• 102.

    גם לחילונים וגם לדתיים

    שרה, 24/07/09 15:15

    האגואיזם הגלובלי מתגלה ומראה לנו עד כמה אנחנו קשורים ועד כמה אנחנו לא רוצים את הקשר הזה. לכן בזמננו אם לא נתחיל לתקן את עצמנו מהתכונה ''לנצל את כולם'' לתכונה ''לשרת את כולם'', נגיע לביטול של המשפחה כתא חברתי.
    אצל החיות אין משבר במשפחה, מפני שאין להן קשר כה אגואיסטי בין בני הזוג כמו הקשר בין בני האדם, שחייבים להגיע לחיבור של ''כולם כאחד'', על פי חוק הערבות.

  • 101.

    אני מתבייש להיות חרדי - כל יום איזה אמא מתעללת אחרת .. (ל''ת)

    מלחמת קודש , 24/07/09 14:57

    • פעם אמא טאליבן ... פעם אמא אושוויץ ... פשוט בושה וחרפה!!! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 24/07/09 14:58

  • 100.

    פסיכיאטריה - זה לא מדע ... לבקש מפוטר לכתוב חוות דעת - טיפשות !!! (ל''ת)

    avre10 , 24/07/09 14:17

  • 99.

    הפתרון הוא אחד

    יעל, 24/07/09 08:20

    אנחנו היום נמצאים במשבר גם אם אנחנו לא מודים בכך

    מפטרים עובדים בלי הפסקה אלה שכן עובדים מפחדים מפטורים הרבה מצטרפים לקצבת בטוח לאומי שגם זה מתי שהוא יגמר הרי זה לא בור בלי תחתית

    ומה אז?

    בממשלה ובתקשורת לא מפרסמים כלום מאחר ואין להם פתרון אבל בעוד כמה חודשים שהכל התפרץ החוצה לא ידעו מה עושים ,כל אחד בנתיים דואג לעצמו בלבד ,הרגשת הרייקנות באדם מביאה אותו לשאלות שהוא לא מוצא לה תשובות.

    לכן העולם זקוק לחוכמת הקבלה ,על רקע כל הבעיות יש רק פתרוןאחד והוא נמצא בחוכמת הקבלה ומספיק שנהיה מודעים רק במעורפל ולא בבירור

    המצב התבהר

  • 98.

    האמא החילונית לא מרעיבה את הילד שיש לה מהמאהב.

    יוני דוד , 24/07/09 02:43

    כדי לספר לו על ערש דווי: " אתה לא הבן של אבא שלך.. אתה הבן של דודו טופז"....

    • חחחחחחחחחחחחחחחחח

      Astrolog , 24/07/09 09:04

      גדול! אהבתי!!

    • גזענות חרדית מכוערת

      על שנאת חינם נחרב בית המקדש, 24/07/09 10:16

      גזענות חרדית מכוערת

      • כן? ומה אתה עושה פה כל היום אם לא החדרת שנאת חינם בליבות בני האדם? (ל''ת)

        אני מתפלא איך בן אדם לא מתעייף באיזשהוא שלב..., 24/07/09 11:09

  • 97.

    אתה גדול הרב פרויליך

    טליה, 24/07/09 01:49

    אפילו אני בתור אשכנזיה חילוניה השתכנעתי מדבריך הרהוטים יפה לראות שיש חרדים נאורים כמוך

  • 96.

    אולי נבדוק מה האמא החילונית עושה

    אגדיר , 24/07/09 00:47

    בו נעשה סריקה קטנה בגוגל
    נא להרכיב מסכות
    1
    2
    3
    ו..........

    סליחה זה לא אשמתי

    • לשקרנן החילוני מתגובה 93: בית החולים חיבר זונדה ואסר להאכילו דרך פיו. (ל''ת)

      יוני דוד , 24/07/09 01:52

      • אז למה האם הרעיבה את התינוק בנתקה את הזונדה?

        על ערש דוי תתודה האם החרדית על מעשיה, 24/07/09 10:18

        אז למה האם הרעיבה את התינוק בנתקה את הזונדה?

  • 95.

    לשקרנים החרדים : אין שום מחלוקת על כך שהיא הרעיבה את התינוק במזיד

    it's me , 23/07/09 23:30

    המחלוקת היא בשאלה אם היא חולת נפש או סתם מנוולת.
    ואני לא יודעת מה יותר מזעזע - לשמוע חדשות לבקרים על מקרים של אמהות סאדיסטיות בעדה החרדית,
    או להווכח בתגובות של המגיבים החרדים - אתם מגינים ללא היסוס על אמהות מתעללות, ועל רבנים שאונסים ואברכים שדורסים,
    אתם משקרים בלי למצמץ ומנבלים את פיכם.
    זהו פרצופה של היהדות החרדית ואין לה פרצוף אחר.

    • אבו גיהד תחזור לאפגניסטן גוי עוכר ישראל (ל''ת)

      אגדיר , 24/07/09 00:41

    • 93.לשקרנים החילונים: אין שום מחלוקת על כך שהיא אמא למופת (ל''ת)

      אגדיר , 24/07/09 00:43

    • תגובה

      אחד, 24/07/09 01:00

      אל תתבלבל מהעובדות

      כנס לרשימת האסירים בבתי הסוהר ותראה את האחוז האפסי של הפושעים הגדולים ה ח ר ד י ם
      אנסים, רוצחים, דורסים, סכינאים, וסתם אלימים

      כמובן שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה

      צ'או

    • לכלבלב-וכי היה פעם מקרה כזה מעולם במשך ההיסטוריה כולה ? (ל''ת)

      מעניין , 24/07/09 01:10

    • מגיב חדש שליח יחצנ"י הדסה, בית החולים הורה שלא להאכילו דרך הפה .

      יוני דוד , 24/07/09 01:46

      ולכן היה ליד חיבור לזונדה. כל הטענה היא שהאם ניתקה את הזונדה.
      אנחנו המגיבים החרדים לא ממציאים עלילות דם על ציבור שלם כלשהוא, כמו שאתה כתבת " אמהות סאדיסטיות בציבור החרדי"..
      אם אנחנו משקרים או לא- בית המשפט יקבע. אם ירשיע את האשה , אשתוק.
      בנתיים יש לה חזקת חפות .
      אבל אתם, מכלילנים פוסלים ציבור שלם קודם ההרשעה.
      זהו פרצופה של החילוניות הטיפוסית המגעילה.
      יוזף גבלס גאה בכם ניאו -אנטישמים.

  • 94.

    האדם הוא החיה היחידה שנהנית כשאחרים סובלים

    מפירוד לאיחוד, 23/07/09 22:48

    תראו אותנו בני האדם רק מחכים שמישהו יפול כדי שנוכל להכפישו מה כל השנאה הזאת ? במקום לחשוב איך לעזור לשנות את הנתונים בכל תחומי החיים להתחיל מלמעלה מהמנהיגות שאין לנו כבר שנים מהשחיתות מהרפואה ששייכת לעשירים מהפחדים שמוכרים לנו כדי שנמשיך לרכוש תרופות מיותרות מהכלכלה שקורסת ומוכרים לנו שהיא בשלבי התאוששות במי עוד אפשר לתת אמון ?השנוי בא רק מהעם על כך מלמדת אותנו ההיסטורי אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא חייבים לחקות לעוד מלחמה כדי להתאחד כוחנו הוא באיחודנו.הסיפור הזה חייב להשתנות!

    • שחיתות הרפואה??? מה אתה אומר...

      מיתמית , 23/07/09 23:16

      שחיתות החברה החרדית החולה , על זה כדאי יותר לדבר..

    • 92...האדם הוא החיה הכי אכזרית בטבע...ביפן ודנמרק רוצחים דולפינים... (ל''ת)

      כוכב הצפון , 24/07/09 00:03

      • אבל הם נאורים,ולהם הכל הרי מותר,כמו בספרד-עם ההתעללות בשוורים.

        מעניין , 24/07/09 01:14

        מעניין כי לתשקורת בארץ,אין עם כך בעיה-זה נראה לה עניין חביב,שניתן להציגו בפומבי.הרי זה "רק" ספורט חביב..
        אבל כאשר מדובר ביהדות-כל יום כיפור צריך לשמוע על "רצח התרנגולים".ומה רע בשחיטת תרנגולים,ונתינתם לצדקה לעניים ?-הרי ממילא זה מה שעושים בכל שאר ימות השנה..

  • 93.

    הפסיכיאטר קבע שהיא בריאה והילד יוכל לחזור אליה

    אבל מלחמת קודש קבע שהיא חולה ואסור להחזירו אליה, 23/07/09 22:47

    השאלה היא מי באמת קובע

  • 92.

    איפה הכלבלב אבו גיהד ממערות אפגניסטן (ל''ת)

    אגדיר , 23/07/09 22:43

  • 91.

    מה הלאה?

    שרית, 23/07/09 21:27

    כל הזמן שומעים בחדשות על הורים שלא מצליחים להיות דוגמא להורים שתפקידם לחנך, לטפל ולתת לילדיהם הכל וקודם כל אהבה
    כנראה שצריך ללמד את האנשים איך להיות הורים.

    • שהקב"ה יאהב אותך כפי שאת אוהבת את הילד,ואת האמת !!! (ל''ת)

      מעניין , 24/07/09 06:22

  • 90.

    המשיח האחרון ;המקטרג יצא מדעתו המופקרת (ל''ת)

    נחמיה , 23/07/09 21:03

  • 89.

    המשיח האחרון;זהו מאבק נין השמים המונותאיסטים (ל''ת)

    נחמיה , 23/07/09 20:44

    • לבין הארץ הדרויניסטית (ל''ת)

      נחמיה , 23/07/09 20:45

      • אחוז את השור בקרניו ללא חת ורסן אותו ללא פשרות (ל''ת)

        נחמיה , 23/07/09 20:48

    • הבנתי, אתה, השמיים ואלוהים סחבקים.

      מיתמית , 23/07/09 23:14

      אם החבר שלך אלוהים היה רואה את התגובות המפגרות שלך הוא היה יורק עליך ג'יפה חומה, חמה ומסריחה...

      • המשיח האחרון;אני מבין שאת מוסמכת לדבר בישמו (ל''ת)

        נחמיה , 24/07/09 14:46

  • 88.

    אילו נהגנו בחמלה וברגישות

    עם הארץ, 23/07/09 20:05

    לא היינו מגיעים למצב שכזה, כאן האמת לא חשובה לנוגעים בדבר, אלא יוקרה, תדמית, בקיצור אגו המשתלט על כולם, אילו היינו נגועים בטיפה של רגישות, חמלה אנושית, אהבה היינו יכולים להגיע לאמת בלי סנסציות שאינן מקדמות כלום אלא רק שנאה.

  • 87.

    השאלה לא אם היא נורמלית

    דנה.ג. , 23/07/09 19:35

    השאלה אם היא מתעללת בילד!!
    ההפך אם היא לא סובלת משום תסמונת ומתעללת בבן שלה למרות שהיא צלולה ובריאה זה הרבה יותר חמור : זה אומר שהיא יודעת להבחין בין טוב לרע ובוחרת במודע ברע.

    • פלא עליך דנה-האם היה מקרה כזה פעם אחת בהיסטוריה כולה ???

      מעניין , 23/07/09 21:30

      מילא הכאת ילד מתוך כעס או ליקויים נפשיים,אבל רוע כ"כ צרוף?-בלתי מתקבל על הדעת !!!

      אין לכך תקדים בהיסטוריה כולה..

      • ברור שיש הרבה מאוד תקדימים לרוע צרוף בהיסטוריה

        דנה.ג. , 24/07/09 09:10

        שואות,רצח עם,רוצחים,בני אדם שפשוט נולדים רעים. אתה חושב שבגלל שאדם הוא חרדי אז בטוח שהוא צח וטהור כ-שלג? זה ממש לא נכון , בכל חברה יש כל מיני אנשים, דרך ארץ קדמה לתורה: זה אומר ש: יש בנו איזה שהוא מוסר שמגיע לפני התורה , מה שעושה התורה זה להגדיל לפאר ולהעדיר את מה שיש ולהוסיף אבל אם אין באדם דרך ארץ כלומר שמדובר ב- "אדם בליעל" אז לא ממש כדאי לו אפילו ללמוד יהדות.

