• 120.

    מאמר מדהים ומרתק. (ל''ת)

    כל הכבוד., 03/08/09 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    שלילת זכויות

    יאיר, 03/08/09 11:40

    צריך לשלול מכל מי שלא מבצע את חובותיו לחברה - למדינה זכויות של בטוח לאומי כולל זכות ההצבעה לכנסת.

    מי שלא תורם - שלא ישפיע עלינו.

    נמאס מה''גיבורים'' שבעצמם מתלהמים

    ושולחים אותנו ואת בינו למלחמה בעוד הם ובניהם '' נהרגים'' באוהלה של תורה...

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    וכל המוסיף גורע. אז מתי חברי הכנסת שלנו יעשו מעשה ? (ל''ת)

    גדי, 03/08/09 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    Tribute to #65 עצם השוואת החרדים לטאליבאן

    Dilbert Reloaded , 02/08/09 15:37

    עצם השוואת החרדים לטאליבאן שמוגדרים כטרוריסטים מסוכנים, וכן הדימוי שנעשה ברוב התגובות הפרו-כותב בין חרדים למוסלמים מראה בעליל על איזשהו רקע קצת אנטישמי אצל הכותבים.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    כתבה מעולה. אין מה להוסיף!!! (ל''ת)

    רוני, 02/08/09 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    נו...והמסקנה? להפריד דת ממדינה

    דודיק, 02/08/09 10:16

    לאסור בחוק התארגנות דתית במפלגות פוליטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    העיתונות בארץ-נשמעת ממש כמו זו של גרמניה לפני עליית הצורר.

    מעניין , 02/08/09 09:43

    רובו של הציבור החרדי עובד למחייתו.
    ההפרש באחוזים בין הציבור הכללי,לחרדי עומד על כ-10% !
    אם ניקח בחשבון כי המדינה מקשה על חרדים לעבוד באופן רישמי,ההפרש בפועל אף קטן יותר.

    במקום להודות ולחזק את אלו המוסרים נפשם על כלל עם ישראל-מתקיפים אותם ללא הרף.

    התקפה זו הינה חלק מן הנבואות המתגשמות לנגד עניינו,ו"תודה" לכופרים המחזקים את האמונה בדברי חז"ל הקדושים.

    ואני חשבתי כי אנו חיים בדמוקרטיה..?!
    גם אם הנתונים היו נכונים-הרי לפי "תורת" הכופרים-זכותו של כל אזרח לחיות את חייו עפ"י בחירתו,כל עוד אינו עובר על החוק !
    לפחות הם לא מתפרנסים מליבוי שנאת חינם בתוך עם ישראל,לשרות החונטה.

    הגב לתגובה זו

    • זכותו של כל אזרח לחיות את חייו עפ''י בחירתו,כל עוד אינו עובר על החוק !

      יריב א., 02/08/09 13:27

      ומה אתה מציע לעשות עם החרדים ששרפו עגלות אשפה, זרקו אבנים, מפגינים באלימות נגד המשטרה, אם שמרעיבה את ילדיה?

      את מי אתה מנסה ל''סבן''? במה עובד הציבור החרדי? במכבסת כספים? בהברחת יהלומים?

      אין בציבור החילוני תמיכה לקבוצה שחייה על כספי ''חלוקה''.

      הגב לתגובה זו

      • אתה ממש מוכיח את טענותי-ממש נאצי קטן ועלוב ! (ל''ת)

        מעניין , 02/08/09 14:48

        הגב לתגובה זו

    • הרוב עובדים ? בולשיט רבתי !@ (ל''ת)

      מיקיזו, 12/08/09 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    הערה 2 ו 3 החורבן היה קורה גם אם היו מאוחדים. החרדים לא אחים שלי (ל''ת)

    יריב א. , 02/08/09 05:26

    הגב לתגובה זו

    • העובדות מדברות אחרת, לפי הלמ''ס מעל 50% מהחרדים משתתפים בכח העבודה.

      דינ-טל, 02/08/09 08:21

      ועכשו נא להתנצל.

      הגב לתגובה זו

      • מאיפוא מצצת מספרים כאלו? 50% ממה? בכלל יודעים כמה חרדים יש? (ל''ת)

        יריב א., 02/08/09 13:29

        הגב לתגובה זו

        • לאנטישמי הקטן-אז איך אתה מקבל את הנתונים של בן החושך ?-

          מעניין , 02/08/09 17:36

          אם אין נתונים מדוייקים-למה אתה משבח את הכותב ?!

          אגב לפחות עם טענתך כי איננו מאותו עם-אני ממש מסכים !
          רק מי שאינו מזרע ישראל קודש מגיב כמוך,ואתה פשוט ערב רב-תבדוק בשורשיך ותגלה..

          הגב לתגובה זו

          • מעניין מזרע איזה פיאודל באת. נאצי תקרא לאימא ואבא שלך מושתן שכמוך.

            יריב א., 02/08/09 22:34

            אני בז לאנשים כמוך שבמקום תאי מוח יש להם גללי חמור מסריחים.

            כל זמן שהם לא מפריעים לחילונים לחיות, חילונים לא יפריעו להם. אבל אם ימשכו ההתפרעויות שלהם, אנחנו נפוצץ אותם.

            הגב לתגובה זו

            • תודה על התשובה ה"עניינית",הוכחת כי צדקתי בכל דברי.

              מעניין , 02/08/09 23:30

              לאנטישמיים הייתה לפחות שיאה "אידאולוגית" בעוד אתה מדבר בכוח הזרוע-ממש מוטציה,המביישת גם את "אבותך"..!

              הגב לתגובה זו

  • 112.

    שלוש הערות. הראשונה מאמר מצוין. השנניה והשלישית... (ל''ת)

    יריב א. , 02/08/09 05:24

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    צודק ב-100% (ל''ת)

    אסף, 02/08/09 04:18

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    A Hraedim em Ohrey Israel

    ephi, 02/08/09 03:39

    back to Polish Paritz

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כתבה מצויינת. היום ראינו זאת שוב. איזה עשבים שוטים אנחנו מגדלים בתוכנו (ל''ת)

    גל-יה , 02/08/09 02:40

    הגב לתגובה זו

    • באמת עשבים שוטים-צריך לסלק את הערב רב מעם ישראל ! ניאונאצים בלשוןהמעטה (ל''ת)

      מעניין , 02/08/09 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    אתה בסה''כ רוצה לחזור לקוי 67

    אסף, 02/08/09 01:04

    הממשלה שנתניהו היה צריך להקים לתפיסתך היא ממשלת שמאל פוסט ציונית שתחזור לקווי 67. כמובן שהוא היה נופל מיד וממשלת שמאל מלאה היתה קמה במקום. למזלנו הוא חכם מכדי להקשיב לעצותיך.

    הבעיה איננה החרדים אלא השמאל שמנסה כל הזמן לפלג ולהרוס ולשכנע אותנו שהבעיות של המדינה נעוצות במגזר זה או אחר שאם נחסלו (באלימות) כמובן, כל בעיותינו יפתרו. צר לנו אנחנו בוגרים יותר. אנחנו מבינים שהפתרון הוא לעבוד ביחד ולא אחד כנגד השני.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אני לא מאמין שאתה כתבת את זה, גילית בורות מדהימה. (ל''ת)

    אלי, 02/08/09 01:03

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מאמינה מהיכן הנתונים השגויים (ל''ת)

      דינ-טל, 02/08/09 08:22

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    שר החינוך אמר שהרוצח הערב בת''א הוא תאום הטאליבן ואני שואל האם גם הוא

    השר סער אמר......., 02/08/09 00:43

    קושר את הרצח באופן כזה או אחר לחובש כיפה שנטל את החוק לידים.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לפני שנתיים רוצח דתי ,יריב ברוכים,הצית בשם הדת כמה בתי זונות בת''א כדי

    רצח בשם הדת, 02/08/09 00:40

    ל''חסל את התועבה'' וכך גרם למותן של כמה נשים.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    חרא-דים (ל''ת)

    היפכא מסתברה , 02/08/09 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ישראל כנראה לא תהיה שווצריה. (ל''ת)

    ג'קסון , 02/08/09 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בן דרור כל כך צודק!

    כלכלן, 02/08/09 00:03

    מספיק לקרוא את דו''ח בנק ישראל, כדי להבין עד כמה הוא צודק.

    למשל, שיעור ההשתתפות בכח העבודה (בגילאי העבודה, קרי - עד גיל 65) בארץ הוא 56%, בעוד שבאירופה וארה''ב הוא עומד על 75%.

    הנתון הזה הוא בגלל החרדים והערבים, שהמנהיגים שלהם בוחרים למנוע מהם השכלה מינימלית והשתלבות בכח העבודה - כדי לשמר את השליטה עליהם.

    ומי נושא בנטל קיומם הפיזי? הפראיירים החילונים.

    מה התוצאה? התוצר לנפש בארץ הוא 26,000 דולר לשנה, בעוד שבאירופה וארה''ב - כפול מכך!

    המשמעות היא שהמגזרים האלה, פוגעים ברמת החיים בארץ ב-50%!

    לקנות דירה בארץ זו משימה בלתי אפשרית לזוג צעיר ומשכיל. בארה''ב ובאירופה, זה קלי קלות.

    חבר שלי שהיגר כנער עם הוריו לארה''ב קנה מזמן דירה, חי חיי פאר והדר, ואני חי לי בשכירות ולא רואה שום אופק!

