• 47.

    מה לכם אצלי ימיני, שהלכה כמותו בכל מקום. (ל''ת)

    שפתי כהן , 27/07/09 02:08

  • 46.

    אז אתה לא מתנגד להריסה , רק מבקש שההורסים יעמידו פנים עצובות.... (ל''ת)

    נזהר מצבועים, 26/07/09 21:19

  • 45.

    בעיני ימיני הוא פושע גדול מאוד. והסיבה לכך פשוטה:

    yaacovsh , 26/07/09 21:18

    פינוי יהודים מביתם הוא לא רק פשע נגד המתנחלים המסכנים שבאו לשם בשליחות המדינה; זהו פשע נגד האנושות כשלוקחים בית של אדם וזורקים את ילדיו ממנו, וזהו פשע פוליטי כשראש ממשלה נבחר על מצע מסויים ועושה את ההיפך תוך כדי מתן שוחד לשריו. יש כאן פשע מרובע: נגד הציונות, נגד הבטחון של ימיני (שביתו יופצץ בקסאמים), נגד האנושות ונגד הדמוקרטיה. לכן, בן דרור הוא פושע. פושע גדול אפילו.

  • 44.

    עובדה

    ronen20400 , 26/07/09 20:41

    שסרטים ישראלים זוכים תמיד בפרסים בנלאומים בתנאי שהם סרטים אנטישמים מסולפים

  • 43.

    מר ימיני - לנאנסת ממש לא משנה אם האנס בוכה או צוחק בשעת האונס

    gilberet , 26/07/09 20:10

    מדובר כאן באונס של גירוש יהודים מבתיהם בארץ ישראל בשם איזשהו רצון תמוהה להתכנס בגיטו יהודי בין גדרה לחדרה. ממש לא משנה לנאנסת אם האנס צוחק או בוכה.

  • 42.

    המעשה שעשה קליין לא מכפר על התנחלותו באדמות שדודות

    נתן ש. מעלות, 26/07/09 19:52

    רק לבני תפנה התנחלויות ותביא שלום.

    • ארץ ישראל היא אדמתו של עם ישראל - היא לא שדודה (ל''ת)

      gilberet , 26/07/09 20:11

      • מי זה ''עם ישראל'' ? אתה לא אחד מהצאצאים. אתה סתם תוצאת אונס או גיור

        יריב א, 26/07/09 22:03

        על מה אתה מסתמך כשאתה קובע ש''עם ישראל'' (דבר שלגמרי לא מוגדר) הוא הבעלים של ''ארץ ישראל'' (מושג גיאוגרפי לא מוגדר ולא מדיני)?
        ואם תגיד שכך כתוב בתנ''ך אז מה לעשות והתנ''ך מספר לנו, וזה גם בהלכה, שהירושה עוברת במלואה לבן הבכור. בטח לא לימדו אותך שישמעאל הוא בנו בכורו של אברהם.ובכלל לאברהם היו עוד 6 ילדים מקטורה.
        יצחק גנב את הבכורה מישמעאל ויעקב גנב את הבכורה מעשו. אז איך הרכוש הגנוב שייך לנו?

      • ל 20.11 מתחזה בשמי 19.52,קרא תגובתי מ''ס 47. (ל''ת)

        נתן.ש מעלות., 26/07/09 23:45

    • ההצלחה היחידה של ליבני: ביטול תקציב הקולנוע..... עובדה! (ל''ת)

      יפה, 26/07/09 21:50

    • למתחזה העלוב 19.52,אכן אין עליכם בהתחזות בזויה. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 26/07/09 23:25

  • 41.

    הם גרועים מ-שבתאי ומ-פרנק. ברור שנשמח ! (ל''ת)

    יהודי, 26/07/09 17:06

  • 40.

    בן דרור הצדקן האולטימטיבי

    השמאל החדש , 26/07/09 16:44

    הוא גם וגם, גם נגד התנחלויות (הוא שמאלני- מה לא ידעתם?) וגם נגד המאבק נגד ההתנחלויות - מהו אותו מאבק? מי קובע מה מותר ומה אסור במאבק נגד ההתנחלויות?

    אף אחד פרט לכהן הגדול, המתחסד והצדקן הגדול בן דרור ימיני, מעולם לימין לא היה תומך נלהב יותר מבן דרור ימיני.

    • מי קובע? מחיר הנפט קובע. (ל''ת)

      הפלוץ הישן,השמאל החדש, רצח העם בדרפור, 26/07/09 16:59

  • 39.

    אין שום הצדקה להרוס ישובים ו/או לגרש יהודים בארץ ישראל

    אביב ישראלי, 26/07/09 16:39

    איך שלא מסתכלים על זה זה לא הגיוני שיהודי יכול לבנות בית בברוקלין או בברלין אבל לא בארץ ישראל

    • דמגוגיה זולה. לבנות לכל אחד מותר. לגור בברוקלין? רק ברשות השלטונות.

      יריב א, 26/07/09 22:09

      ''ארץ ישראל'' הוא מושג גיאוגרפי ולא מדיני. אז הדוגמה שלך היא דמגוגית. אם הבעלים של השטח---במקרה שלך הפלסטינים--ירשו לך לבנות בבקשה. אבל אתה בונה בחסות הטנקים של צה''ל. וזה הופך אותך לפושע מלחמה.וכלכם תצאו משם אלא אם יסכימו הפלסטינים להרשות לכם להישאר.
      ארץ ישראל לא שייכת למדינת ישראל ובטח שלא שייכת לעם היהודי שאף אחד לא יודע מה זה ומי זה יהודי ומאיפוא ה''עם'' הזה פתאום צץ.

