היידה היידה, 22/07/09 11:21
בן דרור ימיני בכשרון רב,משקף באמינות את העבר ההווה והעתיד,תבורך. (ל''ת)
נתן.ש מעלות., 22/07/09 11:20
בן דרור כמו הילד עם האצכע מנסה למנוע התמוטטות הסכר, של המדינה היהודית
הילד ההולנדי, 22/07/09 07:53
The promise land was given to the chosen people
Gabe, 22/07/09 02:20
המאמר הכי חשוב בעשור האחרון. אלוהים, הצילנו ממדינה דו לאומית ומביבי!
בן דוד, מצביע ליכוד, 22/07/09 02:07
אם אשכחך ירושלים ישכח גם בן דרור ימיני
דוד ש., 22/07/09 01:35
tomker , 21/07/09 23:50
הכשל המובנה של היהודים וזה שבסוף יביא לחיסולם המנעות מגיור מסיבי
ציוני חילוני, 21/07/09 23:29
לא קטני אמונה וחסרי אונים הביאו את הציונות עד הלום
יהב עצמון, 21/07/09 23:08
בן דרור- הנסיון האוילי שלך לאחוז בשני קצות המקל הפוליטי
רפאל, 21/07/09 22:35
למי שלא הבינו את המאמר (המעולה לשם שינוי), קבלו סיכום:
נועה, 21/07/09 22:08
העבריינות החרדית נמשכת: כתבה באתר חרדי על 3 בחורי ישיבה שהבריחו סמים:
מלחמת קודש , 21/07/09 20:48
הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)
הגיע הזמן , 21/07/09 20:26
2 מדינות ל-2 עמים, ובלי לערבב, 22/07/09 00:32
אחת הבעיות העיקריות של השמאל היא:
Swedish Josh , 21/07/09 20:18
חן, 21/07/09 19:37
אורית, 21/07/09 19:17
Jלוקת ירושלים היא סוף הציונות. זה ייקח כמה שנים אבל בסוף
זו המשמעות של זה, 21/07/09 19:10
פובליציסט, או פרובוקטור?! (ב')
רפניל , 21/07/09 17:56
אפרים, 21/07/09 19:55
פובליציסט, או פרובוקטור?! (א')
רפניל , 21/07/09 17:55
הפרדה מוחלטת כפי שדורש ימיני בין יהודים לערבים אפשר להשיג רק בפולין,
כבשהפועה , 21/07/09 17:51
שיהיו פלסטינים פטריוטים-וילכו לבנות את ארצם מעבר לגדר! הפרדה עכשיוו (ל''ת)
הגיע הזמן , 21/07/09 18:58
איציק-עכו, 21/07/09 17:34
אמיר ב. , 21/07/09 17:14
אתה התבלבלת. ימיני כתב על שיבה לחברון, ולא על שבות לישראל (ל''ת)
תקרא טוב ותבין מי התבלבל, 21/07/09 17:48
החלום הציוני על מדינה נקייה מערבים אינו בר הגשמה
ג'ורג'' , 21/07/09 17:08
אמיר ב. , 21/07/09 17:34
ני חושב שלהעיף את ג"ורג אל בני עמו מעבר לגדר יספיק! הוא לא רצוי בישראל (ל''ת)
הגיע הזמן , 21/07/09 19:32
אם ליהודי מותר לגור בלונדון או בפאריס, 21/07/09 18:36
אני, 21/07/09 21:51
למה שלא תודה על האמת-אתה פשוט גזען .
כבשהפועה , 21/07/09 18:37
רק הפרדה תביא שלום! אף פעם לא יהיה שקט עשאנו מעורבבים! אפשר להתייחס לכ
הגיע הזמן , 21/07/09 19:04
כתוב בתורה-ישמעאל=פרא אדם !!! ואתה ממשיך להוכיח זאת.
מעניין , 21/07/09 21:03
פעיל שלום, 22/07/09 00:36
תגידו, מה עדיף - מדינה אחת או שתיים? (ל''ת)
רוב הציבור מעדיף שתיים. החמאס ומוסקוביץ - אחת., 21/07/09 16:16
לא הבנתי את השאלה. אני מעדיף מדינת יהודים אחת
פנדה , 21/07/09 17:06
האמת? רוב הליכודניקים הפשוטים מבינים מצוין שימיני צודק (ל''ת)
ליכודניק אמיתי שרוצה מדינה יהודית ולא דו-לאומית, 21/07/09 14:56
ל 14.56 רוב מוחץ מהעם שואף,למדינה עם רוב יהודי.