    ומה שמצחיק הוא שהוא היה תלמיד הרבה יותר גרוע ממני. ולא, הוא לא עושה את כספו ממסחר, אלא דווקא בעבודה אקדמית.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    גם הכותב רב הכישרון הזה טועה ומטעה

    עופר שיפ מן, 01/08/09 23:59

    חבל. כשכבר נתקלים ברשימה של איש ברמתו של הכותב בן דרור ימיני, מסתבר כי גם הוא משלם מס מקלדת כבד אולי מבלי שהבחין במכשלה שלפניו. כשבן-דרור כותב שהחרדים הם :''בשר מבשרנו'' - אין שקר גס וגדול מזה מבחינת הנושא שהוא ממצה בשום שכל. הם אינם בשר מבשרנו מפני שמכבר הם אינם יהודים במובן האמיתי. הם עיוות מסורטן של היהדות. הם כת מסוגרת על גבול הטירוף המאפיין כתות מסוכנות שהתפצלה מאתנו מכבר ולוואי ומישהו יסיק את המסקנות המתבקשות מטענותיו החדות של הכותב. אבל את האמת יש לומר עד הסוף: אלה נמנים עם אויבינו המרים ביותר ואכן ההתפצלות הזאת והחיבוק המזוייף שלנו הם פצצת רסק שתגמור את הסיפור המדהים שהתרחש פה במשך כמאה שנים. השקר של חברה רב-תרבותית מכבר הרקיב את יסודות קיומנו.

    הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה,כל הכבוד (ל''ת)

      יוסי, 02/08/09 01:17

      הגב לתגובה זו

    • מילא שאינם בשר מבשרינו . גם אחרים אינם .

      שששבשש , 02/08/09 11:38

      אולם רבים מהם אינם מסתירים את שנאתם כלפי המדינה ,הציונות וכלפינו האזרחים .
      במלה אחרת "אויבים" .לכל דבר.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    בן דרור כל כך צודק (ל''ת)

    כלכלן, 01/08/09 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המדינה שבוייה בידי כנופיית פרזיטים שחיים על חשבונה ושונאים אותה

    אייל , חולון, 01/08/09 23:44

    משתמטים , סחטנים , בטלנים , פורעי חוק ואנטי ציוניים.

    וכשנשמעת ביקורת כלפי התנהגותם , הם מאשימים את הצד המבקר כאנטישמי , כאילו שיש להם מונופול על היהדות וכאילו שהם נטולי גזענות.

    כשהחלוצים הקימו את המדינה בעמל ידם והקריבו את חייהם למען תקומתה , הם בוודאי שלא ראו בחזונם ובחלומותיהם מגזר כמגזר החרדי , שיירק עליהם , על פועלם ועל המדינה שבזכותה הוא חי וקיים כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לא אופתע אם הירי הערב בת''א ובו יש כמה הרוגים בוצע בשם הדת ע''י דתי (ל''ת)

    לא אופתע......., 01/08/09 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הפעם יצאת אהבל ימיני ואני בדרך כלל מסכים איתך

    אלדו, 01/08/09 23:42

    אותה קהילה נקראת בני אהרון נטורי קרטא , הם לא מתוקצבים כי אין להם תעודות זהות , הם לא מקבלים כל חוק מהכנסת כי הם לא מכירים במדינה ובציונות .
    לומר עליהם שהם חיים על חשבון משלם המיסים את ממש בורות .
    כנראה שגם אתה בנסיון לרכב על גל אנטישמי כי הרי לפני שבוע נרצחה ילדה בעני אביה ולא קראנו שהאבא הוא רוצח חילוני אבל בתקשורת הדגישו בכוונה את היות האמא המרעיבה או לאו חרדית .
    אני לא חרדי אבל צדק בתקשורת הוא מצרך נדיר העיקר הרייטינג .באמת חברה מתפוררת...

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת את ימיני....תרד לסוף דעתו תשווה את זה לתהליכים שקרו באפגניסטן

      המדובר על תפיסה אידיאולוגית דומה, 02/08/09 00:18

      ותבין.......

      הגב לתגובה זו

    • לאלדו: אותתם נטורי קרתא נוסעים על כבישים שהמדינה בנתה?

      שים לב, 02/08/09 10:42

      חיים במדינה שמגינה עליהם מפני רור ערבי? הולכים לבתי חולים שממומנים ע''י המדינה? שייכים ללשכות הרווחה אותם המדינה מתקצבת? אני בספק אם המדינה לא מתקצבת להם גם דיור וחינוך. הם חיים בתוך המדינה ועד כמה שהם רוצים להגיד שהם לא מסכימים עם קיומה הם פה. ואם הם פה אז בדרך זו או אחרת הם חיים על חשבונך וחשבוני.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    למזלנו אין לקנאי הדת הטפילים והחמסנים המזוקנים נשק אחרת הם היו עושים

    למזלנו........., 01/08/09 23:34

    לנו מה שהחמאס עשה ועושה לעזתים.דת מספקת הרבה תחמושת,מוטיבציה ונכונות לרצוח בלי מעצורים מוסריים את מי של מקיים מצוות או שיש לגביו פאתוות המתירות לרצוח אותו.

    הגב לתגובה זו

    • ל96, אתה טועה, חבל שאין להם נשק

      דודיק, 02/08/09 10:23

      זה היה נותן לגיטימציה ללמד אותם מה אנחנו עושים בצבא כשהם מגרדים בב...אוהלה של תורה

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    השוואת יהודים למוסלמים

    אוהד, 01/08/09 23:32

    עצם השוואת החרדים לטאליבאן שמוגדרים כטרוריסטים מסוכנים, וכן הדימוי שנעשה ברוב התגובות הפרו-כותב בין חרדים למוסלמים מראה בעליל על איזשהו רקע קצת אנטישמי אצל הכותבים...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    צרי וצרות היחנוך כמו שריד,לבנת,תמיר וכו' לא הצליחו להכניס את תכנית

    ל-91, 01/08/09 23:30

    הליבה לתוכנית הלימוד של הטאליבנים מש''ס והחרדים.אנחנו מחזקים את ידיך במערכה הכבדה המצפה לך כנגד אוייבי הקידמה,ההשכלה והעבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צמיחה כלכלית,שגשוג וחוסן כלכלי לא יבוא מהמדרסות=ישיבות הבערות אלא רק

    בלי הוראת מדעים אין עתיד למדינת ישראל, 01/08/09 23:25

    מלימודים טכנולוגיים מדעיים שבהם המדינה צריכה להשקיע מיליארדים ולא הפקולטות לפרזיטולוגיה=ישיבות.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    המדינה ב''זכות'' הגולם החרדי שכבר קם עליה יכולה להתחיל בתהליכי הלוויה (ל''ת)

    רק מועד ההלוויה לא ידוע........., 01/08/09 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אתה תזכר לדראון עולם אם בתקופת כהונתך לא תכניס לימודי ליבה ל''חינוך''

    פניה לשר החינוך מר גדעון סער, 01/08/09 23:08

    התורני של ש''ס והחרדים.אם הם לא יסכימו תקצץ להם את תקציבי השתתפות הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • גדעון סהר הוא שפוט שלהם כפי שכל שרי כל ממשלות ישראל שפוטים שלהם

      אייל , חולון, 01/08/09 23:55

      בלי הדוסים אין קואליציה.

      הם יודעים זאת ומנצלים את עמדת הכח הפוליטית שלהם לסחוט כספים , תפקידי כח ולכפות סדר יום אחר למדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    לפי מירב התגובות כאן, הציונות.....

    עידו, ת''א, 01/08/09 23:05

    היא פשוט אוסף של סוגי חרא אנטישמי מהסוג הכי מסוכן, עוד מדינה שווה לתחת.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לימיני-ה"כו-שי"התורן של החונטה-כל מילה בכתבה שהבאת,אכן משקפת אנטישמיות

    מעניין , 01/08/09 22:56

    גמורה !
    לבד נתונים שקריים ומגמתיים להחריד-
    מעולם לא שמענו ממך על הערבים שמעורבים בתאונות דרכים,ובאחוז תביעות בנזקי רכוש,הרבה מעבר לאחוזם באוכלוסיה הכללית.מה שמהווה סיבה להעלאת הפרמיות לכלל האוכלוסיה (ובעל אופי פלילי,לעיתים לא רחוקות).

    מה שמנחם הוא כי המדינה הכופרת-גוססת ב"ה,ומשיח קרוב יותר מאי פעם !

    הגב לתגובה זו

    • אם ישנו משיח , אז ראשית כל הוא יושיע את היהודים מציפורני החרדים (ל''ת)

      אייל , חולון, 01/08/09 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אנחנו מטפחים חברה אנטי ציונית וגלותית

    משה דגן מאוסלו, 01/08/09 22:18

    זה שהם מצפצפים על החוק זה טיבעי עבורם..הם נישמעים לחוק אחד והוא חוק התורה...כמו שכיננו שנישמעים רק לחוק האיסלאם..
    זה לא רק שהם אנטי ציוניים...הם ממש שונאי ישראל...האמן לי בן דרור ימיני..אנחנו בישבים גויים אנחנו כופרים..העזנו להמרות את פי האלוהים ולהקים מדינה ולהביא הגאולה בכוחות עצמינו ??? חוצפה...
    הם חיים בארץ ישראל אבל הם לא ישראלים .. וגם אחרי מאה שנה בארץ הם מישתדלים שלא לדבר עברית שהיא עבורם שפת הטומאה..אבל שפת השטיטל היא קדושה בעינהם..
    נכון... מעברי חצייה רק לנשים אוטובוס רק לנשים וכו וכו..בושה בושה..
    אבל אי אפשר להילחם באמונתם.. אבל איך שהוא צריך ללמוד לא לתת להם למצוץ דמם של הכופרים הישראלים ולחות על חשבון כספם הטמא.. ודאי שלא יתרמו לשום מדינת ישראל שנולדה בחטא... גם במאה שערים וגם בברוקלין הם עדיין מחכים למשיח שיגאל אותם ויביאם לארץ המובטחת...שיחכו
    בינתיים ברור לי שיש כבר אלוהים אחר שהם מאמינים בוא באדיקות...אלוהיי הכסף הוא ניקרא...ראה חזירותם הבלטי נילאת בעניין..ולכסף כמובן אין רייח. הכו כשר..
    משה דגן אוסלו

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    טול קורה בין עיניך. אתה שותף לדה-לגיטימציה של מיטב החברה הישראלית (ל''ת)

    יהודי שזוכר, 01/08/09 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש דרך בדוקה לדעת היכן אדם עומד

    השמאל החדש , 01/08/09 21:09

    במקרה של ימיני מדובר בחיבוק עז של הימין הכהניסטי, סגולותיו של ימיני מוכרות לימין שלא בוחל בו בימיני, ה"שמאלני".

