• 61.

    היא למדה בבית ספר שלי

    מורן, 07/08/09 02:31

    אני פשוט מזועזעת ממה שהולך במדינה הזאת.
    חרדים, קחו את עצמכם.. יהודי רוצח יהודי?
    אוי אני כלכך שונאת חרדים דתיים, מה שזה לא יהיה.
    הומופובים מסריחים.

  • 60.

    הומופוביה או חרדים אינן מילים גסות,כפיה לכאן או לכאן מילה גסה ביותר (ל''ת)

    אמיר ב. , 03/08/09 21:45

  • 59.

    כל מי שכל כך מםחד מהקהילה והומופוב מבטיחה שהילדים שלכם יהיו כאלה...הכל (ל''ת)

    גאה מאוד, 03/08/09 19:00

  • 58.

    יהי זכרה ברוך ?? אולי יקום איזה בטטה חילוני ויסביר מה זה (ל''ת)

    אגדיר , 03/08/09 18:52

  • 57.

    יהיה זכרה ברוך. נערה מתוקה, במה את אשמה ?

    111emo , 03/08/09 18:42

    חרדוסים = נאצים.
    להוקיע אותם מקרבנו.

    • אני בטוח שהיום או מחר ובעתיד הקרוב ההורים שלה ירגישו אשמה

      Avi Ecuador, 03/08/09 19:15

      זו גם אשמה של חברה מואצת ומעוותת וזאת בלי לסלוח או להבין את הרוצח.

  • 56.

    דיבורים ושטיפת מוח!!!!

    אריה, 03/08/09 17:50

    מה עושה ילדה בת 16 במועדון הזה???''מגלה את עצמה?'' כבר ידעה מספיק על אהבה וסקס או חיים בכלל ואולי שטפו את מוחה כל מיני''יועצים''''מומחים''יוצמחים למינהם ומפתיע מכל הורים''מבינים ומזדהים''שכאלה הרשו לי לשאול מי נכשל כאן???
    מהרתם להאשים ולהטיח דברים בחרדים ובשנאה ואת מי אתם מנסים להאשים ??מנצלים זמרת ''''מצליחה''''כמן קורין אל לאן???באמת אישיות !!!!האשימו את עצמכם והורידו את העניין מאתנו החוצפה והרהבה עברו את גבול הטעם הטוב והסבלנות זכותנו לקבל אתכם או לא מי שלא מרוצה שיהגר להולנד או ארה''ב שלום ולא להתראות אתם בושה ואל תבינו לא נכון לא כהומו-לסבים אלא כבני אדם

  • 55.

    כולם תוקפים אותם..אבל שוכחים שלנוער הזה יש בעיות וצריך לעזור להם.. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 17:27

    • אווץ (ל''ת)

      tami.me , 03/08/09 17:42

      • געגוע מגעגוע....חחח...טוב..הא ? (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 17:46

        • אהה יותר מטוב מעולה (ל''ת)

          tami.me , 03/08/09 17:47

          • יופי..אז נחכה לשעות הקטנות...שהן הגדולות ביותר.. (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 17:54

            • כן אין לי זמן עכשיו לאינטרנט,בלאגן אצלי ביי בינתיים (ל''ת)

              tami.me , 03/08/09 18:15

              • הסוטים בפעולה (ל''ת)

                אגדיר , 03/08/09 18:51

    • אני מסכימה

      דנה.ג. , 03/08/09 19:39

      הם בהחלט צריכים עזרה ,יד מכוונת שתעזור להם למצוא את דרכם בתוך כל הלחץ והבלבול שהם ודאי חווים.

  • 54.

    ***************יהי זכרה ברוך,אמן*************** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 03/08/09 16:37

    • יהי זכרה ברוך?? לכבוד מה בדיוק ??????????????? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 03/08/09 16:42

  • 53.

    איך ההורים שלה נתנו לה ללכת למקום כזה בגיל 16 (ל''ת)

    amir, 03/08/09 15:30

    • מטומטם!!! (ל''ת)

      לוגית, 03/08/09 16:36

    • כי ההורים שלה גם כמוה :)))))) (ל''ת)

      מלחמת קודש , 03/08/09 16:42

  • 52.

    איזו ילדה מתוקה.

    יוסף, 03/08/09 14:35

    כל כך כואב הלב שרצחו אותה. היא כל הזמן
    מול העיניים שלי. מסכנים ההורים.
    קראתי את הטוקבקים: בושה וחרפה.
    איזה עם מגעיל יש לנו! צלם ה' נרצח
    ואתם בהבלים שלכם. נמושות!

  • 51.

    לדרוש ועדת חקירה על התנהלות המשטרה

    אבי וינמן, 03/08/09 14:29

    האם ידעו על המועדון?
    האם כל הפעולות חוקיות ?
    האם נכון שנמכרים שם סמים קשים?
    האם המשטרה בודקת שם מדי פעם?
    האם מותר להחזיק ילד נגד רצון הוריו?
    האם ישנם עוד כאלו מוקדים?
    ועוד ועוד

    • ל53

      תמר, 03/08/09 16:11

      אתה חולה בראש או משהו?
      זה מועדון נוער !!!!!!
      אפילו אלכוהול אין שם.

      אבל כן הומופוביה זו מחלה
      ואתה זקוק לטיפול דחוף

  • 50.

    מה שקרה קרה ---צריך לעזור לנותרים בחיים לטיפול דחוף (ל''ת)

    גלית ש., 03/08/09 14:25

  • 49.

    תרחמי על הנותרו בחיים

    גבי הנגבי, 03/08/09 14:19

    שמהמללים את חייהם
    וחיי יקיריהם

    ולא פונים לטיפול בעידוד בעלי מועדונים מושחתים כאלו

  • 48.

    תפביקו לקרוא להם גאים ותקראו להם במה שהם סוטים סוטים סוטים!!! (ל''ת)

    נתן.ש מעלות האמיתי , 03/08/09 14:04

    • הפוסל -במומו פוסל

      סטרייטית, 04/08/09 03:02

      למה זה גורם לך לתגובה כזו??
      אם זה כל כך מפחיד ומטריד אותך תבדוק טוב טוב בתוכך!!

  • 47.

    למה לא בודקים את המשפחה האם עשו מה שיכלו חלהציל אותה? (ל''ת)

    עובדת סוציאלי, 03/08/09 13:04

    • מי נתן לך תעודה של עובדת סוציאלית? (ל''ת)

      מרים, 03/08/09 14:54

      • צודקת מרים, עובדת סוציאלית צריכה לעודדת הומו-לסביזם!! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 03/08/09 16:43

  • 46.

    למה לא צועקים ומפגינים לסגור מקום לא חוקי כזה

    גלעד עוזרי, 03/08/09 12:36

    ילדים נפגשים שלא בהסכמת הורים
    הורסים ומאבדים את עצמם
    והכל בסדר
    למה כי החרדים נגד.....
    ראש העיר אמר כבר שת'א תמשיך להיות להם בית
    הוא בדק עם המקום חוקי ???

    • המקום חוקי לגמרי

      ארז, 03/08/09 14:35

      הפעילות במקום איננה מנוגדת לאף חוק בספר החוקים של מדינת ישראל.

