככה סתם? בלי סיבה??

    Astrolog , 09/08/09 01:42

    על מה בדיוק עצרו אותו? אפשר לעצור כול אחד בגלל כיתוב על החולצה?

    • זה אקסהיביסט תמהוני ... יש לו כבר עבר עברייני ... לא סתם ככה (ל''ת)

      מלחמת קודש , 09/08/09 02:20

    • אחרי שהיו איומים לפיגוע - כן. (ל''ת)

      אלעד, 09/08/09 02:21

      • פששששששששששש ממש שח-מט..! כנראה שלהומואים יש סטיה שיכלית בנוסף לכל. (ל''ת)

        מעניין , 09/08/09 09:08

  • 56.

    אברך למה????

    איש אחד, 09/08/09 01:42

    מי קבע שהוא אברך???
    אברך בחיים לא יתפשט במקום ציבורי.

    אז בבקשה תדעו לכתוב כותרת נורמלית.

    • גם על החייל שאיים כתבו שהוא חרדי,והוא-לא !!! (ל''ת)

      מעניין , 09/08/09 09:09

  • 55.

    זה כמו לבוא לשבעה של הרוגי פיגוע עם דגל החמאס.... (ל''ת)

    עמנואל , 09/08/09 01:39

    • רק מראה כמה איבדתם כל קנה מידה (ל''ת)

      רונית, 09/08/09 14:46

      • רק מראה כמה את צבועה.

        אני, 26/08/09 07:00

        האירוע היה זיכרון לנרצחים והוא בא עם חולצה נגד הומואים. זה בדיוק כמו שיהיה אירוע לזכר רצח יהודים ואנטישמי יבוא עם חולצה נגד יהודים.

        חוסר טקט וכבוד משווע.

  • 54.

    על שר המשטרה לפטר את מפקד משטרת תל אביב

    אנטוני הופקינס, 09/08/09 01:26

    עלובים נמאסתם

  • 53.

    בושה

    ariel17, 09/08/09 01:25

    בושה וחרפה שעצרו אותו (בלי קשר להסכמה או אי הסכמה עם תוכן החולצה, שהוא די פוגעני).

  • 52.

    איפה יש לנו מצווה להתערטל - לא חבל על חילול ה ??

    מלחמת קודש , 09/08/09 01:24

    לא עדיף במקום זה ללמוד עוד דף בגמרא??

    • איפה בתוך תר''יג המיצוות כתוב שמותר לקלל..קראי ?

      כיכר מלכי ישראל, 09/08/09 06:46

      טול קןרה מבין עיינך...

      • כל מי שמחלל שם שמיים - מותר לקלל ולשנוא אותו. ותענה על השאלה

        מלחמת קודש , 09/08/09 16:31

        אל תתחמק

        • הרבנים,ניספי השואה,החילונים,חללי צה"ל-כל אלו חיללו את השם ?-בילי ?

          מעניין , 09/08/09 17:07

          ולמה אתה ממריד לאי גיוס לצה"ל ?-זו עברה חמורה על החוק !

    • ומי שלא מקיים מצוות נעצר על ידי המשטרה הציונית ? (ל''ת)

      ימיות המשיח, 09/08/09 12:41

      • לא, אבל גם אם הם עוצרים מישהו שמועד לפורענות והתערטלות, זה עדיין טוב! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 09/08/09 16:32

  • 51.

    מתחיל להזכיר כאן את הסיפורים על סדום (ל''ת)

    מי שמוחה נגד הרע - נעצר, 09/08/09 01:21

  • 50.

    סתם סוטה שמחפש תירוץ להתפשט... (ל''ת)

    טל, 09/08/09 01:20

  • 49.

    == על מה עצרו אותו ??? == חופש ביטוי לכולם !!!!

    שאלה חשובה !!!, 09/08/09 01:20

    1

  • 48.

    אדם נעצר בגלל חולצה? איפה אנחנו חיים? גועל נפש... (ל''ת)

    זרתוסתרא, 09/08/09 01:17

  • 47.

    Thats a shame for the jewish state of israel,the left whants

    ilanis , 09/08/09 01:15

    To controll israel ,with suche peuple,where is livni,hue use this autsider comiunity,for the votes ? is she sleeping early,to be tomorow at the kneset ? to sleep againe ???

  • 46.

    על בדיוק עצרו אותו??? עם היה רשום משהו אחר על החולצה?

