• 57.

    אזרחים יקרים.. זה ממש לא העניין

    אופיר, 04/08/09 23:27

    אזרחים יקרים, אני עוקב בדריכות אחר הכתבות השונות באמצעי המדיה ובעיקר אחר התגובות שלכם ואני מתמלא צער ופחד.



    כמה שנאה, כמה האשמות ורעל יוצא מכל אחד מאיתנו בעקבות האירועים האחרונים. אנחנו מפספים את הנקודה! אנחנו מתעסקים בתפל ובשפל. תגובות כמו ''במה יש להם להתגאות'' או ''למה ילדים תמימים צריכים לשמוע על הומוסקסואליות'' ועוד תגובות חשוכות וחסרות סובלנות.

    לצערי, הן משקפות בדיוק רב את מצבנו בתור חברה מתקדמת ודמוקרטית. אנחנו חייבים להבין שהנושא העיקרי כאן הוא לא מי רצח או למה, אלא השתקפות דיעותינו ואמונותנו בתור חברה ככלל. אני חושב שכולנו מסכימים פה אחד, מצבנו לא טוב.

    התרחקנו מהמקור שלנו בכל מיני אמונות של ''טבעי לא טבעי'', אמונות עיוורות של דת ומסורת, אנחנו מתמקדים ב''תגיות'' ולא במשמעות שעומדת מאחוריהן.

    אף ''סטרייט'' לא יוכל להבין לעולם מה המשמעות של התמודדות עם זהות מינית. ''סטרייט'' נולד לעולם מוכן וברור מאוד בדרכו וב''מקובל'' וב''חריג''.

    כל אחד ואחת מאיתנו מכיל עולם שלם של גוונים ושל שוני, זה כל היופי בנו.

    לעולם לא תוכלו להבין מה עובר על נער מתבגר שהתוודע לנטיותיו המיניות שלא תואמות את שאיפות הוריו וחבריו. לעולם לא תוכלו להבין את חוסר הקבלה והמאבקים הפנימיים המורכבים של נער כזה, לעולם לא נאלצתם להצמודד עם דבר כה מהותי ופנימי שלא נתון לבחירה כלל וכלל.



    אני קורא תגובות מהורים המפחדים שילדיהם נחשפים להומוסקסואליות ולמצעדים בוטים וכדומה. אתם מוכרחים להפנים, נטייה מינית לא יכולה לצוץ מהשפעה חיצונית או טרנד, אלו נטיות המוטבעות בכל אחד מאיתנו ברחם אימנו.

    אם הילד הוא הומו, הוא יהיה הומו בלי קשר למידע שייחשף אליו. מדוע אתם מפחדים? הבית הפתוח המדובר, מנסה לתת תמיכה לאותם נפשות רכות אשר נזנחו ע''י אלו אשר אמונים לתת לו הגנה, אהבה ותמיכה. איך אתם הייתם מרגישים אם הוריכם היו דוחים את המהות שלכם? הכאב הנפשי הוא לא ייתואר, אני לא מאחל אותו לאף נפש חיה.



    בבקשה, התנערו מההאשמות ומהרעל המציף אתכם, אנחנו מוכרחים להתמקד בעיקר, לגשת לעניין בחינוך נכון, בפתיחות ובקבלה. להסיר את הטאבו המגוחך הזה! לחבק את הנפשות הרכות והשונות. לקבל את המגוון הזה שבטבע האדם.

    אף אחד מאיתנו לא ראוי להחליט מה ''נכון'' או ''טבעי'', זה לא מתפקידנו. תפקידנו הוא לאהוב ללא תנאי, ללא בידול על רקע מיני. זוהי רק דוגמא לחוסר הקבלה הפנימי שלנו בתור חברה. פשעים כאלה משקפים עבורנו מראת מציאות עגומה שאנחנו נותנים לה יד בדחייה, התעלמות, הכפשה וחוסר קבלה. אם יש משהו לא טבעי הוא ההתנהגות שלנו בנושא. אין זה טבעי לשלול על רקע מיני, דתי, לאומני. אנחנו מדינה שנוצרה על רקע אותם פשעים!! לא למדנו דבר??

    האם רק בידול והכפשה הוא תורתינו? האם רק טאבו והתעלמות היא מישנתנו?



    פיתחו את עיניכם, זה הילדים של כל אחד מאיתנו, הומו או סטרייט, דתי או חילוני, אין זה רק עניין של נטייה מינית אלא עניין של שוני וגיוון. הפסיקו את מעגל השנאה, חישפו את ילדיכם לנושא ללא פחד, הם יקבעו איך החברה תתייחס לכל דבר שונה בחברה שלנו. בבקשה התעוררו!

  • 56.

    האם ראש העיר בדק עם המקום חוקי..............

    יגאל אהרוני, 03/08/09 13:56

    שכבר רץ עם הצהרות שונות

  • 55.

