• 81.

    סרן בגרוש ביבי שוב ברח היום ללונדון להתגונן בפני רא'ל בוגיפייגלין (ל''ת)

    בוחבוט .ע, 24/08/09 17:21

  • 80.

    טוב יעלון חלש אחד, מביבי רשע וברחן (ל''ת)

    חבר מרכז ליכוד, 21/08/09 11:52

  • 79.

    ביבי ברח (מחברון,ובמלחמת לבנון 2 ) בוגי ברח==תכונה ליכודניקית אופינית (ל''ת)

    שאול מופזניק, 21/08/09 11:19

  • 78.

    אם תמדדו את בוגי ,תראו שהוא בלון יותר נפוח מביבי נתניהו (ל''ת)

    בומבה מנפח בלונים, 21/08/09 11:06

  • 77.

    אם בוגי יעלון לא טוב לפוליטיקה אז בשביל מה קרו לו לעסוק בזה (ל''ת)

    פקק תנועה , 20/08/09 09:23

  • 76.

    ביבי מוכר את המדינה לעשירים !!! אוליגארכים שייחים וכו, (ל''ת)

    אזרח, 20/08/09 07:53

  • 75.

    כל הכבוד לבוגי-החרפה שייכת לנתניהו וחבורתו ששכחו מה זה להיות יהודים!!! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה-בוגי ברח מהצביעות של לשכת ביבי!!!, 20/08/09 06:20

    • צודקת נאווה..ביבי ברח מחברון..וברח מהארץ במלחמת לבנון 2 ללונדון (ל''ת)

      שמאלן מצוי, 21/08/09 11:22

    • גב. קורן...מתי תאכלי את התבן שבישלת כאשר שיבחת את ביבי נתניהו (ל''ת)

      א.פובליציסט, 21/08/09 11:25

  • 74.

    מה אכפת לי שכועסים עליו. הוא צודק!!!!! (ל''ת)

    אריק, 19/08/09 22:50

  • 73.

    זה התקפל וההוא ברח. זה הביך וזה הפגין כוח. אפשר עיתנות במקום רכילות? (ל''ת)

    אוהב עיתונות טובה, 02/08/09 10:21

  • 72.

    מי אמר שיעלון טירון פוליטי?

    משהן , 02/08/09 09:49

    הנה הוא כבר יודע שבשביל לקבל כתבה אוהדת בתקשורת, מספיק לו להגיד כמה מילים נגד נתניהו, והופ הוא בכותרות.
    אין חולק שבוגי יעלון הוא אדם ערכי וראוי ליטול חלק בהנהגת המדינה, אבן גם הוא צריך להבין שחצי שנה בפוליטיקה לא הופכת אותו לפוליטקאי דגול, כן, הוא חסר נסיון פוליטי וזה מה שהוביל אותו לפינה הפעם.
    מר יעלון, תדמין לעצמך לו נתניהו היה מסכים לדרישותיך, איזה עילהום היו עושים עליו בתקשורת, כן, גם ירושלמי עצמו, מי שאומר לו אל תיכנע ותילחץ זה לא יעוציו אלא הכתבים בתקשורת, שאחר כך באים בתלונות על נתניהו הכוחני.
    לא נורא יקח זמן וגם אתה תכיר את התקשורת, וכיון שאני מאמין שאתה יותר בעד נתניהו ממה שירושלמי מציג את זה, לא ירחק היום וגם אתה תחטוף מהתקשורת, תתכונן.

    • יעלון לא טירון פוליטי,הוא סתם גולם מגודל,שניפלט מהקיבוץ והצבא (ל''ת)

      וועד ארגון הרפתנים, 21/08/09 17:13

  • 71.

    כישלון של לישכה,ומי האשם--ביבי,הולכת להיות קדנציה יותר גרועה מ-96 (ל''ת)

    שמעון, 02/08/09 09:02

  • 70.

    בוגי ברח...אהוד זנח...ביבי לקח....שטייניץ דעך....דרעי סרח...והעם נשכח (ל''ת)

    aros55 , 02/08/09 08:24

  • 69.

    למי שמתגורר במגדלי אקירוב אין יושרה וערכים

    התרנגול , 02/08/09 06:23

    ויותר קל לו ממרומי מושבו למכור את המדינה למי שאולי יעסיק אותו לאחר שיגורש בבושת פנים מהכנסת.

  • 68.

    כולם שלעיל אפסים מוחלטים - וגם יש להטיל ספק ביושרם הפוליטי והאישי (ל''ת)

    חן אדון , 02/08/09 02:38

  • 67.

    יעלון הולך להצביע כמו טטלה לפי החליל הקפיטליסטי של נתניהו (ל''ת)

    יואב, 02/08/09 01:20

  • 66.

    הכתבה הזאת דומה בסגנון לשיחות ואירועים מחדר המיתות

    Avin Ecuador, 02/08/09 00:48

    משהו כמו רכילות.
    כל כך פשטני וחסר עניין.

    • ל 00.48 אכן מחדר המתים,בוגי יובל לגרדום.זה סופו של החולק על ביבי המלך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 02/08/09 08:10

  • 65.

    ממש אבל ממש לא מעניין! (ל''ת)

    זאב, 01/08/09 23:55

  • 64.

    עם חברים ושותפים כבוגי,ביבי לא זקוק לאויבים.האיש בלון נפוח. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 01/08/09 23:41

  • 63.

    מי אמר שצריך אופוזיציה לוחמת כשהימין בשלטון ? צריך רק כתבלבים ! (ל''ת)

    דקל ב , 01/08/09 23:21

  • 62.

    דניאל בן סימון לא מתאים לכנסת ולפוליטיקה

    זכי התימני, 01/08/09 23:03

    איש חדל אישים. חסר חוט שדרה פוליטי. חסר הבנה בפוליטיקה. לא מתאים להיות יושב ראש סיעה, לא מתאים להיות חבר כנסת ואני גם לא בטוח שהוא מתאים להיות עיתונאים. סתם קשקשן וברברן שהפך פתאום למליץ היושר העיקרי של ביבי.

  • 61.

    ואוו, ככה הם קוראים לו? שיקרה להם פיפי!

    ולמה זה כותרת בעיתון? עיתונאים - כנסו., 01/08/09 22:50

    ואם הם יגידו לו שהוא קקי שיגיד אותם!

    עיתונאים חסרי חוט שדרה שמלקקים לכל ''סגן עוזר ליועץ של פקיד במשרד שליד קרית ראש הממשלה''.
    פוחדים שאם הם לא יוציאו את הדברים ברוח שהלישכה בקשה מהם - לא יהיו להם ידיעות אח''כ.

    אז יש לי חדשות לעיתונאים: אתם עיתונאים! לא סוחרי ידיעות בתמורה לכתיבת דעות מגמתית.
    תתחילו להכניס קצת אובייקטיביות ועניין למה שאתם כותבים או שאני עובר למקור ראשון, הידיעות שם הרבה יותר אובייקטיביים מזה, אחרי הנטייה הימנית הטבעית של כותביהם.

    • העיתונאים כבר מזמן יוצרים את החדשות במקום לדווח עליהן (ל''ת)

      התרנגול , 02/08/09 06:24

  • 60.

    בוגי ראש הממשלה הבא.

    רפאל.ט, 01/08/09 22:33

    ליכודניק גאה.

    • זה בהחלט אפשרי ומתקבל על הדעת בוגי ראש הממשלה אך לא במסגרת הליכוד

      הלוואי שבוגי יהיה ראש ממשלה, 02/08/09 19:56

      ליכודניק שמתבייש מהליכוד של היום.

  • 59.

    בלי עין הרע. הפילוג בליכוד הולך וקרב. ביבי יוכל אותה בגדול

    בשקט בשקט., 01/08/09 22:08

    ישתבח שמו. מה רבו מעשך הקב''ה

    • איזה קטעים איתך.

      12467, 01/08/09 23:18

      אכן זה כבר התחיל מזמן...
      הכל מתוכנן חביבי תמשיך לישון..

  • 58.

    בוגי, אל תיבהל מעדת יועצים שמה שמעניין אותם זה שרידותם (ל''ת)

    שמשון, 01/08/09 22:07

  • 57.

    בודי הוא הפוליטקאי ההגון ביותר שיש (ל''ת)

    עמיחי, 01/08/09 22:00

  • 56.

    לא צריך הפרטה צריך - ארגון קבוצות רכישה של זוגות צעירים (ל''ת)

    הפרטה היא גניבת נכסי מדינה, 01/08/09 21:46

  • 55.

    מדוע המדינה לא מארגנת קבוצות רכישה של זוגות צעירים + קרקע בחינם (ל''ת)

    מסירת קרקע לבעלי הון - שיעבוד הציבור לעבדות!!, 01/08/09 21:44

    • רעיון יפה ! - אני בעד ! (ל''ת)

      shoshlevy , 02/08/09 00:21

    • מפני שהחוק הזה מיועד ל16 המשפחות העשירות

      התרנגול , 02/08/09 06:27

      שתורמות לליכוד ולביבי את הכסף לבחירות.
      כך גם מכרו את ים המלח ובתי הזיקוק למש' עופר וכך מוכרים את מדינתנו לטייקונים חסרי הלב והנשמה

    • הדירות יקרות - בגלל ההקפאה - כולם מחפשים מה שיש אצל הספקולנטים (ל''ת)

      hgec, 02/11/10 15:02

  • 54.

    מעניין מה עומד מאחורי החוק... מה הקומבינה של ביבי

    ohad_sh , 01/08/09 21:36

    כמובן שביבי נשאר ביבי והוא יפריט את המדינה לדעת. מעניין כמה כסף הוא יקבל מאנשי הון בתמורה.
    למי שהצביע ליכוד עלי להגיד דבר אחד - מגיע לכם!

  • 53.

    למכור קרקעות מדינה לערבים - והרס מדינת ישראל (ל''ת)

    נתניהו חולה בראש, 01/08/09 21:15

  • 52.

    לא להתרגש, תוך שנה-שנה וחצי ממשלת הבדיחה הזאת קורסת (ל''ת)

    יניב, 01/08/09 20:42

  • 51.

    לאן נעלם השבת עיתונאי החצר של ליבני,בן כספית? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 01/08/09 20:17

    • Who cares?! -למי איכפת ! בטח שלחה אותו לנופש על חשבוננו! (ל''ת)

      shoshlevy , 01/08/09 20:59

      • שוש ושאבי צמד ליכודניקים כסילים (ל''ת)

        ציון, 01/08/09 21:16

        • תודה על הקומפלימנט ! - מי זה שאבי ?! (ל''ת)

          shoshlevy , 01/08/09 23:26

  • 50.

