• 24.

    הירדנים והעירקים יחטפו

    מרקס, 04/08/09 01:03

    כולם שוכחים שטיל גרעיני שמיורט ע''י
    החץ נופל בשטח ירדן ועירק. הדבלים שותקים ולא פוצחים בזעקות. אבל כשעמאן
    בירדן תהפוך לעיי חורבות רק אז יזכרו
    שאירן לא היתה בסדר עם מדינות ערב.

  • 23.

    אני חושד באמריקאים רוצים למשוך עוד זמן ולא לתת

    אזרח, 02/08/09 13:41

    לישראל לתקוף את אירן.

  • 22.

    הבעיה היא שישראל מסוגלת למכור את החץ לכל מדינה תמורת בצע הכסף.

    ולצה''ל לא יהיה חץ., 01/08/09 20:16

    במקרה הטוב צה''ל יקבל מקל.

  • 21.

    מוטב , תחת משטר אובאמה , להקטין ציפיות מהאמריקאים.

    עירא, 01/08/09 15:05

    הם אינם ידידינו , וכל '' תן-וקח '' מולם חייב להיות מושתת על כדאיות שלנו ולא על תחושה של ''בעלי ברית ובעלי ערכים משותפים'' כפי שהתרגלנו לחשוב כמה עשרות שנים.
    היחסים בין המדינות תחת הממשל הרע הזה והמשתפ''ים היהודים שלו - יגיעו לשפל ועלינו להערך לכך מבעוד מועד.

  • 20.

    על איזו הצלחה מדובר

    ספקן, 01/08/09 12:56

    על יירוט טילים שנבנו במיוחד עבור ה''חץבלוף'' ? על ההצלחה הגדולה ביירוט ה''סקאד'', שמשום מה לא נפגע ? על המיליארדים ששופכים כדי להחזיק את המעשיה האווירית ? על כל אלה שעושים חיים בארה''ב על חשבון משלם המיסים (אפילו אם הוא אמריקאי) ?
    קדימה ! תתחילו לנבוח ! הצרה שכבר בזבזתי לא מעט שנים על ''פרוייקטים'' כאלה וראיתי מה הולך שם.

  • 19.

    במקום להשקיע בהגנה מליארדים- שישקיעו בהתקפה וישמרו את הכסף לF22 (ל''ת)

    ליאור, 01/08/09 12:45

    • הפסיקו את הייצור של ה F-22 (ל''ת)

      יריב א., 01/08/09 13:29

  • 18.

    החץ מזכיר את הכפיר, 250 גרוטאות שאיש לא רצה. ה TAAD עדיף בכל תרחיש.

    טימי, 01/08/09 11:52

    אבל אסור לתת לעובדות לבלבל. עוד יכתבו ספרים רבים על הפרוייקט '' הישראלי'' שמיוצר בארה''ב ונקרא חץ.את התלות בארה''ה הוא לא משנה, (ואין דבר שישנה אותה כבר 60 שנה.
    אבל הוא מפרנס רבים וטובים ומעטים שאינם טובים.
    ככול שמפקד הנ''מ מדבר יותר, כך רור שהוא מוכן פחות אם בכלל.
    זכרו רק שמפקד הצבא - הרמטכ''ל - אמר רק לפני שנה שב 2010-11 יהיו 2 טייסות מבצעיות של F35 . משהוא זוכר את הצ'סבט הזה ? תרבות השקר של הערבים משנות ה60 עברה לישראל.

    • רייתאון משלמת על טוקבקים לא רע, אה?

      טימטומי, 01/08/09 17:22

      לא שאתה יודע משהו על הכפיר (250, אה?)...

  • 17.

    שרק ינסו אותנו (ל''ת)

    גיא, 01/08/09 07:16

  • 16.

    תענוג לקרא בוחבוט (ל''ת)

    LAVEEG9 , 01/08/09 00:33

  • 15.

    הטהאד, זה ב-ת' ולא ב-ט'

    הה, 31/07/09 19:09

    הה

  • 14.

