• 146.

    תגידו, גם המנקה אצלכם בהפגנה, או רק מרויחי שש ספרות? (ל''ת)

    מעלה תמיהות, 27/07/09 12:11

  • 145.

    ''הלכתם'' על עפר שלח אושרת קוטלר ודב גילהר..וחשבתם להצליח? (ל''ת)

    רוני, 27/07/09 11:45

  • 144.

    מישהו יכול לומר מה תרם ערוץ 10 למדינת ישראל? גורנישט. שייסגר. (ל''ת)

    גדעון, 27/07/09 11:42

  • 143.

    יאללה שיסגר כבר קן השמאלנים הזה ושיעופו לנו מהעיניים. (ל''ת)

    לא מוכן לממן בשקל, 27/07/09 11:24

  • 142.

    הבועה היא שהענישה אותכם רדפתם יהודים

    דוד מלך, 27/07/09 10:49

    שני הצעירים מהחדשות דרוקר וחברו
    היתלהמות קניתם ביטשר
    בהיטחון שלכם היה נגדכם
    יש גבול לגבול לפגוע באנשים בגלל שמעדו
    כל בועה יש ךה פינה חשוכה
    האדים אלה שהיקפיאו את ערוץ 10

  • 141.

    אין הצדקה תרבותית וכלכלית לקיומו של ערוץ מפסיד - חובה חינוכית לסגור (ל''ת)

    לסגור ערוץ 10 לטובת מדינת ישראל, 27/07/09 10:32

  • 140.

    אין הצדקה תרבותית וכלכלית לקיומו של ערוץ מפסיד - חובה חינוכית לסגור (ל''ת)

    לסגור ערוץ 10 לטובת מדינת ישראל, 27/07/09 10:32

  • 139.

    תסגרו ותעופו לנו מהעינים (ל''ת)

    מירב, 27/07/09 10:31

  • 138.

    לא מבין את כל הנושא הזה עם ערוץ 10. סליחה, ערוץ 10 הוא לא ערוץ מסחרי?

    זיו_! , 27/07/09 10:20

    במה שונה ערוץ 10 מכל עסק כלכלי אחר במדינה?
    זה שיש להם כוח תקשורתי ביד? זה העניין?
    שנים שעשקו ובזזו את משאבי הערוץ עבור "טאלנטים" במשכורות עתק, נתנו לנו בתמורה מלא זבל ריאליטי ועכשיו כשהקופה ריקה הם רוצים שאני ושאר אזרחי מדינת ישראל נממן שוב שכר עתק ל"טאלנטים" של הערוץ?

    ערוץ 10 הוא עסק כלכלי לכל דבר. ואם הערוץ הזה, להלן העסק, מפסיד הון עתק , כדאי ורצוי לסגור אותו ולהכריז על פשיטת עסק כבכל עסק פרטי אחר.

    יתרה מכך, כל עסק פרטי או ציבורי, מצא לנכון להתייעל, לקצץ במצבת כוח אדם וכמובן במשכורות העובדים.
    רק בערוץ 10, חלבו את הפרה עד שמתה ועכשיו הם רוצים שנחייה אותה כדי שהם יוכלו לשוב ולחלוב אותה.
    חברים, עזבו אתכם שמאל ימין. זה ממש לא הוויכחו.
    זה עסק פרטי, וככזה זכותם להיות פרו-שמאלנים ופרו-פלסטינים. אין בזה שום בעיה (כמעט)
    הבעיה היא כלכלית נטו. עסק כושל צריך להסגר.

    • קודם לבצע תוכנית הבראה: לקצץ שכר,לפטר,להחליף סחורה.

      panacea , 27/07/09 10:35

      הקהל לא מעוניין בסחורה שהם מנסים למכור לנו.ומצביע בשלט.
      אם בעל דוכן בשוק הכרמל היה מנסה למכור עגבניות רקובות במחיר של 100 שקלים לקילוגרם-האם גם הוא היה טוען לעוול שנעשה לו? אולי היה מאשים את הקונים?

      • אבל כאן מגיעה הטענה שלהם - הם לא יכולים לעשות את זה

        פנדה , 27/07/09 12:21

        הם אומרים, לצורך העניין - הקהל רוצה עגבניות אבל אתם מכריחים אותנו למכור לו אנונות.. תנו לנו למכור לו מה שהוא רוצה ונוכל להרוויח. לטענתם - הרגולציה שהציבור מכביד על הערוץ הזה בסוף הרגה אותו. אין לי עמדה חד משמעית בעניין, אני הייתי בכלל הולך על מודל של רשיונות ולא זכיונות, על מודל של מועצה מפקחת (כמו ה-FCC האמריקאית) ולא רשות, ואת כל הכסף שמושקע ברשות השידור להוציא החוצה למכרז, לערוץ שיוכל לשדר פרסומות אבל להתחייב על תכנים מסוימים, ובתמורה יתוגמל כראוי. ערוץ שכמעט ולא ירוויח מרייטינג כמו ערוץ 4 הבריטי, שמצליח בסופו של דבר להרוויח מהפקה וסינדיקציה של סדרות וסרטי איכות.

  • 137.

    אין הצדקה תרבותית וכלכלית לקיומו של ערוץ מפסיד - חובה חינוכית לסגור (ל''ת)

    לסגור ערוץ 10 לטובת מדינת ישראל, 27/07/09 10:15

  • 136.

    אולי למדו מנהלי ערוץ 10 לקח?

    panacea , 27/07/09 10:01

    בניתם את ערוצכם על אג'נדה אנטי-ישראלית, שמאל נטו.
    מעסיקים כ"כוכב" את מוציא הדיבה על צהל ,עופר שלח..
    הלוואי ולא יסגרו אותכם, אבל,דחילק,,,שנו כיוון.העם לא רוצה אותכם במתכונת הנוכחית.

  • 135.

    שיסגרו כבר את ערוץ התעמולה של לבני את ביילן בע''מ (ל''ת)

    נמאס לי לממן הסתה נגדי, 27/07/09 09:47

  • 134.

    אסור לסגור את ערוץ 10!! (ל''ת)

    דנה, 27/07/09 09:19

    • דנה? השמאלנית אנטי-ציונהית? האם זו את? עכשיו הכל מובן

      panacea , 27/07/09 09:58

      את קרובה של עופר שלח....חחח
      הרווחתם ביושר רב את היותו מובטל בקרוב!

  • 133.

    אני לא מבין על מה המהומה, אצלנו קיצצו במשכורות!

    אמיר, 27/07/09 09:03

    פשוט מאוד תקצצו בבטן השמנה, דני רופ יקר, אז תחליפו אותו וכך אפשר לחסוך כמה מיליונים בשנה, פשוט לא מבין את ההתחסדות ואת המאבק התיקשורתי הלא הוגן של ערוץ 10

  • 132.

    תגיד אלון אתה באמת דואג לערוץ או ל100 אלף ש,ח שלך בחודש ? (ל''ת)

    XXX מעשר, 27/07/09 08:26

  • 131.

    תסגרו העם לא סובל אותכם שמאלנים נמאסתם

    שמעון הצדיק , 27/07/09 07:53

    ערוץ 2 אתה בדרך

  • 130.

    ערוץ 10 לא היה מוחה ביקורת על חובות של מיליונים?

    אייל, 27/07/09 07:19

    זוהי פשוט מאוד בושה מה שהולך כאן!! איזה חברה ציבורית מפגינה נגד המדינה-אחרי שהיא זו שחייבת כסף. החובות שערוץ 10 נקלע אליהם הוא בשל ניהול כושל, תוכניות מחרידות (שורדות בבית, הבלוק, שינויים בלוח השידורים) ובגלל שמפעילי הערוץ לא עשו את העבודה שלהם!!

    ובסוף הם באים בטענות?
    מעניין אם חברה ציבורית מהשורה הייתה עושה את זה, מה היה היחס??????????????

  • 129.

    ליאור שליין - תעבור לרדיו, אתה לא חושב שהמסך גדול עליך (ל''ת)

    james, 27/07/09 02:53

  • 128.

    תסגרו כבר !! למה מגישי מבזקים צריכים לקבל 17000 בחודש?

    דן, 27/07/09 02:03

    אני מדבר על מבזקים של חמש דקות ולא כל יום...
    על השאר אני בכלל לא מדבר.
    דני רופ שבשביל להגיד שמחר יהיה חם ביולי מקבל עשרות אלפי שקלים בחודש.. מה כל כך גדול בו?
    בזמן שתזמורות בקושי שכר מינימום מקבלות.

    תסגרו כבר! אל תספרו לנו סיפורים על טאלנטנים.
    ''שורדות בבית''זה לא בדיוק טאלנטים הייתי אומר בעדינות.

  • 127.

    כל ערב ליאור שליין ? מה חשבתם שיקרה ? (ל''ת)

    מנשה, 27/07/09 01:19

    • ועוד העבירו אותו לפריים טיים. בכוח. (ל''ת)

      אשכרה, 27/07/09 02:18

  • 126.

    הבעיה האמיתית בארץ: אין חופש יש רגולציה!!!

    תל אביבית, 27/07/09 00:38

    יכול להיות שהיה באמת ניהול כושל של הערוץ. יכול להיות שאין רייטינג ויש משכורות עתק לטאלנטים. לא כאן טמונה הבעיה.