    מכל הר וגיא מגיעים הימנמנים להריע לקול הימין השר שירה גזענית, הבוקעת ברהיטות מהמקלדת של ימיני.

    אבל תמיד באיזשהי שורה,כמעט תמיד, בלי בושה יעלה ימיני את הטיעון המגוחך- שהוא ימיני שייך לשמאל.

    כאילו לומר אם אני ה"שמאלני" כל כך ימני ושובניסטי , מה זה אומר על השמאל?

    אבל ימיני הוא לא שמאל לא רבע שמאל ולא עשירית שמאל, ימיני כשמו הוא איש ימני לאומני ושובניסט.

    הגב לתגובה זו

    • עוד אנטישמי אכול שנאת חינם.. (ל''ת)

      נו מילא.., 01/08/09 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ימיני, אתה קצת נסחף עם ההשוואות האלה.

    עם כל הכבוד וההערכה שיש לי אליך., 01/08/09 21:00

    בינתיים אף חרדי עוד לא התפוצץ לנו באוטובוס או בבית קפה הומה אדם. אם באמת רוצים, אפשר להגיע איתם לסיכומים בלי לוותר להם יותר מדי. עדיין הם אלו שתלויים במדינה ולא המדינה תלויה בהם. אז נא לא לערבב בינם ובין החמאס והאל-קעידות למיניהן.

    גם עם המתנחלים והגרעין הקשה שלהם צריך לדעת איך לגשת ואיך לסגור איתם עניינים. בנחישות אבל עם יחס של כבוד (כי מגיע להם כבוד!!!). ואם חייבים אז גם בקשיחות. אבל בגישה הנכונה לא בטוח שיהיה הכרח בקשיחות.

    שרון ואולמרט, מגובים ע''י התקשורת והשמאל, הלכו איתם בכוח עם הראש בקיר. רבים הפגינו כלפיהם יחס של בוז שימחה לאיד ולא מעט שינאה. בשעה שנקרעו מבתיהם (שחלקם בנו במו ידיהם ממש), ונעקרו מעל אדמתם שעיבדו וטיפחו באהבת עולם. זה גרם לקרע איום ובל-ימחה שלא היה מחוייב המציאות.

    אבל שרון היה חייב טיהור מהיר בעיני השמאל בשל פשעיו הפליליים. לא היה לו זמן להקדיש לפתרון בדרך יותר הומאנית. ואת כל זה אומר לך תל אביבי חילוני שליבו נשבר לנוכח מצוקתם של האנשים הטובים והאיכותיים האלה. אז אנא, בזהירות לפני שאתה משווה אותם לחמאס ולאל-קעידה.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לדבר איתם כמו שאובמה יכל לדבר עם אחמדינגד. אז...

      שרה, 02/08/09 08:22

      כנראה שאי אפשר. הם פנטים. הם נגד כל פשרה. תקשיב לרבנים שלהם. ולכן הם כמו טאליבן.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    שוב ושוב כתבות ענק של איש ענק בישראל, שצריך היה להיות שר החוץ

    גודמן, 01/08/09 20:54

    ושר הפנים של מדינת ישראל.
    כל הכבוד לאיש ,שמעיר את הישנים בעינים פקוחות במילים כדורבנות שוב ושוב.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    גם שינוי שיטת הבחירות לא יעזור - עוד 15 שנה יהיו עוד מיליון חרדים

    catas , 01/08/09 20:50

    ואז אנו כבר לא נוכל לשאת אותם גל גבנו. כולנו נתמוטט יחד.
    אם לא היו מגיעים בשנות ה-90 מליון עולים חרוצים למדנים ויצרניים מרוסיה - זה כבר היה קורה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עתיד של מדינת עגלות וחמורים,עוני ורעב מצפה למדינה בגלל החרדים וש''ס (ל''ת)

    עתיד שחור, 01/08/09 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מאז שש''ס נכנסה לפוליטיקה מתדרדרים בני עדות המזרח במורד העשירונים

    אוייבי המזרחיים, 01/08/09 20:29

    התחתונים לבערות,מצוקה,בורות,עוני וטפילות.הפער ההשכלתי כלכלי בין המזרחים לאשכנזים רק מתרחב ומעמיק ואת זה אפשר בהחלט אפשר לזקוף לרעת ש''ס.במקום שש''ס תקדם את המזרחיים להשכלה באוניברסיטאות,מכללות,טכניון,מכוני מחקר וכו' היא מעודדת לימודי דת,תלות וטפילות.תשאלו את עצמכם האם טובת בני עדות המזרח היא כנגד עינהם של עסקני ש''ס או טובת כוחה הפוליטי של המפלגה המתיימרת לייצג את בוחריה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי שמממן......שלא יתפלא אח''כ אם........ (ל''ת)

    אקסיומה, 01/08/09 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה נתניהו,הליכוד ושטייניץ נותנים מיליארדים לחממות הבערות=ישיבות

    ה''חנוך'' התורני לטפילות,עוני ופיגור, 01/08/09 20:22

    כשברור שאלו קיני צפיעים של משתמטים,בטלנים,נחשלים,ניבערים המתנגדים לערכי מגילת העצמאות.ממתי מדינה נורמלית מממנת את אלה הרוצים ברעתה?

    הגב לתגובה זו

    • תודה

      אוהד, 01/08/09 23:34

      אני מודה לך על המחמאות, אבל בהחלט הייתי מזמין אותך לבחינת IQ נגד בחורי ישיבות, ואז נראה היכן הבערות נמצאת...

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ש"ס כתנועה פוליטית הוקמה כתוצאה משני מנעים.

    felix342 , 01/08/09 20:19

    1.קיפוח עדות המיזרח ע"י כל ממשלות ישראל
    ע.ע. אמרתו של אהוד ברק שביקש סליחה מהם.
    2.בני עדות המיזרח הדתיים שלמדו בישיבות
    חרדיות כדוגמת חסידות ברסלב ודומהם שאימצו
    את רעיונותהם והוציאו אותן מין הכח אל הפועל.
    בני עדות המזרח מצפון אפריקה ומהמזה"ת קיימו
    מצוות ועבדו,עובדה שאין עליה עוררין.
    המימרה "אם אין קמח אין תורה" התקיימה אצלם
    הלכה למעשה.

    הגב לתגובה זו

    • א.לא תנועה פוליטית אלא מפלגת "נגד" סקטוריאלית .

      שששבשש , 01/08/09 21:53

      ב.לא במחאה מדובר אלא באמירה מפורשת "לקחת" את מה שנדמה להם שמגיע וקופחו בו ,באגריסיביות ,ובחסות החוק .
      ג. מה ההכללה הזו ? כולם עבדו וכו'.
      אפשר באותה נשימה לומר : כולם גנבו .
      אל תכליל .

      הגב לתגובה זו

      • ההגינות והיושר אינה מנת חלקם או בעצם אין פרושה מונופול

        felix342 , 02/08/09 03:56

        של חברה כזו או אחרת בין אם חרדית ובין אם חילונית בכל מקום עלי אדמות ובמיוחד במוסד ציבורי או ממשלתי.
        פעם גנב תמיד גנב, פעם ישר תמיד ישר.
        המציאות שאליו נקלע האדם היא שיוצרת אצלו תחושה של קיפוח או אי קיפוח ושעל פיהם הוא נוהג.
        מצא את ההבדלים של יהודי עדות המיזרח החיים בצרפת,בקנדה,בארה"ב,לבין אלה החיים בישראל.
        למרות שאני אישית לא אחייה בשום מדינה על פני הגלובוס חוץ מארץ ישראל תנאיי החיים וההזדמניות ללמוד ולהתבסס באותן ארצות שהזכרתי גדולים יותר.
        איך אמרתה? בנשימה אחת ההיתי אומר שאותן ארצות מסוכנום ומלכותיות יותר מארצי מולדתי.
        לא בחטא קמה תנועת ש"ס כי אם בשל הקיפוח,
        אשכרה תנועת מחאה- אלא מה?ישנם בה אנשים שנצלו את הדת כאמצעי כקרדום לחפור בו והכל בחסותם הבלעדית של העסקנים הקטנים מכל המיפלגות.
        שבוע טוב ומבורך לכל העולם-שנשמע רק בשורות טובות אמן כן יהי רצון.

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    נמאס לי לממן את ערבי ישראל עם 10 הילדים של כל משפחה,זו הבעיה שלי (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 01/08/09 20:16

    הגב לתגובה זו

    • לסולב וכאלב א-סנע יש 30 ילדים כ''א!אדם דולב נשמע יהודי?זה סתם עוד ערבי-

      התכוונת פי 2;20 ילדים לכל ערבי., 01/08/09 21:14

      פשיסטי מרהט הפגומה.וניצן וחנין נלחמים על מדינה שחורה ועל הפליפיניות שלהם.ממש בושה!!

      הגב לתגובה זו

    • ואת ש"ס עם ה 12 ילדים לא נמאס לך לפרנס .

      שששבשש , 01/08/09 21:55

      ממשכורת עובד העיריה העלובה...

