• 122.

    עכשיו אני מבינה איך החלבּים בניו ג'רזי כאלה טחונים בכסף.. (ל''ת)

    איפי, 28/07/09 10:09

  • 121.

    חילוני רצח את בתו. כל החילונים רוצחי ילדיהם??????????? (ל''ת)

    יוני דוד , 25/07/09 21:21

  • 120.

    בדנמרק רוצחים דולפינים ממין קלדרון לשם שעשוע...והעולם שותק... (ל''ת)

    ציפור הנפש, 25/07/09 12:16

  • 119.

    חרדים זה רע לחיים ! (ל''ת)

    מציאות , 25/07/09 12:09

    • חילונים זה רע לחיים . מי רצח את בתו בשבת האחרונה? חילוני!!!!

      יוני דוד , 25/07/09 21:24

      הכללות? מציאות התחילה.

  • 118.

    חרדים = לגנוב ,לשקר , להונות , לרצוח =כמה פשעים נגד האנושות (ל''ת)

    קולהאמת , 25/07/09 10:24

    • המשיח האחרון;גם פרופגנדה אנטישמי פאנט (ל''ת)

      נחמיה , 25/07/09 20:57

      • גם פרופוגנדה אנטי מיליטריסטית אנרכיסטית משהוא (ל''ת)

        נחמיה , 25/07/09 20:59

      • וגם רוצה לגייס בכפיה חרדים שנואים לצבא שנוא (ל''ת)

        נחמיה , 25/07/09 21:00

        • ואז לקרא להם פושעי מילחמה ורוצחי ילדים (ל''ת)

          נחמיה , 25/07/09 21:01

          • --------------המממ--------------- (ל''ת)

            נחמיה , 25/07/09 21:02

  • 117.

    פסוקי השטן = הכל מותר להם כמובן בעזרת השם (ל''ת)

    קולהאמת , 25/07/09 10:12

  • 116.

    נחמיה ואגדיר....הפה שלכם מזוהם כי המוח שלכם מזוהם...צאצאי קופים... (ל''ת)

    חילוני נאור ומשכיל, 25/07/09 02:38

    • חילוני עיוור וטיפש (ל''ת)

      אגדיר , 26/07/09 21:41

  • 115.

    מה מחכים החרדים כדי לצאת להפגנות, לשבור רמזורים, לשרוף מכלי אשפה? (ל''ת)

    הנריק, 25/07/09 01:14

  • 114.

    חילונים דרעקים נעצרו 44 אנשים שרובם חילונים

    אגדיר , 24/07/09 23:05

    החילונים יותר אנטישימים מהגויים בארה"ב אני גר לא רחוק מדיל והאפילו הם לא מדברים כמו החילונים הסבלים בארץ הם הלא יודעים שרוב העצורים זה חילונים

    • חילונים דרעקים נעצרו 44 אנשים שרובם חילונים . ת

      אגדיר , 24/07/09 23:11

      החילונים יותר אנטישימים מהגויים בארה"ב אני גר לא רחוק מדיל ואפילו הם לא מדברים כמו החילונים הזבלים בארץ הם הלא יודעים שרוב העצורים זה חילונים

  • 113.

    שקר, כזב ועלילת דם

    ה הכל, 24/07/09 22:47

    רוצים להציג את היהודים והישראלים,
    כרמאים, צפעילי עוקץ, סוחרים באברים,
    מעלימי מס, שעושים עסקים בבית הכנסת.

    זה רק שקרים ששונאי ישראל שמקנאים
    בהצלחתמו הכלכלית, המדעית והחברתית תוו לנו.

    • חרדים תמיד היו עלוקות ,גנבים , שקרנים והכול בחסות פסוקי השטן (ל''ת)

      מציאות , 25/07/09 12:11

      • חילונים תמיד היו עלוקות,גנבים,שקרנים והכל בחסות פריקת העול

        יוני דוד , 25/07/09 21:04

        הכללות? מציאות התחילה!

  • 112.

    מכה מסחררת לקהילה היהודית בארה''ב

    גדי יערי, 24/07/09 21:36

    כל הנוכלים במרכז הפרשה הם יהודים. הלא-יהודים שנעצרו קיבלו שוחד מהיהודים.

  • 111.

    הם זכאים. מאשימים אותם כי הם מזרחיים... (ל''ת)

    אריה שואג, 24/07/09 21:30

  • 110.

    השם ישמור ,זה מה היה לפני השואה ...

    פיצה, 24/07/09 19:25

    אל תאשימו את החילונים והגילגולים...
    כל האשמה ברבנים החרדים ...גועל נפש.80%מהדוסים לא מכירים בעשר דיברות.

    • ולמה הרגו הנאצים חילונים ומתבוללים דור שלוש וחצי?

      יוני דוד , 25/07/09 21:08

      כי הם הכלילו את כל היהודים כמו שבתגובה מעלי משייכים 80% מהדוסים לקבוצה אחת.

  • 109.

    כדאי ליהודי ארה"ב להפנים שהם ערב שואה

    gilberet , 24/07/09 19:01

    מאז מצרים העתיקה התרגיל של הגויים כדי להתעלל ביהודים היה להוציא אותם רעים כמו שנאמר "וירעו אותנו המצרים" כתוב "אותנו" בעוד לכאורה היה צריך להיות כתוב "לנו" וזה בה לומר שהם עשו אותנו רעים בעיני המסתכל כדי שתהיה להם את הלגיטימציה לפגוע בנו.
    כך גם הנאצים ימח"ש האשימו את היהודים בכול צרוצ העולם כדי שתהיה לגיטימציה לפגוע בהם.
    כך זה כעת גם בארה"ב.
    ואל תספרו לי שאלו שנעצרו היו פושעים מוששחתים. אמריקה כולה מלאה במושחתים רודפי בצע.

    • ואם היית קורא את הכתבה היית מגלה שנעצרו גם לא יהודים

      הקוזק הנגזל, 24/07/09 20:42

      כך שכל הטעון שלך לא מבוסס

    • ואתה חושב שבגלות ארץ ישראל בשלטון השמאל אתה לקראת מסיבה... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/07/09 21:05

    • השואה הבאה תתרחש בארה''ב

      מזל, 24/07/09 22:49

      לא בישראל.

      ישראל תשכון לבטח עד אחרית הימים.
      וגם יש לה זריקות נגד קרינה ופטריוט
      שהיא שידרגה בעזרת המוח הישראלי.

      • ההתבוללות מכה בארצות הברית ורק החרדים שם ישארו יהודים.

        יוני דוד , 25/07/09 21:10

        שואה שקטה. השמדת יהודים אלגנטית!!!

  • 108.

    ברור כשמש בצהרים. מצב כלכלי רע. ניטפלים ליהודים.

    טבע נוצרי., 24/07/09 18:34

    ברור שהנושא יתפתח ויחלחל לשאר ארצות העולם.

  • 107.

    ברוכים הבאים למועדון שלי (ל''ת)

    ברני מיידוף, 24/07/09 16:53

  • 106.

    השבוע שבו נפלו המסיכות

    ג'ורג'' , 24/07/09 16:51

    1.אם מרעיבה ומתעללת, ועולם התורה והישיבות מתייצב לצידה.
    אברכים מתפרעים, מקללים, זורקים בלוקים ומשקרים מבלי למצמץ. הידיעה לפיה יתכן שהאם שפויה בדעתה הובילה להשקת קמפיין פרוע של טוקבקיסטים חובשי כיפות, שנועד לשכנע את הציבור כאילו יש ספק בקשר לכך שהאם הרעיבה. אולם אין ספק בכך. האם הרעיבה את התינוק באופן שיטתי ויש עדויות מצולמות, והחרדים יודעים זאת היטב וממשיכים לשקר ולנבל את הפה.

    2.האברך הדורס, ששיקר למשטרה ולבית המשפט, וסוחב עמו היסטוריה של גניבות מחנויות, זוכה לגיבוי ולתמיכה גורפת מבכירי הרבנים.
    הללו מפצירים בשופט שלא להרוס את סיכוייו של הנאשם להיות...דיין(!) והשופט חובש הכיפה נענה לבקשה, והוא מנהל משפט יהודי לתפארת, עם עשרות רפרנסים למשפט העברי הקדום ואינספור ציטטות מדברי חז"ל. חובה לקרוא את הפרוטוקול ולהווכח בפארסה שהתרחשה בניצוחו של אותו השופט.

    • המשך

      ג'ורג'' , 24/07/09 17:18

      ולבסוף, הידיעה אודות כמה מבכירי הרבנים באה"ב, שעסקו בהלבנת הון בהיקף אדיר, ובסחר באיברי גויים, כאשר בית הכנסת שימש כחמ"ל.
      וכמו כל אשפי ההונאה הגדולים בהיסטוריה האמריקנית, מדניס לוין דרך מרטי סיגל וחבורתו ועד לברנרד מאדוף, הרבנים הנוכלים הצטיינו במשלוח תרומות לישראל ולמוסדות ציוניים ויהודיים.

      מי שחושב שמדובר במי שמעדו או סטו מדרך הישר - טועה. ביהדות הרבנית זוהי בדיוק דרך הישר. שקר, גניבה, הונאה - הכל יחסי. ובמקרה שהקורבן הוא גוי, מין או אפיקורס, (ולפעמים אפילו ישראל שאינו מקיים את מצוות התורה), מותר לשקר, להונות, לגנוב, להטעות בעודף, להימנע מהשבת אבידה. ובנסיבות מסוימות זוהי מצווה.