        המטרה לדעתי במאבק הזה של חלק מהציבור החרדי היא לנסות להוכיח שאין שום דופי בחרדים,שמדובר בקבוצה מושלמת שאין בה שיושבת מעל כולם, חוסר רצון והבנה שהחרדים לא שונים מהיהודים האחרים וכמו אצל החילונים ואצל הדתיים גם אצל החרדים יש אנשי בליעל חסרי דרך ארץ שרחוקים משלמות ומצד שני יש גם אנשים טובים וטהורים ואין שום סיבה לקחת בודדים ולהכליל אותם על הכלל. האמא הזאת בין שהיא מרעיבה או לא מרעיבה לא מייצגת את כל האימהות החרדיות, היא מייצגת רק את עצמה, מדובר במקרה פרטי - למה כל אשה חרדית צריכה לגונן עליה ולהזדהות איתה.

        אני לא יכולה לדעת אם היא אשה מתעללת או לא או שהבית חולים פישל, כבר היו כל מיניי דברים בארץ, אז שהמשטרה תחקור. אבל להפנים: אף קבוצה בישראל היא לא מושלמת כולנו חלקים מפאזל גדול שנקרא עם ישראל ויש לנו תפקידים שונים לתת את הטוב שבנו וליצור את התמונה השלמה .

        • ושוב פלא עליך דנה-את לא יכולה להבחין בין רוע כללי,להתעללות של אם בבנה?

          מעניין , 25/07/09 22:33

          מעולם לא שמענו על מקרה של אם שפויה,שהרעיבה את בנה הפעוט !
          מי שסובר שיש כזו אפשרות-צריך לבדוק את עצמו.
          השפלים שבין בני האנוש-אינם מתעללים בילדיהם-כך חקק הבורא,בכדי להמשיך את יישוב העולם.

          דרך ארץ קדמה לתורה-זו עובדה היסטורית.פשוט לפני מתן תורה-הייתה דרך ארץ.ומוסכם כי מי שאין בו יראת שמים,ו"עוסק" בתורה,מוטב היה כי לא בא לעולם.
          החרדים לא צריכים להאבק על תדמיתם,ועובדה כי במקרים אחרים,לא היו הפגנות-הכל ענייני במקרה זה !

  • 86.

    האם המרעיבה אינה עניין למחלוקת דתית

    אחד, 23/07/09 19:22

    אני בא ממשפחה דתית ליטאית. לא מאמינים ברבנים, מאמינים באלהים.את הרבנים האמיתיים מכבדים ומוקירים, אך לא הולכים אחריהם כעיוורים.
    אינני מבין את תמיכת החרדים ב''אם המרעיבה''. הרי אם החשד נגדה יתאמת היא עברה עבירה חמורה גם לפי דין תורה. מה גם שחייבים לקבל את דינא דמלכותא בכגון זה.
    אלמלא החרדים ''תפסו צד'', התנהגות האם היתה נבחנת כמקרה פרטי ללא זיקה לעדה עליה היא נמנית.

    צריך למצוא מוצא שבו האם תופרד מבנה המורעב או שתהיה בפיקוח מתמיד בעת שתהיה לידו, עד שהרשויות המוסמכות יקבעו אם יש ממש בחשד נגדה או שלא.
    אני מאחל למשפחה ולכולנו שיתברר שהכל עורבא פרח ושמצב הילד נבע מסיבות אחרות שמהן הבריא.

  • 85.

    למה שנאת אחים

    אביבי, 23/07/09 19:05

    לא הגזמתם ? האברך הדורס אמא טאליבן האמא המרעיבה ? למה כל כך הרבה שנאה ?

  • 84.

    למה הדסה לא מסכימים להעביר את הילד לבית חולים אחר

    מירי, 23/07/09 19:05

    האם הילד הוא בן ערובה בידי הדסה, המשפחה דורשת להעביר אותו לבית החולים תל השומר, אז מדוע הדסה מתעקשת להחזיק בו?

    • מוכנים להחזיר את הילד לבית רק לא לבית חולים אחר

      ישראל, 23/07/09 19:30

      הדסה מפחדים...

  • 83.

    איך זה הפך למלחמה בין חילונים לחרדים?

    שפוי, מקווה שלא יחידי, 23/07/09 19:05

    קודם כל זה שהיא שפויה בנפשה זה לא אומר שהיא לא עשתה זאת יש אנשים שפויים ע''פ חוות דעת פסיכיאטר ובכל זאת מתעללים הקביעה של הפסיכיאטר אינה קובעת שהיא חפה מפשע או אשמה בשביל זה יש משפט אף אחד לא גזר פה שום גזר דין עדיין.
    דבר שני למה החרדים חושבים שתוקפים אותם היא עברה על החוק לכאורה לכן היא עומדת למשפט אותו הדבר קורה אם הייתה חילונית וגם לא חסר חילונים בכלא החוק שווה בפני כולם ואין אף אחד מעליו כולנו צריכים לכבד אותו בלי קשר מאיזה דת גזע ולאום הנאשם,תפסיקו להאשים אף אחד לא נגדכם אנחנו נגד העוברים על החוק.

    • סוף סוף תגובה שפויה ולא משיחסטית עם מטרה להסית ולהדיח (ל''ת)

      גאה בעם שלי השפוי, 23/07/09 21:50

    • כי הגיע הזמן לטפל בחטוטרת החרדית הזו שחמחבלת במוסר וברכוש

      מיתמית , 23/07/09 23:10

      ואם צריך לקרוא לזה מלחמה אז מלחמה, החרדים הגלותיים כבר הרבה שנים לא חלק מהעם שלי, מיום ליום הם דומים יותר לצר ואויב שמאיים על כל אורחות חיי ומוסר ילדיי.

      • חילונית מכלילנית, יוזף גבלס גאה בך!!!!

        יוני דוד , 24/07/09 02:08

        "הם" מאיימים.
        "הם" אוייבים.
        "הם" גלותיים.
        הכללות ושוב הכללות. ועוד פעם הכללות.
        את מסיתה ואז קוראת להילחם בכל החרדים וזאת בגלל כמה נטורי קרתא משולי המחנה (אלף משפחות בס"ה למתעניינים) שהשתוללו. כך גם עשו הנאצים. בתעמולתם הם האשימו את כל היהודים בקומניזם ובהשתלטות על העולם ורצחו גם את החרדים שהקשר בינם לבין קומניזם הינו מגוכח למדי.
        הם ציירו בקירקטורות את היהודים כולם כחרדים עם אף ארוך והשמידו גם את בעלי המקטרונים חובשי ספסלי האוניברסיטה שנראו כגויים לכל דבר עם אף קטן ושיער בלונדיני והתבוללו בפועל בחברה הגרמנית.
        גם את עורכת דה-לגיטימציה לציבור החרדי כולו. את לא שונה מהוגי הפתרון הסופי!!

      • החרדים הם צר ואויב של אויבי ה" (ל''ת)

        אגדיר , 24/07/09 07:12

  • 82.

    בחברה החרדית הכבוד ניתן קודם כל לאישה שממשיכה את שרשרת הדורות"

    מיתמית , 23/07/09 18:59

    שרשרת הדורות?? שרשרת הבטלנות ואחיזת העיניים.

  • 81.

    הפסיכיאטר קבע שהאם הרעיבה את בנה מתוך כוונה, מתוך מודעות ולא ממחלת נפש

    מיתמית , 23/07/09 18:56

    ואילו אתם החרדים חושבים שמישהו זיכה אותה? להיפך, חבורת נוכלים תמהונים.

    • בינגו! הוצאת לי את המילים מהפה!

      דריה, 23/07/09 18:59

      זה שאינה חולה לא אומר שלא עשתה זאת. זה רק מעלה את חומרת מעשיה. החילונים קיוו שמדובר באישה חולה שמעורערת בנפשה, אך לא, מדובר בפראזיטית שהרעיבה את הילד במחשבה צלולה וידיעה מלאה.

    • הוא קבע שהיא לא מסוכנת לילדים (ל''ת)

      זה מה שנאמר (לא ברור איך הוא יכול להיות החלטי), 23/07/09 19:08

  • 80.

    החרדים הם עם אחר, הם עוד אוייב, הפעם אוייב מבית

    מיתמית , 23/07/09 18:54

    החרדים הם אויב.

    • תאכלי את הכובע, תשתחוי לפני האם הנהדרת, ותתנצלי. (ל''ת)

      חצופה, 23/07/09 19:01

      • לחצופה החצופה

        רוחיק, 23/07/09 19:28

        תגידי, את מטומטמת עד כדי כך? תאכלי את הכובע!

    • החרדים הם אויבים של אויבי ה" אלוקי ישראל החילונים הם עם אחר

      אגדיר , 24/07/09 00:38

      פירוש המילה חילוני במקורות הוא "זר" "נוכרי"

  • 79.

    למה מוסד מכובד ורב כח כמו הדסה לא יכול להודות בפומבי כי טעה. (ל''ת)

    כולם בני אדם לא?, 23/07/09 18:53

    • למה החרדים פוגעים בחילוניים ומשחיתים רכוש?

      גם חרדים טועים, 23/07/09 19:00

      למה החרדים פוגעים בחילוניים ומשחיתים רכוש?

  • 78.

    הרב יכול לקפוץ לי והאם יכולה לקפוץ מחלון

    aviufo , 23/07/09 18:52

    נטל חברתי, כלכלי, לאומי, והכי חמור הספאם שהם מפזרים בזמן האחרון באינטרנט

  • 77.

    עדכון ------ המשפט כבר היה. ------- גזר הדין הוא:

    הפרקליטות, 23/07/09 18:51

    ''כלי'' התקשורת כבר סיימו את המשפט וקבעו שהאם ''מרעיבה'' ''חולה בתסמונת...'' ''ניתקה את הצינורות'' ואנחנו כמו צופים נאמנים המשכנו ''כשירה לעמוד לדין'' הפסיכיאטר קבע שהיא בריאה ז'תומרת שהוא רק פתח את הדלת להעמדתה לדין. אם הילד כל-כך רזה סימן שהאמא התעללה בו. הפסיכיאטר נוטה לטובתה, החרדים צרי אופקים, החרדים סכנה לעולם, למרר להם את החיים שיפסיקו להביא ילדים, חיות אדם, אין עשן בלי אש,

    לא משנה מה תהיה תוצאת המשפט אנחנו כבר הכרענו ופסקנו. מה מצפים מהשופטת? שתהיה חרדית? ותתמוך באם (האכזרית?...)

    • המשפט עוד לא היה סבלנות רק בית משפט חילוני יברר את הפרשה

      בע''ה הצלחה לרופאי הדסה, 23/07/09 19:01

      המשפט עוד לא היה סבלנות רק בית משפט חילוני יברר את הפרשה

  • 76.

    לטובת כל הנוגעים בדבר,ובעיקר כמובן הילד-

    חבל שלא מעבירים את הילד לבי''ח אחר, 23/07/09 18:48

    לא כאי אימון בהדסה-
    אלא כמתן מקסימום ''דף נקי'' ויעיל ככל הניתן לטיפול.

    • פחח... זה בדיוק מה שהמשפחה רצתה לעשות (ל''ת)

      ולכן העלילו על האם את העלילה המרושעת הזאת, 23/07/09 19:17

  • 75.

    ככה זה, רק לעצבן את הציבור בידיעות שכאלו

    riki, 23/07/09 18:48

    די די כבר להרעיד את האדמה על לא דבר.

  • 74.

    היא צדיקה הילד הוא האשם

    סבא של רוני , 23/07/09 18:48

    מה רוצים ממנה? צדקת גמורה כל היום ממלמלת פסוקי תהילים - האשם הוא הילד שלא רצה לאכול [הוא רצה רק להתפלל]

    • כדאי שתתרחק מכתבות העוסקות בילדים (ל''ת)

      בגלל הקונוטציה של שמך, 23/07/09 19:05

  • 73.

    המינוי של ד''ר וויל שערוריה - הוא נבחר ע''י החרדים לטפל בה (ל''ת)

    גליה, 23/07/09 18:47

    • להזכירך, בחירתו של הד''ר הנכבד היתה מקובלת על הפרקליטות (ל''ת)

      אי אפשר לשבור את הכלים כי הוא לא רקד לצלילי התקשור, 23/07/09 19:06

  • 72.

    ארורה ארורה ארורה התקשורת. וארור השמאל. (ל''ת)

    י, 23/07/09 18:43

    • ארורים כותבי הפשקווילים הנתעבים ומאיימי הרצח

      חילול השם גדול ניטל חלקם בעולם הבא, 23/07/09 19:02

      ארורים כותבי הפשקווילים הנתעבים ומאיימי הרצח

  • 71.

    לבדוק אם הפסיכיאטר בעצמו בריא... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 23/07/09 18:41

  • 70.