    יעלון - רצית פוליטיקה קיבלת פוליטיקה - אין הנחות (ל''ת)

    והיית צריך את הפוליטיקה כמו כוסות רוח למת, 01/08/09 20:04

  • 49.

    ביבי סכינאי...

    קובי, 01/08/09 19:53

    זוכרים את מי הלל ביבי ערב הבחירות.עכשיו משאינו צריך הוא מכפיש זהו ביבי סכינאי ידוע,אין לו נאמנות לבני בריתו הוא סובל משכחה מוקדם מידי .אנחנו כבר נזכיר לו מה פרצופו במדויק

  • 48.

    כשנוח לשמאל המגיב אז כול מילה בכתבה היא אמת,אבל למעשה ירושלמי ממציא...

    דקל ב , 01/08/09 19:08

    רק כדי לסכסך בין השרים לנתניהו.
    אפשר לקרוא זאת על מידת האוביקטיביות
    בהמשך הכתבה בריאיון שבין ירושלמי ובן סימון...

    • החזירו את ירושלמי לכתוב במקומונים שם מקומו.לא להאמין לרמת השאלות שהציג (ל''ת)

      אליקו-4MORE YEARS , 01/08/09 21:05

  • 47.

    כל הטוראים במיל' מלשכת נתניהו יכולים ללכת לחפש

    מושון מחולון, 01/08/09 18:07

    אני ממש ממש לא חסיד של יעלון, אבל כדאי שיתייחסו לרמטכל במיל' בקצת יותר כבוד.
    בנוסף, שיזכרו שבוגי הוא מבכירי הכוכבים שהליכוד הביא בבחירות האחרונות, בלי בוגי והכוכבים, הליכוד היה היום בגודל של ישראל ביתנו.

    • טעות בידך - הסקרים מראים שהליכוד דווקא הפסיד מנדטים בגלל -"הכוכבים"

      shoshlevy , 01/08/09 18:25

      ולא הרוויח דבר.

      אני לא מתייחסת, כמובן לבוגי יעלון, ויש אצלי תמיד פינה חמה לאלה שנתנו את מירב ומיטב שנותיהם למדינה בשירות-הביטחון שלהם, אבל ה -so called "כוכבים" שביבי הביא לליכוד, כמו -מירי רגב וציפי חוטובלי, ממש אבל-ממש לא הוסיפו ולו מנדט עלוב אחד! יתרה מכך- הצפי שלנו היה של -35 מנדטים כשבפועל קיבלנו רק -27.
      כך שבשורה התחתונה - הליכוד הפסיד מהתוספת המלאכותית הזו של "הכוכבים" ולא הרוויח דבר! והיום -המציאות מוכיחה שגם ביבי לא הרוויח מכך דבר (שהרי הוא היה זה שהכניס את שתי "הכוכבות" שברקן הועם, לרשימת הכנסת, ובלעדיו -הן לא הנו נכנסות, וזאת כמובן -על חשבונן/ם של מוכשרים/ות משכילים/ות ולויאלים/ות יותר לליכוד ולמצעו ובינם -אני, (עם כל הצניעות המתחייבת), שכן -אלה שתיהן פועלות נגדו נון-סטופ!
      ועל כך ייאמר-צחוק הגורל!

      בברכה,

      שוש לוי(הלוי)

      • נו באמת ,להזכיר בנשימה אחת את רגב המתנתקת את חוטובלי - עם בוגי.

        שששבשש , 01/08/09 18:32

        באמת.

        • רק בהקשר עם המונח -"כוכבים". עלפי כל קנה-מידה בוגי עולה עליהן ! (ל''ת)

          shoshlevy , 01/08/09 18:51

        • האמת היא שבוגי באמת די הזוי אבל בגלל זה מתאים לו הליכוד (ל''ת)

          דרור, 01/08/09 19:59

      • שוש, מה קורה בנופי...? בנוגע לחוטובלי.שירבו כמותה בליכוד. (ל''ת)

        אליקו-4MORE YEARS , 01/08/09 21:08

        • אליקו - אין לי בעיה עם האוריינטציה המדינית שלה! הבעיה שלי איתה

          shoshlevy , 01/08/09 21:28

          נעוצה בעובדה שהיא לא ממש התמודדה - היא הוכנסה לרשימה ע"י ביבי כמו -מירי רגב, וזה פשוט לא הוגן - להצטרף למפלגה רק משום שהיה צפי להרבה מנדטים ולתפוס טרמפ על עגלת-המנדטים של הליכוד, כשיש פעילים ופעילות שחברים ופעילים כבר שנים רבות בליכוד, ונשארו נאמנים לדרכו גם כאשר היה באופוזיציה ושילמו מחירים כלכליים על הזדהות פוליטית זו, ולהם לא ניתן סיכוי שווה להיבחר היות שביבי בעצם קבע מי יהיה ברשימה ומי לא -וכל הפריימריס היו בסה"כ -מצג-שווא ותפאורה, כי כאשת הייטק אני יכולה לומר לך שאפשר לשנות את התוצאות בפריימריס ממוחשבים וזה מה שהיה. בסה"כ 41% מהמתפקדים הצליחו בכלל להצביע, היו אי-סדרים רציניים, ולא יעלה על הדעת שפעילים/ות וותיקים/ות מוכשרים/ות ומשכילים/ות לא ייבחרו ובמקומם ייבחרו
          -so called "כוכבים" שזהרו לרגע קט, ומיד הועם זוהרם! בעובדה - הליכוד הפסיד מנדטים בגלל הצטרפות ה"כוכבים" ולא הרוויח כפי שהבטיח ביבי! הצפי היה ל-35 מנדטים ולמעשה -קיבלנו רק -27 מנדטים.
          כעת תוכל להבין על מה הטרוניות.

          שוש לוי

      • הליכוד רקוב ..אויב העם ..אויב הפועלים .. נשים וילדים (ל''ת)

        לשושק'ה, 01/08/09 21:19

      • לשוש לוי 18:25

        רונן גולדשטיין, 01/08/09 21:33

        אני מזדהה בדרך כלל עם כל מה שאת כותבת ומייצגת,גם אני ליכודניק,ואפילו מהגף הניצי של הליכוד. מה ''שמפריע'' לי בכתיבתך,את לפעמים מאמצת את סגנון הדיבור של השמאלנים הפלצנים,כמו בתגובתך הנוכחית ''סו קולד''.
        בתגובות אחרות שלך,דאגת ''למצוא חן בעיני השמאל'',ע''י הצתרפותך לתקיפתה של שרה נתניהו,או שדאגת להבליט שאת ''קוראת וכותבת אנגלית''. אני הייתי מציע לך לא ללמוד ולא לאמץ את שיטת הדיבור הפלצנית של השמאל המתנשא והבולשביקי. זה לא מתאים לך,לאור העמדות שאת מייצגת ומביעה פה באתר.
        המשיכי לכתוב ולהביס את השמאלנים הליצנים-הצבועים-הבולשביקים,אבל המשיכי להיות עמך,כפי שיאה לנו המחנה הלאומי.
        תני להם להתבוסס עם משקפיהם העגולות במדמנת הרפש שהם יוצרים לעצמם.

        • מר גולדשטיין, אתה חרטטן, טרחן וקשקשן. שב בלול יא טמבלול. (ל''ת)

          קרח9 , 02/08/09 22:46

        • לרונן - אני אכתוב את זה פעם אחת ופעם אחת -בלבד ! היכנס

          shoshlevy, 04/08/09 18:54

          תגיד לי מי אתה חושב שאתה?! שאתה כך מטיף לי מוסר?! מי שמך?!

          עכשיו תקשיב ותקשיב היטב כי אני לא אחזור על זה פעם נוספת -

          *- אף אחד לא אומר לי ולא יאמר לי -מה לכתוב, איך לכתוב ואם לכתוב ועל מה ?! לא מהשמאל ולא -מהימין, ברור?! אפילו ביבי לא יאמר לי מה לכתוב או מה לאמר, ברור ?! אני לא חייבת לו שום -דבר, אם כבר - הוא חייב לי את הסיוע שלי בשתי הקדנציות. כעת - אני אכתוב מה שארצה, על מי שארצה ,מתי שארצה -ברור?! תחסוך לי את הטפות-המוסר שלך! הן מזיזות לי את קצה-הציפורן הקטנה!

          *- גם בתנועה שלי מכירים אותי כבחורה דעתנית שאומרת מה שהיא רוצה, ללא כחל וסרק.

          *- זאת הפעם האחרונה שאתה מעיר לי הערות כאלה, אחרת אפנה למערכת -NRG, כפי שכבר פניתי בקשר למישהו אחר.

          שוש לוי(הלוי)

  • 46.

    ''הוזה לך ברח''

    שמואל ב', 01/08/09 17:47

    חצי שעה מאילת ,קנה חכה פיתיונות ולך לדוג עם צידנית מלאה בבירה קרה . איך ,איך , אדם שפוי מכניס את הראש למיטה {ליכוד} חולה ? לא שמעת את הקולות המתלהמים מבית היוצר של מרן בגין עם הקהל ה''נאור'' שהשנאה שלו ליהודי אירופה שורשית וממוסדת ? הבט על בן סימון מחכה לרמז לחזור לחיבוק העדתי !

  • 45.

    בוגי את ליבנת הם כינו ''לבנת חבלה'' (ומה אמרו על מרידור).בוגי תעשה

    הציוני הלפני אחרון, 01/08/09 17:35

    ת המעשה הנבון בזמן הנכון ותתנתק מחבורת ז'בוטינסקאים הזו שמעדיפה תמיד את מחבלי ש''ס ואת חצרות החסידים האנטי ציונים על פני מפלגות ציוניות..
    מי שמתחכך בצבועים מתמלא בפרעושים ובקרציות,
    עזוב זה לא לרמה שלך!

  • 44.

    שנתניהו מצליח - הסמאל בלחץ.זה כואב.התגובות האינפנטיליות אומרות הכל. (ל''ת)

    אליקו-4MORE YEARS , 01/08/09 17:29

    • אליקו קוקו ..מה לעזעזל הצליח לעשות ביבי מחוץ להחזיר את חברון ? (ל''ת)

      שמאלן מצוי, 01/08/09 18:12

  • 43.

