• 185.

    תיקון 23.5 שעות. נראה לכם שיתנו לימני לדבר בלי פיקוח

    דיקטטורת השמאל הפשיסטי, 09/08/12 18:56

    חוצמזה אחלה תוכנית

  • 184.

    שוברים שתיקה זו ציונות! (ל''ת)

    מי שלא מכיר שלא ידבר, 08/03/10 18:35

  • 183.

    מעולם לא שמעתי את התוכנית הזו? (ל''ת)

    על מה המהומה, 08/03/10 18:32

  • 182.

    לא קרה כלום, הם פשוט התפכחו. (ל''ת)

    בזראנו, 09/10/09 19:04

  • 181.

    השמאל הדוגל בשיוויון בהשמעת דעות גם אם הם לא נעימות לאוזן - לא אוהב שמ

    דן, 09/10/09 18:01

    שמשדרים דברים שלא נעימים לאוזניו.

    בקיצור דמוקרטיה רק אם היא שמאלית קיצונית .

  • 180.

    הסיבה שבגללה אני משתדלת לא לקבוע פגישות בשעה 11 בבוקר

    קרן, 09/10/09 17:52

    תוכנית מעולה!
    אני מאוד אוהבת את המחויבות של המגישים לדעות שלהם!

  • 179.

    השמאל לא רגיל שלא לשלוט באמצעי התקשורת כעיתון ''הארץ'' למשל

    צווחות הקוזק הנגדל, 09/10/09 17:46

    השמאל לא רגיל שלא לשלוט באמצעי התקשורת כעיתון ''הארץ'' למשל ופורץ בצווחות הקוזק הנגזל

  • 178.

    אוה - אז טוב ששאלתם

    שושלה10 , 05/09/09 13:25

    אברי גלעד, חסר עמוד שדרה, כקנה אגמון נע עם הרוח, ומכיוון שהרוח נוטה ימינה, גם הוא. באשר לצווחנולה ההיא, העירית, היא נלחמת את מלחמת ההישרדות שלה.
    שני אלה, משעממים, חלולים ופשוט מאוד מיותרים.
    קובי אריאלי וג'קי לוי - נפלאים, חכמים, מעניינים, גם אם הם מביעים דעות שהן לא תמיד לרוחי.

  • 177.

    "פלוראליזם לא בבית ספרינו"

    נחום שחף , 09/08/09 17:01

    לא מפתיע לגלות שהשמאל הקיצוני רואה בשמאל המתון - ימין.
    זה מפסיק להיות מצחיק כשמגלים שהתקשורת כמעט ללא יוצא רואה בפלוראליזם - אסון.
    הבולשביזם האמיתי לא מת הוא בפשטות לובש מסכה. נמר בעור כבש.

    פלוראליזם לא בבית ספרינו.
    אנחנו הנאורים.

  • 176.

    אוביקטיביות בתקשורת חחחחחחחחח...

    רועי, 03/08/09 12:16

    אפילו הכתבה הזו לא אוביקטיבית - ''מצא עצמו נעקר ממנה בברוטליות'' זו דעתה של הכתבת - באיזו ברוטליות בדיוק נעקר השמאל מהתכנית????
    מגיב 175 צודק - הגיע הזמן ליישר את התקשורת!!

  • 175.

    קצת ירידות על השמאל מה קרה אסור?

    schubert , 03/08/09 11:22

    מה הם חושבים שאי אפשר לרדת עליהם? נכון כך היה עד היום אבל כנראה שהכללים השתנו. עכשיו צריך לחקות עד שגם בפריים טיים ירדו קצת על השמאל אבל עד אז אפשר להמליץ על אתר חזק מאוד לאטמה סאטירה http://www.latma.co.il סאטירה ימנית נגד התקשורת בעיקר.

    • באמת אתר מצחיק

      אפי, 03/08/09 11:25

      כל הכבוד לחברה שם

    • צודק ב100% (ל''ת)

      אני, 03/08/09 12:16

  • 174.

    3% הצביעו מרץ ורק 23 שעות שידור ביממה (ל''ת)

    לא בסדר, 02/08/09 17:11

  • 173.

    גלי צה''ל בעד צה''ל ... באמת חוצפה (ל''ת)

    איזה צחוקים, 02/08/09 17:10

  • 172.

    התוכנית. לא מקשיבה רק להם. מעולים! שנונים! ולינור המלכה! (ל''ת)

    אורית, 02/08/09 16:39

  • 171.

    תוכנית אקטואליה אמיתית +מעניינת פשוט תענוג!

    עופר, 02/08/09 15:49

    זוהי תוכנית אמיתית ולא מתחסדת ומתאימה לכול אוזן אינטיליגנטית השואפת לשמוע דברים אמיתיים -כול הכבוד!!!

  • 170.

    עיזבו .. תכנית עלובה . (ל''ת)

    אלי . ד ., 02/08/09 15:40

  • 169.

    אברי סתם בהמה ..אריאלי מסית חצוף... ועירית בובה ריקה (ל''ת)

    מי עוד?, 02/08/09 15:36

  • 168.

    הם קיבלו 3 מנדטים (2.5%) וחושבים שמגיע להם הכל, כמה אופייני לשמאל (ל''ת)

    דניאל, 02/08/09 15:23

  • 167.

    בתור שמאל לשעבר עברתי בחדווה לצד הימני .פשוט כי הם צודקים (ל''ת)

    שמאל לשעבר, 02/08/09 15:20

  • 166.

    ברגע ששוברים שתיקה הולכת ללכלך בעולם אצל מי שרק מחפש אך לפגוע בישראל

    הם איבדו את הלגיטימציה !, 02/08/09 15:20

    הרי שוברים שתיקה לא ישיגו כלום חוץ מעוד דלק לשנואי ישראל בעולם .

    השמאל הקיצוני מאמין שהוא חכם -- אבל הם טיפשים ללא תקנה ופוגעים בישראל יותר מהימין הקיצוני .

    • חייבים לשבור שתיקה .... כי מלאה הארץ ימין פשיסטי

      שמאל אמיתי, 02/08/09 15:43

      הימין לעולם יצדיק כל פגיעה בערבים .
      ולעולם יכנה חושפים שחיתות ורצח -''בוגדים ''
      -
      הימין מכסה על דם האחר כי זה חינוכו .
      ומורשתו הגולדשטיינית .
      ויש את הצבועים הענוגים
      אריאלי
      לינור
      גלעד

      • איזה קשקוש

        ניר, 02/08/09 15:51

        אתה מגיבן אוטומטי.

  • 165.

    אברי וג'קי, קובי ועירית. אתם גדולים אין עליכם תמשיכו רק כך. (ל''ת)

    אוהב שלום , 02/08/09 15:01

  • 164.

    צבועים נמאסתם!!! על כל התוכניות שמלאים באנשי שמאל אף פעם לא כתבתם. (ל''ת)

    אוהב שלום , 02/08/09 14:59

  • 163.

    חטא על פסע, אופס, מאסתי

    נרי לרגלי, 02/08/09 14:55

    אולי מפגר להיות אורתודוקס מושבע, אבל גרוע מזה להיות שמאלני-ליברל לכאורה, שכל מעייניו הם לפסילת הזולת באוטומט.
    השנינות ויכולת החיוך בשידור לא מסתירים את האגואיזם החצוף של נרי ליבנה,
    כפי שידיעותיו המוטות של רן אדליסט-למשל-לא מסתירות את זלזולו במאזינים עד כדי איונם.
    כבר נמאס לקרבן המדיה- שהתחיל לחשוב באופן עצמאי- הגיגים ותלונות רק מצד אלה המדושנים בהומניותם, המחבקת את הזר רק כדי להיות זכאי מבגידה במשפחה.

  • 162.

    אחלה תוכנית!!! (ל''ת)

    סיג, 02/08/09 14:53

  • 161.

    נרי ליבנה את בכיינית ללא הפוגה

    PeepShow , 02/08/09 14:53

    השתלטם על כל המדיה ואת עוד בוכה ?

    השמאל חייב לעוף מהתקשורת על מנת שחלקו שם יהיה כמו חלקו באוכלסיה , קטן זניח והזוי.

    • נרי לבנה אישה חכמה, שנונה וכייפית.

      שושלה10 , 05/09/09 13:27

      לדאבונך אין רבים כמותה במחנה שלך, אבל תמשיך לחרף ולגדף, אולי יוולדו.

  • 160.

    אברי גלעד מפרסם את מגה בול ובאותה נשימה

    מיכאל, 02/08/09 14:50

    מודיע שהוא שונא חברות כרטיסי אשראי.מגה בול מבוססת על צריכה באשראי. מדובר בבן אדם שמוכר את הפרסונה התקשורתית שלו לכל המרבה במחיר. אם היה משמיע דעות שמאלניות מובהקות, איש במדינה כמו שלנו לא היה נותן לו להגיש תוכנית בידור לכל המשפחה או להוביל קמפיין מסחרי. עוד כמה שנים הוא יגיד - סליחה, זו היתה טעות (הוא גם היה פרזנטור של פלאפון, אגב), אבל את הכסף לא יחזיר. אל דאגה. אם הוא שמאלן - אני לא רוצה להיות בשמאל.

  • 159.

    התוכנית הכי טובה ברדיו. השמאל לא יסתום פיות (ל''ת)

    יאיר, 02/08/09 14:48

  • 158.

    לא יאומן! השמאל רוצה שיתקפו את צה''ל בתוכנית הזו.בגלי צה''ל!!!

    איש, 02/08/09 14:27

    אתם מבינים את האבסורד? זה כבר לא בסדר שבגלי צה''ל יש תצמיכה לצה''ל!
    באמת חיילים תתביישו לעצמכם! איך אתם לא מכניסים פנימה גם מישהו שיקלל אתכם, יזרוק עליכם אבנים (סטייל בילעין) ויסית אתכם לסרב (סטייל מכתב הטייסים)?!
    שמאלנים - נסחפתם!

  • 157.

    עיתונאים, מי בשמאל ומי בימין? ומה התמיכה שלהם בציבור? הרשימה:

    ''אחד שיודע'', 02/08/09 14:23

    שמאל - 91% מהעיתונאים בארץ
    ימין - 5% מהעיתונאים בארץ
    מרכז - 4% מהעיתונאים בארץ

    ומה התמיכה שלהם בציבור? בדעת הקהל? ברחוב הישראלי?
    שמאל - 12% מהאנשים בארץ
    ימין - 81% מהאנשים בארץ
    מרכז - 7% מהאנשים בארץ

    ******************************************

    כלי תקשורת שנתפשים בציבור כשמאלניים:
    הארץ
    ידיעות אחרונות
    מעריב
    ynet
    ערוץ 2
    ערוץ 10
    רשת ב'
    גל''צ

    כלי תקשורת שנתפשים בציבור כימניים:
    מקור ראשון (ימין - מרכז)
    בשבע
    אתר ערוץ 7


    כלי תקשורת שנתפשים בציבור כמרכז פוליטי:
    ערוץ 1
    nrg

  • 156.

    עירית לינור היא הדבר הכי שנון שקם במדינה הזו מאז קישון

    אלון בן דוד, 02/08/09 14:14

    כ''כ משעשעת רהוטה ומבריקה עם שטף דיבור בלתי נשלט, גם השאר בסדר אם כי אני מוצא אותם הרבה פעמיים מחביאים נקודות מחלוקות לטובת האווירה הטובה ובכך בוגדים בתפקידם.

  • 155.

    היימין מדושן רדום ופחדן .התיקשורת נשלטת ,על יד השמאל הקיצוני (ל''ת)

    היימין לא עושה דבר בעניין ., 02/08/09 14:00

  • 154.

    בתוכנית קרה מה שקורה לאנשים שפויים...

    אורן, 02/08/09 13:46

    ...הם מאזינים לבן שיחם שבא מן הצד השני, לומדים להכיר אותו, מתמתנים בדיעותיהם ומבינים שהרבה יותר כיף להריץ דאחקות.

    תוכנית מצחיקה וכיפית. מאזין לה כבר שנים. בבקשה אל תיגעו לי בה ואל תקלקלו לי אותה.

    נרי ליבנה - כנראה מתוסכלת שכבר לא מזמינים אותה להשתתף בפאנל (רמז:משעממת...).

  • 153.

    קובי אריאלי מסית לאלימות ללא בושה ....!!!! (ל''ת)

    גועל נפש, 02/08/09 13:40

    • למגיב 154: אני בטוח שהתכוונת לעצמך, כי זה מה שאתה עושה עכשיו (ל''ת)

      וכל הכתבות העוינות כלפי הימין הן לא הסתה לאלימות?, 02/08/09 14:32

      • קובי אריאלי מסית לאלימות בתכניתו העלובה (ל''ת)

        נכון .........................!!!!, 02/08/09 15:45

  • 152.

