• 42.

    איש יקר (ל''ת)

    אחמד, 26/07/09 22:10

  • 41.

    האיש הזה סבל משינאה עצמית ושמאלניות יתר קיצונית (ל''ת)

    פקק תנועה , 26/07/09 14:54

  • 40.

    נוסח המכתב עליו חתום הרוצח

    האברך הדורס , 26/07/09 12:36

    "אנחנו, שראינו בעינינו את מחיר הדמים שהכיבוש גובה בשני צידי המתרס. שהרגשנו איך הפקודות שקיבלנו שם מחריבות את כל הערכים שספגנו בארץ הזאת. שמבינים היום כי מחיר הכיבוש הוא אובדן צלם אנוש של צה"ל והשחתת החברה הישראלית כולה שיודעים כי השטחים אינם ישראל, ושסופן של כל ההתנחלויות להתפנות אנו מצהירים בזאת, כי לא נוסיף להילחם במלחמת שלום ההתנחלויות", נכתב בעצומה.

    "לא נוסיף להלחם מעבר לקו הירוק במטרה לשלוט, לגרש, להרעיב ולהשפיל עם שלם. אנו מצהירים בזאת כי נוסיף לשרת בצבא ההגנה לישראל בכל משימה שתשרת את הגנתה של מדינת ישראל. משימת הכיבוש והדיכוי אינה משרתת מטרה זאת - ואנו לא ניקח בה חלק", נכתב בעצומה עליה חתום האב שרצח אתמול בידיו את בתו בת השלוש.

  • 39.

    אסור לחילונים ללדת ילדים (ל''ת)

    גבי, 26/07/09 08:10

  • 38.

    רצח יהודיה? ישוחרר בעיסקת שליט. (ל''ת)

    יוני דוד , 26/07/09 00:53

  • 37.

    רצח חסרת הישע בת ה-3 ע''י אביה(אם בכלל)

    דייזי, 25/07/09 22:35

    אני מוכנה לערוך לו את כל סידורי הלוויתו והשבעה,של האב הנתעב כולל מצבה וחלקת אדמה בגיהינם.

  • 36.

    זה מה שקורה כשאין תורה וההורים לא מבינים תכלית החים, ילדיהם כצעצועים. (ל''ת)

    מלחמת קודש , 25/07/09 21:51

    • מה קרה לבוזבוז הברברי משבטי הכוזאארים (ל''ת)

      אגדיר , 26/07/09 05:46

  • 35.

    ''זה לא רצח, זו הגנה עצמית''

    Certifiable, 25/07/09 21:33

    כמה הוזים צריכים להיות כדי לתמרץ רצח?

  • 34.

    Roz 2.0 (ל''ת)

    jjstar, 25/07/09 21:26

  • 33.

    איפה המשטרה איפה (ל''ת)

    סולי , 25/07/09 20:21

  • 32.

    ימחשמו

    דניאל סיידא, 25/07/09 20:05

    מאסר עולם, תודה

  • 31.

    מה קורה במדינה, אין חינוך החיים בזבל , חזרנו לימי הקרבת ילדים בתמוז?? (ל''ת)

    המזועזעת, 25/07/09 18:32

  • 30.

    אסף אדם מצפוני. חתם על מסמך הסרבנים לגיוס לצה''ל. ''ממש מוסרי'' (ל''ת)

    מוסר שמאלני, 25/07/09 18:11

  • 29.

    כואב הלב לשמוע על רצח של ילדה בת 3 שלא עשתה מאום!!!

    רוצח מנוול!, 25/07/09 17:44

    כואב הלב לשמוע על רצח של ילדה בת 3 שלא עשתה מאום!!!
    נכון, גירושין הם דבר לא נעים והאישה זוכה בכל:
    1. מקבלת את הילדים
    2. מקבלת מזונות
    3. כל ''רשויות החוק'' בימ''ש, משטרה, רווחה, ביטוח לאומי ועוד... עומדים לצידה
    למרות כל המצב הלא שיוויוני הזה, אין שום הצדקה לרצח תינוקת תמימה!
    אני רק יכול לאחל לאב הרוצח לשבת כל ימיו בכלא!

