• 85.

    שוטרים

    מוטי, 16/10/09 17:46

    אתם לא מפחדים להיכנס לאבטח במקום כזה אני במקוכם הייתי לובש מכנסי פלדה עם מנעול מאחורה גועל נפש תפסיקו כבר מה צריך שיהיה מדריך במועדון כזה ובדיוק מה הוא מדריך שם ועוד קוראים לו מתנדב אני חושב שמגיע לו אפילו תשלום כספי בדבר ההדרכה להיות משוגע דמיינו לכם איך זה הדרכה ברטוב מול כל התלמידים מעניין הא לכו תבנו לכם עיר רק של הקהילה המגיעלה ונראה עם תהיה לכם זכות קיום במקום כזה לי נראה שתוך יומים תהיו כמו גורל סדום ועמורה שהיא נהפכה גם בגלל משכב זכור די תבינו גוף האדם בנוי ותכונותיו בנוים למטרה מסוימת אז תבינו מעצמכם שאין נכון בכל הסטייה הזאת וזה נוגד את חוקי גוף האדם ויעודו

  • 84.

    "ההומוסקסואלים הנאורים" מסיתים נגד היהדות נקודה (ל''ת)

    נחמיה , 07/08/09 09:50

    • "ההומו סקסואלים" הנאורים קוראים לשוטרים " נאסים" נקודה (ל''ת)

      נחמיה , 07/08/09 09:52

      • ילך כבוד ראש הממשלה לבית חולים הדסה לשערוריה שמיתחוללת שם (ל''ת)

        נחמיה , 07/08/09 09:54

        • לברר מדוע חוטפים נשים וילדים מקהילתם בשם החוק (ל''ת)

          נחמיה , 07/08/09 09:56

          • כבוד ראש הממשלה היהודית מיתבקש להגן על אישה וילד יהודים (ל''ת)

            נחמיה , 07/08/09 09:58

            • מיפני עלילת דם אנטישמית הזויה שאין בכוחינו לעצור (ל''ת)

              נחמיה , 07/08/09 10:00

            • ----------------גיוועלד--------------------- (ל''ת)

              נחמיה , 07/08/09 10:01

  • 83.

    איפה שושי מור ???. אני מחפש אותך.... (ל''ת)

    מתנוש , 07/08/09 09:42

  • 82.

    אכן ,יש גם ממשלה ליד ההסתה .

    גור ארי-אל, 07/08/09 08:07

    למה צפיתם כאשר ש''ס ,החרדים וישראל ביתנו הם כמעט ממחצית הקואליציה ?

    • יש הסטה בממשלה זה נכון,,

      JIM BEAM, 07/08/09 08:47

      ולכם יש סטיה,,,,,וזה גם נכון

      • שתי שאלות :

        גור ארי-אל, 07/08/09 11:58

        מי זה אתם ומה קשורה ''הסטה'' ל''הסתה'' .
        אכן תגובה למופת הבורחת מהאחריות .
        אגב , ג'ים בים זה משקה מחריד בטעמו .
        נסה סקוטצ' ת הרבה יותר טעים .

        • אני לא מחליף את הברבון והאשה

          JIM BEAM, 07/08/09 13:51

          סוטה

  • 81.

    נתניהו ,אתה נותן לגיטימיציה מלאה להומוסקסואליות בעצם ביקורך ב''קהילה'' ! (ל''ת)

    יעקב קלטר ,חרדי זועם עליך ,נתניהו הצבוע !, 07/08/09 07:58

    • זאת הכוונה,זה הכוון,וזה ראוי ונכון. (ל''ת)

      כולנו (כל קבוצות האוכלוסיה) לגיטימיים, 07/08/09 10:05

    • רה''מ מוכיח מנהיגות למופת ,כל הכבוד .

      גור ארי-אל, 07/08/09 13:07

      אולם מדוע עליו לכבות מבושי המסיתים ממשלתו .
      שיעשה את המעשה הנכון,בחירתו לראש ממשלה לארבע שנים נוספות מובטחת .

  • 80.

    להוקיע הרצח ולהתנגד לשינוי הגדרת הנישואין

    מורכבות, 07/08/09 07:35

    השימוש שהקהילה עושה ברצח הזה הוא מסוכן להם ולחברה כולה. יש מעט מאד מדינות בהן מכירים בשני גברים כנשואים ובמדינות אלו גבר הקיטוב בין דתיים וחילונים ומוסד הנישואין דעך. בישראל מוסד הנישואין של איש ואשה חזק מאד. אל תפעלו לשנותו. זה יעמיק את אי הסובלנות כלפיכם.

  • 79.

    מבלי להצדיק את הרצח והאיומים הקבועים,אבל לא נשמעת חרטה על הפרובוקציות (ל''ת)

    אמיר ב. , 07/08/09 07:00

  • 78.

    נתניהו, זה קצת מאוחר לא?

    שי חיפה, 07/08/09 02:03

    אפרופו, פעם ביום אני קופץ לאתר של qerta ומקבל את הכל בצורה מרוכזת מהטיקר שרץ שם

  • 77.

    הרוצח כיוון למדריך ובלי כוונה הילדה נהרגה, זה אב עצבני על המדריך

    מירי, 07/08/09 00:58

    נראה לי שזה אבא של נער שכעס שדירבנו את בנו המבולבל לכוון זה, זה מה שנראה לי הגיוני ויש לי הרגשה שאני צודקת.

  • 76.

    לא מבין מה אתם רוצים, אתם רוקדים על דם וגופות לקדם אינטרס?

    ברעם , 06/08/09 23:45

    יש הומואים בעולם, אנחנו יודעים, יש לסביות, גם את זה יודעים, יש סוטים שדופקים כבשים, שמענו גם על זה, בחורות מזדיינות עם כלבים וחמורים? ראינו בסרטים פורנוגרפים סוטים. ניכנס מטורף וירה במועדון, לא מוסכם, אסור להרוג! אבל מכאן אתם מתחילים לרקוד על גופות חבריכם ומדליקים מדורות שלא לגמרי לטובתכם, המעשה נעשה, צריך למנוע, לא לעורר שנאה. אתם מנסים לעורר שנאת אחים, בין דתיים לחילונים, שאגב יש גם דתיים הומואים, המין לא מבחין ביו דתי לחילוני. תמיד הצדקתי את קיומכם, לא אשמתכם שנולדתם עם מין שונא, אבל בימים האחרונים אני בוחל בכם, אתם מנותקים, מתבודדים בתוך עצמיכם ומנסים לעורר שנאה, ליצור עוד הפרדה. להיות הומו לא אומר להיות מטומטם, אלה אם השכל כבר נידפק מהאיידס.

    • תגובה טובה, לגופו של ענין. (ל''ת)

      עופר1976 , 07/08/09 02:28

  • 75.

    תגובה

    א, 06/08/09 23:41

    כמה צריך יחס לכמה מתרוממים שנרצחו מי אתם בכלל ומה אתם דורשים כל הזמן יחס מיוחד וכל הזמן אתם כאלה פגיעים.למה שנקבל אותכם לחבר'ה אתם חבורת סוטים אם נולדתם ככה ואם לא אל תאלצו אותנו לקבל אותכם ואת הסטיות שלכם אותי אתם מגעילים.תגידו מה שתגידו,פרימיטיבי או לא פרימיטיבי אולי תשכבו גם עם בהמות?

  • 74.

    איזה קטע, בדיוק הנושא הזה עלה בבאנר

    מיקי אילת, 06/08/09 22:41

    באתר של Qerta
    יש להם שמה באנר שמראה את הנושאים שחמים עכשיו ברשת

  • 73.

    כמו לאכול בשר חזיר בבתי כנסת ביום כפור ולקשקש על סובלנות וקבלת האחר (ל''ת)

    כמה שהצביעות המסריחה שלכם מעוררת גועל..., 06/08/09 22:39

  • 72.

    לו הייתם סובלניים באמת הייתם יוצאים כנגד ההסתה האנטי חרדית הפרועה בתקש (ל''ת)

    אבל אתם סתם אופורטוניסטים נאלחים, 06/08/09 22:35

    • איזו הסתה?

      עומק , 07/08/09 01:17

      מי שתקף קבוצות הוא זה שקרא ללסביות ולהומואים חולים וסוטים וסרטן והשווה אותם לבהמות.

      אף הומו ואף לסבית לא אמרו שהדתיים הם סרטן או חולים או סוטים או מסוכנים או מפיצי מחלות.

      הלסביות וההומואים לא תקפו את הדתיים או החרדים. הלסביות וההומואיות רק דרשו שיפסיקו לתקוף אותם. אתה באמת לא רואה את ההבדל?

      • לא מדויק.

        אמיר ב. , 07/08/09 07:11

        אמנם לא היתה הסתה מצד הקהיליה ההומו/לסבית אך שיטתם לפרובוקציות חוזרות ונשנות בידיעה ובמקומות שהם פוגעים ברגשות הדתיים יש בהן אותה חומרה בדיוק כמו הסתה אז לא צריך להתמם והם לא הקרבן היחידי בטרגדיה העצובה הזאת.

      • החרדים הם אלה שמסיתים כלפיי עצמם...

        עופרי, 07/08/09 07:44

        ראה פרשת האם המרעיבה - קרה המקרה, ומתוך האוכלוסיה החרדית במאה שערים יצאה אישה חולה נפש ופסיכופטית שהרעיבה וכמעט הרגה את בנה. יש הוכחות (מצלמות נסתרות בבית החולים תיעדו אותו מנתקת את החוטים מהילד שאמורים להזרים לו מזון לגוף) - אך עדיין אלפי חרדים מתפרעים ומסיתים, שוברים, מנפצים חלונות של שירותי רווחה ובתי חולים, שורפים צמיגים, מיידים אבנים, משתמשים באלימות, הורסים כל חלקה טובה. ועל מה??? להגן על אישה מקירבם שהרעיבה את בנה !!!
        לא יאמן. במקום שיוקיעו את התופעה ואת ה''אמא'' הזאת אם אפשר בכלל לקרוא לה אמא - הם פשוט משתמשים בטרור. מזכיר את הטרור הפלשתינאי

  • 71.

    לו באמת מדובר בנטיה טבעית מדוע כולם נמצאים דווקא באזור ת''א? (ל''ת)

    כנראה שלסביבה יש השפעה לא מבוטלת, 06/08/09 22:32

    • אתה רציני??

      עומק , 07/08/09 01:19

      לסביות והומואים נולדים במידה שווה בכל מקום, ובאותה כמות.