    בוגי סתם שר הסמרטוטים ,,,ביבי ברח ללונדון במלחמת לבנון 2 (ל''ת)

    איש קדימה, 01/08/09 17:22

  • 42.

    עצוב לקרוא את זה...פולישוק, כמר אמרנו...? (ל''ת)

    רועי, 01/08/09 17:08

  • 41.

    זה רק נשמע כאילו ביבי משתמש ביעלון כאזהרה לאהוד ברק? (ל''ת)

    גל, 01/08/09 17:04

  • 40.

    גוליבר בארץ ליליפוט .

    שששבשש , 01/08/09 16:41

    בוגי מה לך ולננסי הלשכה ?
    עזוב ,בא הביתה ,לפני שיהיה מאוחר .

    • בוגי היה צריך להיוולד אברך... ,מה לו ולהבנת המפה הפוליטית !! (ל''ת)

      מני בלוO --סביון, 01/08/09 17:15

    • ממש לא גוליבר, סתם רמטכ"ל כושל שהפך לשר לשום-כלום (ל''ת)

      דגידפ , 01/08/09 17:16

      • דגידפ, תחזור למכור דגים בבסטה שלך במחנה יהודה.

        לפי הסגנון והתוכן, 01/08/09 20:19

        איפה למדת ניהול צבא ? בפרלמנט של שוק מחנה יהודה או התקוה ?

    • צודק, שיבוא לקדימה כי הבית בעבודה נוטה לנפול (ל''ת)

      איש הקרח , 01/08/09 17:26

      • הביתה זה שששבשש .

        שששבשש , 01/08/09 17:35

        מפלגת הציונים השפויים :
        15-17 ח"כים מקדימה
        15-17 מהליכוד
        7-8 מהעבודה
        עוד אחד או שניים אסטרוח"כים ,והנה לך מפלגה חזקה עם פוטנציאל ל 50 ח"כים בבחירות הבאות .

  • 39.

    ''ברח, בוגי, ברח''!...שים סנדלים, תרמיל ומימיה, וברח לשדות...אחרת הנחשים

    כדרלעומר מלך מואב, 01/08/09 16:37

    יקישו אותך בלי רחמים!. לך ומצא לך מקום בו תוכל לתרום באמת, כמו האלוף שלנו בירוחם...למקום שדורשת עשיה אמיתית, ולא תימרוני סרק כדי להרוויח עוד ''מילה טובה בתיקשורת'' ו''ניפוח אגו''!...ראה מה ביבי עשה לשטייניץ, בחייך...

    • בוגי נראה כמו יהודי גלותי לייד נחשיי המילכוד [גח''ל]....!!! (ל''ת)

      מאת : צפירה בורשטיין-תל עדשים., 01/08/09 17:16

  • 38.

    שכחתם שבוגי לא הכין את צה"ל והוא האשם העיקרי בבזיון בלבנון

    דגידפ , 01/08/09 16:37

    לליכוד יש כשרון לאסוף כל מיני נמושות, רמטכ"לים שנכשלו (מופז, יעלון) ולהפוך אותם לפוליטיקאים סוג ג'. אולי בשכנות לביביהו בוגי נראה גדול אבל בגדול הוא לא יותר מנמושה

  • 37.

    יעלון ''ברח''?...ברוך בואך ל''חיים האמיתים''!...כאן כל ממזר הוא מלך!

    אבו אבוהה ברבוע, 01/08/09 16:32

    יעלון לא הבין, שבפוליטיקה זה לא כמו בצבא (=ולא ששם חסרה פוליטיקה, אבל לא כדרך חיים יומיומית). נאמנות ל''בוס'' או ל''מפלגה'' תעמוד תמיד בדילמה עם ''נאמנות לערכים''. מי שתלוי ב''ביבי'', סופו שיהיה תלוי על חבל ש''ביבי'' תלה...כמה פשוט. פוליטיקה וקואליציה, זה ענין של ''כדאיות מיידית''...היום אתה חבר שלי, ומחר אויב (=הכל לפי האינטרס הריגעי). בלי ''הבטחות שוא בשקל'', ביבי לא היה מגיע להיות ראש ממשלה...כשהוא צריך אותך הוא יהיה נופת צופים, ודקה אחרי...כבר לא!.

    • ביבי הוא אמן הדיבורים הצודקים...!! במעשים הוא האפס המוחלט !! (ל''ת)

      סביח אלימלך--ר ג, 01/08/09 17:13

    • כרמטכ"ל הוא נכשל, אז שר לשום-כלום זה קידום בשביל הנמושה (ל''ת)

      דגידפ , 01/08/09 17:17

    • האבסורד הוא שאלו שחייבות לביבי את מושבן בכנסת -פועלות נגדו!

      shoshlevy , 01/08/09 17:25

      ביבי הכניס, לרשימת הליכוד את -ציפי חוטובלי ומירי רגב. בלעדיו - הן לא היו נכנסות, ןעכשיו - שתיהן פועלות נגדו.
      מה שנקרא - צחוק הגורל!

      שוש לוי(הלוי)

      • זה דווקא מראה שהמצב שם אולי לא לגמרי אבוד. (ל''ת)

        אייל, 01/08/09 19:56

      • אז חבל באמת שלא הכניס אותך,נכון שוש? (ל''ת)

        מכניס בחורות לכנסת, 01/08/09 22:06

        • זאת לא הנקודה!-התוצאות בפריימריס נקבעו מראש! וזה לא דמוקרטי!

          shoshlevy , 01/08/09 23:03

          הנקודה היא שביבי שיחק בתוצאות! ישנן עדויות של אנשי-מחשבים ואני בתוכם כי-בפריימריס ממוחשבים -ניתן לקבוע את התוצאה ללא כל קשר עם התוצאות בשטח, ויש כבר דיבורים במסדרונות המצודה שזה בדיוק מה שקרה.עוד לפני הפריימריס -הסתובבה במסדרונות המצודה בדיחה שאמרה כך-"כל המתמודדים יכולים לנסוע לחו"ל ולחזור בתום הפריימריס, משום שהתוצאות כבר נקבעו ע"י ביבי!" כלומר - הפריימריס היו בסה"כ -מצג-שווא ותפאורה, היות והתוצאות נקבעו מראש! וזה מה שחמור בכל הענין!
          אין לי בעיה לקבל כל תוצאה ברגע שנשמרים הכללים הדמוקרטיים! יש לי בעיה עם תיחמון של התוצאות ושימה ללעג של כל כללי הדמוקרטיה!

          אני היגשתי עתירה לבית-הדין של התנועה, ואולם -בגלל הלחץ בזמנים, לא ניתן היה לדון בה.

          בתכלס -יכול מאד להיות שאלה שנמצאים ברשימת הליכוד הן כח"כים והן כשרים-לא נבחרו כלל ע"י המתפקדים, ואלה שנבחרו -כלל אינם מופיעים ברשימה, וזה מטריד מאד!

          אני מצפה מביבי ומ"וועדת-הבחירות" להופיע קבל תנועה ותקשורת ולהצהיר כי ידם לא היתה במעל הזה -אחרת, עד תום הקדנציה נסתובב בתחושה שרימו אותנו!

          שוש הלוי

  • 36.

    בסיור בחירות בשכונה.שלחצתי את ידו של בוגי.אמרתי לו.קבל עצה.תזהר רק מ

    atash , 01/08/09 15:55

    מביבי נתניהו.לעולם אל תפני לו את הגב.שם נעליים גבוהות לא מספיק.

  • 35.

    מקום המדינה לא קם ראש ממשלה אמיץ שלא יפחד מהעולם מתי כבר יבא ראש ממשלה

    alimalul , 01/08/09 15:30

    עם בצים שלא יפחד מהעולם.כולם מפחדים מהעולם כולל ביבי גם הוא יהיה כשלון. צריך לחכות לדור אחר

    • איפה בדיוק היית כאשר בן-גוריון, גולדה ורבין היו ראשי ממשלות

      דגידפ , 01/08/09 17:19

      ביבי הנמושה בכלל לא בליגה הזו

      • בן גוריון גולדה היו טובים לזמנם=רבין היה=יס מן=בכלל לא מנהיג=בלשון המע (ל''ת)

        נ.כהן מנהיגי מפא''י העדיפו=הפסקות אש=במקום מו''מ סופ, 01/08/09 20:35

    • היהודים לא פחדו כמו הישראלים.היהודים היו נועזים, אבל הישראלים לגמרי מש (ל''ת)

      רונית, 01/08/09 20:18

  • 34.

    זה מרגיש לי שילדים קטנים מנהלים את המדינה ! (ל''ת)

    והתקשורת מלבה את הברוגז.........., 01/08/09 15:09

  • 33.

    ירושלמי.סכסכן בלתי נלאה.לא יעזור לסמאל.בוגי ונתניהו יקדמו יחד את המדינ (ל''ת)

    אליקו-4MORE YEARS , 01/08/09 14:59

    • אתה צוחק נכון? כי זה לא מצחיק. (ל''ת)

      קרח9 , 01/08/09 15:21

      • לא ,הוא אינו מתלוצץ ,ובהחלט טועה .

        שששבשש , 01/08/09 16:45

        בקרוב מאד בוגי לא יהיה שם .

    • את הבדיחות שלך תפרסם במקום אחר. בוגי וביבי, אותה גברת בשינוי אדרת (ל''ת)

      דגידפ , 01/08/09 17:20

  • 32.

    אין כבוגי ללימוד הריקוד,בוגי בוגי.כתבה משקפת מציאות עצובה ומזיקה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 01/08/09 14:53

  • 31.

    האיש הכי ראוי בפוליטיקה

    התקווה האחרונה, 01/08/09 14:50

    בוגי, אל תתן להם לשבור אותך בפוליטיקה מלוכלכת. העם צריך אותך להנהיג אותו. אתה היחיד שאפשר לסמוך עליו שרק טובת המדינה לנגד עיניו ולא האינטרס האישי הצר של עוד שעה וחצי. אנא שמור על עקרונותיך ויושרך ויגיע היום שבו הטובים ינצחו את כל הפוליטרוקים הקטנים

    • קצת מוגזם ,אולם בוגי בהחלט הרבה מעל

      שששבשש , 01/08/09 16:46

      לננסים הלישכתיים .

