• 112.

    מניעת גרוש ילי פליטים.

    רות, 01/08/09 18:33

    כל הכבוד איש בעל עמדות נפלאות למען חברה צודקת. בנוסף קיים חוק שמי שנולד בארץ הוא אזרח בה- למה מגרשים? בגיל 18 יקראו להם לצבא ושוב יפקירו אותם אח''כ?

  • 111.

    תראו תראו מי הכי מתנגד ליד רחמנית לגרים האומללים

    השפוי האחרון , 01/08/09 14:43

    ה"קוזקים הנגזלים",הפטריוטים אנשי ההתנחבלויות ה"אומללים",שחיים על חשבון מדינתו המצומקת.השואבים ממנה דם ודמים כהכלאה מסרסת של עלוקה וערפד.
    הרשעים האלה שלא אכפת להם מסבלם של הפלחים הפלסטינים המנושלים.שמעונינים להלחם עד טיפת דמינו האחרונה (ושלא יספרו לכם לוקשים שהם ג"כ משרתים בצבא-עדין הם מיעוט שם-את רוב ליטראת הבשר והדם,חילונים ומצדדים בשתי מדינות לשני העמים,יצטרכו לספק).
    הרשע שלהם,בדלנותם וגיזעניותם המיטו וימיטו על ראשינו כל אסון אפשרי.בלעדיהם כבר ממזמן היה כאן השלום פורח וכלכלה חסרת פערים משגשגת.
    רק מה-הם ככפפה ליד עבור האוליגרכיה הבורגנית (משפחות ההון) משום שזו נזקקת למצב המלחמתי המתמשך כשוט מעל ראשי הציבור הנאנק ע"מ להמשיך ולבסס את אחיזתה הדמונית בצוארו (בעזרת הפוליטקאים מטעם והתקשורת הקנויה).
    להווי ידוע לכם ששתי משרתות לה לבורגנות להגשמת מטרותיה הנאלחות-הפנאטיזם הדתי והפשיזם הלאומני.בשתיהם מקופלת שנאת האחר והיכולת לשמר את המלחמה כמו טצ'ולנט של שבת שלא נגמרת נעבעך.

  • 110.

    אופיר פינס תתפטר

    דוד, 01/08/09 01:33

    אתה קלון על מפלגת העבודה

  • 109.

    מי שנכנס לארץ כעבריין פורע חוק

    רונן גולדשטיין, 31/07/09 09:46

    כבוד נשיאנו מציע ''למצוא לו פתרון הוגן והולם''. מי שגורש מביתו כבר לפני 4 שנים,במסגרת מהלך מדיני הזוי מבית מדרשו של ''המזרח השימון החדש'',ועדיין זרוק באוהלים וקארוילות אי שם באיזה חירבה נטושה,
    לא זוכה להתייחסותו ורחמיו של כבוד נשיאנו,ירום הודו,חוזה המזרח התיכון החדש,
    מר שמעון פרס.

    שמעון פרס מושפע מהפופליזם הצבוע והמתחסד שהצליחו ''הארגונים החברתיים'' להשתיל בכוח לתוך התקשורת.

  • 108.

    נשיא - צא כבר מהפוליטיקה - אתה נשיא של העם ולא של הפוליטיקאים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 31/07/09 07:38

  • 107.

    אדוני הנשיא - למצוא פתרון וגן למגורשים מבתיהם בגוש קטיף (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 31/07/09 07:37

  • 106.

    שנאמר (דברים י, יט): ''וַאֲהַבְתֶּם אֶת הַגֵּר''. -- השיבוש של פרס

    גר זה גוי שרוצה להצטרף ליהדות ועבודת ה', 31/07/09 06:56

    נמצא שהאוהב את הגר מקיים שתי מצוות עשה, והמצערו עובר על שתי מצוות לא תעשה.
    משני צדדים צריך להבין את מצוות התורה. האחד, שאכן מוצדק לאהוב את הגר יותר, שהרי הוא עשה מעשה גדול, עזב את עמו וארצו, ומתוך בחירה חופשית בא להצטרף לעם ישראל. וצד נוסף הוא, שהגר עלול להיות רגיש ופגיע יותר מאדם רגיל, מפני שחסרה לו תחושת הביטחון שיש לאדם שנמצא בסביבתו הטבעית. ועל כן, יש חשש שאם יבוא אדם לדבר עם הגר כדרך שהוא מדבר עם כל אדם, הוא עלול בלא משים לפגוע בו ולגרום לו צער. כי מפני רגישותו היתרה עלול הגר לפרש את דבריו שלא כהלכה וייפגע, ומפני אותה רגישות אף לא יאזור עוז בנפשו ליישב הדבר עם חבירו ולהתפייס. ועל כן הוסיפה התורה וצוותה להיזהר באונאת הגר, כדי שנשקול היטב כל מילה והתבטאות כלפיו.

  • 105.

    נעביר כל תקציב ישראל להצלת מליונים ממוות ברעב באפריקה (ל''ת)

    זה לא יותר מוסרי?, 31/07/09 06:40

  • 104.

    אני מעדיף זר ישר דרך, על פני פושע יהודי, שמחפש כאן ''מקלט''.... (ל''ת)

    דרייפוס, 31/07/09 05:08

  • 103.

    הילדים הם ישראלים בהוויתם,שפתם,התנהגותם ושאיפותיהם...לכן, עד גיל 18

    צדיק בן צידקיהו, 31/07/09 05:04

    הם זכאים להשאר כאן (=בתנאי שלא התנהגו בדרך עבריינית). אם יהיו מוכנים לשרת בצבא, וישרתו אכן כמו כל ישראלי, הם יהיו ראוןים להשאר כאן. אם לא, אזי יש לאפשר להם ,כבוגרים, לחזור לארצם או לכל ארץ אחרת שתהיה מוכנה לקבלם....

  • 102.

    פרס, מה יותר הגון והוגן מלהחזיר אותם הביתה. (ל''ת)

    מה? מה?, 31/07/09 03:47

  • 101.

    הבוז לביבי ואלי ישי שנכנעו לתכתיבי השמאל הקיצוני ההזוי!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הבית היהודי , 31/07/09 03:24

  • 100.

    כל הכבוד גם ללימור ולגדעון סער

    יוני, 31/07/09 02:46

    לבנת וסער-ככה אני אוהבת אותכם. לחיצים וקווצ'ים על ידי השמאל.
    את היום אתם עושים לי ליכודניקים חסרי חוט שדרה. רק אל תשכחו לגרש את המתנחלים מהמאחזים. כך נסגור מעגל. אנחנו נקבע את האג'נדה ואתם תרקדו לפי החליל שלנו.

  • 99.

    עדיף לחתום אבטלה ולעשן סיגריות אמריקאיות, מאשר לטפל בזקן או נכה

    עופרר , 30/07/09 22:55

    או חס וחילילה לשטוף מרצפות וחדרי שירותים... זה אשמת כל אותם מפונקים שמעדפים לשבת בבית מלעבוד עבודות "בזויות"... נכון שמשכורת פועל היא לא משהו, אבל פה כולם רוצים להיות מנהלים, יפה, אבל צריך להתחיל מלמטה
    אז מי יעבוד??? ערבים??? הביאו עובדים זרים, כמובן שכל אחד חתך קופון על גב המסכנים, ועכשיו יאללה לזרוק.
    אומרים שהשבע לא רואה את הרעב - עצוב כמה זה נכון... לילה טוב

  • 98.

    בושה וחרפה לנשיא מדינת ''ישראל'',הפסוק הכתוב בתורה,מתייחס אמנם לגר,אך

    לפני הציטוט המעוות,כדאי ללמוד מי הוא גר !, 30/07/09 22:12

    מעניין כי לפרס לא היו רגישויות כאלה כלפי מגורשי גוש קטיף,ועדיין יש מה לתקן בנושא.

    מה קרה פתאום לשלטון הצחוק ?-האם כאשר מדובר בגויים,פתאום צריך להניח את החוק בצד,ולאזרח כל עבריין ?

