• 83.

    מה זה רלבנטי בכלל אם הוא חילוני או חרדי?

    נאוה, 27/07/09 11:30

    רצח הוא רצח הוא רצח הוא רצח. ועוד של ילדה בת שלוש. גיבוד על ילדים.מזעזע ומצמית ולא נתפס. מי מסוגל לעשות מעשה כזה? מה עובר בראש של אבא שמשכיב את בתו ויודע שתיכף הוא הולך לחנוק אותה???

  • 82.

    אסף, תעשה לי ילד.

    סחלב פראי , 27/07/09 08:02

    אסף, תעשה לי ילד !
    כולה רוצח, זה לא שהוא איזה רוצח סידרתי או משהו.
    בסך הכל עשה טעות חד-פעמית,
    הרי הוא בן טובים, הוא לא יעשה זאת שוב.
    גם אשכנזי גם חתיך גם משכיל גם מצפוניסט.
    אסף, תעשה לי ילד !

  • 81.

    לענין הרצח

    משה כהן, 27/07/09 07:55

    אין תורה אין דרך ארץ

  • 80.

    אתם יודעים קורים דברים כאלה ללא עירוב התקשורת והמשטרה

    העתיד, 27/07/09 00:52

    כמעט כל שבוע. זה חשאי משום שלא כל המשפחות קרובות כל כך כדי שיהיה איכפת להן. תצפו לעוד כמה ממתקים כאלו

  • 79.

    עלק הוא אומר שמצטער...

    סיגל, 26/07/09 23:56

    תכנן הכל !

  • 78.

    הרוצח המתועב הזה גם הוא תוצר של מערכת החינוך ''המפוארת'' שלנו (ל''ת)

    מערכת החינוך דופקת לילדים את המוח עוד בכיתה א', 26/07/09 23:34

  • 77.

    חלאת אדם. חבל שאין בישראל עונש מוות. (ל''ת)

    יושקו, 26/07/09 21:35

  • 76.

    לכל הצבועים שמתלוננים על הטוקבקים שכותבים שהאבא חילוני

    שיג, 26/07/09 21:05

    הרי אם זה היה הפוך והאבא היה חוזר בתשובה ולא האמא אז ישר הכותרות היו צועקות על החרדי שרצח את הבת שלו. אז כל מי שמתקן את הכתבה עושה זאת בצדק.

  • 75.

    בקרוב אצלך, יורי פינס. (ל''ת)

    גולנצ'יק, 26/07/09 21:02

  • 74.

    אני דווקא שמעתי עליו דברים טובים. הוא מגן על ילדים פלסטינים.... (ל''ת)

    עזמי בישארה, 26/07/09 21:00

  • 73.

    מסתבר שהשמאלנים מסוכנים גם למשפחתם הקרובה... (ל''ת)

    אודי אלוני, 26/07/09 20:59

  • 72.

    נועה

    אהובה שרמן , 26/07/09 20:00

    איך? איך מגיעים למצב זה? עצוב עצוב!!!!

    • אם אין יראת אלוקים במקום והרגוני (ל''ת)

      אגדיר , 26/07/09 20:04

      • כמו העלם-חמודות הזה מש"ס שדקר את אימו?

        מלחמת קודש , 27/07/09 01:18

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/871/805.html

      • או כמו האברך הזה מאלעד שהטיח את ראש בתו בת ה-3 חודשים בקיר?

        מלחמת קודש , 27/07/09 01:21

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/760/877.html

      • בוא תסביר לי בבקשה - איזו יראת השם יש בנ"ל ?? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 27/07/09 01:22

  • 71.

    איזה אכזריות יש לאנשים מסוימים

    Avi Ecuador, 26/07/09 19:45

    חיות אדם אכזריות.
    מי שלא מאמין בתורתו של דרווין יש לו הוכחה!!!

  • 70.

    הנה כותרת מתוקנת: "האב החילוני החשוד ברצח בתו: עטפתי אותה בשקית וחנקתי (ל''ת)

    דמוקרטי , 26/07/09 18:38

    • לא. יותר מדויק : ''פעיל השלום רצח את ביתו היחידה''. (ל''ת)

      זונשיין, 26/07/09 21:00

  • 69.

    מה? לא חרדי?!?!

    דמוקרטי , 26/07/09 18:36

    לא חרדי?!? איך זה יכול להיות?!?!

    כמה מאכזב...

  • 68.

    חכמים, מזועזעים, מחפשי אמת - כנסו!!!

    לחזור לחיי תורה ערכיים!!!, 26/07/09 18:15

    תמיד יש את מי להאשים. כשמכוונים אצבע אחת כלפי השני, 3 אצבעות מופנות כלפינו.. אז נכון, אפשר להאשים את הממשלה, את הדת, את העידה, את זה ואת זו...
    אבל אם תסתכלו על התמונה הכוללת, בצורה בוגרת, בצורה חכמה (ולא רק לחפש אשמים) תראו שמקור כל הבעיות הוא באמות המוסר והערכיות שלנו, ז''א החוסר בהן..
    אין לנו מוסריות, מרוב רצון עיוור ואטום להתחקות אחר מדינות המערב בהן הכסף והשררה מנהלים ברוע את העולם, אנחנו שוכחים שלפני כמעט 6000 שנה, נתן לנו הקב''ה ספר קודים לחיים טובים ונורמלים..
    אנחנו מתעלמים מזה.. אנחנו בוחרים מה שנוח לנו..
    חוגגים גם ט''ו באב וגם בוולנטיין...
    מה זה אומר עלינו? כמה יציבים אנחנו??
    אילו ערכים באמת משקפים א-ו-ת-נ-ו כעם יהודי?
    כעם שגם גדולי העריצים וממלכות הרשע לא הצליחו להכחידנו... לא הצליחו כי נשארנו מאוגדים, וע''י מה?? ע''י התורה והמצוות!!
    בדור שבו כל אחד עושה כעולה על ליבו (''תעשה מה שטוב לך''-זו הסיסמא) אז אתם מתפלאים בכלל????
    אם מחזיקים את התומ''צ בתור שמרנו מיושנת, ראו!! הרי השמרנות מלשון שומרת..
    השמרנות הדתית שומרת עלינו לבל נגיע לאיבוד צלם אנוש!!
    אתם בזים לדת? הנה, בבקשה, ראו תוצאות..:
    עשו מה שאתם רוצים, כולל להרוג ילדים..
    מה הבעיה?? מקווה שאתם כבר מבינים...
    אנחנו צריכים גבולות! צריכים ערכים! מוסר! איכות!
    ואת זה התורה ומצוותיה מספקות לנו בשפע..
    אז פקחו את העיניים ותקנו מעשיכם פן תראו עוד עולל נשחט בידיים ''אוהבות''..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בטח יקפצו פה כמה קופצניים, ויגידו לי: גם אצל חרדים יש דברים כאלו, אז אומר לך משהו, התורה ניתנה ליהודים! לא לחרדים, החרדים םה אלו שמקיימים יותר את המצוות מכל השאר. אם הם מפקששים, זה לא אומר שזה בסדר, זה רק אומר שהם גם טועים.. וזה לא האידיאל!!