      • המשיח האחרון ; ג'ורג" דיבת ישראל בפיך ורישעתך המיואשת (ל''ת)

        נחמיה , 24/07/09 17:55

        • לא מכירות בכוחות השיקום והריפוי האין סופיים (ל''ת)

          נחמיה , 24/07/09 17:57

          • של הישות הישראלית \\יהודית \\ציונית\\ ולפיכך שקר גמור המה (ל''ת)

            נחמיה , 24/07/09 17:59

            • והרעלה מנטלית של כלל האוכלוסיה!הרשה לי לחזור על כך (ל''ת)

              נחמיה , 24/07/09 18:02

              • הרעלה מנטלית של כלל האוכלוסיה (ל''ת)

                נחמיה , 24/07/09 18:03

      • ג'ורג' - אתה צודק! (ל''ת)

        אורלי מעיין , 24/07/09 18:07

    • וכאן בארץ עצרו שתי קבוצות של ישרלים לא חרדים שהונו קשישים אמריקאים (ל''ת)

      הקוזק הנגזל, 24/07/09 20:45

    • לך לעזאזל את וכל בתי הסוהר בארץ שמלאים באלפיהם בחברים שלך (ל''ת)

      אגדיר , 24/07/09 23:08

  • 105.

    כתוב וביערתה רע מקרבך

    יוסף, 24/07/09 16:34

    מה עושים שיש הרבה רעים וכמעט כולם סגנים של אלוהים? בושה לעם שאלה מנהיגיו הרוחנים . אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו איזובי הקיר

  • 104.

    כתוב וביערתה רע מקרבך

    יוסף, 24/07/09 16:31

    מה עושים שיש הרבה רעים וכמעט כולם סגנים של אלוהים? בושה לעם שאלה מנהיגיו הרוחנים . אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו איזובי הקיר

  • 103.

    והאנטישמים כרגיל יחגגו כאן כל השבת ויטפחו לעצמם על האגו..

    יוני דוד , 24/07/09 14:20

    הך ביהודים והצלת את אמא שיעמום.

  • 102.

    מתי יכפתו כך באזיקים את אלה שרימו אותי - עוכרי פטנטים ועוכרי דין? (ל''ת)

    משאלה, 24/07/09 14:19

  • 101.

    נו , באמת . כמעט כל הרבנים בחרו בשחיתות כאורח חיים. (ל''ת)

    אב בית הדין, 24/07/09 14:09

    • טוקבק מצויין ואמיתי . אהבתי . (ל''ת)

      רעבעצען, 24/07/09 15:42

  • 100.

    אין כמו הראש היהודי,,,,אני פשוט גאה בהם,,,לילמוד חברה לילמוד

    Zig_Zag, 24/07/09 13:58

    העולם מלא עד אפס מקום במושחתים ןשודדים למינהם, מכל הדתות וכל המינים וכל הצבעים, אבל שלנו הם הטובים ביותר ממולחים ומתוחכמים שפשוט יש מה לילמוד,

  • 99.

    הצונמי עומד להגיע אלינו. האמריקאים חוקרים את הקשרים עם המכבסות בארץ (ל''ת)

    יריב א., 24/07/09 13:58

  • 98.

    Ha evdel ha iechidi

    Ezra, 24/07/09 13:57

    bein Israel le po ze she PO TOFSIM OTAM be ze lo over be sheket.

  • 97.

    מה הוא מחיר הכליה בספר התורה שקוראים בו יום יום (ל''ת)

    רבינוביץ , 24/07/09 13:52

  • 96.

    המשיח האחרון ;את הרבי-את הכסף -את הרכוש -את החיים (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 13:51

    • לפי הסדר (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 13:51

  • 95.

    עוד חילול ה' בפני הגויים - נו מה יהיה, לא חבל?!? (ל''ת)

    מלחמת קודש , 24/07/09 13:42

    • זה החברים שלך המזרחיים והבוזבוזים והחילונים שאתה מת עליהם (ל''ת)

      אגדיר , 24/07/09 20:48

  • 94.

    עד סוף הכתבה לא הוזכרה מילה על ראשי העיר והשאר.... (ל''ת)

    nrg אנטישמים מגעילים, 24/07/09 13:33

  • 93.

    Good that its look better,than yesterday,that was a chock

    ilanis , 24/07/09 13:13

    Hopfuly ,that will stay ,like it is naw,and not making all of us ,as vicdem of it,i belive that in a few days,we will hear,its not as bad ,like they try to show us,at the first day.

    • זוכרים את ''לכתוב נוח עם 7 שגיאות''? הכותב/ת שברה את השיא

      יריב א., 24/07/09 14:03

      הנה פנינים שדליתי מהתגובה
      Shock not chock
      Hopefully not hopfuly
      Now not naw
      Victim not Vicdem
      Believe not belive


      שלא לדבר על התחביר ואי יכולת לכתוב משפט אחד בצורה נכונה (אפילו שיהיה בלי שכל)

      • איך נדע שאנו מבינים עניין אם לא יהיו אנאלפּבתים מסביבנו? (ל''ת)

        אבי דגן , 24/07/09 16:38

  • 92.

    בשביל מה צריך את הדתיות?

    גליה, 24/07/09 13:08

    כל האיסורים והציוויים שכובלים אנשים, כל ההגבלות של נשים וילדים, כל אלו לא עוצרים פשעים ולא עוצרים עברות כסף ומין והתעללות בילדים.

    כן צריך דת ורוחניות, כי האדם כן זקוק למשהו שמעבר לחומרנות.

    לכן כתבתי שצריך דת אבל לא דתיות. כל המצוות והאיסורים קטנוניים שפקידי הדת כופים על עצמם ועל אחרים מיותרים, אבל הדת שנוצרה מתחושת התעלות טבעית היא נכונה ואסור למנוע את הדת המקורית שגורמת לאושר ולמשמעות רק בגלל דתיות מיותרת.

  • 91.

    המשיח האחרון; השלב הבא -פוגרומים (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 13:08

  • 90.

    לאור התנהגות החרדים והיהודים בני זמננו, אני מטיל ספק באנטישמיות העבר

    רן, 24/07/09 13:03

    אולי באמת הגויים צדקו כל הזמן שהעלילו על היהודים, ואולי באמת זה לא היה עלילות אלא הם באמת היו מושחתים גנבים רודפי בצע!
    אם אני ישראלי יהודי חילוני מתחיל לפתח תסמינים אנטישמיים כלפי חרדים ויהודים רודפי בצע, אז מה נלין על הגויים??

    • מה קרה לך, רן?

      נ., 24/07/09 13:21

      הרי אתה יודע שאתה לא מושחת, אתה יודע שהחברים שלך והמכרים שלך אינם אנשים רעים.אתה יודע שהרוב הגדול של היהודים (כמוך וכמו חבריך) הם אנשים טובים בעיקרם. אז למה אתה חושב שיש הצדקה להסיק מססקנות נגדכם רק בגלל שכמה יהודים נתפסו בפשיעה?

    • קצת תחשוב

      באמת אל תלין על הגויים, 24/07/09 13:23

      זה באמת נראה לך הגיוני להתהדר בכך שהדעות שלך גובלות באנטישמיות?
      אז נכון יש מושחתים, חלקם יהודים וחלקם גויים, חלקם דתיים וחלקם חילונים.
      מה הקשר?
      האם באמת החרדים יותר מושחתים מכולנו?
      האם זה באמת משנה?
      האם הם מושחתים בגלל שהם חרדים?
      באמת רן תתבגר!

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      הרהור של רבים נוספים, 24/07/09 13:33

    • דבר אחד שכחת, אתה מכליל את כולם בגלל מעשים של יחידים .

      יוני דוד , 24/07/09 14:18

      גם אם המעשים נעשו, מה הקשר לשנוא את כולם בגלל 50 נאשמים?
      כמו אז כך גם היום מבליטים כל גנב יהודי למימדים מפלצתיים וחבל שנפלת בתעמולה של ממשיכי דרכו של גבלס!

  • 89.

    אם אלה הבעיות הכי חמורות בארה''ב אשריהם!

    jak, 24/07/09 12:57

    הלבנה של 3 מיליון דולר בשנה!!
    וואווו זה ''מלא כסף''

  • 88.

    המשיח האחרון; יללה תפסו את הרבי הזקן (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 12:52

    • תביאו רקדנית תיפתחו שולחן תיפתחו בקבוק חדש (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 12:53

      • הליילה הליילה שימחה גדולה הליילה (ל''ת)

        נחמיה , 24/07/09 12:54

        • יללה כפיים (ל''ת)

          נחמיה , 24/07/09 12:55

  • 87.

    זה הסיבה ששונאים אותנו בכל מקום (ל''ת)

    עומר, 24/07/09 12:25

    • לא זכור לי ששונאים את האיטלקים או הרוסים שהקימו מאפיות יותר מפוארות מז

      jak, 24/07/09 12:58

      חפש סיבה אחרת

      • שונאים גם אותם ועוד איך (ל''ת)

        ודייק, 24/07/09 16:50

        • לא שונאים את האיטלקים כאיטלקים.

          שונאים את הפושעים שבהם, 25/07/09 11:01

          זה ההבדל - זאת האנטישמיות שהיהודים צריכים להתחיל לטפל בה,לגבות מחיר מכל אנטישמי,ולייצר הרתעה.

  • 86.

    לבדוק את הקשר של אולמרט (וטלנסקי) לכנופיה הזו. (ל''ת)

    פרקליט עצמאי., 24/07/09 12:19

  • 85.