נתן.ש מעלות., 21/07/09 15:37
נתן: שתי מדינות לשני עמים, משמעו שגם ליהודים תהיה מדינה!
panacea , 21/07/09 16:01
פנסה ידידי ירושלים בירת ישראל ומאוחדת,מדינת ישראל עם רוב יהודי.
נתן.ש מעלות., 21/07/09 18:23
"הקול קול נתן והידיים ידי מתחזה"?
panacea , 21/07/09 21:19
פנסה ידידי21.19 אומר הפסוק ''למי אין אמונה לא נותן אמונה''
נתן.ש מעלות., 21/07/09 22:48
ארז, 21/07/09 17:40
ל 17.40 תגובתי ברורה ומובנת,מדינה עם רוב יהודי מוצק.הרי קל להבנה. (ל''ת)
נתן.ש מעלות., 21/07/09 18:54
סליחה, מי מונע מערבי לגור בכל עיר בישראל?
פנדה , 21/07/09 14:54
פנדה 14.54 שכחת בסיום תגובתך לציין, ''עם רוב ערבי'',סוף הציונות. (ל''ת)
נתן.ש מעלות., 21/07/09 15:47
אם הפלסטינים היו מקבלים את המסר הזה לאורך השנים
פנדה , 21/07/09 17:20
ל 16.04 מתגובתך אני למד,כי נאומו של רה''מ בבר אילן לא מקובל עליך. (ל''ת)
נתן.ש מעלות., 21/07/09 18:26
מיכל, 21/07/09 21:56
WOW מאמר מדהים !!!אחד החשובים שנכתבו בישראל
איש פרזות, 21/07/09 14:39
אם היה מציעה הפרדה ממש... אבל מה עם הערבים שגרים בתוכנו ?
זלמנוביץ ישראל, 21/07/09 14:51
ארז, 21/07/09 15:33
כמעט כל תגובתך נכונה,למעט דבר קטן:
panacea , 21/07/09 16:12
דבורה ש. , 21/07/09 16:56
בד''י הוא איש הדווקא, אם תביע עמדות ימין
דוד, 21/07/09 14:31
חכו גם ככה הממלכה הירדנית תיהיה פלסטינית
ליאון, 21/07/09 14:23
אם יהודים ''מפריעים'' מעבר לקו הירוק, אז גם הערבים ''מפריעים'' בתוך הקו
ימיני, אם הפרדת אוכלסין זה הפתרון שלך, אז עד הסוף!, 21/07/09 14:21
הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)
הגיע הזמן , 21/07/09 19:05
למקרה שעוד לא קלטת, יהודים בכל מדינת ישראל חיים בה רק בזכות צה''ל
פעיל שלום, 22/07/09 00:39
אם ליהודי מתל אביב מותר לגור בחברון...
שירי, 21/07/09 22:41
האם הרפורמה בקרקעות, שעוברת כרגע, לא תומכת בעמדה האמריקאית?
נקודה למחשבה, 21/07/09 14:06
שיהיו פלסטינים פטריוטים-וילכו לבנות את ארצם מעבר לגדר! הפרדה עכשיוו (ל''ת)
הגיע הזמן , 21/07/09 13:46
מר ימיני, יש פתרון יפה ואלגנטי - למה שלא תגלגל אותו במקום ???
זלמנוביץ ישראל, 21/07/09 13:43
לארי בירד, 21/07/09 15:18
חכה, ייתכן שחוסיין או יורשו יקראו לנו לעזרה
פנדה , 21/07/09 17:24
יתכן כי בזמנו (לפני הסכם אוסלו...) היו עוד כמב אפשרויות...
זלמנוביץ ישראל, 21/07/09 20:26
לצערי אני נאלץ להסכים - כשהמדינה משותקת אל מול קבוצות שוליים סהרוריות
חלוץ מרכזי, 21/07/09 13:39
ימיני - נאיבי המנסה להכליל טקסט ולא לחתור למטרה.