      תל-אביב יותר סובלנית, ולכן יותר לסביות והומואים מעזים לצאת שם מהארון לעומת מקומות אחרים. במקומות אחרים אנשים נשארים בארון וחיים בשקרץ

      לא רק זה, גם הרבה לסביות והומואים עוברים לתל-אביב אחרי שהם מתבגרים, פשוט כי שם זה יותר קל להיות לסבית או הומו בלי שיתקפו אותך.

  • 70.

    אתם מקשקשים על אהבה אך לא באמת נוהגים כך אחרת לא היו שונאים אתכם (ל''ת)

    מי שאוהב אחרים אז אוהבים אותו!, 06/08/09 22:29

    • באמת?

      עומק , 07/08/09 01:25

      כשאבא מגרש את הבן שלו מהבית אחרי שהוא שומע שהוא הומו (קורה כל יום, למרבה הצער), זה בגלל שהילד לא הראה מספיק אהבה? אם הילד היה מראה יותר אהבה אז האבא לא היה שונא אותו?

      מי קרא למי תואבה, טומעה, בהמות, סרטן, חולים, סוטים, איום קיומי? ההומואים לסטרייטים או הסטרייטים להומואים?

      מי מילא כתובות נאצה וטוקבקים של שמחה על רצח? ההומואים על רצח של סטרייטים, או סטרייטים על רצח של הומואים?

      "אם הייתם מראים אהבה לא היו שונאים אתכם". באמת? בגלל זה יש כל-כך הרבה אלימות של סטרייטים נגד הומואים, ואפס אלימות של הומואים נגד סטרייטים? בגלל שה*הומואים* לא מראים מספיק אהבה?

      ואולי זה בגלל הטבע של האדם לשנוא ולפחד מכל דבר ששונה ממנו?

      אי אפשר להפוך את המציאות באמצעות מילים. הומואים לא שונאים סטרייטים ולא מפחדים מהם. בדיוק להיפך. וזה שתגיד את ההיפך לא יהפוך את זה לנכון.

  • 69.

    נתניהו גדול במילים

    אלכס בת ים, 06/08/09 18:16

    אבל לרוץ ולעשות משהו קצת פחות
    הנה אני דואג שהמסר של הקהילה יעבור ונעזר לצורך כך בבאנר של Qerta

  • 68.

    מי מעונינת לראות אותי ואת חבר שלי שוכבים ?לפרטים תני תגובה (ל''ת)

    מתנוש , 06/08/09 16:31

    • אף אחד...כבר ראינו קופים בגן חיות.... (ל''ת)

      מנענע, 06/08/09 18:26

  • 67.

    לכל המתלהמים..אתם שוכחים ששני בני אדם נרצחו ע"י מטורף ! (ל''ת)

    כוכב הצפון , 06/08/09 16:20

    • זה לא מטורף ,זה מנוול שכניראה יקח את עו'ד שפטל להגנתו (ל''ת)

      כוכב הדרום, 06/08/09 17:12

  • 66.

    אתם רוצים לרקוד בבקשה ..אין אדם שימנע מכם..המקום הטוב ביותר זה..

    כיכר מלכי ישראל, 06/08/09 15:51

    בסדום מקום חם יבש קרוב לים אתם יכולים להיטהר במי הים..

  • 65.

    יפה שבאת, חבל שהסתתרת. (ל''ת)

    ללכת עם, להרגיש בלי, 06/08/09 15:50

  • 64.

    שמישהו יסביר לי על מה הם גאים הסוטים האלה ? (ל''ת)

    אלי יעקב מבית שמש, 06/08/09 15:46

    • הם גאים על כך שהם החליטו לא להסתתר ולא לפחד ושהם שלמים עם עצמם. (ל''ת)

      כוכב הצפון , 06/08/09 15:56

      • אז מה אתם חושפים את העכוזים המסריחים שלכם מול ילדיי? (ל''ת)

        מתלוננים שסולדים מכם? הבאתם זאת על עצמכם!, 06/08/09 22:06

        • אף אחד לא חשף שום עכוז. אין לי מושג מאיפה המצאת את זה.

          עומק , 07/08/09 01:39

          וכל מי שפגש הומו או לסבית בחיים יודע שהם לא נוהגים ללכת בעכוזים חשופים. אחרת היית רואה הרבה יותר עכוזים מסביבך.

  • 63.

    שמישהו יסביר לי על מה הם גאים הסוטים האלה ? (ל''ת)

    אלי יעקב מבית שמש, 06/08/09 15:45

    • הם בסך הכל מחפשים בכל מחיר תשומת לב (ל''ת)

      גם כשהמשמעות היא רמיסת האחר, 06/08/09 22:07

  • 62.

    חייבים להסביר ולעזור לכול הגאים שלתת ז בתוך פי טעבת של גבר אחר זה סטיה (ל''ת)

    אסף, 06/08/09 15:31

    • ולתוך המקום שהאשה....

      גור פולני, 06/08/09 17:42

      ולתוך המקום שהאשה עושה בו פיפי זה נראה לך יותר נורמלי?

      • מה קשור ? זה דרך העולם אך לתת לתוך החור של התחת של הגבר זה דוחההה (ל''ת)

        מתנוש , 06/08/09 18:48

      • גור פולני

        שמואל, 06/08/09 18:52

        עכשיו הבנתי שאתה באמת חולה ולא רק סוטה' או שאתה ילד בן 3' לו היית בו 4 היית מבין שאיפה שהאשה עושה פיפי זה בשביל איפוה שעושה הגבר פיפי. הבנתה ילד מתוסכל?

    • הטבע לא צריך שתשמור עליו

      עומק , 07/08/09 01:40

      הוא דואג לעצמו, תודה.

      תן לכל אחד לחיות לפי רצונו, כל עוד הוא לא פוגע אחר. מה זה עניינך בכלל?

      וכשסטרייטים עושים סקס אנאלי זה פתאום בסדר?

  • 61.

    רבותי, זה לא עניין של מפריעים לי, גאים או מתביישים.

    רון הכחול, 06/08/09 15:26

    לא ייתכן שבמדינה דמוקרטים אנשים יירצחו בגלל העדפתם המינית.
    אתם יכולים לאהוד את ההומואים או לא, לתמוך בהכרה בזוגיות חד-מינית או להתנגד,
    אבל כאן מדובר בזכות הרבה יותר בסיסית:
    הזכות לחיות ללא פחד.

    • יתכן שהרוצח דווקא מוסלמי או נוצרי למה נטפלים רק ליהודים (ל''ת)

      אלי יעקב מבית שמש, 06/08/09 16:01

      • אף-אחד לא "נטפל" רק ליהודים. נטפלים לכל שנאה והומופוביה (ל''ת)

        עומק , 07/08/09 01:28

    • מי אמר לך שהם נרצחו בגלל העדפתם המינית? יודע מי הרוצח ומה מניעיו? (ל''ת)

      אולי תשמור את בלבולי השכל לעצמך?, 06/08/09 22:08

      • היית שואל את זה גם אם מישהו היה מגיע לבית כנסת בחו"ל ומתחיל לרסס?

        עומק , 07/08/09 01:29

        זה לא היה ברור לך שזה על רקע אנטישמי?

        ברור שהרוצח הגיע לשם כדי לפגוע בכמה שיותר לסביות והומואים. זה כל מה שצריך לדעת.

    • כשהם רומסים את רגשות החרדים, הם צריכים לצפות תגובה של איזה מטורף (ל''ת)

      ומטורפים ישנם בכל חברה!, 06/08/09 22:09

      • כשיהודים רומסים את רגשות הנוצרים הם צריכים לצפות לתגובה של איזה מטורף

        מויש, 07/08/09 01:39

        ומטורפים ישנם בכל חברה. אבל בחלק מהחברות המטורפים מעשנים חשיש או מקבלים סיוע ובחלק הם יורים באחרים אחרי שפמפו להם שנאה .

  • 60.

    ביבי, אני גאה בראש הממשלה שלי! (ל''ת)

    שמאלני מעריך, 06/08/09 15:25

  • 59.

    חומות בונים משני הצדדים

    י. חולון, 06/08/09 14:46

    חופשי כל אדם במדינה דמוקרטית לעצב את אורח חייו כרצונו.
    אלא שהקהילה ההומו-לסבית מצטיינת גם בבניית החומות סביבה.
    לצערי אני מזהה פרובוקטיביות רבה, שמטרתה ליצור תגובות שכנראה רבים בקהילה דווקא נבנים מהן וניזונים מהן.
    הצורך לאינדיווידואליות וחופש - מובן ואבן יסוד במדינה דמוקרטית.
    אלא שכאשר הצורך הזה מוחלף בצורך להיות שונה ואף להיות מגונה,
    מקבלים מעגל לא בריא.
    ישנה הקצנה ב''גאווה''... כביכול כדי לחפות על ה''גינוי'' שהחברה נוקטת בו. אם החברה חדלה ''לגנות'' ונהיית סובלנית, אז זה מוציא את העוקץ מה''גאווה'', נכון? לכן לצערי הקהילה נוקטת פעולות פרובוקטיביות, כדי להזמין את הגינוי ולקיים את הצורך ב''גאווה גאווה גאווה''.
    גם אני אדם גאה, על הרבה דברים שיש בי ושאני עושה בחיי. האם אני מרים שלטים כל שני וחמישי ומפגין על זכותי להתגאות באישיותי, בהשגיי וכו'? לא.
    תמיד יהיה בסביבתך מי שינסה להקטין אותך, זה חלק מהדינמיקה החברתית הטבעית. ברור גם שהפרובוקטיביים והמוחצנים יותר - הם אלה שמושכים יותר ''אש''.
    אני רק אומר לכם, שזה לא במקרה.

    • תסלח לי,

      עומק , 07/08/09 01:35

      אבל, קודם כל, אתה ניזון מדימויים תקשורתיים ולא מהמציאות. אתה חושב שהגייז "פרובוקטיביים" כי במצעד הגאווה התקשורת תמיד מראה את אלה שמפרסמים מועדונים ולא את מאות אלפי הצועדים (בלבוש מלא ורגיל). בירושלים גם בכלל אין פרסומות, וכולם היו לבושים מכף רגל ועד ראש. וזה בכוונה. זו הפנה רגילה לכל דבר. בוא פעם למצעד הגאווה ותראה בעצמך.

