• 149.

    היית ונשארת פרובוקטור בגרוש. עוד מתלהם רדוד.

    Eחד, 01/08/09 01:33

    היום יש 300 אלף!!! בעוד שנתיים חצי מיליון, ואח''כ??? מיליון? שני מיליון?
    אתה אולי מוכן לזה, אבל אני לא. לא בשביל זה באו לכאן הורי אחרי השואה, וזה לא חזונו של הרצל. אם זה הולך להיות אופיה של מדינת ישראל אז באמת אין שום הצדקה לקיומה.
    אז אני לא אומר שצריך לגרש ילד שגדל כאן מגיל אפס ועכשיו הוא ישראלי, אבל אני ממש ממש לא מוכן לתת פרס למסתנני עבודה ולאנשים שנכנסו לכאן על אשרות תייר.
    98% צריך לגרש, 2% להשאיר ממניעים הומניטריים.

  • 148.

    מליוני מחפשי עבודה אפריקאים=שמעו את צפצופי השמאל-והם בדרכם לארץ! יש לש

    הגיע הזמן , 31/07/09 21:42

    יש לשכן אותם צמוד לבתי השמאלנים-ולהוסיף גם כמה פלסטינים-שירגישו בבית...

  • 147.

    לא צריך להגזים נתן (ל''ת)

    LAVEEG9 , 31/07/09 20:55

  • 146.

    בהנחה שלא היית ציני...אני מסכים-ולהוסיף גם את פלסטיני (ערביי) ישראל-וש

    הגיע הזמן , 31/07/09 18:45

    ושמאלנים תומכי טרור גם כן! הארץ מלאה בפסיכים ברברים ואנטישמים (בעיקר מוסלמים) שחייבים פשוט חייבים להעיף אותם מעבר לגדר! בהנחה שלא היית ציני-אני מודה לך פעם ראשונה על כתבה מעולה!
    נראה שמבעד לאדי האלכוהול אתה סוף סוף מתחיל להבין את המציאות לאשורה...

  • 145.

    החלפות: אדם יגורש רק כאשר תושב מקומי הטוען ל''מדינה יהודית'' יעבוד תחתיו

    יונה, 31/07/09 18:35

    ......

  • 144.

    נתן זהבי, חבל שאי אפשר לשכפל אותך. אתה ע.נ.ק !!!!! (ל''ת)

    הדסה, 31/07/09 17:58

  • 143.

    אפילו זהבי מסכים שצריך להעיף את כל הזרים-כל הכבוד! (ל''ת)

    תל אביבי, 31/07/09 17:29

  • 142.

    יחידת ההגירה

    אלי, 31/07/09 17:19

    כל הכבוד להמשיך ולא להירתע מקומץ יפי הנפש.... תדבקו בדרככם והשם איתכם : ''ה' עוז לעמו יתן''
    יחידת ההגירה עוז - לא להירתע מלבצע את התפקיד החשוב ביותר כיום בישראל.
    שמירה על צביונה של המדינה.

  • 141.

    בכתבה אחרת: ילדות רוסיות בנות 12 מוכרות עצמן לזנות בשכונת הדר בחיפה

    עתיד הזרים בישראל - ועתיד הישראלים, 31/07/09 16:46

    ייבוא גויים לישראל ידרדר הנוער לקרשים. אלכוהול סמים וזנות ... זה הנורמה אצל בני הנוער מרקע סוציאואקונומי בינוני ומטה....
    כלומר ל 80% מהנוער בישראל ...
    יש לעצור ייבוא הגויים והזרים לשיראל בכל מחיר!!
    זה פשוט הרעלה והרס הנוער היהודי בישראל!

  • 140.

    זהבי איש עדין, הוא לא אמר לכם בשיא הפשטות ," אתם יהודו נאצים ".

    EXTRA-שמאל , 31/07/09 16:39

    בדיוק כפי שהגדיר אתכם בדייקנות הפרופסור לייבוביץ' עליו השלום.

    • ואתה סוכן שמאל שתומך ברצח יהודים עיי פלסטינים! אתה אנטישמי לכל דבר! וג

      הגיע הזמן , 31/07/09 18:47

      וגם אתה גם זהבי וגם לייבוביץ יכולים להיכנס אצלי פה-בתוך התחת!!!טפוווו שמאל מחבל!!!

      • אחי, רד ממנו. עזוב אותו. האיש באמת לא בר שיחה.

        זיו_! , 31/07/09 18:51

        הוא מגיע לכאן, מפליץ את הסירחון שלו ובורח מהר.
        אין טעם להגיב לו. לענות לו זה לתת לו בדיוק מה שהוא מבקש. תשומת לב.

  • 139.

    אתה רדוד כמו שלולית, ובנוסף שמעתי שאתה מטריד נשים שיכולות להיות בנותיך (ל''ת)

    עופר1976 , 31/07/09 16:33

  • 138.

    אתה רדוד כמו שלולית, ובנוסף שמעתי שאתה מטריד נשים שיכולות להיות בנותיך (ל''ת)

    עופר1976 , 31/07/09 16:32

  • 137.

    רק יהודים מותר לגרש ?

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 31/07/09 15:36

    כי המוח שלו מזמן הפסיק לפעול.הוא הוא בין ראשי המסיתים לגירוש יהודים מבתיהם.וכאשר הגירוש עמד על הפרק הלשון והידיים אצלו עבדו שעות נוספות.והינה הצדיק הגדול כאשר מדובר במסיגי גבול אשר בכל מדינה נאורה מתקבלים ביחס לא אוהד בהחלט,בלשון המעטה,אותנו נתן מציג כגזענים.

    • למה במקום לחשוב אתה מתלהם וחוסם עוד יותר את עורק המוח?

      רמון, 31/07/09 18:06

      א. המתנחלים לא גורשו מישראל. הם הובאו אל ''תןך הארץ'' מהשטחים בשל מחלוקת פוליטית והם ''גורשו'' משם ע''י האחד ויחיד שהם עצמם הצביעו עבורו בבחירות ותמכו בו כל ימי שלטונו- אריק שרון
      ב. המתנחלים לא ברחו מארצם בשל רדיפות והשמדת עם והם חיים כאן אכן פגועים אבל חיים!!!
      ג. הפליטים בורחים על נפשם. איפשרננו להם להכנס. הם לא אוייבים שלנו. הם אפילו יכולים לעבוד כאן ולעזור.
      ד. מה הקשר בין המתנחלים לפליטים?
      ה. אם נעשת לשיטתך טעות בעיניין המתנחלים האם זאת סיבה להעיף מכאן פליטים?
      למה חייבים למצוא את השונה, האחר, הפליט, כדי לשגר עליו רוע?

      • אתה פשוט דמגוג בשקל. מהזן הכי בזוי שיש.

        זיו_! , 31/07/09 18:59

        רוב השבח"ים שיש כאן הם לא פליטים.
        פליטים אלה אנשים שיש סכנה לחייהם במדינת המוצא שלהם.
        אולי אלה מסודן הם כאלה. אולי! להזכירך, גם פליטים לא אמורים לגנוב את הגבול אלא לבקש בצורה חוקית מקלט. אתה כמובן שם *** על החוק והמדינה ומבחינתך הם יכולים לבוא מתי ואיך שבא להם. לקחת מקומות עבודה של ישראלים, לזכות בביטוח לאומי והשלמת הכנסה גם אם לא נתנו כלום למדינה והכי חשוב הם פושעים! להכנס למדינה בלי אשרה זאת עבירה פלילית.

        שנית, רוב המגורשים הם עובדים לא חוקיים. שום בעיה או סכנה לחייהם במדינות המוצא שלהם, מלבד סכנה אחת. רמת חיים נמוכה יותר.
        חלקם הקטן הגיע באשרות עבודה לשנתיים או פחות וחלקם פשוט התגנב פנימה ולא רוצה לחזור.
        למה שיחזרו באמת? הם מרוויחים כאן פי עשר מאשר במדינות המקור שלהם. ויש להם שמאלנים חמודים שמארגנים להם עצרות הזדהות בגן לווינסקי.

        אחרון.
        הדמגוגיה שלך פשוט מחליאה.
        את המנחלים העמיסו כמו בקר על אוטובוסים וזרקו מהבית שלהם. הם לא התגנבו לגוש קטיף, הם נשלחו על ידי כל! ממשלות ישראל. על פי חוק.
        בעת גירוש גוש קטיף, לא רק שלא עניינה אתכם הטראומה שהמבוגרים עוברים, גיחכתם לכם בסיפוק כשהראו בטלויזיה ילדים קטנים בוכים.
        עליהם לא היה בליבכם רחמים בכלל הא?
        אבל על ילד של פושע, כן פושע!, ששוהה באופן לא חוקי כאן ולוקח פרנסה ליהודי אחר, על ילדים אלה תמיד יש לכם רחמים.

        כמה טובה הסלקציה שלכם והרחמנות הסלקטיבית.

        • זיו מתוק . קח כדוריי ארגעה .התגובות הזועמות שלך נימצאות בכל חור !! (ל''ת)

          סביח אביר_ג'יל, 01/08/09 20:47

      • המתנחלים גורשו מבתיהם, אל תנסה לייפות את המציאות. (ל''ת)

        ~, 31/07/09 19:31

  • 136.

    יכולנו לעשות שלום לעולמים ,לו היינו מסכימים לחזרה של 100000פלשתינאים

    רעיוניסט, 31/07/09 15:30

    תחשבו על זה , ישראל נעה בין מלחמה למלחמה בקצב של מלחמה כל 3 שנים , אם היינו מסכימים על שיבה סמלית של 100,000 פליטים פלשתינאים (עם מימון מסיבי של ארה'ב ,אירופה, והסעודים) היינו מחסלים את הסכסוך אחת ולתמיד , במקום זאת זולגים לארץ מאות אלפי אפריקאים שלהם אנחנו מוכנים לממן מכיסנו ( משחקים אותה מינימום נורבגיה או שוויץ) חינוך ,( מישהו מוכן סוף סוף להסביר איך נכנס ילד לבי'ס ישראלי כשהוריו בכלל לא חוקיים בארץ?? השתגענו סופית) בריאות , מס-הכנסה לא רואה מהם שקל ,וכל מי שמכיר את הקליטה של אפריקאים באירופה -יודע שטוב לא יצא מזה ,( תשאלו את הפריזאים הבלגים והאמריקאים ) חוץ מזה , שר החינוך , שכר לימוד ליוצאי צבא אין לא , אבל ילדים של סודנים מדירים שינה מעיניו , טרוף כבר אמרתי ..?

    • מובארק: שום ערבי גם בעוד אלף שנה לא יכיר במדינה יהודית

      רק מדינת כל תושביה - על זה יש הסכמה, 31/07/09 17:21

      הוא אמר זאת לאחר נאום נתניהו

    • למה דווקא האפריקאים בגלל שהם שחורים? יש עוד הרבה זרים אחרים יותר ערמומ

      אריה, 31/07/09 17:30

      ערמומיים...מהפיליפינים ממזרח אירופה שמתחתנים פה ועושים שמות, עדיף אם כבר להשאיר את האפריקאים ולהעיף את כל המזרח אירופאים וחלק מהפיליפינים

  • 135.

    ני אאמין לך .ברגע שיהיו לך בסלון שני אוזבקים סודנים או איכ ווייס

    גליה, 31/07/09 14:36

    תתייפיף ותשתחצן..תלכלך את פיך
    מה אתה מבין בפחדים? אתה ערב לעם החבוט הזה
    שביום מן הימים לא תהיה לו בעיה .לילדים שלנו מכל הבררה שאנחנו מכינים לו?

    יש לך ילדים? אחריות על משהו חוץ מחתול תל אביבי?

