• 64.

    ושוב תודה לאולמרט ואובמה, שלא נתנו לנו לגמור את העבודה

    ירון, 03/11/09 14:03

    בידיוק כמו מלחמות לבנון

  • 63.

    זה ממש חדשות.. (ל''ת)

    יהודית, 03/11/09 13:31

  • 62.

    didnt somebody say there will be peace? (ל''ת)

    jo, 03/11/09 12:50

  • 61.

    חמסנוקים תזהרו ביבי ולא ציפי בשילטון לדורות (ל''ת)

    יוסי ארביב, 11/09/09 03:40

  • 60.

    רק שינסו... (ל''ת)

    אלמוני1, 09/08/09 02:49

  • 59.

    רק הגלייה של כל תושבי עזה למצריים ו"השטחה" של עזה תביא לשקט! כי

    הגיע הזמן , 08/08/09 12:29

    אין פתרון אחר! כבר ניסינו...!

    • ועל השטחה של ישראל על ידי איראן לא חשבת 'איינשטיין'? (ל''ת)

      maia, 08/08/09 17:14

      • ה החלום הרטוב שלך! אה? שמאלן אנטישמי וניקלה שכמוך! מחבל עלוב!!! (ל''ת)

        הגיע הזמן , 08/08/09 18:24

        • לפי השם מדובר כנראה במחבלת-חברה של םחימה? כמה חמאסניקים עשית היום?.. (ל''ת)

          הגיע הזמן , 08/08/09 18:26

      • איראן אינה מסוגלת לשטח את ישראל

        'אופנהיימר', 09/08/09 10:19

        כי בעלות בריתה ימנעו זאת

  • 58.

    לכל ה'מתלהמים משני הכיוונים'. יש גבול לכל תעלול.....

    maia, 08/08/09 10:03

    ישראל לא תוכל לעולם לעמוד מול כל העולם הטרוריסטי הממומן בידי מדינות הנפט. הדרך הקצרה והנכונה ביותר היא סביב שולחן הדיונים. המלחמה היחידה שנוכל לשרוד היא עם הכיבוד יהיה קפה עם או בלי הל.... זה ההל היחידי שמדינת ישראל תוכל לשאת לאורך זמן. ומי שחושב שחייו שווים יותר מקליפת השום יבושם לו. ומי שכמוני רוצה לחיות צריך לעשות הכל, אבל את הכל בשיחות שלום. אין דרך אחרת שגם ישראל תשרוד בה וגם תביא את השקט וככל שמנהיגי כל הצדדים יבינו ויפנימו ו י ק ב ל ו זאת יותר מהם כך ייטב לכולם. אחרי הכל החיים הם כל הסיפור ולא הרוע, המלחמות, הרציחות והשיט לסוגיו.... שבת שלום.

    • מה את אומרת! איך לא חשבנו על זה קודם...לפעמים הטיפשות של השמאלנים יכול

      הגיע הזמן , 08/08/09 12:27

      יכולה לעורר בחילה!
      שלום! איזה רעיון! לכי תאצרי זאת לאחמדינגאד-שהקים ומממן את החמאס-או לתומך אחר באיזור0נסראללה...הוא בטוח יבין על מה את מדברת...
      עדיין לא הבנת שאת מתעסקת פה עם תנועה אסלאמית פאשיסטית0שחוץ מהשמדה טוטאלית של ישראל לא מוכנה להסתפק בשום דבר אחר!
      לכם השמאלנים האדיוטים נראה שאם נשב ונדבר אז הכל יהיה בסדר...עד כמה מטומטמים אתם יכולים להיות?!!!
      ובנתיים אתם מובילים את המדינה לאבדון עם החלשת המדינה כך!
      לכי שבי בבית המפונפן שלך טיפשה-ותשמרי את הדברים ההזויים למשפחה שלך שמאלנית טיפשה!!!

  • 57.

    החמושים שם הם רק ''משטרה'' (למטרות שלום) (ל''ת)

    שחר, 07/08/09 16:27

  • 56.

    חמאס הארגון הגס:שקיבל רקטוב המגיעות עד גוש דן (כנסו)

    רבינוביץ , 07/08/09 15:14

    הוא לא קבל אותם בתור צעצוע ליליו, והוא גם לא יחכה שיחלידו בארסלנים שלו, הוא בוודאי יפתיע אותנו בהפתעה שיכולה להיות מאד לא נעימה. והיום כש-HUMAN RIGHTS WATCH הואיל לגלות את שיטת הפלסטינאים לפגיעה באזרחים משני הצדדים, אנו חייבים בהזדמנות זו, בלי לחכות לצרות יותר גדולות,לתקוף אותם ולחסל להם רקטות אלה. ולפרסם בעולם את שיטתם להרג האזרחיהם במיוחד בכדי להאשים אותנו בעולם האנטישמי.אנו חייבים יותר תעמולה בעולם למרות זה שאנו לא נספיק להשיג אותם.

  • 55.

    עופרת יצוקה הוכיחה-שרק מכות משתיקים את מפלצות האסלאם הפאשיסטי! אם יתקפ

    הגיע הזמן , 07/08/09 14:57

    יתקפו שוב-נשלש את העוצמה וננסה שוב-אטולי הפעם זנ ישתיק אותם כמו שצריך! ואם זה לא יעזור-אז מחיקת עזה-וגירוש כולם למצריים!!!

  • 54.

    בפעם הבאה לא נפסיק באמצע. נלך עד הסוף. (ל''ת)

    מחכים לחמס בסיבוב, 07/08/09 14:46

    • אבל לבני לא קיבלה אישור מאמא קונדי ללכת עד הסוף.היא שומרת על הנדוניה ה

      panacea , 07/08/09 15:44

      על הנדוניה הטבעית עד לחתונה.
      בשביל זה צריך גבר בתור ראש-ממשלה: שיודע לז.. בהלי לשאול אף אחד,שהולך עד הסוף גם אם הורי הכלה לא כל כך מסכימים.
      סליחה על השוביניזם והגסות-זה רק לצורך המחשה.

  • 53.

    אם תיהיה ירי מצד חמאס והסלמה אז שתיהיה תגובה אם אפס הבלגה ולרבות הרס .

    הרגש הנכון , 07/08/09 10:40

    תשתיות חמאס ללא התחשבות ללחץ בינלאומי.

  • 52.

    סתם שאלה לכל גאוני הימין:

    השפוי האחרון , 07/08/09 10:10

    מישהו מיכם יודע באמת מדוע החאמאס משלח ומפציץ בטילים וקאסמים את ישראל,כבר תקופה כל כך ארוכה?
    שתי עצות:
    1.שימו עצמכם במקומם לדקה ואז נסו לענות.
    2.זה קל לשנוא עד חורמה ולסרב להאזין ליריב שאתה מזלזל בו ורואה בו חסר ערך,פחות ממך וחלש כביכול-ביננו זה יכול להיות מסוכן מאד..

