• 91.

    ארגון שומרים שחיקה של ההשרדות היהודית (ל''ת)

    שי, 13/01/10 18:10


    IP: 85.64.153.252דווח על תגובה זו

  • 90.

    כל מה שעשה צה''ל הוא מצווה גדולה, ויחי צה''ל

    הרב סטיב ברוין רב רפורמי [בביקור בארץ]., 13/09/09 10:56

    התורה עצמה, מצווה לחסל את מי שבא להרוג יהודי. תמיד נאמר בתורה, כי חסלו את האוייב עד חרמה. כל מי שבא במגע עם הטרורסטים הערבים, יודע שאם לא יחסלו אותם ואת בניהם הם יחסלו אותנו. כל הארגונים היהודיים הפועלים לטובת הטרוריסטים, כמו ''בצלם'' ו''שוברים שתיקה'', הנם שלוחות של החאמס.

    IP: 91.178.154.35דווח על תגובה זו

  • 89.

    כל חברי הארגון יכולים לנשק לעם ישראל היכן שירצו (ל''ת)

    פרופ' עמיקם, 13/09/09 01:33


    IP: 91.178.154.35דווח על תגובה זו

  • 88.

    אנשים עשויים מריכוז של שנאה עצמית, רישעות וצביעות (ל''ת)

    יוסי, 09/09/09 13:42


    IP: 79.179.75.66דווח על תגובה זו

  • 87.

    המוסלמים ייסדו את המפעל הקולוניאליסטי הגדול מכולם

    מני, 09/09/09 07:06

    ואותנו מאשימים. שיבואו ויגידו איך מנצחים מלחמות מול ארגון טרור - שיביאו פתרון. לא מספיק להגיד ''מה לא'' , חובה להגיד גם ''מה כן''.

    IP: 24.130.139.226דווח על תגובה זו

  • 86.

    עירית לינור גויסה כדי לטשטש פשעי מלחמה (ל''ת)

    דגידפ , 03/08/09 18:02


    IP: 93.173.176.150דווח על תגובה זו

  • 85.

    תיקון טעות! אין "ימין פאשיסטי" יש שמאל שתומך ב"אסלאם הפאשיסטי" חשוב לז

    הגיע הזמן , 01/08/09 02:41

    חשוב לזכור!

    IP: 94.159.203.110דווח על תגובה זו

    • גם בגרמניה הנאצית לא היתה מפלגה פשיסטית ובכל זאת ... (ל''ת)

      דגידפ , 03/08/09 18:07


      IP: 93.173.176.150 דווח על תגובה זו

  • 84.

    כל האמת על עירית וקובי.

    קול האמת, 30/07/09 14:34

    שני כותבים ביינוניים ומטה שכתיבתם מביישת את מיקצועם. פופוליסטים זולים וחדלי אישים שלא היצלחתי מעולם לקרוא שורה אחת ממה שכתבו עקב הסיגנון הלקוי וערוותם החשופה הצועקת בפרהסיה את יהירותם. יהירות למה ? משום שחידה לי איך הצליחו שני צרי מוחין אלה לדחוף את כף רגלם לתוך העיתונות והספרות הישראלית. לא שאין רבים כמוהם, סופו של דבר לא כל אחד הוא בן כספית או דן מרגלית, אבל גם לזה התשובה מול העיניים, אם אמנון דנקנר היתיהר בתואר עורך מעריב מה פלא שכלבלבים אלו החרו החזיקו אחריו.

    IP: 89.138.147.115דווח על תגובה זו

    • מה קרה שמאלן? כולם התעוררו עברו ךימין-ואתה נשארת לבד? קובי ועירית הם מ

      הגיע הזמן , 01/08/09 02:40

      מגישים מעולים-זוכים לפופלאריות עצומה-והעם אוהב אנשים שמבטאים את דעותיו! רק אתה וחבריך השמאלנים תומכי הטרור הבוגדים מורידים עוד מרמתכם האפסית והבוגדנית כשאתם מפרסמים תגובות כאלה!
      מעניין כשלינור הייתה בשמאל כולכם אהבתם אותה-מה קרה?...צבועים שקרנים ובוגדים!!!

      IP: 94.159.203.110 דווח על תגובה זו

      • עירית לינור בשמאל ? היא מדי מטומטמת בשביל השמאל (ל''ת)

        דגידפ , 03/08/09 18:06


        IP: 93.173.176.150 דווח על תגובה זו

      • במדינת ישראל המונחים של שמאל וימין התבלבלו

        maavak.org.il, 08/09/09 12:23

        בכל מקום בעולם, ימין = כלכלה קפיטליסטית בעד בעלי ההון, שמאל = כלכלה סוציאליסטית בעד מעמד העובדים. במדינות בהן קיימת סיטואציה של חיכוך ביטחוני, נוצרת הבדלה שגויה בין מה שמכונה שמאל/ימין כלכלי לשמאל/ימין בטחוני. השגיאה נוצרת מתוך חוסר ידע לגבי הקשר העמוק בין כלכלה לביטחון. הרי שאלות למחשבה:
        1. האם לממשלה אכפת מהאינטרס הבטחוני שלך?
        2. האם לממשלה אכפת מהאינטרס הכלכלי שלך?

        רוב אזרחי ישראל יענו ''כן'' על השאלה הראשונה ו''לא'' על השניה מכיוון שהם יודעים שממשלת ישראל משרתת את בעלי ההון ולא את רוב אזרחי המדינה.
        ועכשיו לשאלה הגדולה:
        3. הלא ידוע שלכל החלטה בטחונית יש השפעה על הכלכלה, אם כך מה תחליט הממשלה ברגע שהאינטרס הבטחוני שלך יסתור את האינטרס הכלכלי של בעלי ההון?

        הסוציאליזם מתנגד לפאשיזם מכל מקור שהוא, חמאס/חיזבאללה/אל-קעידה ודומיהם הם אירגוני ימין קיצוני אלימים ודכאניים כלפי מעמד העובדים (יהודים וערבים). אבל גם ממשלות ישראל פועלות לפגיעה במעמד העובדים (יהודים וערבים) בצורה אלימה. הקפיטליזם חינך אתכם לראיה מעוותת של יחסי הכוחות והאנטרסים. אני מזמין אתכם ללמוד מהכתבות באתר:maavak.org.il

        IP: 93.173.228.225 דווח על תגובה זו

  • 83.

    המשיח האחרון ;יבנה מקדש חדש בימהרה בימינו (ל''ת)

    נחמיה , 29/07/09 20:08


    IP: 77.125.9.89דווח על תגובה זו

    • על אפם וחמתם של כל שונאי ישראל ! (ל''ת)

      נחמיה , 29/07/09 20:09


      IP: 77.125.9.89 דווח על תגובה זו

  • 82.

    השמאל האנטיציוני תומך בשאיפות חמאס-לכבוש את ישראל! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 29/07/09 17:39


    IP: 94.159.203.110דווח על תגובה זו

    • האם חשיפת פשעי מלחמה היא עזרה לחמאס ? (ל''ת)

      דגידפ , 03/08/09 18:05


      IP: 93.173.176.150 דווח על תגובה זו

  • 81.

    שוברים שתיקה הם שטינקרים שעוד יועמדו לדין

    הגואל, 27/07/09 03:51

    המאבק [המלחמה] שבין היהודים לערבים הוא ממושך ולמרות שיש הפסקת אש אין הסכם שלום שיסמן את קץ האיבה ההדדית.
    ולכן, היות ואנו באמצע מלחמה, ושלא יגידו בשוברים שתיקה כי ישראל התקיפה את הערבים, ישראל היא המתגוננת. ואם יש להם שפיץ של השפיץ של טענה כלפי ההתנהגות של כמה עשרות מתוך כמה עשרות אלפים, זו שטינקריאדה. שילכו השטינקרים הללו לכל בתי הקברות שם יש אלפי מצבות אבן של חיילים שנפלו במלחמה זו. וכל עוד שהערבים טוענים כי קרקע זו היא ''ארד איל מוחטאללה'' קרי; האדמות הכבושות - יפו וחיפה ורמלה וכו' יש מלחמה, ויש הרוגים ויש קטועי אברים ואתם? אתם באים להתלונן על מה? מתי? איך? אין לכם שכל? באמצע המלחמה? את מי תם רוצים לרפא? את העם הזה? טפשים.ולכן אמרו עליכם כי אתם שווים מכות. בכל סרט הוליוודי מראים שוטרים עם אלות. לא?

    IP: 87.68.212.214דווח על תגובה זו

  • 80.

    לא יעזור. שוברים שתיקה בעמ התביעה בדרך

    אריק מהמושב, 26/07/09 23:19

    מתארגנת קבוצה פרטית שהולכת לחשוף את האמת מאחורי החברה שוברים שתיקה
    אנחנו כבר בשלבים אחרונים של איסוף המידע על הקבוצה
    התחקיר על הקבוצה + החומר לתביעה כבר מוכן אני מבטיח לכם לאחר שהתביעה תוגש החברה הזאת תפסיק את פעולותיה ובעלי החברה שיחזרו לארץ ישבו בכלא

    IP: 84.108.193.82דווח על תגובה זו

    • באמת?

      אריאל, 27/07/09 01:14

      אנשי שוברים שתיקה עכשיו בארץ ואף אחד מהם לא יצא ממנה בכלל בזמן האחרון. אם זאת רמת ''איסוף המידע'' שלך אני לא יכול כבר לחכות לתביעה, זה יהיה משעשע מאד.

      IP: 84.228.129.126 דווח על תגובה זו

      • אתה מגיב לטענות אך לא לטענות בדבר קבלת כספים (ל''ת)

        מה האמת?, 30/07/09 08:36


        IP: 77.126.151.41 דווח על תגובה זו

    • תפסיק לאיים, אתה לא באירן (או שאולי אני טועה ?) (ל''ת)

      דגידפ , 03/08/09 18:03


      IP: 93.173.176.150 דווח על תגובה זו

  • 79.

