• 116.

    בושה וחרפה לצהל יש להקים ועדת חקירה בנושא (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/12/09 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    טיבטים לשלטון

    מישל, 03/08/09 21:41

    עד מתי השילוב הראוי?????
    שיבינו כבר שכולם אוכלים בצבא את אותו חרא... מאותה צלחת... לא משנה אם גברים או נשים

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כל הכבוד ללוחמות!

    הדר, 03/08/09 19:59

    מזל שיש לנו בנות לוחמות כאלה..נלחמות גם על הזכויות והכבוד שלהן!! go lior.t :)

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    כל הארגון של הקוו הזה היה לקוי

    A A, 03/08/09 18:42

    אבל כשהגענו לשם היה מאוד מקומם שהפגיעות של הדתיים גרמה לכך שבמשך יותר מ24 שעות הם לא נטלו חלק במשימות שהיו במוצב.
    עוד בשירות הסדיר שלי במהלך המסלול נתקלנו שוב ושוב בבנישים שרצו להתפלל בכל פעם שהייתה מטלה כזו או אחרת כך שדעתי היא קצת שלילית אבל אני לא מכליל מכיוון ששמעתי מחברים שבחי''ר זה היה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הפמנסטיות מהשמאל מביאות עלנו רק צרות ובלגן (ל''ת)

    rambash1 , 03/08/09 14:01

    הגב לתגובה זו

    • אתה חיי בסרט??

      פמיניסטית מהשמאל!, 01/09/09 14:01

      היום בנות עושות כל כך הרבה חוץ מלהכין קפה! אל תיהיה מטומטם ועיוור! כשיש ג'ובנקים שיוצאים יומיות וסתם מחממים כיסאות זה בסדר??????

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    מה שהכי מעצבן בדברים האלו...

    estibb , 03/08/09 08:13

    זה שכל התחום הזה של צניעות האישה של הדרך של הגבר לדרוש מהאישה להתלבש, לגלח את ראשה, או לחלופין לחבוש פיאה או לחבוש מטפחת, ללבוש בגדים חמים להחריד, שרוולים ארוכים גרביונים, והכל הכל נועד כדי שלו לגבר יהיה יותר קל.. כי הוא זה שיש לו בעיה, הוא זה שלא יכול לכבוש את ייצרו... זה מה שמרגיז אותי אם הוא לא יכול לכבוש את ייצרו שיתקינו חוקים שילמדו אותו לכבוש את ייצרו למה האישה היא זו שצריכה לסבול? למה היא זו שצריכה להתלבש ולמות מחום בקיץ? תבינו אין לי כל בעיה עם חוסר היכולת של הגבר לכבוש את ייצרו אבל אז שיטפלו בזה!!! לא יקלו עליו על חשבון אדם אחר - לא נראה לכם הזוי???

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אם הן כל כך טובות שיעשו מוצב בנות בלבד. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 03/08/09 03:22

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    שתלכנה לעשות מילואים בצפון תל אביב , (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 03/08/09 03:20

    הגב לתגובה זו

    • מילואימניקית!

      עשיתי מילואים בבקעה!, 01/09/09 14:03

      ואני בטוווחה! שתרמתי למדינה פי 100 ממך ומהאוויר שאתה מבזבז פה!

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    سيداتي وسادتي -- ايران هنا

    ChjBbiMan , 03/08/09 00:07

    سيداتي وسادتي -- ايران هنا
    ترك المباركة ،
    وداعا ومرحبا

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    המתנחלים הורסים את הצבא. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 02/08/09 15:17

    הגב לתגובה זו

    • אז תתגייס במקומם (ל''ת)

      יא משתמט, 04/08/09 05:25

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    אין גבול לחוצפה של הדתיים..כמו נסיכים שכל העולם צריך להסתדר סביבם.. (ל''ת)

    נמאס לי כבר מהם..גם כשהם כאילו בסדר זה תמיד חמוץ, 02/08/09 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כל אדם צריך לשלוט ביצריו.חילוני או דתי.......

    bahary5 , 02/08/09 13:05

    אם לא מחנכים אותם לשלוט ביצריהם.
    אז במה הם מאמינים???
    כשבני ישראל יצאו ממצרים יצאו ונדדו במדבר ללא הפרדה מלאכותית כולם הלכו יחד.
    כשכבשנו את הארץ וישבנו בה אלף שנה .לא הייתה הפרדה..
    הפרדה זו היא המצאה של היהדות החרדית
    החרמנים האלה רק מריחים אשה מרחוק
    נדלקים אצלם היצרים האפלים ביותר.
    כשהיהדות הדתית ציונית.(בני עקיבא)
    לא הייתה הפרדה כזו..
    ההפרדה היא חמעשה חידלון ש היהדות כולה.
    ם עוד יפתחו תאוריה .ואיסורים גם בתוך ביתם פנימה שמה יחשפו לגילוי עריות.
    אין לזה סוף מי שלא רוצה לשרת את המדינה ללא אישור מהרב.שילך הבייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה קורה לצה''ל שלנו.... (ל''ת)

    פסיפלורה, 02/08/09 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הפיתרון אותו הציעו המפקדים היה כהלכה ולא כהלכת הצבא..

    uriiser1 , 02/08/09 08:48

    שלט מיסתובב בנים\\ בנות במקלחת הוא פיתרון כהלכה ולא כהלכת הצבא ולכן באופן פראדוקסלי היתה לגיטימיות להוציא את הבנות

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ישנם חוסר דיוקים בכתבה. הייתי שם..

    uriiser1 , 02/08/09 08:30

    למעשה העבירו את הבנות רק פעם אחת..למרות שרצו להעביר אותם עוד ליפניח שהגענו למוצב

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    סערה בכוס מיץ

    uriiser1 , 02/08/09 08:28

    היה ניתן ליפתור את הענין בקלות ע"י העברת החברה שהיתנגדו לנוכחות הבנות..(3 חברה)

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הייתי שם ולא עבור כל אחד זה היה צנוע מספיק

    uriiser1 , 02/08/09 08:26

    בנות בגופיות..

    הגב לתגובה זו

    • אז שלא יסתכלו..מה קרה הצדיקים הגדולים לא מסוגלים לשלוט ביציריהם? (ל''ת)

      אנשים חלשים מתחבאים מאחורי דתות, 02/08/09 13:12

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    הייתי שם ולא בעבור כל אחד זה היה צנוע מספיק

    א, 02/08/09 08:22

    בנות בגופיות..

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הייתי שם ועם המילואימניקיות היה סבבה (ל''ת)

    א, 02/08/09 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה לעשות גבירותי!

    מאיר, 01/08/09 23:56

    מסתבר שהדתיים תורמים יותר לצבא מכל הבחורות ה''מסכנות'' האלה.

    כל מקום בצבא שמגיעים אליו יש דתיים.

    הצבא הוא של הדתיים לא פחות ואפילו יותר ממה שהוא של הפמיניסטיות החילוניות.

    הם קופצים על רימונים ואתן לא.

    הגב לתגובה זו

    • חילונית!

      פמיניסטית!, 01/09/09 14:06

      כן יכול להיות שיש יותר דתיים בצבא! זה לא אומר שאנחנו הבנות יושבות רגל על רגל! מספיק בנות מגיעות כיום בצבא לדרגים בכירים!
      וכןןןן אני פמיניסטית ואני חושבת שאני עושה מספיק בשביל כל הבחורי ישיבות שלא מתגייסים וכלללל המשתמטים שיש במדינה הזאת!

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    הן טורטרו בגלל טיפשות המפקדים ששלחו אותן לשם בניגוד לשכל הישר (ל''ת)

    הרי ידעו שהדתיים לא מוכנים להיות איתן באותו המוצב, 01/08/09 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ולמה לא נותנים לדתי להגיב? (ל''ת)

    תקשורת מאוזנת במיטבה, 01/08/09 23:27

    הגב לתגובה זו

    • מה יש לו להגיב? שהוא לא מסוגל לשלוט ביצרים שלו? שהוא קדוש מידי? מה? (ל''ת)

      נמאס כבר מהסיפורים שלהם שכל מטרתם היא עשיית כלום, 02/08/09 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    הגזענות והשנאה תמיד באים מהכיוון הדתי (ל''ת)

    השני מהאמצע, 01/08/09 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צריך לוותר על שרות הדתיים החרדים בצה'ל . זו מכה מהשמיים ! (ל''ת)

    מילואימניקית שלא רוצה לשרת עם חרדים., 01/08/09 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מגיע לנו כל גרם מההשפלה הזו

    צחיר, 01/08/09 13:14

    אין מה להאשים את צהל רק את ההנהגה האזרחית שנכנעת ללא תנאי לדתיים וגם לחרדים
    בזיון רודף בזיון ואנחנו מיללים במקום להעיף את ההנהגה העלובה שלנו לכל הרוחות

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד :( (ל''ת)

      מגש הכסף , 01/08/09 20:30

      הגב לתגובה זו

      • תחליטו, רוצים חיילים טובים או בנות בצריח ?

        רון, ברגע של אמת, 01/08/09 21:45

        ותשאירו את האנטישמיות שלכם בצד.

        הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד :( (ל''ת)

      החילונים הם מגש הכסף, 02/08/09 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    בוחבוט

    אחד שיודע, 01/08/09 12:27

    למה אתה פוחד לפרסם את השחיתויות של בן מובחר????עוד מעט היא נכנסת לתפקיד הכי חשוב באכ''א ואתה שותק למרות שיש בידך מידע רב.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הטיח של אשכנזי וצהל

    דוד, 01/08/09 09:30

    כמי שהתריע על החטיפה בהר דוב ואשכנזי טייח את הנושא והקריב את יואלי כך גם בשריון ובגיוס הבנות.
    הטייח הוא השרשה של הרמטכ''ל והדבר מחלחל עד אחרון החיילים.
    חבל אין לנו צבא אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תקראו באתר דעת אמת את המאמר על מעמד האשה בהלכה ותבינו למה הטאליבנים

    מעמד האשה בהלכה, 31/07/09 23:49

    המוסלמים וחובשי הכיפות מתייחסים לנשים כאל מוקצות ומצורעות.

    הגב לתגובה זו

    • דעת אמת זה אחד מן האתרים הכי מלאי צביעות ושקר שפגשתי (ל''ת)

      אחד שיודע, 01/08/09 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    זה פשוט לא נכון - חייל ביחידה

    אא, 31/07/09 23:03

    אני חייל ביחידה - חילוני !!! - הייתי אתמול במצוקי דרגות עד שעות הלילה המאוחרות.

    חיילות חצופות זה פשוט לא נכון!!!

