• 150.

    מיפלגת העבודה סיימה את דרכה ההיסטורית והפוליטית בישראל

    פקק תנועה , 22/10/09 09:05

    ולא ביגלל השטויות הנוכחיות שהם כול הזמן מבצעים זה קרה ביגלל שהעם הבין מבחינה כוללת שההיסטוריה שלהם נכשלה מאז ועד היום העובדות מדברות בעד עצמן כולל התהליכים והמהלכים שעוברים כעת על עם ישראל מבחינה כוללת

  • 149.

    ברק- אכזבה

    לו מי, 21/10/09 17:24

    אומרים שהוא גאון אבל הוא מתנהג בטיפשות וגם התנהגותו לא ראויה

  • 148.

    ברק חייב ללכת הביתה. הוא אסון לעבודה. הוא אסון לדמוקרטיה (ל''ת)

    יואב, 05/08/09 12:31

  • 147.

    אדמות המדינה שייכות לעד לעם היהודי,תיבש ידו של התומך בחוק הרע. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 01/08/09 23:51

  • 146.

    הליכוד מפלגה מ ת ו ע ב ת (ל''ת)

    לא לשכוח......................................., 01/08/09 22:11

    • כמו כל המגיבים נגד הליכוד, שחכת גם אתה להסביר

      אני, 23/12/10 12:45

      או אולי אין לך CASE?

  • 145.

    האחים עופר מחכים עם כספי השקשוקה לקנות את קרקעות המדינה ולספסר בהן (ל''ת)

    ום תשובה, דנקנר, אריסון - לכולם חברות בנייה.., 01/08/09 22:06

  • 144.

    יש כאן יצור מאוס בשם -הגיע הזמן-הבה נקיא אותו (ל''ת)

    לצערי הרב, 01/08/09 21:34

  • 143.

    כל הכבוד לשלי יחימוביץ (ל''ת)

    ציון, 01/08/09 21:21

  • 142.

    כל שמאלני העבודה הצעירים מטקבקים פה...שמאלנים אנטישמים עלובים!!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 01/08/09 17:20

    • לעלוב נפש 17.20,האם השומרים על אדמות הלאום,הם שונאי ישראל ?.

      נתן.ש מעלות., 01/08/09 17:42

      נראה לי כי אתה הוא שונא ישראל.

      • נתן ש מעלות

        נתימ , 01/08/09 20:52

        למה לא פצית פה כשקראו למתיישבים היהודים בחבל עזה שונאי ישראל?
        איפה היית אז? גם הם שמרו על אדמות הלאום!!!!
        ככה זה השמאל, איפה שנוח לו הוא מגיב.

        • ל 20.52 הינך רחוק מלקבוע היכן הימין והיכן השמאל,הינכם ספוגי שנאה.

          נתן.ש מעלות., 01/08/09 23:49

          א. לעולם לא כינו את מתיישבי גוש קטיף.שונאי ישראל. ב. סיני לעולם לא הייתה אדמות לאום.ואשמים אלו שאישרו את ההתיישבות בגוש. ההבדל בינינו שאני לאומני שפוי,ואתה לאומני הזוי.

    • ימני רקוב כמו הגיעזמן מבלבל את המוח ומציף (ל''ת)

      יש בעיה, 01/08/09 21:20

  • 141.

    שלי יחימוביץ כל הכבוד לך (ל''ת)

    אורנה, 01/08/09 16:51

  • 140.

    אכן אהוד ברק,הינך האכזבה של המאה ועשרים ואחת.כל מילה נוספת מיותרת. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 01/08/09 14:48

  • 139.

    ברק+נתניהו+עיני אויבי העם ,הפנסיונרים והמדינה

    שושו, 01/08/09 14:27

    יש להקים ועדה משפטית לבדוק את הנזק שעשו לפנסיות לעם ולעתיד המדינה.

    • ביבי הציל את הכלכלה וזה כבר דבר ידוע. (ל''ת)

      אני, 23/12/10 12:46

  • 138.

    ברק - לך לך לידידך נתניהו אשר אהבת

    רות מאור , 01/08/09 13:38

    ועזוב את מפלגת העבודה. בכל יום שעובר, אתה מחבל יותר.

    www.kansukansu.blogspot.com

  • 137.

    מסכן ברק...קובץ שמאלנים אנטישמים מורידים לו כל יום עוד כמה מנדטים...מס (ל''ת)

    הגיע הזמן , 01/08/09 12:27

  • 136.

    הפקטת קרן קיימת לישראל=מכירת קרקעות לערבים הסעודים והקטארים!

    המשפטן, 01/08/09 09:27

    ביבי האנטי ציוני עוזר לערבים להשתלט על האדמות הציוניות היהדיות!!!!ביבי אנטי ציוני! ביבי פרו ערבי!!!!!

  • 135.

    ברק השובניסט=המגלומן=מחשיב את עצמו כידען גדול=ההיפך הוא הנכון יש קבלות (ל''ת)

    נ.כ סגנון הדיבור שלו לא מפתיע אף 1 שלי=לא לבד=מזעז, 01/08/09 08:52

  • 134.

    מסתבר שברק אידיוט גדול עוד יותר ממה שחשבתי

    אייל, תל אביב, 01/08/09 08:46

    איזה הגיון צרוף! לתמוך במהלך של הפרטת הקרקעות, שיקנה לאנשים (מהסוג הלא נכון) קניין בטאבו על הקרקע, מתוך מחשבה בולשביקית הזוייה שניתן יהיה אחר כך להלאים אותה בחזרה. וכל זה עם יציאה מתוך הנחה שהפגר הפוליטי הקטן הזה שמכנה את עצמו מפלגת העבודה, יכבוש כמובן בקרוב את השלטון ויוכל לבצע את אותה הלאמה. החלומות באספמיה שמשתעשע בהם ברק לא מביישים את אמונתם של ה''פלסטינאים'' שאות אות אות בקרוב תצליח חבורת פלאחים מפגרים להפיל את מדינת ישראל ולהקים במקומה את ''פלסטין'', בעזרת אללה כמובן. אולי ברק חזר בתשובה מבלי להגיד לאף אחד, ומציג לנו תסריט שמתבסס על ידיעתו שבקרוב יגיע המשיח לסדר את העניינים?

  • 133.

    אני ועוד חברים עוזבים סופית את הדיקטטור הקטן הזה- פירשו מהם לעזאזל. (ל''ת)

    קיבוצניק, 01/08/09 07:16

  • 132.

    שלי- חיברי למורדים והקימו את מפלגת העבודה האמיתית- ללא גנרלים הפעם. (ל''ת)

    רעמסס, 01/08/09 07:15

  • 131.

    ראשי הצבא שחברו לעבודה , הרסו אותה בדיקטטוריזם שלהם (ל''ת)

    אוזניים לכותל, 01/08/09 06:47

  • 130.

    גמד וחצוף מרסק את המפלגה!..ואף אחד במפלגתו לא מדבר נגדו (ל''ת)

    pablo, 01/08/09 06:17

  • 129.

    שלי, כל הכבוד לך! (ל''ת)

    כל הכבוד שלי!!!, 01/08/09 03:01

  • 128.

    בוקים מדשדשים שלא מעלים ולא מורידים

    ג'קסון , 01/08/09 02:11

    ההפרטה היא הדרך הנכונה והעיקרון הנכון מבחינה כלכלית.כמובן שהדבר לא יפתור את בעית ענן העופרת שרובץ על תל-אביב ואת גז החרדל שעומד לפול עליה ואת התועבה שבכל המדינה.התחזית שלי שבבחירות הבאות מפלגת העבודה תקבל מנדט אחד.

  • 127.

    ממליץ שיחימופיטפוט תעבור לקדימה ותתפוס את מקומה של ציפיטפוט (ל''ת)

    אף אחד לא ירגיש שהתבצעו חילופים, 01/08/09 01:02

    • יא שובניסט דוחה,

      תמר, 17/08/09 15:38

      שאישה תחליף אישה? בגלל שהן מפטפטות יותר מידי? שלי יחימוביץ' היא היחידה כרגע בעבודה שאומרת דברי טעם ופועלת על פי ערכיה

  • 126.

    yechimovic,is finished,this is a real politic,she is AUT finit (ל''ת)

    ilanis , 01/08/09 00:51

  • 125.

    BARAK YOUR GREAT,ATA GADOL,PUT HER WHERE SH (ל''ת)

    ilanis , 01/08/09 00:46

  • 124.

    איתן כבל אמר שאהוד ברק מתנהג כדיקטטור - ולא הקשבתם

    עוזי, 01/08/09 00:45

    אהוד ברק לא מבין מה התפקיד שלו כנבחר ציבור הוא עדיין חיי בצבא

    • ל 00.45 איתן כבל צדק בדבריו. (ל''ת)

      140932, 01/08/09 16:32

  • 123.

    איך הפכה מפלגת העבודה לחצר ביזנטינית? (ל''ת)

    ככה זה כשהעקרונות נמסים, 01/08/09 00:12

  • 122.

    מסכן ברק...קובץ שמאלנים אנטישמים מורידים לו כל יום עוד כמה מנדטים...מס

    הגיע הזמן , 31/07/09 23:04

    מסכן...

  • 121.

    ברק,אתה תיזכר כמי שקבר את המפלגה (ל''ת)

    יעקב ק, 31/07/09 22:13

  • 120.

    שיעיפו כבר את היחימוביץ הזאת היא רק עושה נזק למפלגה (ל''ת)

    מיכל, 31/07/09 22:09

    • לאיזו מיפלגה?ליכוד או עבודה ??????? (ל''ת)

      הוריקן , 01/08/09 07:17

  • 119.

    מה יהיה עם מפלגת האבודה האהובה שלי ? (ל''ת)

    יחמולוביץ התשוש, 31/07/09 21:35

  • 118.

    6 מנדטים הפסידה העבודה לקדימה,בגלל יולי תמיר,פינס,ושלי יחימוביץ (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 31/07/09 21:00

    • נראה לי שיש לך מוח שלעובר עיריה.. (ל''ת)

      pablo, 01/08/09 06:18

  • 117.

    דניאל בן סימון, ככל מרוקאי, מדבר רק על כבוד. ועקרונות? אין! (ל''ת)

    תתבייש בן-סימון!, 31/07/09 20:44

  • 116.