      הגב לתגובה זו

    • את העליה בילודה של הערבים והבדווים יש לזקוף ל''זכות'' ש''ס והחרדים

      בגלל ש''ס והחרדים עליה בילודה של הערבים, 01/08/09 22:37

      שתבעו הגדלת הקיצבאות לילדים.הגדלת הקיצבאות תרמה לעליה דרסטית בקרב ערביי המדינה.כל זה ''הודות'' לש''ס שאותם לא מעניינת המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שערביי ישראל רוצים לעבוד ובהרבה מקומות לא מאפשרים להם אבל

      החרדים בכלל לא רוצים לעבוד, 01/08/09 22:40

      בכל מקרה אני לא חושב שאני צריך לממן את 15 ילדיו של החרדי ו40 ילדיו של ערבי ישראלי, אפילו אם זה אמונתם ומסורתם.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אכן נכון - אבל שום דבר לא ישתנה כל עוד שיטת הבחירות נותרת כפי שהיא

    ומי ישנה אותה?, 01/08/09 20:15

    כנראה שאף אחד...

    הגב לתגובה זו

    • שינוי שיטת הבחירות לא יעזור. (ל''ת)

      אלון, 01/08/09 21:29

      הגב לתגובה זו

    • השש"ש בש"ש . מובטח לך שנשנה .

      שששבשש , 01/08/09 21:56

      כלומר בתנאי שש"ש בש"ש תוקם ...

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני מודאג מכך שהחרדים ימוטטו את כלכלת המדינה וכך אני אאבד את הפנסיה

    פועל חרד ומודאג, 01/08/09 20:14

    שלי.אני אפוטר מעבודתי והמדינה תקלע לרעב.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    איך קורה שיפי הנפש בפרוטה הצליחו להשליט טרור

    נפיח, 01/08/09 20:01

    ולסתום פיות? בחברה הישראלית אין הסכמה על שום נושא.גם שיחרורו של שליט תמורת מה שהחמאס מבקש מעורר מחלוקת.יש עיתונאים שתומכים ויש שמתנגדים.איך קורא שבנושא הפלישה המוסלמית סודאנית יש סתימת פיות מוחלטת ואף עיתונאי לא מעז להגיד את האמת הפשוטה.זו פשוט פלישה של אפריקאים רעבים -וכל אפריקה שסועה ורעבה וחולה במחלות קשות- שמנסים בכל מחיר לברוח מאפריקה.
    בן דרור עיתונאי עתיר זכויות ואמיץ צייץ משהו וכולם חשו איך אצבעותיו רועדות על המקלדת.כולם זוכרים מה קרה לאריה דיסצ'ניק עורך מעריב בעבר שזכייתו בפרס ישראל בוטלה בגלל שהעז לכתוב כמה מילים על המחלות שמביאים איתם האתיופים.
    רשמו לפניכם.אף סודאני לא יגורש כי אנו עם שחווה שואהו ככאלה מחובתנו להמיט על עצמנו שואה נוספת.ובניהם של הסודנים האלה יבצעו כאן פיגועים כפי שבני המהגרים לאנגליה עשו.רשמו זאת לפניכם.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    להעלות את אחוז החסימה וכך נבער את הרע מקרבנו........ (ל''ת)

    וביערת הרע מקירבך, 01/08/09 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ליברמן צריך לפעול לביטול אזרחותם של מי שלא חותם על הצהרת נאמנות למדינה

    ליברמן מבטיח ולא מקיים, 01/08/09 19:40

    וערכיה.מי שלא יחתום תבוטל אזרחותו.חלק מחובשי הכיפות יחד עם חלק קטן מהערבים לא יסכימו לחתום על תצהיר זה.אין ספק שמהלך זה הוא נכון וצודק שעושה מדינה שנלחמת על נפשה מצד המבקשים את רעתה.ליברמן תתחיל לקיים את ההבטחות שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בכל שבוע נדבקים מאות בשפעת הטפילות והבערות וישר מאושפזים בישיבות

    שפעת הטפילות והבערות החרדית, 01/08/09 19:35

    יחד עם ה 100,000 שכבר נדבקו באפידמיה הנגיפית הזו.תסמיני שפעת זו הם:סרבנות עבודה,השתמטות משרות בצה''ל,טפילות,קבצנות,בטלנות,נצלנות,בערות,עוני,פיגור ושנאת המדינה וערכיה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תפסיקו להיתמם ולהיטמטם. ימיני כותב עובדות כלכליות - עם זה תתמודדו.

    רואה שחורות ומבוהל., 01/08/09 19:33

    יש רוב חילוני מובהק, והטרור החרדי משטה ברוב באצבע קטנה.
    בסוף החרדים יפרשו מאיתנו - ולנו תבוא הצלה, אלא שהם תעשו את זה רק אחרי שירוקנו אותנו. הם העקרבים על גבנו הצפרדעי.
    סיכום: חילוני הימין צריכים להתישב עם חילוני המרכז ולהרכיב שלטון עם רוב חילוני מוצק, ואז החרדים יתכווצו למידות הנכונות שלהם. ואם ירצו להתבדל? ממילא אין שום קשר בין אזרח נורמלי וחרדי, שיתבדלו.
    ולמקטרגים - תעזבו את הקללות וההאשמות. תדברו בכלכלה - כלומר מאין יבוא הכסף לפרזיטים?

    הגב לתגובה זו

    • חברי הכנסת החילוניים הם אוסף פחדנים.

      גם אני רואה שחורות!, 01/08/09 22:22

      ימיני צודק, וגם אתה. אילו היו לחברי הליכוד, קדימה, ישראל ביתנו, העבודה ומרץ שכל ואינטגריטי, הם היו מניחים לרגע בצד את הבעיות הפוליטיות/בטחוניות ומקימים קואליציה שתפקידה לעשות מהפך בפוליטיקה הישראלית:
      א. הפרדת הדת מהמדינה.
      ב. אזרחות רק למי שמקיים את החובות למדינה.
      (כלומר, משרת או בצבא או בשירות לאומי אחר)
      אחרי חקיקת החוקים האלה, תישלל האזרחות (רק האזרחות, כלומר זכות הבחירה לכנסת!לא זכות הישיבה בארץ), ומיד אחר כך - בחירות לכנסת. אז יתברר שלסיעות הדתיות-חרדיות ולמפלגות הערביות יהיה ייצוג זעיר, אם בכלל, וניתן יהיה להקים ממשלה בלי הסחטנים למיניהם.רק כך אפשר יהיה לתת לרוב החילוני את מה שמגיע לו. נשנע לכם לא דמוקרטי? והסחטנות של הפרזיטים - זה כן ''דמוקרטי''? תעשו טובה...

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    בתהליך איטי ובלתי מוכחש ובלתי מורגש כמעט הגולם החרדי והש''סניקי שהמדינה

    הגולם קם על יוצרו, 01/08/09 19:28

    הקימה ומזינה קם על יוצרתו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    המסקנות הם שאם מוותרים אפילו קצת לקנאי הדת המזוקנים הם יתבעו עוד

    המסקנות ממה שקרה בעמק הסואט בפקיטאן, 01/08/09 19:26

    ועוד בלי גבולות עד להקמת מדינת שריעה=הלכה עצמאית והכרזת מרד ותיגר כנגד המדינה המזינה אותם.הפקיטאנים טיפלו יפה במזוקנים הטאליבנים וממשיכים כמו שצריך לדכא אותם כי בדרך טובה ויפה זה לא יעבוד איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    It's too late baby

    D.B.Gurion, 01/08/09 19:20

    It's to late now

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כדי להחליש את כוחם של החרדים וש''ס ולהוציא אותם מהמאורות החשוכות =

    פתרון אלגנטי,מהיר וחכם, 01/08/09 19:11

    ישיבות בהם הם מתבטלים יש לקצץ בכל תקציביהם וכך לאלץ אותם לצאת מחשכת הדת לאורה של ההשכלה,העבודה,הקידמה,הייצור והייצוא.כל כך פשוט לעשות אבל.....

    הגב לתגובה זו

    • קומוניסט אמיתי! (ל''ת)

      קובי ב''ש, 01/08/09 22:58

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מאות טאליבנים ממערות הטורה בורה בי-ם מתפרעים באלימות בי-ם העיר שבגללם

    אקטואליה, 01/08/09 19:00

    קיבלה 9 קבין של טומאה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אלוהים לא נתן את התורה, וזאת עובדה מוחלטת וברורה.

    אלון, 01/08/09 18:54

    התורה נכתבה על ידי אנשים בשר ודם, ואנשים יכולים גם לשנות אותה.

    זאת האמת, ומי שחושב אחרת פשוט טועה עובדתית.

    הגב לתגובה זו

    • יקירי, אתה טועה ב ג ד ו ל !!! וזאת האמת. (ל''ת)

      קובי ב''ש, 01/08/09 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    כשלמישהו יהיה את הכוח להרים את אחוז החסימה בצורה

    רני, 01/08/09 18:28

    משמעותית, לבאים אחריו תסלל הדרך לעשות פה משהו ולא רק למרוח את הזמן.

    הגב לתגובה זו

    • זה רק יחמיר את המצב, משום שהם יתמודדו בתוך הפריימריס של המפלגות

      אלון, 01/08/09 20:06

      נניח שאחוז החסימה יהיה 20%.

      אז החרדים יתפקדו לליכוד או לקדימה, ויעשו את אותן קומבינות שהם עושים היום רק שזה יהיה חשאי במקום גלוי כמו היום.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    תומכי הימין אשמים בכך (כולל אותך) (ל''ת)

    67, 01/08/09 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מאמר חשוב מאין כמותו! (ל''ת)

    ראובן, 01/08/09 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גירוש לכל ערביי ישראל הפלסטינים תומכי חמאס ! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 01/08/09 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נכון, נכון, נכון! (ל''ת)

    כל מילה נכונה., 01/08/09 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רב מערכתיות להגנה מהרב תרבותיות

    1, 01/08/09 17:45

    הרב תרבותיות היא הכסות בה משתמש השולט טרם עימות: הטבות למי שלוחץ יותר (פרוטקציונרים המנצלים מחוקקים, שלום עם האסלאם והסתגלות לדרישותיו על חשבון היהודים).
    והאמתלה היא ההתקרבות אל האחר, כל עוד זה נוח.
    המלחמה נגד ניצול הדמוקרטיה לא יכולה להתנהל רק באולמות המשפט, אלא בערעור הצדקנות שבתוך המערכות המושחתות.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אמן, אמן ואמן. אם רק היו עוד כמה כמוך, יא בן-דרור (ל''ת)

    אסי, 01/08/09 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גזענות ומלכודת הדבש של ימיני

    השמאל החדש , 01/08/09 17:35

    כבר ידוע שימיני הוא קול הימין, ולא סתם הימין, הימין הרדקלי הפופליסטי, זה שעל גלי השנאה לכל ה"אחרים" נישא.

