• 91.

    ידעתי שיש משהו לא ישר בקביעה של הפסיכיאטר! יצא המרצע מן השק!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הוא מתנקם ב''הדסה'' על שפיטרו ארתו?! דעתו לא קבילה!, 26/07/09 16:40

  • 90.

    מעניין אם הסיפור הזה היה מתפרסם,אם הרופא היה קובע כי צריך להחזיק את

    דרור הנאור מרמת גן, 25/07/09 13:19

    האם במעצר.
    העניין הפך כבר לבעיה פוליטית מסריחה.

  • 89.

    ילדים זו הוצאה לא הכנסה- לכו לעבוד (ל''ת)

    לדורשי הקצבאות - לכו לעבוד לכו לעבוד לכו לעבוד, 24/07/09 15:24

    • הם עובדים, אך מקבלים מעט מאוד. (ל''ת)

      יש מחקרים על כך., 24/07/09 15:37

  • 88.

    אם הייתם קוראים את הפשקווילים בחוצות ירושלים אולי

    מצפה למשיח שיכריע במשפט האם, כדאי להכנס!!!!!!, 24/07/09 14:55

    הייתם מבינים הרבה הרבה דברים בגו, ולא היו לכם שאלות.ברצוני לדעת מדוע אין תגובה על כך שביה'ח לקח את הילד כעכבר ניסיון שלו, והסטודנטים פשוט היה להם על מי להתאמן בכל מיני תרופות חדשות שקיבלו, וביה'ח טען שהוא רכש תרופות בחו''ל כדי לטפל בילד ''המורעב'' וכשהאם שמה לב לכך זו היתה הסיבה היחידה שניסת כביכול לנתק את בנה מהאינפוזיות שקיבל, ולא הסכימה שינסו את התרופות על בנה בנוסף לכך איך יתכן שהאם תרעיב דוקא את בנה
    זה ואת דאר ילדה גידלה אותם למופת. הרי אם במגזר החרדי מחנכת את ילדיה לקריאת שמע על המיטה, מודה אני בבוקר את הברכות על כל דבר שנכנס לפה, ופתאום דוקא את בנה זה התנהגה בצורה שלא יאמן.

    אולי כדאי שהמשטרה והפרקליטות יתחילו לתחקר את הרופאים, והאחיות, אולי כדאי להקים ועדת חקירה בביה'ח כיצד הוא מנוהל. לא הכל ורוד במדינה שלנו אצל אנשי הצוארון הלבן.

  • 87.

    אין לחילונים בעיה שיורעבו למוות כל התינוקות החרדיים, ראה ערך קיצוץ קצב (ל''ת)

    הם בסך הכל מחפשים דם חרדי..., 24/07/09 14:24

  • 86.

    ילדות חילוניות בנות 5 הולכות עם קונדומים ודוקרנים בתיק בית הספר (ל''ת)

    משאירים לחילונים את הזוהמה הזאת...,,, 24/07/09 14:23

  • 85.

    רק החרדים שומרים באמת על קיומו והמשכיותו של העם היהודי, כל השאר בוגדים (ל''ת)

    ההסטוריה כבר יודעת כיצד לטפל בכם., 24/07/09 14:22

  • 84.

    לחילונים אין בעיה לרצוח את ילדיהם יש להם בעיה להרעיב תינוקות של חרדים? (ל''ת)

    מה זה חגיגת הצביעות המחליאה הזאת?, 24/07/09 14:21

  • 83.

    וכשקצצתם בקצבאות והרעבתם אלפי תינוקות חרדיים, גם אז התלהמתם כך? (ל''ת)

    כמה שהצביעות שלכם מגעילה..., 24/07/09 14:20

  • 82.

    יופי חרדים-תתנתקו מהכסף והשרותים שאתם סוחטים מהמדינה מבלי לתת תמורה

    תסגרו את הישיבות לכו לעבוד ואז לא נבוא אליכם בטענה, 24/07/09 14:08

    הסיפור כאן הוא רק הסיפור של האם - אם היו בודקים את הרקע המשפחתי של האם במשפחה חרדית - שאין לנשים שום זכות בחירה בשום דבר - והדבר היחיד שמייעדים אותן זה רק ללדת ילדים - והזכות של הגבר על נפשן וגופן מוחלטת - ברור שהן תרגישנה חזקות על חלשים ובמקרה הזה הילדים - ילד בן 3 ששוקל 7 קילוגרם וגם מטופל בו זמנית בבתי חולים - היה צריך מזמן להוציא אותו מיידי ההורים - למה רק האמא אשמה?איפה האבא בסיפור הזה? מה הוא עיוור ?או שלא יודע שיש לו ילד חולה בבית? האם תפקידו מסתיים ברגע שהוא מכניס להריון את אשתו וזהו הסתיים תפקידו כהורה? בעיני האבא הוא האשם העיקרי בכל הסיפור הזה..לפני שאתה עושה עוד ילדים תכיר את אלה שבבית . מצוות פרו ורבו יש בצידו לקיחת אחריות .

  • 81.

    מי בחר את הפסיכיאטר?

    מגש הכסף , 24/07/09 13:21

    www.kansukansu.blogspot.com

  • 80.

    למה לא שולחים להסתכלות נוספת אצל פסיכיאטר אחר את המרעיבה (ל''ת)

    להציל את הילדים, 24/07/09 11:56

  • 79.

    אנחנו רוצים פסיכיאטר שיאשים את האמא

    שלומי מחפש דם, 24/07/09 11:43

    אנא אל תתנו להצגה להישמט מתחת הידיים שלנו. סוף סוף רואים קצת דם. ועוד איזה דוסית.
    ווייל שב בצד, אל תבלבל את המוח, ותן לפרקליטות ולמשטרה לעשות את העבודה כמו שצריך.
    האם המרעיבה לכלא. היא חרדית. וחרדים מקומם בכלא.

    • ועל הדרך אם אשפר גם לשלול ממך את חופש הביטוי, עדיף. (ל''ת)

      מחפש דם 2, 24/07/09 13:05

  • 78.

    המשיח האחרון;קודם מינכ-האוזן ועכשיו פדו-פיליה (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 11:32

  • 77.

    מה זה קשור בכלל שהיא חרדית?????????????????????????

    דנה.ג. , 24/07/09 11:27

    יש כאן בלאגן שלם , בית החולים גם הסתבך כאן, בעצם נראה לי שהבית חולים פישל כמו שצריך, פיטרו את הפסיכיאטר, לא ידעו מה לעשות עם האמא והילד , לכו תדעו מה היה כאן.... רק שהילדים יהיו בסדר מסכנים -זה מה שהכי הכי חשוב - הבעיה היא שאף אחד מאיתנו לא יכול באמת לדעת מה היה שם וכל ניצחון בויכוח יכול סתם להיות על הגב של הילדים שצריכים בירור של האמת וזה הכול.

    • המשיח האחרון; כי החברים שלה שרפו את ירושלם בשבת

      נחמיה , 24/07/09 11:37

      וזה עוד לא ניגמר דנה

  • 76.

    רופא שקובע=שפדופיל=לא אשם=בטענה שהילד פיתהאותו=חייב אשפוז כפוי=מיד!!! (ל''ת)

    נ.כהן חובה לשלול ממנו את הרישיון=הצילו=מי הוא בכלל, 24/07/09 10:52

  • 75.

    ד''ר וייל התמים לא הבין שמצפים ממנו לתוצאה אחרת

    שירה, 24/07/09 10:46

    ד''ר וייל, איך נפלת? לא הבנת שהמשטרה/פרקליטות/ תקשורת, מצפים ממך לתוצאה אחרת. עכשיו כבר ימצאו את כל התיקים הנכונים להפיל עליך?

    • לא אני - למרות ששירה צודקת ב-100% (ל''ת)

      שירהw , 24/07/09 11:34

    • תמימה. למה לדעתך אישרו נציגי האם את ד''ר וויל?

      שיר, 24/07/09 13:07

      הם מכירים אותו וצפו את התוצאה

  • 74.

    עלק בסיכיאטר=הוא נשמע כפסיכי בעצמו=איך אפשר להצדיק פדופיל=כלא אשם=הציל (ל''ת)

    נ.כהן הפסיקה שלו צועקת לשמים שהוא בלתי כשיר=מסוכן, 24/07/09 10:34

  • 73.

    מדוע הכתבה מציגה רק שאלות של התביעה בחקירה הנגדית של דר' וייל ולא של

    כבשהפועה , 24/07/09 10:27

    הסנגוריה? השאלה בדבר ניגוד איטרסים וטענת התביעה לסתירה עובדתית בחו"ד, אינה מאוזנת משום-מה ע"י התשובות לשאלות המקבילות אותן הציג מן הסתם הסניגור בחקירה הנגדית. הרושם הברור הוא שמחברת הכתבה ניזונה באופן בלעדי ע"י צד אחד בלבד: התביעה.

  • 72.

    הסיפור פה נוגע לכל אחד: כוחות מוסדיים מול אדם אחד. ועכשיו זה (ל''ת)

    תורו של ד''ר וייל. מעניין מי הבא בתור?, 24/07/09 10:16

    • המשיח האחרון; הדוסים הימציאו את השיטה הזאת לצערי (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 11:34

      • ביעעעעעעע (ל''ת)

        דוס, 24/07/09 11:45

        • המשיח האחרון ;גם אתה תיכנע ליפני מקדש כופור (ל''ת)

          נחמיה , 24/07/09 12:00

  • 71.