  • 28.

    האנכסטים בתיקשורת וכל חולה הרוח ימצאו מחלה לרוציח שיצא זכאי (ל''ת)

    מנוולים, 25/07/09 17:40

  • 27.

    לכל החרדים שרוקדים על דם הילדה הקטנה:

    שוקו, 25/07/09 17:36

    נכון שיש התעללות בילדים בכל המגזרים. אתם יודעים מה ההבדל? חילונים לא יצאו למהומות ברחובות כדי להגן על האבא הרוצח וישמחו לראות אותו נענש כחוק.

    זה ההבדל. חולי נפש.

    • הצדק עימך (ל''ת)

      אני, 25/07/09 18:17

      • עם כאלה הורים (ל''ת)

        מי צריך להרעיב, 25/07/09 22:42

    • החילונים גם לא מתיימרים לייצג את רצון הא-ל (ולהצדיק רשע תוך כדי) (ל''ת)

      מלחמת קודש , 25/07/09 21:51

      • אחרי מליון הפלות שעשו חילונים פלא שלא נותרו מפגינים חילונים???

        יוני דוד , 25/07/09 22:46

        יש מליון רוצחים חילונים שלא יצאו להפגין לטובתו אבל עשו בדיוק את מה שהוא עשה!!!

        • צודק - הפלות זה נושא מצער. אבל החילונים לא מתיימרים לייצג את הקב"ה

          מלחמת קודש , 25/07/09 23:16

          לא לימדו אותך מה המשמעות של להיות חרדי??

        • אגב ... יש אחוז לא קטן של נשים חרדיות המבצעות הפלות בסתר .. (ל''ת)

          מלחמת קודש , 25/07/09 23:18

    • אז זהו שלא

      נתי, 26/07/09 22:12

      תראה בתקשורת איזה כתבות אוהדות, כמה ציטוטים של החברים ותושבי הישוב שלו על איזה אדם יקר וטוב הוא, ישר ושומר חוק, שאין ספק שסבל מחוסר שפיות זמנית.

    • לשוקו

      פלחוד, 11/08/09 15:01

      תגיד לי כמה רוצחים חרדים יש כבר?

      ואם כבר, מתי הם יצאו להפגין בטובתם? חוצמזה שהרבה מאוד זיופים ושקרי הוכחו נגד הבי''ח אז תירגע

  • 26.

    למה לא יתנו לו להתאבד עוד היום

    mano , 25/07/09 17:25

    חלאת אדם

  • 25.

    כואב הלב לשמוע על רצח של ילדה בת 3 שלא עשתה מאום!!!

    רוצח מנוול!, 25/07/09 17:20

    כואב הלב לשמוע על רצח של ילדה בת 3 שלא עשתה מאום!!!
    נכון, גירושין הם דבר לא נעים והאישה זוכה בכל:
    1. מקבלת את הילדים
    2. מקבלת מזונות
    3. כל ''רשויות החוק'' בימ''ש, משטרה, רווחה, ביטוח לאומי ועוד... עומדים לצידה
    למרות כל המצב הלא שיוויוני הזה, אין שום הצדקה לרצח תינוקת תמימה!
    אני רק יכול לאחל לאב הרוצח לשבת כל ימיו בכלא!

  • 24.

    מחשבה מטופשת. (ל''ת)

    אא, 25/07/09 17:13

  • 23.

    ככה גם שאר החותמים על עצומת הסרבנים (ל''ת)

    תל אביבי, 25/07/09 17:08

  • 22.

    עוד מקרה נקמה באם באמצעות רצח=הילד=האומלל שילם=איך אפשר היה למנוע אסון (ל''ת)

    נ.כהן חבל שלא הצליח להרוג את עצמו=חס על חיי עצמו!!, 25/07/09 16:43

    • ומה הפתרון שלך נ. כהן ? (ל''ת)

      ס .כהן, 25/07/09 16:53

  • 21.

