• 44.

    מנה הצעקה?

    אריק , 26/07/09 19:01

    כמו שאמר "בכיר במערכת הבטחון" הרי ישראל לא תלויה בארה"ב אז למה עושים את הניסוי שם?
    הישראלים מזכירים את משל הפיל והנמלה.
    אנחנו תלויים בהם בכל נימי דמיינו (מזון, ידע, ציוד תעשייתי, בטחוני, חקלאי ועוד) אבל מרשים לעצמנו להתגרות בהם כאילו הם שחייבים לנו את קיומם).
    ותזכרו שאירופה צועדת לא רחוק אחריהם בדעותיה.

    יהירות ישראלית טיפוסית !!!

  • 43.

    הזעם האמקריקאי

    נח, 26/07/09 17:38

    אי אפשר לסבן את כל העולם!כנראה שכל מה שידוע על החץ לא משכנע אותם,כי יש בזה משהו.הם האמריקאים מספיק נפלו בפח עם מדוף
    הגדול והחכם שיודע הכל.

  • 42.

    עם ידידים כאלה....מי צריך אוייבים???? (ל''ת)

    aros55 , 24/07/09 09:15

  • 41.

    החץ גם בישראל מופעל על ידי אמריקנים - ובשעת האמת לא יפעל!

    יש להתנתק לחלוטין מארה''ב - בחץ המבצעי, 24/07/09 08:41

    ארה''ב נתנה לישראל את מכ''מ ה X שלה רק בהפעלה אמריקנית. והחץ מתבסס על מכ''ם זה. בשעת האמת יכבו האמריקנים את המכ''ם וישראל תושמד (אם ישתלם להם)
    לא יעלה על הדעת שגורל מדינה יהיה תלוי במתג שנמצא בידי מדינה זרה!!!!!
    זהו כשל עמוק של צה''ל ומשרד הבטחון!
    מכ''ם זה מוצב באירופה בהפעלה מקומית - רק לישראל לא נתנו לנפעיל את המכ''ם בעצמם.
    בנוסף המכ''ם יכול וכנראה ישמש לריגול והתראה לאיראן אם צה''ל ינסה לשגר מטוסים לאיראן...
    יש לסלק המכ''ם הזה מישראל וליצור דומה ואפילו טוב יותר מתוצרת עצמית!
    או אולי בכלל שיטה אחרת לגילוי ומעקב אחרי טילים

    אני רוצה להסביר לאזרחי ישראל מהי המשמעות של אי יכולת ליירט את הטיל לפני שחוזר למטה במסלול הבליסטי: הטיל עולה למעלה כיחידה אחת גדולה, כשמגיע לשיא ומתחיל לרדת הוא מתפצל ומתפרק לראשי חץ וגורמי הטעייה שמאד קשה ליירטם. לכן חיוני לחסל הטיל לפני שמתחיל לרדת למטה
    להשיג את זה ישראל מתבססת על מכ''ם ה X האמריקני - שילא יפעל בזמן האמת - ולכן זהו כשל בטחוני ממדרגה ראשונה של מפתחי החץ!!!!!!
    החץ פותח כנגד טילים פרימיטיביים, ללא ראשי חץ מתפצלים. היום בידי איראן טילים מתקדמים - והחץ הישראלי מפגר אחרי הטכנולוגיה האיראנית
    כל מה שמגיע מהפעלה אמריקנית -- אסור לישראל לסמוך על כך ולהיות תלויים בזה!!!!

    • ניחוש

      אא, 25/07/09 10:43

      אתה בודאי עובד ב''מערכת הבטחון'' ומעוניין בתקציבים. תספר מעשיות שלא.

  • 40.

    חבר'ה אנחנו ידידים אפשר לסמוך עליהם....פךךךךךך אוי והבוי!!!!!! (ל''ת)

    דודי, 24/07/09 07:42

  • 39.

    אובמה עוד ילחץ על כפתור פצצת האטום האירנית נגדנו (ל''ת)

    סטיב, 24/07/09 01:06

  • 38.

    הם כנראה לא עובדים בשיטת ''יהיה בסדר''... (ל''ת)

    א7, 23/07/09 18:04

  • 37.

