• 43.

    גם הראש לך הוא כרוב כבוש! אתה רב העלובים! (ל''ת)

    בזיון לצבא אתה, 25/10/09 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הרמטכ''ל מקצוען אך מתברר שאינו מאמין בצדקת דרכו של צה''ל

    מימי, 24/09/09 14:51

    אין ברירה אלא לוותר עליו. מאמץ את הטרמינולוגיה התעמולתית של האויב - איך יילחם באויב זה?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם כך גם ערביי ישראל הם כבושים, ולנו אין זכויות בארץ

    כלל, 01/09/09 22:09

    באם כך אשכנזי רואה את המצב עליו להתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חטיבה ששיכת לצבא הכיבוש

    מצפוניסט, 05/08/09 08:52

    פוגעת באזרחים חפים מפשע
    פוגעת בערכי המוסר של העם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עם אלופים שמאלנים איך ננצח במלחמות? הופכים אותנו לצבא של ליצנים.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 29/07/09 16:51

    הגב לתגובה זו

    • חביבי, את המלחמות הכי ''טובות'' של ישראל ניהלו רמטכ''לים שמאלנים (ל''ת)

      תחת ממשלות שמאל (וקדימה היא לא שמאל), 29/07/09 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אשכנזי. תתנצל. פגעת בי אישית !!! (ל''ת)

    נתן. ש. מעלות, 29/07/09 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה לא פוליטיקה, בפועל הפלסטינאים היא אוכלוסייה כבושה.. (ל''ת)

    עכשיו הימין גם יגיד שהפלסטינאים לא ''כבושים'', 29/07/09 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    האדמה היא יהודים - הפלשטינים אוכלוסיית אוייב על אדמה יהודית (ל''ת)

    יש לדייק בדיאגנוזה, 28/07/09 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפלשטינים הם אזרחי ירדן ומצרים שהושארו מאחור - בהמתנה לחיסול ישראל (ל''ת)

    הם אזרחי מדינות ערב !!!, 28/07/09 21:24

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד ואצלנו לא מנצלים את העובדה הזאת

      שלמה, 29/07/09 17:21

      להזכיר לכל הפוליטיקאים שלא מכירים את המציאות:בעת החלוקה היו כאן שתי ישויות:יהודית וערבית. הערבים כלל לא קראו לעצמם פלשתינים אלא ''ערבים''.במלחמת העצמאות משלו בשטחי הערבים הירדנים בשומרון והמצרים ברצועת עזה.פתאום אחרי מלחמת ששת הימים המציאו את העם החדש הזה ''פלשתינאים'' שהיהודים קיבלו אותו ''בשמחה'' כי לא הבינו את התוצאות העתידיות. ועוד,רוב הערבים שגרו בארץ בתקופת המנדט היו מהגרי עבודה אצל היהודים שהגיעו מהחורן, ממצרים, מסיני ואפילו מירדן.הם לא נולדו כאן כמו שהם מציגים את עצמם והכי הרבה בלוף יש אצל הבידואים שנדדו עם הצאן ולא היו הבעלים של האדמה שהיום הם משתלטים עליה בחופשיות. נראה לי כי צריך להחזיר את הדיסקט וולהציג את העובדות האמיתיות על העם ''הפלשתיני'' שלא היה ונברא באופן מלאכותי.דרך אגב אפילו השם ירושלים לא מוזכר בקוראן וכל הטענה שירושלים קדושה הוא שקר וסילוף ההיסטוריה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חבר'ה, תבינו, אני צריך לדאוג לג'וב אחרי הקדנציה (ל''ת)

    גבי אשכנזי, 28/07/09 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אסור להתעלם מאלימות ומעשי רצח שצה''ל מבצע

    נתן ש. מעלות, 28/07/09 19:47

    רק לבני תביא שלום לטובת שני העמים ותשים סוף להזית ה'מדינה היהודית ' של נתניהו ושותפיו

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בושה וחרפה !!!!!!!! (ל''ת)

    יעקב, 28/07/09 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ארץ ישראל שלנו!!!!!

