• 17.

    בורות עוד יותר משוועת! אין זכות כזו!

    אבנריוס הגנטיקאי, 21/07/09 16:00

    א. אין זכות לילד. אפשר לקוות לילד. ניתן לעשות מאמצים בכדי להרות אך אין כל ''זכות''. זוהי אחת המחלות הקשות בישראל – שכולם רוצים זכויות. לידיעתך: זכויות אינן יורדות משמיים. זכויות נקנות. כן נקנות! לאו דווקא בכסף – גם במעשים אך גם סחר חליפין תקף כקניה. לדוגמא: זכות לפנסיה נקנית על ידי תשלום חלק מהשכר. אם חסכת מספיק כסף, יש לך ''זכות'' בחשבון. זכות זו היא הזכות לקבל משהו שווה ערך – כאשר את משלמת בעדו.
    ה''זכות'' לילדים אינה ניתנת לקניה בכסף. עלייך (ועל בעלך) לעשות משהו בנידון. בכדי לקנות זכות זו עליכם לעשות מעשים מסוימים בזמן הנכון! אך אם התחלת לנסות להיכנס להריון בגיל 40 לא אתפלא אם אין לך כבר כל זכות להרות.

    ב. אין כל הבדל בין תינוק מאומץ לביצית מושתלת. אם הביצית אינה שלך – התינוק אינו שלך (אלא אם כן הוחלף המידע הגנטי בביצית – תהליך שאינו זמין עדיין). לכן האישה נושאת ברחמה תינוק אליו אין לה כל קשר גנטי – או בעברית צחה – תינוק שאינו שלה!

    גבירתי אם את רוצה לרמות את עצמך ולהכריז על עובר זר כעל תינוק שלך – ניחא. אבל אל תנסי לשכנע את קוראי מעריב שתינוק זה שלך. קוראים אלו אולי אינם חכמי הדור, אבל הם יכולים להבדיל בין שלך לשלה.

    ובואי לא נשכח את הבעייתיות ההלכתית: אין כל הבדל באיזה רחם תינוק גדל. אם הביצית היא מאימא צוענייה – התינוק צועני. להזכירך את גרה במדינה של יהודים – אחד העמים הגזעיים והגזעניים בתבל. עם זה רוצה לשמור על טוהר הגזע! עם זה אינו מכיר בתינוק לאם צוענייה כחלק ממנו. גם אם תעשי שמיניות באוויר – תינוק זה היה ויישאר ממזר! מצד שני, תוכלי להתגאות שהילד שלך ממזר גדול.

    אנא אל תביני אותי לא נכון: אני מבין את כאבך – אך איני מסכים עם הטענה שלך לזכויות. אם את רוצה לחווות את ההקאות ואת כאבי הלידה וללדת תינוק זר – שיבוסם לך. שמעתי על מזוכיזם ולעולם לא יכולתי לתאר לעצמי מה טוב בזה, אך אין לי זכות להגיד לך מה לעשות. אאחל לך גם שתצליחי כי הרי אינך מזיקה לאף אחד – חוץ מלטוהר הגזע היהודי. ומצידי אין כל חשיבות לשמירת טוהר הגזע אלא רך לשמירת הערכים.
    אבל אל תתפלאי אם הילד הצועני שלך יתחיל יום אחד לכייס אנשים בתל אביב.

    • אמת אמרת. כנסו ותקראו. (ל''ת)

      111emo , 28/07/09 23:23

  • 16.

    עוד פעם כסף! ריבון העולמים! כסף! כל רודפי הבצע למינהם

    solsam , 21/07/09 12:20

    יוכו מכה אנושה! ריבון העולמים סוחרים בבריאה, סוחרים בא"י, סוחרים בביציות - מקדש הבריאה, ריבון העולמים, איזה מכה תבוא על האנשים האלה, ריבון העולמים, אין רחמים על תאווי בצע, אין, פשוט אין! ריבונו של עולם כמה כמה עוד אפשר ליסבול? תאווי בצע? רשעים? אכזריים? טיפשים? אנוכיים? אח"כ יספרו סיפורים על שואה! שואה? מתנהגים כאילו אין מחר, כאילו אין כלום, כאילו אנחנו בוואקום! אח"כ יתפלספו על שואה! ריבון העולמים כמה כמה עוד אפשר לסבול!

    • אני אישית כבר לא יכול יותר! לא יכול לראות את האמת (ל''ת)

      solsam , 21/07/09 12:21

    • עוד לא מאוחר לגלות חמלה זה כלפי זה! אנחנו יושבי א"י

      solsam , 21/07/09 12:53

      חייבים לגלות חמלה זה כלפי זה! אין לחזור על טעויות העבר, ומהר!