    הצענו לחיילות מים אוכל ואפילו כניסה והמתנה במועדון הממוזג במוצב אך הן סירבו.
    אני זוכר אחת מהן שאמרה לקצין במוצב
    ''אם הצבא לא ישכן אותנו בבית הארחה של היישוב הסמוך כפיצויי נלך הביתה ''

    עוד כמה עובדות חשובות :
    1. הייתה הצעה ע''י המג''ד לאפשר מעבר של הבנות למוצב חדש ונוח יחסית אך הן סירבו -עקשנות.
    2. בצורה לא ברורה ,החיילות רצו להיות במגורים עם בנים מה שאומר מקלחות ושירותים משותפים!
    3. לא הוזכר שחיילים אחרים ביחידה הועברו גם הם מהמוצבים בכדי שיתאפשר פיתרון לבעיה.
    4. פריקת זעם - גידופים וקללות של החיילות לעבר החיילים במוצב מצוקי דרגות, ללא שום קשר או שיכות לעיניין.

    לסיכום הכשל הוא פיקודי לא דאגו לאירגון נכון .
    אגב בנות במוצבים סמוכים היו מרוצות.

    אני מוכן להעיד במשפט צבאי שדברי נכונים ומדוייקים .

    הגב לתגובה זו

    • שקר וכזב. אני לא מאמינה שהיית שם. אתה בכלל לא יודע פרטים

      משפט לשקרנים, 31/07/09 23:40

      אתה בטח גר בישיבה ומפיץ שקרים.

      הגב לתגובה זו

    • מאמינה לכל מילה, נשמע מאד הגיוני התנהלות של נשים

      אורית, 01/08/09 01:30

      וזאת אומרת אישה

      הגב לתגובה זו

    • חייל היחידה- א.א.א צודק בהחלט- זוהי האמת (ל''ת)

      קצין ביחידה, 01/08/09 08:50

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוכן להעיד אבל מפחד לחשוף את שימך. על מי אתה עובד? (ל''ת)

      סבתא, 01/08/09 20:54

      הגב לתגובה זו

    • זה נכון מאוד!

      חיילת ביחידה!, 01/09/09 14:11

      ואף אחד לא פנה אליכם בכלל! אתם אלה שישר התחלתם לצעוק כשהגענו! מעניין שהפתרון שהמג''ד מצא זה לתת לפלוגה שלי עוד''משימה'' לאייש עוד מוצב ובאופן מפתיע להעביר לשם את כל הבנות!
      אף אחד לא רצה מגורים משותפים!! ויתרנו על הנוחיות שלנו כדי להישאר עם הפלוגה שלנו!
      זה שאתה כל כך אטום ולא מסוגל להקשיב לסיפור האמיתי שהתרחש סביבך זה בעייתך! אנחנו לא רצינו להגיע למוצב הזה יותר מאשר הרצון שלך להישאר שם!

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    פנסאה חטף בעיטה מסוס משטרה (ל''ת)

    מבזק, 31/07/09 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אז רוצים דתיים בצבא או לא? (ל''ת)

    אבי 1 , 31/07/09 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מזל מאלוהים שאין שלום עם הערבים....אחרת המדינה היתה מתפוררת (ל''ת)

    Yossi V , 31/07/09 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    האבא שחשוד שרצח את ביתו בת השלוש הוא שמאלני. למה לא מפרסמים זאת? (ל''ת)

    Yossi V , 31/07/09 19:10

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? אתה ממש חולני בעל ראש מעוות! (ל''ת)

      נטע, 01/08/09 07:12

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    הצבא תפקידו להגן על המולדת ולא לשמש כניסוי חברתי לפמיניזם. (ל''ת)

    Yossi V , 31/07/09 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ומה עם איסור רחצה משותפת בבריכות הצבא, חומייניסטים? (ל''ת)

    המטיף, 31/07/09 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בתום לב? טוב שסירבתן פקודה- רק זו הדרך. (ל''ת)

    רעמסס, 31/07/09 18:21

    הגב לתגובה זו

    • זו דרך לשיריונרים- אולי היה נחסך קצת עוול במקום הנכון.

      אורית, 01/08/09 01:23

      זו דרך נכונה במקומות מסויימים אבל לא בכולם! יש לוחמות ויש מפונקות והן ע''פ תגובה 87 היו סתם מפונקות, לא כל פעם צריך לסרב פקודה !!!

      הגב לתגובה זו

      • תתביישי לך!

        אחת שהייתה שם, 01/09/09 14:13

        נוח לך לצדד בבנים??? את היית שם בכלל?? את שמעת את הסיפור על בוריו?? את עברת את ההשפלה שאנחנו עברנו????
        איך את קוראת לעצמך אישה בכלל??

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא צריך אותן!

    אביעד, 31/07/09 17:37

    טוב מאד, צה''ל לא צריך את הבנות האלה ולא מעניין אף אחד שהם היו מ''כיות בקרקל-וואו! השילוב הראוי הוא הגדרים הכי בסיסיים שאפשר לחיות איתם בצוותא ואם הם לא קיימים במוצב אז מוטב שישחררו הביתה את ''הלוחמות המהוללות''

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    החיילות לא טורטרו בגלל חיילים דתיים אלא בגלל מפקדים חוט שדרה (ל''ת)

    ודובר צה''ל מגבה .. כרגיל, 31/07/09 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני בהלם

    דוד, 31/07/09 16:44

    1-מי שהוא אשם זה צבא-יודעים שיש בנישים בבסיס לא להכניס בנות,כי איפה שיש בנות-יש יחסי מין-לפי רצון שניהם או שרק שלו
    2-אין שום קשר לאיסלאם ואיראן-זה זכותי בתור חייל(והייתי,נא לא להגיד שלא הייתי)לבקש תנאים-צניעות.וזה גם אגב חלק מפקודות צה''ל ורוח צה''ל
    3-מי ששופך את כל הח*ה הזה על דתיים ומקשר אותנו לחרדים או יותר גרוע לאנשי איסלאם קיצוניים-הוא פשוט מקנא,ורוצה כמה שיותר בנות לראות בבסיס
    ''ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם..''

    הגב לתגובה זו

    • דוד אתה לא יודע עברית- או סתם אהבל או שניהם? (ל''ת)

      חן אדון , 31/07/09 21:03

      הגב לתגובה זו

    • לולא הייתם מתגרים מהמילה ''בחורה'' לא היה קורה שום דבר

      בושה לחרדים, 31/07/09 21:30

      מדובר בבחורות טובות ששום חרדי לא מעניין אותן ואין להם שום חשק להתחכך בשכמותכם.
      המחשבות המיניות והיצרים המודחקים קיימים רק אצלך ואצל חברייך !

      הגב לתגובה זו

      • מתוך היכרות עם ה''בחורות'' הללו, הן דווקא רוצות חרדים ומפתות אותם (ל''ת)

        אחד שיודע, 01/08/09 21:28

        הגב לתגובה זו

        • פשוט מגוחך!

          אין מילים!, 01/09/09 14:15

          אתה באמת עומד מאחורי התגובה המטומטמת הזאת????

          הגב לתגובה זו

  • 77.

    בנות לוחמות זה מיותר, זה יקר, וזה מסוכן. (ל''ת)

    יקירמרכז, 31/07/09 16:39

    הגב לתגובה זו

    • מאיים עליך? הגבריות שלך מצטמקת? (ל''ת)

      מגש הכסף , 01/08/09 20:36

      הגב לתגובה זו

    • עדיף מבחורי ישיבות שיוצאים להתחזק כל חודשיים..ועושים רעש כאילו מי ישמע (ל''ת)

      מיתוג הדתיים בצבא - קמפיין השנה!! קקטוס זהב!!, 02/08/09 13:19

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    צבא זה מקום לגברים! אריות! צבא זה לא משחק ילדים.

    solsam , 31/07/09 16:24

    ממתי אשה זה גבר וגבר זה אשה? במצבי היום, הלוואי והייתי אשה לפחות היה לי רחם! לו היה לי רחם לא הייתי סובל היום! הגיע הזמן שנשים יבינו מה יש להן ויפסיקו לחפש סדר חדש!

    הגב לתגובה זו

    • הצבא אכן מקום לגברים, אז מה לחרדים שם? (ל''ת)

      רעמסס, 31/07/09 18:22

      הגב לתגובה זו

      • מזל מאלוהים שאין שלום עם הערבים....אחרת המדינה היתה מתפוררת (ל''ת)

        Yossi V , 31/07/09 19:30

        הגב לתגובה זו

        • יוסי אנא פסק עם האמירות הנבובות והטפשיות והלעוסות האילו

          חן אדון , 31/07/09 21:12

          הן מציגות אותך באור מטופש .

          הגב לתגובה זו

        • צודק!! 12 שבטים לא יכולים להפוך לעם אחד. זה הצליח בשום מקום (ל''ת)

          מקסימום 2-3 שבטים הצליחו למצוא מחנה משותף.., 02/08/09 13:20

          הגב לתגובה זו

    • מי בכלל רוצה להיות גבר ? נשים מתפקדות לא פחות טוב מגברים !

      אתה שוויניסט מזדקן, 31/07/09 21:34

      רק טמבלים אומרים שלא יהיה שוויון עד שנשים ישתינו בעמידה.
      אז יש לי חדשות בשבילך:
      נשים לא רוצות להיות גברים, הן לא מעוניינות להשתין בעמידה או ללבוש גופיות מכוערות.
      אנחנו מתפקדות מעולה כנשים ולא כמתחזות לגברים.
      אין שום סתירה בין לבישת חזיה לבין ביצוע עבודה טובה ושוויון הזדמנויות !

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    שוב בוחבוט חובט. ושונאי היהודים מבית ומחוץ חוגגים. (ל''ת)

    ישראל1020 , 31/07/09 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    חיילות - כך יאה וכך נאה. עלנה והצלחנה. אוהב אתכן ! ! ! (ל''ת)

    אריק , 31/07/09 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אפלית נשים טהורה ע"י המגזר הדתי

    אריק , 31/07/09 16:04

    בגלל שהזכרים (בכוונה לא קורא להם "גברים") הדתיים לא מסוגלים להשתלט על מחשבותיהם והזיותיהם המיניות, כאשר עומדת לפניהם אשה, על חיילות צה"ל לסבול השפלות כאלה ! ! !
    ולהצדקתם נעזרים הזכרים האלה בזקנים שאוסרים לפתוח מטריות, לחטט האף, וכיוצא בזה, בשבת ומפרשים דברי תורה כראות עינם הצרה.
    "חומניים" - נמאסתם עם הדת שלכם והמאסתם אותה עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה נן אדם ריק

      דוד, 31/07/09 16:11

      עדיף לך לבקש סליחה,אתה יודע ממי..כי אנשים כמוך ה' לוקח מהעם ישירות לים..תיזהר

      הגב לתגובה זו

    • אה, כן, החילונים שולטים טוב מאד בהזיותיהם ותאוותיהם המיניות... (ל''ת)

      ישראל1020 , 31/07/09 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    לשחרר את מפקד הפלוגה בקלון

    יצחק, 31/07/09 15:54

    אין ברירה. אם כך מתייחסים לחיילות בצה''ל יש להעמיד לזין את כל שדרת הפיקוד ולשחררם מצה''ל בקלון. החיילים יכולים להביע את דעתם. אבל למפקד אסור להתכופף בפניהם. בדרך המסוכנת הזו לא ירחק היום וההלכה תכתיב פקודות בצבא. אוי לנו מיום הדין. שלא נגיע לזה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הצבא לא מסוגל למלא את הפקודות של עצמו,אבל כרגילהדוסים אשמים..פשוט הסתה (ל''ת)

    רסקולניקוב , 31/07/09 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הוכחה נוספת שאין לבני תורה מום בצה''ל (ל''ת)

    בבה יגה, 31/07/09 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יחס החברה לחייל הדתי. מצד אחד החברה טוענת שרוצים

    שושנה, 31/07/09 14:32

    שהדתיים יתגייסו. מצד שני מקטרים שצריך להתחשב. מה רוצות החיילות המילואימניקיות? שהדוסים ילכו הביתה? הרי ברור שדתיים שומרים שבת וכשרות. חייבים לספק להם. הם גם לא יכולים לשרת עם הבנות. אז תחליטו. אתם רוצים אותם? תנו להם תנאים לפי צרכיהם. לא רוצים? אל תתלוננו שהם משתמטים.