    • הם יורים מסיבה אחת,

      אבי, 07/08/09 12:17

      הם שונאים אותנו יותר מאשר הם אוהבים את עצמם,שנית הם לעולם לא יכירו בישראל ורוצים בהשמדתו המוחלטת

    • כן! אני יודע! החמאס שמייצג את זרם האסלאם הפאשיסטי בעולם-ונתמך עיי אירא

      הגיע הזמן , 07/08/09 14:53

      איראן אך כולל גם את חיזבאללה-אחים מוסלמים-אל קעידה-ועוד שמות לאותו רעיון שהוא שליטה אסלאמית עולמית! כל זה מתחבר גם לרעיון הפלסטיני (גם של פת"ח וגם חמאס) שעדיין במצע של שניהם חקוקה המטרה של השמדת ישראל והיהודים והחלת השלטון הפלסטיני על פלסטין כולה לשיטתם! (כולל ישראל) הם מעולם לא הכירו בזכות היהודים למדינה פה(עוד ב-48) וגם היום אינם מכירים-ולא ויתרו על מטרתם לעשות כך עד היום!
      התרבות המפלצתית הזו (שלא הייתה כדוגמתה בתולדות המין האנושי) שמקדשת התאבדות ורצח נשים וילדים (נשים פלסטיניות מתגאות ששלחו את כל ילדיהם להתפוצץ באוטובוסים ושמחות על כך!) היא עוות מפלצתי ששוכן על סף דלתינו-הם לא מוכנים לוותר עד לפתרון הסופי לשיטתם-השמדה טוטאלית של ישראל!
      הצענו להם מדינה משלהם (בהסכמי אוסלו) אך הם דחו זאת! כמו ב-48 שנכשלו להשמיד אותנו וברחו כדי לחזור אחרי שינצחו-הם לא אימצו את הסכם השלום כדי לבנות את עצמם-אלא ממשיכים במאמצם להשמיד את ישראל! ירי הקסאמים על בתי אזרחים במטרה ברורה לרצוח נשים וילדים מעידים על כך!
      איך הם מרגישים בסגר? אני בטוח שטוב יחסית לכל מדינה נורמאלית אחרת שהייתה מוחקת את עזה ןמגלה את כולם למצריים! (פתרון שייושם לבסוף-מפני ששום דבר אחר לא עובד)
      ואתה שמאלן קטן ודמגוג שברור שיודע את כל מה שסיפרתי לך עכשיו-מנסה לשכנע את עצמך שהם עם שוחר שלום שרק היהודים ה"רעים" מטרידים ומתעללים בו-אתה עוזר למפלצות האסלאם הפאשיסטי במטרתם! הרי אם הם יבחרו בחיי שקט ושלוהה-נראה לך שנתקרב אליהם? הרי כל רצוננו שיהיו עוד מדינה שכנה כמו ירדן או סוריה-יחיו את חייהם ויעזבו אותנו בשקט-בלי שנצטרך לשמוע כלום על התרבות המעוותת והברברית שלהם!
      מה לעשות זאת המציאות-אני מבין שזה לא מתיישב עם הדמיונית שלך אבל זה מה יש!
      ועובדה-רק לאחר עופרת יצוקה שהחטפנו להם כהוגן הם השתתקו! מה אתה מסיק מזה? אה? מה לעשות אם שוב יזרקו קסאמים וינסו לפגע בנו שוב? מה אז צריך לעשות? ענה לי אתה! שיירי האנטגנציה שלך יוכלו אני מאמין להסיק את המסקנה המתבקשת...נראה אותך מחבל שמאלן אנטישמי חמוד...נסה

    • אתה באמת "שפוי":

      panacea , 07/08/09 15:35

      זה שאתה שואל שאלה מטומטמת,שענו עליה אלפי פעמים ומחכה לתשובה מ"גאוני הימין"=מציג אותך בצורה מטומטמת למדיי:
      1)החמאס יורה עלינו כי הוא רוצה בחיסול ישראל (אתה לא מאמין להצהרותיו המגובות במעשים?)
      2)שכחת שהקרבנו את גוש קטיף וגירשנו אנשים מביתם, מתוך תקווה שצעד זה ימתן במשהו את הפלסטינאים?
      3)מה זאת אומרת שימו עצמכם בצד של החמאס? אתה מתכוון שאילו אתה פלסטינאי הית מפוצץ אוטובוסים, יורה קסאמים על אוכלוסיה שלווה ללא הבחנה במשך שנים,לא מוכן לשום התפשרות?
      אז יש לך נפש של מחבל.(אתה כנראה ערבי).
      4)אנו בטח גם אשמים בכל הפוגרומים, הרדיפות ,רצח-העם וההתנכלויות לעמנו במשך ההסטוריה? אוטו-אנטישמי מטומטם שכמותך...

      • גמרתם לקלל?

        השפוי האחרון , 08/08/09 13:48

        למה כמה שיותר תקללו,כך יפגעו טיעוניכם ה"צודקים" נעבעך.
        עכשיו מה בקשתי מכם?
        לא לזלזל ביריב ובאינטליגנציה שלו וגם לשים עצמכם במקומו. והנה ערימה מנובזת כזו של השמצות מעורבת בתשובות מבית המדרש הדמגוגי של הימין ומערכת הכיבוש שחלחלה כבר גם לתוך המרכז השפוי.
        כאילו מה,הימין ההזוי שלנו לא רוצה בהשמדת הפלסטינים או לפחות בסילוקם מהשטח? הא ראיה,מה הוא נותן להם כאלטרנטיבה-מחוזות הסגר ומחנות כפיה?נשול והתעללות,עוני סבל עבדות,מחלות ורעב?
        אז מה רציתם שלא ישנאו אותכם,פרות בשן מפוטמות ושבעות המנגחות כל נחלה ומרימות גרונן/קרנן בעתק של "אני ואפסי עוד",אפילו עלועים כבר שפוט שלכם. על כל שוחר שלום,יוצאים בשופרות תעמולה פשיסטית וחצוצרותיה.הרי האחריות למצב המלחמתי הנורא ביננו לפלסטינים לא רובצת על כתפי השמאל.אלא על כתפי הימין המתנחבל והכובש.לא צריך ללכת רחוק.אפשר פשוט לשאול את בני דודינו מי אחראי לכך,הלא כן?
        אז כאשר אין תשובות,יש דמגוגיה וקללות.
        מזל פנקיאה,שאת פנקייק קיאתך לא רק אני טועם,יש כאן עוד עדים שחוזים בשיח ביננו והם ישפטו.
        בכל אופן-על עזה הוטל/מוטל/יוטל הסגר מוחץ ופושעני.סגר ומצור של ממש.בכל תחום ובכל שדה.ממש גטו,מחנה כלא,הסגור בחומות ושדות מוקשים.גטו ורשה-משחק ילדים לידו.ואתם צבועים אכזריים שכמותכם באים לומר,שהערבים שונאים אותנו ורוצים בהשמדתנו....וזו הסיבה לירי המתמשך של קסמי הגפרורים שלהם.זה אפילו לא מצחיק.אלא מה רציתם שירצו? לחבק את פנקיאה ולאמצו בחום אל ליבותם?לא יעזור לכם דבר: מתנחלים,"מתנתקים",,חלוצים","ציונים","פטריוטים" סטייל.מאחורי המסווה הרענן והאזרחי שלכם,מסתתרת פלצותו של הטורף ואכזריותו של שחצן שבע.יבוא יום והארץ פשוט תקיא אותכם מקרבה.
        אתם לא יהודים,לא ציונים ובטח שלא חלוצים.
        וזו גם התשובה הכולללת:
        בגללכם ורק בגללכם,המלחמה שורצת כאן,השנאה והסבל,הדם,השעבוד,הנצול והדמעות.
        יבוא יומכם.