    אז הבנתי שירדו בפרקליטות ובהדסה מתסמונת מינכהאוזן. אז (ל''ת)

    על מה הולכים עתה?, 24/07/09 10:11

  • 70.

    מדוע אין מפרסמים מי מינה את הפסיכיאטר?

    Gillian , 24/07/09 10:01

    פרט משמעותי וחשוב.

    • ממש חשוב, אחרי שהציבור ויתר המוסדות עשו איבחון מקצועי לאם והחליטו על (ל''ת)

      עונשה., 24/07/09 10:07

    • דר וייל-מינוי של ביהמ"ש, ששני הצדדים הסכימו לו. (ל''ת)

      כבשהפועה , 24/07/09 10:18

  • 69.

    מפחיד מה שקורה בהדסה. זה יכול לקרות לכל אזרח, שירצה להמשיך טיפןל בבי''ח (ל''ת)

    אחר. לא?, 24/07/09 10:00

  • 68.

    אז בגלל שהוא התפוטר הוא לא כשיר בעיני בעלי הכח? אולי שיעבור איבחון? (ל''ת)

    אפילו פסיכיאטר לא יכול לבעלי הכח., 24/07/09 09:58

  • 67.

    אביטל (ל''ת)

    יש פה מגפה של טוקבקיסטים חרדים חמומי מוח שמציפים, 24/07/09 09:54

    • המשיח האחרון ;תיתלונני במשטרה אביטל או במישרד הבריאות (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 10:40

  • 66.

    למה לא מסקרים את החשד לטיפול הרשלני שגרם למות הילדה שנפלה לבור ? (ל''ת)

    האם כיוון שזה לא מספיק נאור ?, 24/07/09 09:36

  • 65.

    פרקליטות= פרטליטות

    מני מב''ב, 24/07/09 08:41

    מה הבעיה שלכם? אתם הסכמתם שדר' וייל יהיה האיש שיבדוק את האמא. פתאום עכשיו אחרי תוצאות הבדיקה שלא. זה לו מוצא חן. זה מראה לי שהכל מכור מראש. והפרקליטות שמא פס על התוצאות.

  • 64.

    המשיח האחרון ;תרבות אנשים חוטאים (ל''ת)

    נחמיה , 24/07/09 07:58

    • העיקר שתקפתם שוב את התא המישפחתי (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 07:59

      • וקיללתם וחירפתם וגידפתם דתים (ל''ת)

        נחמיה , 24/07/09 08:00

        • ודאגתם שלעולם לא יהיה שלום בין יהודים שונים (מקיאווליזם טהור) (ל''ת)

          נחמיה , 24/07/09 08:03

          • ככה הרסו את שמי הטוב כשחזרתי בתשובה בתל אביב (ל''ת)

            נחמיה , 24/07/09 08:04

            • ככה אתם ! רק מקדש יעשה שלום בתוכך היישות הציונית (ל''ת)

              נחמיה , 24/07/09 08:08

  • 63.

    דר' וייל היה הפסיכיאטר שאותו דרשה הפרקליטו, אך כשמסקנתו אינה לרוחה,

    כבשהפועה , 24/07/09 07:37

    פתאום "אין לו יחסי עבודה תקינים", "את התעודה הוא קנה בלטביה", ו"הוא בכלל רופא שיניים". מילא הפרקליטות, שכולנו מכירים את מידת "יושרה", אך מדוע התקשורת נרתמת אל העגלה המתפרקת של השיסוי וההסתה בפרשה האומללה הזאת? די ומספיק עם זה. אתם מאבדים את שארית האמינות שעוד נותרה לכם בדווחי הכזב האלו.

  • 62.

    ד''ר וייל ננזף בעבר על עדות מוטה נגד פדופיל חרדי

    משפטן חובב, 24/07/09 07:02

    כך נאמר על עדותו של ד''ר וייל לטובת חרדי שהורשע בפדופיליה (פ''ח 806/05,לפני כב` השופטים: צ` סגל, סגן נשיא - אב''ד, י` נועם ור` כרמל):
    ''צר לנו לומר, כי תשובותיו של ד''ר מאיר-וייל בעניין זה הותירו רושם מביך, בלשון המעטה, ובפרט כאשר בחקירתו הנגדית נאלץ המומחה לאשר, כי בחוות-דעתו ציין אך ורק את הגרסה ששמע מפיו של הנאשם לאחר שיחה של שעתיים שקיים עמו, ללא עריכת בירור כיצד גרסתו מתיישבת עם עובדות הכרעת-הדין, ומבלי להעמיד את דבריו במבחן של ביקורת מקצועית. בסופה של החקירה אישר המומחה, כי הנאשם הנו עבריין עם מחלה פדופילית, זאת נוכח המעשים שהודה בביצועם והורשע בהם, וכי ההסברים שהלה מסר לו, על התרחשות האירועים ביוזמת המתלוננים, חלקם פעוטות, אינם מתקבלים אף על דעתו.''
    האם אין הדבר מבהיר את הסכמתם שך החרדים לבדיקת האם החשודה בהרעבת בנה דווקא ע''י ד''ר וייל?

    • אתה כנראה באמת חובב.

      כבשהפועה , 24/07/09 07:49

      את חו"ד הזאת נתן ד"ר וייל בהיותו מומחה של הסנגוריה. מן הסתם היה גם מומחה של התביעה, ומן הסתם מסקנתו היתה הפוכה. אין הדבר דומה כלל למתן עדות מוחה כשזו נתנת ע"י מומחה מטעם בית המשפט. מקובל בהלכה המשפטית שעדות מומחה שמונה ע"י בית המשפט ובהסכמת שני הצדדים-קשה ביותר לערעור.

      • כלומר את/ה מצפה ממנו לשקר כשהוא עד מומחה מטעם ההגנה

        תמוהה, 24/07/09 13:10

        אבל נותנ/ת אמון מלא ביושרו אם הוא מינוי של בית המשפט

        • אמירת האמת (לא כל האמת) שתתמוך בצד המזמין, בלא הסתבכות בשקרים-אומנות

          כבשהפועה , 24/07/09 15:54

          שכל עד מומחה, בין אם מטעם ההגנה , בין אם מטעם התביעה-מתמחה בו, ואם להיות ציני-זוהי בד,כ מומחיותו העיקרית.

  • 61.

    חבר'ה אתם בורחים לי

    קומפורטי, 24/07/09 06:47

    קודם נקבע שהאם מסוכנת. הפסיכיאטר קבע שהיא בסדר אז עכשיו אומרים שהוא פוטר מהדסה. מחר יתברר שאמת טענתו שהוא התפטר ולא פוטר מהדסה. מחרתיים יתברר שהדסה נבנתה על אדמה חקלאית.
    נראה לי שכדי לשמור את הפרשה בחיים, התקשורת נסחפת הרחק מהחוף.

  • 60.

    מאחר ורפואה היא לא ממש מדע מדויק - שני פסיכיאטרים 2 דעות (ל''ת)

    יופיטר יופיטר, 24/07/09 06:24

    • עובדה פשוטה וברורה. (ל''ת)

      כול כך, 24/07/09 10:12

  • 59.

    לקרוע את המסכה של מלחמת קודש הוא לא חרדי אלא מסרוחניק ששנה ופירש

    אגדיר , 24/07/09 06:06

    מה שבטוח שהדרעק הזה נכנס לו לראש שהמרוקאים לא מזרחיים

    ולא רק זה גם מתברר שהוא מזרחי

    משהו כמו הפוסל במומו פוסל
    מרים בת בלגה

    • ראה הוזהרת!!!--דרעק!! (ל''ת)

      מלחמת חורמה, 24/07/09 10:37

      • חחחח אבו ג"הד תחנק במערה שלך באפגן יחד עם בין לאדן (ל''ת)

        אגדיר , 24/07/09 23:46

    • מלחמתקודש והברווז אותו דבר - לא חרדי ולא שומר תורה פצול אישיות

      יהודי שומר מצוות - אשיו אני אמר לכם - הברווז המלחמ, 24/07/09 10:56

      חולה נפש שונא יהודים מרוקאים ש''ס ושונא עצמו חייב בית חולים דחוף חייב בית סוהר דחוף - חולה חולה חולה חולה חולה חולה לא יהודי חולה חולה חולה - אין בן אדם מה לעשות
      משעמם כותב שנאה שנאה שנאה בלי הגיון טיפש מטומטם אידיוט אין הרבה מילים בשבילו כולם צריכים להבין אין שתי אישיות יש פצול 5 אישיות 5 אישיות 5 אישיות אוי אוי אוי

  • 58.

    הכצעקתה ?

    הכצעקתה, 24/07/09 06:01

    הוגי דעות של העם היהודי ידעו שלא תמיד
    הצעקה אכן כנה ומיצגת את המציאות.

    שמעתי שפעם רופא דגול התנכל לילדה חולת סרטן
    בגלל סיבות לא רפואיות.

    לצערינו ''התרבות'' הישראלית כוללת עובדי
    ציבור שחושבים שתפקידם ללמד ישראלים
    מהיכן משתין הדג.

    לדעתי אין זה המקרה בהדסה.
    אני רק השתמשתי בידיעה כדי להזכיר תופעה אופינית לנו.

    בל נשכח שישראלים עובדי ציבור רבים
    חושבים, שהם אדוני האזרח ואולי נימנים על פקידיו של האלהים.

  • 57.

    נשים חילניות רצחו מליון עוברים מקום המדינה בסיוע רופאים חילונים.

    זהבה אשורי , 24/07/09 04:30

    עוד חמישה מליון אתם משתווים לאדולף.

