• 86.

    הטיבי ח''כ מטעם החאמס ושכרו מישראל

    שאנן, 24/08/09 14:15

    אבסורד הוא מצהיר בכל מקום הצהרות נגד המדינה ואף אחד לא עושה לו כלום .מרצה יהודי אחד דיבר ורוצים לפטרו אז מה החסינות הזו ?אולי הוא באמת סוכן ישראלי סמוי.

  • 85.

    ביום שמערכת המשפט תעבור מידי נציגי השמאל (4%) לידי הרוב,

    פרנץ ק. , 09/08/09 22:02

    מי שמוציא דיבה, גם אם הוא עיתונאי, ישפט ויענש כחוק.

    חייב כל אזרח הגון לייחל ולעשות שהיום הזה יגיע במהרה.

  • 84.

    מזל שיש לנו את ליברמן! רק הוא ידאג באמת לדמוקרטיה (ל''ת)

    טיבי מסוכן לנו!, 09/08/09 07:04

  • 83.

    מזל שיש לנו את ליברמן! רק הוא ידאג באמת לדמוקרטיה (ל''ת)

    טיבי מסוכן לנו!, 09/08/09 07:04

  • 82.

    בכל פעם שטיבי פותח פה הוא מתאר את הערבים

    אייל, תל אביב, 08/08/09 21:58

    ...ובמיוחד את עצמו. קשה למצוא ביטוי מתאים יותר לתאר אותו מאשר גידול סרטני בגוף מדינת ישראל. הוא מטרד מעצבן שמייצג בעיה עוד יותר מעצבנת, של חוצפנים חסרי תועלת כלשהי לעולם, שהפסידו במלחמות שהם התחילו, אבל ממשיכים להתעקש שזכותם לא לשלם על כך את המחיר.

  • 81.

    לא נשכח ולא נסלח לשמאל האנטישמי על תמיכתו בטרור! עוד יסגר החשבון! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 06/08/09 22:59

  • 80.

    לא ידעתי שליברמן בארץ מעניין (ל''ת)

    בר כנען , 06/08/09 19:09

  • 79.

    achmad tibi hu hmufty sheshitf pula im hitler mdua hu chaver kneset? (ל''ת)

    gol, 06/08/09 11:30

  • 78.

    אבל כמה טוב שזה הוא ולא אתם, אתה הבנת את זה ? (ל''ת)

    נכון, 06/08/09 11:17

  • 77.

    שר החוץ לא תקף את טיבי ולא מתח עליו ביקורת

    פרס פוליצר, 06/08/09 09:00

    הוא אמר את האמת

  • 76.

    ליברמן צודק בכל מילה ויש לגרש את הגייס החמישי מפה (ל''ת)

    נתן.ש מעלות האמיתי , 06/08/09 08:36

  • 75.

    עצומה:הצביעו בעד דמוקרטיה אמיתית בישראל (ל''ת)

    ElGk , 06/08/09 08:12

    • http://www.atzuma.co.il/petition/gckn62/1/ (ל''ת)

      ElGk , 06/08/09 08:12

  • 74.

    ליברמן צודק -טיבי הוא אויבלמדינת ישראל - אויב מר וכך יש להתייחס אליו (ל''ת)

    חן אדון , 06/08/09 04:19

  • 73.

    טיבי הוא פלסטיני תושב ישראל שתומך בבני עמו (וזה טבעי) ובמאמציהם להשמי

    הגיע הזמן , 06/08/09 00:16

    את מדינת ישראל! דבר שגם הפת"ח וגם החמאס לא זנחו מעולם! טיבי משתמש בכל האמצעים כדי להזיק למדינת ישראל! אם זה ייעוץ לערפאת בעת שמחבלים מתאבדים שנשלחו עיי ערפאת רצחו מאות נשים וילדים בכל רחבי ישראל! טיבי גם פועל לביטול ישראל כמדינה יהודית ובעצם הגשמת מאמציוו של כל בני עמו להפוך אותה לפלסטין-ולהפוך את היהודים למיעוט! כמו עזמי בשאררה שתמך במאמצי האסלאם הפאשיסטי (חיזבאללה) במאמציהם לפגוע באזרחים יהודים ללא הבחנה=כך טיבי ובעצם רובם הכמעט מוחלט של ערביי (פלסטיני) ישראל שתומכים בבני עמם להשמיד את ישראל!
    ולכן אם ברצוננו לשמור על חיינו אנו הציונים היהודים חייבים לפעול לכינון שתי מדינות נפרדות!
    פלסטין נקייה מיהודים-וישראל נקייה מפלסטינים! רק הפרדה תביא שלום! צקומו של טיבי וכל פלסטיני פטריוט הוא עם בני עמו בפלסטין המוקמת! שיקבלו את תכנית החלוקה ויעברו לגור עם בני עמם! רק הפרדה תביא שלום! כי אין פתרון אחר!!!כבר ניסינו....זה לא עבד...

    • אתה ממש לא מעניין את ערביי ישראל..הם בדיוק כמוך... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 06/08/09 00:18

      • הם אולי בדיוק כמוך! אך לא כמוני! אני לא פנאט מוסלמי כמו מאות אלפי חברי

        הגיע הזמן , 06/08/09 00:31

        התנועה האסלאמית בישראל בראשות ראאד סלאח-שתומכת בגלוי בחמאס ובמטרתו להשמיד את היהודים בישראל! פשוטו כמשמעו! כמו שאמרתי הם חלק מהעם הפלסטיני (הם עצמם אומרין שאין דבר כזה ערבי פלסטיני-אלא פלסטיני כבוש בישראל...) לכן יש תכנית חלוקה-שיקבלו אותה ויילכו לגור עם בני עמם! כמו בגירושים! אין ברירה כדי לעבור לצורת חיים נורמאלי חייבים לבצע את ההליך ההכרחי הזה! הפרדה תביא לשקט ושלום! גם בהודו קפריסין ועוד מקומות זה עבד! כי אין פתרון אחר!!!לפני שיהיה מאוחר מדי!!!