    למה אתם קוראים לראש עירייה שאמון על פינוי אשפה ראש עיר (ל''ת)

    amir, 03/08/09 04:53

  • 54.

    רבותי חייבים לטפל דחוף בחולים האלה המחלה פשוט מתדרדרת מיום ליום (ל''ת)

    אגדיר , 02/08/09 20:59

    • גם בך צריך לטפל...איש חולה ומגעיל...הבעיה שאינך יודע שאתה חולה (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 02/08/09 23:04

      • למה אתה מתייחס אליו???הרי זה ממש לא הרמה שלך (ל''ת)

        tami.me , 03/08/09 00:16

        • שני הסוטים מגיבים חחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

          אגדיר , 03/08/09 04:55

  • 53.

    הדת החילונית היא מחלת נפש לכן הבוזבוזים זהמציאו אותה ממלאים את ההפגנות

    אגדיר , 02/08/09 20:58

    של כל החולים והסוטים

  • 52.

    הצביעו על העצומה לדמוקרטיה אמיתית בישראל

    ElGk , 02/08/09 18:39

    http://www.atzuma.co.il/petition/gckn62/1/

  • 51.

    http://www.atzuma.co.il/petition/gckn62/1/

    ElGk , 02/08/09 18:38

    הצביעו על העצומה לדמוקרטיה אמיתית בישראל

  • 50.

    חולדאי, הם לא רוצים בית חם, הם רוצים גן עצמאות!! (ל''ת)

    הבית היהודי , 02/08/09 17:30

  • 49.

    צריך להוציא את הדת מחוץ לחוק. (ל''ת)

    שבתאי צבי, 02/08/09 12:20

    • וגם את השמאל כמובן. (ל''ת)

      ל. טרוצקי., 02/08/09 14:46

    • אבל הרוצח היה חבר המועדון שבקש למקום בחברתו (ל''ת)

      סטיב, 02/08/09 18:12

  • 48.

    למה אתם חושבים שאתם עם נאור ומתורבת

    דרוזי, 02/08/09 12:12

    הנשיא פרס אמר שאסור לעם נאור ומתורבת לעבור לסדר היום על רצח כזה.ואני שואל למה הוא חושב שאתם עם נאור ומתורבת,מספיק לצאת לבילוי או לים או לטוס בשביל להבין שהעם הזה הוא הכל חוץ מנאורות ,מתרבות,מסובלנות ומכבוד לזולת ואת כל זה אני אומר בצער גדול ולא כהקנטה.

  • 47.

    מי שלא מוכן לקבל הומוסקסואליים - שלא יביא ילדים

    amitos1978 , 02/08/09 11:48

    לכל אחד יש סיכוי של אחד ל-12 להביא ילד הומוסקסואל /ילדה לסבית.
    מי שלא מוכל לקבל את השונה - שלא יביא ילדים

  • 46.

    המשיח האחרון;נעמן זה לא תרוץ לאנטישמיות שאתה זב (ל''ת)

    נחמיה , 02/08/09 11:39

  • 45.

    מה זה המדבקה הזאת שאומרת "בנות זה להומואים". (ל''ת)

    bobby1 , 02/08/09 11:26

  • 44.

    מר' חולדאי במה יש להתגאות? אין להם במה להתגאות!

    יהודי גאה, 02/08/09 11:12

    משפחות שלהם פשוט מסכנים.

  • 43.

    אני מציעה שתבדקו קשר לחסידות יעקב - שתקתם על האם המרעיביה קיבלתם רצח

    אדווה, 02/08/09 11:05

    איפה התגובות על ההפגנות שבירושלים
    כל הפוליטיקאים שתקו כי לא היה להם אינטרס
    לדבר. פוליטיקאים שכחו שהם נבחרו להביע דעה. הם כ''כ עסוקים בשחיתות ובהפרטות שממש אין להם זמן להשקיע בחינוך ובערכים שהם בעצמם שכחו מה הם. איפה ביבי ? איפה ציפי ? היחידים בממשלה שנלחמים על הזכויות שלנו ולא נמינים במפלגות שאני בחרתי זה מר''צ אחמד טיבי,דב חנין ושלי יחימוביץ. פשוט בושה - בפעם הבאה אני אצביע חד''ש.

  • 42.

    I`M MOTHER OF A LESBIAN ................

    MICAELA, 02/08/09 11:00

    I `M A MOTHER OF A LESBIAN !
    SHE IS VERRY BEAUTIFUL AND WITH A HIGHT INTELECTUAL POTENTIAL – SHE HAS ''TOAR SHENI'' IN SOCIOLOGY, AND I CAN BE PROUD FOR HER POSITION IN THE SOCIETY ! SHE IS LIVING WITH A VERRY CAPABLE GIRL !

