• 61.

    טיפשים המגיבים פה שחושבים שדרעי או איזה שסניק סופר אותם

    אגדיר , 24/07/09 07:56

    תחנקו אמן כל שונאי ש"ס

    תמשיכו לנבוח הב הב הב יותר חזק

  • 60.

    אריה דרעי הוא דוס מחמד , רק חצי פרזיט , ממש צדיק הדור (ל''ת)

    נתן.ש מעלות האמיתי , 23/07/09 10:33

  • 59.

    לפי ההיגיון הזה וענונו יכול להיות שר הבטחון

    א, 23/07/09 04:32

    הרי גם הוא כבר שילם את חובו לחברה, כמו שאר הפושעים למינהם. מעניין אם היית לוקח בתור מזכירה אחת שהיתה בכלא ו''שילמה את חובה לחברה''. על אחת כמה וכמה נבחרי ציבור שיש להם כוח וגישה לסכומים עצומים ולהחלטות הרות גורל.

    זה שהוא שילם את חובו לחברה זה רק אומר שהוא לא צריך להיות בכלא. זה לא אומר שמהכלא הוא ישר חוזר להיות אחראי על מיליארדים אחרי שכבר הוכיח שהוא לא עומד בפני מתן שוחד.

  • 58.

    הציבור טעה, נענש, שילם את המחיר ופטור מעונשו של זה !!!

    Surfers Logic, 23/07/09 03:57

    זו השעה בה נדרשים שופטי העליון להסביר לציבור, גם אם באיחור שהפרשנות של יריב בן אליעזר מעידה שבתחומי בריאות הציבור, המוסר
    כוונת המחוקק ותכלית המשפט, הנכד הזה של מיסד המדינה הוא עם הארץ ובור.

    מי שהמציא את הטיעון כי ריצוי העונש של
    עבריין שהורשע מהווה תשלום חובו של הפושע לחברה, וכל מי שתומך בפרשנות מעוותת זו,
    מחבל באינטרס של החברה הישראלית להבריא
    את מוסדותיה ולרפא את חולייה בנוסף לחטאו
    בהטעיית הציבור לגבי כוונת החוק, תכלית
    המשפט ומטרות גזר הדין.

    חומרת הנזק המוסרי שגורם מי שנבחר להנהיג ציבור כאשר ''המנהיג'' נחשד, מואשם, נשפט
    ומורשע בעבירות בתחום המוסר, תחום שבו הוא
    יותר מכל בוחריו אמור לשמש דוגמה ומופת, הנזק הזה חמור שבעתייהם מזה של נהג שלגביו
    קבע בית המשפט כי טובת הציבור מחייבת
    שרשיון הנהיגה שלו ישלל לצמיתות !

    המאסר אותו מרצה נהג שרשיונו נשלל נועד
    להקיאו ולהרחיקו מקרב הציבור שבו הוכח כי פגע.
    בריצוי העונש אין כדי להחיות את קרבנותיו
    ולתקן הנזקים שגרם ובוודאי אין לראות
    בשלילת חירותו של עבריין תשלום חוב לחברה
    כפי שאין לראות ביציאתו לחופשי פרס לחברה.

    את מחיר נוכחותו של עבריין בקרב החברה
    משלמת אך ורק החברה.

    להבדיל אלף אלפי הבדלות, האם במדינות
    דמוקרטיות בהן מוצא לפועל גזר דין של
    בית משפט והפושע מוצע להורג, האם התלוי
    הירוי או המחושמל משלם במותו את חובו
    לחברה ומתקן ומכפר בכך על הנזקים והעוולות
    שגרם לחברה בחייו?

    ההוצאה להורג במקומות שבהם עדיין נהוג,
    כריתת האברים במחוזות מפגרים יותר
    ושלית הרשיון ''בארצות נאורות'' הם אמצעי ההגנה של החברה על עצמה מפני עבריין
    שיכולתו לתכנן ולבצע פשע מוכחים ונועדה
    לחסום את האפשרות של מי שכבר כשל מלהוות סכנה באותו תחום שבו כבר הוכח כי תורתו
    אחת ואמונתו ומיומנותו אחרת.

    העיקרון הזה חייב לחול לאיו דווקא על אריה דרעי אלא על כל נבחרי הציבור.

    אני מתנצל מראש בפני מר בן אליעזר אם
    פירשתי את פרשנותו שלא כהלכה ואם יסתבר
    שמר בן אליעזר בסה''כ התכוון באמת ובתמים
    להיטיב עם המדינה וליעל את נהלי מוסדותיה הנבחרים בכך שהוא מציע לקצר את מסלול הדרדור של המדינה ובמקום שיהיו לנו שרים
    וראשי ממשלה שסופם בבית הכלא, הוא מציע
    ישר למנות אסירים משוחררים.

    יש משהו בהצעה זו, ואין לזלזל ביתרונות
    של שר אסיר לשעבר, שיכול לפעול משוחרר
    מאימת מאסר, וזה עדיף בוודאי על מישהו
    בפנים או בדרך ל...שלא עוזרות לו שאגות
    הוא זכאי...

    למה לא להחזיר את טננבאום לצבא
    הרי לפי בן אליעזר הוא שילם את החוב ללחברה

    אני טוען שאותו הדין להירשזון בניזרי
    בן בליעל או אם חלילה חטא בן מוחה

    והרב יריב בן אליעזר שנה ואהבת לדרעך כמוך

  • 57.

    במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם עומדים,דרעי לשלטון (ל''ת)

    אמיר ב. , 23/07/09 03:51

    • ולמה צדיקים לא יכולים לעמוד שם? בגלל הריח... (ל''ת)

      בקי, 23/07/09 07:08

  • 56.