    האמריקאים חוששים מהעליונות הטכנולוגית שלנו עליהם ! (ל''ת)

    avre10 , 23/07/09 14:55

    • צריכים להמציא שם תואר חדש לטפשות שלך. (ל''ת)

      .., 23/07/09 17:05

  • 36.

    אין לנו הגנה

    דין וחשבון, 23/07/09 14:51

    מערכת החץ, בהסתמך על תוצאות הניסויים בשנים האחרונות, מצליחה באופן חלקי ביירוט טילים כאשר מדובר 1. בניסיון ליירט טיל אחד בלבד 2. בניסוי ''בתנאי מעבדה'' . המסקנות: 1. אין לנו מערכת מבצעית אמינה שיכולה לפעול בתנאי אמת, בתנאים של שילוח מטח או מטחי טילים לעבר ישראל (ואולי אפילו בתנאים של שילוח טיל בודד בלבד) 2. אנחנו בפיגור גדול מאד ביחס לאיומים החדשים בזירה 3. אנחנו בפיגור גדול ביחס להתקדמות שהושגה בארה''ב בתחום ההגנה מטילים בליסטים .

    אם לא יהיה שידוד מערכת מקיף ועמוק יחד עם השקעות הרבה יותר גדולות בנושא מתוך מגמה לסגור כמה שיותר מהר את הפיגור הגדול מאד בו אנו נמצאים, אנחנו כולנו נשא בהשלכות מרחיקות הלכת גם בזירה הפנימית וגם בזירה החיצונית.

  • 35.

    תנאי מזג אוויר

    החזאי, 23/07/09 12:42

    לא מבין מה הקשר בין עיכובים לתנאי מזג אוויר.

    אם האיראנים יחליטו לשגר טילים ביום מעונן או קצת גשום אז החץ לא יפגע?

    מליארדי דולרים נשפכים על מערכת שאי אפשר לנסות אותה במזג אוויר קצת פחות טוב ??!!!!

  • 34.

    ניסוי החץ

    ולדמיר, 23/07/09 12:28

    לכאורה נראה הדבר כדחיה מכוונת של האמריקאים המנסים לפגוע בכל דבר ישראלי באשר הואובמיוחד כאשר הוא ממומן בחלקו ע''י משלם המיסים האמריקאי,ובמיחד לאור העובדה כי למתחרים האמריקאים אין ולא יהא תחליף בזמן הקרוב ולכן (לכאורה) ינסו למשוך זמן.אולם,ראוי לבחון באמות מידה אובייקטיביות האם הדבר קרה מסיבות אובייקטיביות או מכוונות אמריקאיות כלחץ על ישראל?מהי האמת ?

  • 33.

    respekt to nord korea,israel make the same,fu.k all the word (ל''ת)

    jacob, 23/07/09 12:12

  • 32.

    אובמה בשילטון הדמוקרטיה העולמית בסכנה ברורה ומידית .................. (ל''ת)

    simond , 23/07/09 12:06

  • 31.

    אל לנו להתיחס לארה''ב כאל בעל ברית איסטראטגי...

    כרמלי, 23/07/09 11:34

    לפחות ארבע שנים , או עד היום בו יסיים אובאמה את תפקידו.
    מה שיבוא קודם.

    • אובמה חוסיין וממשלו ידיד ישראל?????

      uksnhr, 23/07/09 12:33

      צר לי עליך מכובדי.ממשל זה מהיום בו החל כהונתו הבהיר כי אין הוא מידידי ישראל וכי מטרתו -חיסולה .מטרתו המשך הדרך בה החלה הגברת קונדי המתוקה לעבוד,בחסות הגברת ציפורה ליבני וה''ה ברק,אולמרט ושות'.דרכו של ממשל זה הוא חיסול היישות הציונית בארץ ישראל על מזבח הבריחה מעיראק ומאפגניסטאן,זאת הייתה שאיפת הגברת קונדי היקרה.אולם,ממשל זה הלך צעד אחד קדימה באומרו:''אינני כפוף כעת לשום לובי יהודי ''אני הולך אחר מקורותי המוסלמיים ואחר שאיפת משרד החוץ האמריקאי שהתנגד להקמת המדינה היהודית ב-1948 ,וכיום מתנגד לעצם קיומה ורוצה לחסלה, כדי להעצים יחסיו עם העולם הערבי.ולכן ,אינני מבין מהיכן נשמעה המילה ''ידיד'' ושל מי .