  • 72.

    סקר אחרון שנעשה מראה ש 80% תומכים בהגירתם של ערביי ישראל לבני עמם (ל''ת)

    הגיע הזמן , 05/08/09 21:49

    • נו..אז מה..?...מה חשבת ..שהם ייקראו את זה ויארזו את המזוודות ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 05/08/09 22:34

      • על הפלסטינים תושבי ישראל-לקבל את תוכנית החלוקה-ולעבור לבני עמם! (ל''ת)

        הגיע הזמן , 05/08/09 23:38

    • ו100%- פלסטינאים (המקבילים לימין)תומכים בהגירה של היהודים....אז מה? (ל''ת)

      ElGk , 06/08/09 11:02

      • ישראל היא מדינת היהודים-ופלסטין לפלסטינים! עליהם לחבור לבני עמם ולהקים

        הגיע הזמן , 06/08/09 14:54

        שם את מדינתם! כל עוד הם בשטח ישראל-זה רק יוביל למלחמות ושפית דם!רק הפרדה מוחלטת תביא שלום ושקט!
        הפרדה עכשיו כי אין פתרון אחר!ניסינו...וזה יקרה במוקדם או מאוחר-כי כמו שציינתי-אין פתרון אחר!!!

  • 71.

    שיהיו פלסטינים פטריוטים-וילכו לבנות את ארצם מעבר לגדר! הפרדה עכשיוו (ל''ת)

    הגיע הזמן , 05/08/09 21:04

  • 70.

    טיבי אמר שההתנחלויות הן סרטן. הוא לא אמר שיהודים הם גרורה סרטנית

    יריב א., 05/08/09 21:02

    אבל אקוניס הוא הפילדמרשל של אלו שלא מעניין אותו האמת. הוא חי בעולם שמוחו המציא ולעזעזל המציאות והאמת.

    • צודק-הוא רק התכוון לסלעים בהתנחלויות. (ל''ת)

      מעניין , 05/08/09 21:58

    • טיבי הוא פלסטיני תושב ישראל שתומך בבני עמו (וזה טבעי) ובמאמציהם להשמיד

      הגיע הזמן , 06/08/09 00:11

      את מדינת ישראל! דבר שגם הפת"ח וגם החמאס לא זנחו מעולם! טיבי משתמש בכל האמצעים כדי להזיק למדינת ישראל! אם זה ייעוץ לערפאת בעת שמחבלים מתאבדים שנשלחו עיי ערפאת רצחו מאות נשים וילדים בכל רחבי ישראל! טיבי גם פועל לביטול ישראל כמדינה יהודית ובעצם הגשמת מאמציוו של כל בני עמו להפוך אותה לפלסטין-ולהפוך את היהודים למיעוט! כמו עזמי בשאררה שתמך במאמצי האסלאם הפאשיסטי (חיזבאללה) במאמציהם לפגוע באזרחים יהודים ללא הבחנה=כך טיבי ובעצם רובם הכמעט מוחלט של ערביי (פלסטיני) ישראל שתומכים בבני עמם להשמיד את ישראל!
      ולכן אם ברצוננו לשמור על חיינו אנו הציונים היהודים חייבים לפעול לכינון שתי מדינות נפרדות!
      פלסטין נקייה מיהודים-וישראל נקייה מפלסטינים! רק הפרדה תביא שלום! צקומו של טיבי וכל פלסטיני פטריוט הוא עם בני עמו בפלסטין המוקמת! שיקבלו את תכנית החלוקה ויעברו לגור עם בני עמם! רק הפרדה תביא שלום! כי אין פתרון אחר!!!כבר ניסינו....זה לא עבד...

    • אכן כך...המתנחבלים הם סרטן הפוגע המדינת ישראל ובסיכוי לשלום... (ל''ת)

      ElGk , 06/08/09 11:04

      • השמאל האנטיציוני ותומך הטרור-כמו פחימה ווענונו הם המחבלים והבוגדים! עם

        הגיע הזמן , 06/08/09 14:56

        עם ישראל לא ישכח ולא יסלח לבוגדים! החשבון ייסגר במוקדם או מאוחר!!!

  • 69.

    בקיצור ..השמאל נפל לו התחתונים..ציפי ראש ממשלת האופוזציה

    ירח כחול , 05/08/09 19:59

    הכי טובה בעולם חחחחחהההה ..טוב לוזרים כואב להם הלב ליברמן

  • 68.

    הבעיה לא החמאס ולא אחמד זיבי זה התקשורת הישראלית

    טארק , 05/08/09 19:41

    היא היא הבעיה העיקרית זה רחב מלהסביר את הבעיתיות של הסכנה הכי גדולה לקיומו של היהודי ולא הישראלי שכן גם לערבי או צ'רקסי שגרים כאן קוראים ישראלי אם היינו מבינים קצת ערבית ולהאזין לתקשורת הערבית קצת קצת שתילמד התקשורת הישראלית מהתקשורת הערבית ותבין מה זה נאמנות לעם ולעקרונות בסיסיות של עם אין יום שאין הסטה של התקשורת הבוגדת הזו נגד כל סממן יהודי אם זה מתישבים אם זה חרדים שוטפים את המוח בחד צדדיות בלי לשמוע צד שני קטונתי אבל כך ניראת המציאות

    • חילופי שטחים ואוכלוסין או הגירה-העקר שלא יהיו פלסטינים בארץ (ל''ת)

      הגיע הזמן , 05/08/09 21:05

    • הביעיה היא הקיצוניים משני הצדדים,המתנחבלים והחמאס! (ל''ת)

      ElGk , 06/08/09 11:05

      • הבעיה היא השמאל שתומך בביטול מדינת ישראל כיהודית! אלה הם הטרוריסטים הא

        הגיע הזמן , 06/08/09 14:58

        האנטישמים האמיתיים! בבוא היום החשבון יסגר!!!

  • 67.