      • שששבשש ידידי !! בוגי הוא תמונה דהוייה ליד חודם של גאוניי הלישכה (ל''ת)

        נעמן אלול, 01/08/09 17:20

    • 31 מתוק ! ,המנשר המחמיא שלך מזכיר לי מאמר של מאו טס'ה טונג המנוח. (ל''ת)

      מאת : טומי תבל [ אבוטבול ], 01/08/09 17:18

  • 30.

    תעביר את ה''רפורמה'' ביבי תעביר

    ניר, 01/08/09 14:39

    תן לחברים העשירים שלך לבזבז כסף על קנית הקרקעות שלנו, וכאשר הם ירצו להתחיל לבנות עליהן או כל דבר רווחי אחר שהם חושבים עליו, אנחנו ניתקע להם בגצ''ים ומשפטי שחיתות שאף אחד עוד לא חלם עליהם וגם אותך ביבי לא נישכח תיצטרך לשלם הרבה מאד כסף לעורכי דין מכספך הפרטי מכיוון שעד אז כבר לא תיהיה ראש ממשלה.
    ולא משנה מי יהיו העשירים הללו מחבריך או מחברי המפאיניקים, את כולכם נשגע בבג''צ.

  • 29.

    יש לי תחושה שאת הכינוי הזה המציא ירושלמי בעצמו כדי להסית את בוגי! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 01/08/09 14:34

    • הכתבה מציגה את בוגי,כפי שהוא ללא תחפושת. (ל''ת)

      140932, 01/08/09 16:28

  • 28.

    בוגי , כבר בהיותך רמטכ''ל נברת בפוליטקה .

    נשר, 01/08/09 14:31

    האם זכור לך לפני ההתנתקות ?
    שרון רוה''מ , אתה רמטכ''ל .
    רוה''מ ושר בטחון נותנים פקודה ואתה מספר לנו על נחשים ?
    שמי נשר ואם יש נשרים זה לא אומר שאני עוף או דורס מוזר .
    בוגי - כאשר ביבי עשה לך את מסיבת העיתונאים אמרתי לרעייתי :
    ניצה ( היא נץ אבל מבוייתת ) בוגי לא מתאים . הוא גמלוני , איטי , ןאם הוא מתכוון להכיש כנחש עליו להיות יותר פלפל ולא פרידמני . הוא לא מתאים לפוליטיקה . פוליטיקה זה מקצוע ולכן אני טוכן כי ראשי הממשלה הכי טובים שהיו לנו אחרי רבין הם -
    שרון ואולמרט !!
    בוגי - הרי אתה מתגורר בשכונות הווילות הצבאיות . מה לך ולקיבוץ גרופית ?

    • חתיכת אידיוט

      מיכאל, 02/08/09 01:15

      בוגי נמנה בין 10 האנשים הטובים והמוכשרים ביותר בארץ


      מובן מאליו שאתה לא מבין מילה שיוצאת לך מהפה

  • 27.

    כינוי מועתק, לא מוצלח ובעיקר לא מצחיק, נסו בפעם הבאה... (ל''ת)

    רון, 01/08/09 14:31

  • 26.

    בכול זאת משהוא טוב בליכוד.יש להם לא מעט מפאי''ניקים שם.

    הכי טוב שיכול להיות., 01/08/09 13:59

    נשמע לא רע. המפאי''ניקים בליכוד עוד ינהלו ויובילו את המפלגה וכך נוכל לקבל מפלגת מרכז שתחבור לעבודה וקדימה ללא קיצוני הימין וממשלה שתקום ללא ש''ס וחרדים .

    • הלוואי. אני קונה את זה. (ל''ת)

      benzi. a, 01/08/09 14:29

      • גם אני קונה ,אבל עדיף שש"ש בש"ש . (ל''ת)

        שששבשש , 01/08/09 16:48

        • או ,שבעצם זו השש"ש בש"ש . (ל''ת)

          שששבשש , 01/08/09 16:48

          • די כבר עם הקודים האלה!-דבר עברית או אנגלית ברורה !please (ל''ת)

            shoshlevy , 01/08/09 18:32

            • לא הבנתי ? מישהי רכשה זכויות בטוקבק ?

              שששבשש , 01/08/09 18:45

              I DIDN'T GET IT .
              SOMEONE HAS EQUIRED THE TALKBACK .
              נעניתי לבקשתך .

              • אני חוזרת בי! -זכותך לכתוב בסוואהילית אם אינך רוצה שנבין אותך! (ל''ת)

                shoshlevy , 01/08/09 18:54

                • בסדר . להלן התרגום לסוואילית וטורקית ,אם כבר .

                  שששבשש , 01/08/09 19:08

                  לאשה אינטילגנטית כמוך יש בהחלט מקום בשש"ש בשש"ש . מה לך ולפייגלינים ?
                  נכון אדי ?

                  • תרגם -מה זה שששבשש ?! (ל''ת)

                    shoshlevy , 01/08/09 20:28

                  • O.k-זה הכינוי שלך. אבל איך היגעת למסקנה ההזוייה הזאת?! (ל''ת)

                    shoshlevy , 01/08/09 21:08

                    • גב' הלוי ,מהטוקבקית הנמרצת והאינטילגנטית ביותר אני מצפה ליותר מכך..

                      שששבשש , 01/08/09 21:35

                      קצת מאמץ אינטלקטואלי ותגלי בעצמך .
                      רמז : מדובר במפלגת מרכז ליברלית חברתית חדשה שהמילה שמאל אינה כלולה בין שלל ר"ת של שמה...
                      וגם לא שש בש .
                      רמז נוסף : ה"ש" הראשונה "ש"מורה עבור השבת ,אשר שמרה על עם ישראל במשך הדורות .

                      • אדי - זה לא קשור לאינטלגנציה-אין לי זמן מיותר לבזבז על ניחושים

                        shoshlevy , 01/08/09 21:59

                        ולכן - אם אתה רוצה שנמשיך את ה"טיקבוק" ההדדי הזה -תצטרך לכתוב לי באופן מפורש :

                        *-מי אתם?!

                        *- במה בדיוק מדובר?!

                        *-מהי האוריינטציה ה-מדינית, חברתית
                        וכלכלית שלכם?!

                        אחר כך -נמשיך.

                        אני מוכנה להשאיר לך את המייל שלי -

                        shoshhalevy@walla.com

                        שוש לוי

                        • גב' הלוי ,אדי הוא מישהו אחר

                          שששבשש , 01/08/09 22:15

                          וכינויו "איש הקרח" .
                          אבל מובן שעם שלל הכינויים המתחלפים פה ואינספור ר"ת למיניהם ,הלכת קצת לאיבוד במבוך הטוקבק .
                          ANYHOW ,אני טס מחר בערב חזרה לפרויקט בהולנד .
                          מבטיח לך תשובה מלאה בסוף השבוע הבא-הבא .
                          כל טוב ושבוע נעים .
                          אריק
                          sheshbesh9@gmail.comֲ

                          • טיסה נעימה , אריק ! (ל''ת)

                            shoshlevy , 01/08/09 23:36

                          • טיסה נעימה ושבוע טוב ידידי אריק (ל''ת)

                            איש הקרח , 02/08/09 00:11

        • ידיד יקר,סופסוף שינית כינוי... :-)

          איש הקרח , 01/08/09 16:59

          צור קשר ב- bendit70@walla.com 

          • לפי תחושות הבטן ומצב העניינים הליכוד הולך לקראת פילוג

            והמבין יבין., 01/08/09 18:52

            יש סימנים רבים בשטח המעידים על כך שהקרע והפילוג בליכוד הולך וקרב יש בניהם קיצוני ימין ויש מרכזניקים כדוגמת קדימה וגם כמה מפאי''ניקים כמו בוגי ועוזי דיין ודומיו והעובדה שברק וביבי עושים דילים בחדרי חדרים זה אומר דרשני.

            • ששששששששש בשקט ,הם עלולים לשמוע.

              שששבשש , 01/08/09 19:11

              אתה כנראה יודע מה שאתה אומר , אממה , תוך רגע יהיה פה "זיו" אחד בליווי רעייתו "פנהסהא" ומשרתם (איציק) ויחגגו עליך . שווה לך ?
              (עושה רושם שכן...).

              • נא לא לקלקל. הכול ידוע . שבו בשקט והפילוג בליכוד בא יבא ובהקדם

                ששששששששקט, 01/08/09 19:50

                אבל את תתחילו להתברבר . זה רק יכול להפריע והפילוג ידחה למועד מאוחר יותר. אז אנה מיכם! שששששששששששששששששששששששש

              • זיו? איציק? ננסים קשקשנים וטוקבקיסטים מטעם. עם PANACEA אני בסדר

                איש הקרח , 01/08/09 20:03

                אל דאגה ידידי, אני אשמור עליך. אני משאיר לקרח9 להיכנס בזיו ואיציק.

                • בינתיים אנחנו רק מסתלבטים עליכם,,,שמאלנים נכחדים הישארו נא,,שלא תיגמרו

                  (איציק) , 01/08/09 20:19

                  אנחנו חייבים איזה שמאלני אחד או שניים,,,אם לא, על מי נסתלבט,על מי נצחק?,,,בכל דיון כאן אתם השמאלנים ההזויים והנכחדים(3 מנדטים) חוטפים כאן על הראש כל פעם מחדש!!!עד שכמעט כולם נעלמו מכאן ולא נשארו כאן שמאלנים,נכחדים כבר אמרתי.

                  ואז תמיד אתם מקללים מגדפים ויורדים נמוך כמו איזה זו_ה מאלנבי ב-40 שקל.אבל כבר כל ילד יודע שהיכן שנגמרים הטיעונים-מתחילות הקללות.שמאלניםםםםםם תישארו תישארו תישארו,,,תישארו תישארו תישארו...
                  ת-י-ש-א-ר-ו.

                  בבחירות הבאות כבר לא יהיה מי שישלם לכם על התגובות כאן כי קדימה תעוף לפח הזבל של ההיסטוריה יחד עם משפחת הפשע-אולמרט- והירשנזון שגונב מניצולי שואה

                  קרח9 ואיש הקרח ואנאל-כיסט הם אותו בן אדם בכינויים שונים-שרוט אינפנטיל ומעוך,כשנולד אמא שלו רצתה להחליף אותו בטורטית:)))אבל גם את זה לא נתנו לה,נתנו לה משהו אחר:),,,מאחורה.

                  • לא קיללתי אותך מעולם. דווקא אתה יורד יותר נמוך מזונה בתל ברוך

                    איש הקרח , 01/08/09 20:57

                    נעים מאוד איציק, שמי אדי אברגיל, המכונה "איש הקרח" ורוב המגיבים הקבועים מכירים אותי.

