• 79.

    ולדפוק אותם... (ל''ת)

    הגר, 16/01/10 23:31

  • 78.

    ולדפוק אותם... (ל''ת)

    הגר, 16/01/10 23:18

  • 77.

    ואהבת לרעך כמוך

    אבישג בוחבוט, 09/08/09 14:49

    נורמה הנה דבר שרק העולם המעוות קבע
    כל אחד ואחת מאתנו אוהבים דברים שונים
    חבל שעם ישראל גם בתקופות קשות במקום לחבור
    ממשיך לשנוא שנאת חינם
    ימנים שמאלנים, סטרייטים- לא סטרייטים
    חרדים- חילונים
    עניים-עשירים
    די!! התורה מפצירה בנו לאהוב את כולם
    אין דבר כזה שונה
    כולנו שונים אך כולנו בני אדם
    די שובר את הלב לקרוע את התגובות שיש פה באתר
    חבל שהמסקנה של ישראל ב2009 היא
    שנאה
    מקווה שיבוא יום וכולנו נוכל להודות
    כי לכולנו חברים בכל מני צבעים
    ואהבה שולטת בלבבנו- לא שנאה

  • 76.

    זה כאב נוראי כמו כל רצח=הקהילה חייבת לא למשוך אש=ע''י פרובוקציות זולות

    נ.כהן הם בחרו להתבלט=לא בצורה מכובדת=ומקוממת מאד, 03/08/09 12:48

    אם היו מתנהגים בצורה מתורבת ולא זולה כפי שהם מופיעים ומכריחים את ילדינו לראות אותם בחולשתם ע''י הפגנה זולה של חיכוכי גוף החלפת נוזלי גוף ולבוש חושפני. היו זוכים להרבה יותר כבוד לא למדו שדרכם היא דרך לא מכובדת בלשון המעטה. הבחירות שלהם זה עניינים הפרטי ואל להם להפגין בצורה שהם דורשים מאתנו להיות שותפים לזוגיות שלהם וגורמים למדינה הוצאות מיותרות ביום העלק גאווה שלהם.

  • 75.

    לכל היפי נפש --- תארגנו להם מימון לרופאים ופסיכיטרים

    שרית גלעדי, 03/08/09 12:38

    ולא הפגנות סרק

  • 74.

    איפה היו המשפחה? למה לא לקחו אותו לטיפול פסיכי (ל''ת)

    רונית שלגון, 03/08/09 12:22

    • 74 צודק בהחלט (ל''ת)

      זאב ארזי, 03/08/09 12:57

  • 73.

    הומואים די להסתה נגדנו !

    אורית מ, 03/08/09 09:13

    ההסתה כלפי החרדים גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי המתנחלים גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי ה''רוסים'' גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי הימין גרועה הרבה יותר.

    ואל תאמרו: ''אבל ההסתה לא גרמה לרצח''...אתם, השמאל ה''נאור''
    מסיתים, והמחבלים מבצעים...

  • 72.

    ילדים נרצחו בדם קר ואתם ממשיכים בהסתה?! מה אתם חולי נפש? ערפדים צמאי

    ElGk , 03/08/09 08:27

    דם!

    • חולי נפש אלו ההומואים והלסביות הסוטים. (ל''ת)

      יוני דוד , 03/08/09 12:40

  • 71.

    נדבר מעט על הסתה, אם אתם מתעקשים.

    Ehad Haam-Jewish , 03/08/09 06:36

    ההסתה כלפי החרדים גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי המתנחלים גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי ה"רוסים" גרועה הרבה יותר.
    ההסתה כלפי הימין גרועה הרבה יותר.

    ואל תאמרו: "אבל ההסתה לא גרמה לרצח"...אתם, השמאל ה"נאור"
    מסיתים, והמחבלים מבצעים...

    • השמאל מסית?! השמאל מבקש חיה ותן לחיות! השמאל לא מסית ,השמאל מוחה כנגד

      ElGk , 03/08/09 08:33

      האלימות של החרדים והמתנחלים...
      נגד הרוסים? לא שתעתי שלשמאל יש בעיה עם הרוסים... לפאשיסטים הימינים יש בעיה לא רק עם רוסים...גם עם עובדים זרים, עם ערבים, עם חילוניים עם הומואים ולסביות...
      תקרא את התגובות...מה אתה עיוור????
      מי מקלל? למי אין תרבות שיחה? מי מסית ועושה צחוק מרצח בדם קר של ילדים???
      אין גבול לשפל שאליו אתם יכולים להגיע!

  • 70.

    מדהים, אפילו אחרי הרצח רוב המגיבים עסוקים בלהשמיץ את הלסביות וההומואים (ל''ת)

    עומק , 03/08/09 02:41

    • זה לא מדהים זה מובן מאליו (ל''ת)

      אגדיר , 03/08/09 07:52

      • אתה אדם כל כך קטן ושפל, אני ממש מרחם עליך, פרימיטיבי-רד מהעצים! (ל''ת)

        ElGk , 03/08/09 08:37

    • עצוב לראות כמה המדינה הזאת גדושה בפרימיטיבים צרי אופקים-הם מובילים את

      ElGk , 03/08/09 08:39

      המדינה הזאת לאבדון, ואין להם אפילו את היכולת הבסיסית להבין את זה.

  • 69.

    התנ''ך מסית:``ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה,תועבה עשו שניהם מות יומתו

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 03/08/09 00:51

    התנ''ך מסית:``ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה,תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם``
    ============ויקרא כ,יג==============
    התנ''ך חולה הומופוביה, לאסור הפצת התנ''ך,לא לחזור לארון
    כן לחזור אלפי שנה לסדום הנאורה

    • מה לא שמעת שכבר מזמן יצאנו ממצרים?שאנחנו חיים במדינת חוק?

      ElGk , 03/08/09 08:36

      ותגיד לי משהו: אלוהים לא ברא גם את ההומואים והלסביות???
      לכו תחיו באיראן, שם חוקי התנ"ך שלך עדיין תקפים!!!

  • 68.

    שמישהו יתעורר - הרוצח הבא (ואולי הנוכחי) נמצא כאן וכותב טוקבקים

    יאיר, 02/08/09 23:37

    מאיפה קיבלתם חינוך לכזו שנאה למישהו שלא עשה לכם שום דבר רע?
    אני באמת ובתמים שואל כי אני לא יודע לענות על זה.
    מהבית זה בטח לא, קשה לי להאמין שאיזה הורה יחנך ילדיו לשנאה שכזו, אז בבקשה שמישהו יסביר לי - מה גורם לאותם מגיבים לשנוא כל כך אנשים שהם לא מכירים, שלא עושים להם כל רע ולא מבקשים מהם כלום?