    שה' יעזור לכולנו, ולא נדע עוד צער..
    שנפסיק להצמרר חידודין חידודין..
    שיפסיקו דימעותינו לזלוג למראה חיוך של ילד..
    שיחזור הטוב בנגלה לעולם..
    שנחזיר עטרה ליושנה..
    שנתבגר כולנו ונקיים מצוות כמו שה' רוצה..
    אם נצרף את כל דמעותינו, כל דימעות עם ישראל..
    זה לא יגיע במאום לכמות דמעותיו של יושב מרומים
    שליבו נצבט בראותו אותנו סובלים..

    בשורות טובות!
    רק משיח יכול לעזור!!

    • אלוהים לא עזר לילדה הזו. קשה לי להאמין שלנו הוא יעזור.

      barakvazan , 26/07/09 20:42

      כנ"ל, אגב, המשיח.

      • אסור להתייאש מן הגאולה המובטחת-כתוב כי דווקא משיא החושך יפציע האור-

        מעניין , 26/07/09 23:03

        כך זה בענייני קדושה,גם לפני מתן תורה,היו עננים וחושך לפני האור..
        אסור להתייאש-זו לא דרכו של יהודי.
        יהיה טוב זה משפט יהודי,החוצה כל עדה בישראל,ולא אלמן ישראל.

  • 67.

    רק שתדעו שהרוצח חתום על מכתב הקצינים סרבני שרות ביו''ש

    הצביעות הטיפוסית לאנשי השלום ..., 26/07/09 18:07

    למה מסתירים את המידע הזה.
    הבן אדם סרבן שרות ביו''ש מטעמים מוסריים.
    אולי את הבת שלו מותר לו לרצוח כי היא לא ערביה.
    עוד סמפטום של הצביעות כמו של דוד טופז המלך שלהם
    ונראה אתכם לא מפחדים לפרסם זאת

  • 66.

    התיישב מול המחשב

    רצוף שגיאות ומחיקות - חקירה עקומה..., 26/07/09 18:01

    מה קורה אתכם? אף כתב מתוחכם אפילו מעט
    לא יכול לכתוב כאלה שטויות הזויות...
    איך אפשר לראות שגיאות ומחיקות במחשב ?
    נו באמת... ישר לאינטרפול כולכם...

  • 65.

    חכמים, מזועזעים, מחפשי אמת ומביני עניין, כנסו:

    לחזור לחיי תורה ערכיים!, 26/07/09 17:58

    תמיד יש את מי להאשים. כשמכוונים אצבע אחת כלפי השני, 3 אצבעות מופנות כלפינו.. אז נכון, אפשר להאשים את הממשלה, את הדת, את העידה, את זה ואת זו...
    אבל אם תסתכלו על התמונה הכוללת, בצורה בוגרת, בצורה חכמה (ולא רק לחפש אשמים) תראו שמקור כל הבעיות הוא באמות המוסר והערכיות שלנו, ז''א החוסר בהן..
    אין לנו מוסריות, מרוב רצון עיוור ואטום להתחקות אחר מדינות המערב בהן הכסף והשררה מנהלים ברוע את העולם, אנחנו שוכחים שלפני כמעט 6000 שנה, נתן לנו הקב''ה ספר קודים לחיים טובים ונורמלים..
    אנחנו מתעלמים מזה.. אנחנו בוחרים מה שנוח לנו..
    חוגגים גם ט''ו באב וגם בוולנטיין...
    מה זה אומר עלינו? כמה יציבים אנחנו??
    אילו ערכים באמת משקפים א-ו-ת-נ-ו כעם יהודי?
    כעם שגם גדולי העריצים וממלכות הרשע לא הצליחו להכחידנו... לא הצליחו כי נשארנו מאוגדים, וע''י מה?? ע''י התורה והמצוות!!
    בדור שבו כל אחד עושה כעולה על ליבו (''תעשה מה שטוב לך''-זו הסיסמא) אז אתם מתפלאים בכלל????
    אם מחזיקים את התומ''צ בתור שמרנו מיושנת, ראו!! הרי השמרנות מלשון שומרת..
    השמרנות הדתית שומרת עלינו לבל נגיע לאיבוד צלם אנוש!!
    אתם בזים לדת? הנה, בבקשה, ראו תוצאות..:
    עשו מה שאתם רוצים, כולל להרוג ילדים..
    מה הבעיה?? מקווה שאתם כבר מבינים...
    אנחנו צריכים גבולות! צריכים ערכים! מוסר! איכות!
    ואת זה התורה ומצוותיה מספקות לנו בשפע..
    אז פקחו את העיניים ותקנו מעשיכם פן תראו עוד עולל נשחט בידיים ''אוהבות''..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בטח יקפצו פה כמה קופצניים, ויגידו לי: גם אצל חרדים יש דברים כאלו, אז אומר לך משהו, התורה ניתנה ליהודים! לא לחרדים, החרדים םה אלו שמקיימים יותר את המצוות מכל השאר. אם הם מפקששים, זה לא אומר שזה בסדר, זה רק אומר שהם גם טועים.. וזה לא האידיאל!!