    AND ALL THIS WHILE THE SITUATION IN THE WORLD HAVE CHANGED !!! IN SOME COUNTRIES THE ''HAD- MINI'' ~~MARRIAGES IS QUITE PERMITTED !
    Israelis Wake up to the reality of the III.milenium : these children, are our children!
    THEY ARE FORMING A PART OF PEOPLE OF ISRAEL, THEY WERE BORN AS HOMO-LESBIANS, AND WE MUST LET THEM TO LIVEAS THEY WILL !!!!

    WE AS THEIR PARENTS MUST NOT ABNEGATE THEM !

    WE MUST LOVE THEM AND SUPPORT THEM
    THEY ARE NOT A SHAME FOR US BECAUSE THAT THEY ARE HOMO-LESBIANS !!!!!!!

    ALTHOUGH ''SHAS'' HAVE EXPRESSED THEY ARE AGAINST THE BARBARIAN FACTS ~~~last night in Tel Aviv ~~~ WE MUST NOT FORGET THAT THEY INSTIGATED AGAINST THE HOMO-LESBIANS ! THEY HAVE NAMED THEM AS ANIMALS, POOR CRAZY PEOPLE!

    • הו נעמן, תמיד ידעתי: שמאלני=הומו. הומו =שמאלני!!!!!!!!!!

      יוני דוד , 02/08/09 17:23

      להכניס לארון ולקבור.

  • 41.

    דוד המלך ור' נחמן מברסלב אהבו את זה מאחורה עם גבר, האם גם הם בני-מוות?

    נעמן,שפוי , 02/08/09 10:58

    נעמה אהבתך מאהבת נשים", כך קונן דוד המלך על יהודנן אהובו.
    אהבת גברים הייתה דבר נפוץ במזרח, ודוד - כמי שבא ממוצא מואבי (רות לא התגיירה כהלכה, לא?) בהחלט הכיר את המנהגים האלה ונהנה מהם. במזרח הקדום, ישנן עדויות ספרותיות רבות למאהבים צעירים למלכים ונסיכים שהיו מנגנים בכלי נגינה, מעסים את גופם ומשתמשים להם כלי אהבה - בדיוק כפי שדוד ושאול עשו.
    מכאן שדוד שכב עם המלך (שאול), בן המלך (יהונתן) ובת המלך (מיכל). אכן ביכה דוד ברבבותיו.

    ומה לגבי נחמן מברסלב? על אהבתו לגברים התוודה לא פעם. גם הוא נשנש כמה פרמשתקים בחייו.

    האם שניים מגדולי היהודים הללו טמאים? בוודאי שלא. הרי בגן העצמאות חצי מהלקוחות הם מבני ברק או ירושלים.

    • יש בזה משהו..אם כי תמיד התחושה היא שאתם רוצים שכווולם יהיו גיי,ותמיד (ל''ת)

      עושים את כולללם הומואים.., 02/08/09 11:31

    • נעמן..לדוד המלך היו 8 נשים לפי התורה ו - 18 נשים לפי הגמרא.. (ל''ת)

      כוכב הצפון , 02/08/09 11:49

      • ועוד כמה גברים מהאגזוז

        נעמן,שפוי , 02/08/09 11:52

        בעת העתיקה לא הייתה סתירה בין משכב זכר למשכב אשה

        • נכון... (ל''ת)

          כוכב הצפון , 02/08/09 12:14

      • לחיות עם נשים לא עושה אותך פחות הומו...איזה נאיביות לשמה.. (ל''ת)

        כנראה היה דו''ש.., 02/08/09 12:27

    • ומה עם דויד ויהונתן? יפים והנאהבים? (ל''ת)

      הומואים ולסביות היו תמיד, 02/08/09 12:26

    • חבר אמיתי כניראה אף פעם לא היה לך זה מסביר את הענין

      לנעמן הלא שפוי, 02/08/09 19:58

      ''נפלאתה אהבתך לי מאהבת נשים''
      אני אומר את זה על הרבה חברים שלי ואנחנו ממש לא גייז
      כניראה חברים אמיתים לא זכית שיהיה לך מה שגורם לך להסתכל על העולם בצורה מעוותת
      טוב שיש מחשב ששפן כמוך יכול להסתתר מאחוריו ולכתוב את כל העולה על רוחו וגיבובי שטויות .

    • חמור טיפש מתי תקבל צרעת נעמן יסדומי מנוול (ל''ת)

      אגדיר , 02/08/09 20:54

  • 40.

    הכל באשמתכם אל תאשימו אף אחד אחר

    ערן, 02/08/09 10:56

    במקום שתשבו בשקט עם הסטייה שלכם אתם יוצאים לרחובות, מארגנים תהלוכות ומניפים דגלים
    אז אל תתפלאו אם זאת התוצאה

  • 39.

    נראה שזה אחד מחברי הקהילה עצמה שמכיר את מקום ושעות המפגש (ל''ת)

    רן, 02/08/09 10:56

  • 38.