    על פניו, יזמים פרטיים השקיעו מכספם לפתוח ערוץ, נכשלו - והבעיה צריכה להיות שלהם. אבל למעשה, מעולם לא הייתה להם הזדמנות להצליח. למה? רגולציה.

    כאשר מחייבים ערוץ טלויזיה לייצר מספר מסוים של הפקות מקור, מספר מוגבל של תכניות רכש או דוקו או ריאליטי - כובלים את ידיו. במדינה נורמלית ומתוקנת, ערוץ יכול היה לשדר מה שהוא רוצה לשדר. מה שכדאי. איך הוא יידע מה? לפי ביקוש קהל הצופים. מה שהחבר'ה בבית, הקליינטים, יישמחו לקבל.

    ואז יגידו החבר'ה ''היוצרים'' שמפגינים למען היצירה הישראלית: ''אין לנו עבודה''! והתשובה נחלקת לשתיים:

    1. לכו להתמחות בתחום מקצועי שיש לו ביקוש, כי כנראה שאם אין לכם עבודה, אז הקהל לא באמת רוצה לראות אתכם. עובדה, רוב הפקות המקור הישראליות מגיעות לחרא רייטינג שאולי מדגדג את הקצה של ''אבודים'' בכבלים או ''נמלטים'' בלווין.ובנימה זאת, ליוצרים שהם באמת טובים - תמיד תהיה עבודה. ככה זה כשאתה טוב.

    2. הבעיה האמיתית של היוצרים היא שיש הגבלה על מספר ערוצי הטלוויזיה שמותר לפתוח בישראל. אין כאן מספיק מבחר. כל מי שרוצה לפתוח ערוץ ויש לו כסף למלא לוח משדרים שלם, לא משנה באיזה תוכן שייחבר - צריך לאפשר לו לפתוח ערוץ.

    ברגע שיהיו יותר ערוצים, תהיה תחרות גדולה יותר. כך יווצרו הרבה יותר מקומות עבודה לישראלים שרוצים לעשות טלוויזיה. גם לכם, יוצרים יקרים. אז נכון, הרייטינג יתחלק בין הרבה ערוצים, אבל ככה הצרכן יוכל ליהנות ממבחר ישראלי גדול יותר.

    תנו לצופה להחליט עם השלט מה הוא רוצה לראות. אל תכתיבו לו ותגבילו אותו!

    עבור מי שלא הבין את הקונספט: לולא היה מותר לפתוח רק 3 מסעדות בתל אביב, ברור שמה שהיה נפתח הוא שלושה סניפי מקדונלד'ס. אוכל זבל, שמוכר, תמיד יהיו הרבה קליינטים. ככה זה כשמגבילים צופה רעב. הוא רואה חראאאא. אז אל תתפלאו שאין רייטינג.

  • 125.

    אסון אם ערוץ 10 יסגר. נקבל במקום, עוד ערוץ 2 שמתרפס

    סילק-רוד, 27/07/09 00:01

    לרדידות ובעיקר בשדורי האקטואליה שלהם.
    חנפנים בני חנפנים לימין השמרני דתי בארץ
    הקשה הזו.
    חמור מיכך, כבר היום יש בעלות צולבת בערוץ 2.ביפ שייך לקשת קנה את לערוץ 24.
    אל תשכחו את העובדה שחברת החדשות נשלטת
    גם בידי הזכיין האימפריאליסטי הזה.
    חבל ועצוב מאד.

  • 124.

    זה בדיוק כמו שמשרד יח"צ של איל ארד ידרוש מנתניהו מימוןבגלל קשיים..... (ל''ת)

    דקל ב , 26/07/09 23:43

  • 123.

    מפגינים עם תלוש על 100,000 ש''ח לחודש ! אין גבול לחוצפה !!! (ל''ת)

    שכיר עם משכורת ממוצעת, 26/07/09 22:14

    • ואם היה לך צ'ק כזה,, לא היית מפגין כדי לשמר אותו? (ל''ת)

      אחת עם צ'ק של 50.000, 27/07/09 02:19

  • 122.

    שליין פוחד שלא תהיה לו עבודה כי מי יקח אותו הא? (ל''ת)

    מקווה שרשת לא יתפתו., 26/07/09 22:05

  • 121.

    מה עם תוכנית הדגל-הבלוק. (ל''ת)

    אני, 26/07/09 21:18

  • 120.

    שר התקשורת כחלון המבחן שלך הוא אם תצליח לשבור את מונפול השמאל בתקשורת (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 26/07/09 20:24

    • בחרתי ימין קיבלתי שמאל. כחלון להכין תחנה ימנית לא שמאל נטו (ל''ת)

      דוד מלך, 27/07/09 11:06

  • 119.

    בן דוד צודק: לפי הטוקבקים כאן, רובכם הייתם מעדיפים לחיות באיראן (ל''ת)

    אחמד נג'ד, 26/07/09 19:59

    • איראן עירק,העיקר בלעדכם. (ל''ת)

      אני, 26/07/09 20:43

    • אני אשמח אם ערוץ 10 ישאר, אבל לא אצטער אם אלון בן דוד יפוטר

      רב''ט חיימקה שלי, 26/07/09 20:55

      כתב צבאי שבכלל לא בטוח שיודע מאיזה צד של M16 יוצאים הקליעים.

  • 118.

    איך עיתונאי במלמחמה יוצא נגד הצבא שמגן עליו? (ל''ת)

    תושב, 26/07/09 19:42

  • 117.

    אם היה להם ניהול כושל ואי עמידה בהתחייבויות המכרז אז צריך לסגור אותם

    אלכס, 26/07/09 19:40

    אחרת החוק תקף לאנשים מסויימים ולאחרים יש פטור

  • 116.

    אני במקום נתניהו הייתי אומר להם חפשו את החברים שלכם.

    אוהב שלום , 26/07/09 19:14

    במשך שנים ערוץ 10 הוביל את השנאה לנתניהו עכשיו שהם בבעיה הם רצים לבכות לו כאילו הוא חייב להם משהו.

  • 115.

    ערוץ 10 חשוב . אל תסגרו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח, 26/07/09 18:52

  • 114.

    ערוץ 10 ! אנא תסגרו כבר !!!!!!!!!! (ל''ת)

    יהודי גאה, 26/07/09 18:50

  • 113.

    ****ערוץ 10 הוא סיר הבשר של עיתונאי השמאל הקיצוני על חשבון הפועל הפשוט (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 26/07/09 18:39

  • 112.

    דמוקרטיה ופלורליזם טלוויזיוני אפשר לקנות ביותר זול, תודה שלום

    דן, 26/07/09 18:02

    אין שום סיבה לתמוך בערוץ שמשלם משכורות כאלה מוגזמות, תלכו הביתה ותנו למישהו שיודע לנהל לעשות את העבודה.

    טאלנטים, ממש, הבאתם את מקום העבודה שלכם לפשיטת רגל. וואו איזה טאלנט.

  • 111.

    כל כך מצחיק לראות מליונרים מפגינים על מקום עבודתם

    דני, 26/07/09 17:59

    כן כן אני יודע שלא כל העובדים שם מקבלים משכורות שחיתות, אבל אם האנשים שמובילים את הערוץ, קרי הטאלנטים הגדולים האלה, לא לוקחים אחריות על המצב ומורידים מרצון במשכורותיהם המטורפות אז איך הם מצפים מאחרים שיתמכו בהם?????

    חיימוביץ, שליין, בן דוד, קירשנבאומים, ולונדונים - תראו מנהיגות ע''י חיתוך משכורותיכם ותקבלו את תמיכת העם.

    עד שלא תקריבו גם אתם לא מגיע לכם שקל מכספי הציבור. ולא אתם לא עושים לאף אחד טובה שאתם עובדים בשביל כאלה משכורות ואל תדאגו לדמוקרטיה היא הסתדרה לפניכם בסדר גמור.

    • צודק. (ל''ת)

      panacea , 27/07/09 10:56

  • 110.

    שמח להודיע לציבור על סילוק מפגע תברואתי

    המשרד לאיכות הסביבה:, 26/07/09 17:49

    מה בדיוק מפסידה התרבות הישראלית?
    את התחת של מרינה?
    את ההומור של שליין?
    או את הפילוסופיה של מיקי בוגנים?
    מה בדיוק נגרע מן הדמוקרטיה הישראלית?
    הפאפארצי הפוליטי של דרוקר?
    התובנות הגאוניות של שלח?
    האינטלקט הנשי של מירב מיכאלי?
    או היושר וההגינות של הסיקור?
    בקיצור: לסגור, לחטא, ולשטוף ידיים.

    • אמן - הערוץ הזה הוכיח שאין לו זכות קיום

      ברווז במטבח, 27/07/09 01:59

      שכחת את שפע תוכניות הבישול...

    • תודה מקובל עלי. הירוחתם ביושר

      דוד מלך.לא שוכח ליצים, 27/07/09 11:19

      דרוקר ושלח מה שיותר לפגוע ביהודים

      שליין ומירבלצחוק על מנהיגים בשטויות
      קוראים לזה תרבות בהמית

      נימאסתם

  • 109.