    תכנית של אריאלי המשתמט .. המתועב הזה (ל''ת)

    גועל, 02/08/09 13:32

    • אני ימני, לא סובל אותו, אבל האמת היא שהוא כן שירת בצבא. אולי אתה לא? (ל''ת)

      ., 02/08/09 14:27

  • 151.

    זו התוכנית הכי טובה ברדיו כולו, ואני שמאלני. גם חבריי מתים על התוכנית (ל''ת)

    ניר, קיבוצניק חילוני ושמאלני (לא קיצוני),נגב מערבי, 02/08/09 13:23

    • מצטרף לדעתו של ניר (ל''ת)

      יפתח, קיבוצניק מהדרום המופגז, 02/08/09 14:39

      • תכנית זיבלונית .. לא מאזינים (ל''ת)

        אנחנו בדרוםם, 02/08/09 15:46

    • חילוני ושמאלני עלק

      ראול, 02/08/09 15:08

      או שאתה נאיבי או שאתה פשוט לא מודע מהו באמת ''שמאלני וחילוני'', ואתה סתם מדקלם מלים נבובות. כל מי שמאזין לתכנית, ונמנה על הזרם המתון והחילוני, חש אי-נוחות מטרידה לנוכח אחדות הדעות, המרכז-ימנית, השמרנית והדתית, הפושה בה. בכמעט כל נושא יש הסכמה בין הדוברים. זוהי תמונה מלאכותית, מיופייפת, המעלימה חילוקי דעות אמיתיים בחברה הישראלית, ומעכבת את חשיפתם לאור השמש, את הפולמוס סביבם ואת פתרונם. אם אתה שמאלני וחילוני איך יתכן שקובי אריאלי ועירית לינור מבטאים את דעותיך? גם אם אברי היה מתון יותר בעבר, הוא נשבה בקסמם של ג'קי לוי ודומיו, והפך לנץ. אין שוני מפרה בין צמדי השדרים. כולם מסכימים ביניהם וכולם התיישרו לימין. חבל, כי כל אחד לעצמו הוא מוכשר, אבל כולם יחד דוברים את אותו קול וזה משעמם ולא דמוקרטי.

    • בשגרה אני מקשיבה עד תום לתוכנית של רזי ברקאי

      שושלה10 , 05/09/09 13:30

      או של רינו צרור, ואז נגשת ובטקס חגיגי עוברת ל-FM 103. תנסו את זה.

  • 150.

    כל הכבוד לתכנית

    אלי, 02/08/09 13:20

    אין בכל ערוצי התקשורת תכנית כמו המלה האחרונה.אחרי שאורי הצליח להעביר חק ראשון בכנסת בנושא מטווחים אני מבקש מאוד שהוא יצליח להעביר חוק נוסף אשר יאפשר לו להמשיך להופיע בגלי צהל גם כאשר הוא חבר כנסת וזה מבלי לפגע במחליפים

  • 149.

    מדברי ליבנה מובן שהיא לא באמת מאזינה לתוכנית..

    נעמי, 02/08/09 13:16

    מי שמאזין קבוע יודע שאין ''יישור קו''לצה''ל או לגורם זה או אחר - ישנה השמעת דעות של המגישים!! וכמו שנאמרלעיל שינוי עמדות אצל מגישי התוכנית משקף תהליך שקורה בחברה הישראלית. אפשר להביט על תוצאות הבחירות האחרונות, לפקוח עיניים ולראות את מה שגב' ליבנה וכמותה מסרבים.

  • 148.

    עירית לינור תת רמה

    שנעשה סדר, 02/08/09 13:11

    זה בכלל אל חשוב אם אם היא שמאלנית או תל אביבית, היא פשוט תת רמה שאינה מסוגלת לההביע רעיון אחד קוהרנטי בלי לקלל או לגדף.

    לידה אנשים כמו אורי אורבך או קובי אריאלי הם שיא העידון, הבהירות והניסוח.

    לעומת זאת, אברי וג'קי הם מעדן רדיופוני מדהים, בלי בכלל קשר לדיעה כזאת או אחרת.

    • 149, עירית לינור היא עיתונאית מעולה, מהטובות ביותר בארץ (ל''ת)

      מאזין קבוע, לא ימני לצערך, 02/08/09 14:34

  • 147.

    ****NRG די לגונן על רון מיברג מתגובות הקוראים,נמאס כבר***** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 02/08/09 13:03

  • 146.

    לדתיים אין בכלל אופציה-הדעה הפוליטית שלהם-מה שאומרים להם (ל''ת)

    hh, 02/08/09 13:01

  • 145.

    "הציבור עוקב בקנאות אחרי כל מילה..."? וואלה? בחיית!

    ASCH , 02/08/09 12:59

    לא ידעתי שבכלל ישנה כזאת תוכנית.

    מאז שהציבור קלט שהתקשורת נכבשה בידי השמאל, אמינותה בקנטים ואיננו מאמינים לכם.

    כולנו מודעים לעובדה שגל"צ הינה מחוז איתן של מר"צ ומהווה חממת פיתוח לדורות ההמשך של תעמולני קדימה-מר"צ כמכונה משומנת הפועלת ללא הפסק.

    "...הציבור עוקב בקנאת" את מי אתם מעניינים בכלל?

  • 144.

    מה שהכי מפחיד את השמאל זה שמאלנים עם מחשבה עצמאית שלא הולכים עם העדר

    אבי געזונט, 02/08/09 12:55

    ולא נשמעים באופן אוטומטי לרבני השמאל .

  • 143.

    השמאל רוצה הכל.

    dandan1974 , 02/08/09 12:42

    מה השמאל רוצה?
    יש לו את תוכנית הבוקר, רזי ברקאי איש שמאל מובהק, יעל דן שמאלנית קיצונית. כולם משדרים ללא איזון. אז בין 11 ל 12 יש משהו קצת שונה.

    • אחותך רוצה יותר (ל''ת)

      נו, 02/08/09 13:33

      • למגיב נו: וגם אמך רצתה יותר, וקיבלה (ל''ת)

        יא שוביניסט שונא נשים שכמוך, 02/08/09 14:29

        • דניאלה וייס רוצה יותר .( נערי הגבעות מתכופפים) (ל''ת)

          מבזק, 02/08/09 15:50

  • 142.

    המילה האחרונה - חיזקו ואימצו (ל''ת)

    מאזין קבוע, 02/08/09 12:40

  • 141.

    המצחיק הוא שבהתחלה היו שם אנשי שמאל.אבל מתישהו הם פשוט התפכחו........ (ל''ת)

    רסקולניקוב , 02/08/09 12:40

    • עירית לינור סתם נערה מפונקת שלא התפתחה (ל''ת)

      גבי ר., 02/08/09 13:41

  • 140.

    מתגעגעת לציניות אורי אורבך

    טלי, 02/08/09 12:29

    יפה אמר שיסתפקו ב23 שעות האחרות!!!

  • 139.

    המעשים על גבול הבוגדנות כנגד ישראל של "שוברים שתיקה",

    חן אדון , 02/08/09 12:23

    "שלום עכשיו" ודומיהם, הביאו עליהם את שנאתו של רוב העם בישראל ,

    • חן אדון תקפוץ מהחלון אפס ימני (ל''ת)

      עירית, 02/08/09 15:47

  • 138.

    רק אל תשנו כלום. אברי וג'קי, אתם מעולים שחבל על הזמן!!! (ל''ת)

    שמאלנית שגאה בכם!!, 02/08/09 12:22

    • אלק גאה .. חתיכת ימנית מתקרנפת ושקרנית .. הם הרי ימניים . (ל''ת)

      מצחיקולה..., 02/08/09 15:47

  • 137.

    המילה האחרונה היא רק קצה הקרחון

    אזרח דורביוב ומודאג, 02/08/09 12:05

    זה באמת מוגזם כמה במה אפשר לתת לדעות הימניות בתקשורת מה עם קצת איזון למען השם הגיע הזמן שגם הדעות השמאלניות שמייצגות את רוב העם ישמעו כל תכניות הסאטירה צוחקים רק על השמאל הקיצוני והערבים עד מתי?? אפשר לחשוב שהדתיים החרדים והמתנחלים הם ממש מלאכים.
    באמת קצת איזון בתשקורת הימנית קיצונית הזו לא תזיק איך אפשר לקבל את כל המידע מכל הערוצים בתוכניות החדשות והסאטירה רק דרך משקפיים ימניות זה פשוט לא מתקבל על הדעת

  • 136.

    מי שרוצה שמאל קיצוני והזוי - יש לו וואללה וYNET ו''הארץ''...

    ענת פ., 02/08/09 12:00

    והמון שעות טלויזיה ורדיו...
    סוף סוף סדק ראשון בכוס התרעלה...

  • 135.

    השמאל הוא הצד האחר.... כנסו ותבינו...

    עמוס החושב בקול ., 02/08/09 11:59

    השמאל נילחם במוסר,ביושר, בצדק ,באמת ובכל דבר שמיצג את הטוב . הרע הוא לחם חוקם וזה גם מה שמאחד אותם יש הנימצאים שם מתוך בורות אחרים חונכו כך ויש בניהם אידאולוגים של הרע .
    אף אחד מאז שהעולם הזה קיים לא הצליח להילחם נגד חוקי האמת של מי שיצר את העולם והחוקים נימצאים כולם בתורת ישראל הוסברו בפרוטרוט בגמרא ועל זה אין ליהודים ויכוח .
    כל מי שמדבר עברית וחי בארץ ישראל מחוייב להם מתוקף האמת המוחלטת ומי שלא מוצא חן בעינו יכול לעבור ולחיות בארץ אחרת אנו היהודים סבלנו די מכל מיני מריעין בישין וסרדנו כל השאר נעלמו וגם השמאל יעלם .זו תמצית הדברים את השאר אפשר ללמוד הספר הזהר (קבלה) פרשת מיקץ .

    • אמת כל מילה בסלע תמצית ברורה של המצב. (ל''ת)

      רון כץ, 02/08/09 13:37

  • 134.

    געוולד!!! לשמאל יש רק 99% משעות השידור. צריך מהפכה!!! (ל''ת)

    אמסטל, 02/08/09 11:39

  • 133.

    זה מה שקורהכ שאנשים אינטיליגנטים

    שוקו , 02/08/09 11:35

    זה מה שקורה כשאנשים אינטיליגנטיים מקשיבים אחד לשני: המסקנה ברורה...

  • 132.

    אוי .. אוי .. אוי... לשמאל לוחץ אוי ואבוי לנו......................... (ל''ת)

    אילנה, 02/08/09 11:34

  • 131.

    מערכת, למה נעצרתם, הלו, עובדים פה? (ל''ת)

    ???, 02/08/09 11:32

  • 130.

    אור אלוקי זורח בחוזקה

    גד, 02/08/09 11:31

    לכל החברים כאשר אור אלוקי זורח על כולם יש אנשים (כאלה עם פחות מעטה אטום רוחני)אשר מרגישים ומושפעים מאותו אור.
    לכן התוצאה הישירה היא התקרבות לדת/ימין /בורא עולם

    פשוט ולא מסובך

    כדאי להפנים ונסות לספוג מאותו אור.

    נ.ב

    ליבי ליבי על אותם אחים,אשר לא מרגישים דבר
    בעת ובעונה הזאת.

  • 129.

    מה שכואב לשמאל זה שהמשתתפים הם כולם שמאלנים לשעבר

    פנדה , 02/08/09 11:29

    כולם אינטליגנטיים, אנשי תרבות, אנשי תקשורת... "הם משלנו" נזעק השמאל הבולשביקי הנכחד של נרי לבנה, הם הרי "אנשי שלומנו", והרי בוגדים הם גרועים מאויבים...

    אותה אתיקה אומללה מככבת גם בכתבה זאת, שבה הובאה תגובה מארגון הקרן החדשה בלי לציין שמדובר בארגון אנטישמי ומבלי לציין שארגון זה הוא גם ה"אבא" של שוברים שתיקה.

    בכל אופן, כל מי שמתקיף אשה שנונה ואמיתית כמו עירית לינור, אדם חריף וצנוע כמו אברי גלעד, יהודי עם נשמה טובה וחיבור ישראלי כמו קובי אריאלי או ג'קי לוי - תמשיכו כך. אתם עושים נזק בעיקר לעצמכם, וטוב שכך, שפרפורי הגסיסה של השמאל הבולשביקי יגמרו כמה שיותר מהר.