    דביר, 28/07/09 17:58

    אשכנזי תתנצל! למה אתה מערב פוליטיקה בצה''ל? אם יש גירוש מאחזים - אני מסרב פקודה! יהודים לא מגרשים!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם יכולים לחזור לכובש הקודם שלהם מהצד השני של הירדן - בנתיים (ל''ת)

    okokin , 28/07/09 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אשכנזי גילה את אמריקה, ועכשיו אספסוף הימין ירצה לעשות בו לינץ'.

    EXTRA-שמאל , 28/07/09 17:39

    מגיבור לאומי אפופי והזויי הימין יהפכוהו לבוגד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואח"כ מטיחים בימין - אל תכניסו פוליטיקה לצהל. (ל''ת)

    ישראל1020 , 28/07/09 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גבי אשכנזי פוליטי??

    שושי!, 28/07/09 17:04

    מעניין עד כמה הוא ירחיק לכת.... מר אשכנזי.. אתה הרמטכל ולא רק לראשות הממשלה.. אז תרגיע ותחזור מייד למצבך!
    בושה וחרפה לאן הגענו אין לי מילים...

    הגב לתגובה זו

    • מה פוליטי?!?! זו המציאות! אפשר לתמוך בכיבוש או להתנגד לו אבל כיבוש יש! (ל''ת)

      אולי אתם רוצים גם לטעון שהעולם שטוח?!?!, 29/07/09 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כבושה מוחמצת מה זה משנה? העיקר הם ולא אתם (ל''ת)

    אוי ואבוי רמטכ''ל, 28/07/09 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למטר מיד את הרמטכ"ל

    יואב , 28/07/09 15:52

    מי שחושב שאנחנו "כובשים" אינו יכול להילחם כיוון שאינו מאמין בצדקתנו.

    יש לפטר את הרמטכ"ל ולמנות קצין ציוני במקומו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה קרה? גם הרמטכל ניהא חנפן תקשורת??? לגבות את חיילי צהל... (ל''ת)

    שמעון כהן , 28/07/09 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בשום פנים ואופן אסור להפעיל אלימות כלפי האזרחים,זה צריך להיות ברור.

    אבל כן צריך לחסל את ראשי החמס, 28/07/09 14:52

    ואת זה אתם לא עושים.
    אז אתם לא מבצעים את עבודתכם,ואתם במו ידכם משרישים ע''י זה את הטרור בארצנו,וכתוצר לוואי של זה אתם בעצמכם אחראים על לבוי הטרור והפצתו.
    אלה דברים ברורים שיש מי שמעוניין להתעלם מהם,או שלא מסוגל להבין אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בקרוב הוא יודיע שהעולם עגול (ל''ת)

    חיים, 28/07/09 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מלישכת הרמטכ''ל מדגישים כי מדובר בערביי חיפה, יפו, באר שבע והגליל. (ל''ת)

    אשכנזי ביקש להבהיר את דבריו, 28/07/09 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זאת עובדה שצה''ל שולט בחייהם של אוכלוסייה אחרת

    ממש לא שמאלני, 28/07/09 14:33

    כמו שכל חייל ששירת בשטחים יכול להעיד, אנחנו כרגע במצב של כיבוש על הפלסטינים. זה מצב מסובך מאוד אבל לא ניתן להתווכח עם העובדה שאנחנו כובשים אותם! זה שהם חבורת רוצחים ג'יהאדיסטים שהביאו את זה על עצמם זה גם נכון!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני אוהב את הרמטכ"ל הזה

    barak555 , 28/07/09 14:31

    אומר את האמת בלי פחד. תותח על במקצועיות וחתירה לניצחון.
    ואכן אכן הפלסטינים הם אוכלס' כבושה וצריך לחתור לביטחוננו ולחיים נורמלים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תדייקו - שטחים כבושים או אוכלוסיה כבושה?