    לסגור ומהר

    לסגור!!!, 26/07/09 17:36

    שכל אחד מהטלאנטים יוותר על משכורת של חודש וזה יסגור את החוב וגם ישאיר קצת לארוחת צהריים בארומה....

  • 108.

    פלורליזם אין, עיתונאות רצינית? אין. סתם תחרות מי יותר שמאלני ומגניב

    שלום שלום ואל תבואו לי בחלום, 26/07/09 17:16

    שום ערך מוסף ושום תרומה ציבורית
    אז למה לממן אותם

    יש חוזה תעמדו בו טוב, לא תעמדו בו עוד יותר טוב


    אני באמת שלא מצפה כבר לכלום מהתשקורת הישראלית אבל גם יותר גרוע מכם לא יכול להיות אז אין הרבה מה להפסיד.

    • ערוץ 10 למעשה פוגע בדמוקרטיה,בגלל שאין כניסה שם לעיתונאים מימין (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 26/07/09 18:44

  • 107.

    שאלה לעובדי הערוץ

    אני, 26/07/09 16:37

    איך יכול להיות שבמלחמה האחרונה אתם הייתם נגד חיילי צה''ל?הייתם בדיווחים יותר שמאלנים מאל גזירה,הייתם נגד הפעולות של צה''ל שהגנו על הדרום.
    אז,צאו מהבועה שהייתם עד עכשיו ותידעו שאף אחד לא שכח ושלא תצפו לאהדה עכשיו.

  • 106.

    לא מרחמים עליכם, אנחנו זוכרים איך ''סקרתם'' בעכו (ל''ת)

    יש צדק!!!, 26/07/09 16:36

  • 105.

    יש פיתרון!! כנסו בפנים : פשוט פשוט פשוט

    דבקה ג, 26/07/09 16:28

    אם סביב 20 איש ''טאלנטים'' מרוויחים כ--100,000 שקל , יוותרן במטוטא על 50,000 כל אחד, ואז 20 כפול 50,000 שווה מיליון שקל כפול 12 חודשים שווה ל -12,000,000 שקל !!!!
    והרי כל הבעיה היא רק עשרה מיליון !!
    הנה פתרנו - מי אמר שהטוקבקיסטים מדברים שטויות.....

    • רק חבל שיש רק 5 טלאנטים. (ל''ת)

      belran , 26/07/09 18:36

  • 104.

    תוכנית הבראה לערוץ - כנסו

    הקול השפוי, 26/07/09 16:01

    בתור עובד הייטק שכל שני וחמישי שומע ורואה פיטורים יש לי כמה עצות לבעלי התפקידים :

    1. לפני סגירה יש לנסות לבצע תוכנית הבראה. סגירה צריכה להיות האופציה האחרונה. היות ולא נוסתה שום תוכנית הבראה, זה הזמן לבצעה.
    תוכנית הבראה שכזו חייבת לכלול שינויים ארגוניים מנהלתיים, כולל שינויי בעלי תפקידי ניהול ובעלי תפקידים ביצועיים וביצוע סקרי דעת קהל והפקת לקחים.
    2. ''בית''ר גייט'' - כמו שבבית''ר ירושלים בא ארקדי ושילם סכומי עתק לא הגיוניים, הרים אימפריה מטורפת שנפלה כמעט בין לילה, כך קרה בערוץ 10 שמגישים מקבלים סכומי עתק (מיקי ויעקב, לונדון וקירשנבאום ועוד). במציאות של היום אין סכומים כאלו. הפתרון בבית''ר היה - מי שלא מסכים לקיצוץ של 50% בשכר - מוזמן ללכת הביתה. זה צריך להיות גם הפתרון לנגסני התקציב הגדולים בערוץ.
    3.הערוץ חייב להתקיים - הוא האלטרנטיבה היחידה כיום לרפש השכלי שמביע ערוץ 2 (האח הגדול, פרויקט מסלול, הבובלילים ועוד שאר ירקות). אני בהחלט חושב שערוץ 10 לא בהרבה טוב יותר בתחום הנ''ל (הבלוק, הדוגמניות וכו') אבל לפחות קיימת אלטרנטיבה כלשהי.
    התכנית של ליאור שליין, הישרדות ושידורי הספורט הם הטובים בתחומם לדעתי.

    שורה תחתונה - צעדי התייעלות, פגיעה בבשר החי של השחיתות ותכנים קצת פחות פרחיים יוציאו את הערוץ לדרך חדשה - בהצלחה !

    • שכחת עוד צעד מהוטתי: להחליף הסחורה אותה מנסים למכור לנו.

      panacea , 27/07/09 10:30

      תנסה למכור קרח לאסקימואים- לא ילך.
      תנסה למכור תעמולה שמאלנית לישראלים-לא ילך.
      עסק כלכלי מוכר משהו...את הסחורה של ערוץ 10 לא קונים, והקהל מצביע בשלט.
      מה הפלא שהערוץ פושט רגל?

  • 103.

    שליין, אתם חלק ממונופול. איזו אלטרנטיבה אתם מציגים, בדיוק?

    גל, 26/07/09 16:01

    אותן דעות, עוד שמאל, עוד אנטי-ישראל, עוד התלהבות והצדקה מכל החרבה של ישוב, עוד ועוד... מה הייחוד שלכם מול 1 או 2?

    בארה''ב, שבחרה שמאל באופן מוחץ, FOX משגשג וCNN בנסיגה. רק אצלנו משדרים עוד ועוד שטיפת מח שמאלנית... די כבר!

  • 102.

    שיסגרו, אתם פשוט מיותרים. (ל''ת)

    dsd, 26/07/09 16:00

  • 101.

    מחכים כבר ל''רצף שירים'' בערוץ 10

    י, 26/07/09 15:58

    יהיה נפלא!!!

  • 100.

    מאוד חשוב שהערוץ ייסגר!!!

    רודי פייטר, 26/07/09 15:57

    ושכל ''בכירי הערוץ'' היונקים כסף רב מעטיני הפרה השדופה הזאת יתחילו לחפש עבודות ויפסיקו לקונן.

    יהיה מכרז ויזכה מי שיתחייב עם ערבויות לעבוד על פי הנדרש, הפקות מקור, רמה יותר גבוהה, משכורות יותר נמוכות, ויהיה טוב.

  • 99.

    אתם שמאלניים בגלל זה סוגרים אותכם (ל''ת)

    במלחמה הייתם נגד החיילים שלנו, 26/07/09 15:57

    • צודק! חייבים להפסיק להגיד את האמת ולהמשיך לחשוב שאנחנו לבד בעולם!!! (ל''ת)

      אסף, 26/07/09 20:21

    • סוף הקץ של הבועה המסוממת.אין להבריא שמאללהוציא את הסמים

      דוד מלך.לא שוכח ליצים, 27/07/09 11:30

      10 חולים סופניים ..קניתם עם שליין ודרוקר ושלח .את השינאה ושכחתי את בן דוד

      מה רציתם להוציא את היהודים יותר גרועים מהחמאס.
      פה קבור כלב שחור.
      לשון מרימה לשון מורידה...עשיתם חיסון נגד שפעת החזירים

  • 98.

    מייד,לא עוד השבוע. (ל''ת)

    אני, 26/07/09 15:56

  • 97.

    אורלי וגיא אל תלכו (ל''ת)

    אלה, 26/07/09 15:51

  • 96.

    ערוץ 10, רוב הצופים שמחים בהעלמותכם...יש לכם 3 ניחושים לשאלה ''למה'' . (ל''ת)

    האזרח גימ''ל, 26/07/09 15:44

  • 95.

    שיחזירו את החזאי העיראקי....המחיר שלו זול..והתחזית סבבה (ל''ת)

    aros55 , 26/07/09 15:42

  • 94.

    לא לוותר לערוץ 10 על מיליגרם מהדרישות החוקיות כלפיו (ל''ת)

    בלי פריבילגיות לברנז'ה מושחתת!, 26/07/09 15:30

  • 93.

    שאבי הלוואי שלא תצליח להביא פרנסה לילדים שלך כמו שאתה

    שובי מהעייריה, 26/07/09 15:28

    לא רוצה שאנשים יביאו פרנסה לילדים שלהם

  • 92.

    ערוץ 10 מעניין את התחת שלי. (ל''ת)

    ז, 26/07/09 15:25

  • 91.

    אי אפשר פשוט להעיף את שליין ולהציל את הערוץ? (ל''ת)

    dondon, 26/07/09 15:25

  • 90.

    ערוץ 10

    הילה, 26/07/09 15:24

    בס''ד

    גם אני שמחה שהערוץ הזה ייסגר. יותר מדי שטויות. והבל הבלים.

    ''אחסן מינכ רחו''

  • 89.

    זוכרים שנתניהו הבטיח לפני הבחירות ערוץ FOX ישראלי?

    שאבי מהעיריה , 26/07/09 15:13

    למה זה לא קורה?

  • 88.

    לא מפחידים אף אחד! אשמח אם תסגרו מיד.

    katif , 26/07/09 15:12

    חבל"ז וחבל על כל אגורה ואלקטרון מיותר.

    הבא בתור רשות השידור עם כל הפרזיטים.

    אחר כך להוציא מכרז חדש לתדרים ורק לפקח על התוכן.

