• 59.

    יעל - לא קראת בעיון את הדוח ולא בררת העיקר מהטפל

    חייל, 22/07/09 00:15

    העניין המרכזי בדוח הוא לא המקרים הפרטניים אלא הצורה בה צהל הפעיל את האש, ומה היו הוראות הפתיחה באש. אם תקראי בעיון את העדויות תראי שהשליטה על האצבע היורה התרופפה, צהל הגדיר את הוראות הפתיחה באש באופן כזה שניתן להרוג אנשים גם אם לא זוהה בהם אמצעי או כוונה, אלא רק קירבה לכוחות צהל. נתון זה הוא בגדר חידוש מסוכן מאוד ביחס לנורמות המקובלות מהלחימה בשטחים.

  • 58.

    השמאל הישראלי, שאת שייכת לו, הוא שורש כל הרע במדינתנו

    אחד ציוני, 20/07/09 01:24

    שימעו טוב ידידי היקרים, כל הצרות שלנו במישור המדיני מקורם בשמאל הישראלי שתחת מסווה של ציונות מנסה בעצם לקעקע את היותה של מדינת ישראל מדינה יהודית, ולשם כך אינו בוחל בכל האמצעים כולל הגרועים והבלתי מוסריים ביותר.

  • 57.

    המסקנות מזיקות לישראל?

    רונן גולדשטיין, 20/07/09 00:18

    ממתי אכפת ליעל פז מלמד ''שמזיקים לישראל''?
    יעל פז מלמד מזיקה לישראל בכל מאמר שלה.

  • 56.

    יעל, מסכים חלקית מהביקורת אבל שולל את הפיתרון שלך ואת מסקנותייך

    וואסים, 19/07/09 23:56

    הדו''ח לא נועד להביא את צה''ל לפתוח בחקירת המקרים שהובאו בו, ויותר חשוב - לקיים דיון ציבורי בשאלות המוסריות שעולות לכאורה מעדויות החיילים.''
    1- צה''ל לא מבצע תחקירים אף פעם ולא מיישם חוקים בינלאומיי אף פעם. הפעמים היחידות שאכן הוא עושה זאת תוך צמצום העונש הוא כאשר צה''ל נתקל בביקורת או כדי לנטרל ביקורת פנימית ובינלאומית. זה כבר לא רציני לטעון שצה''ל מטפל בחומרה במקרים של הפרות פשעים. כבר לא רציני להגיד שהדברים האלה הם מקרים בודדים.
    2- המטרה אכן הייתה לעורר דיון ציבורי, אבל תמיד הדו''חות האלה, אם מארגונים בינלאומיים או ישראליים מעוררים את הדיון הלא נכון: מיהו האנטישמי ועוקר ישראל! אין דיונים מוסריים. זה כבר מזמן נעלם מהשיח הציבורי.
    3- לצערנו, אני לא רוצה להגיד שהקרב המוסרי אבוד אבל הוא מאוד נואש. ראשית, המוסר אבד. שנית, האינטרסנטיות וחוסר האחריות הפוליטית והתקשורתית עיוורו את אלה שיש להם מוסר. לכן, הקרב עובר לגיוס לחץ בינלאומי. כולנו יודעים כי ישראל לא יכולה לשרוד בלי תמיכת המערב. הארגונים הישראלים, הפלסטיניים והבינלאומיים למדו לשחק את המשחק של ישראל. זה כבר לא נושא של נכון ולא נכון, צודק ולא צודק. זה נושא של גיוס אנשים ומדינות עם כוח לשנות את המציאות.

    זהו הדבר העצוב, שזה לא דיאלוג של צודק ולא צודק. זהו דיאלוג של מי יותר חכם במשחק הזה.

  • 55.

    יעל,גם תושבי שדרות ראו חוו והזדעזעו לנוכח הפרות גסות של זכויות האזרח

    אייל , חולון, 19/07/09 21:28

    הפרות בוטות של זכויות האזרח , תוצרת החמאס.

    אבל משו מה , לא את ולא ארגון ''שוברים שתיקה'' , החלטתם לשבור שתיקה ולמחות כנגד תנועת הטרור הרצחנית.

    אין לי מושג עד כמה הכוונות שלכם הן אכן טובות , אבל אין לי ספק שאת והם , מזיקים למדינה במחאה הצבועה והחד צדדית שלכם.

  • 54.

    אלק כוונות טובות...מדובר באנטישמים אנטיציונים ותומכי טרור! מחבלים לכל

    הגיע הזמן , 19/07/09 20:22

    דבר! ויש לנהוג בבוגדים המחבלים האלה ככאלה! טפווווו

  • 53.

    בוקר טוב. עכשו התעוררת. מדובר באוסף שקרים שמטרתם לפגוע בישראל קשה ככל

    שלמה, 19/07/09 19:08

    האפשר. מה רצית, שיחשבו על שמה הטוב של ישראל?!

  • 52.

    נרצחו אלף אזרחים, לאיזה עוד עדויות אנו זקוקים ?