    החרדים צריכים לבקש סליחה ומחילה מאיתנו החילונים

    חיה, 23/07/09 18:40

    על ההרס שעשו
    על הפגיעות בגוף ובנפש שגרמו
    ועל החוצפה שלהם לדרוש סליחה מהחילונים.
    תתביישו לכם...

    • החרדים? מה כל החרדים השתוללו? הרי זו רק כת קטנה "נטורי קרתא".

      יוני דוד , 24/07/09 02:14

      בשניה שהכללת את כל החרדים איבדת את אמינותך וצדקת בקשתך.

      • על החרדים להקיא את המשתוללים מקרבם

        למה אתם לא מטילים חרם על הפושעים שבקרבכם?, 24/07/09 10:21

        למה אתם לא מטילים חרם על הפושעים שבקרבכם?
        למה אתם נונים לכם כבוד ומקלט?

  • 69.

    מי יודע אם לא איימו על הפסיכיאטר? אני שמחה שמטפלים

    בילד והוא, 23/07/09 18:39

    עולה במשקל.

    • ומי יודע כמה שילמו לך על התגובה ? (ל''ת)

      העיקר שהאמת יוצאת לאור, 23/07/09 19:07

  • 68.

    בודקים אדם שנמצא בתנאי לחץ .

    אודי, 23/07/09 18:39

    רבותי איך הרופא קובע ,הרי ידוע שהאדם שיש עליו עומס ,תמיד יהיה אצלו שינוי בנפש ,הרופא שוחח איתה במצב שהילדים לא ברשותה ,והיא נמצאת במצב שאין עליה עומס עכשיו ,בטח שבמצב כזה ,כל אדם היה רגוע ,הם היו צריכים לבדוק את האישה במצב שיש איתה הילדים אז היו מגלים חוסר איזון נפשי ,שבעצם רק במצבי לחץ ,אולי האישה הייתה בתפקוד לא טוב ,ובמצב נפשי ירוד ,בעיות נפשיות בודקים בזמן שהאדם נמצא בלחץ נפשי ,ואז הוא גם רץ לקבל טיפול רפואי ,פה הרופא קבע שהיא במצב נפשי טוב .ממש חוכמה גדולה

  • 67.

    זה מזכיר את צייד המכשיפות בימי הביניים: אם האישה טובעת היא ממכשיפה (ל''ת)

    כי באה על עונשה ואם לא, ברור שרק מכשיפות לא טובעות, 23/07/09 18:37

    • בימי הביניים היו לובשים שביס אדום נגד עין הרע

      בע''ה הצלחה לרופאי הדסה, 23/07/09 19:03

      בימי הביניים היו לובשים שביס אדום נגד עין הרע

      • הדסה כו''כ קטנה שיש לה מגיבים מטעם? (ל''ת)

        ?, 24/07/09 10:02

  • 66.

    הרב פרויליך

    oferhilel , 23/07/09 18:37

    מי אתה הרב פרויליך????????

    • עסקן עם בוחטה של כסף מעוזריו נטורי-קרתא בארה""ב (ל''ת)

      מלחמת קודש , 23/07/09 18:40

      • אתה באמת נישמע חרדי מתלהם ששונא את מוצאו. (ל''ת)

        חבל., 23/07/09 19:04

        • לא שונא את מוצאי - מצר על כך שיש כאלו שמבזים אותו ומחללים את ה'... (ל''ת)

          מלחמת קודש , 24/07/09 14:59

    • אדם אדיר, אדם נדיר, עסקן במובן החיובי של המילה (ל''ת)

      מ, 23/07/09 19:08

  • 65.

    ראשית: שירותי הרווחה, המשטרה והדסה ''שחגגו על הדם'' צריכים לבקש סליחה! (ל''ת)

    הברון., 23/07/09 18:33

    • ברוך השם הילד אוכל ויש לו הרבה דם בזכות הדסה

      בע''ה הצלחה לרופאי הדסה, 23/07/09 19:04

      ברוך השם הילד אוכל ויש לו הרבה דם בזכות הדסה

  • 64.

    ממש לא מזהים מרוב טישטוש הפנים...חילונים צבועים (ל''ת)

    xz, 23/07/09 18:32

  • 63.

    אז אם היא בריאה נפשית אז היא יכולה לעמוד לדין על הרעבה (ל''ת)

    ציפי, 23/07/09 18:30

  • 62.

    אז אם היא בריאה נפשית אז היא יכולה לעמוד לדין על הרעבה (ל''ת)

    ציפי, 23/07/09 18:29

  • 61.

    לעשות בדיקה חוזרת !!!!!

    אורלי מעיין , 23/07/09 18:23

    לא מאמינה שהיא בריאה !!!! מישהו שם משקר.

    • מסכים איתך, אך בריאה או לא ... מישהו התעלל והרעיב את הילד ויש ראיות

      מלחמת קודש , 23/07/09 18:39

      שזו האם ... מצולמות!

      • מלחמת קודש - אתה הרי לא יודע מה היה באמת אז תפסיק להתווכח כל הזמן

        gilberet , 23/07/09 18:57

        אתה הרי לא הייתה בבית החולים ועקבת אחרי המתרחש, אתה כמו כולנו ניזון מהתקשורת.
        הדבר היחיד שראינו עד עכשיו זו תמונות של הילד במצב רזה מאוד.
        אבל זה כשלעצמו לא אומר כלום, ילד וכל אדם יכול להיות רזה ולרדת במשקל מאלף סיבות רפואיות ונפשיות.
        גם אם האמא חיברה או ניתקה לו את הזונדה ויש סרט (שעד היום משום מה לא ראינו) זה לא אומר כלום, יכול להיות שהיא חשדה שהטיפול של בית החולים לא מתאים בעקבות התיעצות עם רופים אחרים ונקטה יוזמה. אי אפשר לשפוט אמא במצב כמו שלה. בעיה כזו פותרים בשיחה עם הרופאים והעובדים הסוציאלים ולא בבית סוהר.
        ולשאלה "למה הם לא תובעים את בית החולים"?
        תביעה כזאת לא עושים מהיום למחר, צריך ראיות, צריך לשבת בישוב הדעת עם עורכי דין, לגבש מסמכים וראיות ולתכנן אותה ולא ניראה שיש להורים את ישוב הדעת הזה.
        אם היית בבית החולים בחודשים האחרונים ועקבת במו עייניך אחרי האם או אם יש לך גם רוח הקודש בנוסף על "מלחמת הקודש" הרייני חוזר מהמוסר הזה.

        • ועוד משהו

          gilberet , 23/07/09 19:01

          אל תשכח שמדובר באנשי נטורי קרטא או העדה החרדית שלא מכירים בבתי המשפט של המדינה ולכן לא בטוח שיתבעו

          • אז הם יכולים גם לתבוע אותם בחו"ל .. או לתבוע אותם לדין תורה! מה הבעייה

            מלחמת קודש , 23/07/09 22:03

            ?

        • אתה הוא זה שניזון משמועות ... להזכיר לך שלהצדיק רשע לא פחות חמור

          מלחמת קודש , 23/07/09 22:02

          מלהרשיע צדיק ...

          את הסרט הפרקליטות לא מראה לצד הנתבע - זאת משום שעל פי חוק הם לא חייבים להציג ראיות ... לא לסנגוריה ולא לציבור ...

          אתה גם לא היית במקום - אז מה אתה פוסק נחרצות שהאם זכאית ..?

          מה שבטוח הוא שיש כאן ילד שהתעללו בו והרעיבו אותו - אין ספק!!!

          ולא ייתכן שלא ביה"ח עשה זאת ולא האמא ... ולאור הראיות זה חד משמעי וברור שזו האמא - בית חולים לא מבצע ניסויים בילדים חרדים - טענה חסרת-שחר!

      • כנראה שהראיות המצולמות

        יכולות להיות סוג של פרשנות-, 23/07/09 19:04

        רואים נניח את האם נוגעת ממושכות בכף היד עם הזונדה-ואי אפשר לראות חד משמעית אם זה ליטוף תמים או הזזת הצינור בצורה שהוריד לא מקבל מה שצריך.

        העובדה היא שאכן הילד במצב ירוד ביותר-מה הסיבה לא ברור.

        העובדות הן:
        הרופאים לא ידעו מה בדיוק יש לילד (יש לא מעט מקרים רפואיים כאלה).

        החליטו על טיפול מסויים.

        למרות הטיפול שהיה אמור לשפר- תוצאות קשות.

        באיזשהוא שלב הרופאים חושדים באם.
        מפה -מה בדיוק נכון,לא ברור.

      • מה דעתך על סקילה בכיכר גאולה? (ל''ת)

        ו...תביא פיצוחים., 23/07/09 19:05

        • מה דעתך על הכרזת מלחמת קודש להשמדת תושבי כיכר גאולה? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 23/07/09 21:59

  • 60.

    האמא בריאה, ואת ביה"ח הם לא תובעים, ובילד התעללו!! מי אשם ???

    מלחמת קודש , 23/07/09 18:20

    על מי אתה בא לעבוד ... אם זה ביה"ח שהתעלל בילד ... איך זה שלא תבעתם אותו עד היום??

    • מריח כמו ה"נפילה בין הכסאות" בין שני דורסי מיטל אהרונסון הי"ד!!! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 23/07/09 18:21

    • ניראה אותך תובע ביה''ח בסדר גודל כזה. (ל''ת)

      הלך עליך, אלא אם כן אתה מאוד מאוד מבוסס, 23/07/09 18:41

  • 59.

    מדוע לא מכנים אותה בשמה?

    לוי, 23/07/09 18:18

    מדוע התקשורת מנסה לפסוק את אשמתה ללא משפט?

  • 58.

    מענין הפסיכיטור אתמול אמר שיזדקק לעוד 3 פגישות לפני שיקבע (ל''ת)

    מהסס, 23/07/09 18:16

    • אבל הוא כבר נתן אבחנה נחרצת (ל''ת)

      שהיא לא מסוכנת לילדיה.., 23/07/09 18:40

  • 57.

    אם היא כשירה לעמוד לדין אז זכגותה להרעיב את הילד עפ''י חוק?

    מה לא הבנתם?, 23/07/09 18:03

    אם היא לא חולה זה הרבה יותר חמור שהרעיבה את הילד!

    • הלינץ' הציבורי והתקשורתי שאולי גם אתה לקחת בו חלק זה מה שלא בסדר. (ל''ת)

      את השאר בית המשפט ישפוט. הבנת?, 23/07/09 18:35

  • 56.

    תגובה ל שירה ו MENDY RUBIN

    אמיל הנצרתי, 23/07/09 17:59

    לא ברור מיהו מי ומיהי מה אבל שניכם נראים לי ''תאומים סיאמים''
    אם כך נראה העולם החרדי האיכותי שאתם רוצים שנהיה חלק ממנו אז לא תודה. מה שחשוב לכם זאת האמא שאת הדין תתן בעיני אלוהים(כמוכם)ולא הילד הקטן והאומלל שסובל בגלל העולם האיכותי שאתם יצרתם.מחפשים סיבות לכל מה שקרה חוץ מאשר את האמת והאמת...הרי אתם אלופי הסתרת האמת.
    בתגובות שלכם אתם מאשימים את העולם החילוני ''שטוף הסמים'' הלא מוסרי,דבר שאין אצלכם(כביכול). נכון,אין כי האמת קבורה אי שם במחשכי עולמכם הרחק העין-למראית הכל תקין-כל השקרים קבורים ,
    ומה אם משהו צף ומתגלה? כלום...זאת רדיפה אחרי החרדים עם עולמם המושלם! עלילת דם! מחפשים אותנו(אגב מותר לשקר לגוי=חילוני כי אלוהים סולח).
    אז גב'' שירה ומר MENDY RUBIN לא חשוב כמה שתבלבלו לנו את המוח האמת תצוף והאשמים ישלמו.ועוד מילה אחת לסיום,לא משנה מי אתה חילוני,דתי,חרדי האופי האנושי עם הטוב ועם הרע נמצא אצל כולנו שווה בשווה,וכך גם אצלכם יש רמאים ,שקרנים,גנבים,אנסים,מתעללים ועוד מיני חולרות כמו אצל רוב האנושות ממנה אתם מנסים לברוח.
    אגב הרבי יודע שאתם משתמשים ב''תועבה''(אינטרנט)??????

  • 55.

    זוג לסביות מגדלות ילד מוקף צעצועי מין-מי פה חולה?