    • שישארו ברומניה! זה המקום שלהם! אסור ליהודי לנהוג כך!

      solsam , 21/07/09 14:00

      אני תושב הארץ מפחד מאנשים כאלה, בשביל זה אינני נוסע לחו"ל יותר!

  • 15.

    אני אמא לתינוקת מתרומה

    אורלי, 21/07/09 12:09

    כל ''החכמים ויודעי דבר'' מה אתם מבינים בכל תהליכי האימוץ? תרומה? או חוסר היכולת להביא ילד לעולם קל מאוד לשפוט.
    אני הייתי שמחה לאמץ לו היו לי מינימום 30 אלף דולר, אימוץ ילד גדול מורכב ולא בנוי לכל אחד וחלק גדול מהילדים לא מתאקלם.
    יש נשים שלהיכנס להיריון זה מובן מאליו כשלאישה אחרת זה חלום רחוק.אני לא בעד ניצול נשים תמימות אך יש מרפאות מסודרות יותר ובעלות מוניטין
    אני לא יודעת איך היה ברומניה אני עברתי את התהליך בקפריסין.
    כל עוד אתם לא עברתם את הגיהינום הזה בטיפולים והכמהות להיות הורה אין לכם זכות דיבור או להביע דיעה.כשאני מחזיקה את בתי שהיא הכי שלי בעולם היה שווה לעבור כל דבר. לבי עם אותה מטופלת ישראלית שנעצרה מאחלת לה לממש את ההלום ולהיות אמא

  • 14.

    מי לא שילם ....

    נחמן, 21/07/09 11:56

    שוחד?
    מי שרצה לאכול לבד - מת לבד.

  • 13.

    עבריינים - לדין !!! (ל''ת)

    יעקב, 21/07/09 11:31

  • 12.

    לבדוק האם בזמן העיסוקים הפרטיים ברומניה רשמו בארץ ימי עבודה רגילים (ל''ת)

    מושיקו, 21/07/09 11:29

  • 11.

    פשוט לא שילמו שוחד לאדם המתאים.

    רותי, 21/07/09 10:57

    אף אם פעולת המשטרה מוצדקת, ההתנהגות מתאימה לרומניה של המשטר הקומוניסטי, שבפועל לא השתנתה. חוסר יחס לפרט.אם אמת תאור התנהגות השוטרים,על ישראל למחות רישמית.

    לפי ההתנהלות הרגילה ברומניה, פשוט לא שילמו שוחד לאדם המתאים.הרומנים לא דואגי לאף צועניה ולא ליתומים. הכל שוחד.

  • 10.

    כניראה לא שילמו מספיק שוחד לשוטרים

    שולי, 21/07/09 10:53

    כואב לי על הנשים עברתי תהליך הפריה בהצלחה,אבל עד שמגיעים לתהליך של החזרה הזיקיקות,המתי,ליבי איתכן

  • 9.

    אם המשטרה הישראלית היתה עושה זאת לרומניות אז היה סקנדל

    דוד, 21/07/09 10:15

    אבל כשמשטרה רומנית מבזה ומשפילה נשים ישראליות אז אבירי זכויות האדם שותקים. מסתבר שלאברי זכויות האדם והנשים יש הרבה מה להגיד כשישראל משפילה נשים זרות אבל הפוך כשמשטרה רומנית משפילה ישראליות אז יש שתיקה מאותם ארגונים. לדעתי זה לא היה הכרחי לצלם את הנשים הישראליות. לפי עדויות של הנשים הישראליות הם גם לעגו להן וצחקו, גיחחו. זה ממש משפיל ומיותר. אם פה המשטרה היתה מתייחסת כך לנשים אז כל ח''כ השמלאנים היו מתקוממים אבל כשרומנים עושים זאת לישראליות אז פתאום הרומנים צודקים. אותי זה מקומם שמשרד החוץ לא מעביר מחאה נגד השפלת אותן נשים ישראליות. אפשר לחשוב שהן מארגון אל קאידה בשביל לעבור כזו השפלה. זה מבזה ומקומם.

  • 8.

    איזה אנשים קטנים ורעי לב יש פה שכל מארת עולם תיפול עליהם

    איתי1960, 21/07/09 10:14

    אנשים קטנים שהמילה הכתובה צרה מלהכיל את ליבם המורעל

  • 7.