    שה' יעזור לכולנו, ולא נדע עוד צער..
    שנפסיק להצמרר חידודין חידודין..
    שיפסיקו דימעותינו לזלוג למראה חיוך של ילד..
    שיחזור הטוב בנגלה לעולם..
    שנחזיר עטרה ליושנה..
    שנתבגר כולנו ונקיים מצוות כמו שה' רוצה..
    אם נצרף את כל דמעותינו, כל דימעות עם ישראל..
    זה לא יגיע במאום לכמות דמעותיו של יושב מרומים
    שליבו נצבט בראותו אותנו סובלים..

    בשורות טובות!
    רק משיח יכול לעזור!!

  • 64.

    האב ''החשוד'' מול האם ''המרעיבה''

    חריצת דין בטרם משפט, 26/07/09 17:19

    האב שרצח את בתו הודה ברציחתה, ולמרות זאת הכותרת היא ''האב החשוד''.

    האם החשודה בהרעבת בנה מכחישה מכל וכל את החשד, והכותרת היא ''האם המרעיבה''.

    האם זו לא חריצת דין בטרם משפט ?.

    • סוף סוף

      סוף סוף, 26/07/09 22:45

      סוף סוף יש מיהשו שחושב על תגובה לעניין. הקדוש ברוך הוא בסוף בדרך כלשהי מראה כמה התיקשורת רוצה ברעת החרדים, איך באמת אפשר ליקרוא לאמא כך בשיא הביטחון??? ול''אבא'' כזה רק חשוד בעוד שבאמת יש ציטוט לדיברי ההודאה שלו??? גועל נפש, תיתביישו לכם כתבים רמאים . איך הרב אמנון יצחק שליט''א קורא לזה ? ''תישקורת''. אז אנא תילמדו מזה משהו...

  • 63.

    מטורף זה מטורף

    ליל, 26/07/09 16:24

    ולא משנה אם הוא חילוני או חרדי.
    הוא מטורף. בכל קבוצה יש מטורפים.

    די לריב כל הזמן
    ממש לא מכובד להפוך סיפור טרגי כזה לויכוח קטנוני ולהשתמש בו כדי להשתלח באחרים.

  • 62.

    החילונים אינם מחפים על הפושעים בניגוד לחרדים (ל''ת)

    מגיב הציבור החילוני לא מגן על הפושעים שלו אלא דורש, 26/07/09 15:58

  • 61.

    זה כמו שרוצח ערבי תמיד ערבי ובעוד שזה יהודי זה רק גבר (ל''ת)

    מאיטה, 26/07/09 15:40

  • 60.

    לכל החרדים החרדים

    עודד, 26/07/09 15:12

    שימו לב שאף חילוני לא יצא לרחוב כדי לקרוא לשחרור האב הרוצח. החרדים מתוייגים על פי אמונתם מאחר והיא מגדירה גם את דרך חייהם, את המבנה הקהילתי שלהם ואת אמות המוסר שלהם.
    אצל החילונים אין לעצם חילוניותם משמעות מעבר לתחום הצר של אי אמונתם באלוהים.
    מכאן נובע ההבדל. אין מקום לתייג קהילה שלמה על פי התפוחים הרקובים שלה, אבל ברגע שקהילה מפגינה כזו סולידריות עם התפוחים הרקובים שלה, אז עולים סימני שאלה.

    • מצוין. תגובה מדויקת ולא מתלהמת. (ל''ת)

      שרה, 26/07/09 18:42

    • התיוג החרדי היה הרבה לפני ההפגנות

      יקינטון , 26/07/09 19:04

      ולדעתי, חלק מהאנשים שהשתתפו בהפגנות, בניגוד להלכה ולרבנים, השתתפו בהם עקב התיוג מצד אחד ומצד שני עקב ריבוי השאלות הבלתי פתורות גם עכשיו בהתנהגות הדסה והפרקליטות.

    • התגובה שלך מראה כמה אתה טיפש ומנותק מהמציאות וכי לחרדים יש כלים חילוני

      אגדיר , 26/07/09 20:03

      כלים חילוניים
      אתה בסה"כ חי בבלון שלך וניזון מהעטינים של הרבנים החילוניים שלך

  • 59.

    זה רק אומר לא להתלהב ממהנדסים ומדרגות צבאיות (ל''ת)

    סתם סטיגמה, 26/07/09 14:10

  • 58.

    בניגוד לחרדים לא רואים הפגנות של החילוניים בעד הרוצח

    שושנה, 26/07/09 13:58

    וזה ההבדל העיקרי , רוצח הוא רוצח , ואם מרעיבה היא אם מרעיבה ןיש להענשים בחומרה- חרדים או חילוניים .

    העניין הוא שהחילוניים לא יוצאים במסע הפגנות, לחצים ויחסי ציבור בעד הפושעים שיצאו מהם , אלא מקיעים אותם מתוכם.

    • אם היו מכלילים את כל החילונים כרוצחים בגלל איזה נבלה הם היו מפגינים!

      יוני דוד , 26/07/09 19:40

      וזו בדיוק הבעיה התקשורת בהכללותיה מלבה את תחושות הרדיפה אצל החרדים שמרגישים מואשמים קולקטיבית.

  • 57.

    חילושמאלני מטומטם

    איאיאי, 26/07/09 13:48

    שדואג לערבים שרוצחים בנו אבל רוצח ביתו

  • 56.