    מה קורה עם רוני רון כבר נתנו מסר לכל החיים? שופטים תתעוררו!!!! (ל''ת)

    גם אשתו של רוני צריכה לשבת בכלא כד יום מותה, 25/07/09 16:42

  • 20.

    אני מאשים רק את הנשים בגירושים של היום והן הגורם הישיר לסכסוך במשפחה

    א, 25/07/09 16:40

    האבא עשה זאת רק כנקמה באשה שאני בטוח הוציאה אותו מגדרו בתקופה שקדמה לגירושים ולצערבו הילדים משלמים את המחיר

    • בגירושין....המלאך שהתחתנת איתו...נהפך לשטן ! (ל''ת)

      חבר מועדון, 25/07/09 16:56

    • אתה מצדיק רוצח של ילדים? חתיכת סמרטוט. פלא שאשיתך זרקה אותך? (ל''ת)

      אימפוטנט, 25/07/09 17:44

    • בודאי הרי ידוע שגברים אינם בוגרים ואחראים לתגובותיהם

      חלם, 25/07/09 18:00

      ע''פי התאוריה המפותחת שלך האישה היא דמונית היא ''גורמת'' לגבר לרצוח להרביץ, הוא הרי עבר עיקור מוח בלידה וכולו נתון לגרויים ותגובות, שהרי כלב מפותח ממנו.
      פרימיטיבי קח אחריות.

    • א' אני מכתירה אותך לבעל התגובה המטומטמת ביותר שנראתה לאחרונה. (ל''ת)

      דניאלה, 25/07/09 18:04

  • 19.

    לא לדאוג הוא לא רצה להתאבד במידה והוא כל כך רמה הוא לא היה מחכה שעות

    רחלי, 25/07/09 16:25

    הרצח היה מתוכנן

  • 18.

    למה הילדים משלמים את מחיר ההורים??? מדינה זבל! (ל''ת)

    למה?, 25/07/09 16:23

  • 17.

    שמישהו במדינה רים כבר את הכפפה

    אילה אביראש, 25/07/09 15:59

    איזו מדינה אלי לוזון שר...
    החלק הנורא בכל זה שעדיין יש אנשים שחושבים כמו האבא עם ה''פנסים'' בידיים ורק צריך להמתין ולהזדעזע מהאסון הבא לדוגמא תגובה לאימאלה מתגובה 88 שנרשמה בוואלה: את חלאת המין האנושי ולא הייתי רוצה לדעת מה כבר עשית לילדים שלך, שאת מרשה לעצמך לכתוב ככה... הייתי מתה לדעת איפה את גרה בשביל לדווח לרשויות. את אדם מסוכן!!! אולי הרצח הבא במדינה יצא ממך, תעשי לעצמך לילדייך ולציבור טובה גדולה ותיקחי טיפול דחוף!!! לכולם יש לחצים, הם פשוט לא הופכים את הילדים לשק איגרוף
    והנה העתק של 88
    נמאס כבר מהמדינה האטומה והסתומה הזו!!! ותפסיקו להתיפייף!! כי לכולנו יש מצבים שהיינו שולחים את הילדים שלנו לאימוץ!! או קורעים מכות את השכן המעצבן או את הנהג שסיכן אותנו!! וזה בנוסף לשאר הלחצים שיש לנו בחיים אז שוב - תפסיקו להתיפייף!! ויש תמיד משהו שנעשה בשעת משבר שנצטער עליו אחר כך, במקרה הזה המסכן לא יוכל להחזיר אותה לחיים!!