    נחזור לשלטון??? ברק, אם ההפרטה תאושר על ידכם תקבלו 0 מנדטים. אפס! (ל''ת)

    יעל, 31/07/09 20:42

  • 115.

    שלי יחימוביץ בלי תקשורת השמאל היא אפס אחד גדול (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 31/07/09 20:36

  • 114.

    אסור להפריט קרקעות קרן הקיימת-זה רכוש העם היהודי כולו

    KLET , 31/07/09 20:27

    הקרקעות נקנו עם הפרוטות שכל העם היהודי שילשל לתוך הקופסא הכחולה-לבנה במשך מאה שנים.אפשר להחכיר אבל לעולם לא למכור.

  • 113.

    ברק - זו הזדמנות אחרונה למצוא את הציבור

    אודי, 31/07/09 20:25

    הציבור השפוי נגד הפרטות ענק שכאלה. תתנגד ותצא עם סיכוי לנצח בעתיד. תתמוך - ותיזכר לעד כפיון של ביבי...
    את זה אפילו אני מבין. מבחינתי הסכמה להפרטה הזו היא פרידה ממפלגת העבודה. ואת זה לא עשיתי אפילו אף פעם.
    לך עם הציבור, אפילו הצעירים נגד ההפרטה הזו. תתעורר כבר !

    • הוא הרי איש שחייב לנדלניסטים, בשבילו זה חוק טוב (ל''ת)

      גרי, 01/08/09 00:32

  • 112.

    ברק שוביניסט ידוע.

    חאלביאן, 31/07/09 19:23

    אין בזה שום חדש, ברק הוא שוביניסט ידוע כבר הרבה שנים.

  • 111.

    הגנסטרים של העבודה

    דוד, 31/07/09 18:53

    אין אני נמנה עם חסידיה של יחימוביץ, של ברק ושל מפלגת העבודה.
    לאור הקורה שם טוב שכך אולם נראה לי שההזוי בשם ברק וחבר מרעיו תאבי מנעמי השלטון איבדו את דרכם ומי שנותנת להם גושפנקא לכך היא הגב' יחימוביץ שמונעת פילוג בעבודה על ידי כך שאינה מוכנה לחבור לשפויים של העבודה.
    אבל כמו מנהיגי העבודה כך גם יחימוביץ אוהבת ללכת עם ולהרגיש בלי.
    תודה לאל שהם קיבלו כל כך מעט מנדטים!

  • 110.

    מעניין מי רץ לספר על התקרית המשעשעת לתקשורת (ל''ת)

    aReminder , 31/07/09 18:52

    • זו היתה תקרית כל כך משעשעת, מהזה צחקנו, שוש אמר שכיף ודני חילק בפלות (ל''ת)

      SilvioRamos , 01/08/09 01:49

  • 109.

    במכללת אריאל עובדים על נושא התאיידות והעלמות של מפלגה פוליטית.

    עופו לי מהעיניים., 31/07/09 18:48

    המחקר יעזור לציבור הישראלי להיפטר מההשלכות ההרסניות של מפלגה ללא דרך שמבזה את כל מי שהצביע עבורה אי-פעם. בוגדת בערכיה ובמייסדיה.וכמו נערת ליווי נצמדת לכל מי שנראה בעיניה כמסוגל לשלם בעד שירותיה. יתרון שיטת אוניברסיטת אריאל, שההעלמות תהיה מידית. ולא תשאיר אחריה תופעות לואי כואבות.

  • 108.

    ברק אתה נוד נפוח. (ל''ת)

    נאווה, 31/07/09 18:26

  • 107.

    זו רמתם של האנשים בהם אתם בוחרים לכנסת פעם אחר פעם.

    aReminder , 31/07/09 18:21

    פלא שהגענו עד הלום?

  • 106.

    בתור ליכודניק אני מוכרח לציין שברק מבייש את מפלגת העבודה ויחימוביץ שומ

    יהודי צעיר מהליכוד, 31/07/09 18:17

    שומרת עליה מבחינה אידיאולוגית.

    לפי דבריו של ברק, השלטון חשוב לו יותר מהאידיאולוגיה.
    עדיף לי שבפוליטיקה יהיו אנשים אידאליסטים להתווכח איתם כמו ח''כ שלי יחימוביץ'
    (למרות שאני ליכודניק מובהק ולעולם לא אסכים לנסיגות מארץ ישראל),
    מאשר אנשים מושחתים וצבועים כמו אהוד ברק.


    ברק, אתה בושה לשמאל בפרט, ולפוליטיקה הישראלית בכלל.

  • 105.

    הפעם ברק ממש ממש ממש ממש צודק היא פשוט מיותרת (ל''ת)

    קוקי, 31/07/09 17:12

  • 104.

    שלי כבר מזמן רציתי להגיד לך שאת סתם מ--יינת את השכל (ל''ת)

    oded9327 , 31/07/09 17:01

  • 103.

    לכי למרץ שם מקומך הטבעי וקחי אתך גם את יעל תמיר.

    oded9327 , 31/07/09 16:55

    הבעיה שאת לא תעשי זאת כי משם לא תגיעי לכלום בפוליטיקה.תשאלי את יוסי שריד איך זה לדבר בכנסת 30 שנה ולא להגיע(חוץ מפעם אחת)לתפקיד ביצועי.עקרונות זה חשוב לך אבל אם המחיר יהיה לא להיות בתפקיד ביצועי,אפילו את תתקפלי ותשארי במפלגת העבודה.

  • 102.

    שש"ש בש"ש . זהו ,הגיע הזמן . בקרוב המצע החברתי והמדיני ,החזיקו חזק.

    שועל חסידה ו26 קרפדו , 31/07/09 16:47

    קשימה מתפוררת ,העבודה מתפלגת ,ובקרוב גם הליכוד .
    שפויי שלושת המפלגות הציוניות החשובות שאהבת ישראל בראש מעיניהם - נקראים להתאחד ולהקים יחד את מפלגת המרכז והרווחה הישראלית החדשה .
    פרטים אצלי.

    • גדול! שועל חסידה ו26 קרפדו, סחטיין על השם! (ל''ת)

      solsam , 31/07/09 18:30

    • אהלן ידידי וברוך שובך. עדיין לא גילית לי מה משמעות ראשי התבות שציינת (ל''ת)

      איש הקרח , 31/07/09 20:35

  • 101.

    ברק רוצה לקנות קצת קרקעות על חשבוננו (ל''ת)

    רם כהן, 31/07/09 16:40

  • 100.

    מישהו מאמין שברק יחזור לשלטון ? ואם כן שיבטל את החוק ? גם הוא לא מאמין (ל''ת)

    j44 , 31/07/09 16:39

  • 99.

    ובזה זה נגמר.

    razefi , 31/07/09 16:38

    היא שתקה משלי יחימוביץ הייתי מצפה ליותר

  • 98.

    יחימוביץ שבגדה בעמיר פרץ,היא פיקציה של החברים מהתקשורת שמנסה להריץ..

    דקל ב , 31/07/09 16:11

    אותה לראשות המפלגה.
    טיפוס נודניק ומרגיז ולא רק את ברק.

  • 97.

    ברק הוא איש קטן ופוליטיקאי זערורי שלא ברור כיצד הגיע לאן שהגיע

    איש הקרח , 31/07/09 16:08

    מדובר באכזבה הגדולה ביותר מאז ראשית הציונות. הגנרל הגיבור שהגיע בקול תרועה רמה לפוליטיקה ונמוג בה מול עינינו תוך הרס מפלגתו וביזוי עצמי.

  • 96.

    למה שהיא תשתוק יחמוביץ'? למה? יש לה יוקרה, יש לה כסף,

    solsam , 31/07/09 16:03

    אף פעם לא אנסו אותה, היא לא בת 12, היא לא ענייה, היא לא חסרת ישע, היא מפורסמת, היא סלב, סטאר, למה שהיא תשתוק? יש לה הכל! למה? למה? שהיא תשתוק! חוץ מעצמה לא אכפת לה מכלום, אז למה שהיא תשתוק? אז ככה גב' יחמוביץ, אילולא יד המקרה אף אחד לא היה שומע את מה שיש לך לאמר! הגיע הזמן שמי שחפץ חיים ינהג כמו חפץ חיים. למה תסכלו ותראו איפה אתם נמצאים, ומי נמצא מסביבכם ובתוככם. א"י זה לא יחימוביץ', זה הרבה הרבה הרבה יותר מיחימוביץ. גב' יחימוביץ, יש פה אנשים שסובלים, סבל מר, ידעת את זה? ואצלך הכל בסדר? הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד! שבת יחימוביץ, עם אנסים, עבריינים, מפתחי חץ, קטינות נאנסות, תושבי הדרום והצפון שסובלים, קשישים ושפעת חזירים! איזה יופי! גן עדן, פשוט גן עדן עלי אדמות, בדיוק לזה התכוון המשורר! מי שאין בו צניעות ויושרה וחמלה עדיף שישתוק!

    • כמה טוב שיחימוביץ לא קובעת כלום! פשוט כלום! קחי את המשכורת

      solsam , 31/07/09 16:08

      שלך כל חודש, תעשי קניות ותעשי לביתך. ככה זה נראה, שכל מה שמעניין אותך ואת לבני ואת נחמן זה רק ואך ורק עצמכם! מי שאינו מחובר לשום דבר שום דבר כבר לא יחבר אותו

  • 95.

    ברק, איתך מפלגת העבודה לא תחזור לעולם לשלטון.

    EXTRA-שמאל , 31/07/09 15:52

    לא שבלעדיך יש לה סיכוי רב, אך עם מגלומן ואגואיסט כמוך כל מפלגה בעולם תתרסק.

    • הבעיה שאין אלטרנטיבה בתוך המפלגה.. (ל''ת)

      pablo, 01/08/09 06:20

  • 94.