    כפיר, 23/07/09 17:53

    הנה לינק
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/55/ART1/920/513.html?hp=55&loc=13&tmp=9877
    מי קובע מה נורמאלי לילד ומי יגדל את הילד
    וכל מי שצועק שצריך לקחת את הילד מאמא שלו
    צריך גם להזדעק מכך שזוג לסביות מגדלות ילד

  • 54.

    מילה לחרדים צרי מוח ואופקים

    ערן12 , 23/07/09 17:52

    בנתיים מכל עלילת הדם הזאת נראה שה"ציבור החילוני" הוא זה שהעלילו עליו את עלילת דם שכן עיקר השנאה מופנית מהציבור החרדי כלפיו~!!
    והרי זה ידוע שהציבור החרדי עסוק יומם וליל בלשנוא את הציבור החילוני ולחפש דרכים לדפוק אותו... בעוד שהאחרון, איך לומר, לא ממש מתענין, בציבור החרדי
    תביטו מבט קצר בטוקבקים, בכל רצף הכתבות על הפרשה, בהתפרעויות כנגד מוסדות המדינה (הנתפסים כחילונים) ותוכלו לשמוע ביטויים כמו"הציבור החילוני חסר נשמה", -"- רקוב", פושע, שיכורים, גנבים ועוד, מעלילי עלילות דם (איזכור לנאצים)
    כן כן
    זה נשמע כמו עלילת דם על הציבור החילוני כולו
    לא מפתיע שזה מגיע מהציבור החרדי
    כנראה שהציבור החרדי שהתחיל את כל הפרשה לא חשב איך הוא יגמר
    להזכיריכם
    זה הכסף שלנו שאתם אוכלים ממנו, והאוויר שלנו (שאנחנו מגינים עליו בדמינו) שאתם נושמים, חבורת אוכלי חינם
    ןלפחות תתיחסו בכבוד לבאר ממנה אתם שותים
    לירוק אליה כבר ירקתם מזמן
    לא מבקש שממחר תתלו דגל ישראל על ראש הבית אבל לפחות, תעריכו את העובדה שבלעדינו הייתם מזמן אוכל לכלבים של ערבים

    • יש כמה סוגים של חרדים. אתה מכליל סתם. (ל''ת)

      איש, 23/07/09 18:30

      • נכון, חרדי מזוייף הוא אחד שחי על חשבון אחרים ומתעלל בילדים! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 23/07/09 18:50

      • נכון יש כמה סוגים של חרדים

        מיתמית , 23/07/09 23:23

        יש סוג שזרק אבנים ופצע חילונים רק כי הם חילונים.
        יש סוג שזרק חיתולים מלאים צואה על שוטרים בכיכר השבת.
        יש סוג שניפץ רמזורים וקיווה שחילונים שיעברו שם יפגעו בתאונה.
        יש סוג ששרף פחי אשפה כי החילונים מממנים אותם.

        יש עוד הרבה סוגים של חרדים..

        • יש כמה סוגים של חילונים. כנסו.

          יוני דוד , 24/07/09 02:30

          יש סוג שזורק אבנים על חיילי צה"ל בבילעין.
          יש סוג שמשליך חפצים על שוטרים במגרשים.
          יש סוג שמפוצץ את יריביו במטענים.
          יש סוג שמבלים במועדונים ושותים.
          יש סוג שנוהגים אחרי השתיה והורגים.
          יש סוג חילונים שמסניפים קוקאין,
          יש סוג חילונים שמזריקים הירואין,
          יש סוג חילונים שבולעים אקסטזי וחגיגת.
          יש סוג חילונים שמחוררים בקבוקים,
          יש סוג חילונים שמסניפים גז מזגנים,
          יש סוג חילונים שאונסים קטינות "בהסכמה".

          • טיפש- ההבדל שאנו מגנים אותם ומוקיעים אותם ואתם מגינים על הזבל שלכם

            מיתמית , 24/07/09 13:50

            אתם מגינים על מעשי המושחתים שלכם כאילו הם קדושים. גועל נפש אתם והם.

  • 53.

    Let her alown,she payd the preice allredy.there are other

    ilanis , 23/07/09 17:37

    Childrens hue need her,and we see that she is not eal,or craizy,why we are so bad ? that was all to show us, that we can make mistake too.

    • בע''ה ישוחרר הילד לביתו בריא ושלם וגם שבע

      השם אנא שלח הצלחה בכל מעשי ידי רופאי הדסה, 23/07/09 18:00

      השם אנא שלח הצלחה בכל מעשי ידי רופאי הדסה

      • ה' כבר שלח ישועה לילד והוציאו מזרועות אמו המרעיבה ... ב"ה הוא אוכל עתה (ל''ת)

        מלחמת קודש , 23/07/09 18:49

  • 52.

    Stop the linch ,on this poor mother,please,she got childre (ל''ת)

    ilanis , 23/07/09 17:33

    • לכל אחד יש ילדים זה לא אומר שאסור לחקור את הפרשה המזעזעת

      בע''ה ישוחרר הילד בריא שלם ושבע, 23/07/09 18:01

      לכל אחד יש ילדים זה לא אומר שאסור לחקור את הפרשה המזעזעת

  • 51.

    Very good,naw stop the linch on her,it was miserable !!!

    ilanis , 23/07/09 17:32

    I belive ,the media have the interest to kik every religen person,just blind,its the same if guilty or not,if he is ortodocs, they just do him the hell,thats not right,and for shure not lucky for them.

  • 50.

    החרדים מסוכנים לעולם (ל''ת)

    נעמן הכי הכי שפוי , 23/07/09 17:31

    • המשיח האחרון;נעמן זה שם של חולה צרעת (ל''ת)

      נחמיה , 23/07/09 17:47

  • 49.

    נו תתחילו לאכול את הכובע (ל''ת)

    אני, 23/07/09 17:18

  • 48.

    לא הבנתי את ההגיון

    גד, 23/07/09 17:07

    אם היא בריאה אז המצב לא פועל בהכרח לטובתה שכן אם ימצא שהיא עשתה זאת במזיד וללא מחלה נפשית אז מצבה גרוע שבעתיים

  • 47.

    סתם מופרעת שהתעללה בבנה, העיקר להפליץ ילדים בכמויות. (ל''ת)

    חלם, 23/07/09 17:07

    • ותאר לך כמה כמוה יש שעוד לא עלו עליהם\\ן

      ערן12 , 23/07/09 17:59

      וילידהם חיים בגיהנום עלי אדמות

  • 46.

    אנשים דיי להיות מושפעים מהתקשורת שמנפחת הכל (ל''ת)

    תל אביבית, 23/07/09 17:06

    • אז יש לנו פה אמא חשודה בהתעללות בבנה-מה פה הניפוח?

      הכל יתברר בבית המשפט, 23/07/09 18:03

      אז יש לנו פה אמא חשודה בהתעללות בבנה-מה פה הניפוח?

  • 45.

    זה ברור שרק בגלל שהיא חרדית התקשורת התערבה (ל''ת)

    חילונית לגמריי, 23/07/09 17:03

    • האמת גם השופטת דורנר יצאה נגד העליהום של המעלילים כולל התקשורת

      שירהw , 23/07/09 17:55

      אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

      • טעות בדבריך (הלא חכמים)

        ערן12 , 23/07/09 18:04

        לא רק בן אדם חולה נפש יכול להתעלל בילדיו
        יש גם אנשים רעים, כאלה שאיזה רבי עם מוח של אגוז (שלעיתים נקרא "חכם" בשפת החרדים ) אומר להם שנכון יהיה להרעיב את הילד כדי להוציא ממנו איזה רוח רעה או הבהל הבלים אחר שהוא בדה ממוחו החולה, והם פשוט מצייתים בלי שיקול דעת!
        או סתם אנשים רעים שעושה להם טוב שרע לילד
        או סתם אנשים רעים שחושבים שככה נכון לחנך
        או סתם אנשים רעים
        ללא מחלת נפש המוגדרת ברפואה המודרנית.

        • לא רק אדם טיפש יכול לכתוב דברים טפשים

          תמר, 23/07/09 18:49

          זה יכול להיות גם אנשים שהלעיטו אותם בשטויות נגד החרדים והם אוכלים את זה בלי לבדוק. בדיוק כמוך.

        • מה טעות בידה? הציטוטים המדוייקים שאפשר לשמוע אותם? (ל''ת)

          עובדה זו עובדה., 23/07/09 18:54

  • 44.

    To Sheera

    dingramncl , 23/07/09 17:01

    I hope you read English, not the language you usually speak, you speak the crap language. According to this language the more lies and nonesense you say, the greater you are. If anyone needs a Psychiatrist, it is you. The mother who starved her child needs to go to jail for rest of her life while you are in a Psychiatric unit in a closed medical centre.

  • 43.

    מתי נגמר הדיון היום ?

    mendy rubin , 23/07/09 16:58

    מישהו יודע ?

  • 42.

    שחררו אותו. שימות מרעב ויהיה שקט

    רועי, 23/07/09 16:51

    אם כך רוצים בעדה
    ואם כך רוצה המשפחה, מי אנחנו שנתנגד?
    על קדושת השם כבר נעשו הרבה מעשים מטורפים יותר

    • למען האמת זה הצעד הנכון והלא מוסרי (ל''ת)

      ערן12 , 23/07/09 18:00

  • 41.

    שלא תטעו - יש כאן ילד שהורעב והתעללו בו!!! ומישהו צריך ליתת את הדין!!! (ל''ת)

    מלחמת קודש , 23/07/09 16:50

    • ולאור הראיות זה מאוד לא סביר שבית החולים הוא המתעלל שביצע כאן ניסויים! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 23/07/09 16:51

      • על איזה ראיות אתה מדבר ? (ל''ת)

        mendy rubin , 23/07/09 16:54

        • הראיות שהילד סובל מתת-הזנה והפקרה חמורה! ראית את הנתונים שלו?? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 23/07/09 18:24

      • מלחמת קודש באיזה עולם דמוני ודימיוני אתה חי??? בור. (ל''ת)

        חלם, 23/07/09 17:07

        • לצערי - אני חי בעולם דמיוני בו הורים לא מתעללים בילדים ... (ל''ת)

          מלחמת קודש , 23/07/09 18:25

      • אכן משהו צריך לתת את הדין על כל ההכפשה הזאת של האם................ (ל''ת)

        אם היה שביב של צדק במדינה הזאת כבר מזמן לא היית פה, 23/07/09 17:14

        • עזוב את ההכפשה ... אני מדבר על הרעבת הילד - מי אחראי לה?? (ל''ת)

          מלחמת קודש , 23/07/09 18:25

      • אולי אין התעללות. יש רק מצב רפואי (ל''ת)

        שאין לרופאים הסבר לגביו, 23/07/09 17:28

        • ומה עם כל ההתעללויות שהיא בצעה בו? זה גם אולי מצב רפואי שאין לו הסבר.. (ל''ת)

          מלחמת קודש , 23/07/09 18:26

          • ואולי זאת המצאה של התקשורת? (ל''ת)

            מה, זה חדש לך שהיא ממציאה דברים??, 23/07/09 18:51

    • תאמר לי יה מיקרופ

      יהודי, 23/07/09 17:04

      אתה לא עובד ? אתה 24.. 7 על המחשב

  • 40.

    המשיח האחרון ;אידיאולוגים של תאוות הבצע כמנוע צמיחה כלכלית (ל''ת)

    נחמיה , 23/07/09 16:46

    • נימצאים בכל מקום בכל אתר ואתר בארץ ישראל (ל''ת)

      נחמיה , 23/07/09 16:48

  • 39.

    מיום ליום אני מקבל את גרסת המשפחה כאמינה יותר...

    פנדה , 23/07/09 16:45

    מה שבטוח, כפי שכבר כתבתי כאן בטוקבק, זה שהקבוצה המפגינה, בן אם זה ביתן אהרון או העדה החרדית או נטורי קרתא, לא עשתה שירות טוב לא לאם ולא לילד, ובטח לא לעצמם, שהרי אם זו האמת, אפשר היה להוציא אותה לאור קודם, ולא למסך אותה בעשן של פלסטיק שרוף וחיתולים מסריחים.

    • ' תולדות אהרון ' ...לא ביתן אהרון...זה פלג שמתעב את הציונים ומוסדותיו (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 23/07/09 16:49

      • תזכורת

        mendy rubin , 23/07/09 16:53

        יש מחלוקת בין ליצמן ועסקני תולדות אהרון לבין העדה החרדית.. ליצמן ותולדות טוענים שטובת האם לא מעניינת את העדה אלא החרפת המאבק נגד המדינה...