    בבקשה..אמץ לוחם! קח לך שני פיליפנים (גברים)
    ושים אותם אצלך על הבלקונה.
    נמר גיבור שכמוך

    לוחם פלייסטיישן מהולל

  • 134.

    למזלכם בשמאל את הימין מנהיג איש לחיץ והיסטרי,בסיבוב הבא זה יהיה פייגלי (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 31/07/09 14:16

  • 133.

    zahavi

    botafogo, 31/07/09 13:57

    why you are so against the religious people.the religion here is not the problem.shabat shalom

  • 132.

    חבל שלא שמענו את המתיפיפים בגירוש גוש קטיף....

    mairmair , 31/07/09 13:42

    נתן אתה במיוחד

    • המחשיך:בעזה לא היה גירוש אלא מבצע מדהים עליה של גלות מצרים! (ל''ת)

      כלב בן מפנה, 31/07/09 14:47

      • בהמשך יהיה מבצע עלייה מדהים בחסות השמאל של עוד יהודים

        ~, 31/07/09 19:33

        והפעם בצורת אדים השמיימה, כמו לפני 70 שנה.

  • 131.

    מקסים.הרי מי רוצה לגרש?אלו שלא רוצים ערבים ולא פליטים ולכן הם רוצים

    JDH, 31/07/09 13:32

    לגרש אותם מחוץ לגבולות המדינה היהודית אלק(איזה יהדות מוצהרת יש בתל אביב, יש שם יהודים וואספים שנלחמים על זכותם לעשות מה שהם רוצים עם מי שהם רוצים כולל גויים גמורים שאין לי בעיה עם זה אבל זה לא בשם היהדות)

    מחוץ לגבולות גדרה-חדרה(מי חשב על הספור הזה מדהים , לא?) אל כל עיירות הפיתוח שם יש הרבה אנשים עם זהות יהודית

    כלומר מה יוצא?

    בדיוק כמו לגבי המדינה הפלסטינאית - השמאל מעונין במדינה יהודית רק כי זה יבטיח לו שלא יהיו פה יותר מדי ערבים(מוסלמים יהודים לא חשוב רק שלא יהיו מזרחים) ולא יהיו פה אנשים לא ''מערביים'' התרוף בפיהם זה יהדות

    אבל בעצם מדובר על איכות חיים אירופאית לכל דבר וענין. תחשבו איך ברלין תראה אם יהיו בה מלא תורכים מפחידים? לכן המדינה היהודית(גבולות 67 - גדרה חדרה) צריכה להיחות נקייה מגורמים מזרחיים/ערבים/גויים שלילים


    ולהישאר רק עם היהודים(או כל מי גוי שנראה נחמד משל שאראס כגיבור תרבות שמתחתן עם יהודיה) וכמובן לא צריך להתגייר כהלכה מספיק לרצות להגר לארץ הזאת כי אין באמת עם יהודי וזו סתם גזענות
    וכו וכו

  • 130.

    ירושלים

    מיה, 31/07/09 13:06

    זהבי אתה נהדר.

  • 129.

    לקחתם את מתיישבי גוש קטיף

    דנה.ג. , 31/07/09 12:25

    העמסתם אותם על אוטובוסים. תינוקות צרחו,ילדים בכו בהיסטריה, גברים,נשים , זה עניין אתכם כמו השלג דאשתקד. מה השקר???? מה מסתתר מתחת למסכות שלכם???

    תפסתי אתכם על שקר. שקר הדמוגרפיה. היא לא באמת מעניינת , השמאל לא רוצה להחזיר שטחים ולגרש יהודים מהם בגלל דמוגרפיה כמו שהנשיא פרס תמיד אומר, יש כאן סיבה אחרת, מה הסיבה ? פחד מהיהדות, אתם בורחים מהיהדות, המקומות האלה מסמלים בשבילכם אמונה ואתם מפחדים ממנה , רוצים להשתלב בעולם ולא רק בגלל אינטרסים מדיניים , רוצים מבחינה תרבותית להיות מדינה מערבית שאין בה טיפה של יהדות וזאת הסיבה האמיתית. תגלו אותה ותגידו אותה בקול רם.

    • נכון דנה- זו האמת הכואבת. (ל''ת)

      אביבה, 31/07/09 12:59

  • 128.

    זהבי אתה דמגוג וקשקשן !!!העובדות הן................................

    דוד עזריאל, 31/07/09 12:23

    שרק חלק מזערי מתוך ההמון שצובא עלינו הם פליטים הרוב המכריע עובדים זרים ומשפרי דיור
    אבל !!! הם לא יהודים אז שיעשו כסף ויחזרו לארצות המוצא
    גם בארה''ב הנאורה מי שנולד למהגרים לא חוקיים מגורש

    • עזריאל ההדיוט הרי גם אברום וצאצאין של יקוב היגרו למצרים לשיפור דיור ול

      מרינה, 31/07/09 14:52

      ולחפש פרנסה,גם היהודים שהיגרו לאמריקה
      בסוף המאה ה- 19 ראשית המאה ה-20 היגרו כדי לשפר דיור ולחפש פרנסה.
      אבל מה אני אומר לך אדון הדיוט:הנימוקים שלך
      אפףילו שהם דמגוגיה עלובה הם טובים לאין ערוך מאלו שמזרגגים על ''גירוש ילדי עזה'',
      (הם מתכוונים לילדי הקולוניה בגלות מצרים.)

  • 127.

    צבוע נשאר צבוע, וטיפש נשאר טיפש

    רפניל , 31/07/09 12:07

    סרקזם חסר ערך ותכלית הוא תחליף מקובל אצל זהבי לדיון עינייני; אז לא צריך להתרגש ממנו ובוודאי שלא להקשיב לו.
    פתאום האיש תפס רגישות. פתאום חורות לו עוולות העולם, ופתאום הוא מוכן להיות עיר המקלט לכל נדחי עולמנו המוכה והשסוע - הומניסט שאין שני לו, או סתם אידיוט?! שיפטו בעצמכם.
    גרוש יהודים מבתיהם בסיני וא"כ בעזה אלפים רבים וביניהם ילדים רבים, שבחלקם לא החלימו מן הטראומה עד היום, אלה לא הזיזיו לשמש העמים החדש, לא אז כאשר בצעה ישראל את הפשע ההומני ולא כיום כאשר קורבנותיו עדיין מסתובבים בינינו וסובלים את תוצאות הטראומה. וכאן לא מדובר בזרים, כאלה שהגיעו אלינו משום שבאמת נרדפו ונשקפה להם סכנת חיים, וכאלה והם כנראה הרוב שהגיעו מסיבות אחרות לגמרי.
    גם הגירת יהודים, למדינות זרות, בראש וראשונה לארץ הצדק המוחלט - ארה"ב - מאות אלפים על נשיהם וטפם, רבים מהם פליטי כלכלה ומוכי אפליה חברתית, אחרים עם שאיפות להתעשרות מהירה - כולם ללא דין וחשבון וללא "תנועות חברתיות" מקומיות מתקוממות - לקחו את ילדיהם המסכנים, קרעו אותם ממקומותיהם הטבעיים, משפתם הטבעית, מבתי האולפנא שלהם, מחבריהם וומשפחותיהם, וטילטלו אותם אל מקום שעבור רבים היה ארץ גזירה. לא הזהבים ולא כל המצפונאים המקצועיים האחרים לא טענו נגד חסרי הלב ולא דרשו מהמדינה לעשות מעשה, למה? מה ההבדל?
    הצביעות עובדת רק בכיוון אחד?
    אז נכון שישראל נהגה בחוסר אחריות וברשלנות בטיפולה במהגרים זרים שהגיעו לכאן. במדינות אחרות לא היו מניחים להם להכנס (וכך גם עתה) כי יש להן מכסות. כל היה גם עם יהודי אירופה שביקשו להגר לאמריקה ולהמלט מהשואה ואו להגיע לארץ ונמנע מהם הדבר בשל מדיניות "הספר הלבן". האם השעור היחיד שאנו לומדים מפרשיות אלה הוא שעלינו לאפשר לאחרים, בחוסר מחשבה וחוסר אחריות, לסכן את קיומנו השברירי כאן, על מנת ששוב נמצא באותם תנאים ובאותן נסיבות?! בוודאי שיש כאן גם שיקולים הומניים, אבל אלה אינם השיקולים היחידים. כל החלטה שתתקבל כיום או בעוד שלושה חודשים, תהיה בה מידה של שרירות לב, ומכאן גם מידה של אי-צדק. זו משמעותו של חוק, הוא אינו טוב באותה מדיה לכולם ותמיד.
    מדינות גדולות ועשירות מישראל - באמריקה, באירופה ואפילו במזרח התיכון, אינן עושות דבר, וישראל ההומנית שותקת. הברירה היחידה שחכמינו מכירים היא לשפוך את התינוק עם המים.
    פתאום מזדעקים להם יפי הנפש הצבועים, ובראשם נשיא המדינה, ובמקום לדרוש "צדק לכל", גם למדינת ישראל, הם דורשים שהטיפשים ימשיכו להשתטות, כי זה יפה - מדוע? עד מתי?

  • 126.

    לגרש יהודים מאירופה זה רעיון טוב???

    יורם, 31/07/09 11:51

    את היהודים גירשו מאירופה
    ומעירק
    ומספרד... ואז השואה...
    אבל זה לא מזיז לנו. כי אנחנו נגרש ונתאכזר לכל אחד שלא חתכו לו את הפין. לכל גוי... כי הוא בסך הכל גוי.
    אבל בסוף הכל חוזר, וכמו שאנחנו מתייחסים אליהם- כך יתייחסו אלינו...

    • אם דמגוגיה , אז עד הסוף, למה לא?

      תום, 31/07/09 14:15

      תביא את כולם, מכל מקום, אל פתח ביתך ואתה לך חפש מקום אחר.
      מתי תתייחס לבעיה במלוא מורכבותה ותציעו משהו אמיתי לעשות?

  • 125.

    זהבי המוסר שלך מעוות לגמרי!!!

    ירין, 31/07/09 11:45

    איפה היית שגירשו יהודים מביתם בלי רחמים אה? איפה?
    למה אז לא נשמע קול זעקה שלך?

  • 124.

    כמה שנתן זהבי צודק. כולם לא שווים לחיות בארץ חמדת אבות (ל''ת)

    יורם שפטלינו, מגן ישראל השלמה, 31/07/09 11:43

  • 123.

    קודם שירחמו על היהודים כאן!

    משה, 31/07/09 10:59

    יש הרבה משפחות במצוקה כאן בישראל יהודים!שנולדו כאן וחיו כאן
    נכון שהם גם מסכנים אבל עניי עירך קודמים

  • 122.

    כל אחד שיבוא לישראל, יעשה ילד, והופ, הוא אזרח מן השורה. (ל''ת)

    שלמה, 31/07/09 10:59

  • 121.

    ממשלה ימנית זה ב''כאילו'' - מי שבאמת שולט במדינת ישראל הוא השמאל!!! (ל''ת)

    השמאל יגרום לאובדן זהותה היהודית של ישראל ולחיסולה, 31/07/09 10:51

    • המשיח האחרון;לפיכך יבנה מקדש על אפה וחמתה של (ל''ת)

      נחמיה , 31/07/09 11:29

      • שכינת בית צדוק המיתבוללת בתרבות יוון! (ל''ת)

        נחמיה , 31/07/09 11:30

        • ומשחקת אותה לא מבינה מה רוצים מימנה (ל''ת)

          נחמיה , 31/07/09 11:34

  • 120.

    תגובה על מכת מצריים

    ערניתה, 31/07/09 10:29

    התקשורת מושחתת כולל ynet אתמול ניסיתי להגיב 3 פעמים נגד הצפה המונית של ארצינו הקטנה על-ידי זרים... לא פרסמו. איך אאמין לעיתון שלהם?