    יוזף גבלס: גונבים לך את היצירות!!!

    יונתן יוסף , 24/07/09 12:03

    החלף את המילה חרדים ביהודים והנה לך אנטישמיות מזוקקת.

    • די עם השטויות, חרדים לא יותר יהודים מדתיים או חילונים

      די לדמגוגיה, 24/07/09 14:53

      ויהודים לא העזו להתנהג באותה דרך שהחרדים מתנהגים למדינה.

  • 84.

    מתי נזכה לראות אצלנו רבנים מתנחלים ומסיתים אסורים באזיקים כמו באמריקה? (ל''ת)

    שו''ת לרבני הלכה, 24/07/09 12:00

  • 83.

    הינה הרבנים שלכם,בשר ודם כמו כולנו - פושעים קטנים וחמדנים

    Swedish Josh , 24/07/09 11:57

    כל הקהילה החרדית כבר מזמן הפכה את הסגידה הזאת לדברי הרבנים לעבודת אלילים - אוכלוסיה שלמה בלי שיקול דעת, בלי חשיבה עצמאית ובלי שום שאיפה להשכלה פרקטית.
    עבדים מרצון.

    ישמור אותי האל מפני האמונה.

  • 82.

    אוי אוי

    תניא, 24/07/09 11:45

    אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר??

  • 81.

    רבנים באזיקים - אצלנו לא מעיזים כי אנו נמושות

    ע. מיכאלי, 24/07/09 11:42

    אתם מעלים בדעתכם שמשטרת ישראל תשים אזיקים על ידי רבנים בהפגנות הפרועות או ברבנים שהואשמו בהסתה שעשרות כמוהם סובבים אותנו??
    זהו שיעור מאלף למשטרה הרופסת שלנו שזקן ארוך וקפוטה אינם מעניקים חסינות לרב עבריין ! הגיע הזמן שנלמד משהו איך מתנהגות רשויות אכיפה במדינה מתוקנת ולא במדינת החלטורה הזו !!

  • 80.

    המציאות עולה על על דמיון

    טומי, 24/07/09 11:36

    אני רואה את התמונות ומתמלא חלחלה,לנגד עייני עולות הקריקטורות של השטירמר הנאצ,מלפני 70 שנה,עכשיו לך ותאשים את גדולי האנטישמים שקמו במהלך הדורות,וכך הצטיירו להם השיילוקים החרדים,משם למה שקרה בהמשך,הדרך כבר הייתה קצרה !
    עכשיו בא ונראה את הטפילים והפרזיטים החרדים,יוצאים לרחובות ניו יורק לשרוף כמה עגלות אשפה,כפי שהם מעיזים לעשות כאן,אבל לא נראה לי שזה יקרה,

    • קודם כל טומי אני שמח שחזרת אלינו, עכשיו לעניין

      איש, 24/07/09 13:02

      זאת בושה וחרפה כנראה מה שהיה שם ,
      אבל עדיין לא ברור לי למה מכנים את זה כאחד הפשעים הגדולים בארה''ב
      על פניו זה נראה כמו הלבנת כספים סטנדרטית שמתרחשת כל יום ובכל מקום אחר בעולם

      יכול להיות שבארה''ב החליטו לצאת בקמפיין נגד ישראל ולכן כ''כ משתדלים לחקור נגד היהודים ולנפח פרשות

  • 79.

    שהכל נעשה בדברו? (ל''ת)

    טוביה, 24/07/09 11:32

  • 78.

    בחזקת חפות

    יחזקאל,הרצליה , 24/07/09 11:28

    עד שיוכח אחרת.
    תמיד זה מתחיל ברעש גדול ונגמר...

    • עד שתוכח החפות ראוי שהוא ישאר כפות ! מין הסתם . (ל''ת)

      אמנון בן-יהודה, 24/07/09 11:48

  • 77.

    זה לא מזכיר לכם משהו? (רמז... 6000000)

    יניב, 24/07/09 11:21

    ככה זה התחיל...

    היהודים לוקחים לנו את הכסף רק מה יש שכלול...גם את האברים...

    וכל זה במסווה של חוק ועניבות

    ירחם השם!!!

    להתעורר!!!!!!!!!! ועכשיו!!!!!!!!!!!

    כל היהודים לבו הביתה ומהר!

    נא להמליץ!!

  • 76.

    מי דרס את....

    עובדיה, 24/07/09 11:20

    העדה ש''תרמה'' כסף לדרעי , ונדרסה כמו כלב על הכביש לפני מתן העדות?

  • 75.

    צריך להבין שאף אחד לא הוציא שם רע לאף אחד,כל אחד הוא אדם אינדבידואלי.

    האנטישמים מכלילים את כל היהודים כמיקשה אחת, 24/07/09 11:19

    זה כל סיפור האנטישמיות - ההכללה.
    בין 6 מיליון היהודים בארה''ב,הגיוני שיהיו כמה פושעים,
    האנטישמים תמיד הכלילו את כל היהודים.
    תמיד כשתפסו יהודי עושה משהו לא טוב,התחילו להסית נגד כל היהודים.

    כשנוצרי גונב,אומרים הגנב.לא אומרים הנוצרי גנב.(הגנב הנוצרי הוא אדם אינדבידואלי)
    כשיהודי גונב,מדגישים שהיהודי גנב.(כשיהודי אחד גונב אז זה היהודים)
    זה כל סיפור האנטישמיות,והאנטישמים שמסיתים נגד היהודים.

    אין מה לבכות שמישהו הורס לנו את השם,כי זה לא נכון,
    יש הרבה פחות גנבים יהודים מגנבים נוצרים גם באופן יחסי.
    כל הבעיה היא ההסתה הנוצרית האנטישמית.
    ותפקידם של היהודים הוא לא להצתדק אלא לגבות מחיר מהמסיתים ולייצר הרתעה.
    הרתעה היא שם המשחק בכל דבר,מלחמה באנטישמים,להתאחד ולגבות מהם מחיר.

    • כאשר כומר יעצר יכתבו נוצרי. (ל''ת)

      חלם, 24/07/09 12:35

    • אתה צודק (ל''ת)

      jak, 24/07/09 13:03

  • 74.

    הדיבר השמיני זה פאסה, עכשיו זה ''לא תגנוב מיהודי'' או ''עשוק את הגוי''

    השערה, 24/07/09 11:14

    ויש האומרים שאפשר להחליף את הגוי בחילוני במקרה הצורך, אחרת איך מסבירים את זה? מצאתי! עלילת דם! אנטישמיות!

    • בכת הזאת 10 הדיברות לא באות לידי ביטוי (ל''ת)

      מוטי, 24/07/09 11:31

  • 73.

    חרדים.. חוקים אידיוטים הם שומרים נפלא אבל את עשרת הדיברות? גנבים (ל''ת)

    היללי, 24/07/09 11:10

    • החוקים החילוניים הם חוקים עותומניים ובריטים, וככאלה הם אידיוטים.

      יונתן יוסף , 24/07/09 12:31

      לנו יש את התנ"ך בו רוב האנושות מאמינה, ולכם יש אוסף ריק מתוכן של חוקים בריטים ועותומנים.
      אתם יכולים להכליל ולהאשים את כל החרדים בגלל שמעשי יחידים שנעשו או הועללו, אבל בעומק הלב אתם מודעים לאמת שהחרדי הממוצע הוא שומר הגחלת היהודית ויכול להיות שזה מה שמעצבן אתכם כל כך..
      אז אמרו לכם "עגלה ריקה", תוכיחו לי שזה לא נכון!
      תיאטרון יש גם בגרמניה,
      וקולנוע יש גם בצרפת,
      כסף יש גם בטקסס,
      ופרארי יש גם באיטליה,
      מה יש לכם מארץ מוקפת אוייבים?
      למה אתם כאן, ולמה בתל אביב המהבילה (תרתי משמע...)?
      לא באתם לעולם בכדי להנות מהחיים?!
      גם אם תתקפו את החרדים/מתנחלים/דתיים 300 פעם לא תתחמקו מהעובדה שאצלהם נמצאת האמת!!!

      אם אצל הדתיים יש גנב אחד הביטו סביבכם וראו אלפים!
      כמה "משלימי ציוד" הכרתם בצבא?
      כמה שופטים מכרו משחקים?
      כמה אסירים חילונים מאכלסים את בתי הסוהר?
      כמה חילונים משתמשים בסמים?
      מישהו הכליל את כל החילונים בגלל כמה אלפים???

      אתם מבינים בעומק הלב ש"חרדי גנב" זו חדשה בדיוק כמו "אדם נשך כלב"!!!

      • לך תעשה וודו קוף פרימיטיבי (ל''ת)

        מישהו, 24/07/09 14:32

      • כל הכבוד ותשים לב שאין לדרעקים החילונים מה לענות אז הם מקללים (ל''ת)

        אגדיר , 25/07/09 00:50

  • 72.

    ממשיכיהם של דרעי ובניזרי

    חכם, 24/07/09 11:06

    הש''סניקים חשבו שיוכלו לרמות לא רק במדינת ישראל אלא גם בארה''ב בשתי המקומות תפסו אותם

    • ואולמרט. (ל''ת)

      ז. שולה., 24/07/09 13:04

  • 71.

    בא מלשין של המשטרה שחייב 300 מליון דולר ותמורת בצע כסף מפליל !!!!

    זהבה אשורי, 24/07/09 11:06

    ואתם כמובן מאמינים ליצור שפל מלשין ובוגד- להצדיק את רגשות השנאה לדת המבעבעים בכם כארס צפעוני.