                  • התיאורים שלך בנוגע לטורטית והמאחורה לקוחים מהביוגרפיה האישית שלך??

                    איש הקרח , 01/08/09 21:05

                    רצו להחליף אותך דווקא בטורטית ולא בפסק זמן או באגוזי? אם כן זה מזעזע ונוגע ללב. חשבת ללכת לפסיכיאטר לפני שזה יחמיר? לגבי האחורה אני מבין שיש לך אובססיה לעניין. תמעיט קצת עם כמות החדירות ותשתמש יותר בוזלין משובח ולא רוק אחרת יתפתחו אצלך טחורים שחבל על הזמן.

                    • אני רואה שאתה מומחה בבעיות רקטאליות,,,אני רואה שיש לך ניסיון?

                      (איציק) , 01/08/09 21:25

                      שוב-לרדת נמוך זה לא בעיה,אבל כנראה שכבר אין מה להגיד אז מסיטים הדיון לקללות,,,,וככה השמאלנים לא מבינים כלום.

                      • איציק מון אמי, אם אינני טועה אתה העלית את הנושא אז די לחכימא ברמיזא (ל''ת)

                        איש הקרח , 01/08/09 21:40

                      • איציק הידעת שאמש'ך ואבש'ך הם אחים מבחינה ביולוגית. זה מסביר הרבה לגביך (ל''ת)

                        קרח9 , 02/08/09 20:47

              • יחגגו עלי? ככה אתה מכיר אותי? יש לי מספיק בארסנל לטפל בכל הקשקשנים... (ל''ת)

                איש הקרח , 01/08/09 20:07

                • יש לך בארסנל רק קללות,,,דיון????,,,ממך והלאה,,

                  (איציק) , 01/08/09 20:26

                  תענה על שאלה אחת(אתה יכול גם לקלל אם תרצה)אבל תענה,,,,מה עשתה ציפורה ליבני ב-10 שנותיה בפוליטיקה הישראלית?הסכם 1701?איך שמאלני "נאור" בוחר באישה שלא עשתה דבר בחייה?איך?,,,טוב אתם שמאלנים בבונים לא מפותחים שהשפה שלכם כל כך רדודה שאפילו עכבר כבר יותר מפותח מכם.אם האמנתם לביילין ופרס ההזויים שיביאו לנו שלום-אז זה מראה כמה אתם סתומים,,,והתוצאות?אלפי "קורבנות שלום" בשקיות לבנות של זקא,,,,למדתם מזה משהו?הסקתם מסקנות?,,,טוב,כבר לא מצפים משמאלנים לחשוב!!!


                  יאללה שמאלנים קטנים-תתחילו לקלל,,,,

                  • מה עשה ביבי בקדנציה הקודמת שלו כראש ממשלה? מה עשה עד כה?

                    איש הקרח , 01/08/09 20:38

                    שום דבר, נאדה, יוק, אפס מוחלט.ליבני למיטב זכרוני עדיין לא היתה ראש ממשלה. חוץ מזה היא עשתה המון בכל תפקידיה הציבוריים כולל כאחראית על החברות הממשלתיות. גם כשרת חוץ היא עשתה לא מעט אבל לכם חסידי ביבי השוטים זה לא ממש משנה כי חשנה מה , בסוף אצלכם הכל נגמר ב"היידה ביבי" ו-"היידה שרה". חוץ מזה, בתור טוקבקיסט בתשלום אתה עושה עבודה גרועה מאוד. הייתי מצפה מיועצי התקשורת של ביבי נתניהו להעסיק אנשים טיפה יותר רהוטים ואיכותיים ממך. לא עברת ריאיון לפני שהחלו להעסיק אותך או שלא איכפת להם? אתה מקבל את הכסף לפי כמות התגובות או לפי מספר מילים? מעניין...

                    • טוב,כרגיל לשמאלני,אין עם מי לדבר?!?!

                      (איציק) , 01/08/09 21:22

                      לא תצליח להסיט את הדיון,כהרגלך.

                      למה אתה לא עונה?אתה חושב שיש כאן מישהו שקורא את תגובתך(20:38),ועכשיו לאחר שקרא יש לו יותר אינפורמציה לגבי השאלה שלי:"מה עשתה ליבני עד היום ב-10 שנותיה בפוליטיקה?"???

                      ברשותך,אני אצטט חלק מתגובתך:
                      "ליבני למיטב זכרוני עדיין לא היתה ראש ממשלה. חוץ מזה היא עשתה המון בכל תפקידיה הציבוריים כולל כאחראית על החברות הממשלתיות. גם כשרת חוץ היא עשתה לא מעט",,,חחחח,אתה באמת מצחיק או שאתה חושב שהקוראים כאן טיפשים?...הלו,מעשים!מה היא עשתה?"עשתה לא מעט""עשתה המון"זאת התחמקות!

                      עכשיו,לאחר שגם אתה מבין שציפורה ליבני לא עשתה כלום בכל השנים שהיא בפוליטיקה-אז תאמר לי-אין שמאלנים "נאורים" מצביעים לאישה שלא עשתה דבר מעולם,,,מה?לא חושבים לפני?לא מבררים מי זאת?מה היא עשתה?לא רשומה על שמה רפורמה אחת בכל החיים שלה(אני טועה?).אולי העבירה איזה חצי רפורמה,משהו,בזמן שהייתה שרה ללא תיק:)?או,שאולי בכלל השמאלנים הם כל כך רדודים-שהארדלרים מצליחים להזריק להם בתקשורת רעל כנגד נתניהו והם כמו בבונים לא מפותחים קופצים עם ידיים למעלה וטופחים לעצמכם על החזה,,,"הציפור היא עירומה" ואתם מתנהגים כשוטים!
                      יש לך עוד משהו להגיד חוץ מ:"היידה ביבי-היידה שרה"??,,,

                      בקשר לשירותך הצבאי-יישר כוח ותודה לך ולכל החיילים בעבר ובהווה על תרומתכם,אני לחמתי בעבר והבן שלי לוחם בגולני היום.ואני לא מטיף לך מוסר-חילוקי דעות פוליטיים(וגם לא)היו בעם ישראל מאז ומעולם.

                  • חוץ מזה איציק, אני תורם למדינה לא פחות ממך אם לא יותר.

                    איש הקרח , 01/08/09 20:43

                    אני רב סרן במיל. והשתתפתי ביותר מבצעים ומלחמות מכפי שהינך מתאר. אז עשה לי טובה ואל תטיף לי מוסר.

                    • רב סרו במיל. זה דרגה מקבילה לרב סרן שמועתי. לא כבוד גדול

                      Inventor , 01/08/09 21:05

                      ואם כבר מדברים על פנסיונרים אז כל מיני מערכות כבר לא כל כך מתפקדות אצלם...

                      • איציק מקבל מכות חשמל כרגע (ל''ת)

                        ד''ר שפיציק, 01/08/09 21:17

                      • מר Invemtor, יש דברים שכדאי להשאיר לעצמך ולא להלאות את הקוראים.

                        איש הקרח , 01/08/09 21:47

                        לא הייתי ממהר במקומך להצהיר על כל מיני בעיות אונות שיש לך. תתייעץ קודם עם עם רופא ובדוק בינתיים שלא נותנים בראש לחברה שלך. המסכנה לא אשמה שאין לך את זה. אם אתה לא מסוגל אז יש כאלה שישמחו לתת לה.

            • אני מקווה שחוק מופז יאפשר לחכי''ם האיכותיים לפרוש מהליכוד (ל''ת)

              יעל, 01/08/09 20:04

              • הנה סוףסוף תגובה עניינית ו-לעניין ,מאחת המבינה עניין .

                שששבשש , 01/08/09 22:19

                כן ירבו כמותך ,יעל.

                • זו משאלת לב של רבים אם החוק האווילי הזה יתפוצץ לזיגזגיהו בפרצוף

                  איש הקרח , 02/08/09 00:13

                  ויברים מהליכוד יערקו.

  • 25.

    יעלון שבת שלום,אשמח מאד אם תואיל לקרוא את התגובה

    שמופנת אליך, תודה, 01/08/09 13:47

    ראשית, צר לי לראות אותך במצב של מאבק עצמי בין העקרונות שלך לטובת המדינה , לבין הצורך להרגיש חייב לביבי עד כדי התבזות והגרוע מכל עשיית שקר בנפשך כדי לציית לביבי.
    לעצם הענין, אצל ביבי הכל מחושב .
    הסיבות של ביבי להבאתך לפוליטיקה ולמנות אותך כמשנה שלו, היתה אך ורק מהסיבה - לדחוק את שלום סילבן מקירבתו - קל יותר לביבי לתמרן אדם הגון כמוך וחסר נסיון שיעשה את מה שביבי יכפה עליו, מסילבן המנוסה והשועל בעור כבש שמחכה לביבי בפינה.
    אם אתה במת חפץ לעזור למדינה ולבטחון, אנא עמוד על עקרונותיך ואל תיתן לביבי לכופף אותך אך ורק כדי שהוא יוכל להמשיך ולשרוד.
    כי אם תאבד את הנכס של איש הגון שהאמת נר לרגליו - תצטער לנצח על כניסתך לפוליטיקה רק כדי לשמש מגן לביבי מפני השאיפות של סילבן שלום, שניהם ראויים זה לזה , אתה מעל שניהם לכן היי אתה עצמך.
    אל תתן ידך למכירת קרקעות המדינה לבעלי ההון.
    תודה.

  • 24.

    לא צריך את בוגי!למנות את יחימוביץ לשר ביטחון ואת פרץ לראש ממשלה!!!!!!! (ל''ת)

    מהפך, 01/08/09 13:18

    • פרץ דומה לבובת הטרוייקה ,שנימכרת בחצי רובל בכיכרות מוסקובה... (ל''ת)

      שבתאיי אבירג'יל_רמלה, 01/08/09 14:51

  • 23.

    ניראה שנתניהו רוצה לתת מתנות למקורבים.

    לא פרנציפ ולא נעליים, 01/08/09 13:02

    מה מקבל או קיבל כבר בתמורה זאת שאלה אחרת.
    הרי ככה זה עובד אצליהם,מקבלים לעצמם ומחזירים מהמדינה.

    • ביבי משוכנע שהוא קל רגליים,רזה ,נעים הליכות וחתיך כמו איציק מורדכי... (ל''ת)

      חנוך קרנפי (קנפו), 01/08/09 14:54

  • 22.