    האם אנו עם שירשה לעצמו לכסות על פשעים נגד אנוש? (ל''ת)

    ALOS , 26/07/09 17:44


    IP: 89.138.85.12דווח על תגובה זו

  • 78.

    שוברים את העצמות וזה עוד במקרה שנרחם עליכם שמאלנים זבל!!!! (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 26/07/09 16:56


    IP: 147.237.70.106דווח על תגובה זו

    • האלימות שלך מוכיחה שיש אמת בעדויות . ויש טעם לחקור היטב. (ל''ת)

      ALOS , 26/07/09 17:41


      IP: 89.138.85.12 דווח על תגובה זו

    • באיומיך הוכחת, שכנראה החברה האלה צודקים (ל''ת)

      דגידפ , 03/08/09 18:04


      IP: 93.173.176.150 דווח על תגובה זו

  • 77.

    אנשים קטנים, מכוערים וצמאים לתשומת לב

    חברי שוברים שתיקה הם, 26/07/09 14:37

    חבל שהם עושים זאת על חשבון חברתם ומדינתם.

    IP: 84.109.89.45דווח על תגובה זו

    • הם גדולים ויפים ובעלי מוסר יהודי יותר מכל פשיסט תאב דמים (ל''ת)

      ALOS , 26/07/09 17:43


      IP: 89.138.85.12 דווח על תגובה זו

      • היתי חבר בארגון, כולם תאבי כסף . הארגון שלוחה של חאמס (ל''ת)

        מוצן, 13/09/09 10:59


        IP: 91.178.154.35 דווח על תגובה זו

  • 76.

    קצת הגיון

    יהודי, 26/07/09 14:14

    בכתבה אומר יהודה שאול : ''אז בואו תוכיחו שטעינו. הצבא מעולם לא הפריך עדות של 'שוברים שתיקה'.''
    כך עובד ההגיון שלך?
    אז יש בידי עדויות ששאול יהודה פדופיל, אילן פתחי סוכן של החזבאללה אשר העביר ידיעות סודיות לארגונו בזמן מלחמת לבנון השניה, ודנה גולן נוהגת להתגנב לבתי אבות תוך התחזות לעובדת סוציאלית ולהרעיל קשישים חסרי ישע ולשדוד את כספם.
    ע''פ תפישתכם, הנכם אשמים עד אשר תוכלו להפריך את העדויות הללו, אז קדימה, לכלא פושעים נאלחים!!!

    IP: 212.150.64.157דווח על תגובה זו

  • 75.

    יש להוציא מהמחוק ארגונים שמקבלים כספים מגורמים אנטישמיים

    פנדה , 26/07/09 10:44

    מי שמקבל כסף מהקרן החדשה ומהאיחוד האירופי למעשה מקבל משכורת כדי להכפיש את ישראל ולפגוע בקיומה ובבטחונה. אנחנו עדיין דמוקרטיה מתגוננת, חייבים להגן על עצמינו מפני תנועות כמו "שוברים שתיקה". אי אפשר לסתום להם את הפה, אבל אפשר למצוא דרכים לפגוע בהם - בראש ובראשונה להסיר מהם את התואר מלכ"ר שצריך להיות שמור אך ורק למוסדות שמטרתם היא להטיב עם הציבור ולא מוסדות אנטישמיים ואנטי ציוניים.

    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

    • מה הבעיה שלך לבדוק את העדויות? (ל''ת)

      ALOS , 26/07/09 17:42


      IP: 89.138.85.12 דווח על תגובה זו

  • 74.

    והרי מדובר בשטות, הולנד לבדה הביאה להם יותר מ20 אלף יורו

    ציוני , 26/07/09 10:40

    ועוד ממשלות זרות אחרות תרמו גם יותר.

    אז לאיפה כל הכסף הזה הולך?
    מה אתם אומרים? שמלבד כיעור פיזי ונפשי יש להם גם כיעור שיכלי ואין להם מושג איך לנהל כסף?

    IP: 79.178.140.92דווח על תגובה זו

  • 73.

    או - להעמיד לדין את העדים - או - להעמיד לדין את המפקדים !!! (ל''ת)

    הפשעים לא יעלמו מעצמם !, 26/07/09 10:12


    IP: 85.250.189.64דווח על תגובה זו

  • 72.

    מניצולי שואה בוני מולדת הפכנו לקלגסי כיבוש, עיוורים לזכויות של עם אחר (ל''ת)

    לא העדים אשמים - אשם מי שנתן לצה''ל את ההוראות,,,, 26/07/09 10:06


    IP: 85.250.189.64דווח על תגובה זו

    • מציונים וחלוצים שבונים מולדת הפכנו לרודפי בצע ומלשינים. (ל''ת)

      למלשין אל תהה תקווה, 26/07/09 14:15


      IP: 77.125.2.212 דווח על תגובה זו

  • 71.

    גם הגיבוי של בג''צ אינו מצדיק בגידה . (ל''ת)

    שהכסף שאתם מקבלים מ''ידידי'' ישראל,ילך רק לתרופות., 26/07/09 09:10


    IP: 84.228.80.54דווח על תגובה זו

  • 70.

    יש עדיות, לכו למפקדים ולרשיות צה"ל ותספרו. אם אתם מוציאים את זה החוצה (ל''ת)

    irmi1 , 25/07/09 23:24


    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו

    • יש לזה 3 סיבות, כסף, כסף וכסף..... (ל''ת)

      irmi1 , 25/07/09 23:25


      IP: 98.216.35.234 דווח על תגובה זו

    • צה''ל קבר את העדויות והתנכל לעדים,,, אז זו התגובה - ועדת חקירה ממלכתית (ל''ת)

      מעמיד פני נאיבי,,,, 26/07/09 10:09


      IP: 85.250.189.64 דווח על תגובה זו

      • צנ''ל שמר את כל העדיות של פלסטינים אוהבי ישראל

        עו'ד כוכבי, 13/09/09 11:05

        במשרדים שונים ובארגונים שונים הצטברו אלפי מכתבי תודה של תושבי עזה ואחרים, ובהם הם מודים לצה''ל שמחץ את הטרוריסטים ההורסים לתושבים את החיים. כולם יודעים שלולא המשתפי''ם לא היה היה צה''ל מנצח. והם מאות משתפי''ם. האמת, היא שרבים מבין ההרוגים בעזה ובמקומות אחרים נהרגו ע''י ערבים מסכנים הרוצים חיים שקטים. במשרדי אני מנהל התכתבויות עם משתפי''ם רבים.

        IP: 91.178.154.35 דווח על תגובה זו

  • 69.

    מדובר בעוד ארגון כאילו-ישראלי שבפועל מייצג את שונאי ישראל

    motimorg , 25/07/09 23:08

    כל הדיבורים ונסיונות השכנוע לא יכולים לחפות על העובדה הפשוטה שמדובר בארגון (אחד מכמה) שממומן בידי האיחוד האירופי, בידי ממשלת בריטניה ובידי ארגונים אנטי ישראליים אחרים מרחבי הגלובוס.
    כל אדם מבין שאף אחד לא משלם כסף בשביל לקבל סחורה שהוא לא מעוניין בה. לכן שכשדוחו"ת "שוברים שתיקה" מתפרסמים במימון הבריטים וכוללים תודה רבה לבריטים, אז ספק רב אם הם יכולים להכיל תוכן שיאכזב את הבריטים.

    IP: 80.230.174.120דווח על תגובה זו

  • 68.

    באמת הם מבינים רק מכות... מה עם התרומות מחו''ל..???????? (ל''ת)

    כרקש, 25/07/09 22:56


    IP: 212.76.101.64דווח על תגובה זו

  • 67.

    בעיה חוקית

    רם עמית, 25/07/09 22:40

    צריכה להיות אפשרות חוקית להגיש תביעת-דיבה גם נגד מי שמפיץ בלע על מדינה או על עם שלם ולא רק כאשר אלו מופנות נגד אדם פרטי.
    אין ויכוח על כך שנגרם נזק למדינה וסיכון ממשי של שלומם של אזרחים ישראלים בחו''ל עקב מעשיהם של ''שוברים שתיקה''. סירובם העיקש להזדהות, לספק פרטים ב''עדויותיהם'' ולאפשר חקירה שלהן מעידים היטב על טיבן של עדויות אלה.

    IP: 89.139.34.188דווח על תגובה זו

  • 66.

    פלצנים אם יש לכם עדים גלו אותם ולא להעמיד אותכם לדין (ל''ת)

    ב.,ל, 25/07/09 22:11


    IP: 87.68.82.234דווח על תגובה זו

    • יש סיבה למה גם מעיתונאים לא דורשים לחשוף מקורות חסויים. (ל''ת)

      עמנואל , 26/07/09 01:25


      IP: 82.81.144.184 דווח על תגובה זו

      • נכון, וזו אותה סיבה בדיוק גם כאן - חופש התעמולה...

        פנדה , 26/07/09 10:33

        גם מעיתונאים שבאים עם תחקירים אבל לא יכולים לחשוף דבר לגביהם אני לא מתלהב. לפחות עיתונאים יודעים שהם עשויים לעמוד לדין על דיבה, החבר'ה האלה זוכים לחסינות.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • בבקשה,,, אבל צה''ל לא יעמיד אותם לדין כי הם דוברי אמת,,, (ל''ת)

      מי נתן את ההוראות הלא חוקיות ? מי עיצב את הלחימה ?, 26/07/09 10:11


      IP: 85.250.189.64 דווח על תגובה זו

  • 65.

    יש לבדוק את העדויות ברצינות .

    חייל ., 25/07/09 21:40

    יש דברים שלא תרצו לדעת
    ובכל זאת .