  • 70.

    מנפלאות החרדים, אברך דורס, אמא מרעיבה, ופרשת הלבנת הון וסחר באיברים

    הגאולה קרבה, 24/07/09 11:05

    חינוך חרדי, כנראה לא משהו !

    • דפוק נעצרו 44 אנשים שרובם חילונים (ל''ת)

      אגדיר , 24/07/09 22:59

  • 69.

    דתיים וערכים : יוק , שיפסיקו כבר לקשקש על ערכים

    רות, 24/07/09 11:03

    הרי כל הפושעים בארץ פתאום חובשי כיפה, אנחנו אתאיסטים מבחירה ובעלי ערכים אישיים וחברתיים שאין להשוותם כלל לחבורת הגנבים והפושעים הסתית הזו

  • 68.

    כמובן...הכל בשם אלוהים....כולם (ל''ת)

    דנה, 24/07/09 11:02

  • 67.

    אם למשטרת ישראל היו ביצים יתכן וגם כאן היו מגלים את פרצופה (נכון יותר

    כל בן מפנה, 24/07/09 11:01

    מבושיה) של היהדות הדתית ורבניה.
    קשה להבין את אלו שבכל פעם מתפלאים ומתפלצים מחדש.
    א)לרמות מי שאינו יהודי ובטח לא יהודי דתי
    אינה רמאות לפי התפיסה הדתית ויש רבנים שאפילו רואים בה מצווה במידה והרמאות מסייעת ליהודי דתי להתקיים.(לרמות את המכס,
    הביטוח הלאומי ומסה הכנסה אינה עבירה של ממש אצל מרביתה של היהדות החרדית בישראל.
    ב)שורש הבעיה בישראל הוא שכאן הרבנים אוחזים במבושי הפוליטיקאים שמצידם מפקחים
    על המשטרה.

  • 66.

    יפה שבארה''ב נלחמים בשחיתות ולא פוחדים מרבנים. טוב, שם יש דמוקרטיה

    השני מהאמצע, 24/07/09 10:59

    כי אצלנו שולטים דוקא בעלי ההון והרבנים.

  • 65.

    האנטישמיות באה מארצות אירופה (ל''ת)

    על זה אין ויכוח, 24/07/09 10:57

  • 64.

    פופורציה

    אני, 24/07/09 10:55

    מדובר רק ב 3 מליון דולר אז מה הרעש הלא פפורציונאלי פה

  • 63.

    אריה דרעי החבר שלהם רוצה לחזור לפוליטיקה (ל''ת)

    זכור לעולם, 24/07/09 10:55

  • 62.

    we are talking 3 mil not i billion

    Avi Shriki , 24/07/09 10:53

    so lets not make to big of a story from this till it goes to court and things would be clearer for all of us

    • האמת ש3 מיליון דולר זה בדיחה

      jak, 24/07/09 13:39

      מזה עושים סיפור כ''כ גדול?
      היום פחות ממיליארד זה לא נחשב

  • 61.

    הלוואי שגם כאן יתקיים '' וסוף גנב לתלייה '' ! (ל''ת)

    יוסי הדתי האמיתי, 24/07/09 10:53

  • 60.

    בהכל אשם החינוך חחרדי אצל החילונים אין דברים כאלה

    חזיר כשר, 24/07/09 10:53

    עכשיו הם ינסו להשיג כסף בארץ כדי לממן את מיליוני הטפילים עלק אברכים או בחורי הישבות בקיצור אלו שתורתם היא אומנותם ועמך צריך לפרנס אותם

    • אצל החילונים אמא לא מרעיבה, היא מטביעה אותו בירקון או באמבטיה.

      יוני דוד , 24/07/09 11:55

      אם מכלילים חרדים בגלל מעשי יחידים למה לי אסור להכליל?

      • איזו חילונית הטביעה את הילד בירקון או באמבטיה בדיוק??? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 24/07/09 13:44

        • מארי פיזם ,אולגה בוריסוב, אלי פימשטיין, צבי גור, שנמשיך?

          יוני דוד , 24/07/09 14:14

          יש לי רשימה ארוכה של חילונים שביצעו פשעים מזוויעים.

          • המשיח האחרון ;מייקל ג'קסון (ל''ת)

            נחמיה , 24/07/09 14:43

  • 59.

    היהודים ידועים במעשים כאלה מקדמת.............. (ל''ת)

    כדור הרעם , 24/07/09 10:47

    • זאת אומרת שאתה מדבר בשם הגויים................

      אנטישמיים בתוכנו, 24/07/09 11:06

      ולפי שהוציא את עצמו מן הכלל -כפר בעיקר.
      ואתה גוי גמור רחמנא ליצלן

      • תביט סביבך סומא ועיוור עמוך ואחר תסיק מסקנות מהביב. (ל''ת)

        כדור הרעם , 24/07/09 14:07

  • 58.

    היהודים ידועים במעשים כאלה מקדמת.............. (ל''ת)

    כדור הרעם , 24/07/09 10:47

  • 57.

    תודה לאל, סגרו לש''ס ולעובדיה יוסף את צינור החמצן. (ל''ת)

    עובדיה יוסף לידיעתך, 24/07/09 10:45

  • 56.

    לעצור גם רבנים אצלינו. מה שהם עושים שם הם גם עושים כאן

    שבץ חלובה, 24/07/09 10:43

    הגיע הזמן לטפל ביד קשה בממסד הדתי אצלינו. יש לחסל את מוסד רבנות הערים והמועצות המקומיות וחסל יחד עם זה את המועצות הדתיות שאוכלות לנו מיליארדים מהתקציב. כל הגופים הדתיים האלה צריכים להתממן ע''י תרומות ולא ע''י תקציב על חשבון מס הכנסה של אנשים חילוניים. בכלל כל שרותי הדת צריכים להיות כמו באמריקה וצרת מנותקים מתקציב המדינה. המדינה לא תתמוך בהם והם יתפרנסו רק על תרומות כמו שהיה בזמן המנדט הבריטי. רבני המושבות חיו מתרומות המתפללים. אין תרומות שיעשו עבודתם בהתנדבות.

  • 55.

    הלבנת הון אצל יהודי תפוצות לא רק באמריקה, דרך חיים!! מנסיון

    Camille, 24/07/09 10:42

    גם בארצות ובמקומות אחרות יהודים מתנהגים בצורה מעוררת שאת נפש, ננצל את העם בו אנו יושבים כאידיאולוגיה, לא רק הקהילה החרדית.
    כמובן שאין לעשות הכללות אבל מושרשת באופן עמוק התנהגות של נצלנות, התבדלות ויוהרה כלפי הגויי.
    החרדים עושים את אותו הדבר כאן כי בשבילם אנו ה''גויים'' שלהם!!

  • 54.

    שוב אריה דרעי מעורב????????????????? (ל''ת)

    מוחמד, 24/07/09 10:32

  • 53.

    בוא נראה את החרדים מפגינים בארה''ב

    יוסי, 24/07/09 10:24

    אין להם אומץ להניד עפעף שם,רק פה עם משטרת המרגרינה הם מרשים לעצמם לעשות מה שבא להם!

  • 52.

    למה אין הפגנות???

    yosip63 , 24/07/09 10:23

    מעניין למה? ב"אמריקה" עוצרים קבוצה רצינית של "חרדיים"
    ואין שם הפגנות!!! ניראה אותם את ה"חרדיים" ה"גיבורים"
    משתוללים שם, עושים הפגנות, מרביצים לשוטרים, שורפים
    את העיר, את ושינגטון את ניו יורק וכד'.
    בישראל הם גיבורים החרדיים, הדגיש ואומר שאני לא עושה
    הכללה, זה לא כל החרדיים, אבל גם שם יש חרדיים מהפלג
    הקיצוני... ושום דבר, שקט מוחלט שם.
    יוסי

    • המשיח האחרון ;כאן זה ארץ ישראל יא סאלח (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 10:26

      • כאן דוד המלך היה חי (ל''ת)

        נחמיה , 24/07/09 10:28

    • באמריקה הנשיא לא סופר אותם, בישראל כל הממשלה והכנסת משקשקת עבור כסא

      חלם אזרח מבויש, 24/07/09 10:43

      טובת הציבור או האזרחים ממש לא על סדר היום.

      • אתה צודק

        yosip63 , 24/07/09 11:29

        אני מקבל את מה שאתה אומר!!!

      • מה גם שבארה'ב אין עכשיו נשיא אלא ליצן. (ל''ת)

        עמנואללה., 24/07/09 13:06

  • 51.

    החברה החרדית הצבועה צריכה בדק בית דחוף!! אלוהים נטש אותם מזמן!! (ל''ת)

    רן, 24/07/09 10:19

  • 50.

    מסתבר שאין חדש תחת השמש......פרענק נישאר פרענק בכל מקום בעולם

    אור לגויים, 24/07/09 10:17

    מעניין באיזו שפה דיברו הנבלות המזרחיות האלה ביניהם. באנגלית,עברית,איידיש או ערבית ? ?

    • זה לא פרענק, שים לב רוזנבאום לא פרענק

      yosip63 , 24/07/09 10:52

      אחד העצורים הוא לוי יצחק רוזנבאום מברוקלין

      • צריך גם מי שיחשוב ויתכנן. (ל''ת)

        החושב, 24/07/09 11:05

  • 49.