    ג'ורג'' , 19/07/09 17:07

    נערכו הפצצות ישירות בבתי מגורים, בתי ספר, בתי תפילה - האם כל ההרוגים הם מבוקשים בכירים של חמאס ?
    האם את יכולה לדמיין תרחיש שמצדיק הפצצה של בניין מגורים ובו שוהים אזרחים ?
    רק דוגמאות אחדות - ב-4.1 חיילי חי"ר פינו כמאה ועשר תושבים משכונת זיתון למבנה מגורים (בית פרטי של מישפחת א-סמונה), מחציתם ילדים. לאחר יממה ששהו שם מבלי לצאת, המבנה הופצץ מספר פעמים, כנראה בהפצצה אוירית. שלושים נרצחו.
    ביום המחרת הופצץ בניין מגורים בן ארבע קומות שבו התגוררה מישפחת א-דאיה. עשרים ואחד נהרגו. בהפצצה נעשה שמוש, בין היתר, בפצצות זרחן (נחשף גם במאמר של עופר שלח). באותו היום בג'באליה נערך הטבח בבית הספר אל-פאחורה ששימש גם כבית מחסה של UNRWA.
    מספר ההרוגים ארבעים וחמש, מתוכם 14 ילדים.
    וכידוע, יש עוד מקרים רבים. גם שלושת בנותיו ז"ל של הרופא מתל השומר נהרגו מן הסתם בנסיבות דומות.
    "עופרת יצוקה" היה מראשיתו מסע הרג מחריד באוכלוסיה אזרחית ללא יומרות אופרטיביות של ממש. בכל העולם ראו את תמונות הגופות של משפחות שלמות המוצאות מן ההריסות, גדעי-גפיים וחצאי גופות של ילדים שנטבחו. בטבח בזיתון ראו היטב את הכוויות האיומות של פצצות הזרחן.
    בכל העולם ראו את התמונות הללו.
    איש לא זקוק לתחקירים של צה"ל או לעדויות של מבצעי הטבח שפתאום חשים חרטה.
    ואף על פי כן, הנסיון להטיל רפש בחיילים שמסרו עדות, ובפרט הסיפא המגוחך של הרשימה ".."שוברים שתיקה" הצליחו לייצר סטריאוטיפ של שונא צה"ל ועוכר ישראל"
    מלמד כי הדברים לא נכתבו בתום לב, וזוהי חלק ממערכה תקשורתית של הפחדה וסתימת פיות.

    • לכלבלב המשתולל-אינך עונה לשירה השמאלנית מהכתבה של ימיני ?

      מעניין , 19/07/09 21:31

      האם אתה גם איתה לא מוכן להידבר ?
      לגבי התייחסותך אלי-אני כבר יודע מנסיון העבר כי לא תתמודד בהתמדה..
      וידוע המישפט בשפתך:כול כאלב ייג'יא יומו !
      של ערפאת אביך כבר הגיע (מהקללות של הרב אמנון יצחק),ושלך ???

    • מה קרה כלב-בלעת את הלשון ?-אתה לא יכול להשיב על שאלות פשוטות ?-

      מעניין , 20/07/09 00:33

      מדוע רוב הישובים הערבים ה"עתיקים" נקראים על שמות ישובים יהודיים שקדמו להם ?-גם אם בשיבוש או בתרגום לערבית ?!

      מדוע אתם חופרים וחופרים מתחת למקום בית המיקדש,בכדי להעלים ראיות ארכיאולוגיות,ולטעון ברוב רשעותכם הבהמית-לא היה שם כלום,הכל המצאה של היהודים?!
      הרי ברור כי כל העולם מודה ששם (באותו מקום בו היו עקדת יצחק,וכן חלום יעקב)-היה בית המקדש-הרי כלי המקדש מצויים ברומא עד היום,גם אותם תגנבו ?-או שאתה סומך על האנשישמיות של שאר הגויים ?-

      אגב זה שתבנו את בתי השיקוץ שלכם בהר הבית,היה צפוי-הכל כתוב בנבואות,ואצלנו ב"ה-זה אחד לאחד מתקיים..
      נשאר רק הסוף,אז תתכונן-יא כאלב !!!
      יא חנזיר !!!
      אתה פשוט מכחיש את כל הדתות,ובעיקר את היהדות,אך מסתמך עליהן כאשר נוח לך הצורה מניפולטיבית-ממש כפי שכתב הרמב"ם כל שכמותך ! וכל מילה מתבררת כאמת כאשר הדגש שלו היה על השקרים הבלתי נסבלים שלכם,כפי שיודע העולם כולו כולל חברך הקאבוי השחור..

  • 51.

    ליעל פז מלמד,כתבה הוגנת ואמינה,אישית לא מתיחס לשונאי ארצי. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 19/07/09 16:47

  • 50.

    הם חברה לא ? מס הכנסה תתלבשו עליהם ... (ל''ת)

    דני, 19/07/09 16:26

  • 49.

    למה התקשורת מסתירה שמדובר בחברה בע''מ ? (ל''ת)

    דני, 19/07/09 16:23

  • 48.