  • 97.

    המשיח האחרון ; המיתנחלים היהודים שלי בזבל (ל''ת)

    נחמיה , 30/07/09 21:50

    • הרוסים לגמרי ;והם מביאים מוסלמים מסודן כדי ליהיות (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 21:52

      • "אור לגוים"-אתה רוצה ליהיות אור לגוים תיבנה מקדש חדש (ל''ת)

        נחמיה , 30/07/09 21:54

        • מוסלמים יש הרבה מקדש אין !ולו אחד (ל''ת)

          נחמיה , 30/07/09 21:56

  • 96.

    אתם שוכחים את גירוש גוש קטיף

    דנה.ג. , 30/07/09 18:16

    לא מחיתם על הגירוש של אנשים מביתם ועל ההירס, ההפך ביצעתם זאת מתוך שלמות. זאת בושה, אתם צריכים לפשפש במעשיכם, עכשיו לדבר על גירוש? עכשיו? זאת צביעות? זאת סטירה בפרצוף! יש כאן איזה שהוא שקר, אל תסתתרו מאחורי מוסר צבוע.

    • אני היתרעתי ומחיתי -דבריי נפלו על אוזניים אטומות!-sorry!

      shoshlevy , 30/07/09 18:37

      חודשים לפני "ההינתקות" שלחתי פקסים לשרון (שהייתי בקשר רציף איתו במשך כ-20 שנה כפעילה פוליטית שתמכה בו, בליכוד,בזמנים שהוא עוד שמר על מצע-הליכוד
      וגם לאחר הגירוש, פניתי בפקס שאני שומרת עד היום, וביקשתי שהמגורשים ייושבו בבתי-קבע ולא במגורים ארעיים, כמו כן, ביקשתי שבתי-הכנסת יועתקו בשלמותם חזרה לתחומי ישראל, ולא ייהרסו, אך לצערי, שרון היה נעול על הקונספציה שלו ודבריי נפלו על אוזניים ערלות.

      שוש לוי

      • אך רבים מאלא שמוחים נגד גירוש ילדי העובדים הזרים...

        דנה.ג. , 30/07/09 19:52

        לא עשו דבר ולא חצי דבר כדי למנוע את הפשע, ההפך הם תמכו בו בכל ליבם, והיום תשעה באב הם מוחים נגד גירוש אחר, איך אפשר להיות כל כך צבוע?? תגידי לי איך ? להיות בעד גירוש יהודי גוש קטיף למען דמוגרפיה יהודית חזקה בתוך הקו הירוק הדמיוני ולהתנגד לגירוש של ילדי עובדים זרים בלי להתחשב באותה סיבה בדיוק. כלומר: הם אנשי חסד לבני אדם מסוג מסויים אולי לכאלה שאינם יהודים אבל מוכנים להיות מאוד אכזריים כלפי אנשים מסוג אחר (יהודים שלא כל כך מוצאים חן בעיניהם, שמייצגים את כל מה שקשה להם איתו) .

        • את צודקת ! (ל''ת)

          shoshlevy , 30/07/09 20:31

    • איך אפשר לשכוח=צלקת=פרס החתרן=ולכל יפה הנפש העלובים=שדואגים רק לזרים (ל''ת)

      נ.כהן גירוש גוש קטיף=כתם שחור=לכל השותפים=בהחלטה!, 30/07/09 20:57

  • 95.

    המוסר הכפול של פרס זועק לשמיים. .הצבוע בע''מ ..

    כיכר מלכי ישראל, 30/07/09 18:00

    ''המוסר הכפול של פרס זועק לשמיים. מי שפעל ללא לאות לגירושם של ילדי ישראל מבתיהם בגוש קטיף ובצפון השומרון, ואינו נוקף אצבע נגד גירושם של מאות ילדי ישראל מבתיהם במאחזים, אינו רשאי להטיף נגד גירוש ילדים''.

  • 94.

    מדינת העבדים של בעלי ההון (ל''ת)

    אולי נחליף שם למדינה?, 30/07/09 17:15

  • 93.

    פרס החתרן שוב מתערב=לא ינום ולא ישן עוכר ישראל=בקושי יש מקום לבני עמנו (ל''ת)

    נ.כהן פרס נגד המתנחלים בעד עובדים זרים=איפוא הבושה, 30/07/09 17:13

  • 92.

    מה הבעיה? ''ברגישות ובנחישות''

    ארז, 30/07/09 17:01

    כמו לפני 4 שנים, גם את הזרים הבלתי חוקיים הללו (עם ילדיהם) אפשר לגרש, ''ברגישות ובנחישות''.

  • 91.

    פרס לא מרפה מהנסיון להפוך אותנו למדינה מוסלמית (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 30/07/09 16:50

    • ואתה לא מרפה מהרעיון להפוך אותנו למדינה מטומטמת ואטומה

      אם אפשר להעיר משהו, שאבי, 30/07/09 17:46

      למה כל פעם שאני פותח כתבה בNRG אני רואה את התגובות הבהמיות שלך לכל נושא שבעולם?
      זה מדהים, לא משנה מה הנושא- תמיד גישה בהמית, גסה ואטומה, ממש פילוסופיית הבהמיזם פיתחת.
      עצתי לך- עזוב את העיריה, לך לקיבוץ או למושב, מצא פרה ברפת ו...

  • 90.

    בנדר - מה עם הוירוס הקטלני מאז ומעולם ?

    אריק, 30/07/09 16:30

    למה הכתבה המדהימה שלך ירדה כל כך מהר ? הבחור נפל בפח של מכתבי שרשרת ברשת וספר את זה לכל החברה

  • 89.

    למצוא פתרון הגון והוגן לילדי ישראל! לא חוקי=לא נשאר. מדינ ת ישראל עבור

    עם ישראל. מה ההבדל בין אפריקאני לפלסטיני?, 30/07/09 16:24

    מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי! יש חוק שבות וישנם חוקי הגירה. המסתננים הלא חוקיים הינם מפירי חוק. רובם המכריע אינם פליטים, אלא מחפשים חיים טובים יותר. ישראל מפירה חוקים בינלאומיים בכך שהיא מפלה בין לא יהודים ללא יהודים. חוק הישבות אמור לשמור על זהות היהודית של המדינה ועל הרוב בה. אם מאפשרים הגירת לא יהודים לכאן, הרי שאין הבדל בין פלסטיני לבין כל אחד אחר. אז בואו נציף את המדינה שבנינו בכל אנשי העולם ונחכה שההיסטוריה תחזור והעולם יקום עלינו להשמידנו. האם ארגוני זכויות האדם יגנו על ילדינו? כפי שעשו בשואה? כפי שעשו בשדרות? אין שום סיבה להשאיר פה מסתננים לא חוקיים ואת ילדיהם.כל אחד יבוא, ייכנס להיריון וידרוש מהמדינה לישאר. זה יהיה סופנו!

  • 88.

    עובד זר שאשרתו פגה חייב לעזוב. ילדיו ישראו כאן ? לא הגיוני (ל''ת)

    אז די עם השטויות. הכל בסדר., 30/07/09 16:13

  • 87.

    מר פרס היקר..בוא נקרא לזה התנתקות והבעיה נפתרה (ל''ת)

    חיים לוין, 30/07/09 16:00

  • 86.

    צבוע נמאסת על עם ישראל,,,,היכן היתה שגירשו את ילדי המתישבים.יפי נפש שכ

    דקלה, 30/07/09 15:58

    צבוע נמאסת על עם ישראל,,,,היכן היתה שגירשו את ילדי המתישבים.יפי נפש שכמוך..

  • 85.

    פרס - חבל שאי אפשר לשכפל עוד 120 ח"כ כמוך (ל''ת)

    עופרר , 30/07/09 15:52

    • פרס הוא נשיא של איזו מדינה? (ל''ת)

      motimorg , 30/07/09 16:26

  • 84.