      חושב אחרת? תגיש עתירה לבג''צ נגד העירייה והמשטרה שלא סוגרות את המקום. נראה אם העתירה שלך תתקבל...

  • 45.

    מסכנה בחייה!!!! מסכנה במותה (ל''ת)

    יגאל עודד, 03/08/09 12:16

    • אתה והומופובים כמוך מסכנים בחייהם! בושה לאנושות! (ל''ת)

      אין גבול, 03/08/09 13:01

    • מי אמר שהיא היתה מסכנה בחייה?! (ל''ת)

      ארז, 03/08/09 14:36

    • אל תתנשא, אולי אתה יותר מסכן? (ל''ת)

      ניוטון, 03/08/09 14:56

    • מסכנים ילדך (אם יש) שיצאו כמוך (ל''ת)

      אלון, 03/08/09 16:34

  • 44.

    הקהילה ההומו לסבית החלה לקבל קצת ביטחון...הרצח ריסק להם הכול... (ל''ת)

    כוכב הצפון , 03/08/09 11:55

  • 43.

    ליז

    עינת, 03/08/09 11:41

    היא מחולון אני מכירה אותה איך יכולים לעשות לה את זה היא בסך הכל ילדה שרוצה את החיים שלה בחזרה!

  • 42.

    ה" יתברך כתב בתורתו הקדושה..לא יהיה משכב זכר ..נקבה ..בהמה ולמה הוא

    ירח כחול , 03/08/09 08:28

    כתב לא ..כי הוא ידע שיהיו בני אדם עים נטיות מניות כאלו..נקרא לזה יצרים ..לכן בן אדם עים התקון שלו בעולם הזה צריך לגבור על היצר..זה שהוא נולד כך אין לי מושג למה אבל בטוח יש סיבה ..אבל חברה כתוב בתורה בעשרת הדיברות (לא תרצח) ..מי שם כול אחד כשופט
    כאלוהים ומוציא להורג ..מהיכן זה מגיע ..
    וכול מי שמצדד לרצח דמו מותר ..ודמו בראשו
    מה קרה לנו ..

    • כתוב גם שיש לסקול אותם. אולי הגיע הזמן לזנוח את ה''מוסר'' מעידן הברונזה? (ל''ת)

      אולי הגיע הזמן להתקדם?, 03/08/09 11:08

      • הלוואי שהילדים שלך יהיו הומו/לסבי... ואז נראה את ההתקדמות שלך (ל''ת)

        לוגיתת, 03/08/09 16:38

      • אין חדש תחת השמש, אתה לא המצאת את ההומאים, גם בעידן הברונזה הם היו (ל''ת)

        מלחמת קודש , 03/08/09 16:44

  • 41.

    כמה שינאה יש בעם הזה. כאילו שאין מספיק סבל במדינה הזאת

    כמה עצוב, 03/08/09 05:27

    קם לו מטורף ומחליט שקץ בחייהם של שני ילדים.
    והוא בטח חושב שהציל את העולם

  • 40.

    משתתף בצער המשפחות

    א, 03/08/09 04:05

    והמום מכמות הטוקבקים המזלזלים...

    אנשים ''דתיים'' רחוקים מהאל יותר ממה שאפשר לדמיין.

  • 39.

    תמונה של ילדה קטנה

    Avi Ecuador, 03/08/09 03:25

    מביע על צער שהצליחו לבלבל אותה והיא גם נרצחה.
    איך מאפשרים מועדונים לבלבול קטינים עם ''מכוונים'' הומוסקסואלים ולסביים מנוסים.
    איזה הורה נורמלי היה חולם ורוצה בחלום הבלהות שלו שהילדה הקטנה הזאת שלו תלך למקומות כאלה.
    טראומה לכל החיים להורים.
    אם הילד אמור להבין מה הנטייה שלו הוא גם צריך להיות אמור להבין מה הוא גורם להורים בהליכה למקומות כאלה.
    כן, תגידו לי שאני מיושן ומדובר בעולם מודרני, אתכם הסליחה, עזי מצח פישרים אידיוטים מדופלמים.
    ''מכוונים, קוראים להומוסקסואלים המבוגרים; הילדים לא יודעים לאיזה כיוון ואיך עוברים את המשברים שהבוגרים מהם כבר עברו והתנסו.
    עושים אותם מוכתמים ומסומנים ומכניסים אותם לבעיות וצרות לכל חייהם, לא מאפשרים להם לצאת ממעגל של ביצה לכל חייהם.
    אז שירגישו סיפוק מיני קצת פחות גדול, יסבלו פחות בחיים ורבים מאלה שנכנסים ושוכנעו שהם מהצד השני אני בטוח שגם יכלו לחיות חיים סבירים בצד הרגיל או שיהיו מבוגרים אולי “יהנו” משני הצדדים או יחליטו ללכת לצד אחר.
    לא כולם אבל בטח רבים מהילדים האלה שמטמטמים אותם יכלו להיות בצד הרגיל.
    הילדה הזאת בתמונה יש לה bybe face, מה המבולבלת המסכנה הזאת יודעת ורוצה בכלל מהחיים? היו לה קרוב לוודאי כמה אכזבות בחברה המואצת והמעוותת שהיא חיה בה כנראה והיא לא בדיוק אולי מוצלחת או פופולרית אז הסתבכה בחלומות או בחוסר מוצא של אחרים.
    כן, תגידו למרץ לפעול בנושא אבל כמו שהם מקדמים את ההומוסקסואלים והלסביים ושולטים ב''חוק'' אז מי יעז לצאת נגדם?
    יגידו שהוא פאשיסט, לא הומני וחסר התחשבות, שאנו חיים בדמו-חארטה.

    • איזה גיבוב של שטויות..והיא בכלל לא הייתה חלק מהקהילה אלא רק חברה של

      א., 03/08/09 08:59

      כאלה שכן היו.

      • אז את רוצה לומר שלא הצליחו לבלבל אותה מספיק עדיין ואותך כבר שכנעו (ל''ת)

        להיות מבולבלת, 03/08/09 15:37

      • עזוב - זה סתם טיוח של המשפחה .. מרוב בושה (ל''ת)

        מלחמת קודש , 03/08/09 17:19

    • אני חושבת בול כמוך (ל''ת)

      הילה, 03/08/09 17:26

      • תודה, אני שמח שיש עוד כמה ''מיושנים'' כמומי (ל''ת)

        Avi Ecuador, 03/08/09 19:10

  • 38.

    שמעתי את שלי יחימוביץ' ונדהמתי

    tomker , 03/08/09 02:26

    "מישהו שלח אותו,, אומרת אותה דעתנית מאוסה. בסוף עוד יתברר, שהיה זה הומו, שרצה לסגור חשבון עם מישהו.
    העיקר להטיל רפש, להדביק תוויות.
    לא מסוגלים לחכות כמה ימים עד שיתפסו את הפושע ויחקרו אותו.

  • 37.

    ברווז אתה בן 34 ??כזה תינוק??? יש לי כבר 3 בבית.... (ל''ת)

    tami.me , 03/08/09 01:13

  • 36.

    טוב ידידי..אני צריך לקום מוקדם...איך הזמן עף..לילה טוב באהבה ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 01:12

  • 35.