    • צודקת-זכות השיה על גופה,אבל למה על העובר חסר האונים ???! (ל''ת)

      מעניין , 24/07/09 04:47

    • המשיח האחרון; איראנית מטורפת שתקי כבר (ל''ת)

      נחמיה , 24/07/09 07:47

    • חתיכת בהמה יש לך אינטרנט?. - 04:30 בבוקר?-בירושלים?במקום להכין אוכל ? (ל''ת)

      בן של ניצול שואה, 24/07/09 11:03

      • בניו יורק זה 11:30. וכנראה שהיא עקרת בית שלא עובדת או מקלידה על חשבון (ל''ת)

        הבוס, 24/07/09 15:33

    • אדולף? אבות אכלו בוסר ושיני ילדייך תיקהנה אחת אחת! (10) (ל''ת)

      בשם ניצולי השואה, 24/07/09 11:05

    • מסכנה שכמותך! (ל''ת)

      דנה, 24/07/09 13:48

  • 56.

    עכשיו יעשו לפסיכיטו מבחן ויתברר שהוא פסיכי (ל''ת)

    חחח, 24/07/09 04:01

  • 55.

    נו כוחות האופל - מה אתם אומרים ??? (ל''ת)

    מלחמת קודש , 24/07/09 03:55

    • מעניין כמה כסף שילמו כוחות האופל לפסיכיאטר וייל ... (ל''ת)

      מלחמת קודש , 24/07/09 03:55

      • ולא זו בלבד - אלא שמעניין למה המשפחה לא תבעה את ביה"ח עד כה בהתעללות! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 24/07/09 03:57

      • טליבן תחזור למערות שלך צ"חצ"ח מזרחי (ל''ת)

        אגדיר , 24/07/09 06:02

        • ראה הוזהרת! (ל''ת)

          מלחמת חורמה, 24/07/09 10:39

        • הבן אדם זה נבלה גדולה - אני אדם קשיש - יודע מה אומר יודע מה

          יהודי שומר מצוות - אשיו אני אמר לכם - הברווז המלחמ, 24/07/09 11:25

          חולה נפש שונא יהודים מרוקאים ש''ס ושונא עצמו חייב בית חולים דחוף חייב בית סוהר דחוף - חולה חולה חולה חולה חולה חולה לא יהודי חולה חולה חולה - אין בן אדם מה לעשות
          משעמם כותב שנאה שנאה שנאה בלי הגיון טיפש מטומטם אידיוט אין הרבה מילים בשבילו כולם צריכים להבין אין שתי אישיות יש פצול 5 אישיות 5 אישיות 5 אישיות אוי אוי אוי

      • קח את 53 זבלולון (ל''ת)

        אגדיר , 24/07/09 07:41

  • 54.

    אין טעם שאני יגיב ...

    Astrolog , 24/07/09 03:26

    אני חושב שהערב, אין אדם הגון בישראל עם רמת משכל סבירה, שלא מבין שהכול פה מסריח...

    לילה טוב לכולם! מחר בעזרת ה', השופטת הנכבדה הולכת כנראה לסיים את הפרשייה המוזרה הזו לטובת "האם המסורה".

    • מה לסיים? מישהו צריך לקחת אחריות על מעשים לא כשרים שנעשו פה. (ל''ת)

      וסליחה לא ממש ממצא את העניין., 24/07/09 10:14

  • 53.

    שימו לב?

    איציק מ, 24/07/09 03:19

    איך משחירים את פני הפסיכיאטר לאחר שנתן חוות דעת לטובת האימא..ולא לרוחם של המשטרה והפרקליטות.
    מה ליפני מתן חוות הדעת כל הדברים הנ''ל לא היו ידועים??פתאום צצות סיפורים על הפסיכיאטר שהיה מקובל רק אתמול על כולם?
    כל הסיפור הזה מתחיל להיות הזוי.רופא שנותן חוות דעת לאימא שחשודה הופך לחשוד בעצמו!!!
    הפרקליטות הרווחה והמשטרה לא ניראים טוב פה.

    אני בכלל חושב שהסיפור הזה הוא בכלל לא אם האימא אשמא או לא..אלה האזרח הקטן מול הממסד המושחת והרקוב...כי מעניין כמה משפחות עוברות את זה בלי שנדע..
    אין לי שום אמונה בממסד...
    ומי שחושב שאני חרדי אז שירגע כי אני אתאיסט ,אבל אחד שיש לו את האינטיגריטי להודות שפה החרדים אולי צודקים...

    • כל הכבוד לך אדם ישר והגון,ב"ה ישנם חילונים רבים כמוך שקולם לא נשמע.

      מעניין , 24/07/09 04:37

      הפרקליטות והמשטרה היו גם אלו שהעלו את ההצעה על הרופא הנ"ל ! הצד השני רק הביע את הסכמתו לאחר שהועלתה ההצעה !

      אם היה מסתדר לחונטה-הם היו ממשיכים הלאה,ולעניות דעתי הבחירה באדם זה דווקא הייתה מכוונת,תוך השיקול כי אם יחווה דעה שלא תרצה אותם-הם יעלו את הטענה הנ"ל !
      מאוד מאוד קשה להלחם בשיטת שלטון זו,וכמעט בלתי אפשרי להוכיח את העוולות.מזלה של המשפחה האומללה כי יש לה גב תומך.
      ובכל אופן הנזק שנגרם,בלתי ניתן לתיקון,וזו מטרה בפני עצמה לשלטון החונטה-לו יש את האמצעים המרכזיים לכפות את רצונו.

      מאחל לך להמשיך בישרותך,ולהגיע לאמת באשר היא נמצאת,יחד עם כלל עם ישראל ה י ה ו ד י האמיתי,ז"א להוציא את אנשי הערב רב.

    • צודק (ל''ת)

      כבשהפועה , 24/07/09 07:55

  • 52.

    משמיעת דברי העו"ד על שנעשה,צריך להבהיר את הדברים הכתובים בצורה מבלבלת-

    מעניין , 24/07/09 03:15

    הפסיכיאטר המחוזי לא חולק על המסקנה כי האם בריאה לחלוטין.
    המחלוקת נסובה אך ורק סביב מסוכנותה של האם.

    כמו כן חשוב להדגיש כי הרופא הוצע על ידי הפרקליטות,ורק אז הובעה הסכמת הצד השני.

    תוצאות הבדיקה לגבי הצד הנפשי-חד משמעיות.

    מאוד מאוד תמוה כי רק אתמול-בית החולים סירב בתוקף להעברת הילד לתל השומר,והיום נטען כי מבחינתם אפשר לשחרר את הילד לביתו כבר-מ ח ר ?!!!

    התקשורת אינה עוסקת כלל בהעלאת השאלות המתבקשות והקשות כלפי בית החולים,אלא משרתת את החונטה,ומלבה את היצרים בחריצות רבה.
    תודתי לאתר מיוחד זה שמאפשר את חופש הביטוי באופן הגון.אם כי יש מקום להגביל ולצנזר תגובות מסיתות מובהקות,כמו גם תגובות של- קללות,גזענות גלויה,הכללות,ופגיעה בכבוד חללי צה"ל,וניספי השואה.

  • 51.

    הרופא המחוזי לא בדק את האם ולא ראה אותה, איך הוא מעז לחלוק..

    aidi1 , 24/07/09 03:14

    ...על פסיכיאטר בכיר שבדק וראיין את האם שעות רבות ?

    • חביבי על ניסוים בילדים שמעת ?

      jo_l , 24/07/09 05:47

      אז אל תפריע להדסה לעשות ניסוים על ילדים.
      הבנת...

  • 50.

    בא נסכם כך אם הפסיכיטר באינטרס גם הפרקליטות באינטרס למה חד סיטרי? (ל''ת)

    יש, 24/07/09 02:53

  • 49.

    מה זה? הסתכלות בהזמנה? כשלא מוצא חן בעיני הפרקליטות אז היא עוברת לשני? (ל''ת)

    יוני דוד , 24/07/09 02:50

  • 48.

    תמי...חברה שלי מנדנדת...אני אלך למיטה...נדבר מתוקה...לילה טוב.. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 24/07/09 02:02

  • 47.

    ' מעניין ' גם לי וגם ל TAMI.ME...הזכרת פיצול אישיות...בדקת את עצמך ? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 24/07/09 01:59

    • לגבי תמי-זה היה במרכאות,ולגביך-אין ספק,אתה רב תהפוכות..

      מעניין , 24/07/09 02:37

      אך לא הגדרתי אותך ככזה אלא כאוהב להתגרות..

  • 46.

    מאבק הסתרה חסר סיכוי ותוחלת מצד בית החולים הדסה

    אז מה היה לנו כאן?, 24/07/09 01:46

    והפרקליטות תוך גיוס מתוזמן של התקשורת באופן המזכיר משטרים אפלים (חוץ מהעיתון לאנשים חושבים).
    חבל לכם על הזמן....
    האמת תצא לאור......

  • 45.

    מדינת מאפיה

    נמרוד, 24/07/09 01:29

    רצח אופי לד''ר ווייל רק משום שנתן חוות דעת מקצועית

  • 44.

    לאדון מעניין:

    tami.me , 24/07/09 01:28

    כמובן שאני יהודיה אמיתית שמתגאה בדת שלי ובזהות שלי, ולמה שהגעתי יחסית לגילי הדי צעיר.