    • יאיר. שתוק הסטרי טפש שכמוך (ל''ת)

      דור, 03/08/09 16:26

  • 67.

    סוטים

    MRO1301 , 02/08/09 23:30

    הזוהר הקדוש כותב שקול רצונם של הערב רב כמו הבגץ והתיקשורת לטמא את עם ישראל רוב רובו של העם היהודי השפוי לא קונה את הפסססטיבל של המיתיונים בדורנו

  • 66.

    מלח הארץ. כולו נתינה. שכל המגיבים ילמדו מניר! (ל''ת)

    מגלעד, 02/08/09 22:56

  • 65.

    הכל בגלל ברונו (ל''ת)

    עינטובה, 02/08/09 22:37

  • 64.

    המשיח האחרון; מדינת מהגרים אנטישמית (ל''ת)

    נחמיה , 02/08/09 21:49

  • 63.

    60 זה רק המוח שלך (ל''ת)

    [][][], 02/08/09 20:59

  • 62.

    שאתם אומרים ''אהב לסייע לנערים'' זה לא נישמע טוב . (ל''ת)

    תחשבו על זה ., 02/08/09 19:36

    • אין שום צורך לחשוב בכדי שנבין שאתה גזען פאשיסט . (ל''ת)

      גור ארי-אל, 02/08/09 20:56

      • הומואים הם גזע?? הם סתם מיץ של זבל שנמצא בכל חברה/לאום. (ל''ת)

        יוני דוד , 02/08/09 23:53

        • מסכן שכמוך!!! חבל שאין תרופה לטיפשים וצרי אופקים,אתה חייב לחיות עם זה,

          ElGk , 03/08/09 09:10

          רק חבל שהחברה צריכה לסבול אותך ושכמותך...

      • גזען זה לא תמיד מילה גסה למשל אם יש חולים הומואים צריך לבודד אותם

        אגדיר , 03/08/09 00:09

        ולתת להם טיפול זה לא מתוך גזענות זה פשוט הומניות

        • גם אותך..ויוני הנבער והרדוד...צריך לבודד..אפילו שימפנזה יותר חכמה... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 03/08/09 00:15

          • אני רואה שעוד לא מצאת את האמא האמיתית של הברווזון (ל''ת)

            אגדיר , 03/08/09 07:53

        • אגדיר, חולים כמוך צריך להרחיק מהחברה, אתה מסוכן לעצמך ולסביבה שלך, לך

          ElGk , 03/08/09 09:13

          תתאשפז, חולה נפש!

    • חשבתי על זה והבנתי שאתה אדיוט !!!

      תתבייש לך, 03/08/09 05:39

      וככל שאני חושבת על זה יותר, אני יותר מתעצבנת עלייך !
      בחור עם לב של זהב שהציל נערים מניצול.

      • סתם פדופיל. מי אמר שלא? (ל''ת)

        יוני דוד , 03/08/09 12:31

  • 61.

    משתתף בצער ההורים והבן זוג (ל''ת)

    אילן, 02/08/09 19:26

  • 60.

    הרוצח הבא

    חוסיין בשוק, 02/08/09 19:11

    יש כאן כמה מגיבים שמוציאים שם רע אפילו לקהילת הפסיכופטים.

  • 59.

    הרוצח הבא כותב טוקבקים (ל''ת)

    חוסיין בשוק, 02/08/09 19:09

  • 58.

    למי הוא'' סייע'' בדיוק ?

    שי, 02/08/09 19:03

    לילדים בני 14-15 שעוד לא גיבשו זהות מינית ?! ברור שהרצח מתועב אבל הקהילה הגאה גם אשמה בשנאה נגדה. זה שאדם בן 22-23 מחליט שהוא רוצה להיות הומו זה בסדר גמור, זכותו כבגיר לעשות מה שהוא רוצה, אבל למה לשגע ילדים בני 14 במסווה של תנועת נוער ש''מסייעת'' להם להיות הומואים ?

  • 57.

    http://www.atzuma.co.il/petition/gckn62/1/

    ElGk , 02/08/09 18:35

    הצביעו על העצומה לדמוקרטיה אמיתית בישראל

  • 56.

    מעדיף בן הומו מאשר חרדי (ל''ת)

    מייק, 02/08/09 18:28

    • אני מעדיף הומו שיצא מהארון וחזר אליו שלא מרצונו.. כמו היום למשל...... (ל''ת)

      יוני דוד , 02/08/09 23:56

    • לפחות 5אתה מודה שזה שלילי (ל''ת)

      יעקב, 02/08/09 23:56

  • 55.

    מעדיף בן הומו מאשר חרדי (ל''ת)

    מייק, 02/08/09 18:27

    • חחח לא מאמין לך! (ל''ת)

      Astrolog , 02/08/09 18:37

    • איזה שאלה כל היוצא מין הטמא טמא . בעצם אתה בור ועמ"א לא תבין מה כתבתי (ל''ת)

      אגדיר , 03/08/09 07:56

  • 54.

    היישוב רעות..כמו מכבים והר אדר..יישובים מבוססים ..מלח הארץ... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 02/08/09 18:21

  • 53.

    נירוש, אתה תחסר

    א., 02/08/09 18:17

    מתגעגע מאוד,
    א.

  • 52.

    הומואים מגעילים: אל תחשבו שכולם איתכם, פשוט מצנזרים את רוב התגובות....

    יוני דוד , 02/08/09 18:04

    עם שפוי.

    • אוי כמה שאתה מגעיל. גם מול רצח אתה לא נחרד? (ל''ת)

      ואתה מגדיר את עצמך כשפוי?, 02/08/09 18:18

    • אתה טועה

      Astrolog , 02/08/09 18:41

      כל דתי או חרדי נורמלי מגנה את הרצח וכואב את כאבם של הקורבנות ובני משפחתם. הפרשנות שלך כאילו יש הצדקה לרצח הנתעב, רחוקה מאוד מהפרשנות של גדולי התורה שהם הסמכות הבלעדית לפרשן את התורה ולקבוע את ההלכה. לא כול ילד יכול לקורא בתורה ולעשות דין לעצמו. לך תלמד לפני שאתה מסית לרצח ולמעשי זוועה.

    • מקוה שאולי פעם תחלים מהמחלה שלך!

      אילן, 02/08/09 19:28

      איזו נבזות לומר דבר כזה !

    • יוני, תאשפז את עצמך דחוף! אתה חולה

      =], 02/08/09 21:00

      בהומופוביה!