    פעם ראשונה מזה 10 שנים שאני מגיב.

    רון, 03/08/09 00:53

    בחיי לא כתבתי טוקבק. אבל אחרוג ממנהגי.

    אל תגיבו לאנשים הפסיכים האלו שרושמים טוקבקים מתריסים. סביר להניח שאלו אנשים מסגנים, ללא חיים וללא חברה, ושמזלם לא שפר עליהם (לא חיצונית ולא פנימית), וכל מה שהם עושים זה לכתוב טוקבקים מתריסים, שמרניים וצרי אופקים.
    הם הרעה החולה של החברה הישראלית. ויש להתעלם מהם, כי דרך הרשת אין תועלת בלהטיף להם דרך ארץ.
    אלו אנשים שלא שווים את היריקה שלכם.

    לבסוף, אביע את צערי למשפחות ההרוגים, הפצועים, הקהילה הגאה ולכ האזרחים השפויים במדינה הזו. ותזכרו שהומוסקסואליות הינה דבר מולד. הומפוביה אינה מולדת, אלא נובעת מחינוך קלוקל.

    שבוע טוב.

    • תודה לך על התגובה הנאורה. מרוב תגובות פוגעניות מתחילים לשכוח

      לרון, 03/08/09 08:58

      שקיימים גם אנשים נורמליים באינטרנט..

    • כן, שלח את הבת שלך למועדונים כאלה...

      Avi Ecuador, 03/08/09 15:43

      בהצלחה

    • מעולה:) (ל''ת)

      המום, 05/08/09 16:38

  • 34.

    יוני:בן כמה אתה ??לא חייב לענות,סתם מסקרן אותי יש לי בן שמו יוני (ל''ת)

    tami.me , 03/08/09 00:50

    • מבחינה שכלית....הם אותו גיל.... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:52

    • שם יפה הא?! אני בן 29 סטודנט למדעי הרוח והמפרשיות (ל''ת)

      יוני דוד , 03/08/09 00:54

      • HA (ל''ת)

        tami.me , 03/08/09 00:56

      • היי..יוני תירגע...תמי שלי...לך חפש... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:56

        • הא...תמי...מחפשת צעירים...הא ?...טוב...קלטתי... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:58

        • אתה יכול להרגע איני מתעסק עם נשואות יש לי ערכים אני אדם דתי (ל''ת)

          יוני דוד , 03/08/09 00:59

          • יוני חמוד..סתם צחקתי...גם אני ותמי יודעים היכן הגבול... (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 01:01

      • כן אחלה שם את הרוח הבנתי את המפרשיות אני מנסה להבין עכשיו.. (ל''ת)

        tami.me , 03/08/09 01:00

        • מפרשיות...לא הבנת ?....חחח...טוב... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 01:02

        • מפרשיות,דאונים,ועפיפונים,עובדים כידוע על רוח (ל''ת)

          יוני דוד , 03/08/09 01:03

          • יוני ידידי...לפני שאתה שולח תגובה ...תזכור שהרבה אנשים קולטים אותך... (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 01:10

          • אם נחבר את המדע לרוח נוכל ליצור כלי תחבורה ותעופה ירוקים (ל''ת)

            יוני דוד , 03/08/09 01:11

            • היוני דוד הזה מה זה שנון... יוני תעשה לי ילד!!!!! (ל''ת)

              מיאו ,חתולה., 03/08/09 03:31

  • 33.

    יקינטון...אתה צעיר וחבר בקהילה...מאחל לכם חיים טובים. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:50

    • יקינטון אחלה פרח.... (ל''ת)

      tami.me , 03/08/09 00:53

    • בגיל של אביך (הערכה) נשוי אב וללא שום קשר לקהילה

      יקינטון , 03/08/09 00:53

      מתנגד מאד אפי' לאורחותיה ולדרכי פעולתה ועדיין אין סיבה להשפיל את עצמך.

      • תמי...אאוץ' (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:55

        • ברווז...אאוץ (ל''ת)

          tami.me , 03/08/09 00:57

          • מה אעשה בלעדייך...גם בעבודה אני מחכה לערב לשמוע ממך... (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 01:00

            • חברה שלי חושבת שאני בגוגל...ולכן היא רואה כוכב נולד... (ל''ת)

              ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 01:05

              • לך לישון כפרה לא תוכל מחר בבוקר להתעורר לעבודה,ואז מה יהיה?? (ל''ת)

                tami.me , 03/08/09 01:11

  • 32.

    מי עצוב? הדוסים?לא. אוהדי בית"ר? גם לא! אז כמה שמאלנים עצובים.. סו? (ל''ת)

    יוני דוד , 03/08/09 00:45

    • יוני נשמה...אתה ילד..לא מגובש..לא יציב...תחזור כשתתבגר... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:54

      • גם אמא שלי אומרת לי אותם המילים (ל''ת)

        יוני דוד , 03/08/09 01:01

        • זה בסדר...תחיה עם זה..זה תהליך...אני בן 34...תהנה מחייך... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 01:07

          • ואוחח כמה שאני נהנה אקסטות טריפים ושתיה קרה (ל''ת)

            יוני דוד , 03/08/09 01:12

  • 31.

    חצי כואב

    איציק אשדוד, 03/08/09 00:43

    שאדם צעיר מת כואב לי על זה שנפסקו חייו
    ועל צאצאיו שהיו אמורים לחיות ונמנע מהם
    ומכוון שלחברי הקהילה לא יהיו בכל מצב צאצאים
    אז כואב לי כמובן אבל רק חצי

  • 30.

    מי אמר שכולם עצובים? מה, מכתיבים לנו גם מה להרגיש?! (ל''ת)

    מלחמת קודש , 03/08/09 00:40

    • ב-C.C.C.P הכתיבו מה לחשוב, כאן זה כבר מדרגה מעל - גם מה להרגיש! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 03/08/09 00:40

      • הורים קברו היום ילדים.טיפת רגש לא תזיק לאף אחד. (ל''ת)

        tami.me , 03/08/09 00:42

        • מעניין שאף אחד מהם לא עשה צעדות מחאה בטבח במרכז הרב וברצח הילד בבת-עין

          מלחמת קודש , 03/08/09 00:45

          הם עמדו מנגד ושמחו בהרג של ילדים יהודים - גם אני שמח ויש לי מלוא הזכות הלגיטימית כאזרח שחי במדינה שלפחות על פי הכתוב לא מתיימרת להיות מדינת משטרת מחשבות - להרגיש ככל העולה על רוחי!

          • כל הכבוד!!! איך שאתה נוקם

            יקינטון , 03/08/09 00:48

            חרב נוקמת נקם ברית, גדולה נקמה שניתנה בין שתי שמות...

          • זה שונה כי פה מדובר על יהודי שרוצח יהודי. (ל''ת)

            why can't we all just get along?, 03/08/09 08:56

    • לא כולם עצובים. רק אנשים עם לב עצובים !

      אם לילדים, 03/08/09 05:33

      יצורים מזרע השטן עם לב של אבן ושינאה בלב לא עצובים.
      מעניין למי אתה שייך...