    ואני אף פעם לא אמרתי שהחרדים נגד הילד.
    אמרתי ואני עדיין אומרת שהאמא לא בסדר,
    אמא היא כל עולמו של ילד כל כך קטן, ואותה אישה לא דאגה לא טיפלה לא אהבה לא חיבקה את הפצפון הזה, וזה איום בעיני.
    ודרך אגב אם אתמול בלילה לא היית נסחף למחמאות שאותו אגדיר הרעיף עליי, גם אתה לא היית אומר את מה שאמרת לי.בכל אופן לך שכחתי את מה שאמרת לי כי אתה נשמע הגון ומתורבת,לאותו בחור אני לא אסלח כל חיי.

    • דרוש הסבר..

      מעניין , 24/07/09 01:30

      "ודרך אגב אם אתמול בלילה לא היית נסחף למחמאות שאותו אגדיר הרעיף עליי, גם אתה לא היית אומר את מה שאמרת לי."

      • שכחת כל כך מהר מה אמרת????פיצול אישיות, לא אמא , וכו וכו,אבל הכל בסדר (ל''ת)

        tami.me , 24/07/09 01:34

        • TAMI.ME...היי...התגעגעתי אלייך...מה נשמע מתוקה ? (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 24/07/09 01:39

          • היי אתה חמוד אמיתי!!!!אבל אני טסה להניק הקטנה שלי בוכה ביי (ל''ת)

            tami.me , 24/07/09 01:42

        • זה היה רק נסיון לבדוק אם את לא מלחמת הקודש,תוך שימוש בניק אחר..

          מעניין , 24/07/09 01:42

          מבטיח לך כי זה לא ישנה-פשוט התרשמתי מן התשובה,וכן מתגובות אחרות שלך.

          הוא פשוט גם לא מסוגל לשנות את סיגנון הביטוי הזועק שלו,ולכן השתכנעתי..

          אבל מגיעה לך עוד נזיפה על העידוד שלך כלפיו-הוא ממש תת רמה,מחרחר רבים ניצחי,ובים תגובותיו יש קללות וביזוי של:רבנים,חרדים,דתיים,חילונים,חללי צה"ל,ניספי השואה,ועוד..
          תבדקי ותראי-פשוט מצמרר.

          אם היית מכירה במעט את עולם התורה היית מבינה את גודל איסורי התורה החמורים עליהם הוא עובר.
          הוא יכול לבלבל (לתקופה קצרה) רק חילונים.

          • אתם סכסכנים, וקנאים בנוסף לכל הרפש היוצא מכם? זה בינהם, שב בשקט! (ל''ת)

            סילבנה, 24/07/09 03:54

            • לא הבנתי את התלונה שלך אלי ?-ואשמח לקבל ביקורת בונה. (ל''ת)

              מעניין , 24/07/09 04:50

      • חולה נפש! (ל''ת)

        הוחלט, 24/07/09 10:47

    • אבל למה את שוב מסתמכת על דיווחים מטעים ומגמתיים ?-

      מעניין , 24/07/09 01:34

      זה ממש לא הוגן !!!
      האימא שהתה בבית החולים שעות רבות במשך היום-האמיני לי -זו ממש מסירות !

      החרדים בעקרון לא סומכים על אנשים חילונים,ואסביר לך למה אם תבקשי,ועקב כך הילד ת מ י ד שהה עם מישהו מחליף בשעות שהאם לא הייתה-האם גם הם הרעיבו את הילד ?

      • לדעתי אמא לילד בן 3 שחולה ומאושפז לא זזה לשניה מביה"ח לשניה לא זזה

        tami.me , 24/07/09 01:41

        ומאד מעניין אותי לדעת למה החרדים לא סומכים על החילונים.מה כל החרדים בסדר???כל החילונים בסדר??? הרי יש משוגעים גם פה וגם פה.

        אבל תסלח לי אני חייבת ברגע זה להניק, הקטנה שלי בוכה, אז לילה טוב בינתיים

        • האם זו באמת דרישה מציאותית ?-לצערי חוויתי עם אבי ז"ל מספר חודשים של

          מעניין , 24/07/09 01:58

          אישפוז.ואנחנו משפחה גדולה ב"ה,ובכל זאת זה קשה מנשוא.האם הייתה מגיעה מדי בוקר לילד,עד לשעות המאוחרות-זה לא מספיק לדעתך ?
          אין משפחה,אין חובות אחרים ?-שלא לדבר על אשה הרה,שזקוקה לפרטיות וכו'-ובכלל מגיע לה גם לישון בבית ?-זו הייתה תקופה של כחצי שנה !

          להסביר את עניין האמון בחילונים,בענייני סכנת נפשות,קצת מורכב על רגל אחת,אך אביא את עיקר בדברים:בעיקון עפ"י התורה,אדם שאין לו ערל לקדושת החיים,ואינו מבין את משמעותם האמיתית-חשוד על שפיכות דמים.ומדוע זאת ?-כיוון שאין לו חינוך ליראת שמים,ועל כך שיתן בעתיד דין וחשבון גם על מעשיו הנסתרים.וגם כיוון שאם הוא לא חס על חייו הוא,מבחינה רוחנית,ואינו שומר תורה,מדוע שיחוס על חייהם של אחרים ?-מי שלא מרחם על עתידו,לא ירחם גן על זה של אחרים.

          כמובן שאין כאן נסיון להכליל ח"ו,ברור כי יש גם חילונים טובים,ורופאים מלאכים-כפשוטו.אך בענייני סכנת נפשות,אפילו על חחש רחור מחמירים.כך גן מחללים שבת על חולה שיש בו סכנה.
          גם לגבי חרדים,אין הנושא פשוט,שכן לבושו של האדם לא מעיד כלל על מהותו הפנמית,אך בדר"כ-רוב אלו שקיבלו חינוך נכון,נאמנים אא"כ הוכח אחרת.
          לגבי משוגעים,אין ספק כי תופעה זו מצוייה ללא קשר להיות ההורים חרדים,וגם כאן הנושא סבוך,אך ניתן להסבר.

          עקב כל האמור,החרדים משתדלים,אם יש ברשותם אמצעים,להיות צמודים לכל חולה שנמצא בסכנה.

          • חולה נפש פר אקסלנס! (ל''ת)

            אבחנת פסיכיאטר, 24/07/09 10:43

    • מאיפה את יודעת?

      מעניין אותי, 24/07/09 01:38

      לבחורה שהיא יהודיה אמיתית וגאה בדת שלה ובזהות שלה.
      איך את יודעת שהאמא לא בסדר. אולי באמת העלילו עליה?
      תחשבי אמת. ותגיעי לאמת.

    • תמי...אגדיר ומלחמת קודש...אנשים בודדים...ומעורערים מבחינה נפשית... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 24/07/09 01:43

      • אתה שוב מתחיל להתגרות ???-ותודה שלא מנית אותי.. (ל''ת)

        מעניין , 24/07/09 02:00

      • ברווזון מכוער לך תחפש את אמא שלך אפילו אבא שלך לא יודע מי היא (ל''ת)

        אגדיר , 24/07/09 06:09

  • 43.

    סתימת הפיות של התקשורת, וכל האמת מפי עיתונאי חרדי!!!

    דוד, 24/07/09 01:17

    ידידיי ואחיי החילונים החיים ונושמים כל דיברה של התקשורת. את העובדות בשטח לא יתנו לכם לשמוע וגם ספק אני אם תגובה זו תתקבל.
    כעיתונאי בציבור החרדי הרשו לי לומר לכם כך:
    כשהתגלתה הפרשייה של המטורף הנבזה ליאור חן או פרשייתה של האמא טאליבן מבית שמש, או אפילו האברך שדרס את האתיופית, שמעתם אי מי בציבור החרדי פוצח פה? מפגין? שורף אשפות? ברור שישנם מקרים חריגים גם אצלינו, ועובדה שבמקרים זוועתיים שיש בהם שמץ של ''אמת'' אנחנו שותקים! לעומת זאת הפרשייה האחרונה רצופה שקרים ועלילות שווא שאין להם כל שחר!
    מישהו בתקשורת הכתובה או האלקטרונית סיפר לכם על הטיפולים הכימותרפיים שזרמו בעורקיי הילד הרך ללא כל סיבה מוצדקת??? מישהו סיפר לכם על הנסיונות שעשו בהדסה בכדי למצוא את הסיבה למה הילד הזה סובל מחוסר תזונה שאין לה כל קשר לסרטן??? בית החולים הדסה כמו בתי חולים אחרים בעולם הוא מוסד חזק יותר מכולם, וברגע שהאם ביקשה להוציא את הילד מבית החולים בעקבות הטיפולים הקשים שנעשו בילד, מאותו רגע התפרצה הפרשה על האמא המסכנה שנפלה טרף קל וקורבן נקמה ע''י בית החולים הדסה!
    היכן עוד נשמע במדינה נאורה בעולם שאין לאדם זכות בחירה חופשית להחליט באיזה בית חולים לקבל טיפול או אם להפסיק את הטיפול כאן וללכת למקום אחר? אלא שבהדסה דאגו שלא ידווחו על טיפולים כימותרפיים לילד שמעולם לא היה לו סרטן ועוד דברים עליהם לא דווחתם. מאותו רגע הפכה האמא למרעיבה - לפושעת ולאכזרית, ומה לא... אני שואל אתכם, לאמא זו יש עוד מספר ילדים בריאים, ואפילו שמנים בחזותם החיצונית, נראה לכם שדווקא בילד הזה היא החליטה להתעלל??? והבה ונאמר ואכן האמא סובלת מבעיה נפשית שכעת בכלל התבררה כבדויה, לאן שולחים חולה נפש, למעצר או לטיפול???
    רק לאחרונה מתחילה לטפטף האמת החוצה, וכעת כולנו יודעים שהאמא היא אם למופת - בריאה בנפשה, אם עוד ילדים בריאים ובית נחמד, והגיע הזמן שתגלו אומץ רוח ותבקשו סליחה מהציבור החרדי שכה אתם אוהבים להתנפל עליו בכל עת שנדמה לכם שתפסתם דג שמן ברשת!!!