    כל הכבוד לד''ר בן אליעזר על אומץ הלב. ולכל הנתלים בגזר הדין

    חילוני, מתון, ציוני, 23/07/09 03:19

    הוא תעודת עניות למערכת המשפטית של מדינת ישראל. להעיד פושע בהונאה שנתפס בשקרים אין ספור ולהוציא אותו מהכלא בשווייץ רק כדי להעיד את שקריו נגד דרעי?
    בשום מדינה מערבית לא מקבלים עדות של עד לא מהימן. ואילו כאן השופטים קבעו כי הוא אמנם שיקר, אבל יש להאמין לדבריו בקשר לדרעי.
    הבעיה של מתנגדי דרעי (לא השונאים החולניים שבהם) היא אמונתם העיוורת. להם אני ממליץ לקרוא את ספרו המצוין של יואל ניר ''אריה דרעי''. הוצאת ידיעות אחרונות, ספרי חמד, 1999.
    הספר יפתח לכם את העיניים. אם באמת אתם רוצים מדינה מתוקנת שהרשע יושרש ממנה, אתם צריכים לבחור באריה דרעי, שהוא אדם מבריק ורפורמטור מטבעו. במיוחד אחרי מה שמטחנת הצדק עוללה לו.

    • ל 03.19 שותף מלא לתגובתך. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 23/07/09 11:11

  • 55.

    פושע נשאר פושע

    שוקו, 23/07/09 02:50

    הוא שילם את חובו לחברה ועל כך הוא לא צריך לשבת יותר בכלא. אבל להעמיד פנים שכלום לא קרה? נפלת על הראש?

  • 54.

    התביש יריב - כמה טפשות וחוסר הבנה אפשר להפגין בכתבה אחת?

    חן אדון , 23/07/09 02:14

    דרעי הוא פושע, היה ויהיה! ובנוסף הוא מנהיג חבורה של עוכרי ישראל אנטי ציונים הקרויים ש"ס - ואתה רוצה אחד כזה כמנהיג בישראל? סבך מתהפך בקברו !!!!

    • רק יצאה הלשון של חיים רמון ובאה לדרעי לשון נכדו של בן גוריון

      Surfers Logic, 23/07/09 04:07

      מה שנכון שהחיים מסיכוי להיות ''יועץ איסטרטגי'' של רב אסיר גאון עם חליפות
      ותוכניות למיניסטריון וורוד יותר
      ממוות בנבחי האלמוניות ושניהם להבנת בן אליעזר, ביד הלשון

  • 53.

    אבא השל מר שטרית היה תמים ,ולא הבין שבן גוריון היה כופר ונשוי לגוייה (ל''ת)

    חוכמה לא היתה לו, 23/07/09 02:05

  • 52.

    יצא המרצע מהשק

    שרון, 23/07/09 01:54

    בשתי מילים מסגיר בן אליעזר מה מלהיב אותו:

    ''פשרנות מדינית''

    זו תמצית כל ההתלהבות של בן אליעזר. שיבוא מישהו מהמחנה הדתי/חרדי שבד''כ מתאפיין בנטיה ימנית חזקה, ויהפוך את הקערה לכיוון השמאלי.

  • 51.

    אסור שפושעים מורשעים יהיו מעורבים בעשיה ציבורית נקודה.

    חזיר כשר, 23/07/09 01:26

    בן אליעזר רוצה לעזור לדרעי הפושע המורשע

  • 50.

    יש סוגי קלון שלא מאפשרים חזרה לפעילות ציבורית

    למשל, אונס קטינות, 23/07/09 01:25

    אפילו שהנאשם נשא את עונשו ו''שלם חובו לחברה'', ההגיינה הציבורית מחייבת היעלמות מהבמה הציבורית.
    מי שלא מבין את זה שייך לאנשי סדום הקדומה.

  • 49.

    ראיית עולם מעוות שמתאימה ל''מומחה לתקשורת''

    אמנון העירקי, 22/07/09 23:31

    לא מעניין אותך עתיד המדינה, מעניין אותך שיהיה אדם מורכב, מעניין וכריזמטי בראשה, בטח זה מספק המון כותרות נהדרות וכתבות עומק... שוב נציג התקשורת חוטא ומקריב את העיקר למען כותרות צבעוניות.
    מה לגבי דעותיו של דרעי? איש שמרן דתי חרדי שהולך בעיניים עצמות אחרי רב סנילי לבוש גלימה, האנשים האלה מסתובבים עם מצע שתכליתו הפיכת ישראל למדינה דתית קיצונית כמו מדינות האסלאם שסביבנו, האנשים האלה יוליכו את הכלכלה והחינוך הישראלי למצב דומה לשכנותינו המוסלמיות... אבל מה, העיקר שדרעי אדם ''מעניין'',

  • 48.

    שאלה לי אלייך יריב

    יוחאי, י-ם, 22/07/09 23:21

    נניח שהתגלה לך שהרופא הפרטי שלך, אדם מוכשר שאתה סומך עליובעיניים עצומות והוא איש משמכמו ומעלה, הורשע ברשלנות רפואית. האיש ישב בכלא, פרע את חובו לחברה, ועכשיו הוא רוצה לחזור לעבודתו. האם היית מפקיד בידי רופא זה את חייך?
    נקודה למחשבה

  • 47.

    אני מסכים איתך כמומחה לתקשורת שהשתלבותו כאיש צוות חכם בתכנית ''מועצת

    תוספת, 22/07/09 23:16

    החכמים'' - היא כדאית. כל זמן שזה פקה פקה. אך לא כמקפצה - כפי שיצר לו מרגלית.

  • 46.