    לצערם של השמאל העשיר הוא צודק.

    נתין בישראל, 05/08/09 19:37

    טיבי וחבר מרעיו הם ימנים ערבים.
    אז למה לנו אסור?
    ושום תעמולה שמלאנית לתשכנע אותי.

    • סקר אחרון שנעשה מראה ש 80% תומכים בהגירתם של ערביי ישראל לבני עמם (ל''ת)

      הגיע הזמן , 05/08/09 21:05

  • 66.

    אחד מאלופי צ.ה.ל לפני 20 שנה אמר: המתנחלים סרטן בלב האומה..

    המנוול , 05/08/09 19:32

    אז למה לטיבי אסור????? גם אני חושב שההתנחלויות הינן סרטן בלב ישראל...

    • לא המנובל .......אהבל עם שינאה עצמית (ל''ת)

      טארק , 05/08/09 19:44

    • ואתמול מישהו רצח בן אדם-אז גם לי מותר ? (ל''ת)

      מעניין , 05/08/09 22:00

  • 65.

    ליברמן: ברגע שיוגש נגדי כתב אישום אתפטר מתפקידי (ל''ת)

    המנוול , 05/08/09 19:28

  • 64.

    ליברמן לך תתעסק בהגנה המשפטית שלך...תפסיק לחלק ציונים... (ל''ת)

    המנוול , 05/08/09 19:26

    • מה יהיה מנוול .. ליברמן לא גבר קם אמר מה שאמר בוא נחכה ליועץ מזוז (ל''ת)

      ירח כחול , 05/08/09 19:46

  • 63.

    תגובותץ (ל''ת)

    יצחק הכהן, 05/08/09 19:26

  • 62.

    ראיתי כותרת בערוץ 2

    רונן גולדשטיין, 05/08/09 18:43

    בשש עם עודד בן עמי,עודד בן עמי מראיין את אחמד טיבי באולפן,ולמטה בתחתית המסך מופיע הכיתוב הבא: ''ליברמן שוב מצית אש''.
    אתם הבנתם את זה חברים? מי שמצית את האש הוא ליברמן שהגיב לדבריו הגזעניים של טיזי אתמול בבית לחם. ומי יודע למה התקשורת עושה את הפרובוקציה השקרית הזו? נכון,היא מדברת ישירות למזוז ולשופטיו של ליברמן. כותרת כזו מכוונת רק ''לשלטון החוק''. הרחיקו את הפירומן מהמערכת הפוליטית. זו תמיד היתה השיטה של השמאל. הם מפסידים בבחירות,ומיד רצים לקבל סעד ''משלטון הצחוק''.

  • 61.

    אין נאמנות אין אזרחות, עכשיו !!!

    עיתונאי, 05/08/09 18:42

    הבוחר הישראלי הצביע בעד המחנה הלאומי.

    יש רוב מוצק בקרב אזרחי מדינת ישראל, שדורשים לגרש את מוחמד טיבי ממדינת ישראל.

    טיבי הוא דוגמא, לדרישה של מפלגת ישראל ביתנו, לבטל את האזרחות מאותם ערבים שאינם נאמנים למדינת ישראל.

    נכון,
    השמאל בישראל חושב אחרת.
    השמאל בישראל בכלל לא רואה את מדינת ישראל כמדינה ''יהודית'' דווקא, אלא, כמדינת ''כל תושביה'', בדיוק לפי דרישתו של טיבי וחבריו הערבים ואנשי מפלגת מרצ.

    ישראל היא מדינה דמוקרטית,
    ולכן, הרוב הוא הקובע, ולא מיעוט רעשני של מרצ.


    המוסר של אנשי מרצ, הוא פסול וזר ליהדות.
    לפי אנשי מרצ, אין בעיה מוסרית בגירוש יהודים מכל מקום בעולם.
    לעומת זאת, לפי המוסר של מרצ, ליהודים אסור לגרש ערבים...

    טוב שמרצ הם רק 3 מתוך 120 !!!...פשוט זניח.

    • רוב זה רוב

      יוסי, 05/08/09 19:35

      גם בבחירות לרייכסטג בגרמניה ב 1933 היה רוב.
      רק פה אנשים אפילו יותר מטומטמים.

  • 60.

    ליברמן היחיד שאומר מה שכל אחד יודע (ל''ת)

    barak o'banana , 05/08/09 18:16

  • 59.

    גם ליברמן וגם המתנחלים גורמים נזק ממשי ..טיבי רק מקשקש שטויות (ל''ת)

    טיבי חכם מנוול שונא ישראל ., 05/08/09 17:57

  • 58.

    ליברמן ודעתו על טיבי

    gadush, 05/08/09 17:40

    לעיתים רחוקות אני מסכים עם מר ליברמן, במקרה הזה ודעתו על טיבי הם בדיוק מה שאני חושב. טיבי מסוכן יותר מהנייה, אצל הנייה אנחנו יודעים מה הוא רוצה והוא גם אומר מה מטרותיו, הטיבי הזה ערום כנחש,צבוע ולא מפרסם את כונותיו האמיתיות.בנוסף לכל האמור הוא שונא ישראל ידוע וחולם על חיסול המדינה היהודית בארץ ישראל.שפתו העדינה והליכותיו המנומסים הם הסכנה הגדולה. לדעתי אין לו מקום בכנסת ישראל שהיא אמורה להיות בית המחוקקים של מדינת ישראל אשר רק טובת המדינה צריכה לעמוד נגד עיניה.

    • הנקמה שלו בתור גניקולוג בישראלים

      טארק , 05/08/09 19:50

      בתפקידו כרופא נשים (זה עוד מעלה שמכנים אותו אחמד זיבי ) שנשים ישראליות קיים איתן יחסים וזה לא סוד (זה מה שלא ברור לי איך אישה נורמלית הולכת עם ערבי .....

      • עוד עים כזה חזיר בן חבורת חזרזירים מלוכלכים (הערבים) (ל''ת)

        ירח כחול , 05/08/09 19:54

  • 57.