      שנית, ההומואים מרימים שלטים בגלל שהחברה מפלה אותם ותוקפת אותם. הם עושים את זה נגד התקיפה, כהתגוננות. אתה לא יכול להפוך בין סיבה למסובב. ה"גאווה" היא לא גאוותנות. ה"גאווה" היא תשובה ל"בושה" שבה לסביות והומואים נדרשו לחיות בעבר. אנחנו מסרבים להתבייש במי שאנחנו ובמה שאנחנו, כמו שדרשו מאיתנו בעבר.

      שלישית, למה אני חייב להיות כמוך כדי לזכות בזכויות? זכויות האזרח שייכות לכולם, לא רק למי שמתנהג בצורה "נורמטיבית". כל עוד לא עברתי על החוק, אין שום סיבה שהחוק לא יעניק לי זכויות שוות.

  • 58.

    חולון

    י., 06/08/09 14:45

    חופשי כל אדם במדינה דמוקרטית לעצב את אורח חייו כרצונו.
    אלא שהקהילה ההומו-לסבית מצטיינת גם בבניית החומות סביבה.
    לצערי אני מזהה פרובוקטיביות רבה, שמטרתה ליצור תגובות שכנראה רבים בקהילה דווקא נבנים מהן וניזונים מהן.
    הצורך לאינדיווידואליות וחופש - מובן ואבן יסוד במדינה דמוקרטית.
    אלא שכאשר הצורך הזה מוחלף בצורך להיות שונה ואף להיות מגונה,
    מקבלים מעגל לא בריא.
    ישנה הקצנה ב''גאווה''... כביכול כדי לחפות על ה''גינוי'' שהחברה נוקטת בו. אם החברה חדלה ''לגנות'' ונהיית סובלנית, אז זה מוציא את העוקץ מה''גאווה'', נכון? לכן לצערי הקהילה נוקטת פעולות פרובוקטיביות, כדי להזמין את הגינוי ולקיים את הצורך ב''גאווה גאווה גאווה''.
    גם אני אדם גאה, על הרבה דברים שיש בי ושאני עושה בחיי. האם אני מרים שלטים כל שני וחמישי ומפגין על זכותי להתגאות באישיותי, בהשגיי וכו'? לא.
    תמיד יהיה בסביבתך מי שינסה להקטין אותך, זה חלק מהדינמיקה החברתית הטבעית. ברור גם שהפרובוקטיביים והמוחצנים יותר - הם אלה שמושכים יותר ''אש''.
    אני רק אומר לכם, שזה לא במקרה.

  • 57.

    צריך לדרוש שבכל מוסד תיכוני שמקבל כסף במדינה יהיו הרצאות על סובלנות

    eman70 , 06/08/09 14:43

    בכלל, ועל סובלנות כלפי הומואים ולסביות בפרט.

    מי שינסה למנוע את זה, דם הנרצחים בפעם הבאה על ידיו!

    • לו הייתם סובלנים באמת הייתם מבינים את דעת החרדים כלפיכם, אתם בחרתם (ל''ת)

      לרמוס אותם אז אל תתלונן לססמאות ההבל שלך, 06/08/09 22:10

      • לו היהודים היו סובלנים באמת היו מבנינים את דעת הנוצרים כלפיהם.

        משה, 07/08/09 01:42

        היהודים רומסו את הנוצרים כמו שההומואים רמסו את החרדים.

      • מי רומס את מי?

        עומק , 07/08/09 01:46

        אלו שקוראים להומואים: "תועבה, סרטן, סוטים, חולי נפש, פדופילים, מפיצי מחלות מסוכנים"?

        או אלו שאומרים "תפסיקו להסית נגדנו, ותנו לנו לחיות בשוויון"?

        כשאני מפגין בעיר הבירה שלי בעד הזכויות שלי זו פרובוקציה? לחרדים ולדתיים ולערבים וליהודים ולעובדים זרים ולכולם מותר להפגין, ורק לי אסור? הרחוב (בשכונה חילונית!) שייך לדתי יותר מאשר הוא שייך לי?

        מה עם הרגשות שלי? רק לדתיים יש רגשות? אותי מותר לרמוס? לכולם מותר להפגין בעיר הבירה ולי אסור? רק אני אזרח סוג ב'?

    • מותר לי לאכול בשר חזיר בעיצומו של יום כיפורים במאה שערים בשם הסובלנות? (ל''ת)

      נו? מה אתה אומר?, 06/08/09 22:11

  • 56.

    ואיפה אני יכול לקרוא מה אמר ראש הממשלה שלי? (ל''ת)

    תקשורת ההסתה והשנאה, 06/08/09 14:29

  • 55.

    מענין מאד....כשהיתה הסתה על המתנחלים שהם מלח הארץ לא צייצתם אפילו (ל''ת)

    aros55 , 06/08/09 14:28

    • כי זה לא הסתה. המתנחלים מרוויחים ביושר את תדמיתם! די להתחסד! (ל''ת)

      הומואים בעיקר רוצים שיעזבו אותם בשקט, 06/08/09 16:16

      • הקמתם עליכם את כל הצבור החרדי בשל הפרובוקציות המיותרות והמבזות שלכם (ל''ת)

        דו פרצופיות היא תכונה מאוסה נוספת שלכם?, 06/08/09 22:12

      • המתנחלים אידיאליסטים, אתם מה? חבורת פסיכים שחייהם סובבים סביב הסקס? (ל''ת)

        הם האידיאליסטים של העם, מי אתם בכלל? חבורת סוטים!, 06/08/09 22:14

  • 54.

    למה כל ההומאים אשכנזים וכל האשכנזים הומאים. (ל''ת)

    מה יש לכם, 06/08/09 14:26

    • שכלתנות יתירה מביאה לידי עקמומויות באספקטים הבסיסיים ביותר של החיים (ל''ת)

      הם אבדו תכונות אנושיות אחרות, 06/08/09 22:15

    • אתה לא ממש מכיר הומואים, אה?

      עומק , 07/08/09 01:48

      פגשתי בחיי לא פחות הומואים ולסביות מזרחיים מאשכנזים.

      רואים שאתה ניזון מתדמיות ולא מהמציאות.

  • 53.

    אדון ביבי....תבנה ברחובות ת"א הרבה עמודים דים דים דים דים (ל''ת)

    aros55 , 06/08/09 14:25

  • 52.

    מה עם ההסתה של ח''כים כנגד מתנחלים. (ל''ת)

    חכו בתור., 06/08/09 14:24

    • להסית כנגד חרדים ומתנחלים לא רק שמותר אלא מצווה (ל''ת)

      אבל ממילא העם לא קונה את הזבל של התקשורת, 06/08/09 22:16

  • 51.

    ל35 עם 48. אני אעיף לכם מכות על ההומופוביות הזאת . (ל''ת)

    להרגע ומהר, 06/08/09 14:18

    • חמוד שלי

      baruchy1 , 06/08/09 18:19

      חמוד שלי אני מזיין נשים שזה הדבר הכי טבעי שבעולם.. אבל אם אתה מעדיף שיתקעו לך בישבן אשרייך.. אבל אני עדיין שייך לרוב שחושב אחרת
      אם הייתה חושב שזה ממש דבר נורמלי אז לא הייתה מסתתר בארון או במחסן או במקרר.
      אני בטוח שכאשר תופעת הפדופיליה תתגבר בארץ אז יופיעו יפי נפש וחלקי תחת וגם כן יסבירו לי שאני חשוך ואפל מכיוון שאני לא מזיין ילדים..
      הכל עניין של אינטרס פוליטי של גופים מסויימים.
      אני סמוך ובטוח שאם חברת כנסת איקס או וואי תדע שהבן לשה נושך כריות היא בוודאי לא תעלוז בראש חוצות
      הגב לתגובה

    • הכל בשם הסובלנות הידועה שלכם והקשקושים הבלתי פוסקים על קבלת האחר (ל''ת)

      איכסה כמה שאתם צבועים מסריחים, 06/08/09 22:17

  • 50.

    החרדים מסיתים כן!! כי אתם סוטים כן!! ואנחנו גם צריכים ליסבול אתכם. (ל''ת)

    מני מב''ב, 06/08/09 14:08

  • 49.

    תהיה הומו, אין לי שום בעיה עם זה. אבל מדוע ''הומו גאה'' (ל''ת)

    יואב, 06/08/09 13:53

    • "גאווה" לא במשמע גאוותנות, אלא פשוט בתור ההיפך מחיים של בושה ופחד (ל''ת)

      עומק , 07/08/09 02:55

  • 48.

    לא נמאס לכם לרדת על ההומואים ?!!! (ל''ת)

    שומר הברים , 06/08/09 13:52

    • מסמר שמרים את הראש הוא הראשון שחוטף את הפטיש (ל''ת)

      זה המחיר של תשומת הלב..., 06/08/09 22:17

  • 47.

    יפה ביבי. כל הטוקבקים המלאי שנאה ורוע... תתפוצצו

    הומו גאה, 06/08/09 13:52

    אתם לא יכולים לעשות דבר לעצור אותנו:)
    הוכח מדעית שמי שמרבה לכתוב מאחורי המסך, מפחד יותר להביע את דעתו בעולם האמיתי.
    זאת אומרת- שאנחנו גאים, צועדים, מוחאים ומשמעים את קולנו. ואתם? מתחביאים מאחורי מסך מחשב.

    שימו לב אפילו לנתון המעניין הבא שלינוי בר גפן ציינה בתוכנית מה קורה:
    ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר רוב מוחץ לתמיכה בהומואים ולסביות ונגד הרצח.
    לעומת זאת הומופוביה רואים רק בטוקבקים.
    המסקנה הפשוטה- הומואים ותומיכם יצאו מהארון. הומופובים נכנסו. וטוב שכך.
    אנחנו לא מפחדים להביע את דעתנו- גם שרואים את שמנו ותמונתו האמיתי. ואתם? כמו זקנות רכלניות מאחורי מסך מתחביאים.

    שם כסף ש90 אחוז מהטוקבקים לא היו נכתבים עם היה שם מלא ותמונה ליד.
    פחדנים לוזרים.

    • ואתם אחראיים על הרצח של שני אנשים.

      עובדה, 06/08/09 14:21

      לא שזה מעניין אותכם שהתנהגותכם הביאה לזה.
      אתה מבין כמה זה עצוב,וכמה זה מסוכן שלא אכפת לכם.

    • מצטרף אליך

      עומר, 06/08/09 14:25

      חבורה של דפוקים. תתעסקו בעניינים שלכם. לא מעניין אף אחד לשמוע את דברי השנאה ההומופובית שלכם.