  • 38.

    דעה חשובה מאין כמותה

    ירון, 26/07/09 15:51

    אוי לנו אם נרקוד על ההריסות. בהחלט מותר לתמוך בפינוי אבל להשפיל את מי שמאמין בדרך הזו, בשום פנים ואופן לא!!!!!

  • 37.

    פרופסור עם נפש מכוערת. בושה שאדם כזה זוכה לתפקיד כה בכיר

    סביר להניח שהוא גם בור ועם הארץ, 26/07/09 15:37

    שהתקדם רק בגלל שהוא מחזיק בדיעות הנכונות. ככה זה באקדמיה הישראלית אם אתה בצד הנכון של המפה.

  • 36.

    בן דרור ימיני אסיר תודה לך,על כתבה אנושית ומוסרית מאין כמוה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 26/07/09 15:36

  • 35.

    שוב אתם מתלהמים וזעקים חמס אבל מה החמס נמצא בכנסת

    שמעון הצדיק , 26/07/09 15:30

    הימין כולו זעק ימינה הזיל ריר כרוטווילר אנחנו נעשה אנחנו נפגע השמאל מסית השמאל פוגע
    כשהם מגיעים לכנסת וישבנם המצחין יושב על הכסא הם מסתכלים עלכם ואצבע משולשת מפנים כלפכם ואני אומר ללא יוצא מן הכלל כולם ככולל כולם אז שבו בשקט תפסיקו ללטף את הבוחרים שלכם הגיע הזמן שתחשפו לעברם שיניים ושהם יפחדו מהבוחר ודבר ראשון הוא להקים ערוץ ימני חד משמעי ותפקידו של הערוץ הזה להראות את האמת
    אתם יכולים לכתוב כנגד כותב המאמר עד מחר רבותי אתם משחקים בקקה מי שיכול לשנות אלה שבחרתם בהם הם לא מסוגלים שיקומו ויגידו אנחנו לא יכולים

  • 34.

    פרופ' יורי פינס הוא חרפה,והשר הממונה עליו גדעון סער הוא פחדן

    שאבי מהעיריה , 26/07/09 15:11

    שבוע עבר ושר החינוך לא זקר אותו מהאונברסיטה

  • 33.

    אם הריקוד על הדם המלווה לכך הוא פשע ביזיון? אז למה

    דבורה ש. , 26/07/09 15:11

    לתמוך בפינוי מלכתחילה? הרי כל או רוב הישובים במדינת ישראל קמו כתוצאה מהתחלויות!
    שאם לא היו התנחלויות, אז היו צריכים להמציא אותם!
    אני בכלל לא קוראת להתישבות התנחלות-מהסיבה הפשוטה כי כל הישובים הערביים היו לפני גירוש היהודים (עדיין לא גוש קטיף) אחרי חורבן בית המקדש, מושבות, ישובים, כפרים וערים יהודיים לכל דבר ועניין,ועד היום אילו שנשארו בידי הערבים, נקראים בשמם היהודי/עיברי בפי הערבים בשיבוש קל!
    ודבר נוסף ההתנחלויות הן בדרך כלל קמו על אדמת טרשים וכף רגל אדם לא דרכה בהם מעולם!
    כך שכל המלשינים שאומרים שישובים אלה קמו על אדמות וכפרים פלסטיים, משקרים במצח נחושה, ולא אתפלא אם יום אחד יתנו על כך את הדין! ולדעתי מגיע להם-כי הרויחו זאת ביושר!

  • 32.

    הקיצר, גם אתה בעד להרוס. את השמחה את שומר לבית.

    דניאל, 26/07/09 15:07

    אצל פינס פיו וליבו שווים. אתה סתם צבוע.

  • 31.

    שיעורי בית לבן דרור ימיני

    daniel, 26/07/09 14:57

    תקרא את השיר ''אנשי בסדר'' של חנוך לוין.אולי ככה יתחיל קצת להימאס לך מהנסיון הפתטי הזה לרצות את כולם כל הזמן.

  • 30.

    לפני שנפרק התנחלויות ונקים להם מדינה, ואחר כך נכבוש אותה בחזרה אולי כי

    זלמנוביץ ישראל, 26/07/09 14:50

    לעשות קצת סדר בבלגן שאנו עושים:

    אנחנו הבאנו לשטחים את רבי המחבלים מתוניס (שלחמו עם הירדנים והם זרקו אותם ללבנון, שלחמו איתנו בלבנון ואנו זרקנו אותם לתוניס)...

    אנחנו הקמנו להם ''רשות'', דהינו רשת מוסדות חינוך לשנאת היהודים... ומחנות לאימונים וטרור...

    אנחנו חימשנו אותם בנשק ועזרנו להם באימונים...

    ואחר-כך אנחנו יצאנו למבצע ''חומת-מגן'' שכבשה מהם את ''המדינה'' שנתנו להם...

    וקצת קודם, אנחנו יצאנו למלחמת שלום הגליל ובלי לסיים את העסק - ברחנו משם ''חד צדדית''...ואחרי כמה שנים שוב יצאנו למלחמת ''שלום הגליל 2'' ושוב פעם ברחנו עוד פעם, ''חד צדדית'' בלי לסיים את העסק...ואנו בהמתנה ל''מבצע שלום הגליל 3''...