      אם יש לך ילדים אני מרחמת עליהם. איך יכול להיות שבן אדם נורמלי ישמח לשמוע על רצח של שני ילדים ?
      פשוט לא ברור לי.

  • 29.

    חינוך

    ksiush , 03/08/09 00:38

    לא הגיע הזמן להכניס למערכת חינוך תכנים סובלניים והיכרות עם השונה? אולי אם הילדים יכירו בעובדת קיומם בעולם שבו קיימים אנשים לא בני דמותם (כמו הומוסקסואלים, לא יהודים לסוגיהם וכו) ניפטר מהבורות והשנאה שממלאת את הארץ והטוקבקים פה לראייה. אסור ש'הומו' ימשיך להיות קללה. אסור.

  • 28.

    יוני דוד אתה מגזים בתגובות הציניות שלך,זכותך לחשוב כפי שאתה חושב (ל''ת)

    tami.me , 03/08/09 00:35

    • ולפעמים כדאי להיות חכם ולשתוק.הורים קברו היום ילדים,תיתן קצת כבוד (ל''ת)

      tami.me , 03/08/09 00:37

      • כפרה שלי. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:39

      • אני מוחה על ההכללה של כל הגברים מה זה "מטורף" אולי זו "מטורפת"?! (ל''ת)

        יוני דוד , 03/08/09 00:43

        • יוני...הכרת אותה ?...דברת איתה ?...ילדה נשמה בת 16... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:46

          • איך א ני ידבר איתה?!אני מתחיל עם חילוניות הם אומרות לי "לך יא דוס" (ל''ת)

            יוני דוד , 03/08/09 00:57

  • 27.

    זה פלסתינאי : לא רצו לתת לו להיות בקבוצה

    mac, 03/08/09 00:21

    אז .... בדרך אחרת

  • 26.

    האם זה נכון שצו איסור הפרסום הוא בשביל

    יקינטון , 03/08/09 00:20

    להמשיך לרמוז כאילו החרדים והדתיים אשמים במתכוון או שלא במתכוון ברצח הזה? היום אני מאמין להכל.

    • עוד לא תפסו את הרוצח...כשיילכד...כולנו נהיה בהלם... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:24

      • צודק (ל''ת)

        tami.me , 03/08/09 00:28

        • אור שלי...התגעגעתי... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:33

          • אל תתעצבן מיוני דוד,הוא סתם נהנה להקניט אותך,רד ממנו,הוא ממש סתם (ל''ת)

            tami.me , 03/08/09 00:38

            • אני בטוח שהוא אדם טוב ורוצה שיכבדו אותו...מה עשתה לו הנערה המסכנה ? (ל''ת)

              ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:41

              • ויקינטון חמוד..מרגישים שהוא רק רוצה אהבה..ושונא אלימות... (ל''ת)

                ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:43

                • ידידי, אל תסמוך על רגשותיך...

                  יקינטון , 03/08/09 00:46

                  אני חושב בהגיון. נטו הגיון.

              • הוא כניראה ילד הוא צריך להתבגר, לפי התגובות שלו הוא בטוח לא הורה (ל''ת)

                tami.me , 03/08/09 00:45

  • 25.

    יפה שמוחקים תגובות שאינן ראויות.

    יקינטון , 03/08/09 00:14

    כל הכבוד.

    • כן. כך תוכלו לחיות עם האשליה שמישהו בעם תומך בסטיות שלכם.... (ל''ת)

      יוני דוד , 03/08/09 00:23

      • יוני...אין לך התחשבות באף אחד...אתה מושלם !...אני מתעב אותך... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:25

        • ברווז , הנך מתבקש להגיב ממין העניין ולא סתם להשליך רפש ובוץ עלי...

          יוני דוד , 03/08/09 00:28

          חבל, כי אני לא מתלכלך מזה......

          • איזה מכובד ?..שמכבד את הבריות... (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:29

            • את הבריות - דווקא, ולא את שאינם בריות! (ל''ת)

              מלחמת קודש , 03/08/09 00:49

      • תירגע פסיכי, אני לא תומך בשום דבר

        יקינטון , 03/08/09 00:29

        וכנראה שאני מאותה חברה שלך למרות שאני מתבייש שאתה נכלל או מכליל את עצמך בחברה שאמורה להיות ערכית ואיכותית, ולבוא לכואבים ולאבלים ולהציק לא נכלל בזה. בנפול אויבך אל תשמח נאמר, ואתה לא מפסיק להשמיע קולות שאין להם שום בסיס ואחיזה. אין לך מה לומר, אל תאמר. אבל למה להציק? לא ביקשו ממך להצטרף לאגודת הגאים, ואפי' תמשיך להתנגד אם אתה רוצה ו/או מחוייב, אבל מהיכן מגיע הרוע שאתה מוצף בו? בוודאי לא ממקורות תורניים שכן אותם אני מכיר וזה לא משם. טול קורה מבין עיניך.

        • יקינטון נשמה...יוני צר מוח..בור ונבער ..שאפילו מבזה נערה מתה שלא הכיר (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:31

    • יקינטון...אתה בטח צעיר..וחבר בקהילה..אני מאחל לך חיים טובים.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:48

      • לא צעיר ומממש לאאאא חבר בקהילה,

        יקינטון , 03/08/09 00:50

        אב והורה, ואין קשר.

  • 24.

    העכברים יוצאים מן המחילות

    משכך כאבים, 02/08/09 23:43

    זהו ללא ספק רצח מזעזע ומתועב, אך לפני שבוע ארע רצח מזעזע לא פחות, ואף גורם רשמי ו/או איש ציבור לא התייחס אליו. מדוע זהות הנרצחים משפיעה על היחס כלפי הפרשה?

    • אין מה לעשות, זה סדר העולם כעת, דורכים על ה''כהים'' וה''שחורים'' מכל סוג

      אחד, 03/08/09 00:17

      אם לא מדובר בחרדי ''שחור'', הפרשה תישכח במהרה וכולם יוגדעים זאת וחלק אף מקווים שזה יהיה חרדי בשביל לצייר את הציבור שלהם כקדושי םעונים, דווקא גזענות ואפליה כנגד המבוגרים לא חסרה בציבור של הגאים.

  • 23.

    דוקטור, עזור לי, אני חולה !

    שירה, 02/08/09 23:39

    אחרי שהרימו ראש במשך יממה, וירקו לכולנו בפנים, הגיע הזמן לקבוע תור לרופא, ולומר לו: דוקטור, עזור לי, אני חולה !

  • 22.

    בטח שיודעים מי עשה זאת

    תומר, 02/08/09 23:36

    אלה אותם קיצונים ששמו את הפצצה בבית פרופ' שטרנהל.
    הסרט ג'י אף קיי מלמד כלל חשוב בחקירה: אתה רוצה למצוא את האשם, תבדוק מי מרוויח מכך.
    ובכן, משני המקרים המוזכרים, מרוויחים:
    1. התקשורת שצריכה למכור דרמה
    2. מרץ שיש להם מנדט וחצי ואין להם כבר על מה להילחם

    דבר נוסף:
    כיצד אמירה של ח''כ לשעבר בועדות או דיונים פנימיים פוגעת יותר מקביעה קיצונית של מבקר תרבות אשכנזי בפריים טיים של 30% רייטינג.
    מה שבטוח, גם הפעם יצליחו למכור לנו שקר.