  • 42.

    בקיצור מה לא תכתבו בכדי להמשיך להכפיש את שמה של האם

    רמי, 24/07/09 01:17

    התקשורת עברה את כל גבולות הטעם הטוב בסיפור הזה, נתחיל בעובדה שהתקשורת מכנה את האם בתור ''האם המרעיבה'' למרות שמדובר בהאשמה לכאורה, והדברים אפילו לא התגבשו לכדי כתב אישום שלא לדבר על כך שהיא לא הובאה בפני שופט וכמובן לא הורשעה בדין, כל זה לא מונע מהתקשורת לקרוא לאשה ''האם המרעיבה'', למה שלא תכתבו באם החשודה בהרעבה, למה שלא תיצמדו לעובדות?! למה שלא תתנהגו בהגינות?!
    והנה עכשיו בא פסיכיאטר ואומר, האשה בריאה בנפשה, היא לא מסוכנת לילדיה, והתקשורת מחשש שיגנבו להם את ההצגה הכי טובה בעיר, מחשש שהסנסציה תיעלם, מחשש שלא יהיה להם עוד מה לכתוב על הדוסים החולניים, אתם פתאום באים לנו עם סיפור על כך שהוא פוטר מהדסה!! מעניין שזה לא עלה לדיון לפני שפירסם את חוות דעתו, הרי הרשויות והנהלת בית החולים ידעו היטב לאיזה פסיכיאטר היא הופנתה, לא שמעתי אף אחד מרים קול צעקה ואומר, הפסיכיאטר הזה הוא לא אוביקטיבי, הוא פוטר מבית החולים ולכן הוא לא כשיר לבחון אותה, לא אמרו את זה כי חשבו שהוא יפרסם חוות דעת שהיא לא שפויה, חשבו שהוא נמכר להזיות של התקשורת, והנה מסתבר שלא כך אז פתאום יוצאים עם כל מיני האשמות נגדו.
    כולם פושעים כולם בחזקת אשמים, האם החרדים והפסיכיאטר, העיקר שיהיה דם!

  • 41.

    אני אישית הייתי פציינטית של ד''ר וייל

    אחת, 24/07/09 01:17

    והדבר האחרון שניתן לומר עליו זה חוסר יושרה. אפשר לסמוך על חוות דעתו בעיניים עצומות.

    • שלום לך אשתו של דר' וייל

      מגש הכסף , 24/07/09 13:28

      מה שלום הדר'?

      • גם אלמוני ב-27 היה מטופל שלו ומכיר אותו מקרוב מה תגיד עליו שגם הוא אשת (ל''ת)

        אני, 24/07/09 14:16

      • אשתו של ד''ר וייל?!? (ל''ת)

        אני, 24/07/09 14:17

  • 40.

    ווייל אנחנו מחזקים את ידיך

    יניב, 24/07/09 01:16

    אחרי כל הסיפור המשוגע הזה. אני כבר לא מאמין שום דבר לפרקליטות ולהדסה עין כרם. העסק מתחיל לצאת מכל פרופורציה - וכבר מתחיל לחשוב שהחרדים צודקים ומשהו תפור כאן.

  • 39.

    פעם זה היה הפוך. החרדים לא קיבלו את דעת השופטים

    חרדי, 24/07/09 01:14

    כתורה מסיני, למשל אצל דרעי, והחילונים הגנו בלהט על הפרה הקדושה בית המשפט. עכשיו מתברר שהכל קשקוש. כששופט מכובד פוסק נגד שביעות רצונם של חילונים תראו איזה קציצות הם עושים ממנו, ולא שומעים שום ''משה נגבי'' וכנופייתו שמוחים על כך. או כאשר פסיכיאטר נותן חוו''ד מקצועית בעת שזה היה מוסכם מראש שסומכים עליו, פתאום כשהוא לא בצד הנכון הוא נהיה ''מפוטר'' [למה לא אמרתם את זה בבוקר ?] ואינטרסנט ומה לא ?

  • 38.

    העסק מתחיל להסריח.. הפרקליטות מזמינה חוות דעת וכשהיא לא מוצאת חן ....

    יוני דוד , 24/07/09 01:13

    הם מחליפים פרקליט ורצים לתקשורת בבכיינות טיפוסית וממציאים סיבות למה צריך לשלול את אבחנותו של ד"ר וייל.

  • 37.

    מה שבטוח זה שאחרי שהסיפור ייגמר.......................................

    תקשורת עוינת, 24/07/09 01:11

    והפאדיחה של הדסה תהיה ברורה, התקשורת כבר לא תסקר את הפרשייה הזאת כמו עכשיו... זה לא כיף לכסח את הדסה...למרות הפשע הנוראי שצריך לחקור.....ביזיון צפוי מראש

  • 36.

    נא לתקן את הכותרת-הרופא לא פוטר,אלא בית החולים טוען כי...

    מעניין , 24/07/09 01:07

    הרי הדברים מצויים במחלוקת בינתיים..

    עיתונות צהובה סוג-ז !

  • 35.

    ד''ר וייל נבחר בגלל שהוא עבד בהדסה

    ולכן הפרקליטות הסכימה, 24/07/09 01:06

    הוא היה מועמד פשרה, עבדתו בהדסה היתה ידועה, וגם כל ההמלצות שלו בעבר שלא מצאו חן בעיני הפרקליטות, היה אפשר להתנגד מראש, העליהום על ד''ר וייל לא מריח טוב.
    ברור שהוא עולה במשקל כי הדסה הפסיקו את הניסוים.
    רק מה פשר התנגדות התקיפה להעבירו לתל השומר או שניידר,העסק מסריח

  • 34.

    ד''ר ווייל היה מוסכם גם על נציגי בית החולים

    יחיא, 24/07/09 01:05

    משפחת האמא אפילו רצתה להתחמק מהד''ר כיון שחששה שהוא מושפע מדעות קדומות.
    יתר על כן, ההצעה ד''ר ווייל, הגיע דווקא דרך הפרקליטות, אבל פתאום כאשר הוא לא סיפק את העבודה (שכנראה לא היה מה לספק, והוא אפילו מתח ביקורת נכונה על הדסה עין כרם שהדביקה תג של הפרעה נפשית ללא חוות דעת פסיכיאטרית, פתאום נזכרו כולם שהוא עבד פעם בהדסה עין כרם.
    עכשיו התור של ד''ר ווייל ללינ'ץ.
    למרות שברור שד''ר ווייל התפטר מעצמו, ולא פוטר מבית החולים.

  • 33.

    לאן נעלמו כל האנסים, הבוגדים והרוצחים???

    שלום, 24/07/09 01:00

    ושוב, החרדים נופלים לצייד בפי התקשורת החילונית!
    רבותי, תהיו ריאלים תפסיקו להשמיץ ולחגוג שמחה לאיד, כשלא עובר כמעט שבוע שבידיעות אחרונות או יונית לוי אינה מכריזה במהדורה המרכזית על איזה אנס, בוגד, פדופיל, או נער שרצח את חברתו, ילד שירה באביו, תלמיד שהצית את פניה של המורה בכיתה, בחור שנתפס עם מאות קילוגרמים של סמים, קבוצת נערים שתויים שחזרו מהמועדון בליל שישי ובדרך הרסו למשפחות שלמות את החיים בתאונה מחרידה, ומה לא... על זה אף אחד מכם לא מתרגש!!! על התרבות הנאורה הזו אף אחד לא מתרעם,הא??? אבל כשסוף סוף, הצלחתם למצוא שלוש או ארבע מקרים חריגים בשנה אצל החרדים, אתם רוקדים הידד!!!
    האנטישמיות והגזענות זועקת כאן בצורה אמתנית כפי שלא ראו בימי הביניים, הגיע הזמן שתעשו בדק בית אצלכם ותעצרו את השטן שמפזז אצלכם בתקשורת מידי שבוע בשבוע לפני שאתם מתחילים להתריס על החרדים.

  • 32.

    לכל אדם יש שם-לכל איש יש תיק בפרקליטות.

    ד''ר וייל לא סיפק את הסחורה לשביעות רצון הפרקליטות., 24/07/09 00:53

    הציבור מכיר את הסיפור, זו לא הפעם הראשונה שכאשר מישהו נמצא בעימות עם מערכת המשפט, פתאום מוציאים ומוצאים את התיק נגדו.

    אני נזכר במועמדים לשר המשפטים שלא היו נוחים למערכת המשפט, ופתאום... ראה זה פלא, מצאו {תפרו} להם תיקים, ומועמדותם ירדה מהפרק.

  • 31.

    להחרים את הדסה עין כרם !!!

    אורן, 24/07/09 00:47

    גועל נפש איך שהם מלכלכים על דר' וייל שלא מיישר קו עם הטענה של הדסה (ושל התקשורת) שהאם סובלת ממינכהאוזן, הרעיבה את בנה וכו' וכו'. מה לעשות שהולך ומתברר שהאם בריאה !

    • חרדים יקרים תחרימו את הדסה-יותר תורים למען החילוניים

      ב''ה הצלחה לרופאי הדסה, 24/07/09 10:26

      חרדים יקרים תחרימו את הדסה-יותר תורים למען החילוניים

  • 30.