    קודם כל הם לא גנבו,הם לקחו מה שנתנו להם,נותנים לך קח מרביצים לך ברח

    Zig_Zag, 24/07/09 10:15

    אני לא מאמין שיש פה מישהו מהמלעיזים שהיו נותנים לו 3 מיליון$ והיה צריך להחזיר רק 2,700,000 היה מסרב

    • תכלס (ל''ת)

      סוס, 24/07/09 13:42

  • 48.

    הדת היא כת סגורה לגידול פושעים, מתעללי ילדים, גנבים ופאשיסטים (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 24/07/09 10:12

    • המשיח האחרון;אתה אוחז בחצי גלגל לכל היותר " אורן" (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 10:20

    • עזוב אותך ,מדובר באנשים ישרים ונקיי כפיים ,הם חרדים ,לא?

      גור ארי-אל, 24/07/09 10:34

      ולדת אין שום קשר לענין .
      גנבים יש בכל מקום .
      החראות האילו לא מייצגים איש מלבד עצמם .

    • וגם הפקולטות ללימודי רפואה הם חממה לגידול פושעים, גנבים, וסוחרי נשים?! (ל''ת)

      רומניה, 24/07/09 10:51

    • האתאיזם שלך הוא גם דת...אז בעצם אתה מדבר על עצמך (אני חילוני). (ל''ת)

      אמיר, גטו ת"א מרכז , 24/07/09 11:04

    • דע לך שזו כת שלא שייכת לעם היהודי ואין קשר בין הכת ליהדות (ל''ת)

      מוטי, 24/07/09 11:20

    • כן אורן, יותר טובים היו הקומוניסטים והנאצים האטאיסתים שרצחו מליונים (ל''ת)

      איש, 24/07/09 13:43

  • 47.

    תמיד ידעתי שהשחורים מושחתים....כסף יעוור עיני גנבים (ל''ת)

    aros55 , 24/07/09 10:12

  • 46.

    צר לי- אבל כעת מובן לי גירוש ספרד והגטאות. (ל''ת)

    יהודי, 24/07/09 10:11

    • שכחת להוסיף את תאי הגזים והמשרפות.

      יוני דוד , 24/07/09 11:52

      כמוך היו האנטישמים לדורותיהם ממסעי הצלב ועד השואה- בגלל מעשי יחידים שנעשו(הרשל גרינשפן) או הועללו(יהודים שמים דם במצות) רצחו את כל היהודים.
      תסתכל טוב במראה אתה אנטישמי נאצי!!!

      • של נעליך מעל רגליך,מסביבך יש הרבה שגונבים. (ל''ת)

        כדור הרעם , 24/07/09 14:10

    • אתה כנראה לא ממש חכם אם זה מה שגרם לך להבין רצח והתעללות

      סוס, 24/07/09 13:45

      במשך מאות שנים

  • 45.

    לא היה להם זמן לקרוא פרקי אבות- כל שאינו מלמד בנו מלאכה מלמדו ליסטות. (ל''ת)

    רעמסס, 24/07/09 10:10

  • 44.

    והיכן החרדים שיטענו שהאמריקאים מעלילים עליהם...מדוע אינם נוהגים שם באל

    איציק המצונזר , 24/07/09 10:07

    באלימות?

    • אבל אילו ה''שותפים הטבעיים שלכם'' הלא כן?? (ל''ת)

      גור ארי-אל, 24/07/09 10:36

  • 43.

    דת=כסף

    יהושע, 24/07/09 10:06

    כל הדתות קמו קודם כל בשביל השליטה על הכסף. בכסות בגדים מוזרים..וזקנים מוזרים עוד יותר גונבים החרדים בכל דת אצלנו (החרדים) אצל המוסלמים (אל קעידה חמאס איראן) אצל הנוצרים (הותיקאן) את העם.
    אוי לעם שהולך עיוור אחרי הרבנים שלו.
    תזכרו האלוהים הוא של כולנו ולובשי השחורים רק מנצלים את האלוהים שלנו לכסות הפשעים שלהם

    • מסכים בהחלט

      Swedish Josh , 24/07/09 12:02

      כמו שאמר צ'רצ'יל - צריך להוציא את הפוליטיקה מידיהם של הפוליטיקאים
      אותו דבר עם הרבנים, לא מעניין אותי כמה תורה הם למדו ומה הם חושבים שהם יודעים - את אלוהים הם לא ינכסו לעצמם, אמונה זה לא מנוי למתנ"ס והם לא יגבו ממני כסף עליה.

  • 42.

    ההיתי בודק גם אצלנו - נורא נוח להסתתר מאחרי הדת (ל''ת)

    אני, 24/07/09 10:05

  • 41.

    חילול השם (ל''ת)

    Rais , 24/07/09 09:59

    • גנבה,רמאות וסחר באיברים זה חילול השם, לעצור פושעים זה דווקא מצויין (ל''ת)

      Swedish Josh , 24/07/09 12:27

  • 40.

    בוחן כליות ולב

    ההשגחה העליונה על האיברים, 24/07/09 09:58

    נכנסתם לתגובה שלי כי היא מצחיקה או מזלזלת בדתיים ?
    גם האם המתעללת בישראל, וגם הרבנים בארה''ב מוכיחים לנו שפושעים יש בכל האוכלוסיות. גם בחילונית וגם בדתית.ישנם גם אנשים טובים באוכלוסיה הדתית והחילונית. המסקנה היא, שאילו רק פלטפורמות שעליהם אפשר להיות טוב או רע. לא הדת, או החילוניות גורמות לאדם להיות רע או טוב. זה הוא עצמו והבחירות שהוא עושה. לכן בבקשה, אל תשנאו אוכלוסיות שלמות ותראו אותן כרעות. קוראים לזה גזענות, וכמו שהראתי כאן - היא חסרת בסיס.

    • החרדים הם גדולי הגזענים והמפלים בתוספת בורות מהווים סכנה חברתית. (ל''ת)

      חלם-להפריד דת ומדינה, 24/07/09 10:45

  • 39.

    פיזור הקהילות החרדיות והוצאתן אל מחוץ לחוק

    שי קאולי, 24/07/09 09:52

    כיום הולך ומתברר לכל בר דעת שהאוטוקראטיה החרדית על קהילותיה השונות אינה אלא אוסף של אירגוני פשע המסתתרים מאחורי התורה. כל פושע שנגזר דינו, או, בטלן, ממהר לחבוש כיפה ולהפוך לשומר מצוות הרב וללמוד תורה. והרב שומר על כספים שהוא אוסף מתמימים, מטיפשים ומפוליטיקאים הזקוקים לקולות בבחירות ולאצבעות בכנסת.
    קהילה חרדית בארץ היא אמצעי לסחיטת כספים מן המדינה תוך התנכרות לקיומה של ישראל, או, ארגון פשע לביצוע עבירות כלכליות במסווה מתחסד של גמ''ח וצדקה. אנשים שחונכו ועוצבו לחיי עבודה ויושר אינם זקוקים לגמ''ח או לצדקה. חולים ונכים מחד ומאידך שפוטים ,של מי שמבזה את התואר רב בקוראו לעצמו רב, זקוקים ונוטלים קצבאות וכספי צדקה. לימוד התורה הוא האמצעי לניטרול לומדיה מחיים יצרניים במציאות ומפרנסה כדי שיהפכו לתלויים ברב ובקהילה. וזו, יודעת להתנער משלטון החוק במדינה וליצור לעצמה אוטונומיה עם חוקים משלה. הגיע הזמן לפזר את ארגוני התועבה והפשע האלה שהמאיסו את היהודים על עמי העולם מדורי דורות ועתה ממאיסים את עצמם על ארה''ב ועל ישראלים שפויים. קהילה חרדית היא שם כיסוי לארגון פלילי העוסק בפשיעה.ונא לא לומר שגם חילונים עוסקים בפשע; נכון, אך אליהם מתיחסים כאל פושעים ולא כאל צדיקים בעלי זכויות מיוחדות.היחוד שלהם הוא שהם פושעים וגם צבועים ומתחסדים.
    הדברים דלעיל אינם כתב שינאה ואינם כתב שיטנה. לצערי, זה ניתוח והצגה של המציאות.

    • צודק אך ממשלת ישראל רוצה רק כסא. (ל''ת)

      אאאא, 24/07/09 10:46

  • 38.

    מיום ליום מתרבים לנו החברים

    טלנסקי ואולמרט, 24/07/09 09:51

    יצר לב האדם רע מנעוריו. בראשית

  • 37.

    TO ALL THE SELF RIGHTEOUS

    ELLI, 24/07/09 09:51

    NO ONE WAS CHARGED AND CONVICTED YET YOU CHARGED AND CONVICTED THE WHOLE NATION OF BELIEVER JUST FOR FEW BAD APPLES...
    PLEASE DO NOT JUDGE ANYBODY TILL YOU JUDGE YOURSELVES FIRST.
    WE ARE LIVING IN THE WORST TIME WHERE ALL THE WORLD HATES US.
    I DO NOT CONDONE WHAT THEY DID IF THEY DID INDEED,BUT YOU ENCOURAGE MORE PEOPLE TO HATE JEWS...

  • 36.

    סיפור הביציות ברומניה..אלימות חרדים בירושלים..רבנים גנבים בארה''ב..

    רונן לוי, 24/07/09 09:48

    ובנוסף, שחיתות גנבים ורמאויות של מנהיגים בארץ (ליברמן + קצב + אולמרט + הירשזון + בניזרי + דליה איציק ששיפצה את דירתה ב 120 אלף שקל על חשבון הכנסת) כל זה לא מוסיף לנו בריאות...

    אנו הישראלים, ממש מתביישים בנציגי הציבור שלנו!

