• 114.

    הכלבים נובחים ושיירת ברק לראשות הממשלה--דוהרת קדימה ! (ל''ת)

    ווטרינר, 19/12/09 10:08

  • 113.

    ברק לא חי בסרט ולא רוצה להיות ראש ממשלה -רוצה להביא שלום לעם

    my story , 18/12/09 20:52

    שבציון הקשה עורף-מי שכתב את המעמר חי בסרט!

  • 112.

    חי בסרט? אין טוב ממנו (ל''ת)

    אזרחי1 , 18/11/09 00:47

  • 111.

    ליברמן סוף הציונות ואולי גם סוף המדינה

    אורין , 17/11/09 20:38

    ליברמן הוא מאפיונר ברמה בין לאומית.
    הוא לא יהסס לעשות הכל על מנת לצבור כוח והון ויהיה זה על חשבון המדינה - לא נורא.
    אין לליברמן שורשים כאן ולכן לא איכפת לא להקצין עמדות ולהמר על הכל כי בשעת מבחן יש לו לאן ללכת. כבר יש לו מעון אלטרנטיבי.
    הצרה שכל הכוחות הקרויים שפויים וחיוביים שקועים עמוק בבוץ ןלא רואים ממטר.
    אפוקליפסה עכשיו.

  • 110.

    תבינו שרוב העם ימני

    איציק, 10/08/09 10:39

    אין דבר כזה שמאל יותר, אין.

    מי שנשאר זה אנשים מנותקים מהמציאות.
    50 אחוז מהשמאל אם לא יותר הפך לימין.

    אתם חיים בחלום בבועה באשליה.
    העיתונאות וכל התקשורת בארץ זה הדבר היחידי שמחזיק את השמאל עוד על הרגליים, אבל בקרוב גם זה יעלם.

  • 109.

    אהוד ברק יוכל להיות ראש ממשלה רק דרך מיפלגת קדימה (ל''ת)

    פקק תנועה , 09/08/09 11:22

  • 108.

    הכי חשוב זה להיות הומו

    סער, 09/08/09 08:37

    נכון?

  • 107.

    שיצהיר שהוא הומו גאה ויש לא סיכוי טוב להיות ראש ממשלה (ל''ת)

    chaimgal , 09/08/09 08:27

  • 106.

    בסופו של יום בן כספית משקף את המציאות נאמנה,ומעלה לכם את הכספית.

    נתן.ש מעלות., 08/08/09 23:43

    הצמד מהסיירת מכירים היטב אחד את השני,ביבי מכיר את כישוריו של ברק,תקיעת סכינים בגב.

    • מה שקובע בסופו של יום שאתם מיעוט שאפשר לספור על כף יד אחת ! הרוב......

      דקל ב , 09/08/09 01:00

      המכריע של המגיבים בכול אתרי החדשות
      חושב ש"הצמד מהסיירת"יוביל את ממשלת
      ישראל לשנים אאארוכות...

  • 105.

    תעלומה. מה זוממים להם בחדרי חדרים ברק ורבי שקרניהו?

    benzi. a, 08/08/09 22:54

    הם זוממים הרבה ובמיוחד אוכלים לעצמם את הלב לנוכח העובדה שציפי היא שתנצח בגדול ותרכיב את הממשלה הבא.

    • אני מבין שלך,לנתן ולמגיב מתחתך משעמם בלי קסמים, מלחמות כושלות ושחיתוית (ל''ת)

      דוד, א''י, 09/08/09 00:25

      • ל 01.00 אין תרופה לסובל מראות מוגבלת,הקלפי תדבר בבוא היום. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 09/08/09 08:01

      • ל 00.25 תגובות דמגוגיות לא עובדות,יותר על הבוחר והקלפי אכן תוכיח זאת. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 09/08/09 08:03

  • 104.

    ברק. בבחירות הבאות אתה והחבר שלך ביבי כבר תעלמו . ציפי ראש הממשלה הבא

    benzi. a, 08/08/09 22:50

    מר ברק ! הפנטזיות שלך כבר לא יעזרו לך אתה ורבי שקרניהו החבר שלך כבר תעלמו מהנוף הפוליטי בארץ. ציפי לבני היא המנהיגה וראש הממשלה הבא.

  • 103.

    בן, אפילו אדומי התחת, שונאיך המשובעים שותים בצמא את דבריך. (ל''ת)

    שפתי כהן , 08/08/09 22:40

    • תקרא שוב את התגובה שלך ותבין למה כולם מתייחסים אליך כאל מפגר.

      מיתמית , 08/08/09 22:59

      השאלה אם אתה יודע גם לקרוא או רק לכתוב...

  • 102.

    תשמיצו את ברק עד מחר, הוא מליונר, גר בקומה ה-31, ראש מפלגה, שר בטחוון (ל''ת)

    ומתעופף על כל העולם...ואיפה אתם..., 08/08/09 22:33

  • 101.

    תמשיכו להשתעשע באשליות. רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום...

    דוד, ארץ ישראל, 08/08/09 22:11

    לא יעזרו לכם שום נסיונות מגוכחים ומטופשים מימין ומשמאל לפתור את הסכסוך עם הישמעאלים מכיוון שתפקידם של אלה, כפי שכתב הרמב''ם כבר לפני כ-800 שנה, הוא להיות לנו לשוט שיכה בנו על חטאנו. [ עד שישמע האל את צעקתנו מהצרות שיעשו לנו ].
    לכן כל עוד חלקים רבים בעם הזה ימשיכו להתנכר למורשת ולדת היהודית שום דבר לא יעזור לנו, ואנו נמשיך להתבוסס בביצה שבא אנו תקועים כשרק המכות יהיו יותר ויותר כואבות.הייתה הזדמנות לעשות תשובה כללית אחר הנס הגדול במלחמת ששת הימים ופספסנו אותה. במקום זה התפתחה כאן תרבות של '' כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה'' עד שקבלנו מכה כואבת ביום הדין - יום כיפור, וגם אז לא הבנו. אז עכשיו הצבא שניצח 4 צבאות ב-6 ימים לא מסוגל לנצח ארגון טרור של כמה אלפי לוחמים אפילו בחודש. לא מבינים גם עכשיו ? המכה הבאה חו''ח יכולה להיות כואבת הרבה יותר. על כולנו לחזור בתשובה ולהפסיק לחפש פתרונות דמה שלא יעזרו. ומי שרוצה לגכח ולזלזל שייעשה זאת, רצונו כבודו...

    • הפסקתי לקרוא את תגובתך אחרי המשפט הראשון עם המילה ''מגוכחים'' (ל''ת)

      לאנאלפביתים אין זכות להתבטא בפומבי!, 08/08/09 22:59

      • תגובתך לתגובתי רק מעידה על עליבותך....

        דוד, ארץ ישראל, 08/08/09 23:40

        חשבתי תחילה להתעלם אבל בחרתי להגיב. נכון טעיתי בלהט הכתיבה והחלפתי בין האותיות. זה מה שהופך אותי לאנאלפבית בעיניך? זה מה שמצדיק את אי הקריאה וההתמודדות עם מה שכתבתי ? אין לי ספק שקראת את כל תגובתי ורק מכיוון שלא מצאת טיעונים טובים אחרים להתמודד עם הנטען בחרת בתגובה זולה ומזלזלת.
        צר לי עליך ועל שכמותך. את ה''אנאלפביתיות'' שלי עוד ניתן לתקן [ למרות שציוני בלשון הוא 100 ] אבל תיקון מידות מצריך עבודה הרבה יותר קשה.

        • אכן כן! אין בן דוד בא עד שיכלו גסי הרוח מישראל...

          מחזק, 10/08/09 20:33

          וכבר שלמה אמר במשלי, אל תוכח לץ פן ישנאך וכו' אני שמח שיש אנשים שמגיבים בעיתון מעריב ויודעים ומכירים את דתם וחובתם לבוראם! אין באמצע, או לה' או לעזאזל! והיום קרב לזה! השאלה מי חכם!

  • 100.

    כתב חצר מעולה כספית,נאמן כמו כלב טוב לציפי ליבני (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 08/08/09 22:08

    • שאבי שמעתי שגם אתה חזרת להריח אחרים בתחת. תתחדש על המלונה (ל''ת)

      יוגב, 08/08/09 23:14

  • 99.

    חה חה חה אהוד?! הלא אולמרט חוזר אז....תחלום (ל''ת)

    רוני, 08/08/09 21:34

  • 98.

    תתפלא, בן כספית, זה מה שאכן יקרה

    מאיר, 08/08/09 21:26

    אם פעם חשבתי להצביע לבני, היום אין לי ספק שאהוד ברק, הוא האיש, הוא הדבר הבא

  • 97.

    האבודה התאבדה, יתגדל ויתקדש שמי רבא, ה' נתן וה' לקח, יהי שם ה' מבורך.

    שפתי כהן , 08/08/09 21:20

    לאלוהי הקופים פתרונים.

    איך הביבונים שהיו משמר הכבוד של המורדים בליקוק, הפכו עכשיו למחרפי ומגדפי מורדים ורואים במרידה "כפירה בעיקר".
    לא הקאתם כאן באתר הדי ובכל אתר ואתר את הערצתכם למורדים בליקוק, וקילסתם אותם על נאמנותם לדרך ולמצע ולמרור ?
    אז איך הפכתם דעתכם בקלות כזו ?
    מה הנימוק שלכם ?
    וסהדי במרומים שעם כל הכבוד לשרה,
    היידה שרה הוא הנימוק הכי עלוב שלכם.
    אבכי עליכום בכי, חרפת משפחת הקופים.
    הרסתם את הטוקבקים ואת השם של הטוקבקיסטים.
    רק שלא תבואו להחריב את טוויטר.
    אפרופו טוויטר, כל מי שיפתח חשבון בטוויטר יגלה מיד, שבין 5 העוקבים הראשונים שיתנפלו עליו, יהיו הזונות וביבי.
    דא עקא, הזונות זונות, הן לא נאמנות, הן עוקבות אחריך וכשאתה מתפתה לעקוב אחריהן הן אחר כך בורחות ממך.
    ביבי לא כמותן.
    ביבי לא בורח אחרי שתעקבו אחריו.
    וזה לא ההבדל היחיד בין ביבי ובין הזונות.
    אז שאיש לא יאשים אותי שאמרתי שביבי הוא כמו כל הזונות.
    ביבי והזונות "ראשונים לכדור" בכל מקום באינטרנט.

  • 96.

    בנו כלבלבו של קדימה. תקרא כבר את התגובות פעם אחת. תבין כבר שאתה לא (ל''ת)

    אמין ולא נחשב עיתונאי רציני ., 08/08/09 20:52

  • 95.

    איפה קרח9 נעלם?

    רונן גולדשטיין, 08/08/09 20:50

    יכול להיות שהוא רץ לנאום בהפגנה של ההומואים? כבר כמה שעות לא ספגנו את קללותיו העסיסיות.

  • 94.

    באמת חי בסרט, העם לא רוצה שמאלנים בשלטון...שמאלנים הביתה! (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 08/08/09 20:30

  • 93.