    זה לא חייב להיות פיצול לשניים

    X, 31/07/09 19:08

    אפשר גם ליותר

  • 13.

    לכל המלעיזים והמסטינים.נגד פיתוח מערכת החץ.אנחנו על המפה..

    bahary5 , 31/07/09 18:50

    המשיכו עם הביקורות המטומטמות שלכם,וכל דברי הלעז אשרי העם שיש לו יכולות כאלה כדי להגן על עצמו מפני כל צורר..

    • אבל בינתיים המערכת לא פעילה. האירנים הודיעו שהם יחכו. (ל''ת)

      יריב א., 31/07/09 21:30

  • 12.

    ביבי אל תקלקל את זה בשביל ריב על התנחלויות שבסוף נפנה ואפילו לא על מ''י (ל''ת)

    א7, 31/07/09 17:26

  • 11.

    מי בישראל פוחד מטילים בליסטיים .

    שירים את היד., 31/07/09 17:22

    מה שבאמת מדאיג זה שמצב המיקלטים אם ישנם בכלל כאלה בהישיג יד על הפנים.
    מה שמדאיג שאם מישהוא יפגע חס וחלילה אין מי שידאג לו .הוא יאכל אותה לבד.
    מה שמדאיג זה לא הפצצה האירנית אלה ההשלכות שבעצם המצאותה על האיזור.
    מה שבאמת מדאיג שאם תהיה לאיראן פצצה אז ארהב של אובמה תהפוך לטיגריס של נייר .

  • 10.

    מדינה של קוקסינלים

    שפוי, 31/07/09 17:17

    ההגנה הטובה ביותר (וככל הנראה גם היחידה) היא התקפה!
    במקום לשפוך כסף על מערכת החץ, שגם אם תפגע ב-99% מהטילים, הרי פצצה אחת מספיקה, צריך לשפר יכולות תקיפה - ןלממש יכולות אלה.

    הוכח, לא פעם ולא פעמיים - שכשמנהיגי המחבלים חוששים לחייהם, אין להם זמן לפגוע. כשהם ישנים בשקט בלילה - אז אנחנו צריכים לדאוג.

    • אתה צודק, אבל למה אתה חושב שמה שלא עשו עד עכשיו יעשו

      solsam , 31/07/09 18:24

      דווקא עכשיו? תראה לאיזה מצב הגענו! הכל עניין של חיבור למקורות... כשאין אותו, זה המצב!

    • במקרה של טילים גרעיניים, גם למערכת הגנה יש אפקט הרתעתי.

      אבי געזונט, 01/08/09 02:29

      כמה מוטיבציה תהיה לאיראני לספוג תגובה גרעינית קשה, כשהוא כלל אינו בטוח שישראל תיפגע.

  • 9.

    חייבים לעבוד כמה שיותר מהר על הפיתוח של כל המערכות להגנה מפני טילים.

    ציוני , 31/07/09 16:52

    אין כמעט שום איום קונבנציונאלי רציני על ישראל מלבד איום הטילים.
    איום הטילים מהווה 90 אחוז מהאיום הקונבנציונאלי עלינו.

    ישראל חייבת, הגנה מפני טילים מכל הסוגים.
    החץ טוב לטילים בליסטים, אבל חייבים למהר גם עם הגנה מפני טילי קצרי טווח, ועם טווח בינוני וארוך.

    מערכת הביטחון חייבית לשנות את סוג החשיבה.
    כי כ-ל מלחמה שתהיה לנו בעתיד לא משנה נגד מי, תהיה מלחמת טילים.. אם נגד חמאס חיזבאללה סוריה או איראן.

    נכון שמפתחים את המערכות הללו, ולמשל כיפת ברזל כבר קרובה למבצעי...
    אבל עדיין מושקעים משאבים לא גדולים בכלל בפיתוח של כל המערכות האלה.
    ועדיין יש מערכות כמו שרביט הקסמים וקלע דויד שעוד רחוקות בהרבה מלהיות מבצעיות.