        אנא ממכם תבדילו בין קומץ משוגעים לבין הציבור החרדי

        ודרך אגב רוב מנפצי הרמזורים הם בחורים מחו"ל שבאו ללמוד בישראל, ואני שמח על החלטת המשטרה להתחיל להחזיר אותם למדינתם...

    • כבר מהיום הראשון היצדקת את תומכי-האם ... ראינו בתגובות שלך...

      מלחמת קודש , 23/07/09 16:52

      תפסיק לקשקש

      • ממש לא נכון, בניגוד אליך שיודע כל אני לא הצדקתי אף צד

        פנדה , 23/07/09 17:03

        אולי תביא תגובה שלי כהוכחה, זה לא קשה למצוא, אני בכל אופן לא הצדקתי אותם, וכתבתי הרבה נגד הצורה שבה הם מפגינים. אני עדיין לא יודע מי צודק, אני רק יכול לשים את האצבע על דברים שנראים לי חשודים. אתה לעומת זאת מונע משנאה ולכן ישר מאשים את הקבוצה השנואה עליך.

        אני חילוני וציוני - כלומר 180 מעלות ההיפך מהחרדים - אבל לא חושב שבגלל זה אני תמיד צודק והם תמיד טועים. כנראה עניין של בגרות, כי בצעירותי גם אני הייתי מוסת כמוך נגד הדת, אבל כשמתבגרים, הולכים לצבא ופוגשים דתיים ואח"כ פוגשים חרדים באזרחות - רואים שאין בסיס להכללות האנטישמיות שהתקשורת ואנשים כמוך נוטים לעשות, ושכרגיל - האמת נמצאת איפשהו באמצע וצריך לבוא אליה עם קצת ענווה. אתה לא יודע הכל, גם אני לא.

        • אני לא מוסת נגד הדת - אני מתיימר לייצג את הדת! אני יהודי שומר מצוות

          מלחמת קודש , 23/07/09 18:28

          קנאי ...


          ואגב ראינו את התגובות שלך כאן ... מרוב השנאה שלך לממסד המשפטי (שאגב אינו חביב עליי גם כן ...) נטית להשמיצו ולתמוך באם ...

          • עם ''ידידים כמוך לא צריך אוייבים''

            ניקסון, 23/07/09 18:46

            רוב התגובות שלך לא היו קשורות ישירות לפרשה ועסקו בעיקר ב''סכנה החרדית'' תגובותיך בוססו (תרתי משמע) על דעותיך הקדומות בנושא ''הבעיה הדמוגראפית החרדית''

        • פנדה, על הטוקבק הזה מגיע לך נשיקה במצח.

          שפתי כהן, 23/07/09 18:51

          גמני.

      • יש צילומים בהם היא מנתקת את הזונדה, העיקר שלא תתבלבלו מהעובדות. (ל''ת)

        חלם, 23/07/09 17:08

        • זה לא היא ... זו אחות שהתחפשה אליה ועשתה זאת בכדי להכתים החרדים! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 23/07/09 18:29

        • ראית את הצילומים??

          אולי היא הוציאה כדי לסדר והחזירה?, 23/07/09 18:52

          תעלו את הרמה, תפסיקו להאמין לכל מילה של התקשורת!

          • האם המרעיבה גם מתחזה לרופאה-מוציאה זונדות מסדרת ומחזירה

            למה הפשקווילים הנתעבים?, 24/07/09 10:22

            האם המרעיבה גם מתחזה לרופאה-מוציאה זונדות מסדרת ומחזירה

        • לחלם

          שירהw , 23/07/09 18:56

          אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

    • הכל יתברר בבית משפט מתפלל לה' שגם פושעי פשקווילים ישלמו ביום הדין

      יישר כוח לרופאי הדסה, 23/07/09 17:47

      הכל יתברר בבית משפט מתפלל לה' שגם פושעי פשקווילים ישלמו ביום הדין

      • אמן ואמן! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 23/07/09 18:29

  • 38.

    שמעתי היום את פרופסור מור יוסף מתבכיין בפני ליצמן ברשת ב

    שירהw , 23/07/09 16:43

    בתכנית "בחצי היום" והוא אמר פעמיים "טעינו".

    • יש את זה באינטרנט ? (ל''ת)

      mendy rubin , 23/07/09 16:44

      • הם לא כתבו זאת באינטרנט - למה שיכתבו?! יש הקלטה בקול ישראל

        שירהw , 23/07/09 16:56

        ניתן לשמוע את זה באינטרנט בשידורים המוקלטים - אני שמעתי זאת באזני - הוא אמר:
        "טעינו טעינו..."

        • ברור ... הם הרי גם שולטים באינטרנט ....

          מלחמת קודש , 23/07/09 18:30

          :)))))


          חחחחחח

      • mendy rubin , 23/07/09 16:44

        שירהw , 23/07/09 17:59

        קרא את תגובתי "האמת"

    • אז מי התעלל והרעיב את הילד? ד"ר מנגלה מבית החולים?? (ל''ת)

      מלחמת קודש , 23/07/09 17:37

    • יישר כוח פרופ' מור יוסף-בית חולים לתפארת ברמה בינלאומית

      בע''ה הצלחה לרופאי הדסה, 23/07/09 17:49

      יישר כוח פרופ' מור יוסף-בית חולים לתפארת ברמה בינלאומית

  • 37.

    אולי צריך לשלול ביטוח בריאות מהגאונים החרדים האלה.

    מיקי, 23/07/09 16:43

    שיתפללו לאלוהים כשהם חולים. הרי ממילא הם לא מאמינים לרופאים ולחיסונים.
    בקיצור - תנו להם להרוג את הילדים שלהם. ממילא הילדים האלה לא יגדלו להיות אזרחים יותר מועילים מההורים שלהם, אלא אותם פרימיטיבים מנותקים.

    • מיקי, זה לא יפטור את הבעיה ''סופית'', הפתרון הסופי, הוא מחנות ריכוז וכו'

      שפתי כהן, 23/07/09 19:04

      כדאי שתקרא את פנדה 38, אבל עד הסוף.
      הוא מגיד שיעור נפלא בעניין.

  • 36.

    יש בהדסה רופאים טובים - נשמות טובות אבל הם מעטים ויש רעים מאד

    שירהw , 23/07/09 16:41

    כמו אלה שמעורבים בעלילת הדם הזאת.

    • ללא ספק (ל''ת)

      mendy rubin , 23/07/09 16:42

    • כל הרופאים שנתקלתי בהם בהדסה שליחי הקב''ה -מלאכים

      ב''ה הצלחה לרופאי הדסה, 23/07/09 17:50

      כל הרופאים שנתקלתי בהם בהדסה שליחי הקב''ה -מלאכים

  • 35.

    תזכורת

    שירהw , 23/07/09 16:40

    אמת ויציב - מי שלא מכיר משפחות חרדיות ואת ילדיהם - אסו לו

    שירהw , 15/07/09 20:38

    לדבר - הילדים הם פרחים ומקבלים חום ואהבה בכמויות שכמעט אף ילד חילוני לא זוכה לכך - הקנאה אוכלת חלק גדול מהחילוניים, כי ילדיהם הם ילדי מפתח - שלא נפגשים כמעט עם הוריהם. הם אולי מקבלים כסף אבל כסף זה לא חום ולא אהבה ולא תשומת לב - הכסף הוא לא תחליף לחום ואהבה - וכאן נשאלת השאלה: מדוע הנוער החילוני - ברובו ( אולי לא כולו) שטוף בסמים ובאלכהול ומדוע הורים מקבלים מכות בבתי הספר ומדוע רמת ההשגים שלהם כל כך נמוכה ועוד היריעה גדולה - כולם יודעים את האמת - האמת כואבת - אין מה לעשות. אבל במקום להתמודד עם האמת - מעדיפים לשפוך רפש על הצבור החרדי כולו והשנאה מרקיעה שחקים - כך מספקים את היצר הרע וכך מוציאים את התסכולים האישיים על צבור יהודי שומר תורה ומצוות, שעושה את רצון השם (יש כמובן תפוחים רקובים) אבל הצבור החילוני רקוב כל כך עד שאינו חש בכך.

    • את לא במקרה אמא טאליבן.......

      צפונבוני , 23/07/09 16:42

      שמגינה על אחותה הבריאה והנורמטיבית??

    • הבית היהודי

      mendy rubin , 23/07/09 16:42

      בית חילוני אף פעם לא יהיה חמים ונעים כמו בית יהודי מרובה ילדים...

      אין לכם מושג מה אתם מפסידים !!

      • אנחנו מפסידים אמא בריאה ונורמטיבית

        צפונבוני , 23/07/09 16:48

        או אמא טאליבן??
        מומלץ לכל הילדים השמנים אמא כזאת...אחרי חודש יהפכו לשלדים

        • אתם מפסידים במישור הדמוגרפי

          שמואל משי , 23/07/09 17:00

          בקרוב תהפכו למוצג מוזיאוני ותו לא.

      • ''מפסידים'' הרבה סבל

        Avi Ecuador, 23/07/09 17:15

        הרבה ילדים זה הרבה תשומת לב שאין את הזמן לכולם ולראות אותם סובלים בעתיד ונלחמים לחיות ולסבול את סבלותיהם זה כבר יותר כבד.
        היום בדורנו עדיף בלי ילדים או המינימום, חיסכון בהרבה בעיות לעתיד שהעולם הולך והילדים הולכים אז חבל על הסבל של כולם, לא כדאי ולא שווה ולא צריך להזמין צרות מיותרות שגם ככה לא חסר לכולנו.

      • איזה בית יהודי? מי אתה שמדבר בשם היהדות חתיכת מצדיק רשעים! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 23/07/09 17:38

      • מרחם עליכם חרדים אתם תינוקות שנשבו

        לפיד, 23/07/09 17:50

        מרחם עליכם חרדים אתם תינוקות שנשבו

      • ביטת יהודי? אתם נראים כמו פולנים מלפני 200 שנה, בורים

        מיתמית , 23/07/09 18:49

        אתם יהודים??. אתם כת מטורפת שהתלבשה על היהדות.

        אתם אויבים של כל אדם יהודי שמחשיב עצמו כאדם ישר.

    • קנאה? במה בדיוק יש לקנא?

      רועי, 23/07/09 16:53

      עוני? בערות? שנאת חינם? חוסר מוחלט בחשיבה עצמאית? התנהגות מגוחכת ועדרית? כת חשוכה והזויה?

      • שהם אינם קוראים את התקשורת

        שהכניסה לך את כל השטויות האלה לראש, 23/07/09 18:55

        המציאות אחרת לחלוטין!

    • To shira

      dingramncl , 23/07/09 16:54

      I am not sure you read English as this is a modern western normal language which may seem to clever for you. If not, please ask a non-charedi to translate this for you. I know you have non-charedi "friends" as you read non-charedi newspapers. Tell me, what do you do with your life apart from sendin abusive email comments. I think you are in desperate need for a Psychiatrist yourself

      • אני באמת מאד פרימיטיבית אבל מבינה אנגלית וכל מה שיש לי לומר

        שירהw , 23/07/09 16:59

        שאתה או את אידיוט-ית מולשם-מת.

      • גם אינני חייבת דין וחשבון לייצור כמוך בדבר מעשיי (ל''ת)

        שירהw , 23/07/09 17:04

    • אוי שירה כמה אני מתה על התשובה שלך - באמת כבר מזמן

      דנה, 23/07/09 16:54

      לא שמענו כמה החילונים רקובים ושטופי אלכוהול וסמים, טוב שכתבת. האמת היא שהילד כאן בספור הורעב, אמא טאליבן מבית שמש הורשעה השבוע בהתעללות בילדיה והתעלמותה מגילוי העריות ביניהם, האם מנתיבות שכבה עם בניה המאד קטינים, האם החרדית שיתפה פעולה עם אליאור חן שהתעלל בילדיה. ממש צדיקים כל החרדים כולם. פקחי עיניך והביטי סביבך,

    • את צודקת. האמת כואבת להם. (ל''ת)

      אחד שהיה בציבור החילוני ומכיר את המצב., 23/07/09 17:08

      • כן, יום אחד הבן החרדי שלך יכיר את המצב ויחזור בשאלה... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 23/07/09 18:07

    • מה זה האידיאליזציה המפוצצת הזאת של העולם החרדי...