    כנסו וקראו את שמות החכ"ים מהליכוד שלא בגדו בבוחר כמו נתניהו

    שאבי מהעיריה , 01/08/09 13:00

    החכי"ם הנאמנים למצע הליכוד שלחו לנתניהו מכתב ובו הם דורשים לבנות את מעלה ומישור אדומים בשיא התנופה
    השרים והח"כים החתומים על המכתב,
    גילה גמליאל,
    גלעד ארדן,
    זאב אלקין,
    ציפי חוטובלי,
    דני דנון,
    ציון פניאן,
    יריב לוין,
    איוב קרא,
    כרמל שאמה
    ויולי אדלשטיין.

    בפסקה נוספת, עליה לא חתמו השר ארדן וחברי הכנסת אלקין וגמליאל, ביקשו יתר הח"כים להבהיר לראש הממשלה, כי "דבריך אתמול בישיבת הממשלה, כי "השגנו הסכמה לאומית בעניין פתרון שתי מדינות לשני עמים" הנם דברים שנויים במחלוקת".

    • יולי איידלשטיין הוא לא מריח לא מסריח,סתם גוש בשר בשטח.... (ל''ת)

      ד''ר סם טורקניץ'.... מלבורן הרחוקה., 01/08/09 14:29

    • אולי די כבר יא מרעיל בארות. (ל''ת)

      איש הקרח , 01/08/09 15:37

    • חבורת לקקנים פופוליסטים של ביבי נתניהו שמשתין עליהם מהמקפצה . (ל''ת)

      חבר מרכז ליכוד, 01/08/09 16:32

  • 21.

    כנסו וקראו את שמות החכ"ים מהליכוד שבגדו בבוחר יחד עם נתניהו

    שאבי מהעיריה , 01/08/09 12:58

    החכ"ים שבעד מדינה פלאסטינית ובעד הקפאת ההתישבות ביש"ע ורימו אותך הבוחר
    בנימין נתניהו,
    דן מרידור
    לימור לבנת
    ישראל כץ
    חיים כץ
    משה כחלון
    משה יעלון
    מיכאל איתן
    אופיר אקוניס
    זאב בנימין בגין
    גדעון סער
    יוסי פלד
    מירי רגב
    ראובן ריבלין
    יובל שטייניץ
    סילוון שלום

    • אולי די? (ל''ת)

      איש הקרח , 01/08/09 15:22

  • 20.

    בוגי ישר ותמים והפוליטיקאים אוכלים אותו בלי מלח

    חיים, 01/08/09 12:53

    גם העיתונאים.

    • בוגי ישר ותמים ? כיושרו הגאוגרפי של ''מעלה העקרבים''.

      נתן.ש מעלות., 01/08/09 13:36

      אמירתו ''הקטיושות בלבנון יחלידו'',אי מוכנות צה''ל למלחמת לבנון השניה,ומצב הימחי''ם.ואמירתו לאחר אי הארכת כהונתו כרמטכ''ל ''הקריה שורצת עקרבים ונחשים.מעידה על הגינותו ויושרו.מאמר המשקף נאמנה את אופיו של בוגי.

  • 19.

    על המבקר לבדוק אם החוק הזה הוא שוחד לתומך של נתניהו (ל''ת)

    רם כהן, 01/08/09 12:44

  • 18.

    ובכנסת כמו בכנסת, משחקים בפיפי וקקי... (ל''ת)

    aReminder , 01/08/09 12:30

  • 17.

    בן סימון מלכך פינכה של ברק.ח'כ יחימוביץ מעולה חכמה עושה עבודה חשובה

    המציאותי, 01/08/09 12:17

    משבח את יחימוביץ על עבודתה מי יתן ויהיו עוד רבים כמוה בכנסת ישראל.

  • 16.

    כל הדרך למטה.

    דוד, 01/08/09 12:17

    איך אבדנו?
    הקמנו מדינה, היו ערכים, התגייסנו לצבא ונלחמנו באוייבנו.
    היינו מאוחדים, היה דגל, היינו לאום.
    תקומה.
    ואז הגיע הדולר, והשקל והפאונד, והרבה אנשים טובים השתגעו. ואחריו הכסא והכבוד ויותר אנשים השתגעו.
    אין ערכים, אין דגל, אין לאום, אין מדינה.
    הלכה התקומה.
    תודה ברק, תודה ביבי, תודה בן סימון.הייתם אנשים טובים, היום אתם ריקים.
    המלך עירום.

    • פעם היינו ארץ המולדת, ארץ התנ''ך,ארץ ציון ירושלים כעת אנחנו ארץ השקשוקה

      רונית, 01/08/09 12:42

      לא פלא ששונאים אותנו בכל העולם.
      לא פלא שהאנטישמיות ממריאה לשחקים
      לא פלא שאנחנו מתחילים לשנוא את עצמנו

    • דוד . לא השקל ולא הדולר שיגעו אותם , אלא הכדור הכחול הזה (וייגרא)...!

      סווטלאנה תמוז, 01/08/09 13:00

      בזמנו היתה הפעילות המינית של האוחזים בהגה מיסתיימת בגיל 45 [ראה בגין]... היום הם ממשיכים עם פקידות צעירות עד גיל 75 [ראה רמון]...יש להגביל את הכדור הכחול הזה ,במיוחד ל 120 הקיקיונים ,אשר רובצים בכנסת.

      • מה שבגין עשה בגיל 67 איש צעיר כמוך לא עושה בגיל 27.....צא ולמד. (ל''ת)

        מאת: שבתאיי שביט [ הגואל ], 01/08/09 14:56

    • אתה מזכיר לי שיר-"פעם הכל היה אחרת-פעם היתה לנו נבחרת, ארץ הקרן הקיימת

      shoshlevy , 01/08/09 17:31

      עכשיו הכל אבד בלי אזהרה מוקדמת,

      מה קרה לנו -מה קרה?!...

    • "אומרים שהיה פה שמח -לפני שנולדתי, והכל היה פשוט נפלא -עד שהיגעתי" (ל''ת)

      shoshlevy , 02/08/09 03:27

    • שירה, פינג'אן, קפה שחור וכוכבים -אנגלי, מחתרת וילקוט-הכזבים (ל''ת)

      shoshlevy , 02/08/09 12:05

    • והיה להם בשביל מה לקום בבוקר -כי לנו, לנו -ארץ זו ! (ל''ת)

      shoshlevy , 02/08/09 12:08

    • שם-איפה שאתה רואה את הדשא - היו פעם רק יתושים וביצות ! (ל''ת)

      shoshlevy , 02/08/09 12:11

    • תל-אביב הקטנה, חולות זהובים, ירון זהבי, אלתרמן, ופיכמן וסמילנסקי (ל''ת)

      shoshlevy , 02/08/09 12:17

    • והיה להם -בשביל מה לקום בבוקר , כי -לנו, לנו, לנו -ארץ זו ! (ל''ת)

      shoshlevy , 02/08/09 12:19

  • 15.

    איך נתניהו לא מבין את הסכנה שבחוק הקרקעות הזה?? (ל''ת)

    רן, 01/08/09 12:16

    • הוא מבין היטב אבל הוא לא קובע !!

      צחי, 01/08/09 12:34

      מי שקובע במדינה למדנו מהסרט ''שיטת השקשוקה''
      חברי הכנסת ושרי הממשלה הם רק אנשי הביצוע של משפחות האוליגרכיה.
      כעת ,לאחר שהשתלטו על נכסי ציבור ונכסי המדינה, הם סימנו את הקרקעות כיעד להשתלטות.
      לכן חשובים כל כך אנשים ישרי דרך כמו בוגי יעלון והרב פרופסור דניאל הרשקוביץ.

      הם ורק הם סוג האנשים שעם ישראל זקוק לו כמנהיגים.

      • מסכים איתך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        Inventor , 01/08/09 20:56

  • 14.

    בוגי צודק - גן חיות (טרף) זו הגדרה נכונה.

    כמה שהם מגעילים, 01/08/09 12:12

    החוצפה של אנשי הליכוד היא תהומית.
    אוסף של פושעים, בסטיונרים, קבלני קולות ונדל''ן, ''מסדרי'' רשיונות וענינים אחרים, אנאלפבתים, משתמטים וש''ג קוראים לבוגי יעלון (ואהוד ברק) ''ברח''.
    בעלי הבסטות במחנה יהודה אמרו לאחרונה (בהקשר לדיון על מע''מ על ירקות ופירות) דבר נכון: אנחנו העלינו את ביבי ועכשו נוריד אותו. ביב הבין מהר שלא כדאי לו לריב עם גרעין בוחריו.

    • הכדור הכחול הזה [וייגרא] שיגע את הבסטיונרים ועוד יישגע את כל הגברים.

      מאת: נעמה השפויה ,ממעלות .[האמיתית] תומכת רמון, 01/08/09 12:31

      בוגי הוא היחידי ,אשר נפשו אינה כמהה לכדור הכחול הזה....

  • 13.

    הנטייה של אנשי-תקשורת להצטרף לפוליטיקה מוכיחה את כשלונה שוב ושוב

    shoshlevy , 01/08/09 12:11

    אנשי-תקשורת שאינם חיים את הפוליטיקה מבפנים, ואינם בקיאים ברזי-הרזים של עשייה פוליטית ואפילו של עסקנות פוליטית פר-אקסלנס, מתקשים לקדם אג'נדה פוליטית מסודרת, כאשר הם מחליטים לעבור לצד השני של המתרס, ולחבור לאלה שעד אתמול היו -מסוקרים על ידם. דוגמאות בולטות הן:


    *-העתונאית לשעבר, הח"כ בהווה -שלי יחימוביץ המוצאת את עצמה בימים האחרונים מתנהלת כמו "עליסה בארץ הפלאות".

    *-העתונאי המוערך לשעבר ,הח"כ בהווה -ח"כ דניאל בן סימון, שגם הוא לא מוצא את ידיו ורגליו במפלגת העבודה.

    הבעייה נעוצה בעובדה שכמעט לא ניתן לעשות קיצורי-דרך בפוליטיקה. אתה לא יכול להחליט ביום בהיר שהיום אתה מצטרף למפלגה מסויימת, ומחר -אתה כבר ראש-מפלגה או אפילו -ח"כ או שר. ישנם תהליכים שאתה חייב לעבור קודם -להכיר את הנהלים במפלגה, להכיר את חברי או מתפקדי המפלגה או את פעיליה המרכזיים, ולבנות את עצמך מן ההתחלה באופן יסודי, ולא בצורה חפלפית ולא רצינית.