    אודי מאשקלון, 09/08/09 01:15

    זאת לא עצרת שהנושא שלה הוא '' דמוקרטיה ''? או שזה פועל רק לגבי צד אחד? גועל נפש!

  • 45.

    ''האברך הפרובקטור''

    אור, 09/08/09 01:12

    אז זה עכשיו האברך התורן?

    אולי די כבר עם הדבקת הכיוניים העלובה הזו?

  • 44.

    חבל שאיזה אוחצ'ה לא הביאה לו איזו יריקה בפרצוף. היה יכול להיות משעשע. (ל''ת)

    צוף, 09/08/09 00:51

  • 43.

    היכן חופש הביטוי ?? משטרה שירדה מהפסים ! (ל''ת)

    אזרח המדינה , 09/08/09 00:50

    • צודק אבל מדובר באחד מטורלל מיני רבים שיש במגזר שלנו לעצרנו! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 09/08/09 01:27

  • 42.

    איזה פחד, עוצרים אותך בגלל סיסמא על חולצה (ל''ת)

    ישראלי מפוחד, 09/08/09 00:43

  • 41.

    אין חופש ביטוי?? פשו בושה- מדינת שמאל! (ל''ת)

    המום, 09/08/09 00:39

  • 40.

    חולצה עליה כתובה תחושה אישית נפוצה-זו סיבה למעצר ?באירן לפחות לא מפלים

    מעניין , 09/08/09 00:34

    שם אכיפת החוק שווה לכולם !

    • אז איך אתה מסביר שלא היו עוצרים אותי או כל אחד אחר בנסיבות זהות?

      מלחמת קודש , 09/08/09 16:34

      המדובר באחד מיני רבים במגזר החרדי שהוא תמהוני אקסהיביסיוניסט ומתערטל מועד-לפורענות ...

      אל תקטין ראש ... עצרו אותו וטוב שכך ..

      אף אדם שפוי לא היה מוכן שיסתובב חרדי כזה בקרבתו או בקרבת ילדיו ומשפחתו

      • לפי דבריך הוא צריך להיות במאסר עולם-בקרוב אצלך !

        מעניין , 09/08/09 17:12

        ההתערטלות שלו,למרות היותה נוגדת את דרך התורה-הייתה מחאה מאוד אינטליגנטית-הוא לא עשה זאת לחינם !
        ועובדה היא שאין לו שום בעיה אחרת מלבד 2 המקרים,שהיו מאוד לא קשורים להתערטלות לישמה..

        אבל גוי סתום-לא מבין..

  • 39.

    עצרו אותו על פרובוקציה?!

    Avi Ecuador, 09/08/09 00:31

    מה שהקהילה הזאת עושה זה לא פרובוקציה?
    לעשות מצעדי גאווה בירושלים זו לא פרובוקציה?
    לפתוח מועדונים כאלה לקטינים ללא הסכמת הוריהם או ידיעתם זה לא פרובוקציה?

  • 38.

    צריך לשים אנשים כמוהו מאחורי סורג ובריח

    shayshez , 09/08/09 00:25

    חיה ותן לחיות, מה איכפת לו שמוכרים חמץ?
    אותי מאד מעצבן שהפסיקו למכור חמץ ברשת AMPM אבל לא התערטלתי שם בפומבי בגלל זה, אני סובל בשקט.
    מה מפריע לו אנשים שיש להם נטיות מניות שונות משלו?
    זה בדיוק האנשים חסרי הסבלנות שאחר כך הולכים לרצוח אנשים שהם לא כמוהם.

    • כן, מה אכפת לך איך הוא הולך'' אנו בדמו-חארטה לא? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 09/08/09 00:34

    • אם הייתה לך אינטליגנציה-היית מבין כי הוא מחה על אי אכיפת החוק-

      מעניין , 09/08/09 00:38

      שכן אם המקום הנ"ל אינו פומבי-יש לו ה"זכות" להתערטל..
      אבל מה לאכיפת החוק האופן שיוויוני,ולדמגוג כמוך ?

      בינתיים יש לכל אזרח הזכות להביע את רגשותיו-רוצה לשנות ?-תפעל בכנסת..!

      • איזה דמגוג, מותר לי להיכנס לבית של שכן ולהתערטל כי הוא לא פומבי??