    פנדה , 28/07/09 14:30

    יש הבדל עצום. שטחים כבושים זו אמירה פוליטית שהרי ההגדרה של שטחים אלה ככבושים אינה חד משמעית משום שהמדינות שמהן הם נכבשו כבר עשו שלום עם ישראל ואין להם תביעות לגבי שטחים אלה.

    העובדה שישנה בשטחים אלו אוכלוסיה כבושה היא ברורה ואין מה להתכחש לה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשיו אתם מבינים למה התקשורת מקדמת את אשכנזי בכוח?

    כי הוא עוד שמאלני יקיר הברנז'ה, 28/07/09 14:30

    הטרמינולוגיה מסגירה כל. צריך להבהיר ללובש המדים הזה שאסור לא לנקוט בעמדות פוליטיות. למקומות האלו יש שם בעברית: יהודה ושומרון. השטחים הכבושים זה מנוח מומצא של התעמולה הערבית. בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הם כבושים על ידי האסלם. חלק ניכר מהם הם יהודים יושבי הארץ שהתאסלמו (ל''ת)

    במאה השביעית ולאחריה, 28/07/09 14:28

    הגב לתגובה זו

    • צודק! הדבר החכם לעשות היה להתחיל לגייר אותם לאט לאט.. (ל''ת)

      אבל האגו הימני לא יאפשר זאת, 29/07/09 11:28

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה שהם רוצחים מלידה הם עדיין בני אדם

    אסף ראסטה, 28/07/09 14:20

    זה שמטרתם היא לשחוט אחד אחד מישראל אם רק תהיה להם הזדמונות זה בסדר !?, זה שמחנכים אותם להיות שהידים מילדות נותנים להם נשק אומרים להם שישראל לא קיימת ואם הם יהרגו יותר יהודים ''הישות הציונית'' (''הרוע יחרב'') ,הם רק ירוויחו מזה .אני שואל סופו של יום מי מגן על מי מפני מי ולמה ומי חושב שהוא כל יכול ואיך הגיע למסקנה הזאת ?! ביזיון של ניהול מדינה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אנחנו לא כבשנו מישהו שכול הזמן טוען שאנחנו לא בסדר כשכך נראים הדברים (ל''ת)

    פקק תנועה , 28/07/09 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עוד ''הברקה'' של אמיר פרץ...האיש היה רבע שעה שר ביטחון..והנזק עצום (ל''ת)

    כוכי, 28/07/09 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הצהרה מדינית פולטית ביטחונית גאוגרפית בהחלט יוצאת דופן (ל''ת)

    פקק תנועה , 28/07/09 14:05

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שדבריו יצאו מהקשרם עמים יכולים ליכבוד אחד את השני בדרכים שונות (ל''ת)

      פקק תנועה , 28/07/09 14:07

      הגב לתגובה זו

      • סליחה ליכבוש ..ובמיקרה שלנו אנו חזרנו למקרותנו מהגיהנום (ל''ת)

        פקק תנועה , 28/07/09 14:08

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    אוי גבי גבי. יו''ר ההסתדרות הבא ..... (ל''ת)

    מנחם, 28/07/09 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדובר בתעמולה, על פי החוק הבינלאומי השטחים לא כבושים.

    ציוני , 28/07/09 13:54

    מדובר בשטחי הפקר, לאף אחד לא הייתה ריבונות חוקית עליהן ולכן הם לא כבושים..

    ובכל מקרה גם אם היה מדובר בכיבוש, היה מדובר בכיבוש מירדן ומצרים.. ועל פי החוק הבינלאומי יש שני דרכים ששטח כבוש יכול להפסיק להחשב ככבוש - על ידי החזרתו או על ידי הסכם לגביו..
    וגם עם ירדן וגם עם מצרים יש לנו הסכמי שלום שאומרים שאין יותר דרישות הדדיות, ולכן גם אם היה אפשר להחשיב את השטח ככבוש - אז זה כבר לא.