    לכל ה"פטריוטים" שמצרים על כך שטיבי אננו מאכל לכלבים

    השפוי האחרון , 05/08/09 17:37

    דומו לכם ושיתקו!!
    טיבי מיצג בחובו את כל מה שנאור בדמוקרטיה שלנו.כמו שהוא מיצג גם אותי ועוד הרבה אחרים שאינם שמאל (טיבי הוא ליברל בתפיסתו הכלכלית,ממש כמו נתניהו או אורי אבנרי להבדיל).הרבה אנשים במרכז (כולל ליכוד,קדימה ועבודה),מסכימים עם דיעותיו ומחזיקים לו ולתומכים בו אצבעות.
    הגיע הזמן להסיר את המסיכה מעל פרצופו הנבזי של הימין המתנחבל בישראל: גם רוצחים,גם יורשים ומנשלים,וגם מטילים דופי ועדות שקר באחיהם מהשמאל הטובים מהם.
    הכי מצחיקה היא האשמה שהשמאל כאילו אחראי לכל המלחמות וזוועות המלחמה ביננו לבין הערבים.עוד דוגמה לשטניות החרשת של בני העוולה,החונקים ומוצצים את לשדה של מדינתנו,כאילו קבלו איזה קושן לבצע כל פשע אפשרי.ואח"כ עוד מעיזים לבוא ולהשתלח באחיהם ההומניסטים ולהציגם כבוגדים.
    די כבר,די!!!!
    נמאסתם עלינו ובקרוב תוקאו עד אחד.מכם התחילה כל הצרה הזו.מהראשונה שבמלחמות ועד אל קעידה.
    שבו בשקט!!!

    • השמאל שתומך ברצח יהודים-יעשה הכל כדי לעזור למחבלי האסלאם הפאשיסטי!!! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 05/08/09 21:52

  • 56.

    למה לא יכול להפריד? בטח להפריד, יש ישראלים ויש מתנחלים ממלכת יהודה.. (ל''ת)

    זה בכלל לא אותו הדבר! ישראלית יהודיה מגבולות 67', 05/08/09 17:30

  • 55.

    ליברמן, טיבי והמתנחלים מסוכנים לישראל באותה המידה לדעתי!! (ל''ת)

    זה רעה, זה טריפה וזה חולירע, 05/08/09 17:29

  • 54.

    סולדת מטיבי! תומכת בנאמנות -אזרחות. אבל המתנחלים זה אסון לישראל!! (ל''ת)

    גם הם מכירים בריבונות ישראל רק כשנוח להם, 05/08/09 17:24

  • 53.

    כל הכבוד לליברמן!!! הפעם! (ל''ת)

    אויר , 05/08/09 17:09

    • על הפלסטינים תושבי ישראל-לקבל את תוכנית החלוקה-ולעבור לבני עמם! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 05/08/09 21:51

  • 52.

    לא הבנתי מה בדיוק ליברמן עושה נגד ההסתה של טיבי וחבריו (ל''ת)

    חוץ מלדבר הוא עשה משהו?, 05/08/09 16:55

    • את מה שהוא עושה להסתה שלו עצמו נגד ערביי ישראל... (ל''ת)

      המנוול , 05/08/09 20:06

  • 51.

    טיבי

    מ, 05/08/09 16:44

    למה ? לא תעבור להיות ראש הרשות ותחליף את אבו מזן אדון נכבד ד''ר טיבי .

  • 50.

    מה לעשות - טיבי קצת צודק

    אמנון, 05/08/09 16:40

    יש להפריד בין התנחלויות ובין מתנחלים:
    המתנחלים - כמו כל עם ישראל - בסך הכל רובם הגדול ישרים, שומרי חוק, משרתים את המדינה וכו' וכו' ואפילו מקריבים יותר מעצמם על רעיון ארץ ישראל ולטובת עתיד העם (לפי תפישתם).
    ההתנחלויות, למרות שברובן זכו ל''הכשר'' רשמי של המדינה והחוק, מהוות מכשול לשלום עם הפלסטינים, עם הערבים ומקלקלות את יחסינו עם כל העולם. בעצם הקמתן, הרחבתן וקיומן, הם מסכנות את עתידנו ואת קיומנו. את זה דרך אגב חושבים לא רק 99% מתושבי העולם אלא גם לפחות מחצית מתושבי מדינת ישראל, (''נו, טוב כולם טיפשים'', חושבים עליהם אנשי הימין).
    את ההשוואה של ההתנחלויות לגרורות סרטניות לא המציא ואמר ראשון טיבי אלא הרבה ישראלים טובים ונאמנים לפניו, ואני וחברי ביניהם (אזרחים נורמטיבים, מילואים וכו').
    וכאן ההבדל שבין מפעל ההתנחלויות הנוכחי לבין ''ההתישבות העובדת'' החלוצית של המחצית הראשונה של המאה העשרים. באותה תקופה היה קונסנזוס גדול בעם לגבי הצורך והחשיבות של התישבות במקום ובזמן שנעשתה. אחרי 1967 המצב היה שונה: נוצרה מחלוקת גדולה בעם לגבי ההתישבות מעבר לגבולות הקו הירוק, וניצניו של ''מפעל ההתיישבות'' היו ברובם לא חוקיים, והתקבלו בדיעבד (לפחות עד 1977 ועליית הליכוד לשילטון). סיבות חשובות להתיישבות זאת היו ועודן רגשיות- לאומיות- דתיות, אבל קשה לקבל אותן כסיבות רציונליות הגיוניות וחכמות הרואות את העתיד.
    לראיה: מפעלי ההתיישבות בסיני ובעזה פורקו (לאחר שהושקעו בהם מיליארדים). מן הסתם יהיה דומה גם עתיד ההתיישבות בגולן וביו''ש.
    אז תגידו לי: אם נדמה את ארץ ישראל לגוף אנושי - איך נקרא לרקמות קטנות השואבות מהגוף אנרגיה אדירה ומעמידות אותו בסכנה ביחס לסביבתו ושכניו? אני מוצא שגידול סרטני (למרות האסוציאציה האיומה) הוא דימוי קולע למדי.
    ונחזור להתחלה - המתנחלים. חלילה מלהאשים אותם בדימויים נוראים. אבל אם הם תומכים ברעיון של מפעל ההתנחלויות, שיש בו: 1) אטימות מוסרית כלפי הפלסטינאים, וכלפי מחצית מתושבי ישראל המתנגדים לו. 2) נזק כלכלי אדיר ומתמשך למדינה. 3) נזק ביחסינו עם העולם הערבי והמערבי, המתבטא בנזק כלכלי, וחמור מכך בטחוני (אולי במלחמה הבאה, שעלולה להיות קשה וחריפה ומסוכנת, אמריקה ואירופה כבר לא יתמכו בנו בגלל התנגדותנו לויתורים טריטוריאליים?).
    אם המתנחלים מוכנים להקריב את עתידנו בגלל רעיון מיסטי- דתי- לא רציונלי ומסוכן אז אולי גם מותר להגיד גם עליהם איזו ביקורת?
    אולי טיבי מבטא לא רק השקפה פלסטינאית קיצונית אלא גם דעות של ישראלים נורמטיביים?