        מלחמת קודש , 09/08/09 01:26

        איזה שטויות

        • במקרה הזה אתה הדמגוג: המקום שייך לו בדיוק כמו לך ואם זה לא פומבי (ל''ת)

          מותר לו להתערטל בדיוק כמו בדירה שיתופית, 09/08/09 01:48

        • ה"אברך" הוכיח לנאורים-כי הם דמגוגיים,אמנם לא בדרך התורה..

          מעניין , 09/08/09 01:53

          בית המשפט קבע כי מקום זה אינו בגדר רשות הציבור.
          בהסתמך על כך-הרשה לעצמו אותו פרובוקטור,להתערטל.. שכן אם לעניין החמץ-אין איסור,כך גם לעניין ההתערטלות-ברור גוי ?-או שקצת מורכב מדי עבורך ?

          המקום הנ"ל אינו רשות היחיד,ואין מקום להשוואה עם בית פרטי !

          • אולי בשביל להוכיח שהם דמגוגים יתערטל גם בבית השכנים, גם זה לא ציבורי

            מלחמת קודש , 09/08/09 02:09

            מה כ"כ קשה לכם להבין ... כל איזה אבק אדם עוטה איצטלא של "חרדי ומחשיב את עצמו כמבין הכל בכל מכל ...

            זו ריחה של תורה? ככה היה נוהג החפץ חיים או משה רבנו או יהושע בין נון??

            אין לנו לא דוגמא כזאת מהתורה וכל שכן לא מצווה כזו - זה חילול ה' גדול מאוד ... חבל ...

            • יחלול השם זה אחד מתחזה כמוך ליהודי-להבדיל אותו "חרדי" לפחות באמת יהודי

              מעניין , 09/08/09 04:26

              אבל כדרכך האנטישמית-אתה סוטה מנושא הכתבה !
              להבדיל-היום הוא לא עבר על אף עברה .

              • חוץ מלגדף ולקלל - הראה לי היכן יש כזו מצווה בתורה? ומי מגדולי ישראל

                מלחמת קודש , 09/08/09 04:41

                נהג כך??

                לא מספיק חילול ה' שיש לנו במגזר? צריך עוד איזסה אקסהיביסט תמהוני (שכמוהו לא חסר) שיעשו לנו עוד ועוד בושות?

                תענה לעניין!

                • מעולם לא קיללתי יהודים,בניגוד אליך ! ולמה אתה לא "מתפלל" בבקרים ?-

                  מעניין , 09/08/09 09:13

                  או מינחה או ערבית ?

                  למה אתה מתחזה לחרדי,בעוד אתה תמיד מקלל בגסות את כל חלקי עם ישראל ?!

                  • אכן - אני מקלל יהודים שגורמים חילול שם שמיים, וב"ה אני יהודי כשר

                    מלחמת קודש , 09/08/09 16:36

                    מתפלל 3 פעמים ביום, קובע עיתים לתורה (שאתה כבעל תשוב'ה שלא יודע ללמוד דף גמרא לעולם גם לא תבין) ושומר תרי"ג מצוות.

                    לא יודע איזה תורה מלמדים אותך - אבל ראשון וראשית גם עפ"י המוסכמות בעולם החרדי אתה נחשב תמהוני. אתה כבן 40+ בלי משפחה ובלי ילדים... עפ"י התורה אתה נידון לאבד את העולם הבא שלך.

                    • יש להכחיש את התגובות שלך ברצף,במשך כל היום והלילה ?-

                      מעניין , 09/08/09 17:16

                      הכל מתועד-טיפש !!!

                      "מתפלל" "לומד" ו"עובד" בין טוקבק אחד למישנהו ?-בילי ?-על יהודי לא תצליח לעבוד-בילי !!!

                      אין משהו ענייני-אז אתה חוזר לנבוח או לקלל-בילי ?!

  • 37.

    He have the right to protest,we are not leting to press us !

    ilanis , 09/08/09 00:20

    Hue sad that its not posible to protest against,this strainge comunity ? i think,the same as there have the right to demonstrate,others have the right to protest,against this party they make,from every thing,and try to push us things we dont whants to here,it dos not interesting to the most of the society,its there problem,we dont whant to here it anymore,its enuf.

  • 36.

    חופש הביטוי? שנוח

    עידו, 09/08/09 00:13

    שזה לא מתאים למצב אז אין חופש ביטוי
    יש פרובוקציה או הסתה
    יפה
    כרגיל מה חדש
    חופש הביטוי עאלק

  • 35.