    מי שמתנהג כמו זונה,כנראה שהוא זונה

    יעקב ק, 08/08/09 20:30

    מי שקופץ לכל ממשלה,ולכל מיטה הוא זונה ,גם אם יגיד שהוא ליידי חסודה

  • 92.

    מי שהצליח עם 27 מנדט. להיות ראש ממשלה הוא החכם מהשאר ושמו ביבי,ולא ברק (ל''ת)

    בצלאל, 08/08/09 20:03

    • ל 20.03 ההצלחה של ביבי ממשלה של 39 שרים וסגני שרים,עם ובלי תיק.

      נתן.ש מעלות., 08/08/09 23:35

      המחיר כמובן נופל על גב השכבות החלשות,ברק איבד מזמן את הברק בעיניים.

  • 91.

    ברק ? הוא הרי כבר בן 70 כמעט,,הסיכוי שלו ממש 0 ,,עורו עורו מחלומכם,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 08/08/09 20:01

    • איזה בצלאל אתה היום, בצלאל,,,הצנעני,,או,,,הגרוזיני, אבכי עליכ דגנרט. (ל''ת)

      שפתי כהן , 08/08/09 21:21

  • 90.

    ברק. חבל לך על הזמן. 95% מהפרענקים הם מצביעי ש''ס וליכוד

    BONI-M, 08/08/09 19:37

    לא חשוב אם אתה מתאים או לא מתאים . ראוי או לא ראוי. יש ציבור בארץ המוגדרים מצביעי ש''ס-ליכוד. שגם אם יחלקו להם מעדר ויבקשו לחפור לעצמם קבר כדי להיכנס בו הם יעשו זאת ברצון רב ומתוך הקבר הם ירוצו ביום הבחירות לקלפי ויצביעו לקברנים שלהם.
    אם כך אדון אהוד ברק. תנסה לעשות חושבים ולהבין שמדינת ישראל זה כבר לא אותה המדינה מתקופות ההעפלה והפלמ''ח ולא ההתיישבות העובדת ובוודאי לא אותם האנשים בעלי האידיולוגיה והחזון. רוב האנשים בארץ הם הארכי-פרחי שמחפשים את המנהיג שצוחק להם בפנים ואת המיח כמו עובדיה יוסף ושאר המשיחיסטים המטורפים שמלאו את הארץ חמס.

  • 89.

    ודרעי?! דרעי הוא גלגול מחודש של בגיו: הכבוד. ויש לו יתרון: הוא ספרדי.

    אש, 08/08/09 19:33

    כך שהוא לא צריך אפילו לשים במקום שני את דוד לוי: יש לו הכל, לדעתו.

  • 88.

    לכלכת בגדול! להשוות בין העבודה לפתח?! בין מפלגה בארץ דמוקרטית למפלגה

    יונה, 08/08/09 19:25

    עריצה שבחרה את עצמה?! להשוות בי ברק שניבחן לאורך שנים - כן, כולל צבא בתרומתו האישית/ החברתית לבין ליברמן שעיתוי מיוחד (עליה/קשרים/לאומיות) נתן לו כוח אלקטוראכי שכזה?

  • 87.

    ברק=מקובע=טוב שכך=הוא שוטה הכפר=משלה עצמו=חי כל הזמן בסרט=מגיע להם1כמו (ל''ת)

    נ.כהן ככה זה כשמאבדים את האמונה בצדקת הדרך=רקבון, 08/08/09 19:12

  • 86.

    ברק? בוא נתערב ש-80% מעןבדי ''תאדירן קארייר'' מצביעי ליכוד וש''ס ?!

    יונה אש, 08/08/09 19:10

    מאז שעובדי התעשיות הקטנות הופרטו/התפנו/הועברו לסין - ההסתדרות הפסיקה לייצג את החלשים.
    וככל שהעבודה השיתופית תיקטן - כך גם אם יציבו איש גבוה בראש מפלגת העבודה (ברוורמן,וילנאי - טוב, הוא ממש אידיוט) - זה לא ישנה מאומה.

  • 85.

    אכן שפו לבן כספית,הצלחת לשבש סדר יומם של ההזויים.אך האמת חייבת להאמר.

    נתן.ש מעלות., 08/08/09 19:02

    כרגיל המתלהמים לא מתמודדים עם הכתוב,אלא כיד רוחם הטובה עליהם מספרים סיפורי פוגי.מקוה כי כולם נהנו ומאחל לכולם שבוע טוב,ואל תקחו מאומה ללב.בסוף יהיה טוב.

  • 84.

    כשקראתי את תחילת הטור של מר כספית היקר, שפשפתי את עיניי בתדהמה

    זיו_! , 08/08/09 18:41

    אבל אז ראיתי שהוא מדבר על אהוד ברק.
    קצת מצחיק האמת האיש הזה. לא. לא אהוד ברק (בעצם גם הוא) אני מדבר על כספית.
    וציפי ליבני לא חיה בהזיה ? כבר חצי שנה שהיא עושה כל מה שאפשר ומה שאי אפשר.
    מה שחוקי ומה שלא "חוקי", כמו לרוץ לנשיא אובמה או לנשיא סרקוזי כדי שישכנעו את בנימין נתניהו לקבל אותה.
    ומה מצא מר כספית..? נכון. כולם חוץ מלבני.
    מר כספית. באמת. קצת יושרה עיתונאית (אם עוד נותר לך מזה משהו).
    מר כספית, ציפי לבני בצניחה חופשית ללא מצנח.
    ציפי לבני דוהרת ברכב ללא בלמים אבל אתה, כחתול הבית של קדימה לא תגיד מילה רעה על לבני.
    גם ברק וגם לבני מתרסקים מסיבה אחת ברורה.
    הם שמאל. והשמאל בהתרסקות כי רוב העם הבין מה שאתם לא משכילים להבין. העם זז ימינה כי הערבים פשוט לא פרטנר לכלום.
    כשאנו רואים מה יוצא מוועידת הפת"ח (חילופי יריות ואלימות פנימית) וההצהרות הלוחמניות שיוצאות מפיו של האפרוח חסר הנוצות אבו-מאזן, מבינים מה שאתם לא תבינו כנראה לעולם.
    גם ברק וגם לבני יעלמו מהמפה הפוליטית לפני הבחירות הבאות.

    • שלום יא זיבי מה שלומך? (ל''ת)

      קרח9 , 09/08/09 01:08

  • 83.

    שהאבודה תצטרף לליכוד ברק יתמודד מול נתניהו ויעלון

    אחרי, 08/08/09 18:27

    ואז הוא יראה להם מי השמאלני הכי גדול שראה את הלבן בעיניים במזרח התיכון.

    אין ספק שהאיש אינטלגנטי, ואולי הכי טמבל מכל האינטלגנטים שמדינת ישראל ידעה מאז ומעולם.

    הבעיה של המדינה שלנו שבכל מדינה דמוקרטית סבירה האיש הזה לא היה מתקרב לראש הפרמידה, רק אצלנו למיטירליסט נתעב מסוגו יש לא רק רצון להיות ראש ממשלה ולגרור אותנו למלחמות נוספות, הוא גם מצליח לטעון שהאבודה היא סוציאליסטית.

    איך עוד לא העיפו אותו לכל הרוחות?

    • ביבי וברק צמד מנצח לעת הזאת כספית חי בהזיות (ל''ת)

      שרוליק,, 09/08/09 21:10

  • 82.

    מה באמת קרה - כנסו לקרוא ע ו ב ד ו ת כפי שמעורבים בדבר כתבו לקוראיהם

    ויכוח של אמת מתבסס על עובדות בדוקות! -בדקתי עבורכם, 08/08/09 18:16

    לטוענים ש [א] ''הערבים הם סרבני השלום הגדולים בעולם''.
    האם שמעתם/קראתם על ''היוזמה הסעודית'' שבה התחייבו כ ל מדינות ערב לשלום לאחר נסיגת ישראל מכל השטחים הכבושים?
    [ב] לענין ההתנתקות מעזה: אין התנתקות חד צדדית כהסכם שלום! [ג] ברור שיש בעיות גם בין הפלסטינים לבין עצמם וגם בין מדינות ערב. [ד] טעות היא להשלות עצמנו כאילו קל לעשות שלום בר-קיימא עם שכנינו, אבל זה הפתרון היחיד למרות הכל!
    [ה] אהוד ברק לא הציע להחזיר ליאסר עראפת את ''כל השטחים''. ע''פ נציג אמריקאי שהיה נוכח בשיחות שפרדסטאון [רוברט מאלי, חבר בצוות השלום של קלינטון,] ברק הציע 85% לערך. וכך כתב שגריר ישראל בארה''ב לשעבר איתמר רבינוביץ: ''רוב האישים האמריקאים שנדרשו לעניין מותחים ביקורת על אהוד ברק, על כך שבשפרדסטאון לא גילה די תעוזה ונדיבות''. לדעת שגריר ארה''ב בתל-אביב לשעבר מרטין אינדיק, אהוד ברק רצה לתמרן את ערפאת לתוך מלכודת דיפלומטית ונכשל.

    • יש לך לוגיקה של ילד בן 3 - הענות ליוזמה הסעודית = השמדת ישראל (ל''ת)

      אילן, 08/08/09 18:46

      • ילד בן 3 רוצה שלום. בביה''ס הציונים שוטפים את מוחו ב''שטחים במקום שלום''

        לאילן, שטוף המוח., 08/08/09 19:28

        לכן כדאי לשמוע לקטנים לפני שהתעמולה הציונית שיכענה אותם שכדאי להילחם עוד הרבה מלחמות על ''א''י השלמה''.

    • ילד בן 3 רוצה שלום. בביה''ס הציונים שוטפים את מוחו ב''שטחים במקום שלום'' (ל''ת)

      לאין שטוף המוח., 08/08/09 19:26

  • 81.

    נא לא להתבלבל - אנחנו כוחות האור והפלסטינים הגזלנים הם כוחות הרשע (ל''ת)

    אילן, 08/08/09 18:14

  • 80.

    המגיב קרח9 הוא מרעיל בארות מקצועי

    רונן גולדשטיין, 08/08/09 18:05

    מקלל ומגדף את כולם,ותשובות עינייניות אין לו בכלל. רק לקלל ולגדף,זה מה שהוא מתמחה בו,וזה בסדר גמור,הוא רק מוכיח שלשמאלנים לא נשארו טיעונים,וכל שנותר להם זה רק לקלל ולרדת נמוך,כמו ''שהמנהיגה'' שלהם מלמדת אותם, מתוך הקלקר החלול שבו היא שרויה.

  • 79.

    לא שכחנו איך תמכת גם בברק וגם בערפאת. פרשן בגרוש. (ל''ת)

    כספית לאן שנושבת הרוח, 08/08/09 18:04

    • לא רק שתמך בערפאת על גבו של נתניהו

      רונן גולדשטיין, 08/08/09 18:56

      היום הוא אומר שהיה טרוריסט שדם הטרור זורם בעורקיו. צבוע,חד צדדי,ואינו מקצועי,כפי שראוי לו להיות לעיתונאי בדמוקרטיה מערבית.