      אילן, 23/07/09 17:59

      מצד אחד ודמוניזציה של העולם החילוני מצד שני ? תתביש לך בזכות העולם החילוני אתה חי ומתקיים בישראל ! בזכות הציונים החילונים עלית (או הוריך) ארצה , כל התפילות שבעולם לא הסיטו פגז אחד או טיל או מנעו ממחבל לפגוע ביהודים . החרדים מעדיפים לאהרג בהואלה של תורה שיבושם להם אבל שלא יתנו הטפות מוסר .
      כל החינוך התורני הוא יסוד חשוב כמו פילוסופיה או מדעי הרוח אבל חסר כל ערך מעשי בעולם המודרני מחוץ למאה שערים !

      • חחח, בוא נומר את האמת

        Avi Ecuedor, 23/07/09 22:56

        ''בזכות'' החרדים נשארת ''יהודי'' ויכולת להיחשב כיהודי ולעלות או להיוולד יהודי חילוני בארץ ישראל.
        אם זה היה שווה להיוולד ולהישאר יהודי זו כבר שאלה וויכוח אחר שאני לא אכנס לזה והיום אפילו קשה לי כבר להביע דעה...

    • אני גאה בך שירה! כל מילה בסלע!אשרייך! (ל''ת)

      אחת שחושבת בדיוק כמוך!, 23/07/09 18:11

    • ההבדל בינינו החלוניים לביניכם

      עצבני, 23/07/09 18:33

      שכשאנחנו שומעים על חילוני שמתעלל בילדיו הקהילה לא עומדת מאחוריו.

      וההכללות המטומטמות שלך לגבי הנוער פה תשמרי לעצמך.

  • 34.

    אם האם בריאה בנפשה והיא עשתה מעשה כזה, אז עוד יותר צריכים לעצור אותה

    איזמרלדה, 23/07/09 16:39

    ולשלוח אותה למאסר ואת הילד לקחת מכל המקורבים למשפחה ולהרחיק אותו משם, כי כל הקהילה הזו שתומכת באם מסוכנת ןלציבור.

    • אם האם בריאה בנפשה למה שתתעלל בבנה?

      חליל הקסם, 23/07/09 17:15

      עכשיו שברור שלאמא אין מחלת נפש עוד פחות מתקבלת על הדעת הטענה שהרעיבה את בנה. עכשיו ברור למה המשטרה ניסתה להלביש עליה מחלת נפש: כדי ''לייצר'' מניע מדוע היא עשתה זאת.

  • 33.

    המשיח האחרון ;ככה גילדות מיתנהגות מאז ומימיד רופאים\\חרדים\\ שופטים (ל''ת)

    נחמיה , 23/07/09 16:36

  • 32.

    כל החרדים שיוצאים להגנתה יהיו הראשונים להישרף בגיהנום (ל''ת)

    אלון, 23/07/09 16:34

  • 31.

    המרעיבה הבריאה...

    נחמן, 23/07/09 16:34

    מה נשתנה?
    כל עם ישראל מורעב ע''י ממשלתו ומוכה בשוטים ובעקרבים למימון השחיתות השלטונית.
    האם פסיכיאטר קבע בשל כך שהשלטון חולה?

  • 30.

    מיכנהאוזן- זו רק סמנטיקה, העובדה היא שהאם הרעיבה את הילד. (ל''ת)

    זוהר, 23/07/09 16:33

    • זוהר החוקר , זוהר השופט, זוהר המרשיע... מי אמר שזו העובדה???

      יוני דוד , 24/07/09 02:38

      הרי בית החולים ציווה להאכילו רק בזונדה.

  • 29.

    אם המתעללת בבר בטנה ומרעיבה אותו...נורמטיבית??? (ל''ת)

    ציוני, 23/07/09 16:31

    • ואולי היא לא התעללה בבנה?

      אולי זו הייתה עלילת שווא?, 23/07/09 18:59

      חבר'ה תפעילו את המוח ותתחילו לחשוב.

  • 28.

    איך התחיל הסיפור...

    mendy rubin , 23/07/09 16:29

    הסיפור התחיל כאשר האם התלוננה במשרד הבריאות נגד רופא בכיר ואחות, כאקט של התגוננות הם החליטו לצלוב את האם בעזרת הציבור שמתנהג כמו המון מוסת !

    • אתה מאמין שרופאי הדסה יערכו ניסויים רפואיים בבני אדם ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 23/07/09 16:33

      • ניסויים

        mendy rubin , 23/07/09 16:38

        לדעתי כל טענת הניסוים שיקרית...
        הסיפור האמיתי הוא שהיה מחדל חמור ובשל כך ניתן טיפול לא נכון בילד ואת זה בי"ח מנסה לטייח

        הידעת שרק השבועים האחרונים והראשונים לאישפוז של הילד היו מתועדים בתיק הרפואי שקיבל העו"ד של המשפחה !!!

        • זה שווה בדיקה.. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 23/07/09 16:46

    • ולך מותר לצלוב את הדסה ללא שמץ הוכחה בידך?

      דני, 23/07/09 16:37

      הסיפור על התלונה נשמע לראשונה במקומותינו מפיך, יש לאמא עורך דין והוא לא טען זאת.
      אולי תפרסם שמך ופרטיך כדי שניתן יהיה לתבוע אותך על הוצאת דיבה ?

      • הבורות והאמונה הדמונית גורמת לתגובות כניסויים, מאמנים כי אם יחזרו על ה

        חלם, 23/07/09 17:11

        השקר הוא יהפוך אמת.

      • דני צודק!! מאשימים את הדסה בלי שום הוכחה אחת זה מגוחך לחלוטין! (ל''ת)

        Nורן, 23/07/09 17:19

    • איפה טופס התלונה יאללה לחשוף הכל

      פשקווילים נתעבים, 23/07/09 17:51

      איפה טופס התלונה יאללה לחשוף הכל

  • 27.

    פיך ענה בך - אם היא בריאה היא צריכה לשבת 20 שנה בכלא על עינוי תינוקות (ל''ת)

    פרוספר דקורטור, 23/07/09 16:28

  • 26.

    שהחרדים אישרו את ד''ר וויל ישר ידעתי שהוא יהיה בובה שלהם

    הדס, 23/07/09 16:28

    הרי סתם הם לא אישרו שהוא יבדוק אותה.
    אם יש הוכחות מצולמות שהיא ניתקה את הזונדה של הילד מספרר פעםמים ואם יש עדויות שאומרות שהיא גרמה לא במכוון לחתכים, הרי שיש להרחיק אותה ואת בעלה שתמך בה באופן מיידי מהילד ולבדוק אם התעללה בשאר ילדיה. יש להחזיק אותה במעצר עד שתסגיר היכן שאר ילדיה.

  • 25.

    בריאה והרעיבה את בנה? אם כן אז פושעת בדם קר.

    אייל, תל אביב, 23/07/09 16:25

    איזו שטות אמר העו''ד?! אילו היתה חולת נפש, אולי ניתן היה להסיק שלא שלטה במעשיה. אלה שכאשה בריאה בנפשה, ניתן כעת רק להסיק שהתכוונה לרצוח את בנה בדם קר ובאכזריות מתמשכת. מי משחרר חשודה בניסיון רצח ממעצר?

  • 24.

    פרופסור מור יוסף יכל לומר מייד "טעינו" ולמנוע את כל השערורייה הזאת

    שירהw , 23/07/09 16:25

    את ההתעללות באם ובילד.

    • את מתכוונת למאמא טאליבן??

      צפונבוני , 23/07/09 16:29

      או לאמא הבריאה והנורמטיבית??

    • נראה אותך מתאשפזת בבי"ח בהודו או בטורקיה...את תצאי בלי כליה... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 23/07/09 16:30

    • למה שיאמר טעינו בדיוק?? לא הבנתי ... (ל''ת)

      מלחמת קודש , 23/07/09 16:35

      • מלחמת קודש

        רק צנזורה, 23/07/09 16:46

        הכנות בתגובותיך כאדם חרדי המוכן לזעוק כנגד עוולות פנימיות במגזר שלכם מרשימה ומעוררת כבוד. במיוחד לאור נסיונותיהם של אנשי הציבור החרדי לכופף ולעוות את המציאות ואת ערכי הצדק והמוסר בשבועות האחרונים. מנגד, סגנונך הבוטה והגזענות שבתגובותיך מחליאות. אני מקווה שאלו אינן דעותיך האמיתיות. במידה ואתה אכן גזען דע כי אין שום תוקף לצעקות התוכחה שלך.אין ספק שיפוט פרטים על סמך הכללות קולקטיביות הוא מעשה בלתי מוסרי בעליל.
        יום טוב,

        • אני גזען רק כלפי מרוקאים שסניקים ... אז זה בסדר אין לך מה לדאוג! (ל''ת)

          מלחמת קודש , 23/07/09 18:31

          • ממש כמו הי-טלר רק יהודים וצוענים.. (ל''ת)

            מעניין , 27/07/09 00:52

    • הוא לא יכול לומר טעינו

      mendy rubin , 23/07/09 16:50

      כי אז כל הטועים יצטרכו להתפטר ובנוסף לשלם מיליונים על תביעות...

    • טעינו... זה הכל... בושה....

      יעקב, 23/07/09 19:12

      חכמה גדולה לומר עכשיו ''בסך הכול טעינו'' אחרי שבצעתם פשעים.
      ודבר נוסף, מאוד תמוה, הדסה עין כרם מוכן לשחרר את הילד לביתו, ובלבד לא לבית חולים אחר, מה הם מסתירים, מעניין, נשמע חשוד... לא?

  • 23.

    החרדים משומדים - חיות ברברים (ל''ת)

    נעמן הכי הכי שפוי , 23/07/09 16:24

    • המשיח האחרון ;נעמן זה שם של חולה צרעת (ל''ת)

      נחמיה , 23/07/09 16:31

  • 22.

    הפסיכיאטר עובד בשירות הפרקליטות!!!

    שקוף ביותר, 23/07/09 16:24

    תן לי כסף ואני אמכור לך אישה כשירה לדין....

  • 21.

    אני כבר מבולבל לגמרי אנשים

    צפונבוני , 23/07/09 16:24

    האמא הבריאה והנורמטיבית זאת אמא טאליבן??
    או שאמא טאליבן היא בריאה ונורמטיבית??
    ואיך האברך הדורסן משתלב בעלילה??
    ואולי אמא שלו היתה בריאה ונורמטיבית ואחות של אמא טאליבן??
    מבולבלים??
    המתינו לאמא הבאה שבטח תעשה סדר בעלילה...

    • אני ישמח לעשות לך סדר..

      mendy rubin , 23/07/09 16:27

      אמא טליבן הורשעה ואין לה תמיכה בציבור החרדי

      ובקשר לאברך הדורס... אני מציע לך להיכנס לאתר "כיכר השבת" ושם תראה מה שמסתירים ממך פה...

      • מה הקשר לכיכר השבת??

        צפונבוני , 23/07/09 16:31

        כיכר השבת זה המקום בו אתם זורקים על השוטרים חיתולים צואים וקוראים להם נאצים במקום ללכת לצבא כמו גברים??

        • http://www.kikar.net/ (ל''ת)

          mendy rubin , 23/07/09 16:34

      • מה, הסרט שארתו ערכתם בצורה כל כך חובבנית שמנסה להראות שאברך לא אשם? (ל''ת)

        חילונים חילונים, אבל אנחנו לא מטומטמים., 23/07/09 17:12

    • מה שהולך פה:הציבור החרדי מקבל זכויות שונות מאשר סתם חולה חילוני

      חילוני היה נשאר במעצר עד תום ההליכים, 23/07/09 16:38

      מה שהולך פה:הציבור החרדי מקבל זכויות שונות מאשר סתם חולה חילוני

  • 20.

    תזכורת

    שירהw , 23/07/09 16:24

    5.המאפיי הרפואית בהדסה שוברת שיאים - אחת שבילתה במחלקה האונקולוגית

    שירהw , 15/07/09 14:26

    במוסד זה - שנים לא מעטות


    שקרים והבלים אחת שמכירה את האישה ואת המקרה

    ממקור ראשון - רשעות של רופאים ותקשורת עטה על זה כעל "מוצא שלל רב" - אבל לשקר אין רגליים והאמת תצא לאור. מדובר ברופא מהדסה שעשה פשלות במקרה דנן וכן נסיונות על התינוק המדובר ולאחר שהאם התלוננה במשרד הבריאות - המאפייה הרפואית תפרה תיק לאישה הזאת. אין לה שם תסמונת ושום בטיח. פשוט תפרו לה תיק - רשעים, מפיונרים ומה לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • והכל בעה"ש נכון??