      שימפנזים פרימיטיביים

    • איפה, לעזאזל, ראית כאן תמיכה ברצח? הזעם הקדוש שלך פאתטי

      בובת קש, 06/08/09 14:33

      כי אתה ממציא דברים, שם אותם בפה של אחרים, ואז יוצא בשצף קצף על העולם שמדבר אליך ככה, וזה אתה בעצמך!

      • הומוסקסואלים מפיצים מחלות כמו-איידס,סיפיליס ודלקת כבד

        יחזקאל,הרצליה , 06/08/09 16:23

        להומואים יש נטייה למחלות.בגלל העיוות שלהם

  • 46.

    מישהו זוכר שאיזה הומו גינה,כשפרופסור זאב שטרנהל המליץ לרצוח מתנחלים? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 06/08/09 13:48

    • יש תקין פוליטית, ויש לא. לא כל דם שווה מחאה, לדעת השמאל

      גל, 06/08/09 14:30

      חוץ מזה, הוא ''משלהם'', והם לעולם לא יאמרו משהו נגד מישהו ''משלהם''.

  • 45.

    שמרו על פרופיל נמוך,אז אף אחד לא יסית נגדכם וכולם יוכלו לחיות

    לפי דרכם בצינעה ובשקט, 06/08/09 13:48

    ההחצנה מייצרת התנגדות,חבל שאתם נותנים לפחות חכמים מבינכם לנהל לכם את העיניינים.

    • החצנה?!?!?!?

      עומק , 07/08/09 01:52

      כשאתה הולך למסעדה עם אשתך מול כולם, או מתחבק איתה ברחוב, או מתחתן איתה ומזמ מאות אנשים לאירוע, או מספר לחברים שלך על אישתך - אתה לא "מחצין" את המיניות הסטרייטית שלך?

      מה שאתה בעצם אומר זה - תחיו בשקר, הסתירו מכולם את עצמכם, ואז לא יפגעו בכם.

      לא מוכן להסתתר. מצטער. מגיע לי לחיות בחופש ובפתיחות בדיוק כמוך.

  • 44.

    מה יספק אותם ביקור שאורך שעות ימים ולילות. (ל''ת)

    או ששום דבר לא יספק?, 06/08/09 13:43

  • 43.

    מפריעים לי מצעדי הגאווה.

    רמי, 06/08/09 13:42

    בני אדם מחולקים,בין השאר,במושאים שלהם לאהבה ומשיכה מינית.
    דתיים אוהבי אלהים זה או אחר אינם עורכים הפגנות גם אינם פולשים לתחום הציבורי כדרך
    להאדיר את זהותם.
    האם אוהבי בלונדיניות יתאגדו כדי לבשר לעולם על יחודם?
    בקיצור .אהבה הוא תחום אינטימי וראוי שיוצנע
    בחדר המיטות.

  • 42.

    בתור יהודי מאמין אני מודע לכך שנכון להיום אנו חיים בסוג של

    solsam , 06/08/09 13:35

    חתיכה מא"י ולפי חוקי מדינת ישראל וזו גם הסיבה שהמון דברים נראים כמו שהם נראים היום הן חברתית והן מדינית. על כן אני תומך במהלך זה של ראש הממשלה. הדרך להשגת הטוב המוחלט מתחילה בקיום מצוות ואהבת לרעך כמוך. ובעזרת השם נגיע כולנו, וכמובן שרק הטובים וישרי הלב שבינינו אל היעד המובטח, חיים שלווים ומלאי חסד ורחמים וכמובן יהודיים על כל המשתמע מכך (והמבין יבין)... אין ספק הצעד הראשון כבר נעשה. ובהצלחה לכל עם ישראל!

    • קירוב לבבות הלכה למעשה (ל''ת)

      solsam , 06/08/09 13:36

  • 41.

    הסתה ובצדק,,,,

    אריאל, 06/08/09 13:32

    כל עוד שאתם הסוטים והמסיטים תמשיכו עם התהלוכה ההזויה פעם בשנה תכערו את העיר ותפריעו בחיי היום יום לתושביה על מנת שתוכלו להסית ולשכנע כמה צעירים הזויים ומופרעים כמוכם וכל זאת בשיא הגואל נפש דבר המראה עד כמה שאתם דפוקים בראש שהרי אתם קוראים לכך גאווה ,,,אצליכם באמת הכל הפוך הבושה -גאווה , הצניעות -תאווה , איבר הפרשה - איבר מין ,,,וכו, רבותי חזרו לארון המסריח שלכם ועם תתבוששו אנחנו התושבים נדחוס אתכם לתוכו !!!!

  • 40.

    gl

    botafogo, 06/08/09 13:31

    i am sorry,but it is not normal man/man-woman/woman.they need mental health treatment.i am sure that is what Bibi or someone else normal think

  • 39.

    אז מה עכשיו, האם כל רצח יהפוך לעצרת? (ל''ת)

    רון, 06/08/09 13:17

    • אם הוא שייך למחנה הנכון, אינך יודע איך דברים מתנהלים במשטרים חשוכים? (ל''ת)

      ראה רצח רבין אל מול רצח גנדי והרב כהנא, 06/08/09 22:20

      • כל רצח שמונע על-ידי שנאה למגזר שלם

        עומק , 07/08/09 01:54

        וכשמישהו נכנס למועדון ומתחיל לרסס רק בכלל שכולם שם לסביות והומואים, זה מראה משהו על אקלים השנאה ברחוב.

        מה כואב לך שיש עצרת?

  • 38.

    GAII

    YOAN, 06/08/09 13:12

    ATEM HOLI NEFESH VIESH MKOT HASMAL LHOLI NEFESH BAPSIHIATRIA

  • 37.

    הלך הזרזיר אצל העורב.... את הקול שלי הוא כבר לא יקבל. (ל''ת)

    י, 06/08/09 13:08

  • 36.

    על מה בדיוק הגאווה

    baruchy1 , 06/08/09 13:06

    על מה בדיוק הגאווה.
    אין לי בעיה אם אדם מעדיף מסיבה זאת או אחרת לשכב עם בני מינו או עם חתולים ולטאות
    (ממש לא מפריע לי)
    אבל לקרוא לזה גאווה..נו באמת?

    • לך לאירן. (ל''ת)

      אלון, 06/08/09 13:15

      • לך לסן פרנסיסקו. (ל''ת)

        אורן, 06/08/09 13:33

        • לך לאילת...הכל כלול (ל''ת)

          ד''ר דג, 06/08/09 13:49

      • לך לעזאזל, משפריץ ססמאות ריקות מושתן (ל''ת)

        לא נמאס ללעוס ססמאות פסיכיות?, 06/08/09 22:21

    • צודק. הבעיה היא המילה "גאווה"

      עומק , 07/08/09 01:57

      אם רק היו משתמשים במילה אחרת אז הכל היה פתאום בסדר, נכון?

      נו באמת.

      אז בפעם המיליון: "גאווה" זה לא במובן של גאוותנות, אלא במובן של ההיפך מ"בושה". אנחנו מסרבים לחיות בבושה שהחברה מנסה לכפות עלינו. לא מוכנים להסתתר ולהתבייש בעצמנו. לא מוכנים שיגידו לנו שלהיות לסבית או הומו זו בושה. לכן "גאווה". "גאווה" בתור ההיפך מבושה.

      • נשים

        מוטי, 16/10/09 17:57

        די תפסיק לזרום עם התאוות שלך תתחיל לדמיין שאתה נמצא עם אשה במיטה עוד פעם ועוד פעם שעד שתתרגל לאי שפיות הזאת

  • 35.

    בפגישה בארכע עינים עם יו''ר האגודה נשמעו קולות ביבי הזיע אולם יצא מחייך (ל''ת)

    בילעדי, 06/08/09 13:06

  • 34.

    אם חרדים היו נרצחים ההומואים היו באים לעצרת...?

    דני, 06/08/09 13:02

    בתור בחור סטרייט אני מנסה להבין מה הקטע של מינוף הפיגוע לטובת מינוף הקהילה, אותה קהילה שצעקה מדינת משטרה ב98' לשוטרים וקיללו אותם, אותה קהילה עכשיו דורשת מהמשטרה שהיא כל כך אוהבת לגנות דורשת תשובות? האם פיגוע במאה שערים גם היה מוביל לאהדה של הקהילה ה''גאה'' והגעה לעצרת תמיכה המונית? ראש הממשלה בא לבקר, כולנו תומכים ומגנים את הפיגוע אבל ההייפ התקשורתי שמוביל אותו מייק המל רק מוליך אותנו למיאוס מהפרשה

    • כן.

      עומק , 07/08/09 01:59

      יש לסביות והומואים בכל עצרת בישראל, ובטח שבעצרות שנוגעות לשכול. אתה פשוט לא יודע, כי מן הסתם אנשים בעצרות לא מתחילים להגיד לך את נטיותיהם המיניות.

  • 33.

    נותנים להם לרקוד על הדם ביבי שומע דברים חמורים נגד שריו ושותק! (ל''ת)

    הפרשן, 06/08/09 13:00

  • 32.

    זכות לחיות

    ישראל ישראל , 06/08/09 12:58

    אני לא מצדיק ירי על אף אחד. משכב בין זכר לזכר ונקבה לנקבה זה בכלל לא משהו שצריך להתגאות בו. אתם הרי יודעים שמדינת ישראל היא גם מדינה יהודית וטוב שזה ככה כי הרי כולנו מכירים את מעשה סדום וסופה של העיר הזאת

    • מאידך גם חילול שבת עונש מוות בתנך, אז מה אדוי ממליץ לעשות

      אני, 06/08/09 13:38

      לפי החשיבה הדתית המעוות שלו, לעשות עם חילוניים? רוב המדינה המשפיעה שבונה ומחזיקה את המדינה?

    • תהיה בטוח

      baruchy1 , 06/08/09 14:33

      תהיה בטוח שיש לא פחות מתרוממים חרדים כולל רבנים ממה שאתה חושב

    • די כבר עם "מדינת ישראל היא מדינה יהודית"

      עומק , 07/08/09 02:01

      היא מדינה יהודית במובן זה שהיא בית ליהודים. לא במובן זה שהיא מבוססת על היהדות.

      שיטת המשטר בישראל היא דמוקרטיה. לא דיני היהדות.

      תקרא קצת על הציונות לפני שאתה ממהר לנופף ב"מדינה יהודית"

  • 31.