    מה משותף בין אסף גולדרינג לאלי פימשטיין, דודו טופז ודוד שלי?

    גל-יה , 26/07/09 13:44

    הם עשו מעשים מטורפים, חסרי הגיון, שאינם מתאימים להם ולאישיותם, תחת השפעת תרופות של תרופות פסיכיטריות " לגטימיות".
    מין הראוי שנושא זה יבחן מהר ולעומק.

    • נראה לי שזה אבא שלך ולא הדוד

      תיקון, 26/07/09 14:54

      שפעל תחת השפעת כדורים, כההחליט להביא אותך לעולם

  • 55.

    נו, תנו לו להתאבד, למה יש לו לחיות עכשיו?

    גל, 26/07/09 13:22

    וזה לא משנה אגב, חילוני או דתי. מה הקשר???

    • אם הוא יתאבד ... הוא יקל על עצמו מעול החיים (ל''ת)

      מלחמת קודש , 26/07/09 17:16

      • ימח וידך שימך גוי אכזר-התאבדות היא הגרועה שבעברות-זו לא יהדות ! (ל''ת)

        מעניין , 26/07/09 23:04

        • כלומניק חסר-אישה וילדים: התכוונתי שחבל שיתאבד - אם יחיה יסבול יותר! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 27/07/09 01:23

  • 54.

    תזכרו היטב.. חשוב לקרוא!

    חוקר בכיר, 26/07/09 13:10

    אדם שמסתיר את פניו בפני מצלמות הוא שפוי לחלוטין מבחינה רציונלית האיש אינו מעוניין שפניו יתגלו ברבים והסיבה היא פשוטה הוא היה רוצה לשוב יום אחד לחברה. שלא יספרו לכם על אי שפיות וגם לא על התקפת אמוק של איבוד שליטה. אדם לא מחכה שביתו תרדם כדי לחטוף התקפת אמוק ולרצוח אותה. זוהי פעולה קרה ורציונלית של אדם קר ושפוי. תזכרו את זה כי עורכי הדין שלו כבר הולכים לכיוון השפיות שלו. האיש שפוי לגמרי!!

    • צודק!!

      לא מאמינה, 26/07/09 16:53

      עצוב מאוד להאמין שקיים רוע כזה

  • 53.

    אהבה עזה כמוות.

    חנה, 26/07/09 13:09

    אהבה עזה כמוות.

  • 52.

    השמאל גאה בך, אסף !!

    יריב אופנהיימר, 26/07/09 12:44

    לדעתי זה מוצדק אם אשתו חשבה לשוב בתשובה... אני חושב שמגיע לו עונש לפחות כמו להרב וולס מירושלים שבנו ז''ל נפל לו מידיו בשוגג והושם ל6 שנים וחצי..
    ארץ אל תכסי דמה של נועה ואל יהי מקום לזעקתה
    אסף מה תגיד לבתך שתיפגש עמה בעולם העליון היא תירק בפרצופך והיא צודקת.
    אוי חיות אדם.. ממש שמאלני קלאסי!!!!!

  • 51.

    Its not interesting,his job,or family,he is a morder,psicopa

    ilanis , 26/07/09 12:38

    Psicopat hue use his own dohter,her naivity,and helpless older.the fact his family gave him a lawyer,hue sad for the camera,facts ,he culd not know at this time,this lawyer silbershlag,is a liyer,he sad stuff, that wasnt the reality,he must be away of this job,becouse he wasnt relevant.

    • שגיאות איומות

      מורה לאנגלית, 26/07/09 13:30

      אנגלית אתה לא יודע! האם אתה יודע עברית?

  • 50.

    חילוני שמאלני רצח את בתו בידיו !!!! (ל''ת)

    חילוני לא שמאלני, 26/07/09 12:38

  • 49.

    חלאה השונא את מדינתו צבאו וחלק מבני עמו סופו שיחנוק את ביתו.. (ל''ת)

    משפט הנאמר לי מחבר לעבודה, 26/07/09 12:24

  • 48.

    אולי אישתו הצליחה להוציא אותו מדעתו.

    סכנת נפשות, 26/07/09 10:59

    זה עיניין שדורש חקירה,הרי זה לא נורמלי להתייחס רק לתוצאת המעשה ולא לסיבות שהובילו למצב שגרם למעשה.
    אבל במדינה שמנוהלת ע''י חובבנים הכל חפיף ופופוליסטי.
    כדי למנוע או למזער מקרים כאלה,כדאי קודם כל לבין מה הביא למעשה.
    פיקוח נפש,

  • 47.

    האב החשוד

    שרה, 26/07/09 10:56

    חבל שמנעו ממנו לקפוץ.לפחות היתה נחסכת מכולם הפרסה של המשפט ועלויות החזקת הנבלה בכלא.

  • 46.

    הוא חשש שיקחו אותה אזי הוא רצח אותה נו.. מה אתם אומרים? (ל''ת)

    ירח כחול , 26/07/09 10:52

  • 45.

    עונש

    שרון, 26/07/09 10:46

    חייב כיסא חשמלי במדינה שלנו

  • 44.

    צריך לקחת שק ולקשור אותו לצווארך מנוול!!!

    sami9 , 26/07/09 10:41

    לדרוש עונש מוות כל גזר דין אחר יהווה פרס בשביל החלאה הזה.

  • 43.

    ואני גם לא משרת בשטחים הכבושים וחתמתי על מכתב הקצינים (ל''ת)

    אז מגיע לי חנינה, 26/07/09 10:39

  • 42.

    זוועה

    csi, 26/07/09 10:33

    איך דבר כזה קורה האב פשוט יש לו פיצול אישיות לעשות דבר כזה עוד לבת שלו מעניין אם הוא תיכנן את זה במהלך החודש או שפתאום בא לו השיגעון הזה להרוג ילדה בת 3 פשוט אין גבול למעשים כל פעם הדרגה בפשיעות עולה ומחמירה.