    • 130 - צודק ומדויק. ולידיעתך: מי שצועק זה השמאל הקיצוני, אני שמאל שפוי (ל''ת)

      ואוהב מאוד את התוכנית המעולה הזאת!!!!!!!!!!! ניר, 02/08/09 13:25

    • עירית לינור זבלבלית .. אריאלי משתמט.. אברי מטורף.. וג'קי סתם בלטה (ל''ת)

      בוא נאמר אמת, 02/08/09 13:35

      • כמובן שאתה, שיא החוכמה, השנינה יכולת הביטוי, הומניות וקבלת האחר, נכון?

        זיו_! , 02/08/09 15:49

        לא צריך יותר מאשר לקרוא את הרפש שכתבת כדי להבין במי מדובר

  • 128.

    מטרת התכנית לנסות להזיז למקום טוב בהרגשה ובמציאות (ל''ת)

    באמצעות שיח והומור ולא ללגלג צה''ל, 02/08/09 11:17

  • 127.

    השמאל 18 אחוז אבל ליד המיקרו הגיע הזמן לשימו בצל (ל''ת)

    חח, 02/08/09 11:05

  • 126.

    הסאבטקסט של דבריי נרי לבנה:אני רוצה תקשורת שמאלנית לחלוטין!.אין לימין-

    סטודנט לתקשורת, 02/08/09 10:53

    שהוא רוב בציבור היהודי שום זכות לדעתו להשמע בתקשורת!הגברת נרי לבנה מראה שוה מדוע דיקטטורים שפלים כמו הוגו צ'אבז וסטלין נערצים על השמאל.נרי לבנה היא בעד דיקטטורה וסתימת פיות של כל מי שלא חושב כמוה(קרי השמאל הקיצוני ועיתון הארץ)

    • האמת שהסאב טקסט שלה הוא

      אחת, 03/08/09 13:05

      העיפו אותי מהתכנית?עכשיו אני אנקום

  • 125.

    מנדט התכנית אינו ניגוח אלא

    תיקון בהומור, 02/08/09 10:46

    למצוא איזה איזון שפוי בין יהודים, וכאלה שאולי רגילים לצחוק עליהם מהצד. ההתנגחות העתיקה בין ימין ושמאל הומצאה ע''י השמאל כדי להוכיח שהוא ראוי לשליטה המוחלטת שלו במדיה ע''י העלאת איזה ימני אחד שישמש ליצן לדקה. אבל לעשות שהציבור- ואפילו המגישים משמאל- כבר לא כל כך תומכים בפלשתינאים ובאנטי ציונות, תכריחו אותם? ואם יש במדינה מישהו בדעה שהשמש סובבת סביב הארץ?
    לא נורא, תמיד אתם השמאל יכולים ללגלג ולסלף את דמוי היהודי הלאומי, בעל הזהות כאשם.

  • 124.

    התכנית נהייתה ימנית . פעם שמעתי. היום לא.

    שמאלני מאז ולתמיד, 02/08/09 10:41

    השנקינאים נחשבים בטעות לשמאלנים. הם לא. הם סתם יאפים מדושנים מעצמם.

    • אכן זו תכנית ימנית ומתועבת (ל''ת)

      גועל, 02/08/09 13:36

  • 123.

    תוכנית מעולה!! (ל''ת)

    מאזין מכור, 02/08/09 10:20

    • גועל נפש של תכנית .. תת רמה .. (ל''ת)

      מה..????, 02/08/09 13:36

  • 122.

    תוכנית מעולה!! (ל''ת)

    מאזין מכור, 02/08/09 10:20

  • 121.

    כיף לשמוע את התוכנית (ל''ת)

    מאזינה שנהנית, 02/08/09 10:03

    • תכנית על הפנים . (ל''ת)

      מאזין לשעבר, 02/08/09 15:39

  • 120.

    אברי ועירית כן מייצגים אותי

    שמאלני גאה, 02/08/09 09:58

    ובלי שום קשר- אל תגעו בתוכנית הזאת כי היא פשוט משתבחת משנה לשנה בזכות המגישים המבריקים והמתעדכנים שלה. אני מעדיף אותם מאשר ''נאמני שמאל או ימין'' שיצקו ססמאות ישנות נושנות על בסיס יומי, בלי שום אחיזה במציאות.

    • וגם אותי! אברי ועירית - אתם הקול שלנו ברדיו - קול שפוי, לא קיצוני (ל''ת)

      ליהיא, שמאלנית ששונאת קיצוניות משני הצדדים!, 02/08/09 13:27

    • אברי ועירית מייצגים אידיוטיזם מדושן ו...

      אבי ד ., 02/08/09 13:37

      קצת ריטאלין

      • עירית הממורמרית שופכת את מררתה על כל מה שלא היא

        שושלה10 , 05/09/09 13:35

        חסרת כישרון וחן, היסטרית ורועשת.
        איסטרא בלגינה קיש קיש קריא - מיטיב לתאר אותה יותר מכל דבר אחר.

  • 119.

    אחלה תוכנית, למרות שהם ממש לא אנשי מרכז.

    עידן, שינקיניסטן , 02/08/09 09:52

    בדעות המדיניות השמאלנים של התכנית זזו אמנם ימינה בשנים האחרונות, ואינם מייצגים את השמאל ההזוי שמייצג ארגון שוברים שתיקה האנטי ישראלי, אבל בתחום הכלכלי לדוגמה, מדובר בתוכנית שאותה מגישים צמדים שמאלנים לחלוטין.
    אני נהנה מאוד להקשיב לתוכנית, גם אם רוב הזמן אני לא מסכים אם מה שאומרים בה.
    גם לרזי ברקאי השמאלן קיצוני אני נהנה להקשיב, למרות שלפעמים זה נשמע כמו תוכנית של "קול פלסטין" בתרגום לעברית.

  • 118.

    הקרן החדשה להשמדת ישראל במימון ה CIA הבריטים וההולנדים

    עד מתי תחרישון עם ישראל לבוגדנים הבזויים הללו, 02/08/09 09:44

    בנוסף לכך, קיים גם יצר הנחיתות הגלותי להתחנף ולרצות את הגויים. הקמת מדינת ישראל שנועדה לשים קץ לגלות ותופעותיה הנלוות, נכשלה בהשגת מטרתה זו עד כה. כך קיבלנו מגוון של אנשים וארגונים המקעקעים את קיומנו, בזדון או בתום לב מטופש. על אלו נמנים שפע ארגוני שמאל המתפרנסים היטב מהמגמות האירופאיות להחליש או ''לחנך'' או לחסל את ישראל, על ידי מימון גזיזת מחלפותיה הבטחוניות, התרבותיות והיהודיות. רובם הגדול של הפעילים בארגונים אלו אינם עושים זאת בזדון אלא נעזרים, אפילו בתמימות, במימון זר לצורך מימוש הנטייה הגלותית הגנטית שלהם. רוב אנשי ''שלום עכשיו'', ''4 אימהות'', ''הקרן לשיתוף פעולה כלכלי'' של יוסי ביילין ו''הקרן החדשה לישראל'' וכו' היו פועלים באותה דרך גם ללא שפע המימון הזר, אך השימוש בכסף הזה מכניס אותם לניגוד אינטרסים בעייתי, וכנראה שגובה הסכומים מרכך היטב את שרירי מצפונם.

  • 117.

    אמנון אברמוביץ', רזי ברקאי, רפי רשף, נחום ברנע

    מיכאל, 02/08/09 09:33

    שמעון שיפר
    יואל מרכוס
    יוסי ורטר
    טלי ליפקין שחק
    יונית לוי
    גדי סוקניק
    ארץ נהדרת
    נחמיה שטרסלר
    גדעון לוי
    ירון לונדון
    מוטי קירשנבאום
    יהושוע סובול
    יהונתן גפן
    אביב גפן
    יצחק טוניק סוגר את דודו אלהרר
    רבחי רנטיסי דובר החמאס בגל''צ
    ועוד ועוד ועוד
    קוזאק נגזל כבר אמרנו?

    • תוסיפו עוד שמות (ל''ת)

      עמנואל רוזן , נרי ליבנה, 02/08/09 10:03

      • בן כספית (ל''ת)

        עוד, 02/08/09 16:55

  • 116.

    עכשיו זמן הפשיזים חרדיזים וערסים חחחחחחח (ל''ת)

    אבי, 02/08/09 09:33

  • 115.

    שוברים שתיקה בלי בושה...

    avidafi123 , 02/08/09 09:13

    ציטוט מהאתר הרשמי: "

    פעילויות "שוברים שתיקה" מתאפשרת תודות לתרומתם הנדיבה של יחידים וקרנות שונות בהם: הקרן החדשה לישראל, קרן מוריה, שגרירות בריטניה בת"א, הסוכנות הספרדית לשיתוף פעולה בינלאומי, שגרירות הולנד בת"א, האיחוד האירופי. Christian aid (uk), ICCO, SIVMO, medico international, OXFAM GB,

    • הקרן החדשה להשמדת ישראל (ל''ת)

      זהירות בוגדים במימון זר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 02/08/09 09:22

  • 114.

    אוי ויי, לימין יש שעת שידור אחת ביום. לאן נגיע?

    רון הכחול, 02/08/09 09:11

    בסוף עוד נהפוך לדמוקרטיה רחמנא ליצלן.

    • מצויין. רק שיוציאו משם את עירית לינור, ואברי גלעד.

      עמנואל , 02/08/09 12:05

      אין לנו שום טענות לאנשי הימין. יש לנו טענות למי שכאילו היו צריכים נציגי השמאל, ובפועל הם לפעמים יותר ימניין מנציגי הימין.

      • כן. ממש. ''יוציאו אותם''. (ל''ת)

        גיא, 02/08/09 14:09

  • 113.

    תוכנית כלבבי

    נתנאל, 02/08/09 09:10

    אברי מיצג לגמרי את הקו המתון ולא מתלהם , המשיכו ושימו פס - כולנו איתכם

  • 112.

    התקשורת ''שמאלנית''?! בדיחה טובה...

    ביל, 02/08/09 08:59

    מאז שנת 2000 התקשורת היא המוצב הקדמי של דובר צה''ל.

    • אם תגיד את זה מספיק פעמים אולי תשכנע מישהו.

      עידן, שינקיניסטן , 02/08/09 12:51

      NOT!

  • 111.

    ''מרכז''?! התכנית ימנית מובהקת

    אלי, 02/08/09 08:58

    באופן עקבי מופיעים שם דתי-ימני מול ימני לא-חובש-כיפה. בוודאי שבמקרה כזה ''יש עם מי לדבר''.

    • נו, בהנחה שאתה צודק...

      ארז, 02/08/09 12:24

      מה הבעיה? שעה ימנית אחת, ו-23 שעות שמאלניות, בתחנת רדיו ממלכתית, הממומנת ע''י כספי המסים של כ-ל אזרחי המדינה, ואמורה להשמיע את כ-ל קשת הדעות.

  • 110.

    כששני יהודים מפסיקים להתווכח צריך להגיד תודה ולא לצאת בביקורת (ל''ת)

    עידן, 02/08/09 08:56

  • 109.

    תודה רבה על שעה ביום כל יום של תענוג צרוף.

    יהודה , 02/08/09 08:52

    בניגוד למלהגי השמאל האוטומטי טוב לשמוע אנשים חושבים.

  • 108.

    אני יליד הארץ בן 60... וזוהי אחת התכניות הטובות ביותר שאני מכיר (ל''ת)

    אם לא הטובה מכולן..., 02/08/09 08:36

  • 107.

    אברי אתה אדם מדהים (ל''ת)

    רונן, 02/08/09 08:27

  • 106.

    התוכנית מייצגת את המרכז וטוב שכך (ל''ת)

    אייל, 02/08/09 08:27

  • 105.

    כמה צפוי. שמאלנית קיצונית בוכה על זה שהעם כולו הולך מרכז וימינה

    זיו_! , 02/08/09 08:24

    תגידי נרי, מה הסיפור שלך? המסר לא עבר בבחירות האחרונות? 3 מנדטים שלמים שקיבלתם לא העביר את המסר של העם אליכם בצורה חדה מספיק?
    עירית לינור ואברי גלעד אכן היו פעם שמאלנים.

    תוכנית אחת, רק אחת!! שיש בה מעט ציביון ימני וכל השמאל הישראלי כולל כמובן שאר התקשורת עושה עליהום על התוכנית ומגישה.
    מה הקטע שלכם? לא שמעתם על המושג הזה דמוקרטיה?

    לא מתאים לך מה שנאמר שם? תעשי מה שאני עושה. כשאני יודע נגיד שברדיו 99 בבוקר מ 7-9 יש את המפגרים האלה עמנואל רוזן וגיא מרוז אני פשוט מקשיב לתחנה אחרת. זכותם להגיד ברדיו מה שבא להם וזכותי לא להקשיב להם.