    קראתי השבוע ראיון עם עמרם מצנע (יקה הגון וישר) שהתנדב להיות ראש העיר ירוחם בדרום והביא לפריחה בירוחם.

    מצנע אמר שאם בבחירות הבאות יתייצבו מנהיגים ישרים נקיי כפיים, לא חשוב מאיזה מפלגה ויקימו מפלגה חדשה - הם יקבלו 25-30 מנדטים כי הציבור מאס במושחתים ובשחיתות.

    נראה לי שהוא צודק.

  • 35.

    המשיח האחרון ;הגויים האנטישמים תפסו את הרבי הזקן (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 09:44

    • יללה תיפתחו בקבוק שמפניה תביאו רקדנית תיפתחו שולחן עליי (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 09:46

  • 34.

    זה בגלל שהם לא קיבלו חינוך חילוני

    נאור, 24/07/09 09:41

    מי שמקבל חינוך חילוני לא דורס קופאיות בסופר, לא מרעיב את ילדיו, לא גונב ברשות התורה.

    • צודק,הוא רק סוחר בביציות (ל''ת)

      נאור אמיתי, 24/07/09 10:29

    • מי שמקבל חינוך דתי לא מטביע את בתו בירקון, לא דוקר במועדונים,

      זהבה אשורי , 24/07/09 10:58

      מי שמקבל חינוך חילוני דורס את רענן לוי.
      מי שמקבל חינוך חילוני רוצח את השופט עדי אזר.
      מי שמקבל חינוך חילוני מקלל ומנבל את פיו.
      מי שמקבל חינוך חילוני מתבולל ויאבד לעם היהודי.

      • מי שעושה את הפשעים האלה כשכיפה קדושה לראשו, גרוע פי כמה מחילוני שפשע (ל''ת)

        היללי, 24/07/09 11:25

      • והחרדי עושה כל אלה ועוד בחסות הכת המגוננת ולא מוציאה החוצה. (ל''ת)

        חלם, 24/07/09 12:42

  • 33.

    לא גרע מאולמרט וחבר מרעיו (ל''ת)

    בבה יגה, 24/07/09 09:35

  • 32.

    אין מנוס מההתרשמות שפשה בחרדים רקבון. הם לא מצליחים

    בושה וכלימה לאן הם דירדרו אותנו, 24/07/09 09:31

    לעמוד נגד החילוניות המערבית על כל דירדוריה הלא הומנים, ומשתתפים בדרכם בירידה האיומה הזו. האם החרדים בכלל יוכלו לשרוד כחרדים בעתיד, האם יש להם כוחות להתעשת?

    • צא ולמד מההיסטוריה. מי שלא חרדי/דתי לאומי אובד לעם היהודי.

      יוני דוד , 24/07/09 11:46

      אתה לא יכול לחנך את ילדך לשאוף לכסף, קריירה, ואשה בלונדינית. ואחר כך לצפות שהוא לא יתבולל במרחב העולמי.
      כי כסף טוב יש מעבר לים,
      בחורות יפות יש גם אצל הגויים,
      קריירה אפשר לבנות בכל מקום בלי מלחמות עם פלסטינים.
      תראו מה קורה לחילונים בארצות הברית הם מתבוללים ואובדים לעם היהודי. רק מי שקשור לאורתודוקסיה ישרוד.
      היו קראים, היו צדוקים, היו שומרונים, היו בייתוסים, כולם אבדו מהעם היהודי!!!!
      רק חינוך יהודי שורשי יכול להציל את ילדיכם מהתבוללות.

    • מיידוף ומקסוול הם חרדים?? (ל''ת)

      ברני, 24/07/09 17:18

  • 31.

    החרדים שבניו-ג'רסי

    כרמי בנימין , 24/07/09 09:23

    כפי שציינתי בתגובתי על פרעות החרדים בי-ם,
    אלה לא חרדים, אלא קרי "מחרידים", ואכן כן,
    אלה מחרידים את כל אשר סביבתם.
    כך היה גם בברית-המועצות לשעבר, כמעט בכל
    ביכ"נ היו תיבות פרטיות סגורות בהם היו
    דולרים אמריקאיים, כנגד חוקי המדינה, שאין
    לסחור במטבע-זר.
    הרי היסוד של אמונתנו, שהם עשרת הדיברות,
    בהם יש שתי דיברות:"לא לגנוב" ו-"אל תחמוד"
    הרי מה שהמחרידים האלה עשו הם נגד שתי
    הדיברות הללו.
    ואל נתפלא כי יש אנטישמיות בעולם, אחת הסיבות העיקריות הם השחיטות והעושק של
    אחרים.
    לכן גם שיקספיר כתב את "שיילוק" שלו.
    לצערנו גם אנחנו מדינה מושחטת מן היסוד,
    מהעבריין הקטן ועד ראשי-ממשלה.

    • החרדים הינם כת שסיגלה מנהגים ולבוש זר. ממש עבודת אלילים. זו לא יהדות. (ל''ת)

      אמיר, גטו ת"א מרכז , 24/07/09 09:34

      • המשיח האחרון ;דיון באופנה יגרור יצרים והשוואות עזוב אותך אופנה (ל''ת)

        נחמיה , 24/07/09 09:48

        • החילונים הם כת שסוגדת לכסף ובעיקר לסקס.

          יוני דוד , 24/07/09 11:10

          אפילו יופלה אי אפשר למכור לכם בלי גניחות.

          • לפחות אותנו צריך לתחמן כדי שנקנה,אתה פשוט תקנה כי הרב אמר

            Swedish Josh , 24/07/09 12:06

            לפחות לי יש איזה שהוא תהליך של שיקול דעת שהחברות צריכות לעבור או לתחמן כדי שאני אקנה מהם, אתה תאכל מסמרים חלודים ותבקש עוד רק אם הרב יגיד לך.

            אוכלוסיה שלמה שלא מחטטת באף בשבת כי איזה זקן סנילי בשמלה אמר להם.
            מעניין שרעידות האדמה לא הורגות רק הומואים או לסביות...

            • think

              think, 24/07/09 14:01

              en lecha shum shikul da'at, yesh lecha mashu ben haraglaim

          • גדולי הפדופילים יצאו מקרבכם, הס! קדימה צא להפגין בטיימס סקוור (ל''ת)

            גילי, 24/07/09 12:19

            • המשיח האחרון ;מייקל גקסון היה צדיק יסוד עולם גילי (ל''ת)

              נחמיה , 24/07/09 12:46

              • יש לך כמה תקליטים שלו אולי? או דיסקים (ל''ת)

                נחמיה , 24/07/09 12:48

          • יוני החילוני לפחות לא שקרן וצבוע, הוא לא חושב שאלוהים טיפש כ''כ. (ל''ת)

            חלם-להפריד דת ומדינה, 24/07/09 12:43

    • די להשחיט. זה ממש בל תשחיט. (ל''ת)

      משחית סדרתי, 24/07/09 11:08

  • 30.

    כל זה בשביל שלאישה תהיה פאה יפה??

    אירית, 24/07/09 09:22

    פויה.
    ככה לא מתנהגים.

    • הם עובדים על אלוהים עם הפאה חחחחח..... (ל''ת)

      אאאא, 24/07/09 10:47

  • 29.

    המשיח האחרון ;באמת מהחילונים נישמע תוכחה חד צדדית (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 09:22

  • 28.

    חרדים עושים בושות לעם היהודי בכל מקום!! (ל''ת)

    111emo , 24/07/09 09:18

    • תראו מי מדבר... שודדי המלונות מטורקיה ויוון!!!

      יוני דוד , 24/07/09 11:14

      לך תגנוב ברזים ועזוב את החרדים בשקט.

  • 27.

    ומה עם רבני ש"ס

    baruchy1 , 24/07/09 09:17

    גם בארץ כבר יושבים או ישבו בפנים 5 רבנים לפחות רובם כמובן מש"ס

    • על זה נאמר "חמישה חומשי תורה" חחחחחחחחחחחההההההה (ל''ת)

      baruchy1 , 24/07/09 09:18

      • ולתפארת הסנדק עובדיה. (ל''ת)

        cinege, 24/07/09 09:53

  • 26.

    צריך לעשות מבצעים כאלה גם בארץ. (ל''ת)

    ממש בושה, 24/07/09 09:10

  • 25.

    המשיח האחרון;האנטישמים הגויים תפסו את הרבי הזקן (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 09:09

    • יללה תעשו מסיבה תיפתחו בקבוק שמפניה תפסנו יהודי (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 09:11

  • 24.

    תחשבו בכמה אנטשמיות זה יעלה לנו. הרבנים האלה הם בני השטן.

    פה, 24/07/09 09:09

    יהודי שעובר על החוק, בעיני חמור מלא יהודי.
    לא בגלל שמצפים מאתנו ליותר, אני אישית כבר לא מצפה לכלום (תראו כמה פושעים יש במדינה), אלא מכיוון שפושע כזה דופק את העתיד של עם שלם ונותן חומר בידי השונא.

    • הרבנים האלה הם קורבן של היחסים שהתערערו בין ממשלות ישראל וארה''ב.

      ניכנסים ביהודים, 24/07/09 11:06

      בדרכים האינטישמיות ביותר.

    • אתה צודק, ולכן דינם עפ''י ההלכה כרודפים.

      רב חסד, 24/07/09 11:10

      וכמו שפוסק הרמ''א חו''מ לגבי מי שמזייף כסף, להחשיבו כרודף מאותה הסיבה.

