• 13.

    KESEF KESEF MEAAVER EINEY CHACHAMIM (ל''ת)

    dany, 25/07/09 19:02

  • 12.

    ד''ר יאיר מירון בן 28?!

    דרור, 22/07/09 11:36

    עד כמה שזכור לי לימודי רפואנ נמשכים 7 שנים ועוד לפחות 4 שנות התמחות... מה שאומר שהד''ר שלנו חזק בעסקים אבל צה''ל לא היה ממש בתכניות שלו!

  • 11.

    ד''ר לויט - מלאך

    אבא לילדים, 21/07/09 19:13

    בזכותו יש לי 3 ילדים מקסימים אחרי הרבה שנות טיפולים אצל אחרים.
    אין אדם יותר הגון וישר ממנו,ועבודתו היא קודש .

    הבעיה היא בחוקי המדינה הדפוקים שאינם מאפשרים תרומת ביציות ובעצם מונעים מנשים רבות את רצונם להביא ילד לעולם!!!.

    • ד''ר לויט מלאך

      אמא לילדים, 22/07/09 22:05

      אני מסכימה למה שאמר 11 על ד''ר לויט .
      בזכות טיפולו המסור נולדו לנו ב''ה ילדים לאחר הרבה שנות טיפולים.
      הוא טיפל במסירות בהגינות , לא חיפש לעשות כסף מהצד הכל דרך הקופה

  • 10.

    הם רודפי בצע מושחתים. (ל''ת)

    K300 , 21/07/09 11:54

  • 9.

    זה מה שקורה כמחוקקים חוקים דתיים של מדינת עולם שלישי

    שומא שבס, 21/07/09 11:46

    אנו לא מנצלים מדינה עולם שלישי אלא אנו בעצמנו מדינה כזו- לא ניתן למנוע מזוג שרוצה ילדים להשיג את מטרתנו המרכזית בעולם, מחוקקים בלחץ דתי חוקים בלתי אפשריים וגורמים לרופאים טובים להתבזות ולא לרצות לעזור יותר (40% מלזוגות יש בעיות הפרייה שרק יחריפו עם השנים)- מי שיפגע בסופו של דבר זה הציבור.

  • 8.

    מרגע שהרפואה נהייתה עניין מסחרי היא הפכה למושחתת

    משהי שיודעת, 21/07/09 11:27

    ולכן נותנים עדיפות להורה הביולוגי להביא לעולם ילד ביולוגי ולא מתחשבים בצורך של הילד לדעת מי ההורה הביולוגי שלו ולהיות מגודל על ידו. התגובות המתלהמות שקיבלתי כאן הן אופייניות ולכן אני כותבת בעילום שם, אבל הגיע הזמן לחברה לעצור ולחשוב עד איזה גבול הולכים לטובת ההורים או ההורה היחיד/ה שרוצים ילד ביולוגי ומאיזו נקודה מתחילים לחשוב על ילדים. ילדים שנולדו מתרומות זרע אנונימיות סובלים מן הכאב של חיפוש אבא כל ימי חייהם.ואגב חוק הפונדקאות הישראלי הוא אחראי וטוב.

  • 7.

    לזוגות שמשתוקקים להיות הורים.זה לגיטימי,ובידים הרפואיות הנכונות יש מינ

    נעמה, 21/07/09 10:26

    בידים הרפואיות הנכונות והמנוסות יש מינימום סיכון!! רק אם מעוררים ביוץ מופרז מידי יש סיכונים, אולם לרוב זוהי פרוצדורה יחסית בטוחה. גם מושתלי כליה יכולים לבחור לחיות על דיאליזה,ועדין בוחרים בהשתלת כליה מן החי, אז זה בסדר והורות לא?
    יש בארץ צביעות נוראית בחקיקה בנושאים אלו.
    הרופאים העוסקים בנושא מבורכים.אין כל פסול בלעזור לאנשים להיות הורים וגם להרוויח מהעבודה המבורכת הזו.זה לא ניצול!זה מצב שבו כל הצדדים מורווחים, כולל התורמת הרומניה (כמובן אם היא אכן תחת השגחה רפואית לוידוא שלא לקתה בסיבוך מההורמונית).די להכפשה המיותרת והמתלהמת של הצוות הרפואי ושל הזוגות שפונים לעזרה.

    • הם עברו על החוק והם כנראה ישלמו את המחיר בכלא הרומני (ל''ת)

      גיל, 21/07/09 11:42

  • 6.

    בקיצר, ארגון פשע רפואי. הגיע הזמן לשים קץ להפקרות הזו.

    111emo , 21/07/09 10:21

    טוב שזה רק ביציות ולא איברים פנימיים.
    אמנם אני משערת ש"הרופאים" האלה לא היו בוחלים גם בסחר באיברים, שזה הרבה יותר כסף. וכסף זה הדבר היחיד שמעניין אותם.

  • 5.

    סתם מכפישים.תרומת ביציות היא חיונית וצודקת.ונחוצה לזוגות שמשתוקקים (ל''ת)

    נעמה, 21/07/09 10:19

  • 4.