  • 8.

    החץ תלוי במכם האמריקני והמתג בידיהם הבלעדיות (ל''ת)

    הגנת ישראל תלויה ברצון ויכולת אמריקנית, 31/07/09 16:20

    • לא נכון, המערכת ישראלית בכל הרכיבים (ל''ת)

      P, 31/07/09 19:12

  • 7.

    תרצו או לא, בלי יד המקרה, אין לכם שום דבר! חץ שמה חץ!

    solsam , 31/07/09 15:50

    חברה שלא נלחמת על ערכיה ומוסריותה בארץ הזו שום חץ לא יעזור לה, רק יד המקרה תעזור לה. סמים, עבריינים, שידול קטינות, תאוות בצע, התעלמות מהנזקקים, התעללות בחסרי ישע, כל אחד עסוק באוטו מליון דולר שלו... טפאק חץ! למה צריך חץ? בשביל להגן על מה? על רישעות? על אכזריות? על מי? על מה? על מה צריך חץ? בשביל להגן על מה? כל מה שנעשה פה, הכל שקוף, הכל גלוי, הכל נראה לעין, בלי יד המקרה אין כלום פשוט כלום לאף אחד פה! וזה כולל את גפן! גפן וכל הד"ר שחושבים שהם הקטנים שווים משהו בלי יד המקרה! אני רואה ת'חץ הזה ופשוט מת מצחוק! זה פשוט מצחיק אותי בטירוף! בלי תטה כולכם אבל כולכם בביוב!

    • אני אישית, אם יפלו טילים, אטייל לי להנאתי ברחובות העיר

      solsam , 31/07/09 15:52

      ואצחק בלי סוף! כי אני יודע שיש יד המקרה! ואך ורק יד המקרה! ואני יודע שעשיתי הכל בשביל לא להכעיס את אותה יד המקרה! צניעות ויושר לב זה מה שמכוון את יד המקרה!

      • למה נועד החץ? להגן על הכסף? על היוקרה? על הפירסום?

        solsam , 31/07/09 15:54

        על תאוות בצע? על חזירות? או שמא על ערכים, מוסר, על הארץ הזו? ראבאק למה נועד החץ? סיפור פוגי, החץ הזה זה פשוט סיפורי פוגי! עם חץ בלי חץ אני אהיה פה! מי שנוהג ביושר יהיה פה!

        • מנהל המחלקה הסגורה קורא לי לקבל שוקים חשמלים, אני חייב לסיים (ל''ת)

          solsam, 31/07/09 16:30

          • ובכל זאת אין ספק שצריך להמשיך ביתר שאת בפיתוח מערכות

            solsam , 31/07/09 18:21

            הגנה, אחרי ככלות הכל צריך לפעול בשני רבדים: הגנה וחיזוק החברה וערכיה. מי שלא הבין אותי נכון מוזמן לבקר אותי במחלקה הסגורה... אין ספק שבהתקפה אין על ישראל! שבת שלום!

        • ועל זה נאמר איש איש באמונתו יחייה, לא? ובכל זאת איך אפשר

          solsam , 31/07/09 16:41

          בלי החץ! בהצלחה בכל הפרוקייטים הצבאיים, אבל לא לשכוח, ובעזרת השם ננצח!

  • 6.

    הכל פוליטיקה

    מרק, 31/07/09 15:34

    מספיק להאכיל את הציבור בישראל עם סיפורי בדים , אין ולא תהיה בשנים קרובות לא לנו ולא לארה''ב מערכת מבצעית ליירוט טילים בליסטיים בעלי ראש מתפצל.אז למה כותבים על זה כל כך הרבה? כי הכל פוליטי והנושא משמש כברומטר ליחסינו עם ארה''ב מצד אחד ולהטיית אהדת הציבור לצד פוליטי מסוים. כמו נניח נתניהו יקלקל לנו את היחסים עם ארה''ב ואז נחשף בפני טילים אירניים. התקשורת משחקת איתנו איך שבא לה והמון מטומטמים אוכלים בתיאבון רב את הלוקשים.