      צפונבוני , 23/07/09 16:27

      חכי שידליפו לנו את הצילומים בהם אמא טאליבן...סליחה האמא הבריאה והנורמטיבית מנתקת את בנה מצינור ההזנה.
      תגידי...כולן אצלכן כאלו נורמטיביות??

      • אם כבר מדברים על נורמטיביות...

        mendy rubin , 23/07/09 16:31

        אצלנו אין גלאי מתכות בבתי הספר, וזה הודות לתא משפחה חמים ובריא...

        כמובן שבציבור גדול כל כך יש מקרים חריגים..

        • ברור......

          צפונבוני , 23/07/09 16:34

          אצלכם במקום זה רבנים אונסים ילדים במקוואות.
          ואין לכם חריגים בכלל...כולם משתמטים ופרזיטים...זאת הנורמה!!!

          • כולם משתמטים ופרזיטים...

            mendy rubin , 23/07/09 16:36

            אני לא הולך להתווכח איתך כי עם אנשים כמוך אין על מה להתווכח, אתם מקובעים בעמדות מיושנות וככה תשארו...

            • לא כדאי לענות לתגובות לא ענייניות שטופות שנאה ובורות (ל''ת)

              שירהw , 23/07/09 16:47

            • אתה עושה בשכל - מבקש שתגיב לתגובתי #28

              פנדה , 23/07/09 16:49

              אני חילוני שמתנגד לעליהום התקשורתי על חרדים, אבל במקרה הזה לחלוטין לא מבין את הקבוצה המפגינה. תלמדו מהמתנחלים, שלמרות הסתה בלתי פוסקת מצד התקשורת, עדיין מצליחים להתנחל בלבבות הציבור היהודי כי בסופו של יום הם עומדים מאחורי הערכים שעבורם הם לכאורה נלחמים - בניגוד אליכם, שאתם מצהירים על ערכים מסוימים אבל בעיתון מתעקשים להציג פנים אחרות שסותרות אותם, אז לא פלא שהחילונים חוגגים כשהם שומעים על עוד הפגנה חרדית ועוד חרדי פדופיל.

              • אז בגלל שאתה חילוני תומך-חרדים ... צריך לשחרר פושעים ??

                מלחמת קודש , 23/07/09 18:33

                פשע הוא פשע ולא משנה מי מבצע אותו ...

                ועם כל זאת כאשר המבצע הוא חרדי - אז מן הסתם מבחינת היהדות זה יותר חמור ונקרא חילול ה' - כי מי שעוטה את איצטלת היהדות כמייצג הוא את האלוקים בורא שמיים וארץ ...

            • הם מדברים מתוך שנאה ולא יכולים לעכל את תוצאות הבדיקה

              שירהw , 23/07/09 16:51

              שאומרת שהאם אישה נורמלית לחלוטין, שאינה סובלת משום תסמונת והיא יכולה לגדל את כל ילדיה ללא דופי. קשה להם להודות באמת. הם גם מקנאים בצבור החרדי שיודע להלחם עד חורמה להוציא את האמת לאור בע"ה יתברך. הם איתנו זה ברור. אנחנו בעדה החרדית לא היינו זקוקים לבדיקה הפסיכיאטרית - ידענו זו עלילת דם שערורייתית. שיאכלו את הלב אלה שממשיכים להשמיץ. חוץ מזה אין להם מה לעשות - הם משועמים ומתוסכלים.

              • אם הייתה הולכת לבדיקה בזמן - הייתם חוסכים כמה ימים של פחים שרופים

                פנדה , 23/07/09 16:55

                ואם הילד אכן במצב קשה - למה אתם מעכבים את שחרורו מבית החולים? אולי אתם צודקים, אבל אתם בטח לא נוהגים בחוכמה.

          • המשיח האחרון ;מדבר בלע מדבר דופי מדבר אנטישמי (ל''ת)

            נחמיה , 23/07/09 16:39

        • האמת

          שירהw , 23/07/09 17:52

          אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

  • 19.

    איפה האבו ג'יהד שיגיד ''הכל עלילה... הכל עלילה... הכל עלילה...'' (ל''ת)

    אם זו לא עלילת דם אז מה כן??????????????????., 23/07/09 16:23

  • 18.

    עורך דין אויל. אם הידיעה נכונה אז היא כשירה לעמוד לדין!!!!!

    יריב א., 23/07/09 16:22

    אם היא איננה חולה, אז מעצרה היה מוצדק ועכשו יוגש נגדה כתב אשמה על גרימת חבלה במזיד. עבירה די חמורה. אבל מה עושים ולא כל עורך דין בא עם שכל לתפקידו.

    • בור ושונא ישראל - אין להם ראיות - הם בבעייה גדולה. אין סיבה

      שירהw , 23/07/09 16:53

      להעמידה לדין.

    • מעניין (ל''ת)

      שירהw , 23/07/09 17:51

  • 17.

    עלילה

    נאווה, 23/07/09 16:20

    כל המגיבים האומרים שאם האם שפויה, אז צריך להעמידה לדין, לא שמים לב, שבית החולים שקבע שהיא חולה בתסמונת, סביר להניח שגם הטענה שהיא הרעיבה את בנה אינה נכונה.

  • 16.

    המשיח האחרון; נעמן זה שם של חולה צרעת (ל''ת)

    נחמיה , 23/07/09 16:19

  • 15.

    אם יחזירו את הילד לאמא הוא שוב פעם יהפוך לשלד ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 23/07/09 16:18

    • בולשיט

      mendy rubin , 23/07/09 16:33

      כשהילד נכנס לבי"ח הוא לא היה בכזה מצב !
      המצב הידרדר בתקופה שהילד היה באישפוז !

  • 14.

    א יידישע מאמע

    ג'ורג'' , 23/07/09 16:13

    אחת מרעיבה את בנה וזוכה לתמיכה גורפת בקהילה החרדית,
    השניה שורפת לילד את הרגליים כי הרבי אמר שנכנס בו שד,
    השלישית, יחד עם בעלה, אורזת את הילדה במזוודה ומשליכה לירקון,
    הרביעית, קושרת את העולל לסורגי הלול בזמן שהיא יוצאת לבלות במועדונים,
    ועוד אחת, שמטביעה את התינוק באמבט, בדיוק כפי שאבותיה עשו לילדי הרוסים ב"מלולטקי" של גולא"ג, וחברותיה עוטפות אותה בעבותות של סולידריות נשית יהודית. מדהים היה לקרוא את הרשימה של מוסקונה-לרמן שכולה דברי שבח לאם המטביעה.
    ויש כמובן את זו שהטביעה את בנה בן הארבע בים, משום שהוא לוקה בהפרעה קשב. וגם כאן, התקשורת שופכת עליה אור של אמפתיה ורחמים, והפרקליטות בוחרת שלא להאשימה ברצח. מן הסתם היא הטביעה את הפעוט בהיסח הדעת, או מתוך הגנה עצמית.

    • המשיח האחרון; גורג נימוסים מהודרים (ל''ת)

      נחמיה , 23/07/09 16:23

      • הם בחזקת שעשועים משובחים בעולם קשוח ואכזר-ג'ורג" (ל''ת)

        נחמיה , 23/07/09 16:27

    • האמת כואבת אבל זאת האמת - אני גאה בעדה החרדית ובחסידות תולדות אהרון

      שירהw , 23/07/09 17:40

      אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

  • 13.

    לא, מה שקבע הרופא זה..שניתן להעמידה לדין כאחד האדם... (ל''ת)

    המנוול , 23/07/09 16:13

    • האמת

      שירהw , 23/07/09 17:48

      אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

  • 12.

    החרדים ישמידו את ישראל (ל''ת)

    נעמן הכי הכי שפוי , 23/07/09 16:11

    • אותך צריך להשמיד (ל''ת)

      jo_l , 23/07/09 16:14

      • אותך צריך להשמיד (ל''ת)

        מלחמת קודש , 23/07/09 18:34

    • האמת - אל דאגה השם יתברך ישמיד את הערב רב - כתוב בנבואות

      שירהw , 23/07/09 17:39

      אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

      • העניין הוא את מי את מגדירה כ"ערב-רב"? מי שלא גונב/דורס/אונס?? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 23/07/09 18:34

  • 11.

    צריך לבדוק את השאלות האמיתיות

    רחל, 23/07/09 16:11

    לא כל הורה שמתעלל, מרעיב ומכה את ילדו הוא בהכרח מעורער בנפשו או סובל ממחלת נפש כלשהיא. במקרה הזה צריך לשאול מה קרה לילד הזה, כפי שדמותו השתקפה מעל גבי העיתונים. הילד הגיע למשקל כמעט מוות והוכח כי הוא לא סבל ממחלת הסרטן. אם כך, מה היה הגורם שהביא את הילד למצב כל כך גרוע? אני גם לא מבינה את שמחת הציבור החרדי כעת לאחר שניתנה חוות דעת הפסיכיאטר. מה שחשובה עכשיו אך ורק בריאותו של הילד. את הסיבות שבשלן הוא הגיע למצב כל כך קשה - תפקידה של המשטרה לבדוק. ומהציבור החרדי הייתי מצפה שיתנו לרשויות החוק להגיע למסקנות ברורות וחותכות בקשר להתנהגותה של האם.

  • 10.

    האמת תצא לאור

    mendy rubin , 23/07/09 16:11

    אין ספק שמדובר בפרשה כואבת, וכולנו תקווה שהיא תסתיים במהרה...
    זה חמור שבי"ח מתערב ומכתיב למשטרה, זה חמור שבי"ח מבצע חקירה בצורה לא אחראית, זה חמור שבי"ח לא מסכים לתת לעו"ד של המשפחה מסמכים הקשורים לטיפול בילד, זה חמור שאמא מופרדת מהילדים שלה בצורה אכזרית שכזאת...

    • Veze chamoor she'at megena al mit'alelet ba'yeled shela (ל''ת)

      dingramncl , 23/07/09 16:26

    • האמת כבר יצאה לאור ל-10

      שירהw , 23/07/09 17:38

      אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

      • אז מי התעלל בילד? בית-החולים כן?? (ל''ת)

        מלחמת קודש , 23/07/09 18:35

  • 9.

    למה מאמינים יותר לרופא מאשה? (ל''ת)

    עדי, 23/07/09 16:10

    • כי הילדים של הרופא לא הורעבו כמעט למוות (ל''ת)

      בוב, 23/07/09 16:21

    • האמת

      שירהw , 23/07/09 17:36

      אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

  • 8.

    What a stupid lawyer

    dingramncl , 23/07/09 16:06

    My understanding is that if the mother is not sick she is a cruel and nasty person who starved her baby son for "fun". So, for her lawyer to call for her release is crazy. She should go to jail for a long long time.

  • 7.

    מסתבר שהיא נורמטיבית....

    צפונבוני , 23/07/09 16:05

    כאילוץץץז"א שכל האמהות החרדיות כמוה??

  • 6.

    נהפוך הוא, אם היא בריאה אז יש לעצור אותה

    אישיהודי, 23/07/09 16:04

    ולהעמיד אותב לדין פלילי
    מקודם טענו שאין לעצור אותה בגלל שהיא חולה...

    • בדיוק!!

      נעמי73 , 23/07/09 16:13

      אם היא למעשה נורמטיבית אז היא צריכה להשאר במעצר ולא לשחרר אותה!הרי אם היא בידועין עשתה את הפשע הנורא הזה אז צריך לאסור אותה ולכלוא אותה להרבה מאוד זמן...יחד עם העורך הדין שאומר דבר כזה.

  • 5.

    האם נורמלית לחלוטין - כעת מתבהרת לצבור הרחב עלילת הדם - מפלה לכולם

    שירהw , 23/07/09 16:04

    6.אם יעמידו אותה לדין - כולם יעשו צחוק מעצמם ויהיו ללעג ולקלס בכל העולם

    שירהw , 23/07/09 10:46

    לפני מספר ימים ימים התקשר שמון פרס לרב טוביה וייס וביקש ממנו להוריד להבות כי הדבר עושה שם רע למדינה - אוי מר פרס - אתם הציונים עושים זאת לעצמכם ביחד עם הממסד המושחט - ברוך השם שהספור הוסיף שם רע למדינה - למדינה יש שם רע כבר הרבה זמן בגלל הרבה סיבות אחרות. בכל אופן שיחת הטלפון של פרס היתה צריכה להגיע לפרקליטות, למשטרה, לרווחה ולהדסה - טעית בכתובת מר פרס!!!!!!!!!!!!!!!
    הגב לתגובה זו
    5.הדו,ח קובע נחרצות שהאם יכולה לגדל את כל ילדיה ואינה מסוכנת לאיש

    שירהw , 23/07/09 10:20

    כל אלה שהכפישו את האם - האם אין לכם טית בושה??????????????? האם אינכם חושבים שאתם צריכים לעשות חשבון נפש???????????????