      • זה מה שהוא מתכוון.. (ל''ת)

        זה מה שהוא מתכוון.., 23/07/09 17:30

  • 30.

    אובמה משתף פעולה עם איראן (ל''ת)

    הבורר מאשקלון, 23/07/09 11:33

  • 29.

    היסודיות של האמריקאים ראויה לכל גנאי! האמת:

    ערן, 23/07/09 11:19

    החפיפנקים מישראל כועסים על היסודיים מארה''ב שהרסו להם עסקה במיליארדים עם הצבא ההודי שקונה חתול בשק

    טיל החץ הוא פארסה,אחיזת עיניים!!!!

    כל הכבוד לאמריקאים,ידעתי שמתי שהוא השקר של מערכת הבטחון יתגלה.

    שם מערכת הבטחון לא מהמרת על כספי ציבור.

    • אולי האמריקאים יסודיים ואנחנו חפיפניקים, אבל זה שאתה אכול שינאה עצמית,

      אבי געזונט, 24/07/09 21:32

      זה דבר בטוח!!!!!

  • 28.

    לעזאזל אמריקה! ובכלל כל החץ הזה לא ברור לי! מה אתם באמת

    solsam , 23/07/09 11:17

    חושבים שזה מה שיגן עלינו? עדר טיפשים! רק בורא עולם! חבורה של טיפשים, את הכסף הזה תשקיעו בחינוך בערכים.

    • ראינו איך בורא עולם שומר עלינו... (ל''ת)

      בר כנען , 23/07/09 12:29

    • בבקשה ממך איזה בורא עולם יגן עלינו? זה שהגן עלינו לפני 70 שנה?

      בבקשה ממך, 23/07/09 12:47

      או אולי זה ששיחק שש בש עם מושה? וכעס עם חרה באפו ועל כל שטות רצח עשרות אלפים?

      • אם לא היה מגן עלינו לפני 70 שנה וגם לפני ואחרי, אני ואתה לא היינו פה. (ל''ת)

        ישראל1020 , 23/07/09 17:04

        • אם הגנה כמו של הבורא אחמדינג'ד יכול להרשות לעצמו לחגוג (ל''ת)

          שריקי, 23/07/09 18:37

          • אם לא היה אחמדינג'ד איך היינו יודעים שהבורא מגן עלינו? (ל''ת)

            ישראל1020 , 23/07/09 19:33

  • 27.

    ישראל צריכה להפנים...נשיא ארה''ב מוסלמי ... סין היא ''הדבר הבא'' !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 23/07/09 10:56

    • הסינים נהפכו רק לאחורנה כצרכנית הנפט הגדולה ביותר של אירן.

      דודי, 23/07/09 17:24

      הם מחכים לך בפינה.

  • 26.

    הבטחוות הביטחון של ארהב כלפ ישראל הם מישענ ת קנה רצוץ (ל''ת)

    פקק תנועה , 23/07/09 10:53

    • שנישענים על רג לי תרנגולת קצוצה אלנו ליסמוך רק על עצמנו (ל''ת)

      פקק תנועה , 23/07/09 10:54

  • 25.

    לא זאת הסיבה לדחיית ניסוי החץ

    שירהw , 23/07/09 09:58

    מכה קשה לישראל במרוץ הטילים עם איראן. נכשל שיגור טיל 'החץ' מבסיס אמריקני. הטיל לא שוגר בגלל 'בעיות' problems, שלא פורטו. גם מערכות המכ"ם של 'החץ' פעלו חלקית.
    יום חמישי, ב אב תשס"ט, 08:07, 23 ביולי 2009

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: ישראל ספגה ביום ה' 23.7, מכה קשה במרוץ הטילים עם איראן, כאשר בניסוי השיגור החשוב ביותר שנערך בו עד כה, מהחוף המרכזי של קליפורניה, לכיוון מערב אל האוקיינוס השקט, 'החץ' לא התרומם מעל כן השיגור, בגלל בעיות שלא נמסרו עליהן פרטים. במילים אחרות, עדיין לא הוכחה היכולת של טיל היירוט הישראלי להתמודד עם מטרה איראנית הנמצאת במרחק של למעלה מ-1000 ק"מ מנקודת השיגור של הטיל המיירט

  • 24.