    They provide an excellent service to our enemies (ל''ת)

    zg, 19/07/09 16:23

  • 47.

    למי שיש "כוונות טובות" מביא אותן לידי ביטוי

    avishani1 , 19/07/09 15:16

    גם בדרך הפעולה וגם באופן ההגשה, מצטער יעל תמיכתך העיוורת, כמוה כאהבת נעורים מסנוורת.
    יש להצטער צער רב על האופן שבה הדמוקרטיה הישראלית מכלה עצמה כמו מחלת קנדידה ודומיה.
    קיים צורך בלתי מתפשר למצוא תרופה לאנשים אלה בדיוק כמו למחלות המכלות את הגוף. והמבין יבין.

  • 46.

    האמת מאחורי הארגון שוברים שתיקה בע"מ,עושים כסף על בגידה במדינה כנסו

    שאבי מהעיריה , 19/07/09 14:10

    אנשי "שוברים שתיקה" המוצגים כ"ארגון חיילים משוחררים" אינם אלא חברה פרטית בע"מ הכוללת 7 בעלי מניות ושני דירקטורים
    קישור לכתבה המלאה פה
    http://www.news1.co.il/Archive/003-D-39524-00.html?tag=12-56-36

    • קראתי ונדהמתי!! רודפי בצע שמוכרים את ארצם עבור שלמונים. (ל''ת)

      למה התקשורת שותקת?, 19/07/09 14:54

    • קראתי ורק חיזק אצלי את ההערכה ...

      הלמן, 19/07/09 16:23

      שארגון שוברים שתיקה הוא סוס טרויאני שתפקידו לערער את אמינות כל ארגוני זכויות האדם למינהם ויש המון כאלו.

    • שכחת לציין שהם נתמכים וממומנים עיי ארגונים אנטישמים מארופה! מדובר במחב

      הגיע הזמן , 19/07/09 20:24

      במחבלים לכל דבר!!!

    • איזה שטויות. כמה הבלים אפשר?

      יעל, 20/07/09 16:37

      משקרים חופשי בטוקבקים, העיקר לקשקש בכלב.

      כמה הבלים.

  • 45.

    לא היו להם כוונות טובות

    טעות, 19/07/09 13:42

    זה אירגון תעמולה תומךטרור.

  • 44.

    מוטב לארגון שיגבה עדויות מילדי שדרות המופגזים

    די לפשעי הגראד, 19/07/09 13:38

    מוטב לארגון שיגבה עדויות מילדי שדרות המופגזים
    את העוול שנגרם להם אף ארגון זכויות אדם לא זועק

  • 43.

    לא מדובר בשמאל לגיטימי, מדובר בבוגדים חסרי מצפון (ל''ת)

    בצלאל, 19/07/09 13:36

  • 42.

    השמאל מסוכן למדינת ישראל! מלשינים בוגדים לכו לגור עם חבריכם בעזה!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 19/07/09 13:28

  • 41.

    גם אילו היה הדו"ח נכון,רק בוגד פועל ע"י פרסום הדברים בעולם כולו.

    מעניין , 19/07/09 12:43

    כל ילד יודע-כביסה מלוכלכת לא מכבסים בבית,ועל אחת כמה וכמה-על יהודים.מה מהווה מזון עשיר לאנטישמיות הגואה בימים אלו.
    בסופו של דבר יש לשמוח כי מובטח לנו כי:מהרסיך ומחריביך ממך יצאו.ולפי הפירושים זה בא לומר כי-
    א. רשעי הערב רב,יצאו מתוך עם ישראל,למרות שאינם נכללים עמו.
    ב. הארץ תקיא את אותם הרשעים,זה רק עניין של זמן.

  • 40.

    השמאל האנטיציוני תומך בשאיפות חמאס-לכבוש את ישראל! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 19/07/09 12:21

  • 39.

    שוברים שתיקה הם אנטי ישראלים בדיוק כמו הבלופר העומד בראש המכינה לתעמול

    איציק המצונזר , 19/07/09 11:54

    לתעמולה פו"צ ע"ש רבין ושקריו כפי שנחשפו לפני מספר חודשים.

    זה השמאל הישראלי כולו, כל עוד אין חלקים בו המתנערים מהם.

    • ויציפי, זו שבלעה פטיפון, היכן היא, בלעה פתאום את הלשון? (ל''ת)

      איציק המצונזר , 19/07/09 11:54

    • זהירות,אתה משקר ביודעין וכולם קוראים. זהירות ,אתה מסית. (ל''ת)

      הלוחש למסיתים, 19/07/09 15:09

  • 38.

    כוונת מעוותי שוברים שתיקה היא לפגוע במדינת ישראל ואינה רצויה.

    דרור הנאור מרמת גן, 19/07/09 11:46

    האירגון החתרני הזה ח-י-פ-ש(!!) ''עדויות'' נגד צה''ל, ופנה במייל לציבור לבוא ''ולהעיד''.
    כמו כל אירגוני השמאל הקיצוני, הוא נהנה מרפיסות השלטון, בייחוד זה ''הימני'',הפוחד לעקור ולעקר את פעילותו החתרנית.