    ח''כ יחימוביץ - ישרה ואמיצה מול ברק השקרן

    עזרא מנצור, 31/07/09 15:43

    מה בדיוק עבר על דניאל בן סימון כאשר רצה לסלק את שלי יחימוביץ. בן סימון, הח''כ הטרי טרם הבחין כי האדם האמיץ והישר במפלגתו זאת שלי יחימוביץ, אשר מתריסה בלא פחד מול אהוד ברק האיש שדירדר את העבודה ל-13 מנדטים.
    מאז שיקר ברק בפומבי, כשהבטיח לפרוש לאחר דוח וינוגרד וגם הבטיח שישב באופוזיציה לאחר הבחירות - הוא שווה בעיניי כקליפת השום.

  • 93.

    כל הכבוד ליחימוביץ (ל''ת)

    אלי, 31/07/09 15:40

  • 92.

    ברק, תקשיב לרצון הבוחר

    לפרקון, 31/07/09 15:36

    אנחנו לא רוצים עוד מפלגת מרכז פושרת שאין לה מה להציע. בשנים אחרונות אי אפשר להבדיל בין מפלגת העבודה לקדימה ולליכוד, אין ייחוד ואין שום סיבה להצביע לה. בבחירות האחרונות הצבענו לליבני ולקדימה המושחתים בגלל שלא היה אלטרנטיבה.

    תחזרו לשורשים. תזנחו את צימאון הדם למלחמות ואת ההפרטות הדורסניות, ואולי נחשוב לחזור הביתה.

  • 91.

    איך תחזור לשלטון חתיכת נפוליאון אפס?

    שוקו, 31/07/09 15:29

    תמשיך להבריח את כל הבוחרים שלך, ובבחירות הבאות לא יהיו לך אפילו 1.3 מנדטים.

  • 90.

    עוד מנהיג כמו ברק ואבדנו

    מיקו , 31/07/09 14:59

    בישיבת מפלגת העבודה שנערכה שלשום (29.7) לא הצליח אהוד ברק להתאפק, ובמענה לדבריה של שלי יחימוביץ' כנגד חוק הפרטת הקרקעות, בו הוא תומך, הורה לה לשתוק בטענה שאינה מבינה את החוק. גסות רוח אמנם אינה נחלתו של אהוד ברק בכנסת. רק בשבוע שעבר קראה מנהלת סיעת הליכוד לחברת הכנסת אורלי לוי 'פרחה' ושלחה אותה חזרה למסלול הדוגמנות. אהוד ברק ייחודי באימוצו את גסות הרוח כאמצעי ביקורת ושלטון. זוהי לא הפעם הראשונה בה הוא עושה זאת, והכרות קצרה עם אופיו יכולה להבהיר כי זו לא היתה הפעם האחרונה.



    מאז ימי פעילותו כראש ממשלה ועד היום, בתפקידו הנוכחי כשר הביטחון, גלגל ברק הצעות אל שולחן הממשלה שכל מטרתן היתה שרידות פוליטית. טובת המדינה, לפחות על פי מעשיו, לא היתה הדבר העיקרי בעיניו. זה החל בהסכם ההזוי שביקש ברק לממש בוועידת טאבה בעודו משמש כראש ממשלת מעבר, זה נמשך בנסיגה החפוזה מלבנון שסימנה לערבים את הדרך - אם רק תכו חזק, עם ישראל יתקפל - ולא הפסיק במלחמת לבנון השניה, שהוא היה מבין מקדמיה, תוך שמירה על חשאיות מוחלטת כל העת. זה מסתיים, זמנית, בתמיכה בחוק הפרטת הקרקעות, תוך השמעת טענה מקוממת כי לאחר שיחזור לשלטון יבטל את החוק. אין לו עניין במראית עין, הוא כלל אינו מנסה להפגין סולידריות למפלגה שמינתה אותו ודורשת הסברים לתמיכתו הבלתי מסוייגת בבנימין נתניהו. שתיקותיו המרובות בכל נושא מעורר מחלוקת בו יש לו חלק רק מגבירות את החששות מאדם כמוהו. כמו נחקר בתחנת משטרה מעדיף ברק לשמור את מחשבותיו וסיבותיו לעצמו, וכמו שליט טוטאליטרי אינו סומך על אף אחד, חרד לגורלו כל העת וממדר את עצמו לדעת. הכשלון בבחירות האחרונות רק העצים את אופיו היהיר עם הצטרפותו לממשלת ימין ומחיקת כל תיאוריה מדינית, כלכלית או חברתית של מפלגת העבודה לדורותיה.



    במאמרו בעיתון 'מקור ראשון' מיום 4.6.2007, זעק דר' חיים משגב כי "מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה עוד קדנציה של אהוד ברק. לא כשר ביטחון - בוודאי לא כראש ממשלה". יותר משנתיים חלפו מאז ואותה זעקה אקטואלית גם היום. במדינת ישראל לא מעניקים הזדמנות אחת לפוליטיקאים אלא לפחות אחת. אריק שרון סחב את צה"ל ומדינת ישראל למלחמה ארוכה בלבנון המדממת ושנים אחר כך נבחר לראשות הממשלה. בנימין נתניהו הצליח להיות מומלך שנית למרות כשלונו בבחירות מול אהוד ברק. ואותו אהוד ברק כשל שלוש פעמים, הן כראש הממשלה, הן כשר הביטחון והן כיו"ר מפלגת העבודה. לפחות דבר אחד אהוד ברק הצליח להטמיע בשלטון הבכיר, שאפילו ראש הממשלה אימץ - לשתוק ולהשתיק. איש אינו מודע לרצונות האמיתיים שלו ואלה שמנסים להביע דעה מנוגדת מושתקים מיד. רבים ממצביעי ומתפקדי מפלגת העבודה מכים כיום על חטא, ומדינת ישראל, כמו מנהיגיה, מתחפשת לדמוקרטיה חופשית ומסתירה ניצוצות דיקטטוריים בשלטון.

    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=423642

  • 89.

    ברק? מה שאתה לא רואה ממרומי ה-IQ

    היושב בשער העיר, 31/07/09 14:31

    רואים האחרים ממרומי שיכלם. לא תחזורו לשלטון. הימין ישלוט. ראה מחקר חדש על כך שנעשה במרחק יריקה ממקום עבודתך - אוניברסיטה העברית. חוק קרקאות, חוק ''מופז'' סליחה מופז, חוק הביומטרי נועדו להבטיח שילטון ימני. כול רעה חולה נזרקת על השמאל בין אם רלוונטי ובין אם לא רלוונטי -עימנואל גולדשטיין מישהו עוז זוכר? או רק הזקנים בשער זוכרים.
    לכן כדאי שתפנים לא תחזור לשלטון, לכן ברגע שתפנים זאת אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה לטובת העם - וכאן חוזרים למרומי ה-IQ שלך. אתה יכול לסיע לעם בכך שלא תתמוך בחוק הקרקעות, תבטל את השטות הביומטרית וכו וכו.
    בהצלחה ברק.

    • החוק הביומטרי מקודם על ידי שטרית

      שלומי, 01/08/09 03:35

      חבר קדימה, שמזמן אומצה על ידי מצביעי השמאל

  • 88.

    התמונה של ברק בגוף הכתבה- אומרת הכל-לעייני היה אומר שתוק? (ל''ת)

    לא מוסגל להתמודד מול נשים דעתניות-פ ח ד ן......, 31/07/09 14:05

  • 87.

    היא גדולה מהחיים

    אאאא, 31/07/09 13:53

    היא שלי של כולנו גדולה מהחיים היא אמיתית יותר מבן סימון עם החיוך המגעיל המרגיז והבלתי נסבל.
    היא פוליטיקאית יותר מברק.
    טוב היא תעשה ותחבור ל-4.
    קודם הייתי כל חיי מערך ,לאחרונה הצטרפתי לקדימה בגלל יושרה ואי הצטרפותה של ליבני לביביב השחצן וחתרן הבלתי נלאה עם כל הזיזוגים.
    תמשיכי כך יש סיכוי

  • 86.

    ברק נבחר להנהיג את מפלגת העבודה,ולא הליצנים המתוקשרים שלי--פינס-כבל (ל''ת)

    דמוקרטים על תנאי, 31/07/09 13:51

  • 85.

    "נחזור לשלטון ונבטל את החוק" - מר אהוד ברק , אתה מטומטם ?

    agent47 , 31/07/09 13:37

    אני אם שלי יחמוביץ' , סוף סוף למישהו מעניין משהו חוץ מביטחון או מהסוגייה הכל כך חשובה בזמן האחרון שנקראת "המאחזים". יש במדינה הזאת עוד דברים לעשות ושלי מתעסקת בהם בחוכמה רבה.

  • 84.

    כל הכבוד - שלי !!!!! ציבור שלם מאחורייך

    תל אביבי, 31/07/09 13:37

    מבחינתי את הראש הממשלה הבא

  • 83.

    בפעם הראשונה אני מסכים עם ברק ..יחימוביץ' פוליטיקאית סוג ז' ! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 31/07/09 13:32

  • 82.

    היא סומכת על התקשורת שתעמוד לצידה לא משנה מה האג'נדה. (ל''ת)

    EN914, 31/07/09 13:31

  • 81.

    חזרה לשלטון... עאלק ... שלי יקירה, עם נפוליאון בונ ברק ה

    חס, עמקים, 31/07/09 13:30

    ומלכך הפינכה מר בן-סימון, השלטון מתרחק .. . . . . . ביי ביי....

  • 80.

    אני בעד שיחימוביץ תהיה שר הביטחון ופרץ ראש הממשלה!!!קדימה לעוד חורבן!! (ל''ת)

    משכורת מעולה, 31/07/09 13:14

  • 79.

    אל תשכחו איך יחימוביץ התחנפה, בעודה עיתונאית, לפרץ בתוכנית הטלוויזיה

    מגעילה ביותר, 31/07/09 13:11

    שלה. ואני לא הבנתי למה עד שהבנתי שהוא הבטיח לה מקום מעולה ברשימה לכנסת.
    אם זה לא שיא השחיתות והצביעות אז מה כן???
    מ...ג....ע...י....ל...ה..!!!!!!!!!

    • אתה זוכר כאשר נהגה לראיין את רמון ב"הכל דיבורים"?

      panacea , 31/07/09 13:32

      היא כינתה אותו מספר פעמים "ראש הממשלה הבא" וקולה רטט כאילו היא כמעט...

  • 78.