דואליות- לא אצלו, 21/07/09 13:26
שילוב מוזר של צביעות והזיה -האור דואלי אז למה לנו אסור להיות ''דואלים''
חלוץ מרכזי, 21/07/09 14:14
ירושלים חשובה יותר ממצב הרוח של בן דרור ימיני
גלעד ברוכים, 21/07/09 13:22
כשאתה מוותר על קבר אברהם יצחק ויעקב בחברון, או על בית אל
עומר, 21/07/09 14:08
עוד מפריח סיסמאות - מי מוותר על ירושלים? מדובר על הוצאת מאות אלפי
חלוץ מרכזי, 21/07/09 14:41
הייתי בשייח ג'ראח כבר ב-7/06/1967 אז אל תספר לי איפה זה, אבל גם לא
הח''מ, 21/07/09 15:22
לא השתכנעתי שיש קשר בין התישבות יהודית בשטח ''ערבי'' לזכות השיבה
גור ארי-אל, 21/07/09 13:20
איש הקרח, 21/07/09 15:18
גור ארי-אל, 21/07/09 16:02
פנדה , 21/07/09 17:34
וגם הם מוכנים על פי מודל הקליטה הקנדי... ?
זלמנוביץ ישראל, 21/07/09 15:53
וואו! שוב ושוב מתגלה פרצופה הגזעני של קדימה ,נקודה.
גור ארי-אל, 22/07/09 16:17
הצבי , 21/07/09 13:11
הצבי , 21/07/09 13:08
ימיני אף פעם לא היה בפנתרים השחורים. קרא את הביוגרפיה שלו בויקיפדיה (ל''ת)
הוא בכלל לא מירושלים, 21/07/09 13:20
יותר מ-90 משפחות. תקרא מה שימיני כתב. הוא נגד אלה ונגד אלה (ל''ת)
ציוני מודאג מהטמטום של הימין הקיצוני, 21/07/09 12:59
אוף עוד שמאלני טיפש,למה הכתבה לא הופיעה כאשר הערבים ניכנסו לגור
שאבי מהעיריה , 21/07/09 13:25
כ ש 90 משפחות ערביות ניכנסו לגור בגבעה הצרפתית,כתבת משהו על זה? (ל''ת)
שאבי מהעיריה , 21/07/09 12:51
המתנחלים והשמאל הקיצוני יוצרים מדינה אחת גדולה ולא יהודית (ל''ת)
קול ציוני זועק נגד הטמטום, 21/07/09 12:35
ל 14.59 ביבי וחבורתו הצליחו,הן באירופה והן בארה''ב למאוס בנו.
נתן.ש מעלות., 21/07/09 15:43
מאסו בנו בגלל עופרת יצוקה ולא שום דבר אחר
פנדה , 21/07/09 17:17
קשקוש דמגוגי. אפשר לשמור על ירושלים בלי להפוך למדינה דו לאומית
מה הקשר בין מחט לקרחת?, 21/07/09 12:05
לא מדובר בעשרים אלף אלא במאתיים אלף. שים לב, ימיני (ל''ת)
מתנגד להתיישבות רק בריכוזי אוכלוסייה והוא צודק, 21/07/09 12:34
תלמד את העובדות האמיתיות. בעיר העתיקה ובאזור שייח' ג'ראח
מתגוררים כ-20 אלף איש, 21/07/09 13:17
מממ....מלכודת שהוטמנה לפני 20 שנה...יש לקיצוני הימין סבלנות,מה?
panacea , 21/07/09 23:27
למה מותר להתנחל באדמה של האינדיאנים באמריקה?
רק שאלה, 21/07/09 11:52
ולמה לערבים מותר להתנחל בארץ ישראל ?
יתרה מזו, 21/07/09 12:53
ספקן2010 , 21/07/09 11:47
ארז, 21/07/09 12:07
ארז, 21/07/09 17:43
אין שום סימטריה בין ערבי ליהודי
תותים , 21/07/09 11:46
קשקוש שיצא תחת ידו של ימיני - וחבל
חן אדון , 21/07/09 11:41
אולי אחרי שיבנו את הרכבת לאילת...
ארז, 21/07/09 15:38
לא חייבים רכבות, בפינוי גוש קטיף הסתדרנו עם משאיות
פנדה , 21/07/09 17:45
השוואה מרושעת ,זילות שואה: היו תקדימים רבים של הזת אוכלוסיה
panacea , 21/07/09 23:30
קרח9, 21/07/09 15:08
חן אדון , 22/07/09 02:18
בן-ימיני לפני שאתה משתומם על נתניהו ויעלון
Yossi Rumyal , 21/07/09 11:34
כבן הארץ הזאת שמעולם לא דגל בתורת ז'בוטינסקי,שתי מדינות לשני עמים. (ל''ת)
נתן.ש מעלות., 21/07/09 12:19
בן דרור ימיני אדם חכם, אך מסתבר שלא תמיד!