    • אז מה שאתה מנסה לאמר זה...

      קווין קוסטנר, 03/08/09 00:10

      שמי שהרוויח מרצח רבין הוא שהרוויח מאונס קצב?!
      לא!!
      עוד מעט תגיד שיש לו גם רווח במסירת שטחים לותיקן.. עד כאן! אתה ממש קיצוני!
      חכה חכה אם סוניה תישמע את האשמות האלה.
      דיי לרעלות
      להיות עם חופשי

  • 21.

    כל כך עצוב... יצאה מהארון וחזרה בארון. (ל''ת)

    יוני דוד , 02/08/09 23:32

    • ממש מצחיק וחכם...אתה בושה למשפחת האדם..חולה טפש ומגעיל... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:27

      • פעם ראשונה שאני מסכים עם דעתך (ל''ת)

        יקינטון , 03/08/09 00:31

      • לא ברור לי איך אחד כמוך שמאמין שהאדם בא מקוף מתפלא מה "התבהמות" שלי... (ל''ת)

        יוני דוד , 03/08/09 00:34

    • קרעת אותי, זה חזק...אבל לא יפה לצחוק על מתים (ל''ת)

      סטרייט, 03/08/09 00:37

  • 20.

    אולי הרוצח הוא דווקא מאהב הומו מאוכזב. (ל''ת)

    נעמי, 02/08/09 23:29

  • 19.

    עצוב, עצוב ביותר.

    חרדית, 02/08/09 23:28

    ולמשפחה: שלא תדעו עוד צער.

    • את חרדית כמו שאני לסבית. (ל''ת)

      יוני דוד , 02/08/09 23:33

      • מה אתה מבין ביהדות ? (ל''ת)

        אתה נשמע כמו גרמני., 02/08/09 23:44

        • "ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה היא" (ל''ת)

          יוני דוד , 03/08/09 00:09

        • מעניין, דוקא הגרמנים הרגו בעלי נטיות גאות (ל''ת)

          יקינטון , 03/08/09 00:11

          • יוני דוד...אין לך אמירה..אין לך עומק...סתם תוכי חלול ונבוב... (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:21

            • לברווז לעולם לא יהיה עומק, לכן הוא צף על המים. (ל''ת)

              יוני דוד , 03/08/09 00:25

              • יוני...רק תכבד את נשמת המת !..היא כרגע לא לסבית כדבריך..אלא נשמה של ה' (ל''ת)

                ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:28

  • 18.

    אין לו מילים לשר החינוך שלנו (ל''ת)

    ChjBbiMan , 02/08/09 23:26

  • 17.

    מדינה מתוקנת

    אריק א. , 02/08/09 23:25

    לדעתי למערכת המשפט בישראל מגיעה במילה אחת תעודת עניות. אילו היינו מדינה מתוקנת הרוצחים כבר ממזמן היו מוצאים להורג.
    אבל מה שהולך במערכת המשפט בישראל הוא אוזלת יד.אין חומרת ענישה ויש אנדרלמוסיה שחוגגת. אפשר לתת לדוגמה את מדינת ארצות הברית ששם הרוצחים באמת משלמים על הפשעים ולא כמו בישראל שרוצח יושב בקושי ארבע שנים בכלא. ישראל חייבת ללמוד מארצות הברית. אנחנו והתרבות המזעזעת שלנו.

    • אם יש משהו טוב במדינה = זו מערכת המשפט,שהרבה יותר מתקדמת ..מעם! (ל''ת)

      מורן, 02/08/09 23:36

    • יש כאלה שרוצחים לאנשים את הנשמה ויהיו אלה שהידים אימאמים

      Avi Ecuador, 02/08/09 23:45

      או ''מכוונים'' שמאלנים

  • 16.

    אין לו מילים לשר החינוך שלנו (ל''ת)

    ChjBbiMan , 02/08/09 23:24

    • מה לעשות וזה מביך לומר מילים על הקהילה המגיעלה הזו. (ל''ת)

      יוני דוד , 02/08/09 23:35

  • 15.

    חילונית חברה כנסו יש לי משהו חשוב!

    שירה מתל אביב, 02/08/09 23:24

    אני חייבת לציין בתור חילונית שקשה לי
    עם מה שקורה במדינה חבל לי שיש פילוג בלי שום קשר למקרה זה ואם להתייחס אז הכל ספקולציות עובדתי נכון אף אחד לא יודע אם הרוצח דתי או חילוני או אפילו ערבי.
    אני רוצה רק שיהיה שלום בנינו ויכולה לאמר לכם שאני מחבדת את היהדות-באה מבית שאימי ואחותי דתיות ואנחנו חיים בשלום.
    נכול לא פעם כחילונית אני מתעצבנת על ההלצה בחילוניים בתוכניות בידור אין ספק שהתקשורת משרשת בנו שינאה לא להכנע להילחם אם כבר בתקשורת אין אנחנו רוצים לעשות שלום עם הערבים כשיש שינאה בין חילונים לדתיים
    היה חשוב לי לאמר דברים אלה כי יש הרבה כמוני בת''א שחושבים כך ומה שהתקשורת מראה לפעמים ממש לא נכונה כנראה שכל מי שמפיק ומביים אקטואליה ובידור קיצוני ולכן התקשורת נראך ככה.
    אחיי היקרים כחילונית אני אוהבת אותכם ומכבדת את דרכייכם ומתפללת לשלום ואיחוד עם ישראל.

    • טעות בתוכן

      שירה מתל אביב, 02/08/09 23:43

      נכול לא פעם כחילונית אני מתעצבנת על ההלצה בדתיים בתוכניות בידור אין ספק

    • כל הכבוד שירה אם כולם היו כמוך כבר מזמן היתה אחדות בעם (ל''ת)

      דתיה מהמרכז, 02/08/09 23:56

  • 14.

    תשאלו את עצמכם אם ילדים בני 16 שהופכים לשהידים ומתפוצצים

    Avi Ecuador, 02/08/09 23:15

    זו הכוונה נכונה או שבאמת הם לא נולדו כולם עקומים וזו הנטיה הטבעית שלהם.
    יש כאלה שמרעילים להם את המוח ויש כאלה שיותר רגישים להרעלה.