  • 5.

    אולי דיי כבר לפתח את "החץ" במיליירדים , והגיעה הזמן..

    agent47 , 31/07/09 13:32

    הגיעה הזמן לקנות מערכות הגנה מארה"ב או ממדינה אחרת. אני בטוח שזה יעלה פחות מהמיליירדים שהושקעו בפיטוח מערכת החץ.

    • מה נגיד לך, אם היינו מסתמכים על התבוסתנות שלך והתבונה שלך

      זיו_! , 31/07/09 13:47

      סביר להניח שצה"ל עדיין היה נלחם ברוגטקות וחניתות

      מערכת ה"חץ" היא המערכת הכי טובה בעולם והעובדה היא שאמריקה מממנת אותה ולא רק מתוך דאגה טהורה למדינת ישראל אלא מתוך ידיעה ברורה שזאת המערכת הכי טובה הכי יעילה והכי מתוחכמת

      אג'נט (סמית?!!), שב בשקט ותנוח.
      למזלנו רוב האנשים במערכת הביטחון אינם מהזן שלך.

      • עזוב אותך הוא סתם ילד כמו האמריקאים שקיבלו את ספטמבר 11 בפרצוף (ל''ת)

        השאננות תהרוג אותנו, 31/07/09 15:13

      • 5-אתה צודק יש להביא שיכרי חרב במקום לפתח במיליארדים (ל''ת)

        אבי, 31/07/09 15:30

    • בעיקר בימים אלה, חובה עלינו לפתח אמעצים כאלה בעצמינו

      פה, 31/07/09 14:58

      אלו ימים שהעתיד עם ארה''ב לא ברור ואנו יכולים למצוא את עצמינו בעלי ברית של סין או רוסיה במקום ארה''ב.

    • הרבה יותר זול החץ, מאשר לקנות את המערכת האמריקאית.

      ציוני , 31/07/09 16:46

      הטיל נגד טילים האמריקאי, הטיל לבדו, עולה 10 מיליון דולר..
      בעוד שטיל חץ לבדו עולה כ3 מיליון דולר.

      זאת אומרת שחסכון של 70 אחוז על כל טיל..

      עכשיו יקנו לפחות 100-150 טילים נגד טילים, המשמעות שבמקום שהם יעלו 1.5 מיליארד, אם יקנו את המערכת האמריקאית, הם יעלו 450 מיליון בלבד.
      חסכון של מיליארד דולר.
      פיתוח המערכת, עולה אפילו פחות ממיליארד דולר, והרוב (אם לא הכל) ממומן על ידי האמריקאים.

      כך שזו בורות לשמה מה שאמרת.

      • אז אנחנו תלויים באמריקאים לפיתוח מערכות הגנה עלינו? עצמאים יא עאלק. (ל''ת)

        יריב א., 31/07/09 17:57

        • יריב, אני רוצה לקוות שהמצב הקליני שלך לא קבוע ויש סיכוי לשינוי אצלך

          זיו_! , 31/07/09 20:46

          אתה פשוט אכול מבפנים. אין ספק.
          בוא, שב. נסביר אפילו לך.

          1. האמריקאים משלמים! שים לב, תקרא שוב, משלמים לנו כבייכול על פיתוח החץ כדי שאחר כך יוכלו להשתמש בטכנולוגיה שפותחה על בסיס החץ במערכות שלהם.
          2. גם אילו האמריקאים לא היו מעוניינים בטכנולוגיה המדהימה של החץ, ולא היו משלמים עליה, הם נותנים כ 2.5 מיליארד דולאר לשנה. זה סכום גדול, אבל אין ספק שמדינת ישראל יכולה להתמודד עם הסכום הזה. כן, שוב מיסים ובהחלט לא קל לתושבים. אבל! אם צריך לבחור בין עוד מיסים לסבסוד פיתוח מערכת הגנה מול הגרעין האיראני, לבין התאדות על ידיד הקופיף אחמאדי-נג'אד, אני די בטוח במה היינו בוחרים.