    IP: 89.138.159.88דווח על תגובה זו

  • 64.

    לכו תגורו בעזה עם החברים שלכם שם נוכיח לכם שאנחנו לא גזענים -מכה בכנף.

    יוני דוד , 25/07/09 21:37

    איננו מפלים בין אנשי החמאס לאנשי השמאל הקיצוני.

    IP: 85.159.160.198דווח על תגובה זו

  • 63.

    שאלו את ברק מדוע הוא הכין פרקליטים מראש ? (ל''ת)

    הוא יודע שהעדויות אמיתיות,,,, 25/07/09 20:56


    IP: 89.138.2.231דווח על תגובה זו

  • 62.

    המבט שלהם בתמונה אומר: אל תאמינו לנו, אכן שיקרנו ועליתם עלינו.

    תפסתם אותנו על חם, 25/07/09 20:40

    אבל אין לנו ברירה, חייבים להתפרנס ממשהו. וגם כל מה שאמרנו בכתבה הוכתב לנו ע''י הדמגוגים של הקרן החדשה.
    שיננו את הסיסמאות, למדנו בעל פה וזהו.....

    עיניהם מושפלות וניכר שלא ישנו לילות - בכל זאת יש להם מצפון ולא איבדו צלם אנוש.

    פתרון: הודו שטעיתם ונסלח לכם.

    IP: 77.125.2.212דווח על תגובה זו

    • אתה קורא גם בכף היד? אולי גם בקפה? (ל''ת)

      אריאל, 27/07/09 01:16


      IP: 84.228.129.126 דווח על תגובה זו

      • מדוע אינך מגיב לטענות על קבלת כספים מגורמים חיצוניים (ל''ת)

        דבר אמת, 30/07/09 08:37


        IP: 77.126.151.41 דווח על תגובה זו

  • 61.

    יש לפרסם רשימה של כל מי שבוגד במדינה עבור בצע כסף,ולהחרים אותו ומשפחתו (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 25/07/09 20:33


    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • מי שבולם את חקירת האמת על עזה - מסוכן יותר מכל בוגד ! (ל''ת)

      להוכיח שצה''ל קיבל הוראות לא חוקיות- זה שיא הנאמנות, 25/07/09 20:49


      IP: 89.138.2.231 דווח על תגובה זו

  • 60.

    שוברים שתיקה הם קיצונים גזענים שמזלזלים בחיי חיי צה''ל! (ל''ת)

    איפה איפה איפה איפה איפה המוסר?, 25/07/09 20:27


    IP: 79.180.23.69דווח על תגובה זו

  • 59.

    200 אלף ש''ח משגרירות בריטניה בישראל, 100 אלף ממשלת דנמרק

    עד כמה אלפים מהקרן החדשה לישראל, 25/07/09 20:25

    ועוד ועוד מהאיחוד הארופי

    IP: 79.180.23.69דווח על תגובה זו

  • 58.

    קבר בעזה 256 ילדים הרוגים ובחור חי אחד,,, (ל''ת)

    הכתובת על הקיר, 25/07/09 20:05


    IP: 89.138.2.231דווח על תגובה זו

    • אני אומר, שאם עירית לינור השמאלנית הציע לתת להם נבוט בראש

      זיו_! , 25/07/09 20:29

      כנראה שבאמת מדובר בחבורה שבינה ובין המציאות אין שום קשר.
      והיות ואתה תומך נלהב שלהם, אני אניח בסבירות גבוהה שכל קשר בין המציאות ובינך הוא מקרי וקלוש.
      אני סקרן לדעת היכן לחמת במבצע "עופרת יצוקה"
      לאיזה כוח היית שייך? מאיפה לך המידע מיד ראשונה שצה"ל הרג ביודעין 256 ילדים
      מצד שני. אתה שמאלני.
      שמאלני לא צריך עובדות. שמאלני צריך רק לזרוק צרחה חסרת פשר בשורה אחת ולברוח.
      הרי כל המטרה שלך היא לעורר פרובוקציה ולהרגיז. לא לעשות כלום מעבר לזה.
      אז בוא נסכם שכאילו הצלחת לעורר את הפרובוקציה היומית שלך ולהרגיז עוד אדם או שניים.
      יאללה. תן גז עכשיו ותעלם.

      IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

      • איך 256 ילדים קשורים לשמאלניות ? למימון ארופאי ? לפרובוקציה ?

        שוברים שתיקה מנסים להציל אותנו מאנשים כמוך,,,, 25/07/09 20:44

        1- 256 ילדים נהרגו
        2- פצצות זרחן הושלכו
        3- טונות של פצצות הוטלו על עיר מאוכלסת
        4- הפקודות היו לפגוע ולא להיפגע
        5- פרקליטים הוכנו מראש
        6- יש עדויות לפקודות לא חוקיות

        אז מה אתה רוצה ?
        להכות את השליחים שמביאים את ההודעה ?
        מה פתרת ?

        IP: 89.138.2.231 דווח על תגובה זו

        • נו טוב, אני אנקד לך את זה כדי שאפילו אתה תבין. שב זה ארוך

          זיו_! , 25/07/09 22:10

          1. 256 ילדים נהרגו. החמאס השתמש בילדים כמגן אנושי, ומה לעשות מלחמה היא דבר רע. ילדים נהרגו למרות שניסינו לא לפגוע באזרחים לא בגלל שרצינו לפגוע באזרחים, נגיד כמו החמאס.
          2. פצצות זרחן הן חוקיות. המלצה שלי, קח אחת כזאת הביתה ופוצץ אותה בסלון, תראה כמה אור זה מוציא יכול לחסוך לך חודש של תאורה.
          3. טונות של פצצות הוטלו. צודק. כמובן שהיה עדיף להשליך על החמאס בורגול ואורז עם צימוקים משום מה אני בספק אם זה היה מרשים אותם.
          4. כשאתה אי פעם תחזיק רובה ביד, תחת אש (מה שאין סיכוי בעולם שיקרה) אתה יכול ואף רשאי לצאת מהמחסה שלך, להסתער אל מול קנה האוייב ולא לירות ואף לא יריה אחת. זכותך למות. בכייף. כל עוד מדובר בחיילינו, בהחלט עדיף שיפגע הצד השני ולא שערה תיפול מראש חייל. מכעיס אותך מה שאמרתי? יופי.
          5. פרקליטים הוכנו מראש, תודה לאל. למה? כי יש במדינה מספר מועט לשמחתינו של בוגדים כמוך שממומנים על ידי מדינות אירופה שפשוט ממציאים המצאות שווא ומעלילים עלילות שווא על חיילי צה"ל. ולכן צריך להתכונן נגדכם.
          5. אתה מוכן לצאת החוצה בגלוי עם שמות של חיילים שיכולים להעיד על פקודות בלתי חוקיות בעליל? לא? אין כאלה? טוב.
          עד אז צריך פשוט לתבוע אותך על הוצאת דיבה ולשון הרע.

          IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

          • סחטיין עליך זיו. כל מילה זהב. (ל''ת)

            אל תפריעו לשמאלני עם דבר פעוט כמו המציאות..., 26/07/09 12:54


            IP: 80.230.106.116 דווח על תגובה זו

      • אהבתי מה שכתבת ואפילו נהנתי. (ל''ת)

        אמת לאמיתה, 25/07/09 20:45


        IP: 77.125.2.212 דווח על תגובה זו

      • עירית לינור סתם אשפה מתקרנפת (ל''ת)

        שמע, 25/07/09 21:37


        IP: 89.138.159.88 דווח על תגובה זו

        • נו נו. כמה צפוי:).. פתאום לינור היא אשפה מתקרנפת. וזה למה?

          זיו_! , 25/07/09 22:03

          כי אפילו אשת שמאל ידועה מודה שמגיע להם נבוט בראש?:)
          תשמע קרח9, באמת, אם תמשיך ככה לקרוא לכל איש או אשת שמאל מתקרנפים תיכף לא ישארו לך בכלל אנשי שמאל לצידך.
          קצת עצוב עבורך לא?
          לא נורא, תתגבר.
          ולגבי הבליטה בראש, תשים קרח ותלחץ כל הלילה.

          IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

      • זיו המטומטם שוב מקשקש כאן? (ל''ת)

        חבל, 25/07/09 21:42


        IP: 89.138.159.88 דווח על תגובה זו

        • את מי מעניין שנהרגו בעזה 256 ידים?? הצביעו חמאס? נחמוס להם ילדים.

          האיחוד הלאומי , 26/07/09 16:59

          לא מרגש אותנו במיוחד גם אם ימותו כל הילדים בעזה. הערבים העלו לנו את הסעיף מאה שנה מה פלא שהתפרצנו עליהם חלקית?

          IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

          • ZIG HEIL! (ל''ת)

            ronentat , 26/07/09 19:43


            IP: 92.41.95.235 דווח על תגובה זו

  • 57.

    בעזה נהרגו 256 ילדים - ואף אחד לא בודק את הקשר שלהם לעדויות ???? (ל''ת)

    רק מי שעיצב את המלחמה הארורה ההיא מפחד מהעדויות, 25/07/09 19:52


    IP: 89.138.2.231דווח על תגובה זו

    • מה כל כך אהבת בהפגזת אזרחי שדרות? (ל''ת)

      זה עשה לך את זה?, 25/07/09 20:21


      IP: 82.81.170.191 דווח על תגובה זו

  • 56.

    האמת מאחורי הארגון שוברים שתיקה בע"מ,עושים כסף על בגידה במדינה כנסו

    שאבי מהעיריה , 25/07/09 19:43

    אנשי "שוברים שתיקה" המוצגים כ"ארגון חיילים משוחררים" אינם אלא חברה פרטית בע"מ הכוללת 7 בעלי מניות ושני דירקטורים
    קישור לכתבה המלאה פה
    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-39524-00.html?tag=12-56-36

    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

  • 55.