    • לא הגיוני שהומוסקסואלים בני 30 יכוונו ילדים בני 16

      Avi Ecuador, 02/08/09 23:34

      לא מתקבל על הדעת, מה זה?! ישיבת בני עקיבה מסוג או בשם ז'?
      מה הם לומדים שם? גמרה?
      בחייכם, מבלבלים את בני הנוער ואף הורה רציונלי לא היה מאחל לבנו מועדון כזה.
      המועדון הוא קודם כל בהשתייכות לנטיות מיניות ואל תספרו לי שהשיחות הם בנושאים שברומו של עולם.
      גבר בן 30 אין לו מה לעשות עם נערים כאלה ואם הוא עבר את שעבר והגיע למה שהגיע אין לא זכות לנסות לנתב במקרה ''הטוב'' או הפחות חמור שום ילד בנושאים מיניים.
      יש כאלה ואני ביניהם שאפילו משווה זאת לפדופילים שיכולים לנצל את המצב ולראות נקודת חולשה בנערים אלה שבהמשך כבר לא יוכלו לחזור לאחור.
      יכול להיות שלנערים מסוימים יש נטיות מיניות שונות אבל מאוד יכול להיות שהם יכלו גם להתרגל לנטיות נורמליות של זכר ונקווה.
      יכול להיות גם נערים שניסו ולא הולך להם עם בחורות וחסר להם המין אז הם מנסים עם בחורים בני מינם בעוד שבעתיד קרוב לוודאי היו משיגים בחורה והיו חיים בצורה נורמלית.
      אז זה נכון, זה אולי טבעי, וגם כלבים ועוד חיות נוטים לעשות ביניהם בן זכרים או נקבות אבל קחו כלב ותראו לו כלבה מיוחמת והוא ילך לכלבה ולא לכלב...

  • 13.

    לאף אחד לא מוזר שגברים בני 30 מבלים עם ילדים בני 16

    רננה, 02/08/09 23:04

    באותו מועדון? זה לא צורם לכם?

    • גם שהידים מקבלים הכוונה מסוימת (ל''ת)

      אחד, 02/08/09 23:13

    • למה מוזר? זה לא מועדון ריקודים

      שולה, 02/08/09 23:16

      זה מועדון חברתי, והוא היה המדריך שלהם.

      נשמע לגמרי לא מוזר.

    • זה נקרא דמו-חארטה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 02/08/09 23:17

    • קצת שליטה בנתונים

      אביב, 02/08/09 23:21

      ניר היה בן 26 במותו לא 30 והוא היה גם מדריך מוסמך אשר עבר הדרכה, קצת שליטה בנתונים

      ומעבר לך, הוא גם היה חבר שלי

      • לא דיברתי על המדריך,דובר על גברים בני 30 בעדויות השוטרים (ל''ת)

        רננה, 02/08/09 23:49

    • פספסת, הוא לא בן 30 ולא בילה אתם! הוא היה המדריך שלהם,

      דפנה, 02/08/09 23:28

      כלל לא מוזר,
      מוזר שבחרת קריאה סלקטיבית...

    • רננה יקרה

      מעיין, 03/08/09 00:35

      חבל שאת לא קוראת מעבר לכותרת הראשית

      ראשית זה לא ''מועדון'' זה מרכז תמיכה שהייתה בו מסיבת נוער גאה באותו ערב, המבוגרים להגדרתך הם המדריכים שלהם, אותם אנשים יקרים ותומכים שעוזרים להם להתמודד עם המורכבות של גילוי נטייתם המינית

      אל תחפשי סליז במקום חשוב ותומך.

    • רננה

      תומר, 03/08/09 00:39

      לא כולם חולי נפש ופדופילים
      תתבישי לך
      הם מתנדבים ועוזרים - אם את לא רואה שום דבר מוזר שמדריכה עוזרת לילדים בני 16 אז גם זה לא אמור להיות לך מוזר

      תתבישי לך

    • זה לא ''מועדון'' זה כמו מתנ''ס, וזה מה שקורה בכל מתנ''ס (ל''ת)

      !, 03/08/09 05:45

  • 12.

    השערוריה היא שפוליטיקאים בכירים כליבני מתעלמים

    אבי צנעני, 02/08/09 22:38

    מגיל הקטינים וקוראים ל''חברה הישראלית'' לחשבון נפש...במקום לבדוק מה זה מרתף האימה הפדופילי הזה
    כל מילה בסלע.

    • ידידי, אתה טיפש מדי ולא שווה את ההסבר.

      סטרייטית מהמרכז, 02/08/09 22:52

      אבל רק תשאל את עצמך אם אתה באמת מאמין במה שכתבת או שיכול להיות שהילדים האלה קיבלו שם עזרה.
      אני באמת מקווה שהילדים שלך לא יהיו הומואים כדי שלא יצטרכו להתמודד עם בור מנותק כמוך.

      • מה את מצפה מהפמריטיב הזה ?

        אבי, תפסיק לחשוב רק על מין, 02/08/09 23:32

        רק טיפוס אכול זימה יכול לחשוב על סטיות שכאלה.

        • ''פרימיטיבי'' לא הוא סתם דמגוג ושם המשפחה האמיתי שלו אינו צנעני...

          צנעני אמיתי, 03/08/09 00:20

          הוא פשוט שונא תימנים מצוי ורוצה להכפיש אותם, עם דעותיו המפגרות והקשוחות, לא מזיז לי בכלל מה עושים או לא במועדון הזה.

      • ל''סטרייטית מהמרכז''

        שמוליק, 02/08/09 23:52

        תשובתך לא לעניין. מר אבי צנעני העלה שאלה של חוקיות- האם הפעילות עם קטינים בנושאים שקשורים במיניות היא פעילות כשרה מבחינה חוקית.

        הרצח הנורא, חשף גם משהו שאולי לא היה אמור להיחשף, וזה פעילותם של אירגוני ההומאים והלסביות בקרב בני נוער- פעילות, שזכותי כאב לילדה, לדעת את טיבה.

        עובדה היא שקטינים רבים שנכחו באירוע, סירבו להיחשף, מחשש שהוריהם ידעו על פעילותם. האם אין הדבר אומר דרשני? האם היית רוצה שאחד מילידייך הקטינים יופעל על ידי גורמים חיצוניים ללא ידיעתך ושליטתך?

        לדעתי, לאחר תום ימי האבל, מישהו צריך להרים את הכפפה ולבדוק את חוקיות הפעילות עם הנוער.

  • 11.

    נקווה שחלאת המין האנושי יתפס במהרה (ל''ת)

    גודמן, 02/08/09 22:36

  • 10.

    המשיח האחרון;המישפחות הדתיות של חמישים אחוז "סטטיסטים" (ל''ת)

    נחמיה , 02/08/09 22:30

    • ודאים מיכלל האוכלוסיה כמו גם חמישים אחוז מישפחות החילונים (ל''ת)

      נחמיה , 02/08/09 22:42

      • ראויות ליחס ציבורי מגונן יותר---וחרד---יותר--- לפרטיותן (ל''ת)

        נחמיה , 02/08/09 22:48

        • ראוי יותר להניח לנושא למשך זמן השיבעה והאבל המשותף (ל''ת)

          נחמיה , 02/08/09 22:50

          • לנשמות שעוזבות גוף ולנשמות שנישארו בגוף (ל''ת)

            נחמיה , 02/08/09 22:55

            • ולברך אותם בגילגול הבא טוב יותר -ישראל מברכים נשמות (ל''ת)

              נחמיה , 02/08/09 23:00

              • בקריאת שיר השירים שהוא אסמכתא לאמונה בגילגול נשמות (ל''ת)

                נחמיה , 02/08/09 23:02

                • הכתובה בסידור תפילות אשכנזי ובסידור תפילות ספרדי כאחד (ל''ת)

                  נחמיה , 02/08/09 23:04

                  • אל תאמין לי תיבדוק (ל''ת)

                    נחמיה , 02/08/09 23:30

      • וטיפש (ל''ת)

        יקינטון , 03/08/09 00:07

    • אתה משוגע (ל''ת)

      יקינטון , 03/08/09 00:05

      • נגמרו לו התרופות, קופ"ח נפתחת רק בבוקר (ל''ת)

        Nov , 03/08/09 04:36

  • 9.