    אם הם סותמים פיות באתר.

    מפחידים אותנו עם שפעת חזירים וביינתיים מגפה הרבה יותר מסוכנת מתפשטת פה בלי הרף. הממשלה הימנית שנבחרה לא עושה כלום. כניראה שרק התערבות מהשמיים יכולה להציל אותנו ממכת מצריים המודרנית.

  • 119.

    נתן זהבי צודק. כל מילה נכונה. לכן אין ברירה (ל''ת)

    ויש לגרש אותם, 31/07/09 10:19

  • 118.

    יופי זהבי. באמת מעולה שצעקת? הוקל לך מעט? מה עכשיו?

    זיו_! , 31/07/09 10:16

    אתה יוצא בטיסה ישירה לסודן? ממשיך משם לגינאה, אחר כך לחוף השנהב, דרום אפריקה?
    למה רק לצרוח שזה לא מוסרי? למה לא תייבא בעצמך כמה אלפי או מאות אלפי פליטים?
    כלומר ידוע לכל אחד שהמצב במדינה מעולה, כסף בשפע, אין נזקקים בכלל, ואין משבר עולמי ולכן יש שפע כסף לזרוק על פליטים.
    כמובן שאנו בשונה מארצות הברית, שמגרשת שב"חים, (כן מה לעשות זאת ההדרה האמיתית) בלי למצמץ בכלל. נשים ילדים וטף.
    אבל רק נתן זהבי זועם על רוב העם שלא מוכן לממן שבח"ים.

    מר זהבי היקר והצורח, אם אתה רוצה אתה מוזמן לתת להם את כל הטונה כסף שאתה עושה ברדיו לפני שהם נוסעים כדי שיוכלו לחיות איפה שרק ירצו.
    אני מעדיף לתת את הכסף שלי לאחרים.
    הם סך הכל פושעים שנכנסו במרמה לארץ או מסרבים לעזוב אותה בתום האשרה שקיבלו
    כמובן שעל דברים אחרים ואני אפילו לא אזכיר, אתה ושאר חבריך צרחתם שאנו משמשים באלמנה ויתומים בצורה דמגוגית כדי ללחוץ על בלוטות החמלה.
    ומה אתה עושה בדיוק? משתמש בילדים של שבח"ים כדי ללחוץ לנו ..על מה בדיוק?
    בקיצור, עזוב אותנו באמא שלך. לא לוחץ לנו בכלל על שום דבר. שיעופו מפה חזרה לארצותיהם

    • זיו ..חבל לבזבז כישרון דגול כמו שלך על הזוי כמוהו

      ורד, 31/07/09 14:39

      זה כבר לא עיניין של שמאל ימין
      מדובר כאן על יהדותנו

      אני תמיד החשבתי אותי כחילונית

      אני מתחיל להחשיב את עצמי כיהודיה

      וזה סותר כל דבר שנקרא שמאל

      • ורד יקירתי, זה ממש לא עניין של ימין או שמאל חילונים או דתיים

        זיו_! , 31/07/09 18:49

        זה עניין של חוק ואפילו מעבר לזה, אם אנו רוצים בעצם לראות את המדינה שלנו נעלמת תחת גלי הגירה מכל המדינות הנחשלות בעולם.
        מה שמציע האדון זהבי ירום הודו, הוא בדיוק זה.
        לפתוח את שערי המדינה לכל דכפין.
        פליטים מסודן? בבקשה
        שבח"ים מגינאה ? תפדלו.
        הכל מקובל עליו. אין דין ואין דיין ואין חוק במדינה שמוכל על מר זהבי.
        כולנו פה להזכיר לו שיש חוק ושאנשים שבאו לעבוד פה לתקופה ידעו מראש את התנאים.
        שכר גבוה עד פי עשרה מאשר במולדתם לזמן קצוב.
        זה שהם מביאים לעולם ילדים במחשבה שזה יהיה להם כתעודת ביטוח זאת בעיה שלהם.
        האדון זהבי פשוט הוא המבטח שלהם מסתבר.

        לסיכום
        כייף לשמוע שיש עוד ישראלים שאינם דתיים אבל לא מפחדים להקרא יהודים.

  • 117.

    המשיח האחרון ;ליפעול על פי --דין-- מדינה בעינין סודנים בילבד (ל''ת)

    נחמיה , 31/07/09 10:07

  • 116.

    אסור לרחם על הפליטים הזרים וילדיהם!!! נקודה (ל''ת)

    ועכשיו להעיף אותם החוצה!, 31/07/09 09:27

  • 115.

    יש לנו פליטים משלנו=כל תושבי גוש קטיף לדורותיהם=יפה נפש צבוע נמאסת (ל''ת)

    נ.כהן זהבי=מי שם אותך לשופט=תדאג תחילה לעניי עירך, 31/07/09 09:21

  • 114.

    צא בחוץ!!! (ל''ת)

    צא בחוץ, 31/07/09 09:14

  • 113.

    אדון זהבי, פליטים זה בעיה!

    יוהן סבסטיאן בך , 31/07/09 09:11

    בכל מדינה - גם אם הם דוברים את השפה המקומית.
    האם אתה בעד לפתוח את שערי המדינה וכל דכפין יבוא וישתקע?
    כי מה שאתה מציע זה בדיוק זה. תבוא, תנסה להכנס להריון (לא מסובך) והופל'ה, אתה בפנים!
    לא מדובר רק בילדים חמודים, מדובר באוכלוסיה ממדינת עולם שלישי שגם שם הם לא היו תמיד משהו...
    אתה באמת רוצה כאן את עניי כל העולם?!
    פליטים בכל העולם מביאים בעיות פשע. כן, אפילו עולים חדשים. ההבדל הוא באמות הפשע שהם מכירים ומביאים לכאן. לא כולם, סטטיסטית.
    אדון זהבי, איזה הורה ישלח את הילד שלו לטייל ליד התחנה המרכזית הישנה?? איפה שכל העובדים הזרים? מה אתה מתמם?
    אני לא נגד קבלת מהגרים לגמרי, אני פשוט חושב שרוב העובדים הזרים לא מתאימים להליך הזה.
    לבסוף, כואב לי הלב שאנשים לא הזדהו עם כאב הגירוש מגוף קטיף כמו שמזדהים עכשיו.
    לכן, יש לי הרגשה שזה לא מגיע לכולם מאותן סיבות. והמבין יבין.

  • 112.

    אדון זהבי - מה עם ילדי גוש קטיף שגורשו? למה עליהם אתה לא מגן בלהט כזה? (ל''ת)

    בגלל שהם יהודים?, 31/07/09 08:44

    • לא נמאס לכם ממניפולציית ההשוואה המופרכת?? (ל''ת)

      אנשי ג.קטיף לתוך (!) מדינת ישראל,(לא החוצה ממנה), 31/07/09 09:18

    • זה לא פוליטקלי קורקט... (ל''ת)

      צודק, לגמרי, 31/07/09 09:34

      • המשיח האחרון ;בין יהודים יש ערבות הדדית מיכורח גורל (ל''ת)

        נחמיה , 31/07/09 10:02

        • סודן מדינת אויב !מי אתם ? ומי מפעיל אותכם ? (ל''ת)

          נחמיה , 31/07/09 10:04

  • 111.

    גירוש הזרים וילדיהם

    זקן עבות, 31/07/09 08:33

    קיימת פלישה במלוא מובן המילה של תושבי שטחים המתמקמים בכפרים וישובים ערביים,מדובר כבר על מעבר ל-200 אלף פלשתינים עוכרי ישראל ואיש אינו פוצה פה ומצפצף.אולי כדאי להתחיל לחפש את המטבע במקום הנכון ולאו דווקא היכן שהפנס מאיר.
    עזבו את הזרים וילדיהם הם ישתלבו כאן כפי שקרה למאות אלפי רוסים לא יהודיים שמרגישים חלק מהמדינה ותורמים לה.

  • 110.

    העיקר שנתן עצמו

    רונן גולדשטיין, 31/07/09 08:32

    גר בשכונה נקייה משחורים,סודנים,אתיופים,עובדים זרים,שסניק''ים,ימנים,חולים,מטומטמים,טיפשים,
    מזרחיים,אשכנזים....
    נתן זהבי הוא צדיק הדור.שום דבר לא מפריע לו.הוא גר באיזה שוחה מבודדת על צלע ההר,וכל חוליי החברה לא עושים עליו שום רושם מיוחד.

  • 109.

    הרישון שאהיתי מגרש זה אותך זהבי אתה בהמה חסרת תרבות (ל''ת)

    שרוליק , 31/07/09 08:27

  • 108.

    פעם ראשונה שאני מסכים איתך !!

    אייל, 31/07/09 08:26

    צריך לאכוף את החוק, היית מסתפק במשםט הזה ולא בגבב המילים הפופוליסטי והעלוב שהשתמשת בו !

  • 107.

    המדינה שהפכה 10000 לפליטים ושיקמה בהצלחה 40 משפחות מתוך 1900 (ל''ת)

    היא רוצה לקלוט פליטים - תטפלו באלה שייצרתם, 31/07/09 08:21

  • 106.

    שטויות

    איזה, 31/07/09 08:16

    הכל מניפולציה אחת גדולה: מאחורה מסתתרים כסף ועוד כספים. מקדימה בהצגה ערמומית - מוסר, וערכים. עובדים על כולם.

  • 105.

    אולי

    אולי, 31/07/09 08:06

    אולי בעוד 40 שנה בטקס פתיחת יד ושם בסודן תקבלו את סיכת חסידי אומות העולם
    - סיכה בה תפוצצו את הבלון הנפוח של הדימוי העצמי שלכם בבום גדול.

  • 104.

    מעבר למיעוט שבאמת עוזר להם - היתר רוצים אותם לצורכי ניצול כח אדם זול (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 31/07/09 07:33

  • 103.

    אתה באמת יפה נפש - אבל די - יש פליטים - ויש עובדים בלתי חוקיים

    יופיטר יופיטר, 31/07/09 07:31

    אם יאפשרו לעוברים על החוק להשאר כאן - השמועה בארצם תרוץ כאש בשדה קוצים - והבעיה תהיה הרבה יותר חמורה - אם הורסים מאחזים בלתי חוקיים - יש לגרש עובדים בלתי חוקים - כי חוק זה חוק - וזה שאדם הצליח להתחמק מהחוק הרבה זמן - לא אומר שהחוק מפסיק לחול עליו. ותאמין לי שאני לא אדם אכזרי כלל

  • 102.

    תביאו אותם מה יש מדינת ישראל ענקית

    שמעון הצדיק , 31/07/09 07:26

    מה קרה יורדים יהודים נביא לא יהודים
    מעניין שרק מדינות לא נותנות הגנה למוסלמים
    אבל מה הם המוסלמים יודעים להיות כפוי טובה ולהפגין נגד היהודים

  • 101.

    נמאס שעשיריי תל אביב הומנים על חשבוני.

    עובד כוח אדם, 31/07/09 07:17

    לי לא לא דואגים , אף אחד לא דואג לזכויות שלי.
    עשירי תל אביב רוצים עבדים בשכר עלוב לכן הם הומנים.
    למה עשירי תל אביב לא דואגים לעניים בישראל.
    מסיתים נגד יהודים ימניים טהורים , נגד חרדים , מבוטלים ועוד..

  • 100.

    אותך הייתי מגרש ראשון (ל''ת)

    שלום, 31/07/09 07:13

  • 99.

    החזירו אותם לארצותיהם כי אחרת מחכה לנו גורלה של אירופה

    JJ, 31/07/09 06:50

    מן הסתם גם באירופה קמו קולות מוסרניים כאלה לפני שנות דור, ובעקבות השואה. התוצאות ברורות לכל מי שביקר לאחרונה בפריס, ברוטרדם, או במאלמו.