    הגב לתגובה זו

    • שושנה

      שוקו, 31/07/09 16:51

      מעניין, כשאני התגייסתי אני לא זוכר שהצבא היה תוכנית לפי בקשתי. אף אחד לא שאל מה אני רוצה, ואיזה תנאים אני צריך, אז מאיפה החוצפה של הדתיים לדרוש ''תנאים לפי צרכיהם''? שיתגייסו כמו כולם ושיהיו בשקט. הם אזרחים ויש להם חובות.

      שיגידו תודה שנותנים להם לעשות שנה ו-8במקום 3 כמו חייל נורמלי. אם כי לדעתי גם את זה צריך לבטל, לא ברור למה מגיע להם יחס מועדף.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לגייס את כל החילים הדתיים בתנטאים שיקבעו על ידי צה"ל

      חן אדון , 31/07/09 21:11

      ומי שלא רוצה בכך שיחשב תושב מדרגה שנייה -לא יזכה לשיתוף בביטוח לאומי , לא יזכה בשום הטבה ,לא יקבל רישיון נהיגה , לא יקבל סובסידיות ללימודים גבוהים ואחרים , לא יתקבל לעבודה במשרדים ממלכתיים וכ"ו - להקשות על חייו ככל האפשר לעומת ההטבות שיקבל מתגייס והטבות כפולות למתגייס לחיל קרבי, והכוונה ליחס כזה שינתן לאזרחים מכל הגזרות והעדות, ערבים ,יהודים, חרדים חילוניים -לגבי כולם!!!! - רק כך תוקם פה מדינה שיוויונית ופורחת ללאעלוקות שמוצצות דמה.

      הגב לתגובה זו

    • ואת חושבת שהצבא ממלא את רצון כל חיליו ?

      סתומה בלחץ, 31/07/09 21:39

      אנחנו מתגייסים לשרת את המדינה ולא המדינה אותנו.
      לא יקרה לחרדים כלום אם יכבשו את יצריהם האפלים והנדכאים ע''י חינוך שחור במרתפי האינקויזיה.
      שילמדו פרק בהלכות שיתוף ומתן כבוד לאישה. גם זה לא יזיק להם !!!

      הגב לתגובה זו

    • למה הם לא יכולים לשרת עם בנות? (ל''ת)

      מגש הכסף , 01/08/09 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ט' באב רק עבר...

    עצוב, 31/07/09 14:05

    שנאת החינם עדין הורסת אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מילואימנקיות

    מור, 31/07/09 14:01

    צה''ל צריך לעמוד בהתחייבותו כאשר הוא קורה לאנשים למילואים!!!!!!!!!!!!!!!
    יש מטרה ועל צה''ל לעמוד מאחוריה, כשכל התנאים הלוגיסטיים הובאו בחשבון!
    ללא ההערכות הנדרשת אין לגייס אנשים!
    המצב המתואר מצביע על זילות בקריאה לאנשים לשרות מילואים וחוסר כבוד למי שעוזב מקום עבודה, משפחה, לימודים, חיים... וזה למען שרות המדינה שהוא ערך עליון!!!!!!!!

    אנשים- הכוונה לנשים וגברים כאחד.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה הדתיים מפחדים מנשים? האם זאת הומוסקסואליות מודחקת? (ל''ת)

    חילוני רדיקלי, 31/07/09 13:54

    הגב לתגובה זו

    • למה נשים פוחדות מחילונים אולי בגלל לסביות מודחקת ? (ל''ת)

      תוהה, 31/07/09 14:10

      הגב לתגובה זו

      • אתה באמת חולה ! נשים לא פוחדות מחילונים !

        כניראה שאתה ממש מסכן, 31/07/09 23:36

        אני אישה חילונית וממש לא פוחדת מגברים חילוניים (ואפילו נשואה לאחד...)
        גבר ממוצע לא מתחיל להזיל ריר רק בגלל ששמע את המילה ''בחורה''.

        הגב לתגובה זו

        • גברים חילונים ממש לא מזילים ריר כשהם רואים בחורה. אבל ממש לא.

          דתי, 01/08/09 21:31

          הם פשוט טהורים ונקיים. נעולם לא התחילו עם בחורה, ואף פעם לא הטרידו מינית. רק החרדים עושים זאת. באמת....

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    התנהלות לקויה של צה"ל- אבל למה לא להשמיץ חיילים דתיים בכותרת ? (ל''ת)

    aidi1 , 31/07/09 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תשעב באב

    יבר, 31/07/09 13:33

    כיום שנקבע באופן חוקי כאחד הימים במדינה בעלי ייחוד ....ידוע יום זה גם בצהל כיום צום והפעילות בו מפסיקה בשעה 12 בצהרים ואע''פכ מצאו ''מפקדי צהל '' להעמיס 7 מבחנים ברצף ביום זה ליחידת קורס חובשים בצהל הנערך בצריפין. מי המפקד שיפקח על עבירות ''קלות'' אלה בניגוד להוראות וחוקי המטכ''ל. הדבר נודע לי בשיחת אקראי עם אחד המשתתפים בקורס שהינו גם דתי, מה לעשות וצומו זעק אך המפקד הכריח את עריכת המבחנים....ועוד אנו מתלוננים כלפי השיריונרים וכלפי המ''פ שהוראות פשוטות הפכו אותם לאבק דק מתחת רגליהם ....צריך לנער את הרמטכל המתהדר בצבא המקפיד על הוראות קלה כבחמורה ....וכשעוברים על החוק יש להעניש במלוא החומרה כדי ללמד לשמור ולעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בחורות לחמו פה בפלמ''ח ובאצ''ל - גם בצה''ל הן תוכלנה - יישר כוחכן (ל''ת)

    ירושלמי, 31/07/09 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שהדתיים מתגיסים אתם מתלוננים ושלא מתגיסים מתלוננים

    יש שבת - יש שלום, 31/07/09 13:24

    זה ברור מדוע יהודים שומרי תורה אינם יכולים להתגייס לצהל במתכונתו הנוכחית. הערבוב עם החיילות אינו עומד בתנאים הבסיסיים של בחורים שרוצים לשמור על טהרה מינימלית. אם צהל לא יכול להיערך בהתאם אז אל תתפלאו שהחרדים יעדיפו לשרת את המדינה בדרכים אחרות כגון התנדבויות בהצלה וזק''א וכן בלימוד תורה שזו הדרך הטובה ביותר להגן על כ-ו-ל-ם. בתקופת דוד המלך נלחמו חיילים יהודים תוך כדי שמירה על מצוות התורה ולצידם למדו תורה והתפללו להצלחתם וזה השילוב המנצח.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה לשרת את המדינה בצורה אחרת

      יואב, 31/07/09 14:44

      כמו לסיים אוניברסיטה לעבוד בעבודה מכניסה וטובה וע''י כך אני ישרת את המדינה במתן מס הכנסה שילך אני מקווה לדברים טובים וחשובים
      לגבי החרדים יהיה נכון אם רובכם נאמר 80 אחוז יתגייסו לא נצטרך לגייס את בנות ישראל כך שתפטר בעית הטוארה בעצמה

      הגב לתגובה זו

    • זה רק אני או שהתגייסתם כדי לשרת את המדינה ולא שהמדינה תשרת אותכם?

      צפריר, 31/07/09 17:56

      מה הולך בצבא שלנו היום? ממתי חיילים מחליטים מי יהיה בבסיס שלהם ומי לא? החיילים האלה צריכים להחליט למי הם מצייתים... לרבי שלהם (שלא יודע מהחיים שלו על הצבא כי הוא לא עשה צבא) או למפקדים שלהם.. וכדאי שזה יהיה למפקדים שלהם אחרת יהיו פה צרות..

      ובואו נזכיר לכם משו...

      התגייסתם כדי לשרת את המדינה ולא הפוך!!! תכניסו את זה טוב טוב מתחת לכיפה ולתוך הראש שלכם

      הגב לתגובה זו

      • אבל מה לעשות שהמדינה הזו היא ציונית ויהודית מה שאומר שהתנ''ך הוא הבסיס (ל''ת)

        יעקב, 01/08/09 21:33

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    איזו תרבות מוציאה מתוכה אנשים כל כך רגישים וחלושים

    גוועלד, 31/07/09 13:18

    כל הזמן צריך להתחשב בהם ולא לפגוע ברגשותיהם... הם כל כך רגישים...

    צורה ל''חיילים'' האלה.

    הם יכולים רק ''להילחם'' נגד אויב שמכבד את רגישויותיהם הרבות. כמו שוטרי המג''ב המסכנים ברחובות ירושלים, שמוכנים לספוג אבנים ופצצות סירחון כדי לא לפגוע ברגישותם של הרגישים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות, כמה נכון שזה ממש עצוב שהיגענו למצב שכזה! (ל''ת)

      אבי דגן , 31/07/09 14:11

      הגב לתגובה זו

    • הם באמת מאוד רגישים... בכל הנוגע לעצמם

      מגש הכסף , 01/08/09 20:42

      לעומת אטימות מוחלטת וקיצונית לכל מי שלא הם.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא אמרתן שבנות עושות שלום יאדה יאדה?

    גיל ר., 31/07/09 13:15

    אני בכל פעם מתבלבל בקטע הזה.