    תבינו כבר, להיות אמא לא מסתכם בלסחוב תינוק בבטן!

    111emo , 21/07/09 10:09

    להיות אמא זה לגדל אותו, להאכיל, לדאוג לו, להלביש, לטפל כשהוא חולה, להיות איתו בצעדיו הראשונים, חיוכים ראשונים, בכי, חיבוק, ללוות אותו לגן - לחיות את הילד זה הורות!!
    מארי פיזאם, אמא טליבאן, אמא מרעיבה ועוד - כולן היו בהריון עם ילדיהן. האם זה הפך אותן לאמאות????

    • להיות אמא

      11111, 21/07/09 10:31

      חושבת שהתבלבלת!!

      דבריך ממש לא מתאימים לכאן. אין לי ספק שכל אחת שעוברת תהליכיתרומת ביציות מודעת מאד למה כרןך בלהיות אמא.

      דווקא הן שעברו מסלול יסורים מבינו היטב היטב את המשמעויות.

      לא בטוח שהארחות שזה ''בלא להן '' טבעי , הבינו .

      • את התבלבלת בין כמיהה לאמאות לבין רצון אגואיסטי

        111emo , 21/07/09 11:21

        לחוות הריון, להיות "בעלים" על התינוק הנולד.
        מי שכמהה להיות אמא לא מבזבזת את זמנה על השגת ביציות זרות בדרכים עוקפות חוק.
        מי שכמהה להיות אמא ולא מצליחה בדרך הטבעית - מאמצת תינוק הכמהה לחיות במשפחה חמה.

        וכן חמודה שלי, בתור אמא בפועל אני יודעת מה זה להיות אמא להבדיל מציידות ביציות למיניהן.

  • 6.

    את בת 41, אין לך ביציות ואת רוצה ילד.

    111emo , 21/07/09 09:59

    כל הכסף שהשקעת בהפריות חוזרות ונשנות - כל הכסף הזה הלך לכיסו של רופא הלא ישר - בסכומים כאלה יכולת כבר מזמן לעבור תהליך אימוץ.
    בסוף את נשארת גם בלי כסף וגם בלי ילד.

    • בורות משוועת. וצדקנות נוראית

      11111, 21/07/09 10:36

      א. זכותה של אישה לילד משלה שהיא הרתה ונשאה. לא את/ה תגיד לה מה נכון בשבילה.
      ב. בארץ לא ניתן לאמץ תינוק לאחר גיל 35.
      ג. מדבריך ברור שמעולם לא חוית מה שעובר על אישה המגלה שאינה יכולה להרות באופן טבעי. ועל כך נאמר ''אל תשפוט אדם עד שתהיה במקומו'' ובמצב זה. עדיף היה שתשתקי/תשתוק ולא תביא את דעותיך לכאן.

      • לכל אישה יש זכות לילד משלה... עד שזה מגיע לניצול גס

        111emo , 21/07/09 11:04

        ופושע של מצוקת נשים אחרות!
        מה גם שילד מביצית זרה הוא לא בדיוק ילד שלך! את חיה בסרט. הילד הזה נושא גנים של אשה זרה והוא ממש, אבל ממש לא הביולוגי שלך. רדי מהעץ יקירתי.

      • בורות עוד יותר משוועת! אין זכות כזו!

        אבנריוס, 21/07/09 18:24

        א. אין זכות לילד. אפשר לקוות לילד. ניתן לעשות מאמצים בכדי להרות אך אין כל ''זכות''. זוהי אחת המחלות הקשות בישראל – שכולם רוצים זכויות. לידיעתך: זכויות אינן יורדות משמיים. זכויות נקנות. כן נקנות! לאו דווקא בכסף – גם במעשים אך גם סחר חליפין תקף כקניה. לדוגמא: זכות לפנסיה נקנית על ידי תשלום חלק מהשכר. אם חסכת מספיק כסף, יש לך ''זכות'' בחשבון. זכות זו היא הזכות לקבל משהו שווה ערך – כאשר את משלמת בעדו.
        ה''זכות'' לילדים אינה ניתנת לקניה בכסף. עלייך (ועל בעלך) לעשות משהו בנידון. בכדי לקנות זכות זו עליכם לעשות מעשים מסוימים בזמן הנכון! אך אם התחלת לנסות להיכנס להריון בגיל 40 לא אתפלא אם אין לך כבר כל זכות להרות.