    כיום גם הנאורות במדינות אירופה מחזירות זרים לארצותיהם. הולנד לדוגמה הכריזה על נמל התעופה באמסטרדם כעל שטח שלא חלה עליו הריבונות ההולנדית כדי למנוע ממהגרים להפוך למבקשי מקלט בתחומה. אין סיבה שדווקא מדינת ישראל המוקפת באויבים תהיה נאורה יותר מהולנד.

    אז ככה: אין בנו שנאה כלפי הזרים, אבל מקומם הוא בארצותיהם, לא בישראל. העובדים הזרים הגיעו ארצה בידיעה מלאה שתוקף אשרותיהם הוא לשנים מספר ולא לצמיתות. אין כל פסול במתן אשרת עבודה זמנית לזר שבסופה הוא שב לארצו ומוחלף באחר שגם לו קוסמת ההזדמנות לעבוד בישראל. עדיף עוד יותר היה לשלם משכורת סבירה ולהעסיק ישראלים. ישראלים (יהודים וערבים) מוכנים לעבוד גם בעבודות קשות ולא נעימות תמורת תשלום הוגן. כל עובדי הזבל, למשל, הם ישראלים.

  • 98.

    תציפו את הפריפריה במהגרים לא חוקיים ותהרסו ליהודים את החיים

    המלצות זהבי..., 31/07/09 06:38

    זהבי מסתכל רק על זווית יחצנית צרה של הסיפור הטראגי.
    ישראל יכולה להפנות את כל התקציב שלה לאפריקה ולהציל מליונים ממות ברעב!!!
    מדוע זהבי לא דורש זאת?
    מדוע זו לא אכזריות גרועה מלהחזיר מהגרים לא חוקיים למדינותיהם?

  • 97.

    גרשו אותם כי הם מתגוררים בגוש קטיף. חסלו את הגוש

    ספינר, 31/07/09 06:17

    חסלו אותם בכל מקום ביו''ש.
    סלקו אותם מחברון
    סלקו אותם ממערת המכפלה
    את היהודים האלה
    שמאמינים בתורת
    משה
    כי הם לא יהודים שמתאימים לנו
    הנאורים
    העצימו את השנאה
    להם ולצאצאיהם
    במיוחד בתשעה באב.
    סלקו את כל היהודים בלבוש שחור
    רוצים לראות רק לבן
    .הניפו את הדגל הלבן

  • 96.

    תציפו את הפריפריה בפליטים שיהרסו להם עוד יותר את החיים (ל''ת)

    זהבי צודק, 31/07/09 06:15

  • 95.

    ישראל ה'נאורה' וה'מוסרית' מגרשת רק ילדים יהודים מארצם,פרנסתם ואדמתם! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-המוסר של השמאל הקיצון בישראבלוף!, 31/07/09 06:05

    • מה לא ידעת נאווה?

      רונן גולדשטיין, 31/07/09 08:55

      מי שמתעלל בבני מינו,איננו נחשב גזען.
      מותר ''ליהודים'' לתדרך מחבלים לפגוע ''רק'' ביהודים מעבר לקו הירוק,ואז הדבר ייחשב לאותו מתדרך ככרטיס כניסה ''להנהגת השמאל הבולשביקי''. אין מצב שיהודי ימני יציע למישהו לפגוע ''רק'' ביהודים מכפר שמריהו או שינקין,והוא יקבל לגיטימציה,והגנה של מאבטחים ע''י ביתו. הלוקסוס הזה שמור רק לנאורים שבינינו.

  • 94.

    דמגוגיה בגרוש ממי שתומך בגירוש רק יהודים מארץ חמדת אבות! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-אילו הצביעות היתה מדינה?, 31/07/09 05:32

  • 93.

    שמאל טיפש! הצפה בפליטים רק תסייע להקמת מדינת הלכה

    שמואל משי , 31/07/09 04:54

    הפליטים הרי הולכים כמו סרגל למקום עם רמת החיים הגבוהה ביותר. וזה תל אביב וגרורותיה.

    תציפו את תל אביב בפליטים - כל צעירי הצאן של השמאל החילוני יעזבו את הארץ, והארץ תמסר למתנחלים וחרדים, שיעשו גם משאריות השמאל וגם מהפליטים את מה שראוי לעשות (ואין צורך לפרט).

    • פליטים

      זאב, 31/07/09 05:33

      להעביר אותם לצפון תל אביב..הרי השמאלנים אוהבים אותם...בזמנו היתה הפיכה בניקרגאו אלפי פליטים ברחו דרל מקסיקו וחצו את הגבול לטקסס..האם ידוע לכם מה עשו הטכסנים שמו אותם על אוטובוסים ושלחו אלפים מהם למיאמי.הם אוהבים את הפליטים אבל לא במדינתם..לכן ישראל חייבת לשלוח פליטים אילו לרמת אביב ולצפון תל אביב

  • 92.

    זמנים אפלים מאוד עוברים על מדינת ישראל

    ישראלה, 31/07/09 04:54

    בפעם הראשונה בחיי (הארוכים) אני לא מכירה את המדינה שלי. הפכנו למדינה מכוערת ואפלה. השרצים הימניים-קיצוניים והדתיים הרימו ראש, והפכו אותנו למדינה גזענית, חשוכה ופרימיטיבית, הזויה, משיחית ומגלומנית,
    והמצב פשוט מבהיל.

    אבל אני אופטימית. זו שירת הברבור של הקיצוניים הימניים והדתיים, ולכן הם נסחפים למערבולת של טירוף שרק הולכת ומקצינה.

    העידן הבא, שיתחיל די בקרוב (אם הממשלה הזו תשרוד שנתיים, אני אוכל את הגרביים שלי), יהיה העידן של המתונים השפויים, מימין ומשמאל.

    עד אז צריך פשוט לנשום עמוק, לסתום את האף, ולחכות שהסירחון יעבור. זה לא ייקח עוד הרבה זמן.

    • את העידן שלכם ה"מתונים השפויים" כבר ראינו

      gilberet , 31/07/09 08:38

      אוסלו, ערפאת, מזרח תיכון חדש.
      את ההזיות השפויות שלכם כבר ראינו.

    • המשיח האחרון;שרצים בצלחת שלך (ל''ת)

      נחמיה , 31/07/09 09:44

    • המשיח האחרון;שרצים בצלחת שלך ומתונים בדימיונות שלך (ל''ת)

      נחמיה , 31/07/09 10:21

  • 91.

    תודה לך. ש''ס - גלגול של נשמות חוטאות

    אורן, 31/07/09 04:25

    רק חבל שאתה לא אומר את מה שצריך להיאמר:
    שצריך להוציא את ש''ס אל מחוץ לחוק.
    שאם יש מפלגה שכולה שנאה, משטמה גזענות ובורות, זו ש''ס.
    שאם יש מפלגה שמסתכלת על משטר האייתולות בהערצה זו ש''ס.
    שאם יש רב רשע מרושע אחד בישראל - שמו עובדיה יוסף. ועושי דברו - ישי, נהרי, מסים זאב החכם - הם יהודים רעים, אשר נתגלגל בהם גלגול של נשמות חוטאות.

    • תן לי לנחש. אתה שמאלן ''הומני'' שלדעתו צריך לאהוב את כולם

      לימור, 31/07/09 08:20

      רק לא את בני עמך. רק לא צריך לכבד אנשים שלא חושבים ומאמינים כמוך.
      צ-ב-י-ע-ו-ת

      • טעית. לא שזה מפתיע.

        אורן, 31/07/09 17:07

        אבל תמשיכי עם ההסתה נגד ה''שמאל'' (כל מי שאינו מסכים באופן נחרץ עם גזענות ובורות) ובסוף תישראי לבד. תבקשי מהש''ס ניקים שיילחמו בשבילך בשוחות.

  • 90.

    מאמר שמזכיר את סיפור העיתונאי העירקי שזרק נעל על בוש.

    מזרחן, 31/07/09 03:58

    כשאיו טיעונים, אין ראיה לטווח ארוך, אין רציונאל, כל מה שנשאר זה ''לזרוק נעל''- להיות ציני, לצעוק.

    התקשורת שלנו חסרת אחריות, רובה שיקרית, אמוציונאלית, דמגוגית ועלובה. רק שלשום נוכחנו לדעת מי שיקשק ולא דיווח על השקשוקה. העכשוויזם השולט. לעזאזל מחר.

    לפי ההערכות, מצויים כיום בישראל כ-300 אלף שוהים בלתי חוקיים(!), עוד עשור או שנים נעמוד בפני שוקת שבורה, אבל למי אכפת.

  • 89.

    זהבי, המוסר שלך מטומטם. ומוסר מטומטם הוא חסר תוקף.

    חשוב שנית אם אתה מסוגל, 31/07/09 03:52

    הטמטום הוא בזה שמוסר המטיב עם צד אחד תוך חוסר התחשבות ועשית עול לצד שכנגד, על לא עול בכפו, הוא אידיוטי.

  • 88.

    אלי ישי נכנע לתכתיבי השמאל הקיצוני. (ל''ת)

    מלחמות ה' , 31/07/09 03:36

  • 87.

    כל מה שכתבת (בציניות זולה), נכון. זו מדינת יהודים, ואתה רשאי להסתלק. (ל''ת)

    בן דוד, בז לך., 31/07/09 03:19

  • 86.

    yes i loooooooooooove the only truth that has

    moshe, 31/07/09 03:18

    bean written by your hands for this newspaper ,zehavi.

  • 85.

    האמת גם העורך שלו חושב שזה מאמר ציני,ואני חושב שהוא מבטה מה שבליבו. (ל''ת)

    ט - 206, 31/07/09 03:16

  • 84.

    איפה כל ''הרחמנים'' האלה היו בגרוש מגוש קטיף ? וגם מאז ועד היום...

    דוד, ארץ ישראל, 31/07/09 03:08

    גם אני לא מתלהב מגרוש כמה מאות זרים חסרי ישע מכאן. ואם באמת זה מסתכם בכמה מאות באמת אפשר לוותר..אבל אי אפשר לא לצעוק כלפי אותם רחומים וחנונים כמו נתן זהבי ורבים אחרים...למה לבכם הרחום היה כל כך אטום כלפי אחים שלכם שגורשו מביתם...וגם אם הסכמתם לגרוש עצמו ..מדוע שתקתם ואתם ממשיכים לשתוק לנוכח העוול שנעשה לאנשים האלה עד היום ..?

  • 83.

    זהבי ממזר הוא מאמין בכל מילה שכתב,שהעורך יאשרה, היה צריך להישמע ציני. (ל''ת)

    EN914, 31/07/09 03:08

  • 82.

    הבוז לאלי ישי ולביבי שמ-פ-ח-ד-י-ם מתעמולת השמאל הקיצוני (ל''ת)

    הבית היהודי , 31/07/09 02:58

  • 81.

    מאמר שמזכיר את סיפור העיתונאי העירקי שזרק נעל על בוש.

    מזרחן, 31/07/09 02:56

    כשאיו טיעונים, אין ראיה לטווח ארוך, אין רציונאל, כל מה שנשאר זה ''לזרוק נעל''- להיות ציני, לצעוק.

    התקשורת שלנו חסרת אחריות, רובה שיקרית, אמוציונאלית, עלובה. רק שלשום נוכחנו לדעת מי שיקשק ולא דיווח על השקשוקה. העכשוויזם השתלט עליה.

    לפי ההערכות, מצויים כיום בישראל כ-300 אלף שוהים בלתי חוקיים(!), עוד עשור או שנים נעמוד בפני שוקת שבורה, אבל למי אכפת.