שאול א., 21/07/09 11:24
ל 11.44 כדי לתקן תגובתך,ח''כ ציפי לבני הינה יו''ר תנועתי.בגילי אין לי א
נתן.ש מעלות., 21/07/09 12:15
אם אובמה מתוחכם הוא יצהיר מיד שהוא מקבל את דברי ביבי שגם ''כל פלסטיני
ג'קסון הגדול, 21/07/09 11:08
LOL! כבר יש ערבים בגבעת אולגה ובבאר שבע
שמואל משי , 21/07/09 11:17
הצבי , 21/07/09 13:15
ראשית, הנשיא חוסיין אינו כה מתוחכם
ארז, 21/07/09 12:09
אני תומך בהעברת ערביי ירושלים וחברון לתל אביב
שמואל משי , 21/07/09 10:59
הצבי , 21/07/09 13:18
אני בתור מתנחל ימני פנאט בעד זכות השיבה פי 2 מהשמאל!
מתנחל פנאט, 21/07/09 10:36
צריך לתת לערביי יו"ש שתי אפשרויות
שמואל משי , 21/07/09 11:01
Yossi Rumyal , 21/07/09 11:41
נו באמת , בן דרור די להלך אימים על הציבור
יהודי, 21/07/09 10:30
צודק - הגזענים האמיתיים זה השמאל
עומר, 21/07/09 11:48
צריך שילוב ולא הפרדה, מפני ששילוב גורם לחיכוך ומתח ובסוף למלחמה שבה
ירון, 21/07/09 10:25
מספיק שבן דרור חולק בקטנה עם הפשיסטים/לאומנים ,ובשבילם הוא כבר בוגד (ל''ת)
ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 21/07/09 10:22
''זכות השיבה'' מעשה רטרואקטיבי ההתישבות ביש'ע עובדה
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 21/07/09 10:19
ימיני: עפ''י ההיגיון שלך - חוק השבות מקדם את זכות השיבה
אפרים, 21/07/09 10:14
האם ייתכן שנחזיר לארץ ישראל את אויבינו
סטאס, חיפה, 21/07/09 11:14
שי, 21/07/09 10:07
ארז, 21/07/09 12:11
קול שפוי במזרח-התיכון ? אין דבר כזה...
זלמנוביץ ישראל, 21/07/09 12:44
ניר, 21/07/09 10:05
לניר, 21/07/09 10:48
ניר, 21/07/09 11:31
אני מדבר על ''הצלחותיה'' של ליבני בתור שרת החוץ...
לא נהייתי נביא, 21/07/09 15:07
ואיזו הנהגה מוצלחת היתה לנו...
ארז, 21/07/09 12:12
אפשר להתוכח על כל מה שאתה אומר
ניר, 21/07/09 13:14
היתרון היחיד של ציפי- לא עשתה כלום, ולא נחקרה על מה שלא עשתה.
מצ'לס, 21/07/09 15:08
ארז, 21/07/09 15:46
זכותו של כל אזרח להתיישב בכל מקום במדינה שלו
ערליך , 21/07/09 10:02
א., 21/07/09 12:09
נו, אז מה הבעיה עם השכונה החדשה?
ארז, 21/07/09 15:47
מדוע להגביל התישבות יהודית כאשר אין תהליך שלום ?
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 21/07/09 09:57
אם שכחת את האישור למגורי ערבים ברק פתח כתיבת פנדורה
אהרון ברק, 21/07/09 09:53
ימיני אכזבת קשות. עדיף לוותר על כל הגליל ולא על ס''מ מירושלים
תבחין בין עיקר לטפל, 21/07/09 09:53
ברגע שאתה מוכן לוותר על מטר מישראל - הראית לעולם שכלום לא באמת שלך
עומר, 21/07/09 11:44
די לגזענות ואנטישמיות! ליהודים וערבים יש זכות לקנות קרקע בכל מקום! (ל''ת)
אלכס טוקבק, 21/07/09 09:47
אז זה אומר שגם לפלסטינים מהשטחים יש זכות לרכוש קרקעות בישראל?