    לכל אלה שרושמים תגובות הסתה נגד הומואים, לזכירכם:

    איל, 02/08/09 10:55

    היהודים וההומואים היו הינו הך מבחינת הנאצים.
    אם לא אכפת לכם שרוצחים הומואים ולסביות, גם לא אכפת לכם שירצחו אתכם.

    ואהבת לרעך כמוך...
    אם לא אהבת את רעך, לא אהבת את עצמך.

  • 37.

    למה אין אבטחה בכניסה למועדון? (ל''ת)

    אני שואלת, 02/08/09 10:53

  • 36.

    מי מופתע מכך שאנשים מאמינים מסוגלים לבצע רצח כזה?

    המלאך רפאל, 02/08/09 10:51

    יש מוטיווציות מעוותות של בני אדם כמו לבצע מעשה רצח. לא כולם צריכים להיות מעוותים כדי לבצע רציחות. נחוץ רק מיעוט קטן שייקח את התפיסה הזאת ברצינות. גם אם רק מיעוט מקרב האנשים הדתיים מוכן להגיע לקיצוניות של פתיחה באש, המיעוט האלים מספיק כדי ליצור הרס אדיר. האלוהים הלא הגיוני שהם מאמינים בו אינו ארך אפיים ולא רב חסד, והוא כנראה צמא דם, מטהר אתני ושונא הומואים.

  • 35.

    נעמן בבקשה לגשת למישטרה ולדווח מה אתה יודע (ל''ת)

    נחמיה , 02/08/09 10:45

    • או שגם אתה שותף לפשע על פי חוק (ל''ת)

      נחמיה , 02/08/09 10:46

      • לא צריך לדווח, הדוס עם הסכין נעצר וכמדומני שגם הורשע (ל''ת)

        דגידפ , 02/08/09 11:02

  • 34.

    למה לקפוץ למסקנות זה לא הומו פוביה יכול להיות מעשה נקם של מישהו מהם (ל''ת)

    רינה, 02/08/09 10:41

  • 33.

    החרדים כבר ניסו לרצוח חבר הקהילה הגאה במצעד הגאווה בירושלים

    נעמן,שפוי , 02/08/09 10:33

    מדובר בפיגוע חבלני של חרדים נגד אזרחים תמימים, המשרתים בצבא, עובדים ומשלמים מסים.

    אין שום הבדל בעניין זה בין החמאס לחרדים: שניהם מעונינים לטהר בכוח את הנגעים החברתיים הפנימיים.

    הגיע הזמן לטפל בחרדים ביד ברזל ולהרוס את ביתו של המחבל החרדי שרצח בדם קר (לכאורה) שני יהודים

    • מי רצח יהודים באלטלנה ובסזון? מי מלשין על חיילי צה"ל? זבל שמאלני מסריח (ל''ת)

      יוני דוד , 02/08/09 17:21

  • 32.

    dosim

    ron, 02/08/09 10:30

    dosim u r going to pay for this, starving children and killing people, primitive monkeys go to hell . shash needs to be ashame

  • 31.

    למה הפצועים חוששים מההורים?מעניין מאוד (ל''ת)

    AVNERB11, 02/08/09 10:25

  • 30.

    איזה בית חם בחום כזה?? תן להם מזגן. (ל''ת)

    יגאל ש., 02/08/09 10:24

  • 29.

    יחולדאי בחום הזה אתה נותן בית חם?יטרונצו' (ל''ת)

    AVNERB11, 02/08/09 10:24

  • 28.

    מדינת ישראל לא תיהיה לבנון תל אביב לא תיהיה ביירות (ל''ת)

    נחמיה , 02/08/09 10:20

    • בלי קללות בלי הסתה לא לירקוד על הדם (ל''ת)

      נחמיה , 02/08/09 10:21

  • 27.

    אולי הרצים בתחתונים בת''א ישארו שם ולא יעלו לירושלים ? (ל''ת)

    פתרון נאה ויאה, 02/08/09 10:19

    • בבון נבער מדעת חזור לעץ. כל כולך עיקוב באוולוציה (ל''ת)

      נביא חדש, 02/08/09 12:18

  • 26.

    מדינת ישראל כמרכז עולמי של הומו-לסבי. זה מצלצל! לאן הגענו?

    borisdo, 02/08/09 10:18

    מדינת ישראל כמרכז עולמי של הומו-לסבי. זה מצלצל! לאן הגענו? חוץ מבעיות מין שותה אין להם בראש כלום. אינטליגנטים 0 .

  • 25.

    הגאה

    ChjBbiMan , 02/08/09 10:13

    כמו שכבר אתמול אמרו ראשי העליזים "שלא לפרסם שמות של נערים שקשורים...."
    ולמה ??
    כי יש שם הרבה נערים מבולבלים שנופלים לידיהם, והם יוצאים משם עוד יותר מבולבלים.... והמבין יבין.

    ואז הם צריכים לבשר זאת להוריהם ולבני משפחתם.
    אני לא צריך לתאר לכם מה מרגיש אבא שכזה,
    חרב עליו עולמו.