  • 78.

    ברק לא חולם,,, הוא מבצע פוטש זוחל ימינה,,, ומחכה להחליף את ביבי,,, (ל''ת)

    להיזהר ממנו,,, גם כשנדמה לך שהוא חולם,,,, 08/08/09 18:02

    • ברק לא זוחל ימינה - העבודה רצה שמאלה - עבודה כיום = חד''ש (ל''ת)

      ברוק לסנר, 08/08/09 18:12

  • 77.

    מעניין מאוד

    רונן גולדשטיין, 08/08/09 17:59

    איך בן כספית מתעלם לגמרי מהניצחון המוחץ של נתניהו השבוע בכנסת. אחרי הנסיון הראשון של נתניהו להעביר את חוק הקרקעות,נסיון שלא צלח,קפץ בן כספית על המציאה,כמוצא שלל רב,וחגג על נתניהו ב 2-3 מאמרים מכפישים ומזלזלים. היום,כשהכל כבר מאחור, ונתניהו,למרות הקושי והבלאגן שעשו לו בקואליציה,הצליח בשעה טובה להעביר את מה שהוא הבטיח במערכת הבחירות,פתאום לבן כספית אין מה לומר על כך? אפילו לא בחצי משפט?
    אם בן כספית היה עיתונאי הגון ולא מוטה,הוא היה מפרסם ברבים את מה שאני פרסמתי פה השבוע מתוך הבלוג האישי של ציפי לבני,שם היא עונה לשאלת גולש: מה דעתך,על חוק הפרטת מינהל מקרקעי ישראל? ציפי לבני עונה שם על השאלה,בתשובה שנותנת בדיוק את התוצאה של החוק שהציע נתניהו. היא אומרת שדבר ראשון ''שממשלת קדימה'' תעשה אם תבחר,זה להפריט את קרקעות המדינה לציבור.
    אבל בן כספית כידוע לכולם,הוא כלבתב החצר של לבני וקדימה,אז למה שהוא יעשה לה בושות,ויחשוף את צביעותה ברבים?

  • 76.

    ברק ייעלם מהנוף הפוליטי במהרה. ליבני עוד תהיה ראש ממשלה אם תתנהל נכון (ל''ת)

    איש הקרח , 08/08/09 17:40

    • בתור שרת חוץ היא שלחה את אלון חילו האנטישמי להסברה בחו''ל

      ברוק לסנר, 08/08/09 17:48

      בתור ראש ממשלה היא תמכור אותנו , אבל אל דאגה , הסיכוי לזכות פעמיים בלוטו יותר הגיוני מאשר היא תהיה ראש ממשלה.

    • תתנהל נכון? אין סיכוי,והיא הוכיחה זאת בכל הזדמנות. (ל''ת)

      panacea , 08/08/09 20:44

  • 75.

    עריקת ברק לימין- יצרה את ממשלת הפלצות הזו- עכשיו הוא ימוטט את ביבי,,, (ל''ת)

    אם ביבי ירד מהבמה,,, ברק יוצג כאופציה יחידה - גורו, 08/08/09 17:32

  • 74.

    ברק לא הרס את העבודה - העבודה הקצינה שמאלה ולכן העם לא בחר בה (ל''ת)

    אילן, 08/08/09 17:28

    • נכון מאוד (ל''ת)

      רורק ימפולסקי, 08/08/09 17:40

  • 73.

    לעולם לא נשכח לך

    שייקה, 08/08/09 17:28

    לעולם לא נוכל לשכוח לך בן, את הפארסה ההיא עם השופט ''תיאודור אור''העיתונאי הרוסי תרגם את דבריו של ליברמן. ואילו אתה לקחת את הבדיות של תחקירנית שעבדה בשירות עבריין ותפרת לשופט בישראל ''תיק'' שלא היה ולא נברא? מה ההבדל בן? את זה לא נשכח ולא ניקח ממך.

    • צודק צודק

      נמרוד, 08/08/09 17:38

      קשה שלא להיזכר.

    • ל 17:28 שייקה

      רונן גולדשטיין, 08/08/09 18:49

      השופט שאתה מתכוון אליו הוא אמנון סטרשנוב,ולא כפי שכתבת תיאודור אור.
      בן כספית ידוע ''בסקופים'' ההזויים שלו.
      עיתונאי ברמה אפס.

  • 72.

    הכל טוב ויפה

    1633 , 08/08/09 17:21

    מהסרט נישאר עוד מה שהוא?
    "מהמפלגה כלום"

  • 71.

    קצת אמת לא תזיק לקוראים, וגם לבן כספית. #2

    איציק - אינך סותר את דברי! אתה מאשש אותם! תודה!, 08/08/09 16:58

    איציק הגיב לדברי #42 וכתב גם דבר אמת: ''ב''התנתקות'' [שהיא לדעתו בדיוק ההיפך מכיבוש] וויתרנו על שטחים בעזה וגירשנו מתיישבים מגוש קטיף, חד צדדית''.
    הבעיה היא ה ח ד - צ ד ד י ו ת של ה''התנתקות''. זו נועדה לא כדי להשיג שלום, [שאותו עושים לאחר הסכם עם פרטנר] אלא כדי לשמור על רוב השטחים הכבושים. כך האמין גם מנחם בגין כש''וויתר'' ז.א. נסוג והחזיר את סיני למצרים. שרון היה תלמידו. אבל בגין ניהל עם סאדאת מגעים וחתם עם מצרים הסכם שלום. בניגוד לבגין שרון היה איש צבא והבין שלא ניתן להגן על גוש קטיף ללא הצבת כוח צבאי נכבד. מספר ההרוגים על נצרים ושכנותיה הגיע כבר לג ד ו ד, עד ה''התנתקות''!
    ועוד טעות בידך: איני פלסטיני. אני חילוני ממוצא יהודי, נכד לעליה השנייה ויליד הארץ! ואשר לגרעיני דימונה - הם יביאו לגירעון כל האיזור, ולא יספקו שום הגנה לנו. להיפך - זה יהיה סיבה או תירוץ לעוד כמה מלחמות.

  • 70.

    ברק המליך את ביבי ואיפשר שילטון למטורפי ישראל

    אורי, 08/08/09 16:53

    ברק בדרכו חייב, חייב לרדת מבמת ההסטוריה
    בהמלכת ביבי ומתן שילטון לכן מטורפי הימין בסיוע האבודה גורם ברק לכך שכל עתיד מדינת ישראל כמדינה יהודית חילונית והוגנת לאזרחיה נמצא בסכנה
    ביבי שנישל אונתו מחלק מרכזי בחסכונותינו בהעברת כל הפנסיות והחסכונות לטיקוני הבורסה ממשיך כעט בהעברת הקרקעות ובחיסול העתיד של ישראל בכך שנותן יד להתפתחות ההתנחלויות

    • אתה חי בסרט אורי

      רונן גולדשטיין, 08/08/09 18:51

      ברק המליך את ביבי? אם היתה לברק האפשרות,הוא היה ממליך את עצמו.
      מי שהמליך את ביבי זה העם עם כל הכבוד לברק.

  • 69.

    אכן בן כספית הצליח להרוס לכם את השבת,מצטער אך האמת חייבת להאמר,

    נתן.ש מעלות., 08/08/09 16:17

    וברק מדירתו בקומה ה 31 במגדלי אקירוב,למראה הנוף המדהים חולמ חלומות בהקיץ.

    • האמת שבלי ברק העבודה זה כמו חד''ש ומר''ץ (ל''ת)

      אילן, 08/08/09 16:30

  • 68.

    וקולע

    מאמר אמיתי, 08/08/09 16:11

    סוף כל סוף בים של קישקושים
    לקרוא מאמר אחד שכותב לעניין

  • 67.

    אני אוהב את בן כספית,,הוא כ''כ טוב בסיפורי ילדים,,תודה לך מר בן כספית (ל''ת)

    בצלאל, 08/08/09 15:56

  • 66.

    בן כספית כותב היום תסריט ומאמין לעצמו שהוא חי בסרט שלו,,שטויות במיץ,,, (ל''ת)

    בצלאל, 08/08/09 15:46

  • 65.

    את ברק אוהבים לתקוף על חוסר האידיאולוגיה. ומה עם ביבי והליכוד?.

    לא לחפש רק מתחת לפנס., 08/08/09 15:45

    הליכוד בראשות ביבי בגד בכל הערכים שהיו לו בשנים קודמות. ולמעשה הליכוד אימץ את מדיניות ה''עבודה'' מלפני שלושים שנה.האידיאולוגיה היחידה שנותרה לליכוד ולביבי. היא להשתתף באזכרה לז'בוטינסקי ולשיר את שירי בית''ר.לו ז'בוטינסקי היה יודע שביבי מתכוון למכור את אדמות הארץ, הוא לא היה מתיר לביבי לעלות לקברו.

  • 64.

    לא ברק החולם כאן במאמר,, בן כספית הוא החולם כאן, ליברמן? הוא כמו פוטין (ל''ת)

    עדיף לי ביבי מהשאר, 08/08/09 15:42

  • 63.

    לכולם,נא להכיר את קרח9-הכלב"הגאה"של ציפורה,הוא יודע לקלל לגדף ולהשמיץ

    (איציק) , 08/08/09 15:42

    והוא מתפרץ על כל כתבה שבה מוזכר ראש הממשלה,בנימין נתניהו,אלה הם בהחלט כישורים שמתאימים ליו"ר קדימה המפורזת,

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

    • דפ"ר-איציק יא ערס עשית בכלל צבא? אני מתכוון לשירות בצה"ל ולא צבא באש"ף

      קרח9 , 08/08/09 16:46

      אתה כלומניק משתמט שעשה צבא כעובד רס"ר או טבח. ממש סיכנת את חייך נכון דפ"ר-איציק? מה קרה, נפלה לך קופסת לוף על הרגל ונפצעת?

      • קרח9 נפצע מכוס קפה באיזה מועדון אנרכיסטים חחח (ל''ת)

        אני, 08/08/09 16:53

        • יותר סביר להניח שקרח9 נפצע

          רונן גולדשטיין, 08/08/09 18:54

          במועדון גייז דווקא,ולא כפי שכתבת במועדון אנרכיסטים.

          • יש לי אהדה לקהילת הגאים אבל אני אוהב מאוד שנים

            קרח9 , 09/08/09 01:12

            ועל כך תעיד חברה שלך... פשוט נמרה הבחורה. התישה אותי וזה לא קל. שים לב שבזמן שאתה מטקבק לא יתנו בחברה שלך :-)))

  • 62.

    אי חושב שבן כספית יושב לו בבית מרזח תל אביבי שותה ומפנטז על ליברמן (ל''ת)

    ממש שטויות במיץ, אין לו סיכוי נאדה,,, 08/08/09 15:38

  • 61.

    כספית תפסיק כבר עם הפדיחות שלך בקצב כזה תזדקק לפסיכולוג (ל''ת)

    יצחק, 08/08/09 15:32

  • 60.