    הסיפור הזה ממש מסריח

    jak, 24/07/09 00:45

    לתקשורת בארץ יש יותר מידי כוח להמליך ולהרוג אנשים בלי משפט

  • 29.

    אמא שמרעיבה את בנה היא פשוט חולת נפש. (ל''ת)

    felix342 , 24/07/09 00:31

    • לציין עוד שמחלת נפש היא מחלה כמו כל מחלה אחרת ואסור

      felix342 , 24/07/09 00:41

      להסתירה או להתבייש בה.
      חייב וצריך לטפל באותם אנשים שסובלים מאותה מחלה כשם שמטפלים בחולים רגילים.

  • 28.

    מומלץ לו גם להעיד עכשיו שדודו טופז לא מופרע (ל''ת)

    הדסה, 24/07/09 00:28

  • 27.

    ''יחסי אנוש גרועים''? אתם דפוקים לגמרי?

    אלמוני, 24/07/09 00:23

    בתור מי שיצא לו להיפגש עם ד''ר וייל על רקע מקצועי, התלונות של הדסה על יחסי האנוש שלו נשמעות לי קשקוש. הוא בדיוק ההפך הגמור מזה. יש כאן מסע הכפשה נגדו וזה נשמע מסריח מאוד...

  • 26.

    אם ידעתם שעבד שם למה פירסמתם זאת רק לאחר שמצא אותה שפויה??? (ל''ת)

    כתבה עם ריח מסריח, 24/07/09 00:22

  • 25.

    מה יהיה ?????

    אספוש , 24/07/09 00:20

    נו אז מה יהיה עם הפרשה הזאת ...
    בכול אופן אסור סתם להגיד דברים על האמא הזאת ....הרי אף אחד לא יודע מה קרה באמת !! נכון? אז אסור להוציא לשון הרע עליה .... מה אתם אומרים חמודים ?

    • עם ילד מורעב, שתדליק את משואת העצמאות בשם האימהות (ל''ת)

      יוגב, 24/07/09 00:31

  • 24.

    תגידו זה אמיתי???

    די, 24/07/09 00:16

    הפרשה הזו לא נגמרת וכל עובדה חדשה שמתגלה נראית עוד פחות הגיונית מקודמתה.
    הראה כאילו מישהו כתב פה סיפור ממש טוב ואחרים מסריטים אותו.

  • 23.

    יש משהו מלוכלך בבית החולים הזה... (ל''ת)

    וזאת רק ההתחלה של הפרשה.., 23/07/09 23:57

  • 22.

    קטעים, בדיוק היה קטע דומה השבוע בהאוס! (ל''ת)

    raquel_fernandez , 23/07/09 23:57

    • תגידי...רחל...את תיכוניסטית...או שלא התפתחת מבחינה רגשית ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 24/07/09 01:55

      • תגיד...ברווז... הסינים עקרו לך גם את חוש ההומור? (ל''ת)

        raquel_fernandez , 24/07/09 06:09

  • 21.

    השיר היומי של התקשורת בישראל:

    לי לה לה, 23/07/09 23:56

    וכשבא לי אני מזגזגת
    אומרת ככה ואז אחרת
    עד שהחונטה (בעליון) אומרת ''גברת''
    אני קובעת מה את אומרת
    אני לא אומרת כל מה שבא לי
    רק מה שהחונטה קבעה לי
    עמוד השדרה כבר מזמן נשבר לי
    אם תאמינו לי זה לא נורמלי
    לא לא לא לא לא זה לא נורמלי

  • 20.

    העיקר רצו אצו להשמיץ חרדיה....מה זה משנה האמת,העיקר שהיא חרדית

    simond , 23/07/09 23:55

    כאדם חילוני אבל הומני ורודף שלום
    אני בז לתקשורת הישראלית ...
    הרבה פרשיות בישראל הקשורות לדתיים מאד מריחות ריח מסריח של אנטישמיות ושינאה
    ככה עם החרדית הזו שלא בדקו לעומק אבל מה זה משנה העיקר שהיא חרדית יש הזדמנות להשמיץ את הציבור הזה אז יאלה
    וככה היה עם דרעי שהרבה משפטנים ועיתונאים כמו דן מרגלית טענו שתפרו לו תיק ....או לפחות ניפחו את זה בגלל היותו חרדי ספרדי
    וככה עם האברך והאתיופית ...מתברר בערוץ 2 בסירטו שלא היה לא את כול הסכום והוא זה שקיבל השפלות מימנה ...ובמישפט הם היתפיסו אבל התיקשורת לא ויתרה הרי מדובר בחרדי ועוד פראנק מרוקאי ....
    שמעתי הרבה סיפורים מחברים על פאשלות של רופאים והם מנסים לחפות על כך ...
    אבל כשיש חרדי ...מיד מכינים את העץ בכיכר ואחר כך מבררים ....תקשורת מגעילה ודוחה ...לא כלבי הדמוקרטיה אלה כלבים חזיריים ........
    מה גם שבפרשה של האברך והאתיופית הייתה מעורבת בייניש שנבהלה מעוד שופט דתי שייכנס לה בעיון והחליטה לעשות מטעמים מהנושא בערממיות שלה

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      Jak, 24/07/09 00:43

    • המונח "חילוני" הינו מושג דתי. אז מה אתה? נפלת בפח שלהם (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 24/07/09 00:44

      • אתה באמת חושב שהוא חילוני? (ל''ת)

        הו, תמימות קדושה, 24/07/09 01:07

      • חילוני=זר בעברית מודרנית.זה לא מושג דתי כלל.חוץ מזה-בני תורה

        מעניין , 24/07/09 04:45

        לא משתמשים במושג זה גם כלפי הרחוקים מן המצוות.אלא שהיום זה הפך להיות כינוי שגור כלפי מי שמתחנך בדך הנוגדת את התורה-היום זה מושג תרבותי מיגזרי,ולא דתי.

  • 19.

    מה זה חשוב אם היא בריאה/חולה- יש לכם ראיות להתעללות או לא ?...

    דוד, ארץ ישראל, 23/07/09 23:54

    האמת, שנראה לי שכול המעורבים בפרשה הזאת פסיכים חוץ מהאמא.
    בד''כ נאשמים מעונינים להוכיח שהם חולי נפש , כדי להתחמק מהעמדה לדין, והפרקליטות רוצה להוכיח שהם בריאים בנפשם.
    במקרה הזה התהפכו משום מה היוצרות מה שמלמד בעליל שלתביעה אין ראיות נגד האם,חוץ מראיות נסיבתיות קלושות, ובטח לא ראיות שמספיקות להרשעה.
    ישנה אפשרות חמורה עוד יותר שאני מקווה מאוד שאינה נכונה והיא..שאם אין ראיות והאם לא חולה אז הסיבות למצבו של הילד בכלל לא קשורות באם ..

  • 18.

    לא מבין את YNET

    moishce , 23/07/09 23:53

    זה הרמה שלכם עד עכשיו לא אמרתם כלום איך שהוא פסק בעד האם יורדים עליו עם הפסק דין היה אפוך אף אחד לא היה פותח את הפה שלו
    נראה לי שהגיע הזמן קצת לבדוק את הדסה ואת המשטרה זה כבר צורם מדי

    • דווקא עד עכשיו הם נותנים במה חופשית לך ולחברים המשמיצים שלך (ל''ת)

      הדס, 24/07/09 00:03

  • 17.

    המלצה, אל תסכימו לשתף פעולה נגד הפרקליטות

    יקינטון , 23/07/09 23:43

    הם ישר ימצאו משהו מהעבר עליכם העיקר שלא יהיה מישהו שלא מסכים עם דעתם. הם הביאו אותו וכשלא יצא כדעתם הם מבטלים. מי מאמין להם בשלב הזה? מי מוכן לקבל את העובדה שהפרקליטות מסרבת לקבל הסכם פשרה שימנע מהאם להיות עם ילדה ללא השגחה? האם לא מדובר בנקמנות גרידא? האם עובדי הפרקליטות יקבלו העדפה בטיפול בבית חולים הדסה עכשיו? האם אתם מאמינים לרופאים? האם פירר לא יודע מה היה? איראן גאה בהדסה ובפרקליטות בשלב זה, גם הצליחו להפסיק הפגנות, גם השאירו את הילד אצלם, גם האשימו בבית משפט את מתנגדיהם, וגם יוצאים נגד הסכמי הפשרה. התנהגות שלטונית למופת.

    • אתה שפוי? הילד שלה נמצא רעב אומלל ובפיגור סביבתי בגללה

      יוגב, 24/07/09 00:36

      מה אתה מנסה לייצר קונספירציות. היא מסוכנת לילדים שלה. מה עובר בראשך הקטן כשאתה מתעלם מהממצא הכי מזעזע שנמצא בבית- הבן שלה!!! חשוב על הילד האומלל שזכה מאימא שלו להתעללות איומה- איפה אתה חי?

    • פשוט ומדויק מי שיצא נגד הפרקליטות דמו בראשו (ל''ת)

      יואל, 24/07/09 00:58

  • 16.

    מה ענין פיטו לחוות דעת מקצועית?

    נח, 23/07/09 23:39

    זה אומר רק שוויל בעל אישיות שלא נכנע לרצון של מנהל המחלקה,אלא אומר מה שהוא משוכנע.

  • 15.

    ואותי מעניין למה רק עכשיו הדסה מפרסמים

    מלקה, 23/07/09 23:37

    את הידיעה, ןלא לפני יומים או לפני שהתקבלה דיאגנוזת הפסיכיאטר, מה קרה, אתם נבהלים, הדסה?