    בנות עושות שלום וגברים עושים מלחמות. נשים מעניקות חיים וגברים קוטלים. לכן... שולחים נשים להרוג?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גיבוי לסירוב פקודה???? בעיתון??? בגלל דבר פעוט כזה??? (ל''ת)

    האיש מההתנתקות, 31/07/09 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לותר על מי שתורם פחות למערך הלוחם

    ציוני פוסט מודרני, 31/07/09 13:05

    אחרי שהתאימו לבנות ה''לוחמות'' סולם מאמץ שונה כי אינן עומדות בעומס הרגיל, הורידו את מספר המחסניות באפוד בגלל ריבוי בעיות אורטופדיות ובכלל יצרו רמת כוננות אחרת ולא מספקת תוך פגיעה בבנות עצמן בשם אידיאל מטופש של דחיפת נשים למקום בו הן בעיקר ניזוקות,מנסים בשם אותו אידיאל לפגוע בטובי הלוחמים ובכך לדרדר עוד יותר את כשירותו של צה''ל כצבא לוחם

    הגב לתגובה זו

    • ''טובי הלוחמים''

      ש, 31/07/09 17:01

      -טובי הלוחמים שלא מסוגלים לבצע משימה פשוטה כמו חסם תנועה אם יש חשד שזה יסייע לפינוי ישובים?
      -טובי הלוחמים שעושים פחות מחצי שירות?
      -טובי הלוחמים שלא יכולים לשבת בהופעה של שנשמע בה קול של אישה, מפחד שקולה יגרום להם לזקפה?

      טובי הלוחמים עאלק, ילדים מפונקים שעדיף שישארו בבית. בניגוד למציאות שהם מנסים ליצור, החיילים הדתיים לא מהווים את רוב המערך הלוחם. ניתן להסתדר בלעדיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני גדלתי בקיבוץ ציוני עם מקלחות משותפות .וזה היה ניפלא ! (ל''ת)

    סא'ל בדימוס יליד הארץ, 31/07/09 12:51

    הגב לתגובה זו

    • הרי את מקודשת לי, למשק,ולכל מי שיש חשק...

      panacea , 31/07/09 13:38

      סתאאם.
      סחתיין, הלוואי עליי.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    למפקדים ידוע מראש שבני ישיבות ובנות לא הולך יחד במבצעית 0 בתכנון

    שני, 31/07/09 12:32

    חןסר מחשבה מלכתחילה, חוסר תכנון, חוסר רגישות. ועל המפקדים האלו צריך לסמוך שיתכננו מבצע צבאי, שדבר כל כך פשוט כמו תכנון מילואים לא יכולים לעשות.
    מפקד החטיבה שסירב לפגוש אותן צריך לקבל נזיפה, למה הוא חושב את עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין צורך לגייס נשים למילואים.יש מספיק כח אדם בלעדיהן,והן גורמות רק נזק

    שלמה, 31/07/09 12:21

    זאת יודע כל חייל קרבי (אני שירתתי במיל. ביחידה קרבית למעלה משלושים שנה). הגיוס שלהן נעשה בלחצן של הפמיניסטיות, ויש להתעלם מהן.

    הגב לתגובה זו

    • תתפלא, ביחידה שלי אין מספיק. ובמקרה הוכשרתי הכשרה ספציפית (ל''ת)

      שלא הוכשרו אליה לוחמים, גברים. אז שקט., 31/07/09 13:08

      הגב לתגובה זו

      • מזרן פלוגתי?

        panacea , 31/07/09 13:39

        סתאאאם

        הגב לתגובה זו

    • לכותב בתגובה מס 54

      מור, 31/07/09 14:05

      לשובניסט המעצבן-שלמה
      חבל שאתה לא עד למה שקורה שם!
      הבנות מקצועניות והן חלק מהמערך הלוחם לכל דבר!!!!!!!
      להזכיר לך, אנחנו לא באפלת ימי הביניים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    דובר צה''ל שהיה פעם עיתונאי מקצועי, הפך להיות דובר חסר עמוד שדרה

    חבל עליו, 31/07/09 11:39

    שיבדוק האם המשמעות של השילוב הראוי פירושו השפלה וביזוי הלוחמות, המעטות שעדין מגיעות למילואים.
    בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הכתבה הזאת היא הסתה. גם אני כחילוני לא הייתי מוכן למקלחות משותפות! (ל''ת)

    נלחמים בעצמנו במקום באויב, 31/07/09 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מצטער, לא צריך לפגוע בלוחמים בשביל כמה בחורות עם תסביך נחיתות.

    לירון, 31/07/09 11:28

    גדוד קרקל הוא בדיחה עצובה שהיא יותר ניסוי חברתי (שלא צלח בארה''ב והופסק) מאשר גדוד לוחמים.
    הבני''שים אולי לא מתנהגים בחוכמה בסיפור הזה, אבל מדובר פה על צבא ועל לחימה, ודי ברור מי הלוחמים היותר הטובים בסיפור הזה ומי אלה שנמצאות שם כדי להוכיח לגברים ש''גם הן יכולות'' (מה שבלוחמת חי''ר מופרך מהיסוד)...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    סירוב פקודה?! תתביישו לכם! הפקודות מעל הכל!!! (ל''ת)

    מגורש מגוש קטיף, 31/07/09 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הדתיים והחרדים במדינה הזאת פשוט בלתי נסבלים. (ל''ת)

    נגעלת מהדתיים, 31/07/09 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כול דוס נהייה מלך (ל''ת)

    שי, 31/07/09 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה פתאום מציגים את זה כבעיה של טרטור בגלל הדתיים?

    motimorg , 31/07/09 11:07

    אולי קשה להבין את זה אבל מדובר במצב שאחראים לו מפקדים טפשים וקצרי ראות שלא השכילו להבין את הבעיה שהם יוצרים.
    מכיוון שזהו ההסכם בין בני הישיבות לבין צה"ל אז ממש חבל כל פעם להתווכח. תמורת השרות הקרבי בשפיץ של היחידות הקרביות בסדיר ובמילואים בני הישיבות מקבלים מספר פרבילגיות וביניהן שרות ללא בנות, ככל שהדבר אפשרי.
    לכן, הם לא אשמים בטרטור הזה אלא מי שניסה פעם אחר פעם להעביר את הבנות ממקום למקום.
    מה שמרגיז הוא לא הטוקבקים של כל אוהבי התורה ובני הישיבות. הללו רשאים ללכלך כי ... הם רגילים.
    מה שמרגיז הוא שכתב מעריב מאשים את בני הישיבות כשכל חטאם שבאו לשרת במילואים ולפתע נדרשו לוותר על תנאי בסיסי בשרות שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שטויות אפשר לרכז בפסקה אחת?

      Swedish Josh , 31/07/09 11:21

      בני הישיבות לא משרתים בשום שפיץ של שום כלום, בתור אחד ששירת איתם גם בסדיר וגם במילואים - הם חבורה של עצלנים קוטרים שמתנהגים כאילו הם עושים טובה למישהו שהם עושים שנה ושמונה סדיר ואז טיפה מילואים מדי פעם - רק הטרחה של לאכלס אותם במוצב לא שווה את ה"תרומה" שהם מספקים.
      דבר שני, מצידי שכל סיירת מטכ"ל,שייטת 13,שלדג,669,דובדבן,אגוז,מגלן,יהל"ם,עוקץ וסיירת גולני גם יחד יהיו מלאים רק בבני ישיבות - זה עדיין לא מקנה להם שום תנאים מיוחדים מטעם אף אחד - או שהם חיילים כמו כולם או שילכו לחפש מי ינענע אותם, ועדיף בכלא הצבאי.

      חוצפנים

      הגב לתגובה זו

    • אותם דתיים עושים מה שהם צריכים לעשות כמו כל אזרח במדינה- לשרת בצבא.

      רוני, 31/07/09 11:23

      הבעיה היא שהם חושבים שלהם יש פריווילגיות לקבוע תנאים- שהם מוכנים לשרת בצבא רק אם המדינה תעשה מה שהם אומרים לה לעשות. לא ייתכן שקבוצה של דתיים יחזיקו את המדינה בביצים. כמו שחילוני לא יכול להגיד שהוא לא מעוניין לשרת עם דתי, כך גם דתי לא יכול להגיד שבבסיס שלו לא צריכות להיות בנות.
      בנות היו לפני הדתיים בצבא ויהיו גם אחריהם אז הגיע הזמן שהחבר'ה האלו ילמדו להשתלט על ההורמונים שלהם. אם לא מוצא חן בעיניהם אז שלא ישרתו ויישבו בכלא. נמאס מהכפייה הדתית.

      הגב לתגובה זו

      • הם עושים מה שכל אחד אחר עושה ...

        Gargir, 31/07/09 13:14

        חוקי צה''ל קובעים שיהיו מקלחות נפרדות. הם צודקים ב100%.

        תתפלא אבל החוק הוא לא רק '' מה שנחמד לחילוני התורן באותו רגע''.

        והערה: הם לא עושים מה שכל אחד אחר עושה בצבא. הם עושים יותר. הרבה הרבה יותר.

        הגב לתגובה זו

        • הם לא יעשו את זה אם לא יתנו להם תנאים מינימליים לשרת לפי ההלכה

          פרשת דרכים, 31/07/09 14:17

          מדינת ישראל חייבת לתת להם אפשרות לשרת כדתיים, או לוותר על שרותם והם יצטרפו לרבבות המשתמטים האחרים..

          הגב לתגובה זו

      • הצבא חייב להתאים עצמו לאוכלוסיות השונות

        עמית מיכאלי, 31/07/09 16:33

        זה לא אשמת הבנות ולא אשמת הדתיים שקרה מה שקרה. בשירותי הכרתי אחלה בנות ואחלה בחורי ישיבה ששירתו את מדינתם במסירות. אבל, אין מה לעשות, אנו חברה הטרוגנית מאוד. לא כולם יכולים לשבת עם כולם ולכן צה''ל חייב להתאים את תנאי השירות כך שבני ישיבה ישרתו רק עם גברים והנשים ישרתו עם גברים חילוניים. אני נגד כפיה דתית אבל גם נגד כפיה חילונית כמו זו שאתה מציע. אי אפשר להאשים אוכלוסיות שמשתמטות מצה''ל אם צה''ל כופה עליהן אורח חיים לא מכובד מבחינתן.

        הגב לתגובה זו

      • ישנן פקודות מטכ''ל,ויש לבצע אותן.(מקלחות נפרדות,מגורים נפרדים).

        שלמה, 31/07/09 18:11

        זה בנוסף לכך שבנות אינן מתאימות לשרות קרבי.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    הדתיים יהרסו את המדינה

    K-9, 31/07/09 11:00

    כל הכבוד למילואימניקיות.
    חבל ששיגעו אותן, בבסיס אחר כנראה שלא היו עושים להן בעיות

    הגב לתגובה זו

    • הם כבר הורסים אותה (ל''ת)

      מזעזע, 31/07/09 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    חוצפניות נמאסתם!!!