    זהו המייל שהם הפיצו ב 22/1/09:

    זכות הציבור לדעת!

    אם את/ה שירתת בעזה במבצע האחרון, בסדיר או במילואים, אנו רוצים לדבר איתך.

    אם את/ה מכיר/ה משיהו ששירת במבצע האחרון, בסדיר או במילואים, אנו רוצים לדבר איתך.

    אנא התקשרו למספר: 0508454725

    זהות נותני העדות או יוצרי הקשר עמנו תישאר חסוייה.



    The Public Needs to Know!

    If you know anyone who served in the recent it cursion in Gaza, we want to talk with you.

    0508454725 Please call

    All calls are confidential





    להסרה מרשימת התפוצה אנא הקליקו כאן
    To unsubscribe please click here

  • 37.

    כוונות טובות ? ממש כמו הכוונות הטובות של עיז א דין אל קסאם. (ל''ת)

    יושקו, 19/07/09 11:45

  • 36.

    תפסיקו עם כל הבולשיט, אנחנו במלחמה אכזרית עם חיות אדם

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת, כל הכבוד לצהל !!!!, 19/07/09 11:36

    כל האירגונים שונאי ישראל, תקפצו לי כולכם אחד אחד, שלוש שנים לא קיבלנו סימן חיים מחייל אומלל שיושב בשבי, ונחטף למרות שנסוגונו מ'' השטח הכבוש '' בעזה,והפרס שקיבלנו זה קסאמים.
    יש לנו מלחמה עם חיות אדם שאין להם שום עכבות, לקחת חולה לרופא ?? מה צהל היה בטיול שנתי?? צהל פעל מצוין ופרק להם את הצורה.
    אחרי ''ההתפרעות'' של צה''ל במלחמת לבנון השניה ועופרת יצוקה, שכנינו הבינו שאנו יודעים גם אחרת, נסראללה עדיין בהלם, הוא לא יודע מאיפה זה בא לו...אנחנו יודעים גם להשתגע, הם יחשבו עשר פעמים לפני שיצאו למלחמה נגדנו מתחייב אני!!!!!
    היום הם מעיפים קסאם אחד בחודש, עבור ראש ערבי זו פעולה חשובה, אני עדיין קיים...
    לא להתרגש משונאי ישראל וממה שהם חושבים, הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

    • צודק. (ל''ת)

      panacea , 19/07/09 13:38

      • מה צודק? האם הפטפטן הידוע בלע את לשונו? זהירות אתה מסית! (ל''ת)

        הלוחש למסיתים, 19/07/09 15:10

      • חתיכת מעתיק כינויים עלוב נפש ,מה צודק ,מי צודק? (ל''ת)

        PANCEA, 19/07/09 15:11

  • 35.

    מטרת הארגון הוא להשמיץ את מדינת ישראל בעולם

    שירה בר, 19/07/09 11:34

    אין צבא יותר מוסרי לצה''ל, עם שמוקף אוייבים ונלחם על חייו, במלחמה נהרגים אנשים למה הם לא צעקו שירו טילים בשדרות וישובי הנגב, ושהטרור היה מנת חלקו שנים, מטרתם אחת לחסל את המדינה

  • 34.

    הכוונות הטובות של השטינקרים

    הרצל נח, 19/07/09 11:20

    אנחנו יודעים מי הכותבת ולאיזה קבוצה היא שייכת לקבוצה של עו''ד ספרד. היא אישה ממורמרת ואם אתם רוצים לראות למה?חכו במערכת ותראו במי המדובר.

  • 33.

    עם כל הכבוד

    אזרח מודאג, 19/07/09 11:15

    מפתיע אותי לטובה שיעל פז מלמד מעבירה ביקורת על שוברים שתיקה, תוך הפגנת יושר אינטלקטואלי, שלצערי לא מאפיין הרבה מאנשי השמאל.
    הבעיה היא, שמאז 1993, מאז תקופת אוסלו, מדינת ישראל הולכת ועוברת תהליך של התרופפות, תהליך שבו אנחנו הולכים ומאבדים את האמונה בצדקת הדרך. אווירה כזאת, משחקת לידיהם של ארגונים דוגמת ''שוברים שתיקה''.

  • 32.

    שוברים שתיקה בע''מ

    ציפי (לא לבני), 19/07/09 11:06

    להזכיר לכולנו כי ה''ארגון'' הזה רשום אצל רשם החברות כחברה בע''מ, כלומר, חברה לשם כוונת רווח.
    ככל שה''תוצר'' של החברה רב יותר, כך מתרבים רווחי החברה (במקרה זה גדל המימון על ידי גופים שטובת ישראל רחוקה מהם).
    האם ניתן בכלל להשיג אוביקטיביות בשיטה הזו?
    לא, אין צורך לענות על השאלה.
    ולעוסקים ב''מלאכה'' אומר: לכו, מצאו לכם עבודה אמיתית, כי ה''עבודה'' שאתם עושים היא בזויה.