    אני יכול להעיד כמאזין של התוכנית שהם בהחלט היו שמאלנים. אבל את יודעת מה? בניגוד אליך ושאר חברי השמאל היותר הזוי במדינה, הם הפנימו את השינוי. פקחו עיניים. כמו רבים וטובים בעם כולל אני אישית.
    תפנימי, את ושאר מיעוט השמאל הבכיין, ממש הקוזק הנגזל, העם כולו זז יותר למרכז וימינה ואם את לא מסוגלת להפנים את זה הבעיה אישית שלך בלבד.

  • 104.

    כנסו לתכנית של פרופסור יורם יובל- שיחת נפש

    מישהי, 02/08/09 08:23

    הוא משוחח עם אברי גלעד שבמפורש אומר שם שהוא כבר לא שמאל אוטומט, שהוא עוצר וחושב...
    גם אני ממפוכחי השמאל. הפסקתי עם סיסמאות נבובות ואוטומטיות. חשוב לעצור ולחשוב. חשוב.

    • מן הסתם אם פעם 50% מהעם היו שמאלנים

      פנדה , 02/08/09 11:32

      והיום זה בקושי רבע מהעם (ובדעות של נרי לבנה תומך 3% מהעם) אז חלק גדול מאתנו הם שמאלנים שהתפכחו, כולל עבדכם. הגדולה היא ביכולת לשנות דעות ולהתאים אותן למציאות - משהו שהשמאל הקיצוני לעולם לא ידע לעשות.

  • 103.

    זהירות חברים ! אתם הופכים למלכים!!! (ל''ת)

    משה משה, 02/08/09 08:02

  • 102.

    זיקוקי לינור מכסים על בורות גדולה

    טובה, 02/08/09 08:02

    לינור כל כך מלאה מעצמה,משנינותה,שאין לה זמן ועניין להתעסק בזולת,להבין את המציאות בדרך קצת יותר מורכבת מהפצת שנינותה ברבים.
    ג'קי לוי וגם אורבך בזמנו,שנונים לא פחות,אך הרבה יותר צנועים ואנושיים ולכן שמאלנית כמוני ראתה בהם לא פעם נציגים ראויים של השקפת עולם הומנית ומקבלת יותר מאשר זיקוקי לינור בע''מ.

    • אכן לינור היא פוחזת ריקנית ו....פטפטנית (ל''ת)

      ציון, 02/08/09 13:39

  • 101.

    כל הכבוד!!!!!! זו דמוקרטיה

    אריק, 02/08/09 07:54

    מותר להביע בתקשורת עמדות שאינן שמאלניות ולא רק עמדות המוצאות חן בעיני השמאל

  • 100.

    לפי דבריה, נרי ליבנה, נישמעת כמו נאצית מטונפת, לא פלא שעובדת בהארץ

    reality check, 02/08/09 07:50

    לפי דבריה, נרי ליבנה, נישמעת כמו נאצית מטונפת, לא פלא שעובדת בהארץ עם העורך האנטישמי .
    ''המגישים הדתיים מאוד מושחזים, דעתניים ומנומקים, ואילו החילונים-שמאלנים מייצגים מבחינת העמדות שלהם את הרוב המוסרי הדומם, עם ערכי הבורגנות הצפון תל אביבית, מעין אמצע בלתי ברור עם חיבה יוצאת דופן לצה''ל ופועלו. ''
    ממתי השמאל הקיצוני והמטונף נהפך לרוב המוסרי הדומם?

    • דווקא צודקת כאן

      פנדה , 02/08/09 11:35

      המגישים אכן מייצגים את הרוב המוסרי הדומם. היא וחבריה מייצגים את המיעוט הפסבדו-מוסרי הרועש.

  • 99.

    השעה היחידה שראויה להאזנה ברדיו (ל''ת)

    נרי תפסיקי לילל שלא הציעו לך להשאר - זה שקוף ופתטי, 02/08/09 07:47

  • 98.

    אליעזר יערי מקבל הרבה כסף של ארגונים זרים כדי לזנב ביהודי ארץ ישראל (ל''ת)

    מזוז לא יטפל בו כי הוא חלק מהכנופייה עם ישראל כן, 02/08/09 07:46

  • 97.

    שומו שמים. שעה ביום מדברים דברי אמת בגלי צה''ל. נבלה נעשתה בישראל!

    אורי/, 02/08/09 07:18

    וזאת למרות שבמו אוזני שמעתי איך שג'קי ואברי מחטיפים ללא מעט דתיים.

    אבל, ה' ישמור, המנגינה אפעסס משום מה קצת מחמיאה לדתיים.

    הגיע הזמן שגלי צה''ל יעקרו מקרבם אמת נפלאה זו.

  • 96.

    עירית קובי אברי וג'קי יש לכם את התכנית הטובה ברדיו. (ל''ת)

    tbenari , 02/08/09 07:06

  • 95.

    נרי, את שמאל קיצוני, התכנית היא מרכז ותפסיקו להתבכיין (ל''ת)

    יהודי טוב , 02/08/09 06:29

    • בושה לדמוקרטיה (ל''ת)

      צודק,עיתונאי הארץ מייצגים שמאל קיצוני, 02/08/09 07:50

  • 94.

    הקרן החדשה הוא אנטי ארץ-ישראל לעם ישראל.הוא פרו פלסטיני אנטי יהודי. (ל''ת)

    שמואל, 02/08/09 05:10

  • 93.

    כמובן שההיפך הוא הנכון

    עומק , 02/08/09 04:13

    הניסיון להציג את הדברים כאילו "התקשורת היא מבצרו של השמאל" הוא שקרי. פשוט שקר. ש-ק-ר.

    תסתכלו בחדשות. מה בדיוק שמאלני שם? תמשיכו ליומנים (שש עם, ערב חדש וכו'). שומעים שם יותר שמאל מימין? מביעים שם דעות יותר שמאלניות מימניות?

    לכו לרדיו. כמה תוכניות "שמאלניות" אתם בדיוק שומעים? ובתוכניות הבידור - משהו שמאלני שם??

    תפתחו עיתון. כמה טורי דיעה של ימנים אתם רואים וכמה של שמאלנים?

    כל כלי התקשורת בישראל מנסים להתחנף "לעם". ככל שהעם נהיה יותר ימני ומסורתי, כך גם התקשורת מיישרת קו. האמת היא שהשמאל מושתק בתקשורת הישראלית. כשכבר מראים משהו שמאלני, הוא מוצג בתור קריקטורה. כמעט אף-אחד לא מציג את העמדות המעודכנות והעמוקות של השמאל.

    אבל בישראל הימנים תמיד אוהבים לטעון שהם דפוקים. אפילו אחרי שהשלטון שלהם במשך 40 שנה(!!) הם ימשיכו לטעון שהם מקופחים, או ימציאו "קבוצות" סודיות שפועלות נגדם (אולי "התשקורת", אולי "בג"ץ". כל פעם מוצאים משהו).

    כמובן שאין קשר בין זה למציאות. אבל למה להרוס סיפור טוב? אנחנו הרי נורא אוהבים להרגיש מסכנים ומקופחים.

    • הרבה אנשים לא יבינו את הציניות (ל''ת)

      t, 02/08/09 06:35

      • מה שעצוב זה שנראה לי שהוא מתכוון לזה ברצינות :( (ל''ת)

        פנדה , 02/08/09 11:36

  • 92.

    אין כמוכם מנחי המילה האחרונה !!!

    אורית מ, 02/08/09 03:31

    תודה תודה תודה לכם !!!
    על שעות של הנאה !
    אברי,עירית,קובי וג'קי (למרות שאני לא כל כך מסמפטת אותך מבין הארבעה) .

    אתם אדירים חולה עלייכם !

  • 91.

    כל הכבוד למילה האחרונה

    אלעד אבידן!!!, 02/08/09 02:56

    אני מסכים איתם בכל מילה הדברים שנאמרו בתוכנית אלו דברי טעם אשר מעמידים את השמאל הקיצוני בכיעור שהוא עומד בו עד לאן האיבלת הזו של השמאל תלך רחוק אתם יוצאים נגד עמכם אתם ממש כפשוטו גייס חמישי אתם מקבלים כסף מאויבים למרוד בעמכם
    הדברים שנאמרו בתוכניות זה רק תמצית ממה שנעשה בארגונים הנבזים הללו

  • 90.

    עזבו, השמאלנים רוצים הגמוניה מוחלטת. אחלה תכנית! (ל''ת)

    דליה, 02/08/09 01:18

  • 89.

    תגובה של ימנית

    טלי, 02/08/09 01:07

    כן, בתור ימנית אני מודה שבדרך כלל אני נהנית לשמוע את התוכנית הזאת, אפילו מאד.
    מוזר נכון? ימנית, שמרוצה מהתקשורת?
    איך קורה דבר כזה?
    אז בואו נשאל אחרת: למה זה צריך להיות כל כך יוצא דופן שאדם ימני מרוצה ממה שהוא שומע בתקשורת? מי קבע שזו צריכה להיות רק נחלת השמאל?
    אז אברי ועירית- תודה על שעה אחת מתוך 24 שבה אני יכולה להרגיש שהחבר'ה האלה ברדיו מדברים אליי.

  • 88.

    תודה על שעה של קורת רוח !

    קשקשתא, 02/08/09 01:03

    אף פעם לא הייתה לי הזדמנות להודות על השעה המהנית ביותר שיש לי כבר שנים ארוכות ברדיו.

  • 87.

    לא שאלה של ימין ושמאל,פשוט שני אנשים [לינור ואריאלי] וולגארים להחריד (ל''ת)

    ישראלה, 02/08/09 01:02

    • עוד מצטדקת (ל''ת)

      ישראלה או פלשתינה?, 02/08/09 07:51

  • 86.

    נראה אתכם אומרים את זה על התוכנית של יעל דן המשתפכת, (ל''ת)

    אריק, 02/08/09 00:53

  • 85.

    דמעות מציפות את עיני למקרא יבבות השמאל

    ד''ר טוקבק, 02/08/09 00:47

    האומללים! איך יצלחו את השעה הימנית שאחרי רזי ברקאי ולפני יעל דן, שני אנשיו של מיכאל בן ארי?
    הו, הביאו לי טישו!

  • 84.

    מזמן עזבתי את צמד הימנים האלה. עברתי ל-''הכל דיבורים'' ברשת ב'. (ל''ת)

    דליה, 02/08/09 00:45

  • 83.

    חוצפה

    יוני, 02/08/09 00:40

    סוף סוף תרגישו מה שמרגיש חלק גדול, ואולי אף הרוב, בעם, מה זה תקשורת מוטה ולא אובייקטיבית. כשמדובר בתוכניות שעיקרן הוא הבעת דעה, כמו בתוכנית המדוברת, ניחא, אבל כשמגישי חדשות ופרשנים מפציצים אותנו בעמדות השמאל שלהם שהולכת ומוקצנת לפי האופנה בברנז'ה, אז אין בעיה, זו צביעות השמאל במלוא הדרו.

  • 82.

    שוברים שתיקה מסכנים את בטחון המדינה! נקודה! (ל''ת)

    מה לא ברור?, 02/08/09 00:36

  • 81.

    או במילים אחרות: (ל''ת)

    מי הזיז את הגבינה שלי ?, 02/08/09 00:35

  • 80.

    אוי אוי אוי

    ארז, 02/08/09 00:31

    שומו שמיים! סוף העולם הגיע! גם הדעה האחרת נשמעת מעל גלי האתר! לשמאל נותרו רק 23 שעות ביממה!
    השמאל רק מוכיח את עליבותו. איך הצלחתם להפוך את ''המילה האחרונה'' לתוכנית ימנית? רק בגלל שנשמעות שם דיעות שאינן מתיישרות לפי הקו של המפלגה (כלומר, מרצ)? עירית לינור אינה ימנית. אמת, היא כבר לא שמאלנית כפי שהיתה - מה לעשות, למציאות יש השפעה שכזו על מי שעיניו פקוחות. אברי גלעד ממש, אבל ממש, לא ימני - הוא ממוקם משמאל ללינור, רוב הזמן רחוק לשמאלה. מצד שני, ג'קי לוי וקובי אריאלי אינם ימין - רק בגלל שהם דתיים לא הופך אותם אוטומטית לאנשי ימין (וזה רק מעיד על הסטריאוטיפים והדעות הקדומות של מנהלי גלי צה''ל). אמת, הם ממש לא שמאל, אבל הם גם לא ימין. להפוך את השעה החביבה הזו ל''תוכנית ימנית'' - הגדרה שהפכה, בעיני השמאל, למשהו פסול ומוקצה, כי הרי רק דעתם ה''נאורה'' וה''ליברלית'' ומעל לכל ה''דמוקרטית'' ראויה להישמע - זה פשוט מגוחך.
    23 שעות ביממה לא מספיקות לכם?

  • 79.