  • 49.

    אותי לא מעניין לא טיבי ולא טיזי

    רונן גולדשטיין, 05/08/09 16:38

    אותי מעניינת רק שאלה אחת.
    מדוע התקשורת לא עושה מטעמים מדבריו של אחמד טיבי,בדיוק כמו שהיתה עושה לו ליברמן היה אומר את אותם דברים בדיוק שאמר טיבי.
    כלומר: ''ההתנחלות הערבית ממערב לקו הירוק היא גרורה סרטנית'' או ''מדינת ישראל צריכה להיות נקייה מערבים''. זה מה שצריך לעניין אותנו היהודים במדינת ישראל. שהתקשורת שלנו,הנותנת והקובעת את סדר היום,שותקת ומחרישה אל מול טיבי הגזען,אבל אל מול כל יהודי שיעז לומר משהו שלא מוצא חן בעיני הנאורים הבולשביקים בתקשורת,היא תפתח במסע השמצות והוקעה. טיבי לא היה מעז לומר את הדברים אם היה יודע שיוקיעו אותו כגזען נאלח,להפך,הוא יודע היטב שהוא יקבל מהתקשורת הנאורה שלנו,ששונאת מתנחלים לא פחות מטיבי,את האיתרוג שהיא כל כך יודעת לאתרג את מי שהיא חפצה ביקרו.

  • 48.

    מי שמסוכן לישראל יותר מאיראן, זה ליברמן ודומיו (ל''ת)

    Nov , 05/08/09 16:32

    • איזו תגובה צפויה ומטומטמת.

      panacea , 05/08/09 16:48

      טיעוני נגד לטיעונים על שימוש בשפה אנטי-שמית (גידולים סרטניים), יש לך?

    • כמה שאתה לא צודק..הוא שאתה חכם וכולם טיפשים כנס

      ירח כחול , 05/08/09 19:42

      אתה חמור NOV תצא

      • או שאתה חכם ..שגיאת כתיב (ל''ת)

        ירח כחול , 05/08/09 19:43

  • 47.

    חוץ מלהיות מואשם במעמד של גנב אין לו מעמד אחר (ל''ת)

    אבי, 05/08/09 16:28

  • 46.

    ריבלין אכל אותה ! הערבים לא יבחרו בו לנשיא הבא של ישראל ! (ל''ת)

    דקל ב , 05/08/09 16:11

  • 45.

    ליכוד מחורבנים אתם ממשיכם לנפנף באצבע משולשת לבוחר

    שמעון הצדיק , 05/08/09 16:11

    אם אתם פוחדים מבית משפט דהיינו אתם לא עושים את עבודתכם
    אם אתם פוחדים מהגשת בגצ"ים דהיינו אתם שוב לא עושים את עבודתכם
    נבחרתם לייצג את הציבור דהיינו להיות הריבון אם בית משפט נותן החלטות רבוניות אתם מקבלים כסף בגניבה דהיינו לא עושים את עבודתכם.
    הגיע הזמן להבהיר לבית משפט מי הריבון במדינה אבל אתם מקבל משכורת בגניבה

  • 44.

    חייל צה,ל נהרג היום אף שמאלן מסריח זבל לא נכנס להביע השתתפות בצער

    ירח כחול , 05/08/09 16:06

    חארות

    • החייל - מתנחל - נהרג בגולן הכבוש! (ל''ת)

      אנא הבן - אנו לא בני אותו עם!, 05/08/09 16:07

      • עים אתה גוי אני לא מצפה שתנחם אבל השמאל היהודי המכוער והפשיסט (ל''ת)

        ירח כחול , 05/08/09 19:38

      • והגולן לא כבוש הוא שייך לעם היהודי..תבין לעם היהודי (ל''ת)

        ירח כחול , 05/08/09 19:40

      • נכון אתם העשירים המושחתים של תל אביב. (ל''ת)

        נתין בישראל, 05/08/09 19:42

        • מי עשיר ומי מושחת בקושי אני גומר את החודש עים המיסים והשכירויות (ל''ת)

          ירח כחול , 05/08/09 19:50

        • רגע ןמה רע להיות עשיר משהו חייב לך דין וחשבון מי אתה שתקרא לי

          ירח כחול , 05/08/09 20:05

          מושחת יעגל

  • 43.

    is not tibi the problem

    rambo v, 05/08/09 16:02

    dear is not tibi the problem is israel the big proble they give free pass to people like tibi and other arab to sit in knesset and trying to destroy israel.wake up israel before will be to late and this country of this trash and sooner is better.from one who love and worry for israel.

  • 42.