    ההצלחה של אירגון בצלם לגלגל כסף ומקמי הארגון מתעשרים כתוצאה מכך

    שמעון הצדיק , 25/07/09 19:40

    רבותי תתבוננו ימינה שמאלה ותראו כל אלה שעברו בחוג בצלם לאיזה מעמד הם הגעו פה בארץ ללא מאמץ הם התברגו במפלגות כמו עבודה
    אז מה אכפת להם להחפיש את המדינה ממלה הם לא יעומדו לדין הרי בסהכ מי שחותף את הקסמים אלה המגיעילים שגרים בשדרות
    מה שאתם לא מבינים הזלות והמשלנות הזו נוצרה על ידי חברי כנסת שנבחרו על ידי הבחור ביחוד על ידי חברי כנסת מהימין שחוששים להתחיל לממש את מה שהם הבטיחו לבוחר הרי ממלה הבוחר האדיוט יבחר בהם ראו ביבי.
    אז תגידו למה שהם לא ילשנו על המדינה רוצחים משתחררים ונהיים גבורים .מלשינים לא נוגעים אלה פוחדים מהם.
    אז מה גם הם רוצים לקבל כסף

    IP: 84.111.118.32דווח על תגובה זו

  • 54.

    ראשית שימו על השולחן חוברת דו"ח כספי מפורט על מימון ומשכורות ואז נדבר (ל''ת)

    irmi1 , 25/07/09 18:33


    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו

  • 53.

    מת על עירית לינור, חובה לקרוא את הספרים שלה, ממליץ על בנות בראון... (ל''ת)

    irmi1 , 25/07/09 18:27


    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו

  • 52.

    הראיון של נציגי ''שוברים שתיקה''

    אזרח מהשורה, 25/07/09 18:02

    מה הן הנטיות הפוליטיות של נציגי ''שוברים שתיקה''? הם מדברים גבוה גבוה על דברים שחוזרים על עצמם.כל עוד שה''עדויות'' שהם מביאים אינן מלוות בפרטי ההחיילים- כל מה שהם מוסרים דומה לתעמולה אנטי-ישראלית.

    IP: 77.125.125.183דווח על תגובה זו

  • 51.

    אני הייתי בצבא ואתם הייתם בצבא.

    ronentat , 25/07/09 17:56

    וכולנו יודעים על מקרים שלא תואמים את המוסר הצה"לי, היהודי, האנושי, שנעשו ע"י חיילים ללא צלם אנוש.
    כמובן שישנם גם מקרים הפוכים, אך הם זוכים לסיקור נרחב והתפארות על הצבא המוסרי שלנו, בניגוד לכיעור שלעיתים מתגלה בשטח.

    המשותף לכל התגובות נגד "שוברים שתיקה" היא שהם מדברים ספינית מדוברת.
    במקום לדבר לעניין אתם תוקפים את השמאל, את צורתם החיצונית של חברי הארגון, ואת מי שסובר (בצדק) שיש מה לתקן בצה"ל.

    אישית לא שירתתי בקרבי, אך חברים יש לי שכן היו, שניים מהם מסתערבים. הסיפורים שהם סיפרו לי גרמו לי העלו בי בחילה, ורבים מחברי לא בדיוק גאים במה שהם עשו.

    אם אנחנו לא טובים יותר מאויבנו אז מה הטעם?
    אם הקונפליקט המתמשך הזה גורם לנו לאבד את המוסר, ועוד גורם לנו לרדוף את אלו שמבקשים שהמאבק שלנו יהיה צודק ונקי, אז מה ההבדל ביננו לבין אירן שרודפת את אלו שמבקשים צדק ושקיפות?

    תקוף את הטוען ולא את הטענה היא טקטיקה בזויה שמתאימה לאנשים אשמים.
    הכתבה הזו תארה בדיוק את המשרדים של "החברה בע"מ" הזו, מקורות המימון שלהם חשופים לכל אדם לבדוק אותם. ועדיין הדמגוגים בשלהם.

    אם צה"ל כלכך מוסרי- למה שלא יבדוק את הטענות, במקום לרדוף ולהכפיש את הטוענים?

    IP: 94.197.0.228דווח על תגובה זו

    • אני אענה לך טמבל - שיפנו לצה''ל ולא לרשתות טלוויזיה בחו''ל!

      אילן, 25/07/09 18:18

      אם אתה באמת רוצה שיבדקו את הטענות שלהם שלא יריצו שקרים בחו''ל ואז יגידו שצה''ל לא בודק!!!
      הם אפילו לא פנו לצה''ל

      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

      • סליחה , נשגב מבינתי להבין איך אפשר לבדוק טענות של אנשים אנונימים. (ל''ת)

        אורלי, 25/07/09 19:14


        IP: 79.180.138.147 דווח על תגובה זו

        • משטרים אפלים נוהגים להתנכל למעידים נגדם,,, ואפשר לבדוק את תוכן העדויות (ל''ת)

          תמימה או טיפשה או שניהם, 25/07/09 20:03


          IP: 89.138.2.231 דווח על תגובה זו

          • אפשר להניח בוודאות גדולה שאת טיפשה גדולה.

            זיו_! , 25/07/09 20:32

            כבר היתה כזאת טענה לפני שלושה חודשים. נבדקה ונמצאה חסרת שחר. זוכרת מותק? מצלצל מוכר מהיכן שהוא?
            לדעתי משטרים אפלים בדרך כלל נודעים בקנוניות שלהם ובשקרים שלהם ועושה רושם שהשמאל הישראלי בהחלט נופל יפה להגדרה.
            אין מה לבדוק כשאין שמות.
            יותר מכך, חטיבות שלמות של חיילים ורק 30 איש ראו טבח?? לא נראה לך מוזר?
            כלומר היי..נכון השמאל כולה 3 אחוזים אבל עדיין.. 30 איש מתוך חטיבות שלמות זה אפילו לא שלושה פרמיל האחוז.
            בקיצור. כמו שאמרתי. תמימה את לא.
            סתם טיפשה

            IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

            • זיו האידיוט לא גויסת מעולם לצהל כי אתה מוגבל (ל''ת)

              מכיר אותך, 25/07/09 21:37


              IP: 89.138.159.88 דווח על תגובה זו

              • קרח9, אפילו לחיזבאללה לא היו מגייסים כשל כמוך:)

                זיו_! , 25/07/09 22:01

                לא נמאס לך להחליף זהויות? אתה בכלל זוכר עדיין מי אתה?

                IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

      • הרי צה''ל הודיע מראש שהכל לא נכון והתנכל למי שטען אחרת,,, אז מי הטמבל ? (ל''ת)

        ואגב,,, 256 ילדים לא התאבדו מעצמם בעזה,,,, 25/07/09 20:01


        IP: 89.138.2.231 דווח על תגובה זו

    • איזה כיף לשבת בבתי קפה ולקבל כסף הא ronentat? (ל''ת)

      ברוק לסנר, 25/07/09 18:25


      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

      • כשאני מקבל את הצ'ק מהאיחוד הארופאי אני ישר מזמין לאטה

        ronentat , 25/07/09 18:46

        אתה מכיר אותי כל כך טוב אה?
        לא שאני צריך להצדיק את עצמי לפניך, אבל אני עובד למחיתי- קשה אפילו.
        ואני לא קשור אפילו קצת לארגון "שוברים שתיקה".

        אבל תודה שאתה מוכיח את הטענה שלי שדמגוגים כמוך תוקפים את הטוען ולא את הטענה- מפלטם של האשמים.

        IP: 94.197.6.41 דווח על תגובה זו

  • 50.

    רעיון לאיחוד האירופאי: חלקו כסף ברחובות הערים וכל העם יהיה שמאלני (ל''ת)

    שמאלן שקנה דירה מכספי האיחוד, 25/07/09 17:45


    IP: 77.125.2.212דווח על תגובה זו

    • יש שם למחלה שלך,,, פרנויה מעוורת,,, (ל''ת)

      שמאלן בלי כסף מאף אחד,,, דווקא, 25/07/09 20:51


      IP: 89.138.2.231 דווח על תגובה זו

      • ולמחלה שלך קוראים: רגשי נחיתות, שינאה עצמית ואוטואנטישמיות (ל''ת)

        הגן הפולני שהתגנב לישראל, 25/07/09 23:23


        IP: 77.125.2.212 דווח על תגובה זו

        • שמאלן לא תמורת כסף... סתם שוטה הכפר!!! (ל''ת)

          האיחוד הלאומי , 26/07/09 17:00


          IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

  • 49.

    בקיצור :

    ירושלמי, 25/07/09 17:37

    ''אנחנו רוצים ליצור בלאגן ורעש שיקדם את דיעותינו הפוליטיות ולא אכפת לנו מי ייפגע מזה ועד כמה זה באמת נכון''

    IP: 79.177.136.246דווח על תגובה זו

  • 48.

    יצאנו מעזה-עלו הפאשיסטים וירו טילים- חובה להכות שוק על ירך

    שמאלני, 25/07/09 17:33

    לא הית אופציה אחרת, צריך היה להכות את הפאשיסטים של חמאס בכוח כדי שיבינו שטעו וירצו שלום. הרכות והויתורים עשו בדיוק ההיפך.לא לשכוח את ההקשר. נורו טילים על ערים בישראל. למי שלא הבין:ירו טילים על ערים בישראל. גבו מחיר שהובטח: אריק שרון הבטיח שאם יקרה משהו אחרי הנסיגה מעזה המחיר יהיה גדול. אי אפשר לאיים ולא לעשות.

    IP: 90.192.246.120דווח על תגובה זו

  • 47.