    חלק מהנזק שגורמת סרבנות השלום של ישראל

    מצפוניסט, 23/07/09 09:58

    תופעה זו ועוד אחרות שיגיעו בעקבותיה כתוצאה מ''סרבנות השלום'' שמגלה ממשלת שרהביבי.
    אם לא נשנה מדרכנו של תמיכה בסרטן ההתנחלויות,אנו צפויים לעוד סנקציות דמוי אלה

    • תנסה עוד פעם , אולי בנבואות על מלחמת שמד... (ל''ת)

      ממש לא פוחד, 23/07/09 11:38

    • דמוקרטיה

      שרה, 23/07/09 12:27

      זאת הממשלה הנבחרת, שבחר העם ישראל ,קיבלתם הרבה ההזדמנויות, לא הצלחתם מי יודע מה חוץ מחלוקת שטחים נרחבת, לא ראינו איזה שיפור דרמתי לטובה במצבנו באזור אנחנו לא רצויים פה ורצוי להבין כי שלום לא היה ולא יהיה ומוטב כבר שתפנימו שזה לא אנחנו זה הם.

    • אם אתה מדבר על סרטן אז בוא אני אסביר לך משהו...

      בר כנען , 23/07/09 12:34

      יש הבדל בין סרטן המתנחלים ובין סרטן האנרכיסטים, הראשון הוא שפירי והשני הוא ממאיר במיוחד. השמאלנים המרושעים מקבלים כסף כדי לגרום פורענות. כול יפה הנפש שמתפרעים ליד הגדרות בליווי תושבי חוץ אלה הם הסרטן הממאיר ביותר.

    • קח בחשבון שהערבים לא מעונינים בשלום. לא יעזור...

      בר כנען , 23/07/09 12:39

      שום דבר, מה שתתן להם הם ירצו עוד. הם פתאום רוצים את ירושלים כעיר בירה, למה מי מת?.... ירדן הייתה בשטחים זרקו את הפלסטינאים שישברו את הראש, עכשיו השמאלנים בעידוד מטומטמי אירופה לוחצים עלינו להחזיר את השטחים כדי שיהיה להם יותר קרוב להשמיד אותנו.

    • מצפוניסט איפה משלמים לך אני גם רוצה.. שחרר שחרר (ל''ת)

      הולך בטל הולך . הולך בטל, 25/07/09 17:36

  • 23.

    הניסוי ידחה עד פינוי המאחזים הבלתי חוקיים

    דגידפ , 23/07/09 09:54

    כל הכבוד לאובמה, הוא מראה לביבי מאיפה משתין הדג ושאי אפשר לעבוד עליו בעיניים.
    אש קודם כל, שישראל תבצע את התחייבויותיהץ

    • אתה ממש לוקה בשנאה עצמית ואנטישמיות..

      ירון, 23/07/09 17:34

      אפשר לטפל בזה..

  • 22.

    מתגעגעים לW בוש \\בוש הלך בא הבושה והנמושה ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 23/07/09 09:46

  • 21.

    חץ מורעל בבית הלבן \\רם עמנואל \\ המטרה מדינת ישראל !!! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 23/07/09 09:42

  • 20.

    החץ הכי מסוכן שוכן בבית הלבן[חוסיין ברק] והוא במצב שיגור24 שעות ביממה (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 23/07/09 09:29

  • 19.

    רצוי מאד להעביר את הניסויים להודו או לסין. אסור לסמוך על אבוהמה חוסיין (ל''ת)

    הוא עובד אצל איראן-חיזבללה-חמאס., 23/07/09 09:15

  • 18.