    ***ביבי למה אתה חוסם את חוק הנאמנות של ליברמן?******* (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 05/08/09 16:02

    • כי יותר מידי ישראלים יהודים לא יעמדו בו: כמו חרדים, כמו חלק מהמתנחלים (ל''ת)

      כמו חלק מהאנרכיסטים ושאר משתמטים..דרך אגב אני בעד, 05/08/09 17:26

  • 41.

    צודק ליברמן בכל מילה, רק ליברמן מבין ערבית (ל''ת)

    נתן.ש מעלות האמיתי , 05/08/09 16:00

  • 40.

    ליברמן טיבי

    חרד לגורל המדינה, 05/08/09 15:57

    שפוי אחד במדינה מקווה שלא תעזוב את הכנסת כי אתה שווה 10 טיבי ודומיו עזיבה שלך נצחון לשמאל שחושב שאנחנו בסקנדינביה

  • 39.

    אחמד ימרמאד

    עידו, 05/08/09 15:55

    אל תשכח אתה וכל אחיך הערבים
    פה זה מדינת ישראל מדינת היהודים
    כל יום תקום בבוקר תסתכל מסביב ותראה את פריחתה של מדינתנו האהובה
    שכל יום תבכה תצעק הלב שלך יקרע שתסע בכביש ירושלים טבריה ראשון לציון יהודה ושומרון
    תסע במדינתו האהובה ותאכל את לבך

    אתה לא צריך להכנס לכלא, אתה צריך להסתובב בארץ ולראות מה יש לנו היהודים
    אז תמשיך במעשך ובחייך האומללים
    אני שמח מלראות אותך כועס עצבני וממורמר
    כי אני יודע שיש לנו מדינה.

    יום טוב עם ישראל היקר!

  • 38.

    הפושע ממולדבה יעמוד לדין! טיבי לא פושע ואינו ראוי למחמאות מהפושע איבט (ל''ת)

    מגיב, 05/08/09 15:38

    • אני מבין מתגובתך שאתה בעד המשך המאבק המזויין,ותומך בדברי ההסתה

      panacea , 05/08/09 16:50

      של טיבי.

  • 37.

    אבל ריבלין לא ירצה שבתקשורת יתקפו אותו לכן הוא לא ידיח את טיבי (ל''ת)

    ציוני, 05/08/09 15:37

  • 36.

    אנו מדינה מטומטמת ומסכוסטית. שטיבי וחבריו משרתים בכנסת ישראל איכס (ל''ת)

    אלירן..תעיפו כבר אותם מכאן, 05/08/09 15:33

  • 35.

    את זה אנחנו יודעים מזמן! אבל מה קורה אם המדיניות החברתית?

    solsam , 05/08/09 15:32

    זהו זה כל מה שיש כל היום, להתעסק איתם? למה אין מדיניות חברתית? של קירוב לבבות בעם ישראל? מה קורה פה!

  • 34.

    old news

    Leon 7 , 05/08/09 15:26

    Everyone agrees, yet no is prepared to do anything about it

  • 33.

    עם הנותן ליועץ ערפאת להיות סגן יו''ר הכנסת פשוט חולה נפש. (ל''ת)

    רעמסס, 05/08/09 15:26

  • 32.

    וירון לונדון דווקא ניהל עם טיבי שיחה נעימה וחמימה

    עוזי, 05/08/09 15:24

    אפילו לא העלה על בדל שפתיו שאלה הנוגעת להתבטאויותיו כלפי היהודים בועידת הפתח. עניין אותו לדעת על הפלגים בתוך הפתח ולא מה עושה ח''כ ישראלי בועידת הפתח מלא דברי שנאה כלפי יהודים

  • 31.

    פחדנים שכמותכם! טיבי וחבריו המסיתים צריכים להיעצר ולגרשם מפה!!

    רן, 05/08/09 15:24

    ליברמן וריבלין ושאר נציגי ''הימין'' הישראלי הם חבורת פחדנים ברברנים אשר לא מסוגלים לעשות כלום מלבד להמשיך לקשקש ןלקבל את החרא של טיבי על הפנים!! אם הם היו נעצרים מייד על דברי ההסתה ואח''כ מגורשים לעזה אז אולי היינו יכולים להגיד שעשינו משהו!

  • 30.

    החרא הזה טיבי צוחק על כולם (ל''ת)

    aviufo , 05/08/09 15:12

  • 29.

    בושה למדינת ישראל

    ארז, 05/08/09 15:10

    בושה למדינת ישראל, שטיבי וחבריו עדיין מכהנים כחברי כנסת. כל מדינה אחרת לא היתה מתירה להם בכלל להיבחר, והיתה מסלקת אותם מהפרלמנט - והיישר לאולם בית המשפט - לאחר התבטאות שכזאת.
    רק בישראל האנומליה הזו יכולה להתקיים ולהימשך - אנומליה שתביא לסופנו.

  • 28.

    כאשר אני רואה את ליברמן אביר הדמוקרטיה מטיח האשמות בטיבי

    דני ב., 05/08/09 15:05

    יש מקום לדאגה.
    על אנשים כמו ליברמן נאמר, אלוהים שמור אותי מאוהבי כי משונאי אשמר בעצמי.
    מי הוא אחמד טיבי? אני יודע.
    אינני מצפה ממנו להיות אוהב ישראל וכמובן גם לא מפתיעה אותי קריאתו שהוא שונא מתנחלים.
    האמת גם אני לא מת עליהם.
    די לראות את מעלליהם בשטחים ואת שחצנותם כלפי מי שלא חושב כמוהם אזי אין לי אהבה אליהם כלל.
    דבר אחד אי אפשר לקחת מטיבי לעומת ליברמן וזה את יושרו הציבורי.
    לא תתפוס אותו שהוא לקח אגורה לכיסו, הוא פרלמנטר מעולה ועצם העובדה שרבים שונאים אותו רק מראה שרבים מדבריו נאמרים בצדק.
    ניקח לדוגמא את אביר הדמוקרטיה ממולדובה שכל מה שעשה בפוליטיקה זה לכיסו ולטובת משפחתו ומתקיף את מי שמשפחתו נטועה בארץ במשך שנים רבות.
    הדמוקרטיה מעניינת לליברמן את התחת ולו היה יודע דמוקרטיה מהי לא היה מעז לפתוח את פיו.
    יכול להיות שהוא צריך להתאמן לישיבה בכלא כי שם לא נותנים לדבר חופשי כידוע.