    השמאל החדש צומח ופורח בשל המימון מהקרן החדשה ומהאיחוד האירופאי

    היה שמאלן לא תהיה מובטל, 25/07/09 17:21

    מי שממומן ע''י הקרן החדשה הוא לא אמין בעליל. עמותות שממומנות ע''י גופים בעלי אוריינטציה אנטי ישראלית הם חשודים באמינות שלהם. הם צריכים לרצות את המממנים שלהם. גם 4000 ש''ח לחודש זה משכורת שקשה לוותר עליה.
    הצעירים האלה מסכנים, קורבנות של השמאל העולמי.
    וזו הסיבה שיש כל כך הרבה שמאלנים באמנות, התקשורת, בקולנוע ובכל מקום. ברגע שהאיחוד האירופאי התחיל לממן במיליוני שקלים התערערה האידיאולוגיה הציונית של האליטה האמנותית הישראלית רודפת הבצע. קל מאוד לקנות בני אדם בכסף.

    IP: 77.125.2.212דווח על תגובה זו

    • ממליץ! (ל''ת)

      אני, 25/07/09 18:19


      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

  • 46.

    יה ברעכען!

    ז'בוטינסקי, 25/07/09 17:14

    למה ישראל צריכה להיות מוטרדת מחברה פרטית
    שמנסה להתפרנס ממשהו? אנחנו צריכים לבזבז שעות אדם וכסף כדי להוכיח שאין לנו אחות?!

    פשוט להתעלם מהם ולא להגיב. הם יעלמו כמו שנעלמו (כמעט) ''הפרוטוקולים של זקני ציון''.

    IP: 85.250.137.36דווח על תגובה זו

  • 45.

    אנשים, פשוט אל תגיבו, אל תתנו לחלאות תשומת לב! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 25/07/09 17:13


    IP: 80.178.11.163דווח על תגובה זו

  • 44.

    פרצופם של שוברים שתיקה הוא פרצופו של השמאל החדש (ל''ת)

    ברוק לסנר, 25/07/09 17:07


    IP: 212.179.22.123דווח על תגובה זו

  • 43.

    כל כך מכוערים! לא הייתי קונה מהם מכונית יד שנייה. (ל''ת)

    זועמת מתל אביב, 25/07/09 16:48


    IP: 77.125.2.212דווח על תגובה זו

    • אבל מהביבון היית קונה רהיטים ?? אני לא . (ל''ת)

      רוברט פסחוביץ, 25/07/09 18:42


      IP: 78.96.219.90 דווח על תגובה זו

      • פסח, מציפי ליבני האמת הייתי קונה הכל

        זיו_! , 25/07/09 20:35

        אפילו לא הייתי צריך לשלם. ברוב טיפשותה היתה נותנת הכל בלי תשלום. פשוט תבוא ותעמיס
        כנראה שגם את נפתלי היא היתה נותנת העיקר שאהיה נחמד אליה ואתן לה איזו טפיחה על הכתף.
        מבאס אותי לאלללה שאין כבר שמאל אמיתי. אין על מי לרדת. רק על ציפורה. חבל.

        IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

        • זיו תקנה טיטולים לעצמך ושב בלול (ל''ת)

          קדימה.., 25/07/09 21:44


          IP: 89.138.159.88 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לא מאמין לאף מילה של האירגון הדוחה הזה (ל''ת)

    גידי, 25/07/09 16:47


    IP: 79.176.206.116דווח על תגובה זו

    • למה? (ל''ת)

      ronentat , 25/07/09 17:57


      IP: 94.197.0.228 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מגיבים פשיסטים עלובי נפש

    יוסי, 25/07/09 16:47

    כשאין מה לאמר אתם מתייחסים למראה חיצוני.לכו תחפשו לכם חיים

    IP: 89.138.1.193דווח על תגובה זו

    • אני דווקא מעודד. התגובות הנזעמות מראות עד כמה הם צודקים.

      עמנואל , 25/07/09 17:27

      המגיבים פוחדים, ובצדק, עי עמוק בליבם הם יודעים שכל הטענות נכונות, והן רק קצה הקרחון.

      הם כועסים כי יש מי שלא נותן לטאטא את הדברים מתחת לשטיח.

      IP: 82.81.144.184 דווח על תגובה זו

      • כן . בהחלט. תתבשם הזה. ראינו לפני שלושה חודשים כמה אתם צודקים

        זיו_! , 25/07/09 22:18

        אתה בהחלט יכול לחשוב שאנו פוחדים ..
        למען האמת אתה פשוט מבלבל את המבט המשועשע שלנו במבט של פחד.
        אנו פשוט יודעים את האמת.
        שמאלנים לעולם לא יבואו עם עובדות.
        שמאלנים לעולם ימציאו שקר גס כלשהו העיקר להשחיר את פני המדינה
        שמאלנים לעולם יחיו בעולם משלהם בתחושה שהם הרוב
        השמאלנים לעולם יחשבו שהם הכי מוסריים וטובים מכולם כשבפועל הם פשוט אשפה מתחתית הפח.

        IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

        • מה יש לנו לפחד מכם, צעקנים? מי יזכור בעוד חודש את הכתבה הזאת?

          ASCH , 25/07/09 23:02

          מה שחשוב, הוא הרתעה הישראלית לפחות על פניו הוחזרה אחרי שנים של התנהלות מופקרת.

          יש שקט בצפון?
          יש שקט בדרום?

          דיינו!

          ההנהגה שלהם בחרה במלחמה? קיבלה מלחמה.
          כמה ילדים לבנונים ועזתים מתים שווה השקט והשלווה בדרום והצפון?
          לא יודע. לא שאלתי למחיר. לא התעניינתי.
          אני מתעניין רק ברגליו הקטועות של הנער בן ה12 משדרות, באותה אישה שנהרגה מרקטה ליד הרכב שלה בחנייה, אותי מעניין רק כמה שינה נדדה מתושבי הדרום האומללים שהופקרו לגורלם במשך שנים כתוצאה של פחדנות.

          ולילדים של עזה, יכולות לדאוג הנסיכויות הערביות העשירות וערב הסעודית. יש להם ולכלי התקשורת שלהם לא מעט אחריות כשהיללו את החיזבאללה והחמאס ה"גיבורים הבלתי מנוצחים", ועודדו אותם לבצע פשעי מלחמה נגד עמי.

          עמי- עם ישראל, הנלחם על קיומו במולדתו. וזה לא עמך- "יוסי-עמנואל" או אחמד או איך שאתה\\אתם באמת קורא\\ים לעצמך\\ם. אתם הצתרפתם לאוייבים במאבק בעמי ואינכם חלק ממנו.

          IP: 77.126.112.54 דווח על תגובה זו

      • עמנואל, אתה צבוע וחי בהכחשה

        אורלי, 25/07/09 22:32

        בניגוד לימין השמאל חי בהכחשה כדי להרגיע את מצפונו. הרבה מאמרים נכתבו על השמאל הצבוע, ועל השנאה שהוא חש כלפי בני עמו.אין לכם חמלה לילדים הישראלים שניפגעו מפעולות טרור שנעשו על ידי החמאס, אבל יש בליבכם הרבה חמלה לילדים הפלסטינאים.אתם צבועים, שונאי ישראל, וגיס חמישי.

        IP: 79.178.13.138 דווח על תגובה זו

      • עמנואל, אתה כמו החמאס

        פנדה , 26/07/09 11:00

        שמח כשילדים מתים בעזה ("אני מעודד") אבל בגלל שזה מזיק לישראל.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • מפלטו של השמאלן חסר התשובה: ''פשיסטים!! פשיסטים!! פשיסטים!! (ל''ת)

      די !! תחליפו את הסיסמאות, 25/07/09 21:03


      IP: 77.125.2.212 דווח על תגובה זו

  • 40.

    לכל השמאל הישראלי מישראלי שחי בחול ונפגע בגללכם

    יוסי, 25/07/09 16:40

    הבעיה האמיתית שנוצרת מתוך האירגונים האלה הם פגיעה ישירה בישראל ובקהילות היהודיות כאן בחול, הודות לאנשים מסוג זה, השמאל בארץ אני נתקל בשנאה מבורות שאנשים כמו שוברים שתיקה, ומחסום ווטש שמפזרים שקרים,אני מאמין שצריך להוקיע אנשים אלו מהחברה שלנו כמו שפה באירופה עושים , כי האערטפאים לא טובים יותר מאיתנו בשום דבר. אני חי באירופה ולא ברחתי אני כאן בגלל זוגיות. אוהב את המדינה שלי ודואג לה מאוד , במיוחד כשיש אנשים כאלה שפוגעים בה וחושבים כי הם עוזרים לתקן , הוזים.

    IP: 193.247.250.13דווח על תגובה זו

  • 39.

    המלאכה הזו חשובה

    השמאל החדש , 25/07/09 16:39

    כי מפרספקטיבה של שנים נדע שבכל זאת בעת ההיא לא נדם קול המצפון.

    IP: 87.68.82.5דווח על תגובה זו

    • אכן היה בציר נאה בעופרת יצוקה - כואב לך שהפסדתם? (ל''ת)

      אני, 25/07/09 16:52


      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

      • בציר? בציר??? אתה פשוט דוחה!

        ronentat , 25/07/09 18:03

        יצאנו לקטוף בני אדם? על זה נפלו חיילים? חשבתי שיצאנו להגן על ישראל, ואתה אדם צמא דם מגחך ומחשיב הרג של בני אדם, לבציר? אם אתה חושב בצורה מעוותת שכזו, אז אין ספק שהעדויות של החיילים ששברו שתיקה נכונות.
        אתה לא לבד- יש קצינים וחיילים ששותפים לצורת החשיבה המזעזעת שלך, והם אלו ששוברים שתיקה יוצאים נגדם.
        הייתי אומר לך להתבייש- אבל אני בטוח שבנוסף למוסר אנושי, גם אין לך בושה!