      • אישפזתי את עצמי והרופאים אמרו לי שאין לי כלום. (ל''ת)

        יוני דוד , 02/08/09 23:59

        • באמת אין לך כלום:

          דר. פרוייד, 03/08/09 05:43

          אין לך לב, אין לך שכל, אין לך הגיון, אין לך השכלה, אין לך אוהבים ואין לך אהובים.
          שאמשיך ?

    • אתה יודע מה אומרים על הומופובים ?

      פשפש בציציותייך, 03/08/09 05:41

      שהם הומואים בארון !!!

      • כן, כמו ששוביניסטים מעריכים נשים... (ל''ת)

        יוני דוד , 03/08/09 12:33

  • 51.

    אם יש שם ילדים הומואים הרי שמדובר ב"פדופיליה" צריך לחקור מה קורה שם ! (ל''ת)

    patish4 , 02/08/09 17:59

    • זה מועדון חברתי לבני נוער..להיפגש ולדבר..לפתור בעיות של מתבגרים... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 02/08/09 18:16

    • אבל הם לא חרדים אז זה בסדר (ל''ת)

      אבי, 02/08/09 18:21

    • נפלתם על הראש? זה מועדון חברתי (ל''ת)

      עמית, 02/08/09 18:37

  • 50.

    הולנד (ל''ת)

    ישראל, 02/08/09 17:59

  • 49.

    גם לרוצח יש נטייה מסיומת

    יוסי, 02/08/09 17:40

    רבש''ע מה רוצים מהרוצח הזה הרי כך הוא ברא אתו אם נטייה לרצוח והוא לא מתבייש והוא ס''ה יצא מהארון לרצוח את חבריו בשביל דבר אחד
    הם הגאים שמושפלים מאוד בחברה רצו לעורר את כל הציבור שיזדהה איתם ויאהב אותם וירחם עליהם בקיצור ''מיכהאוזן'' והם מוכנים לרצוח את חבריהם העיקר שכל התקשורת תדבר עליהם , ולצערינו זה עובד
    ברור לכולם שבראש הגנב בוער הכובע אם מיד אחרי הרצח הם מאשימים את ש''ס ברור שידיהם לא נקיים מן הדם הזה

  • 48.

    כשרוצים לקלל בישראל אומרים בדרך כלל: "יא הומו מזדיין בתחת!" (ל''ת)

    הבית היהודי , 02/08/09 17:29

    • WOW איזה מילות חוכמה (ל''ת)

      עופרר , 02/08/09 17:36

    • הקללה היא להיות שונא אדם, חשוך והומופוב. (ל''ת)

      דפנה, 02/08/09 17:44

  • 47.

    ...אסור לאף אדם ליטול נשמה..לא בשל מינו ודעותיו...או צבעו וגזעו... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 02/08/09 16:32

  • 46.

    יש הרבה גורמים שמסכנים את הדומקרטיה ושלטון החוק במדינה . עצוב מאוד . (ל''ת)

    יואב, 02/08/09 15:54

  • 45.

    מה שחשוב זה שהיא לא היתה לסבית

    שוקו, 02/08/09 15:46

    ''חשוב לי שתדגישו את זה שהיא הייתה שם רק במקרה''

    כן, היא נכנסה לשם לשאול איך להגיע משם לתחנה המרכזית. היא קפצה לשם בתור שליחת פיצה. היא צנחה ממטוס ונחתה שם בטעות דרך החלון.

    הילדה מתה. נרצחה. וזה מה שמעניין אתכם?!? בני משפחה דוחים. פלא שהילדה הלכה לשם כדי לקבל תמיכה.

    • הבושה היא האמא של המוות! (ל''ת)

      דובצק, 03/08/09 08:40

  • 44.

    כ''ץ=כהן צדק!!! סדום ועמורה הת''א !! (ל''ת)

    עיר של סוטים וחולים, 02/08/09 15:38

  • 43.

    So then, how would you explain that SO many rotzchim are (ל''ת)

    chilonim, huh, 02/08/09 15:28

  • 42.

    תמתום הדת המשייך אותם לבעית החינוך מטעם הדתיים (כנסו)

    רבינוביץ , 02/08/09 15:20

    השנאה להומוסקסואלים וללסביות באה מהדתיים הפרימיתיביים שהדת לימדה אותם מה שהאדם ידע לפני 3000 שנה. הגאים האלה נולדו בצורה כזו והם לא יכולים לחיות אחרת. שהדתיים יחפסו אצלם והם ימצאו שגם אצלם יש אותו דבר רק אסור להם לפתוח פה.אם זה ענין של חינוך שקודם כל הדתיים יתחנכו לא לגנוב ולא לאנוס.

    • חילוני

      ישראלי, 02/08/09 15:23

      אני חילוני ששונא סוטים.גאים? על מה?סוטא זה סוטה. שבו בשקט וסטמו פיכם נמאס מכם

      • כמה כמהכמה אפס בן אדם יכול להיות?!!?! אתה הדוגמא ליצור שפל סוג זין שאי (ל''ת)

        עמרי, 02/08/09 20:04

    • שיא העולם בטעויות כתיב נשבר בתגובה שמעלי............... (ל''ת)

      יוני דוד , 02/08/09 16:55

    • ומה אם יסתבר שהומו הרג אותם ?????? מה אז ?????תתנצל ???? (ל''ת)

      patish4 , 02/08/09 18:11

  • 41.

    תמתום הדת המשייך אותם לבעית החינוך מטעם הדתיים (כנסו)

    רבינוביץ , 02/08/09 15:13

    השנאה להומוסקסואלים וללסביות באה מהדתיים הפרימיתיביים שהדת לימדה אותם מה שהאדם ידע לפני 3000 שנה. הגאים האלה נולדו בצורה כזו והם לא יכולים לחיות אחרת. שהדתיים יחפסו אצלם והם ימצאו שגם אצלם יש אותו דבר רק אסור להם לפתוח פה.אם זה ענין של חינוך שקודם כל הדתיים יתחנכו לא לגנוב ולא לאנוס.

    • מילא שאתה אהבל ולא יודע לכתוב, אך להפגין זאת ברבים??? (ל''ת)

      יוני דוד , 02/08/09 16:56

  • 40.

    החרדים טפלו בפצועים (ל''ת)

    איזו מדינה, 02/08/09 15:12

  • 39.

    מעניין מה דרשתו הבאה של המנייק הרב עובדיה (ל''ת)

    מוטי, 02/08/09 15:10

  • 38.

    תפסיקו להאשים!! אנחנו לא יודעים כלום.