    כסף זר מתחזק ''עמדות ציבוריות'' ועוד לא נמצא מי שיעצור את זה

    ישראלי, 02/08/09 00:31

    כישראלי, אני מוחה

  • 78.

    תוכנית סוף!!!

    חגי, 02/08/09 00:31

    סוף סוף יש תוכנית אמיתית ראויה שפשוט כיף לשמוע אותה...גם אותה אתם רוצים להוריד? תרגישו מה אנחנו מרגישים ב23 השעות שנותרו ברדיו....

  • 77.

    מה זה שמאל? אברי ולינור שמאל שפוי (ל''ת)

    גיא, 02/08/09 00:30

  • 76.

    החוצפה של המאפיה השמאלנית לא תיאמן

    ציוני, 02/08/09 00:25

    יש לכם
    רזי
    יעל דן
    נויבך
    אברמוביץ
    ולמעשנ כל התקשורת.
    רדו לנו מהווריד.

  • 75.

    התוכנית המילה האחרונה, היא מעולה ומאוזנת.

    ענת, 02/08/09 00:19

    האמת עם אברי וג'קי זו תוכנית הרדיו היחידה שאני נהנת להאזין לה.

  • 74.

    גלצ מייצגת את צבא הכיבוש. אין שם שמאלנים, רק לאומנים עלובים (ל''ת)

    אירית בינור, 02/08/09 00:06

  • 73.

    תכנית מצוינת. פשוט הנאה צרופה ושאף אחד לא יחשוב לקלקל (ל''ת)

    ברווז במטבח, 01/08/09 23:54

  • 72.

    עירית לינור את תותח על

    אביר שחור , 01/08/09 23:52

    אוהב את מה שאת אומרת כאילו שאת מדברת את מה שכולם חושבים
    את מיצגת את הרוב הדומם תמשיכי כך
    אוהבים אותך
    נ.ב
    אותה לא תוכלו להשמיץ היא משל כולם ולא ממגזר מסוים

    • עירית לינור מקומך בכנסת, רוצים לראותך שם (ל''ת)

      שלומית, 02/08/09 00:00

  • 71.

    קשה לכם, הא?

    אודי, 01/08/09 23:49

    כמה קשה לשמוע מישהו, שאולי דעותיו לא כמו שלכם? אתם צריכים כתבה כזאת כדי לזעוק? מה עם חופש הביטוי? יפה אמר אורבך - יש לכם עוד 23 שעןת, תסתדרון איתם.

  • 70.

    אברי גלעד

    דוד רונן, 01/08/09 23:47

    אני מוחה בתוקף נגד האשמתו של אברי גלעד ככתוב בכתבה.
    אברי גלעד לא מתחנף לאיש ועושה את מלאכתו העיתונאית בצורה נאמנה ומדוייקת.
    דוד רונן.

  • 69.

    עבור מי עובד אליעזר יערי צהקרן החדשה להשמדת ישראל ?

    תגלו לבד, 01/08/09 23:46

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).

    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

  • 68.

    גלי צה''ל רחוקה מלהיות ציונית היא אוטואנטישמית שלא מכבדת חיילים (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 01/08/09 23:45

  • 67.

    ''ההתקפה'' על שוברים שתיקה....גם הכותבת הזו מתירה את דם החיילים? (ל''ת)

    צנחן מילואיניק, 01/08/09 23:44

  • 66.

    באמת שאלה ''מעניינת'' - איך העיזו לתת במה לדעות ימין מרכז?? (ל''ת)

    חוצפה שכזו..., 01/08/09 23:37

  • 65.

    די כבר נודניקים, קומץ הזויים שצריכים את שמאלניותם לשם הגדרתם העצמית

    הוא לא ''השמאל'' ואתם לא מייצגים!, 01/08/09 23:31

    אני הייתי חברה בנוער מר''ץ.

    התנדבתי בדור שלום.

    הייתי בעצרת בכיכר שבה נרצח רבין ז''ל.

    עברתי יחד עם לינור וגלעד את כל התהליך, ואתם יודעים מה? גם רבים רבים מחוג החברים שלי, וגם במשפחה שלי, אחת משתי ה''מרצניקיות'' (אני הייתי לפעמים מרצ לפעמים עבודה, לא רצינית לדעתן) עברה את התהליך איתנו, בעוד השניה עברה לחד''ש.

    אבל היא כמוכם, מיעוט זעיר זעיר, שזקוק לשמאלניותו לשם הגדרתו העצמית כ''אדם טוב''. זו לא עמדה פוליטית זאת מחלת נפש. ולכן זה לא מפתיע שאתם מיעוט קטנטן ולא מייצג. מאחר והיא ולא נדיר שהיא תלווה בנרקיסיזם וצדקנות טרחנית ויבבנית זה לא מפתיע שניתן למצוא את החולים בה בעמדות של כתיבה ובמה פובלציסטית, וכך אנחנו מוצאים את גל הבחיינות הבלתי נסבל הזה על איך ש''המילה האחרונה'' לא מייצגת גם שמאל וגם ימין אלא רק ימין. אז יש לי חדשות בשבילכם: למרות שזה הכל תקלה של היקום שלא רואה כמה אתם נעלים וצוקדים ומפותחים כל כך מכולם, עדיין ה''יוסי והיוסי'' שעוד אחד מהכותבים על זה בכה שאינם איתנו עוד, לא הודרו מעלינו במקרה. לא במקרה מרצ התכווצה. הציבור בישראל ברובו עבר משהו שאתם לא מסוגלים לעבור בגלל סבותיכם הנפשיות, אבל בכל זאת זהו הרוב המחוחלט של הצבור, והרוב המוחלט של מה שנקרא ''שמאל''. ועם זאת אתם פשוט מסרבים לכבד את זכותו של הרוב הזה להנות משיח שדווקא כן מייצג אותו (וגם עולה לו על העצבים באותה מידה, לפחות לי, קובי, ג'יקי ואברי בעקר, בעקר כשהם מדברים על דברים שאין להם בהם מושג מרוח), ומייללים מעל כל במה על איך שלא מחנכים את הצבור לפי האג'נדה שלכם. אתם פשוט טרחנים בלתי נסבלים.

    ואם כבר מציינים את אותו כותב שייבב באחד מעתוני סוף השבוע על יוסי ויוסי, הכי הצחיק אותנו שהוא כתב ברצינות גמורה ש''בשמאל נמצא המצפון'' ואני מיד צעקתי לבני ביתי: ''אה! אז שם הוא נמצא! למה לא אמרתם? אפשר לשכור אותו ממכם לפי שעה?'' אפילו החדשניקית בחבורה צחקה.

  • 64.

    לא ''מפוכחי שמאל'' אלא מלקקים לעצמם בעיסקה סיבובית. (ל''ת)

    עמישראל. נקבים נקבים, חלולים חלולים., 01/08/09 23:29

  • 63.

    נרי לבנה כתבה פעם ב'חדשות' ציטטת אותי.רק שמעולם לא דיברתי איתה.

    איש ימין, 01/08/09 23:22

    היא עמדה על דידי בהפגנת ימין שבאה לסקר. הכירו לי אוהה. נעים מאד, נעים מאד. ואחר כך ציטטה אותי באופן מחמיא. אבל אני לא דיברתי איתה.

  • 62.

    הששמאל לא ששולט בתכנית אחת בגל''צ. מצידי תסגרו את מבצר השמאל ביפו

    אוי -יויויויו!.קורא גולנצ'יק לשעבר, 01/08/09 23:20

    התחנה במימון כספי משלמי המיסים -היא אם השמאל. בית חרושת לייצור כתבי שמאל מנותקים ועסוקים בעצמם. חבורה של רודפי פרסום-חרות של אנשים ברובם שמגיים לתחנות הטלוויזה ועסוקים בלקדם את עצמם. נרקסיסטים ואגואיסטים.איכסה עליכם.

  • 61.

    די כבר נודניקים, קומץ הזויים שצריכים את שמאלניותם לשם הגדרתם העצמית הו (ל''ת)

    הוא לא, 01/08/09 23:19

  • 60.

    ג'קי לוי הוא הימני היחידי בתוכנית, וגם זה בקושי (ל''ת)

    חיים, 01/08/09 23:16

  • 59.

    שוברים שתיקה הם בוגדים בזויים (ל''ת)

    אין מה לעאוף את הבגידה, 01/08/09 23:15

  • 58.

    יערי מהקרן החדשה להשמדת ישראל יותר מסוכן מהחאמאס (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לבוגדנים, 01/08/09 23:14

  • 57.

    מה קרה לשמואלנים המטועבים מי שפטריוט אוהב צהל נחשב לתוכנית ימנית (ל''ת)

    התותח, 01/08/09 23:11

  • 56.

    וואי וואי איזו בכיינות. בתקשורת יש שליטה של 95% שמאל קיצוני אבל אם

    יואב, 01/08/09 23:11

    לוקחים להם איוז רובריקה קטנה הם מתבכיינים. פתאום איזון חשוב, פתאום צריך לשמוע מגוון דעות. איזו צביעות, איזו עליבות, אפס מודעות עצמית. שימו לב מה קורה בשאר התכניות, בעצם אין מצב. כבר אמרנו אפס מודעות עצמית...
    והשיא זה המשפט הבא ''ואילו החילונים-שמאלנים מייצגים מבחינת העמדות שלהם את הרוב המוסרי הדומם, עם ערכי הבורגנות הצפון תל אביבית''. הלו, שמתם לב כמה מנדטים קיבלה מרצ בבחיורת האחרונות. את ליבנה זה לא משנה היא רגילה לייצוג של 95% מרצ בכל תכנית תקשורתית.

  • 55.

    מה קרה לגיס החמישי בתשקורת אז ישאר לכם 23 שעות של שטיפת מוח שמואלנית (ל''ת)

    התותח, 01/08/09 23:08

  • 54.

    ההיתי משנה את הסלוגן גלי צהל הבית של החילים לגלי צהל הבית של השמואלני (ל''ת)

    התותח, 01/08/09 23:06

  • 53.

    כנראה שהכתב קורא את מוסף 7 לילות של ידיעות (ל''ת)

    מיחזור מבייש, 01/08/09 23:02

  • 52.

    ג'קי ואברי אתם המילה האחרונה אני חרדית ומרותקת

    חלי, 01/08/09 22:57

    לתוכנית שלכם .אברי אני חייבת להוסיף שבשנה שנתיים האחרונות נהייתנ פחות ציני וזה רק מיטיב איתך ומוציא ממך דברים טובים ובכלל החברות עם ג'קי עושה לך טוב .יופי תמשיכו כך.

  • 51.

    Thats a general muvment in israels society,left is AUT jus

    ilanis , 01/08/09 22:56

    Just aut,there is not any graund for left, in a cauntry hue is fighting for her existence,shovrim shtika are bludy money makers,on the backs of others hue serving the cauntry with praudness,with patrioty and for right,all others are only serching for prestige,look on the left today,its a shame for all of us,to look for the arabs,hue are just waighting for a soft moment,to send us to the see,look on the chamas,and understand what i meens.

  • 50.

    אברי אבא'לה,איך מרגיש??כואב?? חכה עוד דקה ו,,,

    אריה מחשי., 01/08/09 22:54

    תגיע ממש ל'גדולים' תהיה אשכרה דחוי אמיתי כמו אריאל זילבר,יענק'לה רוטבליט,מאיר אריאל,נעמי שמר ועוד גאונים בתחומם אשר העזו ב'חוצפתם' לומר משהו נגד ה'מילייה' ומצאו את עצמם,'הזויים' 'מחורפנים' 'חשוכים' 'הומו פובים'.
    זה מגיע לך!,,וזה התיקון!תאכל חרא ותרפא!
    ,,,זוכר איך הייתם מסטלבטים בגל''צ על זמרים מזרחיים ששלחו דיסקים בתקווה שאולי תשמיעו,
    אתם הייתם מטיחים את ה'דיסק' שלהם על הקיר
    מבלי לשמוע בכלל.{זה אתה סיפרת}.
    אלפי ימים של חלומות,מאות שעות של הקלטות הוטחו לקיר בצחוק מרושע של עורכים שחצנים שחושבים{וטעו} שהשמש זורחת להם מהתחת.
    אני אחד מהזמרים הללו,נפגעי גל''צ.

    לסיכום ברכות ורחמים.
    ברכות על אחיזתך בעקרונותיך {זכויות אדם,ירוק וכו'}
    רחמים על מה שמצפה לך כשתדחק לתהום הנשיה רק בגלל עקרונותיך.
    מאיר אריאל- הומו פוב.
    נעמי שמר-ימנית.
    יענק'לה רוטבליט-התחרפן.
    אריאל זילבר-בכלל משוגע.
    אברי גלעד---החברים שלך כבר ימציאו משהו.
    בכל מקרה דעותיך יושבות עלי'בול'. ואני אוהב אותך.