        IP: 94.197.0.228 דווח על תגובה זו

        • ronentat אתם התחלתם ואנחנו סיימנו - דרך אגב אנחנו גם יותר מוסריים (ל''ת)

          אני, 25/07/09 18:21


          IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

    • ''המצפון'' רשום על שמך? להגן על תושבי שדרות זה לא מוסרי? (ל''ת)

      רשם פטנטים, 25/07/09 17:16


      IP: 85.250.137.36 דווח על תגובה זו

      • בציר, קציר, איסוף, ליקוט, העיקר שמתו מעל אלף מצביעי חמאס וילדיהם!!!!!!

        האיחוד הלאומי , 26/07/09 17:03

        מי שיקום על מדינת ישראל- יושמד!!!!

        IP: 147.237.70.106 דווח על תגובה זו

        • ZIG HEIL! (ל''ת)

          ronentat , 26/07/09 19:13


          IP: 92.41.25.198 דווח על תגובה זו

  • 38.

    I have no respect for this biased organization- (ל''ת)

    zg, 25/07/09 16:38


    IP: 69.243.102.13דווח על תגובה זו

  • 37.

    לי הם נראים כמו סוחרי גמלים רגילים.. (ל''ת)

    מוסטפא רועה הגמלים, 25/07/09 16:37


    IP: 85.250.245.86דווח על תגובה זו

  • 36.

    פתחי הבטיח תשלום של 200 ש''ח לכל מי שיספר לו סיפור...

    גורם עלום, 25/07/09 16:26

    ...אני סירבתי , אך אני מכיר אנשים שמאתיים שקל עבורם זו חצי משכורת צבאית , והם מכרו לו סיפורים כמה פעמים ...
    אחד אצלנו בפלוגה , עשה 800 ש''ח בסיפורים שסיפר כל פעם תחת שם אחר...

    IP: 217.132.140.34דווח על תגובה זו

  • 35.

    עידוד המלשינות בתשלום

    אזרחי , 25/07/09 16:21

    ישראל היא מדינה דמוקרטית הנלחמת בטרור
    הפיות פתוחים כאן לרווחה, כמו שאינם פתוחים באף מקום אחר בעולם.
    עצם השם "שוברי שתיקה" הוא שם מעוות.
    זה גוף שהחליט שע"י הפצת שקרים ועידוד המלשינות נגד צהל יוכל לעשות כסף והרבה כסף!!
    הטרור המדינתי בעזה ובמקומות אחרים פועל מתוך אוכלוסיה אזרחית ובחסותה בין מרצון ובין מכורח- בכל מקרה יש להאשים רק את הטרור בכל פגיעה באזרחים שמתוכם הוא פועל.
    המדינה צריכה לפעול בנחרצות נגד גופים ציבוריים הנתמכים ע"י משלמי המיסים ומהווים שופר לגוף כמו "שוברי השתיקה" - דמוקרטיה צריכה להתגונן

    IP: 79.177.100.151דווח על תגובה זו

    • אי אפשר להגן על דמוקרטיה ע"י ביטולה! (ל''ת)

      ronentat , 25/07/09 18:05


      IP: 94.197.6.41 דווח על תגובה זו

      • ברור שאי אפשר. לעומת זאת אפשר לעודד בכסף המצאות חסרות ביסוס

        זיו_! , 25/07/09 20:36

        כמו תמיד שמאלנים לא ממש באים עם עובדות.
        שמאלנים באים, מפליצים והולכים. הריח הרע נשאר אחריהם מה אכפת להם.

        IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

  • 34.

    שמתם לב שהאמצעי דומה לברוך מרזל.....? (ל''ת)

    מתבונן, 25/07/09 16:16


    IP: 77.126.221.76דווח על תגובה זו

  • 33.

    אני קוראת בכתבה שדנה גולן אופטימית.

    אופטימית מאד אך אנונימית, 25/07/09 16:14

    '' זה מראה מצד אחד שיש אםנשי שהם מוסריים מספיק כדי ללכת בדרכנו ומצד שני אינם מגיעים לאפס קצה של מוסריות חיילי צה''ל''
    דרגות שונות של מוסריות.
    וזה גורם לה להיות אופטימית.

    IP: 217.132.140.34דווח על תגובה זו

  • 32.

    לך תפריח תענות כשאין מי שיעמוד מאחוריהן ! LOL (ל''ת)

    אילן, 25/07/09 16:06


    IP: 218.47.199.100דווח על תגובה זו

  • 31.

    חבורת פרזיטים יפי נפש ותאבי בצע - ימכרו את המדינה תמורת כסף (ל''ת)

    גגי, 25/07/09 16:04


    IP: 212.179.22.123דווח על תגובה זו

  • 30.

    תופעה ייחודית

    אבי הדרומי, 25/07/09 16:04

    מתאים מאוד לקבוצות מאוד מסויימות כאן.
    נבוטים לא הייתי שולח עליהם, זה המחיר שאנחנו משלמים בתור חברה נורמאלית. הרי בכל מקום נורמאלי אחר, ולא חסרות דוגמאות. היו מעלימים אותם.

    IP: 77.127.54.3דווח על תגובה זו

  • 29.

    נו

    אבא, 25/07/09 16:02

    האחרון שיוצא שיכבה את האור וואלה אתם צדיקים, אין במלחמה טוהר ימותו כולם ולא הבנים!!! ומי שמתנגד שיביט 60 שנה לאחור שם רבים מאתנו איבדו את משפחתם

    IP: 85.250.86.192דווח על תגובה זו

  • 28.

    כיעורם הפיזי הוא מטפורה לכיעור נפשם.

    ציוני , 25/07/09 15:58

    קוריאם להם לרוב יפי נפש אבל הרי מדובר במחמאה, אין שום דבר יפה בשונאי ישראל שתומכים באויב.

    אם הייתה פה דאגה אמיתית למוסריות של צה"ל הרי הייתי בעצמי מעריך אותם.
    ואם כך אין בעיה, שיאספו עדויות, כולל הגדוד והמקום בהם זה קרה, ושילכו לצה"ל.
    להגיד שהוא לא חוקר הרי זו שטות גמורה, כל חייל יודע שעושים תחקירים רבים מספור.

    אבל הם לא עושים שום דבר שכזה, כל מה שהם עושים זה לקחת כמה אנשים, מזויפים או לא גם זה לא ברור, ולשמוע מהם סיפורים, בלי שום ידיעה על מה איפה מי ומתי מדובר בכלל.
    להגיד שזה שוברים שתיקה זה שטות, אנחנו לא ארצות הברית, החיילים שנלחמו זה משה השכן שהוא איש קבע, איציק שגויס למילואים, ובני האחיין שבגולני בסדיר.
    כל ישראלי מדבר איתם אם זה לא הוא בעצמו, ואישית מכולם שמעתי סיפורים על הרמת מוסריות, בתים שבהם היו מחבלים ואזרחים וחיכו עליהם שעות רק בניסיונות להוציא את האזרחים מהבית, תוך הכנסה לסיכון של כל הכוח.

    IP: 79.178.140.92דווח על תגובה זו

    • וכמובן, העובדה שהם מקבלים מימון ממשלות זרות ועוינות

      ציוני , 25/07/09 15:59

      כבר מוציא אותם ממדד הלגיטימיות.

      IP: 79.178.140.92 דווח על תגובה זו

    • כידוע לי צבא ארה"ב לא בנוי מרובוטים וממשובטים

      ronentat , 25/07/09 18:11

      גם להם יש שכנים ומשפחה.
      והמוסריות של צה"ל עומדת למבחן בכל מבצע.
      מעניין שסיפורים ללא הוכחות על המוסריות של צה"ל אתה מקבל כאמת חקוקה בסלע, אך אלו שסותרים את התדמית הזו- ישר מקוטלגים כשקרים.

      IP: 94.197.6.41 דווח על תגובה זו

      • כידוע לך, עובדתית עד היום מספר המקרים שבהם התגלה שמץ אמת על טבח

        זיו_! , 25/07/09 20:39

        אחרי שדווח על ידי שמאלנים , שואף לאפס.
        סטטיסטית, אתם פשוט משקרים.
        וכשאתם מקבלים תשלום על השקרים שלכם וממומנים על ידי מדינות אירופה, זה פשוט מאוד לדעת שאתם משקרים.
        הטיעון הפתטי שלכם כאילו אתם מחפשים צדק הוא כל כך מזוייף. לך תבין. צדק שנקנה ביורו.
        מעניין מה שער היורו היום רונן.
        כמה יורו לשקר ??

        IP: 82.81.24.5 דווח על תגובה זו

      • כי בתור חייל לשעבר ובתור אדם שמכרים רבים שלו בצבא

        ציוני , 26/07/09 10:38

        אני מכיר את המערכת ויודעת שהערכים האלה של מוסר חשובים לה ביותר.

        ולכן אני יודע ש"המוסריות של צה"ל אתה מקבל כאמת חקוקה בסלע"
        ואכן מי שמנסה לסתור את האמת הזו, שאני מכיר אותה באופן אישי, הוא או שקרן או סלפן, או סתם מקרה לא מיצג.


        ומה הקשר שכנים ומשפחה..
        אני מדבר פה על ישראל, זה לא שלכל חייל יש שכנים ומשפחה כמו באמריקה..
        אלא לכל שכנים ומשפחה יש חייל.

        IP: 79.178.140.92 דווח על תגובה זו

        • ערכים כמו ניסויים רפואיים בחיילים ללא הסכמתם?

          ronentat , 26/07/09 19:21

          זה שכל מה שערב לאוזנך נחשב בעיניך לאמת, וכל מה שצורם נחשב לשקר, לא משנה את המציאות שיש המון מה לתקן בצה"ל לפני שיוכל להתהדר בתואר "הצבא המוסרי בעולם".
          גם אני הייתי חייל וגם לי יש חברים ומכרים בצבא, והם מספרים לי לפעמים סיפורים שגורמים לשערות לסמור.