        • אתה באמת מאמין לערית השקרים הדמגוגיים שהתזת כאן? אתה באמת מאמין שהם חי

          הגיע הזמן , 08/08/09 16:13

          חיים בגטו? הרי הם תמיד יכולים להתאחד עם אחיהם במצריים-או להכיר בישראל ולפתוח את המעברים-או להחזיר את גלעד שליט0כמחווה של רצון טוב!
          יש הרבה אופציות שלא חשבת עליהן...
          אבל הם לא מכירים בישראל-ומכריזים שוב ושוב-על מלחמתם בנו עד מוות!
          ואתה שמאלני שמתעלם מכל אלה ורק מאשים בהתקפות הרס עצמי אנטישמיות-את בני עמך! אתה בוגד עלוב תומך טרור ואנטי יהודי!
          אתה שקרן עלוב שמעוות את האמת ביודעין כדי לפגוע בבני עמך!
          שוב אתב צובע את מפלצות האסלאם הפאשיסטי האלה בצבעים ורודים!
          אין לי מה לומר לך מלבד שאתה מחבל אדיוט וטרוריסט! שתומך ברצח יהודים! ויבוא יום ונתחשבן עם זבלים כמוך! לא נשכח ולא נסלח את תמיכתכם בטרור! שמאלן גזור ואדיוט!!!

          • אנחנו תומכים בטרור? עד היכן יכולה הצביעות להגיע?

            השפוי האחרון , 08/08/09 23:38

            אנחנו אומרים שהטרור הערבי הינו תולדה של הטרור היהודי המתנחבל והערמומי.אנחנו אומרים ש"בזכות" מפלצות פשיסטו/דתיות כמוך נגזר על כולנו לחיות ע"פ החרב.אתה ודומיך מתהלכים כאן בתחושה שעלועים נתן לכם משהו.וגם אם לא נתן תמיד אפשר להמציא אחד כזה שיהיה השפוט שלכם.עינכם טחו כליל מראות את הסבל של אחינו הפלסטינים.לעולם לא תתנו לנו להושיט להם יד ולחיות איתם בשלום.לעולם תתיחסו אליהם בגזענות מתנשאת.ואח"כ,כאשר יזחלו מתוך החורים העלובים שלהם וינסו בכל זאת לבנות משהו למשפחתם המרודה תצרחו בקול שהם בונים בלי חוק או כביכול "שמים פס" על חוקי הכפיה שכריתם להם.
            מי צריך את כל ההתנחבלויות האלה.אפשר היה בכיף להסתדר עם הערבים אחרי כל המלחמות והסבל שעברנו כאן כולנו.על מי אתה בא לעבוד,שקרן בזוי ודמגוג שכמותך.הרי בטרינספורם המלא אתה מתהדר,ולמלחמת חורמה בהם ולסילוקם המוחלט אתה מיחל.שהרי הדם שישפך במלחמה אותה אתה מחרחר לא יהיה דמך.אך הדמים שנכנסו ועוד יכנסו לכיסך כתוצאה מסכסוך הזוועות המתמשך אמן,שרק ימשיך כך לנצח.
            יבוא יומכם.
            אינכם יהודים,אינכם ציונים ואינכם חלוצים.
            אתם כלי פשיסטו/לאומני ודתי פנאטי בידי האוליגרכיה הנזונה כערפד מדם הסכסוך המתמשך לנצח.
            מה שמצחיק שבצד השני יש בדיוק את אותם הטיפוסים כמוכם.גם מדובללי זקן עם טרוף בעיניים ואיזה עלועים מטעם הכלוא בספר מעופש.וגם דגלי לאומנות הזויה מקיר אל קיר.
            מצא מין את מינו.
            קישטה לה- מאראנדה!!!
            עובדי אלילים הזויים.

            • ה"מציאות המדומה" שבה הפלסטינים המסכנים נכמסים עיי היהודים הכובשים

              הגיע הזמן , 09/08/09 00:58

              היא שוב הזיה פרטית שלך-ואין לה שום קשר למציאות! אתה חייב להפנים את זה!
              כל הסכסוך פה מתחיל מתכנית החלוקה שאנו קיבלנו והם סרבו (עד היום) לקבל!
              "אחיך" הפלסטינים המסכנים לא מוכנים להקים מדינה משלהם בגבולות 67.! הם לא מוכנים לקבל מדינת ישראל יהודית לצידם! כשלון הסכמי אוסלו-וועדת הפת"ח האחרונה יעידו על כך! הם ממשיכים במאמציהם לבער אותנו מפה! הדרישה שלהם ל"זכות השיבה"שפרושה-קיצה של ישראל גם מעידים על כך! אני בעד הפרדה! שתי מדינות לשני עמים! מדינת ישראל ליהודים ומדינת פלסטין לפלסטינים! וזה אומר פינוי התנחלויות בודדות-וסיפוח גושי התישבות אלינו-תמורת שטחים שמיושבים בפלסטינים אליהם כמו תושבי מזרח ירושלים ואוםאלפאחם טייבה וכדומה! זה נקרא חילופי שטחים-והפרדה-מביאת שקט לשני העמים! מה דעתך הם יקבלו זאת? אני חושב שאתה יודע את התשובה כבר לבד...תתעור חולמני חלמאי שכמוך!!!!

    • כמה שזה פשוט

      פשיטא, 09/04/10 00:06

      חמאס עושה מה שאירן וסוריה מדרבנות אותו לעשות. אם לא הן היה נכנס גורם אחר שחושב להנות מהתססה. הילודה הפלסטינית בצרוף עם האופי החברתי הערבי יוצרים פצצת זמן שלוחצת על הכלכלה ולא מאפשרת רמת חיים נורמלית.
      שלום של ויתורים אמיתיים עם ישראל ייצור דרישות לשינויים שהמנהיגות לא מוכנה לאפשר.
      מה ששמאלנים עושים הוא להיטפל לסממנים חיצוניים ולהתעלם מהמטרה המרכזית של ממשלי פלסטינים לסוגיהם. אפשר להניח כמעט בודאות שגם תוכנית של אובמה לא תהיה טובה דיה עבורם.

  • 51.

    אני גזען!נגד נחשים ארסיים ומחבלים מתאבדים!ואני גאה בכך!זו הישרדות! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 07/08/09 02:48

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 07/08/09 03:37

      ואתה גם שקרן !!!
      -אין עוד מלבדו

  • 50.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 06/08/09 23:44

    למי שעדיין לא הבין ולא קלט אני טורח וכותב בפעם השנייה :
    הגגות של הבתים הגבוהים בעזה ובתל-אביב יהיו כשבעים מטר מתחת לפני מפלס הים.
    הקרחונים ממשיכים להפשיר ולא מחכים לאף אחד.
    כן...נכון... ומוכח מדעית לאורך הדורות זה רק שאלה של זמן ועונה לשאלה ''מתי?'' ולא לשאלה ''אולי?''.
    אז בהתחשב בעובדה אלוקית זו יש לאפשר לעזתים ולתל-אביבים לגור בספינות בים התיכון ושם יוכלו כמובן... להמשיך
    ולירות אחד על השני...ולבזבז לי את הזמן שנותר להערכות -חיוך.
    -אין עוד מלבדו.

    • ומה עם בתי הקברות? אולי שיאכלו הכרישים? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 07/08/09 00:36

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 07/08/09 04:58

        ניתן לקבור במדבריות הגבוהים מפני הים.
        -אין עוד מלבדו.

      • אסור לתת לכרישים!!! (ל''ת)

        הם יידבקו בשפעת החזירים, 07/08/09 16:47

    • כן, וכשיתחיל לעלות רמת המים כל העכברים שהיום נמצאים

      Avi Ecuador, 07/08/09 00:42

      בביוב יעלו למעלה, אומרים שעל כל אדם קיימים 50000 חולדות...
      כן, וכשמגיעים למצב זה המוות כבר מבקר חופשי.