    זה לא פלא למצוא ברשימה אחת חרדים וערבים ובדואים, הרי ימיני לא באמת רוצה לחזור לימי מפא"י שבהם תימנים היו מחוץ למחנה, חוץ מאמירות שעד שלא יהיה תימני רמטכ"ל, מי שהיה תימני הרגיש מהי ההדרה ועד כמה הגזענות משפיעה. ע"ע ההתישבות בכנרת.

    אז מה רוצה בדיוק בן דרור ימיני, רב-תרבותיות זו מגמה של הכרה בכך שהחברה שלנו כמו עוד מקומות בעולם מורכבת מכל מיני עדות ואמונות, ושלכולנו זכויות שוות .

    את המציאות של החרדים שאינם עובדים יצר בן גוריון, כנראה שיש כוח לדברים אפילו מטופשים אשר נעשו ע"י דמויות מיתיות.

    יש דרך אחת והיא דרך של הידברות ורק דרכה ניתן יהיה להגיע להבשלה רב תרבותית שסימנה סובלנות, הרי ימיני לא רוצה שנחזור לימים שבכנרת גרשו את המתישבים התימנים, או אולי הוא כבר חושב שלא מחשיבים אותו לתימני יותר, כי הוא מעל השיפוט שהוא עצמו חוטא בו, אבל ימיני בחברה שאינה רב תרבותית- אתה תחזור להיות "תימני", ודרך פרספקטיבה כזו אפילו צדיק כמוך לא רוצה להסתכל על העולם.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל החדש=השמאל האנטישמי! (ל''ת)

      הגיע הזמן , 01/08/09 18:12

      הגב לתגובה זו

      • הימין אנטישמי בכל העולם (ל''ת)

        ha, 01/08/09 18:19

        הגב לתגובה זו

    • בן גוריון קבע מכסה של אלפים בודדים ששוחררו מהצבא

      נפיח, 01/08/09 20:22

      כדי לשמור על עולם הישיבות שנכחד ברובו בשואה מי שפרץ את כל הסכרים היה בגין שהיה אחד מראשי הממשלה הכושלים ביותר שידעה ישראל.
      הרב תרבתיות היא שקר שאיפשר להפלות אנשים שהם לא VON UNSERM (משלנו)ומאפשר לשמאלן החדש ודומיו להבדיל עצמו מהמזרחים למשל כי תרבותו הרי שונה (לדעתו)במאה השנים האחרונות נוצרה כאן תרבות ישראלית מרכזית עם כיסים עדתיים בשוליים שהולכים ונטמעים,למעט זה החרדי שהוא לא שולי ולא ישראלי.הכיס הרוסי עובר הטמעה והוא יעלם.
      בן דרור הוא לוחם אמיץ בהתנחלויות ובימין המתנחל זה לא מספק את השמלאן החדש כי אלה לא מתבלבלים מעובדות.כל מי שלא מסכים לדעתו הוא גזען.כל מי שלא רוצה לאפשר את הפלישה הסודנית הוא על אחת כמה וכמה גזען שלא רוצה לראות תת-תרבות מוסלמית סודאנית בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    רק הליכוד אשם.עד לממשלת שבגין החרדים היו מחוץ לקואליציה-אבל

    א.ד.גורדון, 01/08/09 17:26

    משתפסו הז'בוטינסקים את השלטון מיהרו וצירפו את אגודת ישראל לקואליציה (אז עוד לא היה האסון הנוראי ביותר שנפל על ישראל ב-60 שנותיה- ש'ס!!!).
    אנו נמצאים היום כבר בנקודת האל חזור-
    רוצו ותוציאו לילדיכם דרכונים אירופאים
    או אמריקאים (הש'סניקים לא יכולים....חה..חה..חה).
    ש'ס בסיוע צמוד של הליכוד גזלה את המדינה!
    ש'ס היא הקרציה שהתרבתה למיליון קרציות שמוטטו והרגו את הפרה ממנה חיו!
    ש'ס זה מאות אלפי אמהות שלעולם לא תראו אותן בבתי הקברות הצבאיים.
    ש'ס זה מאות אלפי מזוקנים הולכי על שתיים שלעולם לא יבכו את בניהם באגף השיקום בתל השומר!

    הגב לתגובה זו

    • ועם ארהל'ה דודקה החביב הרי לא מתווכחים .

      שששבשש , 01/08/09 18:28

      ש"ס לא יכולים להוציא דרכונים זרים ?
      לא נורא ,הפלסטינים יסדרו להם דרכון זר .

      הגב לתגובה זו

    • גורדון,תקעת להם מזה אוואחד! סחתאן עליך (ל''ת)

      גם אני ערביסת (מהערבה), 01/08/09 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל מילה נכונה (ל''ת)

    יהודי מסורתי חרד, 01/08/09 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האשם העיקרי הוא דרעי שהפך את היהדות הספרדית לתאומה של החרדיות האשכנזית (ל''ת)

    האשם תמיד, 01/08/09 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אפילו לא מיעוט דומם

    אין רוב חרדי דומם, 01/08/09 17:13

    אולי יש מיעוט דומם מדוכא. ובעוד כמה שנים כולנו נהיה מיעוט מדוכא, אולי לא דומם אבל מדוכא. וכמה שנים מאוחר יותר כבר נהיה מיעוט דומם מדוכא. וכעבור כמה שנים נוספות כבר לא נהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד לליכוד,נתניהו ושטייניץ שמחלישים את המדינה שלכם בעזרת החרדים

    השייח' מולה עומר, 01/08/09 16:56

    וש''ס.אתם עושים את מלאכתם של אוייבי המדינה אז תמשיכו לתת להם עוד כסף וסמכויות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מהות הדת היהודית אפליה,גזענות,כפיה ודיכוי של חילונים,נשים ונכרים (ל''ת)

    מהות הדת היהודית, 01/08/09 16:37

    הגב לתגובה זו

    • קביעה כזאת נחשבת בכל מקום לאנטישמית. כאן יש חופש להיות אנטישמי (ל''ת)

      זו לא מהות היהדות. זו מהות מיעוט קיצוני ביהדות, 01/08/09 16:45

      הגב לתגובה זו

      • תקראה את הגמרא,שולחן ערוך ופוסקים ואז תבין את גודל הנגע הממאיר (ל''ת)

        לך תלמד......ויש לך עוד הרבה מה ללמוד, 01/08/09 16:53

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    מעשה החבלה במדינה וכלכלת שעשה הליכוד בקואליציה ע''י שיתוף החרדים וש''ס

    אמת מארץ תצמח, 01/08/09 16:26

    בקואליציה הוא בכיה לדורות וימוטט את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • שיתוף ש''ס והחרדים משול לשתוף החמאס בקואליציה.נתניהו והליכוד תתעוררו... (ל''ת)

      למה משול הדבר?, 01/08/09 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    השילוב שבין כסף דת ופוליטיקה הוא מתכון למדמנה של רפש,טומאה וביב שופכין

    מתכון בדוק להשחתה מוסרית, 01/08/09 16:23

    שבו שוחים החרדים והש''סניקים מאז קום המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרזיטואידים חיים בגוף הפונדקאי ניזונים מריקמותיו=קיצבאות ובהדרגה

    זואולוג, 01/08/09 16:16

    מביאים למותו.סתם פרזיט חי בסימביוזה עם הפונדאי ואינו פועל או רוצה במותו.ממה שכתבתי באופן מדעי תוכלו להבין את מסוכנותם של אלה שלא עובדים/משרתים בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל עדיין לא השלימה את שלב הקמתה .

      שששבשש , 01/08/09 16:22

      ובמקום שאנו האזרחים ניתן ונשרת את המדינה כמיטב יכולותינו ,הפכו חלקים רבים מאיתנו וש"ס בראשם את ישראל לפרה החולבת שלהם.
      אלא מה העטינים הולכים ומצטמקים ומעתה נצטרך כולנו להאכיל את הפרזיטים בעצמנו.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ימיני שם את האצבע על הבעיה האמיתית. זו קריאת להתעוררות (ל''ת)

    ליכודניק, 01/08/09 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עם יהודים שכאלה מדינת ישראל לא צריכה אוייבים........... (ל''ת)

    עם ''יהודים'' שכאלה......., 01/08/09 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה נובע כתוצאה מלימודי הדת במדרסות=ישיבות ולשם ש''ס והחרדים מוליכים

    ממה נובעים הנחשלות,הפיגור והעוני של העולם המוסלמי?, 01/08/09 16:00

    אותנו.....