    שרון, 02/08/09 15:09

    זה יכול להיות אבא של אחד הילדים, נער מאוכזב, או כל דבר אחר. דווקא הקהילה שלכם פועלת מדעות קדומות??!

  • 37.

    מספר 13 גדול !!! (ל''ת)

    כנסו!!!, 02/08/09 15:08

  • 36.

    להיות הומו נוגד תורה לרצוח לא נוגד תורה? בושה (ל''ת)

    מיכל, 02/08/09 15:07

  • 35.

    מתי תתעוררו? זה לא אדם מטורף - זו הדת שלכם! (ל''ת)

    אינאלוהים, 02/08/09 15:06

    • יש אלוהים, העובדה שהיורה הצליח להימלט.

      יוני דוד , 03/08/09 12:38

      עשר דקות יורה ,47 ניידות רודפות אחריו, ואופנועים של יס"מ והוא ברח.....

  • 34.

    כן, ממש במקרה. היא היתה שם כי משפחתה לא מקבלת.

    להט''בי, 02/08/09 14:58

    רוב הילדים שמגיעים למרתף הסודי בת''א, עושים זאת כי משפחתם לא מקבלת או הומופובית.

    הניסיון שלכם להדגיש ש''היא לא כזאת'' רק מוכיח זאת.

    לפחות במותה תכבדו את מי שהיתה.

  • 33.

    מתקרבים לאיראן?

    שמחה, 02/08/09 14:55

    נו, מה עכשיו - מתקרבים לאיראן בכך שגם אצלינו רוצחים את ההומואים?

  • 32.

    פחות אחד יותר נחמד רק שהומו נחמת פי 100 מחלה

    פחות אחד יותר נחמד רק שהומו נחמת פי 100 מחלה, 02/08/09 14:50

    פחות אחד יותר נחמד רק שהומו נחמת פי 100 מחלה

  • 31.

    דיי נימאס מספיק

    רבקה, 02/08/09 14:50

    תנו לחיות בשקט ! די עם המילחמות האלה חילונים דתיים שמאלנים ימינים מיתנחלים עירוניים ... כולנו אותו דבר !
    יהי זיכרם ברוך ושהמישפחות לא ידעו עוד צער אמן .

  • 30.

    עצוב (ל''ת)

    אלי, 02/08/09 14:36

  • 29.

    מה שהיה בתל אביב

    דגנית, 02/08/09 14:25

    אנשים מגעילים מה אכפת להם מה אחרים עושים בחיים שלהם כל אחד יעשה כל מה שבא לו לעשות לאך אחד אין שום זכות על אחרים שימשיכו להנות וליתחזק בחיים שלהם בטוח שעשה את זה איזה משהו מעורער בנפשו מניאק חולה נפש כי בן אדם נורמאלי לא יעשה דבר כזה יש אנשים לא שפוים שיותר מדי משועממים בחיים והלואי שיתפסו את מי שעשה את הדבר המזעזע הזה צריכים וחיבים לחזק את הקהילה כי הם אנשים שלא מפריעים לאף אחד

  • 28.

    ***למה פרופ' יורי פינס לא נעצר כשקרה למתישבי יש"ע "מתנחבלים"?*** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 02/08/09 14:22

    • אין עונש על אמירת דברי אמת ,ובטעם .

      גור ארי-אל, 02/08/09 21:02

      עובדה - אותך עדיין לא הענישו...

  • 27.

    ככה כנראה זה מרגיש להיות אנטישמי. שנאת חינם בלי סיבה. (ל''ת)

    גיא, 02/08/09 14:15

  • 26.

    *********למה הסתה נגד מתנחלים ליגטימית ונגד הומוים היא לא?**** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 02/08/09 14:14

    • בגלל שמתנחלים, דתיים וחרדים רוצחים שמלאנים, ולא ההיפך. (ל''ת)

      נעמן,שפוי , 02/08/09 14:38

      • מה עם האלטלנה ו"פיגועי הטרקטור" שבוצעו ע"י שליחי השמאל (ל''ת)

        האברך הדורס , 02/08/09 14:43

        • מה עם מלון פארק והדולפינריום? (ל''ת)

          י, 02/08/09 14:55

        • גם כשמגרדים לא מוצאים. ממתי רוצחי טרור הם שליחי השמאל?

          האזרח קיין , 02/08/09 15:23

          ןלגבי אלטלנה - גם אתה מבין את הדילמה שבן גוריון עמד בה.

          • ומה אם יסתבר שהומו הרג אותם ?????? מה אז ?????תתנצל ???? (ל''ת)

            patish4 , 02/08/09 18:12

          • אולי כדאי שתבדוק עם חיים רמון ושאר החלאות במט"מ מי עומד

            האברך הדורס , 02/08/09 18:23

            מאחורי אחוז ניכר מה"פיגועים"

        • אלטלנה היה דיכוי מרד פשיסטי נגד צה"ל והמדינה בידי כנופיות טרור

          נעמן,שפוי , 02/08/09 15:24

          אל תשכח שמדובר בירי דו צדדי. הטרוריסטים בפיקוד מנחם בגין רצחו לוחם פלמח בשעת הניסיון להטיל על אלטלנה את מרות החוק הישראלי.


          אתה רוצה מקרים מהעבר? בור נלך למרד הגדול: מי השליך לאש מאות היהודים הפייסנים של ירושלים, שביקשו להפסיק את ההרג ההדדי ולהציל את המקדש? הסיקריים הימנים. להמשיך בהשוואות?

          פיגועי הטרקטור התבצעו ע"י יהודים שמלאנים?

          • נעמן לא היית שם?????.. הלכו ילדים טובים ואתה ניצלת? (ל''ת)

            הטובים הלכו החולים(נעמן) נשארו, 02/08/09 15:40

            • די כבר עם השנאת חינם, ''שאבי'' ו ''נעמן'' אתם שניכם!!!