    אני לא יודעת מה לכם עבר בראש אבל אני נזכרת בפעוטה הודיה קדם פימשטייו ורוז פיזם והדבר נורא!!! הורים לפני גירושין צריכות לקבל תמיכה אוטומטית מגופי הרווחה וצר לי לומר למרות שאני לא זכיתי לשום יחס וגם לא הצטרכתי. אבל יש קלות בלתי נסבלת בה נוטלים ההורים סיכון עם בן/בת זוג שעלולים להיות קטלניים בנפרד כלפי הילד. אסור לתת לאירועים כאלה להישנות ויש להוציא חקיקה בכנסת על בדיקה לכשרות הורית עוד לפני שהורים מביאים לעולם ילד. החקיקה צריכה להיות חד משמעית!! לא יוצאים עם הילד ממחלקת ילודים ללא אישורים כגון סיום הכשרה טיפול בילד הרך, אבחון פסיכיאטרי לשני ההורים ורישיון מהמדינה להורות, רישיון זה צריך להתחדש בהדרגה מדי כמה שנים עם התפתחותו של הילד וזאת מכיוון שיש אנשים שגדלו בבית בו אלימות הייתה חלק מחינוך והם לא מכירים דרך אחרת... אני בטח נשמעת לכם הזויה אבל תאמינו לי כאישה גרושה ואם לשני ילדים שהחינוך בילדותה היה מהול בכל כך הרבה אלימות, הדבר לא פשוט ככלל כשאת לא עוברת שום הכשרה. ראיתי בלידת ביתי השנייה מישהי ששכבה במיטה לידי שלושה ימים ולא ידעה איך לטפל בביתה, היא לא התקלחה במשך כל הימים האלה והיה לה דם לאורך כל הרגליים בכל הימים האלה והיא נהגה בביתה בחוסר סבלנות מופרזת וכך גם בעלה בה. אותה אישה שה' ישמור את ביתה, יצאה משם ללא שהמערכת התעניינה מה יעלה בגורל משפחתה והדבר היה מפחיד!!! כמו שמשלמים אגרה לכל דבר היום במדינה, כמו שמשלמים עבור סקירת מערכות ושקיפות עורפית צריך להכניס חוק של רישיון להורות.
    מישהו במדינה צריך להרים כבר את הכפפה הזו!!!
    שיקראו תגובות ויתנו למינה צמח או לא משנה מי לערוך סקר ויגלו שאנשים מוכנים לשלם בעבור רישיון שכזה ורק לא לשמוע על עוד אסון.
    רישיון לנשק יש, רישיון נהיגה יש,רישיון עסק יש, קיימת חובה לצאת מביה''ח עם סלקל לשמירה על בטיחות בדרכים ועוד מיליון חוקי ''צעצוע'' לעומת הדברים האמיתיים...
    אילה אביראש ערד.

    • אילה ..

      Benny, 25/07/09 17:10

      אילה לא הבנתי מה לא בסדר בכתבה האמת לא נעימה לשמיעה ורישיון אולי היא התשובה...
      תחשבי על זה...

  • 16.

    רצח בשרון!

    מירים, 25/07/09 15:53

    אל תשפטו אף אדם. עד שלא תגיעו למקומו.

    • איזו תגובה זאת? הוא רצח ילדה בת 3, מה ז''א אל תשפטו אותו?!

      איתי, 25/07/09 17:35

      גם אם אגיע (מקווה שלא אגיע) למקומו ואתגרש - בחיים אני לא אעשה כזה דבר לילדה קטנה. איך אפשר? מה היא עשתה, המסכנה? ועוד השאיר עליה סימני אלימות...

      מנוול!

  • 15.

    הרצח בשרון

    עוואד, 25/07/09 15:52

    ל12 וכל המגיבים פה אתם הרוצחים האמיתיים

  • 14.

    כולי צמרמורות!!!! איך מכים למוות ילד בן 3??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גלית, 25/07/09 15:20

  • 13.

    תגובה ל-11

    החרד מהמדינה..., 25/07/09 15:12

    אתה צודק רק בתנאי שמדובר בחרדי.....!!

  • 12.

    הפסיכיאטר וויל ימצא שהוא שפוי ואינו מסוכן לילדיו (ל''ת)

    חרד, 25/07/09 14:54

    • השאלה מה הפסיכיאטר יגיד עליך.... (ל''ת)

      נעמן, 25/07/09 17:36

  • 11.