    לגיון הזרים בישראל

    לידיה אבני, 30/07/09 15:52

    תסתכלו על המדינה בעשור האחרון ותראו איך הפכה ישראל למדינה שקולטת הכי הרבה הגירה ושאליה שואפים להגיע מכל המדינות: גאנה,פיליפינים,תיאלנדים,הודים,סרילנקה,קולומביה,סינים,רומנים,רוסים,פולנים ולאחרונה מסודאן,אריתריה,דרפור ומי לא?
    היום אנחנו נוהגים ברחמנות,במוסריות,הומאניות ומחר מה יהיה?! מה יהיה עם הצביון הלאומי יהודי? מה דעתכם על כך שהשאיפה של כמעט כל אחד שנכנס לארץ היא לעשות הכל ע''מ להשתרש פה קבע, דבר שמתבטא בילודה גבוהה (אין כמעט אשה מגאנה שלא מביאה לעולם 3-4 ילדים ועם הריון מתקדם, מה עם נישואי התערובת הרבים?.
    זה צוו השעה. היום להוציא אותם, כי מחר זה כבר יהיה בבחינת מעט מדי, מאוחר מדי

  • 83.

    לא מספיק מה שעשיתה לנו עם הפלסטינים ב67,,מוקש גדול הם לנו היום,אז אל

    תתערב בענינים אלה שמעון,עשה טובה לעם הזה,, 30/07/09 15:35

    שמעון=נשיא מדינת ישראל,

  • 82.

    פתרון הוגן!!

    עדי, 30/07/09 15:16

    אכן, מסכים עם זה שצריך למצוא פתרון הוגן ולא רק לילדי הזרים כי גם לזרים עצמם. יפה מאוד, הומני, ראוי וכו' וכו' - לא כאן!!

  • 81.

    להגנתם של ילדי גוש קטיף פרס לא יצא, להיפך, עודד גירושם (ל''ת)

    פושעי אוסלו לדין, 30/07/09 14:51

    • לילדים שקוראים לחיילי צה"ל נאצים... לא צרכים עזרה מפרס.. הם צריכים

      עופרר , 30/07/09 15:53

      פסיכיאטר

      • אז בואו נגרש אותם ואז נברר אם הם קוראים לחיילים נאצים.

        motimorg , 30/07/09 16:25

        התשובה שלך מטופשת.
        שמעון פרס לא רק שלא השמיע שום ציוץ ביחס לסבל שיעבור על מתיישבי גוש קטיף ועל ילדיהם אלא , אדרבא, פעל ל-מ-ע-ן הגירוש הנורא הזה, חיפש הצדקות מתחת לשטיח (למשל, "מה יש לנו לחפש בעזה?" כאילו מדובר בפינוי יהודים מעזה ממש) ועד היום לא עשה כלום בכדי לסייע למגורשים. שבע שנים עיוני הם זמן מספיק בכדי לעמוד על טיבו של האיש הרע הזה.
        הקריאות כלפי חיילים ושוטרים? בודאי שהיו קריאות כאלו. אבל הן הושמעו על ידי מעטים ורק תוך כדי הגירוש עצמו.
        אני משוכנע שהתקשורת תוכל למצוא קריאות כאלו גם כאשר יגורשו (כפי שצריך) כל משפחות העובדים הזרים מפה.

        • ביררתי אצל הנאצים, הם בעד גירוש יהודים וסיכון חיי השאר= כמו השמאל! (ל''ת)

          הבית היהודי , 31/07/09 03:28

  • 80.

    התנתקות מהזרים

    יחזקאל,הרצליה , 30/07/09 14:45

    תחזרו הביתה-לאפריקה

    • יחזקאל גם אתה צריך לחזור לאיזה מדינה ממנה באתם.... (ל''ת)

      יוגב, 31/07/09 00:49

  • 79.

    מה עם הרכבת הקלה בגוש דן? הפקקים הורגים אותי, עשו משהו. (ל''ת)

    מלגזה, 30/07/09 14:38

  • 78.

    כל הכבוד למי שנרתם למען פניה האנושיות של המדינה (ל''ת)

    לא לגירוש הפליטים והילדים, 30/07/09 14:36

    • הבוז לאלי ישי שנכנע לתכתיבי השמאל הקיצוני ההזוי!!!!!!!! (ל''ת)

      הבית היהודי , 31/07/09 03:29

  • 77.

    אין ספק שמה ששמעון אומר זה נכון, אכן צריך לכבד את הגר

    solsam , 30/07/09 14:35

    ולמצוא פתרון הומאניטרי שקול לעניין זה. ואולם אסור להתעלם מן המשפט: "עניי עירך קודמים". אני אישית נגד גירוש של גרים ואולם עם זאת צריך לדאוג לעניי ביתינו. עמדותיי ביחס לאלה שקוראים לעצמם בעלי בית... הערב.. ברורות! מי שמתחזה לכבש ואולם הוא זאב אינו נחשב לגר בישראל.

  • 76.

    צבועים, איפה הייתם 4 שנים ?

    דודו, פתח תקוה, 30/07/09 14:24

    בגללכם ובתמיכתכם גירשו לפני 4 שנים אלפי ילדים, חוקיים, יהודים, ציונים מביתם, בנחישות ובאכזריות - ואתם שתקתם...

    מזה 4 שנים זרוקים הילדים האלה במחנות פליטים, ללא עבודה, ללא בית וללא כבוד - ואתם שותקים... ואתם שותקים...

  • 75.

    Beit Avot,its real time for it,RAV wil be the next president !l (ל''ת)

    ilanis , 30/07/09 14:24

  • 74.

    Why he made at 9 AV,orcestra in jerushalaim ? hue pay it (ל''ת)

    ilanis , 30/07/09 14:22

  • 73.

    מיום ליום המדינה מתבוללת...והרבנים שותקים עד החורבן הבא (ל''ת)

    ישראל לישראל, 30/07/09 14:21

  • 72.

    Peres is not normal,obsesive of prestige,spending too m (ל''ת)

    ilanis , 30/07/09 14:16

  • 71.

    המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן----המממ--- (ל''ת)

    נחמיה , 30/07/09 14:07

  • 70.

    הייתי שמחה לראות את הנשיא פרס מתגייס להעלאת יהודי -ה "פאלאשמורה"! (ל''ת)

    shoshlevy , 30/07/09 14:05

  • 69.

    נשיא לא דמוקרטי שהופך עצמו לראש ממשלת על. פרס לא נבחרת! (ל''ת)

    רם עמנואל ויוסי ביילין, 30/07/09 13:52

  • 68.

    לרחם על ילדי זרים ולגרש ילדים יהודים מביתם? איזו עקמומיות!

    חבר מרכז ליכוד, 30/07/09 13:50

    פרס: מה אתה אומר על ילדים מתוקים שגורשו מביתם באכזריות כדי לשמור על ישבנו של ראש ממשלה שנבחר על מצע הפוך, שיחד את שריו ופיטר רמטכ''ל, ראש שב''כ ומפכ''ל כדי להתאים אותם לאכזריותו? זה בסדר? ומה עם ילדים שגורשו מיד יאיר או ממאחזים חוקיים שלא מוצאים חן בעיני השמאל? אבל על ילדי זרים פתאום מותר לרחם? איזו עקממומיות מחשבתית! המרחם על האכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים. מי שמרחם על ילדי זרים שלא צריכים להיות פה, סופו שיחנוק את ילדתו רק בגלל שאשתו מכעיסה אותו.

    • זה היה מעשה לא מוסרי , וגם זה יהיה -מעשה לא מוסרי! גם וגם. (ל''ת)

      shoshlevy , 30/07/09 17:07

  • 67.