    גב' יחימוביץ'

    אזרחי , 31/07/09 13:07

    את חברת כנסת טובה וחרוצה.
    עם זאת אי-אפשר להיות בפנים ובאופוזיציה גם יחד!!
    יכול להיות שאידאולוגית לא נכון להפריט קרקעות , אבל אידאולוגית נכון להביא לצמיחה בפריפריה גם אם בדרך יהיו כמה מתעשרים. האמת היא שלא מתקיים דיון ציבורי אמיתי שעיקרו , לטעמי, צריך להיות האם ניתן להוכיח צמיחה בפריפריה עקב החוק, או לא.
    בכל מקרה אי קבלת אחדות ביצוע על פי רב ומיעוט מביא לאנרכיה וההפך איננה דיקטטורה

  • 77.

    שלי- עיזבי את הדיקטטור המטורף הזה וחיזרי אל העם- עזרת לנו הרבה יותר

    רעמסס, 31/07/09 12:46

    כשדרנית לוחמת.

  • 76.

    וואו...וואו...רא''ל ברק נגד סרן (לא עושה מילואים) יחימוביץ'

    ארמגדון, 31/07/09 12:28

    לטעמי ודעתי ברק מנצח בנוק אאוט.

    • ישלח אותה להכין קפה לחבר'ה. (ל''ת)

      panacea , 31/07/09 12:55

  • 75.

    פרקו כבר את המפלגה.יפה שעה אחת קודם.

    panacea , 31/07/09 12:21

    אין לכם מקום בנוף הפוליטי של ארצנו.
    הערכים של מקימי המדינה הם אלו שהליכוד מציג היום.
    אתם הלכתם שמאלה, מייסדי המפלגה היו בוכים אילו ראו לאן הדרדרתם.
    אתם מייצגים היום רק את המנגנון שיצרתם, וחלק מהציבור בקיבוצים (כבר לא כולו-אגב).
    או שתשברו ימינה ותהפכו שוב לשמאל-מרכז, לתפוס את מקומה של קדימה האופורטוניסטית,או שתעלמו מהנוף.

    • ידידי, עם כל ההערכה שיש לי אליך נראה לי שקצת נסחפת עם המחמאות לליכוד..

      איש הקרח , 31/07/09 13:00

      אלו ערכים מייצג היום הליכוד? ג'ובים לחברי המרכז, חוקי משילות הזויים בנוסח טורקמניסטן שחברי כנסת הגונים כריבלין, איתן, בגין, מרידור הביעו את שאט נפשם מהם, זיגזוג אינסופי (ביבי הרי הבטיח שלא יכיר לעולם במדינה פלסטינית לפני הבחירות...). אתה צודק בכך שהעבודה צריכה להתפרק וליצור עם קדימה מפלגה סוציאל דמוקרטית חדשה שתהווה משקל נגד לליכוד. אינני רואה את קדימה יותר אופורטוניסטית מהליכוד שגייסו את כל העולם ואישתו לפני הבחירות. כאשר הליכוד עושים את זה אתה טוען שהדבר נובע מערכים ואילו כשקדימה עזבו את הליכוד טענתם שזה אופורטוניזם. ועל זה נאמר: פורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה. שתהיה לך שבת שלום וסליחה על החפירה בשכל.

      • איש הקרח- נגמרו הבחירות.

        panacea , 31/07/09 13:14

        אני מדבר בעיקר על תפיסה פוליטית:
        מקימי המדינה הם אלה שנהגו באויב ביד קשה, עשו להם את ה"נכבה" (אילו עמדנו במצב דומה היום-חלי ישימוביץ' היתה מגינה בגופה על האויב הערבי).
        אלו היו אנשים עם תפיסת עולם שנקראת היום ימנית-ליכודניק.מספיק לעיין בנאומים ועיתונים מאז.
        שמח שחזרת אלינו כחבר רשום.
        שבת שלום.

        • מספיק כבר עם התשפוכת הימנית הזו

          השפוי האחרון , 31/07/09 13:37

          הלך העורב אצל הזרזיר.
          איזה שמאל ואיזה נעליים-ברק הוא הכי ימני מבין "אנשי השמאל" (דוגמאת ליבני,אולמרט,מופז והנגבי-חהחהחהחה).בקרב אנשי השמאל האמיתיים הוא כבר מזמן נחשב לנץ ימני,משת"פ ושתול של ביבי.
          ובכלל רוב העם הינו במרכז.כלומר לא שמאל קיצוני ולא ימין קיצוני.עובדה בויכוחים מהותיים עקרוניים (הפרטת מקרקעי ישראל למשל)נראה שנחצו גבולות מכל כיוון.
          כלומר נשארת התפיסה ביחס לכיבוש,להתנחלות ובכללי ליחס לשותפים הפלסטינים:
          ובכן אתם,הימין (ובעיקר הקיצוני),הינכם האסון האמיתי.הרי אין דרך אחרת מלבד דו קיום.כולם כאן ובחו"ל כבר מבינים את זה.
          מה חבל שלא השכלנו להחזיקכם, פשיסטים,"פטריוטים" והלומי כיבוש משיחי דתי,במקומכם במשך כל השנים האלה.ממזמן היה כאן כבר שלום.
          עד שלא נטפל בכם ונקיא את הפשיזם המתנחבל שלכם מתוכינו לא יצמח כאן שלום שלא לדבר על כלכלה בריאה.אתם ואתם בלבד אחראים למצב הנורא.האינכם רואים זאת לבד?
          הבורגנות והאוליגרכיה צריכות את מאבק הדמים כאן על אש קטנה ובמשך שנות דור ע"מ לשלוט ולחלוב את המוני העמלים ומי העוזרים הטובים ביותר:
          נכון מאד-הפאנטיזם הדתי והלאומניות הפשיסטית,הא ראיה גם מהצד השני של המתרס הם קיימים ומתרבים בכל עוזם.וגם שם הם מאשימים את השמאל הסוציאליסטי בכל האסונות.
          ממש לשקשק מכולכם.

          • אתה הוכחה חיה לטענותיי:

            panacea , 31/07/09 14:04

            אם בקום המדינה אנשים היו מדברים דברי בלע ושטנה כמו שאתה נוהג-מכנה ציוניים פשיםטים,לדוגמא- ותומך קבוע באויב, הם היו מוצאים להורג .
            כל הקשקוש שלך על "חייבים לחיות בדיו-קיום, ואתם מפריעים לזה" הוא דמגוגיה זולה.
            אין יהודי שלא רוצה לחיות בדו-קיום, אבל ראה זה פלא: צריך שניים לטנגו. עד היום הערבים מסרבים להכיר בנו ונשבעים להשמידנו (אפילו ידידך המתונים מהפתח).
            בנתיים-נגזר עלינו להשמר מאויבינו ומ"ידידים" כמוך.

            • כן כן, כל פעם שההגיון קורס ואין מה לומר, אומרים "משיחיים" ו"פשיסטים".

              ASCH , 31/07/09 15:24

              ומעידים ש""כולם" פה כבר הבינו". אפילו "בחו"ל" כבר הבינו.

              וואלה. אכן הבינו.

              ולכן מר"צ ירדה ל3 מנדטים העבודה הצטמקה ל12 וקדימה לא בשלטון, כאשר עתידה הפוליטי כלל לא ברור.

              אכן.
              כולם הבינו.
              ופעלו בהתאם.

        • הערכים היחידים שיש בליכוד זה להשתמט ולפתוח בסטה

          איזה ערכים?, 01/08/09 01:30

          בכל מערכת בחירות ביבי מגיע לבסטיונרים, מלהים אותם בנאומים על להיות ''חזק'' ו''ימני'' והם צורחים בהתלהבות.
          מי שבאמת מפעיל את הליכוד זה אנשים שמחפשים הפשרות נדל''ן, חסינות מהמשטרה, רשיונות למיניהם, ג'ובים, מסחר בקולות...

  • 74.

    ערכים ? בסה''כ רוצה לשמור אדמות מדינה עבור הקיבוצים והמושבים...

    דוד ארץ ישראל, 31/07/09 12:14

    על איזה ערכים היא מדברת. אולי שתפרט ? כל דאגתה לאליטה של חברי הקיבוצים והמושבים שלא מספיק להם אדמות המדינה שקבלו בחינם, כולל האדמות הכי יקרות באמצע המדינה - ר' שפיים, יקום ועוד ( י צריך קיבוץ במקומות האלה ? ) וכל רצונם הוא בעוד ועוד אדמות להרחבות. מילא אם הייתה נלחמת על ניצול אדמות מדינה לבניית דירות מדינה להשכרה, אבל לא זה מה שמעניין אותה, ובטח לא הנימוק האידיאולוגי שלפיו אדמות המדינה צריכות להשאר אך ורק ברשותה. ולעניין הפוליטי שתתכבד היא ו- 4 חבריה המופלאים לפרוש ולהקים סיעה עצמאית, ונראה כמה מנדטים הם שווים יחד באמת , ספק אם אפילו אחד.

  • 73.

    ברק...שלי יחימוביץ לא עובדת אצלך . היא מייצגת אותי במפלגת העבודה ! (ל''ת)

    מתפקד מפלגת העבודה, 31/07/09 12:13

  • 72.

    שלי , אני מייחל שתלכי מהמפלגה

    yirav, 31/07/09 11:53

    ברק ,אל תתן להבל פה של שלי יחימוביץ לגרור אותך לשום מקום , מקומה עם מפלגת מרץ כי חוץ מלהטיל דופי ורפש על אחרים אין בה כלום ,נראה אותה פורשת עם פינס וחבורתו,אבל היא לא תעשה כן , היא יודעת כמו חבריה שאינם שווים ולו מנדט ,אז היא צורחת וחושבת שזה משנה משהו אודותיה, שלי אני מייחל שתלכי וכמה שיותר מהר אינך ראויה ורק גורמת נזק, מקווה שיפורסם

  • 71.

    אינני יודע עם ההפרטה היא דבר טוב או רע אך לגבי יחימוביץ זה די ברור:

    ASCH , 31/07/09 11:53

    ההתנהלות שלה היא של נסיכת תקשורת צווחנית ילדותית וחסרת אחריות.