    פינחס, 31/07/09 10:56

    אני יתחיל עם זה שאתם(כי אתם רוצות להיות גברים) מתלוננות על טרטור בגלל הדתיים וזה נכון !!!
    הצבא הוא צבא העם היהודי -''והיה מחנייך קדוש'' אתם מה לעשות לא הכי טהורות ובטח לא קדושות ובטח לא צנועות אז נתחיל מזה שאני בתור חייל קרבי בסדיר אמור לקבל את התנאים המקסימליים בצבא יהודי כמובן כדי שאקיים את אורח חיי היהודי אז אם באים כמה בנות במילואים שאתן טטורטרו ולא אני זה ממש חוצפה הפמניזם הזה !!!
    וכן גבר לוחם זה לא אישה לוחמת . נקודה . ראו מחקרים של צבא ארה''ב !!!!! פעם ראשונה שיש מה ללמוד מהם!!1

    הגב לתגובה זו

    • אלוהים אוהב טפשות, לכן הארץ מלאה בחרדים כסילים. (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 11:23

      הגב לתגובה זו

      • איינשטיין כבר אמר...

        כן, כן, 31/07/09 13:22

        ''יש שני דברים אינסופיים בעולם - היקום והטמטום האנושי. ואני לא בטוח בקשר ליקום.''

        אכן - זה מסביר את תופעת הדת (ואת העובדה שש''ס ממשיכה לקבל מנדטים...).

        הגב לתגובה זו

    • פינחס הצבא הוא לא צבא העם היהודי אלא צבא ישראל. הוא כולל בתוכו

      רוני, 31/07/09 11:51

      דרוזים, בדואים ויהודים. הדתיים בצבא הם עוד מיעוט שיש להתחשב בו אך אותו מיעוט לא קובע את המדיניות של הצבא. הצבא ברובו הוא חילוני והוא לא משרת את החילוניים אלא את מדינת ישראל כמדינה ד מ ו ק ר ט י ת. מדינה שבה הצבא מבצע את מה שהמדינה קובעת (וגם אם מדובר בלפנות התנחלויות) דמוקרטיה זה עוד מושג שהדתיים לא מכירים (ראה ערך רצח ראש הממשלה).
      מי שהקים את צה''ל בעיקר היו חילוניים ובנות שירתו בכל ההיסטוריה של צה''ל. אם עובדה זו לא מוצאת חן בעיני אותם דתיים הם מוזמנים לעזוב את המדינה שאותה גם החילוניים הקימו.

      הגב לתגובה זו

    • עוף מפה, חתיכת עכו''ם פגני שחצן.

      מפנה זבל, 31/07/09 12:38

      כת של משוגעים הזויים שהשתלטה על היהדות ועל מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני לא רוצה לשרת במילואים עם החרדים האלה,,מה לעשות ? (ל''ת)

    קצין מילואים חילוני ., 31/07/09 10:53

    הגב לתגובה זו

    • יש לי תחושה שאתה לא ביחידה קרבית מי יודע מה

      motimorg , 31/07/09 11:24

      אילו היית ביחידה קרבית בה משרתים בני הישיבות הללו היית מדבר אחרת.
      הרבה יותר נעים לשרת כשיש סביבך ותחת פיקודך חיילים סופר-אינטלגנטים, בני תרבות, כאלה שאפשר לדבר איתם גם על דברים רציניים ולא רק בדיחות של פלוצים וזונות.

      הגב לתגובה זו

      • יש לי תחושה

        אור, 31/07/09 11:46

        יש לי תחושה שאתה בור!
        הצבא הוא ישראלי ולא יהודי
        התרומה של כל מילואימניקית עולה פי 70 מכל החרדים גם יחד!

        הגב לתגובה זו

        • לא היית במילואים ב10 השנים האחרונות ...

          Gargir, 31/07/09 13:21

          עם כל הכבוד למילואמניקיות ...

          א. כל הסיירות מלאות בדתיים.
          ב. כל היחידות הקרביות מפוצצות בדתיים.
          ג. ויחידות המילואים הקרביות זה בערך רק דתיים (הם פשוט היחידים שלא משתמטים ממילואים).

          חוצמזה, החיילים צדקו לגמרי. לפי תקנות מטכ''ל אסור לשים בנות ובנים במוצב עם מקלחת אחת. זה נגד ה''שילוב הראוי''. (אני לא מדבר אפילו על תנאי השירות שהצבא קבע למסלול בני הישיבות).

          הגב לתגובה זו

          • דמגוגיה. בלי שום נתונים, העיקר יורים מילים. (ל''ת)

            מגש הכסף , 01/08/09 20:45

            הגב לתגובה זו

  • 44.

    מילואימניקיות.אני מאד גאה בכן.מילואימניק בתובלה (ל''ת)

    xxxxxxxxx , 31/07/09 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    האם דובר צה''ל שקרן שגם בטוח שאנחנו טפשים?

    מי שהוציא את ההודעה צריך לאבד את הדרגות על אמינות, 31/07/09 10:47

    מי שמוציא בדובר צה''ל הודעה שקרית, צריך להשפט ולאבד את הדרגות על רקע פאק באמינות.
    או שכל דובר צה''ל יוגדר כגוף שקרי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    " (ל''ת)

    motimorg , 31/07/09 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בקשה לגיטימית לגמרי

    אחד שיודע, 31/07/09 10:38

    כתבה מגמתית באופן בוטה.
    לא מבין איך המילואימניקיות עצמן לא ביקשו העברה,ממתי יש מקלחת אחת לנשים וגברים?!
    חלם צבאי שגרתי.

    הגב לתגובה זו

    • מה המפקד של המוצב לא ידע מנחתיליה שיש מקלחת אחת?? גועל נפש

      זבע, 31/07/09 10:58

      שלוש פעמים לעביר את הבנות ולהגיד שהכל בגלל מקלחת נו באמת.

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים אוהב טפשות, לכן הארץ מלאה בחרדים כסילים. (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 11:24

      הגב לתגובה זו

      • תחזור על הסיסמה החלולה עוד כמה פעמים... אולי תצליח לשכנע טיפשים כמוך (ל''ת)

        שקר שחוזרים עליו הופך לאמת- ולדימיר איליץ'- לנין, 31/07/09 14:23

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    לוחמות עלאק

    ymic1983 , 31/07/09 10:37

    שומרות בעין גדי על לול תרנגולים.

    הגב לתגובה זו

    • אלוהים אוהב טפשות, לכן הארץ מלאה בחרדים כסילים. (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ברוכים הבאים לאירן. בשלב הבא, מכות שוט...ובחסות - הדת... (ל''ת)

    ג'ורג', 31/07/09 10:35

    הגב לתגובה זו

    • ברור, כי בכל מקום שבו בנים ובנות לא מתקלחים יחד במקלחת - חייב להיות אי

      בנימבנות, 31/07/09 11:15

      - חייב להיות איראן.
      יצאת טמבל!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפני שמנסים לפתור את הבעיה הפלסטינית ישראלית

    avyb , 31/07/09 10:28

    אולי כדאי לחלק את המדינה לשניים, חילונית ודתית.
    לאחר מכן לחלק את השטח החילוני לחילונים ימניים ושמאלנים.
    וכל חלק לחלק על פי עדות.
    האמור מטעים גם כן לחלק הדתי.

    הגב לתגובה זו

    • ארץ אוכלת יושביה ומי שאמר את זה גאון.

      סיישל, 31/07/09 11:03

      לחלק אותה בן מעשנים ולא מעשנים, אוכלי בשר וצימחוניים, קוראי ספרים ובורים וכו, ארץ אוכלת יושביה, מי שאמר את זה גאון.

      הגב לתגובה זו

    • בוא פשוט נתקשר לאבו מאזן ונזמין סירות גומי (ל''ת)

      Swedish Josh , 31/07/09 11:30

      הגב לתגובה זו

      • יותר הגיוני לשנות פזה.

        סיישל, 31/07/09 11:45

        לא יותר פשוט לשנות פזה, ןלגלות כבוד סבלנות וסובלנות , בלי להיכנס לכפיה דתית שיש בה, מוטיבים פרימיטיביים יותר מהגיון?

        הגב לתגובה זו

    • יפה.חומר למחשבה. (ל''ת)

      panacea , 31/07/09 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הזוי!אם יש להם בעיה לעמוד מול המין הנשי-שילכו לקב''ן

    ירון, 31/07/09 10:20

    עד מתי נתנהל לפי אמונות פרימיטיביות שובינסטיות? יש לחיילים הדתיים בעיה לעמוד בפני נקבות שילכו לפסיכולוג,פסיכיאטר או איזה בבא. לא יתכן שכדי ש''היצר'' שלהם לא יעמוד במבחן הנשים צריכות להתנהג ולהתלבש לפי קודים הזויים שנקראים במככבסת המילים ''צניעות''. לא יכולים לעמוד ביצר שיתמודדו! נשים לא צריכות להסתתר ולהתלבש כאילו אנחנו במינוסי 10 מעלות במזרח פולין.אלוהים (לפי אמונתם) ברא את הגבר והאישה ושאר החיות עירומים, את התוספות,הפיאות והצניעות שנכפתה על הנשים המציאו כל מיני חוכומולגים שוביניסטיים לפני מאות שנים. בנות לא להכנע! כשחם לובשים גופיה ומכנסיים קצרים,בצבא יש בנים ובנות ומותר לגעת אחד בשני ולהפגין חיבה. צאו מהפרימיטיביות הפסיכוטית של הדתיים!

    הגב לתגובה זו

    • אתה הזוי!

      aviad15, 31/07/09 10:35

      קראת את תגובת דובר צה''ל ?
      חיילים דתיים לא צריכים לחלוק מקלחת אחת עם חיילות!
      זה אסור על פי חוקי צה''ל!

      הגב לתגובה זו

      • אבל בכל מוצב יש רק מקלחת אחת הרי גם לגדוד גברים לוקח הרבה זמן להתקלח א

        זזזזזזזזזזזזז, 31/07/09 11:00

        ו אולי הם לא מתקלחים ואז יש אפשרות שהבנות יתקלחו במקומם.

        הגב לתגובה זו

        • כשאין הרבה שכל בקלבסה יותר מתאים לשתוק

          motimorg , 31/07/09 11:27

          אני מתקשה להזכר במקרה בו גדוד (?!) חיילים ישב במוצב אחד מהסוג שבו מדובר. אז אם אין לך מושג מה זה מוצב לא יותר טוב פשוט לא להגיב?