    רגע הוא חרדי או לא?.. (ל''ת)

    עדי, 25/07/09 14:50

    • חח

      גדול, 25/07/09 16:04

      :)

      • ברצח ילדים החילונים מובילים בענק (ל''ת)

        jo_l , 25/07/09 16:52

        • אין ספק...החברה החילונית איבדה כל צלם אנוש..סמים ..זימה..ורצח ילדים... (ל''ת)

          חרדי שחזר בשאלה, 25/07/09 16:58

          • החברה המערבית, לקידמה חסרונות ויתרונות בדיוק כמו לפרימיטיביות. (ל''ת)

            חלם, 25/07/09 18:01

        • ובהשתקת פשעים בתוך המשפחה החרדים מובילים.

          ronentat , 25/07/09 18:32

          האב לפחות ניסה להתאבד, אם היה חרדי היה מגלגל את עינייו לשמיים וטוען לעלילת דם, והקהילה שלו היתה יוצאת להתפרע ברחובות.

        • חחח אתה חרדי שמגיב בשבת??:)))) איזה חילול ה'! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 25/07/09 21:48

          • מי מדבר.. ראינו איך החילונים השתיקו רצח של מליון(!!!) עוברים באכזריות! (ל''ת)

            יוני דוד , 25/07/09 22:49

            • צודק, הפלות זה נושא מצער. אבל החילונים לא מתיימרים לייצג את הקב"ה (ל''ת)

              מלחמת קודש , 25/07/09 23:17

            • אגב ... יש אחוז לא קטן של נשים חרדיות המבצעות הפלות בסתר .. (ל''ת)

              מלחמת קודש , 25/07/09 23:17

  • 10.

    אצלי לפחות הילד נשאר בחיים... (ל''ת)

    האמא המרעיבה, 25/07/09 14:50

  • 9.

    רישיון להורות זה הפיתרון כמו שיש רישיון לנהיגה אן לאקדח -כנסו

    דניאל, 25/07/09 14:48

    כמו שיש רישיון נהיגה או להחזקת נשק וכמעט לכל דבר זה הפיתרון ,תאמינו ל שלפחות 20 אחוז מאכולסיה לא יעברו את מבחנים להורות, ואל תטיפו לי שזה לא מוסרי או לא דתי הצלת חיים חשובה יותר מכל דבר אחר

    • אז אתה אומר לישלול מערביי ישראל את הזכות להורות

      חילוני, 25/07/09 15:03

      זה התירוץ שלך לגבי האיום הדמוגרפי

      • דניאל צודק...אך לא יהיה לזה סוף...וגם זו פגיעה בחירות הפרט.. (ל''ת)

        בעל רישיון לרכיבה על חמור, 25/07/09 16:45

  • 8.

    הטוקבקיסטים החרדים ..יחזירו מלחמה במוצ''ש....כוננות - על..! (ל''ת)

    מלחמת קודש השפוי, 25/07/09 14:47

    • למה לחכות למוצ"ש החילונים רוצחים כל הזמן וגם בשבת

      jo_l , 25/07/09 17:05

      95 אחוז מהילדים בישראל שנרצחו ב 50 שנה האחרונות, נרצחו ע"י הורים חילונים.
      וכדי להסתיר את זה התקשורת החילונית
      מנהלת מסע דה לגיטמציה ורצח אופי נגד החרדים.

      • סרבנים נחשבים חילונים? הם לא מוסלמים? (ל''ת)

        תל אביבי, 25/07/09 17:09

        • אני מסכים עם תל אביבי. (ל''ת)

          יוני דוד , 25/07/09 22:52

  • 7.

    כל ההורים רוצחים

    אהרון, 25/07/09 14:47

    מי שמסוגל להביא לעולם צפוף ואכזר יצור בן תמותה חסר אונים רק כדי לספק את גחמותיו - רק צפוי הוא שישתמש בו גם כדי להקריב קורבנות לאלוהיו.

    • אני יכולה להבין למה אתה לא רוצה להביא ילדים לעולם אבל

      מאיה, 25/07/09 16:18

      אין לך שום זכות לבוע שכל ההורים הם רוצחים רק מכיוון שזאת תפיסת עולמך.
      הולדת צאצאים מאפיינת באופן טבעי את כל בעלי החיים, וזה שניחנו בתבונה יכול לאפשר לנו להיות הורים טובים יותר.
      לצערנו יש מקרים כמו מקרה זה בהם התבונה רק גורמת נזק.
      אל תביא ילדים אם אתה לא רוצה אבל אל תקבע שהורי רוצחים ושאני אהיה כזאת בעתיד.