    גם הפעם ישחררו אותו

    הקלות הבלתי נסבלת, 09/08/09 00:08

    של מערכת אכיפת החוק

  • 34.

    אותיות אפורות אל תבלבו את הכתר תירשמו ותיזדהו! (ל''ת)

    נחמיה , 09/08/09 00:06

  • 33.

    חבל היה להרוס את החולצה שלו.

    בוקסר , 09/08/09 00:05

    ולמה צריך 2 כתבים ..יש לnrg
    עודף כח אדם או שרק 2 מסוגלים לכתוב כתבה (גם ככה די עלובה)

  • 32.

    תגובה

    א, 09/08/09 00:04

    לא מת על חרדים אבל בקטע הזה אני איתם במיליון אחוז

  • 31.

    חרדים נמאסתם בגדול!!!! לכו מכאן....לא רוצים אתכם יותר!!! (ל''ת)

    איל, 09/08/09 00:03

    • אז לפי החוק ה"נאור" נעצור גם אותך ? (ל''ת)

      מעניין , 09/08/09 04:28

  • 30.

    למה הוא נעצר??? הוא לא פעל באלימות וזכותו הדמוקרטית להפגין

    גד, 09/08/09 00:02

    הוא לא הסית לאלימות ולא פגע באף אחד... למה לעזאזל עצרו אותו?!
    אני מציע לו לתבוע את השוטרים על מעצר שווא!

  • 29.

    מחפש תשומת לב של... גברים (ל''ת)

    חרדית, 08/08/09 23:58

  • 28.

    סתימת פיות

    דיקטטורה, 08/08/09 23:58

    דיקטטורה

    • נו, ואיפה חופש הביטוי אם בנאדם רוצה להתערטל ??

      מלחמת קודש , 09/08/09 01:29

      שטויות ... תהיה רציני ...

      • הוא נעצר בגלל הכיתוב על חולצתו זו פגיעה חמורה בחופש הביטוי של הפרט (ל''ת)

        דיקטטורה בחסות לובשי המדים, 09/08/09 01:50

  • 27.

    בפעם הקודמת הוא היה הרבה יותר מוצלח.

    קופי רייטרית, 08/08/09 23:55

    את הקטע שלו בפסח ממש אהבתי - היה מצוין!

  • 26.

    מצודד בקהילה הגאה אבל למה לעצור אותו על חולצה עם כיתוב?? (ל''ת)

    נוסטרדאמוס, 08/08/09 23:54

  • 25.

    איזה מין אברך זה? מתפשט ומתערטל??? אברך בברוך... בכל מקרה,

    דון קורטיזון , 08/08/09 23:53

    איפה זכות הביטוי במדינה הזאת???
    מילא, אני מבין שעצרו אותו כשהתערטל בפומבי.
    אבל למה עצרו אותו כשהלך עם החולצה "הומוסקסואלים נמאסתם"???
    גם עליי הם נמאסו. אז? צריכים לבוא לעצור אותי כי זה לא פולטיקלי קורקט? נמאס כבר במדינה המחורבנת ממשטרת המחשבות הזאת.

    • מסכימה איתך (ל''ת)

      חן, 09/08/09 00:02

    • ההבדל הוא שאתה מביע דעתך בביתך ובפני חבירך ואילו הוא רוצה לעשות

      שמוליק, 09/08/09 00:04

      פרובוקציה. מה היית אומר לו היו מכסחים לו את הצורה המפגינים? הם היו עושים בדיוק מה שחבריו החרדים עושים כל הזמן אך אתה היית תוקף אותם כאלימים.

    • צודק, אבל מדובר במטורלל שיש לו כבר "עבר" בלעשות בלאגן...

      מלחמת קודש , 09/08/09 01:28

      ולא נראה לי שהוא נהיה ילד טוב או למד את הלקח מהפעם האחרונה ...

      • במדינה דמוקרטית זכותו להיות מטורלל מבלי שיעצרו אותו על כך (ל''ת)

        חופש הביטוי {גם} למטורללים, 09/08/09 01:51

      • הוא כמו כל ההומופובים

        חכם, 09/08/09 01:54

        פסיכופטים בעלי אינטרסים מסוכנים ביותר, אנשים שמאמינים בדיכוי הפרט השונה, כל היוצא מן הכלל מזווית העין הוא אויב וזה בגלל השוני שבו.