    ברק בסוף יאלץ למנוע את גרושו מהעבודה רק בחבירה אל ביבי כגלגל הצלה (ל''ת)

    בצלאל, 08/08/09 15:30

  • 59.

    הכל מכבסת מילים , האמת היא שהאידיאולוגיה של השמאל קרסה!!

    ברוק לסנר, 08/08/09 15:25

    אידיאולוגיה שהיתה בנויה על זה שיש עם מי
    ועל מה לדבר בצד השני , אידיאולוגיה שקרסה
    אל מול ההתנתקות והנסיגה מלבנון שהתקבלו
    בצד השני כחולשה ולא כמחווה. רוב העם זז
    ימינה בעמדותיו לנוכח המציאות אבל מפלגת
    העבודה ומרץ הקצינו את עמדותיהם לכיוון
    השמאל , כרגע אין הרבה הבדל בין מר''ץ לחד''ש
    למען האמת ומפלגת העבודה נראית כמו מרץ
    מלפני הנסיגה מלבנון ( רק שאנחנו הרבה
    אחרי ונראה שמפלגת העבודה לא מפיקה
    לקחים , דבר שמסוכן בפני עצמו)
    הליכוד וישראל ביתנו מתאימות את עצמן
    למציאות כפי שהיא ואילו קדימה שמונשמת ע''י
    בן כספית ודומיו (שזה בעצם כל התקשורת)
    מונעים ע''י אינטרסים כלכליים של בעלי הון
    שזיקתם לכסף גדולה מדאגתם לארץ , לסיום עם
    חפצי חיים אנחנו המגמה של החלשות השמאל תמשך

    תמשך והשקפת הראיה המפוכחת של המציאות תנצח.

    • ממליץ בחום - ניתוח יפה (ל''ת)

      אחיחרון, 08/08/09 16:16

    • תודה יפה מאד, רבותי נא להכנס, ממש מצוין, שוב תודה (ל''ת)

      בצלאל, 08/08/09 16:48

    • כל מילה בסלע! הסבר הגיוני (ל''ת)

      אילן, 08/08/09 17:54

  • 58.

    ברק גמור.ציפי גמורה.ליברמן גמור.דרעי חולם בהקיץ.בן כספית מפנטז בהקיץ, (ל''ת)

    בצלאל, 08/08/09 15:24

  • 57.

    מדהים באיזה עדינות כספית מלטף את ציפי שלו, ובונה כאן את ליברמן הנפוח (ל''ת)

    בצלאל, 08/08/09 15:20

  • 56.

    מה שבן כספית כותב זה מה שהוא היה רוצה לראות,,אבל ביבי לא יושן (ל''ת)

    ביבי לא פראייר שלך, 08/08/09 15:18

    • רק חבל שהעיברית שלך שווה לתחת. (ל''ת)

      קול האמת, 08/08/09 15:59

      • וגם שלך... (ל''ת)

        אהוד , 08/08/09 18:34

  • 55.

    רק המחשבה שברק יהיה ר"מ מעוררת חלחלה, אין סיכוי בעולם שיבחר (ל''ת)

    מרים11 , 08/08/09 15:18

  • 54.

    כספית, הכל שטויות במיץ, לא ליברמן, לא דרעי, ולא ציפי שלך, רק ביבי (ל''ת)

    והשאר שטויות במיץ, 08/08/09 15:16

  • 53.

    מוטב שנשיא המדינה יהיה עם מפוטרי תדיראן ולא בקוקטלים בצרפת (ל''ת)

    נוני, 08/08/09 15:10

  • 52.

    ברק עדיף על החלולה וביבי ,מסתבר שביבי לא מסוגל לבנות לשכה ראויה (ל''ת)

    ציפי, 08/08/09 15:10

  • 51.

    לברק לא יהיו יותר חיילים. תשכחו מזה

    עודד מהמדבר, 08/08/09 14:33

    מפלגת העבודה איבדה את החיילים שלה בשבוע שעבר. ההצטרפות לאימא של ההפרטות סגרה את הבסטה. לכו תחפשו אנשים שיעבדו בשבילכם עבור כסף. המפלגה הזו מתה. מה שלא הרג אותה עד היום - גמר את הסיפור בשבוע שעבר. נגמר. אלפים שהיו ערים בלילות בבחירות בעשורים האחרונים לא יבואו יותר. וגם לא יצביעו. נגמר.

    • עודד- קול קורא מן המדבר

      אמת לאמיתה, 08/08/09 21:00

      עודד כמה שאתה צודק. עד מתי נהיה אנחנו- אנשי השמאל החברתי המתונים ללא תקווה, דרך ומנהיגות.
      אין ספק כי יש להקים את המחנה מחדש. עניין זה דורש לפעמים קצת טירוף או במלים אחרות- לבן בין העיניים.

  • 50.

    אילה חסון מלקקת לברק ולא שאלה שאלות חשובות (ל''ת)

    שלום, 08/08/09 14:20

  • 49.

    אילה חסון מלקקת לברק ולא שאלה שאלות חשובות. (ל''ת)

    דן, 08/08/09 14:19

  • 48.

    ברק בורח סדרתי, מהשלום, מלהפגש עם המפגינים בעד שליט,

    שלום, 08/08/09 14:18

    מצאלים, מכשלונותיו מכבוד האדם שהוא מבזה.

  • 47.

    איך הסרט ייגמר?

    דוד, 08/08/09 14:15

    הסרט שבן כספית כותב עליו ייגמר רע מאד. מפלגת העבודה תעלם מהמפה הפוליטית ועל פי התנהגותו של הגנסטר ברק, הוא כבר ימצא לעצמו בית פוליטי שהרי כל מה שעומד לנגד עינו זה הכסא ורק הכסא.
    הרי ברק עבור כיסא לא רק שמוכן למכור את האידיאולוגיה, או את המפלגה, כנראה שגם את כל מה שבעיננו העם הטיפש מאמין בו.

  • 46.

    אהוד ברק הוא המנהיג הגדול בדורנו.

    שולי, 08/08/09 14:14

    היחיד שמסוגל לראות למרחקים ארוכים תוך הסתכלות על טובת המדינה ולא טובתו האישית.

    אהוד ברק, ישר כוח !!!

  • 45.

    הראשון שדרש הסכמי קבע סופיים היה ברק שעדיין איתן בדעתו

    מיתמית , 08/08/09 14:12

    וזה מה שגרם לפרוץ האינתיפאדה וחשף את אי נכונותם ויכולתם של הפלשתינים להגיע לשלום,
    זה מה שהשניא את ברק על השמאל הישראלי שלא היה מוכן שינפצו לו את החלום הצבוע..
    זה מה שרוב הישראלים לא מוכנים לקלוט, שדרכו של ברק היא הנכונה ואין אחרת גם אם 1000 עיתונאים רדודים מעם מפלגה כלשהיא ישטפו את מוחנו חדשות לבקרים

    • זו לא הבעיה בכלל. ברק אינו יכול להנהיג לא עכשיו ולא בעוד מיליון שנים (ל''ת)

      קרח9 , 08/08/09 15:10

      • ה (ל"ת) באדום ליד תגובותיך...

        מיתמית , 08/08/09 15:49

        ה ל"ת באדום ליד תגובותיך משקף צילום רנטגן של המוח שלך...

        • חחח מיתמית ענק , אכן קרח 9 לא סובל מריבוי תאים במוחו! (ל''ת)

          ברוק לסנר, 08/08/09 16:40

        • אתה יכול לנגב לי את התחת אדון טמטומית (ל''ת)

          קרח9 , 08/08/09 16:49

    • לחפש בפה של מיתמית

      רונית רפאל, 08/08/09 18:07

      האבדה נמצאה

  • 44.

    כמה הערות למאמרו של בן כספית

    מוטי הראל, 08/08/09 13:55

    פרס- כרגיל ממשיך לבחוש. שום דבר לא יצא מזה.
    ברק-הגיע לטופ במצב הנוכחי. בבחירות הבאות הוא לא יהיה רלוונטי.
    לבני- יתכן וגם בן כספית הגיע להבנה בדבר ריקנותה .אין מצב שהיא תנהיג את המדינה.
    מופז- חבל לבזבז מלים עליו.

    נתניהו- לשם שינוי לא השתמשת השבת בבמה שהנימרודים נותנים לך ולא השמצת.

    אני תקווה שאתה חוזר לאוביקטיביות העיתונאית שנדרשת ממשהו כמוך.
    הרייטיג המצוקצק של הערוץ הראשון ביחד עם שבתך ליד איילה חסון, לא יתרמו לך כלום.

    • צודק מאה אחוז (ל''ת)

      יורושקו, 08/08/09 15:13

  • 43.

    חיים בסרטים

    דוד כהן , 08/08/09 13:49

    זה שברק חי בסרט, זה נכון. אבל האם רק הוא חי בסרט?
    ליבני שרוצה להיות ראש ממשלה לא חיה בסרט?
    השמאלנים הקיצוניים, שרוצים לעשות "שלום" עם הכנופיות הפלשתינאיות ואותן כנופיות מאכזבות אותם שוב ושוב, לא חיים בסרט?
    כל תומכי אוסלו שחשבו שהנה מגיע גן עדן למזרח התיכון, לא חיים בסרט?
    אתה בן כספית שכל הערכותיך השליליות כלפי נתניהו ומדיניותו, קרסו וקרסות אחת לאחת, לא חי בסרט?

    אתה בן כספית חי בסרט. הסרט שאתה חי בו הוא סרט אימה.

    רצית שציפי ליבני תהיה ראש הממשלה ולא נתניהו. ההיפך הוא שקרה ונתניהו ראש הממשלה ולא ציפי ליבני. נתניהו ראש ממשלת ישראל מהווה עבורך סרט אימה, בן כספית.

    בנושא המדיני, כמה שרציתם אתה וחבריך העיתונאים המגוייסים שיהיה עימות בין מימשל אובמה לממשלת ישראל בראשות נתניהו. לחרדתך, הזמן עבר, ההצהרות הקולניות של מימשל אובמה שככו והיחסים בין ישראל לארה"ב חזרו למסלולם התקין. יחסים תקינים בין ארה"ב לבין ממשלה בראשות נתניהו מהווים עבורך סרט אימה, בן כספית.

    בנושא הכלכלי, אתה וחבריך העיתונאים המגוייסים, כמה שרציתם שיהיה משבר כלכלי דוגמת המשבר בארה"ב. כמה שרציתם שביתות, כמה שרציתם שיהיה משבר קואליציוני עקב התקציב. למגינת ליבכם, אין משבר כלכלי. ישראל עוברת את המשבר הכלכלי העולמי כמעט חלק. ישנה הסכמה רחבה בין שלושת הגופים הכלכליים המרכזיים במשק – ממשלה, הסתדרות ומעסיקים. חילוקי הדעות נפתרים בהסכמות ובפשרות הדדיות. התקציב עבר ובפעם הראשונה לשנתיים, כך שיהיה אפשר לתכנן ולבצע תוכניות כלכליות ארוכות טווח שזה מה שנדרש במשק מודרניץ. ישראל עם כלכלה יציבה ומשק משגשג כאשר בראש הממשלה עומד נתניהו מהווה עבורך סרט ביעותים, בן כספית.