    לכל הדתיים ושונאי ההומואים והלסביות

    שנאת האמת, 06/08/09 12:56

    מה יותר גרוע ?
    כל היום לאוננן ולקבל קצבאות מהמדינה על כלום (גזל?) , לא להתגייס לצה''ל , לא לעבוד , לא לשלם מיסים , לעשות הפגנות אלימות , לטייח אלימות בתוך המשפחות , להיות מאוס וליצור שינאה בעם , להכתיב לאחר כיצד לחיות ,לשחק אותה צדיק ולהיות בטוח שאתה מלאך , לנהוג בכביש כמו חיה טורפת , לגנוב ולהתקמבן , לשקר למען ההכנסה כי זה מותר , להשפיל את האישה כאילו היא עבד
    או
    להיות הומו או לסבית ?

    שאלה מטומטמת
    אין דבר כזה שנאת חינם לצערי זו שינאת אמת

    • לידיעתך הסתכלות החרדים עליך הרבה יותר קשה, הם רואים בך מין זואולוגי (ל''ת)

      השנאה המוצדקת היא הדדית בהחלט, 06/08/09 22:25

  • 30.

    ביבי תזהר להתכופף לפני החברה האלה! (ל''ת)

    היועץ, 06/08/09 12:54

  • 29.

    מדוע המשטרה לא חוקרת ניצול הקטינים והפדופיליה בבית הזה ??בי (ל''ת)

    בי נותן לזה גושפנקה ממלכתית, 06/08/09 12:53

    • הם עסוקים בפדופילה של הסטרייטים- בצופים

      גאה, 06/08/09 13:39

      חוץ מזה שהארגון הזה נתמך על ידי המדינה ומשרד החינוך. הוא עוזר לילדים.
      זה שאתה איש חולה שכל דבר על הומואים ולסביות זה ישר פדופילה זה משהו אחד, אבל זה לא האמת.

    • עכשיו גם יש שם "פדופיליה"? לא נמאס עם עלילות דם?

      עומק , 07/08/09 02:03

      לא נמאס להמציא עוד ועוד דרכים להסית נגד לסביות והומואים? עכשיו גם המצאת שיש שם פדופיליה?

  • 28.

    לבעוט אותם חזרה לארון ולסגור עם מסמרים לתמיד (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 06/08/09 12:51

  • 27.

    ביבי אני מסיר את הכובע בפניך כל הכבוד

    ron008 , 06/08/09 12:40

    עכשו אני יודע שאתה ראש ממשלה של כווווללללםםם כל הכבוד לך ראש הממשלה

    ואני בטוח שאתה תהייה ראש ממשלה טוב רק תנקה את הפלצנים מסביבך כולל חוטבלי בוא נסכים ביננו ראש הממשלה שתעית שהבאת אותה לרשימה
    אני תמכתי בך אבל לא אהבתי את היבוא שהבאת ולא תעיתי בהרבה

    מצע דרך להיפטר מחוטבלי אחרת היא תמרר לך את הקדנציה ממה שרואים הבחורה רודפת סנציות ספינים ופרסום
    עם השאר אני מהמין שתסתדר ומצא דרך להרער את יסודות קדימה המתנודנדים
    ושוהב כל הכבוד לך ביבי על הביקור באגודה
    אני גיי והומנם לא חבר אבל אני שמח שביקרת והזדעת עם האנשים
    אני לא מסכים למסרים שלהם לכן אני לא חבר באגודה אבל אני מאמין שהם עושים פעילות עם הבני נוער המטלבטים והמסכנים
    בזמני לא היה פעילות לבני נוער וזה חשוב

    • לא נראה לי שהומוים יצביעו בשבילו, גם אני כבר לא בטוח (ל''ת)

      עדיין ליכודניק, 06/08/09 13:53

    • רק שלא תסיר את הקונדום (ל''ת)

      baruchy1 , 08/08/09 08:18

  • 26.

    קריאה אמיתית לשינוי!

    b_ophir , 06/08/09 12:35

    אזרחים יקרים, אני עוקב בדריכות אחר הכתבות השונות באמצעי המדיה ובעיקר אחר התגובות שלכם ואני מתמלא צער ופחד.

    כמה שנאה, כמה האשמות ורעל יוצא מכל אחד מאיתנו בעקבות האירועים האחרונים. אנחנו מפספים את הנקודה! אנחנו מתעסקים בתפל ובשפל. תגובות כמו ``במה יש להם להתגאות`` או ``למה ילדים תמימים צריכים לשמוע על הומוסקסואליות`` ועוד תגובות חשוכות וחסרות סובלנות.

    לצערי, הן משקפות בדיוק רב את מצבנו בתור חברה מתקדמת ודמוקרטית. אנחנו חייבים להבין שהנושא העיקרי כאן הוא לא מי רצח או למה, אלא השתקפות דיעותינו ואמונותנו בתור חברה ככלל. אני חושב שכולנו מסכימים פה אחד, מצבנו לא טוב.

    התרחקנו מהמקור שלנו בכל מיני אמונות של ``טבעי לא טבעי``, אמונות עיוורות של דת ומסורת, אנחנו מתמקדים ב``תגיות`` ולא במשמעות שעומדת מאחוריהן.

    אף ``סטרייט`` לא יוכל להבין לעולם מה המשמעות של התמודדות עם זהות מינית. ``סטרייט`` נולד לעולם מוכן וברור מאוד בדרכו וב``מקובל`` וב``חריג``.

    כל אחד ואחת מאיתנו מכיל עולם שלם של גוונים ושל שוני, זה כל היופי בנו.

    לעולם לא תוכלו להבין מה עובר על נער מתבגר שהתוודע לנטיותיו המיניות שלא תואמות את שאיפות הוריו וחבריו. לעולם לא תוכלו להבין את חוסר הקבלה והמאבקים הפנימיים המורכבים של נער כזה, לעולם לא נאלצתם להצמודד עם דבר כה מהותי ופנימי שלא נתון לבחירה כלל וכלל.

    אני קורא תגובות מהורים המפחדים שילדיהם נחשפים להומוסקסואליות ולמצעדים בוטים וכדומה. אתם מוכרחים להפנים, נטייה מינית לא יכולה לצוץ מהשפעה חיצונית או טרנד, אלו נטיות המוטבעות בכל אחד מאיתנו ברחם אימנו.

    אם הילד הוא הומו, הוא יהיה הומו בלי קשר למידע שייחשף אליו. מדוע אתם מפחדים? הבית הפתוח המדובר, מנסה לתת תמיכה לאותם נפשות רכות אשר נזנחו ע``י אלו אשר אמונים לתת לו הגנה, אהבה ותמיכה. איך אתם הייתם מרגישים אם הוריכם היו דוחים את המהות שלכם? הכאב הנפשי הוא לא ייתואר, אני לא מאחל אותו לאף נפש חיה.

    בבקשה, התנערו מההאשמות ומהרעל המציף אתכם, אנחנו מוכרחים להתמקד בעיקר, לגשת לעניין בחינוך נכון, בפתיחות ובקבלה. להסיר את הטאבו המגוחך הזה! לחבק את הנפשות הרכות והשונות. לקבל את המגוון הזה שבטבע האדם.

    אף אחד מאיתנו לא ראוי להחליט מה ``נכון`` או ``טבעי``, זה לא מתפקידנו. תפקידנו הוא לאהוב ללא תנאי, ללא בידול על רקע מיני. זוהי רק דוגמא לחוסר הקבלה הפנימי שלנו בתור חברה. פשעים כאלה משקפים עבורנו מראת מציאות עגומה שאנחנו נותנים לה יד בדחייה, התעלמות, הכפשה וחוסר קבלה. אם יש משהו לא טבעי הוא ההתנהגות שלנו בנושא. אין זה טבעי לשלול על רקע מיני, דתי, לאומני. אנחנו מדינה שנוצרה על רקע אותם פשעים!! לא למדנו דבר??

    האם רק בידול והכפשה הוא תורתינו? האם רק טאבו והתעלמות היא מישנתנו?

    פיתחו את עיניכם, זה הילדים של כל אחד מאיתנו, הומו או סטרייט, דתי או חילוני, אין זה רק עניין של נטייה מינית אלא עניין של שוני וגיוון. הפסיקו את מעגל השנאה, חישפו את ילדיכם לנושא ללא פחד, הם יקבעו איך החברה תתייחס לכל דבר שונה בחברה שלנו. בבקשה התעוררו!

    • לך כבינימט על מי אתה בא לעבוד ... (ל''ת)

      אבי צנעני, 06/08/09 12:42

    • תעמולה פדופילית - זהירות (ל''ת)

      מנשה, 06/08/09 12:49

      • אתה בהחלט תעמולן פדופיל אם זה מה שהבנת מהתוכן. (ל''ת)

        b_ophir , 06/08/09 14:56

      • שוויון = פדופיליה. נכון?

        עומק , 07/08/09 02:23

        אתה בכלל מקשיב לעצמך? הוא קרא לשוויון. מה פדופילי בזה???

    • זה לא איך שהחברה מתייחסת אליו....

      מגיב, 06/08/09 13:06

      אלא איך שהם מכריחים את כולם להאמין באידיאולוגיה ובנטיות שלהם.
      אם יעשו את מה שהם עושים בשקט, בלי מצעדי גאווה למיניהם, ובלי לצאת כל שני וחמישי בטענות של אפליה, אף אחד לא היה פותח את הפה.

      • לא רוצים לעשות בשקט. המדינה של כולם

        אני, 06/08/09 13:41

        והזכות המלאה לצעוד.
        ואם זה כרוך שאיזה לוזר טוקבקיסי ישנא אותי? שיהיה...
        למי אכפת.\\?

      • אתם תפלו אותנו ואנחנו נמשיך לשתוק. נכון?

        עומק , 07/08/09 02:24

        מעניין אם היית מוכן לשתוק כשמפלים אותך.

  • 25.

    כמו תמיד הקהילה הזאת..