  • 31.

    מי ששולח בעילום שם=מחשיד עצמו באופן אוטומטי=כלא אמין בעליל=חייל מתחזה! (ל''ת)

    נ.כהן הם סתם פחדנים שמאלנים=שהשתמטו מצה''ל=רוע לשמו, 19/07/09 10:55

  • 30.

    מטרתם - לא שינוי מציאות אלא הכפשת ישראל. כמו רוב השמאלנים (ל''ת)

    ציוני, 19/07/09 10:53

  • 29.

    לא מסכים עם הכתבה, אין כאן כלל "כוונות טובות".

    ASCH , 19/07/09 10:42

    "שוברים שתיקה", כמוהו האנרכיסטים וכנראה עוד ארגון קיקיוני או שתיים, הם תופעה טבעית לחלוטין.

    השמאל שאליו את משתייכת גב' מלמד פשוט המשיך הלאה וגידל מורסה סרטנית בדנות אלו: זה טבעי שברגע שאתם מתחילים להתרחק מהציונות השורשית, חלק היותר קיצוני מכם יפנו לאנטי-ציונות בוטה.

    ברגע שהזמינו רופא גדודי לחולה הסכרת זה כבר מראה על התחשבות באוכלוסייה. כשהזמינו תחת אש- שבעתיים של התחשבות. אז "שוברים שתיקה" רצו לגדף- יצאו מברכים. אך הכוונות שלהם הן שחורות משחור, אין טעם להגן עליהן.

    • יעל לא מגנה אלא דווקא כועסת עליהם

      motimorg , 19/07/09 11:10

      הם גורמים נזק לשמאל הישראלי משום שהם מציגים את פרצופו המגעיל (מילה עדינה יחסית) של השמאל כמי שהארגונים שמזוהים איתו מחפשים בכל דרך ובכל מחיר להשחיר את פרצופה של המדינה.
      יעל כועסת משום שמסתבר שכל בדל שטות כשר בכדי להשביע את רצונו של האיחוד האירופי שמשלם את לפחות מחצית מהמשכורות של חברי "שוברים שתיקה" (ושל חברי "שלום עכשיו", ו"בצלם" וכו').

      • OK.

        ASCH , 19/07/09 11:35

        ואוסיף רק שה-ד-ב-ר-י-ם ה-ח-ש-ו-ב-י-ם הם שבירת מונופול השמאל על אמצעי התעמולה בישראל, סליחה, התקשורת, וזיהוי השמאל כאוייבי המדינה והציונות בתודעת הציבור.

        היום, עדיין יש 3-4 מנדטים ל2 מפלגות המייצגות צאצאי הקופים והחזירים. ובבחירות הבאות- או אפס מוחלט או שיהפכו למפלגות ערביות שהן אנטי-ציוניות במפגיע ולא במסווה של רדיפת ה"שלום".

  • 28.

    זה בסדר - אנחנו יודעים שאת וחבריך אנטישמים

    ד''ר מיינד, 19/07/09 10:30

    ארגון שוברי שתיקה לא השפיע על דעותינו לרעה.
    גם לפניהם ידענו שאת אנטישמית חולנית.

    אולי במקום לכתוב בעיתון תגשי לראות פסיכיאטר טוב?

  • 27.

    יעל שמאלנית ידועה

    העיט, 19/07/09 10:23

    הכוונות שלהם הרסניות ומקומם בכלא ומיד
    די לתמוך בחולירות

  • 26.

    כוונות טובות

    שרה, 19/07/09 10:21

    כבר נאמר במה רצופה הדרך לגיהינום, וגם נאמר שמהרסייך ומחריבייך ממך יצאו, כך שאין חדש תחת השמש...

  • 25.

    אני חולק עליך, ספק אם כוונות האירגון באמת תמימות..

    ציוני, 19/07/09 09:50

    וספק אם ''הסטראוטיפ של שונא צה''ל ועוכר ישראל''
    לא נכון לגביהם..

  • 24.

    A REGISTERED COMPANY WITH 7 BOARD MEMBERS NOT AN ORGANIZATION

    REALITY CHECK, 19/07/09 09:39

    SHOVRIM SHTIKA IS AN ORGANIZATION FINANCED BY ISRAELS ENEMIES, THEIR SOURCES OF FINANCE MUST BE INVESTIGATED!

  • 23.

    לא כל שנאה היא גזענות אך כל גזענות היא שנאה. (ל''ת)

    Vox Ami , 19/07/09 09:27

    • מי כמוך יודע... (ל''ת)

      ארז, 19/07/09 09:46

      • אחרי הלחם, החינוך הוא הצורך העיקרי של החברה. (ל''ת)

        Vox Ami , 19/07/09 10:49

        • ומי כמוך זקוק לו... (ל''ת)

          מצ'לס, 19/07/09 12:40

          • חחח יפה :) (ל''ת)

            פנדה , 19/07/09 15:34

  • 22.