    החברה בישראל זקוקה מאוד לדרעי - וכך גם שם היהדות

    אורי וייס, 22/07/09 22:56

    אלי יש הוא אדם חשוך, גזען ואיש מלחמה. הוא השחית את תנועת ש''ס, והוציא שם רע ליהדות. לעומת זאת, אריה דרעי, על אף שאיננו הומניסט ברמ''ח ובשס''ע בסך הכל דחף לכיוון של שלום והפחתת הדיכוי. חזרתו של אריה דרעי תתרום גם לשלום, גם לזכויות הפלשתינים, גם לדמותה המוסרית של החברה, גם ליחסים בין חרדים לשמאל ההומניסטי והחילוני וגם לשם שמיים - היא תבלום את חילול השם הגדול, שאלי ישי אחראי לו. הנזק שאלי ישי גורם ליהדות הוא לדורות. עוד יבושו ביהדות של אלי ישי ואריה דרעי מפחית את החרפה.
    הבה נניח רגע למחלוקת מי צודק - שמאל או ימין. כעניין שבעובדה, אלי ישי מבזה את היהדות בפני לא מעט מעצבי דיעות שמאלנים. אולי אלי ישי ואולי גם אריה דרעי רואים בהם כחבר רשעים מסיתים לאפיקורסות. אבל, שניהם יסכימו שיש להם כוח. הרי הם פוחדים מהם, ולכן מסתייגים מפתיחות אליהם בגלל הפחד מהכוח שלהם. אלי ישי גורם לתנועת ש''ס ולעובדיה יוסף להתבאש בפני אותה קבוצה. לעומת זאת, אריה דרעי גישר בין אותה קבוצה לבין תנועת ש''ס. לכן, אריה דרעי שמחוייב אידיאולוגית למניעת חילול השם, מחוייב לפי ערכיו לחזור לפוליטיקה אף על פי שהוא שילם מחיר אישי כבד על היותו איש פוליטי. כך גם תנועת ש''ס תקדם את מטרתה של מניעת חילול השם אם תחזיר את אריה דרעי. דרעי יתרום לריפוי הקרע בין אנשי הספר החילוני לאנשי הספר הדתי. בכך הוא מקרב לבבות ליהדות ועושה לשם שמיים.

  • 45.

    ל תשכח לרגע שבחוכמתו יצר לנו את המפלגה הסקטוריאלית שרבים מבכיריה חטאו

    יונה, 22/07/09 22:32

    ומגדולה שכזאת אני חושש. ולהוכחה - אשמתו בעבר.

  • 44.

    כל הכבוד יריב על האומץ (ל''ת)

    אוהב את אריה דרעי, 22/07/09 22:21

  • 43.

    כתבה נבונה ואנושית כחילוני אתמוך באריה דרעי. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 22/07/09 22:05

  • 42.

    דרעי נתפס בזנבו-לא במעשיו המרכזיים- ואופיו נשאר

    מרק טווין, 22/07/09 21:52

    דרעי נאשם בגנבת סכומי עתק שהעביר לעיריות עבור אגודות ש''ס.
    הוא נתפס רק על האשמות קטנות, מתוך הרבות שהיו עליו.
    גם אם כלפי החוק תיקו נקי, אופיו נשאר לא מתאים למינוי ציבורי.
    אנו נזכור אותו כאחד ממרכיבי הסכם אוסלו, והאסון שהביא על עם ישראל, נשאר נעוץ בלב האומה. עשרות אלפי מחבלים חמושים, ערים בשליטת טירוריסטים, ואלפי נרצחים יהודים ואלפי פצועים נפגעי אוסלו.
    הקלון של דרעי ישאר לנצח.

  • 41.

    דרעי, אולי חכם, אך לא ראוי.

    הדר גל, 22/07/09 21:47

    בן אליעזר מציין את חוכמתו המדינית והפוליטית של דרעי, כעילה להזירו לחיינו הציבוריים. האם זו עילה למנות אדם שהיה אסיר לאחר שהורשע בשוחד.איזה דוגמא לנבחר ציבור. מה קרה לנכדו של בן גוריון,האם נפל על הראש.

  • 40.

    הבעייה של דרעי אינה שהוא גנב אלא שהוא פאשיסט

    משיח בן-אפיקורוס, 22/07/09 21:45

    אותם תומכים נלהבים בדרעי, כמו אמנון דנקנר וכעת גם יריב בן-אליעזר, אינם מבינים שש''ס ודרעי מייצגים את הסכנה הגדולה ביותר לציונות, שהיא במהותה תנועה חילונית והומניסטית.

    דרעי, כמו פטרונו הרב עובדיה יוסף, מחזיקים בתפיסת עולם דתית-הלכתית שערכיה סותרים כל עקרון דמוקרטי, שוויוני, הומאניסטי ורציונלי- עקרונות שעליהם מושתתת המדינה הישראלית הדמוקרטית. רק מי שאינו מבין זאת יכול לתמוך בדרעי. הבן אדם הזה מוליך שולל את הציבור החילוני, ובתחכום נבזי מצטייר כאדם מתון, בעוד שכאמור, הוא חי על פי תפיסת עולם פנדמנטליסטית. אם חלילה הציבור החילוני לא יבין זאת, יקיץ הקץ על החזון הציוני, שכן ללא דמוקרטיה, אין זכות קיום למדינת ישראל.

  • 39.

    דרעי גנב

    אבי, 22/07/09 21:06

    כנראה שכחת שדרעי הואשם בגנבה.מה עם המוסר? האם גנב יכול להיות מנהיג בישראל? הוא יהיה דוגמא לנוער שלנו.

  • 38.

    מי רודף אותו?הוא רודף אותנו!!!שיעזוב אותנו ויחיה את חייו הצדיקים (ל''ת)

    ביי, 22/07/09 20:57

  • 37.

    דברי אוויל יהיר שאין לו מושג על מה הוא מפטפט

    ע. בן-יוסף, 22/07/09 20:23

    כל פעם שהחכם המופלג הזה מצייץ קדרת הטיפשות מגלישה מתוכה שפע של טמטום. דרעי היה שרץ פוליטי ונשאר שרץ פוליטי. מי שמעל באמון הציבור אינו יכול לחזור לזירה זו. חזרתו היא הכשלת המלחמה בשחיתות. איש לא השחית את השלטון בישראל כמו דרעי בטיעון גזעני- עדתי של כביכול מדובר היה באפליה מתקנת... בבוא יום מחזור ונשחזר את ההגדה לבית דרעי עד להקיא. עכשיו בא ליצן יחצ''ן להכשיר טרפה... תתבייש אדוני!

    • דברי ע. ב.כ. טמבל מצוי (ל''ת)

      ז בע, 22/07/09 20:44

      • גם את הירשזון אתה רוצה בחזרה, טמבל? (ל''ת)

        בן, 22/07/09 22:31

  • 36.

    תן לו את הכסף שלך לא את שלי (ל''ת)

    שפוי, 22/07/09 20:00

  • 35.

    כך ניתן להכשיר כל אדם

    זלמן כץ, 22/07/09 19:58

    לפי התזה ההזויה של בן אליעזר, בדבר כשרונותיו של דרעי והפוטנציאל שתרומתו לישראל תהיה רבה ,אזי,גם נוכל לקבל את הירשזון כשר האוצר בעוד 10 שנים,אם יוחלט שהינו כלכלן מבריק שעשוי להבריא את כלכלת ישראל. לא להאמין,איך אדם נבון ואינטליגנטי,יכול להוציא שליפות רדודות כאילו.