  • 14.

    לכל הפחות,בית החולים ידע את היות הרופא "מפוטר",למה הם לא מחו על כך,

    מעניין , 23/07/09 23:34

    לפני פרסום החו"ד ?

    • קודם מחכים לחוו''ד, אם היא לא מתאימה - אז מתלוננים. זה הסדר.. (ל''ת)

      גיא, 23/07/09 23:38

      • הנבלות בחרו בו מראש תוך ידיעה כי אם לא ירצה אותם-יוציאו את השפן !

        מעניין , 24/07/09 04:40

        והמשפחה רק אישרה את ההצעה,ולא העלתה אותה..

  • 13.

    מאוד עצוב כי בדיוק כמה שעות לאחר הדו"ח-התשקורת מתלוננת,האם עובדת

    מעניין , 23/07/09 23:33

    היותו של הפסיכיאטר עובד לשעבר בהדסה,לא הייתה ידוע לעיתונות (כמו לפרקליטות) גם כמה שעות לפני פרסום חוות הדעת ?

  • 12.

    מה זה משנה?

    שניים שיודעים, 23/07/09 23:27

    הפסיכיאטר הזה היה מקובל על הפרקליטות

  • 11.

    פלא פלאות-האם הפרקליטות לא ידעה מראש על היותו עובד הדסה בעבר ?! (ל''ת)

    מעניין , 23/07/09 23:26

  • 10.

    ספינים ספינים וספינים, לא נמאס לכם?

    mairmair , 23/07/09 23:23

    כל מי שלא מתאים לכם, ישר מוצאים איזו חוות דעת בעיתית או מניע אישי.

    אחרי מקרה השופט דרורי זה כבר פתטי ושקוף ועלוב ונמאס, ואין מילים כבר.

    פשוט עליבות התקשורת בהתגלמותה

    • כן, לא מתאים למצוא ילד שאימא שלו מרעיבה. לא מסתדר עם הטבע (ל''ת)

      מיכה, 24/07/09 00:37

  • 9.

    נשבע לכם המדינה הזאת מטומטמת לחלוטין . זה נשמע כמו טלנובלה (ל''ת)

    יואב, 23/07/09 23:19

  • 8.

    משהו פה מסריח.. למה בחרו דווקא בד''ר וייל לביצוע הבדיקה?

    איתי, 23/07/09 23:18

    אולי זה רק כי ידעו שאם יפסוק בצורה מקצועית - יהיה להם קל מאוד להיפטר ממנו?!

  • 7.

    כל העניין הזה מתחיל להיות אבסורדי

    ronentat , 23/07/09 23:11

    אז מה היה לנו?
    מומחה שחשוד בניגוד אינטרסים, שפוטר מבית החולים שבלב הסערה, שהודה שיכול להיות שהמהומות והבלאגן היטו את החלטתו, וכנראה לא מהימן לגמרי עקב המלצות תמוהות בעברו.

    להזכיר למתלהמים, המדינה הכלה בהליכים נגד האשה הזו, לא בית החולים. בית החולים אמור לדווח לרשויות כשעולה בעיניהם חשד לפלילים. זה לא בית החולים שתובע את האם על התעללות.

    לדעתי יש מקום לחוות דעת שניה מפסיכיאטר אחר, אין שום סיבה שלא.

    ושוב כמו שציינו רבים לפני, עצם העובדה שאולי היא בריאה בנפשה לא סותר את העובדה שאם הראיות נגדה יוכיחו שהיא באמת התעללה בילד, היא תצטרך לשאת בתוצאות.

    • בתרגם לעברית-החץ כבר תקוע.ועכשין הווה נסמן את העיגול.. (ל''ת)

      מעניין , 23/07/09 23:24

      • או יותר נכון מקרה קלסי של לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו

        ronentat , 23/07/09 23:56

        הרופא פוטר? פוטר.
        הוא הודה בראיון שיכול להיות שדעתו הוטתה ע"י המהומה? הודה.

        אם הוא היה קובע שהאשה משוגעת, מסוכנת וממליץ לאסרה- המאמינים היו הראשונים להטיל ספק ביושרו ובמקצועיותו.
        אבל החילונים מטילים ספק? זה בגלל שהם שיכורים משנאה ותאוות דם של החרדים.

        דמגוגיה לא עובדת בבתי משפט רק בבית משפט של דעת הציבור, במיוחד אם הציבור הוא נכשל ועממי.

        • כבר ציינתי כי ניכר (לפחות עבורי) כי אין איש אמת אתה-

          מעניין , 24/07/09 00:24

          א. הרופא מכחיש את פיטוריו,וטוען שהתפטר,כך שזה שנוי במחלוקת בינתיים.

          ב. מה שהרופא טען כלפי הלחצים שהופעלו עליו-היה דווקא כלפי התקשורת.

          ג. הרופא נבחר ע"י שתי הצדדים בפשרה ומרצון,כך שמי שמפר כאן את האמון-זו הפרקליטות.

          ד. מוזר גם כי בית החולים שהתעורר לטענותיו "רק" לאחר פרסום החו"ד.ומה השתנה מלפני מספר שעות-קודם הפרסום ?

          בינתיים חובת ההרשעה מוטלת על המעללים,ולא על החשודה-אתה אולי דמגוד טוב,אבל כנראה שבמקרה זה האמת תצא לאור בזכות האחדות של החרדים להגן על המשפחה האומללה.

        • מרוב מילים איןם כוונה, מרוב כוונה אין אמירה. על מה כתבת? (ל''ת)

          אדמור, 24/07/09 00:38

    • שקר מוחלט לא המדינה התחילה בהליכים נגד הגברת

      jo_l , 23/07/09 23:54

      לאחר שהגברת הביע את רצונה שהילד יעזוב את
      בית החולים כי הבינה שעושים עליו ניסוים.
      בית החולים הפך את עצמו למשטרה,והכין עלילה
      אבסורדית, שערכה יותר מחודש,ואז פנה למשטרה כשהוא מציג עובדות שוא.

      • ואני מניח שיש לך ראיות לתאורית הקונספירציה הזו (ל''ת)

        ronentat , 23/07/09 23:57

        • לפניך ציטוט מחוות הדעת,שניתן לראות גם צילום שלה:

          מעניין , 24/07/09 00:48

          כבר אתמול, בשעת ליל מאוחרת, הגיעה חוות הדעת של הפסיכאטר לידי אתר 'בחדרי חרדים'. להלן ציטוטים מתוך הדו"ח:

          "מאז זכיתי לאמונכם ולשיתוף הפעולה מצידכם ביצירת הקשר איתה נחשפתי להפרעות החוזרות של אמצעי התקשורת אאלה כינואותה בינויי גנאי שונים ואבחנות רפואיות ללא בדיקה.

          "היא אם לחמישה ילדים אחד מהם מאושפז בבתי החולים של הדסה בירושלים מזה כשנתיים ימים
          המשפחה והקהילה התגיסו כדי להקל על העול שנגזר על ההורים לשאת".

          "לאורך הזמן הממושך בו התענה הילד בבתי החולים הייתה האמא מקובלת ומעורבת מאד בטיפולים. לא ידוע על אבחנה רפואית שהצדיקה טיפול שיפתור את הבעיה. אך היא בילתה לידו שעות ארוכות וזכתה לאמון מלא של הצוות הרפואי והסיעודי".

          @@@"לפני כחודשיים חשה האם בשינוי היחס הצוות כלפיה. היא הסבירה זאת לעצמה בכך שפנתה לייעוץ נוסף אצל הרב פירר. הרב המליץ לעבור לאשפוז בבית חולים אחר. האם שאלה את הרופא האחראי על השינוי ביחס כלפיה הרופא אמר לה כי הכל כשהיה ואין מקום לדאגה".@@@

          "קודם לביקורה היא נעצרה בידי המשטרה ובילתה זמן אזוקה בחדר המעצר. עילת המעצר קשור בהאשמתה בגרימת נזק בריאותי לבנה. לאמצעי התקשורת שיחרר בית החולים ידיעה כי היא סובלת מתסמונת מינכאוזן, הידיעה לא גובתה על ידי פסיכאטר שבדק אותה. לעומת זאת שוחררו ידיעות על מעקבים ועל הוכחות מתועדות לנזקים שגרמה לבנה".

          "אין בממצאים שבבדיקות שבדקתיה כדי להצדיק חשד אבחנתי כי תסמונת מינכאוזן היא האבחנה המתאימה. פליאני כיצד מגיע צוות רופאי ילדים לאבחנה מעין זו לאשה בוגרת ללא עירוב של מומחה שבדק אותה".

          "מסקנות: הגברת י.מ אינה חולה פסיכאטרית פסיכוטית היא אשה נורמטיבית ככל האמהות בקהילתה לא מצאתי ליקוי נפשי ולא מצאתי על תמיכה במינכאוזן. להערכתי המקצועית תוכל הנבדקת להמשיך בביצוע תפקידי הורות כלפי כל ילדיה כולל **** ללא כל סכנה. כמו כן ככל אדם תוכל לבחור ולהשתמש ביומיונתי הרפואית".

          ושים לב לקטע המודגש ב-@@@!

          אוסיף רק כי הרב פירר הוא מגדולי המומחים בעולם בנושאי רפואה,ומקובל על כלל הציבור-פשוט מלאך אמיתי.

          אתה אדם מרושע,ו"חכם" להרע-וסופך יהיה מר !