  • 6.

    מסתבר שרשעות ואכזריות איננה עניין מגדרי. (ל''ת)

    אמא טאליבאן, 25/07/09 14:28

    • 95 אחוז מהרוצחים הם חילונים וזה כן מגדרי

      jo_l , 25/07/09 17:19

      רק שהתקשורת החילונית מעדיפה לעשות רצח אופי
      למגזר החרדי, ולא ביקורת קשה ונוקבת בבית.

      • מאיפה הפלצת את הסטטיסטיקה הזאת? (ל''ת)

        שוקו, 25/07/09 17:35

    • אמא טליבן נולדה גדלה והתחנכה כחילונית לחלוטין

      jo_l , 25/07/09 17:23

      אבל טליבאן לא למדה בבית ספר דתי או חרדי
      היא גדלה כחילונית לכל דבר.
      כשהפכה למשוגעת בגיל מבוגר, התחילה לחפש את עצמה במגזר החרדי.

      והתקשורת במע רצח האופי נגד החרדים
      הפכה את החילונית לחרדית.

      • שוקו מותק, כמה נשים חילוניות ביצעו הפלה=רצח? כמה גברים לחצו לבצע הפלה?

        יוני דוד , 25/07/09 22:55

        לא צריך סטטיסטיקות, את המציאות אתה יודע!!

  • 5.

    הלוואי שימות! (ל''ת)

    ללא תיווך, 25/07/09 14:23

  • 4.

    לשים את האבא בתא ..יחד עם פרחאן ורוני רון ...יימח שמם וזכרם ! (ל''ת)

    אמן, 25/07/09 14:00

  • 3.

    נתפלל כולנו שלא ישרוד הבחור, אש הגיהנום מחכה לו. (ל''ת)

    רואה צאן, 25/07/09 13:56

  • 2.

    כשעושים עסקאות טיעון, ופסיכופטים שרצחו יושבים 3 שנים...זו פני החברה (ל''ת)

    פסיכופטים, 25/07/09 13:51

    • צודק

      צודק, 25/07/09 15:16

      כך אנחנו בפני העולם

  • 1.

    איפה האמאאאאאאאאאא (ל''ת)

    לבכות, 25/07/09 13:37

    • מה איפה האמא?! מה אתה רוצה תגיד?

      איש, 25/07/09 14:19

      שהאמא תהיה צמודה לבת 24 שעות ביממה?
      אתה יודע מה קרה שם? אתה יודע אם הייתה אלימות לפני זה? אם האמא ידעה? לא ידעה? אולי האמא היא גם קורבן?
      למה כתרת אומללות ושופטות כאלה? ''איפה האמאאא''
      איפה אמא שלך? היא כנראה לא חינכה אותך או לימדה אותך מספיק איך להתנהג.
      ילד.

      • למגיב 1 ולמי שהגיב לתגובה 1, אולי תקראו לפני שתגיבו.

        דג'יגן, 25/07/09 15:16

        ''הוריה של הילדה נפרדו לפני כשבועיים ונמצאים בהליכי גירושים. האם מתגוררת בירושלים, ואתמול בשעות הערב הגיע האב לאסוף את בתו.''

    • החילונים לא מפסיקים לרצוח ילדים

      jo_l , 25/07/09 16:51

      אבל התקשורת שונאת הישראלים החרדים,
      תמשיך להסתיר את מסעות הרצח נגד ילדים,
      שהחילונים מובילים את זה כבר 60 שנה.

      • לעומת זאת, לא ראיתי חילוני שמגן על רוצחים, מרעיבים ופדופילים! (ל''ת)

        זוהר, 25/07/09 18:25

        • תקרא את תגובת עורך דינו החילוני. חילוני לא מגן הוא רוצח בעצמו=הפלות. (ל''ת)

          יוני דוד , 25/07/09 22:57