  • 80.

    תביא טלפון אני מתקשר עכשיו

    חן, 31/07/09 02:50

    ברצינות לזרוק אותם

  • 79.

    הזבל נתן זהבי, מתי כבר תמות מהסרטן בגרון?? (ל''ת)

    יוני דוד , 31/07/09 02:50

    • יוני דויד-אתה כזה מטומטם שזה מדהים שאתה מצליח לכתוב

      tommf , 31/07/09 07:54

      אתה ימיני מטומטם, שונא ישראל, עוכר יהודים, רדוף שנאה עצמית ואנטישמי לא קטן. גדולים ממך נפלו על שנאה שכזו. 24,000תלמידי רבי עקיבא הושמדו ע"י השם בגלל שנאה. התעורר, איש מסכן שכמותך וצא מהחור השחור בו אתה נמצא.

  • 78.

    המשיח האחרון; היהודים שלי זרוקים כמו כלבים אדוני ! (ל''ת)

    נחמיה , 31/07/09 02:31

    • ואלה מביאים עוד מהגרים מוסלמים אפריקאים כדי לשקם אותם? (ל''ת)

      נחמיה , 31/07/09 02:33

      • אפילו הערבים לא רוצים אותם- אז על חשבון היהודים שלי (ל''ת)

        נחמיה , 31/07/09 02:34

        • פתחו הפקרות- למה? אדוני למה היהודים שלי הפקרות (ל''ת)

          נחמיה , 31/07/09 02:36

          • המצב הזה לא מקובל עליי השם כלל וכלל בבקשה לבטל את (ל''ת)

            נחמיה , 31/07/09 02:38

            • ------------------ההפקרות הזו לאלתר-------------------------- (ל''ת)

              נחמיה , 31/07/09 02:39

            • --------------------ההפקרות הזו לאלתר------------------ (ל''ת)

              נחמיה , 31/07/09 02:42

  • 77.

    זהבי שכחת את החוק???

    חוזוליטו, 31/07/09 02:18

    המנדטורי שמתבסס על החוקה האנגלית שאומרתבערך כך:''אם נולד לתושב זר ילד במדינה ,האב מתנמה להיות לו לאפוטרופוס עד גיל 18 בגלל שהנולד הוא תושב הארץ וזכאי לכל ההטבות הניתנות בה.ההורה רשאי לשהות עד גיל 18 של הילד ואחר יחליט משרד הפנים אם לאפשר לו לגור בכפיפות עם הוריו או לגרשו מהארץ על סמך זה שהוא לא היה תושב הארץ אך הוליד את תושב הארץ (שזה פרדוקס..לא??)
    יש לנולד לתושב חוץ ונהיה תושב הארץ למתן בקשה לאיחוד משפחות שאזי נהפכים הוריו המולדים מאפוטרופסים לאזרחים בעלי תעודת זהות זמנית

  • 76.

    מדויק וחכם

    עופר, 31/07/09 02:09

    אני מוריד את הכובע
    ולכל הפאשיטים - לכו תגרשו את עצמכם
    ותקראו קצת גבלס ודר שרטימר בדרך אולי תלמדו על האבות שלכם שניצלו מגורל אכזר בגלל
    שקיבלו מקלט.
    ולכל סוחרי העבדים בחברות כוחה אדם- שתהנו מכל הכסף שאתם עושים מכל עובד שלא מחדשים לו את האשרה ותקנו תרופות לסרטן לילדים שלכם או לאמא שלכם או לאח החבר כנסת

  • 75.

    סוף סוף דברי טעם. לגרש את כולם. כי הם לא חוקיים.

    ערן, 31/07/09 02:07

    ואתה יודע מה מר זהבי? אני רוצה לחיות במדינה היחידה בעולם של יהודים. גם זה מותר.
    זה שלך לא איכפת, עדין לא עושה אותך צודק.
    אתה מגעיל, גס רוח וממש כבר נמאסת.

    • יא אהבל זהבי טוען בדיוק את מה שהגרמנים עשו לנו לפני מעט יותר מחצי מאה. (ל''ת)

      tommf , 31/07/09 07:56

      • מה אתה מז--ן ת'שכל, הגרמנים רצחו אותנו, ולא גרשו!!! (ל''ת)

        ז--ן שכל, 31/07/09 08:08

  • 74.

    קודם כל יש לגרש את השמאל המטורלל חזרה לאירופה

    שמואל משי , 31/07/09 01:54

    את הילדים (המעטים) שלהם דווקא צריך להשאיר כאן ולעשות להם חינוך יהודי שרשי.

    זה הדבר ההומאני לעשות. על החתום, לקח כספי.

    • השמאל המטורלל צריך לבנות את ניו ג'רוזלם בעולם החדש.

      ג'קסון , 31/07/09 02:01

      ושהימין ישאר בבאר שבע ויעשה כמיטב יכולתו.

  • 73.

    זהבי, האם תירתם למען תושבי יהודה ושומרון באותו להט??? (ל''ת)

    shvarts131 , 31/07/09 01:42

    • כן, מה ששלנו שלנו.אבל זה בכלל נושא אחר. (ל''ת)

      ג'קסון , 31/07/09 02:05

  • 72.

    הסודנים ליד הישראלי המכוער נראים כמו מלאכים בלבן (ל''ת)

    ג'קסון , 31/07/09 01:32

  • 71.

    איפה היית כאשר גרשו ילדים יהודים והחריבו בתיהם?

    shvarts131 , 31/07/09 01:29

    למה אתה, מר זהבי, וכך גם כל השמאל נזכר להילחם נגד עוולות השלטון רק כאשר מדובר בזרים?
    מדוע עוולת הגירוש מגוש קטיף לא זכתה אפילו לחלקיק החמלה הזורמת בעוז כלפי המהגרים וילדיהם? מדוע לא מחית על הביצוע בטרם הכינו להם מקלט ראוי? מה היה כל כך דחוף??? הדבר היחיד הדחוף שהיה אז, לפני ארבע שנים בדיוק, היה לאתרג כראוי את מר אריאל שרון.
    הרי היום מדובר על בסך הכל להחזיר את המבוגרים למולדתם , ואותם ואת הילדים שלהם מחזירים לחיק משפחותיהם. מה כל כך נורא???
    זה שהילדים לא מדברים את שפת הוריהם? ילמדו את זה בשבועיים!
    הלאה ההתחסדות!

    • לא מוסרי היה להביא אותם ולא מוסרי לגרש אותם.

      ג'קסון , 31/07/09 01:55

      מדינת תועבה.

      • היה מאד מוסרי לגרש אותם

        לוחם קרבי, 31/07/09 02:55

        הם היו מיעוט זעום בים של ערבים, שהצריך שמירה של כמה חטיבות.

        לא היתה להישארותם, (בתנאי לוקסוס - וילות, בריכות, גינות, ואיך לא - עובדים זרים בשפע) שום הצדקה.

        טוב שהעיפו אותם וחבל שלא עשו את זה הרבה שנים קודם לכן.

        • אתם באוסלו גרמתם למצב הזה

          gilberet , 31/07/09 08:36

          אתם הבאתם את ערפאת וכנופיות הרצח שלו לעזה, נתתם להם רובים והקמתם להם מדינת טרור ואז באמת נוצר מצב שכוחות גדולים היו צריכים לשמור על גוש קטיף.
          וגם בזה שפיניתם אותם לא הקטנתם את סד"כ הכוחות, בסך הכל העברתם אותם לעוטף עזה ושם הם חוטפים את הקסאמים והפצמרים.
          עכשיו אל תבוא תהפכו את עצמכם למגיני הילדים מגוש קטיף, צבועים.

  • 70.

    המשיח האחרון ;זהבי -אל תאהב אותי ! (ל''ת)

    נחמיה , 31/07/09 01:25

  • 69.

    זהבי. אתה מדויק להפליא. כרגיל. אין מה להוסיף, מלבד,

    גל-יה , 31/07/09 01:18

    שעם תגובות כאלה -
    חורבן הבית הרביעי (!) יבוא גם יבוא.
    מקווה שמדובר במיעוט. 2% לכל היותר.
    יותר מזה זה כבר כאב בטן.
    ברמות האלה של הקילקול.
    המון חידקים רעים, יש פה.

    • זהבי זבל כתמיד, מקדם כל עניין שהוא נגד המדינה היהודית!!!!!!!!! (ל''ת)

      יוני דוד , 31/07/09 02:51

      • מעניין יוני שאתה מקפיד לקרוא את הזבל הזה בהדיקות כל שבוע. (ל''ת)

        tommf , 31/07/09 07:57

  • 68.

    נתן זהבי הנכבד

    KLET , 31/07/09 00:29

    למה שנהיה אנוכיים? לא רחוק מכאן מחכים מיליון אזרחים מאריתריאה שניתן להם להכנס, מפני שהם רעבים. ויש עוד 3 מיליון אתיופים נוצרים שהסבים שלהם היו יהודים שמוכנים להתגייר ולבוא, אז למה לא להביא אותם ולסדר להם דיור וסל קליטה? ויש חצי מיליון קולומביאנים שמחכים לוויזה ישראלית ולמה שלא ניתן להם? אתה צודק בגדול, אין לנו חמלה.

  • 67.

    מר נתן זהבי הייתה צריך לכתוב רק שני משפטים

    mano , 31/07/09 00:20

    כדי להסביר את גודל הזוועה

    גרוש ספרד

    ומשפט המחץ

    אלמנה ויתום לא תענו.
    אם ענה תענה אותו, כי אם צעק יצעק אלי
    שמע אשמע צעקתו, וחרה אפי והרגתי אתכם בחרב.
    והיו נשיכם אלמנות ובניכם יתומים

    כן נתן זה משפט מהתורה משפט מאחת היצירות היפות ביותר בתלודות האנושות
    היצירה שנאנסה על ידי בני בליעאל מניפולטרים שהפכו את דברי התורה למכשיר המטיב עם חייהם על חשבון הצדק

    • המשיח האחרון; השם מנו מדבר שטויות אל תישמע לו (ל''ת)

      נחמיה , 31/07/09 01:27

      • נחמיה מצבך חמור מאוד

        mano , 31/07/09 01:34

        שטוף מוח עם ראש של עכבר
        צא מהמערה חביבי

        • המשיח האחרון ;מנו ידידי המכובד ומצפונו המפותח ערב טוב! (ל''ת)

          נחמיה , 31/07/09 02:13

          • קודם כל בלי קללותידידי -אין זה מכובד להיתלכלך על משיח (ל''ת)

            נחמיה , 31/07/09 02:15

            • כשאין לך מה להציע לו עים כל המדינה שלך והמטוסים והטנקים (ל''ת)

              נחמיה , 31/07/09 02:17

              • וכל ה-אין מקדש וההפקרות הכללית שגדלה לך מול הפנים (ל''ת)

                נחמיה , 31/07/09 02:18

                • כשאתה מביט בה חםר אונים (ל''ת)

                  נחמיה , 31/07/09 02:19

                  • -------------------חסר אונים------------------ (ל''ת)

                    נחמיה , 31/07/09 02:20

                    • מנו ידידי הניכבד מצפון בלי מקדש לא מחזיק מים נקודה (ל''ת)

                      נחמיה , 31/07/09 02:23

                      • ומדינה בלי מקדש על אחת כמה וכמה! (ל''ת)

                        נחמיה , 31/07/09 02:28

        • הוא לא שטוף מוח. הוא חולה נפש באופן ברור. (ל''ת)

          די מבהיל שלא חוסמים אותו פה., 31/07/09 04:45

          • המשיח האחרון;תיתלונן במישטרה או להבדיל אצל מאהדי (ל''ת)

            נחמיה , 31/07/09 09:45

            • שם עליך 7 עים 3 קוצים חתיכת אנטישמי וירטואלי (ל''ת)

              נחמיה , 31/07/09 09:47

              • אנטישמים כן משיח לא ! לך תיתלונן עלי במישטרה 0 (ל''ת)

                נחמיה , 31/07/09 09:49

                • כי אחר כך לא תוכל לעצור אותי -ומה תעשה אז ?כשיבנה מיקדש! (ל''ת)

                  נחמיה , 31/07/09 09:53

                  • ותיראה כמה רחוק היגעתי בחודש של הקלדות -עד אליך-אתה! (ל''ת)

                    נחמיה , 31/07/09 09:55

                    • בוא תעשה מימני שאהיד !זה מה משיח רוצה מימך ! 0 (ל''ת)

                      נחמיה , 31/07/09 09:58

    • מנו, הן לא אלמנות וילדיהם לא יתומים!! תפסיקו להתחסד! (ל''ת)

      shvarts131 , 31/07/09 01:35

  • 66.