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נו באמת, שנתניהו ישנה את המצב. הרי מדובר בפוליטיקאי קטן (ל''ת)

    בוגי (המשנה לליצן), 01/08/09 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נראה כאילו גם בן דרור ימיני קצת לא מבין את הסיטואציה

    דעת אמת, 01/08/09 15:42

    הקבוצות האלו(העדה החרדית) אומנם ''מכתיבות'' הפרדות בן נשים לגברים בצורה טאליבאנית, אך להבדיל מאגודה למשל, ש''עושה לנו טובה'' שהיא כופה עלינו את הדת, הם לא מצביעים בבחירות.
    ולא, במקרה הזה, אין ''רוב חרדי שפוי'' במקרים רבים מאוד, כי הקהילה הזאת פשוט אטומה לחלוטין, ורוב מוחץ(אגב יותר מהערבים) מהם לא מחבבים את מדינת ישראל בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך מעידה שהמצב חמור יותר אפילו ממה שימיני טען (ל''ת)

      ירושלמי מודאג, 01/08/09 15:59

      הגב לתגובה זו

      • דעת אמת היא דעה נכונה. (ל''ת)

        שששבשש , 01/08/09 16:24

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    החרדים והש''סניקים מחבלים בכלכלת המדינה בכך שהם מסרבים לעבוד ומחבלים

    מחבלים כפולים, 01/08/09 15:37

    גם בחוסנה הצבאי של המדינה בכך שהם מסרבים לעבוד.

    הגב לתגובה זו

    • בפעם השניה הם גם מסרבים לשרת בצה''ל.......... (ל''ת)

      מחבלים כפולים, 01/08/09 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הגיע הזמן לעשות סדר פנימי

    מורן, 01/08/09 15:31

    ואי אפשר תמיד להשתמש בתירוץ הבעיות הבטחוניות והבין לאומיות שלנו, אם לא נעשה משהו נאכל אותה על זה בעתיד, לפחות נצמצם נזקים כל עוד אפשר עם החרדים, לא רוצים לשאת בעול התושבות במדינה שיעבור למדינה אחרת, נראה מי יקבל אותם.

    הגב לתגובה זו

    • אותו דבר תקף לגבי הערבים? (ל''ת)

      לא שומעים אותך.., 01/08/09 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הש''סניקים החוזרים בתשובה =חמאסניקים מאום אל פאחם!!! (ל''ת)

    המשפטן, 01/08/09 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הם מפיצים בערות,נחשלות,טפילות,הסתה,אלימות,עוני,פיגור,עדתיות,מדון,

    מה מפיצים החרדים והש''סניקים?, 01/08/09 15:14

    כיתתיות,גזענות,סכסכנות,פלגנות והסתה כנגד המדינה וערכי חירות,שיויון ודמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • הם מפיצים גם מחלות! מהם יצא הנגיף שפעת החזירים! הם גם מקבצים סביבם

      ושכחתי עוד משהו, 01/08/09 16:29

      זבובים ויתושים. איכס חרדים. חייבים לטפל בנגע הרע הזה... אני מציע ציקלון B

      הגב לתגובה זו

      • יש כבר 100,000 חרדים המאושפזים כבר בישיבות בבידוד ובורות (ל''ת)

        שפעת הטפילות והבערות החרדית, 01/08/09 16:35

        הגב לתגובה זו

      • את שפעת החזירים עדיין לא (אם כי זה בודאי יקרה בקרוב) אבל חצבת כן!!

        catas , 01/08/09 20:54

        מגיפת החצבת התפרצה לפני 3 שנים בארץ בגלל אוכלוסית החרדים שאחוזים ניכרים אצלם לא חיסנו את ילדיהם נגד חצבת. אם פרזיטים - אז גם בנושא הזה...

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    לאדם ערכי ומצפוני אין את הזכות לכבד\\לאפשר מסורות של עוול קיפוח ואפליה

    יהב עצמון, 01/08/09 15:11

    כמו שלנאצים לא היתה זכות לנהל את חייהם בארצם כרצונם (על כל הנובע מכך) כן אסור לאפשר בשם כל מיני מסורות\\אמונות\\דחפים קיומם של מוטציות תרבותיות המשמרות בתוכן אפליה נגד נשים, גזענות והתנשאות על האחר,
    ויצירת דורות חדשים נטולי יכולת קיום כלכלית ותרומה אנושית בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מכרז מספר 284/23

    משרד רה''מ, אגף משאבי אנוש, 01/08/09 15:05

    למדינה במצקשה דרוש מנהיג לצורך ביצוע רפורמות יסודיות בתחומי החקיקה, המנהל הציבורי,יחסי דת ומדינה,הכלכלה, החינוך, הבריאות, הרווחה והתרבות.
    דרישות התפקיד:
    *עור של פיל
    *לב של אריה
    *ביצים של שור
    *אגו בגודל תקין-לא מנופח ולא מצומק
    *נשמה יתרה ושאר רוח
    *חזון וראייה אסטרטגית.

    מועמדים הרואים עצמם מתאימים מוזמנים לפנות לת.ד. 47261 ירושלים. נא לציין על המעטפה-'' פניה בנוגע למשרת אתא טורק הישראלי''

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    באתר חופש יש תיעוד התהליכים של התעצמות החרדים בדרך לאירניזציה של

    תיעוד באתר חופש, 01/08/09 15:01

    המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כרגיל פגעת בול

    כמה נכון כמה צודק, 01/08/09 14:09

    הבעיות הן:
    1. שיטת בחירות הזויה
    2. אוכלוסיות פרזיטיות
    3. אכיפה לא יעילה של החוק

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כתמיד צודק בן דרור ימיני,משקף מציאות עגומה כפי שהיא,באומץ וביושר. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות.., 01/08/09 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שכחת דבר אחד

    אובמה בן בידן, 01/08/09 13:48

    כל מי שניסה לפעןל בצורה שאתה מבקש נחתך על ידי העתונות ולא להפך
    לדוגמא שרת החינוך לימור ליבנת התעקשה שמוסדות שלא ילמדו את תוכנית הליבה לא יתוקצבו ןנשחטה על ידי התקשורת ואילו שרת החינוך ''אוגוסט שחוח'' שהתקפלה ואישרה את התיקצוב היא חביבת כל אנשי התקשורת. מי שהתקפל מאז ומיתמיד בפני החרדים הוא השמאל בישראל שמאמין שהחרדים יעזרו לו בחלוקת הארץ הממשלה היחידה ששמה את החרדים במקומם היתה ליכוד שינוי שכמעט הצליחה להביא לשינוי שאתה מחפש.

    הגב לתגובה זו

    • לאובמה בין בידן - השם שלך תותח רשום פטנט (ל''ת)

      בן גוריון מהפלאפל, 01/08/09 15:44

      הגב לתגובה זו

    • לא כל התקשורת. ימיני יצא נגד ''אוגוסט שחוח'' (יולי תמיר) כבר אז (ל''ת)

      אחד שקורא, 01/08/09 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אחח...יא בן דרור...אולי תלך לפוליטיקה,אני ועוד רבים נתמוך בך!!! (ל''ת)

    שלום, 01/08/09 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מסכים

    שי, 01/08/09 13:27

    כמה הערות:
    1. שציפי ליבני סירבה לשלם לש''ס את כל מה שביקשו הושמע נגדה ביקורת ואמרו כי נכשלה בהקמת ממשלה
    2. הגדיל לעשות מופז שאמר שהיה מצליח לסגור דיל עם ש''ס

    יש להפוך את נושא המאמר לנושא מרכזי בבחירות הבאות כי אחרי זה עלול להיות מאוחר מידי לנסות למנוע התפוררות של המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אכן חובה לשלול את זכות הבחירה ממיליון הערבים בקירבנו,אין מסים אין הצבע (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 01/08/09 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יפה ונכון.

    עידן, שינקיניסטן , 01/08/09 12:55

    ועד שיבוא גואל לציון אפשר להיכנס באמאמא שלהם על כל הפרעה של החוק. גם בדוסים, גם בערבים וגם בחילונים. לא תזיק לנו מערכת אכיפת חוק טובה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואלו השינויים

    קובי פ , 01/08/09 12:37

    1. העלאת אחוז החסימה ל-20 מנדטים מינימום .
    2. הפרדת דת ומדינה .

    עקב השינוי הזה כל המפלגות הקטנות והקיצוניות יטמעו בתוך גוש גדול של מרכז שמאל או מרכז ימין עקב כך הקיצוניות לא תשתלם והם ימתנו את הדעות מייד .

    כל הגושים הקטנים של המפלגות המגזריות יעלמו , הקיצוניות תפחת .

    מי שיעלה לשילטון יוכל לבצע את המשנה שלו ויוכל לשלוט קדנציה מלאה בלי שיופעלו עליו סחטנויות של גושים קטנים .

    לא יוכלו שרים או חברי כנסת להחליף נאמנויות או מפלגות תוך כדי הקדנציה אלא רק בתקופת בחירות .

    ראש הממשלה הנבחר בוחר את חברי הממשלה לפי דעתו או רצונו ולא על פי סחטנות מפלגתית של קואליציה .

    יש להגביל ולקבוע בחוק את כמות שרי הממשלה , יבוצע לאלתר שינוי ואיחוד משרדים , יקבע כמות שרים מקסימלית שאותה לא יוכלו לעבור על פי חוק , יבוטלו מייד משרות סגני שרים ( מיותר לחלוטין ) יש לשרים מספיק עוזרים גם בלי זה .

    הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן שנוצר פה , אחרת לא נהיה וזאת עובדה , ללא יציבות לא תהיה מדינה .

    הגב לתגובה זו

    • ומה נעשה אם ש"ס והחרדים יתאחדו ויזכו ב20 מנדטים?

      שששבשש , 01/08/09 14:47

      יהיו אכן שני גושים גדולים + גוש עלוקות מוצצי דם שתמיד יעברו לצד המנצח ?
      לא יותר טוב לחוקק חוק שמי שלא שירת בצבא אינו יכול לבחור ?
      בכל במדגרת הדמוקרטיה כמובן....

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך לבטל את "תורתו אומנותו" ולשחרר את החרדים מהצבא ללא תנאי!

    עמנואל , 01/08/09 12:34

    מי שמונע מהחרדים להשתלב בשוק העבודה זו מדינת ישראל!

    הסדר "תורתו אומנותו" הוא זה שאומר שלחרדים (עד גיל מסויים) אסור לעבוד!