          • אוינק אוינק אוינק .....אוינק ... אוינק אוינק .. (ל''ת)

            מלחמת קודש , 24/07/09 00:55

            • יאללה,לך חפש לך חבר אחרים-נמאסת כבר !!! (ל''ת)

              מעניין , 24/07/09 01:04

    • לא צריך לחכות, הנה דעה שניה: היא מכוערת, מגעילה ומפלצת (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 24/07/09 00:33

  • 6.

    תקשורת של גויים שקרנים ושונאי ישראל תתבישו לכם!!!

    חילוני מוצהר, 23/07/09 23:08

    בכל הקשור לפרשת האם המרעיבה התקשורת רק מנגחת כל קצה אור שיוכל להיות לטובת האם, הפסכיאטר לא טוב, התנהגות האם לא טובה, השחרור למעצר בית לא טוב, בקיצור הכל לא טוב רק העיקר שהאם היא אשמה אשמה אשמה..אין שיקול דעת אין נכונות לאמת הכל שקר וכזב, מה בבית החולים לא טועים, אם הייתם יודעים כמה מתים שולחים כל יום הרופאים לבית הקברות הכל היה נראה אחרת
    מדינה של שקרנים שמלאנים!!!

  • 5.

    סמכו על החרדים שידעו לכוון את הפרקליטות לד"ר וייל שפוטר מהדסה

    dandi2 , 23/07/09 23:08

    הם עושים עבודת שטח נהדרת , סיעור מוחות ומגיעים לתוצאות שהם רוצים בהם .

    • האם לא קראת את פרוטוקול זקני ציון ?-היהודים מנהלים את העולם ! (ל''ת)

      מעניין , 23/07/09 23:27

  • 4.

    מנסים לשכנע אותנו בכוח...

    לא חשוד כדתי, 23/07/09 23:07

    אנחנו פסיכים...האמא פסיכית...ואפילו הפסיכיאטר פסיכי...
    כל זמן שהוא עבד בהדסה, ''ושיתף פעולה'' הוא היה בסדר.
    עכשיו הוא שנוי במחלוקת.
    מעניין. לא מתאים לתקשורת, להדסה, לפרקליטות שבעצמה שלחה את האמא אליו, כי הוא פשוט ל א ש י ת ף פ ע ו ל ה, אלא אמר את האמת וקלקל להם את התוכנית. בגלל זה כולם הסתבכו עם עצמם ולא יודעים איך לצאת מזה, חוץ מ ''על גבו של הפסיכיאטר''.

    לטעמי, יש פה משהו מאד מסריח שישתדלו לטשטש אותו מעיני הציבור לאט עם הזמן...

  • 3.

    לו היתה לד"ר מעט יושרה היה צריך לדחות את הבקשה לבדוק את האם

    j44 , 23/07/09 23:04

    אבל כנראה שרגש הנקם שמפעפע בכל אדם והרצון לנקום במי שפיטרו אותו שבשו את דעתו .
    אולי עכשו יבינו שגם רופאים , פסיכיאטרים ופסיכולוגים הם בסך הכל בני אדם . כשהדבר קשור אליהם הם נוהגים כמו כל אחד ממטופליהם .

    • אל תהיה תמים.. למה לדעתך ביקשו דווקא ממנו? (ל''ת)

      איתי, 23/07/09 23:19

    • אתה חוטא לעובדות!

      mairmair , 23/07/09 23:25

      פרקליטי האם התנגדו לפסיכיאטר המחוזי, הפרקליטת והאם בסיכום עם השופטת הגיעו למועמד פשרה, וזהו ד"ר וויל.

      ומרגע שהוא הוציא חוו"ד מנוגדת לעמדת , את רואה את הרוע וההתפרצות הר הגעש של התקשורת מכוונת ספינים פרקליטות ומשטרה, איכס אתם עלובים!

      • את רק מחזקת את מה שטוען J44 (ל''ת)

        dandi2 , 23/07/09 23:57

  • 2.

    נו כוחות האופל - מה אתם אומרים ??? (ל''ת)

    מלחמת קודש , 23/07/09 23:03

    • מעניין כמה כסף שילמו כוחות האופל לפסיכיאטר וייל ... (ל''ת)

      מלחמת קודש , 23/07/09 23:06

      • ואם לטענת המשפחה זה ביה"ח שהתעלל - מעניין למה לא תבעו את ביה"ח עד כה! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 23/07/09 23:06

        • מסקנה: משהו מסריח בעמדת המשפחה - בעזרת השם נקווה שזה יתגלה! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 23/07/09 23:07

          • מגיב לתגובה שכתבת לתגובה שכתבת לתגובה שהגבת

            יקינטון , 23/07/09 23:47

            להודעה שכתבת ומנהל משא ומתן ושאלות ותשובות עם עצמך. ישרופאים שמומחים לבעיה זו, ויש כאלה (בפרקליטות) שאפי' לא צריכים להיות רופאים בשביל זה.

          • תגיב לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת

            יקינטון , 23/07/09 23:52

            לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתלתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתגלתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתלתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתולתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתבה שהגבתלתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתלתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתגלתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתלתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתולתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבתבה שהגבתלתגובה שהגבת לתגובה שהגבת לתגובה שהגבת

            • או שתאשפז את עצמך עם האם המתעללת או שתקח כדורים (ל''ת)

              יריב, 24/07/09 00:40

    • עכשיו איןשום ספק .אתה איש חולה ברוע לב .

      בוקסר , 23/07/09 23:39

      כניראה שחטפת מכות מההורים שלך מהיום שנולדת
      אתה אכול שינאה עצמית.דלק על פסכיאטר ותתאשפז מרצון .לשבת מול המקלדת עוד יותר מרחיקה אותך מהחברה וזה מחמיר את מצבך.

  • 1.

    נו..מה יהיה....הפרשה האומללה הזאת...לא רוצה לדעוך... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 23/07/09 22:59

    • מצחיקולים...פעם ככה פעם ככה (ל''ת)

      tami.me , 23/07/09 23:18

      • תמי-אני מצדיע לחונטה,ולעוזריה מן התקשורת-ממש עצוב לא ? (ל''ת)

        מעניין , 23/07/09 23:29

        • תראה לפני ששמתי את הפלפל ממולא על האש אמרו שהאם בריאה (כנס)

          tami.me , 23/07/09 23:38

          ועכשיו כשהפלפל ממולא עוד מעט מוכן....אומרים משהו אחר

          באמת שאני לא יודעת מה להגיד לך

          • תקראי את תגובותי למעלה-האם ההתנהלות לא מעוררת ספקות רבים ?

            מעניין , 24/07/09 00:13

            ובכלל,לא מוזר כי העדכונים שתומכים בחפות האם,מתפרסמים הרבה הרבה מאוחר יותר משהיה אפשר ?-כל מה שנטען באתרים חרדים-התברר כאמת,ולא כהפצת עובדות לא מבוססות.
            ובכלל התקשורת נוקטת כאן עמדה ברורה מאוד,שאינה מתקבלת על הדעת.
            למחבלי חמאס נותנים ביטוי חופשי,ללא סייג,זכות הציבור לדעת.
            ואילו בפרשה זו רואים כי לצד השני לא ניתן לטעון את טענותיו,אלא רק לאחר שטיפת המוח התקשורתית-ממנה קשה גם לאדם נבון להחלץ.
            בפעם הראשונה בה נתנו סוף כל סוף נסיון להציג את הצד השני,אריה גולן (להזכירך מרשת-ב' ה"ממלכתית"),פשוט לא נתן למרואין לסיים משפט שלם ללא הפרעה.. פשוט רשעות לשמה.
            ואינני מצפה לקבל את טענות הצד השני,אלא רק לתת להן להשמע.

            • משהו פה באמת מריח לא טוב. אני ימשיך להתפלל לטובת הילד הקטן

              tami.me , 24/07/09 00:30

              וניראה איך כל העניין הזה יגמר.

              • אכן אני שוב מתרשם כי את יהודיה אמיתית,שרק נפלה קורבן לשטיפת מוח.

                מעניין , 24/07/09 00:55

                אנו נקראים יהודים על פי תכונתו של יהודה שחטא,ומייד הודה בטעותו ועשה תשובה.
                יהודי משורש זה שמודה על טעותו.

                מה שמפליא הוא כי ישנם תמימים כמוך שעדיין לא מבינים את אופן פעולתה,ומגמתה של התקשורות-אם תרצי אספר לך על מקרה בו הייתי עד לשקר גמור של דווח חדשותי-פשוט חסרי גבולות..

              • אגב,הערת לא פעם כי החרדים לא דואגים לילד-וזה ממש לא נכון.

                מעניין , 24/07/09 01:00

                הרי אם הכל עלילה-טובת הילד עם אימו.ואינני מצפה שיאחדו בינהם לפני תום הברור.
                מיותר לצאת בפרסומים כי רוצים את טובת הילד-זה לא ברור מאליו ?
                אפשר גם לראות את הילד לפני האישפוז-שם חלה ההתדרדרות,בתמונות שלא מראים בתקשורת (מקרי ?),הילד מחייך ונראה טוב הרבה יותר,ועם שיער מלא.

                • האמא המסכנה בסך הכל עשו ניסוים על הילד שלה

                  jo_l , 24/07/09 05:45

                  אז למה היא מריאה להדסה להמשיך לעשות ניסוים
                  הילד אולי היה מת, אבל בהדה היו יוצאים עם
                  גילוי תרופה.
                  נו בעצם מה זה ילד חרדי מת, הרי יש הרבה כאלה.
                  המומחים של הדסה החליטו להפוך סיפור פלילי
                  לסיכסוך בין חרדים לחילונים.