    וקצת אחרי זה...''התנתקנו'' חד צדדית מעזה מבלי לגמור את העסק...ולא מזמן יצאנו למבצע ''עופרת יצוקה'', ושוב יצאנו משם בלי לסגור את העסק... ואנו בהמתנה ל''עופרת יצוקה 2''...

    ועכשיו אנו חוזרים שוב להקמת המדינה (הרשות...) כדי להכנס להמתנה למבצע ''חומת מגן 2''...

    אולי הגיע הזמן שנפסיק להרקיד כאן את כולם (כולל אותנו...) ונתחיל קודם לסיים עניין אחד עד הסוף ורק אחר-כך לגשת לעניין נוסף?

  • 29.

    למה לשנוא מתנחלים ולהתנחלויות? אני לא מבין את זה (ל''ת)

    מזעזע, 26/07/09 14:40

  • 28.

    ל- 17 אין לך מושג בכלום, בכלמ קרה מדינה שבה נשחטה אחרונת הפרות הקדושות

    א''ג, 26/07/09 14:35

    כבר שום דבר לא מפתיע אותי, דבר אחרון מעולם המדינה הזו, שאולי הוקמה ע''י הממסד ה''שמאלני'' אבל נבנתה בדם ויזע ע''י העם, והיא מעולם לא הייתה שלכם, אף אחד לא לקח אותה ממכם, כי להרים משהוא זה לא כמו ליצור אותו, לשמאל הקיצוני תפסיקו להרוס אותנו, בסופו של דבר אתם תהרסו יחד איתנו.

  • 27.

    מביך ומביש להיות סטודנט בעברית

    M.A., 26/07/09 14:33

    מרצים כאלו ששוכחים שלפחות לכאורה הם אמורים להוות דוגמא לסטודנטים וכי הם אינם ככל אדם ברחוב...

  • 26.

    בדיוק ההיפך - מותר להם לשמוח ממה שהם רוצים אבל להרוס ולגרש אסור!

    עומר מרעננה, 26/07/09 14:33

    אתה איבדת את המוסר הבסיסי שלך - אתה מוכן להעיף אנשים מבית שקנו בכספם, להשמיד את הבית שלהם, לגרש אותם אם צריך גם בצורה אלימה.

    אבל מה - רק אל תשמחו מזה - כל עוד זה ''כואב'' לכם המצפון שלכם נקי.. אז זהו שהוא מלוכלך מאוד, לגרש אנשים מביתם סתם כך בגלל שהם יהודים זה פשע ולנקות בצורה אלימה חבל ארץ שלם כך שיהיה נקי מיהודים זה עוול מוסרי נוראי.

    זה שאתם עושים את זה עם דגל המדינה על הכובע וב''רגישות'' לא משנה את זה שזה פשע.

    מה גם שאתם ממש טיפשים - כשיהודים יגורשו מיהודה נאבד כל לגיטימיות להיות ביתר הארץ. איזה זכות יש ליהודים להיות באוניברסיטת תל אביב (שיח מוניס) כשאפילו מיהודה הם גירשו את היהודים.

    • כמה שאתה צודק. שישמחו החלאות. רק שלא יעיזו לפנות. (ל''ת)

      כנניהו המיסר, 26/07/09 16:47

  • 25.

    פרובוקציה

    ג'ורג'' , 26/07/09 14:22

    ייתכן שזו חדוות חורבן, אולם זו בעיקר אופנה של שמאל ציוני להתבטא באופן פרובוקטיבי ביחס להתנחבלויות ב-20 אחוז מפלסטין, כאילו יש בכך כדי להלבין את כל היתר.

    • אהלן וסהלןץ הינה ערבי עם כבוד שלא מוכר שקרים כמו היהודים השמאלנים (ל''ת)

      כל הכבוד ג'ורג', 26/07/09 14:44

    • קח מדי פעם חופשה

      מהגזענות הלאומנית שלך, 26/07/09 15:45

      וקח גם שיעור בקשיש:
      ''ציונות''=זכויות לאום/הגדרה עצמית/הגדרה מדינית ליהודים בא''י.

      מילה אחת ,שמקבילה למשפט שלם כמו:
      זכויות לאום/הגדרה עצמית/הגדרה מדינית לעם כלשהו בחבל ארץ כלשהו.

      למשל משפט שלם כמו:
      זכויות לאום/הגדרה עצמית /הגדרה מדינית של פלסטינים בפלסטין.

      סיכום:
      מילה אחת שוות ערך למה שבד''כ לוקח משפט שלם.
      זה הכל.
      לא יותר שלילי/חיובי.

      מתוך גזענות לאומנית ערבית-אתה מתבלבל במושג...

    • מצטער לבשר לך, אבל הפלסטינאים לא רוצים מדינה רק ''בשטחים הכבושים''...

      זלמנוביץ ישראל, 26/07/09 15:49

      אתה בטח יודע שהדבר היחיד המשותף הין עזה ליהודה ושומרון הוא השקל הישראלי...

      המצב הקשה בעזה לא נוצר בגלל ה''מצור'' אלא מהניתוק מישראל ! אין יותר עבודה אצל ''המתנחבלים'' בגוש קטיף... ואין יותר עבודה בישראל - ועברו הזמנים שאפשר להתפרנס מחקלאות לא מאורגנת...התעסוקה היחידה שנותרה בעזה !