    בטטה צהובה, 06/08/09 12:25

    כמו תמיד הקהילה הזאת של ההומואים והלסביות מגזימה!
    אם לא היה להם כל כך הרבה כוח בתקשורת אף אחד לא היה שם עליהם, ובטח לא היו כל כך הרבה כתבות בכל המדיה ואמת היא שאני לא חרדי ולא דתי ועדיין לא סובל אותם בכלל בגלל כל המוחצנות ואני ואני שלהם.
    ושאלה לכל ההומואים והלסביות האם צריך להתייחס רק רצח של הומואים ולסביות כטרור? או אתם ''מרשים'' לנו להתייחס גם לרצח בתוך משפחה, רצח בכבישים על ידי נהגים שתויים, רצח של ילדים, רצח של קשישים לדוגמא כאשר שודדים אותם, רצח על ''רקע רומנטי'', חיסול חשבונות או שמרה על כבוד המשפחה במגזרים שונים וכדומה בתור טרור? או שאתם מיוחסים ורק אם רוצחים הומו או לסבית אז זה טרור?

    • כשמישהו הורג כמה שיותר הומואים רק בגלל שהם הומואים - זה טרור!

      eman70 , 06/08/09 14:29

      זה לא שהוא במקרה דרס הומואים, או ניסה לחסל עבריין ובמקרה פגע גם בהומואים שישבו ליד.

      ברור שהרוצח בכוונה בחר את המקום בשביל להרוג כמה שיותר הומואים. זה טרור.

      ובחו"ל אומרים על היהודיןם שיש להם כל כך הרבה כוח בתקשורת. אז פה אנשים כמוך שאם היו נולדים שם היו אנטישמים, פה הם הומופובים.

      • למה אתה מקשקש? תפסו את הרוצח? רובכם שונאי חרדים ומתנחלים... (ל''ת)

        הסתה אנטי חרדית מתנהלת שנות דור, אז מה?, 06/08/09 22:27

        • מה הקשר?

          עומק , 07/08/09 02:26

          אתה צריך שיתפסו את הרוצח כדי להבין שזה היה מכוון נגד לסביות והומואים?

          אם מישהו היה מגיע לבית כנסת בחו"ל ומתחיל "לרסס" את כולם בלי הבחנה, לא היה ברור לך שזה נגד יהודים?

          בן-אדם מגיע למקום מיוחד של לסביות והומואים ומתחיל "לרסס" את כולם בלי הבחנה. זה לא ברור לך שזה בגלל שהם לסביות והומואים?

          • ועוד משהו

            עומק , 07/08/09 02:52

            מאיפה המצאת את זה ש"רובכם שונאי חרדים ומתנחלים"?

            ראית פעם קריאה של איזה ארגון גאה נגד חרדים ומתנחלים?

            באתרי אינטרנט יש כרגע אלפי טוקבקים של שנאה נגד לסביות והומואים. ראית הרבה טוקבקטים של לסביות והומואים נגד חרדים ומתנחלים?

            מאיפה אתה ממציא את השטויות האלה?

            הקריאה היחידה של הגייז היא נגד מי שמסית נגדם. לא נגד אף-אח אחר. די להמציא דברים.

  • 24.

    לחקור למה אין מועדון הדרכה לילדים סטרייטים

    הגיוני, 06/08/09 12:24

    לחקור מה עושים שם ילדים מיידית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • אולי תרגע...

      מלה טובה , 06/08/09 13:41

      זה בסה"כ מועדון נעור שבו בני נוער יכולים לפגוש בני נוער אחרים בשביל...דברים של בני נוער.

      נוער להט"בי מהווה שליש מכלל המתאבדים בקרב בני נוער בישראל, הם מצויים בסיכון סטטיסטי גבוה יותר לדכאון, חרדה, אבדנות, נשירה מביה"ס והתדרדרות לשימוש בחומרים ממכרים. אז היות ומערכת החינוך מסרבת לתת לנערים האלה מענה, יש אנשים טובים שמקדישים מזמנם על מנת שיהיה להם לאן לפנות.

      גם אני, ממרומי גילי המופלג (27) השתתפתי במפגשים דומים כשהייתי נער, במקביל לפעילות שלי בתנועה, ואני יכול לומר בפה מלא, כשמאחוריי שירות צבאי ושני תארים אקדמיים, שסביר להניח שהייתי מתגלגל למקומות אחרים לגמרי אם לא הייתי מגיע לשם.

      ניר כץ הציל נפשות בחייו.
      תנצב"ה,

      אביעד, חיפה

    • מה יש לחקור?

      עומק , 07/08/09 02:28

      חסרים בני נוער שסיפרו מה "עושים" שם?

      למה להמשיך להמציא עוד ועוד השמצות ושקרים והסתה נגדנו? למה???

  • 23.

    אף הורה לא היה מוכן שבנו או ביתו יהיו כאלה (ל''ת)

    אבי צנעני, 06/08/09 12:16

  • 22.

    האמת שאני עד עכשיו לא מבין מה גאווה בלהיות הומו,לסבית

    eiso5 , 06/08/09 12:15

    ממש הגזימו הקהילה הזו,אנשים נירצחו והקהילה רק מחפשת למנף את האהדה כלפם.

    • לדעתי אתה גם לא ממש רוצה להבין...

      omadawn , 06/08/09 12:52

      רק בשבילך, אני ממליץ על התגובה שמעלי "קריאה לשינוי" (קרא לאט, לשם שינוי..),
      ומוסיף: הגאווה אינה על השוני.
      הגאווה היא על העובדה שלמרות השוני, למרות השנאה, ההסתה והאיומים,
      הגאים חיים את חייהם בלי להסתתר ובלי להכנע לפחד. כשאדם מחליט לחיות את חייו ולהיות נאמן לעצמו ולרגשותיו במקום לחיות בשקר רק כדי להתחבב על חברה הומופובית ומקובעת - על זה הגאווה, ולא יותר.

      מקווה שעכשיו הבנת..

      • על חטא ההיבריס שמעת? (ל''ת)

        פנדה , 06/08/09 13:52

  • 21.

    כל הכבוד לרה''מ (ל''ת)

    עמחייה, 06/08/09 12:14

  • 20.

    לא צריך להגזים,עוד ילדים יחשבו שלהיות הומו זה קול וכדאי

    eiso5 , 06/08/09 12:12

    מספיק לבלבל את הציבור ביתר אהדה וחיבה לנושא ההומו\\לסבית,הרי בסופו של יום אף הורה לא היה מוכן שבנו או ביתו יהיו כאלה.

    • אף הורה לא היה מוכן שבנו או בתו יהיה כאלה. (ל''ת)

      eiso5 , 06/08/09 12:13

      • טעות. רק הורים שביקום שפוי לא היו יכולים להיות הורים

        omadawn , 06/08/09 12:57

        אינם מסוגלים לקבל את ילדיהם כפי שהם, באהבה ללא סייג.

        רק כאלה שחבל שאינם עקרים מסוגלים להתכחש לילד שלהם. לא כל ההורים כאלה, ולמעשה - הם מיעוט.

        • לא הייתי רוצה שבני יהיה עיוור או הומו

          אקבל את בני בכל מצב, 06/08/09 13:11

          לא הייתי רוצה שבני יהיה עיוור או הומו
          רוצה אותו סטרייט עם ראייה תקינה

          • פתרון פשוט-

            אני, 06/08/09 13:45

            אל תביא ילדים. על כל ילד שתביא יש סיכוי של 10 אחוז שיהיה הומו או לסבית. אם אתה כל כך לא רוצה וחושב שלהיות הומו זה מום השווה ללהיות עיוור קודם תתפטל בעצמך ותלמד קצת לאוהב בני אדם ובייחוד ילדים שלכם ללא תנאים.

            תתעקר- יהיה טוב יותר לך ולעולם. במיוחד לילדים שלך.

            • ומה שאתה כותב - זה לא שנאה? לא הסטה? (ל''ת)

              זאב, 07/08/09 10:31

    • ואז מה - הם יהפכו להיות הומואים? איזו בורות...

      פנדה , 06/08/09 12:31

      אין שום גאווה בלהיות הומו ואין בכך שום בושה, כפי שאין שום גאווה או בושה בלהיות סטרייט. ככה אלוהים או הטבע עשו אותנו, כנראה שיש לזה סיבה מסוימת, ובכל אופן ככה נולדנו אז אין מה להתגאות או להתבייש בזה.

    • ואם הם יחשבו שזה cool - אז מה? מה הסכנה? סטרייטים יהפכו להומואים?

      עומק , 07/08/09 02:30

      לפעמים אני חושב איזה עוד המצאות נגד הלסביות וההומואים אפשר להמציא. כל טוקבקיסט פה ממציא טענה יותר הזויה מהקודם. העיקר לשנוא אותנו כמה שיותר. נכון?

  • 19.

    מספיק נמאס

    דניאל הררי, 06/08/09 12:11

    מסםיק כבר לשמוע, לראות ולקרוא על האסון הכבד שקרה לקהילית ההומאיים בישראל.

    יש דברים חשובים לעסוק בהם מאשר ל''שגע'' את כל המדינה באנשים חריגים אלו.

    האם העובדה כי התקשרת משופעת בשכמותם היא הסיבה ל''נדנוד'' בענינים?

    • האסון הזה קרה גם לך. לא רק ל"קהילה"

      עומק , 07/08/09 02:48

      ברגע שמישהו מרשה לעצמו לירות באנשים אחרים רק בגלל ההשתייכות שלהם לקבוצה מסויימת, כולנו בבעיה.

  • 18.

    ביבי לא נגעל מערפאת, ההומו הגאה. כנראה שגם הוא FAG לא קטן

    שמואל משי , 06/08/09 12:08

    רוב הישראלים מתעבים את הסטיה של הבית הפתוח, ביבי וערפאת.

    • שייגעלו

      עומק , 07/08/09 02:47

      זה שמשהו מגעיל אותך לא אומר שמותר לך להפלות, או לרצוח.

      ואותי מגעיל שזקנים עושים סקס. אז מה? גם עליהם נאסור את זה?

  • 17.

    Mr .Netanyahu is a very praud man,and the best leader we

    ilanis , 06/08/09 11:57

    Ever had,this why we must stop everybody, hue is trying to desturbing him to do his work,we need to suport him,and push his enemys away,in and aut of the kneset,only this way, we can do the right thing,for him.all his deniers must go away,from the knest.

  • 16.

    NRG לא מדווח את האמת כולה

    איל ארד , 06/08/09 11:57

    בתום פגישה עם ראש הממשלה, שערך ביקור קצר באגודת ההומואים והלסביות, אמר ראש ארגון הנוער הגאה, יניב ויצמן: "היתה פגישה מאוד חיובית, ראש הממשלה הביע תמיכה מלאה".

    לא צריך ביקור של שעות כדי להביע תמיכה והזדהות.

    לNRG יש אג'נדה ... נחשו מה היא. ובשביל אג'נדה מותר בשמאל להטות ולקפל את האמת ולדווח באופן שקרי.