    בנושא הפוליטי, למרות הלגלוגים שלך ושל חבריך, "חוק מופז" עבר. חוק הרפורמה בקרקעות ובמינהל מקרקעי ישראל עבר. אגב, חוק זה הוא שיהווה המנוע (מנוע סילון) לצמיחה הבאה והורדת מחירי הדיור למחירים נורמליים בשונה מהמצב היום. זה שאתה וחבריך אינכם מבינים זאת ורק מחפשים איך לנגח את נתניהו, מעיד כאלף עדים שמי שחי בסרט, בראש וראשונה זה אתה, בן כספית.

    אני רוצה לאחל לך עוד ארבע שנים של הממשלה הנוכחית בראשות בנימין נתניהו. ממשלה זו בראשות נתניהו מהווה עבורך סרט אימה. עבורנו האזרחים ממשלה זו היא חלום שהתגשם ואנחנו מכירים תודה לממשלה זו ולעומד בראשה.

    • הסרט הפרטי שלך

      דוד, 08/08/09 14:20

      חוששני שאתה חיי בסרט עם רקע וורוד, הבעיה שלפי מה שאתה כותב הסוף שחור משחור. רק עניין הפרטת הקרקעות: מה יהיה אם הסעודים למשל יקנו את האדמות. מעבר לכך נראה לי שאתה כלל לא מחובר למה שקורה במציאות ואתה אכן מרחף.

      • איך

        דוד כהן , 08/08/09 16:59

        איך הסעודים יקנו את הקרקעות? הרי אזרחות ישראלית אין להם. בנוסף, האם אתה חושב שלסעודים אין היכן להשקיע את כספם, אלא רק במדינת ישראל? חסרות קרקעות בעולם שאפשר לקנותם בעשירית המחיר?

        הפופוליסטים הצליחו בקלות רבה לשכנע אותך בשטויות שלהם.

  • 42.

    קצת אמת לא תזיק לקוראים, וגם לבן כספית. [בתנאי שהצנזור יסכים...]

    הציבור מוזמן לנסות לסתור ע ו ב ד ת י ת את הנכתב!, 08/08/09 13:40

    ''תהליך השלום'' זה פיקציה שהמציאה ישראל לעזור לארה''ב להפיץ בדיות וכזבים ולאפשר הקמת עוד ועוד התנחלויות בעוד ה''תהליך'' נמשך. שום תהליך שלום לא לקח כה הרבה שנים בלי להגיע לשום תוצאה - לשום שלום. זו המצאה הישראלית שנועדה ל''עבוד על העולם'' ועל הפלסטינים בכלל זה. כבר כתבו אלדר ואחרים בצדק, שהרצון הישראלי הסתכם ברצוןנה לקיים כאילו מו''מ לשם קיום מו''מ... ככל שזקנו של השקר התארך והזקין התברר לכל גודל הכזב.
    היום ברור לכל שהציונות היא לא מה שהיתה. שקריה נחשפו לאור השמש, ומנהיגיה דומים יותר לבוסים של מאפיה מאשר להנהגת מדינה. העולם הבין שמטרת הציונות היא רק להשתלט על שטחים ערביים נרחבים נוספים, ככל הניתן, ושדבר זה לא משרת את עניין השלום, אלא את אינטרס יצרני הנשק בלבד. לכן גם התמיכה בישראל, סרבנית השלום, בירידה. האגרסיביות הכיבושית שבה מתנהלת המדינה והצבא, גם היא אינה מוסיפה לישראל כבוד וסימפטיה. אלא רק מגבירה אנטישמיות. אולי זו באמת היא דרכה של 'מדינת היהודים' להגביר את הגירת היהודים מארצות הרווחה.

    • dreams

      lior, 08/08/09 15:13

      u r a sick person,,,,, youre wishes against the state that gives u life inrenet and freedom will colapse,,,,

    • אחמד,קבל סתירה עובדתית ראשונה...

      (איציק) , 08/08/09 15:27

      ציטוט מתגובתך:"העולם הבין שמטרת הציונות היא רק להשתלט על שטחים ערביים נרחבים נוספים, ככל הניתן, ושדבר זה לא משרת את עניין השלום,"

      ב"התנתקות"(בדיוק ההיפך מכיבוש)וויתרנו על שטחים בעזה וגירשנו מתיישבים מגוש קטיף,חד צדדית,אז איך בדיוק זה מתיישב לך עם מה שכתבת לעיל על "השתלטות על שטחים ערביים נרחבים נוספים,ככל הניתן"?,,,,אתה דמגוג!


      ההתנתקות הוכיחה לנו,הישראלים הציוניים,שאנחנו מסוגלים לבצע "וויתורים כואבים" גם במחיר של קריעת חלקים מהשטח(שלנו!) ומהעם ,למען "השלום".
      אבל בצד שלכם,"הפלסטינים",אין שום רצון ל"שלום" כל מה שכתבת בתגובתך מתאים יותר לערבים עם מטרה אחת:"להשמיד את היישות הציונית".זה לא יקרה!!שואה שניה לא תהיה!כי הפעם יש לנו את "מפעל הגרעינים" בדימונה ואנחנו מסוגלים לכבות את האור בכל מדינה במזה"ת.

      • תגובה ל (איציק).

        איציק - אינך סותר את שנכתב! אתה מאשש את דברי! תודה, 08/08/09 16:45

        אתה כותב אמת: ''ב''התנתקות''(בדיוק ההיפך מכיבוש)וויתרנו על שטחים בעזה וגירשנו מתיישבים מגוש קטיף,חד צדדית''.

        הבעיה היא החיד-צדדיות של ה''''התנתקות''(''. זו נועדה לא כדי להשיג שלום, אלא כדי לשמור על רוב השטחים הכבושים. כך האמין מנחם בגין כש''וויתר'' ז.א. החזיר את סיני למצרים. ושרון היה תלמידו. בנוסף לזה שרון היה איש צבא והבין שלא ניתן להגן על גוש קטיף ללא כוח צבאי נכבד. מספר ההרוגים על נצרים טשכנותיה הגיע כבר לג ד ו ד! ועוד טעות בידך: איני פלסטיני. אני חילוני ממוצא יהודי, נכד לעליה השנייה ויליד הארץ! ואשר לגרעיני דימונה - הם יביאו את התגרענות כל האיזור, ולא יספקו שום הגנה לנו. להיפך!

    • אבו דרוויש, מה רוצים הערבים בסך הכל ? כנס ולמד

      012345 , 08/08/09 16:34

      הערבים הם סרבני השלום הגדולים בעולם. האם יש שלום בין מדינות ערב בינן לבין עצמן? האם יש שלום ברקב הפלשתינאים? בין חאמס לפתח? אפילו בועידת הפתח "החגיגית" היו יריות ופצועים.האם הטרור העולמי הוא לא ברובו איסלאמי? באפגניסטן,החאמס,אל קעידה וכדומה? הסתכל בראי יה אבו דרוויש? מה אתה רואה? האם אתם יכולים לעשות שלום עם מישהו? אחרי ההתנתקות בעזה, האם שיקמתם את עזה, עם כל המיליונים שקיבלתם מארה"ב ומאירופה? האם יש מישהו אחד בישראל שמאמין שהפלשתינאים יכולים לעשות איתנו שלום שיחזיק מעמד יותר מיום אחד? אז למה ערפת לא חתם עם ברק על הסכם למרות שקיבל את כל השטחים? ולמה אבו מאזן לא חתם עם אולמרט? אתם פקה פקה. ופחות מחיסול ישראל לא יספק אתכם. אז יאאלה ביי.

      • לאפס אחד 2345 - תודה על הכינוי ''אבו דרוויש'' - זה מחמאה ליהודי!

        להלן העובדות כפי שהמעורבים בענין סיפרו לקוראיהם., 08/08/09 18:08

        בדרך כלל נוהגים הערבים לקרוא לי ''חוואג'ה''... (איציק) קרא לי ''אחמד''. תודה גם לו... שאלת כמה שאלות רטוריות שביניהם כמות לא קטנה של שקרים - כמעט כמו ''ילקוט הכזבים''...
        טענת ש [א] ''הערבים הם סרבני השלום הגדולים בעולם''. נראה שלא קראת על ''היוזמה הסעודית'' שבה התחייבו כ ל מדינות ערב לשלום לאחר נסיגתה מכל השטחים הכבושים. על ענין ההתנתקות מעזה כבר עניתי בתגובה קודמת. אבל ברור שיש בעיות גם בין הפלסטינים לבין עצמם וגם בין מדינות ערב. טעות היא להשלות עצמנו כאילו קל לעשות שלום בר-קיימא עם שכנינו, אבל זה הפתרון היחיד למרות הכל! [ב] אהוד ברק לא הציע להחזיר ליאסר עראפת את ''כל השטחים''. ע''פ נציג אמריקאי שהיה במקום [רוברט מאלי, חבר בצוות השלום של קלינטון,] ברק הציע 85% לערך. כתב שגריר ישראל בארה''ב לשעבר איתמר רבינוביץ: ''רוב האישים האמריקאים שנדרשו לעניין מותחים ביקורת על אהוד ברק, על כך שבשפרדסטאון לא גילה די תעוזה ונדיבות''. לדעת שגריר ארה''ב לשעבר מרטין אינדיק, אהוד ברק רצה לתמרן את ערפאת לתוך מלכודת דיפלומטית ונכשל.

  • 41.

    קצת אמת לא תזיק לקוראים, וגם בן כספית. [בתנאי שהצנזור יסכים...]

    הציבור מוזמן לנסות לסתור ע ו ב ד ת י ת את הנכתב!, 08/08/09 13:39

    ''תהליך השלום'' זה פיקציה שהמציאה ישראל לעזור לארה''ב להפיץ בדיות וכזבים ולאפשר הקמת עוד ועוד התנחלויות בעוד ה''תהליך'' נמשך. שום תהליך שלום לא לקח כה הרבה שנים בלי להגיע לשום תוצאה - לשום שלום. זו המצאה הישראלית שנועדה ל''עבוד על העולם'' ועל הפלסטינים בכלל זה. כבר כתבו אלדר ואחרים בצדק, שהרצון הישראלי הסתכם ברצוןנה לקיים כאילו מו''מ לשם קיום מו''מ... ככל שזקנו של השקר התארך והזקין התברר לכל גודל הכזב.
    היום ברור לכל שהציונות היא לא מה שהיתה. שקריה נחשפו לאור השמש, ומנהיגיה דומים יותר לבוסים של מאפיה מאשר להנהגת מדינה. העולם הבין שמטרת הציונות היא רק להשתלט על שטחים ערביים נרחבים נוספים, ככל הניתן, ושדבר זה לא משרת את עניין השלום, אלא את אינטרס יצרני הנשק בלבד. לכן גם התמיכה בישראל, סרבנית השלום, בירידה. האגרסיביות הכיבושית שבה מתנהלת המדינה והצבא, גם היא אינה מוסיפה לישראל כבוד וסימפטיה. אלא רק מגבירה אנטישמיות. אולי זו באמת היא דרכה של 'מדינת היהודים' להגביר את הגירת היהודים מארצות הרווחה.