    • דני תיסלאם,כל מילה בסלע.הבוז למתנחבלים וגרורתיהם! (ל''ת)

      השפוי האחרון , 05/08/09 17:25

    • דני ב. כל הכבוד!!! ניסוח מצויין דבריך אמיתיים ונכונים (ל''ת)

      מיכל, 05/08/09 17:27

  • 27.

    הבעיה היא לא טיבי וברכה

    אורן גלמן, 05/08/09 15:02

    הבעייה היא יוסי ביילין, אהרון ברק, דורית בייניש, יוסי שריד, יריב אופנהיימר, חיים אורון ויולי תמיר שנחושים בדעתם לתת לערבים לזרוק אותנו לים. כל היום מאשימים את ישראל בכל דבר ועניין ומנקים את הערבים מאחריות לפשעיהם. הם הבעיה האמיתית בגלל השליטה שלהם בתקשורת ובמערכת המשפט שקושרת את הידיים של ישראל והופכת אותה למדינה אימפוטנטית.

    • הם דווקא מייצגים אותי

      שמואל, 05/08/09 18:16

      ומייצגים מאות אלפי ישראלים

      • נדמה לי שרק 3 מדנטים

        נתין בישראל, 05/08/09 19:41

        אבל נהיה לארגים איתכם.
        כנראה שלא יותר מ15 ביחד.
        לא כולל ערבים שבעיני לוקחים מנטדים על חשבון יהודים ונגדם.

  • 26.

    רק ליברמן מבין

    יחזקאל,הרצליה , 05/08/09 15:02

    שוב הוכיח ליברמן אומץ ונכונות.

    שימו לב לשתיקת ברק חוסיין אהוד.ושתיקתה של ציפורה

    • סליחה, איזה אומץ הפגין ליברמן? לומר דברים שהציבור רוצה לשמוע

      מישהי, 05/08/09 15:24

      אבל בפועל לא לעשות דבר. חברי הכנסת הערבים עושים מאיתנו צחוק. למעשה הם יודעים שהישראלים הם פקה, פקה, כלומר רק מדברים ומאיימים.

  • 25.

    ליברמן צודק, טיבי וחבריו גייס חמישי.. (ל''ת)

    mairmair , 05/08/09 14:56

  • 24.

    מייצר כותרות כדי לברוח מהכותרת האמיתית - מושחת (ל''ת)

    ק', 05/08/09 14:51

    • מייצר כותרות? לא היו דברים מעולם? צבוע. (ל''ת)

      panacea , 05/08/09 16:51

  • 23.

    מה טיבי כך אתה מדבר לא יפה אנשי השמאל יעלבו ממך..הם לא הבינו עוד

    ירח כחול , 05/08/09 14:43

    שאתה רוצה גם בחיסולם..

  • 22.

    טיבי כולירה, אבל צודק בעניין ההתנחלויות (ל''ת)

    רועי, 05/08/09 14:42

    • טמבל מתי תבין שבשבילם גם תל אביב זו התנחלות? (ל''ת)

      השמאל במציאות וירטואלית, 05/08/09 16:03

  • 21.

    ליברמן מאמץ את הסדרה מסודרים

    זאב, 05/08/09 14:42

    כאשר מממליצים להעמיד אותך לדין נסה לייצר כותרת או שערוריה שתשכיח את הנושא העיקרי עוד מעט הוא גם יקנה אגם בתורכיה ויזרים מים לכינרת

  • 20.

    צריך לגרש את כל שונאי ישראל ולהתחיל לבנות את המדינה שלנו! (ל''ת)

    מטומטמים תתעוררו!, 05/08/09 14:38

  • 19.

    הדמגוגיה של הימין הישראלי

    nosnikta , 05/08/09 14:38

    מצד אחד טוען אקוניס שאסור ליו"ר לצנזר ח"כים, ומצד שני רוצה להדיח אותו מתפקידו בגלל דברים שאמר.
    וכרגיל, לנופף בקלף האנטישמיות. המתנחלים לא נחשבים לבעיה עבור הפלסטינים כי הם יהודים, ותפסיקו לסובב את הטיעונים כדי שיהיה לכם נוח לעשות להם דמוניזציה.

    יגדילו לעשות NRG אם יביאו את דבריו של טיבי כלשונם וייתנו לציבור לשפוט, ולא ישאירו אותנו עם הסילופים הדמגוגיים של חברי הכנסת הימנים.

    • השקרים הפתטיים של השמאל האנטי ציוני - אקוניס לא אמר שאסור לצנזר

      אמיר ש , 05/08/09 15:06

      את זה אמר י"ור הכנסת רובי ריבלין.

      המתנחלים כן מהווים בעיה עבור הפלסטינים כי הם יהודים, אם הם היו ערבים, כנראה שלא הייתה בעיה.

      • בוודאי שזה בגלל שהם יהודים! אם הם היו ערבים היתה בעיה כלשהי? (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 05/08/09 16:12

    • צודק - יש להביא את דבריו של טיבי במלואם

      ארז, 05/08/09 15:07

      כדי שכולנו נוכל להבין שהוא לא מכוון אך ורק ליש''ע, אלא לארץ ישראל המערבית כולה, שאותה הוא רוצה לראות ריקה מ''מתנחלים'' - כן, הכוונה גם אליך, שמאלן ''נאור'' שכמותך...