  • 34.

    פתאום כל השמאל תומך בעברין דרעי,ולמה?כי הוא תמך באוסלו!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 22/07/09 19:56

  • 33.

    צא ולמד מפרופיומו

    כריסטין קילר, 22/07/09 19:47

    שר בממשלת הוד מלכותה עזב את הפרלמנט והפך לעובד סוציאלי. כך מחזירים חוב לחבררה. קלונו של עבריין פלילי לא יימחק גם אחרי מאה ועשרים. אינני רוצה לראות בכנסת לוקחי שלמונים. גם אם עשו זאת לפני שבעים שנה ו''שילמו'' על כך את מלוא המחיר.

  • 32.

    מי שתומך בעבריין הוא עבריין בעצמו

    אסף, 22/07/09 19:26

    אין שום תירוץ למאמר השערוריתי הזה. לא הייתי בעד הרשעתו של דרעי. אבל מרגע שהורשע ונכנס לכלא הוא פסול מלשמש בתפקיד ציבורי לעד. בטח תפקיד רם כמו ח''כ או שר.

    • קצר - לענין וצודק - מה ביחס להירשזון? (ל''ת)

      ע. ב..כ., 22/07/09 22:30

  • 31.

    הוא זכאי!!! (ל''ת)

    אסף, 22/07/09 19:21

  • 30.

    תומך בזהירות באריה

    כךלסו, 22/07/09 19:12

    ברור לי שרדיפתו של דרעי לא נובעת מהדאגה ליושר. הפחד הוא שספרדי יכוללנהל מדינה בהצלחה.
    אני מפחד מדרעי עם הראש של שלום עכשיו. הוא תמך באוסלו כדי לשמור על ישבנו, עם הוא היה מתקן את דרכו ימינה, הייתי תומך בו.

    • ברור ... 7 מורשעים בפלילים יש בש"ס אבל כמובן, הכל עלילה!!!

      מלחמת קודש , 22/07/09 19:29

      הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!הכל עלילה!!!

  • 29.

    זה מה שיגידו על הירשזון בעוד 10 שנים? עבריינים החוצה מהפוליטיקה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 22/07/09 19:10

  • 28.

    הצדיקים מכים שוב: 3 בחורי-ישיבה נתפסו מבריחים סמים ליפן:

    מלחמת קודש , 22/07/09 19:08

    קישור לכתבה באתר "בחדרי-חרדים":

    http://www.bhol.co.il/news_read.asp?id=10965&cat_id=1

    כנסו לשם והגיבו ... זה לא ייתכן שכל איזה "עמך" עצלן ולא-יוצלח בחיים קורא לעצמו ירא-שמיים וגורם כזה חילול ה' - גם בינינו וגם בעיניי העולם כולו העיקר כאן הם שופכים את השקרים שלהם ועם ישראל שותק להם.

    • הבנו את הפואנטה...

      אסף, 22/07/09 19:34

      אתה שונא חרדים ומכליל ללא הבחנה. הבנו. תודה.

      • אני חרדי בעצמי, לא שונא חרדים, אלא רק חרדים שמחללים את ה'! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 22/07/09 20:09

        • אתה חרדי כמו שאייכמן לא נאצי (ל''ת)

          אגדיר , 24/07/09 07:51

  • 27.

    אני מעדיף אחד שנתנסה וישב על מעשיו כי הוא יחשוב פעמיים (ל''ת)

    בפעם הבאה..., 22/07/09 19:01

  • 26.

    האיש מושחת מהיסוד, בושה וחרפה שאתה תומך בגנב. (ל''ת)

    רעמסס, 22/07/09 19:00

  • 25.

    הם חוזרים לסורם

    ולוולה, 22/07/09 18:57

    למדתי, פושע חוזר על מעשהו.
    בני אדם לא משתנים.

    ראו את
    ביבי
    אהוד ברק

    כשניתנה להם הזדמנות נוספץ הוכח
    שקוי האופי הגרועים שלהם החמירו.

  • 24.

    אז מה התחלת להכשיר את השרץ ?!

    שמעון מירושלים, 22/07/09 18:56

    יריב בן אליעזר תתבייש לך !!!
    זה שאריה דרעי חכם ומוכשר כולנו יודעים.
    האם יש לו מוסר, אמינות ונאמנות, יושר וכנות ?!
    לא ולא !!! אין לו אף אחת מהתכונות האלה.
    והתכונות הללו הכי חסרות לפוליטיקאים שלנו.
    עזוב אותנו מאריה דרעי.

  • 23.

    העדפה שלך לחלאות עם מצנפות וזקן מענינות את הסבתא של מזרחי (ל''ת)

    דש, 22/07/09 18:55

  • 22.

    להצביע למושחת מעיד על יושרו ומוסריותו של הבוחר. מושחת לא ראוי לכהן (ל''ת)

    סבא מתהפך בקברו, 22/07/09 18:52

  • 21.

    שילם את חובו לחברה

    הצבי , 22/07/09 18:49

    לכאורה אריה דרעי שילם את חובו לחברה אולם כבוד
    היועץ המשפטי לממשלה מזוז קבע=הקלון יפוג אך ורק בדצמבר 2010=,
    מעבר לכך והעיקר הורשע בקלון וישוב לפוליטיקה הסמרטוטית בישראל?

    • אכן שילם את חובו לחברה - אבל מה עם חילול ה' שהוא גרם??

      מלחמת קודש , 22/07/09 19:03

      אם אתה יהודי שומר מצוות אתה אמור להבין את חומרת המעשה כשמתחלל שם ה' ...


      או כנראה שאתה לא דתי ?!...

  • 20.

    שמאלנים יקרים, מתי תבינו שה''פשרנות המדינית'' הביאה עלינו רק אסונות?