    מה שבאמת מעניין אותה:

    לנסיכה יש מה להגיד כאן ועכשיו: הבו בהול את המצלמות והמיקרופונים.

    צודק ברק לחלוטין- אין להם פתרון אחר עם המנדטים שקיבלו. מה שנשאר, זה לקוות לירידה של הליכוד מהשלטון ועליית העבודה.

    ריסוק ממשלה כאן ועכשיו הינה פעולה ילדותית ולא אחראית ציבורית ולאומית, והיא מקדמת רק את האגף הצווחני המוסרני ומקדם עצמו ע"י הדלפות לתקשורת, וספסרות בססמאות נבובות. ויחימוביץ איננה היחידה שם.

  • 70.

    אנשים,עזבו את הסכסוכים הקטנים מדובר כאן בעקרון

    השפוי האחרון , 31/07/09 11:37

    לאחר כשלון הגלובליזציה והתנפצות השוק החופשי לנגד עיננו,ברור יותר ויותר כי ההפרטות של מפעלים,ארגונים,אחזקות,מדיות ושאר אלמנטים לאומיים,אינן עושות טוב לעם החי בארצו.
    ברק-וגם ביבי,יש גבול עקרוני בנושא ועכשיו הגעתם אליו.
    לא יקרה שום אסון אם תרדו מהעץ הגבוה הזה של ההפרטות (ובכל תחום).
    הרי ניתן ליעל את מקרקעי ישראל (וגם ארגונים וגופים אחרים) ללא הפרטת האדמות והמוסד...והעברת הבעלות לחוכרים? זה נושא שדורש דיון ציבורי מעמיק ברמה של משאל עם.
    במקום ליעל את המדינה וארגוניה מוכרים אותם למקורבים ובעלי הון וממון.מתוך ציפיה שהם יתנו פתרון טוב יותר.
    אך למעשה מה שקורה הוא שטובת האזרח (הפועל או מקבל השירותים) נדחקת אוטומטית למקום השני לאחר טובת הרווח.
    או במילים אחרות לא אכפת למנהיגים מהעובדה שהחולה הופך לזומבי-העיקר שיהיה מסוגל ללכת...

  • 69.

    בוחר ליכוד מעריך מאוד את יחימוביץ'

    רועי, 31/07/09 11:34

    כל הכבוד ליחימוביץ' על הפעילות החברתית האמיתית שלה,לולא הייתה בעלת דעות שמאל מדיניות הייתי מצביע עבורה. ישרה,אמינה,לא פוליטיקאית(תכונה חשובה מאוד),חכמה ומגינה על החלשים בחברה.
    טוב שעמדה על עקרונותיה מול ברק,כך צריך לעשות,ועל כך מגיעה לה הערכה כפולה ומכופלת.כל הכבוד!!!

  • 68.

    בגלל יחימוביץ לא הצבעתי עבודה (ל''ת)

    לכי למרץ, 31/07/09 11:29

  • 67.

    המשיח האחרון; גברת יחימוביץ הניכבדת (ל''ת)

    נחמיה , 31/07/09 11:22

    • לעיתים אדם צריך ליפרוש מין הבריות ולהיקרא "רשע" (ל''ת)

      נחמיה , 31/07/09 11:24

  • 66.

    ברק הפך לתאום ליברמן - יחימוביץ' מייצגת את ערכי מפלגת העבודה האמיתית (ל''ת)

    ש, 31/07/09 11:18

    • עם אנשים כמו יחימוביץ' לא היתה לנו מדינה (ל''ת)

      עובדה הסטורית, 01/08/09 01:35

  • 65.

    ''אהוד ברק המבין הגדול''

    מוטי, 31/07/09 11:10

    מה נשאר ממפלגת העבודה אתה פואד ועוד כמה לקקנים.
    ביבי הרבה יותר חכם מכם הוא יודע שאתה פואד ושאר הצדקנים תדבקו לכסאות בכל מחיר כי איבדתם כל טיפת כבוד אחרונה.
    אז אם באה שלי ומוכיחה אתכם אז אתם מתייחסים אליה כאל זבוב טורדני.תחשבו הפוך אולי שלי תחזיר לכם את השפיות וגם טיפה את הכבוד....מי יודע

    מוטי חבר מרכז המפלגה

  • 64.

    היונקר המליונר ברק שכח מהו העם.

    האזרח להא מקושר, 31/07/09 11:07

    איך פון ברק התעשר כול כך.
    על ידי מכירת אזרחי ישראל להון הגדול.

  • 63.

    כול הכבוד לך חיימוביץ

    אבי, 31/07/09 11:04

    סוף כול סוף יש לנו ח''כית שעומדת על העקרונות החשובים לא מפחדת להתעמת עם ברק
    הלוואי שהיו עוד הרבה כמוה שידעו כולם שלא תמיד ניתן לעשות כול דבר רק מאינטרסים אישיים וצריך לקחת בחשבון גם אינטרסים של כלל הציבור
    יישר כוח גברת חיימוביץ !!

  • 62.

    ברק......רד משלי יחימוביץ ,, אנחנו עוד בעבודה בגללה ולא בגללך ! (ל''ת)

    חבר חפלגת העבודה וותיק, 31/07/09 11:03

    • מי זה ''אנחנו'' ? אתה והמראה שלך? (ל''ת)

      מענין, 01/08/09 01:36

  • 61.

    כל הכבוד לברק. שיחימוביץ' תסתום כבר את הפה שלה. (ל''ת)

    דרור, 31/07/09 10:57

    • ברק נכס לליכוד

      מאור חשוון, 31/07/09 12:07

      הגיע השעה שברק יצטר לליכוד, שם כנראה מקומ הטבעי. מאז אז נבחר פעם ראשונה, הוא רק גורם נזק למפלגת העבודה.אידיאלוגית ה רוק מן עקונתהבסיסים של מלה, התנהגותית הוא קשור עם המעמדות העליונים: אנשים אלה מווים עבורו חבורה חברתית טבעית ולא אנשי עמל וקשי יום. נולד בהתישבות העובדת והחרחק מן העקרונות שלה עד לזרא. כך כמו בוגי יעלון הבין, צריך להיות ישר עם עצמך ולהיות עם האנשים הקרובים לך באמת,במקום לשקר לעצמך ולאחרים כל הזמן. אז שיעזוב את העבודה ושיתן לאנשים יותר מושרשים לנהל בה את העניינים.

      • מקומו הטבעי ? עם פייגלין ? לא ,תודה .

        שועל חסידה ו26 קרפדו , 31/07/09 17:14

        שש"ש בש"ש עדיפה בהרבה .
        7 חכ"ים מהעבודה + 14 מהליכוד + 14 מקדימה ושניים מה FREE ZONE , והנה הולכת ומוקמת לנוכח עינינו המשתאות המפלגה הנחוצה ביותר למדינת ישראל ,עם פוטנציאל ל 50 מנדטים בבחירות הבאות .
        ספר הדרכה לתפעול - ניתן למצוא אצלי .

  • 60.

    חבורה של שפנים ועוד רוצים לנהל מדינה (ל''ת)

    '' עבודה'' בעיניים, 31/07/09 10:55

  • 59.

    מה לברק בן הקיבוץ ולחוק החשוד הזה?

    ג, 31/07/09 10:53

    כמו גנב בלילה יחד עם ביביהו השקרן.
    בושה וחרפה למפלגת העבודה. מייסדיה לא היו מאמינים לאן הגיעה.נראה דווקא כי היו מסכימים עם יחימוביץ.

    • מייסדי העבודה היו מצטרפים לימין היום! הם היו פטריוטים ציוניים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 31/07/09 11:24

      • צודק. העבודה שברה שמאלה חזק, לא פלא שהיא הולכת ונעלמת. (ל''ת)

        panacea , 31/07/09 12:57

  • 58.

    יחימוביץ' לא מבינה מדוע הפוליטיקאים אינם מתיישרים על פי דעותיה (ל''ת)

    יחימוביץ' בדרך לפילוג וריסוק מפלגת העבודה, 31/07/09 10:49

  • 57.

    ומי יבוא במקום ברק ? עמיר פרץ ? יחימוביץ' ? בן סימון ? (ל''ת)

    תשתקו , כי המחליפים הרבה יותר גרועים, 31/07/09 10:40

  • 56.

    ברק, יחימוביץ' היא הסיבה לבחירתי בך.

    ל, 31/07/09 10:39

    בגדת בכל מה שהאמנתי בו. מכרת אותי ואת קולי בעבור כיסא, לצידו של ראש ממשלה, ללא לב.
    יחמיוביץ', היא המייצגת אותי היום בסיעה שלך, שפעם האמנתי בה ובסוציאליזם שהיא מייצגת. אלף סליחות בעוד עשר שנים, לא יעזרו לך. איבדת את יושרתך ואת המוסר שלך.
    תתנו את הקרקעות חינם, לאחים עופר.

  • 55.

    פיטרו אותנו מעולו של דיקטטור זה! (ל''ת)

    ובן סימון הפך משת''פ?!, 31/07/09 10:37

  • 54.

    ה הזמן שמישהו ישים את היחמוביץ הזאת במקום , אשא יותר מדי דעתנית

    ron008 , 31/07/09 10:37

    שלא מבינה בכלום וכל דבר יש לה להגיד , לא סבלתי אותה בעיתונות ולא סובל אותה בתור ח"כ , שישימו אותה במקום , אין גייסות לגברת , לתת לה להעלם

  • 53.

    כמו שכבר נאמר : תואם ביבי.

    cinege, 31/07/09 10:33

    שניהם לא הש,לא ביבי ולא ברק.
    ביבי נשאר שקרן ,נהנתן הדואג לחבריו העשירים וזגזגן המובל ע''י אישתו וברק נשאר אופורטוניסט ואוטיסט פוליטי.

  • 52.

    סמרטוטים,סמרטוטים,סמרטוטים

    יואל, 31/07/09 10:33

    כל מילה מיותרת...............

  • 51.