    • שאלת תם: מה עשה טיבי בועידת אויבי ישראל אשר החליטה להמשיך במאבק המזויי

      panacea , 05/08/09 16:53

      במאבק המזויין? הרי הוא היה בצד של האויב, הוא לא ייצג שם את ישראל-אלא את הצד שהחליט להמשיך במאבק המזויין, אותו הצד שמחא לו כפיים.
      אז מספיק עם השקרים והדמגוגיה הזולה!

  • 18.

    הגיע הזמן להתעורר ולהראות לטיבי את היציאה. (ל''ת)

    רז, 05/08/09 14:37

  • 17.

    חבר כנסת בישראל משתתף בוועידת הפת''ח! הזוי ביותר!!!!!

    ציוניסט, 05/08/09 14:36

    מייסדי המדינה מתהפכים בקברם שקורים דברים כאלה

  • 16.

    'מתנחלים' הם יהודים, 'מתנחלים' הם ישראלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לגרש את כל הערבים!, 05/08/09 14:36

  • 15.

    צודק צודק צודק (ל''ת)

    לוחם, 05/08/09 14:31

  • 14.

    האיש הזה מואשם על ידי המשטרה בגניבה והוא מנסה להסיח את הדעת

    אדם, 05/08/09 14:24

    תשתוק כבר אתה מואשם בגניבה

    • וטענות לגופו של עיניין-יש? (ל''ת)

      panacea , 05/08/09 16:54

  • 13.

    עד כמה שידוע לי אתה זה שכבר הרבצת לילדים וכעת חשוד בפלילים ולא טיבי.

    עמית, 05/08/09 14:24

    אני מקווה שיתברר שלא עשית דבר שהמיוחס לך כעת כדי שתוכל להמשיך ולנפנף במשפטים ריקים ללא שום שמץ של בושה.

    • אבל זה שטיבי השתתף בועידה שהחליטה על המשך המאבק המזויין בישראל-מוכח

      panacea , 05/08/09 16:56

      וזה שהוא זכה במחיאות כפיים מהקהל "אוהב-ישראל", מוכיח באיזה צד של העימות הוא נמצא.

      • השחיתות השוחד והאלימות של ליברמן מסוכנים לא פחות מהעימות הלאומי (ל''ת)

        עמית, 08/08/09 23:53

  • 12.

    צריך להוציא אותם מחוץ לחוק, כמו את כהנא ז''ל, צבועים נלוזים. (ל''ת)

    EN914, 05/08/09 14:23

  • 11.

    ליברמן רוצה מלחמה עכשיו

    צביקה, 05/08/09 14:22

    כך הוא חושב להציל את עורו

    מחרחר ריב ומדון - חסר אחריות

  • 10.

    גנב בן גנב הליברמן הזה ואעין לו מה להגיד אלא על ערבים מגעיל (ל''ת)

    אלי, 05/08/09 14:19

  • 9.

    אנחנו אשמים שאיפשרנו לחשים כמו טיבי לגדול בארצנו.

    פופאי, 05/08/09 14:19

    ממשלת שמאל אחראית לפשעים של מחבלי בל''ד.

  • 8.

    הבג"צ אשם באפשרו לטיבי וחבריו לרוץ לכנסת שלא כדין. (ל''ת)

    איציק המצונזר , 05/08/09 14:17

  • 7.

    צריך לזרוק אותו מהמדינה ולא לשלם לו שקל

    אסף ראסטה, 05/08/09 14:16

    ביזיון לממשלה הקודמת והנוכחית שיש חכי''ם ערבים שונאי ישראל שמתפרנסים יותר טוב מכל אזרח ששירת במדינה ואפילו איבד בנו או כל דבר דומה והעוכר ישראל הזה יושב ומבזה את ישראל מתוך ובחסות ''דמו- קרטיה''

  • 6.

    ליברמן.אסור לך לומר כאלה דברים

    בוקסר , 05/08/09 14:15

    תכיף יתקפו אותך כל השמלאנים ..רק לחברי כנסת ערבים מותר לומר מה שהם חושבים.

  • 5.

    טיבי צודק.ההתנחלויות אסון.

    רון וייס, 05/08/09 14:01

    כי הן מונעות הגעה לשלום.

    • כן. נכון. היה כאן שלום נפלא לפני 67. לפני ההתנחלויות. ברור. (ל''ת)

      אמיר ש , 05/08/09 15:07

      • או שאמיר ש. צעיר ולא הכיר את ישראל בגבולות הקו הירוק או שהוא מיתמם

        ההתנחבלויות וה''משיחיות'' הם האסון הנורא שקרא לנו, 05/08/09 15:36

        יחסית למה שיש - היה נפלא בישראל הקטנה, למרות הקשיים והמסתננים.

    • נכון מאוד

      ארז, 05/08/09 15:08

      כי כולנו זוכרים איזה שלום נפלא היה לפני ה''התנחלויות''...

  • 4.

    וואלה....עוד יוכח כמה צדקת בקשר לחוק הנאמנות....השמאל אוייב (ל''ת)

    aros55 , 05/08/09 13:58

  • 3.

    ליברמן..אם לא היית סתם קשקשן טיבי היה בבית הסוהר מזמן !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 05/08/09 13:58

  • 2.

    טיבי יכול לומר מה שהוא רוצה כי רובי ריבלין המתחזה לימני נותן לו גיבוי (ל''ת)

    ברוך, 05/08/09 13:56

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 05/08/09 15:57

  • 1.

    ***לא נסלח לנתניהו ושרי הימין,שהכשילו את חוק הנאמנות של ליברמן*******

    שאבי מהעיריה , 05/08/09 13:55

    כזכור החוק עלה לוועדת השרים,ביבי וסער עצרו את החוק מלהגיע לכנסת

    • לשאבי-לא נסלח לפקידי הסוכנות שנתנו לך להיכנס ארצה.

      דני ב., 05/08/09 15:07

      לא נסלח להוריך שהביאוך לעולם
      לא נסלח למי שקיבל אותך לעבודה בעירייה בפרוטקציה.
      לא נסלח לאלו שנותנים לגזען כמוך להתבטא.