  • 41.

    כותרת ''החילוני הרוצח'' (ל''ת)

    האברך הדורססססססססססססססססססס, 26/07/09 10:21

    • מה הקשר יא עלוקת ביטוח לאומי (ל''ת)

      תגובה, 26/07/09 13:23

  • 40.

    אין סיבה בעולם לרצח תינוקת .אז תפסיקו להמציא סיבה ולא לספט את הרוצחים (ל''ת)

    מנוולים תפסיקו להמציא סיבה לרצח, 26/07/09 10:19

  • 39.

    על מה ולמה היעילו ת של השוטרים. רצה לקפוץ מהחלון.....

    maia, 26/07/09 10:11

    השמים הם הגבול...... אולי האדמה.... למה לעצור???????

  • 38.

    צריך להיות כתוב: ''חילוני רצח את ביתו הקטנה...'' (ל''ת)

    גד, 26/07/09 10:07

  • 37.

    כשחתם על מסמך הסרבנים ,אף אחד לא כתב שהוא פסיכופט .

    סרבן ורוצח, 26/07/09 10:04

    אין מה לעשות ,בוגד במדינה , יבגוד במשפחה שלו.

  • 36.

    זבל מי שמלכלך

    יוסי, 26/07/09 10:01

    בזוי אתה
    רע אתה
    אין לך שום אנושיות
    לך תרחם על הערבים הרוצחים הם חבריך
    אין לך זכות קיום
    אתה מאוכלי אדם
    לך מגעיל

  • 35.

    מחדל. תנו לו להתאבד! (ל''ת)

    גיל, 26/07/09 09:39

    • הוא לא רוצה להתאבד זה סתם הצגה (ל''ת)

      אינה, 27/07/09 07:54

  • 34.

    מעניין למה הם אף פעם לא ''מצליחים'' להתאבד?

    אבל לרצוח אחרים כן., 26/07/09 09:33

    אני לא קונה את ה''התקפי פסיכוזה'' האלה.

    זה מזכיר לי בעלים שנכנסים להתקפת אמוק מרביצים לנשותיהם, שוברים את כל הרהיטים בבית ,אבל באורח פלא בטלויזיה הם אף פעם לא נוגעים.(אולי כי יש גמר ליגת האלופות?)

    • יש סוכריות כאלה טיק טק..יכול להיות שהם שותים את זה ..ואת הוורידים

      ירח כחול , 26/07/09 09:59

      הם חותכים עים סכין של חמאה..אבל שהוא חתך בשר לעשות על האש הוא לקח סכין של קצבים ..
      ממש מנובלים..הכול מתוכנן

  • 33.

    במשך 12 שעות הוא לא הצליח להתאבד??? (ל''ת)

    ויקי, 26/07/09 09:33

    • הוא היה בהלם ולא הצליח להתאבד עד שהיה בטוח שיצילו אותו. (ל''ת)

      מניסיון ההתאבדות, 26/07/09 13:30

  • 32.

    נועה גולדרינג

    vipi hana , 26/07/09 09:26

    נועה בכלל לא ביקשה להיולד נועה הקטנה והיפה
    באה לעולם מבלי ששאלו אותה.ושילמה בחייה בגלל אותם שבקשו להולידה.למה, למה, זה בלתי נתפס.

  • 31.

    למגיב מס' 25 עם הכולל 26 שזה שם ה' תזהר שהקב''ה לא יפגע בך על תגובתך!! (ל''ת)

    בגלל אחד כמוך נחרב בית המקדש!!! ח צ ו ף!!!!!!, 26/07/09 09:20

  • 30.

    לקשור אותו לרכב מאחור ולגרור אותו על האספלט עד אילת!! (ל''ת)

    גיא, 26/07/09 09:10

    • אתה עירקי?כך היו נוהגים שם,בכל מקרה אני מסכים איתך. (ל''ת)

      sami9 , 26/07/09 10:43

  • 29.

    האב החילוני המתעלל? (ל''ת)

    שלום, 26/07/09 09:10

    • kol a chilomim rotzchim (ל''ת)

      mike, 26/07/09 09:24

      • הם לכתחילה לא התיימרו לייצג את האלוקים. אך כשחררדי עושה כך זה חילול ה' (ל''ת)

        מלחמת קודש , 26/07/09 09:46

      • לא חסר גם דתיים וחרדים רוצחים מתעללים ואונסים!! (ל''ת)

        אני, 26/07/09 10:09

        • צודק (ל''ת)

          אבל זה אחוז מזערי, 26/07/09 11:01

          • ממש לא - אני חרדי, אתה כנראה לא מכיר את העולם הזה ... (ל''ת)

            מלחמת קודש , 26/07/09 15:42

            • חרדים מתפללים 3 פעמים ביום, ואתה ?- $$$ ועוד $$$. (ל''ת)

              מעניין , 26/07/09 21:12

    • ומה הטענות שלך כלפי החילונים, מבחינתך - אין להם תורה ... (ל''ת)

      מלחמת קודש , 26/07/09 09:45

      • בשביל לא לרצוח אתה צריך תורה ?

        עוד אידיוט, 26/07/09 13:32

        מה הקשר לכך שאין להם תורה כדי שירצחו את ילדיהם ?.

        *אפילו חיות טורפות אינן רוצחות את ילדיהן*

        • צודק - אבל כשחרדי עושה כזאת זה גם חילול ה' בנוסף לעוולה ההומאנית! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 26/07/09 17:17

          • אכן כן. ועדיין לא מצדיק הכללה והשמצה (ל''ת)

            יקינטון , 26/07/09 19:06

            • הנבל אינו פוסח להשמיץ את כל עם ישראל ! לא תרצח-גם לבני נוח ! (ל''ת)

              מעניין , 26/07/09 23:15

              • לערב-רב "מעניין": אבל אתה מסכים איתי שכשחרדי עושה כך זה חילול ה'?? (ל''ת)

                מלחמת קודש , 27/07/09 01:25

  • 28.