    להונות פוליטית את הציבור

    עד כמה אפשר, 31/07/09 10:28

    מר ברק טוען כי הוא אינו בשלטון וכי כשיגיע לשם, יבטל את החוק. האמנם-
    לאחר שהמדינה תמכור את הקרקע לבעלי ההון או אז תשנה את החוק. ומתי בדיוק לפי התנהלותך הכושלת והחמורה תגיע שוב לשלטון.
    מר ברק מאחז עיניים, מגלגל עיניים. פעולותיו חמורות, חמורות מאד.הוא אכן הגיע לשפל המדרגה, ולשם הוא גורר מפלגה שלמה ועם שלם.
    מכל מקום האיש פועל בניגוד גמור לערכי המפלגה, ולשליחות הציבורית שהיה אמור להיות אמון עליה. הגיעה העת להדיחו מכל תפקידיו במפלגה ובשלטון שלטענתו הוא אינו נמצא בו - ויפה שנייה אחת קודם.

  • 50.

    ברק -החוצה

    ריבה, 31/07/09 10:28

    כל המורדים אנא מכם אל תתפלגו אלא להיפך תתאחדו להדחת ברק.שהוא יעוף-לא אתם. אתם מפלגת העבודה ולא ברק. הוא הורס את המפלגה.

  • 49.

    בן האלים לא מבין איך אנשים מעיזים לדבר אליו בכלל.

    עשירוביץ', 31/07/09 10:27

    סחטיקה עלייך שלי חזקי ואמצי.

  • 48.

    אנשים קטנים מרסקים את המדינה

    אפסים, 31/07/09 10:24

    עמיר פרץ, יולי תמיר, איתן כבל, שלי יחימוביץ, אופיר פינס - אנשים קטנים וטיפשים שלמען האגו האישי מרסקים לנו את המדינה.

    אפסים

  • 47.

    ברק גם אל בנותיך ואישתך אתה מדבר כך? שובינסט. מכור את המדינה ושלא יפרי

    הון ושילטון, 31/07/09 10:16

    יפריעו לך ולביבי, ראינו את השחיתות וכולם מבינים למה דחוף לכם החוק המיטיב עמכם ועם חבריכם. איבדתם את הבושה.

    • סיגנון דיבור של ''מנהיג'' אלימות מילולית=דוגמה אישית לעם. (ל''ת)

      חלם -דמוקטטורה., 01/08/09 09:58

  • 46.

    אתה מושחת מהיסוד. בושה שאתה תומך בחוק הזה

    ברק, תקשיב, 31/07/09 10:11

    זה חוק מסוכן שיאפשר לערבים להשתלט על המדינה ולבעלי אינטרסים כלכליים בנוסח השקשוקה וביבי מוכיח בכך כמה הוא מסוכן לישראל. ברק, אתה מבזה את עצמף ואת מפלצת ''העבודה''

    • שאלה: מה מפריע לערבים לקנות היום אדמה ועליה בית מוכן?

      panacea , 31/07/09 13:01

      כלוווםםםם
      לך לגליל לראות איך הערבים משתלטים על ערים שיוסדו על מנת ליהד את הגליל.
      אז מספיק עם הדמגוגיה-ניראה שאתה אפילו לא מכיר את החוק.יש מנגנוני הגנה.

      • מי מוכר בכלל בתים לערבים? (ל''ת)

        איש הקרח , 31/07/09 16:14

        • אתה ציני??? לך ראה מה קורה בנצרת עלית,כרמיאל ועוד

          panacea , 31/07/09 16:17

          הראשון שמכר-אגב- היה ראש העיר לשעבר של נצרת עלית, מנחם אריאב, איש מפלגת העבודה.

          • מה לא בסדר בלמכור בתים לערבים?

            רות מאור , 01/08/09 13:52

            הם לא אמורים לגור איפושהו? או שמא צריך לסגור אותם בגיטאות? אבל שם לא נותנים להם אישורי בניה. אבל מכירת בתים לערבי??? שומו שמיים, כל השומע תצילנה שתי אוזניו.
            היגיון ימני צרוף.

  • 45.

    ברק הנפוליאונצ'יק - לך כבר הביתה לא רק "חבריך" מתאווים אותך !!! (ל''ת)

    avre10 , 31/07/09 10:11

    • בימחילה -מתועב מתועבים מתועבת מתועבות (ל''ת)

      נחמיה , 31/07/09 11:15

    • תלמד לכתוב כברית

      איציק, 31/07/09 11:18

      לפני שאתה מעיז לפתוח את הפה תלמד לכתוב עברית נכונה.

  • 44.

    נפוליאון התרגז שהמלח הגזעי סותם את החור בספינה הטובעת. (ל''ת)

    רואה נכוחה, 31/07/09 10:10

  • 43.

    יחמוביץ.....מה יש לך לחפש עם ברק? (ל''ת)

    שלו, 31/07/09 10:03

  • 42.

    שלי יחמוביץ את סתם עושה רוח

    יוסי, 31/07/09 10:01

    ואת לא מתאימה להיות חברת כנסת.

  • 41.

    מפלגת העבודה כבר ממזמן ז"ל! אני מציע שתתפלגו ותחברו למרץ/קדימה. (ל''ת)

    לוקרנו , 31/07/09 10:01

  • 40.

    שלי, את ממש שלי בכל המאבקים הצודקים שעל הפרק.

    נו-פאסרן., 31/07/09 09:55

    את בהחלט מייצגת את אלה שבחרו בך.
    (אני לא שייכת לעבודה,אני יותר שמאלה)
    אל תוותרי לברק האופורטוניסט הזה כל כך מהר.
    הוא הרס את המפלגה שלך.
    סופו הפוליטי קרוב מאד. טוב שכך.

  • 39.

    רעננה

    יהודה, 31/07/09 09:49

    כל הכבוד שלי על דבקות במטרה לאורך כל הדרך.

  • 38.

    הבעיה של העבודה הוא ברק שכופה דעתו על כולם בכח ובהרס המפלגה

    מרים11 , 31/07/09 09:43

    בשביל מה ברק ארגן ישיבת סיעה עם בתחילת הישיבה הודיע כי כולם חייבים להצביע עם ביבי בכך לא היה כל טעם בישיבה.
    כל הכבוד לשלי היחידה מול ברק, הלוואי שתחבור למורדים ויקימו מפלגה חדשה.
    כאשר ברק יו"ר המפלגה ומשמש כבובת מריונטה של ביבי אין סיכוי לעבודה בבחירות הבאות.
    הרעיון של ברק להצביע עם ביבי ולחיות באשליה שיבחר בעתיד לר"מ ויבטל את החוק מעורר גיחוך.
    הגיע זמנו להסתלק מחיינו ושיקח איתו את פואד ושמחון

    • מירים היקרה

      יוסי, 31/07/09 10:06

      ברק לא אשם מי שאשם אלה אותם מצביעים שחוזרים ועושים את אותה טעות ומצביעים ברק,צריך שהמצביעים של מיפלגת העבודה יבינו שברק הוא אסון למיפלגה ואין שום סיכוי שהוא יחזיר את מיפלגת העבודה לשילטון כול עוד הוא יושב בממשלה אחרי ממשלה וחושב שעל ידי זה הוא יחזור לשילטון.

      • יוסי, תודה לך, אני מסכימה עם כל מילה. פג תוקפו של ברק (ל''ת)

        מרים11 , 31/07/09 13:01

  • 37.

    ברק פוליטיקאי קטן ושפן. ראינו איך לא נתת גיבוי למפקדי מלחמת לבנון. (ל''ת)

    רון, 31/07/09 09:41

  • 36.

    הגיעה תורו של האופורטוניסט ברק ללכת הביתה. (ל''ת)

    Vox Ami , 31/07/09 09:33

  • 35.

    עבור השלטון ברק מכר את נשמתו לשטן, זאת אומרת לנתניהו והחרדים. (ל''ת)

    Vox Ami , 31/07/09 09:33

  • 34.

    חוצפן! (ל''ת)

    דךגכ, 31/07/09 09:29

  • 33.

    אני לא מבין ברק דובק בערכים של המערך ,כסא ועוד כסא . (ל''ת)

    הרי הלו הערכים האמתים., 31/07/09 09:25

    • עבור השלטון ברק התחבר לשטן, זאת אומרת לנתניהו והחרדים. (ל''ת)

      Vox Ami , 31/07/09 09:34

  • 32.

    ברק לא מתאים להיות ראש המפלגה , זה לא בשבילו . !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 31/07/09 09:15

  • 31.

    יחימוביץ הופכת כל אינטרס לעיקרון, כך זה נשמע טהור, וחף מקרייריזם ברמת

    עין צופיה, 31/07/09 09:14

    אמוק ממש.
    בזמנו חשבתי שהיא עיתונאית, מסתבר שבסך הכל השתמשה בתקשורת להרצת האינטרסים הפוליטיים העתידיים שלה ולסלילת מסלול המראה לפוליטיקה.
    עשתה זאת בדרך הכי לוחמנית ופגעה באתיקה העיתונאית בלי למצמץ ובלי להתבייש, להיפך.
    הסמיכה עצמה בגלל הדורסנות הזו להיות איזה אורים ותומים וקבעה שעיתונאי לא רק מדווח אלא מוביל ''אג'נדה'' אישית.

    יפה מאד אבל זו לא עיתונות אלא פוליטיקה.
    ועכשיו היא ממשיכה בדורסנות הזו, מדברת מכל מיקרופון ומול כל מצלמה, וכל אינטרס שוב מוטבל בתואר - עיקרון. ואז מה תגיד מול הקדושה הזו??

    לא, זו לא קדושה, זו לוחמנות, כוחנות ואינטרסים לקידום אישי.

    עכשיו היא יוצאת נגד ברק כדי לקדם את עצמה לרמת מנהיגות וכדי להוביל גדודי נוער שלא מבינים כלום במאבק הזה אבל הורמונים תוססים יש להם למכביר והיא מנצלת זאת היטב לקידום הקריירה שלה.

    מי שלא רואה זאת עיוור או מרמה את עצמו.

    על פניו מתקבל רושם ברור למדי, מהתנהלותה, שהיא איננה אורים ותומים ולא טהורת כוונות אידיאולוגיות ולא קדושה.
    אלא כולה אינטרסים ברמות שלא ניתן לתאר.