שירה, 22/07/09 12:30
ירושלים כולה חלק מישראל. אינך יכול לשנות עובדה זו, והערבים הגרים בה הם
שלמה, 21/07/09 09:35
פלסטינים ממזרח העיר לא קונים דירות במערב העיר?? (ל''ת)
אבל ה''יהודי'' בולט עלק,וה''ערבי'' מתמזג/טבעי עלק, 21/07/09 09:34
השמאל הוא הדוקטרינה הפאשיסטית מספר אחת - החל מהקמת משטרים אפלים כמו
חלוץ מרכזי, 21/07/09 10:06
אם לא תהיה מדינה, אפילו מצ'וקמקת לפלסטינאים, לא תהיה בסוף מדינה יהודית
התקציר, 21/07/09 09:07
מדינה יהודית תהיה רק כאשר השמאל הקולוניאליסטי יחזור לאירופה
שמואל משי , 21/07/09 11:21
ארז, 21/07/09 12:13
היכן הקשר בין ''זכות השיבה'' ל''זכות הישיבה''
יאיר ל, 21/07/09 09:06
הגם אתה ימיני? ממך לא ציפיתי לצביעות.
אמיר ש , 21/07/09 08:59
יפה אמרת, ימיני לוקה בחוסר יושרה אינטלקטואלית
פנדה , 21/07/09 18:11
מאמר דמגוגי אבל יש גם טענות נכונות
ציוני, 21/07/09 08:57
ישראל, 21/07/09 08:53
ימיני -- הבעיה זה לא שטחים או אפה יגורו היהודים --
Ehad Haam-Zionist , 21/07/09 08:47
ארז, 21/07/09 08:47
ארז, תקרא לפני שאתה כותב. התשובה נמצאת בתוך המאמר (ל''ת)
ככה זה כשחמור קופץ בראש בלי לקרוא, 21/07/09 08:58
אנה הסבר לי היכן התשובה המלאה במאמר.
panacea , 21/07/09 09:54
ארז, 21/07/09 10:23
לשיטתך,אסור לבנות ברמות פסגת זאב ,והרובע היהודי ...ובסוף יפו חיפה ....
simond , 21/07/09 08:44
רעם, 21/07/09 08:39
ימיני פשוט לא מכיר את ירושלים ומקשקש סיסמאות נבובות - מספר 1
gilberet , 21/07/09 08:30
ימיני פשוט לא מכיר את ירושלים ומקשקש סיסמאות נבובות - מספר 2
gilberet , 21/07/09 08:33
אידיוט, ימיני מתכוון רק ל''התיישבות בריכוזי אוכלוסייה ערבית'' (ל''ת)
ימיני לא כתב על שכונת גילה או הגבעה הצרפתית, 21/07/09 08:44
כל מדינת ישראל היא התישבות בריכוז אכלוסיה ערבית
gilberet , 21/07/09 09:01
פנדה , 21/07/09 16:00
מדינה בלי ערבים ? חלום ליל קיץ...כנסו , כנסן...
motle1010 , 21/07/09 08:28
התרסה ,קינטור ורעיון לא מתגבשים לאמת גם אם היא מעוותת
גדעון, 21/07/09 08:22
לפי ההגיון הזה,אז גם אסור לערביי ישראל לגור בערים יהודיות
panacea , 21/07/09 08:21
לא נכון. בתוך שטח ישראל מותר לכל אזרח לגור איפה שבא לו.
נועה, תל אביב, 22/07/09 01:41
צודק! הזכות מוחלטת,אך לא המימוש שלה
טובה, 21/07/09 08:20
וויתור על איו''ש משמעו וויתור על ארץ ישראל כולה
ארז, 21/07/09 08:56
טובה, 21/07/09 11:42
בן גוריון חזר בו מדבריו הנ''ל...
ארז, 21/07/09 12:17
טובה, 21/07/09 14:25
ארז, 21/07/09 16:02
אני תומך במגורי יהודים בכל ישראל - ולא תומך בהכנסת ערבים נוספים לישראל
עומר, 21/07/09 08:13
זה לא אפשרי ואפילו אם כן זה יעלה לנו לפחות בשליש מהעם, אני לא מוכן למח
קובי, 21/07/09 08:24
זה ועוד איך אפשרי - מי שלא מוכן להקריב במזרה''ת מפסיד הכל
עומר, 21/07/09 11:36
בן דרור ימיני - תשאיל בדחיפות כמה מהתאים שלך
עופר שיפמן, 21/07/09 08:11
תענה לי: מובארק אמר שגם עוד אלף שנה לא יכירו הערבים במדינה יהודית
בשבילם הכול אדמה ערבית..., 21/07/09 08:06
מי שתומך במגורי יהודים בשטח ערבי תומך גם בזכות השיבה הפלסטינית
הצדיק , 21/07/09 08:02
מי שמתנגד לישוב יהודים בארץ ישראל הוא גזען אנטי ציוני
יואב , 21/07/09 07:57
פניה לבן דרור, 21/07/09 07:53
יש כתבה מכוננת של ימיני ''במלכודת ההונאה העצמית'' (ל''ת)
חובה לקרוא זה באינטרנט אולי באתר הזה, 21/07/09 08:22
למה את חושבת שימיני צריך להיות תוכי כמו כולם. יש לו דעות עצמאיות (ל''ת)
רוב הציבור הוא לא ימין ולא שמאל. אז מה הבעיה?, 21/07/09 08:06
ימיני לפחות מוכיח פעם נוספת שהוא לא ימני כמו שהחסידים שלו טוענים (ל''ת)
ליכודניק שפוי אוהב את ימיני למרות הכל, 21/07/09 07:40
כשהשמאל קורא להפרדה בין העמים למה הוא מתכוון ?