              די, 02/08/09 15:50

              מפיצים שנאה, אני בעל דעות ימניות מאוד תומך בקהילה ומאוד משתתף בצער שהוא לא רק שלה אלא של כולנו... אתם צריכים להתבייש שאחרי ט באב ואחרי טבח כזה אתם משתלכים בהתלהמות שנאתית כלפי אנשים טובים (כי כן רובם אנשים טובים גם מתנחלים וגם אנשים בקהילה ההומו לסבית)

          • יהודים פייסנים - אתה מתכוון למתיוונים, ובהתאמה להיום - שמאלנים,

            רונית, 02/08/09 18:53

            אז מה כל כך נורא ? בהתחשב באש שלתוכה הם זרקו את אזרחי ישראל , ואחר כך עשו הכל על מנת להפריע לעם להתגונן ולהחזיר מילחמה ,ובהתחשב בשיתוף הפעולה של השמאלנים עם אובי המדינה אשר רוצים בחיסולה המוחלט, אז זה באמת לא נורא

      • נעמן,לאור תגובותיך השונות,אתה הכי לא שפוי שיש.. (ל''ת)

        אור, 02/08/09 15:23

    • כי הדת היא הסתה מעצם הגדרתה

      שקר הדת, 02/08/09 15:08

      וכל מה שנעשה בשם הדת נובע משנאה, המושרשת היטב בכתבים הדתיים. אין זה מקרה שהרוצחים באים תמיד מהצד הדתי.
      אבל יום אחד זה עלול להשתנות, אם הדת תמשיך לשלוט על חיינו.

      • תראה לי שכתוב בתורה לר לרצוח!!!

        אור, 02/08/09 15:30

        כי עד כמה שאני יודעת,בפירוש 1 מתוך 10 הדיברות,הוא ''לא תרצח''.
        מי שמסית הוא לא הדת,אלא אנשים קיצוניים.דתים פנאטיים וחילוניים קיצוניים. 2 הסוגים האלה,הם הכי מסוכנים לחברה,בכל תחום.
        אגב,אני לא שמעתי שדובר על מישהו מהמגזר החרדי שרצח את 2 הצעירים הללו,אבל נצא מנקודת הנחה שזה כך..זה שזה קרה פעם אחת לא הופך מגזר 1 לאשם בכל הנושא הזה!
        כמו שלא מאשימים כל סבא חילוני ברצח נכדתו ובנישואין לכלתו הלא יהודיה,כמו רוני רון..
        כמו שלא מאשימים כל אבא ובעל חילוני כמו מייקל שרצח את אשתו ואת ילדיו,לפני כמה חודשים..ולא חסרות דוגמאות!
        ההכללות הללו,שבאים מ 2 עברי המתרס,הקיצוניים,הורסים כל חלקה טובה במדינה!
        אני כואבת את הרצח המתועב הזה,בדיוק כמו שרצחו ילדים ב''מרכז הרב'',בדיוק אותו דבר! אותו כאב,יש לי חברים משני הצדדים האלה. הכאב בעיקר נובע כי בשני המקרים,מדובר בנרצחים יהודיים !!! נקודה!

      • ומה אם יסתבר שהומו הרג אותם ?????? מה אז ?????תתנצל ???? (ל''ת)

        patish4 , 02/08/09 18:13

  • 25.

    המשפחה של של ליז הי"ד, טענה כי חברה קדישא לא רצתה לקבור את

    ישושום ציה , 02/08/09 14:11

    ליז בחולון, בשל היותה לסבית (ואולי היא לא?!). חברה קדישא הכחישה מכל וכל ואפילו רצו לדבריהם לערוך הלוויה ולהקצות חלקה חינם כמו שנוהגים בנפגעי טרור. אני מאמין לחברה קדישא.

  • 24.

    ואולי מדובר באבה נכזבת? אולי בהורה שלא מצא חן בעיניו מה שבנו/ביתו מקבל (ל''ת)

    ישושום ציה , 02/08/09 14:08

  • 23.

    כבר שפטו את הדתיים, קבעו את אשמתם וכעת מצפים לגזר הדין (ל''ת)

    ישושום ציה , 02/08/09 14:07

  • 22.

    איזה תגובה מפגרת של המשפחה של ליז

    דורון, 02/08/09 14:06

    ''חשוב לי שתדגישו את זה שהיא הייתה שם רק במקרה'' אמרה קרובת משפחה נוספת.
    מאיפה את יודעת? חוץ מזה אם היא לא הייתה רק עוברת אורח, אלא לסבית, אז מה, אסור לשבת עליה שבעה? חוץ מזה נניח והיא כן הייתה עוברת אורח ויחשבו שהיא לא, אז מה, יש לה צרעת?
    מה שמראה שגם משפחות של קורבנות הומופוביה יכולים להיות הומופובים בעצם...כמה רוע, כמה טיפשות.

  • 21.

    פרופ' עוזי אבן כבר קבע שמדובר במטורך שנתון להסתה של ש"ס (ל''ת)

    ישושום ציה , 02/08/09 14:06

    • לעצור מייד את פרופ' עוזי אבן על הסתה נגד ציבור שלם!!!! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 02/08/09 14:13

    • ''קבע'',על סמך מה בדיוק??!! ראשו כמו שם משפחתו... (ל''ת)

      אור, 02/08/09 16:47

  • 20.

    נראה בכלל שהרוצח אחד מהם/אהבה נכזבת (ל''ת)

    AAA, 02/08/09 14:02

  • 19.

    מסכנה האמא,איבדה בעל ובן בכמה שנים,תהי בריאה (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 02/08/09 13:58

  • 18.

    אני בשוק מהתגובות ההומופוביות. אין לכם אלוהים?

    מיילי, 02/08/09 13:57

    שני צעירים מתו! המרכז עזר לילדים והמדריך הזה הוא קדוש!

    • יש לנו, והוא כתב בתורה שדינם של ההומואים מוות! (ל''ת)

      יוני דוד , 02/08/09 16:52

      • חבל שדינם של טיפשים זה לא מוות (ל''ת)

        עופרר , 02/08/09 17:37

        • אם הטיפשות הייתה מחלה מוכרת אז השמאלנים היו כל החיים בגבס (ל''ת)

          יוני דוד , 03/08/09 00:07

    • קדוש ??? מה זה קדוש ? את מתכוונת שהיד או ג"יהדניק (ל''ת)

      אגדיר , 03/08/09 07:59

  • 17.

    חברה, הגזמתם

    שלי, 02/08/09 13:55

    אמש בוצע פשע בתל אביב, רצח 2 צעירים ואתם כאן מתכתשים האם מדובר בגיהנום, גן-עדן או עצמאות.
    איפה הסובלנות, איפה הסבלנות לאחר, לשונה, לזה שחושב אחרת, לזה שחי אחרת או אוהב אחרת. כולנו בני אדם ולכולנו זכות לחיות כאן על פני כדור הארץ, נאמנים לאמונתנו ואהבתנו.
    אז שימו את הדברים בפרופורציה, וחישבו על 2 הפרחים שנקטפו היום, סתם, כי היו מבחינתם במקום הנכון, אך לא בזמן הנכון.יהי זכרם ברוך

    • מה לא שמעת, את חיה בישראל... אין כאן פרופורציה! (ל''ת)

      קייטי, 02/08/09 15:18

  • 16.