      אם סילוק כל ''המתנחבלים'' ביו''ש והקמת המדינה החדשה - יהיה נתק מוחלט עם ישראל,
      והמצב ביו''ש יהיה כמו בעזה - 8% אבטלה...

      ג'ורג, תאמין לי שאני מבין אותך:עם שלטון ישראלי אין כבוד אבל יש אוכל...

      בלי שלטון ישראלי יש כבוד אבל אין אוכל...יעני כמו: ביאפרה, בנגלדש, דרפור, מירמאר...

  • 24.

    פשע מוסרי זאת ההתנחליות, פושעים מוסרית אלה שתומכים בהם (ל''ת)

    יניב, 26/07/09 13:52

  • 23.

    מצטער מר ימיני, אבל המסיבה שארגנתי בדרך.

    יריב א, 26/07/09 13:46

    אין לי שום אמפתיה לציבור הפושעים האלו ואיך שהם התעללו בפלסטינים במשך יותר מ 40 שנה.ציבור פשיסטי הזוי שחבל שנצטרך לקבלם בחזרה לתחומי הקו הירוק. הם רק ירעילו בוירוס במוחם את הטוב שעוד נשאר במדינה. שישארו תחת שלטון פלסטיני לפחות ל 10 שנים ואז אולי יכפרו על עוונותיהם.

    • למה לא לציין כי הפיתוח המסיבי של הפלסטינאים בא מהבניה בשטחים... (ל''ת)

      אריאל ז., 26/07/09 16:08

    • אופנהיימר, הלוואי שיחזירו את השטחים. תוך עשור תקבל ראש ממשלה חרדי

      המאזן הדמוגרפי נגדך, 26/07/09 16:40

      ואז לא תוכל לעשות תרגילים קואליציונים עם הערבים


      טמבל

      • ואני חשבתי שהחרדים כבר מנהלים את המדינה רק ששכחו לספר לך

        יריב א, 26/07/09 18:46

        אני עדיין לא החלטתי איזה מוזיקה לנגן במסיבה שאני מארגן.
        ודרך אגב, זו לא רק מסיבה בארץ, התוכנית היא שתהיינה בו זמנית חגיגות בכל העולם. יתכן ונחליט על תחרות למחברי שירים על הנושא ''ישראל חוזרת לשפיות דעת ולגודל האמיתי שלה''. איך אמר השגריר הרוסי בשבוע שעבר ''תוציאו לכם מהראש שאתם אימפריה''.

  • 22.

    התגובה הכי חכמה שקראתי לנושא הרגיש

    אגריפס, 26/07/09 13:44

    די כבר להתלהמות סביב הנושא. רועי קליין הוא גיבור ישראל, וברוב הישובים בארץ יש גיבורים כמוהו שקיפחו את חייהם בהגנה על המולדת. אי אפשר לפעול לפי עמדתו הפוליטית של כל אחד מהם, אך יש לה משקל רב יותר מזו של אזרח רגיל. אם מפנים את ביתו של קליין ז''ל, יש לבנות (לפני כן!) בית חלופי לפי בקשת המשפחה. יש לנהוג במקרה זה בצורה סובלנית יותר מהרגיל. פרופסור פינס צריך להתבייש בעצמו, וכך גם מי שמנצל את השכול של משפחת קליין למטרות פוליטיות.

    • גם אתה נחיש-רגיש? הרס הבית הוא פשע

      יואב , 26/07/09 17:32

      אל תדבר על "חוק". מי שאצלו יש חוקים גזעניים נגד יהודים בלבד הוא שונא ישראל.

      לעולם לא הורסים בתים לערבים שבונים שם במאסות אדירות, אבל יהודי שבונה - מיד להרס! להשמיד! לגרש!

      אתם חולי נפש ושונאי ישראל. ה"רגישות" המעושה שלכם לא שווה את הביטים שהיא תופסת במחשב.

  • 21.

    מאחל לו

    איציק, 26/07/09 13:44

    אני מאחל בכל לבי שגם אותו פינס יאבד את והוא ובני משפחתו יפוצו לכל הרוחות. חלאה יהודית שונאת ישראל שבמסווה כיבוד החוק,יורק את דברי הבלע והשנאה שלו כלפי מתיישבי יש''ע באשר הם.

  • 20.

    הכי מצחיק זה שדרור בן ימיני

    השפוי האחרון , 26/07/09 13:44

    כמו חברו וריעו בן כספית ועוד כמה אנשי מיין סטרים חסרי חוט שידרה מוסרי,מנסים למכור לנו את עצמם כשמאל.כלומר מעכשיו כל מי שנמצא משמאלם הוא שמאל קיצוני,הבנתם?ציפי ליבני ואהוד ברק התחילו והם הממשיכים.
    אבל ביננו-כל המלחמה הנצחית בין הישראלים לפלסטינים משרתת בעיקר קבוצה מצומצמת של אוליגרכים וטייקונים,שבעזרתה מנציחים את שליטתם בהמונים הנבערים משני צידי קו העימות בעזרת "מנהיגים" פוליטים דמויי בובות במערכת דמוקרטית עלק שרק מי שיש לו כסף יכול בכלל להיות בה מועמד (ע"ע ארה"ב).את זה צריך טוב טוב לזכור לפני שיוצאים להתווכח או להלחם עם הצד השני.
    במקרה הזה פריירים גם מתים וגם מתחלפים.
    גם את זה צריך להבין,הבנתם?