          3. כל עוד יש שמאלנים כמותך, אפילו במדינה שלנו אנו לא עצמאיים. שוברים שתיקה לא?

          • זיו מהזיבורית. לארה''ב יש כיום מערכות פי 10 יותר משוכללות מחץ 2.

            יריב א., 31/07/09 21:27

            אנחנו החלטנו שאנחנו יודעים טוב יותר. השחצנות שלך בקשר לפיתוחים שלנו מעידים על אגו נפוח כתוצאה מתסביך נחיתות עמוק.

            אין לך שמץ של מושג מה פרוש ה 3-4 מיליארד דולר שארה''ב נותנת לנו. זה לא הכסף שחשוב. מה שחשוב זו ההסכמה למכור לנו מערכות מסוימות. ביהירותך אינך מבין שאם המענק יגמר, גם מכירת המערכות תיפסק.

            ונניח שלא תיפסק המכירה. יש לך בכלל מושג מה זאת אומרת העלאת מסים או קיצוצים בגודל של 15-20 מיליארד שקלים? האבטלה תגדל פי שתיים ממה שהיא היום. ואם ב 1966 יצאו כמה מאות אלפי ישראלים מהארץ עכשו יצאו מיליון ומשהו. וגיבור אמיץ כמוך יהיה בין הראשונים שיברח.
            קרא את מאמרו של רון מיברג מהיום ותבין איזה אידיוט גאותן אתה.

            • אין מערכות זולות יותר. אתה משקר כמו רון מיברג (ל''ת)

              m, 01/08/09 05:42

    • תשמע, אם כולנו נתאבד, לא יהיה צורך במערכות הגנה

      מיקי, 31/07/09 18:12

      שלא לדבר על זה שזה זול הרבה יותר

  • 4.

    ל-1 אתה ממש חי בסרט הוליוודי (ל''ת)

    חיים, 31/07/09 13:16

    • נדמה לי שאתה לא קראת את כל תגובתי - ראה תגובה מספר 2.

      פה, 31/07/09 14:57

      התגובה הראשונה לי היא בטעות - התפרסמה ללא התוכן.

  • 3.

    להפציץ את אירן ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    רן, 31/07/09 13:14

  • 2.

    אל מי אתם ממשיכים לעבוד עם שיגור טילים איראנים?

    פה, 31/07/09 10:39

    החשש מאיראן הוא לא ביכולת לשגר טילים גרעיניים לישראל אלא ביכולת לספק נשק גרעיני לארגוני טרור.
    מה עושים נגד מחבל שחודר ממצרים עם נשק גרעיני?
    מה עושים עם ספינה שמתפוצצת קרוב לחופי תל אביב?
    זו הבעיה האמיתית, שבגללה אי אפשר לאפשר לאיראנים להפיק את הנשק הגרעיני - אם יהיה להם אותו, לא תהייה לנו יכולת לעשות כלום מול האפשרות שלהם לשלוח נשק גרעיני ללא בעל בית שנגדו אפשר להגיב.

    • ההכנה העיקרית היא לא לטיל נושא ראש נפץ גרעיני..

      ציוני , 31/07/09 16:48

      כי המטרה היא לא לאפשר להם להשיג את הפצצה.

      החץ נועד בעיקרו עכשיו בשביל שבמקרה שאנחנו או האמריקאים תוקפים את מתקני הגרעין האיראנים (לפני שהם משיגים את הפצצה כמובן), אז שיירטו את כל הטילים הקונבנציונאלים שהם ישגרו על ישראל כתגובה.

      מובן מאליו, שהמערכת, במקרה שחס וחלילה האיראנים משיגים פצצה, תהווה גם הגנה מפני טיל גרעיני - אבל אף אחד לא מתכוון להגיע לשלב הזה.

  • 1.

    אל מי אתם ממשיכים לעבוד עם שיגור טילים איראנים? (ל''ת)

    פה, 31/07/09 10:37