    לגנות את הרצח

    Astrolog , 02/08/09 13:47

    וגם, באותה נשימה, לגנות את אלה שתופסים טרמפ על הרצח כדי להסית נגד חרדים ודתיים.

  • 15.

    מה זה בדיוק מעדון נוער לנערים גאים?מה המטרה שלו? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 02/08/09 13:45

    • שאבי על מה אתה מפנטז? כואב לך הישבן? (ל''ת)

      ילד רע, 02/08/09 13:59

    • מטרה שלו זה לתת אוזן קשבת לבני נוער שנמצאים בסיטואציה שהרבה פעמים קשה.

      עמנואל , 02/08/09 14:00

      להתמודד עם דבר שגם להם לא קל לקבל, ושהרבה פעמים הם לא יכולים לדבר עליו עם בני משפחתם וחבריהם.

      אז במסגרת כזו הם קודם כל יכולים לדבר עם אנשים שעברו ועוברים את מה שהם עוברים, ושיכולים להבין אותם ולעזור להם.

      קפיש?

      • עם איזו סיטואציה בדיוק צריך להתמודד ילד בן 14?

        אזרח, 02/08/09 17:34

        בארץ שאני באתי ממנה פעם פרסמו אחוז בני הנוער שהתנסו בניסיון הומוסקסואלי - יותר מ30%. האם כל אלה הם הומוסקסואלים? אלא מה. מועדון כזה לוקח את בני הנוער התמימים האלה, ומשכנע אותם, שזה מה שהם ושכך צריך להיות. נכון?

    • המטרה שלו הוא לעזור לבני נוער גאים בארון/לא בארון

      אני, 02/08/09 14:02

      ולתת להם תמיכה.
      מקום שבו יוכלו להיות עם אנשים כמוהם.

  • 14.

    הבית היהודי- יהודי נאור שכמוך,לא תרצח מוכר לך?

    איילת, 02/08/09 13:45

    אצל החרדים יפי הנפש אין פדופיליה? אונס? יחסים הומוסקסואלים בישיבות??? בטח יש פשוט כמתקרבים אליכם אתם נהיים אלימית שלא נגלה את הזוועות
    אתם אנשים נמוכים וקטנים חסרי כל חיים על הגב שלנו חוצפנים ומעבר להכל חסרי אנושיות.

    • ''לא תרצח'' מתייחס רק ליהודים שומרי תורה ומצוות (ל''ת)

      דתלש, 02/08/09 15:09

    • צודקת 100% (ל''ת)

      דנה, 02/08/09 15:18

    • עזבי אל תתרגשי ממנו... זה לא בן אדם (ל''ת)

      עופרר , 02/08/09 17:38

    • ומה אם יסתבר שהומו הרג אותם ?????? מה אז ?????תתנצלי ???? (ל''ת)

      patish4 , 02/08/09 18:14

  • 13.

    לא יאומן

    יעל, 02/08/09 13:45

    איך יכול מישהו לכוון נשק לאנשים צעירים שכל חטאם הוא שרצו ליהנות מהחיים.
    זה נראה ממש כמו פשע שנאה, או כמו פיגוע לאומני (אני לא רואה הבדל בין שניהם).
    כל כך עצוב.

  • 12.

    הבעיה היא לא שנאה, הבעיה היא התורה עצמה.

    אלון, 02/08/09 13:38

    התורה לא מצווה לשנוא הומואים, פשוט יש להם גזר דין מוות כי זה מעשה אסור.

    לכן הבעיה היא לא ש''ס ולא השרים של ש''ס. הבעיה היא ספר התורה עצמו והאמונה בנכונותו.

    • הבעיה לא בתורה, הבעיה בהלכה

      יהדות היא הלכה ולא תורה, 02/08/09 14:48

      בתורה גם מצווה להמית נואפים, מחללי שבת, בתולות ש''זנו'' שלא במסגרת נישואין.... את כל אלה ההלכה ''עקפה'' בפלפולים שונים, ואכן הרוב המוחץ של הדתיים לא חושבים שיש להמית חילוני מחלל שבת. אבל בכל מה שנוגע להומואים ולסביות... פוסקי ההלכות נדמו. מעניין למה...

      • אתה חושב שיודע תורה

        תורררה, 02/08/09 15:46

        בתורה אין מצווה להרוג זונות ובטח לא מחללי שבת רק בבי''ד עם עדויות ללא שמץ פסול ואז גם מחפשים זכויות בכדי שלא להרוג את המחלל שבת

      • איםה ההלכה עקפה בדיוק?

        קובי, 02/08/09 17:45

        אני לא מכיר שום עקיפה

      • חבורת טיפשים לא מבינים כלום ביהדות סתם בירבורים של בורים (ל''ת)

        אגדיר , 03/08/09 08:02

    • איזו שטות! לא קשור לספר תורה קשור לפרשנים

      לוסי, 02/08/09 14:57

      תגיד לי, כל דבר שאתה קורא אתה מאמין לו?!
      מה הקשר?! ספר התורה בעיני רבים הוא ספר שמספר את ההיסטוריה שלנו... וההיסטוריה השתנתה! אתה רואה איפשהו אוהל נידה?!! או שאולי נשים שבגדו או הומואים לסביות טרנס וכו שסוקלים אותם באבנים בכיכר העיר?! מה זה השטויות האלו? בכל קבוצה יש פסיכים ולא חסר כל מיני רבנים בשקל שמסיטים נגד כל דבר!לך תשב תקרא קצת (לא חשוב מה, הארי פוטר 1 אפילו) אולי תהיה יותר משכיל!

    • לך ותתנצר יא מיקרופ (ל''ת)

      זאב, 02/08/09 15:25

  • 11.

    זה כנראה פיגוע חבלני (ל''ת)

    ניר, 02/08/09 13:38

  • 10.

    אין ספק זהו רצח מזעזע, אבל יש גם לבדוק את חוקיותו של המקום שהותקף

    אזרח, 02/08/09 13:38

    הרי מדובר שם בילדים בני 14-16 שמשדלים אותם להומוסקסואליות. אינני מאמין שישנו ילד בגיל שכזה שזהותו המינית כבר מגובשת. הוא עדיין מחפש ובודק. והנה באים אנשים בוגרים ומשדלים את הילדים האלה להומוסקסואליות. בכלל לא ברור שהדבר הזה חוקי, וגם אם הוא חוקי הוא אינו מוסרי. עניין אחד הוא סובלנות כלפי ההומואים, עניין לגמרי אחר הוא סובלנות כלפני שידול הילדים להומוסקסואליות.