    תפקידה של המדינה הוא לשמור ולהגן על זכויות האדם. (ל''ת)

    Vox Ami , 19/07/09 09:26

    • תפקידה של המדינה הוא להגן על אזרחיה...

      ארז, 19/07/09 09:46

      ולא על אזרחי האוייב, בוודאי שלא על לוחמי האוייב.
      ואם כבר זכויות אדם, הרי תפקידה של המדינה הוא להגן על זכויות האדם של אזרחיה, ולא של האוייב.

      • השכלה היא תרופה נגד הבורות אך ללא השפעה על הטפשות. (ל''ת)

        Vox Ami , 19/07/09 10:48

        • מי כמוך יודע... (ל''ת)

          ארז, 19/07/09 11:31

        • אכן, השכלה היא תרופה נגד הבורות. אבל מה לך VOX עם ההשכלה? (ל''ת)

          ASCH , 19/07/09 11:37

        • השכלה איננה תרופה נגד מעוותות נפשית המוליכה לבגידה. הכלא,או הגרדום הם

          דרור הנאור מרמת גן, 19/07/09 11:50

          התרופה.

    • גם לאזרחי שדרות יש זכויות אזרח בסיסיות (ל''ת)

      (כמו לא להיות מטרת שיגרה להפגזות מכוונות), 19/07/09 09:47

    • ואכן ישראל הגנה על זכיות האדם של אזרחיה בלבנון ובעזה.

      ASCH , 19/07/09 10:44

      תודה מר VOX שחידדת את החובות של ישראל כלפי תושבי הצפון והדרום.

    • לאחר מלחה''ע השניה הוציאה בריטניה להורג את הלורד האו האו,בגין בגידה

      דרור הנאור, 19/07/09 11:49

      לאחר שבמשך שנות המלחמה הוא שידר תעמולה גרמנית לאזרחי בריטניה.
      בישראל החולה, אתה ודומיך נהנים מחסינות משפטית.

      • מלכת הלבבות (ל''ת)

        Vox Ami , 19/07/09 11:59

    • כמה סיסמאות אתה מפריח (ל''ת)

      @meir , 19/07/09 23:05

  • 21.

    אבל יעל...את משתמשת באותה שיטה בדיוק!!! נגד המתנחלים

    עירית, 19/07/09 09:24

    נגד הימין נגד כל דבר שאת יוצאת נגדו!

  • 20.

    הפלסתינים חיות הטרף הם אשר גרמו לצהל לנהוג כך , (ל''ת)

    נעמן שפוי, 19/07/09 09:22

  • 19.

    מדוע אין הצבא תובע את האירגון על הוצאת דיבה? מהו האמפוטנטיות הזו של הפ

    מילואימניק שהיה בעזה, 19/07/09 09:08

    הפרקליטות הצבאית?

    • אני לא חושב שגוף ציבורי יכול לתבוע על הוצאת דיבה

      פנדה , 19/07/09 09:44

      אבל באמת הגיע הזמן שמי שמטיל רפש בצה"ל ובמדינה יצטרך לתת על כך את הדין.

  • 18.

    מדינת ישראל חייבת לטבוע ,את הרגון שוברים שתיקה שגרמו נזק למדינה (ל''ת)

    והתיקשורת שמשתפת פעולה ,להחרים, 19/07/09 09:07

  • 17.

    כנראה שדיסלקציה זמנית כתבה את המאמר:המרכאות הן במלה''בעייתיות'' (ל''ת)

    מודה ועוזבת-תרוחם!, 19/07/09 09:06

  • 16.

    ברוך הפוקח עיני עיוורים!!!

    Melina Perez, אי שם פה בסביבה, 19/07/09 09:04

    טור כזה?? מבית יפ''מ?? הגיעו ימות המשיח! (או סוף העולם, תלוי איך מסתכלים על זה... :-) ) רואים עוד ניצני יפ''מ השמאלנית בפסקה הראשונה, אבל משם והלאה- קול השפיות מדבר.
    הקמת הארגון הזה היא סכנה- תדמיתית ובטחונית- למדינה. יפורק הארגון, ויפה שעה אחת קודם.

  • 15.

    גם כוונות טובות מובילות לגהנום,,, (ל''ת)

    שולה, 19/07/09 08:59

  • 14.

    הפעם יעל יצאת גדולה. זה קורה לעיתים רחוקות אך מוטב מאוחר... (ל''ת)

    א מ רול, 19/07/09 08:59

  • 13.

    הארגון האנטישמי הזה...

    ארז, 19/07/09 08:46

    לא מעוניין בטיפול בחריגות מ''נורמות'' או בעבירות על פקודות, אלא בהכפשת שמה של המדינה ובהוצאת דיבתה רעה בעולם. מי שמעוניין בחקירה אמיתית ובמיצוי הדין עם מי שעבר על הפקודות מעביר עדויות מדוייקות ומפורטות למשטרה הצבאית. אלא שהארגון הנ''ל, כאמור, אינו מעוניין בטיפול באשמים, אלא בפגיעה בצה''ל ובמדינה, ולכן הוא מפרסם חוברת ובה שמועות ושקרים ותעמולה אנטישמית. ועכשיו לך תוכיח שאין לך אחות.