    • השפוי האחרון -

      דוקטור נו נו נו, 26/07/09 18:00

      לפי מה שכתבת נראה לי שהחלפת את הכדורים הורודים באדומים.

  • 19.

    רועי קליין הוא גיבור ישראלי אהוב ונערץ לנצח נצחים. (ל''ת)

    מקום מגוריו לא שייך לענין ולא נוגע בזוהרו., 26/07/09 13:20

  • 18.

    להפריד בין התנחלויות, לבין זהות אישית של יושביהם,,, ואתה לא תורם לכך,, (ל''ת)

    מי שיצרו את הקישור הם המתנחלים., 26/07/09 13:18

  • 17.

    במילים אחרות: תאנסו, אבל בנחמדות! (ל''ת)

    יואב , 26/07/09 13:13

    • במילים אחרות - אתה אוויל החוזר על השקר המרושע של השמאל (ל''ת)

      ליואב הגנב, 26/07/09 15:24

  • 16.

    אני ממש לא מבין למה השמאל שונא כל כך את הימין וביחוד מתנחלים ודתיים. (ל''ת)

    זו שינאה חולנית גזענית מבחילה. ימיני? למה?, 26/07/09 12:50

  • 15.

    וגם של רועי קליין הי''ד. שניהם גיבורים עילאיים. (ל''ת)

    הגבורה העילאית היא גם של אלבז, 26/07/09 12:29

  • 14.

    בן דרור, אכזבת

    אחד העם, 26/07/09 12:23

    נכון, תגובתו של הפרופ' רגשית ולא יאה. רועי קליין ז''ל הוא גיבור שהגן עלינו בגופו.אבל הכעס שבתגובה נובע מכך שרועי קליין ז''ל ומשפחתו היו חלק ממאמץ למנוע, בדרך לא חוקית ולא דמוקרטית, ממשלת ישראל לשמור אפשרותלהסדר מדיני עתידי. מה שהיית צריך לשאול במאמר הוא איך יכול להיות שקצין בשירות קבע גר במאחז בלתי חוקי בבית שנבנה שלא כחוק וללא היתר בניה או הקצאת קרקע במקום שבו צה''ל עצמו הוא הריבון ואמור לאכוף את החוק. ראוי היה שצה''ל יורה לכל חיילי הקבע שלו שמבקשים להתגורר ביהודה ושומרון להתגורר רק בבתים שנבנו כדין עם היתר בניה. כך היתה נמנעת הפרשה המביכה הזו.

  • 13.

    נכון, אבל מעט מידי ומאוחר מידי. גם אתה הסתת נגד מתנחלים

    יהודי שזוכר, 26/07/09 10:30

    בלשון קיצונית ולא ראויה. בזה עזרת לאותם שאת המכנה היום פושעים לזרוע את זרע הפורענות. היום אנחנו כבר בהסתה כלל עולמית כולל בדיות שלא היו מעולם, נגד ישראל. זה מזכיר את הכשרת הקרקע לשואה נגד יהודי אירופה. כעת זו הכשרת הקרקע לפעולה אלימה נגד ישראל.

  • 12.

    זה כבר הגיע לשלב של אוטו אנטישמיות.

    ציוני , 26/07/09 09:58

    לראות פה את התגובות ולגחך.

    לא ברור למה אתה מדבר בכל כך כבוד לפרופסור.

    מדובר באידיוט, שלמעשה הוא גם זבל אנושי.

  • 11.

    צודק מאד (ל''ת)

    אורה, 26/07/09 09:44

  • 10.

    השנאה למתנחלים ובאותה העת החיבה לאויב הפלשתיני זה משהו חולני ומרושע! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 26/07/09 09:34

    • You've got a point

      Avnera, 26/07/09 10:17

      I agree. One or the other. Both is a bit suspicious.

  • 9.

    The citizens of Israel don't deserve Roy Klien's braveness...unfortuna (ל''ת)

    Abi, 26/07/09 08:59

    • Who the f... are you to tell us what we deserve? (ל''ת)

      Yariv A, 26/07/09 13:42

  • 8.

    תודה לבן דרור ימיני על האבחנות והתובנות , תענוג כמו תמיד. (ל''ת)

    אייל, 26/07/09 08:50

  • 7.

    התנחלות,זה מרחב מחייה עבור הגזע העליון. (ל''ת)

    Vox Ami , 26/07/09 08:45

    • היזהר, ידידי, מפני פלוגות הסער של המתנחלים שכבר יצרו איתי קשר להשתיקני (ל''ת)

      נעמן,שפוי , 26/07/09 08:52

      • אני משער שאתה גם שומע קולות בלילה שאומרים לך נעממממאןןןןןן

        תפפפפפסייקקקק, 26/07/09 09:59

        הקולות זה השד קוטב מרירי שהמקובל הרב-מודד יוחנן פלוק שלח ע''י פולסא דנורא ר''ל בחצי הליל

      • עובד ברשת התג' של המחבלים. הוא שודד ובוזז יום יום את היהודים . (ל''ת)

        ה''... שפוי'' הפושע, 26/07/09 10:06

      • שפתי כסיל יבואו בריב ופיו למהלומות יקרא. (ל''ת)

        Vox Ami , 26/07/09 10:22

        • מעיד על תגובותיו. (ל''ת)

          SHMOKS AMI, 26/07/09 10:52

      • מצא מין את מינו (ל''ת)

        אלעד, 26/07/09 10:53

    • איך לא תרד מנת המשכל שלך אחרי שהחרדים לקחו ממך דם למצות? (ל''ת)

      Volkischer Beobachter, 26/07/09 10:06

    • כמו התנחלויות הבדואים בנגב

      ארז, 26/07/09 10:42

      והתנחלויות הערבים בגליל.
      לבנסראום.