    הרעיון הוא שהפטור מהצבא תקף רק כל עוד הבחור אכן לומד בישיבה (אמיתית או פיקטיבית) במשרה מלאה, ולא עובד. וברגע שתופסים ואתו שהוא עובד צריך לגייס אותו. ובכך מדינת ישראל הופכת לשומר של הרבנים שצאן מרעיתם אכן יישאר בישיבה.

    אם רוצים שהחרדים יישתלבו בשוק העבודה המ שצריך זה לתת להם פטור מהצבא וזהו. שיחתמו על מסמך שמצפונם לא מאפשר להם לשרת בצבא, וזהו. בלי חוק טל, בכלי כל מיני פטנטים מטופשים של שרות לאומי (אם הם רוצים, אהלן וסהלן).

    אף פוליטיקאי לא יעז להציע את זה, כי הטוקבקיסטים המתלהמים יאכלו אותו בלי מלח. אבל זה הדבר הנכון והאחראי לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • ומה הכנסת פה את "ההתפשטות והבנייה הבדואית"? בשביל לרצות את ברוך מרזל

      עמנואל , 01/08/09 12:40

      וטוקבקיסטיו?

      ומה אתה מציע? לעקר בכפיה את הבדואים?
      ואיפה אתה מצפה שהם יגורו? באוויר?

      צריך להכיר ברבו המוחלט של "הישובים הלא מוכרים", ולהפסיק את מסע ההסתה והשקרים.

      חלק מהישובים האלה הם פשוט ישובים שקיימים מאז קום המדינה, וזה שהמדינה לא מכירה בהם זו בעיה שלה.

      החלק היותר גדול זה ישובים שקמו במקומות אליהם המדינה עצמה העבירה את הבדואים (בשנות ה 50 בעיקר)! רק שבזמנו הם באמת היו נוודים, וגרו באוהלים, אז אף אחד לא הכין תוכניות מתאר. ועכשיו כשםה רוצים הלקים בתי קבע, אז מכריחים אותם להצטופף במספר מצומצם של עיירות חסרות מקומות תעסוקה, במקום להקים להם ישובים חקלאיים במקומות ישובם הנוכחיים (ואז הישובים האלה יהיו הרבה יותר מרוכזים מאשר היום).

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    האשמים הם כל ממשלות ישראל לדורותיהם.

    אלמונית, 01/08/09 12:30

    הבעיה במדינה שאין מדיניות ברורה לגבי שום דבר. ולכן המיעוט הקיצוני מכתיב את סדר היום הציבורי.כל ממשלות ישראל לדורותיהם עצמו עיניים וימשיכו לעצום עיניים מבעיה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הגמילה מפרזיטיות... בלה בלה בלה ופעם קראו לזה:

    Arbeit macht frei, 01/08/09 12:24

    ''העבודה משחררת'' סביר להניח שהמספרים הציונאציות שקיצצו לתמני הקטן בן דרור את הפיאות גזמו גם מעט ממוחו.

    בן דרור, שמע לי, תרד מהאנטישמיות וחזור לכתוב על בית המשפח. כאן אתה תאבד את התמיכה שלך.

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן מה אתה רוצה?? (ל''ת)

      גדי, 01/08/09 13:33

      הגב לתגובה זו

      • מה אני רוצה, אתה שואל, גדי? בוא תיכנס אני אגיד לך בדיוק מה אני רוצה

        Arbeit macht frei, 01/08/09 13:54

        עוף לי מהעינים!

        הגב לתגובה זו

        • קשקשן מה אתה רוצה ? (ל''ת)

          שששבשש , 01/08/09 14:53

          הגב לתגובה זו

          • הנימה שלך למגיב 27 מלמדת על אופייך האנטישמי:

            Arbeit macht frei, 01/08/09 15:41

            השימוש במונחים כמו טפילים ומוצצי דם משווה לי הקורא את התחושה כאילו מדובר בכותב ''ארי'' אבל אני בטוח שעינים כחולות אין לך, ולכל היותר הינך גמד, שחור ומסריח. אצלי אתה תקבל מארס.

            הגב לתגובה זו

            • קשקשן מה אתה רוצה ? ונניח שהייתי גמד שחור ומסריח כפי שכתבת ,גזען עלוב?

              שששבשש , 01/08/09 16:28

              במקרה אני גבוה ,ארי בן ארים (יהודים) ומתרחץ פעמיים ביום .
              זה משנה את העובדה שמדובר בטפילים מוצצי דם ?

              הגב לתגובה זו

              • עכשיו זה בהחלט משנה את העובדה. כעת משאתה מעיד על עצמך שארי אתה

                Arbeit macht frei, 01/08/09 16:41

                ברור לי מדוע אתה קורא לחרדים טפילים ומוצצי דם. את החינוך הזה בטח העניקו לך הוריך הורמאכט אס אס.

                גזען עלוב תקרא לאמא שלך ולאבא שלך שהשפריצו אותך לעולם. רק חלאת מין אנושית תבליט את נתוניה הפיזיים ותתגאה בעיניה הכחולות ובשערה בלונדיני.

                רק מה אתה טיפש כמו בלונדינית. טריפל מארס!

                הגב לתגובה זו

                • אמי ז"ל היתה אכן בלונדית יפיפיה ולאבי ז"ל היו זוג עיניים אפורות משגעות

                  שששבשש , 01/08/09 17:08

                  ושניהם בנו את הארץ הזו במו ידיהם ,מעולם לא ביקשו תמורה מאיש .
                  רק כדי שאתה וידידיך הגזענים העלוקות מוצצי דמנו יכלו את משאבינו ,ללא שום נתינה למדינה .
                  מצטער אם נעלבת . אתם באמת רק גזען . לא עלוב ,אבל גזען ,בהחלט .

                  הגב לתגובה זו

                  • אשכרה אתה גולם. חסר שכל ואיש רע, כל כך רע שזה לא יאמן:

                    Arbeit macht frei, 01/08/09 17:19

                    בוא תשמע מחוט ועד שרוך נעל לא לקחתי ממך או מהמדינה הציונאצית שלך. וכן אימך הבלונדינית עם העינים הכחולות (תגיד אתה סובל מבעיה אדיפלית?) ואביך שדדו את אדמות הארץ הזאת מילידי המקום הערבים (הגמדים השחורים והמסריחים) ובשיא חוצפתם הם עוד קוראים לזה בניה ועשיה ועמל כפיים, והם הרשו לעצמם לעשות כן רק משום שהם בלונדים עם עינים כחולות.

                    מפושע אנטישמי כמוך אני ממש לא נבהל. אני בז ליצורים מרושעים כמוך.

                    אז את המשאבים של הארץ האומללה הזאת, כובש עלוב, אני מציע לך להחזיר לבעליהם האמיתיים-הערבים.

                    הגב לתגובה זו

                  • אשכרה אתה גולם, חסר שכל ואיש רע כל כך רע שזה לא יאמן:

                    Arbeit macht frei, 01/08/09 17:22

                    בוא תשמע מחוט ועד שרוך נעל לא לקחתי ממך או מהמדינה הציונאצית שלך. וכן אימך הבלונדינית עם העינים הכחולות (תגיד אתה סובל מבעיה אדיפלית?) ואביך שדדו את אדמות הארץ הזאת מילידי המקום הערבים (הגמדים השחורים והמסריחים) ובשיא חוצפתם הם עוד קוראים לזה בניה ועשיה ועמל כפיים, והם הרשו לעצמם לעשות כן רק משום שהם בלונדים עם עינים כחולות.

                    מפושע אנטישמי כמוך אני ממש לא נבהל. אני בז ליצורים מרושעים כמוך.

                    אז את המשאבים של הארץ האומללה הזאת, כובש עלוב, אני מציע לך להחזיר לבעליהם האמיתיים-הערבים.

                    הגב לתגובה זו

                    • קשקשן מה אתה רוצה ?

                      שששבשש , 01/08/09 17:52

                      אין ברירה ,צריך להתחיל מההתחלה .
                      גדי ,איפה אתה ?

                      הגב לתגובה זו

                    • את המשאבים של הארץ אנחנו פיתחנו ורק בזכותנו יש להם ערך.

                      רונית, 01/08/09 18:24

                      לא שדדנו שום דבר פשוט לערבים לא יצא לחסל אותנו,ועכשיו אתה והם יכולים לקפוץ לי. לא מגיע לכם כלום. תחנקו עם הטימטום שלכם עם הפיגור שאתם מתעקשים להחזיק בו .אה, ורובכם גם לא ילידי המקום .

                      הגב לתגובה זו

    • קשקשן, באירופה עבדתם כמו כולם, וזה לא הפריע ליהדות שלכם

      גל, 01/08/09 20:55

      רק כאן פתאום אסור לכם לעבוד, ועצם הדרישה שתתפרנסו, ולא תעשו מהתורה קרדום לחפור בו, היא פסולה?
      הרי קריאה קצרה בכתבי כל חכמי היהדות מראה לכם מה היתה הדעה, מאז ומעולם, על הבטלה ולימוד תורה ללא יכולת פרנסה.
      אבל אתם מסרבים לראות. דוקא אתם , מסתבר, יודעים איזה דפים צריך להדביק כדי שלעולם לא ייקראו.

      הגב לתגובה זו

    • רוצה מבחן קטן - תנסו את החוכמות שלכם בארה''ב -

      רואה נכוחה, 01/08/09 21:36

      גם שם אתם עסוקים ברמאויות בתחמון ובהתעלקות על אנשים פרודוקטובים אבל שם כשתופסים אתכם אתם נזהרים לא לעשות גלים כי האמריקאים לא סבלנים כמונו

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    חייבים לשנות את השיטה

    קובי פ , 01/08/09 12:20

    מר בן דרור ימיני , אתה בא בטענות לתוצאה ולא מציין את שורש הבעיה , המחלה היא שיטת הבחירות בישראל , כדי להבריא ממנה יש לשנות אותה מייד , בשיטה הנהוגה היום אתה רק מעצים את הבעיה , שים לב לחלוקת הכוח במדינה בכל פעם שאנחנו עוברים מערכת בחירות החלוקה הזאת הופכת להיות יותר הזויה והקואליציות שקמות אין בינהם כלום חוץ מסחטנות , כסף וכוח , אזרחי המדינה לא תפסו עוד שאנחנו בדרך לאבדון , רב המפריד על המחבר עקב הרצון של המיעוטים לקבל יותר כוח הם מקצינים ויוצרים מחלוקות בעם .