    ולהקדים תרופה... לא, לממשל צבאי ולשליטה צבאית במקום אין קשר לכיבוש כן או לא.. גם ערביי ישראל היו כ19 שנה תחת ממשל צבאי.. נו ו? הם היו תחת כיבוש?
    ממשל צבאי זו שיטת משטר, אין קשר לשאלה האם השטח כבוש או לא.
    התשובה לשאלה הזו היא שלא, השטח הוא לא כבוש על פי החוק הבינלאומי.

    הגב לתגובה זו

    • וחבל שאפילו רמטכ"ל מאמץ טרימינולוגית אויב, שבינה לבין המציאות

      ציוני , 28/07/09 13:56

      אין דבר.

      בנוסף, אפילו ממשל צבאי כבר כמעט ואין על אף אחד.. ברצועת עזה אין בכלל ובגדה המערבית כמעט כל האוכלוסיה הפלסטינית היא תחת ממשל אזרחי ולרוב גם ביטחוני של הרשות הפלסטינית..
      לא יותר מ300 אלף פלסטינים נמצאים תחת ממשל צבאי של צה"ל..

      הגב לתגובה זו

      • ואכן הוא צודק, אין מה להחיל את כללי הבט"ש בזמן מלחמה כוללת..

        ציוני , 28/07/09 14:01

        איסור על נוהל שכן הוא טוב לשכם וג'נין, לא לזמן מלחמה בעזה.

        העדות של החייל בנוגע למקרה שכביכול השתמשו בו בנוהל שכן הייתה בית שהיו בו גם חמושים וגם אזרחים ושלחו את השכן להוציא את האזרחים או לשכנע את החמושים להכנע.
        זה הדבר הכי מוסרי והיחידי שאפשרי לעשות במצב כזה..
        לדלג על הבית אי אפשר כי אז יש לך חמושים בעורף.
        לא להתקדם יותר אתה לא יכול כי יש לך משימה לעשות.
        ולתקוף את הבית אתה לא יכול כי אתה תפגע באזרחים.

        כך שלא רק שאין בעיה בשימוש בנוהל שכן במקרה כזה.. אלא זה הדבר הכי מוסרי שאפשר לעשות.
        האיסור על נוהל שכן מדבר על מקרים שיש פשיטה על בית בגדה לצורכי מאסר מבוקש..במקרה כזה אכן מדובר באיסור סביר..
        אבל לא על זמן מלחמה, שאתה צריך להתקדם בית אחרי בית, וכאשר יש לך בית גם עם חמושים וגם עם אזרחים אין לך שום דבר אחר לעשות מלבד זה.

        הגב לתגובה זו

        • אתה תמיד יכול לפעול בשיטת נאט"ו

          פנדה , 28/07/09 15:10

          כלומר להוריד כל בית כזה על כל יושביו בטענה שהיו בו חמושים.

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    את אשכנזי לא הייתי ממנה למסבירן של ישראל

    ציוני, 28/07/09 13:46

    לדבר על אוכלוסייה כבושה, שטח כבוש, אלו אמירות מאד טעונות שהתקשורת עטה עליהם כמוצאת שלל רב.

    הגב לתגובה זו

    • ואת הסקר מהיום,ש-68 אחוז מתומכי ההתנתקות מצטערים שתמכו,את זה מעלימים (ל''ת)

      התקשורת לא אובייקטיבית, 28/07/09 14:38

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לפחות הפעם הוא לא גידף את ראש הממשלה.. (ל''ת)

    ''אמנון ליפקין'' החדש.., 28/07/09 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הימין רקוב.... ..הרמטכל יודע זאת (ל''ת)

    נו, 28/07/09 13:31

    הגב לתגובה זו

    • והשמאל מת (ל''ת)

      הרמטכל יודע זאת, 28/07/09 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גבי לך תחזק את ידי חברך הפלילי צ'יקו. ותמנה את שטרסנוב לשופט בזמן שהוא

    רון, 28/07/09 13:22

    כבר הביע את עמדתו בפומבי ביחס לעונש שהוטל על צ'יקו.

    אתה מושחת אשכנזי !