דוד מלכי, 21/07/09 07:34
יהודי מותר לגרש, ערבי אסור לגרש. יודע למה?
יואב , 21/07/09 07:59
איש הקרח, 21/07/09 07:29
דני ב., 21/07/09 07:24
אמיר ב. , 21/07/09 16:34
ארז, 21/07/09 17:45
פנדה , 21/07/09 18:16
אבל הערבים משתמשים היום בכסף מסחר בסמים למימון הטרור נגדנו
panacea , 21/07/09 21:16
אינך ציוני. פשוט אינך יכול להבין שארץ ישראל שייכת לנו?
יואב , 21/07/09 07:23
א''י הייתה שייכת לעם ישראל גם כשהוא לא ישב עליה
טובה, 21/07/09 08:27
גברת טובה, הציונות לא התחילה עם הקיבוצים
gilberet , 21/07/09 08:40
תותים , 21/07/09 11:56
ארז, 21/07/09 12:12
ארז, 21/07/09 12:18
סליחה - בחברון ובירושלים היה תמיד ישוב יהודי
פנדה , 21/07/09 18:18
אני גם, 21/07/09 11:36
מה הקשר בין מה שאמרת למה שכתוב במאמר?
פנדה , 21/07/09 18:23
if the reason to freeze the construction is to maintain the current
me, 21/07/09 07:11
אתה צודק באלף אחוז! רק חבל שיש לך בלבול אחד מהותי לגמרי!!!
צדוק, 21/07/09 07:08
יש רק בעיה קטנה אחת. מה זה קטנה - פיצונת.
שי, 21/07/09 13:04
יש קדוש ברוך הוא בעולם? ועל סמך מה אתה יודע זאת?
המלכה הרעה, 22/07/09 12:37
מי שמתעקש בהתחלה עתיד לוותר הרבה בסוף.
וכבר הגענו גם לירושלים., 21/07/09 06:42
ארז, 21/07/09 09:00
מאמר מענין אם כי חוטא מעט בדמגוגיה.
אמיר ב. , 21/07/09 06:38
תגובה מעניינת אם כי חוטאת מעט בדמגוגיה
האמת הפשוטה, 21/07/09 07:42
במונח ''זכות שיבה'' ימיני מתכוון להתיישבות בריכוזים ערביים (ל''ת)
מעבר לקו הירוק. הוא לא מתכוון בבשטח המדינה הריבוני, 21/07/09 08:08
ישראל? מדינת ישראל כפי שהוכרה בעולם היא בגבולות הקו הירוק-והיא התחייבה
Ehad Haam-Zionist, 21/07/09 14:36
אתה שוב מתבלבל מבלבל טועה מטעה
אמיר ב. , 21/07/09 16:27
כן, 21/07/09 06:07
ימיני-הפעם אתה צודק בדבר חשוב מאד, וחובה לזכור שאין לגיטימציה לסיפוח..
Ehad Haam-Zionist, 21/07/09 05:52
טרול בן-גביר, רק בעיני אנטישמיים מבוהקים אין ליהודי חזקה על ירושלים. (ל''ת)
אחד העם עאלק, 21/07/09 07:45
ארז, 21/07/09 09:02
רונית, 21/07/09 18:46
זהאבלה גלחון, 21/07/09 05:50
יהודי קנה בניין לפני 20 שנה, אבל אסור שיעברו פנימה שכנים יהודיים?
דירה להשכיר, 21/07/09 05:40
רק מקריאת הכותרת: לצערי, פה טעית
שרון, 21/07/09 05:13
Moonshine Madof, 21/07/09 05:11