    דן, 22/07/09 18:44

    הטחו עיניכם מראות?
    הרי משא ומתן על מסטיק עגול הייתם מנהלים ביותר תבונה מאשר את העניינים המדיניים. והעולם כולו צוחק וסוחט, ולמה לא? את מי הוא יסחט, את מי שמצהיר ש''לעולם לעולם לעולם לא נתפשר גם בעוד מליון שנה ולא מעניין אותנו מכלום'' שזה הפלסטינים, או את מי שמפגין רפיסות, לחיצות , וותרנות רכרוכית שלא במקומה?
    האינטרס של ישראל זה לא פשרנות מדינית אלא חוזק מדיני!
    15 שנים של טרור ושפיכות דמים, 3 רשויות טרור -חמאס חיזבללה ופתח- , אלפי הרוגים ונקודת מוצא גרועה יותר מתחילת כל התהליך לא לימדו אתכם דבר??

    • איש ש"ס יקר

      הצבי , 22/07/09 18:50

      מה הקשר לאריה דרעי ולמה שכתבת?

      • כי דרעי והרב עובדיה יימח שמם אחראים להכנסת ערפאת + מחבלים לארץ...

        מלחמת קודש , 22/07/09 19:04

        לא שמעת שהרב עובדיה פסק בזמנו לא להתנגד להכנסת ערפאת + 80 אלף מחבלים מלגיונותיו היישר מתוניסיה לגבולות הארץ?

  • 19.

    פוסט מודרניזם: גנב הוא מנהיג, עלוב נפש הוא אנטי גיבור. (ל''ת)

    ד''ש מהמציאות, 22/07/09 18:43

  • 18.

    אני את קולי אתן לאחמדינגאד ! לפחות הוא לא גנב ! (ל''ת)

    אחד בע''מ, 22/07/09 18:37

    • אתה מוזמן לעבור לגור שם...

      אסף, 22/07/09 19:10

      אחרת איך תצביע לו? מצד שני לא נראה לי שתוכל להצביע לו אחרי שתנחת שם אבל תנסה, מקסימום...

    • חכה, הוא עוד יקים רשימה משותפת עם ש''ס

      שריקי, 22/07/09 23:35

      הרי מה מבדיל בין נסראללה לעובדיה? שניהם לובשים שמלה וכיסוי ראש עגלגל, שניהם מדברים בשם אלוהים ושניהם רוצים להשמיד את המדינה הציונית חילונית

  • 17.

    ועכשיו יריב, בוא נדבר על העובדות

    המדייק, 22/07/09 18:35

    כידוע, אריה דרעי לא ישב בכלא בגלל חטא היוהרה. הוא ישב בגלל עבירות פליליות חמורות ובהן שוחד, מירמה והפרת אמונים. כשמדובר באיש ציבור, העבירות הללו חמורות שבעתיים.

    אל תיתן לעובדות להפריע לך. אתה הרי הצלחת לכתוב טור שלם על דרעי בלי להשתמש במילה ''שוחד''.
    בל נשכח שדרעי שילם את חובו לחברה במובן הפלילי. הוא חטא ונענש. אך במובן הציבורי, לא שילם דבר. איש ציבור שסרח, שמעל בחובתו והיה ראש וראשון לשחיתות, צריך לשלם את חובו הציבורי, ולהדיר רגליו מכל תפקיד ציבורי שהוא.

    • שכחת משהו אחד קטן...

      אסף, 22/07/09 18:46

      העבירות בהן היה חשוד התבטלו ורק לאחר מספר חודשים מצאו איזה עד שהפיל אותו על עבירות אישיות כביכול לפי הנוסח המשפטי. לאחר מתן גזר הדין מצאו כי העד לא היה אמין ועד היום הוא יושב לו בשווייץ רגל על רגל :)

      • מה שאתה אומר לא משנה

        אסף אחר, 22/07/09 19:29

        לא הייתי בעד הרשעתו. אך מה לעשות והוא הורשע וישב בכלא. מרגע זה כל הטיעונים שהעלית אינם רלבנטים. הוא פסול לחיים הציבורים. באותה מידה אני לא רוצה שאולמרט עומרי שרון, הירשזון או כל אחד שסרח יחזור לחיים הציבורים. פושעים לא יכולים להיות ח''כים או שרים.

  • 16.

    גם אני כחילונית ומצביעת מרכז לא מתנגדת לשובו של הדרעי.

    א, 22/07/09 18:32

    מנהיג משכמו ומעלה. מה גם שאם נקח בחשבון את השחיתות לה הורגלנו למרבה הצער, חטאיו של דרעי כשלג ילבינו ליד פשעיו של הירשזון וחברו הטוב שהביא אותו.

    • את לא חילונית ואת לא שומרת מצוות ... את שיפחה מזרחית של מועצת חכמי ש"ס (ל''ת)

      מלחמת קודש , 22/07/09 18:41

  • 15.

    שילם חובו אך מרגע שפשע אין מקומו אינו יותר בתפקיד ציבורי

    משה, 22/07/09 18:30

    מספיק להתנהג בפחד מהדתיים ומעדות המזרח כאיש ציבור הוא סרח ולכן לאחר ששילם חובו לא מתאים לשום משרה ציבורית.
    האם מנהל כספים שגנב ירצה עונשו ויחזור לאחר מכן לתפקיד מנהל כספים בחברה שגנב ממנה. התשובה ברורה. וכמו כן ההקבלה.

    • כשל לוגי בחשיבתך

      דמוקרט, 22/07/09 18:47

      אם בעלי המניות יצביעו למנות גנב למנהל כספים, זו זכותם.
      אם המצביעים יצביעו לדרעי, זו זכותם. הם בעלי הבית, ואם דרעי מתאים להם, מי אתה שתאמר שלא?
      רוץ, דרעי. רוץ.

  • 14.

    השמאל כל כך אוהב את דרעי שתמך בהסכם אוסלו הארור! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 22/07/09 18:29

    • ומה עם הרב עובדיה יוסף יימח שמו שפסק לא להתנגד להכנסת ערפאת לא"י ??

      מלחמת קודש , 22/07/09 18:31

      + 80 אלף מחבלים מלגיונותיו??