    "סוף מעשה -במחשבה תחילה"!

    shoshlevy , 30/07/09 13:27

    מי אישר את הבאתם של העובדים הזרים לישראל, לפני כמה עשרות שנים,חייב היה לצפות את ההתפתחות הזו, ולהביא בחשבון את האפשרות הטבעית הבאה -

    עובדים זרים שמגיעים כחוק לישראל,מולידים בבוא העת ילדים אשר על פי כל חוק הם אזרחי-ישראל.(על פי החוק הבינלאומי -מי שנולד במדינה מסויימת - מקבל אוטומאטית את האזרחות של אותה מדינה) ואז כבר אי-אפשר לבוא אל הילדים שנולדו ואשר הם כבר אזרחים מאושרים כחוק, ולדרוש מהם לעזוב את הארץ.

    מה שכן אפשר ורצוי לעשות, הוא - להבא, לעתיד לבוא - לשקול ביתר זהירות את הבאתם של עובדים זרים חדשים לארץ, כשהמשק שרוי באבטלה הולכת ומחריפה.

    באשר לאלה שכבר נמצאים פה - אין כל אפשרות חוקית לגרש את הילדים. באשר להורים - אפשר לגרש אותם (כי הם לא נולדו כאן ולכן לא ניתנת להם האזרחות של המדינה באופן אוטומאטי) ואולם - זה יהיה מעשה לא מוסרי בעליל! להפריד ילדים רכים מהוריהם יהיה לא פחות ולא יותר - מעשה נבלה!

    בשורה התחתונה - יש להשאיר גם את ההורים וגם את ילדיהם בארץ, ולהקפיד להבא - לא להביא לכאן , יותר, עובדים זרים , אם אין אנו רוצים שתתפתח כאן קהילייה שלמה של עובדים זרים, במקרה הטוב, ושכונות סלאמס ,כמו שיש בשיקאגו - במקרה הגרוע!

    שוש לוי

    • או, תודה לך שוש, הרגשתי כבר בודד במערכה :)

      פנדה , 30/07/09 13:38

      חותם על כל מילה שלך. הבעיה היא לא עם אלה שנמצאים, אלא עם אלה שמייבאים. תופעת הדלת המסתובבת שממנה מרוויחים בעלי חברות כח אדם ומתווכים - היא הבעייתית.

      • Enytime ! (ל''ת)

        shoshlevy , 30/07/09 16:15

        • ANYTIME מה הולך פה שושי, מה קורה איתך

          עברית יפה שפה, 31/07/09 03:21

          לפחות לכתוב נכון !!! מה קרה לשפה העברית?
          עכשיו את מבינה שוש למה היה גירוש?! כי אנחנו מאמצים את מה שלא שלנו ומאבדים את הזהות.

          • טעות-סופר אתה צודק -Anytime, באשר לטיעון השני -אולי! (ל''ת)

            shoshlevy , 31/07/09 18:52

    • לא רוצה להשבית שמחות אבל את לא ממש בקיאה בחוק

      motimorg , 30/07/09 16:33

      תנסי להפעיל פעם אחת את גלגלי המוח הקטן ותביני שאילו ילדי העובדים הזרים נחשבו על פי חוק לאזרחי ישראל אז כל המהומה לא היתה מתרחשת.
      זה שיש לך עוד איזה תומך לא הופכת את העובדות שציטטת להיות נכונות. אילו היה חוק שכל אדם מקבל אזרחות במקום בו הוא נולד הרבה נשים בחודש השישי-שביעי היו קופצות למשל לביקור בארה"ב ומתחבאות שם למשך מספר חודשים (עד הלידה), נכון? אבל "משום מה" זה לא קורה ותנסי לנחש למה....

      • א - יש לי מוח גדול, לא קטן ב' - אתה -לא מכיר את החוק ! תלמד קצת ! (ל''ת)

        shoshlevy , 30/07/09 17:01

      • כעת אישרו בגלי-צה"ל שגירסתי היא -הנכונה ! (ל''ת)

        shoshlevy , 30/07/09 17:33

    • אז זהו, שלא

      ארז, 30/07/09 16:45

      אין בעיה עם מי שנמצא כאן כחוק - הבעיה היא שהתקשורת מתגייסת להגן על עבריינים, על זרים הנמצאים בארץ ב-נ-י-ג-ו-ד ל-ח-ו-ק.
      את מי שנמצא כאן בצורה בלתי חוקית יש לגרש, ולא משנה אם יש לו או אין לו ילדים.

  • 66.

    אחרי 4 שנות גירוש מה עם פתרון לפליטי גוש קטיף אדון פרס הפופוליסט? (ל''ת)

    פליט נווה דקלים, 30/07/09 13:24

  • 65.

    אלה ילדים ישראלים שנראים קצת אחרת מכם

    לא לגרש!, 30/07/09 13:23

    איפה הלב שלכם? גזענים

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן -----המממ---- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:43

    • גם הילדים של סרן רועי קליין ז''ל נראים אחרת? גם הם מועמדים לגירוש (ל''ת)

      מיכל, 30/07/09 13:58

    • הם לא ישראלים

      ארז, 30/07/09 16:55

      זה שהם נולדו כאן וגדלו כאן לא הופך אותם לישראלים - כי הוריהם הגיעו לארץ בצורה בלתי חוקית!
      מעניין שהטענה הזו לא נשמעה כשהיה מדובר בילדי גוש קטיף...

  • 64.

    המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים כן -----המממ----------- (ל''ת)

    נחמיה , 30/07/09 13:23

  • 63.

    בוקר טוב גם לך פרס,התעוררת?

    אורית, 30/07/09 13:22

    פתאום התעוררו לי כל מיני פוליטיקאים שלא ראו לא שמעו ולא עשו כלום כשהמדינה שהם מנהלים גידלה לה באין מפריע אוכלוסיה שלמה של כל מיני גרים וזרים שהגיעו לכאן בתירוצים שונים ומשונים והקימו לעצמם חיים ממש מתחת לאף של חולדאי ועכשיו כשיותר מדי שמאלנים ויפי נפש קופצים התעוררו גם הם כי ''אנחנו עברנו את השואה ואיך אנחנו יכולים...'' אז דע לך פרס ודע לך חולדאי ודעו לכם כל יפי הנפש וחובקי הזרים-אין לנו מקום,אין לנו כסף והכי חשוב גם אין לנו כח להתעסק עם עוד צרה ועוד מיעוט!!
    להעיף את כולם חזרה למאיפה שהם באו,ממש כמו שעושים בכל המדינות המערביות,נראה אותך נתפס ע''י שירותי ההגירה באוסטרליה-תוך 24 שעות אתה על מטוס ויותר עדיף לך שלא תנסה לחזור לפחות 10 שנים!
    עם כל הכבוד,זה שהילדים האלה נולדו בישראל לא הופך אותם לישראלים והילדים האלה שייכים למשפחות שלמות עם אימא ואבא ןעוד אחים ולי אין כסף לממן גם אותם,מספיק יש לי דוסים וערבים על הראש!

    • את לא מממנת אותם יקירתי, את מרוויחה על הגב שלהם...

      פנדה , 30/07/09 13:35

      הם הגיעו לכאן כחלק מתעשייה - שעדיין משגשגת ותמשיך לשגשג - של יבוא עובדים זרים. על כל אחד מהם יש פרזיט שמסרב לעבוד, אבל לצערנו יש לו אזרחות - אותו את באמת מממנת. אדם שנמצא כאן רק כתושב ומרוויח פחות משכר מינימום בנקיון חדר המדרגות שלך - הוא זה שמרוויחים על גבו.

      נגיד שיגרשו - אז מה, לא יביאו אחרים במקומם את חושבת? על כל אחד שמגרשים מכניסים שניים. הבעיה היא לא עם אלה שקיימים, אלא עם אלה שנכנסים - את זה צריך לעצור, אבל יש כל כך הרבה מקורבים לממשלה שמרוויחים מעובדים זרים שאין סיכוי שזה יקרה.

  • 62.

    פרס אסון אחד כבר הבאת עלינו. עכשיו ברצונך לסיים את המלאכה ולגמור איתנו (ל''ת)

    אזרח, 30/07/09 13:22

  • 61.

    אין על גדעון סער...