        ב. אין כל הבדל בין תינוק מאומץ לביצית מושתלת. אם הביצית אינה שלך – התינוק אינו שלך (אלא אם כן הוחלף המידע הגנטי בביצית – תהליך שאינו זמין עדיין). לכן האישה נושאת ברחמה תינוק אליו אין לה כל קשר גנטי – או בעברית צחה – תינוק שאינו שלה!

        גבירתי אם את רוצה לרמות את עצמך ולהכריז על עובר זר כעל תינוק שלך – ניחא. אבל אל תנסי לשכנע את קוראי מעריב שתינוק זה שלך. קוראים אלו אולי אינם חכמי הדור, אבל הם יכולים להבדיל בין שלך לשלה.

        ובואי לא נשכח את הבעייתיות ההלכתית: אין כל הבדל באיזה רחם תינוק גדל. אם הביצית היא מאימא צוענייה – התינוק צועני. להזכירך את גרה במדינה של יהודים – אחד העמים הגזעיים והגזעניים בתבל. עם זה רוצה לשמור על טוהר הגזע! עם זה אינו מכיר בתינוק לאם צוענייה כחלק ממנו. גם אם תעשי שמיניות באוויר – תינוק זה היה ויישאר ממזר! מצד שני, תוכלי להתגאות שהילד שלך ממזר גדול.

        אנא אל תביני אותי לא נכון: אני מבין את כאבך – אך איני מסכים עם הטענה שלך לזכויות. אם את רוצה לחווות את ההקאות ואת כאבי הלידה וללדת תינוק זר – שיבוסם לך. שמעתי על מזוכיזם ולעולם לא יכולתי לתאר לעצמי מה טוב בזה, אך אין לי זכות להגיד לך מה לעשות. אאחל לך גם שתצליחי כי הרי אינך מזיקה לאף אחד – חוץ מלטוהר הגזע היהודי. ומצידי אין כל חשיבות לשמירת טוהר הגזע אלא רך לשמירת הערכים.
        אבל אל תתפלאי אם הילד הצועני שלך יתחיל יום אחד לכייס אנשים בתל אביב.

  • 5.

    כל הכבוד למשטרת רומניה שעצרה את הפשיעה המזעזעת הזו. (ל''ת)

    לכו לאמץ ילד יהודי שזקוק לבית!!, 21/07/09 09:49

    • נראה אותך

      11111, 21/07/09 10:38

      מראה אותך מנסה לאמץ ''ילד יהודי''. זהו מסלול יסוריים עם המתנה של שנים לצידו ואין כל הבטחה שיתממש בייחוד אם את מער לגיל מסוים ואו גם ''רחמא לצן'' לא בזוגיות. .

      • לקחת ביצית לא יהודיה ולאמץ ילד לא יהודי זה אותו דבר.

        111emo , 21/07/09 11:08

        מה ההבדל בדיוק?
        את חושבת שאם תשאי אותו ברחמך הוא יקבל את הגנים היהודיים שלך?
        תהליך אימוץ מחו"ל הרבה יותר פשוט מזה בתוך הארץ, שאכן בלתי אפשרי. אפשר לאמץ מחו"ל גם בתור רווקה.
        ילד מביצית זרה וילד זר מאומץ במילא לא יהיו יהודיים גנטיים, רק שבמקרה של אימוץ זו מצווה גדולה.

  • 4.

    רומניה

    בויום אורי , 21/07/09 09:23

    להכל אפשר להאמין .אבל לגרור נשים מהשער? זה לא אמת !דרמה לשמה.

  • 3.

    אני התרשמתי ממנהל המרפאה, הרי מרון, שהוא איש שמאד אוהב כסף (ל''ת)

    תאוות בצע..., 21/07/09 09:22

  • 2.

    עם כל הצער שבדבר אבל אני מצדיק את הפריצה זה גנבה של ביציות

    א, 21/07/09 08:45

    לא יתכן שיינצלו נשים וירוויחו מיליונים על חשבון החלש לנשים שנכנסו להיריון לא איכפת כי הן קיבלו את שלהן אבל מה עם אלה שגנבו מהן זרע וניצלו אותן!? חוץ מזה אני לא רוצה להיכנס לצד הדתי אבל אני לא מאמין בהפריות ומי שלא מצליחה שנים להיכנס להיריון זה אומר ש ה לא רוצה. היריון צריך לבוא מאהבה לא בכוח

    • הביציות מרומניה

      מלי צפון, 21/07/09 09:17

      עם כל החחכמה שלך תתפלל\\י שלא תהיה בימקומן של הנשים והאנשים שכל יום מתפללים לילד

    • כמה אפשר להסכים ולהתנגד לאותה תגובה...