    לקשור אותו לרכב מאחור ולגרור אותו על האספלט עד אילת!! (ל''ת)

    גיא, 26/07/09 09:10

    • למה לזהם את האספלט עים הגוף שלו ..יש לי פתרון יותר מוצלח

      ירח כחול , 26/07/09 09:18

      כריש לבן שלא אכל חודש..

      • לא ולא ... צריך להחיות אותו ולקושרו ... ולשימו כל יום מול תמונת בתו .. (ל''ת)

        מלחמת קודש , 26/07/09 09:47

        • לראות אותה חיה מול עיניו לא ממש הזיז לו.. אז למה שתמונה כן תזיז? (ל''ת)

          ללה, 26/07/09 10:33

        • אדם שחונק את ביתו בצורה כזאת, עוד יראה בזה הצלחה (ל''ת)

          יקינטון , 26/07/09 19:06

  • 27.

    ילדה תמימה ומסכנה

    דנינו אליהו, 26/07/09 09:09

    מהנדס קצין צהל אינטלגנט מה זה מענין אותי מבחנתי הוא רוצח שפל שבעניי עונשולעמוד התליה

  • 26.

    העולם משתגע

    אינשם, 26/07/09 09:07

    לצערנו הרב אנחנו נתקלים בזמן האחרון ביותר מקרי זוועה, העולם משתגע, האגו מתחזק, אנשים חושבים שיש בכוחם לעשות הכל.... חבל.

  • 25.

    אני בהלם מוחלט !!!!!!!!! למה לרצוח?! שייתן אותה לאימוץ לי (כצד שלישי)

    מלחמת קודש , 26/07/09 09:07

    איזו מלאך.........


    אני רואה את התמונות ומתקשה להאמין למראה עיניי - אויייייייייייייייייייי

    • לא לא לא! לתת אותה לאימוץ לך? רק לא זה....

      החיים יפים, 26/07/09 10:08

      אם נשמה כמו שלך עדיף את האב.
      הוא שפך את דמה של נפש אחת,ואתה שפכת את דמם של אלפים מישראל.

      יש דין ויש דיין.
      אם לא כאן אז בעולם העליון...
      או בגלגול הבא...

      • הרב עובדיה שפך דמים לא אני - הוא פסק להכניס את ערפאת ו-80 אלף מחבליו

        מלחמת קודש , 26/07/09 15:43

        לא"י

    • למה אימוץ.. אמא שלה נורמאלית.. (ל''ת)

      ללה, 26/07/09 10:32

      • אמא שלה נורמלית אבל חיה בבועה כנראה, מרוב שהיא מרגישה מזרחית נחות לידו

        מלחמת קודש , 26/07/09 15:44

        לא ראתה את הכתובות על הקיר

    • ומה עם הפעוט שנותק ממשפחתו ?-עליו אין לך רחמים-תנין ?

      מעניין , 26/07/09 23:13

      האין לאב הזכות לבקר את ילדו ?
      לקבוע את מקום אישפוזו ?

      לך לחפש לך אתון לבעול-בן בלעם-פדופיל מצוי.

  • 24.

    אם הוא היה אברך היו משחררים אותו למאסר בית (ל''ת)

    ישראל, 26/07/09 09:05

    • אם הוא היה אברך היו כותבים 'הארבך החונק'

      ohad_sh , 26/07/09 13:01

      אבל בגלל שהוא חילוני הוא רק 'אב שחשוד כי חנק את בתו'.

      • היו מצלמים אותו וכותבים:''האברך החונק''

        אברך, 26/07/09 13:45

        אין גבול לציניות.


        אני חייב לציין שאחרי המקרים האחרונים שהתקשורת והמשטרה + הפרקליטות שחטו אנשים חפים מפשע או שהוציאו את הדברים מכל פרופורציה הגיונית, אני כבר לא בטוח שהוא באמת רצח את ילדתו.

        אם הוא אכן עשה זאת יש להשליך אותו לגוב האריות יחד עם אמא טאליבן!

      • כמו האברך השסניק הזה שדקר את אימו?

        מלחמת קודש , 26/07/09 15:46

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/871/805.html

        • אברך ?-אולי כמו שאתה חרדי.. (ל''ת)

          מעניין , 26/07/09 21:13

          • אהה .. אז כשמדובר במבצע פשע אז הוא פתאום לא אברך כן?

            מלחמת קודש , 27/07/09 01:27

            פתאום לא חרדי כן ??

            לא יודע מי לימד אותך יהדות...

            מלמדיי ורבניי לימדו אותי שכחרדי אני מייצג את רצון ה' ואסור לי לגנוב או להיטפל למחייתי על כספי הציבור או לעשות כל דבר אחר הגורר חילול ה' - שמלבד האיסור מצד עצמו במעשה - מלווה חילול ה' נוראי כשזה חרדי המבצע אותו ...

  • 23.

    מה קורה פה להורים במדינה הזאת????????????????

    אמא, 26/07/09 09:00

    אני מזועזעת ועצובה וכל כך כואב לי.. לא מבינה מה קורה פה? איך הורים רוצחים את הילדים שלהם? זו הפכה להיות מגפה!

    • הקפיטליזם החזירי יוצר מדינה של אנשים מנוכרים.

      דבר שמגביר את מחלות הנפש ואי הטיפול בחולים, 26/07/09 12:30

      לכל שיטה יש את המחיר שלה,באמריקה הטרוף הוא דבר ידוע,ועכשיו אנחנו רואים על ישראל בדיוק מה הביא את הטרוף לאמריקה.זמן קצר לאחר שיבאנו את השיטה האמריקאית ישראל,אנחנו רואים בארצנו את אותם תופעות לוואי שיש באמריקה.

  • 22.