  • 49.

    מתי תבטא התקשורת את דעת הקהל האמיתית ? (ל''ת)

    לנפץ את הבועה, 01/08/09 22:52

  • 48.

    בשביל מה נחוצה גלי צה''ל?

    אנחנו לא ב-1950, 01/08/09 22:51

    תחנה צבאית עם פרסומות? בשביל מי היא נחוצה בכלל? ב-1950 הם הגישו את ''תיבת נוח'' אבל מאז נפתחו עוד כמה תחנות רדיו בארץ ובידור זבל לא חסר. ה''חיילים'' שמשרתים שם יועילו יותר אם יסדרו ימ''חים או יסיידו את האבנים סביב תורן הדגל.

  • 47.

    השמאלנים של ''המילה האחרונה'' פשוט התפכחו

    עמית, 01/08/09 22:48

    בדומה למה שקרה לרוב השמאל הציוני מאז אינתיפאדת אל-אקצא. נרי לבנה עדיין תקועה בדוגמות השמאלניות שהופרכו מזמן.

  • 46.

    קנאה ותו לא

    iavraham77 , 01/08/09 22:43

    ליבנה ועוד כמה קריקטרטות עיתונאיות פשוט מקנאים בתוכנית שרובה מלל ובכל זאת מחזיקה מעמד כבר כעשור. מתחדשים, שנונים, ובעיקר מפרגנים האחד לשני. השמאל רוצה לראות דם לא יכול להיות שיש משהו שהוא קצת ימני ותהיה לו פינה לגטימית ברדיו הציבורי.אני עדיין עצוב שאורבך כבר לא שם אבל באותה מידה אני שמח שלינור השמאלנית השפויה, והמקסימה עדיין שם.אני מקוה שהתוכנית תמשיך ויהיו עוד כמוה, אם כי קשה לומר שאני לא מתחיל לחשוש...

  • 45.

    השורה התחתונה לטענה העיקרית בכתבה : ...

    דקל ב , 01/08/09 22:41

    "טענות השמאל הבכייני שלפיהן התוכנית מפלה אותו הן הדבר
    המשעשע ביותר ששמעתי".
    תרגיל שקוף של הפוך על הפוך !

    • לא ברור מה אתה מנסה לומר (ל''ת)

      ???, 01/08/09 22:53

  • 44.

    המילה האחרונה תוכנית משעממת וחלולה (ל''ת)

    שי, 01/08/09 22:40

  • 43.

    מדהים איך שתגובה לשונאי ישראל נחשבת לימנית

    משה כהן, 01/08/09 22:36

    השמאל בארץ איבד את שפיות דעתו. התנגדות לשונאי ישראל אשר פועלים נגד מדינת ישראל בכל העולם נחשבת לימניות. השמאל הקיצוני הצליח להשתלט על כל השיח הציבורי ואינו מאפשר, כמקובל אצלו מאז ימי סטלין, לאפשר דעה שונה.

    • לא מדהים בכלל. הרי כל מי שלא ימני הוא יהודי אכול שנאה עצמית (ל''ת)

      אכול, 01/08/09 22:52

  • 42.

    נרי ליבנה מייצגת היטב את הדוגמתיות של השמאל האשכנזי,זה ש''גנבו לו

    הדס, 01/08/09 22:33

    את המדינה'' ונותר תקוע עם עמדות מדיניות לא רלוונטיות ועם אותן קלישאות נבובות שאבד עליהן הכלח.
    כאשר לאנשים פתאטיים כמו ליבנה אין טיעון טוב הם מיד מוציאים מהמחסן את המלה פאשיסטי.
    אגב,בתוכנית יוצאים נגד השתמטות משירות צבאי או שירות לאומי.

    • היא חצי פרענקית (ל''ת)

      אתה גזען מטומטם, 01/08/09 22:53

  • 41.

    מי זו לעזאזל העיתונאית נרי ליבנה,למי אכפת מה היא חושבת? (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 01/08/09 22:31

    • צודק (ל''ת)

      גכ, 02/08/09 01:05

  • 40.

    מעניין אם האנשים שהתלוננו על התוכנית שהיא ''ימנית מדי''

    חובב תקשורת, 01/08/09 22:31

    (שאגב זה ממש לא נכון)מעניין אם הם ציינו שבשאר התקשורת יש שליטה שמאלנית מוחלטת,בטח הם לא ציינו את זה כי לא מציינים דברים שנוח להם.

  • 39.

    והעובדה שבגלי צה"ל שממומן על ידי כספי המיסים של העם

    ציוני , 01/08/09 22:24

    שבו למעלה מ70 אחוז נוטים לימין.
    יש רק שעה אחת של תוכנית עם נטיה כל שהיא לימין.
    זה רק מעיד על איזה צרה יש לנו פה.

    והתקשורת ההזויה והאנטי דמוקרטית, במקום לדבר על מה שהולך בשאר ה23 שעות שעות בתחנה הזו.. ובכל ה24 שעות בכלי התקשורת האחרים.. היא מדברת דווקא על השעה המסכנה הזו בגלי צה"ל, שלא יאומן כיסופר - יש תוכנית, שטיפה, טיפה, נוטה ימינה מהעמדות של השמאל הזוי.

  • 38.

    ההסבר הרבה יותר פשוט..אברי ועירית התפקחו מהרגע שנולדו להם הילדים,רק אז

    רונן, 01/08/09 22:20

    הבינו שנהם שהימורים מבית היוצר של השמאל..עלולים לסכן את ילדהם בהווה ואת עתידם..

    ''אוסלו'' של מר''צ הרג עד עכשיו כ1700 ישראלים ו12 אלף פלסטנאים..

    ''ההנתקות'' הביאה את גלעד שליט למצבו הנוכחי..וטילים בפאתי רשל''צ..

    ''הבריחה'' מלבנון הביאה את גולדוסר ורגב למצבם הנוכחי וטילים על חדרה וחיפה..

    השמאל הישראלי לא הפסיק לטעות ב20 השנים האחרונות
    כל טעות עלתה ועולה לנו בדם..
    אברי ועירית הגונים עם עצמם תחילה..איש לא יכול להאשים אותם בצביעות
    לגבי אברי מדובר במהפך גם אמוני..
    עירית מבריקה מההתישבות העובדת מצביעת מפלגת העבודה הקלסית מבית היוצר של בן גוריון..לא היא אשמה שמפלגת העבודה שהיום הפכה להיות פוסט ציונית בדמות אנשים כמו פינס בואכה יולי תמיר

  • 37.

    התכנית שמלאנית בדיוק כמו שהיא ימנית-קשה לי לקרא לג'קי וקובי ימין אמיתי

    navonyes , 01/08/09 22:18

    הם במקרה הטוב ימין לייט

    לא תמצא אותם מטפסים על אף מאחז או התנחלות.

    הם מרכז וימינה - לא יותר

    • גקי לוי מגדף דתיים ורבנים יותר מכל שמאל אחר ששמעתי בחיי (ל''ת)

      נעם, 01/08/09 22:44

  • 36.

    בעיניי זו תוכנית תת-רמה. פינג פונג של הבלים

    דוד, 01/08/09 22:17

    הכי עלוב זה אברי גלעד. אדם שמוביל קמפיין פרסומי מאבד את הזכות שלו לבקר אחרים, על כך שמכרו את ערכיהם.

  • 35.

    אליעזר יערי, מנכ"ל הקרן החדשה לישראל ,הוא האויב מ"ס 1 של מדינת ישראל

    שאבי מהעיריה , 01/08/09 22:15

    כנסו לגוגל ותקראו על האירגון הבוגדני בציונות שנקרא הקרן החדשה לישראל

    • נכון מאוד עיין תגובה 27 (ל''ת)

      ברוק לסנר, 01/08/09 23:05

    • זה בכלל ''הקרן לישראל חדשה'' בתרגום (ל''ת)

      ytre, 02/08/09 00:49

  • 34.

    כל הכבוד לאברי גלעד (ל''ת)

    תל אביבי, 01/08/09 22:15

  • 33.

    נרי ליבנה

    אחת, 01/08/09 22:13

    אני משתדלת לא להפסיד אף תכנית ואני חייבת לציין שנרי לבנה היא המגישה הכי משעממת שהיתה בתכנית הזו אי פעם. חסרת הומור, תמיד מתקפלת בפני דעות האחרים או לא אומרת באופן חזק את מה שיש לה. ממש חיכיתי שתעזבי את התכנית!אף פעם לא אמרת את המילה האחרונה.

    • היא סתם מנומסת ויש לה פה במקום ג'ורה. לא פלא שהשתעממת (ל''ת)

      מבין לליבך, 01/08/09 22:54

  • 32.

    גל'צ כמו הצבא כולו הפך לערוץ 7

    אורלב, 01/08/09 22:12

    ימניות דתיות לסוגיה ארון דיסקים יהודיים וימימאמיות למינהם.בקיצור לעבור ל103,קובי אריאלי ועירית לינור בורים וטיפשים משפריצים שנאה ברמה של כתה ד.וג'קי ואברי מחליאים כשהם מתחילים עם ה''אנחנו'' ו''כולנו'' ואגו וקבלה וחרטה.צריך לסגור את גלי צהל.

    • לסגור את התחנה המיותרת הזאת. בשביל שירים ופרסומות יש

      דן חסכן, 01/08/09 22:55

      100 תחנות אחרות.

      • זאת תחנה לאינטיליגנטים

        בן, 02/08/09 01:09

        אז אם אתה לא כזה אין פלא שאתה קורא לסגור אותה.
        למה מה אתה שומע? גלגלצ?
        עוד קונפורמיסט

    • נכון, אבל לא לעבור ל-- 102 fm (ל''ת)

      סילק-רוד., 01/08/09 22:56

      • לעבור ל103 ואחר כך לקופמן וקוטנר ב-102 (ל''ת)

        אורלב, 01/08/09 23:35

  • 31.

    אורי אורבך ידוע כדתי המחמד של Y NET'ותמך בפומבי ביוסי שריד המושחת

    שאבי מהעיריה , 01/08/09 22:11

    תזהרו מאורבך,הוא יותר מסוכן מבילין

  • 30.

    לא ממש מעניין אותי מפוליטקה וממלחמת שמאל ימין

    א, 01/08/09 22:10

    אבל בדבר אחת הכתבה נכונה. אברי גלעד ידוע שמתלקלקל לחרדים. זה לא חדש.

  • 29.

    השמאל מצא אוייב חדש - הדתיים , חרדיים והמתנחלים

    שלומית, 01/08/09 22:06

    כל מי שאומר מילה אחת שלא לרעתם - זה לא בסדר

  • 28.

    נרי ליבנה

    רונן גולדשטיין, 01/08/09 22:03

    רק חושבת את עצמה לשמאלנית נאורה. בעיניי היא לא שמאלנית לא ימנית לא מרכזית ולא כלום. היא סתם ייצור עב''מי,שחושבת שאם היא מראה למצלמות את הציפורניים המטופחות שלה,ומדברת בשידור חי על קבוצת הכדורגל ''סקציית נס-ציונה'',די בכך בכדי להיות פמיניסטית ושמאלנית נאורה.
    האישה הזאת ריקה מתוכן ברמות שלא נשמעו בתקשורת הישראלית כבר עשרות שנים.

  • 27.

    השדרים האלו הם פשוט מצויינים! נרי ליבנה היא אשת שמאל לא אובייקטיבית (ל''ת)

    אייל, 01/08/09 21:58

  • 26.

    שוברים שתיקה הוא אירגון עויין שממומן ע''י אירופאים ומוסלמים

    ברוק לסנר, 01/08/09 21:57

    כל החברים באירגון ובאירגונים שמאלנים קיצוניים אחרים כגון הקרן החדשה , בצלם , עדאללה ,מחסום ווטש , שלום עכשיו , נשים בשחור , קואליציית נשים , יש גבול , אנרכיסטים וכו... מגלגלים מיליוני דולרים והם לא יוותרו בקלות על הכסף האירופאי והמוסלמי. חייבים לחוקק חוקים שיעצרו את התרומות לאגודות הללו שפועלות בגלוי לחיסולה של המדינה!!! וכן להוקיא אותם מקירבנו!

    • ממליץ בחום (ל''ת)

      רונן, 01/08/09 23:04

  • 25.

    תנו לרייטינג לדבר.... (ל''ת)

    ז'וז'ו מ TGI, 01/08/09 21:55

  • 24.

    בתור אחד שמקשיב לתכנית שנים, אין ספק ששני הצדדים התמתנו, מה שרק מוכיח:

    אורי, 01/08/09 21:53

    שככל שנדבר יותר אחד עם השני נכבד יותר אחד את השני.

    • יפה אמרת!!! (ל''ת)

      אורית, 02/08/09 01:10

  • 23.