    אני אומר בוודאות מוחלטת, הרבה מהנוער הזה שמגיע למקומות האלה, אם לא היה מגיע לשם-
    לא היה מגיע למצב בו הוא צריך לצאת מהארון והיה חי מיים נורמלים לחלוטים.

    יש לעצור את התופעה הקשה הזאת שלוקחים נערים ומבלבלים להם תשכל....

    לדעדי לא מן הנמנע שהרצח הנוראי הזה נעשה כנקמה של פגועי ההומו לסבי

    לצערי הרב

    • צודק.. גם אני נפלתי בתור ילד (ל''ת)

      רונן, 02/08/09 16:33

  • 24.

    כמו שכבר אתמול אמרו ראשי העליזים "שלא לפרסם שמות של נערים שקשורים...."

    ChjBbiMan , 02/08/09 10:12

    כמו שכבר אתמול אמרו ראשי העליזים "שלא לפרסם שמות של נערים שקשורים...."
    ולמה ??
    כי יש שם הרבה נערים מבולבלים שנופלים לידיהם, והם יוצאים משם עוד יותר מבולבלים.... והמבין יבין.

    ואז הם צריכים לבשר זאת להוריהם ולבני משפחתם.
    אני לא צריך לתאר לכם מה מרגיש אבא שכזה,
    חרב עליו עולמו.

    אני אומר בוודאות מוחלטת, הרבה מהנוער הזה שמגיע למקומות האלה, אם לא היה מגיע לשם-
    לא היה מגיע למצב בו הוא צריך לצאת מהארון והיה חי מיים נורמלים לחלוטים.

    יש לעצור את התופעה הקשה הזאת שלוקחים נערים ומבלבלים להם תשכל.......

    לדעדי לא מן הנמנע שהרצח הנוראי הזה נעשה כנקמה של פגועי ההומו לסבי

    לצערי הרב

    • זה עוד כלום לעומת התינוקות שנשבו בישיבות החרדיות.

      רוקד על הדם, 02/08/09 11:17

      מגיל אפס הופכים אותם לחברים בכת חשוכה.
      וההומוסקסואלים שבינהם בכלל נחשבים לכאלה שדמם מותר.

  • 23.

    משהו שמכיר מקרוב.....

    ChjBbiMan , 02/08/09 10:10

    כמו שכבר אתמול אמרו ראשי העליזים "שלא לפרסם שמות של נערים שקשורים...."
    ולמה ??
    כי יש שם הרבה נערים מבולבלים שנופלים לידיהם, והם יוצאים משם עוד יותר מבולבלים.... והמבין יבין.

    ואז הם צריכים לבשר זאת להוריהם ולבני משפחתם.
    אני לא צריך לתאר לכם מה מרגיש אבא שכזה,
    חרב עליו עולמו.

    אני אומר בוודאות מוחלטת, הרבה מהנוער הזה שמגיע למקומות האלה, אם לא היה מגיע לשם-
    לא היה מגיע למצב בו הוא צריך לצאת מהארון והיה חי מיים נורמלים לחלוטים.

    יש לעצור את התופעה הקשה הזאת שלוקחים נערים ומבלבלים להם תשכל....

    לדעדי לא מן הנמנע שהרצח הנוראי הזה נעשה כנקמה של פגועי ההומו לסבי

    לצערי הרב

  • 22.

    ''לא תרצח'', ''ואהבת לרעך כמוך''

    בן, 02/08/09 10:09

    די כבר להיות בת יענה! תוציאו את הראש!
    ושמשרד החינוך יתחיל לקדם את עניין ההסברה להומוסקסואליות בארץ!
    הומופוביה זה דבר שהולך וגובר! זה שיש מצעדים זה משהו אחר!
    די כבר!!!!!!!!!!!!!!!!
    אף אחד לא בחר להיות הומו כולנו נולדנו ככה!!!!!!!!!!

  • 21.

    רון חולדאי תן להם בת''א בית חם אבל תעזבו את ירושלים הקדושה. בלי מצעדים (ל''ת)

    ופרובוקציות שם !!!, 02/08/09 10:09

  • 20.

    אני לא מבין למה תגובות הגאים הם כל כך אלימות ופורעות חוק (ל''ת)

    ושלוחות רסן ומתגרות. על זה גאים?, 02/08/09 10:06

  • 19.

    יום עצוב וקשה, תנחומי למשפחות והחלמה לפצועים (ל''ת)

    סטרייט, 02/08/09 10:04

  • 18.