    אני שם לב שכאשר מדובר בחילוני שפשע הלשון יותר עדינה..ממש אפליה!!! (ל''ת)

    אדם, 26/07/09 08:59

  • 21.

    עוד יום יומיים בעדוד העורך דין ..הוא ישים כיפה על הראש ..אבל תשאלו

    ירח כחול , 26/07/09 08:58

    עם יש כיפה שתעזור לו בעולם הזה הוא בעולם הבא..איזה גועל ..לא יותר בריא שהאמא תיקח את הילדה ותגדל אותה..אתה עם החיים שלך תמשיך ותיראה אותה גדלה בלי סימן קלון על ראשך ..

  • 20.

    אסף גולדרינג תלמד נקמת דם ילד קטן טרם ברא השטן

    האזרח הקטן, 26/07/09 08:55

    אסף גולדרינג אסור להוציא אותך להורג רק
    שתלך עם קטטר כול חייך ובלון חמצן על הגב
    ושיחליפו לך אותו חצי שעה אחרי שהבלון שיש
    לך עך הגב התרוקן עד שתחנק ככה תרגיש את מה
    שהרגישה התינוקת

  • 19.

    עצוב, היה אפשר למנוע את זה, זה פשוט היה ניתן למניעה

    solsam , 26/07/09 08:54

    כואב על הילדה הזו. תנוח נשמתה בגן עדן אמן ןאמן ןאמן. כמה קל להרוס לנפץ לנתץ, וכמה שזה מיותר אכזרי וטיפשי. האבא? מחוק, שום עזרה שבעולם כבר לא תעמוד לו. במקום בחיים ובטוב הוא בחר במוות וברע. זה רק מדגיש את האפשרות היחידה שקיימת עלי אדמות: ובחרתה בחיים ובחרתה בטוב - זו הבחירה היחידה שיש לאדם. כל בחירה אחרת מובילה לקטסטרופה. הוא יסבול ויסבול ויסבול. אינסוף סבל... לו רק היה מחזיק מעמד ברצונות של הגוף היה מצבו אחר לגמרי.

    • אתה יודע כמה זמן לוקח ..להרוג ילד בין 3 שנים ..איך היה אפשר למנוע

      ירח כחול , 26/07/09 09:02

      אפילו עים האמא הייתה ליד ..זה עניין של שניות..כול המערכות בגיל כזה ממש עדינות ופגיעות ..ובפרט שהיא ילדה..נשמתה עדן

      • ע"י עמידה איתנה על זכותינו לקיים את הדיבר "לא תירצח" ובכל מחיר!

        solsam , 26/07/09 09:33

        פשוט לשטוף את המוח בדיבר הזה.

  • 18.

    איך מתהלכים כאן בעולם חי הולך על שתיים עם לב מת?

    יעקב, 26/07/09 08:49

    חבל שאין עונש מוות כי זה המקרה הקלאסי שהוצאה להורג של האב היתה מראה לכל האזרחים את עמדתה העקרונית של החברה הישראלית כלפי מעשים מן הסוג הזה.

    והגיע הזמן לומר שהיהדות החרדית היא אם כל החלאות, אנטי יהדות לשמה והחזרה בתשובה הקיצונית שלה היא שורש כל רע!!!

    החרדים שמאחרי האם החוזרת בתשובה הם גם טריגר למה שקרה.

  • 17.

    פרשה קשה שמזעזעת את כול אמות הסיפים שדומה לפרשות אחרות שקרו לאחרונה (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/07/09 08:47

    • בישראל אחת הסיבות למעשה כזה היא פגיעה קשה באוגאיזים של מבצע המעשה (ל''ת)

      פקק תנועה , 26/07/09 08:49

    • פקק תנועה

      vipi hana , 26/07/09 09:30

      על איזה פרשה הת כוונתך ראש כרוב תן רמז קטן שנדע איך להגיב מחולון באתה ואל ראש פינה תשוב

      • קודם כול תלמדי ליכתוב בעיברית דבר שני את יצאת מדעתך (ל''ת)

        פקק תנועה , 26/07/09 12:39

        • את לא יודעת ליקרוא כתבות להבין במה מדובר ואת הנפשות הפועלות של הסיפור (ל''ת)

          פקק תנועה , 26/07/09 12:40

  • 16.

    מה ההבדל בין רצח להריגה,שבשניהם מקפח אדם את חייו.

    bahary5 , 26/07/09 08:41

    האם היה פה תיכנון??כן היה והיה!!
    עצם העובדה שחיכה עם שביתו תירדם.
    וחנק אותה בשקית ניילון שהכין מראש.
    זה רצח.רצח.רצח בדם קר ועוד ליוצא חלציו.אדם כזה אסור שישאר בחיים...
    עכשיו יבוא עורך דינו ויטען על אי שפיות זמנית..לא ידע מה הוא עושה,
    ועוד הרבה בללה בללה .
    כל רוצחי הילדים האלה (חבל שאין עונש מוות,כי זה משהיה מגיע להם).
    צריכים לקבל מאסר לכל ימי חייהם,ללא
    אפשרות לחנינה.
    אבל בבתי הדין שלנו זה לא יקרה.
    הוא כמו כל רוצחי הילדים,או הרצחים בכלל,יקבלו איזה עונש מצחיק ,
    ואם הרוצח הוא אדם צעיר.יצא מהכלא במלוא אונו..גועל נפש!!!

  • 15.

    למה לא מופיע בכותרת ''החונק החילוני'' (ל''ת)

    חרדי, 26/07/09 08:41

    • כי הוא לא חרדי.. (ל''ת)

      בבה, 26/07/09 09:33

  • 14.

    חבל שאין עונש מוות בישראל

    גלעד, 26/07/09 08:25

    אולי זה היה מלמד את שאר המנוולים שאפילו חושבים ללכת בכיוון המתועב הזה שלא לחשוב על זה אפילו.