    אסון גדול קרה, מגישי התוכנית תמכו בצה''ל ולא בארגון אנטי ציוני (ל''ת)

    אופיר, 01/08/09 21:52

  • 22.

    ''מטורללים כמו אורי אבנרי''?

    שלום כהן, 01/08/09 21:50

    כמה קל להוציא לשון הרע.
    ''מטורללים'', אומר האיש שלחם במדי גלי צהל, על האיש שלחם בשועלי שמשון.
    ''מטורללים'', אומר הימני שהשכם והערב צועק שסותמים לו את הפה, על האיש שבלעדיו לא היה חופש עיתונות בישראל.
    אפשר לא להסכים עם דיעותיו הפוליטיות של אדם גם בלי להכפיש את בריאותו הנפשית. ואולי, אפילו, אפשר לא להסכים ועם זאת להוריד את הכובע בתודה על עשרות שנים של מאבק למען חופש הביטוי.

    • מטורלל אמר הישראלי הפשוט, על שונא ישראל, שהמראה שלו מעיד מספיק עליו.

      ציוני , 01/08/09 22:21

      איש מטורלל, שנפגש עם עד אחרוני הטרוריסטים, שרצחו מאות ואלפי ילדים נשים ואזרחים ישראלים.

    • שלום כהן זה שם טריפולטאי או מרוקאי לא? (ל''ת)

      מה לטרבלסי-מרוקאי,ולאורי אבנרי שאתה יוצא להגנתו?, 01/08/09 22:37

    • להיפך, זה מכבד אותו

      פנדה , 02/08/09 13:23

      לא אומרים שהוא חלאה (מה שנכון, תשאלו את אשתו) או שהוא דיקטטור חסר רגשות (תשאלו את עובדיו) - רק אומרים שהוא מטורלל, זאת אומרת שפעם הוא היה בסדר ועם הזמן יצא מדעתו.

      אבל צודק, זה ש-99% מהציבור חושב שהוא משוגע לא עושה אותו לכזה.

  • 21.

    זה נשמע כמו אוי אוי אוי

    טל, 01/08/09 21:46

    לא עלה בדעת המלינים שהשינויים בתוכנית במשך השנים מייצגים את השינוי בציבור?

    זה שאתם (נציגי השמאל לכאורה כאן במאמר) קבעתם לעצמכם קוביית עמדה, ממנה אסור לצאת, לשמוע, להאזין רק להתבצר ולכעוס על הקוביות האחרות לא אומר שאתם אכן מייצגים מישהו.

    לא שמתם לב לתוצאת הבחירות האחרונות? אתם לא קוראים סקרים? זה לא הם שלא מייצגים את הציבור שממנו באו, זה אתם!

    • זה אפילו לא קרוב ליצג את השינוי שהיה בציבור

      ציוני , 01/08/09 22:26

      אם גלי צה"ל היה מיצג את השינוי שעבר על הציבור..

      אז 23 שעות היו תוכניות עם נטיה ימנית, לעומת שעה אחת של תוכנית עם נטיה שמאלנית.

      ובכתבה הזו במקום להתפלאות שיש תוכנית עם נטיה ימנית, היו מתפלאים שיש תוכנית עם נטיה שמאלנית.

  • 20.

    לענת- בואי נדייק

    חיים, 01/08/09 21:46

    את טוענת-
    ''השמאל לעולם ייצג תפיסת עולם הומניסטית, מצפונית, חילונית, רגישה לזכויות הפרט ולחופש הבחירה.''- זה כאילו נכון כשהכל מסכימים איתו. כעקרון השמאל אינו סבלני כלל- ראי הבעות דעה על המתנחלים לדוגמא- היכן הסובלנות? ההבנה הרגישות?
    ראשי השמאל מצהירים בפומבי על שנאתם למתנחלים. היכן הסובלנות? ומה עם השנאה לכל דתי באשר הוא? היכן חופש הבחירה???
    מטענתך צועקת צביעות וצדקנות והאמת שאני פשוט מרחם על השמאלנים, הם פשוט כ''כ מסכנים בצביעות שלהם.

    • תמיד זה ככה בשמאל: רוממות שוויון וזכויות אדם בגרונם...

      ASCH , 02/08/09 13:03

      ומפתחות מחנות עבודה בידם.

  • 19.

    אף אחד לא החליף דעות אבל שמאלנים יודעים איכן עובר (ל''ת)

    ארז, 01/08/09 21:45

  • 18.

    ככה זה כשאנשים מתפקחים ...

    בנעטיה פדהצור, 01/08/09 21:40

    ככה זה חברים ...
    קרו במדינה שלנו כמה דברים בשנים האחרונות, גירוש מגוש קטיף, אלפי פצמרי''ם וטילים מעזה, מבצע ''עופרת יצוקה'' ושלום הגליל 2 ...
    כל אלה יחד פקחו את עיני המגישים (לשעבר נאורים) וגרמו להם לחשוב אחרת.
    אברי הצהיר שנגמר משמולניותו, אולי גם אירית לינור, ועל אורי אורבך , ג'קי לוי וקובי אריאלי אין צירוך בכלל לדבר.

    עכשיו השמאל מתנהג כמו מי ש''גזלו'' את כבשתו.
    כשהמגישים האלה שרתו את האינטרסים שלהם, כשנמנו עם השמאל, אז התוכנית הייתה מצויינת, עכשיו כבר לא, וצריך לראות כיצד ניתן לעשות קצת סדר בבלאגן.
    מעניין שהחולירות משוברים שתיקה לא פצו פה וציפצפו כשרק כמה ימים קודם אמר הפרופ' הנכבד מירושלים את שאמר על המתנחבלים וכמה הוא מייחל שיהרסו את ביתו של גיבור ישראל, רועי קליין הי''ד.
    שום מילה

    אני לא הייתי שובר להם את העצמות, אני הייתי יורה להם כדור בראש בכיכר העיר, בנוכחות עם רב.
    למען יראו ויראו.

  • 17.

    אברי גלעד המלך!יפה מאוד הגיע השעה להתפכח!! (ל''ת)

    יישר כח!, 01/08/09 21:38

  • 16.

    לא יאומן כיסופר!!! תוכנית אחת ימנית בכ-ל תקשורת המיינסטרים

    ציוני , 01/08/09 21:38

    וישר זה זוכה לכתבה ארוכה מהגלות ולדיון רועם בתקשורת.

    בעוד שלמעלה מ70 אחוז מהעם הוא ימני לפי סקרי דעת קהל, ופחות מ16 אחוז מהעם מגדיר עצמו כשמאל, מתוך זה כ12 כשמאל - מרכז.

    בתקשורת אנשי השמאל מהווים 90 אחוז מהאנשים, וגם בפוליטיקה ובאקדמיה יש להם כוח בלתי פרופורציונאלי.

    אז סוף סוף יש תוכנית אחת שמתאימה ל70 האחוז, במקום ל10, וישר ההשתקה החלה..

    אכן צודק אורבך, השמאלנים יצטרכו להסתפק בשאר 23 השעות.

    • ולמעשה זה לא 23 שעות אחרות, כי זה גם בכל שאר כלי התקשורת ככה

      ציוני , 01/08/09 21:41

      ..
      ועוד שבשאר כלי התקשורת בניגוד לגלי צה"ל - אין ולו שעה אחת של תוכנית עם נטייה ימנית.
      בעוד שיש 24 שעות של אנשי שמאל.

      רק היום - מועצת החכמים הזו.. זה המייצג הכי טוב לתקשורת.

      6 אנשי שמאל, מול ימניה אחת - תמיד אישה, ותמיד דתיה.

      בעוד שבעם, יחסי הכוחות הם הפוכים.

    • והיה אפשר לחשוב שהגענו לימי המשיח..

      ציוני , 01/08/09 21:49

      הרי יש פה שמאלנים שמתבכיינים שהתקשורת לא נותנת להם קול - פחחחחחחחח..

      אבל אחרי שניה של מחשבה, מתברר שעוד לא הגענו - בגלל שלמעשה לא מדובר בהתבכיינות אמיתית על כך שאין להם קול - כי יש להם לא רק את שאר ה22 או 23 שעות אחרות, יש להם את כל ה24 שעות בכל כלי תקשורת מיינסטרים.
      כך שלמעשה מדובר בניסיון להשתיק את התוכנית היחידה, שיש לה עוד איזה שהיא נטיה קטנה ככל שתהיה, ימינה.

    • אפשר להבין מאיפה אתה בא אבל זה לא נכון שימין הם 70 אחוז

      tt, 01/08/09 22:09

      אלא אם כן שמאל בשבילך זה רק חדש ומרץ.
      כיום השמאל כולל חוץ מחדש ואת מרץ גם את העבודה וקדימה.(ומפלגות ערביות).
      בעוד שהימים הוא ליכוד, ליברמן, הבית היהודי והאיחוד הלאומי(ומפלגות חרדיות).

      רוב העם הוא מרכז. בין אם זה מרכז שמאלה או מרכז ימניה. אך במרכז.
      הסקר הכי טוב הוא הבחירות. נכון שהרוב בחרו בימין, אבל אתה לא יכול להגיד שזה 70 אחוזים. אפילו 40 60 זה לא.
      אפילו

      • אני לא מדבר על פוליטיקה - אנשים ממזמן לא מצביעים על פי אידאולוגיה

        ציוני , 01/08/09 22:29

        מישהו בכלל יודע את האידאולוגיה של קדימה?

        הציבור מצביע על פי אישיות, לא על פי אידאולוגיה.

        אבל סקרים מראים שלמעלה מ70 אחוז מהציבור מתנגדים לחלוקת ירושלים או לירידה מהגולן.

        ואם למישהו היה ספק - אז בערוץ 10 פורסם קצת לפני הבחירות שבסקר שנערך במימון מר"צ, התגלה שרק כ18 אחוז מהציבור מגדירים עצמם כאנשי שמאל.
        מתוכם 12 אחוז אמרו שהם שמאל - מרכז, והשאר שמאל.
        וכל השאר כימין - מרכז או ימין.


        ובפוליטיקה, למעשה אם יבדקו את העמדות של מצביעי קדימה ואפילו של העבודה - יראו בקלות שבקדימה כמעט כל המצביעים, ובעבודה רבים מהמצביעים - הם בעלי עמדות ימניות.

        • אגב אפילו במר"צ אני לא יופתע אם יראו שרבים מהמצביעים הם למעשה

          ציוני , 01/08/09 22:31

          אנשים עם עמדות ימניות.

          אישית אני מכיר מספר אנשים, שמצביעים למר"צ.. שאם שואלים אותם הם אומרים שהם מתנגדים נחרצות לחלוקת ירושלים או לירידה מהגולן.
          אחד אפילו מתנגד לפינוי כל התנחלות..

          אבל הם מצביעים להם מסיבות חברתיות..

          • את חברה שלי שכנעתי להצביע מרצ

            פנדה , 02/08/09 13:39

            כל הנושאים הירוקים, זכויות בע"ח, הומוסקסואלים וכו' הרבה יותר קרובים ללבה מאשר שאר הנושאים הפוליטיים, אבל היא מסכימה עם כל העמדות הנציות שאני משמיע לגבי ה"סכסוך". מאחר ואין מפלגה ירוקה ימנית (הייתי נותן לה את קולה) שמייצגת עקרונות ימניים אמיתיים כמו זכויות אדם, חילוניות וליברליות, אז יש "ימנים" במובן של ציונים אוהבי ארץ ישראל, שמצביעים גם למרצ ולירוקים.

      • ולא ברור למה לא החשבת את חדש כמפלגה ערבית..

        ציוני , 01/08/09 22:36

        אומנם החרטטנים האלה קוראים לעצמם מפלגה מעורבת..
        למעשה יש להם 5 יהודים ברשימת ה100 מתמודדים..

        וזה מעבר לעניין, שיש למפלגה אידאולוגיה לאומנית ערבית.
        כך שגם אם האמא של 5 מהאנשים שם היא יהודית, הם למעשה לאומנים ערבים..
        לכן מדובר במפלגה ערבית.

      • מפלגות ערביות הן לאומניות ערביות - לכן הם לא בשמאל. (ל''ת)

        אבי געזונט, 05/09/09 17:14

  • 15.

    מה קרה לשמאל? אלפי טילים ופיגועים רצחניים

    שם, 01/08/09 21:31

    מה ההבדל בין שמאל לימין בארץ?
    ההבדל היחיד ביניהם שאחד מציאותי, ומבין שעם כל הרצון לשלום, מלחמה מביאה שקט.

  • 14.