        לא משנה שהיה קצין בחי''ר או תרם כליה לאדם חולה, מה שחשוב תחת השמיים זה הנטיות המיניות נכון? זה שבן אדם רוצח גונב או מתנהג כמו בהמה זה לא מדד הא?

      • אז מה אם יש לו עבר.

        לוליק, 09/08/09 01:59

        תכלס עצרו אותו בגלל החולצה ומבלי שעשה משהו.

      • לטענתך גם לך יש עבר בכלא-שם אנסו אותך "חרדים"-האם נאסור את התגובות שלך

        מעניין , 09/08/09 11:09

        בשל כך ?-למרות שאין מקום להשווה.שכן אתה בפירוש עובר על כל חוקי ההסתה,והגזענות.
        שלא לדבר על קללות..

        • חחח מאיפה אתה מקריץ את זה? יללה לך כבר להקים משפחה, אתה בן 40+

          מלחמת קודש , 09/08/09 16:38

          עפ"י המוסכמות של העולם החרדי אתה נחשב בחור תמהוני שאפילו אסור לתת לילדים או נערות להסתובב חופשי מסביבך כי אתה מועל לפדופילה והומו-סקסואליות.

          לא פלא שאלו הם הנסיבות שלך ... אני לא אתפלא אם אתה אכן הומו ופדופיל

          • בילי-אתה מכחיש את זה שהיית בכלא בילי ?-כמה אפשר לשקר-בילי ?

            מעניין , 09/08/09 17:18

            הכל מתועד-בילי !

  • 24.

    ירושלמי שגר בבתי ים? אברך???? (ל''ת)

    ירושלמי, 08/08/09 23:52

  • 23.

    הוא דומה לאריק ברמן :) (ל''ת)

    מירי פלס, 08/08/09 23:52

  • 22.

    קילקלת, מר ירושלמי

    מאוכזבת, 08/08/09 23:49

    למרות שאני תומכת בזכותת למכור חמץ בפסח, אבהתי את המחאה השנונה בטיב טעם. יהא היית החלק מחופש הביטוי.

    הערב זה לא היה מוצלח, וגם לא מקורי

  • 21.

    גבר עירום מניח תפילין, לעומת זאת, זה אמנות לגיטימית

    אני, 08/08/09 23:47

    לא היו ימים טובים לצבועים ולמתחסדים יותר מעצרות המחאה ו/או ההזדהות של החבר'ה הטובים (הלא-חרדים, לא-דתיים, לא-ימניים).
    כל מי שמעז לומר משהו אחר נעצר על ידי המשטרה, כמקובל בחברות פתוחות וליברליות.

    אה, וביזוי קודשי ישראל זה אמנות לגיטימית. כמובן. רק קריאת תיגר היא אמנות.

  • 20.

    מפרובוקציות עושים כסף דמים (ל''ת)

    נחמיה , 08/08/09 23:47

  • 19.

    אברך פרובוקטור

    mebulbal22 , 08/08/09 23:43

    מערכת NRG וכתביה אבי אשכנזי ונתיב נחמני חוטאים בשימוש במילים פסולות, תוך תיאור ידיעה חדשותית.

    אבי אשכנזי ונתיב נחמני, כותבי הכתבה- דעתכם האישית על הומואים ולסביות אינה מעניינת אותנו. אתם כתבים- עשו את עבודתכם ככתבים ותארו את הארוע, קרי: "אדם שהסתובב עם חולצת 'הומואים נמאסתם- נעצר'.

    הבעת עמדה חד צדדית, תומכת הומואים ולסביות תוך התייחסות דווקא לאמונתו הדתית של האדם ץוך כינויו "אברך" ופרובוקטור- זה דבר פסול!!

    אז אני מבין שבעיני אבי אשכנזי ונתיב נחמני לחשוף את הבו***ל במצעד גאווה, זה בגדר חופש הביטוי, אך לומר הומואים נמאסתם- זו פרובוקציה.

    אין פלא שההומואים ותומכיהם ממאיסים את עצמם על הציבור!

    • אורגינל (ל''ת)

      נחמיה , 08/08/09 23:45

    • חפש אותי ביום שבת נוסע במכונית ברח' רבי עקיבא בבני ברק

      חופש ביטוי חילוני, 09/08/09 00:00

      על המכונית יהיו שלטי ענק - ''השבת - נמאסת!!'' חופש ביטוי, לא?