    הציבור והממשלה לא צריכים לשלם אגורה על
    צפיה בטלויזיה ושמיעה ברדיו, החסויות והפרסומות חיבות לכסות הכל,

    אין כסף - אין שידורים.

  • 87.

    עכשיו אתם מבינים למה ניצן הורוביץ ברח לפוליטיקה?.. (ל''ת)

    דנה, 26/07/09 15:10

  • 86.

    חדשות 10 - גם אתם לא הייתם אלטרנטיבה אמיתית לחדשות 2! חבל!!! (ל''ת)

    רוני, 26/07/09 15:09

  • 85.

    נו שיסגרו כבר

    אושרת בן, 26/07/09 15:08

    אמן שיסגרו כבר את הערוץ השמאלני הזה עם הכתבים אוהבי ''מרץ'' האלה. הערוץ היה מיותר מלכתחילה לא תרם כלום לתרבות פה ורק השלים את עומק הרדידות של הערוץ השני. ברוך שיפטרינו. ובייחוד מאשרת קוטלר...

  • 84.

    לא לוותר להם! לסגור!לסגור!לסגור! זו מדינת חוק! (ל''ת)

    דודי, 26/07/09 15:08

  • 83.

    ערוץ שבו כולם עבדים ללא זכויות מינימליות - ראוי שייסגר! (ל''ת)

    אבי, 26/07/09 15:07

  • 82.

    לא להישבר!!לצאת למכרז חדש ולסגור אותם!!!

    אבי, 26/07/09 15:05

    לא להישבר לדמגגויות זולות של עסקנים ומליינים וסלבס!!!
    אם אזרח אחר היה מועל במכרז ולא עומד בחוזים וחובות המדינה הייתה מעיפה אותו לעזאזל...אז מה הופך את ערוץ 10 למיוחד? הסלבריטים?!@!?@ לצאת למכרז חדש לאלתר!!!!

  • 81.

    לא מגיע לכם ערוץ 10! לא צריך שני ערוץ 2! טיפשים! לא הבנתם את צרכי השוק (ל''ת)

    יניב, 26/07/09 15:05

  • 80.

    בישלתם לנו את ''המרוץ למיליון'', ''היפה והחנון'', ''השרדות'', ''פרוייקט מסלול

    לא צפה, לא יצפה, 26/07/09 15:04

    עכשיו שבו בשקט!!! אילו הייתם מייצרים טלויזיה איכותית, ביקורתית, נוקבת, מחנכת, חובטת, אולי גורלכם היה שונה, אך נכנעתם לרדידות, הבהמיות ולערוץ שתיימיות ולכן מגיע לכם להיסגר!!!

  • 79.

    ערוץ 10 - לא היוותם אלטרנטיבה אמיתית לערוץ עופר-2 ולכן אין מועד ב (ל''ת)

    ישראלי נבון, 26/07/09 15:03

  • 78.

    איז רגע ואיזה אמת?

    סבא של רוני , 26/07/09 15:02

    אתם מפגינים? למה מה קרה?
    הפרה מתה ואי אפשר לחלוב אותה יותר.
    מי שקפץ לעלת הערוץ תמורת "בצע כסף" [נכון שהיה פרייר ששילם] אז שלא יקטרו ויבכו.
    לקחתם סיכון כמו אחרים שהימרו על מניות ואף אחד לא עוזר להם.
    כל זב חוטם דרש וקיבל סכומים דימיוניים ולכן טוב שהערוץ [שתרומתו היתה אפס אחד גדול] נסגר - אולי זה יזעזע קצת את הנפוחים מערוץ 2 וגם את הועדים בערוץ מספר 1

    ולסוגרים הידד.

  • 77.

    זה ביידים של מימן (ל''ת)

    אל תוותר! תחשוב על המשפחות, 26/07/09 15:00

  • 76.

    השר כחלון אל תשבר,תפרסם מכרז חדש לערוץ 10,כל אנשי הימין תומכים בך,תצא

    שאבי מהעיריה , 26/07/09 14:54

    השר כחלון אל תשבר,תפרסם מכרז חדש לערוץ 10,כל אנשי הימין תומכים בך,תצא מלך אצל הליכודניקים!!!

    • לשנות את שמו לערוץ שבע... ולתת להם לנהל אותו (ל''ת)

      Inventor , 26/07/09 15:27

    • ההיתנשאות .עזות המצח הלעג ליהודים שליין הלעגן.קוראים לזה תרבות

      דודו טופז הרס אותכם, 27/07/09 11:40

      זוכרים את הכל שפיט ..אבל אין יותר חזק משיפוט העם .כך גם בבחירות
      שמאל צריך להוציא את הסמים .להוציא את התמיכה באויבנו
      לגרום למדינה של העם היהודי כציווי אלוהי
      הם שם כולם אנחנו פה...אין מדינה ליהודים יש מובלעות ליהודים .וכל זה בגלל השמאל ההזוי שתמך באויבנו הרוצים לזרוק אותנו לים

      לכן תוציאו את כל הסמים בת''א ותרכזו אותם בכיכר דיזנגוף
      כל סם בניפרד כדי שלא יהיה רהיקציה
      ותלכו להיתרחץ מכל השיקוצים שלכם
      ותיתפללו לאלוהי ישראל לא לבודה
      ומפה תבוא הישועה והתיקון של עוונותיכם .עם כל מזיקי התרבות דוגמת אורנה בנאי הצעקנית ..מי שיבש לך את הקופסה
      חקירה נגד יהודים חיילים

      טויב בבית יותר גרוע נאויב ערבי
      נימאסתם

  • 75.

    עוד קול במקהלה היצוקה.

    אלטרנטיבה?, 26/07/09 14:53

    על איזה אלטרנטיבה בדיוק ליאור שליין מדבר?
    שנוכל לבחור ריאלטי טפשי א' לריאלטי טפשי ב'?
    שצה''ל יוצא למלחמה כולם מיישרים קו בעדו, וכשהיוצרים יוצאים למאבק על זכויותיהם כולם מיישרים קו נגדם. ערוץ 10 לא השמיע שום קול אלטרנטיבי אמיתי.
    אם כבר, הערוץ הכי אמיץ היום בטלויזיה הוא דווקא הערוץ הראשון, אשר יקרין השבוע את ''שיטת השקשוקה'' ששני הערוצים המסחריים פחדו לגעת בו.

  • 74.

    שייסגרו, ייפתח ערוץ אחר חברתי יותר

    מומי, 26/07/09 14:53

    במשך שנים שידרתם רק לחברים שלכם מתל אביב, התעלמתם כמע לגמרי מהפריפריה, מהמיעוטים מהעניים, מהשכבות החלשות שאותן לא מעניין ליאור שליין או איזו תוכנית מערכונים לא מצחיקה. כמה כתבות שידרתם מחיפה, מקריית שמונה, מעכו ומרהט? כמה כתבים יש לכם בצפון? 1 אולי 2 עצלנים? כנ''ל לגבי הדרום המופקר...תפיקו לקחים, אנחנו הפקנו: מסתפקים בערוצים האחרים ומקוים לערוץ אחר, חברתי ורגיש יותר שיפנה לכל האוכלוסיה ולא לחלק קטן ממנה בלבד

  • 73.

    מה אתה מאיים .תסגור! (ל''ת)

    ארז, 26/07/09 14:49

  • 72.

    150,000 מפגיני ימין זו ''הפגנת גדולה'' ,800 אנשי תקשורת זו ''הפגנת ענק''

    אלעד, 26/07/09 14:49

    קצת פרופורציות לא יזיקו. מבינים שאתם תומכים באנשי הערוץ כי מגדל הקלפים כולו עלול לקרוס ובכל זאת...

  • 71.

    תתחיל הגיע זמן, (ל''ת)

    בזבזנים שכמותכם,, 26/07/09 14:46

  • 70.

    מורה משקיע הרבה יותר נותן לחברה הרבה יותר

    נסי, 26/07/09 14:46

    קבוצת שרלטנים השטלתו על ממון ולא חושבים על עמך עם שכר של 150.000 לחודש לא לשנה לחודש. האם לא הגיע הזמן לחלק את העוגה בצורה הוגנת .למורים ולמחנכים לתת חצי מהשכר הזה היתרה לתת לאנשי מערכת הביטחון . חברי השדרנים שודדים אל תתפלאו שאין תמיכה של העם בכם לכו הביתה הפרה הפסיקה לתת חלב . אני יודע שיש לקבוצה זו קשרים קשרים . כדי להמשיך ולהניע את ערוץ 10 אני מקווה שהקשרים יפרמו לכם בעיניים סיגרו את הערוץ או שתקבלו שכר מינימום ותהיו מאושרים כמו הרבה מאושרים בשכר עלוב של 3854 שח לחודש .

  • 69.

    נורא עצוב אבל יש הרבה סיבות למה..

    איציק, 26/07/09 14:46

    קודם כל יש בערוץ מלא דברים יפים שכייף לראות אותם וואלה לפעמים יותר מעניניים מערוץ 2
    הבעיה שם הכוכבים של הערוץ למשל ליאור שליין
    בתכלס הוא לא מצחיק בגרושששש
    הוא משעמם והוא תופס את שעות הפריים טיים (בערך) של הערוץ
    .
    מעבר לזה לרדת בגדול למה לא מחזירים את התכנית זה אחלה תכניתת...