  • 40.

    פשעו היחיד של ברק בעיני כספית והשמאל,הוא חבירתו לשנוא נפשם,נתניהו !..

    דקל ב , 08/08/09 13:32

    ועל פשע כזה אין כפרה !
    בתקשורת ממשיכים להתעלם מהעובדה שברק זוכה פעם אחר פעם ברוב מוחץ בועידת מפלגת העבודה,
    והרוב מה לעשות,קובע .

  • 39.

    מבין את תסכול המתלהמים,בן כספית משקף את העובדות כפי שהם.

    נתן.ש מעלות., 08/08/09 13:04

    האמת חייבת להאמר גם אם אינה נעימה,לאוזניים ערלות.

    • דווקא, נראה שבן כספית וכתבותיו זה הדבר היחיד שמנחם אותך ואת קדימה

      מיתמית , 08/08/09 14:25

      המציאות היא שביבי וברק הם קובעי המדיניות בארץ ולא בן כספית.

      נו, לפחות לקדימה יש "פרשן" פעיל משלה, ולפחות מעריץ אחד ממעלות וגם זה משהו.

      • ל 14.25 אכן בזכות התאומים,כך אנו נראים כל העולם נגדינו.

        נתן.ש מעלות., 08/08/09 15:47

        מוכרים את אדמות המדינה,מה עוד נשאר למכור ?.

      • מה שמנחם אותי שיבוא יום (אולי מחר???) ואתה תמות ותיקבר קבורת חמור (ל''ת)

        קרח9 , 08/08/09 16:50

        • לקרח 16.50 אנו לא נאחל לאחינו מות חלילה,חזור בך מתגובתך. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 08/08/09 18:46

        • אני באמת לא מבינה אותך. אתה חושב שאתה מעליב מישהוא עם

          רונית, 08/08/09 22:05

          התגובות המפגרות שלך? רק בתדמית שלך אתה פוגע. ואולי אתה סובל מתסמונת הטיקים?

          • התדמית שלי? למי איכפת מה סתומים כמוכם חושבים עלי :-)) (ל''ת)

            קרח9 , 09/08/09 01:13

  • 38.

    ברק ביצועיסט, כל השאר פארש, סתם מתנכלים אליו. (ל''ת)

    בנצי, 08/08/09 13:03

    • ביצועים מרשימים של ברק

      דוד, 08/08/09 14:25

      נתחיל מהסוף: הרס מה שהיה מפלגת העבודה, הפעלת טרור פוליטי, מלחמת עופרת יצוקה שהובילה לשום מקום, צמצום צה''ל כך שיהיה צבא קטן וחכם (התוצאות לא איחרו לבוא), קביעת נורמות מול החיזבאללה, וכמובן אי כיום התחייבויות באשר לתגובות של צה''ל בלבנון.
      אכן ביצועיסט

      • בנצי - כנראה אתה משתמש באותה המשקפת של פרץ. (ל''ת)

        דניאל, 09/08/09 08:02

  • 37.

    הסיכוי שהפלסטינאים יחתמו על חוזה שלום=הסיכוי של ישראל לזכות במונדיאל! (ל''ת)

    לוק סקייווקר, 08/08/09 12:37

  • 36.

    השמאלנים יסבירו לנו שהוא לא באמת מתכוון למה שהוא אומר.... (ל''ת)

    אם פלסטינאי יצעק:אני שונא יהודים לא רוצה שלום, 08/08/09 12:36

  • 35.

    שילוב של לבני-אובמה=גולן סורי,אירן גרעינית,קסאמים על שדה התעופה בלוד ! (ל''ת)

    נוסטרדמוס, 08/08/09 12:33

  • 34.

    הם יודעים מה טוב בשבילם( ורע עבורנו....) (ל''ת)

    אבו מאזן ואבו עלא רוצים את לבני-אובמה, 08/08/09 12:32

    • כמו שהמשיח הגיע ככה יהיה, שלום שלום עושים עים בני אדם לא עים חיות טרף

      שרוליק, 08/08/09 13:19

      לאף מנהיג באזור אין יכולת לחתום על הסכם שלום העמים שלנו ושלהם מיתקוטטים על אותה פרוסת לחם קטנה שאי אפשר להיתחלק בה כיוון שהיא קטנה אף עם לא יהיה שבע באים יתחלקו בפרוסה כל אחד ירגיש עדיין רעב ולכן תישכחו מהסכם שלום לא ליבני לא ברק ואפילו יוסי שריד לא יצליחו להגיע לשלום מה שלא הלך עים ערפאת בטוח שלא ילך עים אבו מאזן ששולט בקושי על שליש מהעם הפלשתינאי,

  • 33.

    ברק כנראה חולה במחלת פרס (ל''ת)

    aros55 , 08/08/09 12:17

  • 32.

    עם ברק נשאר העבודה לא עוברת את אחוז החסימה (ל''ת)

    כתומך העבודה אני מצהיר בצער רב:, 08/08/09 12:04

  • 31.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם ליבני חסרת האידאולוגיה

    ציוני , 08/08/09 11:39

    מדינה בגבולות זמניים זה הרעיון הכי דפוק שיצא פה.

    צריך ללכת למו"מ על הסדר קבע... להציע הצעה מרחיקה לכת בשביל האמריקאים.. ולראות בהנאה איך הפלסטינים שוב מסרבים, כי הדבר לא כולל את חיסול ישראל.

    • מדוע דחה אבו מאזן את הצעות אולמרט?לבני שומרת על שתיקה ! הדבר החמור-

      אתה מסכים עם איך שכספית מציג אותה, 08/08/09 12:12

      הוא שלאף אחד במערכת הפוליטית אין אומץ לאמר לעם את האמת לא מימין ולא משמאל!.את מה שאמרו כאלה שהם לא במערכת הפוליטית-בן דרור ימיני,גיורא איילנד.הפלסטינים בהנהגת פת''ח מנהלים מו''מ ללא רצון להגיע להסכם רק על מנת למשוך זמן ולדרדר את מצבה של ישראל,ולכן הם דחו את ברק ואת אולמרט.כל ראש ממשלה ישראלי ללא קשר להצעתו לא יגיע לסיום הסכסוך וחבל שהפוליטיקאים מפחדים לאמר את האמת מחשש שיאשימו אותם בתקשורת שהם נגד ''תהליך השלום''!.

  • 30.

    זה שברק חולם- ניחא, אבל למה יש עוד כאלה שמצביעים עבור ההוזה הזה? (ל''ת)

    רעמסס, 08/08/09 11:26

    • מה שברק שכח לבני לא תלמד לעולם! תרומת לבני למדינת ישראל=0 !!! (ל''ת)

      ממש לא תומך ברק, 08/08/09 12:26

      • גם אפס זה הרבה בשבילה (ל''ת)

        012345 , 08/08/09 13:01

  • 29.

    למס. 23

    לין, 08/08/09 11:21

    לא העבודה השחיתה את המדינה כי אם הליכוד,
    מאז שעלה הליכוד עם מנחם בגין לשלטון המדינה הידרדרה.
    הבעייה שיש לנו בוחרים דפוקים עם זכרון קצר ומכאן ושוכחים מי בכלל הקים את המדינה ...
    נתניהו בכהונתו הראשונה, ניסה להפוך את ישראל לאמריקה מה שלא מתאים במציאות הישראלית,לא לחינם כיום בכהונתו השניה מנסה להלך בין הטיפות או יותר מדוייק...מזגזג

  • 28.

    מפלגת קדימה היא מפלגה כה גדולה מכיוון שרוב בוחרי העבודה

    רוני, 08/08/09 11:11

    מאסו בעבודה והם לא יודעים במי ליבחור. מר''צ נחשבת לקיצונית מידי לדעת רוב בוחרי העבודה. מפלגת העבודה עצמה קרסה מכיוון שהיא לא באמת הביאה לציבור את מה שביקש (היא לא הצליחה להביא לשלום והיא גם לקחה חלק בהפרטת המדינה, פחות מהימין אבל לשמאלני אמיתי זה לא מספיק כיוון שהפרטה איננה אמונתו כלל). אז אנשי שמאל רבים לא ידעו במי לכחור ובחרו בליבני (בחורה נבונה מאוד אבל גם לא עונה על כל הקרטריונים של מפלגת העבודה). הימין נשאר אותו ימין ומצביעי הימין ברובם בחרו בביבי ולא בליבני.השמאל מתפרק בגלל מלחמות מיותרות ובגלל שחבריו היו עקשנים להיכנס לממשלה ולא להקים אופוזיציה שתעמוד בפני הקואליציה ובכך נשבר עוד חלק ממפלגת העבודה האבודה. שני דברים יכולים להצמיח את מפלגת העבודה ואת רעיונותיה והם שני משברים שעלולוים לקרות:
    משבר ראשון- כמה מלמחות ברצף עם הפלשתינאים שיובילו למאות- אלפי הרוגים- הדבר יוביל לעם לרצות להגיע לשלום כמה שיותר מהר והעבודה תצמח. בעקבות היאוש והאובדן העבודה תעלה לשלטון כיוון שהיא תביא תקווה חדשה לשלום חדש.
    משבר שני- חרם כלילי על מדינת ישראל- אחרי כמה חודשים של חרם העם יעדיף מדיניות של שלום והחזרת שטחים על פני חיים בעוני. רבים יאשימו את המתנחלים כאילו רק הם אחראים לכל החיילים ההרוגים (אני בספק שבשפל כלכלי מדינת ישראל תוכל לתת למתנחלים פיצויים כשהם יצטרכו לחזור לגבולות 67, ועל כן סוף מעשה במחשבה תחילה ודחיית החזרה לגבולות 67 יכולה לעלות להם בכספי הפיצויים) אבל לבסוף תצמח פה מדיניות שמאל לא על ידי המנהיגים אלא ע''י העם שימאס בחרם וילחץ על הממשלה להגיע לפיתרון אפילו אם הדבר יעלה לנו בהחזרת שטחים.
    עד שלא נרגיש אחד מהמשברים עם ישראל לא יראה שום סיבה לבחור בממשלת שמאל שתביא תקווה למדיניות חדשה ואחרת. אני מקווה שכשיקרה המשבר מפלגת העבודה עדיין תהייה איתנו ולפחות אם לא היא אז הרעיונות שהיא מציעה.

  • 27.

    באוקטובר 2008, בישיבה בקריה, ברק חיסל את השמאל,,, וביבי, את עצמו,,, (ל''ת)

    ברק נלחם על אותה משבצת של ביבי !!!, 08/08/09 11:02

    • ולבני במעוזי הבועה התל אביבית נלחמת על קולות שמאל קיצוני של דב חנין (ל''ת)

      חחחחחהה, 08/08/09 12:25

  • 26.