    בעייה נוספת היא - העובדה שאנשי-תקשורת עוברים לצד השני של המתרס, נתפסת בעיני הציבור כבגידה שלהם בציבור, שכן- הם הרי היו ה"מעצמה השביעית" -זו שאמורה לשמור על זכויותיו של הציבור מפני השלטון ועל חופש-המידע שלו, וכעת -הם חוברים לאותו שלטון עצמו, והציבור נותר מופקר לחסדיהם של כתבים צעירים ובלתי-מנוסים.

    חומר למחשבה.

    בברכה,
    שוש לוי

    • את מתכוונת שצריך ללקק לחברי המרכז הסחטנים כדי לבסס לך גרעין תומכים

      איש הקרח , 01/08/09 15:25

      דווקא יחימוביץ' עושה עבודה מצויינת כח"כית. היא העבירה המון חוקים ופעילותה מבורכת. זה שהיא לא הסכימה להתקפל ולהתבזות כחברי מפלגתה רק מעלה את ערכה בעיני. אנשים רבים הגיעו לפוליטיקה מתחומים אחרים ועשו חיל תוך זמן קצר.

      • היום המרכז איבד מכוחו -ההכרעה עברה לידי אלפי המתפקדים

        shoshlevy , 01/08/09 16:16

        ואף אחד כבר לא צריך להתחנף לחברי-מרכז, וגם כשזכות-הבחירה היתה בידי המרכז -אני לא התחנפתי בשהתמודדתי לכנסת ב -92.

        באשר ליחימוביץ - מסכימה איתך שהיא קידמה הרבה חוקים חברתיים ועל כך היא ראוייה לכל שבח, ואולם - בשבוע האחרון התנהלותה קצת מוזרה. אם היא דוגלת בעמדות שמאליות -תתכבד ותצטרף למפלגה בעלת מצע אידיאולוגי שמאלי כמו מר"צ או קדימה. מפלגת-העבודה אינה מפלגה שמאלית במהותה היא יותר מרכז-שמאל ולא שמאל טהור.

        לכך -כיוונתי.

        שוש לוי

        • ספיח-בפריימריס ממוחשבים - ניתן לקבוע את תוצאת-הבחירות מראש!

          shoshlevy , 01/08/09 17:13

          הפריימריס לא פתרו את כל החוליים שהיו נחלת הבחירות במרכזי-המפלגות -

          *-עדיין -אפשר להסיע אלפי מתפקדים, (אם אתה ראש -וועד של עובדי-התעשייה האווירית למשל), היישר אל תוך קלפיות קטנות ולהורות להם להצביע בדיוק כפי שראש-הוועד רוצה, וזה אכן מה שקרה בפריימריס האחרונים.

          *-עדיין - אפשר 'לדאוג' לכך שלא תהיינה מספיק עמדות-מיחשוב מה שיצור לחץ בתורים להצבעה בקלפיות, ובתנאי-מזג אוויר קפואים כפי שהיה בפריימריס האחרונים, זה גם יגרום לכך שמרבית המתפקדים -כלל לא יממשו את זכותם להצביע ולהשפיע, וזה אכן -מה שקרה בפריימריס האחרונים בליכוד - היה מחסור בעמדות-מיחשוב בקלפיות, נוצר לחץ אדיר של מתפקדים שבאו להצביע , ומפאת מזג-האוויר הקפוא (אני הייתי עדה להתרחשות כזו בקלפי המרכזית בירושלים, ב"בנייני-האומה"), הם פשוט התייאשו לאחר שעמדו שעות על רגליהם, ללא מים לשתייה, ובקור מקפיא,כך שהם פשוט עשו "אחורה פנה" וויתרו על זכותם להצביע ולהשפיע. כך שבסה"כ הצביעו- 41% מן המתפקדים בלבד!

          *-עדיין אפשר לקבוע את התוצאה הסופית, מראש- כמנהלת-רשתות מחשבים בהכשרתי (MCSA)
          אני קובעת כי אפשר 'לשחק'בתוצאות-הבחירות, מה שאיפשר את בחירתן של מועמדות חדשות כמו -מירי רגב, ציפי חוטובלי, ואת דחיקתם של מועמדים/ות וותיקים/ות ומוכשרים/ות ומשכילים/ות לא פחות ואולי אף יותר כמו - אהוד יתום, מיכאל רצון, אני, (עם כל הצניעות המתחייבת), שמואל סלאבין, עו"ד תמר הר-פז, עו"ד פיני דלוייה, עו"ד ואינג'יניר אנדרי אוזן, ועוד רבים וטובים ותיקצר היריעה.

          כך שבשורה התחתונה - לפריימריס יש את החוליים שלו כפי שהיה למרכז, ואם מדובר בפריימריס ממוחשבים - אזי יש אינספור וריאציות לתכנת ולתחמן את תוצאות-הבחירות, ולכן - טוב עשתה מפלגת-העבודה שניהלה מערכת-פריימריס עם פתקים ולא ממוחשבת. הבדיחה במסדרונות -המצודה, לפני הפריימריס היתה ש-"כל המתמודדים יכולים לנסוע לחו"ל ולחזור עם תום הפריימריס, היות והתוצאה קבועה -מראש!"

          יש אם כך , צורך למצוא שיטה יותר אמינה מהפריימריס הממוחשבים - אולי אפילו -"פריימריס פתוחים" בהן יוכלו להצביע כל אוהדי ותומכי המפלגה, ולא רק המתפקדים, והפריימריס של כל המפלגות ייערכו באותו היום ממש, כך נמנע מצב שמישהו יצביע בשתי מפלגות שונות, לטובת מועמדיו.

          בברכה,

          שוש לוי(הלוי)

        • יחימוביץ' לא מבטאת עמדות שמאל טהור במהותו הישראלית

          איש הקרח , 01/08/09 17:23

          אלא יותר בכיוון של הסוציאליזם הדמוקרטי באירופה. סביר מאוד להניח שהעבודה תתפרק בקרוב.

          • העמדות הכלכליות שלה הן -סופר שמאל-סוציאליסטי טהור! (ל''ת)

            shoshlevy , 01/08/09 17:33

            • היום השמאל הישראלי מאוכלס רק במר"ץ וחדש. יחימוביץ' איננה שייכת אליהם (ל''ת)

              איש הקרח , 01/08/09 20:19

              • O.K - i give up! (ל''ת)

                shoshlevy , 01/08/09 20:30

                • עזבי שוש, הכל שטויות... מאחל לך כל טוב ושבוע נהדר וקריר :-) (ל''ת)

                  איש הקרח , 01/08/09 20:40

                  • לא הכל שטויות , אבל -גם אני מאחלת לך אחלה שבוע ואחלה קרירות !

                    shoshlevy , 01/08/09 20:52

                    על פי הכינוי שלך - זה בהישג יד!

                    שוש לוי

                    • משתדלים.... שיהיה לך רק טוב. (ל''ת)

                      איש הקרח , 01/08/09 21:49

    • את מדברת שטויות - איזה תהליכים עכר בוגי לפני שנחת כסגן רהמ''ש? (ל''ת)

      אייל, 01/08/09 20:03

      • לרמטכ"לים לשעבר במדינת-ישראל -יש , בצדק-"פור" (ל''ת)

        shoshlevy , 01/08/09 23:14

      • אייל-לרמטכ"לים יש כבר רקורד מוכח ומוכר בציבור -מה שמקצר להם תהליכים (ל''ת)

        shoshlevy , 02/08/09 12:21

  • 12.

    לא בחרו בנתניהו כדי שיעשה את כל מה שהשמאל חלם לעשות במשך שנים ולא העז. (ל''ת)

    עומר, 01/08/09 12:00

  • 11.

    טעות מצד אנשי נתניהו. בוגי הוא אחרון הצדיקים בליכוד (ל''ת)

    ציוני, 01/08/09 11:46

    • בוגי להנהגה ומייד (ל''ת)

      להביור לוע ארי, 01/08/09 14:53

  • 10.

    בוגי לא מתאים לפוליטיקה וכדאי שיסיק מסקנות מהר (ל''ת)

    יוסי, 01/08/09 11:31

    • בוגי מזכיר לי את דמותו של בן העגלון בעיירה היהודית בפולנייה...!!!

      דוד בירג'ול ..[אבירג'יל], 01/08/09 11:46

      רפה ,נבוש,סנטר כפול והקרחה ממהירה...

      • ואתה מזכיר איש מערות פרימיטיבי מהרי האטלס.

        ממוצא מעורב, 01/08/09 12:28

        גס, כפוי טובה, פרימיטיבי...
        ולגבי יוצאי פולניה ושאר מזרח אירופה: הם בנו ובונים את ישראל ואת עצמם ורובם כבר מתעלמים מארצות מוצאם (במיחד אלה שנולדו בישראל).
        אתה ובני השבט שלך לעומת זאת ממשיכים לדבר על ה''עבר המפואר'' של יוצאי צפון אפריקה שכבר חמישים שנה (למעלה משני דורות) נשארו תקועים בבערות, אמונות תפלות, בטלנות כרונית, עוני, תלונות אינסופיות, ופשע.

        • כל תומכיי ההיתנתקות נישרפים אחד אחד !!! (ל''ת)

          סימונה אביר_ג'ייל, 01/08/09 13:16

          • 100 שנה חלפו מאז השרייפה האחרונה בעיירה היהודית בפולין......!!! (ל''ת)

            ננסי שייבר, 01/08/09 14:58

          • למה?! דווקא -הדוברת של "ההינתקות" - מירי רגב נבחרה לכנסת! ועוד-בליכוד! (ל''ת)

            shoshlevy , 01/08/09 16:25

            • תיקון-טעות : לא נבחרה -מונתה ע"י ביבי, לכנסת ! (ל''ת)

              shoshlevy , 01/08/09 18:36

            • כי רק ליכודיים אוהבים פרחות. (ל''ת)

              הסבר, 01/08/09 20:27

      • בוגי שאני הכרתי היה לוחם ללא חת, מפקד ואסטרטג מזהיר "שאין לו אלוהים" (ל''ת)

        איש הקרח , 01/08/09 17:24

        • חותם על כל מילה ,ועיקר שכחת : ח כ ם !!! (ל''ת)

          שששבשש , 01/08/09 18:51

          • גם חכם. איך הגיע לליכוד של ביבי ושאר הדחלילים אלוהים יודע?! (ל''ת)

            איש הקרח , 01/08/09 21:53

            • לפני הבחירות , ביבי ערך מסע-רכש של "כוכבים" ובוגי היה ביניהם. (ל''ת)

              shoshlevy , 01/08/09 23:53

        • אתה שרתת בצה''ל. רוב הליכוד הם משתמטים/ש''ג.