    • אולי התרנגולת קדמה לביצה והאנטישמיות הביאה למעצר? מלשין וכולם מאמינים. (ל''ת)

      יוני דוד , 24/07/09 11:17

  • 23.

    Rabanut of Israel is based also on corruption.Israel has also to clean

    lawyer, 24/07/09 09:01

    There are families in Rabanut of Israel based on corruption.

    It's time to clean and close Rabanut.

  • 22.

    מעניין כמה זמן יקח עד ש...

    ישראלי, 24/07/09 08:58

    יצא קמפיין חובק עולם בסגנון של ''עלילת דם'' ואנטישמיות רחמנא ליצלן.
    אם רק 10 אחוז מהפדיחה נכונה ,שום קמפיין ומסע הסברה לא יצליח למזער את הנזק המצטרף למיידוף וכיו'ב

  • 21.

    יהודים תמיד היו מושחטים ומעורבים בכסף כסף כסף כסף כסף כסף!!! (ל''ת)

    GH, 24/07/09 08:58

    • זאת ההסתה האנטישמית שכבשה אותך. (ל''ת)

      שטפה לך את המוח, 24/07/09 11:04

      • הוא צודק,ראה איפה אתה חי-סומא. (ל''ת)

        כדור הרעם , 24/07/09 14:11

        • המושחתים השתלטו על מוסדות המדינה וזה לא הופך את רובנו למושחתים.

          זה רק מוכיח שהמושחתים תמיד ישתלטו על עמדות כח, 24/07/09 14:46

          וזאת בעיה !
          אבל זה עדין לא הופך את העם היהודי,את אנשי העבודה הישרים למושחתים.
          המיעוט המושחת דואג להגיע לעמדות הכח.

    • מחמוד, צאצאיו(יעני ילדים) של יוזף גבלס יתבעו אותך על זכויות יוצרים. (ל''ת)

      יוני דוד , 24/07/09 11:20

  • 20.

    אתמול פורסם כי ש''ס נתרמת גדולה של החבר'ה האלו.מה יהיה (ל''ת)

    אם האמריקאים יבקשו הסגרת עובדיה כשותף מה יעשה ביבי, 24/07/09 08:54

  • 19.

    המשיח האחרון;בוקר טוב אריה ממעלות (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 08:51

  • 18.

    אזרחים זוג זין

    אזרח מבסוט, 24/07/09 08:48

    מגיע להם שישבו קצת בכלא בארהב שם אין חופשות ושיקחו איתם קצת תלמידי חכמים מכאן

    • הם ישבו בכלא בגלל שהם יהודים ולא בגלל שהם חרדים.

      גם אתה יהודי, 24/07/09 11:04

      האנטישמיות מרימה ראש.

  • 17.

    איזו בושה. ואחר כך מתפלאים שיש אנטישמיות. (ל''ת)

    מתביישת מניו יורק, 24/07/09 08:47

    • יש יותר גנבים נוצרים מיהודים בארה''ב.

      הרבה יותר, 24/07/09 11:23

      מה קשורה האנטישמיות למיעוט הגנבים שיש בעם היהודי.
      ההסתה נגד היהודים היא מה שמובילה לאנטישמיות,ולא כמה גנבים בודדים שיש מתוך ה-6000000 בארה''ב.
      אתם עדר של כבשים שמובלים באף ע''י המסיתים.
      ככה התנהלה האנטישמיות במשך כל ההסטוריה.
      היהודים תמיד היו יותר ישרים מהנוצרים.תמיד היו יותר פושעים נוצרים,ותמיד יצאה הסתה גדולה נגד היהודים על כל פושע יהודי שניתפס.

    • תגובה 17 נגנבה מהספר "מיין קאמף" ע"י יהודי גנב שנמלט מגרמניה לישראל. (ל''ת)

      יוני דוד , 24/07/09 11:32

  • 16.

    לפני שהמטורפים תומכי החרדים יגיבו...

    אריה ממעלות , 24/07/09 08:45

    לפני שניראה את התגובות המלומדות המרושעות המטורפות והמצדיקות של מעניין ודומיו שיכתבו כמה שהחרדים מסכנים ןכמה שהחילוניים סתם מתנכלים להם, אני נוטל לעצמי את זכות הראשונים לכתוב כאן, ולהגיד בצורה ברורה שהחרדים בכל מקום על פני כדור הארץ הם חתיכות חרא!! רמאים! גנבים! נוכלים! אנסים! מתעללים בילדיהם! עושים כל מעשה רע שהם יודעים במפורש שהקדוש ברוך הוא מתנגד לו..

    החרדים עושים בכוונה כל הרע בעיני השם..

    החרדים הם גזע מפגר, שטני, מלוכלך, וכל הגויים שאומרים על היהודים שהם אנשים רעים צודקים..

    אתם מבינים מה אני אומר? שהאנטישמים צודקים בכל מה שהם אומרים על היהודים, וזה לפי ההתנהגות והמעשים של החרדים בכל מקום בעולם, בישראל, באמריקה, ובכל מקום שהחרדים נמצאים בו..

    גילוי נאות - אני בן של ניצולי שואה, סבא שלי היה גבאי של בית כנסת בלודג' פולין, ואני יודע את המשמעות החמורה של מה שאני כותב כאן על החרדים, אבל בכל זאת אני נשאר בדעתי שהחרדים הם זבל של אנשים..

    • המשיח האחרון ;אתה אוחז חצי גלגל לכל היותר "אריה" (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 08:49

    • גם ערב רב ניספו בשואה. (ל''ת)

      בקרוב שואה עולמית הרבה יותר קשה., 24/07/09 08:59

    • לא חידשת דבר.

      עלקוצושל י., 24/07/09 09:00

      אל תחשוש כלכך מתגובות העם
      מה שכתבת אלו עובדות ההיסטוריה

      אני מסכים עם כל מילה

      רק שאעו מה לעשות

      ככה זה היה וכך יהיה

    • מסכימה עם כל מילה,

      מישהי, 24/07/09 09:13

      בושה וחרפה,לא פלא שמתעבים את היהודים. בגלל הגנבים האלה יש לנו שם רע בעולם.

    • בכל מגזר יש עבריינים (ל''ת)

      אל תושפע מהסתה, 24/07/09 09:26

      • חמוד שלי.. בכל מגזר יש עבריינים זה נכון...

        היללי, 24/07/09 11:22

        אבל אנשים שחרטו על דגלם לחיות כאנשים דתיים, לכבד את חוקי התורה וההלכה עד החמור ביותר שבהם, חובשים כיפות שחורות שכולם יראו עד כמה הם מאמינים, ועדיין יש כל כך הרבה מהם שגונבים בלי שום מצפון (וזאת על סמך היכרות אישית של שנים עם הנושא), כשזהו בעצם החוק הכי בסיסי שאסור לעבור בעשרת הדיברות (שלא נדבר על כל שאר הפשעים שהם עושים)זה מבחינתי מראה מי הם ומה הם. לא כהכללה, אבל יש המון המון שמרמים בכספים ולא סתם האנטישמים התעכבו על הנושא הזה יותר מכל הנושאים האחרים. כמו שאומרים - אין עשן בלי אש.לא הכל מקינאה.

    • חרדים של כל דת הם גנבים/אנסים/פושעים

      יהושע, 24/07/09 10:11

      לכל דת יש את החרדים שלהם. לנו לובשי השחורים למיניהם. למוסלמים החמאס/חיזבאללה/איראן ואייאטולות ולנוצרים הותיקאן.
      ולנו העם רק נשאר לזכור שאלוהים הוא של כולנו ולא של הלעלוך הזה שמנצל את אלוהים למטרת כיסוי לגועל נפש שלהם.
      ישו נצלב בגלל הכעס שלו על החרדים של זמנו שניצלו את בית המקדש למטרת הגועל נפש הפרטי שלהם. ולנו יש את הגועל נפש הפרטי שלנו כמו ש''ס/נטורי קרטא/חרדים

    • שינאת חינם בתישעת הימים......

      מ.מיאמו, 24/07/09 10:36

      ההכללות ,לא ראויות!!!
      מי שחטא שישלם וישב בבית סוהר.
      לא נכון ליפסול ציבור שלם באמירות אנטישמיות.

      • תגובה 17 של אריה ממעלות מוכיחה שיוזף גבלס ומורשתו חיים וקיימים בישראל. (ל''ת)

        יוני דוד , 24/07/09 11:31

    • לצערי דברים נכונים ואמיתיים (ל''ת)

      דגן, 24/07/09 11:40

    • אתה מדבר שטויות והרבה (ל''ת)

      וורוצלב והסביבה, 24/07/09 17:13

  • 15.

    המשיח האחרון ;אצל אלה הכסף של מיידוף ?מסופקני (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 08:42

  • 14.

    אני מכיר את הקהילה החלבית בברוקלין ובדיל מקרוב ואני אומר לכם שהכל

    הקהילה הזאת היא מצויינת ותומכת בישראל ללא סייג !, 24/07/09 08:41

    עורבא פרח . זו קהילה חמה ותומכת בישראל מכל הבחינות ,יש להם בתי ספר יהודיים יסודים ותיכונים ראויים לשבח וכל העליהום הזה מצד התובעים נראה מאינטרס כלשהו נגד היהודים שם.הם פשוט מקנאים בהצלחתם הכלכלית ובעושרם הרב ,ועכשיו בעת מצוקה כלכלית בארה''ב צריך שעיר לעזאזאל להוציא עליו את הזעם האנטישמי המצטבר בארה''ב נגד ישראל והיהודים.מתוך ניסיון אישי -האמריקאים האלה מומחים בלהפוך אשמה פעוטה של מה בכך למשהו רציני ומדובר בתקשורת. אני רק כולי מלא תקווה שראשי הקהילה ישכילו לשכור את עורכי הדין הטובים ביותר שיש שם ,ישלמו להם כדבעי וישפילו את התביעה !