    • היא גם משלמת לטוקבקיסטים שיזרקו בוץ כמו שברק שילם לך? (ל''ת)

      רן, 31/07/09 09:39

      • לא ידוע לי, אך אני את דעתי כתבתי כאן ללא קשר ותמורה כלשהם! (ל''ת)

        עין צופיה, 31/07/09 10:53

      • טיעונים שיסתרו את התגובה יש לך? אושמא תסתפק במנטרה של מגיבים בתשלום

        panacea , 31/07/09 12:15

        גם זו דרך לסתימת פיות-נכון?

    • צודק מאוד

      רונן גולדשטיין, 31/07/09 09:58

      יישר כוח. 31 מדבר אמת לאמיתה.

    • תגובה טובה מאוד, נכונה ומומלצת (ל''ת)

      מרק, 31/07/09 10:39

  • 30.

    יחימובי'ץ ''אובר רייטד'' בהרבה. טוב שמישהו השתיק אותה!!! (ל''ת)

    יוחנן הגדול, 31/07/09 08:58

  • 29.

    איזה ערכים ?

    דורון, 31/07/09 08:57

    הגברת המיוחצנת מדברת על ערכים,דרך ושאר חרטות.אין,לא הייתה ולא קיים מושג כזה.ברק,תלמד אותה שצריך לעבוד ולעשות,היא רק,כמו שאר הכתבים,אומרת מה לא ולא לעשות.גם מכוערת,גם טיפשה וגם אוכלת חינם במסגרת מפלגה שהיא נבחרה ועושה מה בראש שלה.

  • 28.

    גם מתנגדיה צריכים להעריך את דבקותה בעקרונות (ל''ת)

    abc, 31/07/09 08:57

  • 27.

    שלי הגיע הזמן שתדיחו את ברק - האיש מסוכן! מתי תבינו? (ל''ת)

    ברק עוד יעשה הפיכה כמו ברומניה..., 31/07/09 08:56

  • 26.

    ברק דיקטטור כוחני מזכיר את מנהיגי המשטרים האפלים במזרח אירופה... (ל''ת)

    ברק בושה, 31/07/09 08:55

  • 25.

    הצבעה בעד הצעת החוק...אנחנו תושבי שכונת נוה יוסף מבקשים

    תושבים בשכונת נווה יוסף בחיפףה, 31/07/09 08:53

    להסביר לכולם: אנחנו משלמים לאגף הנכסים בעיריית חיפה קרוב ל - 2500 ש''ח בשנה על הקרקע שביתנו בנוי עליה. ארנונה אנחנו משלמים בנוסף קרוב ל - 5500 ש''ח בשנה...נוה יוסף נחשבת לשכונת מצוקה!!! כאן אין אפשרות לקבל משכנתא ולקנות בתים!! זאת שכונה למשוחררי צה''ל בשנת 1048..את מבינה גב' יחימוביץ, יש לנו בית שלנו ולא שלנו..למה אי אפשר לקדל איוון על הקרקע ולגמור עם העניין..כאן בנוה יוסף מקבלים רק אתיופים משכנתא...למה? כי משרד הקליטה והמתווכים מרמים את המדינה..עושים חוזים על רכישת דירה ב - 450000 ש''ח ופועל החוזה הוא על 350000 ש''ח, מתווכים מנהריה חוגגים כי עוליי אתיופיה מקבלים משכנתא מועדפת מה שאנחנו צברים במדינת ישראל מופלים לרעה. הכל בסדר, אם אתם רוצים לחזור להיות גורם משפיע במדינת ישראל תתחשבו באמת בתושבים הפשוטים שחיים ועובדים ומפרנסים את עצמם בכבוד ואתם במשרדי הממשלה כולל השרים וסגנם מוכרים את נשמתנו לשטן! תני את וחברייך לחוק לעבור תצילו אותנו מהזלנות שאנו עוברים כאן!

    • חבל לך על המאמץ-אם הית קיבוץ, היו עונים לך מייד. (ל''ת)

      panacea , 31/07/09 13:03

    • בחיפה זה לא קשור למינהל אלא לעירייה!

      אני, 31/07/09 21:02

      רואים שאין לכם מושג בכלום!

  • 24.

    העבודה היתה מרכז כל אלה משלום עכשיו מקומם במרץ. (ל''ת)

    פעם בחרתי עבודה היום ליכוד., 31/07/09 08:50

    • מפלגת העבודה אינה רלוונטית יותר

      אחד שאיכפת לו, 31/07/09 09:18

      אמר זאת לפני הבחירות האחרונות אחד האנשים החכמים בארץ - עמוס עוז - מפלגת העבודה אינה רלוונטית יותר.
      רציתי רק להזכירכם.
      עולם הולך ונעלם.
      שלי יחימוביץ' האחרונה שמעיזה לעמוד מול ברק ולהסתכל בלובן שבעיניים בלי להתבלבל.
      וכולכם כאן מתנפלים עליה כמו עדת כבשים המובלים לשחיטה.
      תתביישו לכם

      • אז עמוס עוז אמר

        ישראלי מהצפון, 31/07/09 11:52

        הוא גם אמר שמרץ רלונטית.
        הוא גם אמר שמרץ תתפוס את מקומה
        של מפלגת העבודה.נו?איפה מרץ?
        תקנה מיקרוסקופ גדול בכדי למצוא
        אותה.גם אז לא בטוח שתמצא.

  • 23.

    אנחנו דווקא כן מבינים

    לא מבין, 31/07/09 08:49

    שאהוד ברק חובר לביבירמן ותומך בכל מאמצי החמס שלהם ובנישול אזרחי המדינה מזכויותיהם וממשאביהם.
    החל מבית בלא פרטי דרך מע''מ על פירות וירקות והמשך בשוד הקרקעות. אנחנו מבינים מצוין.

  • 22.

    שלחתי לשלי יחמוביץ 5 מיילים ענייניים ומעולם לא זכיתי לתשובה

    יעקב, 31/07/09 08:47

    זאת גם הסיבה שלא בחרתי עבודה כדי לא לתמוך במי שמזלזלת בי.

    • לא קונה את זה. שלחתי אחד וקבלתי תשובה תוך יום. גם מאופיר פינס. (ל''ת)

      אסף, 31/07/09 09:55

    • למה שתיתיחס אליך היא דואגת לאינרסים האישי שלה (ל''ת)

      יוסי, 31/07/09 09:58

    • לי יש ניסיון שונה

      משה, 31/07/09 10:01

      כשאני פניתי לשלי יחימוביץ קיבלתי תשובה תוך מספר ימים. אני מאוד מקווה שהתגובה שלך היא לא תגובה מטעם, כמו כמה תגובות אחרות בכתבה זו.

      • אולי כשאין לשלי תגובה לעיניין אינה עונה?

        panacea , 31/07/09 12:17

        למשל-שלחתי אמייל לחבר והזמנתי אותו לארוחה...תכף ענה לי, אפילו הרים טלפון.
        כעבור שבוע שלחתי לו אמייל ובקשתי שילווה לי 100 שקלים-עד היום לא הגיב.
        חחח

    • שלחתי לשלי יחימוביץ' מייל, וזכיתי לתשובה מאחת מהעוזרות שלה. (ל''ת)

      נ, 31/07/09 10:42

  • 21.

    היא גם כלפתה וגם מכוערת איך אפשר לסבול כזה יצור שתחזור לרדיו יותר מתאי (ל''ת)

    אגדיר , 31/07/09 08:42

    • מכוערת? תסתכל על עצמך גמד מסריח עם ריח מהפה (ל''ת)

      קרח9 , 31/07/09 09:04

    • שמור על סגנון

      תרבותניק, 31/07/09 09:11

      אתה לא משכנע אם אתה משמיץ

      • לא, כי כולם כ''כ יפים בכנסת ישראל (ל''ת)

        ולנטינו, 31/07/09 09:21

  • 20.

    שלי יחימוביץ

    מנוסה, 31/07/09 08:36

    לשם שינוי הייתי רוצה לראות את שלי עושה משהו, יוזמת איזשהו פרוייקט ומסיימת אותו
    להעביר ביקורת זה יחסית קל
    ליצר משהו ממשי, מועיל זה הרבה יותר קשה
    נראה אותך שלי

    • קודם תבדוק את הצעות החוק שהיא יזמה והעבירה, אחכ תדבר... (ל''ת)

      אבי, 31/07/09 09:55

    • סליחה, ראית כמה חוקים שלי העבירה בכנסת

      משה, 31/07/09 10:03

      רק השבוע ראיתי בערוץ 99 שעבר חוק בקריאה שלישית שהעבירה שלי יחימוביץ.

  • 19.

    מי משפיל את מי?????

    מצביע לשעבר, 31/07/09 08:34

    המנהיג המהולל עדיין בדפוסי פעולה לוחמניים
    לא כך מנהיגים אזרחים !
    במקרה הזה -הוא מפנה עורף לכל מה שהאמונה בעבודה מייצגת -והכל בשביל כסא!!!!

  • 18.

    1 מגיב בפאראנואידיות שוביניסטית (ל''ת)

    אפרת, 31/07/09 08:32

    • 18 מגיבה בפמיניזם צבוע (ל''ת)

      רונן, 31/07/09 09:01

  • 17.

    לכול חברי הקואליציה לא ליתמוך בחוקים של יחימוביץ עד שתסדר את הראש שלה (ל''ת)

    שרוליק , 31/07/09 08:30

  • 16.

    אני בעד אהוד -הוא יותר צודק אפילו (ל''ת)

    אושי, 31/07/09 08:29

  • 15.

    רק אהוד ברק יביא אותנו לשלטון! (ל''ת)

    דנה, 31/07/09 08:29

    • כן בטוח במדינת הוגוורטס. (ל''ת)

      הרי, 31/07/09 09:34

    • דנה יקרה לאיזה משרד טוקבקיסטים את שייכת

      משה, 31/07/09 10:05

      אשמח לדעת כמה משלמים לך אנשי ברק

  • 14.

    שלי יחימוביץ' היא בושה לכנסת ולעם. פופוליסטית חברת אחריות וצבועה. (ל''ת)

    איתי, 31/07/09 08:26

  • 13.

    ברק אתה סמרטוט פוליטי שתמורת כיסא יעשה הכל (ל''ת)

    רן, 31/07/09 08:25

  • 12.