    חילונים מנוולים מאיפה יש לחרדי עוזי ? זה פשוט 1 שחבר שלו בגד בו

    אגדיר , 02/08/09 10:02

    או סכסוך עיסקי

    • בלי קללות בלי הסתה אל תלבה אלימות דבר לעינין (ל''ת)

      נחמיה , 02/08/09 10:04

    • התחלנו שבוע חדש,חודש חדש,אולי תתחיל לדבר קצת אחרת??אולי תנסה? (ל''ת)

      tami.me , 02/08/09 10:09

    • זה גם יכול להיות מישהו מהימין הקיצוני - המשטרה יודעת את השמות (ל''ת)

      דגידפ , 02/08/09 11:04

    • למה אתה כותב חילונים מנוולים ? יותר מתאים לומר חרדים מנוולים (ל''ת)

      דגידפ , 02/08/09 11:08

      • חחחחחחחחחחחח איזה חמור מה שמתאים לך לא מתאים לי !! קאפיש ??? (ל''ת)

        אגדיר , 02/08/09 20:56

  • 17.

    הומופוביה היא מחלת נפש קשה, בדרך כלל משולבת במחלת הנפש " דת ". (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 02/08/09 10:00

    • לא תסית !לא תלבה אלימות !לא ניסבול זאת ! (ל''ת)

      נחמיה , 02/08/09 10:03

      • מה תעשה ? תירה בי ? מי שמדבר על אלימות. (ל''ת)

        EXTRA-שמאל , 02/08/09 10:07

        • מספיק לבלבל במוח

          ChjBbiMan , 02/08/09 10:11

          כמו שכבר אתמול אמרו ראשי העליזים "שלא לפרסם שמות של נערים שקשורים...."
          ולמה ??
          כי יש שם הרבה נערים מבולבלים שנופלים לידיהם, והם יוצאים משם עוד יותר מבולבלים.... והמבין יבין.

          ואז הם צריכים לבשר זאת להוריהם ולבני משפחתם.
          אני לא צריך לתאר לכם מה מרגיש אבא שכזה,
          חרב עליו עולמו.

          אני אומר בוודאות מוחלטת, הרבה מהנוער הזה שמגיע למקומות האלה, אם לא היה מגיע לשם-
          לא היה מגיע למצב בו הוא צריך לצאת מהארון והיה חי מיים נורמלים לחלוטים.

          יש לעצור את התופעה הקשה הזאת שלוקחים נערים ומבלבלים להם תשכל....

          לדעדי לא מן הנמנע שהרצח הנוראי הזה נעשה כנקמה של פגועי ההומו לסבי

          לצערי הרב

          • תגיד ChjBbiMan לא לימדו אותך שמספיק להגיד את דבריך פעם 1 די!! (ל''ת)

            \רכג, 02/08/09 10:45

          • מי שמדבר על ניצול מיני של ילדים והרעלת לבבות

            נעמן,שפוי , 02/08/09 10:53

            ומה אתם עושים בדיוק בישיבות בלילות?
            כמה פעמים נחשפו פרשיות של אונס תלמידים בידי מורים או תלמידים אחרים בחברה החרדית?

            ומנה בקשר לחזרה בתשובה? זה לא סימום ובלבול של ילדים קטנים?

            • מה עם ידידך השפוי שרצח את בתו בת ה-3?. (ל''ת)

              גננת, בצרה., 02/08/09 11:19

            • נכון... (ל''ת)

              סימום של שני הקבוצות.., 02/08/09 11:35

        • בישראל לא יורים בכלבים, למעט בכלבים שוטים. (ל''ת)

          וטרינר מחוזי., 02/08/09 11:05

      • סליחה, מי מסית ? מי מלבה אלימות נגד חיילי צה"ל ? מי מוציא דין מוסר ? (ל''ת)

        דגידפ , 02/08/09 11:06

    • אנטישמיות היא מחלת נפש קשה, בדרך כלל משולבת במחלת הנפש '' שמאל ''. (ל''ת)

      פסיכיאטר מחוזי., 02/08/09 11:03

    • מישהו כבר אמר שדת זה אופיום לעניים (ל''ת)

      דגידפ , 02/08/09 11:05

      • מישהו כבר אמר ששמאל זה אופיום לעשירים (ל''ת)

        דפידג., 02/08/09 12:00

  • 16.

    רצח זה רצח, ולא משנה מאיזה קהילה נרצחו אבל.....

    Meir , 02/08/09 09:57

    אני לא מבין דבר אחד, למה הם קוראים לעצמם גאים?? לאכול מלפפון או גזר בתחת. זה גאווה?? ואם זה באמת גאווה בישבילם. למה הם לא יוצאים מהקןפסא והולכים לקבל טיפול רפואי אחרי המתקפה במועדון? ישנם פצועים שלא רוצים שההורים שלהם ידעו שהם גאים. אז הגאווה מוגבלת?? זה שהם לא יוצאים ואומרים מה שהם נותן לי לחשוב שהם בכלל לא גאים בעצמם. והם מתביישים בעצמם.

  • 15.

    נמאאאס מכל ההומו/לסבים !!

    הומופוב גאה!, 02/08/09 09:53

    דיייייי !!!!

  • 14.

    יותר אמצעי בקרה ואתרעה...