      • שימחלו לך בשמיים על הגנאי שאמרת פה על הרב עובדיה יוסף הקדוש! (ל''ת)

        אסף, 22/07/09 18:47

        • למה שימחלו? זו מצווה לבער הרע מישראל ... בגללו נרצחו 2000 יהודים בא"י

          מלחמת קודש , 22/07/09 18:59

          חבל שאלו לא הילדים שלך שנהרגו בפיגועים ... היית חושב אחרת על הרב עובדיה ... אני בטוח ...

          • שניה אחת...

            אסף, 22/07/09 19:05

            קודם כל אין לי ילדים. שנית אתה צודק שצריך לבער את הרע אב ל יש כל כך הרבה רע וזה שאתה מקלל רב בישראל לא מוסיף לך שום דבר. דבר אחרון אתה לא צריך לקלל אותי כדי להוכיח צדקתך אני ימני ובעד מדינה יהודית ציונית של העם היהודי וכאחד כזה אני רואה בך שותף שלי לפני כל פתרון של בעיה אחרת - פלסתינים, חיזבאללה, אירן וכדומה. רק עם מאוחד יביא לאחדות ושלום אמיתי!

            • שניה שניה ... מדובר ב"רב" שעמד מנגד על דם רעיו, 2000 במספר!

              מלחמת קודש , 22/07/09 19:28

              והכל בעבור בצע כסף, שוחד ושלמונים ...

              אכן יש לא רק מצווה לבער הרע מקרב ישראל ... אלא גם לקלל את כל מי שמרע ומציק לו ...


              אם אין לך ילדים זה יותר מובן עכשיו למה אין לך טיפה של רגישות ל-2000 המשפחות נפגעי הטרור תוצאות ש"ס דרעי ועובדיה ...

              ושתדע ... התורה הקדושה מצווה אותנו לא להתחבר לרשע - אלא לנתק ולהפריש אותו מכלל ישראל ..


              אני מציע לך לעיין קצת במקורות ומסורת ישראל - אולי זה "יתקן" את הראייה שלך ...

              • לפחות נסיתי...

                אסף, 22/07/09 19:31

                כל מי שקורא את תגובתייך מבין שאתה לא ענייני אלא רק עושה רעש והמולה. החלמה מהירה ותחזור לעם היהודי האמיתי בלי ססמאות וקלישאות למכביר כמו שאתה מפזר פה.

                • יפה מצידך שאתה תומך בגנבי-ש"ס אך הם לא יהודים ... מצטער! (ל''ת)

                  מלחמת קודש , 22/07/09 20:36

  • 13.

    אני איתך !!! מאמר מבריק, מדוייק וצודק. (ל''ת)

    גם אני דרעי, 22/07/09 18:28

  • 12.

    והרי לפניכם רשימת מחללי ה' המורשעים בפלילים מתנועת ש"ס: (ל''ת)

    מלחמת קודש , 22/07/09 18:26

    • הרב שלמה בניזרי:

      מלחמת קודש , 22/07/09 18:27

      הורשע בקבלת מאות אלפי שקלים מהקבלן משה סלע, בתקופת כהונתו כשר הרווחה בתמורה להעברת מידע פנימי מדיונים במשרד הפנים, והשפעה על החלטות שירות התעסוקה בנוגע להקצאת מכסות לעובדים זרים.

    • הרב אריה דרעי:

      מלחמת קודש , 22/07/09 18:28

      בתחילת שנות ה-90, בזמן שהמפלגות הדתיות, וש"ס בתוכן משכו בחוטי הפוליטיקה עד פיצוצו של "התרגיל המסריח", נחשף כי ראש התנועה, דרעי, נחשד בפלילים. נגד דרעי, שכיהן כשר הפנים, גובשו שני תיקים: האחד בחשד כי קיבל שוחד בסכום של 150 אלף דולר שבו השתמש לקניית דירות בירושלים, והשני בחשד כי העביר כספים ממשרד הפנים לגופים חרדיים שהקימה ש"ס, תוך ניגוד עניינים והפרת נהלים.

      • למה לא הזכרת פרט אחד קטן ומשמעותי...

        אסף, 22/07/09 18:50

        אם אתה כל כך בקיא בעובדות ונראה שעשית שיעורי בית אבל כנראה נכשלת... את כל האישומים שאמרת ביטלו לו ורק את האישום על הדירה בירושלים השאירו לו וזאת בגלל עד שהוכח לאחר מכן כלא אמין!!!

        • צריך להזכיר את כל האישומים - כי על מה שלא הורשע, פשוט לא נתפס!

          מלחמת קודש , 22/07/09 19:07

          ויחי ההבדל הקטן ...


          זה שיש עבריינים שלא הורשעו בגין עבירות שביצעו ... לא הופך אותם לאזרחים טובים .. ויש לא מעט כאלו ...

          כל מה שכאן - זה רק מה שגילו ... תחשוב על מה שעוד לא גילו ... הרי אתה מבין עניין לא?!

          • היית מסתדר טוב במערב הפרוע

            עורך דין, 22/07/09 19:40

            בשביל מה צריך בתי משפט אם אתה קורא למי שזוכה עבריין? בשביל מה כל הסיפור של חקירת משטרה, פרקליטות, שופטים, ערעורים וכל הבלבול מוח הזה? בוא ניתן לציבור לשפוט ולהרשיע בלי כל הפרוצדורות המטופשות, זה מה שאתה רוצה, לא? בשבילך מישהו שזוכה הוא עבריין. אתה מבין מה אתה אומר? שאם מגישים כתב אישום נגד מישהו אז הוא אשם בכל מקרה, גם כשמרשיעים אותו וגם כמשזכים אותו. לשיטתך זיכוי רק אומר שלא הוכיחו את האשמה. עברה לך פעם איזו מחשבה שבין האנשים שזוכו בבית משפט יש גם חפים מפשע? כאהל שחשדו בהם על לא עוול בכפם? אני לא מאחל לך להיות מזוכה ממאישום של משהו שלא עשית, ושאחרי זה יקראו לך עבריין... נראה אותך אז... ואם כבר הקדשתי לך זמן, אז אולי אתה לא יודע שגם כשמרשיעים אותך יכול להיות שאתה בעצם לא עשית את הפשע. בארה''ב עושים היום בדיקות די אן איי בתיקים ישנים ומוצאים שבמקרים רבים יושבים בבתי סוהר אנשים שבכלל לא ביצעו את הפשע שבו הם הורשעו. כדאי שתחשוב גם על זה לפני שאתה ממשיך לקרוא עבריין גם למישהו שלא הורשע באישומים נגדו, ולא משנה איך קוראים לו דרעי או כל שם אחר

            • יפה אמרת..