    ??
    בקיצור עצוב אבל מה לעשות

  • 68.

    פחות ערוץ שמאלני... (ל''ת)

    לאה, 26/07/09 14:44

  • 67.

    לא אכפת לי שיסגרו אתכם. חבורת מפונפנים! (ל''ת)

    פיאט זה גם בסדר, 26/07/09 14:34

  • 66.

    אני לא ימני/דתי אבל אשמח שהערוץ המתנשא עם חזאי המיליונים יסגר!!

    רן, 26/07/09 14:29

    וגם כל תועמלני הבורגיזם והשמאל הקיצוני שיתנדף, חזאי המתמחה ב2.5 ענני גוש דן ומקבל 2.5.מיליון שח הבייתה!!

  • 65.

    יש לממש חוזים והסכמים

    מורן, 26/07/09 14:28

    לעובדי ערוץ 10,ליבי איתכם!!!
    אך אימרו לי את האמת, באים הממשלה או מוסד כל שהוא ,היה נותן לגוף אחר את אשר אתם דורשים לעצמכם ולבעל השליטה בערוץ ,
    כותרות החדשות,''המקור'',וכל תוכניות התחקירים שלכם היו זועקות שחיתות ענק!!!
    היכן כל ''צדיקי הדור שעשו את ''.השקשוקה''
    ועשרות תחקירים על דברים זניחים מאוד ביחס
    לדרישות בעלי הערוץ,למה קולם נדם,היכן הזעקה ''שחיתות של הון ושילטון''??????
    האים שחיתות המטיבה איתכם ועים בעלי הערוץ מותרת???
    במדינת חוק נורמלית שלא נישלטת ע''י בעלי הון והתיקשורת'' כולם שווים!!!!.
    יש לישם את החוק והסכמים גם עים בעליי הערוץ!!!

  • 64.

    ערוץ בזבזני

    אהובה שרמן , 26/07/09 14:27

    ערוץ 10 הוא ערוץ בזבזני. משכורות המגישים הן מעל ומעבר לכל פרופורציה (אני כותבת מתוך ידיעה) התוכניות של הערוץ לא מושכות צופים כי הן ממש ממש לא מעניינות. הרבה מאוד שידורים חוזרים. הרבה ריאלטי ברמות שפוגעות בצופים. כן, זה מאד מעליב לצפות בתוכנית ברמה ירודה. כבר הזרימו כל כך הרבה כספים לערוץ, איפה הכסף? איפה ההתיעלות? אז אל תלינו....

  • 63.

    לסגור את ערוץ המושחתים הנהנתנים ושונאי ישראל היום ולא מחר! (ל''ת)

    מהנדס שחור, 26/07/09 14:17

  • 62.

    ערוץ 10 נסגר, בקרוב גם ערוץ 2 וערוץ 1, נמאס מהטלוויזיה

    ראשון1 , 26/07/09 14:15

    שרק משימצה אנשים וגורמת לפילוג העם בשביל
    לקבל עוד רייטינג ומשכורות עתק

    • עדיף ערוץ שנמאס ממנו על אין ערוצים בכלל (ל''ת)

      chaimgal , 26/07/09 15:02

  • 61.

    איחוד עם ערוץ 1?

    אריק, 26/07/09 14:13

    ולוותר על המכורות האלו

  • 60.

    ערוץ 10

    momo, 26/07/09 14:12

    אסור לעובדי ערוץ 10 להשתמש במדיה נגד סגירת הערוץ.הרבה מקומות עבודה נסגרו בשנים האחרונות
    (גם שלי) והערוץ לא יצא למלחמת חורמה נגד הסגירה

  • 59.

    זללתם מספיק כסך תשוו את השכר שלכם לשכר הממוצע

    נסי, 26/07/09 14:11

    זללתם נגמר הכסף אם נגמר נגמרה החגיגה הלא כל בר דעת יודע אם משלם מבלי להכניס כסף אז פשןט נגמר הכסף . יש לתת את הערוץ למשקיעם חדשים הממשלה לא צריכה לתת שום שקל .כך קורא גם בתעשיה אי ניהול נכון ובזבזני סופו סגירה . חמודים לכו הביתה לטובת כווולננו

  • 58.

    מה קרה חונטה? הה?? כואב לכם?? סוגרים אתכם?? (ל''ת)

    מלחמת קודש , 26/07/09 14:08

  • 57.

    או שיעמדו בהתחייבויות או שילכו הביתה, מה ללא ברור?

    חאלס, 26/07/09 14:05

    היה מכרז, זכו בו על בסיס קסלתן של מחויביות מסויימות. לא עמדו במחויבויות. שלום.

  • 56.

    עוד ערוץ שמאלני שייסגר ! קדימה תסגרו כבר (ל''ת)

    נעמן הכי הכי שפוי , 26/07/09 14:01

    • ההפך תפתחו ערוץ ימני (ל''ת)

      chaimgal , 26/07/09 14:04

      • בכית כל כך כאשר סגרו את ערוץ 7? (ל''ת)

        panacea , 27/07/09 10:25

  • 55.

    אתם משלמים על חטא היוהרה !!! הכנסו וקראו !!

    אחד העם, 26/07/09 14:00

    מבאס לעמוד הפעם בצד השני אה? פתאום המפגינים לא מתלהמים, מתנחלים, חרדים, חד-הוריות, אלא אתם - החזירים השמנמנים... האם פעם הצעתם להפחית משכרכם אפילו באופן סמלי? האם בכיתם כשחולי הסרטן הפגינו? האם תמכתם במפגיני גוש-קטיף? האם תמכתם בהפגנות למען גלעד שליט? מגלגלי עיניים רעים וצבועים, עופו הביתה, טעמו קצת מטעמה הנורא של אבטלה ותסכול ותחזרו להיות טובים ואנושיים יותר.

  • 54.

    לסגור, ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

    צופה, 26/07/09 13:59

  • 53.

    אסור ליסגור ערוץ 10

    chaimgal , 26/07/09 13:57

    לדעתי איכות שידורי ערוץ 10 לא נופלים מערוץ 2. יש תוכניות רבות שאני רואה בערוץ 10 ויש עוד רבים כמוני.
    נראה לי שהרגולציה ועוד בוכלטריה מסביב מפריעים לערוץ לעלות את התפוצה ולמשוך כסף מפרסום.
    על המחוקק ועל הרשות השולטת לעשות כל מאמץ שהערוץ יהיה ריווחי.

    נא לא ליסגור את ערוץ 10.

    • לסגור - לא! לקצץ במשכורות בכירים... ברור!! (ל''ת)

      עופרר , 26/07/09 14:00

    • באמת שלא מצליח להבין את השטויות שלך. ממש לא

      זיו_! , 26/07/09 14:39

      ערוץ עם משכורות עתק, שמבקום לקצץ שכר כמו שעשו אפילו בבית"ר ירושלים, העדיפו להמשיך לחלוב את הפרה עד שמתה.
      זה עסק כלכלי לא?

      אם העסק לא מחזיק את עצמו למה משרד האוצר צריך לתמוך בהם? מדוע צריך לתמוך בהם כלכלית אם הם לא מסחריים?
      במה הם שונים מכל עסק כלכלי אחר במדינה? אם אין להם כסף שיסגרו.

    • אסור להשאיר את ערוץ 10 פתוח - הוא מפסיד !!! (ל''ת)

      אזרח, 27/07/09 10:21

      • הוא מפסיד כסף לא צופים (ל''ת)

        chaimgal , 27/07/09 11:10

        • אבל הצופים הם אלה שמתבקשים עכשיו לשלם את הגרעונות לא?

          זיו_! , 27/07/09 12:20

          אם החברה שלי היתה נקלעת לגירעון גם אז היית מוכן לממן מכיסך את הכישלון הניהולי של החברה שלי?

  • 52.

    מקופחים שבא לבכות

    הצבר, 26/07/09 13:51

    חייבים לעזור להם מייד
    אלון בן דוד לא יוכל לקנות סולר לג'יפ עם הציבור לא ירתם.
    מאיימים עלינו לרתום את המסך להפגנות שלהם. הלוווו אולי לא שמעת אבל חוץ ממסך לטלויזיה יש עוד חלק קוראים לו שלט.

    אתם תשמשו במסך, אנחנו נשתמש בשלט
    ורעידת האדמה שאתם מאיימים בה תסתיים בזה שפרייר אחר יחתום עם העובדים שלכם על חוזי עתק חדשים

    יש גבול למה שאפשר לסחוט מהציבור
    אתם עברתם אותו מזמן

  • 51.

    רעיון שיעזור לערוץ

    משהן , 26/07/09 13:51

    ההתגיסות התקשורתית למען ערוץ 10, פשוט מגעילה.

    ואם אתם באמת רוצים לעזור לערוץ, תביאו לו רייטינג.
    איך? על ידי שיהיה קצת יותר מאוזן, בטוחני שכשיהיה מאוזן, הצופים ירדפו אחריו. לא ממש חכמה גדולה מצידם, להתחרות מול ערוץ שתים על שלשת המנדטים של מרץ.