    אלון ה, 30/07/09 13:21

    אז נכון. המשפט שפעם פלט: ''סמרטוטים מארץ הסמרטוטים'', כבר לא עומד לטובתו, אבל מה לעשות - אף אחד לא מושלם, אבל כמה טוב לשמוע שהוא מוביל מהלכים הומנים שכאלה.

    • הבוז לגדעון סער שבוגד בבוחריו יחד עם ישי וביבי שנכנעו לתכתיבי השמאל!!! (ל''ת)

      הבית היהודי , 31/07/09 03:30

  • 60.

    לגרש אותם מכאן. אנחנו נאבד את הצביון היהודי במדינה !!!!! (ל''ת)

    מני, 30/07/09 13:21

  • 59.

    הצעה לפרס: על כל אחד שתשכן בבית הנשיא נשאיר 100 (ל''ת)

    הצעה לפרס - הוא יקבל?, 30/07/09 13:17

  • 58.

    לגרש ולגרש: יש לנו מספיק צרות (ל''ת)

    מייד, 30/07/09 13:16

  • 57.

    ומה עם ילדי גוש קטיף

    ישראלי תוהה, 30/07/09 13:14

    אותם לא היתה לפרס שום בעיה לראות מגורשים ומושלכים לרחובות
    איפה ואיפה מה זו עושה??
    צביעות נבזות נבלות ורשעות - זוהי ההתנהלות של ''נשיאינו'' הלא מכובד

  • 56.

    אלי ישי אתה פחדן כל השמאלנים צוחקים עלייך (ל''ת)

    אלי, 30/07/09 13:13

  • 55.

    חוק חינוך חובה הוא מגיל 5 וחינם הוא לא... (ל''ת)

    אורית, 30/07/09 13:12

  • 54.

    מה הבעיה להגדיר אותם כתושבים?

    פנדה , 30/07/09 13:11

    יקבלו את מלוא הזכויות, ישרתו בצבא וכו', אבל לא יוכלו לבחור ולהבחר - אין סכנה דמוגרפית. אני רואה את הילדים האלה כל יום - הם ישראלים לכל דבר.

    • נכ-ון (ל''ת)

      עופרר , 30/07/09 15:54

    • רק פרט קטן ושולי

      ארז, 30/07/09 16:53

      הם נמצאים בארץ ב-נ-י-ג-ו-ד ל-ח-ו-ק!

      • לתת פרס לעוברים על החוק? נתחיל במאחזים שהוקמו אמש!!!!! (ל''ת)

        הבית היהודי , 31/07/09 03:31

      • ארז, תפריד בין מסתננים לבין עובדים זרים

        פנדה , 31/07/09 11:35

        מסתננים שהגיעו לכאן בניגוד לחוק צריכים להיות מגורשים, וגם לא לקבל מעמד של פליטים - זו אחריות מצרים לתת להם את המעמד הזה, לא שלנו, וצריך לעמוד על זה שהיא עושה את זה.

        מדובר בעובדים זרים, שנגמרה להם האשרה, אבל הם כבר התבססו כאן בארץ והולידו ילדים, שלהם אזרחות ישראלית. להורים אין אזרחות וניתן עקרונית לגרש אותם, אבל את הילדים לא ניתן לגרש. במקרה הזה לדעתי לא צריך לגרש, אפשר לתת להם תושבות במקום אזרחות.

        זה כל כך צבוע, ציני, לא אנושי ולא יהודי - לגרום לכזה סבל לאנשים, לגרש אותם לארצם, ואז דקה אח"כ להביא חדשים במקומם. הפתרון הוא בצמצום יבוא העובדים, לא בהתעללות באלה שכבר השתקעו כאן.

  • 53.

    צביעות זועקת לשמיים!!

    שוליק מוכר הנעליים, 30/07/09 13:11

    שמעון פרס, ''נשיא מדינת ישראל'', שאטם לבו לזעקת ילדי גוש קטיף, נוקט בצעד פופוליסטי למען ילדי העובדים הזרים.

    מדינת ישראל היא מדינה רוב יהודי שביר, שעולו להיעדר בתוך דור או שניים. אנשים קצרי מחשבה כמו שמעון פרס, שהביאו עלינו עוד מאה שנות טרור ב''מזרח התיכון החדש שלהם'' ובהסכם אוסלו, רוצים להביא גם לסופה של המדינה היהודית.

    אנחנו לא ארה''ב, שהיא מדינת כלל אזרחיה. אנחנו מדינת לאום, וזכותנו להחזיר את תושבי המדינות שאינם אזרחים כאן למקומותיהם.
    זוהי גם חובתנו, כי זו המדינה היהודית היחידה שיש לנו, אל תגזלו אותה גם מבנינו.

    לילדי גוש קטיף אטמתם אוזנכם, וכיניתם זאת ''פינוי'', אך לילדי הזרים, שאינם בני הארץ, אתם מכנים זאת ''גירוש''. צבועים מגעילים.

    אני תקווה שהשר אלי ישי לא ישעה לבקשות הנשיא, ויעשה את המוטל עליו, למען המדינה היהודית.

    אגב, האם זה לא היה התירוץ של השמאל להצדקת גירוש יהודי גוש קטיף?

    • התירוץ שלהם להצדקת גירוש יהודי גוש קטיף ..

      דנה.ג. , 30/07/09 18:22

      זה הדמוגרפיה, שרוב ערבי לא יגבר על רוב יהודי כאן בתוך הקו הירוק הדמיוני. אבל אסור לנו להגיד דמוגרפיה רק לשמאל מותר כשאנחנו אומרים את זה זה גזענות אתה מבין?

  • 52.

    פתרון: לקרוא לזה 'התנתקות' ולהעיף אותם בנחישות וברגישות (ל''ת)

    motimorg , 30/07/09 13:10

  • 51.

    לגרש רק את אלא שלא יימצא להם מקום במשכן הנשיא (ל''ת)

    לצבוע המכוער..., 30/07/09 13:09

  • 50.

    למה רק זרים?

    מישו, 30/07/09 13:09

    אתיופים לא כדאי לגרש? הם הרי מהווים מעמסה כבדה על רשויות הרווחה.

    ערבים? בואו לא נהיה צבועים. מדינת ישראל רק תרוויח.

    חרדים? בודאי. הם אפילו לא מכירים במדינה (הם לא מתנגדים לקבל את הכסף שלה).

    מתנחלים? זה נשמע מצויין. יועילו לעשות מהומות במקום אחר.

    שמאלנים, יםי נפש ? כמובן. המניאקים הרי גייס חמישי, שתופסים מקומות עבודה יקרים

    רוסים ? שיקחו איתם את הטיב טעם שלהם ויתנו שירות במקום אחר.

    ערסים ופרחות ? זה רק לשיפור איכות החיים במדינה. באמת.

    עניים ? מה הם נותנים למדינה? הם רק לוקחים ולוקחים ולוקחים.

    בעלי ההון ? הם כמו העניים, רק לוקחים הרבה יותר

    כאלה שעושים מילואים ?
    נמאס לי כבר מהמייללים האלה. לקחו לי, שתו לי, הרגו לי. יאללה, לכו תעשו מילואים בשוויץ, נראה אתכם.
    וקחו איתכם את אנשי הקבע.

    עובדי מדינה ? אוכלי חינם שמנים, פרזיטים שחיים על חשבונינו

    כל הילדים בחופש הגדול? מישהו באמת מתנגד?


    תזכירו לי רק מי נשאר?

    • ערסים ופריחות תחילה :) אח"כ כל הילדים בחופש הגדול... (ל''ת)

      פנדה , 30/07/09 13:31

  • 49.

    אם יגרשו ת'ילדים מי יעשה כלים במסעדות צפונבון ת"א? (ל''ת)

    motimorg , 30/07/09 13:09

  • 48.