          אני מסכים איתך שלכל השכנים ולכל משפחה יש חייל- ויש חיילים שלא מוכנים להתעלם ממה שהיו עדים לו, ורוצים להיות גאים בצבא מוסרי באמת(!) ולא בצבא שמתעטף באיצטלה של מוסריות, בזמן שהוא מבצע מעשים לא מוסריים לחלוטין, כמו הניסויים בחיילי צהל שסמכו על המערכת שתעשה הכל כדי להגן על בריאותם, ונוצלו ע"י המערכת כשפני ניסוי במעבדה.

          IP: 92.41.25.198 דווח על תגובה זו

  • 27.

    כמה ''תרמו''הגרדיאן והביביסי עם דיווחי ההסתה נגד ישראל??? (ל''ת)

    609 ארועי אנטישמיות השנה בבריטניה!, 25/07/09 15:43


    IP: 84.228.155.192דווח על תגובה זו

    • יש אנשים שמוכנים לשקר ,חינם , אין כסף. (ל''ת)

      חיים בראשית, 25/07/09 16:28


      IP: 217.132.140.34 דווח על תגובה זו

  • 26.

    בדיכוי מהומות באירן=אפס מפגינים!נגד ישראל בעופרת יצוקה=מיליון.... (ל''ת)

    צביעהשמאל האירופאי מכה שוב(המממן של שוברים שתיקה), 25/07/09 15:42


    IP: 84.228.155.192דווח על תגובה זו

  • 25.

    אז ספרו לנו על המימון של הארגון ןתשברו את השתיקה שלכם (ל''ת)

    שובר שתיקה, 25/07/09 15:30


    IP: 87.68.73.7דווח על תגובה זו

  • 24.

    אחלה חבר'ה. טובי בנינו (ל''ת)

    שובר שתיקה, 25/07/09 15:23


    IP: 132.64.38.128דווח על תגובה זו

    • אכן , חבר'ה , אחד אחד... (ל''ת)

      אודי אדיב גן שמואל, 25/07/09 16:01


      IP: 217.132.140.34 דווח על תגובה זו

    • כן, כן. יפי הבלורית והמבט... (ל''ת)

      שומר שתיקה, 25/07/09 17:18


      IP: 85.250.137.36 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד על האומץ ועל נקיון הדעת

    השמאל החדש , 25/07/09 15:19

    אתם מצילים את הכבוד של כולנו.

    IP: 87.68.82.5דווח על תגובה זו

    • שטויות. אין שום נקיון בעדויות מפוברקות ושקריות.

      ברוריה, 25/07/09 15:26

      נהפוך הוא.
      אם נרצה בנקיון , עלינו להשליך את טינופות השמאל אל מעבר לגדר.

      IP: 217.132.140.34 דווח על תגובה זו

    • השמאל החדש יעשה הכל בשביל כסף - הוא אפילו מוכן לשבת בבתי קפה

      אני, 25/07/09 15:26

      כל חייו

      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

    • ללכת לגופים אנטי ישראלים כמו הביביסי והגרדיאן ולתת עוד חומר נגד ישראל (ל''ת)

      יחי ה''אמיצים'', 25/07/09 15:36


      IP: 84.228.155.192 דווח על תגובה זו

    • ''שוברים שתיקה'' מוגי לב ופחדנים

      אורלי, 25/07/09 15:40

      הפחדנים מוגי הלב ''משוברים שתיקה'' אם הם היו גברים באמת ולא איזה נמושות אנונימיים ללא שם או כתובת, היו צריכים לחשוף את עצמם כדי שתלונותיהם תיבדקנה.אם היה לך כבוד לא היית תומך/תומכת בחברה (לא אירגון) זו.

      IP: 79.180.138.147 דווח על תגובה זו

      • אכן , תועמלנים חסרי יושרה. פחדנים. (ל''ת)

        ניצן, 25/07/09 16:29


        IP: 217.132.140.34 דווח על תגובה זו

    • נכון, הם מצילים כבוד של כולכם, גם של חמאס וגם של חיזבאללה (ל''ת)

      אלכס, 25/07/09 16:19


      IP: 85.250.132.64 דווח על תגובה זו

    • האמת תמיד כואבת ,זה ידוע.אבל מישהו צריך לספר את האמת . (ל''ת)

      רוברט פסחוביץ, 25/07/09 18:45


      IP: 78.96.219.90 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ברק ניהל מלחמת בליץ שהרגה ילדים ולא ניצחה את החמאס,,, (ל''ת)

    הכושלת במלחמות ישראל ! והלא מוסרית שבמלחמות !, 25/07/09 15:17


    IP: 89.138.217.226דווח על תגובה זו

    • בטח לא ניצחה. כרגע נפלו 30 קסאמים על הבית שלי...:-) (ל''ת)

      חמאסניק משדרות, 25/07/09 17:19


      IP: 85.250.137.36 דווח על תגובה זו

  • 21.

    נמאס מכל האירגונים הקיקיוניים אוכלי החינם שמתפרנסים מהכפשת ישראל

    ציונית גאה, 25/07/09 15:13

    לפי הפרצופים של אילן פתחי, יהודה שאול ודנה גולן ניראה לי שהם היו עובדי ר'ס'ר בצבא ולא לוחמים. נמאס כבר מכל האירגונים הקיקיוניים שמישתלחים במדינה חדשות לבקרים. לא כל דבר מותר בשם חופש הביטוי,צריך לעצור את גל ההשמצות ששוטף את המדינה בזמן האחרון על ידי כל מיני אירגונים שמישתכרים היטב כדי להכפיש את מדינתנו.

    IP: 79.180.138.147דווח על תגובה זו

  • 20.

    צה''ל מוסרי ככל הניתן וכמיטב יכולתו---כפוף לנסיבות (ל''ת)

    זה המצב ואין אפשרות אחרת, 25/07/09 15:07


    IP: 82.81.170.191דווח על תגובה זו

  • 19.

    הוכחו שהם שיקרו בעבר ... והם עוד ממשיכים לשקר (ל''ת)

    קובי, 25/07/09 15:05


    IP: 93.173.180.249דווח על תגובה זו

  • 18.

    Castrate all Informants. (ל''ת)

    Yes We Can, 25/07/09 15:03


    IP: 174.112.46.186דווח על תגובה זו

  • 17.

    14 וכל הצדקנים- זה מצער שילדים מתים, אבל אני אבדוק אחרי כל העולם

    אשקלוני, 25/07/09 14:53

    אחרי אפגינסטן, אחרי עירק, אחרי פקיסטן (עד כאן קואליציה של מדינות מערביות בעיקר), אחרי תורכיה והכורדים, אחרי ירדן וספטמבר השחור, אחרי סודן, אחרי סרי-לנקה, אחרי הודו ופקיסטן (שוב- המדינה הארורה בעולם), אחרי איראן-עירק, אחרי תימן-מצרים, אחרי יוגוסלביה, אחרי קוסובו, אחרי צרפת ואלג'יר, אחרי הפשעים של הבריטים ושאר האירופים לאורך מאות שנות כיבוש קולוניאלי. אחרי כל אלה- אני הראשון לבדוק.
    יודעים מה? כשיתחילו לבדוק את כל אלו, נצטרף יחד- לא אחרי. איך זה?

    IP: 89.139.165.146דווח על תגובה זו

    • יופי,,, אז אתה מודה שאנחנו כמו כל הזבל שהזכרת,,, תודה,,, (ל''ת)

      14 - סיימתי את טיעוני,,,, 25/07/09 15:13


      IP: 89.138.217.226 דווח על תגובה זו

      • אז מי בעינייך ''לא זבל''?

        ירושלמי, 25/07/09 17:45

        די ברור שאין שום ''דרך נכונה'' למלחמה כי כל מלחמה גורמת להרג והרס. אבל בכל זאת, יש רצוי ויש מצוי, ויש הכרח.

        עכשיו השאלה, מה לעזאזל אתה רוצה???

        IP: 79.177.136.246 דווח על תגובה זו

        • אז אתה אומר שהעדויות נכונות רק שלא נעשו מרוע אלא מהכרח? (ל''ת)

          ronentat , 25/07/09 18:14


          IP: 94.197.6.41 דווח על תגובה זו

  • 16.

    באל ג'זירה אין ''שוברים שתיקה'' פלסטינים.. (ל''ת)

    או שפיספסתי משהו, 25/07/09 14:49


    IP: 82.81.170.191דווח על תגובה זו

    • למה הם צריכים כאלה ? יש להם ארגונים ישראליים לרוב... (ל''ת)

      זולפיקאר, 25/07/09 16:02


      IP: 217.132.140.34 דווח על תגובה זו

    • אז אתה רוצה שנעשה בדיוק כמוהם?

      ronentat , 25/07/09 18:16

      שנשתיק בכח את הקולות שקוראים לצדק ומוסר?

      IP: 94.197.6.41 דווח על תגובה זו

  • 15.

    גלי צהל

    דילן, 25/07/09 14:46

    אני כבר מזמן לא שומע גלי צהל בגלל תוכניות כמו של גברת לינור.

    IP: 212.179.18.106דווח על תגובה זו

    • אתה כנראה לא מסוגל להבין את השנינות החכמה והיופי שבתכנית. (ל''ת)

      אתה שמאלן רדוד ושטוח???, 25/07/09 17:46


      IP: 77.125.2.212 דווח על תגובה זו

  • 14.