              אסף, 22/07/09 19:48

              אבל אל תתאמץ אוזניו אטומות מלהבין מה שאתר אומר, הוא מפזר ססמאות ומשמיע את קולו כמה שיותר.ותו לו. כל בר דעת מבין שאין ממש בדבריו. אבל יפה על הדברים.

              • למצומצם המוחין - דיברתי במישור החברתי- משפטי ולא משפטי גרידא! (ל''ת)

                מלחמת קודש , 22/07/09 20:39

            • חחח אני במערב הפרוע? לא אני דורס קופאיות, מרעיב ילדים, וגונב

              מלחמת קודש , 22/07/09 20:10

              אתה מדבר על מערב פרוע??


              חחחחחחחחחחחחחח

    • הרב רפאל פנחסי:

      מלחמת קודש , 22/07/09 18:28

      אחד ממייסדי ש"ס ושר התקשורת לשעבר הורשע בשנת 1997 בגין העברת כספים שלא כדין בית המשפט גזר עליו 12 חודשי מאסר על תנאי וקנס. כתב האישום הוגש בזמן היותו שר וגזר הדין נפסק בזמן כהונתו כחבר כנסת וכיושב ראש ועדת הכנסת, אך פנחסי המשיך לכהן בתפקידים אלו ולא פרש. כיום מכהן פנחסי כמזכיר מועצת החכמים של ש"ס.

    • הרב יאיר לוי:

      מלחמת קודש , 22/07/09 18:29

      אחד מאבותיו של מערכת החינוך של התנועה, "מעין החינוך התורני", שעקבות קשריו אליה הורשע בפלילים. במהלך כהונתו כחבר כנסת הואשם לוי בזיופים והוצאות כספים במרמה ונידון ל-5 שנות מאסר. במהלך חקירותיו, טען כי מעולם לא לקח לעצמו אלא נתן לנזקקים. לאחר ניסיון כושל לסכם על עסקת טיעון, נשלח לוי לכלא, ממנו השתחרר בשנת 1996. לוי מעולם לא חזר לפעילות פוליטית.

    • ר' יאיר פרץ:

      מלחמת קודש , 22/07/09 18:29

      חבר הכנסת פרץ נודע כמי ששינה במקצת את דפוסי דף ההרשעות של התנועה. אם בהרשעות הקודמות תירצו חברי הכנסת את פעילותם ברצון לסייע לחלשים ולנדכאים, לפרץ לא היה מוצא דומה. בשנת 2006 הורשע פרץ בקבלת דבר במרמה, עקב קבלת תואר אקדמי מזויף מטעם שלוחת אוניברסיטת "ברלינגטון" בישראל. למרבה המבוכה, נתפס פרץ לאחר שהגיש את העבודה בלשון נקבה - הכינה אותה רחל גנדלמן, שעבודותיה המעולות הושארו בספריית האוניברסיטה כדוגמה לסטודנטים. אחרי הרשעה זו התפטר מהכנסת, אולם היה שוב מועמד ברשימת ש"ס לכנסת ה-17 במקום ה-14 שהתברר לבסוף כלא ריאלי.

    • הרב עופר חוגי:

      מלחמת קודש , 22/07/09 18:30

      מחליפו של פרץ ברשימת הסיעה לכנסת, עופר חוגי, נאלץ ללכת בדרכו של קודמו ולסיים קריירה פוליטית מצומקת ודלה. זמן קצר לאחר כניסתו לכנסת, הורשע חוגי בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, ובניסיון לקבל דבר במרמה, בעת שכיהן כמנכ"ל מוסדות "אור החיים". על חוגי נגזרו שנתיים מאסר בפועל.

    • עברייני ש"ס

      הצבי , 22/07/09 18:52

      רשימה נחמדה אולם באם אפשר בלי הכללות,



      דרך אגב אני אשכנזי

      • ברור - בלי הכללות ... אבל כולם שם עבריינים ... :)))))

        מלחמת קודש , 22/07/09 19:01

        ואיך בדיוק מעניין אותנו כאן שאתה אשכנזי בדיוק??


        בוא תסביר לנו ...

  • 11.

    הבורות של בן אליעזר

    איציק., 22/07/09 18:25

    מדהים עד כמה אנשי אקדמיה מפגינים בורות.
    תזכורת: בזמנות הטיל אריה דרעי כשר הפנים וכמנכל את כל כובד משקלו על ראשי רשויות מקומיות (ואף הטיל עליהם חרמות) שיזירימו כספים ומשאבים לטובת מוסדות ש''ס באותן רשויות. במעשיו ובאישיותו אריה דרעי גילם טיפוס תרבותי פוליטי מהסוג של שנות החמישים: פטרונות, קליינטליזם ועיקור רצון הבוחר (עיקור הדמוקרטיה). יריב בן אליעזר הדמוקרט מעוניין בחזרתו של האיש הזה.

  • 10.

    התקשורת האשכנזית הגזענית האנטי גזענית החולנית לא אמרה כלום על רמון (ל''ת)

    שעשה מעשה פי 1000 חמור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 22/07/09 18:24

  • 9.

    אירה דרעי כפוף לעובדיה יוסף, זה מאוד בעייתי אם ר''מ כפוף לרב פרימיטיבי (ל''ת)

    י.ג., 22/07/09 18:20

  • 8.

    ברומא העתיקה נהוג היה לגלגל פקיד שסרח בזפת רותחת ונוצות.

    אילן, 22/07/09 18:18

    צריך לנקות את הכנסת
    דרעי למרות שאולי הוא יכול להיות שר טוב,
    סרח ולכן מקומו בתוכנית לשיקום האסיר ולא בכנסת.

  • 7.

    האומנם?

    דורון, 22/07/09 18:16

    האם דר' בן אליעזר ימליץ על עברין לשעבר להיות מרצה מהמניין במרכז הבין תחומי. למה עברין לשעבר צריך לחזור לחיים הציבוריים? איזה מסר חינוכי זה משרת? אפשר למחול לו כמובן אבל שימשיך לעשות לביתו וישאיר את השירות הציבורי לאנשים שהרקורד שלהם נקי.