          הגב לתגובה זו

    • דווקא השבטים הפרימיטיביים הולכים ערום

      motimorg , 31/07/09 11:20

      בני הישיבה בהם מדובר לא ביקשו מהחיילות ללכת בלבוש של מזרח פולין אלא לשרת ללא בנות. זה לא נובע מ"בעיה לעמוד בפני נקבות" אלא מאורח החיים שלהם.
      בצה"ל יש חוקים שמפרידים בין מגורי הבנים והבנות. פרימיטיבי? לא. זה נועד משום שכולם (גם אתה) יודעים מה יכול לקרות והצבא מנסה להקטין את הסיכוי לבעיות .
      בני הישיבות בסך הכל לוקחים את הסיפור הזה צעד אחד קדימה והגיעו להסכם עם הצבא שבמקום בו הם משרתים לא תשרתנה בנות. כנראה שזה לא מוצא חן בעיניך אבל זהו הסכם והסכם יש לכבד.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ברוך השם

    brain, 31/07/09 10:18

    אם זו דת, אז טוב לי אתאיסט

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    להעיף את המח"ט שסירב להיפגש עם הלוחמות - הוא ביזיון לצבא !!! (ל''ת)

    avre10 , 31/07/09 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    טעות: החיילות טורטרו בגלל שהמפקדים שלהן קיבלו הוראות מהדוסים (ל''ת)

    זה צבא זה?, 31/07/09 10:12

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה הגעת למסקנה שהמפקדים קיבלו הוראות מ"הדוסים "? (ל''ת)

      motimorg , 31/07/09 11:28

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מי שיהרס את צה'ל הם חיילי ישיבות ההסדר ש''כאילו '' מתגייסים לצה'ל (ל''ת)

    רב'ט במיל סווטלנה, 31/07/09 10:11

    הגב לתגובה זו

    • כאילו מתגייסים

      amir19, 31/07/09 11:04

      כאילו נלחמים. כאילו מתים.

      הגב לתגובה זו

    • הם מצליחים לההרג בעזה ובלבנון וכל זה בלי להתגייס. לא נס? (ל''ת)

      motimorg , 31/07/09 11:30

      הגב לתגובה זו

    • הם מצליחים לההרג בעזה ובלבנון וכל זה בלי להתגייס. לא נס? (ל''ת)

      motimorg , 31/07/09 11:31

      הגב לתגובה זו

    • הם מצליחים לההרג בעזה ובלבנון וכל זה בלי להתגייס. לא נס? (ל''ת)

      motimorg , 31/07/09 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    דתיים פשוט הורסים את המדינה..

    רמי, 31/07/09 10:07

    לא יאומן..

    אפילו שהם כבר מתגייסים,
    הם מסוגלים לייצר רק נזקים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אוי ואבוי, החרדיות משתלטת עלינו (ל''ת)

    דתיה חרדה מאוד, 31/07/09 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הדתיים צודקים

    יצחק, 31/07/09 10:05

    אי אפשר לשגע את המערכת בשביל כמה בנות שרוצות להיות קולריות שיפסיקו לבלבל את השכל

    הגב לתגובה זו

    • יצחק בוא תקרא

      ליאור, 31/07/09 10:50

      אני מניח שהקילריות היחידה שיש בך היא כשאתה נמצא בסביבה של השקם.
      שמעתי שאתה מכסח פסק זמן ב 20 ש'.
      לך תמצא לשנאה שלך נתיבים אחרים
      ובקיצור תמצא לך חיים

      הגב לתגובה זו

    • יצחק כנס כנס

      צהל, 31/07/09 11:01

      ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אילו שטויות

    קורא פשוט, 31/07/09 10:05

    באמת, לא היה לכם כח להשקיע בכתבה רצינית אז החלטתם לשסות את הציבור בדתיים? קצת אקשן טוב למכירות?
    הכותרת לפיה חיילות טורטרו בגלל חיילים דתיים היא לא רצינית ולא נכונה. הרי מגוף הכתבה עצמה עולה כי הצבא לא נערך כראוי לספק מינימום פרטיות לחיילות. נראה שדווקא הדתיים שאפו לצניעות מינימאלית שכל בר דעת דורש - הרי גם במסעדות הכי חילוניות ולא כשרות יש שירותים נפרדים לנשים.
    יתרה מכך, עולה מתגובת דובר צה''ל שלמעשה בהצבת החיילות במקום הצבא עבר על פקודותיו שלו. שוב, מי שביקש לקיים את הנורמה הצהל''ית היו החיילים הדתיים.
    אבל מה, במקום להניח לדתיים שבסך הכל ביקשו קצת צניעות בסיסית ומילוי פקודות הצבא, הרבה יותר קל להאשים אותם במשהו. זה מביא הרבה טוקבקים.

    הגב לתגובה זו

    • הלו פה זה אינטרנט לא עיתון. (ל''ת)

      ע, 31/07/09 11:02

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      מיני מיי, 31/07/09 11:30

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    בנות לא צריכות להיות בקרבי (ל''ת)

    עמית, 31/07/09 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ממתי החיילים קובעים עם מי הם ישרתו ועם מי לא?

    אלון, 31/07/09 10:03

    נראה שהרבנים מנהלים את הצבא במקום המפקדים.

    הגב לתגובה זו

    • פה פיספסת ת'נקודה. זה חלק מתנאי השרות שלהם.

      motimorg , 31/07/09 11:36

      זה לא שהרבנים מנהלים את הצבא אלא חלק מההסכם בין צה"ל לאיגוד ישיבות ההסדר. תנאי שרותןם של בני ישיבות ההסדר מאפשר להם כל מיני דברים ובין השאר אפשרות לשרת בסביבה גברית בלבד.
      זה שאיזה כתב עיתון מנסה לשסות את הציבור בחבר'ה האלה לא אומר שאתה צריך כמו אידיוט לשתף פעולה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לחיילות!, מפקדים מטומטמים!

    ערן12 , 31/07/09 09:53

    אני מניח שזה מספיק קשה להיות חיילת בצבא, שלא לדבר על חיילת מילואים.
    בתור חייל מילואים ששירת ביחידה של בני ישיבות וראה את היחס המגוחך איך שמגיעה בחורה לאיזור אני יודע שבוודאות עדיף לוותר על בני הישיבות ולהכניס בנות בכמויות
    הם לא שווים את המאמץ שנעשה על מנת לרצות אותם
    לפעמים זה פשוט דוחה איך הצבא עושה מאמצים אדירים לעיתים על חשבון מבצעיות רק כדי לרצות כמה זקנים לא מרוצים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    סיפור ממש נוראי- איך הוא לא תפס את מקום הכותרת הראשית!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אדר, 31/07/09 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה זה אומר על אחוז הקרביים החילונים?

    אני, 31/07/09 09:46

    אם בכל מוצב יש אחוז כל כך גבוה של דתיים לאומיים למרות שהם מהווים חלק קטן מהאוכלוסיה, אז כנראה שהם מחזיקים את המערך הלוחם
    ולכן זכותם לדרוש לקבל תנאים מינימלים לשמירה על ציביון דתי
    לא מתאים לכם? סבבה
    רק אל תתלוננו אם אחרי זה נשלח אחוז חיילים קרביים כמו החילונים והחרדים

    הגב לתגובה זו

    • זה לא המצב

      ערן12 , 31/07/09 09:58

      המצב הוא שיש מעט מאוד דתיים שעושים המון רעש
      זה לא יאומן פשוט, בחיי!

      הגב לתגובה זו

      • זו בדרך כלל תשובה של מישהו שלא היה בצבא

        אני, 31/07/09 10:26

        חצי מהקצנים הקרבים חובשים כיפה והחצי השני הוריד את הכיפה

        הגב לתגובה זו

        • אני לא יודע מתי אתה היית בצבא בזמן האחרון

          ערן12 , 31/07/09 10:41

          אבל רוב החיילים בצבא הם לא קצינים!
          מה לעשות ככה זה בנוי אתה יודע

          הגב לתגובה זו

          • ערן (ל''ת)

            לוחם, 31/07/09 11:05

            הגב לתגובה זו

          • מסכים לחלוטין

            אני, 31/07/09 13:21

            אם אתה לוקח בחשבון את כל הפקידות מש''קי ממטרות וכאלה שהשתחררו במהלך השירות על קב''ן הדתיים הם מיעוט
            אבל ככל שהיחידה והתפקיד יותר משמעותיים אחוז הדתיים גבוה יותר
            הצבא יודע למה הוא ''נכנע'' לצרכים המינימליים של הדתיים
            אם זה היה תלוי בו הוא היה מעיף לכל הרוחות את כל אנשי הפוליטיקל קורקט ועושה מה שטוב לצבא

            הגב לתגובה זו

        • לאחרונה התפרסם ש 25% ממסימי קורס קצינים הם דתיים. 25% אולי זה הרבה אבל

          רוני, 31/07/09 11:29

          זה בטח לא רוב. הדתיים הם מיעוט שעושה הרבה רעש.מדובר בחבורה של פרימדונות שחושבים שהכל מותר להם כי הם עושים טובה ומתגייסים לצבא.זה לא טובה זה חובה וכמו כל החיילים עליהם לקבל פקודות ולא לתת פקודות לרמטכ''ל. האיומים של הדתיים ציוניים הם בדיוק כמו של החרדים.

          הגב לתגובה זו

          • וכמה מתוכם קרביים? (ל''ת)

            ytre, 31/07/09 11:50

            הגב לתגובה זו

            • 25% דתיים מדובר על מסיימי קורס גפן- קרביים!

              חייל שיודע, 31/07/09 17:44

              ראיתי את המצגת הרשמית שהוציאו בה''ד 1.

              הגב לתגובה זו

          • פרימדונות?

            ושמחי, 31/07/09 14:46

            החיילים בסך הכל ביקשו שיישמרו הפקודות. אולי זה נראה לך מוגזם שבפקודות צה''ל יש הפרדה בין גברים לנשים במקלחות, אבל זה לא הופך את הדתיים שביקשו שהפקודות יישמרו לפרימדונות.
            החיילים הדתיים מתגייסים כמו כולם ולא מבקשים טובות מיוחדות, רק אפשרות מינימאלית לשמור על אורח חיים דתי. לא נשמע לי כל כך מוגזם

            הגב לתגובה זו

            • ושמחי, הם ממש לא מתגייסים כמו כולם

              ש, 31/07/09 18:31

              הם עושים שירות מקוצר (שנה חצי), שאם מורידים מננו את כל שלב ההכשרה, יוצא שהם לא עושים כמעט שירות סדיר.

              והם ועוד איך מבקשים טובות מיוחדות.

              הגב לתגובה זו

      • עושים המון רעש? אולי על לוחות המודעות

        motimorg , 31/07/09 11:50

        אכן רוב הצבא אינו נשען על דתיים. זה היה יכול להיות מוזר אם רוב הצבא היה נשען על 25% מהאוכלוסיה.
        אבל, זוהי עובדה שרוב החילוניים מערי המרכז לא מגיעים לצבא בכלל או שמתגייסים ליחידות עורפיות.
        "הרעש" של הדתיים נובע מכך שהם מתגייסים בעיקר ליחידות הלוחמות וממילא נפצעים ונהרגים הרבה יותר (יחסית לחלקם באוכלוסיה). בדרך כלל זה אומר כתבות בעיתון, סרטים, ... המון "רעש".

        הגב לתגובה זו

    • לא הבנת את הכתבה

      א, 31/07/09 10:13

      בכל מוצב היו כמה חיילים דתיים שעשו בעיות. זה לא אומר שהם היו הרוב.