  • 50.

    הטוקבקים פה חבורה של קשקשנים

    מיכל, 26/07/09 13:46

    אין לכם מושג כמה באמת מרוויחים הטאלנטים. אין לכם מושג על כמה הם וויתרו. אין לכם מושג מאיפה נובע החוב (רמז - זה לא קשור למשכורות וגם אם יקצצו אותם זה לא יקטין את החוב), אין לכן מושג כמה הערוץ חייב ולמה, ואין לכם מושג מהם התכנים של הערוץ, אתם פשוט נהנים לקרוא שטויות שאחרים כתבו ולכתוב אותן כאן בלי ביסוס...

    • מה זה משנה מאיפה החוב

      אסי חומי , 26/07/09 18:58

      בכלכלה מודרנית אם אתה לא מרוויח אתה נסגר, אין שום סיבה שמשהו יממן אותך סתם.
      את השיקול מדוע יש גרעונות ולמי חייבים ולמה היו צריכים לעשות מזמן.

  • 49.

    למה שלא יהיה מכרז?

    רועי, 26/07/09 13:44

    אנחנו מדינת חוק וחוזים צריך לכבד
    ערוץ 10 לא יסגר בכל מקרה
    מה שיקרה זה שיבואו אנשים חדשים עם משכורות קטנות יותר
    וליאישית אין בעיה עם זה

  • 48.

    אתם עסק פרטי, למה זה אמור לעניין אותנו? מיליון חייבים בהוצל''פ ברוכים ה (ל''ת)

    חלם, 26/07/09 13:43

  • 47.

    משכורות בשמיים - לא פלא שהם בהפסדים - הם פוחדים שאחרי המיכרז

    יופיטר יופיטר, 26/07/09 13:42

    לא יקבלו את אותן משכורות - אבל לצביקה יחזקאלי וגיא זוהר וחיים אתגר - מגיע תשלום טוב - הם 10 בעיני - טוב גם לקירשנ... ולונדון - שיעבדו בהתנדבות - פנסיונרים

  • 46.

    ליאור שליין - מי שאוהב טלויזיה, ממש לא רואה אותך. מעבירים ערוץ. (ל''ת)

    שי, 26/07/09 13:41

  • 45.

    למה חשוב שהערוץ יסגר

    תנועת הצופים, 26/07/09 13:39

    חשוב כי הוא כשל בכל פרמטר של שידור ציבורי,
    חשוב כדי שיובן שיש רגולטור במדינה והסכמים יש לכבד.

  • 44.

    בושה..חובבנים המפקירים מסך ל''דוחי מסך'' מסוגם של אושרת קוטלר,שלח,דרוקר,

    רונן, 26/07/09 13:38

    גילהר,אמנון לוי...מתפלאים על ריטינג-0??????
    הזלזול בצופה ובאורינטציה שלו,מריחת המסך באנשים מרירים כעורים מוטים פולטית לשמאל הקיצוניובכל אנשים יבשושים אפורים

  • 43.

    ליאור שליין, יש לך עוד משהו להגיד על האיסלאם??

    ערבי מוסלמי, 26/07/09 13:36

    יא מובטל!!!

  • 42.

    מיקי ויעקוב,פעם ראשונה שאנשים שמרווחים 170 אלף ש"ח בחודש מפגינים!!!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 26/07/09 13:30

    • לונדון וקירשנבאום פעם ראשונה שאנשים שמרווחים 150 אלף ש"ח בחודש מפגינ (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 26/07/09 13:32

      • שלח ודרוקר פעם ראשונה שאנשים שמרווחים 130 אלף ש"ח בחודש מפגינים (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 26/07/09 13:33

        • גיא זוהר פעם ראשונה שאנשים שמרווחים 150 אלף ש"ח בחודש מפגינים (ל''ת)

          שאבי מהעיריה , 26/07/09 13:34

          • בן דוד,קוטלר ,ויחזקלי,עם 100 אלף ש"ח בחודש מפגינים? (ל''ת)

            שאבי מהעיריה , 26/07/09 13:35

            • אוי, כמה ילדותי אתה, מה מפריעה לך שיש אנשים שמרוויחים (ל''ת)

              chaimgal , 26/07/09 14:00

              • הוא ילדותי? ואתה לא? מה מפריע לי? אני אגיד לך מה מפריע לי

                זיו_! , 26/07/09 15:05

                מפריע לי קבוצת אנשים שמרוויחה הון תועפות במשך שנים, גורמת להתמוטטות מקום העבודה שלהם ואז רצים לנצל את הכוח התקשורתי שלהם כדי שהמדינה תציל את מקום העבודה שלהם.
                זה מה שמפריע לי.
                בכל מקום עבודה אחר, כולל הייטק, מקצצים לפחות 10% משכר העובדים כדי לעבור את המשבר.
                למה בערוץ 10 לא יכלו לקצץ לפחות 10% מהשכר של הכישרונות שלהם?
                או שאולי זה בסדר כשאתה כוכב תקשורת לבזוז את מקום העבודה שלך בידיעה שהאוצר יכסה את הביזה שלך?

              • שירוויחו כשהערוץ מרוויח ולא בארגון כושל ומסובסד (ל''ת)

                אזרח קפיטליסט, 27/07/09 10:22

            • שאבי - הם מפגינים כי הם יודעים טוב מאוד שבאף מקום אחר לא ישלמו להם כך! (ל''ת)

              מלחמת קודש , 26/07/09 14:08

              • למה לא, אולי הם יעבדו כמוך, מגיב בתשלום לאתר מעריב ? (ל''ת)

                ראשון1 , 26/07/09 14:17

                • לפחות הוא מרוויח 21 שקל לשעה, לא 150K לחודש.... (ל''ת)

                  פנדה , 27/07/09 13:42

    • אני במקומך לא הייתי מזלזל - אתה מעלה על הדעת כמה עלה יום ההפגנה הזה !! (ל''ת)

      ''הצבר'', 26/07/09 13:53

    • מה אתה אומר ?

      א, 26/07/09 14:02

      מהיכן היידע העצום שיש לך ?

      אולי תספר לכולם כמה אתה מרוויח בחודש ?

      שאבי מהעירייה מוזר מאוד........

    • שאבי, אתה לא מבין כלום.

      יאיר, 26/07/09 14:25

      בשביל שערוץ טלויזיה יתפקד הוא צריך כוכבים.
      בלי כוכבים זה לא יעבוד.
      נכון יש שם 40 אנשים שמרוויחים ביחד כמו כל שאר 400 העובדים אבל אלה החיים. וזאת הכלכלה.
      בלי האנשים האלה, אף אחד לא ישלם על פרסומות.
      מה לעשות, תאורנים, חשמלאים, מפיקים, עורכים, במאים, תסריטאים ועובדי מנהלה לא יצליחו למכור פרסומות. כוכבים כן.
      חייבים להבין שיש שם בעלים שהזרימו על היום מיליארד שקל מכיסם הפרטי וכל מה שהם רוצים זה להפסיק להפסיד כסף. המדינה מתעקשת לקבל את המיסים שלה ובסוף מי שיפסיד ויתקע מול ערוץ 2 זה אני ואתה.

      • יאיר אתה לא מבין כלום

        עובד טלוויזיה, 26/07/09 18:49

        אתה סובל מחוסר ידע במקצועות הטלוויזיה. דע לך שללא בעלי המקצוע שציינת בתגובתך, הכוכבים הם כמו בובות חרסינה בויטרינה של חנות. האם בובות חרסינה יכולות למכור פרסומות? כל בעלי המקצועות שציינת (חלק שכחת) הינם נידבך חשוב בקופלקס של ההפקה.מה שמוכר אינו רק הטאלנט, אלא איכות או ליתר דיוק הרייטינג של ההפקה ושותפים לה כל בעלי המקצועות. אין הצדקה לפערי שכר כל כך גדולים בין הטאלנטים לבין האחרים.לא יתכן שטאלנט יקבל שכר של 150,000 ש''ח לחודש וכל השאר יקבלו שכר של בין 4000 ש''ח ל- 7,000 ש''ח.

  • 41.

    עם משכורות כאלה??????היה צריך לסגור מזמן....גם כך מלא שמאלנים שם (ל''ת)

    aros55 , 26/07/09 13:30

    • מסכימה !שדדו את קופת האירגון ! לסגור !

      זהבה, 26/07/09 13:59

      אין מקום להשאיר את הערוץ במתכונתו הנחוכחית
      יש לסגור אותו לאלתר !!!
      ולפטר את כל אלו המרויחים משכורות עתק , שהביאו למצב שבו הערוץ נמצא , פשיטת רגל !!!

      לסגור את הערוץ !!!

    • לאנשים כשרוניים חייבים לשלם הרבה כסף. (ל''ת)

      chaimgal , 26/07/09 14:01

      • אוקי. נגיד. נגיד ואתה צודק. על המילה כשרוניים עוד ניתן להתווכח

        זיו_! , 26/07/09 14:43

        בוא נראה חיימק'ה אם הבנתי אותך נכונה.
        ה..כישרונות הללו, חלבו את הפרה יום יום שעה שעה בסכומי עתק שנעו בין 100000 ל 170000 ש"ח לחודש, רוקנו את קופת הערוץ ועכשיו כשהפרה גוססת הם רוצים שהמדינה, קרי אני ואתה ושאר האזרחים נממן את הצלחת הערוץ הזה, כדי שהכישרונות שלך יוכלו שוב לחלוב משכורת עתק.
        זה מה שהתכוונת?