    היא צודקת

    איציק-עכו, 01/08/09 21:30

    מאחר שכל האג'נדה תקשורתית של התקשורת בישראל ממוקמת בין שמאל קיצוני לבין קצת פחות,דעה מרכזית ואף ימנית ''רחמנא ליצלן'' הם בגדר כפירה. מי העז לפלוש למעוז דיקטטורת הנאורות והשלום,שבבשיא חוצפתו ממומן ע''י העם (שהצביע ימינה),אך משליט את דעותיו ?! לצערי הגב' ליבנה פרצה לדלת פתוחה. התכנית הנפלאה,הפופולרית והימנית של דודו אלהרר ''הפוגה'' ששודרה בשישי אחר הצהריים,''עברה כל גבול'' נאורות שמאלנית וירדה משידור.

  • 13.

    בקיצור השמאל מזדעזע איך לא עושים בתוכנית דמוניזציה לדתיים ואיך תומכים (ל''ת)

    בהגנה על עם ישראל..פשוט להקיא, 01/08/09 21:29

  • 12.

    השאלה היא איך הגיע מצב שכל התוכניות והערוצים שמאלניים חוץ מהתוכנית הזו (ל''ת)

    אלי, 01/08/09 21:28

  • 11.

    לנרי ליבנה..זו תכנית בגלי צה''ל..צה''ל! לא חמאס (ל''ת)

    וזה גם לא הארץ., 01/08/09 21:27

  • 10.

    אפשר לחשוב שמדובר בהוגי דעות רחמנא ליצלן

    ישראלי, 01/08/09 21:25

    חבורה של ברברנים אופורטוניסטים המנסים להיות מקוריים ויצירתיים המדברים עליק בשפת החברה, משתלחים בכל מה שזז ללא הרף,האחד עם האידישה שטיק השני על תקן העצבני והשלישית
    צפונבונית אגוצנטרית .
    היחידי שעשה זאת בטוב טעם {בלי קשר לדעותיו}
    הלך לכנסת.

  • 9.

    פעם היינו מחסלים את הבוגדים כמו ''שוברי שתיקה''

    אמנון, 01/08/09 21:24

    חבל שלא עושים את זה עכשיו

    • באמת חבל .

      PeepShow , 02/08/09 14:55

      אוסף של חארות

  • 8.

    באמת מוזר ש 99 אחוז מהעם סולדים מהשטינקרים האלה

    שי, 01/08/09 21:14

    ועצה לכותרת: איך יכול להיות שיש תוכנית ימנית בישראל?

    • הגזמת. לא 99 אחוז, רק 97 אחוז (ל''ת)

      נחום שחף , 09/08/09 17:07

  • 7.

    חיאור-ממש,אבל ממש לא מתאים לך להתלהם פוליטית,ועוד בשמאלנית !!!! (ל''ת)

    חבר(לשעבר) של אברבך, 01/08/09 20:52

  • 6.

    משבר הזהות של השמאל בישראל

    ענת, 01/08/09 19:23

    השמאל לעולם ייצג תפיסת עולם הומניסטית, מצפונית, חילונית, רגישה לזכויות הפרט ולחופש הבחירה.
    ככזה הוא חיוני ואני גאה להיות שמאלנית במדינה הולכת ומתבהמת.
    אך לצערי כאג'נדה מדינית השמאל היום מצוי במשבר שכן עם השנים הפרטנר שלנו הולך ומתברר כבלתי אפשרי לדיאלוג ולחתירה לפתרון מעשי. אין עם מי לדבר.
    מאז רצח רבין גם הפלשתינאים איבדו את היכולת לתת ולקבל מאיתנו אמון, הלכו ונסחפו אל דרך הטרור והקיצוניות הלאומנית, וכיום המחנה המאמין ביכולתם להיות פרטנר לשלום הוא מצומצם.
    כל זאת אינו סותר את העובדה שאורי אורבך יצור מאוס.

    • תסלחי לי

      רויטל, 01/08/09 19:42

      ענת היקרה,גם בין אנשי הימין יש כאלה שהם מצפונים, חילונים ורגישים לזכויות הפרט
      זה שהשמאלנים חושבים שיש להם מנדט על מילים מסוימות זה כבר בעייתי- ראי ערך ''מחנה השלום''. אנשי הימין לא רוצים שלום? רוצים אך לא עוורים כמו אנשי השמאל שזו המנטרה היחידה שהם מכירים ולא ממש רואים את מה שקורה בשטח. אורי אורבך חכם, רהוט ונעים ביותר לשמוע אותו, ממני הימנית, החילונית, המצפונית והתל אביבית!

      • כל הכבוד

        א., 01/08/09 21:28

        כל הכבוד לרויטל.
        יפה אמרת.
        ימני, החילוני, מצפוני וחיפאי!

      • רויטל תעשי לי ילד!!! (ל''ת)

        טראנס אם, 01/08/09 21:31

      • רויטל העם איתך! (ל''ת)

        אחת, 01/08/09 21:37

    • ואני מניחה שכינויו של אורי אורבך ''מאוס'' (ל''ת)

      זה חלק מתפיסת העולם ההומניסטית והרגישה, 01/08/09 21:42

    • ענת ,יעל ,ציפי, (ל''ת)

      שמות שמעלות במוחי קונוטציות שליליות, 01/08/09 22:21

    • את מייצגת הסטריאוטיפ האמיתי של השמאל - שקרנים והזויים

      יובל, 01/08/09 22:34

      את השלום הראשון והמשמעותי ביותר הביא הימין.

      הימין וויתר על חלק ארץ גדול פי כמה ממה שנותר לישראל היום בשביל אותו שלום.

      הימין נתן דוגמא עולמית לעזרה לפליטים בהבאת הפליטים הוויטנאמים.

      הימין הפסיק את המשטר הצבאי על המיעוט הערבי.

      אבל חובה לומר - אין שום קשר בין השמאל לאחר רבין ובין השמאל המסורתי של בן-גוריון, יגאל אלון, שרת ואשכול שלא לדבר על גולדה.

      השמאל ההזוי, השקרן, האנטי-דמוקרטי והאנטי-ציוני נולד במלחמת לבנון הראשונה וגדל למפלצת שיש להסיר את ראשה שהשתלט על הפרקליטות, בתי המשפט והתקשורת.

    • לידיעתך, לפחות באופן היסטורי, הימין הוא מגן זכויות האדם

      פנדה , 02/08/09 13:49

      השמאל תמיד הגן יותר על זכויות המדינה על פני זכויות האדם, מתוך אידיאלוגיה של "עדיפה טובת הכלל על פני טובת הפרט" שהיא הפוכה לאידיאולוגיה הימנית.

    • "משבר זהות של השמאל בישראל"? מה לך הקשקוש הזה?

      ASCH , 02/08/09 14:35

      היום אנחנו מבוהמים פחות.
      רצח רבין סייע רבות למה שאת קוראת "מחנה ה"שלום"", מכיוון שנתן לכם את האפשרות להמנע מדיון מעמיק על נחיצותם של הסכמי אוסלו, על נחיצותו של תהליך "שלום", במיוחד כזה, שבו אתם מייבאים מרצחים מחו"ל שיטפלו באוכלוסייה הערבית "ללא בג"צ וללא בצל"מ", להתקפה שלוחת רסן על מחנה הימין כאילו הם כולם רוצחים.

      הנה הכשלונות שלכם, מחנה ה"שלום":

      1. ההנחה שה"פרטנר" הרצחני שהבאתם מתוניס באמת ובתמים מתכוון למה שהוא חותם עליו. זו טיפשות וקוצר רועי ברמה של גן ילדים.

      2. לא ממליכים רוצחים על האוכלוסייה ביהודה ושומרון כדי שיעשו שם סדר "בלי בג"צ ובלי בצלם", ואח"כ מתהדרים ב"הומניות". זו צביעות. שקופה ומכוערת.

      3. היות וכל ישראל מודעת להיסטוריית הסזונים והאלטלנות, כולנו מודעים היטב ליכולות של השמאל לבצע מסע רצח מתוזמן ומתוכנן היטב, ברגע שהוא מרגיש שהשלטון נשמט מידיו. הכל היה, במיטב הסגנון של פת"ח וחמאס: חטיפות רכובות בצהרי היום, רציחות בפרדסים, הסגרות לבריטים... ואח"כ בא רצח רבין. ומה עשיתם?
      ניצלתם את הרצח להכפשה ודה-לגיטימציה גורפת של הימין בכדי להתחמק מדיון ציבורי נוקב על המדיניות הילדותית שלכם אל מול ערפאת וחבורתו.

      4. רימיתם את עם ישראל אפילו בכלכלה, תוך ניהול מדיניות של כלכלת בחירות מאוסלו ב93 ועד לבחירות ב96 בכדי לרמות ולשקר את העם על "דיווידנדים של "שלום"", והשארתם לנתניהו קופה ריקה ב96, קולל קריסת הפנסיות של ההסתדרות שנפלו על כל העם.

      5. ניהלתם מדיניות בלתי אחראית ומופקרת לחלוטין במאבקכם בשלטון הליכוד 96-99, ובטמטום ילדותי, הורדתם את מעמדה הבינלאומי של ישראל והחלשתם את הלגיטימיות לקיומה.

      6. ה"פלסטינים" לא "איבדו את היכולת לתת ולקבל מאיתנו אמון, והלכו ונסחפו אל דרך הטרור...". הם מעולם לא התכוונו להשלים עם קיומנו (וקיומך) כאן והראיס שלהם הצהיר בעצמו שההסכם הוא שקרי וזמני- "הסכם קורייש". נא לא לשקר לנו, גם לחוסר יושר אישי שאת מפגינה כאן צריך להיות גבול של הטעם הטוב.

      7. השמאל ורק השמאל מוביל את קידוש האינדיווידואליזם, בו קורסים כל ההקשרים שלנו כעם, וכל אחד אמור להסתגר בתוך הג'יפ או הווילה שלו, להגיף את החלונות הכהים, להדליק מזגן ולא לשים על אף אחד אחר. לזרוק לפח הזבל את ערכי היהדות, והציונות ולרדוף אחרי הכסף והעושר הרגעי תןך הזנחת הרוחניות הקהילה ועזרה הדדית.

      תודה לאל, שהיום עם ישראל יוצא מהפאזה הזאת וחוזר לשורשיו.

      כך שאפילו ההתבהמות, עליה את מדברת, היא, בחלקה לא מועט.... בגללכם.

    • הומניזם ונאורות או אידיוטים מועילים? (ל''ת)

      נחום שחף , 09/08/09 17:22

    • ויש כאלה שלוקחים מונופול על החוכמה

      אוהד, 09/10/09 10:38

      ויודעים יותר טוב ממני, יודעים יותר טוב ממך
      מה טוב בשבילי
      מה טוב בשבילך
      (עוזי חיטמן)

  • 5.

    אלה כבר לא שמאל -הם קיצוניים בעלי שנאה עצמית מתוסכלים וממורמרים

    אלה בטוח לא אנשי שלום !, 01/08/09 17:46

    כל מה שישראלי בעינהם הוא רע - וכמה שאפשר לפגוע במשינה הרי זה משובך

  • 4.

    אני מהשמאל והתוכנית מצויינת ! פשוט שוברים שתיקה הם קיצוניים ביותר (ל''ת)

    שוברים שתיקה הם קיצוניים ביותר- עם שנאה עצמית, 01/08/09 17:37

  • 3.

    ''הוא לוקה בסבלנות כלפי כל מגדל פאות וזקן''

    DRORIKO, 01/08/09 17:05

    שומו שמיים! הוא סובלני כלפי כל מגדל פאות וזקן!
    איפה היחידה למאבק במשתפי פעולה עם חייזרים ?

    • מהגרי עבודה וערבים - השמאלנים אוהבים, מגדלי פאות וזקן הם בשבילם כמו

      ציוני , 01/08/09 21:39

      השטן.

      אילו השמאלנים היו מפנים נגד אויבינו, אלפית מהשנאה שהם מפנים נגד אחינו..
      העולם היה מקום טוב יותר.

      • כל מילה בסלע! (ל''ת)

        ממליץ לקרוא.., 02/08/09 11:21

  • 2.

    שוברים שתיקה הם שמאל קיצוני ובוגדני גם שמאל כמוני רואה בהם בוגדים (ל''ת)

    אחד מהשמאל, 01/08/09 16:44

    • מסכימה לגמרי וגם אני שמאלנית בדעותיי. (ל''ת)

      אני, 01/08/09 18:26

  • 1.

    החנופה של אברי גלעד, ידוע לכל. מתחסד ללא תקנה. (ל''ת)

    סילק-רוד, 01/08/09 15:51

    • אברי גבר מספיק כדי לבדוק את דעותיו מדי פעם (ל''ת)

      אברי אין עליך , גם בתוכנית הבוקר, 02/08/09 10:16

    • באמת? היית מת! (ל''ת)

      סילקת, 02/08/09 10:49