    הטיל תחלס הוא שלהם-הם משלמים כל שקל על הפיתוח (ל''ת)

    גג, 23/07/09 08:59

  • 17.

    באתרים אחרים כתוב שהטיל נכשל (ל''ת)

    gg, 23/07/09 08:58

    • כנראה שזאת האמת (ל''ת)

      לא כל כך נעים-זה המצב, 23/07/09 09:05

    • פרט ונמק .......... לא יורה ובורח,,,,,,, (ל''ת)

      שושו, 23/07/09 09:07

  • 16.

    האם זה זעם, כעס או תהיה? (ל''ת)

    ארנון, 23/07/09 08:47

  • 15.

    הבדלי מנטליות

    דוד כהן , 23/07/09 08:47

    אצל האמריקאים, כל פרט מתוכנן עד הסוף וחייב לעבוד בצורה מושלמת, אחרת אין עסק.
    אצל הישראלים, יהיה בסדר - שיטת הסמוך.

    אני מצטער, אבל אני בעד השיטה האמריקאית. כדאי שהישראלים יתקנו את הליקוי, גם אם הוא שולי לדעתם. שולי בהתחלה קטסטרופה בסוף.

    לצוות הישראלי, הפסיקו להתבכיין והתחילו לעבוד.

    • מה הקשר?? תקלות טכניות הן דבר שקורה, והחץ הוא בעל יותר מ90% הצלחה, אז (ל''ת)

      תפסיק לקשקש..., 23/07/09 09:48

    • אתה טועה

      יאיר מוטס, עו''ד, 23/07/09 10:16

      אתה טועה
      הבדלי המנטליות גורמים אומנם לכך שאנו מחפפים לפעמים ומקצרים תהליכים, אך בגלל זה למשל האמריקאים קונים מזל''טים מישראל, טיל החץ הוא ישראלי (הפיתןח, הניסויים בארה''ב, מכיוון שאין לנו שטח ענק כמו להם לניסויים)
      דרך אגב הפטריוט שלהם לא משהוא (למי ששכח את מלחמת המפרץ1).
      ובנוף לכל אם לא צריך לעשות ישיבות בהשתתפות של מליון עובדים כדי לשנות פסיק או לחזק בורג מתקדמים יותר מהר.
      יאיר מוטס, עו''ד
      כפר-סבא

  • 14.

    צריך טילים התקפיים - לא הגנתיים (ל''ת)

    כמו שיש לכל ''הסביבה'' שלנו, 23/07/09 08:46

  • 13.

    לא כל דבר קשור לאובמה

    יניב, 23/07/09 08:43

    האמריקאים הם מאוד מרובעים והולכים לפי הספר
    לא חייבים לדמיין תמיד קנוניות

    • מה שלא קשור לאובאמה קשור ודאי לרם עימנואל.

      גומולקא, 23/07/09 11:41

      עניין של אמון שהיה ואיננו.

  • 12.

    נו טוב, אולי נבין שגם ילד מופרע חוטף לפעמים זפטה מאמא או אבא...

    אירית, 23/07/09 08:35

    מה באמת חשבו ב''מערכת הבטחון''??? מה באמת חשבו ב''הנהלת המדינה''???
    אז זהו שלא חשבו עד הסוף. זה סימפטומטי למדי, כמו ילד מופרע שקודם מכה, בועט ויורק ורק אחר כך חושב ''מה יהיה''???

    • אירית

      אמיר ב. , 23/07/09 08:46

      ישראל אינה ילד מפונק ע"פ תאורך,ישראל נלחמת על חייה עקרונותיה ואוצרותיה הלאומיים שבלעדיהם אין הצדקה לקיומה,אני מייחס את תגובתך לגילך הצעיר וחוסר השכלתך,נא להשלים בהקדם האפשרי.

      • אירית לאמיר ב-12

        אזרח וותיק, 23/07/09 09:33

        מצטרף לדבריך

  • 11.

    החץ ''לא מסתייע''. זאת האמת. (ל''ת)

    אין מצב שתהיה לנו הגנה נגד מטחי טילים-גם אין בעולם, 23/07/09 08:33

  • 10.