        חיים, קצת רציונאל לשם שינוי.
        כשהמצב החמיר היו צריכים לקצץ שכר לפחות למראית עין להראות רצון להתייעלות.
        הם לא עשו כך, אפילו לא למראית עין ומכאן שמבחינתי יסגרו להם את השאלטר כבר היום בלילה.
        ככל עסק כלכלי שלא מסוגל לקיים את עצמו, דינם סגירה.

  • 40.

    איזו אלטרנטיבה? לרב אני לא מבחינה אם אני בערוץ 22 או 10

    עדן, 26/07/09 13:28

    חבל על העבודה של האנשים אבל הם בהחלט לא אלטרנטיבה. אני לא מצליחה להבדיל בין הערוצים ולעיתים קרובות מתבלבלת למי שייכת איזו תוכנית. זה היינו אח.

  • 39.

    אין כמו ערוץ 10 ואסור שהוא יסגר... (ל''ת)

    אביבית, 26/07/09 13:27

  • 38.

    ערוץ 10 - לא פרה קדושה

    שוש, 26/07/09 13:26

    עסק שאינו מרוויח, עסק שנשען על כספי ציבור/כספי ממשלה אין לו צידוק להמשיך ולחיות! אז יעשו חושבים ויקום ערוץ חדש שיותר כלכלי והחשוב יותר - יותר בעל תכנים ולא ערוץ שמוכר זבל לציבור.
    הגיע הזמן להעלות את הרמה בטלויזיה הישראלית מה שכן מפריע וכואב זה שיש בערוץ 10 אנשים נפלאים ורציניים - אבל הטובים ימצאו עבודה

  • 37.

    אין צורך להתרגש

    מיכל, 26/07/09 13:25

    ערוץ 10 שווה למפעל שכשל. ואין צורך שמדינה שלמה תתגייס למענו. הכתובת היתה על הקיר, ואף אחד שם לא ממש התרגש, שינה את התנהגותו:בעלי המשכורות הגבוהות לא ממש יצאו מגדרם להפחית משכרם, ההנהלה לא שינתה תכנים אלא ניסתה להעתיק את ערוץ 2, מרוב טלנטים לא היתה איכות ועניין בערוץ.
    אולי דווקא ממקרה של ערוץ 10 יצמח ערוץ חדש ואיכותי.
    לא נעים בכלל לאבד עבודה, גם לא להפחית במשכורות, אבל זהו מפעל שכשל. נקודה.
    אגב, הנני עובדת במקום עבודה מצליח שהמדינה מבקשת להפריט. זכורה לי היטב את השמחה להאיד של הכתבים.
    אצלי מדובר במפעל מצליח שמוכיח את עצמו ומכניס ההרבה כסף למדינה.
    כאן מדובר במפעל פרטי כושל שניתן לו מספר הזדמנויות, והוא לעמות זאת הפר את כל התחיבויותיו.
    האמת, לא בא לי להציל את ערוץ 10!

  • 36.

    לאלון בן דוד - מראית עין

    דני, 26/07/09 13:22

    נכון אלון, יכול להיות ששכר הטאלנטים לא יעזור לכיסוי החוב, אבל בתור עובד לשעבר, תאר לך את המצב הבא: מפעל עוף העמק עומד לקרוס וכתבת הרווחה שלכם מגלה שמספר עובדים בכירים ומנהלים מקבלים סכומים של עשרות אלפי שקלים בחודש. עכשיו תהיה בבקשה כן עם עצמך ותגיד, האם יש לך ספק שבמהדורת החדשות לא הייתם פותחים עם כזה סיפור? וחוץ מזה לא ברור לי, מדוע אם כל הפער הוא רק 10 מיליון ש''ח לשכר הבכירים אין רלוונטיות? בוא נשים את הקלפים על השולחן בבקשה, יש דבר כזה שנראה מראית עין, זה נכון שטאלנטים צריכים לקבל הרבה כסף כי הם מושכים צופים, אבל במצב קשה כמו היום כנראה שתאוות בצע גורמת לכם להטביע את הספינה והעיקר לא לרדת באגורה מהשכר המנופח.

  • 35.

    ערוץ הכי טוב בטלויזיה (ל''ת)

    sooffree, 26/07/09 13:20

  • 34.

    ערוץ התעמולה של קדימה רוצה שגם לא מושחתים יממנו אותו. (ל''ת)

    סשה, 26/07/09 13:18

  • 33.

    אם יהיה מכרז, אז יקום ערוץ 10 חדש, לא? אז מה הבעיה?

    יוסי, 26/07/09 13:18

    הרי לא מדובר באמת בכך שלא יהיה ערוץ טלוויזיה, אלא רק שתהיה לו מתכונית אחרת בהתאם לזוכה של המכרז החדש.

    אם ככה רצוי שיסגר!

  • 32.

    צריך לקרוא בגלובס מה אומר המנכ''ל של ערוץ 10 על הטוקבקיסטים (ל''ת)

    צריך לסגור את הערוץ, 26/07/09 13:14

  • 31.

    לקבוע יום חג לאומי ביום שסוגרים את הערוץ המיותר הזה (ל''ת)

    תל אביבי, 26/07/09 13:12

  • 30.

    לסגור מייד את ערוץ 10 ערוץ הרדידות ההתנשאות ושנאת ישראל. (ל''ת)

    מהנדס שחור, 26/07/09 13:12

  • 29.

    שיסגרו - לא מגיע להם גרוש מכספי משלם המיסים. (ל''ת)

    גדי, 26/07/09 13:11

  • 28.

    חחח..יעקב ומיקי ....פוחדים על המליונים שלהם...

    חיים בן בסט, 26/07/09 13:10

    לחץץץץץץ ...
    אמן יסגרו ערוץ משעמם

  • 27.

    מצידי שיסגרו גם את ערוץ 2 - ערוצי זבל משחיתים (ל''ת)

    רבקה יפה, 26/07/09 13:05

  • 26.

    אילו איומים! ממש פחד אלוהים!

    Joe Anaaref, 26/07/09 13:05

    ערוץ 10 ואחיו הבכור והמפגר יותר - ערוץ 2 יעשו טובה לכולנו אם יסגרו וולונטרית. אוסף הטיפשות, האלימות והרשעות שנודף מהם הוא משהו שהורס לנו את החברה לחלוטין.

  • 25.

    והפנייה שלהם לביבי אחרי שהשמיצו אותו 5 שנים היא פ א ט תי ת (ל''ת)

    ביבי אל תוותר להם!!!, 26/07/09 13:03

  • 24.

    חבל שהמדינה תפסיד עוד כסף על משכורות שרד בערוץ לא איכותי (ל''ת)

    יוסי כמון, 26/07/09 13:03

  • 23.

    אין צידוק כלכלי,וכל השאר קשקוש

    לא ככה?, 26/07/09 13:01

    אין הבדל בין מפעל כושל, לערוץ תקשורת כושל. אין הגיון במימון מפעל לא יצרני, שימשיך להיות לא יצרני, ויצבור עוד הפסדים. עדיף לחתוך.

  • 22.

    הטוקבקיסטים הם הקהל שלכם שמביא לכם רייטינג (ל''ת)

    לא לשכוח מי משלם כאן את המיסים, 26/07/09 13:00

    • ההיפך, הוא מתלהב מיכולתו להשתין על העם בקשת

      גל, 26/07/09 16:05

      מנקודת מבטו, כמה שהוא משתין יותר על העם, ככה הוא יותר ''נחשב'' בברנג'ה של התקשורת, יותר אנרכיסט-מורד-בלה בלה בלה, בלי לשים לב שכולם דביבו אותו הדבר, מדברים אותו הדבר, חושבים אחיד. echo chamber מושלם של ילדים מדושני עונג מעצמם.

  • 21.

    לא שכחנו את הסיקור הפרו-ערבי המלחמת לבנון השנייה

    הערוץ הלא נחוץ, 26/07/09 13:00

    לא נשכח ולא נסלח.

  • 20.

    הוא לא מתרשם מהטוקבק? איש תקשורת ?? חחחחחחחח (ל''ת)

    דניאל, 26/07/09 12:58

  • 19.

    אתה רוצה סיוע ממשלתי מכספי המיסים שלי, לא?

    אייל, 26/07/09 12:57

    אני כנראה באמת מופרע אם אני משלם מיסים בארץ הזאת, אבל מה לעשות זה המצב, וכל זמן שאני משלם מיסים, זכותי לההתייחס לדרך שהממשלה משתמשת בכסף הזה.
    בפרט, אני לא מוכן שהממשלה תסייע לגוף פרטי שמשלם משכורות כל כך גבוהות לחלק מעובדיו.

  • 18.

    מנכ''ל ערוץ 10 : אל תאיים. תקיים !! (ל''ת)

    גדעון, 26/07/09 12:56

  • 17.