    לא יעזור לברק, פואד החליט שעייני יהיה ראש

    יובב, 08/08/09 11:01

    המפלגה הבא.

  • 25.

    נתניהו&ברק צוות מנצח

    דודי, 08/08/09 10:56

    אילו שני המוחות היותר מבריקים שיש לנו לנהל את ענייני המדינה והם עושים חיל עד עתה.קדימה גמורה וזה רק עניין של זמן עד שתתפצל לכל עבר.יש שם 4 מפלגות שבאופן מאולץ התאגדו לאחת כדי לקבל ג'ובים.בבוא היום לבני,מופז,שטרית ודיכטר יתפצלו ל4 שבעיות שמתוכן 2 יצטרפו לממשלה-דיכטר ומופז ושניים יחלמו על בחירות-לבני ושטרית.

  • 24.

    במצב הנוכחי הממשלה לא תחזיק הרבה זמן ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 08/08/09 10:55

    • 8 שנים זה המון זמן:) (ל''ת)

      (איציק) , 08/08/09 11:02

      • גם להיות דפ"ר כמוך כל כך הרבה שנים זה מאוד כואב (ל''ת)

        קרח9 , 08/08/09 15:12

  • 23.

    מפא''י בנתה מדינה והשתיתה אותה על הגזענות - וברק עוזר להרוס אותה!

    מה יהיה?, 08/08/09 10:50

    הבעיה היא שמפא''י בנתה מדינה והשתיתה על על גזענות ''סוציאליסטית'', ולא רק נגד הערבים. [ההסתדרות נבנתה על טהרת ''כיבוש העבודה'' מהערבים]. והיום ברק יותר ליכודניק מנתניהו... אבל הגזענות היתה אבן בוחן ברוב המפלגות, מאז ועד היום. לשאלה איך כך גילתה התנועה הציונית את יהודי ארצות ערב - יש תשובה ברורה: בעקבות רצח יהודי אירופה במלחמת העולם השנייה חוסל בנק העליה משם. זה חייב את התנועה הציונית למצוא להם תחליף. לפני זה המזרחיים עוררו בין ראשיה לכל היותר סקרנות אנטרופולוגית, אך מעולם לא נחשבו לשותפים בחלום. כל מוסדות המדינה היו מושתתים על טהרת הגזע ה א י ר ו פ י... בבית המשפט העליון היה רק שופט אחד ממוצא מזרחי, אליהו מני... ומאז? כמעט עוד דבר.

    • כל מי שקורא את התגובה שלך מבין שאתה בעצמך גזען לא קטן. (ל''ת)

      מיתמית , 08/08/09 12:57

    • אתה סתם בן אדם(?) משועמם. כניראה תוצאה של בורות נבערת (ל''ת)

      רונית, 08/08/09 21:30

  • 22.

    כמה שנים עוד יורשה פרס לחלחר מלחמות? כי במבחן התוצאה, זה כל שהוא עשה.

    גל, 08/08/09 10:48

    ממש שיחדש פה, מלחמה זה שלום.

  • 21.

    שמתם לב,חוק מופז וחוק הקרקעות ,נדה כאילו לא היו ולא נבראו.אבל שבוע לפ

    אביהו, 08/08/09 10:48

    לפני שההצבעה נדחתה ,מה היו הכותרות שלו :מפלה,תבוסה,בושה ,לחיץ,קמיט,חמלה,אין מנהיגות בישראל ועוד ועוד .
    שימו לב ,הוא כותב על נתניהו רק דברים שליליים פוגעניים המבזים ראש ממשלה מכהן .
    נ.ב :איני חסיד של נתניהו ,באמת.אבל עיתונות צהובה חד צדדית שלך כספית מבזה את התקשורת בישראל ולכן אתם תמיד באותו מקום כמו הפוליטיקאים.
    ברק לדעתי עשה דבר מצויין מבחינתו ,אי אפשר עם כל המוסדות הללו ששופכים את דמו יום יום
    מתוך מפלגתו.לא מקבלים את החלטות הרוב ,ככה אי אפשר לנהל ,המיוחד פוליטיקאים.
    כספית ,שמעתי את חברך דניאל בן סימון ברדיו עם ירו דקל, והוא אמר לו :
    ירון ,לפרשן קל מאוד להיות פוליטקאי הגון אצלנו בישראל זה דבר כמעט בלתי אפשרי,דקל צחק עליו.
    אביהו

  • 20.

    ברק ראש ממשלה ?,היכן הניתוח למאגר קולות,שכחת אותו בבית?

    אנטוני הופקינס, 08/08/09 10:46

    ההקצנה רק תמשך במישור הפלשתיני,מהיכן יביא קולות,מהעולים יוק,הערבים שונאים אותו,מאלה ששרפו להם את אלטנלה שישכח מהם,מיהודה ושומרון הצחקת אותם,נשאר לך החבר'ה של עובדיה יוסוף לך עליהם.

  • 19.

    אוטיסט היה וכזה נשאר.

    cinege, 08/08/09 10:38

    הגנרל המקסיקני קסטניטס שהצליח לחסל את המפלגה עד כדי תחזית לשישה מנדטים חולם להיות ראש ממשלה ?
    שימשיך לחלום !

  • 18.

    ובסוף היום,,,כולנו נעלה על מדים, ונהרג במלחמה הבאה שהם לא יצליחו למנוע (ל''ת)

    ישראלה יתומה מהנהגה לשלום !, 08/08/09 10:37

    • גם אם זהבה גלאון תהיה 10 שנים ראש ממשלה-הפלסטינים לא רוצים להגיע להסכם (ל''ת)

      קשה להפנים את האמת אבל בכל זאת !!!, 08/08/09 12:24

  • 17.

    קדימה המרכז השפוי מאיימת על הימין ועל השמאל ! ביבי וברק - נחושים לרסקה (ל''ת)

    עריקתו של ברק לימין, יצרה את ממשלת הפלצות הנוכחית, 08/08/09 10:30

    • קדימה זה לא מרכז, זה שמאל קיצוני יותר ממפלגת העבודה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 08/08/09 11:49

  • 16.

    בן כספית: יש לי אליך שאלה.

    012345 , 08/08/09 10:29

    אין עוררין שיש לך יכולת כתיבה מעולה. גם הפרשנות שלך לעיתים קולעת.הדבר שפוגע באמינותך,ולא מעמיד אותך בשורה אחת עם פרשנים,כמו אברמוביץ ונחום ברנע,הוא היכולת להתנתק מדעותך ולראות את הדברים כהוויתם. והנה השאלה:מדוע אתה לא חושב שהחוקה החדשה של העבודה, שאותה הוביל ברק,היא מחוייבת המציאות? במציאות שהייתה,בגלל החוקה, התחלפו יושבי ראש לעיתים תכופות מדי. היו"ר לא יכל לתפקד. ראה: מצנע,פרץ, ברק ואחרים. החוקה של קדימה ושל הליכוד הרבה יותר "קשוחה" ומאפשרת ךיו"ר לתפקד מבלי שיצטרך להביט לאחור

    • ל 10.29 לא לחינם נאמר ''הדג מסריח מבראש'',אין כבן כספית צלול ואמין. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 08/08/09 10:47

      • והנה מה שאתה וכספית בצביעותכם מתעלמים ממנו:

        האנדרטייקר, 08/08/09 12:20

        1.לבני כינסה מסיבת עיתונאים וקראה לראש הממשלה אולמרט להתפטר משסירב נשארה בממשלתו! אין תקדים לדבר כזה בשום מדינה דמוקרטית בעולם.התנהלות שערורייתית.(תארו לכם שהילרי קלינטון הייתה עושה דבר דומה לאובמה נראה לכם שהיא הייתה נשארת מזכירת המדינה?)
        2.לבני דיברה על היותה פמיניסטית ואימצה את חיים רמון ומינתה אותו לראש מועצת קדימה(הורשע בהטרדה מינית)
        3.לבני מדברת על שלטון החוק:צחי הנגבי מנהל משפט,בראון הצבעות כפולות,רמון הורשע לבני שותקת ! נוח לה להעביר ביקורת על אחרים אבל היא שותקת !
        4.לבני יודעת שהפלסטינאים לא רוצים הסכם!היא ישבה איתם שנה שלמה וראתה אותם דוחים את הצעות אבו מאזן שאולמרט הציג !!היא תוקפת את ביבי למרות שהיא יודעת שהיא כראש ממשלה לא תציע יותר מאולמרט והיא יודעת שהפלסטינים ישיבו בשלילה ! היא לא אומרת לעם את האמת !!!

        • ל 12.20 הואיל וברצוני להשאר מנומס,אינך רציני בתגובתך. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 08/08/09 12:52

          • מצטער , אבל גם אני מזמן קלטתי שלבני היא ריקה מתוכן וממעשה.

            מיתמית , 08/08/09 13:18

            ללא ספק שברק ראוי ממנה

            • ל 13.18 קליטתך מוגבלת,החלף את האנטנה שלך. (ל''ת)

              נתן.ש מעלות., 08/08/09 15:49

            • אדון טמטומית כואב להיות מטומטם נכון? הוואקום בין האזניים ממש מכאיב. (ל''ת)

              קרח9 , 09/08/09 01:15

  • 15.

    מהיסטוריה למדנו את הסכנה בחייל שרוצה להיות דיקטטור. (ל''ת)

    Vox Ami , 08/08/09 10:27

  • 14.

    חלומו של אהוד ברק???יכול להתגשם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    bahary5 , 08/08/09 10:25

    גם ביבי היה סוס מת עד לבחירות האחרונות..והנה הוא ראש ממשלה ..אז למה ברק לא יכול???
    הם מאוד דומים..למשל באידיאלים..לשניהם .אין..
    האופי ??גם כן שניהם לא רואים ממטר את הזולת.(לפני הראי הם מבסוטים מעצמם)
    שניהם תאווי שלטון בכל מחיר..שניהם בני אלמוות.
    שניהם עשויים מגומי..תמיד מתכופפים
    כשצריך לשרוד..

  • 13.

    ברק הבין שכביטחוניסט שחצן, הוא ימצא בימין יותר אוהדים - ולשם הוא חותר (ל''ת)

    בדרך הוא חיסל את השמאל ואת השלום,,, אז מה,,,, 08/08/09 10:22

    • הצביעות היא מחלה קשה... ברק לא חיסל את השמאל , השמאל חיסל את עצמו

      מיתמית , 08/08/09 13:01

      ברק רק הראה אתכם בקלונכם וחשף את כוונות האוייב הפלשתני והערבי, ואילו אתם כל כך שונאים אותו בשל כך.

      יבורך אהוד ברק ולו רק על שחשף את ערוותכם הצבועה.

      • זה נכון שהצביעות היא מחלה קשה

        רופא מומחה, 08/08/09 18:14

        והפלא הגדול ,איך מיתמית שורד את זה.

        • מילא אם הייתם עונים לעניין, אבל הגידופים שלכם רק תומכים בטענותי.