  • 6.

    התנחלויות משטר האייטולות סכנה לישראל. (ל''ת)

    Vox Ami , 26/07/09 08:44

  • 5.

    ולא נשכח גם את נתן אלבז ז''ל.

    תזכורת, 26/07/09 08:30

    קדם למעשה הגבורה של רועי קליין הי''ד, מעשה זהה של החייל נתן אלבז ז''ל : בתחילת שנות החמישים, כאשר באוהל בבסיס בנגב, נשמט לאחד החיילים באוהל, רימון חי כשהניצרה כבר בחוץ - נתן המנוח לא היסס, זינק על הרימון, נהרג, ובמותו הציל את חבריו. על שמו של נתן - מחנה נתן ליד באר שבע. ובנוסף, גם - השיר הנוגע ללב, '' נתן, נתן '', בביצועו המרגש של ג'ו עמר ז''ל. ינוחו, רועי ונתן, בשלום על משכבם. גיבורים שניהם.

    • נתן אלבז (בניגוד לרועי קליין) היה אזרח ישראלי אמיתי ולא רשע גזלן ובוזז (ל''ת)

      נעמן,שפוי , 26/07/09 08:51

      • Naaman the Traitor,I wish you all bad (ל''ת)

        Abi, 26/07/09 08:57

        • I'll take 1 million Naamanim compared to one piece of garbage as you (ל''ת)

          Yariv A, 26/07/09 13:39

      • אני שייך למרכז עם נטייה לשמאל ואתה ודאי לא ראוי להקרא שפוי (ל''ת)

        נחמיה, 26/07/09 13:47

      • ל 08.51 אין לי מילה מתאימה עבורך מהמילה ''שרץ''.

        נתן.ש מעלות., 26/07/09 23:29

        אינך ראוי כלל להתייחסות.

  • 4.

    חדוות החורבן – פשע מוסרי - כמה שאתה מתוסבך

    yoji , 26/07/09 08:26

    הוא בעד מדינה אחת. ואנחנו, באיוולתנו, באמצעות נוער הגבעות שלנו, מקימים להם אותה.

    לא היינו צריכים לחכות ל"תג מחיר" (פלנגות נוער הגבעות בהשתוללות נגד פלסטינים לאחר כל ניסיון פינוי של מאחז‭,(‬ כדי לדעת שיש בתוכנו פשיזם יהודי. בעבר כתבתי שיש לנו ג'יהאד יהודי. טעיתי. נוער הגבעות איננו ג'יהאד. הוא רחוק מהאידיאולוגיה הכמעט נאצית של החמאס. אבל הנוער הזה, ואלה שמבצעים פיגועים בפלסטינים, מנשלים רכוש לא להם, וזורקים אבנים על חיילי צה"ל - הופכים את ישראל למדינה בזויה. לא חמאסניקים, אבל חומסים.

    מדינת ישראל, במוקדם או במאוחר, ועדיף במוקדם, תצטרך להחליט אם היא נכנעת לחמאס, לאבו מאזן ולנוער הגבעות, ומקימה כאן מדינה אחת, או שמא זו מדינה יהודית ודמוקרטית. בינתיים, צריך להודות, הניצחון שלהם. כל הממשלות האחרונות נכנעו להם. אם לא נתעורר, המדינה הגדולה הולכת ומוקמת. המדינה היהודית-דמוקרטית הולכת ומתחסלת.

    • גירוש יהודים = פשע

      ארז, 26/07/09 08:53

      פשע מוסרי, וגם פשע על פי חוקי מדינת ישראל והחוק הבינלאומי.
      ומי שיקים לנו את המדינה האחת הם דווקא אלה הקוראים ל''שתי מדינות'' - אחת ריקה מיהודים, ואחת שבה יש מיעוט ערבי גדול, שתהפוך תוך זמן קצר למדינה ערבית.
      מי שיכנע לחמאס ויברח מאיו''ש יביא את חורבנה של מדינת ישראל.

      • זה לא גירוש זה חזרה הביתה. אתם גם יכולים להישאר שם. (ל''ת)

        מהרסייך ומרחבייך מיו''ש יצאו, 26/07/09 12:20

    • Yemini was correct in his last article that you quated-All sttlements

      Ehad Haam-Zionist, 26/07/09 08:58

      That have been established on the occupied land that Israel got in its defensive war in 67 are bad: illegal internationally, blocks the progress towards peace, force the mixture between Palestinians and Jews that will kills democracy is ''Greater Israel'', and by their essence are anti Zionist (since the Jews already got their national state-Israel-18 years before the 67 war).

      Saying all that, we have to remember that there are people living there, and every forced evacuation is not a pleasant move

  • 3.

    ד"ר יורי ביטא משאלת לב רוב תושבי א"י-להחריב את קיני הצרעות (מאחזים)

    נעמן,שפוי , 26/07/09 08:18

    מדובר באדמות שנגזלו מבעליהן הבלעדיים - בני העם הפלסטיני. אדמות אלה מהוות חממה לקני צרעות של אספסוף אלים ושטוף שנאה (קליין היה יוצא דופן כנראה) שמקומו מאחורי סוגר ובריח.