    חרטטן בלירה. נפגש בעוד 20 שנה, מה תגיד אז..? (ל''ת)

    סט' /אונ' חיפה, 31/07/09 00:12

  • 65.

    צודק נתן זהבי. הציניות ולשון סגי הנהור מתבקשת שדנים בסוגייה כאובה זו.

    חוטב עצים ושואב מים בדימוס, 30/07/09 23:59

    העובדים הזרים עושים עבודות שאף ישראלי לא מוכן לעשות !!!

    הם נכנסו לנישות תעסוקתיות שהישראלי בוחל ומואס בהן.
    לעבודות שאף אחד אחר לא מוכן לבצע.

    לכל עבודות הכפיים בחקלאות, בסיעוד זקנים, בנקיון וכן הלאה.
    עבודות שחורות קשות, פיזית ונפשית.

    חשיבותם של העובדים הזרים רבה לאין שיעור.

    למעשה הכלכלה תלוייה בהם. כי הם הבסיס של כל העבודות.

    אין היום ולו חקלאי אחד בלבד, שמסוגל ויכול לעבוד כמו פועליו התיאלנדים.
    כל המשקים החקלאים תלויים בעובדים התיאלנדים.

    אין אף בןאו בת שמסוגלים לתמוך ולסעוד את הוריהם הזקנים, כמו שעושים זאת המטפלות והמטפלים הפיליפינים, שמחליפים חיתולים, רוחצים, וסוחבים את הזקנים הסיעודיים לכל מקום.

    אין אף ישראלי שמוכן לשטוף כלים במסעדות, לנקות חדרים בבתי מלון,לנקות בתים,לנקות בתי שימוש ציבוריים, חדרי מדרגות, לפנות אשפה, ושאר העבודות השחורות האלו.

    אבל מה, ברגע שהפועלים מראים סימנים של בני אנוש, יולדים ילדים ורוצים להמשיך לגור בישראל ולהתפרנס בה בכבוד (והעבודות שהם מוכנים לעשות ראויות להרבה כבוד והערכה!), אזי מתייחסים אליהם כאל חתיכת חפץ ולא כאל בני אנוש.
    סוחרים בהם כבעבדים.

    הפועלים הזרים זו העבדות המודרנית.


    חברות כוח האדם סוחרות בהם כאילו הם סחורה ולא בני אדם. ומשרד הפנים מאשר זאת לגודל הבושה והזוועה האנושית.

    אין שום סיבה שבעולם לגרש פועלים קיימים שעובדים ומתפרנסים, שילדיהם נולדו בישראל, גדלים בה, אוהבים אותה ורוצים לחיות בה כאזרחים יצרניים ושומרי חוק. ובמקומם כל שנה להביא ''סחורה'' חדשה שתכניס מאות אלפי שקלים לכיסם של סרסורי חברות כוח האדם.

  • 64.

    הכתבה מראה את גסות הרוח של" הכותב היפה נפש" (ל''ת)

    bisreal , 30/07/09 23:35

  • 63.

    מסכים עם חלק מדבריך היות ואתה מצטייר כקיצוני !

    בן גוריון למה אבל למה הרסת את המדינה !?!?!?, 30/07/09 23:22

    יש לגרשם אבל מצד שני כל עוד הם לא מהווים סכנה על תושבי הארץ ניתן להאריך את שהותם בהתאם ! ! !

    ואם יהיו בעיות מקסימום יפתחו עוד ועדת חקירה שתמנה ועדה שתפתח בחקירה שתחקור את נסיבות המקרה.....


    עלי דרגוזדללי

  • 62.

    זהבי - כל הכבוד.

    מיכל אלעד, 30/07/09 23:21

    גם אני נגד גירוש עובדים זרים ופליטים!

    • זהבי- כל מה שמכוער במדינה שלנו.

      יוני דוד , 31/07/09 02:53

      אני בעד גירוש מוסלמים שהתפלחו לארץ שלא כחוק!

      • יוני. מתי לאחרונה הבטת במראה ? ראית איזה קוף ימיני מביט אליך ? (ל''ת)

        tommf , 31/07/09 07:58

  • 61.

    עוד לא הבנתי אם זה בציניות או ברצינות?

    לא מבינה, 30/07/09 23:06

    אבל מה שלא תהיה כוונת המשורר, אני בעד לבעוט בתוכעס במזופת (כזפת) של הסודאנים והשמאלנים גם יחד. מה שנקרא: שניים במחיר של אחד''.
    טפו-טפו-טפו!

    • זה מראה על גודל הטיפשות שלך. ברור שהטור כתוב בציניות ובלשון סגי נהור

      טפו טפו טפו, 30/07/09 23:47

      איך את בעד לבעוט? אחרי שהם שירתו אותך או לפני?

      • אחרי כמובן ,למה מה אני פריירית אני משתמשת וזורקת וגם גובה דמי תווך (ל''ת)

        עכשיו הבנתי, 30/07/09 23:56

    • אם היית מבינה לא היית כותבת (ל''ת)

      גל-יה , 31/07/09 01:07

    • אם היית מבינה היתה בך מידה מסוימת של אינטיליגנציה ולא היית מתבטאת

      גל-יה , 31/07/09 01:11

      בצורה אספסופית, אפסית ועלובה שכזו.
      אז הבנת את זה?
      לא הבנת...
      שויין.

    • הוא התכוון לומר שיש מספיק שחורים ישראלים ולא צריך ליבא עוד (ל''ת)

      ג'קסון , 31/07/09 02:12

      • ברור ג'קסון. בדיוק זה מה שזהבי כתב...אך אך איפה המדינה עם כאלה חכמים. (ל''ת)

        tommf , 31/07/09 07:59

  • 60.

    מעניין למה החתיכת לכלוך הזה זהבי לא בוכה לאחראים בטח בסודן (ל''ת)

    מלחמת קודש , 30/07/09 22:59

    • לאחראים בטבח** (ל''ת)

      מלחמת קודש , 30/07/09 22:59

  • 59.

    אם העובדים הזרים יתחייבו להצביע לש''ס והחרדים הם יושארו בארץ!!! (ל''ת)

    אם הם יצביעו ל........, 30/07/09 22:52

    • כל מה שהשמאל נלחם למענם כי הוא התייאש מהיהודים שבא להם השכל.

      יוני דוד , 31/07/09 02:55

      הם בטוחים שלעובדים הזרים לא אכפת מעתיד המדינה והם יתנו לציצי לבני ולדב חנין להשמיד את מדינת ישראל!!!!

  • 58.

    "יש אנשים עם לב של אבן... יש אבנים עם לב זהב" (ל''ת)

    עופרר , 30/07/09 22:45

    • יש לשמאלנים לב אבן כשמדובר ביהודים ולב זהב כשמדובר בערבים!!!!!!!!!!!!!

      יוני דוד , 31/07/09 02:56

      יגורשו העובדים הזרים.

      • אתה צודק. (ל''ת)

        tommf , 31/07/09 08:00

  • 57.

    זהבי היקר שכחתי לציין שבנו של ידיד עדיין מחלים מאונס פליט סודני .באידס

    simond , 30/07/09 22:42

    כן שמעת טוב מר זהבי עצבני....
    בן חברי נאנס על ידי פליט סודאני שנכנס לביתם בערב ואנס את הילד בן ה12 ואף העביר לו איידס .....האם גם לזה יש לך תירוץ הומאני מיסטר זהבי רחמי ...או שאני סתם מעצבן אותך ....
    דמוקרטיה נורמאלית והומנית צריכה גם להגן על בניה ועל חייה ולא להישתגע

    • תפוח רקוב אחד לא מראה על כלל התפוחים בסל.

      תפוח רקוב, 30/07/09 23:48

      לא חסר אנסים, רוצחים, פושעים, גנבים, רמאים תוצרת הארץ. למה להיטפל למיקרה אחד?

      • כולם שוהים כאן שלא כחוק! (ל''ת)

        יוני דוד , 31/07/09 02:56

  • 56.

    גרשו אותם כמו שמגרשים ישראלים מארה''ב

    זהבי? זה מגעיל אותי, 30/07/09 22:42

    ההשוואה עם השואה מגעילה. תתבייש לך אדם טיפש ומגעיל.

  • 55.

    יאלה בוא נביא 15 מיליון סודאנים מוסלמים כי זהבי עצבני ................

    simond , 30/07/09 22:37

    מיסטר צהבי היקר ...מקווה שאתה רגוע...
    אולי באמת טעינו ...וכדאי שליבנו הרחום יביא להחלטה נבונה ,ונמליץ על העלאת 15 מיליון סודאנים,ניגרים,...הם מוסלמים טובים והם ימלאו את המיסגדים ...בתפילות יום השישי למען סיבלם של אחיהם הנאנקים מהאויב הציוני ........ומה גם שבנצטרך לבנות מאות בתי כלא כי ...מה לעשות אצלם גניבה ושוד ואונס זה דווקא אחלה בילוי

  • 54.

    לייבר עיתונאים זרים מתאילנד סין ורוסיה, עבודתם טובה יותר והם..

    זולים יותר., 30/07/09 22:35

    אולי אז נראה את העיתונאים השמאלניים ויפי הנפש מצביעים נגד עובדים זרים מכל סוג שהוא.

  • 53.

    HUE PRODUCE GOLDRING ??? (ל''ת)

    ilanis , 30/07/09 22:24

  • 52.

    הצביעות של השמאל

    צביעות צביעות צביעות של נוכלים, 30/07/09 22:24

    פעמים רבות שמעתי וקראתי מאמרים שהשמאל רוצה להחזיר את השטחים בגלל העניין הדמוגרפי: הם רוצים מדינה יהודית עם רוב יהודי, שליטה על ערבים תחליש את היותנו מדינה יהודית. וכמסתננים אלינו כל יום 500 אפריקאים מוסלמים - מהגרי עבודה ב- 4 השנים האחרונות. פתאום אין עניין לדמוגרפיה היהודית לפתע הם לא חרדים מפני אובדן הרוב היהודי. ההיפך הם עושים כל שביכולתם להביאם ארצה ולהשאירם כאן והמדינה היהודית????? את מי זה מעניין?

  • 51.

    בעד ונגד

    בו, 30/07/09 22:19

    מי נגד מי עדיין לא הבנתי

  • 50.

    זוכרים את הזמנים בהם אסור היה להשוות כל דבר לשואה?

    היו זמנים., 30/07/09 22:19

    היו זמנים.

    • זילות שואה - תאשים את כתומים (ל''ת)

      עופרר , 30/07/09 22:43

      • מי השווה את סבתא שלו מהשואה לערביה שחיטטה בבית הרוס בעזה? שמאלן זבל!!!

        הבית היהודי , 31/07/09 03:03

        טומי לפיד זכרונו לקללה.