    • '' ישלמו להם כדבעי''- מהכסף שהם גנבו.. (ל''ת)

      רובין הוד, 24/07/09 09:37

    • המשיח האחרון ;ביגלל זה יחסלו אותם ידידי (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 09:50

    • אכן כך- הקהילה החלבית מדהימה ומכובדת (ל''ת)

      דנה, 24/07/09 10:03

    • אני לא חושב שזאת אנטישמיות - גם בקהילה הכי טובה יש תפוחים רקובים

      Swedish Josh , 24/07/09 12:35

      אני לא מכיר את הקהילה הזאת ולא אחרוץ עליה דין לכאן או לכאן, ובכל מקרה - אפילו בקהילה הטובה, החמה וההגונה ביותר יש אנשים רעים שמנצלים סמכות, גונבים ומרמים... ואין לקחת אותם כמיצגים לקהילה ובטח שלא מייצגים לעם היהודי!

      ואני בטוח שאין שום בסיס אנטישמי בחקירה הזאת, אנטישמיות היום היא נחלת פרטים וקבוצות מסויימות - לחשוב שקבוצה כזאת שלמה איכשהו הסתננה בשלמותה לממשל זה טפשי.

  • 13.

    שיכניסו אותם לכלא לכל ימי חייהם

    שרון, 24/07/09 08:40

    בארצות הברית שלא כמ בארץ יש חוק- ושם הם ישלמו על כך בהרבה שנות מאסר.

    הם מוציאים לנו שם רע בעולם- מקווה שייענשו בחומרה והעונש שיקבלו יהווה הרתעה

    אמן, אמן

  • 12.

    עכשיו ניראה אותם שורפים והורסים רכוש ציבורי שם (ל''ת)

    מורדי, 24/07/09 08:40

  • 11.

    אפשר לחשוב שהאמריקאים הם אנשים תמים וישרים (ל''ת)

    שי, 24/07/09 08:39

  • 10.

    dros col dos

    bh, 24/07/09 08:37

    amen

    • אמירה בהמתית לחלוטין (ל''ת)

      דוס, 24/07/09 10:00

  • 9.

    המסרים האנטישמיים הסמויים של אובמה,מתחילים לחלחל לשטח.

    החרדים זו רק ההתחלה,השלבים הבאים,יתר היהודים., 24/07/09 08:32

    העיתונות בארץ לימדה את האנטישמיים בחו''ל את השיטה.
    והעיתוי המקביל למה שמתרחש כאן,איננו מקרי כלל.
    ותודה מיוחדת גם לציפי ליבני היקרה.

    • היהודי הגלותי הרדוף, אויש לא נותנים לגנוב בשקט כמו בישראל (ל''ת)

      חלם, 24/07/09 10:51

    • סוף סוף קול שפוי של בן אדם שהתפכח והבין מה מתחולל סביבו (ל''ת)

      כל מילה בסלע ידידי, 24/07/09 15:50

      • לסלע יש יותר אינטיליגנציה מכל המילים שלכם... (ל''ת)

        ארן, 24/07/09 16:58

    • ברור שציפי לבני אשמה בהכל...הכל התחיל ביום שהיא נולדה נכון?

      שלומי, 24/07/09 17:00

      וכל זה בעצם זו קונסיפרציה נגדך (כי הרי אנחנו לא ממש יהודים ציונים כמוך)

  • 8.

    התובע הראשי כריס כריסטופר הוא אנטישמי מובהק שונא ישראל ויש שמועות שהוא

    כדאי מאד לבדוק את הרקע האנטישמי של התובע !!!, 24/07/09 08:31

    חבר בקו קוקס קלאן. אל תאמינו לאמצעי התקשורת האמריקאיים הם משוחדים ובעצמם אנטישמים גדולים.האשמות שווא.

    • ומה אתה, ולמה אתה מסתתר בעילום שם (ל''ת)

      פרץ, 24/07/09 10:31

    • צא מזה כבר

      נועם, 24/07/09 10:42

      אף אחד לא חייב לאהוב אותנו
      מי קבע שכולם צריכים לאהוב אותנו?
      תראה איזה ברברים אנחנו לעומת שאר מדינות העולם אפילו אני ישראלי יהודי 8 דורות בארץ כבר לא אוהב אתכם/אותי
      ההתנהגות שלנו גועלית
      אין לנו דרך ארץ
      אנשים אכפת להם רק לנצל אנשים ולדרוך עליהם
      אנחנו כבר מזמן לא עם הספר
      כל אדם שני מסתובב פה עם סכין
      מערכת חינוך כושלת
      מי לעזאזל קבע שכולם צריכים לאהוב את היהודים...

    • עוד חרדי בור מגיב, ההיסטריה שעובדת על הציבור הבור שלכם לא משכנעת. (ל''ת)

      חלם, 24/07/09 10:52

    • איזה יופי ''כולם אנטישמים'' והמצפון שלי נקי (ל''ת)

      חרד, 24/07/09 17:09

  • 7.

    שריפה אחים שריפה...

    עלקוצושל י., 24/07/09 08:29

    עיירתנו בוערה כולה...

  • 6.

    מוזר אני לא רואה רק רבנים...

    רועי, 24/07/09 08:24

    גם אנשים ללא כיפה ומיגבעת וחלליפה עצורים.
    למה לא הדגשתם את זה?

    • מי שטוען להיות חרדי אמור לשמור על המצוות פי כמה. מן הסתם זה לא קורה (ל''ת)

      היללי, 24/07/09 11:12

      • יש הבדל בין חרדים לשומרי תורה ומצוות. אין קשר בין החרדים לתורה! (ל''ת)

        ח, 24/07/09 16:18

  • 5.

    החרדים הם כת שסיגלה לעצמה לבוש ומנהגים זרים. זו לא יהדות.

    אמיר, גטו ת"א מרכז , 24/07/09 08:21

    ההבדל בינם לבין החרדים בארץ הוא שבארץ השחיתות בחסות החוק ומעוגנים בהסכמים קואליציוניים.

    • המשיח האחרון ;יהדות ללא מקדש תתפורר לכתות שונות (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 08:44

    • אכן כך

      baruchy1 , 24/07/09 09:19

      לפי התמונה נראה שמדובר בחמישה קוזאקים רוסיים בלבוש מסורתי
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      • המשיח האחרון ;דיון על אופנה יפגע בחפות מפשע (ל''ת)

        נחמיה , 24/07/09 09:25

  • 4.

    איך זה שאין מהומות ברחובות ניו ג'רזי?

    אורן, 24/07/09 08:18

    איך זה שלא זורקים חיתולים מלאי צואה על השוטרים האמריקאים, תוך כדי קריאות ''נאצי''?

    משונה מאוד...

  • 3.

    בעזרת השם

    יגאל, 24/07/09 08:17

    ואת השם מישהו עצר ?

  • 2.

    מעניין אם בארה''ב החרדים יתפרעו כמו בירושלים?

    מתבונן, 24/07/09 08:17

    או ששם מותר למשטרה לכסח להם את הצורה....

    • רק פה החרדים הם מעל החוק!!! (ל''ת)

      מותר להם לעשות הכל, 24/07/09 09:51

      • היהודים שותים דם של נוצרים ומפיצים מחלות. על החתום:חוסיין אובמה (ל''ת)

        יוני דוד , 24/07/09 11:38

    • למה החרדים שם לא מתפרעים..

      ישראל, 24/07/09 19:52

      עשה סקר ותגלה שבארה''ב 90% או יותר, כולל חרדים, נותנים אמון מלא בבתי המשפט וחשים שבאופן כללי נעשה צדק שווה לכולם.

      בארץ, רוב האנשים מרגישים שלא נעשה צדק שווה לכולם לא מצד הפרליטות, לא מצד התקשורת, ולא מצד בתי המשפט. החרדים מרגישים שרודפים אותם, אז הם שורפים פחים.

      אגב, השחורים בארה''ב יותר דומים לחרדים בארץ מהבחינה הזאת, לכן הם באמת שורפים פחים (וגם מכוניות וחנויות, לעיתים).

      למה זה ככה, זו שאלה אחרת. אולי בגלל שבארץ יש אנשים חסינים בפני החוק, אולי בגלל שבארץ השופטים שייכים לקבוצה הומוגנית, אולי בגלל שבארץ השופטים לא נבחרים על ידי הציבור, אולי זו סתם פרנויה, מי יודע.

      אם שאלת כדי להבין, זאת התשובה. אם שאלת כדי להקניט, שום תשובה לא תועיל.

  • 1.

    העיקר כיפה על הראש והכל ב"ה - אתם חיות אדם.... (ל''ת)

    המנוול , 24/07/09 08:15

    • לא לעניין

      אורן, 24/07/09 08:19

      הדתיים לא טובים יותר או פחות מכל אחד אחר.
      יש בהם צביעות כמו לכל אחד אחר.

      ויש בהם פושעים.

      להם יש ערכי דת ולאחר יש ערכים אוניברסליים אטאיסטים - זה לא אומר ששניהם לא יכולים הליות גנבים. או צדיקים...

      אין טעם בשנאת החינם הזאת.

    • המשיח האחרון ;המקדש הוא העיקר והשופט הוא האמת ! (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 08:47