    זו גישה מאד אכזרית- לגרש את ההורים ולהשאיר כאן לבד את הילדים (ל''ת)

    יעל, תל-אביב, יפו, 30/07/09 13:09

    • אז שיואילו ההורים לכבד את החוק,ולא ללדת ילדים בניגוד לו. (ל''ת)

      הם לא מגיעים לכאן בכפייה !, 30/07/09 22:50

  • 47.

    שמעון פרס מזיל דמעה על גירוש ילדים רק כשאינם יהודים (ל''ת)

    motimorg , 30/07/09 13:08

  • 46.

    במוצ''ש, ה-1 לאוגוסט - שרשרת אנושית נגד הגירוש

    יוני, 30/07/09 13:07

    ביום שבת 1.8 בשעה 19:00 נקיים עצרת מחאה המונית בגן לוינסקי, נגד מבצע הגירוש והמעצרים.
    ביום זה מאיימת ''מנהלת ההגירה'' להתחיל לעצור גם ילדים. אנחנו נעמוד יחד, מהגרי עבודה, פליטים, אזרחים ישראלים, יד ביד. אנו נעמוד יחד כדי למחות נגד המדיניות האכזרית הזו.
    יחד ניצור שרשרת אנושית שתקיף את גן לוינסקי. הצטרפו אלינו!

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן ---הממ--- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:25

    • כן לגרש,לגרש-שיחזרו הביתה !

      יחזקאל,הרצליה , 30/07/09 14:44

      סודאנים-לסודאן
      אפריקנים -חזרה לאפריקה

    • שרשרת אנושית למען עבריינים...

      ארז, 30/07/09 16:47

      ונגד אכיפת החוק.
      מי שיש לו ילדים אינו מקבל פטור מציות לחוק.

  • 45.

    מצא פתרון לילדי גוש קטיף שהרסת את ביתם (ל''ת)

    שרית, 30/07/09 13:02

  • 44.

    פרס מכה על חטא- לא רצה שיעלו את היהודים מאתיופיה . השנים משנות בןאדם כ (ל''ת)

    מודה ועוזב ירוחם ., 30/07/09 13:02

  • 43.

    ומה עם ''שלטון החוק''?

    ארז, 30/07/09 13:02

    זה אותו ''שלטון החוק'' שבשמו נרדפים מתיישבי איו''ש - ופתאום, כשהעניין קרוב לליבו של השמאל, כל הסיסמאות על ''שלטון החוק'' מתאדות ומתנדפות כלא היו? פתאום צריך לשקול מחדש את אכיפת החוק? פתאום צריך למצוא ''פתרון הוגן'' לעבריינים?
    שלטון החוק ואכיפתו צריכים להיות אחידים לכולם. אם אפשר לאכוף את החוק בכוח דרקוני על כל קרוואן באיו''ש, אפשר לאכוף אותו גם על שוהים בלתי חוקיים בתל אביב - כמו שעושה כל מדינה מתוקנת בעולם.

  • 42.

    פרס עובדים זרים

    יו נתן חיים, 30/07/09 13:02

    כל הכבוד לאנשים שדואגים להשאיר את ילדים של העודים הזרים.
    הייתי נוחך לפני כמה שנים שהגיעו שוטרים לםנות עובדים זרים ואיך נכרע לי הלב על הבכי של הילדים הקטנים כאשר ללוקחים את ההורים למשטרה אני כאדם מבוגר בכתי לראות זבעה כזות.

  • 41.

    כנראה שלפרס מתאימה האימרה ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו'' (ל''ת)

    אביבה, 30/07/09 13:02

  • 40.

    ש לנו מספיק בעיות במדינה למה צריך עוד זרים...? (ל''ת)

    משלם המיסים, 30/07/09 13:01

  • 39.

    שמעון הצבוע , פעל לגרוש ילדי גוש קטיף. (ל''ת)

    הרואה, 30/07/09 13:00

  • 38.

    אולי נכריז על ישראל מדינת כל אזרחיה ונפסיק להקיז דם

    י.א, 30/07/09 12:59

    עם הכרזות צדקניות שמעלמות מהדרישה למדינה יהודית אולי כדאי לוותר ונהייה מדינת כל מהגריה ומכאן ילדיי ינצלו אזרחותם האירופאית ויחפשו מקומם בארץ אחרת.
    אני כבר הצלחתי לשכנעם לא לשרת בצה''ל אין טעם לסכן חייהם עבור מדינה עם מנהיגות מבובלבלת וצדקנית

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן -----המממ-- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:40

  • 37.

    תוך עשור ישראל כבר לא תהיה מדינת היהודים כפי שהשמאל רוצה.

    הצביעות של השמאל, 30/07/09 12:59

    כדי לתרץ את רצונם העז לפינוי המתנחלים, השמאל מתרץ בזה שרצונם לשמור על מדינה יהודית ורוב יהודי וכו' אבל כשמדובר במאות אלפי מהגרים סודנים, ערבים, מוסלמים ואחרים מאפריקה. מתאילנד והודו והפיליפינים פתאום הם שוכחים את רצונם להיות מדינה יהודית עם רוב יהודי.
    הרצון שלהם משתנה בהתאם לאג'נדה האמיתית שלהם: להחליש את ישראל כמדינת היהודים.
    הרי ידוע לנו שזה לא יסתיים ב-30 אלף אפריקאים מסודן ולא ב-1000 ילדים מהפיליפנים. זה יכול להימשך עוד ועוד וישראל תאבד את צביונה ונהיה ערב רב של לאומים מרחבי הגלובוס.

    • תכלס ההמהגרים האלה באים להחליף יהודים "כשרים" שלא מוכנים לעבוד...

      פנדה , 30/07/09 13:13

      כשאין יהודים שמוכנים לעשות את העבודה שלהם, ויש הרבה מאוד טפילים אחרים שלצערי נולדו לאמא יהודיה, אז נוצר המצב המוזר הזה שבו אנשים שלא תורמים כלום למדינה מבקשים לגרש את אלה שבאו לעבוד במקומם.

      • פנדה אתה חי בסרט (ל''ת)

        jak, 30/07/09 15:21

  • 36.

    לאכסן את כולם בבית הנשיא!!הפתרון לנותן פתרון!!הם יזרקו לכלבים כמו כולם (ל''ת)

    הפתרון בית הנשיא פתוח לפליטים, 30/07/09 12:58

  • 35.

    זה לא גירוש-זה התנתקות מהזרים

    יחזקאל,הרצליה , 30/07/09 12:58

    למה להגיד גירוש ?
    כמה צבועים השמאלנים האלה.לגרש יהודים מגוש קטיף-זה כן.להחזיר גויים הבייתה-זה לא

    • יחזקאל אתה יותר אטום או יותר סטום? (ל''ת)

      איתמר, 31/07/09 00:56

  • 34.

    לאחר שמתעלמים שנים מבעיה - לפתע מפעילים בולדוזרים

    א., 30/07/09 12:57

    וכשבולדוזר עובר הוא הורס את הכל.
    צורת הטיפול הנוקשה חסרת ההתחשבות והבחנה מכוערת.

    • נכון - אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא (ל''ת)

      ארז, 30/07/09 16:51

  • 33.

    ילדיי היקרים.

    אדגר, 30/07/09 12:56

    אבא ואמא הכינו לכם מבעוד יום דרכונים זרים.

    מארץ מולדתנו שבאירופה.

    סעו לכם מפה ותשאירו את האיחוד משפחות של פרס

    את העובדים הזרים של פרס.

    לכו לשלום.

    אנחנו נצטרף אליכם מיד

    ורק כך נמשיך את השושלת המשפחתית

    כן..סבא ברח מגרמניה בזמן

    ונברח מישראל בזמן.

  • 32.

    פרס:למצוא פתרון הוגן לילדי עובדים דרים

    צמיר אלכסנדר מאשקלון, 30/07/09 12:55

    פתרון הכי הוגן לילדי עובדים זרים זה להחזירם ביחד עם הוריהם לארצות שמשם הגיעו.לעובדים אלה יש מדינות. הם לא פליטים. אני עברתי תקןפת השוא ואף אחד לא ריחם עלי.זאת מדינה של עם היהודי בלבד.