    • אתה טוען שזה לא חוקי- לחנך לפתיחות מינית?

      סטרייט, 02/08/09 15:06

      מה זה שידול להומו סקסואליות. מה זה זנות, סמים?

      אתה יודע- אולי זה גילוי בשבילך אבל להיות הומו זה חוקי במדינה.

      השאלה למה זה חוקי לחנך ציבור שלם במגזר החרדי לזה שהעולם קיים איזה רק אלפיים שנה. שאת התנ''ך כתב אלוהים ועוד כל מיני שטויות.
      במקום שילמדו מתמתיקה, אנגלית וספרות.
      למה המדינה ממנת בכסף שאני משלם במיסים- חברה שחייה בימי הבניים- ומחנכת לבורות ונבערות?

      לזיין דרך חור בסדין נשמע לי הרבה יותר מופרע מנטיות חד מיניות.

      לא ככה?

    • אתה בהחלט קצה חוט מעניין - אולי כדאי שתדבר עם המשטרה

      יעל., 02/08/09 15:09

      הכל חוקי וכשר, כדת משה וישראל. אי אפשר לשדל לנטייה מינית. בדיוק כפי שאי אפשר לשדל איש להפוך לימני כשהוא איטר...

      ואם ילדים הגיעו לשם כדי לשמוע ולהתעניין הם לא יהפכו את נטיותהם המניות בגלל זה...

      הם פשוט יגדלו להיות אנשים קצת פחות חשוכים.

    • המקום חוקי ואתה חולה נפש (ל''ת)

      רחל, 02/08/09 15:20

    • כמה עצוב

      אירית,אמא גאה, 02/08/09 15:49

      שעדיין ישנם כאלו שמאמינים שאפשר לשדל מישהו להיות הומוסקסואל.
      ושמאמינים שיש מישהו שמשדל אותם לזה.
      הילדים הללו מגיעים לשם בגלל אנשים כמוך
      שחושבים שצריך לתקן אותם.
      הילדים שלנו לא מקוקלים ,ולא זקוקים לתיקון.

      • ילד בן 14-15 אינו מכיר את מיניותו, זאת עובדה. הילד נמצא בחיפוש, ואתם

        אזרח, 02/08/09 17:26

        משדלים אותו לצד מסוים בחיפוש הזה. וכן, ניתן לשדל אדם להומוסקסואליות. אני מכיר הרבה אנשים שזה קרה להם, כולל אנשים קרובים אליי. אופנה, חברים, להיות אין ועוד. אחר כך הם משלמים את מלוא המחיר, אחרי שמתחילים להבין מזהו בגיל 30.

      • עם אמא כמוך שחושבת שכולם מקולקלים ורק היא צודקת גם אני הייתי שונא נשים (ל''ת)

        patish4 , 02/08/09 18:06

        • עם אמא כזו אולי, אבל רק אולי, היית גדל נורמאלי!!!!!!!!!! (ל''ת)

          גילי, 02/08/09 18:40

  • 9.

    הבעיה היא שמערכות החינוך של החרדים- לא יהיו מוכנים לקבל תוכנית לסובלנו

    יואב, 02/08/09 13:32

    לסובלנות , ולקבלת השונה.
    המדינה מאפשרת להם ונותנת לנם תקציבים לחינוך פרטי שאין לגביו פיקוח - חינוך שנעדר ערכים חברתיים של סובלנות.

    אנחנו משלמים כסף , והרבה כסף לגורמים שלא מוכנים לקבל את האחר.והמדינה לא מקבלת שום אפשרות להנחיל ערכים דמוקרטיים בסיסיים במקומות אלה.

    • המשיח האחרון;לא תיקרב ליהודים שלי מיתיוון (ל''ת)

      נחמיה , 02/08/09 14:39

      • וגם לא תאיים בנקמה בבתיי כנסת הכל מתועד (ל''ת)

        נחמיה , 02/08/09 21:48

    • מה כבר מצאו את המפגע? מאיפה אתה יודע שזה היה חרדי? (ל''ת)

      אזרח, 02/08/09 17:30

  • 8.

    אין לכם בושה!

    מזועזת, 02/08/09 13:31

    הדם בקושי התקרר ואתם כבר חוגגים על הגופות!
    לכל הגזענים חסרי המוח, שבו בשקט, הורידו פרופיל, כי דמם של הנערים הללו על ידיכם!
    די להסתה!!! די לגזענות!!!

    • ומה אם יסתבר שהומו הרג אותם ?????? מה אז ?????תתנצלי ???? (ל''ת)

      patish4 , 02/08/09 18:08

  • 7.

    הפרימיטיבים של שס לא היו מוצאים את המקום..

    אריה ממעלות , 02/08/09 13:28

    ולו רק בגלל זה אני לא חושב שזה מישהו מהסוג הזה. לא אחד דתי. לא אחד חרדי. לא מישהו שהושפע מההסתה הבהמית של מטומטמים מהסוג של ניסים זאב משס..

    מי כן אני חושב שעשה את זה? רק מישהו שמכיר את המקום.
    זה לא מקום כזה שכל אחד מכיר.
    אבל זה לא מישהו מהסוג הרגיל של באי המקום. זה לא נער הומו או נערה לסבית.
    זה לא מהסוג הרגיל שבאים לשם.

    מי זה כן בכל זאת?
    זה חייב להיות מישהו שהגיע לשם כדי לגלות את זהותו המינית, ומשהו שקרה לו שם חירפן לו את הזין.
    זה יכול להיות מישהו דתי, אפילו מזרחי, שנילחם נגד נטיתו ההומואית, והוא הרגיש את עצמו ניסער, חוטא, מבולבל, רצחני.
    אני לא שולל שהוא חיפש במי לירות.
    אולי הוא ירה במדריך בכוונה - -

    אני מציע לחפש בכיוון הזה. זה רק אחד כזה.

    • אריה מסכן:עוד אחד מהרי החושך שצריך כדורים. (ל''ת)

      AAA, 02/08/09 14:05

    • אריה, תמיד ידעתי שאתה שמאלני הומו!

      יוני דוד , 02/08/09 17:04

      לשים בארון ולקבור.

    • זה יכול להיות מישהו דתי,אפילו מזרחי....

      אפילו מזרחי, 02/08/09 19:08

      טמבל !

  • 6.

    מותר לא לאהוב אבל למה לשנוא למה להרוג?למה לא לתת לבני אדם לחיות כרצונם (ל''ת)

    tami.me , 02/08/09 13:26

    • כי מה לעשות שבמדניה שלנו יש חשוכים כמו - יוני דוד (ל''ת)

      עופרר , 02/08/09 17:39

      • חשוך לכם בגן העצמאות שמאלנים ורדרדים וחמודים כאלה??? (ל''ת)

        יוני דוד , 03/08/09 00:05

  • 5.