          מיתמית , 08/08/09 22:57

          מתאים לי הגידופים הסתמיים שלכם...

  • 12.

    כספיתון,מה עם איזה משהו קטן על אולמרט שמנסה להתחמק מעונש ומהתל בביהמ"ש

    (איציק) , 08/08/09 10:18

    גם אתה וגם ציפורה מתעלמים מפרשיות השחיתות של הסמרטוטמרט...כאילו הוא לא שייך לקדימה:)

    היום אתה אומר שברק לא יכול לחזור להיות ראש ממשלה אבל בבוא העת אתה תגיד שאולמרט כן יכול לחזור לראשות הממשלה..."המשחק הכפול" והצביעות שלך כבר ידועים לנו,ועכשיו,רק צריך להמתין,לאולמרט שיכנס וייצא מהכלא,ולראות אותך ממליץ בהתלהבות על אולמרט לראשות הממשלה...

  • 11.

    בן- התגעגעתי מאוד אליך ולכתיבתך חששתי שעזבת את מעריב (ל''ת)

    uzansh , 08/08/09 10:12

    • האויר היה הרבה יותר נקי כשכספית לא היה כאן! חבל שחזר ! (ל''ת)

      דקל ב , 08/08/09 13:04

    • והרבה יותר אחרים קיוו שכספית פרש ונכנס לשותפות עם אלילו אולמרט

      מיתמית , 08/08/09 13:05

      התאכזבנו מרות כשראינו שכתב החצר של "קדימה" חזר.

    • העורך החליט לסתום לו מעט את הפה אחרי שליכלך בשיטתיות על ביבי

      panacea , 08/08/09 17:38

      מקווה שכספית למד לקח.

  • 10.

    כשתזהה בישראל מנהיג שמסוגל לפנות את הגדה -ובפלסטין מי שיוותר על השיבה (ל''ת)

    חבורת המניפולטורים הקטנים הנ''ל - לא תועיל,,,, 08/08/09 10:11

    • אנחנו כבר הוכחנו(בהתנתקות)שאנחנו מסוגלים לעשות "צעדים כואבים"למען שלום

      (איציק) , 08/08/09 10:24

      אבל אין לנו סיכוי לעשות "שלום" עם מי שמצהירים שלא יכירו במדינה יהודית ובכך הם בעצם מצהירים שהם מאמינים אך ורק ב"מזרח תיכון חדש" אבל בלעדינו.

      • דפ"ר-איציק, מציע לך להיצמד לטקסטים פשוטים המוח השברירי שלך עומד בזה (ל''ת)

        קרח9 , 08/08/09 15:15

    • נגמר עידן התמימות עם הפלשתינים. לא מאמינים ברצונם בשלום

      מיתמית , 08/08/09 13:16

      ואני אומר זאת כחבר מפלגת העבודה.

      אנחנו נסיים לבנות את גדר ההפרדה, ניפרד מהפלשתינים בגדה בעזרת חומות, מינהרות וגשרים ונשמור על בטחוננו, כך שיהיה להם חופש תנועה ולנו ביטחון מירבי והשארת מרבית תושביה היהודים של יו"ש על אדמתם.

  • 9.

    ברק עד היום השיג כל מה שרצה !! - כנסו

    012345 , 08/08/09 10:04

    אני חבר מפלגת העבודה כבר הרבה שנים. אני מכיר אישית את אהוד ברק. אהוד הפרטי שונה לחלוטין ממה שמצטייר בציבור. הוא חכם, מבריק ובעל יכות אינטלקטואלית מזהירה. שלא בטובתו,מפלגת העבודה היא מפלגה שלא נותנת לראשיה לעבוד. יש בה מוסדות, שלא קיימים בשום מפלגה, שאבד עליהם הקלח. ההתנגדות של המורדים וגם של בוז'י ואחרים לשינוי החוקה נובעת ממניעים פוליטים צרים. בחדרי חדרים גם הם מודים בזה. איפה תשמע מזכ"ל מפלגה (כבל) שמשמיץ את היו"ר בקולו ברדיו ובטלביזיה. אהוד ברק יכול להיות בעתיד, לאחר שהשתפשף בפוליטיקה, ראש ממשלה טוב לישראל.יש לו חזון מדיני ובטחוני ריאלי, חזון כלכלי ויכולת לשמור על האינטרסים של המדינה ולקדם אותם. אנו במפלגה מאמינים בו ותומכים בו.

    • מסכים עם כל מילה שלך.

      מיתמית , 08/08/09 13:09

      אבל ראוי לברק ולמפלגת העבודה להתייחס יותר לבעיה של הפרדת הדת מהמדינה, כי היא יכולה להיות סוגייה מרכזית מאוד בקדנציה הנוכחית, ועליה יתכן ויהיה ראוי לפרק את הממשלה וללכת לבחירות בעתיד הלא רחוק.

      • נמצאו השערות האבודות מישבנו של אהוד ברק

        רונית רפאל, 08/08/09 18:05

        מיתמית פתח בבקשה את הפה

    • כמה ברק שילם לך כדי לכתוב את הקשקושים האלה? (ל''ת)

      מני, 08/08/09 18:48

  • 8.

    כספיתון,חזרת?,,כרגיל לכתב החצר של קדימה בסוף דחפת את ציפורה לכתבה

    (איציק) , 08/08/09 10:03

    אתה מתאר אותה כאילו אם ייתנו לה לחזור למו"מ היא מביאה הסכם בשנייה אהה?.,,מה?שלוש שנים לא הספיקו?תפנים,היא כישלון מהדהד ואפילו נייר טואלט חתום היא לא מסוגלת להביא כי הערבים מסתלבטים עליה,הם לא "מחזיקים" מנשים(בלשון המעטה),והם בכלל לא רוצים "שלום" שמבוסס על המשך קיומנו.

    אבו-מאזן כבר דחה את הצעתו המפתה(100%)של אולמרט שכחת?

    אולמרט,ציפורה וגם הכספיתון כבר לא רלוונטים והציבור כבר לא סופר אותם.

    כספית,תחזור עוד שבועיים,היה נהדר כאן ב-NRG גם ללא היחצנות שלך לציפורה.

    • הוא לא מציין שליבני מוכנה למעשה לוותר על הכל, כולל ירושליים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 08/08/09 10:34

      • לבני יודעת למה הפלסטינאים דחו הצעת אולמרט-כי הם לא רוצים הסכם ! (ל''ת)

        גרוע מזה!!! לבני מאינטרסים פוליטיים לא אומרת אמת !, 08/08/09 12:23

  • 7.

    היית מת להיות רה''מ (ל''ת)

    גלי, 08/08/09 09:45

  • 6.

    יש להיזהר מחייל { אפילו "גנרל" } ששואף להיות דיקטטור. (ל''ת)

    Vox Ami , 08/08/09 09:36

  • 5.

    הכנסת איננה בית תמחוי לגנרלים לשעבר עכשיו גמלאים. (ל''ת)

    Vox Ami , 08/08/09 09:31

    • איך אתה אוהב את המילה גנרל חח (ל''ת)

      ברוק לסנר, 08/08/09 15:09

  • 4.

    באמת שהוא חי בסרט., (ל''ת)

    tami.me , 08/08/09 09:31

  • 3.

    פוליטיקה איננה שעשוע לגנרלים לשעבר עכשיו גמלאים משתעממים. (ל''ת)

    Vox Ami , 08/08/09 09:30

  • 2.

    אז ככה

    ליזה , 08/08/09 09:15

    הייתי ממליצה לברק שבאמת חי בסרט...שבמקום לשרוץ אצל יועצים כאלה וכאלה לשינוי תדמיתו כלוזר.(להראות החלטי\\להניפ ידים\\לדבר בקול חד..)..לנסות שיטה אחרת..אולי לעשות דברים והדגש הוא על ל ע ש ו ת
    לעם נמאס מלוזרים שחושבים שנפנופ בידים.או הרמת קול.יכולים להושיע
    העם רוצה מעשים
    מ ע ש י ם
    אולי תנסה לדחופ בענין שליט..זה יכול להוסיף לך נקודה אצלי למשל
    כל עוד לוזרים מסוגך.הם העומדים מול ביבי.לא יקום לנו "ראש ממשלה" אחר...ביבי הוא כשלון גרוע..ואופציה אומללה לעם שבוחל בפוליטיקאים
    אבל לעומתך ברק.הוא עדין "זה מה שיש עכשיו..
    אני מקווה שהעם למד לקח.ובפעם הבאה יתן את ראשות הממשלה למי שעדין יש בה תקווה

    • החלולה לא תהיה ראש ממשלה,התקווה-ממנה והלאה,ואנאפוליס כבר לא על הפרק

      (איציק) , 08/08/09 09:55

      אנאפוליס כבר עמוק בתוך פח הזבל ואין עוד בכוחם של ציפורה והכספיתון להעלות את עיקרי הוועידה הכושלת הזאת לדיון.

      • אני מחפש אותך במודעות האבל כל יום אולי עוד יקרה נס ותתאבד כבר :-) (ל''ת)

        קרח9 , 08/08/09 15:16

        • ובמה זה יעזור לך בחיים? (ל''ת)

          רונית, 08/08/09 21:09

    • את עובדת עלינו?

      panacea , 08/08/09 17:40

      "העם רוצה מעשים" ואת אומרת שלכן צריך את לבני...נא צייני מעט ממעשיה של לבני, סתם להאיר את עיננו (טוב,יום-הכיפור המדיני לאחר הצלחת צהל בעזה,לא נחשב).

  • 1.

    כתבה מושלמת משקפת את המציאות ללא כחל וסרק,תודתי לבן כספית. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 08/08/09 08:51

    • והתמונה - אין מנהיגים שינהיגו את האזור לשלום,,, (ל''ת)

      רק חבורת מניפולטורים קטנים., 08/08/09 10:13

    • ''משקף את המציאות''אתרוגן של קדימה במניפולציה על המציאות! המטרה-

      קונדסון, 08/08/09 12:21

      להציג את ביבי וברק באור שלילי ולעולם לא לאמר שום דבר שלילי על ציפי לבני וקדימה.זאת עיתונאות מטעם !!!

      • כולנו מחכים לכמה מכות חום במעריב

        מיתמית , 08/08/09 13:21

        אולי בן כספית יתאדה מהעיתון..

        • נמצאו כל השערות האבודות מישבנו של ברק

          רונית רפאל, 08/08/09 18:00

          מיתמית, פתח עוד פעם את הפה.

      • אתה מטומטם! (ל''ת)

        קרח9 , 08/08/09 15:16

    • כתבה מעולה

      רינת, 08/08/09 13:34

      כתבה רהוטה, משקפת, מיידעת, מאירה.

      תודה בן כספית, כמו תמיד, אוהבת לקרוא אותך.

      רינת

      • כתבה מאירה. בן כספית שונא את ברק ומקדם את ליבני. (ל''ת)

        יעקב, 08/08/09 15:21

        • ל 15.21 לצערי הגדול השנאה מושרשת בדמכם, (ל''ת)

          נתן.ש מעלות., 08/08/09 22:16