  • 31.

    יאללה!!! יאללה!!! יאללה!!! כל אחד נהיה לי כאן יפי נפש ועושה יחצ''נות

    א, 30/07/09 12:54

    זאת מדינה יהודית שנבנתה כמקלט ליהודים לא מקלט לעובדים זרים שעושים כאן ילדים בכדי שאלה יקבלו תושב קבע ויחיו כאן חיים טובים יותר. לא צריך להיות כאן ארה''ב 2 הם מזמן נפלו עם כל הזרים שלהם שם גם מבחינת פשע ואלימות ומבחינה כלכלית הפכו לנטל וזמה מה שיקרה כאן הילדים האלה מחונכים מגיל קטן לחיי נטל על כלכלת המדינה ולתפוס טרמפ על חשבון המשאבים של המדינה

  • 30.

    פרס שואף להצטרף לאיחוד אפריקה (לשעבר הארגון לאחדות אפריקה)

    קוקטלים,מפגשים,ראיונות לתקשורת, 30/07/09 12:50

    תחשבו איזה מסכנים מנהיגנו. תקחו פוליטקאי ממוצע מהעולם וותגלו שהוא מששתתף ביותר כנסים ונשפים מגדול פולטיקאי ישראל. למשל פוליקאי מצרי,צריך לכלכל את סדר יום שלו בן שלל כנסים 1.הליגה הערבית 2.איחוד אפריקה.3ארגון המדינות המוסלמיות.6.ארצות אגן הם התיכון. 7. ארגון האומות המאוחדות.8 ארגון הארצות הבילתי מזדהות. לפוליקטי ישראלי לעומת זאת יש בקושי 2 כנסים.ארגון האומות המאוחדות ווהארגון של ארצות אגן ים התיכון. אם מדינת ישראל תקלוט עוד 1 מליון פליטים. היא תוכל להצטרף לאיחוד האפריקני.ולארגון הארצות המוסלמיות ויתכן אפילו לליגה הערבית. תחשבו כמה טיסות קוקטלים ומסיבות עיתונאים זה מזמן לפוליטקאי ולעזעזאל הדמוגרפיה והכלכלה.

  • 29.

    גירוש

    מגורש, 30/07/09 12:50

    היכן היה הנשיא שגירשו את ילדי מבתי בגוש היכן היתה האימפטיה של כל יפי הנפש ?
    על שמעון פרס נאמר ''נשיא בעמך לא טהור...''

  • 28.

    כאזרח מכם יהיה לכם הזר הגר אתכם ואהבת לו והיה כאזרח הארץ . (ל''ת)

    Vox Ami , 30/07/09 12:46

    • אם אתה חזק בציטוטים..איך עובר עליך הציטוט הבא..''לא תחונם''? (ל''ת)

      והצום איך עובר עליך. צפרדע צרפתי, 30/07/09 12:57

    • המשיח האחרון; מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן ---המממ--- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:38

  • 27.

    אז להשאיר את הילדים ולגרש את ההורים שלהם??? (ל''ת)

    ב.ק., 30/07/09 12:46

  • 26.

    וכי יגור אתך גר בארצכם לא תונו ולא תענו אתו. (ל''ת)

    Vox Ami , 30/07/09 12:46

    • האם מדובר בגרים? (ל''ת)

      ארז, 30/07/09 13:04

      • לדעתי כן

        פנדה , 30/07/09 13:29

        מבחינתי אם מישהו למד איתי בבית הספר, דובר את השפה שלי, משרת לצדי בצבא - אז הוא חלק מהעם שלי, גם אם לא נולד לאמא יהודיה. וכך גם היה פעם - מי שהיה גר עמך היה בסוף הופך לחלק ממך. אם צריך בסוף איזה רבי שיתן אישור סבבה, אבל מבחינה מוסרית מדובר באותו הדבר.

        • אלה לא גרים - אלה מהגרי עבודה

          ארז, 30/07/09 16:49

          והם נמצאים בארץ ב-נ-י-ג-ו-ד ל-ח-ו-ק (מסוגל להבין? בניגוד לחוק!) ויש לאכוף את החוק עליהם - כמו שנעשה בכל מדינה בעולם.

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן -----המממ---- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:37

    • א. ראשית למד מי הוא גר על פי אותה תורה. (ל''ת)

      ב. בינתיים-אתם (הערב רב) הם אלו המענים את עם ישראל, 30/07/09 22:53

  • 25.

    להמיר את גירוש הזרים בגירוש לחרדים וערבים (ל''ת)

    נעמן השפוי פה , 30/07/09 12:44

    • אל תענה כסיל כאיוולתו פן יהיה חכם בעיניו (ל''ת)

      Vox Ami , 30/07/09 12:50

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן ----המממ--- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:36

  • 24.

    עוד פעם הפנטזיונר מתערב. (ל''ת)

    מזרח תיכון חדש, 30/07/09 12:44

  • 23.

    4 שנים לגירוש

    אפי - מגורש (מגוש קטיף), 30/07/09 12:42

    לפני 4 שנים היה מר פרס בין הדוחפים לגירוש אלפי ילדים ומשפחותיהם (שהתישבו באישור חוקי לחלוטין)מגוש קטיף. אז לא היה מקום להומניות. ההבדל היחיד: אנחנו היינו ''מתנחלים''.אז לא דנו בטראומות שנעבור. די לצביעות.

  • 22.

    עדיף לגרש את ש''ס ולהשאיר את ילדי העובדים הזרים (ל''ת)

    שמלת עובדיה, 30/07/09 12:40

  • 21.

    כל הכבוד לנשיא פרס - מקווים שימנע את הבושה.

    שושנה, 30/07/09 12:39

    כבוד רב לפרס וגם לחכ''ים ואישי ציבור אחרים שמנסים למנוע את הבושה הגדולה מאיתנו. גרוש ילדים הוא פגיעה ברגש האנושי.

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן ----המממ--- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:35

  • 20.

    אני מציעה לפרס ולחודאי לעבור לגור בדרום תל אביב או חלופין לאמץ את

    נעמה, 30/07/09 12:38

    +מסתננים לביתם.

  • 19.

    דווקא לגורלם של ילדי גוש קטיף אפשר להישאר אדישים (ל''ת)

    זיכרון קצר, 30/07/09 12:38

  • 18.

    גירושם קשה אבל הכרחי.

    מיקי, 30/07/09 12:36

    באירופה עשו טעות ברורה כשאיפשרו להם להכנס לשם והיום הם משלמים את המחיר.

  • 17.

    לזרוק אותם כמה שיותר מהר לחור שממנו הם באו !!!! (ל''ת)

    טלי, 30/07/09 12:35

  • 16.

    כבוד נשיא המדינה מר שמעון פרס שלום רב

    ששון, 30/07/09 12:34

    ברוב המקומות בעולמנו הצבוע מטפלים בפליטים בעזרת אוהלים ומזון מוצנחים ממטוסים כי זה מצטלם הכי יפה.ותהליך קליטה של פליטים לא קורה כי זה טעות לקבל אותם .אצלנו בשבועות האחרונים העיתונות ועסקנים ואפילו אתה אדוני בעד קליטת פליטים.זה פןפןליזם ואין שום דבר אמיתי מאחורי הכותרת .כי פליטים עולים כסף,צריכים טיפול ,עבודה ,אולפן,יש להם ריבוי טבעי ובהיותם אזרחים יש להם זכויות.יש גם בעיה של השלכות חברתיות וסוציליות.אז קודם ''עניי עירך קודמים'' יש בישראל בעיות עוני קשות שזקוקות לטיפול קודם לפני קליטת זרים.אדוני ההצהרה שלך ושל ראש העיר תל אביב לא נכונה ,עסקנים ואתה סעו לתחנה המרכזית הישנה לסיור הם לא בסביון הם ברחוב ובדרום הארץ ובערים הם פוטנציל לפשע כמו יתר קבוצות העולים שחלק מהם עני וקרוב לעיסקי הפשע.