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 07/08/09 04:41

        לאבי אקוודור נכון כשיתחילו המים לעלות יימלטו החולדות והחיות הטורפות והנזונות מהם אל מקומות גבוהים חלקם יטבע במים.
        התהליך בשטפונות יהיה הדרגתי ככה שיהיה בכוח האדם לשלוט בעולם החי.
        בנושאת המטוסים יש חשמל יש אסמי תבואה
        יש מים מגשם ומהתפלה.
        את הצאן והכבשים תזון מאצות אותן תגדל בכלובים בים.
        ופטריות למאכלך אותן תגדל בבטן האונייה.
        את לוחות האונייה החיצוניים תצפה באלומיניום
        ובחומרים עמידים למים ואתה יכול לשרוד כאשר אתה גר בים ומגדל מאכלך ביבשה הגבוהה ובים.
        ישנן יבשות גבוהות שתשרודנה אך בגדול תראה הרבה איים.
        -אין עוד מלבדו.

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 07/08/09 11:18

        לאבי אקוודור גם התוכנית של האוניות אינה מושלמת ןצריך למצוא את האיזון בין כמות האוניות המאוכלסות לחיים על פני האדמה הגבוהה.
        הסבר: כידוע כל אוניה תופסת נפח ודוחקת מים
        כאשר אתה עובד במספרים גדולים של אוניות אתה
        צריך לקחת את נתון הנפח שדוחק מים בהשוואה
        לכמות האנשים שאתה מצליח לאכלס וכמות השטח אותו אתה מפנה ביבשת.
        כאשר האוכלוסיות בעולם גדלות למספרים אלו יש חשיבות.
        צריך גם לחשוב כיצד לשנע קרקע חקלאית מהמקומות הנמוכים לגבוהים כי אתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד קרקע חקלאית הנתנת לניצול.
        נכון הדבר שכדי להאכיל את בני האדם וגם את הבהמות עליך לפתח גם חקלאות ימית אך אין הדבר מפחית מהצורך לשמור על קרקע טובה לעיבוד שלא תבלע בגלים.
        הדבר אינו פשוט אך אפשרי ע''י שינוע קרקע חקלאית למקומות גבוהים.
        כמעט אמרתי קנדה. גם באקוודור עליך להעביר קרקע חקלאית מהקוסטה לרמה שבין הקורדלריות.
        מקורות המים המתוקים יומלחו.אבל יהיו גשמים
        מרובים אפילו הייתי אומר שטפונות ככה שאת
        אסמי התבואה הייתי שם באוניות בים עד להתיצבות מזג האוויר.
        באקוודור יש בעיה של מפגש יבשות באיי גלפגוס
        והר געש אחד פעיל במדינה אינני יכול לנבא כיצד יתנהגו עם שינויי לחצים שיגרמו כתוצאה מהפשרת הקרחונים ותזוזת הלוחות הטקטוניים.
        לפחות באיי הוואי להערכתי יווצרו איים חדשים כתוצאה מפריצת מגמה.
        וזה על קצה המזלג.
        -אין עוד מלבדו.

      • הבעיה היא גם הביוב

        מוטי קליפורניה, 07/08/09 11:46

        הבעיה היא גם הביוב כי אם זה יזרום לים התיכון אז הלך על הים.
        פתרונות צריכים להיות הדרגתיים בהם בצורה מושכלת מפנים את אזור החוף ומתיישבים במקומות הגבוהים שסומנו כבטוחים.
        פנקס צ'קים פתוח למדינות ליישם זאת ושמיטת חובות הדדית במסגרת האומות המאוחדות.
        המשימה היא כמעט בגדר בלתי אפשרית מבחינת גודלה אך אפשרית אם יהיה רצון טוב מכולם
        לפרק את פצצת הזמן הזו בהדרגה.
        הכרה בבעיה שווה ל90 אחוזים מפתרונה לעומתה
        התעלמות תביא אותך לא מוכן להתמודדות בלתי אפשרית.
        -אין עוד מלבדו.

    • לך ישרוט דמיקולו...מצדי שוט ברפסודה לקליפורניה בכדור הארץ...אהבל... (ל''ת)

      הגיע הזמן , 07/08/09 02:48

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 07/08/09 02:56

        דמיקולו ושרוט תקרא לעצמך אדיוט הגיע הזמן
        שמישהו יסתום לך את הפה- העובדות מראות כי
        מליון קמ''ר מרובע של קרח הפשיר בקוטב הצפוני
        ועדיין לא נגענו באנטרטיקה.
        אם תקח את גודל יבשת אנטרטיקה בקמ''ר עומק הקרח שם כ-3 קילומטר ועכשיו תקח יה אדיוט את שטח האוקינוסים ותתחיל לפרוס את שכבות הקרח על גביהם מתוך ידיעה ברורה שמים נוזלים יכבשו שטחי אדמה הנמוכים מגובהם כאמור בחוק כלים שלובים תווכח שמדובר בעובדה.
        ואם תוסיף לזה את הידיעה כי מפלס הים עולה במשך כל הדורות אפילו ללא אפקט החממה אז תבין שאתה טובע!!! אבל הקש שבראשך אדיוט ובור יציף אותך ככה שלך אין מה לדאוג.-חיוך
        -אין עוד מלבדו.

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 07/08/09 03:51

        ל''הגיע הזמן'' לך אין מה לדאוג כי הקש שבראשך יציף אותך על פני המים.-חיוך.
        -אין עוד מלבדו.

        • חחח, מוטי ידידי, אני אוהב את התגובת שלך... ראש של קש צף

          Avi Ecuador, 07/08/09 16:50

          חחח

      • ל ''הגיע הזמן'' לא ברפסודה אלא בנושאת מטוסים גרעינית

        מוטי קליפורניה, 07/08/09 04:03

        ל ''הגיע הזמן'' לא ברפסודה אלא בנושאת מטוסים גרעינית המוסבת למגורים אז יש חשמל יש אוכל יש גם מים לשתייה יש מזגנים ולא חסר דבר.
        ואצלך ראש קש?!
        -אין עוד מלבדו.

        • ך פתח שולחן על אל גור-באחוזה שלו שמזהמת כמו איזה תחנת פחם...ימבוהל

          הגיע הזמן , 07/08/09 14:38

          ואם הסוף הוא כל כך בלתי נמנע-אז למה אתה נלחץ עכשיו? שמור את הפאניקה-לזמן שזה יקרה=למה לבזבז סתם אנרגיה?...כמנו שאני מכיר את המין האנושי-כבר ימציאו משהו לפתור את זה-אז תפסיק לחפור-ותתרכז בתולעי האסלאם הפאשיסטי-שמתכננים לשחוט אותך הרבה לפני כן! ילד שמנת מפונק ומבוהל שכמוך! תתאפס על עצמך רכיכה!!!

          • אתה מכיר את הסיפור על 7 הפרות השמנות ו 7 הפרות הרזות

            Avi Ecuador, 07/08/09 16:04

            הפרות הרזות שאכלו את השמנות?
            יוסף לפני אלפי שנים ייעץ לפרעה להתכונן מראש ולהכין אסמי תבואה לימי מחסור.
            אתה חושב שזה לא רלוונטי היום?
            יאללה, תתכונן לגהנום...