        • מי השווה את צה"ל לקלגסים נאצים? יפה ירקוני הבהמה השמאלנית!!!!! (ל''ת)

          הבית היהודי , 31/07/09 03:07

  • 49.

    In times from finance crisis,every nation must look for t,pe

    ilanis , 30/07/09 22:12

    There cauntrys have to look for them !!! why ?becouse there are in israel,a lot of new comers,from all over the world,hue need special atention,they are a lot of oriental jewish,from moroco,and north africa,hue never got a right educations,there are settelments,hue will muved maybe,into the stats of israel,i speak only of jewish peuple,whats abaut all arabs,hue are 50% sociall suported,.The jobs those elegall worker makes,are very importend for those of us hue stay for years withaut jobs,and than get social help,wei after years of no jobs .they get junkis or social falls.Peres sad we must look for them,but he was the one, hue suporting the ,gush katif desaster,he dont know anymore what he is saying,and reacting of every left oriented peuple,but those hue realy needs help,he is giving nothing,only shoa peuple got yesterday,a special concers,from tax payers moneys,macabia,hue made only for special peuple,and more and more,i am lucky that Mr.Netanyahu is the leader naw,otherwise,we wuld be the vicdems of kadima crimes,you forgot ulmert,hirshzon,livni and co ??? me not,i saw it hapends 4 years,all this desaster must be fixed,naw.

  • 48.

    תעמולה שמאלנית?

    נהיית אפס מאופס, 30/07/09 22:11

    לאוו דווקא שמאלנית נתן. זו תעמולה ימנית משוקצת נתן. אך יה נתן,איפה הימים בהם היית חד כתער?

  • 47.

    כשמדובר בערבים ובפליטים,השמאל נזכר במוסר היהודי,אבל בחרדים ובמתנחלים.. (ל''ת)

    דקל ב , 30/07/09 21:50

  • 46.

    תכנעו למוסר - הביאו אותם

    פשוט כל מילה - זהב(י), 30/07/09 21:42

    הביאו אותם לארצנו - חולים ונטולי זיקה
    הביאו אותם לארצנו - תנו להם זכויות.
    הביאו אותם לארצנו - שישתקעו פה.
    הביאו אותם לארצנו - שהם והילדים שלהם יחיו פה על קצבות סעד.

    ובנימה רצינית: כמה אתה חושב שיש למדינה לתת? אתה בוכה על חולי הסרטן, ניצולי השואה, נכים ושאר נתמכי סעד (ובצדק!) אז עם כל הכבוד, שים לב שאתה רוצה לגדל ולטפח פה עוד אוכלוסיה שסביר להניח שתהפוך את המדינה שלך למדינת סעד עוד יותר משהיום - צא מהסרט.
    אני מעדיף לתעל את העזרה והמשאבים לטובת נכי צה''ל, ניצולי שואה ואנשים מפה שגדלו פה ועברו את כל מה שעברו בשביל להיות יהודים ולא אנשים שברחו משלטונות מדכאים ובאו לחפש פה מקלט כי יש פה קצת יותר כסף. אנחנו בקושי מטפלים בעצמנו - לא נוכל לטפל בכל בעיות העולם, עם כל הצער...

  • 45.

    מזלו של זהבי שכל הנורמליים עברו לידיעות- ככה נאלצים להשמיע אותו (ל''ת)

    לוצ'י ברטנורא, 30/07/09 21:40

  • 44.

    עוד סרטן בגופה של ישראל יתפתח?מספיק הערבים (ל''ת)

    להעיף אותם אחר כך יהיה מאוחר, 30/07/09 21:36

  • 43.

    לגרש אותם ומהר:לא חסר לנו צרות (ל''ת)

    ביבי - זכור אתה לא מר''צ!!!, 30/07/09 21:36

  • 42.

    לגרש אותם ומהר:לא חסר לנו צרות (ל''ת)

    ביבי - זכור אתה לא מר''צ!!!, 30/07/09 21:35

  • 41.

    אני מסכימה

    אפס שתיים, 30/07/09 21:30

    עם כל הכאב והצער. אין שום סיבה שאנו נרחם על הפושעים הנמצאים בארץ שלא כחוק. אנו משלמים ונשלם על זה ביוקר.

    המחיר הכי גבוה הוא איבוד הזהות היהודית של המדינה. למה זה טוב? לגויים יש את כל העולם שיחיו בו, אין שום סיבה שאצור מעכשיו את המדינה ממנה יגרשו את הנין שלי, כי הרוב פה יהיה לא יהודי.

  • 40.

    לשכן את הזרים ברמת אביב ובקיבוצי השומר הצעיר . (ל''ת)

    אדם רחמן, 30/07/09 21:25

    • צודק במאה אחוז

      ג'קסון , 31/07/09 02:20

      בסופו של דבר העובדים הזרים מסגלים את אופי המקום שבו הם נמצאים

  • 39.

    כל מילה בסלע! צודק 100% ובבקשה לייבא עיתונאים עובדים זרים

    יעשו עבודה יותר טובה ממך!, 30/07/09 21:24

    האיש הזה הכי אגרסיבי, גס רוח, דוחה ואלים ובא להטיף לנו מוסר על הומניות,
    בחייאת ראבאק תעשה סיבוב ורד לנו מהווריד.

  • 38.

    אחרי הסודנים האויבים , נגרש גם את זהבי המסומם

    רגע יש תור, 30/07/09 21:23

    לתת לזהבי לגור עם סודני אחד או שניים

    • לא מסומם (ל''ת)

      סתם שיכור, 30/07/09 23:49

  • 37.

    אוף, כמה שאתה מטומטם... (ל''ת)

    הדיוט, 30/07/09 21:22

  • 36.

    ציפיתי למאמר מנומק ולא לסיסמאות נדושות... (ל''ת)

    די לסיסמאות, 30/07/09 21:22

  • 35.

    Israel is not US or Europe, it's a country of Jewish repatriation

    Russian Jew , 30/07/09 21:21

    As Europe and US are closing the loopholes for economic migrants from Africa they are streaming to Israel.

    They were told it's enough to say "refugee", "children","holocaust" and Jews will throw their hands up

    There are about 400 milion in Africa that are trying to migrate to developed countries. Israel should take them all

  • 34.

    נמאס כבר מהצעקות שלך- כל הזמן בעצבים

    aviufo , 30/07/09 21:13

    כאילו שלחו אותך לקדם את התקפי הלב ולחץ הדם
    אני מבין שאתה מצליח להתבטא רק ככה ,אבל תנסה גם להיות מרגיע ולא רק מלחיץ

  • 33.

    ואם אשר גרשו גם את זהבי איתם. אני בטוח שבסודן הוא לא יתגעגע לעם הנאצי (ל''ת)

    הוא פשוט יראה אותם מקרוב!, 30/07/09 21:13

  • 32.

    אותו זהבי שהשתלח ביהודים הכתומים שענדו טלאי כשגירשו אותם מגוש קטיף! (ל''ת)

    מה שאסור ליהודים מותר לשמאלנים, 30/07/09 21:10

  • 31.

    כל הדברים הנ''ל עדין לא שיכנעו אותי לוותר על העבודה שלי למענם...

    סתם אזרח, 30/07/09 21:06

    אז נכון שהם בני אדם כמונו בדיוק. מגיעים מחברה שסועה. אין להם גזזת ולא נעליים. לא מפריע לי שהם מוסלמים/עובדי אלילים ומה שלא יהיה. הם יכולים להיות מבחנתי האנשים הכי טובים בעולם. האם זה אומר שצריך לתת להם אזרחות? לא. צר לי, אבל אין קשר בין איך שהם כבני אדם לאיזרוח שלהם.

    כהערת שוליים אפשר להוסיף שאחוז מאוד ניכר מהם דווקא כן מגיעים עם מחלות, מתפרעים, שותים אלכוהול בחוצות העיר וכו'...

    • אתה סועד קשישים, פועל חקלאי,בבנין אולי? (ל''ת)

      בושמני, 31/07/09 00:02

  • 30.

    it's time to understand that all the religions are racist

    enough with brainwash, 30/07/09 21:04

    and cause most of the problems in the world. god has created everyone equal NObody is more special or CHOSEN, we should love each person because of him and not because of his place of birth, religion, color etc.

  • 29.

    מאז שנות העשרים ברוסיה ושנות השלושים בגרמניה, השמאל נלחם נגד היהודים

    Yossi V , 30/07/09 20:56

    לדוגמה:
    מפלגת העובדים הגרמנית הנאציונל סוציאליסטית.

    • איזה טעון מנצח (ל''ת)

      בושמני, 31/07/09 00:02

  • 28.

    השמאל נלחם ביהודים בכל דרך: אם לא באש ובחרב, אז בהצפת ישראל במהגרים

    Yossi V , 30/07/09 20:50

    מוסלמים...

  • 27.

    השמאל היזנה את המילה "מוסר"...הגרוש אינו נושא "מוסרי". יש לשמור על

    Yossi V , 30/07/09 20:44

    הדמות היהודית של ישראל בכל מחיר, ומהגרים מוסלמים לא תורמים לכך.

    • אתה ובני מינך בוודאי לא תורמים לכך. (ל''ת)

      מיצי, נוה-יללות, 30/07/09 21:52

    • זה לא השמאל ,זה אלוהים מעניש אותנו על כל התועבות

      ג'קסון , 31/07/09 02:24

      שהיו פה הרבה לפני שהעובדים הזרים הגיעו.

  • 26.

    הלואי שה"מוסריות" הזו של זהבי וחבר מרעיו היתה חלה על היהודים.... (ל''ת)

    גליגל , 30/07/09 20:41

  • 25.

    אם יש לך גור נמר בבית תגדל?? למרות שהוא חמוד (ל''ת)

    זהבי טוב בלשתות בירות..., 30/07/09 20:36

  • 24.

    אוף איזה באסה

    אמנון העירקי, 30/07/09 20:31

    המגיבים פה הם חלאות אדם, ולמעשה מצדיקים כל מילה בטורו של זהבי
    איזה באסה שהם חלק מהעם שלי, חבל שאי אפשר לאתר אותם להעיף אותם למדינה מוסלמית ולתת את הבית שלהם לפליטים

    • התועמלנים הערביים משחיזים סכינים מילוליים. ''אמנון''... אולי חסן?? (ל''ת)

      מכיר ומזהה, 30/07/09 20:47

    • אוף איזה באסה שאמא שלך... (ל''ת)

      ג'וקר פייס , 30/07/09 21:31

  • 23.

    איפה כולם היו כשגירשו 10000 אזרחים יהודים טובי לב מגוש קטיף?!?!? (ל''ת)

    Jerusalem , 30/07/09 20:27

  • 22.

    מה פתאום!! הביאו לכאן את כל עלובי החיים!! יש לנו טריטוריה ומים בשפע...

    גליגל , 30/07/09 20:27

    תמצאו כאן מפלט.. יש לנו מים בשפע!! אדמה בשפע!!! כלכלה פורחת!!! אין לנן בעיות ביחטון!! המלטו על נפשיכם מסכני העולם ומלאו את הארץ אנחנו כל כך פנויים מבעיות פנימיות שיש לנו משאבים לטפל בכם.....

  • 21.

    נתן, אתה הפה שלי. לעולם אל תשתוק. (ל''ת)

    קול של שפיות בתקופה האפלה והגזענית הזו, 30/07/09 20:27

    • שימו לב: השמאלנים מודים שהם במיעוט מזהיר!!! היהודים התפקחו!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הבית היהודי , 31/07/09 03:02

  • 20.

    מה לעובדי האלילים האלה ולמדינת היהודים!!! תעיפו אותם מכאן מהר!! (ל''ת)

    Jerusalem , 30/07/09 20:27

  • 19.