  • 12.

    הכוונות של ''שוברים שתיקה'' ממש לא טובות

    אני רק הערה, 19/07/09 08:40

    הנחת היסוד של הגב' פז-מלמד היא שכוונותיו של ארגון ''שוברים שתיקה'' הן טובות. אז זהו שלא.
    א. הארגון איננו עמותה ללא כוונות רווח אלא חברה פרטית מסחרית. מטרת צורת ההתאגדות הזו להסתיר את מקורות המימון ואת מצבת ההוצאות והשכר של הארגון. הארגון הזה בכוונת מכוון אינו נוהג בשקיפות הראויה וכוונותיו ממש לא טובות.
    ב. לו היו כוונותיו של הארגון טובות , כי אז היה פונה אל הצבא ומבקש בדיקת ההאשמות טרם שהוא רץ איתן לתקשורת. הארגון הגיע לתקשורת עם האשמות אנונימיות , בלי בדוקות. לא נעשתה בדיקה להצלבת נתונים ולא נעשה שום ניסיון לקבל תגובות מהגופים המוסמכים. ארגון שנוהג כך מטרתו אחת : להכפיש את מדינת ישראל ואת צבאה בכל מחיר ולרפות את ידי החיילים.

    אין לארגון הזה שום כוונה טובה. חוסר השקיפות , צורת ההתארגנות וחשיפת ה''עדויות'' האנונימיות בלי בדיקות נוספות ובלי הצלבת נתונים מצביעים על כוונות רעות של הארגון.

  • 11.

    מי את ??? ומה עשית ליעל?!

    יהודה , 19/07/09 08:32

    האם קצה נפשך בקיטונות הבוז של הטוקבקיסטים המרעיפים עלייך (ובצדק) מדי שבוע? האם לקצת אהדה מייחלת נפשך?
    אם כן? אז לפחות בגלל המאמר הזה תזכי בה לעת עתה ביושר...
    עד... שתחזרי לסורך הנואל לתקוף כל מה שריח ימין ויהדות נודף ממנו.

  • 10.

    צהל אשם שאינו מרים את הכפפה

    ברוך, 19/07/09 08:32

    עדויות שלא מחזיקות מים בכתבה, אומרת שעל צה''ל לדרוש עדויות מדויקות, ואם אין כאלה לתבוע תביעת דיבה את המפרסם וגם את כלי התקשורת שנתנו במה לדבר שנראה לא מספיק אמין.
    חוסר התגובה הנחרצת של צה''ל אומרת דרשני.

    • זה רק אומר שאינך מתמצא בתעשיית הפירסום... (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 19/07/09 10:15

  • 9.

    לעולם אין ''שבירות שתיקה'' מהצד הפלסטיני (ל''ת)

    אין בדל עדות פלסטינית לא מחמיאה ,לא אירגון מימון, 19/07/09 08:27

  • 8.

    אנשי הארגון ר-צ-ו להגיע למסקנה???

    חיים ארד, 19/07/09 08:15

    הבנתם מה שהיא כותבת?? לא שאנשי הארגון בדקו את העובדות אלא ''שאנשי הארגון רצו שנגיע אליה (למסקנה), שצה''ל הפר ברגל גסה זכויות אדם אלמנטריות''

    ז.א שהם סימנו מטרה וחתרו אליה עוד לפני שהתחילו לבדוק. והיא עוד מתלוננת שחבל שהם לא הצליחו להגיע למסקנה שהם כל כך רצו להגיע. עם ידידים כאלה מי צריך אוייבים?

  • 7.

    ''שוברים שתיקה'' - כשיש עובדות מי זקוק לסטיגמה?

    מוטי, 19/07/09 07:33

    ארגון שוברים שתיקה לא מסתיר (יש לומר בהגינות) את העובדה שהוא חי על כספי שונאי ישראל.
    לפני שנה יצא הארגון בדו''ח בעניין חברון? החוברת מציינת במפורש שהם מקבלים כסף מקרנות
    שונות ובהם מממשלת בריטניה (בפרט) ומהאיחוד האירופי. כן, מאחרוי ''שוברים שתיקה'' עומדת מדינה שהחליטה רק לאחרונה להטיל אמברגו נשק על ישראל. בריטניה לא נמנית אם כן על אוהבי ישראל.
    רק חסר בינה יכול לחשוב שכחוברת השמצות כלשהיא ממומנת באופן רשמי בידי האיחוד האירופי (כך נאמר במפורש למשל בחוברת בעניין חברון) אז “שוברים שתיקה“ לא מנסים לכתוב דברים שיבטיחו את המשך התרומות מהאיחוד האירופי. זהו יצר בסיסי של כל יצור אנושי ובאותה מידה גם של כל ארגון: להמשיך לחיות ולא לאכזב את היד המאכילה אותך.
    לכן, לא צריך שום סטיגמה בכדי ''לשכנע'' ש''שוברים שתיקה'' ממומן ומייצג את שונאי ישראל שבאירופה.