    • עוד מטומטם שמאמין לתחזיות המופרכות על ההתחממות הגלובלית

      Inventor , 07/08/09 16:40

      באמריקה שמובילה את המהלכים האלה, רבים כבר התפכחו ורק החסידים השוטים של אל גור עדיין מאיימים בקטסטרופות. רחמים עלייך, לך תיקח עוד כדור

  • 49.

    התחמשות חמאס

    סמדר תורג'מן , 06/08/09 23:15

    הרי מי חשב לרגע שהם ישתנו?

    • אנחנו מקווים שהם עוד ישתפרו

      סחלב פראי , 06/08/09 23:30

      כאן בדרום אנחנו מבסוטים מהחמאס,
      הפגיזו אותנו במשך שנים ולאף אחד במרכז זה לא הזיז,
      הגיע הזמן שגם במרכז יהנו מאורח החיים בדרום,
      הרי כולנו עם אחד ....
      וליבנו נחמץ שאחינו מהמרכז לא מוזמנים לחגיגה.

      • יש משהו בדברייך... (ל''ת)

        panacea , 07/08/09 15:36

  • 48.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 06/08/09 23:08

    • איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!+שמאל קיצוני! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 06/08/09 23:09

  • 47.

    לא נשכח ולא נסלח לשמאל האנטישמי על תמיכתו בטרור! עוד יסגר החשבון! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 06/08/09 23:01

  • 46.

    רק טילים על תל-אביב ילמד אותנו לקח! (ל''ת)

    שמאל = הרס עצמי, 06/08/09 22:48

    • אם השואה לא לימדה אותנו לקח, כלום כבר לא ילמד ....

      סחלב פראי , 06/08/09 22:57

      דווקא בשיא של הפיצוצים בתל אביב,
      הוחלט על חימוש מסיבי של "הפרטנרים" שלנו,
      קיבלו על פרס אוסקר או נובל או משהו כזה.

      אפילו יש בחורציק אחד שיושב בכלא
      משום שזעק "המלך עירום" רק שעשה את זה בתנאים
      שלא מקובלים מבחינת החוק.

      מצד שני, אולי זה יפתור את בעיית השוהים הבלתי חוקיים בתל אביב,
      כך שלא הכל שחור .... חחחחחחח

  • 45.

    למה אתם נותנים מקום באתר לגזענים נוסח ''תולעים נחותות'' (ל''ת)

    שאלה, 06/08/09 21:37

    • יאללה תרגיע, אפשר לחשוב שהוא רצח הומואים או משהו כזה.

      סחלב פראי , 06/08/09 22:59

      וחוץ מזה מפאת העילגות השורה במקומותינו,
      המסקנה שלך שמדובר בגיזענות היא יותר מהגיגי ליבך מאשר "השפה המשפטית" בה נקט הבחור.

      • ואפרופו הומואים

        סחלב פראי , 06/08/09 23:04

        מישהו שם לב איך ההסתה שלהם כלפי קבוצות
        אלטרנטיביות לסגנון חייהם דעכו באחת,
        כשהבינו שהמשטרה יותר חוקרת בכיוון שהמפגע
        שייך לקבוצה שלהם.

        למען הסר ספק, אין לי שום דבר נגד הומואים,
        יש לי רק בעיה שאנשים מנצלים כל דבר, כולל
        מקום המשכן של הזין שלהם, רק בשביל לשנוא אחרים, שבוחרים לשים את הזין שלהם במקומות אחרים.

    • מפני שהתרבות המפלצתית והמעוותת של מפלצות החמאס שמקדשים רצח נשים וילדים

      הגיע הזמן , 06/08/09 23:05

      הם גרועים מתןלעים נחותות ובזויות! ואתבה שמאלני אנטיש/מי שכמוך-בעצם תמיכתך בהם! הנך בוגד עלוב ונחות גם כן! וכמו פחימה ווענונו חבריך הבוגדים=גם יומך יגיע זבל שמאלני ואנטישמי תומך טרור שכמוך!!!

      • למה הלבנטיניות הזו ?

        סחלב פראי , 06/08/09 23:16

        ההיסטוריה הוכיחה שאפשר לחסל עם
        גם לצלילי מוסיקה קלאסית,
        בנימוס וסדר מופתי,
        קצת תרבות לא הורגת ( לפחות לא מיד )

        • עדיין לא החלטתי אם אתה דפוק או אדיוט...עזור לי... (ל''ת)

          הגיע הזמן , 07/08/09 01:53

    • בטבע רק תולעים נחותות חופרות מנהרות כל היום (ל''ת)

      זאת המציאות,הם תולעים, 07/08/09 01:40

  • 44.

    הקם להורגך השקם להורגו

    אמנון, 06/08/09 21:32

    אולי כדאי שנכנס ונמנע מהם את היצור הזה?

  • 43.

    קדימה לתל אביב

    אלי, 06/08/09 21:19

    קצת הסטוריה. פעם לא היה שלום. בכל גוש קטיף בקושי שמרה פלוגת חילים. מעזה לא ירו אפילו יריה אחת. אבל זה היה לפני השלום. ואז פרס בילין ורבין החליטו שצריך לעשות שלום. עזה התמלאה באלפי מחבלים חמושים. ברחבות ישראל התפוצצו פירות השלום, באטבוסים במסעות וברחובות.
    לצורך חיזוק השלום, ביצע שרון בעזרת צבא הגירוש שלו, פשע כנגד העם היהודי והפך עשרת אלפי יהודים לפליטים. כשתוצאה מזה נהננו מפירות שלום משופרים, בדמות טילים על ערי הדרום. עכשיו הגיע הזמן שגם תושבי צפון תל אביב, אנשי השלום, האנשים ששמחו כשגרשו יהודים מבתיהם, יהנו מפירות השלום.
    דרך אגב, שמור אצלי בקבוק יין משובח, ביום שהטיל הראשון שיירה מעזה יפגע בצפון תל אביב, אני פותח את הבקבוק.

    • אני אסתפק בסוכריות שאני שומר מהבר-מצווה

      סחלב פראי , 06/08/09 23:23

      אני נטול אמצעים לבקבוקי יין משובחים,
      מה גם שאני לא משתגע על אלכוהול.

      מצד שני הכנתי קילו אורז, אותו אזרוק
      על החמאס שיצעד בדרכו לתל אביב,
      ומיד ארוץ להתחבא בקרב חבריי הבידואים.

      אני את הדם שלי סיימתי לתת עבור חלומות
      של נשיא ששבר את כל שיאי תוחלת החיים הממוצעת
      שבישראל היא נמוכה יותר מכיוון שיותר מדי ילדים בני 18 מסרו את נפשם בשביל שאיזו
      הוזה ומחבל יקבלו פרס נובל.

      • אתה מתכוון לסוכריות שאתה שומר לבר-מיצווה (ל''ת)

        mamamenny , 07/08/09 01:51

    • לאלי שונא ישראל -לך תלמד היסטוריה ואל תמציא שקרים

      מישהו ששרת שם, 07/08/09 11:24

      בגוש קטיף שתי אוגדות לא הצליחו להחזיק שקט, אפילו לא שבוע, יש לך מושג כמה חיילים מדובר?

      • מישהו ששירת שם-מה אתה נטפל לטפל? העיקרון עליו מדבר אלי נכון

        panacea , 07/08/09 15:41

        לפני ה"שלום" היה שקט יותר ובטוח יותר.פחות קורבנות ופחות איומים על האוכלוסיה.

  • 42.