    צפיות מיותרות מהאמרקאים.

    דרור, 23/07/09 08:28

    זה מה שקורה שכל הזמן מתקפלים ולא מתבוננים בעתיד,ככה זה שנכנעים לשמאל בארץ ולכל מיני מעוטים שרוצים ברעת היהודים והרס המדינה.

  • 9.

    קניית מוצרים לבית

    מזל, 23/07/09 08:26

    דודיק שיחיה, החליט שלדירה החדשה, נקנה
    מוצרים, על טהרת כחול-לבן.

    קנינו תנור אפיה וכרים תוצרת ישראל, מדיח
    כלים ישראלי, מכונת כביסה ישראלית,
    טלביזיה ישראלית, וידאו ודיוידי ועוד.

    כי תוצרת ישראל, אין עליה.

    עם רכב ישראלי יש בעיה.
    אי אפשר להשיג, כי כל העולם בתור משתוקק
    לקבל רכב פאר הג'יניוס הישראלי.

    בסוף הגענו למגרש רכב שיעשה לנו פרוטקציה
    ונקבל את הרכב בלי תור בעוד 5 שנים.

    אין עלינו. הגאונות שלנו עלה על גדותיה.

    האמריקאים פוחדים שבעולם יקנו חץ במקום
    טילים שלהם, אז הם כל הזמן מחבלים בחץ.

    • בחיי הצחקת אותי - ממש הזבוב שחרש...

      sam, 23/07/09 08:36

      מתי נבין שבלעדי התמיכה האמריקאית אין לנו חיים בכלל. אנחנו ממש פרונקל על הגב שלהם.

      • לsam: אין כזה דבר ארה''ב! היא מתה כלכלית וצבאית! (ל''ת)

        הטאליבן מנצח אותם וסין בעל הבית שלהם., 23/07/09 08:57

        • נכן מאוד ארהב היא מדינה שנימצאת בשלבי קריסה שונים ובתחומים שונים

          פקק תנועה , 23/07/09 10:58

          כולל הבטחותיו של ברק אובמה במהלך פעילותו הפוליטית לקבלתו כנשיא ארהב בתור נשיא הוא ניכשל ובגדול

    • מה נסגר איתך מזל?

      שלומי, 23/07/09 08:48

      לא לקחת כדורים היום?

  • 8.

    החץ הצליח לסדר פרנסה טובה ושליחות באמריקה להרבה ישראלים ובני משפחותיהם

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 23/07/09 08:25

    החץ הצליח לסדר פרנסה טובה ושליחות באמריקה להרבה ישראלים ובני משפחותיהם

  • 7.

    הביטול בגלל הבניה בהתנחלויות ופשעי המלחמה של המתנחלים בשטחים הכבושים

    נעמן,שפוי , 23/07/09 08:25

    עכשיו הכתומים יכולים להיות מרוצים. האמריקנים הודיעו לישראל "או חץ או התנחלויות". השעיית הניסוי נבעה מיוזמת הממשל להפסיק את פשעי המלחמה בשטחים (כל התנחלות בשטחים הכבושים אסורה עפ"י הדין הבינלאומי ונחשבת פשע מלחמה). זהו אפס קצהו של המחיר אותו נידרש לשלם בגין ההתנחלויות.


    קדימה כתומים, תתחילו להתפלל ליהוה. אולי הוא ישלח חבורת מאכים שיתפעלו את החץ בעצמם. את זה אני חייב לראות.

    • שפוי, אה? (ל''ת)

      שלמה, 23/07/09 08:34

    • נעמן שפוך

      אמיר ב. , 23/07/09 08:38

      אין קשר בין הניסוי והתנחלויות כפי שאין קשר בין המוח שלך ןלמסקנות בתגובתך.ותפסיק לחזור ולצטט את הדין הבינלאומי שאותו לא ראיתה וקראת בחייך אתה חוזר על משפטי שמאל משומשים ושיקריים.