    • ביבי המניפולטור

      baruchy1 , 06/08/09 13:08

      ביבי המניפולטור יפגש גם עם דופקי חתולים אם רק יחשוב שזה יקדם את חבריו העשירים לשדוד את המדינה

      • אתה ברוכי מניפולטור. תפסיק להשליך את מומיך על נתניהו (ל''ת)

        איל ארד , 06/08/09 13:36

        • חמוד שלי

          baruchy1 , 06/08/09 14:22

          חמוד שלי אני מזיין נשים שזה הדבר הכי טבעי שבעולם.. אבל אם אתה מעדיף שיתקעו לך בישבן אשרייך.. אבל אני עדיין שייך לרוב שחושב אחרת
          אם הייתה חושב שזה ממש דבר נורמלי אז לא הייתה מסתתר בארון או במחסן או במקרר.
          אני בטוח שכאשר תופעת הפדופיליה תתגבר בארץ אז יופיעו יפי נפש וחלקי תחת וגם כן יסבירו לי שאני חשוך ואפל מכיוון שאני לא מזיין ילדים..
          הכל עניין של אינטרס פוליטי של גופים מסויימים.
          אני סמוך ובטוח שאם חברת כנסת איקס או וואי תדע שהבן לשה נושך כריות היא בוודאי לא תעלוז בראש חוצות

  • 15.

    ביבי צא מהארון!

    מאוכזב, 06/08/09 11:47

    אם ענף נישבר ביער ואין איש בסביבה - האם הוא משמיע קול?

    אם ראש ממשלה מגיע לכמה דקות למקום כלשהו ללא שצילמו אותו וללא ששמעו אותו מדבר - האם הביקור התקיים?

  • 14.

    בושה בושה. (ל''ת)

    י, 06/08/09 11:38

  • 13.

    אין צורך בהסתה, אתם דוחים ובעיקר מגעילים. כנסו חזרה לארון וניפטר 1 מ 2 (ל''ת)

    אורי הלא שפוי, 06/08/09 11:21

  • 12.

    אחד הארועים הקשים ב30 השנים האחרונות? מה? לא היו פיגועים כמו סבארו

    ytre, 06/08/09 11:20

    ומלון פארק?

    • אלו היו פיגועים של האויב שלנו - הפלסטינים

      עומק , 07/08/09 02:33

      כאן זה פיגוע של ישראלי נגד ישראלי. ואני, בתור ישראלי, שמח שהתקשורת שמה את השנאה על השולחן. צריך להקטין שנאה בישראל. וכל כתבה שמקדמת את זה - מבורכת.

      לא די שיש לנו אויבים בחוץ, שצריך להתחיל להרוג אחד את השני רק בגלל שאנחנו שונים זה מזה?

      בואו נפסיק לשנוא. כמות הטוקבקים השונאים פה מפחידה אותי מאוד.

  • 11.

    כתומך ליכוד אני שמח שהוא הלך לשם להביע הזדהות

    אשקלוני, 06/08/09 11:20

    עם הקהילה, שאמנם איני נמנה עליה אך אני מכבד אותה

    לא להרבות שנאה, לא להאשים חרדים או אחרים כשאנחנו לא יודעים. להרבות אהבה, וכבוד ושלום. מקווה שהחלאה ייתפס במהרה

    • מסכים עם כל מילה. טוב לשמוע קולות שפויים. (ל''ת)

      פנדה , 06/08/09 13:54

    • שמחה לשמוע מישהו שפוי כאן! (ל''ת)

      תודה, 06/08/09 16:19

  • 10.

    נו באמת הסתה??

    סטרייט גאה, 06/08/09 11:18

    מה אתם כולכם הגאים ונציגיהם רוכבים על גב הרייטינג שיש כעת סביבכם,די לנצל את מות חברכם לטובת מסע פרסום לקהילה ההומו לסבית
    הרי ידוע לכולם איך היחסים ביניכם בתוך הקהילה ''ארץ אוכלת יושביה'' תפסיקו להיות במשחק כל חייכם אתם באמת מתחילים להימאס

  • 9.

    דודי תק\\תקשר לאמריקאים כי המשטרה=בדיחה שלך לא יכולה לעשות כלום (ל''ת)

    שושי, 06/08/09 11:13

  • 8.

    בית-אבות,תיכון,בית תמחוי,רמלה,בית-חולים,אוניברסיטה

    יחזקאל,הרצליה , 06/08/09 11:07

    בכל המקומות האלה רוה'מ לא ביקר.
    אבל לבקר הומוסקסואלים יש לו זמן.
    אוי ביבי,אוי ביבי.
    כמה הומואים תומכים בליכוד ??

    • ר"מ אמור להיות של כולם

      מלה טובה , 06/08/09 11:30

      לא רק של מי שהצביע לו.

      ואגב, אם הומואים לא מצביעים לליכוד, הליכוד הוא זה שצריך לחשוב למה.

      • אני מכיר לפחות זוג הומואים אחד שהצביע ליכוד

        פנדה , 06/08/09 12:32

        אני חושב שתמצא בליכוד יותר פתיחות מאשר בעבודה למשל (הם פסלו מראש את מרצ כי הם ציוניים - כן יש דבר כזה, הומואים ציוניים...)

        • הלו...

          מלה טובה , 06/08/09 13:43

          גמ'ני ציוני. ומצביע מר"צ. ולא מצביע חדש כי הם לא ציונים.

          • טוב, זה כבר ויכוח לפתיל אחר :) (ל''ת)

            פנדה , 06/08/09 13:55

        • רוב חברי מרצ הם ציונים

          דווקא ימני, 06/08/09 15:28

          יש מיעוט במרצ שאינו ציוני, ולשמחת רבים (בעיקר גברים) נציגתו הצווחנית והמטורללת נותרה מחוץ לכנסת.

    • מה בדיוק מציק לך, איש קטן?

      omadawn , 06/08/09 11:46

      שראש הממשלה מביע זעזוע מהטבח, או שהרוצח לא סיים לחסל את כל הילדים שם במועדון הקהילתי?

      אם גם במקרים כאלה אתה חושב בצורה מפלגתית, יש לך בעיה בראש. ועוד יש כאלה שאומרים שהומוסקסואליות היא בעיה נפשית..

      לך טפל בנפשך המצולקת, ויפה שעה אחת קודם!

      • טבח? LOL! למה לא רצח עם או שואה?

        שמואל משי , 06/08/09 12:12

        כל יום מתים אנשים, למה אתה חושב שדמם של סוטים חולי איידס אדום יותר מאחרים?

        • קודם כל, אמא שלך חולת איידס

          omadawn , 06/08/09 12:54

          שנית, מדובר היה במקלט קטן מלא ילדים בני 16-25 שבאו למקום היחיד שנתן להם להיות מי שהם בלי פחד ובלי התנצלות.

          כשבא הטובח, לא היה להם אפילו לאן לברוח.
          כן, זה טבח, איש קטן וטיפש שכמוך.

          מקווה שתתבגר לפני שתפגע בעצמך ובסביבה מרוב טימטום.

    • אולי כי במקומות האלה לא היה ארוע אלים בסדר גודל כזה

      אחד, 06/08/09 11:49

      ואגב, הוא היה בבר אילן לא מזמן.

      לא בכל דבר צריך לחפש את השלילי ולהקטנן. אחרת בחיים לא נצא מזה.

  • 7.

    חבר'ה תהיו ערניים כי לדעתי הרוצח הגיע מתוך הקהילה והכיר טוב טוב את

    שרון, 06/08/09 11:04

    לדעתי כל הסימנים מראים שהרוצח הכיר את חברי הקבוצה, הכיר את המקום טוב, וידע לזהות מי שייך לקבוצה שהיתה נפגשת.

    המקום הזה לא נגיש בקלות לציבור ורוב האנשים בכלל לא היו מודעים אליו.

    מישהו היה צריך להראות לו את הדרך.

    מעבר לזה, הרוצח ידע לזהות מי ברחוב שייך לקבוצה וירה לעברה, למרות שלא סתם ירה על עוברים ושבים.

    כלומר הרוצח ידע והכיר וזיהה את החבר'ה שהיו נפגשים.

    לדעתי גם העבודה שאחד מהנרצחים הוא המדריך, היא לא מקרית, כי הוא ידע לזהות מי המדריך ודאג לכוון אליו.

    כל הסימנים מראים שהוא ידע טוב מאוד איך להגיע ומי שייך.

    תנסו להיזכר אם מישהו שהיה חלק מהקבוצה, הפסיק להגיע בחודשים האחרונים, או הסתכסך או עבר משבר.

    תנחומי לכל משפחות הנרצחים והפצועים.

    • אני מבין שאתה שונא הומואים. ומשאלת הלב שלך היא שזה יהיה מהקהילה

      אני, 06/08/09 13:49

      שתוכל להסית עוד נגדם. אבל משאלת לב של הומופוב זה לא סימנים מראים.

      שום סימן לא מראה דבר. אתה רוצה לראות את זה כך.

      כל אחד יכול להגיע למקום. היה כתוב על המפגש הזה בעיתון טיים אוט התל אביבי.

      כל מה שצריך זה להריץ חיפוש בגוגל או לפתוח עיתון כדי לראות איפה הוא.

      הרוצח ידע לזהות מי שייך לקבוצה? באמת? וואו. ממש שרלוק הולמס. איך אתה פה? לך תתנדב במשמר אזרחי. אתה תפתור את התעלומה.
      אם כבר טענתך יותר קרובה לזה שזה נגד הומואים ולסביות. הוא לא ירה בסתם אנשים אלא רק באנשים שהיה בתוך הבית שחשב שהם הומואים ולסביות.

      איש חולה ומסכן שאפילו רצח לא עוצר את השנאה של והסתה שלו.
      אני כל כך הייתי רוצה לראות את הפרצוץ על פנייך המכוערות ברגע שיתפסו את הרוצח ותראה מי זה.

      • א. אני אישה ואני אישית הפגנתי בעד זכויות מלאות להומואים ולסביות

        שרון, 07/08/09 08:56

        ב.יש לי חברים הומואים מעולים כך שאין לי מושג מה הבעיה שלך.

        אני חייבת להגיד שאני בשוק מהתגובה שלך. היא מלאת שינאה. היא מלאה בהנחות מעוותות.

        הפנים שלי לא מכוערות, ואני רוצה לראות את הרוצח נתפס ולא רוצה לראות עוד אף אחד נרצח יותר מהמטורף שעשה את זה.