    האם זה הכול?

    yosip63 , 02/08/09 13:14

    "זהו פשע חמור. רצח הוא רצח, גם אם מישהו אינו מסכים עם דרכם,
    אין לאף אחד את הזכות ליטול חיים"
    "יש לכבד כל אדם באשר הוא".
    "יש לומר שישראל תמשיך להיות מדינה חופשית, בה כל אזרח יכול
    לבחור את דרך חייו".
    מילים יפות! בלי ספק!
    יתרה מזה, לכל אדם ואדם יש זכות לנהל את המיטה שלו כרצנו ולפי
    כל זמן שלא שאין בזה ניצול מיני.
    אדגיש בזאת שאני אדם "דתי" וככזה אני לא יכול לקבל את זה,
    זה נוגד את "תורת ישראל" אבל אני לא כופה על אף אחד לשמור
    את התורה, יש עוד המון דברים וחוקים בתורה שרוב עם ישראל
    לא מקיים, וזה לא ניתן לשנות בכפיה, אני נגד כפיה דתית!!!
    אבל יש לי שאלה, למה למה הם צריכים לצעוק בראש חוצות
    אנחנו "גאים"?? במה? במה בדיוק יש להם להתגאות?

    • ''גאים'' שאנחנו לא כמוך, ושאלה: מתי לאחרונה קבלת בעלות (ל''ת)

      על ''תורת ישראל''? חוצפן, 02/08/09 14:05

    • נכון, עם כל הכבוד הם מגזימים בנפנוף המתריס שלהם בחוצות העיר (ל''ת)

      גאווה מוגזמת, 02/08/09 14:35

      • ולמה אתה מנפנף בטיפשות והנבערות שלך בחוצות האינטרנט - גם זה מוגזם (ל''ת)

        הדס, 02/08/09 15:21

    • אני למרות היותי יהודי - לא יכול לקבל את קיום הדת

      קול הצדק, 02/08/09 15:21

      לא את האמונה העיוורת, ובטח ובטח לא את אלוהים. לא יכול. פשוט כך. מבחינתי זו פרימיטיביות לשמה, טמטום בל יתואר, אווילות ושורש כל הרע בחברה שלנו והכלל עולמית. זו אמונתי, ואני בטוח במאת האחוזים שהיא היא הגישה הנכונה ואין בילתה. אז מה? זה לא אומר שאני בעד לאנוס אנשים לחשוב כך. האם אני חושב שצריך לסגור בתי כנסיות וישיבות? שצריך לאסור על לובשי השחורים את לבושיהם המגוחכים בחוצות העיר? למה הם צריכים בראש חוצות להציג את הכובעים המתריסים שלהם, והלבוש המכוער הזה? שילכו לעיריות בפולין ושימשיכו במנהגיהם הנלוזים שם. אתם רואים, אני מציג סובלנות כלפי הדת. כך גם אתה תנגה יוסיפ63 הנכבד. ואגב, בל נשכח לעולם - בראשית ברא האדם את האלוהים.

  • 4.

    לגזוז לרוצח המתועב את הפאות ולהכניס אותו לתא של אנסים ערבים

    נעמן,שפוי , 02/08/09 13:12

    רק ענישה מרתיעה תמנע השתוללות שנאה כנגד אזרחים שומרי חוק וישרי דרך.

    • מאיפה אתה יודע שלרוצח יש פאות ?

      נעמן השפוי האמיתי, 02/08/09 13:30

      אתה לא תפספס הזדמנות להסית נגד אוכלוסיה שאתה שונא.

      • מאיפה אתה יודע שיש אנסים ערבים ? (ל''ת)

        fisrumpa, 02/08/09 15:03

    • איפה החרדי הזה היה במצעד התועבה ? למה הוא לא קצר אותם אז? נקודה למחשבה (ל''ת)

      האברך הדורס , 02/08/09 14:00

      • החרדי הזה היה עסוק בהאבסת מוחו ברעל תורני (ל''ת)

        נעמן,שפוי , 02/08/09 14:03

        • מה אתם מצפים מנעמן

          זאב, 02/08/09 15:26

          שהוא אימו ואחותו השתתפו במצעד הגאים

        • נעמן , תמיד ידעתי שאתה גם שאלני וגם הומו! יו איך שצדקתי!!!

          יוני דוד , 02/08/09 17:03

          לשים בארון חזרה ולקבור!

          • נעמן המצורע, תמיד ידעתי שאתה גם שמאלני וגם הומו..... (ל''ת)

            יוני דוד , 02/08/09 17:05

            • עדיף מלהיות גיזען וטיפש (ל''ת)

              עופרר , 02/08/09 17:40

              • למה הוא דווקא גזען חכם מאוד (ל''ת)

                אגדיר , 03/08/09 08:04

    • אולי הרוצח הוא אחד מ''הקהילה'' ?! למה סתם להסית (ל''ת)

      א., 02/08/09 15:24

    • ומה אם יסתבר שהומו הרג אותם ?????? מה אז ?????תתנצל ???? (ל''ת)

      patish4 , 02/08/09 18:09

  • 3.

    תנחומים לשתי המשפחות, מי יתן ולא תדעו עוד צער. (ל''ת)

    תל אביבי, 02/08/09 13:11

  • 2.

    החומייניזם מתחיל באיסור על רחצה מעורבת בצבא ונגמר ברצח- אל תשתקו. (ל''ת)

    רעמסס, 02/08/09 13:10

    • הגאווה מתחילה בצעדות ברחוב ומסתיימת בין שני הרים....... (ל''ת)

      יוני דוד , 02/08/09 17:01

  • 1.

    בן 26 עם קטינים זה חשוד לפדופיליה? (ל''ת)

    הולמס, 02/08/09 12:57

    • ומה עם מדריכים שטופי זימה בני 26 בישיבות, הנמצאים עם בני 14 תמימים? (ל''ת)

      נעמן,שפוי , 02/08/09 14:06

      • מהות המפגש של אותם מדריכי בישיבות אינו לצורך מיני !! (ל''ת)

        לנעמן, 02/08/09 15:53

    • ציון ברוך יוצא עם בת 17 והוא מעל 30,למשטרה אכפת? (ל''ת)

      החוק גמיש, 02/08/09 14:13

    • ומה עם המורים בבית הספר?! נו באמת אתה אידיוט! (ל''ת)

      לוסי, 02/08/09 15:14