    זה מה שקורה כשיש חוק מטופש של איסור תרומת ביציות בארץ

    דנה ( אם לילד מטיפול הפרייה ) רופא מטפל - ד''ר לויט, 21/07/09 10:13

    הרופאים האלה הם שליחים - כשעומדת מול הרופא אישה שרוצה מאוד ילד ורק תרומת בצית יכולה לאפשר לה ללדת - הרופאים באים לעזרת החולה . ד''ר לויט הוא רופא מצויין !!!! ואני בטוחה שזה מה שהנחה אותו ולא כסף .

  • 3.

    אין גבול לטמטום ורדיפת הבצע היהודית. מדוע אין מאפשרים תרומת ביציות

    רעמסס, 21/07/09 10:03

    בארץ? מדוע היהודים הם כאלה רודפי בצע?

    • בגלל החרדים, הם מעכבים יותר מ 3 שנים חוק המסדיר את הנושא

      גיל אזולאי, 21/07/09 11:40

      עד כה עיכב את החוק ח''כ גפני ועכשיו הוא העביר את השרביט לליצמן

  • 2.

    ד''ר לויט רופא מצויין !!! ברור לי שהוא נקלע לזה שלא במודע

    שרון, 21/07/09 09:49

    בזכותו יש לי בת נהדרת , ואני מכירה עוד בנות שהוא טיפל בהן ובזכותן הן ילדו .

  • 1.

    יש לפעול להפסקת הבאת תינוקות לעולם שלא ע''י הוריהם

    משהי שיודעת, 21/07/09 09:44

    צר לי על ד''ר לויט רופא משובח שיצרו גבר עליו ונפל לפעולות בלתי מוסריות ופליליות אלו. הוא היה רופא מצויין אך כל הגדול מחברו יצרו גדול ממנו...
    יש להפסיק הבאת ילדים לעולם שלא על ידי הוריהם הביולוגיים להפסיק לאלתר תרומות זרע אנונימיות ותרומות ביציות אנונימיות אפילו במחיר הצער של זוגות חשוכי ילדים.
    החברה המודרנית מייצרת ילדים חשוכי הורים.
    ומנצלת לצורך כך נשים עניות וגברים עניים שהם תורמי הביציות, הזרע והרחם- פונדקאות ההורים של הילדים שלא יכירו אותם לעולם.

    • תגובה ל-1

      לא יאמן, 21/07/09 10:25

      קשה להאמין שיש אנשיםן כמוך בעולם הזה בכלל.
      באמת שאני מאחלת לך שכל חייך לא את ולא ילדייך יצטרכו להתמודד עם להיות חשוכי ילדים.
      ואת יודעת מה? אולי אם מישהו מקרובייך יחווה קושי בהבאת ילדים לעולם, את תלמדי לא לכתוב כאלה שטויות.
      אגב, ידלים צריכים הורים, זה לא משננה ביולוגיים, אקולוגיים או אנאלוגיים.
      כל מה שחשוב זה חום ואהבה.

      • בדיוק :) כול מילה במקום. (ל''ת)

        K300 , 21/07/09 11:51

    • כמי ששימשה אם פונדקאית בעבר, יש לי הערה אחת

      111emo , 21/07/09 10:26

      אמאות פונדקאיות *בישראל* מתוגמלות היטב ומוגנות מפני ניצול על ידי החוק.
      חוץ מזה, ילדים שנולדו מפונדקאות הם לעולם לא הילדים הביולוגיים של פונדקאית. העובר נוצר מתאי הוריו האמיתיים ומושתל לרחם פונדקאית לצורך גדילה והתפתחות בעת ההריון.

      בשאר דבריך מסכימה איתך לחלוטין.

    • את אדם מתלהם.משפחות IVF רבות הן חמות ומופלאות לא פחות מהפריה רגילה (ל''ת)

      גבריאלה, 21/07/09 10:29

    • 1-את אישה רעה!! (ל''ת)

      אורית, 21/07/09 11:25

      • אתם יוצאים מהר מאד כנגד 1

        השפוי האחרון , 29/07/09 13:22

        אם הייתי יודע שאני עתיד להוולד לאנשים שאינם הורי,קיימת אפשרות יותר מסבירה שהייתי מסרב.כלומר אף אחד כאן לא מתענין באמת בדעתם של גיבורי הענין,היחידים: הילודים עצמם.וזו כבר צביעות לשמה!!!
        זה ענין מורכב ולשני הצדדים בו טיעונים צודקים והוגנים.

      • אתם/ן נחפזים לצאת כנגד מספר 1

        השפוי האחרון , 29/07/09 13:31

        אף אחד משום מה לא נותן דעתו לגיבורים האמיתיים של הסיפור: הילודים עצמם.
        אנני בטוח שאם היו שואלים אותי אם אני מסכים להוולד לאנשים שאינם הורי הביולוגים,שהייתי מסכים לכך.זהו ללא ספק פגם שיכול גם להפוך לנכות נפשית ואין לאף אחד את הזכות לקבוע שזה יהיה גורלי,רק משום שמתחשק לו לגדל ילדים.להתאמה הגנטית של הילד להוריו יש משקל מכריע בגידולו ובהתפתחותו הטבעית.כלומר "מנדבים" כאן את התינוק למשימה מבלי לשאול בדעתו(משום שהוא ביצית או זרע שנתרמו).
        זוהי צביעות שאין שניה לה.
        כלומר בויכוח הזה לשני הצדדים טיעונים כבדי משקל.ואין שום סיבה אם כך להכפיש את מספר 1 או לבוז לה.