  • 6.

    יריב- חבירתך לדרעי שהורשע

    מיכל, 22/07/09 18:15

    בשחיתויות רבות מעידה רבות גם על אופייך!!!
    אוי לנו שאלה הם נבחרי העם שלנו..
    לך יריב אומר- סבך היה מתהפך בקברו אילו קרא את דבריך הבזויים

    בושה לך !!!!!!!!!!!!!

  • 5.

    סבא של הכותב מתהפך בקיברו

    ד.ב.ג., 22/07/09 18:11

    אבל בעצם אותו סבא אשם במצב הנוכחי כי בגלל ששנא את מפלגות השמאל (אחדות העבודה ומפ''ם) לא הפריד את הדת מהמדינה ועל זה נשלם עד שהמדינה תתפרק. כעת הנכד מוכן להצביע לנציג הפאנאטיות הלבנטיניות והאמונות הטפלות. עונש מתאים.

  • 4.

    תפסיקו לפחד, אין לכם ממה!

    אסף, 22/07/09 18:09

    כל האליטה השלטת וכל המנגדים לכל מי שיוצא עדות המזרח או שלראשו כיפה. תנו צ'אנס לאנשים הנדירים האלה לחולל שינוי ותפסיקו לעצור בעדם מבלי להתייחס לעובדות. מדינת הלכה- בבל''ט, זה לא האינטרס שלהם תאמינו לי!

  • 3.

    אתה צודק בכל מילה הוא אכן שילם את חובו בשונה מידידנו אולמרט ושאר המושח (ל''ת)

    עדי, 22/07/09 18:07

    • תירגע - אולמרט טרם הורשע, וכלל לא בטוח שיורשע (ל''ת)

      דני, 22/07/09 18:26

  • 2.

    אריה דרעי הוא גנב ומי שמצביע לגנב יש לו בעיה חמורה..

    יוסי, 22/07/09 18:06

    גם אם הוא ריצה את עונשו הוא עדיין גנב
    ולא יעזור לו כלום.

    • אז למה הצבעת לאולמרט והירשנזון? (ל''ת)

      וגם לאריאל שרון?, 22/07/09 18:14

  • 1.

    זו לא שאלה של ''שילם את חובו''. אי אפשר להשחית את המוסר הציבורי

    יריב א., 22/07/09 17:52

    דרעי הורשע בעבירות פליליות. מעשיו לא פגעו באדם אחד או בקבוצת אנשים, אלא פגעו בכלל אזרחי ישראל. בן אליעזר שוכח איזה צעדים דרעי נקט במלחמתו בשלטונות החוק. בן אליעזר שוכח את עשרות המיליונים שהתהליכים נגד דרעי עלו לציבור משלם המיסים בארץ. בן אליעזר שוכח כמה שנים לקח עד שדרעי הובא לפני שופט. בן אליעזר שוכח איך דרעי שיגע את כל המדינה וחירחר ריב ומדון בין קבוצות שונות באוכלוסיה. בן אליעזר שוכח את המסע ''הוא זכאי''. בן אליעזר שוכח את השימוש בנשק העדתי שדרעי הפעיל וגרם למתחים בין מגזרים שונים בישראל. בן אליעזר שוכח את המלחמה שדרעי הכריז על בית המשפט העליון. בן אליעזר שוכח---וזה הכי מפריע לי---שדרעי אף פעם לא הביע חרטה!!!!!
    אין לי כל התנגדות לשחרורו וחזרתו לחיים אזרחיים. אבל לא לחיים ציבוריים!!! אני רק מבקש מבן אליעזר שיביא דוגמה אחת ממדינה מערבית שאדם שעבר עבירה פלילית תוך ניצול מעמדו הציבורי, חוזר לפעילות פוליטית. הוא לא ימצא אפילו דוגמה אחת כי במדינה מתוקנת אין ולא היה ולא יהיה כדבר הזה. הדבר אפילו לא היה עולה לדיון. העבריין אחרי שחרורו היה נעלם מעין השמש הציבורית. בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף.
    אבל כנראה שבן אליעזר חושב שאף אחד לא ילמד אותנו שעורי מוסר ציבורי ושאנחנו יכולים ללמד את העולם שאנחנו יותר מוסריים. אחרי ''הצבא הכי מוסרי בעולם'' בן אליעזר מכריז שמדינת ישראל היא ''המדינה הכי מוסרית בעולם''!!!!

    • נו,ומה איתך יריב.? אתה גם נותן את קולך לדרעי?

      רונן גולדשטיין, 22/07/09 18:09

      או שאתה נותן את קולך רק לאשכנזים שמאלנים,שצריך לבקש מהם סליחה?

      נ.ב. לאור התעמקות בכל תגובותיך,בכל האתרים,
      מסתבר שאתה גזען פאשיסט שמאלני צבוע וקטן,אז אל תשחק אותה איש כזה חשוב שהוא הקובע ממי דרעי צריך לבקש סליחה.

    • האם יריב בן אליעזר ירד מהפסים

      שלמה כהן, 22/07/09 18:35

      כל הכבוד למגיב 1 , מילים כדורבנות. אני מאוכזב מנכדו של דוד בן גוריון בגין טיעוניו המוזרים לזכותו של אדם שישב שנתיים בבית סוהר בעבירות של טוהר מידות בשרותו כמנכל משרד הפנים, אך ליריב , זה פרט קטן ולא מהותי לבחינת אדם לעניין התאמתו לתפקיד ציבורי. לא להאמין, האם רק יכולות אישיות נבדקות לתפקידים ציבוריים. איך זה ייראה בציבור, איך יריב , כמומחה לתיקשורת, אינו רואה את הנזק לתדמית תקינות ומהימנות המימשל בישראל.

    • יריב א.

      אמיר ב. , 23/07/09 03:58

      ע"פ טענתך כיצד בדיוק נפגעת ממעשי דרעי? אתה דמגוג שמדבר בסיסמאות לעוסות ושחוקות של השמאל המרעיל והמסיט והמתוסכל.