    העימות הבא יכלול גם את רחובות, ראשל''צ ות''א

    ניר, 06/08/09 21:19

    העימות הבא יכלול גם את רחובות ראשל''צ ותל אביב הטילים שלהם יגיעו עד מרכז תל אביב... נתניהו הבט סביב בצפון חיזבאללה שמתחמש ויכול להגיע עד לעומק תל אביב ובצד השני חמאס שכבר בטוח מחזיקים בטילים שיגיעו עד צפון ראשל''צ והם עושים מאמצים להגיע לתל אביב!! זה לא יכול להמשך!

  • 41.

    "עופרת יצוקה" יהיה משחק ילדים לעומת המנה הבאה! תולעים נחותות!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 06/08/09 21:15

  • 40.

    חיזבאללה כבר מגיע לגוש דן

    דני שובבני, 06/08/09 21:12

    בקרוב מאוד גם החמאס ישים את ידו על טילים שמגיעים לגוש דן. כל העורף הישראלי יהיה חשוף למתקפת טילים ולא יהיה לאן לברוח.
    מחשבה מפחידה...

    • מחשבה מלבבת, אני אשמח אם יפלו טילים בגוש דן

      סחלב פראי , 06/08/09 22:39

      עם אחד, לב אחד.
      אם אנחנו לא מבינים את זה,
      מצידי שהחמאס יסביר לנו.

      • כן, ירוצו קטעים חופשי.

        מסכים, 07/08/09 02:22

        חוץ מזה בטח הצבא ירצה תקציב לכסות את כל הקרייה בכיפה מבטון. כי חס וחלילה שאיזה גנרלסימו יישרט.

  • 39.

    אני רוצה לראות מה היה קורה אם הטליבן

    ג, 06/08/09 20:27

    היה עושה ניסוי טילים לטווח משופר...

  • 38.

    הסכנה הקיומית שעה מתל אביב .לא מאיראן.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 06/08/09 19:44

    לישראל יש הסטוריה של התעלמות מסכנות שבאות בסופו של דבר לידי בטוי עם תוצאות הרסניות.
    ראשי הבטחון בישראל התמכרו ''לאיום האיראני''
    ומתעלמים מאיום בהרבה יותר מוחשי ההולך ומתחזק רק כשעה נסיעה מתונה משנקין ת'א.
    את הטילים האיראניים אם יהיו יהיה אפשר לעצור את הטילים מעזה לא.והם יגרמו להרס עצום.

    • קוראים לזה כך

      סחלב פראי , 06/08/09 19:52

      "קונספציה"
      "הנחת העבודה"
      אלו הצרות האמיתיות של מוכרי המדבקות.

      ביום פקודה האירנים יפרקו לנו את התחת,
      ושום חיל אוויר לא יעזור, הם יושבים על שטח גדול מדי.

      חיל האוויר עם כל גדולתו, לא הצליח למנוע משטח
      זניח כמו עזה את שיגור עמודי התמרורים המונעים בדשן....

  • 37.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 06/08/09 19:16

    הגגות של הבתים הגבוהים בעזה ובתל-אביב יהיו כשבעים מטר מתחת לפני מפלס הים.
    הקרחונים ממשיכים להפשיר ולא מחכים לאף אחד.
    כן...נכון... ומוכח מדעית לאורך הדורות זה רק שאלה של זמן ועונה לשאלה ''מתי?'' ולא לשאלה ''אולי?''.
    אז בהתחשב בעובדה אלוקית זו יש לאפשר לעזתים ולתל-אביבים לגור בספינות בים התיכון ושם יוכלו כמובן... להמשיך
    ולירות אחד על השני...ולבזבז לי את הזמן שנותר להערכות -חיוך.
    -אין עוד מלבדו.

  • 36.

    גטו וורשה זה כאן

    סחלב פראי , 06/08/09 19:11

    מדינת ישראל זו פיקציה,
    סוג של הרחבת מרד גטו וורשה,
    אז אגרנו קצת יותר נשק, ביג פאקינג דיל !

    עדיין המנטליות היא גטואית במהותה.

    רק שכאן הקאפוס חיים ממש טוב,
    שאר העם משתרך בתור האינסופי למרק,
    ומפנטז שאולי היום תדלה המצקת איזו קליפת
    תפוח אדמה עסיסית להשיב בה את נפשו.

    • שמע ,סחתיין! אתה פרובוקטור וחסר מעצורים מוסריים בכתיבה

      panacea , 07/08/09 15:50

      אבל אתה עושה את זה בסטייל-צריך להודות בזה.
      הפעם בחרת לך סגנון אנטליגנטי,מצועצע,מתוחכם.
      אבל-ההומור השחור שלך, השימוש במשפטים מעליבים,מעוררי אסוציאציות איומות,הנוקב מדי-לא מוסיף לך כבוד.

  • 35.

    לא מבין את הקטע של החמאס עם המסכות

    סחלב פראי , 06/08/09 19:04

    מה הם חושבים שהם פועלים תיאלנדים ?
    אי אפשר להבריח במנהרות קרם הגנה משמש ?
    לא מגרד להם עם זקנקני החיזבאללה שלהם ?
    הם לא מבינים שלא כל יום פורים ?
    איך השמאלניות מבתי הקפה בתל אביב ידעו מי חתיך או לא ?
    איך גברברי הבועה ידעו מי "כוסון רצח" ? :-)
    הם משמשים דוגמא לנשותיהם בנוגע לחשיבות כיסוי פנים ?
    הם לא מבינים שהם מקלים את החיים על יחידות המסתערבים ?
    הסרט הירוק זה תמיכה במוסאווי ?

  • 34.

    כמה שהם ישגרו יותר ככה עזה תהרס יותר עד סופה,לערבים אין שכל (ל''ת)

    ההרס לאויבינו הוא תמיד כפול 1000, 06/08/09 18:44

  • 33.

    למען תדע כל אם עיברייה

    סחלב פראי , 06/08/09 18:43

    שעל גב הילד החטוף שלה
    ימכרו מדבקות

  • 32.

    תענוג, מלחמה בפתח ...

    סחלב פראי , 06/08/09 18:38

    שמאיי רכוש כבר מחככים ידיים בהנאה,
    עורכי דין כבר מכחכחים בגרונותיהם,
    קבלני שיפוצים יעשו קומבינה,
    הקניונים יתמלאו בילדים עולצים,
    בייניש תשפוט והשוחט ישחט,
    וכולנו נמתין בכיף ל-א-ז-ע-ק-ה

  • 31.

    למה העורך לא מעז לפרסם ביקורת?

    ?, 06/08/09 18:36

    עיניים לראותEYES2C
    הפרסום הסנסיוני הראשון: למרות השקט היחסי - ''מעריב'' מגביר את המתח הנפשי
    זה עוזר למכור עיתונים, ואולי גם להעלות את הנתח, הגדול ממילא, של הצבא בתקציב המדינה... אבל חוץ מזה זה רק מזיק לכל - כי אימה לא עוזרת לנפש הציבור, ואפילו לא תביא לאהוד ברק עוד ''ניצחון''.

  • 30.

    לנתן מעלות "תליין הנשים" המשיח האחרון מחפש אותך (ל''ת)

    נחמיה , 06/08/09 18:35

    • ל 18.35 תהייה כפרת נתן וכל עם ישראל,אמן ואמן. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 06/08/09 19:04

  • 29.

    בעימות הבא חצי מעזה תוחרב ,ולא רק 1 חלקי 20 שלה...

    צח, 06/08/09 18:29

    עד שהם יבינו..
    לא יבינו? נלך אתם באותה שיטת שלבים שהם מקיימים...