      אבל בכל מקרה, מה זה בכלל קשור לעניין?

      הגב לתגובה זו

      • הבנתי מצוין

        אני, 31/07/09 10:27

        אם היה מדובר בשני חיילים אף אחד לא היה שם אליהם
        כנראה מדובר בשליש או חצי מהחיילים שם

        הגב לתגובה זו

      • מה זה חשוב כמה היו ? יש פקודות קבועות אותן המפקדים צריכים למלא

        החיילים דרשו לנהוג לפי פקודות הקבע., 31/07/09 15:08

        מי שנהג בצורה עקומה אלו לא החיילים, אלא האחראים על שיבוץ החיילות.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה טעות של הצבא

    שוקי כהן, 31/07/09 09:45

    למה לא לכתוב שזאת טעות של הצבא שלא בדק לפני...וישר להאשים את הדתיים.
    אתם גורמים רק שינאה בעם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בשביל מה הן צריכות לעשות מילואים ? (ל''ת)

    אלי, 31/07/09 09:45

    הגב לתגובה זו

    • הדו'סים עושים רק מילואים במקום שרות מלא בצבא . צריך לוותר עליהם (ל''ת)

      קצין מילואים חילוני, 31/07/09 10:13

      הגב לתגובה זו

      • אולי תמליץ לרמטכ''ל? אני אודה לך... (ל''ת)

        אבי, 31/07/09 10:26

        הגב לתגובה זו

      • אולי תמליץ לרמטכ"ל? אני אודה לך... (ל''ת)

        אבי, גבעת שמואל , 31/07/09 10:29

        הגב לתגובה זו

        • גם אני נמאס לי לעשות 30 יום בשנה בממוצע (ל''ת)

          דוד, 31/07/09 13:35

          הגב לתגובה זו

      • אני לא בטוח אם אתה קצין או מילואימניק אבל חכם כנראה שלא

        motimorg , 31/07/09 11:43

        החיילים עליהם מדובר משרתים בסדיר ובמילואים ומבין הנפגעים במלחמות ישראל חלקם גדול מאד, אולי אפילו גדול מדי.
        אפשר לוותר עליהם? בוא נבדוק:
        אולי נוותר על רועי קליין (דוס רציני מגולני שנפל על רימון והציל את חבריו),
        אולי נוותר על אהרון קרוב סג"מ הצנחנים שיצא למלחמה מתחת לחופה במקום ללכת לירח דבש?
        אולי על עמנואל מורנו מהסיירת שנהרג ועד היום, בגלל כל מה שפעל למען מדינת ישראל, אסור להציג את תמונתו?
        לא יותר פשוט לוותר על אידיוט כמוך?

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד לחיילים הדתיים!

    ר.ד, 31/07/09 09:31

    האשמה היא רק על הפיקוד שלא בדק.
    החיילים הדתיים נשארו נאמנים לעצמם!

    הגב לתגובה זו

    • ביהדות אישה היא עיקר הבית.

      סיישל, 31/07/09 09:48

      נכון , נשארו נאמנים, לאיזה גבר שהמציא בהשפעת האיסלם שאישה היא יצור נחות,ושכחו שאישה היא עיקר הבית ביהדות.

      הגב לתגובה זו

      • עם הדגש על בית (ל''ת)

        ערליך , 31/07/09 10:04

        הגב לתגובה זו

    • No different than the muslims (ל''ת)

      Just a one , 31/07/09 10:31

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    האם יש רק בינישים בצבא? (ל''ת)

    מה רק בינישים בצבא? והאם חילונים מתקלחים ביחד, 31/07/09 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    החיילים הדתיים התחרפנו?אף פעם לא היתה לי שום בעיה עם בנות,מה קרה?

    צנחן שסנ''יק 890, 31/07/09 09:29

    הייתי חייל בגדוד 890 לפני הרבה שנים,שירתתי במסייעת,במחלקת סיור,פיקדתי גם בסדיר וגם במילואים.

    אני דתי,הייתי בחור ישיבה בעברי,נשארתי דוס,מעולם לא פגעתי בחיילת,היה לי קשר טוב ידידותי עם הפקידה הפלוגתית,קצינת ת''ש(ז''ל)..ועוד.
    הקנאות הדתית הזאת מקורה לצערי הרב כנראה בתפיסת העולם האשכנזית האדאולוגית הקצונית או חילונית או דתית קצונית...

    אבדה המתינות??חיילים השתגעתם???

    תכבדו את כולם,חילוניים דתיים,חיילות..אחינו הדרוזים..בדואים שמשרתים..כולם...
    אלף בית של היהדות שאני גדלתי אליה...

    הגב לתגובה זו

    • טרחת לקרוא את הכתבה?

      שיריונר א-פוליטי, 31/07/09 09:55

      לא מדובר על אי כיבוד החיילות. יש שם רק מקלחת אחת. אני די בטוח שעם כל העבר המכובד שלך בצבא הכולל הבעת כבוד לנשים לא נאלצת לחלוק איתן את אותה המקלחת.
      אם חייל דתי או לא דתי לא מוכן לחלוק את המקלחת שלו עם נשים זה לא נראה לי חוסר כבוד אלא דווקא הבעת כבוד. אם צה''ל לא דואג למינימום פרטיות לנשים ולגברים לפחות החיילים הדתיים שהיו שם עשו זאת

      הגב לתגובה זו

      • אז בבית יש לדתיים שתי מקלחות?

        GT, 31/07/09 11:04

        מקלחת גברים ומקלחת נשים?
        בצבא יש פקודות ואפשר לתת פקודה שמשעה כזאת עד שעה כזאת זה רק של חיילות ובשעות אחרות רק של חיילים, ומי שמתקרב לא בזמן ישפט.

        הגב לתגובה זו

        • מתי בפעם האחרונה פגשת בני 19-20?

          באמת.., 31/07/09 12:41

          דמיין את הבחור הקרבי עם המגבת על המתניים שמתקרב למקלחת ונזכר שהבחורה העירומה שם היא אשה. אני בטוח שפקודות מטכ''ל יהיו מאוד יעילות במקרה הזה. כבר שמענו מספיק על היעילות של פקודות מטכל בשבירות השמירות האירוטיות של גדוד קרקל

          הגב לתגובה זו

          • מה באמת?

            מילואימניקית, 31/07/09 13:25

            אז אם חייל דתי לא יכול להתאפק - א) הוא חרא של דתי שלא שולט על היצר שלו, ב) יכול להציץ גם למקלחת בנות נפרדת. אז מה הקטע?
            מה הקטע - לא לראות בנות כדי לא לעשות איתן דברים אסורים לפי הדת? לפי הגיון כזה רצוי שלא יתקרבו לחנויות ובנקים כדי לא לגנוב כסף בטעות!

            הגב לתגובה זו

            • באמת שזה לא רציני

              באמת.., 31/07/09 14:03

              א. לא דיברתי דווקא על דתיים. גם לחילוניים יש יצר פעיל לפחות באותה המידה, והשמירה על הפרטיות של הבנות המתקלחות היא לא רק מהדתיים בבסיס.
              ב. לא דיברתי על להציץ למקלחות אלא על כך שהן משותפות. הרעיון היה שאם המקלחת היא משותפת אז גם פקודות בנוגע לשעות נפרדות לא יעבדו
              ג. כשזה לגטימי להתקלח, וכשיש שם גם בנות זה קצת יותר מדי לצפות מבחור בן 20 שישכח מהליבידו.ממש לא דומה ללעבור ליד בנק.

              ולסיום - גם אני מילואימניק. אני מכיר לא רע את הריר הנוטף מפיהם של סדירניקים ומילואימניקים למראה בחורה חטובה. בואי לא ננסה להפוך את המציאות ליותר צנועה ממה שהיא. חיילים אוהבים בנות. זה לא רעיון מבריק לתת להם את אותה המקלחת

              הגב לתגובה זו

        • בבית שלך יש בית שימוש מיוחד לגברים ואחר לנשים ? (ל''ת)

          במקומות ציבוריים יש., 31/07/09 16:50

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    דובר צה''ל - או שאתה משקר

    אזרח, 31/07/09 09:29

    או שהחיילות משקרות.

    לצערי ההודעה שלך נשמעת כאילו נוסחה על ידי עו''ד של אחת ממשפחות הפשע. ''זה לא בדיוק כך, ומרשי רק עבר ם בטעות''.

    זכור, הכח שלנו באמינות וביכולת להתמודד עם האמת, גם כשהיא כואבת.

    צה''ל נראה כאן רע. וההודעה שלך הופכת את התמונה הרעה לשלט חוצות ענק - רע.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    היה פעם צבא!!!!! (ל''ת)

    רמי, 31/07/09 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הרעיון הדתי לפרק את צהל מפנים כמו את מדינת ישראל (ל''ת)

    דש, 31/07/09 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי אשם?

    אליעזר, 31/07/09 09:13

    אולי במקום להאשים את הדתיים-
    יאשימו את הפיקוד החלמאי,
    שלא חשב על הבעייה הזו.
    הרי אם מישהו היה חושב- הוא היה פותר את זה מראש.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שוב דובר צהל מציג עובדות

    ולוולה, 31/07/09 09:06

    מעוותות. האמינות של דובר צהל
    זה הנשק שלו. אם הוא מוציא הודעה
    כזאת שלא תואמת מציאות הוא מאבד
    את אמוננו כאן אבל גם בארועים
    שבהם מתעמתים עם הודעות של ערבים
    או מפגינים אנרכיסטים.

    הגב לתגובה זו

    • לא יחפוץ כסיל בתבונה, כי אם בהתגלות ליבו (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אלוהים ודת הם המקור לבורות ומכאן אמונות תפלות שנאה ואלימות. (ל''ת)

    Vox Ami , 31/07/09 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    השכלה היא תרופה נגד הבורות אך ללא השפעה על הטפשות (ל''ת)

    Vox Ami , 31/07/09 09:05

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, ההשכלה והנאורות ריפאו גם את גרמניה של מלחמת העולם השניה

      אמתי, 31/07/09 09:44

      אם אפשר לא לבוא עם תיזות ששייכות לסוף המאה ה-19 אלא עם דברים רציניים יותר, הדבר ישמח אותי מאוד. תודה
      אגב, בלי להכיר אותך נשמע לי שאתה בור לא קטן כך שבטח לא תבין את שאני כותב בשורה הבאה. ''קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים''. רק חכמים ובעלי רוחב אופקים מבינים את דברי. ועליך נאמר ''עדיף לשתוק ולהיחשב טיפש מלפתוח את הפה ולהוכיח שזה נכון''

      הגב לתגובה זו

      • You are both lonnies

        Just a one , 31/07/09 10:33

        Get a life

        הגב לתגובה זו

        • did you mean loonies

          yossi bublil , 31/07/09 10:58

          ?
          i love you

          הגב לתגובה זו

          • רק שלא תיפגשו במקלחת (ל''ת)

            panacea , 31/07/09 13:44

            הגב לתגובה זו

            • i wish i could do miluim service with you

              yossi bublil , 31/07/09 14:24

              then i'll be lurking, waiting for the second i see your bare ass and cock&balls in the shower and give you good homo pleasure. now tell me that didn't turn you on

              הגב לתגובה זו

              • אם התכוונת בתגובתך אליי:

                panacea , 31/07/09 14:57

                בא לי להקיא...