  • 6.

    שוברים שתיקה איננו ארגון. זו חברה מסחרית. (ל''ת)

    צדוק, 19/07/09 07:24

  • 5.

    יעל, לא להאמין! היושר והשכל הישר ניצחו הפעם! (ל''ת)

    נעמה, 19/07/09 06:49

  • 4.

    מי שמתעלל בחייליו שלו יתעלל בערבים ובנכןם, זקנים ועניים. (ל''ת)

    רעמסס, 19/07/09 06:23

  • 3.

    כאשה שהטוקבקיסטים מכנים ''עוכרת ישראל'', את צריכה למחוק את המשפט האחרון!

    Ehad Haam-Zionist, 19/07/09 06:01

    מפליא שאת מדברת על דימוי של ''שונא צהל'' למילואימניקים צעירים וותיקים שבאים להעיד על עוולות כדי למנוע חזרתן בעתיד. אמת היא שכל דיווח צריך להיות מדוייק ובר בדיקה, אך אפשר בהחלט להבין את חששם של החיילים מפני החרמות, רדיפות או רצח אופי אישי.

    כל מי שמנסה להתריע על חריגות מוסרית הוא אוהב ישראל ולא שונא המדינה.

    • זה הוצאה מפרופורציות והגעה לשורה תחתונה כללית מעוותת (ל''ת)

      זה מה שיוצא למעשה ובפועל, 19/07/09 08:00

    • שלא תתבלבל-היא עדיין עוכרת ישראל,רק גם לשיטתה,אלו גורמים נזק

      מעניין , 19/07/09 08:32

      ל"אמינות" עוכרי ישראל,שכביכול יותר מתוחכמים.
      זה כמו שטומי לפיד הקיא מקירבו את אנשי ירון ידען-כי גם הוא הודה שיש גבול לדמגוגיה בגרוש,ולא מאהבת ישראל..

    • מי שרוצה למנוע ''חריגות מוסריות''...

      ארז, 19/07/09 08:44

      מוסר עדויות מדוייקות ומפורטות למשטרה הצבאית. מי שרוצה לפגוע במדינה ולהכפיש את דמותה, מוציא חוברת ובה שמועות ושקרים.

    • כשהטפשות פגשה את התמימות... (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 19/07/09 10:37

    • פיספסת ארגומנט מאד מרכזי

      motimorg , 19/07/09 11:01

      הבעיה של עדויות אנונימיות היא עניין שאפשר לדון עליו (למה זה קורה, האם זה פוגע באמינות הדו"ח, וכדומה).
      מה שאי אפשר להתווכח עליו זו העובדה שבדו"ח כלולות גם אפיזודות שוליות כדוגמת האירוע בו חיילים נמנעו מלהעביר חולה למתקן רפואי כשכרוך היה בהעברה זו סיכון חיים להם וגם לו. יעל טוענת שעל פי הגיון בריא הסיפור הזה מופיע בדו"ח משום של"שוברים שתיקה" לא היו עדויות רבות ולא היו מקרים קשים ב-א-מ-ת לדווח עליהם.
      הרושם העולה מהדו"ח הוא שהארגון הוציא אותו בעל-כורחו. הדו"ח לא מתאר צבא בלתי מוסרי וכל קיומו נועד לרצות את הגופים המממנים את "שוברים שתיקה", ובראשם האיחוד האירופי. הם מצפים לראות תוצאות לכסף הרב שהם משקיעים פה וכך יוצא ש"שוברים שתיקה", "בצלם", "שלום עכשיו", ובקיצור כל אלו שמקבלים שכר (!!!) מהאיחוד האירופי, חייבים מדי פעם לצאת בדו"ח, בתלונה, בעתירה לבג"צ כדי שהבוס האיורפי יהיה מבסוט.

  • 2.

    מה נסגר איתך??????..

    מכופף הבםננות, 19/07/09 05:25

    סוף סוף התחלת לקחת את הכדור הכחול לפני הלבן???

    את רואה שזה עוזר

    עוד תבואי לגור לגור איתנו בשטחים

    לא לשכוח לאותת שפונים ימינה

    • תקרא בין השורות.

      יוני, 19/07/09 08:52

      לדעתה יש בעיה בדוח בגלל שהוא חשף דילמות מוסריות של חיילים יחד עם המגמתיות של הארגון שוברים שתיקה. איך היא אומרת שהכוונות טובות ועם זאת שהדוח מגמתי? כי לדעתה השחרת פני צהל (אם היו מצליחים) זו מטרה טובה.

  • 1.

    חבל שלא ציין בכתבה כמה שילמו לחייל להעיד נגד חבריו,ומי ממן זאת.. (ל''ת)

    בעע, 19/07/09 05:25

    • יעל ! שהחיינו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      טוב שאת מודה ש''הידיעות מזיקות '' !!!!!!!!!!!!!!!!!!, 19/07/09 09:32