      • זכותך לעשות כן

        mebulbal22 , 09/08/09 08:40

        והמשטרה לא תעצור אותך על זה. אני מניח שהחרדים יכעסו.

        בדבריי מחיתי על זה שמערכת NRG קוראת למחאה לגיטימית- פרובוקציה.

        היא לא עושה כן כאשר יש פרובוקציות של הצד השני, כגון התערטלות של הומואים בפומבי, או אכילת חמץ בפסח בחוצות י-ם, כפי שקרא השנה. מי שגונה במקרה הזה, היו דוקא החרדים שהפגינו כנגד.

        לו הייתה עושה כן בשני המקרים, לא הייתי מגיב כפי שהגבתי.

    • יפה כתבת. צודק. (ל''ת)

      שירה, 09/08/09 02:01

  • 18.

    אפשר לדעת איזו עבירה הוא ביצע ? (ל''ת)

    לא מבין, 08/08/09 23:42

  • 17.

    מטורלל. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 08/08/09 23:41

  • 16.

    על מה עצרו אותו? האם כאן אירן? (ל''ת)

    רוני, 08/08/09 23:40

  • 15.

    פרובוקטור עלוב, לא ראוי להתייחסות (ל''ת)

    Nov , 08/08/09 23:40

    • התכוונת לכתבים של NRG במקרה?

      mebulbal22 , 08/08/09 23:46

      כי הם הפרובוקטרוים האמתיים כאן, וחבל שחסר שכל כמוך נגרר אחרי הפרובוקציה שלהם

  • 14.

    התשקורת חופרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת................................

    מעניין , 08/08/09 23:39

    והוא בכלל לא אברך !

    • טוב שהתקשורת חופרת !

      מלחמת קודש , 09/08/09 16:40

      ודבר שני הוא חרדי לומד תורה ... וחבל שגורם לנו את החילול ה' הזה - מעולם לא מצינו בהוראות גדולי ישראל (משה רבנו, יהושוע בין נון, חפץ חיים) הוראה של התערטלות לשם שמיים ... להיפך זה חילול ה' גדול מאוד

  • 13.

    גם הומופוביה (לא אלימה) היא זכות בחירה חופשית לא לאהוב

    דוגל בחופש הבחירה, 08/08/09 23:38

    זכותו של אותו רב להביע את דעתו
    זכותו לחשוב שההומואים נמאסו
    זכותו לא לקבל את הפתיחות יתר
    זכותו לחשוב שאין סיבה לגאווה
    וכן יש אפליה מתקנת שהפכה ל''כפיה גאה'' היצוג הגאה בתקשורת ממש מוגזם כאילו בכל קבוצה חייב להיות הומו ואם אצלינו אין אנחנו לא ליברליים
    זה אולי תופס בתל אביב אבל המדינה היא לא תל אביב יש עוד מקומות ועוד דעות
    ''זו זכותו של כל אדם לבחור אם לסלוד או לאהוב, אם להתקרב או להתרחק ממנטליות מסוימת
    הכי חשוב -לא לאלימות

    • אני חיה בתל אביב ובכל זאת מסכימה עם כל מילה שלך.

      תל אביבית, 09/08/09 02:04

      אתה חושב שכל התל אביבים בעד הצעדות והפרובורציות.
      תתפלא כמה שלא.
      רוב אלה שמגיעים אלינו לתל אביב לצעדות ומחאות הם בכלל לא תל אביבים.

    • אני לא הומופוב, ומסכים עם כל מילה שלך

      פנדה , 09/08/09 13:51

      עכשיו הפסבדו-ליברלים שמוציאים שם רע להומואים (כי לא כל ההומואים חושבים כך) גם יביאו לכך שהומופוביה תהיה מוגנת בחופש הביטוי.

  • 12.

    בושה וחרפה

    homosful , 08/08/09 23:37

    אדם שמסתובב עם חולצה עם כיתוב "הומואים נמאסתם" הוא פרובוקטור אבל "לובשי תחתוני בוקסר הפוך" שמתעקשים לצעוד מול הציבור שרגיש לעיניין הם מקבלים לגיטימציה. די כבר עם ההבדלים האלה. כמו שיש להם זכות לצעוד בירושלים אז גם לירושלמי יש זכות ללכת עם חולצה כזו. למה??? כי- הומואים נמאסתם.