        אני לא יודעת מה הסיפור שלך ולמה כתבת לי תגובה כל כך מכוערת על זה שהצבעתי על זה שככל הנראה הרוצח הכיר את הקבוצה וידע להגיע למקום ואיך להגיע אליו.

        סליחה שאני לא קוראת את טיים אאוט התל אביבי, באמת.

        זה עדין מקום שלא נחשב לסמל ברור של הקהילה וקשה להגיע אליו ולברוח ממנו מהר.

        יותר מזה הוא ירה לעבר עוד מישהי שלא היתה בתוך המועדון- כלומר ידע לזהות שהיא שייכת לקבוצה, למרות שלא היתה שם.

        אם אתה רוצה להתעלם מזה, סבבה, אבל למה להגיב בצורה כל כך מכוערת.

  • 6.

    יש אייאטולות בישראל כגון עאבדאללה יוסוף

    נעמן השפוי פה , 06/08/09 10:54

    וכל החרדים השחורים הללו ממאה רשעים בירושלים
    אנחנו תומכים בהם ומממנים אותם כלכלית.
    צריך מיד לסיים את הפארסה הזו לאלתר !

    • נעמן - לך שחרר לחצים עם איזו מישהי (או מישהו - בשם הקהילה)

      האזרח קיין , 06/08/09 11:03

      יש בך המון כעס הדורש לצאת החוצה ...

      כבר נאמר כי אם יגאל עמיר היה מקיים יחסים עם מרגלית הר שפי, מדינת ישראל היתה זוכה ברבין לעוד מספר שנים. ודי לחכימא ברמיזה.

    • מה קשור??

      צודק וטועה ביחד, 06/08/09 12:10

      רק לידע, מאה שערים לא מוכנים לקבל כסף מהמדינה הם לא מכירים במדינת ישראל.
      אולי תפסיק להסית לשנאה!!!
      אנשים שבחרו במשכב זכר החליטו את זה על דעת עצמם לא החרדים דחפו אותם לכך וגם הידיעה שגם החברה החילונית לא סובלת את עצם קיומם לא עצרה את תוכניתם.
      תגיד מה שתגיד הרוב בעם ישראל נגד התופעה הזו, תשאל כל אב לילדים הוא יגיד לך את זה חד וחלק. ''אני לא רוצה ילדים עם סטיות'' וזה בהחלט סטייה, לא לזה התכוון הטבע כשברא אותנו.
      ואם בהוצאות כלכליות עסקינן, יהיה לנו זול יותר למגר את התופעה הדוחה הזו מאשר להתמודד איתה עם כל ההשלכות שלה...
      תחשוב על זה.

  • 5.

    החוצה

    הומואים, 06/08/09 10:44

    נמאסתם.אנשים מגעילים.לחשוב מה אתם עושים זה גורם לבן אדם להקיא.חולים ומסכנים.

  • 4.

    תודה לך באמת

    oro_harel , 06/08/09 10:39

    אני בטוח שאם זו היתה ישיבה היית נשאר שעתיים וגם מביא איזה כתבת שתעשה תחקיר.

    • אתה כל כך טיפש איכות ניתנת בכמה דקות לשעות אין צורך בזבוז זמן (ל''ת)

      איל ארד , 06/08/09 12:05

  • 3.

    לא מספיק נתניהו,לא יתכן שיהודים יתחבאו וירצחו כמו בשואה בישראל

    צחי, 06/08/09 10:20

    נתניהו צריך לדרוש מכל השרים וחברי הקואליציה החרדים לגנות את הרצח ולהגיד שלכל אדם זכות לחיות כרצונו ויש לכבד כל אדם וכל קהילה גם אם הם לא חיים לפי איך שאתה חושב שצריך לחיות,ואם החרדים יסרבו לעשות זאת יש לפטר אותם כי זה בדיוק כמו שבממשלת שמאל היו שרים מהחמאס שלא מגנים רצח יהודים ומסרבים להכיר בזכויות אחרים ששונים מהם

    • אני מגנה את הרצח.נקודה

      אבא מודעג, 06/08/09 12:00

      רצח אסור בתורה ואין לי ספק שחברי הכנסת הדתיים נגד כל רצח באשר הוא.
      באותה מידה ובאותה נשימה הם נגד כל עבירה שמקורה בתורה וגם אותה צריך להוקיע באותה חומרה. כמו שבית דין אסר אלימות נגד ילדים על מנת לשמור עליהם, כך צריך לאסור משכב זכר כדי לשמור על כולם. אנחנו לא מעוניינים בתופעה כזו בחברה הישראלית שהיא נגד הטבע ונגד הנורמה החברתית.
      --אני עדין בביטויים ע''מ שלא יגידו שאני מסית--
      יש דעה נוגדת לתופעה מצומצמת זאת והיא הרוב המכריע בארץ והגיע הזמן לשים סוף לתופעה זו הזורעת שנאה והסתה בעצה.
      אדם או קבוצה שרוצה לעשות זאת בחדרי חדרים בינם לבין עצמם, זה גרוע אבל (דמוקרטיה)מותר, אבל ברגע שהם יוצאים לרחובות ומפגינים ומדגימים ומפרסמים את נטיותיהם הלא בריאות זה משפיע על העם כולו וזה הסטה לכל ילד בגיל הטיפש עשרה לנסות כל דבר בדיוק כמו סיגריות, סמים, מין וכו' וכך הופכים אנשים נורמאלים לנרקומנים של תופעות שאינן דרך הטבע לא בריאות פיזית ונפשית וגורמות למושא להפוך למנודה בחברה.
      אני חרד לגורל ילדי, אני מקווה שזה מספיק ברור, אני לא מסית אני פשוט נגד, נגד, נגד התופעה.
      אין לזה שום קשר לדת, תכניסו את זה לראש ותוציאו את השנאה וההסתה משם.
      אם לא היו חרדים את מי היינו מאשימים על סטיות וחינוך לקוי בילדנו??
      נקודה לחשיבה: הדתיים הם היחידים בעולם ששומרים בצורה קבוע על קו חיים אחד ללא סטיות בלי שום קשר לשלטון והשינוי החברתי, החוקים שם תמיד עקביים.
      אצלנו כל הזמן משנים נורמות חברתיות לפי האקלים בארה''ב.
      אולי נאמץ שיטה זו ונתחיל להיות מובילים ולא מובלים כמו עדר...
      אולי לשם שינוי ארה''ב תלמד מאיתנו על שמירה על ילדינו מכל פגיע כולל סטיות חברתיות.

      • אין לך מושג על מה אתה מדבר

        עומק , 07/08/09 02:43

        אני מעריך את זה שאכפת לך מילדיך. ברור שאתה לא מנסה לפגוע באף-אחד. אבל מבחינה עובדתית אתה פשוט טועה.

        אף סטרייט לא יהפוך להומו או לסבית בגלל שהוא "נחשף" להומואים ולסביות. הומואים יש בכל מקום, ואתה פשוט לא יודע שהם מסביבך. אין לילדיך שום סכנה מכך שילמדו לכבד כל אחד ולתת לכל אחד לחיות את חייו.

        אגב, מבחינה עובדתית-היסטורית, אין בסיס לטענה כאילו הדתיים שומרים על קו חיים אחד. ההתנהלות היהודית השתנתה כל הזמן עד בערך לפני 200 שנה, וגם החוקים שלה והפרשנות שלהם התשנו ללא הפסקה.

        ואגב, אף-אחד לא האשים בכלל את "החרדים". האשימו 4 פוליטיקאים ספציפיים שהסיתו, שמתוכם, אגב, רק שניים הם חרדים.

    • צר לי לבשר לך, אתם לא יהודים

      שמואל משי , 06/08/09 12:20

      אתם סוטים מתועבים, מהרסי יהדות, מפיצי איידס וזיבה ומחריבי מרקם החיים האנושי.

      אבל תמשיכו בעבודה הטובה, בזכותכם החילונים נכחדים מן העולם דמוגרפית. ש"ס היתה צריכה לנשק לכם את הרגליים (אם לא הייתם חולי איידס).

      • אתה לא שפוי. גש לטיפול, ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

        omadawn , 06/08/09 12:59

  • 2.

    נתיב נחמני

    אחד העם,פינת נחמני, 06/08/09 10:17

    כותב על ביקור ראש הממשלה ברחוב נחמני?

  • 1.

    ביבי סימן וי (ל''ת)

    מוטי, 06/08/09 10:13

    • מוטי ומה אתה עשית בשביל המדינה (ל''ת)

      איל ארד , 06/08/09 12:04

      • פילוח ולוגיקה.

        כנס / ו ., 06/08/09 16:58

        ראשית הרצח הוא מעשה ניתעב ואסור לייחסו לשום אוכלוסיה.
        על הרוצח להיענש במלוא החומרה.
        הראייה שבת''א כ-10% מהאוכלוסיה הם הומוהים ואילו ביתר הערים ממוצע פחות מ-1% אחד בלבד ( =1/10 ).
        מוכיחה שרוב ההומהים לא נולדו כאלו , אלא הושפעו מסביבה.
        סביבה : לא רק אנשים הומוהים , אלא השפעות של אמצעים כגון מגזינים , סרטים עם אפקטים של מוזיקה וזויות צילום שמשפיעות על הנפש וכיו''ב.
        בכלל למה יש מועדוני נוער מיוחדים להומוהים ולנושאי מין בכלל ?! האם הורי הילדים מודעים לאן ומה פעילות ילדיהם ( שמתחת לגיל מותר ) ?!לבדוק חשש לכאורה של סחר לזנות של בני ובנות נוער ושל רשת פידופילייה סדרתית ?!
        כמובן אסור שאדם ייפגע בשל נטייתו משום גורם , אך נטייתם מנוצלת ליחצנות מופגנת , פוגעת במי שמתנגד למצעדי גאווה במיוחד ע''י פוליטיקאים ובעלי עניין מהנטייה הזו.

        • לוגיקה עקומה

          עומק , 07/08/09 02:45

          לסביות והומואים יש בכל מקום. פשוט בת"א הם פחות בארון, כי החברה יותר מקבלת אותם.

          ועוד דבר - הרבה לסביות והומואים גדלים במקומות אחרים ואז הם עוברים לתל-אביב, כי הם סופגים הומופוביה ביתר המקומות.

          בקיצור: הלוגיקה שלך פגומה, כי הפכת בין הסיבה לבין המסובב.