    מושון, 02/08/09 09:51

    בכל מקום בו מתקהל ציבור,
    בכל מקום שבו יש פעילות כזו או אחרת.
    צריך שמירה-אבטחה-דלת כניסה מוגנת- מערכת מצלמות במעגל סגור.
    אמצעים כאלה מרחיקים פשיעה.

  • 13.

    חלודאי נותן תמיכה רק לעשירי תל אביב.

    נתין בישראל, 02/08/09 09:42

    ולא לאף אחד אחר.

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      צודק, 02/08/09 10:46

      את חולדאי לא מעניין כלום חוץ מכסף...

  • 12.

    עצה לראש עיריית תל אביב -יפו..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    bahary5 , 02/08/09 09:39

    אתה מצהיר שתמשיך לתת בית חם ל""גאים""
    (במה יש להם להתגאות לעזעזל!!!)
    ומה לאלה שלא גאים אלא ""מסכנים הומלס..לדוגמא.להם לא מגיע בית חם,ומועדונים על חזבון העיריה???
    אתה רוצה להראות אין..תעשה את זה עבור כולם ללא הבדל של צןרת חיים זו או אחרת.אתה דואג למצביעים שלך.אבל גם היתר הם אזרחי עירך!!!!!!!!!!!!!!

    • זה ממש דבר עדין ביותר - מכיר אותם מקרוב

      ChjBbiMan , 02/08/09 10:08

      כמו שכבר אתמול אמרו ראשי העליזים "שלא לפרסם שמות של נערים שקשורים...."
      ולמה ??
      כי יש שם הרבה נערים מבולבלים שנופלים לידיהם, והם יוצאים משם עוד יותר מבולבלים.... והמבין יבין.

      ואז הם צריכים לבשר זאת להוריהם ולבני משפחתם.
      אני לא צריך לתאר לכם מה מרגיש אבא שכזה,
      חרב עליו עולמו.

      אני אומר בוודאות מוחלטת, הרבה מהנוער הזה שמגיע למקומות האלה, אם לא היה מגיע לשם-
      לא היה מגיע למצב בו הוא צריך לצאת מהארון והיה חי מיים נורמלים לחלוטים.

      יש לעצור את התופעה הקשה הזאת שלוקחים נערים ומבלבלים להם תשכל....

      לדעדי לא מן הנמנע שהרצח הנוראי הזה נעשה כנקמה של פגועי ההומו לסבי

      לצערי הרב

    • כמה רוע...

      מלה טובה , 02/08/09 12:57

      מקסים שילדים נהרגים ולך כואבים דברים אחרים.

      ולעניינך:
      - המועדון הזה פועל מדירה שנמצאת בבעלות האגודה, לא במימון העירייה.
      - האם גם על מתנ"סים ומרכזי נעור על חשבון העירייה אתה מלין, או רק כשנהנים משרותיהם בני נוער להט"בים?

  • 11.

    אולי שמישהו יסביר לנו,במה ''גאה'' הקהילה הנ''ל ? (ל''ת)

    אין שום דבר בעולם המצדיק רצח !!!, 02/08/09 09:35

    • או!

      אדי, 02/08/09 10:07

      יש ריח לא נעים מזה..
      מיד אחרי הפיגוע הם יצאו להפגין... נגד מי?
      עוד מישהוא אומר שזה פיגוע נגד הדמוקרטיה!!!
      מישהוא אחר אומר שמרגיש כמו באירן!!!
      המייצג של הקהילה ה''גאה'' בכנסת מר הורוביץ כבר רוצא במליאה דחופה על מנת לדבר על הנוסה הזה...
      חברי'ה... לא נסחפתם כצת?
      זה ניראה כאילו הם ראהו סרט אחר, שבו יצאו אנשים לרחובות בעד הפיגוע וקריאות נגד הקהילה ה''גאה'' הזו...?
      היה פיגוע? היה!
      יש מרדף אחרי הרוצח? יש
      הפצועים טופלו? טופלו!
      אז תרגיעו חברים....

  • 10.

    תל אביב\\ סדום ועמורה

    תיעוב ללא הפסקה, 02/08/09 09:34

    מה יש היום בעצם בתל אביב?\\
    מצד אחד מגדלי יוקרה של סנובים חזירון עליון,!
    מצד שני קהילות של הומואים ולסביות , שיש לומר זכותם להיות הם כפי שהם , אבל מצעדי גאווה ??, מצעדי גאווה פירושם התרסה כלפי מי שנחשב כנורמלי,! כלומר הנורמלי צריך לשמור על פרופיל נמוך , להיסתובב בשקט לא להרגיש אף אחד, ואלה שעל פי כל פרמטר סביר נחשבים לחריגים לשונים , מתריסים בקולות ובצרחות וצעודים עם ערוותם החשופה ומתעללים למעשה בכולנו,!
    בתווך עובדים זרים ובלתי חוקיים , גם צורה של חריגה שבשום מקום תקין וסביר בעולם לא עוברים עליו לסדר היום, !
    הסדר והחוק דורשים קבלת השונה, אבל לא יכולים לדרוש שהשונה יכפה עצמו על הנורמלי,! תל אביב היא סמל לטירוף מערכות,!