    • באמת חבל

      דורין, 26/07/09 10:06

      שאין עונש מוות אולי אם היו מוציאים את אלי פימנשטיין למוות נועה היתה איתנו היום

  • 13.

    לשפוט אותו לפי עין תחת עין , (ל''ת)

    א,, 26/07/09 08:24

  • 12.

    כמה חבל, איזה ילדה יפה - כואב הלב. (ל''ת)

    אמא, 26/07/09 08:19

  • 11.

    מצמרר, אלימות כלפי הנשים ע''י המשפחה היא בכל הגילאים

    יוליה, 26/07/09 08:18

    המקרה מצמרר, אדם הכי קרוב אלינו - אבא, רוצח אותה בדם קר. הרי בנות תמיד -הילדות של אבא.
    האם יש קשר בין רציחת הילדות ע''י אביהן לבין המגדר שלהן?

    • לא קשור. מה לגבי בנים הנרצחים בידי אמאות? (ל''ת)

      111emo , 26/07/09 09:36

  • 10.

    אתה הבנת את זה ברוך. לא מוסרי לשרת בשטחים! (ל''ת)

    חשיבה שמאלנית, 26/07/09 08:18

    • גם רם עמנואל ודיויד אקסלרוד חושבים כמוהו שאסור להיות בשטחים (ל''ת)

      יעל, 26/07/09 08:56

      • והקשר הוא..? (ל''ת)

        ללה, 26/07/09 09:35

    • לא מוסרי לשרת בשטחים.. אבל מאוד מוסרי לרצוח את הבת שלו.. (ל''ת)

      ללה, 26/07/09 09:34

  • 9.

    ימח שמו וזכרו לעולמי עד (ל''ת)

    אהרון, 26/07/09 08:17

    • אהרון (ל''ת)

      vipi hana , 26/07/09 09:31

    • אהרון

      vipi hana , 26/07/09 09:33

      שמו של מי ימח,אתם נכנסם לתגובות ואי אפשר להתדיין איתכם

    • אמן ואמן.. (ל''ת)

      בבה, 26/07/09 09:35

  • 8.

    חתם על מכתב הקצינים שטענו שלא מוסרי לשרת בשטחים

    ohad_sh , 26/07/09 08:09

    מוזר איך שאדם שטען שלא מוסרי לשרת בשטחים ("מכתב הקצינים") כיוון ששולטים על אוכלוסייה חפה מפשע, רוצח את הבת שלו. זה מעשה מוסרי בעיניו לרצוח את ביתו ולהגן על הערבים רוצחי הילדים.

    • על זה נאמר: '' כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים'' (ל''ת)

      רחלי, 26/07/09 08:18

    • כבר אמרו חכמים

      אוייי געוולד, 26/07/09 08:44

      המרחם על האכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים
      שלא נדע
      יהי זכרה ברוך

  • 7.

    אסור לחילונים להביא ילדים (ל''ת)

    יוסי, 26/07/09 08:09

    • לחילונים - אסור להביא ילדים, לדתיים- אסור להביא ילדים.. אז למי כן ?! (ל''ת)

      ללה, 26/07/09 08:56

      • ההורים הטובים ביותר הם גייז. וזו עובדה (ל''ת)

        הומו, 26/07/09 09:47

        • אבל גם הם חילונים/ דתיים.. (ל''ת)

          דדה, 26/07/09 10:29

    • 1000% (ל''ת)

      mike, 26/07/09 09:26

    • ולחרדים שאונסים את הילדים שלהם מותר להביא אותם??? מפגררררררר (ל''ת)

      alint3 , 26/07/09 09:45

    • תמשיך לייצר עלוקות ביטוח לאומי (ל''ת)

      רועי, 26/07/09 13:24

  • 6.

    יונהג עונש מוות בישראל .

    שוקי, 26/07/09 08:06

    אין שום סיבה לשקם ע''ח משלם המיסים אדם כזה בכלא .
    כולי תקווה שארגוני הפשע אלה שכבר יושבים בכלא ינקמו את דמה של הילדה שלא הספיקה בחייה לעשות רע לאף אחד .

  • 5.

    תענו על שאלה אחת

    אבי, 26/07/09 08:03

    מדוע כשאמא רוצחת את ילדיה (קרה כבר 4 פעמים לאחרונה)
    היא תמיד לא מורשעת ברצח.

    אבל כשגבר מבצע רצח, תמיד הוא מורשע ברצח ?

    למה זה ככה ת-מ-י-ד ?
    לא במקרה אחד, אלא תמיד.

    פשוט תענו על זה

  • 4.

    הנבלךה הזה שמלאן יפה נפש שמתנגד לצה''ל (ל''ת)

    אייל, 26/07/09 08:03

    • מה זה קשור ? (ל''ת)

      נ, 26/07/09 10:49

  • 3.

    האב הרוצח הוא סרבן שירות בשטחים, מסיבות מוסריות! (ל''ת)

    אורית, 26/07/09 08:02

  • 2.

    למה קפצו עליו השוטרים כשבא לקפוץ מהחלון

    תל אביבסקי, 26/07/09 08:00

    החיים שלו לא שווים כלום
    לא בעיניו ולא בעיני מי שיחיה איתו

    • ההיפך - לא לתת לו למות

      שמואל, 26/07/09 08:45

      לשים אותו קשור בחדר עם תמונות של הילדה.
      לתת לו למות זה פרס מבחינתו !!!

      • צודק!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

        מלחמת קודש , 26/07/09 09:08

      • שמואל

        vipi hana , 26/07/09 09:41

        שמואל תגובה הולמת

  • 1.

    הרויח קיבל עידוד מהתיקשורת שמתנהגת לרוצחים כאילו הם הקורבנות (ל''ת)

    כל החברים יגויסו למען הרוציח בתיקשורת, 26/07/09 08:00

    • הוא רחוק מלהיות קורבן הוא רוצח בדם קר!!!!!!! (ל''ת)

      טל, 26/07/09 15:58