    • זה בדיוק מה שאני לא מבין במדינה המחורבנת הזאת...

      דון קורטיזון , 09/08/09 00:06

      מדוע תמהוני שלובש חולצה של "הומואים נמאסתם" במרכז עצרת של 20 אלף גאים. נחשב פרובוקטור ונלקח למעצר.
      ואילו מצעד של כמה מאות פרובוקטורים בעיר של מאות אלפי בני אדם. ושרוב רובם נפגעים ממצעד שכזה. זה דבר כשר למהדרין מבחינת החוק?
      איפה השיוויון בפני החוק? -מדינה ביזיון.
      נמאס כבר משלטון המיעוט!

      • מסכים (ל''ת)

        קורקט לא פוליטי, 09/08/09 01:04

      • פשוט מאד אם נפשך העדינה לא יכולה לראות גברים בלי חולצה כמו בים למשל

        עע, 09/08/09 07:19

        נתונה לך הזכות לא להגיע לים או לחילופין לכל מקום שבו יתכן ותראה גבר בלי חולצה.

    • סוף סוף מישהו שפוי בכל הטמטום הזה של הומואים.זה מגעיל נקודה. (ל''ת)

      ITZIK73 , 09/08/09 02:10

      • מסכים איתך שמגעיל - אבל מה האברך מתיימר לעשות להחזיר אותם בתשובה??

        מלחמת קודש , 09/08/09 02:17

        שיחזור קודם כל הוא בתשובה ... הם הרי לא מייצגים את רצון הקב"ה עלי-אדמות הם רשעים במוצהר .... אך מי שנושא עליו את החזות התורנית חייב לנהוג בהתאום למצוות ורוח התורה ...

        היכן יש מצווה כזו להתערטל בפני אנשים לשם שמיים?? אפילו ברשות היחיד זו עבירה!!!

        ככה היו נוהגים משה רבנו, יהושוע בין-נון? החפץ-חיים??

        פשוט בושה וחרפה לפירמה שלנו!

    • 100% (ל''ת)

      אבי 1 , 09/08/09 02:31

    • תיזהר - גם אותך יעצרו... (ל''ת)

      חופש הדיבור, 09/08/09 03:53

  • 11.

    בושה וחרפה שעצרו אותו

    א, 08/08/09 23:36

    מותר להביע דעה, כל דעה כל עוד לא מפעילים אלימות.

    • התגובןת האלה הן אור ! (ל''ת)

      ש, 09/08/09 04:39

  • 10.

    הוא עשה את זה כי החנות זה לא פומבי, לכן אין בעיה להתפשט שם... (ל''ת)

    הפסיקה המפורסמת המעוותת., 08/08/09 23:34

    • נראה לי שאינך מבין מה זה פומביות. חנות זה מקום ציבורי

      שמוליק, 09/08/09 00:09

      ולכן זה פומבי. בבית שלך אתה יכול להסתובב עם ה.. בחוץ באם זה ממש מגרה אותך.

      • אבל השופט פסק שהחנות אינה מקום פומבי...

        זה אתה שלא הבנת, 09/08/09 03:55

        אתה לא זוכר?

  • 9.

    פרובקטור?אומר את מה שכולם חושבים. (ל''ת)

    משפטן מודיעין, 08/08/09 23:34

  • 8.

    למה הפעם הוא לא התפשט? (ל''ת)

    תם, 08/08/09 23:33

  • 7.

    למה עצרו אותו ????

    למה ?, 08/08/09 23:29

    למה ?

  • 6.

    מחאה זה דבר לגיטמי וההגדרה פרובוקטור היא בושה (ל''ת)

    shalom057 , 08/08/09 23:29

    • אם היית משכיל היית מבין פרובוקציה מהי!!!

      בני123 , 08/08/09 23:41

      אולי תעיין במילון מה פרוש פרובוקטור!

      נניח שביום כיפור הייתי מסתוסס ליד בית הכנסת עם סיגריה בוערת ומוזיקה קולנית ממכשיר כלשהו.איך היתת מגדיר אותי??

      בורות הוא מאפיין קבוע אצל חרדים???