    ובשאר מדינות העולם מגרשים את הזרים בגלל היותם לא יהודים ?? (ל''ת)

    אזרח העולם הנאור, 30/07/09 20:22

  • 18.

    האשכנזים נותנים לעצמם תפיחה על השכם עלק מוסרים רוצחי ילדים (ל''ת)

    צופה ונהנה, 30/07/09 20:21

  • 17.

    אתה טמבל הרי כמעת כל מה שרשמתה בציניות נכון כמה זמן לא הלכתה בתחנה היש

    יחמור גרם, 30/07/09 20:18

    הישנה בלילה כמה זמן לא ביקרתה בדרום תלאביב כמה זמן לא חיפשתה עבודה כמה זמן לא חפשתה דירה חדר בדרום תא חדר ב2800 שח ישיכור סתום מה אתה מנסה לשחק אותה חסיד אומות העולם אנשים פה בקושי שורדים אין להם מאה שקל בכיס ביום שישי לעשות שבת לא משלמים להם כדי לזין תמוח ילה תעיפו אותו כבר נמאס עלנו החמאר הזה

  • 16.

    נתן זהבי אתה לא ימני ולא שמאלני אתה בהמה !

    agent47 , 30/07/09 20:14

    אותך צריך לגרש מהמדינה ולא את ילדי הזרים !
    נמאס לי כבר מהקיצונים , משמולנים הקיצוניים שהולכים בדרך עיוורת לחלוטין אחרי השלום . והימינים הקיצוניים חסרי חיים שמקימים מאחזים בכל חור שהם ימצאו , וגורמים לצבא ולמשטרה שלנו עבודה נוספת ומיוטרת. ולך נתן זהבי אתה פשוט אדם רע לדבר ככה על בני אדם כאילו הם חיילים נאצים זה דבר מזעזע ודוחה.

    • אני לפחות מזדהה בשמי

      גד סובול, 30/07/09 21:49

      רובכם מגיבים בעילום שם, גיבוב סיסמאות ומילות שנאה וטפשות
      ואין לכם אומץ לחתום בשמכם.
      נתן זהבי אתה מדבר בשם רבים וטובים.
      גד סובול

      • שמי גבי , אם זה רלוונטי לדיון אז התשובה היא לא !

        agent47 , 31/07/09 09:43

        מה הקשר ?

  • 15.

    לא באנו כדי להקים מדינה של כל פליטי העולם (ל''ת)

    זו מדינה יהודית, 30/07/09 20:13

  • 14.

    חחחח... פרובוקציה פתטית, זה אמור לעשות אותך ליותר מוסרי, אבל למעשה

    ציוני , 30/07/09 20:04

    המאמר הזה סתם מגחיך אותך זהבי.

    אין לך מושג מהעולם שלך, הניסיון שלך להגחיך את כל המצב הוא פתטי, והבירבורים שלך פה על מה "היהודים" המדומינים שחיים רק במוח שלך חושבים, לא שונים מדעותיהם של הנאו נאצים על מה שהיהודים חושבים.

    אין לזה קשר לגזע, אין לזה קשר לדת, אפילו לדמוגרפיה אין לזה קשר.
    מדובר במהגרי עבודה, שבאים לפה בצורה לא חוקית, חיים בעוני, פעמים רבות ברחובות.
    ומה לעשות, למדינה אין שמץ של שמץ של סיבה לקלוט אותם, ולתת להם להשאר זה לקלוט אותם - עובדה, תראה את הזעקה שיוצאת עכשיו כשרוצים להחזירם למדינותיהם שמהם הם הגיעו לפה בצורה לא חוקית
    תחשוב מה יהיה בעוד 10 שנים, כש"הילדים שנולדו בישראל היום" יהפכו ל"מבוגרים שחיים כל חייהם בישראל" מחר.
    ומה לעשות, אין למדינה שיש בה 20 אחוזי עוני שמץ של שמץ של סיבה לקלוט עשרות אלפי מהגרים לא חוקים ענים חסרי כל קשר למקום.

  • 13.

    המוסר העולמי לא תומך בהשארת עובדים לא חוקיים

    עם ככל העמים, 30/07/09 20:02

    והיות ואתה זהבי לא יהודי בשום פרקטיקה ובעד מדינת כל אזרחיה, אתה גם אמור לתמוך באימוץ נורמות הנהוגות בכל העולם: הנורמות הנהוגות בעולם כוללת סילוק עובדים זרים וילדיהם. זאת הסיבה שאף אחד בעולם לא צועק שמעיפים מכאן עובדים זרים. למעשה, ישראל היא המדינה הקלה ביותר בעולם להגירה. הגיע הזמן להפסיק עם זה. וכן, מדינת ישראל צריכה להיות מדינה יהודית.

    ותפסיק להיות עצבני, זה לא בריא.

  • 12.

    לכל יפה הנפש=הם באו להתפרנס=בקושי יש מקום לעצמנו בארץ הקטנה הזאת=דיייי (ל''ת)

    נ.כהן כל מי שמדבר בעדם הוא נגד המתנחלים=בושה וחרפה, 30/07/09 19:58

  • 11.

    תעזבו את זהבי בשקט, איש זקן שבינתו נסתתרה !!!!!!!!!!!!!!!!!

    adinap10 , 30/07/09 19:58

    קצת רחמים.

  • 10.

    כל הכבוד זהבי- (ל''ת)

    דניאל צ'צ'יק, 30/07/09 19:55

    • את כל הרע שבעולם -לך זהבי הנבלה! (ל''ת)

      הבית היהודי , 31/07/09 03:00

  • 9.

    מוותר על גירוש ילדי הזרים תמורת גירוש של נתן זהבי,לסומליה (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 30/07/09 19:52

    • חחחחח.. מסכים, אם כי גם סודן תתאים. (ל''ת)

      ציוני , 30/07/09 20:05

  • 8.

    Go Natan!!! (ל''ת)

    Shula, 30/07/09 19:47

  • 7.

    נשבר ה*** כבר מהתעמולה שלכם הם העובדים הזרים

    גרשו את נתן זהבי וזהו, 30/07/09 19:46

    גרשו את נתן זהבי וזהו

  • 6.

    איפה הייתה כשגרשו את ילדי גוש קטיף לקראוילות

    gilberet , 30/07/09 19:44

    ילדים הדרדרו עם טראומות לכל החיים.
    אבל שם כל ההומניות המזויפת שלך לא הייתה קיימת.

    • אתה מתכוונת למבצע הצלת ילדי גוש קטיף, והחזרתם לישראל מאמצע רצועת עזה?

      עמנואל , 30/07/09 19:57

      אתה מתאר לעצמך מה היה קורה אם הם היו נשארים שם כשהחמאס עלה לשלטון? (וככה או ככה זה היה קורה)

      אין הרבה הישגים להתנתקות. אבל מההישג הזה אי אפשר להתעלם.

      • כל האשכנזים חרה (ל''ת)

        ערן שמיע - גבעתיים, 30/07/09 20:20

        • כנראה שבלעת יותר מדי לאביך כשהיית קטן (ל''ת)

          Delbert Grady , 30/07/09 20:47

        • למה לא תתבע את אימך שהולידה תפלצת מהסוג שלך? (ל''ת)

          ימנים זה מגעיל, 30/07/09 21:26

        • כשתלמד לכתוב, בלי טעויות, תבוא אלי לשיחה

          אורן האשכנזי, 31/07/09 04:27

          חתיכת קוף

      • דמגוג

        נתן, 30/07/09 21:26

        אז בוא גם נציל את כל מדינת ישראל ונזוז לאוגנדה - מסכים?

      • אם לא הייתם מביאים את ערפאת ונותנים להם רובים החמאס לא היה עולה

        gilberet , 30/07/09 23:44

        אתם הכנסתם את ילדי עזה לצרה ואתם מספרים לנו ש"הצלתם" אותם?
        לא מעוקצך ולא מדובשך

  • 5.

    ילדי גוש קטיף עם טלאי צהוב-זה נחשב טירוף

    יחזקאל,הרצליה , 30/07/09 19:42

    לגרש מוסלמים זרים-זה שואה , בעיני זהבי.
    ילדי גוש קטיף עם טלאי צהוב-זה נחשב טירוף ימני !
    הצביעות השמאלנית

  • 4.

    זהבי תצטרף כבר לטומי לפיד (ל''ת)

    מלאך המוות, 30/07/09 19:39

    • תגובה לא במקום בכלל (ל''ת)

      agent47 , 30/07/09 20:15

  • 3.

    זהבי, הם גרשו גם אותי למרות שאני יהודי. מה יהיה ? (ל''ת)

    דודי בגולה, 30/07/09 19:36

  • 2.

    מאמר של בהמה שמאלנית - ששמה איפור של יפה נפש (ל''ת)

    את מחיר היופי ישלמו יהודים קשי יום, 30/07/09 19:33

  • 1.

    זהבי רוצה להציף אותנו בסודנים מוסלמים כי יהודים כבר לא מצביעים לשמאל (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 30/07/09 19:33

    • זה לא רק שהשמאל מקושש מצביעים לא יהודים

      gilberet , 30/07/09 19:46

      זה נכון שהשמאל הבין שמהיהודים כבר אין לו סיכוי לקחת את הבחירות והוא מקושש לו גויים שיבחרו בו. אבל יש כאן עניין יותר עמוק, השמאל הולך ומתרחק מהיהדות וארץ ישראל והוא הולך ומתחבר עם הגויים.

      • השמא הקיצוני*, יש חלקים בשמאל שעוד שפוים.

        ציוני , 30/07/09 20:10

        אבל השמאל הקיצוני התחרפן לגמרי, מספיק לראות מאמרים של כותבים בהארץ, אפשר לחשוב קוראים איזה יומון אנטישמי נאו נאצי.
        אנשים שכותבים שאין שום סיבה שהעם היהודי ימשיך להתקיים ועדיף שהוא יתבולל וימחק..

        אבל תחלס, הם פונים לקיצוניות הזו בגלל פאניקה.. לפי סקר שיצא לאחרונה פחות מ18 אחוז מהעם מגדירים עצמם כשמאל..
        מתוכם 12 אחוז מגדירים עצמם כשמאל-מרכז.. ורק 6 אחוז כשמאל..
        וזה שאנשים רבים אומרים על עצמם שהם אנשי שמאל למרות שהם בעלי אידאולוגיה ימנית..

        כך שלמעשה, השמאל הוא פחות מ8 אחוז מהעם..

        כמובן שאי אפשר לראות זו בתקשורת..
        וגם בפוליטיקה לא כי אנשים מצביעים לפי אישיות ולא לפי אידאולוגיה.. ולכן קדימה ואפילו העבודה מצליחות לגנוב קולות רבים של ימנים.. למעשה רוב רובם של מצביעי קדימה הם אנשי ימין.

        כך שבקיצור, השמאל הולך לקיצוניות המטורפת הזו מתוך פאניקה, השמאל הוא כמו זן נכחד.. הולך ונעלם...
        ועל כך אפשר לברך ברוך שפטרנו מעונשו של זה, מטורפים ואנשים שחיים באשליות - לא בבית ספרנו.

        • ימני טוב זה ימני בכלא, ימני מתועב (ל''ת)

          להקיא כבר מהימנים הארורים, 30/07/09 21:27

        • לא השמאל הביא את העובדים הזרים אלא הפרסים. (ל''ת)

          ג'קסון , 31/07/09 01:40

    • בשביל להיות יהודי, אתה צריך קודם להיות בן אדם.

      לשאבי המבחיל, 30/07/09 21:52

      אצל הגרמנים אתה היית מגוייס לוואפן סס (שם לא היית משתמט כמו בישראל).
      לשם לקחו את כל הפסיכופטים ודפוקי השכל והנשמה שבאוכלוסיה.