    הגב לתגובה זו

    • אז כיצד מינו את השופט הזה ?????? אנחנו כנראה צפויים לפרק ג' בפרשה .. (ל''ת)

      יעקב, 28/07/09 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה הפלא ???? סתם עמיר פרץ לא מינה אותו ... ושריין אותו לעוד שנה !!!!! (ל''ת)

    גד, 28/07/09 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הרמטכ''ל אינו פוליטי. הוא פשוט לא חכם. אל תייחסו לו אימרות פוליטיות. (ל''ת)

    זה לא זה, 28/07/09 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כולם מברברים ולא מדברים על העיר.................................

    שירהw , 28/07/09 13:06

    --------------------------------------------------------------------------------



    נא להכיר: אבו מאהר רניים Ghneim, ראש מחלקת כוח אדם של אש"ף וארגוני הטרור הפלסטינים, שאבו מאזן רוצה למנות כיורשו.

    אבו מאזן לנתניהו: אפשר לאבו מאהר רניים Ghneim, להיכנס מיד לגדה המערבית, כי אני עומד למנות אותו כיורשי. ישראל נדרשת על ידי ארצות הברית, מצרים, והרשות הפלסטינית, לאפשר את הצלחתה של וועידת הפת"ח, אשר תהייה לא פחות קיצונית במשתתפיה ובהחלטותיה מהחמס.
    יום שני, ו אב תשס"ט, 12:16, 27 ביולי 2009

    המקורות המזרח תיכוניים של תיקדבקה מדווחים, כי מאחורי המגעים האמריקנים-ישראליים בשאלת איראן, התחוללה ביום א' וב' 27.7-26, דרמה פוליטית בה היו מעורבים ארצות הברית, מצרים, ישראל, והפלסטינים, בניסיון נואש להציל את וועידת הפת"ח העומדת להתכנס ב-4 באוגוסט בבית לחם.

    יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, שבחודשים האחרונים מקפיד שלא לקיים קשר ישיר עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, פנה אליו אישית בערוצים חשאיים וביקש ממנו להסכים לכניסתו של אבו מאהר ראניים, מי שמכהן כבר עשרות שנים כראש מחלקת כוח אדם של אש"ף, ומי שכיהן גם כראש מחלקת כוח אדם של ארגוני הטרור הפלסטינים והאיש האחראי על מימונם ב-38 השנים האחרונות, לגדה המערבית.

    הנימוק: אבו מאזן עומד להכריז בוועידת הפת"ח על אבו מאהר ראניים, כמס' 2 בפת"ח, וכיורשו ברשות הפלסטינית. המקורות שלנו בירושלים מוסרים, כי נתניהו עומד להיענות לבקשה זו של אבו מאזן.

    במקביל מוסרים המקורות שלנו, כי הסיבה לנסיעתו הפתאומית הבהולה של השליח האמריקני למזרח התיכון ג'ורג מיטשל ביום א' 26.7 לקהיר, כדי להיפגש עם נשיא מצרים חוסני מובראק, הייתה...
    המשך...


    --------------------------------------------------------------------------------

    הגב לתגובה זו

    • כולם מברברים ולא מדברים על העיקר................מספרים לנו ספורי

      שירהw , 28/07/09 13:07

      אלף לילה ולילה..................עלי בבא

      הגב לתגובה זו

    • "תיק דבקה"? חברות הזויים עם כתיבה ילדותית פנטזיונרית. חבל על זמנך! (ל''ת)

      האזרח קיין , 28/07/09 13:53

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    טוב, זה כבר ממש נראה ונשמע הזוי... (ל''ת)

    aReminder , 28/07/09 12:59

    הגב לתגובה זו

    • אתה ימני טיפש . (ל''ת)

      כן, 28/07/09 13:32

      הגב לתגובה זו

      • ואתה סתם טיפש. (ל''ת)

        ע, 28/07/09 21:02

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הרמטכ''ל פוליטיקאי וזה אסון לצבא.

    מוטי, 28/07/09 12:52

    למה לרמטכ''ל מותר להיות פוליטיקאי ולחייל הפשוט לא ?

    הגב לתגובה זו