      • הייתי מגדיר אותך כערבי אנטישמי או רוסי מטורף ואנטישמי גם (ל''ת)

        נחמיה , 08/08/09 23:44

        • אני לא ערבי ולא רוסי ואני חושב שזה חופש ביטוי לאכול ליד בי''כ בכיפור

          אלעד, 09/08/09 02:19

          אז זהו שאני לא באמת חושב שזה חופש ביטוי אלא פרובוקציה בדיוק כמו שעשה אותו חובש חולצה.

      • זה אולי מסרי אם היית עושה את זה. אבל זאת זכותך המלאה.

        דון קורטיזון , 08/08/09 23:58

        ואיש לא יכול לעצור אותך אם תוריד לאפה עם שווארמה מול בית כנסת ביום כיפור. ותקנח בסיגריה. אגב, גם אני בבית שלי שומע מוזיקה ביום כיפור.
        אני לא עושה את זה בחוץ על מנת להתחשב. אבל אני לא חייב.
        ואגב, השמעת מוזיקה בקולי קולות. זהו מטרד סביבתי. שבגינו אתה כן עלול להיות מעוכב. בלי קשר לפרובוקציה אותה אתה מחולל.

        • מסריח* (ל''ת)

          דון קורטיזון , 08/08/09 23:58

      • מתי עצרו נוסעי מכוניות בשבת מול בית כנסת- זו לא פרובוקציה ? (ל''ת)

        שיעורים בפרובוקציה, 09/08/09 01:55

    • מעניין מה היית עושה אם הוא היה מתערטל ליד הבנות הדתיות שלך?לגי

      מלחמת קודש , 09/08/09 02:18

      לגיטימי לא?

      • דווקא ההמואים לא היו נבהלים-בילי ! אבל הפעם לא היה צורך בכך-בילי ! (ל''ת)

        מעניין , 09/08/09 17:20

  • 5.

    לא להיגרר לפרובוקציות עיתונאיות רבותיי (ל''ת)

    נחמיה , 08/08/09 23:29

  • 4.

    ממתי עוצרים בן אדם בגלל חולצה מחאתית?

    ???????, 08/08/09 23:28

    הוא לא הרביץ, לא השתולל, לא איים.
    מה קרה למדינה הזאת?
    אם זו הייתה עצרת למען חרדים ומישהו היה מגיע עם חולצה של חרדים נמאסתם, גם אז היו עוצרים אותו?
    נגמרה הדמוקרטיה.

    • כן, היו עוצרים גם אותו

      צחי, 09/08/09 01:31

      קוראים לזה ניסיון התססה

      • ניסיון התססה?? ומפגן הומואים בירושלים זו לא התססה????????????? (ל''ת)

        patish4 , 09/08/09 06:44

    • דמוקרטיה משרתת רק את השמאל, אבלכאשר היא באה מימין זכות הדמוקרטיה להגן

      על עצמה..., 09/08/09 01:59

      הבולשביקים למדו שיעורים בדמוקרטיה אצל הקומוניסטים הרוסים, והם מיישמים אותם בישראל בחסות התקשורת מערכת המשפט ואכיפת החוק.

  • 3.

    לאן נעלם חופש הביטוי ? מדוע עצרו אותו? (ל''ת)

    דנה, 08/08/09 23:28

  • 2.

    סתימת פיות בולשביקית (ל''ת)

    ytre, 08/08/09 23:27

    • הבנתי, התערטלות תורנית יותר טוב??

      מלחמת קודש , 09/08/09 02:22

      היכן יש לנו מצווה להתערט בתורה, תזכיר לי בבקשה ...

      • ואיפה יש מצווה בתורה לקלל רבנים ? חילונים ? דתיים ? הומואים ? וכו' ?! (ל''ת)

        מעניין , 09/08/09 04:30

        • מתחמתק מתשובה? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 09/08/09 04:42

          • ואתה ? (ל''ת)

            מעניין , 09/08/09 11:10

            • מתחמק? (ל''ת)

              מלחמת קודש , 09/08/09 16:40

              • דעת התורה בנושא ברורה-בילי.ולמה אתה לא מגיב לעניין-בילי ? (ל''ת)

                מעניין , 09/08/09 17:22

  • 1.

    הלואי שהיו עוצרים את המסיתם בכנסת נגד גייז (ל''ת)

    אילן, 08/08/09 23:23

    • איש לא הסית בכנסת לאלימות נגד הגייז, לחברי הכנסת מותר להביע דעתם נגד (ל''ת)

      או בעד התופעה המכוערת.., 09/08/09 02:02