    אני המטקבק לא אכפת לי שערוץ 10 ייסגר (ל''ת)

    קודם שיורידו את שכר ה''טאלנטים'' אח''כ נדבר, 26/07/09 12:56

  • 16.

    תסגרו כבר, ויפה שעה אחת או שעתיים קודם,!

    די לרשע, 26/07/09 12:54

    מי צריך את הערוץ הרקוב הזה?,!
    ערוץ של פירסומות מגעילות, '' טאלנטים '' מושחתים ומסרחים, משכורות של רשע בתקופה שבה אנשים נילחמים להישרד, יושבים שם חבורת שטנים שבחיוך מתריס מרעילים את הנשמות, וגונבים זבחי רשע,!
    סגרו לא הייתם צריכים להיות מתכתחילה,!
    ואחריכם הערוץ העריץ של 2 שמאל שטני,\\!

  • 15.

    אלון בן דוד...אולי שכחת?

    אנחנו לא, 26/07/09 12:53

    שכחת שאתה הוא זה שבא עכשיו ומבקש את כספם של מאות המופרעים האלה אז בבקשה תפתח את הפה, תוציא לשון ארוכה ותתחיל ללקק להם, אולי יזרקו לך איזה עשרה ש''ח, במיוחד אם גם תנגן בכינור ותירק להבות.

    אלו כבר מזמן לא מאות מגיבים אלא אלפים אבל אפשר לסלוח לך, אם היית מבין במתימטיקה הערוץ לא היה מגיע למצב הזה.

    נראה שברור לך שתישאר מובטל לאחר הכישלון המהדהד הזה ולכן אתה מנסה להיאחז בקרנות המזבח.

  • 14.

    למנכ''ל ערוץ 10:

    מכתב אישי ולא מזלזל, 26/07/09 12:52

    1. אדוני הנכבד מר ורשבסקי מנכל הערוץ -הטוקבקים הם הצופים שלך הם אלו שלמעשה בעקיפין תמורתם אתה מקבל פירסומות ודרכן אתה אמור לנהל את הערוץ ,אם עדיין לא הבנתה הם אלו שלא מרוצים בלשון מאוד עדינה ממה שהערוץ שאתה מנהל נותן להם ולכך תגובת רבים בהתאם.
    2. אדוני המנכל ,כל מה שאנחנו אומרים לך ולכל אותם בעלי הערוץ,לא יתכן מצב שמפעל או עסק פרטי כל שהוא ישלם במצב של הפסדים לטלנטים טובים או לא (שאלה שהיא אישית)סכומים דמיוניים למשרת עבודה במצב הזה.זה פשוט מראה לכך שהניהול כושל =אתה אדוני כנראה כשלתה א)לא זיהיתה את הטוקבקים כ לקוחות שלך ב)במצב של הפסדים המשכתה לקחת ולתת משכורות מטורפות ודיבידנדים מתוך מחשבה מוטעת שלבסוף הרגולאטור יוותר קרי הציבור -קרי הממשלה .וטוב שהממשלה וראש הממשלה אינם מעונינים לעזור לגוף פרטי כושל (בנוסף לכל הטיותיו האחרות )
    3.לכל המפגינים מתאם הערוץ ובראשם הטלנטים המרוויחים משכורות ענק ,במקום להפגין נגד ראש הממשלה שהוא האחראי במנדט גם אם לא לפי השקפת עולמכם(הפועל תל אביב יחי)נסו לקחת צעד אחד אחורה ,הורידו או הציעו לעזור לבעלי הערוץ בזה שלא תמשכו משכורות ענק במשך נאמר שלוש שנים.

  • 13.

    אם שליין חוזר לערוץ 2, באמת נשארנו רק עם ערוץ אחד (ל''ת)

    אחד שמודאג, 26/07/09 12:52

  • 12.

    השאלה אם זרקו על המפגינים חיתולים עם שורדות בבית? (ל''ת)

    אנחנו, 26/07/09 12:51

  • 11.

    למה חשוב שהערוץ לא ייסגר? מה מיוחד בערוץ הזה?

    ASCH , 26/07/09 12:51

    מבחינה פוליטית- יש לנו כבר את "אל-מנאר" "אל-ג'זירה" ו"קול פלסטין", אין צורך באותם התכנים בערוץ TV נוסף. ערוץ 10 הוא במהותו "אל-מנאר" עם ציצים וביקיני של ה"השרדות" המבזה.

    מבחינה תרבותית- הבהמיות הירודה של הפקות ערוץ 10 (ובעצם... גם של 2) מורידה את הרמה התרבותית של כל המדינה.

    אז יאללה, לסגור, לסגור לסגור, לסגור, לסגור לסגור, לסגור, לסגור לסגור, לסגור, לסגור לסגור.

    • מסכים. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 26/07/09 13:06

    • למה שנפרנס בכספנו נהנתנים הזורעים רעל נגד המדינה ועוד מפגינים?? (ל''ת)

      הגר, 26/07/09 13:14

    • צודק (ל''ת)

      אחמד, 26/07/09 13:49

    • תעביר ערוץ... תחפש ערוץ אירני, מתאים לך (ל''ת)

      עופרר , 26/07/09 13:59

    • הלוואי שתישאר רק עם ערוץ פלייבוי (ל''ת)

      chaimgal , 26/07/09 14:02

  • 10.

    אני מקווה שיקראו לגיא לרר לפזר את ההפגנה עם הצינור (ל''ת)

    אני, 26/07/09 12:51

  • 9.

    אלון בן דוד : ''..שטויות של טוקבקיסטים..''

    ערוץ 10 = לא מבינים תקשורת, 26/07/09 12:50

    תיסגרו מהר.

    אתם מנותקים מהציבור ולכן הרייטינג שלכם נמוך.

    חבורת אוכלי חינם.

    לא יעלה על הדעת לממן את ערוץ 10 מכספי ציבור. זו עילה להפלת הממשלה. שיעופו לנו מהעיניים הכתבים של ערוץ האשפה הזה.

  • 8.

    שטויות של טוקבקיסטים???,,אנחנו הטוקבקיסטים

    אתה חוצפן ממדרגה ראשונה, 26/07/09 12:50

    תגיד מר מנכ''ל כמה המשכורת החודשית שלך?
    למה אתה מצפה ממני, האיש בו אתה מזלזל כל כך, לממן אותה?
    אתה עובד בשביל הציבור! למען האזרח! תזכור על מה התחייבת במכרז.
    לא לוותר להם על שקל ואם יוותרו אני מגיש בג''ץ!

    העובדה שהוא בחר לכנות בשמות גנאי את קהל הצופים שלו מלמד על דבר אחד בלבד: מרוב היסטריה, מנכ''ל ערוץ 10 עושה במכנסיים.

    מר ורשבסקי, מומלץ מאוד לתת קצת כבוד
    לרוב הטוקבקיסטים.האם שמעת פעם על הביטוי
    קול המון זה קול שדי.
    העובדה שאתה מאשר משכורות עתק למספר קטן לדבריך של טלאנטים גם כאשר הערוץ מפסיד
    מעוררת סימני שאלה ליכולת הניהול שלך
    גם בנושאים אחרים של הערוץ.
    דבר אחד ברור לגבי הטלאנטים אין אדם שאין לו תחליף ובעלות נמוכה יותר.
    צריך פשוט לדעת למצוא אותו.

  • 7.

    תמיד פירגנו לכוחות השוק(כשזה נוח) !! אז שיסגרו את הערוץ (ל''ת)

    אנג'ל, 26/07/09 12:49

  • 6.

    רק שלא נשאר רק עם ערוץ 2

    אני, 26/07/09 12:47

    5 ימים בשבוע כוכב נולד!!!
    אין כמו ערוץ 10 .
    אם יורידו את הערוץ לא יהיה תחליף לערוץ 2 ואז באמת יהיה חייב להתחבר לכבלים או ללווין.

  • 5.

    מה כל כך טוב בשדרני חדשות ערוץ 10 לדוגמא שמקבלים משכורות עתק לעומת ..

    הצדיק מסדום, 26/07/09 12:46

    שדרני ערוץ 2?

  • 4.

    מה פתאום הם מפגינים ? מי שביזבז - שישלם

    קדימה הביתה הביתה, 26/07/09 12:46

    כל המגישים ''הבכירים'' הרוויחו משכורות עתק.
    שכר חודשי של אחד מהם זה הממוצע השנתי של השכר במעמד הבינוני וזה גם על הקסקס.
    בישלתם את הארוחות שלכם עם משכורות כאלה - תאכלו את זה לבד !
    מה פתאום שהממשלה תממן את הערוץ הזה בנוסף לערוץ 1 ?

    • מסכימה

      עידית, 26/07/09 16:11

      מסכימה 100%!!!!!!!!!!

  • 3.

    מי האידיוט שעוד צופה בטלוויזיה ?

    שאלת תם, 26/07/09 12:43

    גם הערוץ השני יפול .

  • 2.

    יאללה תסגרו כבר

    מספיק. נמאס, 26/07/09 12:41

    כל הזמן אומרים שסוגרים. אבל הזבל שאתם מייצרים עדיין משודר. יאללה כבר תסגרו.

  • 1.

    ערוץ 10 ! אנא תסגרו אבל מהר !!!! (ל''ת)

    ישראלי שפוי, 26/07/09 12:40