          מאיפה שיכירו את בוגי ?, 01/08/09 20:30

          ליכודיים (ועמיר פרץ) לועגים ל''גנרלים ואדמירלים''.

          • בעובדה -זה לא נכון! רוב אנשי-הליכוד שירתו בצבא. אני , למשל, שירתתי

            shoshlevy , 01/08/09 20:48

            למרות שאני באה ממשפחה חרדית, ואפילו היה ךי "פטור" שהלכתי וביטלתי אותו, למרות התנגדות אבי שאגב-גם הוא שירת בצבא.

            רוב אנשי-הליכוד שירתו בצבא. ואפילו היתה לנו טייסת בקום-המדינה -יעל רום ז"ל.

            אל תעשה הכללות ותשתדל -לא להשמיץ!

            בברכה,

            שוש לוי

          • נכון רק קדימה כולם יוצאי סיירות פחחח (ל''ת)

            קוקוריקו, 01/08/09 20:51

    • בוגי צריך להיות שם!!!

      שלום, 01/08/09 11:54

      בוגי צריך להיות בפוליטיקה ולשנות אותה,את התנהלות ''שיטת השקשוקה'' הכללית.
      המונים יתמכו בו,רק שידבר אליהם ויסביר אצ עמדתו,שקולו ישמע.

  • 9.

    כל מי שנותן ידו למס המים ולרפורמ הקרקעות יועף בבחירות הבאות. (ל''ת)

    מרי אזרחי, 01/08/09 11:30

  • 8.

    מי שמקבל פנסיה ומשכורת שמנה בצידה אינו סוציאליסט אלא קפיטליסט מנצל. (ל''ת)

    רעמסס, 01/08/09 11:29

    • ענק ענק ענק ענק ענק ענק ענק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      נריה חשוון [חסדאי], 01/08/09 12:28

    • את מי הוא מנצל? את הפנסיה הוא מקבל כדין, ועבור המשכורת שלו הוא לא מתבט

      רונית, 01/08/09 19:30

      כמו שהסוציאליסטים היו רוצים לקבל כסף תמורת לא לעשות כלום

  • 7.

    בוגי יעלון הוא הוא מלח הארץ

    חדוה, 01/08/09 11:28

    לא כמו פוליטיקאים קטנים עלובי נפש ומלחכי פינכה.
    מי יתן ויגיעו לכנסת ולממשלה הרבה אנשים כמותו.
    נמאס מכל השקשוקאים.

    • חדווה חמודונת ! לא מלח ולא פילפל !! האיש חי על 4 פנסיות ציבוריות .....

      מאת: יחיאל הטוסיק _ אשדוד, 01/08/09 12:27

      ןמצפה לפנסיה החמישית מתקציב הכנסת.

      • יחיאל חמודון - שטויות במיץ שקשוקה

        ד. מרידור, 01/08/09 14:52

        אין לך מושג על מה אתה מדבר

      • גם מירי רגב -חיה על שתי משכורות :אחת מהצבא ואחת -מהכנסת!

        shoshlevy , 01/08/09 17:46

        אם היא כל כך דואגת לעניים - שתתרום משכורת אחת לטובתם, בכל חודש, נראה אותה!

        • שושי אל תהיי מגעילה ואל תתערבי לאף אחד בתוך הכיס הפרטי שלו

          רונית, 01/08/09 19:28

          ואל תדרשי מאף אחד מה לעשות ברכושו הפרטי, כל עוד לא נעשתה עבירה פלילית כמובן.המנטליות הילדותית סוציאליסטית הזאת צריכה לעבור מן העולם.

          • אם יש פה מישהי מגעילה -זוהי מירי רגב עצמה!

            shoshlevy , 01/08/09 20:41

            סליחה -לא מדובר ברכוש פרטי! המדובר ברכוש ציבורי -גם הפנסיה שלה מהצבא וןגם המשכורת שלה מהכנסת. אם היא מתיימרת לדאוג לשכבות החלשות -תתכבד נא ותוותר על משכורת אחת לטובתם. זה כלל לא מוסרי לקבל שתי משכורות ע"ח הציבור כשהמשק כולו שרוי במיתון!

            דבר נוסף -היא נוהגת לגנוב רעיונות מאחרים. למשל - היא לא השמיעה ציוץ בנושא המע"מ על פירות וירקות עד אשר אני -פירסמתי מאמר בנושא בעיתון פנימי של הליכוד, ואז היא החליטה שכאן יש פוטנצייאל לתפוס כותרות ומשם - הענין החל להתגלגל ככדור -שלג.

            דבר נוסף - אם יש פה מישהו מגעיל -זו היא שבגינה אני וחברות פעילות כבר שנים בליכוד, יותר משכילות ומוכשרות ממנה - לא נבחרנו לכנסת, כשהיא אפילו לא נבחרה - היא מונתה ע"י ביבי שהכניס גם אותה וגם את חוטובלי לכנסת. אם היה לה שמץ של מוסר -היא לא היתה מצטרפת לליכוד, וקופצת על עגלת-המנדטים רק בגלל שהיה צפי להרבה מנדטים לליכוד, כשבכלל - כל האוריינטציה המדינית שלה מנוגדת למצע הליכוד.
            תסכימי איתי שזהו -אופורטוניזם לשמו!

            שוש לוי(הלוי)

          • רוניתי -אל תטיפי לי מוסר !-אני גדולה עלייך בהרבה מספרים ! (ל''ת)

            shoshlevy , 02/08/09 03:30

  • 6.

    פוליטיקאים בישראל

    רונן, 01/08/09 09:54

    קראתי את הכתבה וכל מה שיש לי להגיד בצורה הכי עדינה (בטח לא תפרסמו את זה) הפוליטיקאים במדינה הזו פשוט מגעילים לי את התחת!!!! הרמה שלהם הקומבינות שלהם הטינופת שלהם והשחיתות שלהם כל כך מגעילה ומכוערת עד שפשוט יש שתי אופציות או לצעוק כל היום הצילו אותי מהמושחתים האלו או פשוט להתעלם מהם לחלוטין ומכל הרע והגועל שהם עושים למדינה שלנו
    וכמאמר המשפט הידוע והמפורסם יש כאן מדינה נהדרת האנשים חרא הכוונה בראש ובראשונה לכל הפוליטיקאים שלנו מושחתים נמאסתם!!!!!

    • ל 09.54 למען הדיוק וההגינות,רוב הפוליטיקאים הם כפי שציינת. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 01/08/09 13:41

  • 5.

    בוגי לא אמין בלשון המעטה=אי אפשר לסמוך על נאמנותו=אגו נפוך=אפשר בלעדיו (ל''ת)

    נ.כהן שימשיך לנעול נעליים גבוהות=פרנואיד=מתנשא=די, 01/08/09 09:37

    • יש כאן לא מעט שכירי חרב (ל''ת)

      חדוה, 01/08/09 11:29

    • עם עברית כמו שלך אפשר רק לנפוח. אפשר לנפוך גם בלעדיך. (ל''ת)

      רחל, גן שמואל, 01/08/09 13:33

    • בוגי הכי אמין בפוליטיקה הישראלית (ל''ת)

      ס. שלום, 01/08/09 14:50

    • עד כמה שידועה לי. בוגי עדיין לא הפך לכלב, ולכן שנה את הגישה האידוטית (ל''ת)

      רונית, 01/08/09 19:23

  • 4.

    לידיעת הח''כ החדשים. לא חייבים להמתין למס' שבע. כדי להתפטר מהכנסת.

    כל יחיד מלך., 01/08/09 09:23

    חוק ''מופז'' מאפשר עדיין להתפטר מהכנסת אחד, אחד. רצוי לצרף מכתב מנומק ובו יהיה כתוב סליחה, טעינו. זה לא מקומנו ושלום על ישראל.

  • 3.

    נתניהו דואג לעשירים

    דוד, 01/08/09 09:19

    אם לא הספיק לנו הסרט שיטת הצ'קצ'וקה השבוע כי אז לא צריך לדאוג.
    נתניהו כותב את התסריט הבא אשר נוגע לשחיתות ודאגה לעשירים.
    הסרט יקרא הפרטת אדמות המדינה לטובת עשירי ישראל.
    כפי שאני רואה את זה כרגע אז זה המשך לשיטת הצ'קצ'וקה 2.
    והשחקן הראשי יהיה כנראה ממשלת ישראל

    • נתניהו ,אולמרט, ברק ושרון נבחרו לתפקידם כדי לדאוג לעשירים

      מוריס, 01/08/09 12:51

      ובמידת מה לבטחון המדינה .
      היה כאן ראש ממשלה שהיה מנהיג אמיתי ולא שלוחם של העשירים.
      אבל לאסוננו הגדול הוא נרצח על ידי בן עוולה.

      • הדאגה לעשירים

        דוד, 01/08/09 16:39

        שככת את בגין, שמיר, גולדה, אשכול, שרת וב.ג.
        אבל היום ביביהו הדואג התורן ושלא יהיו אי הבנות בנושא.

      • רבין??? היה מוקף מכל צדדיו בעשירים (ל''ת)

        רונית, 01/08/09 19:20

  • 2.

    יש עוד משהו שברק לא מכר כדי ''לממן'' את משרד הביטחון ? (ל''ת)

    יחימוביץ לא מבינה את מה שכל העולם כן מבין ?, 01/08/09 09:10

  • 1.

    סיפור בן סימון משקף הכל''עשיתי קרירה על גבו'' זו התקשורת (ל''ת)

    עע, 01/08/09 09:10

    • אחריות הכשל במלחמת לבנון רובצת עליו ועל עמיר פרץ והוא מיתפלצף בשפע..!? (ל''ת)

      ג'וני אברייג'יל-מייאמי., 01/08/09 11:44

      • צודק ג'וני מהנייכר. לפחות עמיר פרץ ניכנס למצב היסתגרות,כמו בגין . (ל''ת)

        נעימה סופר____ר '' ג., 01/08/09 12:25