    בארה"ב יש מעל חצי מיליארד תושבים , סה"כ קיימות שם 3 מפלגות למרות חלוקת המדינות שיש שם , רק מפלגה אחת עולה לשילטון , אין קואליציות ואין סחטנות של מיעוטים , נכון יש להם בעיות אחרות אבל הממשל שם הוא החזק בעולם , הגיע הזמן ללמוד קצת מהם .

    יש לעשות הפרדה מוחלטת בין דת ומדינה , יש ליצור מקסימום 3 מפלגות כאשר רק אחת תיבחר לשלטון , לא טוב , מחליפים שילטון , די לגועליציות המטורפות שקמות כאן ודי לשחיתות השילטונית שקמה לנו , לא הערבים יחסלו אותנו , אנחנו עושים את זה לבד מספיק טוב .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אבל זה לא מתנגש עם הכותב.

      עידן, שינקיניסטן , 01/08/09 12:51

      זו אחת הדרכים לפתרון, ואני מאמין שזו אחת הטובות.

      הגב לתגובה זו

      • אבל זה בהחלט כן מתנגש עם הכתוב...

        שששבשש , 01/08/09 14:49

        עם ה"כותב" כנראה שלא .

        הגב לתגובה זו

    • העניין הוא שאף אחד מ 120 אוחזי הכסאות לא מוכנים לשנות את השיטה

      זה יפגע להם בשקשוקה, 01/08/09 21:32

      ואתה בהחלט צודק שצריך לשנות את השיטה.
      ההרגשה שלי שמה שהיה הוא שיהיה עם כוון ברור כלפי מטה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עוד מאמר מדהים מתוצרת ימיני ששופך לנו את האמת בפנים (ל''ת)

    שלומית הלאומית, 01/08/09 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    היה חרדי בביתך ואדם בצאתך. (ל''ת)

    Vox Ami , 01/08/09 11:54

    הגב לתגובה זו

    • לך ספר זאת לש"ס ,שאולי חרדים (ממה ,ממי?) בווילות בשומרון ומחרידים

      שועל חסידה ו26 קרפדו , 01/08/09 12:10

      את הסביבה בצאתם .

      הגב לתגובה זו

      • מעניין ,בדיוק היום ב 12:10 ,כתבתי אותו הדבר בעצמי ...מעניין. (ל''ת)

        שששבשש , 01/08/09 14:50

        הגב לתגובה זו

      • חרדים לדבר השם. במקרה שלא ידעת את המקור (ל''ת)

        רונית, 01/08/09 15:55

        הגב לתגובה זו

        • בחייאת?

          שששבשש , 01/08/09 16:30

          כאילו...

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    אלוהים אוהב טפשות, לכן הארץ מלאה בחרדים כסילים. (ל''ת)

    Vox Ami , 01/08/09 11:54

    הגב לתגובה זו

    • אם אלוהים היה בורא שוב את האדם, היה יוצר אותו ללא שכל.

      שששבשש , 01/08/09 16:31

      או לפחות לא היה מאפשר את המצאת האינטרנט...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    טליבאן וחרדים ,זה היינו אך. (ל''ת)

    Vox Ami , 01/08/09 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בבחירות הבאות לא מצביעים עבור המפלגות הגדולות שמוכרות אותנו לטאליבאן. (ל''ת)

    מרי אזרחי, 01/08/09 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אמרו חז''ל- כל שאינו מלמד בנו מלאכה מלמדו ליסטות- וידעו מה שאמרו. (ל''ת)

    רעמסס, 01/08/09 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זו הטרגדיה הספרדית - הם הובילו את היציאה מהחלוקה והם (ל''ת)

    מובילים את החזרה לחלוקה, 01/08/09 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הקסבות של החרדים הופכים להיות שטחים אקס טריטוריאלים שהמשטרה,פקידי המס

    שטחים אקס טריטוריאלים, 01/08/09 09:58

    ונציגים אחרים של אכיפת החוק מפחדים להכנס לשם לבל יותקפו.הם כבר חוו אלימות בעבר מבני הבליעל המזוקנים ולכן חוקי השריעה=הלכה שולטים שם ולא חוקי המדינה.המזרח הפרוע של הלבאנט במיטבו.......

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מסתמן יותר ויותר שהחרדים וש''ס במקום להיות עתודה עבודה והשכלה אסטרטגית

    הסכנה האסטרטגית הראשונה במעלה, 01/08/09 09:51

    הופכים להיות הסכנה האסטרטגית הראשונה במעלה למדינה אף יותר מאירן.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מתן כסף לחרדים והש''סניקים נמשתמטים משול למתן כסף לחיזבאללה כדי שיקנו

    למה משול הדבר?, 01/08/09 09:48

    עוד טילים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דפוסי הפעילות של החרדים וש''ס מזכירים לי אירגוני פשע כמו המאפיה,קשר

    דפוסים וקודים של אירגוני פשע, 01/08/09 09:47

    שתיקה(דין מוסר),סחטנות,עושק,גזלנות,פרוטקשן ופשיעה כלכלית חמורה לסוגיה הכוללת העלמות מיסים,הברחות (גם סמים) ומה לא.יש למאפיה האיטלקית מה ללמוד מהם.......

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עבור חובשי הכיפות=מוסלמים הפאתוות של המולות הרבניות שלהם הם מעל המדינה

    הפאתוות של האייתתולות הרבניות, 01/08/09 09:44

    חוקי,מערכת בתי המשפט,צה''ל ופקודות מפקדיו.אחרי שקראתם את זה תחליטו כבר לבד האם חובשי הכיפות באמת באמת יכולים להיות נאמנים למדינה וערכיה.......

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ממערות הטורה בורה יוצאים החרדים לפגע במדינת ישראל ובלא דתיים (ל''ת)

    מעוזי החרדים במערות הטורה בורה, 01/08/09 09:41

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת בגיוגרפיה,זה ממערות האטלס ולא הטורה בורה גו'רה (ל''ת)

      מוגראבי, 01/08/09 18:00

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כשימיני נכנס במשהו - זה עד הסוף (ל''ת)

    צודק במאה אחוזים, 01/08/09 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בתקופת הטורקים התקיימו החרדים בארבע ערי הטומאה מכספי החלוקה ולא מעבודה

    מאז ימי הביניים, 01/08/09 09:33

    חו''ח וכך בעידוד מדינת ישראל הם ממשיך להתבטל תמורת מיליארדים מכספי משלמי המיסים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    במימון המדינה מלמדים ומסיתים בחינוך התורני כנגד המדינה,הקידמה,העבודה

    ערכי היהדות סותרים ושוללים את ערכי הדמוקרטיה, 01/08/09 09:27

    הדמוקרטיה,סובלנות,הומניות,פלורליזם וכו'.במימון המדינה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הש''סניקים,החרדים,החב''דניקים והברסלבים משתמטים משרות צבאי ולכן יש

    השתמטות=בוגדנות, 01/08/09 09:25

    לבטל להם את האזרחות בעילת חוסר נאמנות למדינ וערכיה וכך באופן טבעי יבוטלו להם כל הקיצבאות וההנחות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתן המיליארדים לש''ס והחרדים ע''י נתניהו ושטייניץ הוא מעשה חבלה,פיגוע

    פיגוע וסיכול ממוקד במדינה וכלכלתה, 01/08/09 09:16

    וסיכול ממוקד במדינת ישראל,כלכלתה ועתידה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    באתרנו תוכלו לקרוא את המאמרים על.......... (ל''ת)

    דעת אמת הכנסו, 01/08/09 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    באתרנו תוכלו לקרוא את שההתרים על מעמד החילוני בהלכה,מעמד האשה בהלכה

    דעת אמת הכנסו, 01/08/09 09:07

    ועוד מרמרים שיאירו את עינכם באשר לשרשי דפוסי התנהגותם,דעותיהם,רגשותיהם ומעשיהם של חובשי הכיפות בכלל והחרדים והש''סניקים בפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כרגיל צודק

    ליאור, 01/08/09 09:05

    כרגיל ,
    בן דרור חד כתער ויודע ליגוע בסקלפל בדיוק בחוליים של החברה הישראלית:
    אי היכולת לקבל החלטות נכונות ולא פופליסטיות עומדת לנו לרועץ בכל התחומים.
    וימיני נוגע בהן אחת אחת.
    את סדר היום הציבורי שלנו מכתיבות קבוצות שוליים סהרוריות שראואת את טובתם בפריסמה מאוד צרה.
    הגיעה הזמן להשתחרר מהשמאל והימין ומהחרדים ע''מ ליצור לנן ארץ אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • לליאור הפלצן .אין לנו המילה איזמל? למה סקלפל באימשך? (ל''ת)

      אבשלום פושר ,אידלסון, רוזנסון, 01/08/09 09:50

      הגב לתגובה זו

      • אידלסון פוש טב באטן (ל''ת)

        ליאור, 01/08/09 15:28

        הגב לתגובה זו

      • פוש טב באטן

        ליאור, 01/08/09 15:30

        בלשונך ובעברית
        את הנפיחה היחידה שמעתי בתגובה שלך.
        באמאמאמאמשלך

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מאמר אמיץ וצודק (ל''ת)

    כל הכבוד, 01/08/09 08:59

    הגב לתגובה זו