    • ל"בלעם" שלום, אתה נשמע כמו רב הזוי של נטורי קרטא

      רפניל , 23/07/09 08:39

      החץ יטוס, ויפגע ויעשה אתץ עבודתו על אפך ועל חמתך.
      ההתישבות תמשך, תגדל ותתפתח, על אפך ועל חמתך.
      הכתומים מרוצים תמיד, משום שהם מונעים ע"י חזו ולא ע"י שינאה עיוורת.
      אינך מבין את החוק הבינלאומי, חרף היומרות המשתקפות מדבריך.
      פשעי המלחמה בשטחים הם של רוצחי הילדים המתגוררים שם, פועלים שם ומשם והורגים אזרחים באשר הם אזרחים.
      היהודים נעזרים אוטומטית ע"י אלוהים, כאשר הם עושים את הנדרש מהם. כך היה עם קום המדינה וכך יהיה גם הלאה.

    • זה ברור, איך לא חשבנו על זה קודם.. לדעתי גם הפיגוע בתאומים הוא קונספיר (ל''ת)

      ציה של המתנחלים כדי שהאמריקאים ישנאו אותנו ואז..., 23/07/09 09:50

    • מי שאומר כל הזמן: ''אני שפוי, אני שפוי'', כדאי שיראה פסיכיאטר. (ל''ת)

      אבי געזונט, 24/07/09 21:25

  • 6.

    אובמה עם התרגלים שלו......... (ל''ת)

    מכלוף., 23/07/09 08:24

  • 5.

    למה חוששים האמריקאים מניסוי מוצלח של החץ???

    bahary5 , 23/07/09 08:18

    אני חושב שזה אמצעי סחיטה פשוטו כמשמעו,כמה ששנהיה יותר מוגנים כך פחות ניזדקק להגנתם.
    הרי אם הניסוי יצליח ,יוכלו גם שכנינו יוכלו להיות מוגנים על ידי אותו טיל נגד טילים,
    העיכוב זה מעשה ילדותי של נשיא שעדיין לא התבגר,
    כנראה שאת הניסיון הוא רוצה לרכוש על חשבוננו.

    • ארה''ב צריכה את החץ יותר מאיתנו (ל''ת)

      44, 23/07/09 08:58

    • הם פוחדים שיתגלה שהחץ הוא עוד ישראבלוף (ל''ת)

      אא, 24/07/09 07:26

  • 4.

    הניסוי נכשל - אנחנו לבד!!!! (ל''ת)

    אני, 23/07/09 08:12

  • 3.

    ליבחון מחדש את היחסים עים אמריקה (ל''ת)

    אבשלום, 23/07/09 08:10

    • אז מה יעשה העכבר לאריה ? (ל''ת)

      דגידפ , 23/07/09 09:57

  • 2.

    חוסיין עשה את זה בכוונה-הגיע הזמן לקלוט-הוא שונא אותנו

    =====אנטישמי שכמותו עוכר ישראל=====, 23/07/09 08:07

    יש לנתק את הקשרים עם ארה''ב הבוגדנית, זה כבר לא מה שהיה פעם, חוסיין דואג כל יום להרוס את היחסים, הוא יכול להביא עלינו אסון אם לא נעצור אותו בזמן!!!!

    • הוא לא שונא אותנו, הוא רק מבהיר לנו ש"תרגילי ביבי" נגמרו (ל''ת)

      דגידפ , 23/07/09 09:56

      • בהחלט. היה קצר בקרון התקשורת בגלל ההתנחלויות (ל''ת)

        עוד יהודי חכם מאוד. בערך. לא., 23/07/09 10:12

      • לא מעניין אותי אם הוא שונא אותי או לא. אני לא מאמין לו עוד..

        ארנון, 23/07/09 11:44

        לעומת זאת , ברור לי , ספינולוג שקוף , שאתה לא ממש מאוהבי ישראל....
        לפתע גורל ישראל כמדינה יהודית חשוב לך הא ?
        פתאום הנרטיב של הפלסטינים חרות על ליבך בפונטים קטנים יותר ?
        לך חפש איזה רם עימנואל שיאמין לך...

  • 1.

    בכל מקום שהיה גנץ== הכשלון גדול עליו (ל''ת)

    גנץ וכשלונות, 23/07/09 08:06