                הגב לתגובה זו

                • but why (ל''ת)

                  yossi bublil , 31/07/09 15:03

                  הגב לתגובה זו

                • why

                  yossi bublil , 31/07/09 15:04

                  are you not admitting your homosexuality, it's not good for the soul to be closeted all the time

                  הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי צריך חיילות במוצבים ? רק המאמינים בדת ה ''פוליטיקלי קורקט '' (ל''ת)

    ישורון, 31/07/09 09:03

    הגב לתגובה זו

    • היה חרדי בביתך ואדם בצאתך. (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 09:12

      הגב לתגובה זו

      • אמנם פוגשים אצלך טיפשות וגזענות באותו אדם. זה שיש ביניהם קשר? (ל''ת)

        אמתי, 31/07/09 09:45

        הגב לתגובה זו

        • ועיני כסיל אל תכתוב כי יבוז מליך. (ל''ת)

          Vox Ami , 31/07/09 11:19

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    כולכם מכוערים

    כולכם מכוערים, 31/07/09 09:02

    מה קרה לכם ? עד מתי הצבא והמדינה ישלטו על ידי פנאטים ?? מה יקרה לדתיים ? אינם די חזקים להתמודד עם המצב ??
    די לחמסטאן - בישראל 2009

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מתי כולם יבינו שהמקום של בנות הוא לא בלוחמה קרבית?

    מירית, חילונית, 31/07/09 08:57

    הייתי שם ויצאתי עם פגיעות פיזיות ונפשיות, ולא רק אני, אבל כולם שותקים כי מי אנחנו שנעז לערער את התקדים שכל כך הרבה בנות שואפות אליו... בנות, תוותרו.

    הגב לתגובה זו

    • היה חרדי בביתך ואדם בצאתך. (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 09:13

      הגב לתגובה זו

    • מתי יבינו שהמקום של בנים הוא לא בלוחמה קרבית?

      אלון, 31/07/09 09:20

      קיבלתי שבר הליכה והגב שלי דפוק עד היום.
      חבר טוב שלי קיבל ''קילע'' במסלול.

      מה זו כל המוצואיסטיות הזו - בנים, תוותרו.

      הגב לתגובה זו

    • רצונו של כל אדם כבודו. (ל''ת)

      סיישל, 31/07/09 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    המילואימניקיות טורטרו בגלל חיילים דתיים

    כפר סבאי, 31/07/09 08:43

    כל הכבוד למילואימניקיות. אל תוותרנה.

    אכן הצבא מוכיח שאפילו לתכנן מראש שרותי מקלחת כפולים ו/או שעות שמוש נפרדות - היא משימה שמעל ליכולת השכלית של פקוד הצבא בימינו.

    נא לא להתחשב ברעיונות המסולפים שבנות גורמות יותר נזק מאשר תועלת.

    אכן נראה כי החיילים הדתיים משמשים היום כעמוד השדרה של הצבא, אבל זה לא מקנה להם שום זכות יתר בגין סלוף הדת היהודית והקצנתה כרוח האיסלם.

    הגב לתגובה זו

    • לא יחפוץ כסיל בתבונה, כי אם בהתגלות ליבו (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 09:21

      הגב לתגובה זו

      • לישראלון העלוב ששם עברי כבר לא מתאים לו

        כפר סבאי, 31/07/09 09:36

        צטוט מקורות שלא לענין רק מוכיח את ההתנונות המוחית שלך. יש לך מזל שאין כל חשש להתנונות שכלית אצלך, מהטעם הפשוט שלא יכול להתנוון משהו שלא היה קיים מעיקרו.

        הגב לתגובה זו

        • אל תענה כסיל כאיוולתו פן יהיה חכם בעיניו. (ל''ת)

          Vox Ami , 31/07/09 11:19

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתבה מגמתית שמטרתה לפגוע בדתיים

    מוש הצפוני , 31/07/09 08:42

    הם אינם אשמים בטעויות של הצבא. הבעיה היא במפקדים היותר גבוהים שלא מתקצבים את המוצבים כמו שצריך. מקלחת אחת?? נו באמת.. זה אולי מתאים לפסטיבל קוקה-קולה אך לא למוצב.

    הגב לתגובה זו

    • והכסיל בעת הזאת ידום. (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 09:18

      הגב לתגובה זו

      • תקיים את מה שאתה כותב. (ל''ת)

        ישראל1020 , 31/07/09 15:55

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מילואימניקיות נשלחו בטעות למוצבים של דתיים (ל''ת)

    הכותרת הנכונה, 31/07/09 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בסך הכול מדובר בחוסר תכנון -- שגרה ידועה בצה''ל (ל''ת)

    כותרת ''התעללות'' - היא שקר דמגוגי שפל, 31/07/09 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שילוב בנות בפקע''ר

    דניאל, 31/07/09 08:29

    אני משרת בפיקוד העורף כקצין במיל' ונתקלתי בגדוד אחר ביחס רע לחיילות שם ולאו דווקא בנושא שילוב ראוי ודת. זו בושה לצה''ל ולפקע''ר בפרט-על הנושא הזה להחקר בדרגים הגבוהים ביותר! ממש בושה!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מפקדים אדיוטים, לא יכלו לחשוב על זה קודם.

    gilberet , 31/07/09 08:29

    הרי ברור שבחורי ישיבה לא יסכימו לישון עם חיילות באוטו מוצב.
    עם קצת יותר מחשבה ותכנון ניתן היה לתכנן את שירות המילואים ככה שאלו לא יפריעו לאלו.
    ומשהו נוסף, האם ניתן ללמוד מכך שמי שעושה היום מילואים בקרבי הם רק בחורי ישיבות?

    הגב לתגובה זו

    • מפקדים חושבים בצה''ל? אתה לא חושב שהגזמת?

      משועשע מתמימותו של גיל, 31/07/09 08:35

      למה לדעתך אנשים נשארים בקבע? לתרום??
      הם בקבע כי זו עבודה מסודרת, משכורת סבבה, ופנסיה מובטחת ומתועבת בגודלה.
      והעיקר, שיעזבו אותם בשקט... לכסת''ח את עצמם.

      רוצה דוגמאות?

      יש בשפע, רק תפתח אינטרנט ותקרא.

      ונקנח בסיסמא של בה''ד 1:
      ותדע כל אם עבריה כי חיי בנה הופקדו בידי מיטב השמוקים''

      הגב לתגובה זו

    • לא...

      מלה טובה , 31/07/09 08:39

      ...אבל ניתן ללמוד מכך שרק בחורי הישיבות מחלזיקים את הצבא בביצים משל היה חייב להם משהו.

      חצופים.

      הגב לתגובה זו

      • אז למה לא מצאו להן מוצב אחד עם חיילים חילוניים? (ל''ת)

        gilberet , 31/07/09 08:42

        הגב לתגובה זו

        • obviously there's a mixture of religious and secular soldiers in the s

          yossi bublil , 31/07/09 09:18

          aid battalion
          האם ניתן ללמוד מכך שמי שעושה היום מילואים בקרבי הם רק בחורי ישיבות?
          here's one statement
          חיילות לוחמות במילואים
          they're not your typical yeshiva boys, and also
          החליטו המפקדים להעביר מהמוצב השלישי - הפעם את החיילים הדתיים המשרתים בו,
          i don't think the girls were left there by themselves - the men who stayed there were possibly secular. moreover, from personal experience, there are plenty of secular combat reservists. i love you and i wish you a wonderful shabbat, please make love to your wife this shabbat-it's a mitzvah, and if that's impossible then don't hesitate to pleasure yourself with your right hand(or the left one if you prefer), i'm sure god won't mind you having a good time on our holy shabbat

          הגב לתגובה זו

    • והכסיל בעת הזאת ידום. (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 09:19

      הגב לתגובה זו

      • נו?? (ל''ת)

        ישראל1020 , 31/07/09 15:53

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    החיילים צודקים - יש להתחשב בכך שחלק גדול מהקרביים דתיים (ל''ת)

    מה לעשות?, 31/07/09 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסור לנשים לשרת בצבא!

    ירון, 31/07/09 08:14

    הנזק שהן גורמות רב על התועלת.

    הגב לתגובה זו

    • לא ראוי לתגובה (ל''ת)

      גיל אזולאי, 31/07/09 08:32

      הגב לתגובה זו

      • אז למה הגבת? (ל''ת)

        דוד דוד, 31/07/09 08:47

        הגב לתגובה זו

    • אסור לנשים לשרת בצבא!

      יעל, 31/07/09 08:38

      הנזק שנגרם להן רב מידי. צבא וחברה מצ'ואיסטית. הבנות תורמות מאוד, אבל היחס אליהן מחפיר!

      הגב לתגובה זו

    • מס1 1 הוא בהמה אמיתי ובטח לא משרת בצה''ל. אם כן - הוא והדומים לו צרה

      אשה, 31/07/09 08:41

      אמיתית בצבא.

      כל ההתנהלות במקרה של הלוחמות היא חרפה לצבא. מה קורה, השנאה של הרבנים מחלחלת אליכם? החלטתם שלרבנים יש איזה כוח במדינה?

      איפה ההערכה ללוחמות שלחמו אתכם, חארות? איפה אחוות לוחמים?

      הגב לתגובה זו

    • על אותו משקל אסור לגברים לשרת בצבא

      ami, 31/07/09 08:49

      נשים מביאים ילדים לעולם

      הגב לתגובה זו

    • על אותו משקל אסור לגברים לשרת בצבא

      ami, 31/07/09 08:50

      נשים מביאים ילדים לעולם
      גברים עושים מלחמות והורגים אותם

      הגב לתגובה זו

    • אסור לך לדבר יותר מ3 מילים ביום. הנזק של הטפשות שלך בזהום סביבה הוא (ל''ת)

      עצום. אנחנו לא יכולים, 31/07/09 10:10

      הגב לתגובה זו

    • טמבל, לנשים מותר ורצוי לשרת בצבא

      LL, 31/07/09 11:01

      מי אתה חושב יושב בדרג ב' של התיקון?
      בגלל המשתמשטים אין מספיק חיילים ושולחים את רובם לקרבי ואז החיילות מתקנות את מה שהם שוברים

      הגב לתגובה זו

    • מהו אחוז הנשים המשמשות חיות מחמד למפקדים ? (ל''ת)

      אלמנה חיה, 31/07/09 15:17

      הגב לתגובה זו