    אני כבר לא יודע מה לחשוב

    Meir , 02/08/09 22:25

    אומנם רצח הוא פשע נתעב וצריך לשלם עליו ולתת עליו את כל חומרת הדין לא משנה מי נירצח. אבל אחרי סיקור כזה גדול של כל הרצח הזה, אני שואל את עצמי אם אין כאן הגזמה פראית. כל הסיקור הוא על היותו הומו, בסדר אני מקבל אותו שטוב לו יותר לחיות עם גברים, וכל זמן שהוא לא נוגע בי אז הכל בסדר. האבסורד הוא שהיום מי שלא היה לו ניסיון של מין עם אותו בן מין הופך להיות החריג בחברה. אני גבר בקטגוריה של אוהב נשים ולכן היום צריך להתחבא בארון. כי אני לא מודרני ואני לא יודע מה זה. נו לא נורא אני מעדיף למות ללא מגע של גבר. וטוב לי שנשים מחבקות אותי. אז בקנה המידה העכשוי אני מיושן. אלמד לחיות עם זה. והיתרון הוא בהומוהים הוא: שלי נשאר הרבה יותר נשים פנויות.

    • אין כאן הגזמה פראית. זהו כנראה פשע על רקע שנאה ולכן אמור לזעזע

      לירון, 02/08/09 22:39

      את אמות הסיפים יותר מרצח ''רגיל'' לא משום שדמם של הנרצחים אדום יותר אלא משום שיש כאן השלכה עלינו כחברה. וכך היה גם אם חילוני היה מרסס ישיבה של דתיים או דתי מרסס ארגון של יוצאים בשאלה או פשע שנאה על רקע עדתי וכד'.

    • מה עובר עליך ?

      רוני, 02/08/09 22:40

      מישהו אמר לך שלהיות סטרייט זה מיושן ומחוץ לחוק ? איזה שטויות. תחייה , תבלה , תתחבק אם מי שאתה רוצה להיות.
      הסיקור הזה הוא נרחב משום שמדובר ברצח על בסיס מה ? על כך שמישהו אוהב את בן מינו ?? למה לעזאזל יש לו את הזכות לירות !?

      גם אם הדיון הזה ימשעיך להיטחן לך במוח, יש לזה הצדקה.

    • שטויות במיץ עגבניות!

      רוני, 02/08/09 22:56

      המילה ''אבל'' מיותרת כאן לגמרי. נרצחו בני אדם חפים מפשע. רוב הסיכויים שהרקע למעשה הוא שינאת הומוסקסואלים.

      ''האבסורד הוא שהיום מי שלא היה לו ניסיון של מין עם אותו בן מין הופך להיות החריג בחברה'' מאיפה הבאת את השטות הזאת? עם כל הפתיחות של חלקים בחברה הישראלית (והדעות החשוכות של רבים אחרים), הומוסקסואלים הם מיעוט, ואף אחד מהם לא קובע מה אורח החיים שלך או מפלה אותך או בז לך ככזה.
      ביום שבו תראה לי הומואים שסובלים מסטרייטופוביה חמורה, כמו למשל האשמת הסטרייטים באסונות טבע (לא יאומן שדבר שטות כזה אכן נאמר מפי אחד מנבחרינו) - אסכים איתך. אולי.

    • אוף כמה שאתה צודק.... (ל''ת)

      סטרייט, תודה לאל., 03/08/09 08:58

  • 8.

    איזה טיפשים בורים ועמי ארצות השמאלנים שמגיבים פה

    רונן גולדשטיין, 02/08/09 22:20

    כל מי ששואל מה עשו שם ילדים מתחת לגיל 18,מיד מותקף על ידי השמאלנים,ומתוייג כמי שתומך ברצח של הילדים שנרצחו שם אתמול.
    מטומטמים בולשביקים סותמי פיות כבר אמרנו?

    • אתה ממש טיפש מחמדי.

      סטרייטית מהמרכז, 02/08/09 22:40

      היא שאלה, ובתכלס ענינו לה יפה :)
      ואגב, ממש לא שמאלנית.

    • מה זה בכלל עניינך מה הם עשו שם?? (ל''ת)

      אורי, 02/08/09 22:48

    • גולדשטיין, אתה קרוב של הגולדשטיין ההוא ?

      אתה לא תומך ברצח, אתה רק מוציא דיבתם של מתים., 02/08/09 23:39

      השאלה היא לא מה עשו שם קטינים (וקטינים יש גם בישיבות), אלא מה היה המניע של הרוצח המתועב.

      אל תנסה להסיט את הדיון מהעיקר לטפל.

  • 7.

    תודה לשר החינוך

    חיים, 02/08/09 22:13

    דבריך מאוד חשובים ומעבירים מסר חשוב.
    תודה

  • 6.

    אנשים פשוט רעים בתגובות אין לתאר שזה אמיתי והם קיימים

    אני, 02/08/09 22:10

    לא יכול להיות שמספרים על רצח ילדה והם בשלהם- ממשיכים בהסתה הומופובית למרות מה שקרה אתמול.

    הומופובים אתם פשוט תתי אדם. הדבר הכי דוחה שיש. אתם באותה משוואה עם אנטישמים וגזעניים- תחשבו לבד מה זה עושה אתכם..

  • 5.

    בדרך כלל בני אדם עצובים שילדים נרצחים (ל''ת)

    ברוך, 02/08/09 22:10

  • 4.

    להכריז על פרס כספי לחושף זהותו של הרוצח (ל''ת)

    גבי פרגו, 02/08/09 22:07

  • 3.

    הורים תפקחו עיניים

    ללמוד מהמקרה הנורא, 02/08/09 22:06

    אל תאפשרו לילדיכם להסתובב עם טיפוסים מפוקפקים!
    העולם מלא סוטים ''מלאים אהבה לכל דבר חי'' שלא יהססו למשוך ילדה תמימה למאורות ול''מועדונים'' שלהם. פיקחו 7 עיניים על הילדים!

    • עדיף אלף ''סוטים'' משילדיי יהיו אפילו דקה אחת איתך (ל''ת)

      ם, 02/08/09 22:41

  • 2.

    כל כך צעירה ויפה...כואב הלב...שתהיה מנוחתה עדן... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 02/08/09 22:03

  • 1.

    למרות כל הכאב: מה עושים שם ילדים בני 16?

    הדס, כרמיאל , 02/08/09 21:59

    כמובן שהרצח הנורא והמזעזע הוא בלתי נסלח, אבל אני לא מצליחה להבין את הנהלת המועדון, האם זה מקום מתאים לילדים בני 16? האם לא רצוי וראוי יותר להשאיר את בני הנוער בחוץ, ולא למשוך אותם לתוך הבלבול ההומוסקסואלי?