    די עם בעל האגו הנפוח

    זיוה, 31/07/09 08:25

    לברק של אגו שלא תואם את כשורין=ו. דיקטטור. מה הצליח לעשות בחייו הפוליטיים?חוץ מקשקושים לא הצליח בכלום. איך תומכים בו? הוא לא רואה אף אחד אחר ממטר. גם עכשו, טוען שלא יכול לדאוג למדינה, אז לפחות לדאוג לתחת שלו.

  • 11.

    אם ח''כ שלי יחימוביץ תתקפל אזי...

    אבישי, 31/07/09 08:22

    כל האמינות והיושרה של ח''כ הכנסת שלי יחימוביץ עומדת עתה למבחן. באם תתקפל מהתנגדותה לחוק דהיינו, אם תצביע בעד החוק או אף תמנע או אף תיעדר מההצבעה בכנסת, הרי היושרה שלה - שהיא כה מנסה להציג לפחות - תימחק ודינה יהיה ככל תאבי השלטון כמו השרים ברק, שמחון וברוורמן. הציבור ישפוט אותה על כך. נראה עתה את המהלכים שלה. וח''כ דניאל בן סימון, שיחזור לעתונות. לייצג ציבור הוא אינו יודע ואינו מבין וחבל שנכנס לפוליטיקה.

  • 10.

    פופוליסטים שלא מבינים כלום נגד החוק

    כלכלן, 31/07/09 08:22

    ביבי רוצה להוזיל את המחירים של הדירות לזוגות צעירים
    וכל הפופוליסטים שלא מבינים כלום צורחים סתם.
    עדיף שתילחמו בחברות הסלולר או בחברת חשמל או בבנקים

    • הקרקעות לא יוזלו

      שי, 31/07/09 08:42

      תסמוך על בעלי ההון שידאגו שמחיר הקרקע יעלה

    • עובדים עליך

      דויד ד. יעקב, 31/07/09 11:36

      זו לא המטרה של ביבי וזה לא מה שיקרה בפועל.
      אם זה היה ככה אז היה סייג שמגביל את שטח הקרקע לקניה. אבל אין, ומה שיקרה שעל פי שיטת המכרז הקרקעות ימכרו למרבה במחיר ובשטח (מתוך שיקולי עלות תועלת). ובסוף הקרקע תמכר רק לכמה בעלי הון. לא זוגות צעירים ולא בטיח...

  • 9.

    שלי אני מצדיעה על עמידתך על עקרונויתיך והלואי שהיו עוד שכמוך בכנסת יש (ל''ת)

    אזרחית, 31/07/09 08:18

  • 8.

    מתי ניתפטר מהיחימוביץ הזאת. (ל''ת)

    עובד ולומד, 31/07/09 08:18

    • בבחירות הבאות היא כבר לא תהיה בעבודה. (ל''ת)

      panacea , 31/07/09 13:10

    • שלי יחמוביץ - נכס נדיר למדינה!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יעל, 31/07/09 20:58

  • 7.

    כל תמיכה בברק = תמיכה בביבי !!! מה קשה להבין כאן ? גברת יחימוביץ,,, (ל''ת)

    מכרתם כבר הכל למען משרד הבטחון לברק,,,, 31/07/09 08:17

  • 6.

    מי יבחר בנטול עמ' השידרה הזה???

    התרנגול , 31/07/09 08:13

    הכסא דבוק לו כל כך לתחת שהוא כבר לא מחרבן.

  • 5.

    הכל בגלל הפמיניזם המאוס שלה

    רונן גולדשטיין, 31/07/09 08:08

    בזמנו שברק היה ראש ממשלה,הוא דאג למדר את יעל דיין כי הוא ידע שהיא תעשה לו את המוות,והכל בשם הפמיניזם,חופש הביטוי,ותראו אותי אני לא עושה חשבון לאף אחד.
    היום יש לברק את הסרט הזה,אבל הפעם תחת ידיה של שלי יחימוביץ הפופוליסטית הפלצנית הצבועה. היא מתואמת עם ציפי לבני,וביחד הם חושבות שיצליחו להפיל את הממשלה,ולהשפיל את ממשלת נתניהו,ולתת לכתבים בתקשורת דלק בערה נגד נתניהו.

  • 4.

    yachimovitz

    danny, 31/07/09 07:59

    this is a real frecha without any class,,,she should wash dishes in the knesset,,,,boosha

  • 3.

    שלי יחימוביץ' ישר כוח!

    אילנה, 31/07/09 07:59

    כול הכבוד לשלי יחימוביץ' ! סוף סוף מישהי עם עקרונות,עם חזון, לא נותרו הרבה כאלה!
    המשיכי ככה! ומר ברק מה זו באמת דיקטטורה איך אתה מדבר לחברי המפלגה שלך!!!?!?!

    • תגלי לי אילנה האם את משלמת חכירה? האם את בנית את ביתך על אדמה של מינהל

      אילנה, 31/07/09 08:55

      מקרקעי ישראל? האם את בכלל מבינה מה רוצה שלי יחימוביץ? לא נראה לי, תביני לפני שאת עונה...

      • שמישהו יסביר לי מה קשור פמיניזם לענין?

        שובי, 31/07/09 09:24

        מדובר על קרקעות, לא? כל פעם שאישה מדברת זה פמיניזם?

      • בור ושובניסט, או אדיוט שלא מבין את משמעות הרפורמה

        דויד ד. יעקב, 31/07/09 11:33

        האדמות לא יוצעו למכירה ע''פ גודל מוגבל לנפש, אלא בשיטת מכרז ללא הגבלות. משמע, בעלי ההון יקבלו בעלות על הקרקע ותהייה להם הזכות לעשות בה כל שעולה על רוחם (מלבד לשנות את היעוד של הקרקע - למרות שסביר להניח שגם שם הם ימצאו פרצה). בנוסף, מכירת הקרקע תהיה פרוצה לגופים לא ישראלים/ציונים דרך שיתופ]י פעולה - שלא לדבר על היכולת למכור בעתיד את הקרקע לגופים אחרים.
        עכשיו בהתחש בעובדה שבעלי ההון במדינה שלנו לא האנשים הכי מוסריים (ע''ע שיטת השקשוקה, ולא משפחת עופר הם לא היחדים הם רק מיצגים) או מאוזנים נפשית (ע''ע שרי ''המתקשרת של זולטרן 987'') אנחנו יכולים למצוא את עצמנו במצב מאוד מביך בו גופים לא רצויים מחזיקים בקרקעות ובעלות ישירה על אדמות הארץ.

        שלי יחימוביץ' היא אחרונת המוהיקנים במה שהיתה פעם המפלגה החברתית הדמוקרתית של ישראל, מפלגת הפועלים - המפלגה של העם הזה.

        ולא אני לא כותב ''מטעם'' אלא כותב מעצמי, מה שברק עושה ועשה לעבודה הוא אסון, נקווה שתקום אלטרנטיבה למפלגה סוציאליסטית אמיתית, כי כל עוד הנהגת מפלגת העבודה נקבעת על ידי קבלני קולות ותאווי בצע לא תהייה כאן אלטרנטיבה לחשכה החברתית שביבי, ברק ואחרים כמו אולמרט כפו על האזרחים כאן.

        • כמה שאלות:

          panacea , 31/07/09 13:09

          1) האם היום לא קבלנים ובעלי הון בונים בנינים ומוכרים אותם במחיר הנראה להם מתאים?
          (אז מה הקשקוש הזה שבעלי ההון ימכרו ביוקר?)
          2) לגבי גורמים "בלתי ציוניים"- מי מונע היום מערבים לקנות קרקע ועליה בית מוכן?

          תפסיק לפרגן ליחימוביץ' בגלל מה שהיא מייצגת בעינייך, ללא קשר לחוק.

          • כמה תשובות

            אמיר, 01/08/09 02:33

            וסלח לי שלא לפי השאלות שלך כי לא ממש הבנתי אותן, ען לא ממש קשורות לנושא. אבל תן לי להסביר לך באופן כללי איך זה עובד.
            מנהל מקרקעי ישראל הוא הבעלים של כ95% משטחי מדינת ישראל (אם לא יותר), זהו גוף ממשלתי. גם כאשר אתה קונה קרקע מסוימת, היא שייכת למנהל ולא לך והמנהל רשאי בתנאים מסוימים לקחת אותה (לא קורה כמעט אף פעם).
            כל בניה בשטח תלויה ביעוד שלו, בשטח שמיועד לחקלאות לא ניתן לבנות מגדל משרדים וכן הלאה. וגם זה קשור איכשהו לעובדה שהמנהל הוא הבעלים.
            וכן, את רוב הקרקעות כיום לא ניתן למכור למישהו לא יהודי (חוק קק''ל אם אני לא טועה). חוץ מזה, שגם אם מישהו לא יהודי קונה קרקע היא לא שייכת לו אלא למנהל.
            מקווה שהבנת :)

            • Amir: my comment was as responding to David

              panacea , 01/08/09 09:42

              So: if you have some answers connected to my questions'kindly let us know'doi not try to show your "wisdom"' anyway. if you admit that you do not understand the questions-why do you answer?

  • 2.

    מפלגה ציונית סוציאליסטית?

    שמעון זיו, 31/07/09 07:56

    במסמכי היסוד של מפלגת העבודה
    כתוב חד משמעית האדמה שייכת לעם!!!!
    את הקרקע למושבים העניק העם
    כל מי שהצטרף למפלגה קיבל על עצמו את אמנת היסוד כולל מר אהוד ברק
    ומי שלא מבין הוא לא אחר מאהוד ברק

  • 1.

    בתור ליכודניק אני מעריץ אותך ברק!!!

    ברק,שיחקת אותה בגדול!!!, 31/07/09 07:56

    סופסוף יש מישהו שמשתיק את האימפולסיבית\\נגטיבית הזאת יחימוביץ ועכשיו ברק צריך להעמיד במקום את יתר 4 הליצנים:כבל הדרדס,פינס המקריח,תמיר השמאלנית ראדיקלית,ופרץ ה...לא משנה.

    • כבל דרדס, פינס מקריח. כל הכבוד 1, תגובה עניינית!!!

      אסף זוהר, 31/07/09 09:56

      של ילד.

    • פרץ האסטרטג (ל''ת)

      אלון, 23/12/10 12:49