  • 28.

    במחזה 'יוליוס קיסר' של שקספיר מובא דו שיח בין שני קושרים נגד

    משהבודק, 06/08/09 18:27

    יוליוס קיסר. ברוטוס וקסיוס. הללו חוששים פן יהפך לקיסר, ו אזי אומרים הם זה לזה 'את הנחש יש לחסל בעודו בתוך ביצתו'. או בשפת המקור kill him in his shell ןהמבין יבין

  • 27.

    האמת כולה..

    יעקוב, 06/08/09 18:23

    ואנחנו משחקים בקקי.אשכנזי אתה אחראי לבנית כוח.אל תתן מצידי חופה אחת.אמן חיליך עד זוב דם.הם צריכים להיות בכושר עליאי.אחרת האשכנזים מומחים לועדות אין ספור.יתלו אותך בחיים.

  • 26.

    פעם הם לא עשו את הניסויים לכיוון מזרח?

    ניסויים, 06/08/09 18:22

    רק אני שמתי לב שהם ביזבזו רקטות לניסוי לכיוון הים, פעם לא היינו שומעים על ניסויים לכיוון הים אלא בדר''כ פשוט זרקו עלינו

  • 25.

    במלחמה הבאה יש לשלוח חרדים עם ציציות ותפילין לתוך עזה

    נעמן השפוי פה , 06/08/09 18:18

    ונראה מי יגן עליהם שם.
    אם הם מנצחים את החמאס אני חוזר בתשובה
    אם לא אז להוציא את הדת מחוץ לחוק ומיד.

    • מי יצטרך אותך אים הם ינצחו ? (ל''ת)

      נחמיה , 06/08/09 18:29

    • אני מקווה שאתה לא ילד בן 11

      סחלב פראי , 06/08/09 18:30

      היו שם כבר נטורי-קרתא, והכל בסדר,
      ערבים לא שונאים חרדים,
      ערבים שונאים יהודים חילונים.
      לא צריך להוציא את הדת מהחוק,
      צריך להוציא אותה מרשימת התקציבים, זה הכל.

      • אני תל אביבי מלידה בן 40 סחלב (ל''ת)

        נחמיה , 06/08/09 18:33

        • אוקיי תודה

          סחלב פראי , 06/08/09 18:39

          הסיוט הכי גדול שלי
          הוא לטקבק עוללים :-)

    • שנאת חינם

      אילן, 06/08/09 18:34

      ואותך נשלח לאשפוז.

    • מסכים איתך על החרדים אבל למה אתה מדבר ככה על ציצית ותפילין??

      מלחמת קודש , 06/08/09 18:38

      אני יהודי מאמין, ועל רקע דתי פונדמנטליסטי קשרתי קשר להקמת מיליציא יהודית לצורך לוחמה עצמאית בחמאס ... זה היה בעיצומן של נפילות הרקטות על הדרום - מה קיבלתי בתמורה??

      מעצרים וחקירות של השב"כ!!!

      • קרטל זה קרטל

        סחלב פראי , 06/08/09 18:41

        רק לשב"כ מותר
        לא ראית שיטת השקשוקה ?

        • צודק - חבורת מוחשתי הון-שלטון, ואנחנו היהודים צריכים למות כפותים (ל''ת)

          מלחמת קודש , 06/08/09 19:22

        • איך אני מייחל ליום שיהודים יתמרדו והשב"כ יקבל טילי כתף לתוך בנייניו. (ל''ת)

          מלחמת קודש , 06/08/09 19:23

          • אל תבלבל בין הומור להסתה

            סחלב פראי , 06/08/09 19:46

            השבכ בינתיים היחידי שלכאורה עושה את עבודתו,
            או ככה לפחות מספרים לנו.

            באשר אלייך, מאוד קשה להתייחס לדברייך
            עקב תוכן וסגנון הדברים.

            גם לדעה קיצונית עדיין צריכה להיות מעטפת
            הגיונית כלשהי.

            • יש לך הלוקסוס להומור במצב שלנו הה??

              מלחמת קודש , 06/08/09 20:16

              איפה אתה חי על אקוספירה ארצית במאדים??

              השב"כ עושה עבודה איכותית אך לא ייעודית!

              מבחינה מקצועית אין ספק שהשב"כ הוא אחד מהטובים בשירותי הביטחון בעולם!

              אבל בגלל הריקבון והשחיתות שיש לנו בחברה ובהנהגה - הוא עושה את עבודתו באופן סימפטומטי ולא יסודי ... על עבודה "ייעודית" אין כלל מקום לדבר ...

              היינו שהמטרה שלשמה הוא שם היא שמנחה אותו למלא את משימותיו ויהי מה - כאשר לנגד עיניו תמיד העדיפות על הצלת חיי יהודי אחד אפילו אם מיליו ערבים צריכים לשלם בחייהם!

              • עכשיו יותר קל להסכים איתך

                סחלב פראי , 06/08/09 22:33

                וכן, העם היהודי נכשל בלהגן על עצמו.

      • עדיף לך להשקיע בפסיכיאר טוב הסיכוי להטבה במצבך יהיה גדול יותר (ל''ת)

        אייל, 07/08/09 01:33

  • 24.

    אפשר לחשוב טווח משופר, חמאס לא מסוגל לדבר. (ל''ת)

    ציוני , 06/08/09 18:16

    • החמס לא מסוגל אבל המומחים שהוא מייבא עושים לו את העבודה

      Inventor , 07/08/09 16:48

      הכסף שממשלת ישראל משלמת לחמס משמש אותו לשלם משכורות גבוהות למומחים שמגיעים מ: אירן, סוריה, לבנון, בריה"מ, צפון קוריאה, אפגניסטן... האם שכחתי מישהו מאוהבי ישראל?

      ועיקר שכחתי - תודה לממשלות ישראל על העזרה ההומניטרית למסכנים בעזה

  • 23.

    צהל תתכוננו לכסח אותם בשתי חזיתות. (ל''ת)

    אבי ש, 06/08/09 18:16

  • 22.

    לערבים יש יותר שכל מזרח-תיכוני מאיתנו

    סחלב פראי , 06/08/09 18:16

    החיים שלהם מבריקים בפשטותם,
    גבר מזיין אישה,
    אישה שותקת,
    אויב הורגים,
    דם שווה משהו רק אם הוא שלך,
    נקודה סוף פסוק.

    הם פשוט יותר מותאים גנטית למציאות המזרח תיכונית, איך אמר ברק :
    "אם הייתי יותר שחום, הייתי יכול לשהות יותר זמן בשמש" , מה ? לא ככה ?

    אני לא מבין, צריך להחדיר לכם את זה למוח עם KY ? Astro-glide ?
    maybe with old plain Vaseline ?

    יהודים זה עם של הומואים, וטוב שכך :-)
    ככה אנחנו יפים צודקים וחלקלקים.

  • 21.

    הם ינסו פעם אחר פעם..צריכים למצוא פיתרון ומהר.

    bahary5 , 06/08/09 18:15

    ם ינסו להכות שנית.צריכים להזהירם בכל דרך אפשרית,שאם הם יחדשו את האש על ישובי הדרום...אז העופרת שיחטפו,לא תהיה יצוקה...אלא עופרת רותחת.ובלי רחמים..הם לא מבנינים שפה אחרת!!!!

    • מגיע לך בטולה מגיע

      בן ליברמן, 06/08/09 18:24

      מה עם אכוכף ברזל אנטי רקטות.רק מילים ומליאדים נשפחים.דומה לחץ.10 שנים בואתו מצב.