    • מרכז

      עמית, 02/08/09 22:08

      באגודה ישנם אנשים שהוכשרו ע''י פסיכולוגים ועובדים סוציאלים, והם בעלי רקע בהדרכה (או בעצמם עם תואר בעבודה סוציאלית או פסיכולוגיה)
      שעוזרים לבני הנוער להתמודד, להפנים ולקבל את עצמם כהומואים או בי סקסואלים

      ממש לא ''מועדון פיתוי זימה וחשק'' כפי שמנסים להציג את זה

      כנסו לאתר האגודה ההומו לסבית ובדקו בעצמכם.

    • זה לא מועדון. זה מקום מפגש של האגודה ושל נערים הומוסקסואלים ולסביות

      רונן, 02/08/09 22:09

      ותומכיהם. כמובן שזה מקום המתאים להם. זה מיועד להם! מיעוד להם לעזור להם ולתמוך בהם נגד אנשים כמוך.
      זה ארגון בשם איגי הנתמך בידי משרד החינוך תודות ליולי תמיר.
      אין שום בילבול הומוסקסואלי. ילד בגיל 15 יכול להיות בטוח בהומוסקסואליות בדיוק כמו שילד בן 15 יכול להיות בטוח בהטרוסקסואליות.
      את פשוט הומופובית, גם אם ללא ידעתך, את פשוט רואה בהומוסקסואליות דבר רע ולכן הדעה הזאת שלך לגביי כך . אנשים שם עושים עבודת קודש ועוזרים לילדים שסובלים מהחברה ומאנשים כמוך ולך אין מה להגיד חוץ מלהשמיץ אותם. ממליץ לך לחפש בגוגל איגי ולהכנס לאתר שלהם ולראות כמה מבורכת וטובה הפעילות הזאת והארגון הזה הנתמך בידי המדינה.

      גועל נפש. תתביישי.

    • ה''למרות'' שלך מאד זריז.

      ברוך, 02/08/09 22:13

      שלא כמו באיראן בארץ יש ילדים בני 16 שהם הומואים ולסביות. הם הולכים לפגוש אנשים שכמוהם חשים שונים מרוב חבריהם. רק כך הם מסוגלים להתמודד עם חברה שדוחה ומגנה אותם.

    • זה מועדון נוער, לא מועדון בילויים

      ריקיקי, 02/08/09 22:14

      הם שיחקו טאקי כשירו בהם

    • המקום מיועד לגילאים אלו.. (ל''ת)

      ללה, 02/08/09 22:29

    • את באמת שואלת ?

      רוחי, 02/08/09 22:29

      הם יעשו הכל להגדיל ולבסס את הקהילה,
      בדיוק כמו כל קהילה ששואפת חיים , גם הם רוצים עוד צעירים בקהילה כדי לחזק אותה,
      בשביל זה המצעדים הראותניים ובשביל זה בני נוער צעירים

    • יא חכמולוגית זה לא בר אלא מקום כמו מתנ''ס

      מיס יוניברס, 02/08/09 22:31

      העיקר להתלונן ולקטרג
      מרכז הנוער הגאה הוא מקום מבורך שמסייע לנוער הומו לסבי

    • בני 16 הם כבר לא ילדים

      סטרייטית מהמרכז, 02/08/09 22:31

      אני לא יודעת איפה את חיית עד עכשיו, הדס, לא יודעת מה קורה בכרמיאל, אבל בגיל 16 הזהות המינית כבר די ברורה, ויש בני 16 עם ניסיון מיני עשיר דיו בשביל שיהיו סגורים על עצמם.
      בני 16 הם לא בני 6 שצריכים להישאר בחוץ.
      הם עוד שנתיים בצבא.
      וטוב מאוד שיש מקום כזה שעוזר להם ותומך.

      יהיה זכרם של ההרוגים ברוך והלוואי שלא נראה מקרי שנאה כאלה יותר לעולם.

      • השערוריה היא שפוליטיקאים בכירים כליבני מתעלמים

        אבי צנעני, 02/08/09 22:39

        מגיל הקטינים וקוראים ל''חברה הישראלית'' לחשבון נפש...במקום לבדוק מה זה מרתף האימה הפדופילי הזה

      • יש כאלה שכל חייהם נשארים ילדים (ל''ת)

        וילד בן 16 הוא עדיין ילד למרות שיכול להיות מבולבל, 02/08/09 22:51

      • כן, הם כבר

        זקנים, 02/08/09 22:53

        מוח של אידיוט

      • במו אזני שמעתי את אחד המדריכים שמדבר על הלבטים

        רננה, 02/08/09 23:05

        של אותם בני 16 ועל כך שהם עוזרים להם...

    • ילד בן 16 שמגלה שהוא הומו, למי הוא יפנה?! בדיוק למקום כזה!

      עמנואל , 02/08/09 22:39

      שנותן תמיכה, שבו הוא יכול לשאול שאלות אנשים שהיו במצב שלו לפני כמה שנים, ובו הוא יכול לשתף במה שעובר עליו אנשים שעוברים את מה שהוא עובר.

      עם מי הוא ידבר? עם ההורים שלו, שהוא מת מפחד איך הם יגיבו? עם החברים שלו בבית הספר שאולי יעשו לו את המוות? עם המורה שלו שמי יודע מה דעתה?

      מי שהיה שם עשה עבודת קודש, ואחד אף שילם על כך בחייו.

      • היו שם בני 14 ...ואולי פחות... (ל''ת)

        ??? 14, 02/08/09 22:42

      • אתה יכול להיות בטוח שבמקום כזה הוא יקבל את העיצה הנכונה?!

        ליאת, 02/08/09 23:16

        נניח לצורך הדיון שישנו ילד שחושב שהוא הומו
        אתה באמת חושב שמישהו בקהילה יגיד לו,''תשמע אתה לא הומו''?

        הרי יש להם אינטרס כמו לכל קבוצה להגדיל את מניין חבריה!

        מקומות כאלה צריכים להיות תחת פיקוח ממשלתי!

        • ליאת, לא הגיע הזמן לצאת מהארון ? (ל''ת)

          לא יעזור לך להתחבא., 02/08/09 23:40

          • ליאת צודקת - ענה לעניין (ל''ת)

            האזרח קיין , 03/08/09 11:34

      • צוודק (ל''ת)

        יוני דוד , 03/08/09 00:10

      • הילד יפנה לגורמים מקצועיים

        שמוליק, 03/08/09 00:12

        המוסמכים לטפל במקרים כאלו- כמו בכל בעיה שעולה על הפרק.

        כשם שהילד ידע לפנות בדיסקרטיות לבית הפתוח של ההומואים, הוא ידע לפנות לגורמים אחרים שמתמחים בהנחיית בני נוער בעלי זהות מבולבלת. מתן הכשר לפעילות כזו לגרומים בעלי עניין ברור כמו הבית הפתוח, הוא לדעתי מעשה לא מוסרי ולא חוקי, שצריך בירור עד תום וקביעת נהלים ברורים שאף אחד לא יעז להפר אותם.

    • אם לא שם ? איפה את רוצה שיהיו שיסתובבו ברחובות ? (ל''ת)

      אני, 02/08/09 22:46

    • זאת גם אני שואל

      זאב, 02/08/09 23:03

      זוהי מתוצאת שטיפת המח של הגאים כביכול..אתם אשמים בכל..שידול לזנות ? או שידול לסטיות מין