      1, 21/07/09 09:41

      מסכימה איתך לגמרי שזה המקרה הקלאסי והמכוער של ניצול הנשים העשירות את הנשים החלשות ואולי באמת טוב שעוצרים את זה- לאן זה ימשיך? עשירים יקנו לב ואיברים חיוניים מעניים שיולידו לצורך סחר באיברים? אין לזה סוף.
      אבל מנגד הקישקוש שקשקשת לגבי הריון אם הוא לא בא טיבעי הוא לא צריך לבוא- זה שטויות שאולי מתאימות למאה הקודמת. אבל היום כשנשים רוצות בגילאי ה20 וה30 ללמוד ואולי אפילו להתחיל לפתח קריירה ומתייצבות בסביבות גיל 40 עם הרצון שלהן לילד (וגם גברים פחות או יותר באותו גיל רק שפוריות הגבר כנראה נפגעת פחות) אז אין שום סיבה שאם מבחינה טכנולוגית אפשר לאפשר לנו להתאים לאורח החיים המודרני שיצרנו שלא נעשה את זה. אבל צריך לוודא שאותה אפשרות שיש לגברת מת''א תהיה לאם חד הורית מדימונה- הרי אמהות זה לא פריבילגיה לעשירים בלבד!

      • זאת הבעיה שלכן שאתן עסוקות היום בהכל חוץ מלהיות אשה ואמא

        א, 21/07/09 10:11

        זה שאתן מפתחות קריירה ורוצות להיות שוות לגברים מבחינת יכולת זה פתטי. אני רואה היום שאשה מתנהגת כמו גבר היא דורסנית וחסרת כל נשיות אני לא מתכוון שאתן צריכות להשאר במטבח כל היום ולגדל ילדים אבל מה שקורה היום שיש רווקות בנות 36 בלי מסגרת בלי זוגיות שחיות בתל אביב ושהן חושבות שהן נשארות צעירות לנצח ושהן יכולות להמשיך וסנן גברים זה בדיחה עצובה .עם כל הקידמה וזה שאנחנו במאה ה 20 וכל השטויות האלה אתן לא מבינות שטבע האדם לא משתנה ופוריות האשה נשאר כל הזמן באותו טווח מבחינת סיכוי להביא ילד. הטבע לא יודע מה זאת הקידמה וכל הטכנלוגיות הקיימות לא עוזרות הן רק פוגעות בכן

        • בדיוק. להביא ילד בגיל סביר זה הפתרון למצוקה.

          111emo , 21/07/09 11:14

          מדהים אותי שכל הנשים המלומדות הקרייריסטיות לא מצליחות להבין דבר פשוט - תקופת פוריות הינה מוגבלת, ושעלינו להתאים את עצמנו לטבע ולא לנסות לכופף את הטבע לצרכינו.

    • נכון מאה אחוז. מי שלא מצליחה להכנס להריון שנים

      111emo , 21/07/09 10:05

      שזה כמובן מאוד עצוב וכואב, אבל יש אלטרנטיבות בריאות ואנושיות יותר מניצול ברוטלי של נשים עניות.

      • איז ה ניצול ואיזה נעליים?

        11111, 21/07/09 10:42

        אף אחד לא מכריח נשים אלה לתרום ביציות. הן עושות זאת מבחירה. ואם לא שמת לב הסיפור כאן הוא ששילמו להן. זאת בניגוש לחוק הרומני שאוסר על תשלום לתורמות ביציות. אז איזה ניצול יש כאן בדיוק?

        ואם נלך רחוק- מה עדיף, עיסוק בזנות על מנת להתקים או תרומת ביציות שכל מטרתה עשיית טוב למישהו אחר?

        • רואים שאין לך שמץ של מושג בעניין.

          111emo , 21/07/09 11:11

          שאיבת ביצית הנו תהליך פולשני המזיק לבריאות האשה. אני לא בטוחה שצועניות עניות ובורות מודעות לכך.
          הן מתפתות לכסף בגלל המצוקה שלהן ותו לא.
          תגיד גם שעדיף לתרום כליה ולעשות "טוב שמישהו אחר" על פני זנות. אתה יודע מה, במקרה כזה עדיף כבר זנות!!

    • ל-2 מאיפה הטמטום והבורות שלך מעניין מה ה' חושב עליך (ל''ת)

      אמא, 21/07/09 12:28

  • 1.

    תפסו אותם בביצים. (ל''ת)

    דומנול קאלאראשו, 21/07/09 08:15