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן ---המממ--- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:33

  • 15.

    הפתרון שהכי טוב בשבילם הוא לגייר אותם ולהביאם לדת משה (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/07/09 12:33

  • 14.

    רק חוק שיפריד דת ממדינה יוציא את ישראל מהביזיון של ש''ס:למה אפשר לצפות (ל''ת)

    כשעדר חמורים ובראשם חמור-רבי מקבלים החלטות???, 30/07/09 12:32

    • 14: הפרדת הדת מהמדינה - לגיטימציה לערבים לא להכיר במדינת העם היהודי (ל''ת)

      אז ככה...., 30/07/09 21:55

  • 13.

    מדינת חומייני

    מפחד מהדתיים, 30/07/09 12:31

    רק לחשוב שהיהודים היו מקימים זעקה אם היו מגרשים אותם. איזה פחד נהיה במדינה הזאת. מי נותן לדתיים את רסן השלטון???
    בסוף כל הבנות יאלצו לחבוש פיאה וכל הבנים לגדל זקן. תזהרו מהדתיים הללו...

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן----המממ--- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:32

  • 12.

    עניי עירך קודמים

    ברוך, 30/07/09 12:30

    אין מדינה בעולם שמאפשרת הגירה חופשית ולא מבוקרת. האם בדעת הנשיא להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחי (מסכני) העולם?

  • 11.

    ''פתרון הוגן לילדי העובדים הזרים'' זה להחזירם מיד לתרבות שעליה הם שיכים! (ל''ת)

    היועץ, 30/07/09 12:29

  • 10.

    פרס מנסה להרוס את הרוב היהודי בישראל, לא מדובר בילדים אלא שטפון .

    משה, 30/07/09 12:27

    הארץ נפלשת כל שנה ע''י 150000 סודנים סומלים אריתראים ערבים מכל מיני מקומות ועוד פולשים שחלקם משונאינו חלקם עלוקות שרוצות לחיות כטפילים על חשבוננו וחלקם חולים באיידס ומחלות שכבר מזמן נעלמו מן הארץ. האם פרס רוצה להפוך את ישראל למדינת כל תושביה הערבים והאפריקנים כי במוקדם או מאוחר כל היהודים יברחו מפה או שחביביו של פרס פשוט יסלקו אותנו מפה,

    • אל תערבב, אף אחד לא מדבר על פולשים

      פנדה , 30/07/09 13:16

      מדבר על ילדים שנולדו בארץ תחת אשרת עבודה, בד"כ פיליפינים.

      • אז זהו, שלא

        ארז, 30/07/09 16:50

        גם אתה טבעת בים הדמגוגיה - לא מדובר במי ששוהה בארץ כחוק, עם אשרת עבודה, אלא במי שהסתנן לארץ בניגוד לחוק (שלטון החוק, שמעת על זה פעם?). מי שנכנס לארץ בניגוד לחוק צריך היה לצפות שבמוקדם או במאוחר שלטון החוק ייאכף עליו, והוא יגורש מכאן. אם הם הביאו ילדים בזמן שהם שהו כאן בניגוד לחוק, זאת בעיה שלהם, לא שלנו.

    • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן ---המממ--- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:31

  • 9.

    זה לא נקרא לגרש אלא להחזיר אותם למקום שהם שיכים!

    הפרשן, 30/07/09 12:24

    ורצוי לעשות את זה עכשיו שלא יהיה להם קושי להקלט בתרבותם הם!

    להשאיר אותם פה זה לשרת אינטרסים של כמה נצלנים שרוצים את הורהים בתור משרתים!

    • השכלה היא תרופה נגד הבורות אך ללא השפעה על הטפשות. (ל''ת)

      Vox Ami , 30/07/09 12:51

      • וחוץ מדמגוגיה אתה מסוגל להגיב עניינית? (ל''ת)

        הפרשן, 30/07/09 12:55

      • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן ----הממ---- (ל''ת)

        נחמיה , 30/07/09 13:29

  • 8.

    פרס תמיד טוב בלהגן על זרים, רק לא על זכויות עם ישראל. (ל''ת)

    רונן, 30/07/09 12:21

  • 7.

    מי שלא יסלק את הפולשים הבילתי חוקיים ילדיו יברחו מן הארץ. (ל''ת)

    חדווה, 30/07/09 12:20

  • 6.

    יש 5000000 אומללים תוצרת הארץ המדינה לא מסוגלת לאפשר חיים בכבוד (ל''ת)

    דיי להצגות האלה ולצביעות, 30/07/09 12:20

    • 6 מילין וקצת למען האמת (ל''ת)

      ד''ר מור, 30/07/09 15:10

  • 5.

    אנשים הוזים והזויים.

    אזרחית מן השורה, 30/07/09 12:18

    שם המדינה: מדינת ישראל, מדינה ליהודים.
    תראו לי מדינה אחת שמרחמת על כל העובדים הזרים השוהים לא חוקית.
    אנו לא מגרשים אותם, אלא מחזירים אותם מהיכן שבאו. אין להם שום זיקה לארץ אלא רק בכדי שיעבדו פה.
    המצב בארץ אינו זוהר מכל הבחינות ואנו נלחמים על קיומינו ואיננו זקוקים לעוד פליטים ומחפשי עבודה.
    לשלוח את כל המשפחות כולל הילדים.

    • המשיח האחרון;מינחלים לא מהגרים מוסלמים כן ---המממ--- (ל''ת)

      נחמיה , 30/07/09 13:28

  • 4.

    תכניס את כל הפליטים והעובדים זרים לבית הנשיא ולעירית ת''א (ל''ת)

    יחס יהודים הולך וקטן כולם עיוורים בכח, 30/07/09 12:14

  • 3.

    לא זכור לי שלילדי המגורשים מגוש קטיף פרס כל כך דאג

    gilberet , 30/07/09 12:13

    הוא ידע כמו כולם שאין שום פתרונות למגורשים אבל זה לא הפריע לו שזורקים את היהודים מגוש קטיף מבתיהם לקרוילות
    עכשיו פתאום הוא צדיק גדול שהמסורת היהודית כל כך חשובה לו.

    • השכלה היא תרופה נגד הבורות אך ללא השפעה על הטפשות. (ל''ת)

      Vox Ami , 30/07/09 12:52

      • המשיח האחרון;מיתנחלים לא מהגרים מוסלמים כן---המממ-- (ל''ת)

        נחמיה , 30/07/09 13:26

      • מר ווקס, כשאין מה לענות אז פשוט לא עונים (ל''ת)

        gilberet , 30/07/09 18:58

    • כמובן שהוא לא דאג להם

      ארז, 30/07/09 13:04

      מגורשי גוש קטיף הם יהודים - וכידוע, ליהודים, ובטח ל''מתנחלים'', אין זכויות...

  • 2.

    ישר כח לשמעון פרס נשיא מדינת ישראל !

    מפאיניק בדימוס, 30/07/09 12:13

    תארו לעצמכם אם הליכודניק החשוד באונס היה עדיין נשיא המדינה !

  • 1.

    יש לשקול ברצינות........

    אילן, 30/07/09 12:09

    את החלפת הפועלים הפלסטינאים/סינים/אחרים בפליטים מאפריקה .לפחות אלה שיצליחו להסתנן לארץ . הרי תמיד נזדקק לפועלי דחק .

    • רואים שאתה חושב לטבתנו ולא לטובת הילדים טובתם היא להחחזירם לארצם! (ל''ת)

      לאילן, 30/07/09 12:30

      • טובתם היא להשאירם איפה שטוב להם

        פנדה , 30/07/09 13:26

        ומן הסתם טוב להם איפה שהם גדלו, שהם דוברים את השפה וכו'.

        • כרגע אולי נחמד להם פה אבל טובתם היא לחיות בקרב התרבות שלהם!! (ל''ת)

          לדב הפנדה, 30/07/09 15:03