    או שאינכם מסוגלים בכלל לעשות חשבון נפש.


    כעת יש מקום לתבוע את כל המחפישים אבל אני משאירה לגדולי ישראל את המשך המאבק והשם ימשיך לעזור ליריאו. אמן , כן יהי רצון.

    ונזכה לגאולה השלמה בקורב מאד.
    הגב לתגובה זו
    4.אגב, הדו,ח במלואו הגיע לדידי כתבת כל ישראל (ל"ת)

    שירהw , 23/07/09 10:18

    הגב לתגובה זו
    3.הבוקר הוקרא לי הדו"ח - הפסיכיאטר תקף בחריפות גם את התקשורת

    שירהw , 23/07/09 10:14

    שהסתמכה על רופאי בית החולים הדסה ועל המשטרה - כלומר על שמיעת צד אחד בלבד - כמו כן תקף הפסיכיאטר את התקשורת שלטענתו - התקשורת הפריעה לו אינספור פעמים בתהלך עבודתו.

    ואני מוסיפה - התקשורת צמאה לדם - אבל היא לא קיבלה דם.

    אינני מבינה מדוע התקשורת אוהבת כל כך לרקוד על הדם של החרדים.

    בעצם, זה לא חשוב. אין מה לצפות מהתקשורת - עתונאי "טוב" הוא עיתונאי שרוקד כמה שיותר על הדם של כולם במיוחד על דם החרדים. ברוך השם הקב,ה מנהל את העניינים והמפלה החזקה בוא תבוא לכל מכפישי האם הצדקיה הנורמלית והמסורה.

    שיר שגיא, אחת מאלה, שצמאה לדם, אמרה אתמות בקול ישראל שיהייה מאד קשה להוכי את המניע (אין שום מניע - הכל עלילת דם של הדסה, הרווחה, המשטרה והפרקליטות) כי גם הצילומים נתונים כעת אך ורק לפרשנויות אז אין כאן כלום בקצור.

    אמרתי לכם שההר יוליד עכבר.

    אני חוזרת לתגובתי הראשונה - הדסה - יותר נכון רופא הילדים שעשה ניסויים בילד הפיל את התיק על האם - זה ברור - כדי שהתיק לא יופל עליו. הפסיכיאטר תקף בחריפות את רופא הילדים שקב שהאם חולה בתסמונת מנכאוזן (לא היה ולא נברא) וגם כתב בדו" - איך יכול רופא ילדים להאשים את הם במחלת נפש ללא שום הבחנה.

    לכל אלה שהם יהודים - לסכום: העדה החרדית וחסידות תולדות אהרון (האדמו,ר - יהודי יקר מפז) לא הייתה יוצאת למלחת חורמה לולא הייתה משוכנעת שיש כאן עלילת דם ושהאם 100% בסדר.

    אני גאה בצבור החרדי שהפגין מסירות נפש עבור אישה יהודייה חפה מפשע.

    זה לא נגמר - יהייה מעניין. אבל ברור שהקב,ה איתנו ולא עם שונאי ישראל.

    • יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא לצערי..

      צפונבוני , 23/07/09 16:08

      זה שהיא נורמטיבית אינו אומר שהיא לא חשודה בהרעבת והתעללות בילדה
      נהפוך הוא...אם היא כשירה לעמוד לדין עונשה יהיה חמור כפלים.אחרת היא סתם היתה מבלה בקן הקוקיה

      • אתה כותב מתוך שנאה ולא מתוך הגיון

        פנדה , 23/07/09 16:53

        הגיונית לא סביר שאמא בריאה בנפשה תתעלל בילד קטן בחלק מהזמן, אבל ברוב הזמן היא תראה כאמא מסורה שאינה משה ממטתו - לפי עדויות הצוות הרפואי. בהתחלת הסיפור חשבתי כמוך, אבל ככל שעובר הזמן יש בי עוד ועוד ספקות לגבי הסיפור שהתקשורת מנסה למכור, שכל כולו היה תפור סביב "תסמונת מינכהוזן" שממנה סובלת האשה לכאורה.

      • "הפוסל במומו פוסל" הבעייה בהבנת הנקרא היא ששלך ובגדול

        שירהw , 23/07/09 17:35

        אין יותר ראיות להעמידה לדין, כי רק בן אדם חולה נפש יכול להרעיב את ילדו והיא אישה בריאהלחלוטין - גם ברשת ב נאלצו להודות אתמול בתכני "היום הזה" שכרגע הראיות הן בעייתיות כי הם הסתמכו על על כך שהיא חולת נפש - והנגיעה של האם בזונדה נתונה כעת לפרשוניות - את כל זה אמרה שיר שגיא כתבת קול ישראל שהשתלחה באם ובחרדים לא מעט - היא נאלצה אתמול להודות באמת לאור תוצאות הדו,ח - כמו כן היא אמרה ששתיקת האם במעצר (לא יכלו להוציא מילה מפיה ברוך השם) ותוצאות הבדיקה פועלות לטובת האם כמו כן פרופסור מור יוסף אמר היום ביומן הצהרים פעמיים "טעינו" וכעת תצא לאור האמת על הניסויים שעשו הרופאים שטיפלו בילד ושהם הרעיבו אותו. הדסה בבעייה גדולה כעת. כמו כן הכתבת לענייני בריאות של קול ישראל אמרה ביומן בצבריים שתוצאות הבדיקה מעמידות את הדסה באור לא כל כך טוב. - ציטוטים מדוייקים - ניתן לשמוע באינטרנט בשידורים המוקלטים.

    • הפסיכיאטר קבע שהאמא יכולה להמשיך לטפל בילד החולה

      jo_l , 23/07/09 16:10

      את זה כתוב במעריב של היום,
      אז למה זה לא כתוב בכתבה ? ? ?

      • מישהו מהמשמיצים קרא את חוה''ד? או שכולכם מקשקשים (ל''ת)

        דני, 23/07/09 16:40

      • אמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אני, 23/07/09 21:30

    • hakadosh baruch who? x

      dingramncl , 23/07/09 16:17

      I feel sorry for you and your like, brain washed tribe members. in other words Ovday elilim is what you are even if you call your elil yehova or whatever. you are mad mad mad!!! x

  • 4.

    לתת לעוד פסיכיאטר לבדוק

    ליתר ביטחון, 23/07/09 16:00

    ??????????????
    ויש עוד כמה סימני שאלה

    • ???

      mendy rubin , 23/07/09 16:23

      תהיה מוכן לפרט לנו את סימני השאלה ...

      וכן, אתה צודק אני מניח שהפרקליטות תבקש שהאישה תיבדק גם אצל הפסיכיאטר המחוזי אבל קשה לי להאמין שהוא יחלוק על החוות דעת הנוכחית היות והיא מנומקת היטב וקשה להערער עליה...

  • 3.

    זה שאין ''מניע'' חמור פי כמה!!

    אורית, 23/07/09 15:58

    האישה הזאת היא פשוט אישה רעה! לא צריך להיות חולה בתסמונת הברון מינכהוזן כדי להיתעלל בילדים,לא חסרים אנשים שעושים את זה לצערי.
    אם האישה הזאת אכן הרעיבה והיתעללה בילדה,היא צריכה להעמוד לדין ולשלם את המחיר!

    • חבל

      mendy rubin , 23/07/09 16:20

      הדרך היחידה של הפרקליטות ובי"ח להתמודד עם העדויות על המסירות של האמא לילדים שלה הייתה שהיא חולה בתיסמונת הנדירה הזאת...

      ברגע שעניין התיסמונת ירד מהפרק אין להם קייס !

      אי אפשר לטעון שהיא התעללה היות ויש הרבה עדויות סותרות, ותאמיני לי שאם היה אפשר לטעון שהיא התעללה היו טוענים כך מלכתחילה...

      חבל, חבל שאת שופטת אישה טובה בלי לדעת פרטים.

      חבל, חבל שהתקשורת והציבור בתיק הזה היו גם התובע גם השופט וגם התליין !

      • לטענת הדסה והמשטרה יש צילומים במצלמה נסתרת

        דני, 23/07/09 16:44

        יש גם עדויות של חולים ובני משפחות חולים בשכנות הילד.
        מדוע מעלימים את הילדים האחרים ? מה יש להסתיר ?

  • 2.

    היא לא חולה

    מודאגת, 23/07/09 15:55

    היא פשוט רצתה להתפטר מילד חולה.
    הא לא יכול להתפלל להתחתן ובכלל פטור מעול המצוות
    בעדה החרדית מדובר בעול כבד

    • המשיח האחרון;על כך יחליט שופט זקן או 3 שופטים זקנים (ל''ת)

      נחמיה , 23/07/09 16:16

  • 1.

    ''הפסיכיאטר'' שהיא נשלחה אליו משוחד וקבע מה שהרבנים הורו לו ! (ל''ת)

    אם היא נורמלית אז איך זה שהילד נראה כמו שלד מהלך ?, 23/07/09 15:54

    • המשיח האחרון;לטענתה-בשל מדיקל אקספרימנטלא חוקי (ל''ת)

      נחמיה , 23/07/09 16:13

    • אני יסביר לך איך זה שהוא שלד...

      mendy rubin , 23/07/09 16:25

      לפי המסמכים שנחשפו באתר "כיכר השבת" בי"ח קבע שאסור להאכיל אותו דרך הפה ולכן הוא נראה איך שהוא נראה...

      • אוקיי נניח אז למה האם מצולמת כשהיא מתנקת לו את ההזנה?? (ל''ת)

        מאי, 23/07/09 16:28

        • ניתוק ההזנה..

          mendy rubin , 23/07/09 16:57

          כפי שהבנתי האמא שכבר שנתיים מסתובבת בבתי חולים ויודעת פחות או יותר מה הם התרופות שבנה מקבל זיהתה חומר מוזר שמוזרק לבנה וכאשר היא שאלה את האחות והרופא הם סירבו לענות לה כאשר היא התחילה לנדנד הם סירבו בגסות לענות לה...

          וזה חלק קטן מהתביעה שהאם הגישה במשרד הבריאות נגד האחות ורופא עוד לפני התפוצצות הפרשה...

      • תגיד.....

        צפונבוני , 23/07/09 16:40

        איזה רבי שקרן מלעיט אותכם בכל השקרים המגוחכים הנ"ל??

      • הקביעה המדוייקת של הפסיכיאטר

        jo_l , 23/07/09 16:41

        הגברת אינה חולה... היא אשה נורמטיבית..
        להערכתי המקצועית תוכל הנבדקת להמשיך בביצוע תפקידי הורות כלפי כל ילדיה כולל
        חיים ללא כל סכנה.

        מעניין כמה זמן יקח לכם לשים את זה בכותרת ראשית.

        • לא לחיות באשליות - הם לא ישימו. אבל מה זה משנה - האמת יצאה לאור

          שירהw , 23/07/09 17:10

          והמפלה תהייה יותר גדולה - היא תבוא מהשם יתברך. "וליהודים היתה אורה ושמחה וששון וייקר - כן תהייה לנו".

      • אני ''אסביר'' ( ולא אני ''יסביר'' ) - א''ב בעברית. (ל''ת)

        דני, 23/07/09 16:41

        • ממש תגובה עניינית - אחת שלמדה ספרות ולשון עברית באוניברסיטת

          שירהw , 23/07/09 17:12

          תל אביב וגם לימודי תעודה בעיתונאות באוניברסיטה בהנהלתו של שלום רוזנפלד ז"ל עורך מעריב לשעבר. בזמנים היותר נורמליים.

      • תקרא את המסמך טוב...

        דניאל, 23/07/09 17:18

        כתוב שבזמן שהחליטו כך הוא כבר שקל 8 קילו. בגלל זה גם החליטו - כי לפי האם אז הוא הקיא הכל. אז עוד האמינו לה.
        http://www.kikar.net/article.php?id=2532

      • לא הוכחת כלום

        שי, 23/07/09 17:59

        1.היה אסור להאכיל אותו דרך הפה
        בגלל שהאכילו אתו דרך זונדה

        2. אם היה אמת בכל הטענות על מחדל רפואי
        איך זה שעד עכשיו לא שמענו אותם מגורם מוסמך מטעם המשפחה

        3. איך יתכן שבכל העולם לא נמצא רופא אחד לרפואה שיתמוך בשמועות האלו