    הגיע הזמן שביתו ייחרב, למרות המעשה ההירואי שעשה, לכאורה.

    • המפלגה שמייצגת אוטו-אנטישמיים כמוך זכתה בקושי ב3- מנדטים,להזכירך....

      רסקולניקוב , 26/07/09 09:07

      אלא אם כן ,כשאתה מדבר על רוב תושבי א"י, אתה מתכוון לתושביה הערבים ,שדעותיך ואמירותיך נוטפות הארס והשנאה אכן מתאימות הרבה יותר לדעתם ולסגנונם
      (כמובן שגם סגנון זה לא אתם המצאתם.גבלס והדר-שטרימר השתמשו בו הרבה לפניכם).

      רפואה שלמה.

      • סליחה אבל מי שנוטף כאן ארס זה אתה

        השפוי האחרון , 26/07/09 13:34

        ובכלל מרבית עם ישראל כן מצדדת בשתי מדינות לשני העמים,כלומר בהפסקת הגזל,הנישול והכיבוש.
        הגיע הזמן להוריד את המסכות מעל פרוצופו הערפדי של הימין המתנחבל.כל קיומו תלוי במלחמת הנצח הזו בין יהודים לערביים.ולמטרות התבססותו המנשלת הוא שודד את קופתה המצומקת של מדינתנו ושולח את כולנו לעבר מזרקות הדם,לא לפני שהוא מפנה אצבע צרידה ומאשימה בזדוניותה כלפי השמאל,שהוא כביכול אחראי לזוועה...
        גם רוצח,גם יורש וגם מנסה לצאת צדיק.
        קוזק נגזל עם דמעות של תנין.
        די!!!!!!

        • ''השפוי'' משקר.

          TKH, 26/07/09 14:12

          מרבית הציבור אינו רואה בהתיישבות ביש''ע פשע או גזל. ולו מכיוון שהיא אינה כזו.
          מרבית אלו שתומכים בנסיגה מיש''ע עושים זאת ממניעים פרגמטיים ולא מוסרניים, כפי שדבריך השקריים מלמדים.

        • מסכים עם רסקולניקוב - רפואה שלמה נעמן (ל''ת)

          אתה אדם חולה, 26/07/09 15:25

        • רוב העם נגד שתי מדינות

          אסף, 26/07/09 16:32

          בסו''ש האחרון ערך מקור ראשון סקר בו כ 80% מהצבור הישראלי מעדיף אוטונומיה על פני מדינה פלשתינית. זהתואם גם את התרשמותי האישית. בכל סקר ששואלים על מדינה פלשתינאית עם צבא משלה ושליטה בגבולות, רוב של כ 70% מהישראלים מתנגדים. אין רוב לשתי מדינות ולכן גם השמאל הפסיד בבחירות. תפסיקו לשקר.

    • האם כל שטח שכבש הפולש הירדני ב-48 הוא אדמה פלשטינאית

      ישר ולענין , 26/07/09 13:41

      כל ארץ ישראל היא מולדתנו, אולם מחוזות יהודה ושומרון נכבשו ע"י הפולש ההאשמי ב-48. כיבוש זה נמשך 19 שנה עד 1967.
      מדוע שייכת אדמה זו למוסלמים מסוריה שהתנחלו בארץ ישראל במאות 19 ו-20? מילא שטחי הכפרים שלהם שייכים להם - אך מדוע אדמה בלתי מיושבת בשומרון שייכת לאותם סורים המתגוררים בשכם או חברון?

  • 2.

    אם רובם של המאחזים בנויים על אדמות מדינה,במה בדיוק הם לא חוקיים???

    רסקולניקוב , 26/07/09 08:04

    הרי "גבעת היובל" בנויה על אדמת מדינה ויש לה את כל האישורים הנדרשים חוץ מחתימתו של הוד רוממותו,שר הביטחון אהוד ברק,על תוכנית המתאר.
    שוב יוצא המרצע מן השק.שוב מתבררים המניעים האמיתיים של "שומרי החוק".
    שוב מתברר שלא שמירת החוק ניצבת מול עיניו של ברק אלא רק השאיפה להרוס בתי מתנחלים!!!להרוס להרוס ושוב להרוס,והכל כדי למצוא חן בעיני אופיר פינס ושלי יחימוביץ' שעושים לו צרות מבית.
    שוב אהוד ברק מתגלה כפוליטיקאי קטן,קטנוני ונכלולי.

    בהתחלה שדיברו על מאחזים בלתי חוקיים באמת כעסתי על חבר מהעבודה,שבמקרה הוא גם מתנחל.
    למה אתם עושים את זה? שאלתי אותו.
    למה אתם עוברים על החוק??
    אבל במקום לכעוס חזרה,המתנחל הזה פשוט הסביר לי(וגם הראה לי הוכחות) שברוב רובם של "המאחזים הבלתי חוקיים" האלה ,ה"בעיה החוקית" שלהם היא אחת והיא ששר הביטחון לא חתם על תוכנית המתאר.
    הרגשתי כאילו הורידו לי נבוט על הראש.הרגשתי כאילו התקשורת פשוט רימתה אותי.