  • 20.

    ואו אירגון הגיוני סוף סוף! כל הכבוד להם! (ל''ת)

    ליאור, 06/08/09 18:14

  • 19.

    מזל טוב לרפאל ושות'

    ארי, 06/08/09 18:13

    כעת תוכלו לדרוש עוד תקציבים.

  • 18.

    השקט היחסי הוא לא בזכות ''עופרת יצוקה'' אלא בזכות זה שביבי ראש ממשלה (ל''ת)

    השקט היחסי הוא לא בזכות ''עופרת יצוקה'' אלא בזכות, 06/08/09 18:09

  • 17.

    הם יודעים מי זה ביבי ממנהרות הכותל, ומבינים שלא כדאי לנסות אותו. (ל''ת)

    הם יודעים מי זה ביבי ממנהרות הכותל, ומבינים שלא כד, 06/08/09 18:09

  • 16.

    הצעה מידית לממשלה

    דוד, 06/08/09 18:06

    לישלוח לחמאס באמצעות כל הגרמים

    כל קאסם שישלח לישראל רחוב שלם בעז ימחק

    לציין את הכתובת של הרחוב רצוי שיהיו בתי המגורים

    של אנשי החמאס להכים כבר רשימות של הרחובות

    לפי סדר עדיפות שכבר יש ליקבוע

  • 15.

    לנתן מעלות תליין הנשים משיח מחפש אותך -איכה? (ל''ת)

    נחמיה , 06/08/09 18:03

    • ל 18.03 תהייה כפרתו של נתן וכלל עם ישראל,אמן. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 06/08/09 19:02

  • 14.

    יחידת מדידה חדשה:טווח משופר - כמה זה?? (ל''ת)

    AL, 06/08/09 17:54

  • 13.

    איך זה ששום סטי''ל או ''חנית'' לא נפגע?

    אם ב ו ח ב ו ט כותב סימן שדו''צ הודיע..., 06/08/09 17:54

    הרי בוחבוט הוא הכתב הצבאי הכי אמין ב''מעריב''. והוא כותב דרך כלל את מה שאומרים לו. הפעם המקור הוא כנראה דברי תא''ל יוסי ביידץ, שנאמרו שלשום לעתונים... בועדת חו''ב -- הקרויה ''ועדת ההדלפות לתקשורת''. אז בוחבוט הצליח למצוץ עוד מציצה והודיע מודיע -- ואינו מצטט... שחמאס הרג כמה דגים שמנים בים...

  • 12.

    להכריז מלחמת קודש ולשחוט נשים וילדים ערבים בשם ה' !!! (ל''ת)

    מלחמת קודש , 06/08/09 17:48

    • הסבו דאגה מליבכם.הכול בבקרה.!

      איזיק נהרון, 06/08/09 18:31

      אין צורך מ10.יש לברק בבטנן ריח של פול וביצה קשה .מיום שבת סובל עצירות.מיד בהשמע האות נפיחות עולות יזעזעו את עזה.וזהוא תוך שעה נכנעים כולם מי יחול לסבול את הריח הרע.

  • 11.

    עד הווילה שלי בצהלה ! ניראה אם יש להם אומץ . (ל''ת)

    שמאלן גיבור על כתומים ., 06/08/09 17:47

  • 10.

    טילים על ת''א,הרצליה,רמת השרון,ר''ג,הבועה תיתפוצץ (ל''ת)

    ושהשמאל מגיב הוא מגיב חזק,עכזרי ,ורשע ., 06/08/09 17:46

  • 9.

    אני אמנם נוטה שמאלה אבל NRG, תודו באמת

    בוני, 06/08/09 17:45

    השקט היחסי הוא לא בזכות ''עופרת יצוקה'' אלא בזכות זה שביבי ראש ממשלה. כיצד אתם מסבירים שבתקופה שאולמרט היה בשלטון לאחר סיום המלחמה - הם המשיכו לירות כאילו כלום ובחילופי השלטון פתאום הכל הופסק ? הם יודעים מי זה ביבי ממנהרות הכותל, ומבינים שלא כדאי לנסות אותו.

    • אובאמה, לא ביבי (ל''ת)

      דניאל ל , 06/08/09 18:18

      • אובמה זה מי שמוכן למכור את ישראל בשביל חיוך ממלך ערב הסעודית (ל''ת)

        Inventor , 07/08/09 16:51

  • 8.

    ביום שיפלו טילים בגוש דן זה יהיה הסוף של החמס . (ל''ת)

    השמאל הרשע יהפוך עורו ., 06/08/09 17:43

    • מגיע לך בטולה מגיע חמסניק

      בחבוט דוד, 06/08/09 18:26

      מה פתאום יש נשק סודי.ברק יפשיל מכנסיו לכיון הרצוי ובהשמע האות יתחיל בנפיחות עולות ויורדות.זה כולם בורחים פווי איזה ריח.

  • 7.

    הלוואי ויגיעו לת''א

    לשמאל הדפוק, 06/08/09 17:41

    רק ככה אולי יצליחו להגיע לתודעה של אלה שמאמינים בדו קיום...אינשאללה ובקרוב

  • 6.

    "למרות השקט היחסי"??? למרות??? בגלל!! (ל''ת)

    דניאל ל , 06/08/09 17:16

  • 5.

    תהליך השלום התקדם בעוד כמה קילומטרים.הוא יגיע,כי מרחק-זה פטיר. (ל''ת)

    LUBER, 06/08/09 17:16

  • 4.

    מצוין

    אילן, 06/08/09 17:14

    כמה שהטווח יותר ככה קל לנו יותר להוריד את הרקטה. טווח שיגור קצר כמעט בלתי אפשרי ליירט חוץ מתותח הלייזר שויתרו עליו מסיבות פולטיות.
    דבר שני גודל התגובה גודל עם הטווח.
    אם רקטה תגיע לתל אביב השמאל ידאג לתגובה הולמת הרי לא ייתכן שהפאבים יפגעו.

  • 3.

    פתאום קם קאסם ומחליט שהוא עם

    סחלב פראי , 06/08/09 17:14

    סליחה עיצומים - הפעם אין תוכן

  • 2.

    צריך לפרסם על כוונות החמאס,,למלחמת חורמה נוספת

    שימי, 06/08/09 17:09

    עכשיו כבר צריך לידע ,ובמהירות את הערבים,התמאס והעולם,מה יקרה אם החמאס תפר את שביתת הנשק,על ההתחמשות החדשה,והכוונה לפתוח במלחמת חורמה נוספת,שעליה אסור לישראל לחכות יותר מידי זמן,אלא להכות מיד ובחוזקה,

  • 1.

    החמס יודע שהשחיתות,החרדים והפושעים יחסלו מדינת היהודים (ל''ת)

    לפני שהערבים יחסלו אותה., 06/08/09 17:05

    • החמס יודע

      אייל, 06/08/09 17:50

      החמס באמת יודע ועוד איך יודע,כשאין לך דרך ולא תורה או מסגרת לזנב ולהכות בך,

    • הינה עוד מישתמט מתשלום מיסים כחוק (ל''ת)

      נחמיה , 06/08/09 18:04

      • ביברכה ;נחמיה המשיח האחרון (ל''ת)

        נחמיה , 06/08/09 18:05

      • ל 18.04 הינך מרעיל את כל האתר,מי יתן וכל איחוליך יבואו על ראשך אמן. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 06/08/09 19:35