    מי שעיצב את המלחמה ההיא- והכין פרקליטים- והשתיק עדויות- ויצא עם 13 ח''כ (ל''ת)

    משהו נורא התבצע שם בעזה ! משהוא שלגביו אין שתיקה !, 25/07/09 14:43


    IP: 89.138.217.226דווח על תגובה זו

    • איזה כיף לשבת בבית קפה ולקבל כסף מהאירופאים (ל''ת)

      בוגד, 25/07/09 14:53


      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מדינת מתנ''ס

    יוני, 25/07/09 14:42

    כל מיני אזרחים גדלים בארץ, פועלים בה, איש איש ופועלו, ויום אחד מוצאים שחסר להם משהו .
    משהו שהוא גדול מהחיים, משהו שיאפשר להם באמת ''להתבטא''.
    ואז הם הולכים למתנ''ס למצוא חוג שיביא להם את מה שהם צריכים.
    תיקון טעות קטנה - לא הולכים למתנ''ס, אלא, פותחים בסוג פעילות שייתן להם את זה....
    מה, אתם חושבים שזה זה?
    ארבע אמהות, משגיחים על המחסומים, אוספים כלבים, מאכילים חתולים, מצלמים התנחלויות, מצילים את גלעד שליט, אוספים דגן במפרץ, צועקים על החרדים, צועקים על החילונים,שוברים דיבור, מרביצים לפולשים, חמישה אבות,מקפצים על הגבעות, מכים מוסקי זיתים, יהודה שאול מתבטא בכיכר.יהודה שאול סוחף אחריו את משתתפי החוג במתנ''ס, יהודה שאול מביא את כל המתבטאים לכיכר העיר, יהודה שאול מגלה את גבריותו ואת רוחניותו, יהודה שאול כותב ספרים, יהודה שאול משמיץ את הממשלה.
    כולם מתבטאים על חשבון המדינה.
    כולם קורעים מהמדינה חתיכות חתיכות, ולמדינה אין מי שייגן עליה.
    מה אתם חושבים? - מני מזוז אמור לשמור על המדינה, הוא ועוד כמה מאות חבר'ה בפרקליטות, ובבתי המשפט.
    אבל, מדינה אמיתית מבוססת על זה, שלא רק בעלי תפקידים שומרים עליה, אלא, כל אזרח אמור להבין שהאחריות היא גם עליו אישית. בייחוד מדינה כמו שלנו, המלאה בבעיות, שהיא קטנה, ויש לה אויבים במספר עצום ורב.
    כאן המקום שמשתתפי המתנ''ס אומרים לעצמם: אבל זהו בדיוק, אנחנו אחראים למדינה ולכן חשוב לנו להשתתף בחוג של המתנ''ס, ולזעוק את זעקת ההתבטאות שתגרום לנו לתחושה טובה, ולחוג מוצלח, וכך ממשיך ומתעצם הבלגן, כי הם חייבים להתבטא, אחרת יגלו שנשמתם חרבה.
    גם מני מזוז , שאמור לשמור על המדינה, צריך להתבטא, אז הוא עסוק בעצמו בלקרוע מהמדינה חתיכות חתיכות.
    מדינת מתנ''ס.
    העיקר שיהודה שאול גילה את עצמו.הוא, וכל שאר משתתפי המתנ''ס.

    IP: 192.115.102.140דווח על תגובה זו

    • התכוונת זעקת ההתבטאות שתגרום להכנסה טובה. (ל''ת)

      lili_lili , 25/07/09 14:57


      IP: 77.127.18.83 דווח על תגובה זו

  • 12.

    בעזה נהרגו 256 ילדים !!!! ואף אחד לא חושב שיש משהו לבדוק ??? (ל''ת)

    מי שהכין פרקליטים והשתיק את העדויות - אשם אשם אשם, 25/07/09 14:39


    IP: 89.138.217.226דווח על תגובה זו

    • אין מה לבדוק,לפי מכון התקנים הישראלי רק מעל 5000 ילדים

      lili_lili , 25/07/09 14:52

      זה חשוד.עלאק 256 ילדים הלכת לספור אותם?מה זה ילדים באיזה גיל?אצל ערבים מגיל 5 ומטה זה ילד מגיל חמש ומעלה הוא אוחז כבר בנשק בקיצור שהיד קטן.

      IP: 77.127.18.83 דווח על תגובה זו

    • העובדות לא נכונות - צה''ל ביצע בציר מוצלח של מחבלים ועוזריהם (ל''ת)

      אני, 25/07/09 14:55


      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

    • בסודן נהרגו 200 אלף ילדים ואף פעיל שמאל אירופאי לא יצא לרחובות להפגין (ל''ת)

      תזכורת החברה בדרפור לא ירו קסאמים!, 25/07/09 15:35


      IP: 84.228.155.192 דווח על תגובה זו

    • שהפלשתינאים יקחו אחריות

      קול ההגיון, 25/07/09 15:37

      שישמרו על הילדים שלהם ושלא יסבכו אותם בהשתתפות בלחימה או בהימצאות באזורי לחימה מהם מבצעים טרור כנגד הילדים שלנו (שדמם מותר ורצוי, להבנתכם).

      IP: 89.139.23.95 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ''שוברים שתיקה'' - הם מנקזי המוגלה מהפרונקל הצה''לי !!! (ל''ת)

    עופרת יצוקה - ''יום הכיפורים 2'' של החונטה הצבאית, 25/07/09 14:37


    IP: 89.138.217.226דווח על תגובה זו

    • מוגלה היא אכן הביטוי ההולם את ארגון ''שוברים שתיקה''

      נעם חומסקי בלשן, 25/07/09 15:04

      ואילוח כזה - אסור לו להשאר לא מטופל.

      IP: 217.132.140.34 דווח על תגובה זו

    • קצת התבלבלת - היום יש חונטה שמאלנית והכי ''אין'' זה נגד צה''ל (ל''ת)

      אני, 25/07/09 15:21


      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

    • שוברים שתיקה=המוגלה שלנו (הקאפו של ימנו) (ל''ת)

      ניצול שואה, 25/07/09 15:36


      IP: 87.68.73.7 דווח על תגובה זו

  • 10.

    צה''ל לא חייב תשובות לכל מלעיז ומשטין בקיר.

    יושקו, 25/07/09 14:36

    חובת ההוכחה היא על המשמיץ , עפ''י כל דין.

    IP: 217.132.140.34דווח על תגובה זו

  • 9.

    דנה גולן נראית בת 46 ולא בת 26 (ל''ת)

    ברוק לסנר, 25/07/09 14:34


    IP: 212.179.22.123דווח על תגובה זו

    • חחח נכון (ל''ת)

      אילן, 25/07/09 14:50


      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

    • עבר עליה הרבה בחיים,תנו לה לשבור שתיקה או סתם איזה קריז (ל''ת)

      lili_lili , 25/07/09 14:54


      IP: 77.127.18.83 דווח על תגובה זו

    • למי אכפת איך היא נראית ? לCNN ? (ל''ת)

      עידן, 25/07/09 14:56


      IP: 217.132.140.34 דווח על תגובה זו

    • לא משנה בת כמה היא , היא עדיין נראית רע (ל''ת)

      אני, 25/07/09 16:21


      IP: 212.179.22.123 דווח על תגובה זו

  • 8.

    בלי החברה של ''שוברים שתיקה'' - ישראל שלי לא שווה יריקה ! (ל''ת)

    ללא מורא, ללא משוא פנים, אמת דיברתי, ענין לציבור !, 25/07/09 14:34


    IP: 89.138.217.226דווח על תגובה זו

    • בלי חיילי צה"ל המחבלים היו רוצחים גם אותך שמאלני חולה נפש!!!!

      יוני דוד , 25/07/09 21:50

      תסמונת השמאל היא מחלת נפש.

      IP: 85.159.160.198 דווח על תגובה זו

  • 7.

    רק שלא ישברו את קשר השתיקה סביב מימון ''ארגוני שלום'' ו''זכויות האדם''. (ל''ת)

    אורי סביר, 25/07/09 14:32


    IP: 217.132.140.34דווח על תגובה זו

  • 6.

    שוברים שתיקה מול חלאות השמאל שרק מחפשים סיבה לקיום שלהם ולעזאזל הכל! (ל''ת)

    patish4 , 25/07/09 14:24


    IP: 77.126.228.171דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    ד' לוחם, 25/07/09 14:24


    IP: 80.230.174.167דווח על תגובה זו

  • 4.

    הם ממש לא שווים תגובה....... (ל''ת)

    אבי, 25/07/09 14:19


    IP: 85.65.3.110דווח על תגובה זו

    • ובכל זאת הגבת (ל''ת)

      חוכמולוג, 25/07/09 15:24


      IP: 132.64.38.128 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ידעתי שמאחראי שוברים שתיקה יעמדו כאלה פרצופים דוחים ומכוערים (ל''ת)

    התותח, 25/07/09 14:09


    IP: 93.172.35.91דווח על תגובה זו

    • אלא עוד היפים שלהם,כולם נראים כמו חנזירי יבלות בדיוק צאצאים של אופנהיי (ל''ת)

      lili_lili , 25/07/09 14:55


      IP: 77.127.18.83 דווח על תגובה זו

      • אין שופטים אדם עפ''י כיעורו החיצוני.

        גלית, 25/07/09 15:41

        אדם צריך להשפט עפ''י מעשיו ואופיו.
        במבחן הזה - חבורת ''שוברים שתיקה'' מכוערים אפילו יותר מהנראה לעיין.

        IP: 217.132.140.34 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ..חבורת שוטים נאיביים הממומנים עי בעלי אינרסים (ל''ת)

    אחד מהעם ישראל, 25/07/09 14:04


    IP: 89.139.248.22דווח על תגובה זו

  • 1.

    כל כבוד לחברה האלה. שוברים שתיקה מצילים אותנו. (ל''ת)

    יפה, 25/07/09 13:58


    IP: 84.95.106.230דווח על תגובה זו

    • חיילי צה"ל המשיכו בביעור המחבלים בכל הכוח!! העם איתכם!!! (ל''ת)

      יוני דוד , 25/07/09 21:48


      IP: 85.159.160.198 דווח על תגובה זו