    מתוך 26 מאחזים שרוצים להרוס,24 נבנו כדין על אדמות מדינה או על אדמות פרטיות של יהודים.כמו בהרבה מקומות בנגב ובגליל,המדינה אמרה למתיישבים:תלכו,תתיישבו,תקימו לכם בתים ואנחנו כבר נדאג לחתימות על התוכניות.
    המתיישבים האלה אכן הלכו והקימו להם בתים וישוב.המדינה אכן נתנה להם תשתיות כראוי לכל ישוב חדש.
    אבל מה הבעיה??ששר הביטחון לא רוצה לחתום על תוכנית המתאר.כי שר הביטחון בשנים האחרונות(ואני מדבר גם על ברק וגם על מופז לפניו) כמו שאמרנו הוא קודם כל פוליטיקאי קטן שחשוב לו להשביע את רצונם של יתר הפוליטיקאים במפלגתו.

    אז הוא פשוט לא חותם!!ואז נותן את העילה המשפטית לכל החבר'ה הנחמדים משלום עכשיו לרוץ לבג"ץ ולהתבכיין שהמאחזים לא חוקיים.

    ראש הממשלה מזמן היה צריך להפסיק את הפארסה הזו ולהגיד לברק,יא חביבי תחתום עכשיו,או שכל הסמכות על המאחזים עוברת לועדת חוץ וביטחון.שם הם כבר יקבלו את החתימה המיוחלת.

    מי שרוצה ,יבדוק באינטרנט ויוכל להיווכח שגם קיבוצים כמו נגבה הוקמו בשנות ה50 אבל קיבלו חתימה על תוכנית המתאר שלהן רק בשנות ה90.גם את מצפה מתת בגליל ועוד מצפים אחרים בגליל קודם בנו ורק אח"כ חתמו על תוכנית המתאר שלהן.

    האם גם נגבה ומצפה-מתת היו מאחזים בלתי חוקיים???

  • 1.

    אם רובם של במאחזים בנויים על אדמות מדינה,במה בדיוק הם לא חוקיים???

    רסקולניקוב , 26/07/09 08:02

    הרי "גבעת היובל" בנויה על אדמת מדינה ויש לה את כל האישורים הנדרשים חוץ מחתימתו של הוד רוממותו,שר הביטחון אהוד ברק,על תוכנית המתאר.
    שוב יוצא המרצע מן השק.שוב מתבררים המניעים האמיתיים של "שומרי החוק".
    שוב מתברר שלא שמירת החוק ניצבת מול עיניו של ברק אלא רק השאיפה להרוס בתי מתנחלים!!!להרוס להרוס ושוב להרוס,והכל כדי למצוא חן בעיני אופיר פינס ושלי יחימוביץ' שעושים לו צרות מבית.
    שוב אהוד ברק מתגלה כפוליטיקאי קטן,קטנוני ונכלולי.

    בהתחלה שדיברו על מאחזים בלתי חוקיים באמת כעסתי על חבר מהעבודה,שבמקרה הוא גם מתנחל.
    למה אתם עושים את זה? שאלתי אותו.
    למה אתם עוברים על החוק??
    אבל במקום לכעוס חזרה,המתנחל הזה פשוט הסביר לי(וגם הראה לי הוכחות) שברוב רובם של "המאחזים הבלתי חוקיים" האלה ,ה"בעיה החוקית" שלהם היא אחת והיא ששר הביטחון לא חתם על תוכנית המתאר.
    הרגשתי כאילו הורידו לי נבוט על הראש.הרגשתי כאילו התקשורת פשוט רימתה אותי.

    מתוך 26 מאחזים שרוצים להרוס,24 נבנו כדין על אדמות מדינה או על אדמות פרטיות של יהודים.כמו בהרבה מקומות בנגב ובגליל,המדינה אמרה למתיישבים:תלכו,תתיישבו,תקימו לכם בתים ואנחנו כבר נדאג לחתימות על התוכניות.
    המתיישבים האלה אכן הלכו והקימו להם בתים וישוב.המדינה אכן נתנה להם תשתיות כראוי לכל ישוב חדש.
    אבל מה הבעיה??ששר הביטחון לא רוצה לחתום על תוכנית המתאר.כי שר הביטחון בשנים האחרונות(ואני מדבר גם על ברק וגם על מופז לפניו) כמו שאמרנו הוא קודם כל פוליטיקאי קטן שחשוב לו להשביע את רצונם של יתר הפוליטיקאים במפלגתו.

    אז הוא פשוט לא חותם!!ואז נותן את העילה המשפטית לכל החבר'ה הנחמדים משלום עכשיו לרוץ לבג"ץ ולהתבכיין שהמאחזים לא חוקיים.

    ראש הממשלה מזמן היה צריך להפסיק את הפארסה הזו ולהגיד לברק,יא חביבי תחתום עכשיו,או שכל הסמכות על המאחזים עוברת לועדת חוץ וביטחון.שם הם כבר יקבלו את החתימה המיוחלת.

    מי שרוצה ,יבדוק באינטרנט ויוכל להיווכח שגם קיבוצים כמו נגבה הוקמו בשנות ה50 אבל קיבלו חתימה על תוכנית המתאר שלהן רק בשנות ה90.גם את מצפה מתת בגליל ועוד מצפים אחרים בגליל קודם בנו ורק אח"כ חתמו על תוכנית המתאר שלהן.

    האם גם נגבה ומצפה-מתת היו מאחזים בלתי חוקיים???