    • שלום למגיב 12 הקסנופוב,תגובה האופינית לשונא זרים ושונים (ל''ת)

      זיגמונד פרויד ,וינה, 02/08/09 10:25

    • טיפש!!! (ל''ת)

      ישי, 02/08/09 10:28

    • אל תחשיב את עצמך נורמלי. אנשים נורמלים לא מצדיקים רצח.

      אתה מחבל, 02/08/09 10:50

      אתה הסמל לטירוף מערכות.
      אתה מצדיק רצח על בסיס נטיה מינית ושייכות אתנית.
      גבלס היה גאה בך.

      אתה מתועב יותר מכל רמש.

    • תל אביב היא סמל יחיד במדינה לשפיות (ל''ת)

      יובל, 02/08/09 11:51

    • למצעד הגאווה יש סיבה אחת - והיא לא התרסה

      amitos1978 , 02/08/09 11:52

      היא פשוט לעורר אנשים שיש להם נטייה שונה להבין שהם לא לבד ואין להם מה להתבייש בעצמם.

      לילדים שלך כדי שהם לא יזדעזעו אתה יכול פשוט להסביר שיש כאלה שמעדיפים את בני מינם בדיוק כמו שיש כאלה שחורים/לבנים גבוהים/נמוכים ,פחדנים/אמיצים.
      אין שום סיבה שאנשים שונים מהנורמה יחיו בפחד ויתביישו להיות עצמם.

      להזכירך אי קבלת השונה היא בדיוק האידיאולוגיה שצמחו ממנה הנאציזם והפאשיזם

    • צודק במאה אחוז אל תתיחס לבבונים פה (ל''ת)

      מה אני רואה? עם טיפש אני רואה, 02/08/09 20:01

  • 9.

    איזה מדינה?

    רוני, 02/08/09 09:31

    איזה חוסר סובלנות ,לאן הגיענו?מעניין זהות היורה ועל איזה רקע?

  • 8.

    שלום ובן זוגו ישראל

    מאיר, 02/08/09 09:21

    שלום על ישראל

  • 7.

    עולם מוזר ראיתי!

    חיים, 02/08/09 09:19

    יצאו בקריאות האשמה בחרדים וש''ס בפרט,האשימו אותם בדם על הידיים הסתה פרועה שאין כדוגמתה! ! !,והמשפט שהכי נשמע מפי אנשי הקהילה בשעות האחרונות הוא. . . סבלנות. . . . יש רוצח שלא נתפס ועל סמך ראיות מטילים רפש בציבור החרדי,זה רפש מעורב בדם ! ! ! לזמן לחקירה את נושאי השלטים ומפני האצבע!

  • 6.

    הנה מתחילה לה מלחמת אחים.. (ל''ת)

    מזעזע, 02/08/09 09:16

  • 5.

    מה שבטוח-זה לא דודו טופז (ל''ת)

    אני, 02/08/09 09:15

    • ולא פליקס חלפון (ל''ת)

      AVNERB11, 02/08/09 10:20

  • 4.

    בטח שדובר על תקיפה ''על רקע הנטיה''

    י, 02/08/09 09:11

    לא יתכן שמדובר במחבלים כי כדי להיות מותקף ע''י מחבל, צריך להיות דבר ראשון - יהודי...

    • יש סיכוי לתקיפה על רקע ....כיפה (ל''ת)

      iron, 02/08/09 09:43

  • 3.

    כל הדיבורים מיותרים כל עוד אין יודעים מי היורה ומה מניעיו.יתכן גם פח''ע (ל''ת)

    עץ, 02/08/09 09:08

    • ברור פח''ע : ''פעילות חרדית עויינת'' (ל''ת)

      המשרד השני ., 02/08/09 10:22

  • 2.

    מי שחבש מסיכה...סביר מאד להניח שהוא מוכר בקהיליית האגזוזנים (ל''ת)

    aros55 , 02/08/09 09:01

    • די לגזענות, די לרצחנות

      AROS55=אדולף33, 02/08/09 09:15

      אנחנו שהיינו קורבנות של פשע השנאה הנורא בהיסטוריה לא יכולים להפוך למרצחים.

      די להסתה, די לשנאה, די לאלימות.

    • ל-2 ומי שכותב כאלה תגובות סביר להניח שלובש מסיכות! (ל''ת)

      iron, 02/08/09 09:21

    • או שפשוט לא רצה שהקורבנות יתארו אותו למשטרה? (ל''ת)

      קול דממה דקה, 02/08/09 09:31

  • 1.

    קו ישר מחבר בין איסור רחצה משותפת בצה''ל לבין הרצח- איראן זה כאן. (ל''ת)

    רעמסס, 02/08/09 08:59