• 92.

    חרדים והשבת

    דב אבי שמואל , 19/07/09 13:13

    איזו שנאה נוטפת מהכותבים מזל יש להם שהכיפות הסרוגות עדיים מתנדנדים אני בטוח ומקווה שבשנתיים הבאות ישתררו גם הכיפות הסרוגות מחלום הציונות ויבינו כי יש להיבדל ואז נראה אתכם שונאי ישראל אנטישמים

    • אותם הרפרמים,למעט קומץ חרדלי"ם,שונאים את החרדים אף יותר מלפיד-הם פשוט

      מעניין , 19/07/09 23:42

      לא סובלים את העובדה כי יהודי יכול לקיים את התורה כלשונה !
      בעבור זה הם פיתחו להם את דת הציונות,ואתחלתא דסיתרא אחרא-שם אפשר גם וגם=גם דתי וגם חילני=דתילוני=רפורמי המזלזל ברבנים מכל הזרמים,שלא לדבר על ההלכה-שם התירו מצוות של יהרג ובל יעבור על,והעיקר-כוחי ועוצם ידי-לכבוש בכח,תוך התגרות באומות העולם,תוך הסתמכות על ענייני העולם הזה כעיקר..

  • 91.

    החליפו את המילה "חרדים" במילה "יהודים" ותראו כמה אתם אנטישמים מכלילנים

    יוני דוד , 19/07/09 12:59

    הרי רק כת קיצונית מהחרדים היא זו שמעוררת את כל הבלאגן אז למה אתם תוקפים את כל החרדים? אנטישמיות!!!

  • 90.

    צריך ליסגור אותם בגאטו (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/07/09 12:07

    • אתה תהיה הקאפו? (ל''ת)

      יוני דוד , 19/07/09 13:06

      • היכן התגובה הקודמת שהייתה כאן חס חלילה אתה לא רואה את הרקע למהמות אלו (ל''ת)

        פקק תנועה , 19/07/09 14:43

  • 89.

    ממי הם חרדים=אנשים כאלה אין להם אלהים=מותר לזרוק אבנים ולפצוע בשם השם (ל''ת)

    נ.כהן סתם חוליגנים=מחופשים לדתיים=משועממים בעליל!!, 19/07/09 12:02

  • 88.

    הם פועלים קקוליקטיב -ויש להאשימם קקולקטיב

    מציאות , 19/07/09 11:20

    להוציא את הרבנים מהחוק

  • 87.

    הם פועלים קקוליקטיב -ויש להאשימם קקולקטיב

    מציאות , 19/07/09 11:15

    להוציא את הרבנים מהחוק

  • 86.

    איך זה שחרדי נפגע מאבן בראשו? הם לא מתאמנים מספיק בזריקת אבנים (ל''ת)

    לא בסדר, 19/07/09 10:55

  • 85.

    נמאס כבר מהפרזיטים האלו שיצאו לעבד יהיה להם פחות זמן להתפרע.. (ל''ת)

    לכל מוצצי דמה של המדינה..נמאסתם כוווולכם!!, 19/07/09 10:07

  • 84.

    קוראים לכך הפנמת המסר האנטישמי (תיסמונת שטוקהולם)

    נחמיה המשיח האחרון, 19/07/09 08:03

    היזדהות החטוף עים החוטף עד לידי הצדקת הפשע

  • 83.

    האנטישמיות מאופיינת בשינאת היהודים?

    אריה ממעלות , 19/07/09 07:25

    אני תמיד חשבתי שהאנטישמיות מאופיינת בשינאת היהודים, והנה אני רואה שהחרדים שונאים יהודים יותר ממה שהגויים שונאים אותנו!!
    לפי ההתנהגות שלהם, החרדים הם ממש כמו הקוזקים שהתפרעו נגד יהודים בקישינייב ובכל מקום בו האנטישמים התפרעו נגד היהודים..

    כן, אני משווה את החרדים לאנטישמים, כי החרדים מתנהגים בדיוק כמו הפורעים של חמלניצקי. שוברים והורסים ושורפים. מרביצים ומחריבים ומכסחים. יש להם שינאה בלב הרע שלהם ואש בכלל לא קדושה בעיניים המרושעות שלהם. רק חסר שהם יאנסו ילדות יהודיות והם יהיו בדיוק כמו הקוזקים!!

    (אגב, הם כן עושים את זה, לילדות שלהם..)

    • אריה ממעלות אנטישמי!!!!!!!!!

      יוני דוד , 19/07/09 12:54

      אני תמיד חשבתי שהאנטישמיות לא יכולה לפלוש למדינת ישראל, אך מההתבוננות המעמיקה בתגובתו של אריה ממעלות עולה החשש כי הכללותיו לגבי כל החרדים בגלל מעשיהם של קיצוניים שבקיצוניים נובעת משנאת יהודים שאבוי מעיזים ללכת לבושי שחורים ולקיים אורח חיים שונה משלו.
      כן, גם לאנטישמים היו סיבות אין ספור לשנוא יהודים וגם כאן בארץ התקשורת כולה ממניעים שמאלניים אנטישמים, מציגה את החרדים כולם ככת הזויה ותמהונית במקום להציג את הכת הקיצונית "נטורי קרתא" שהיא ורק היא מפגינה ומשתוללת!!!
      מה דעתכם שההפגנות בבילעין יסוקרו בכותרות :" חילונים השליכו אבנים בבילעין"..
      או : "חילונים רצחו שוטר מג"ב בבילעין".. אה , זה לא כל החילונים!! גם כאן זה לא כל החרדים!!!
      מי שמתחמק מהאמת שהוא אנטישמי שיביט במראה ויבין שהוא נראה כמו קוזאק רוסי, מתנהג כמו גרמני טיפוסי,וחושב כמו חבר במפלגה הנאצית שהיהודים(חרדים) אשמים בהכל!!!!!

    • היט--לר לא עשה הבחנה בין היהודים,האם אתה מכוון להתחרות בו ? (ל''ת)

      מעניין , 19/07/09 21:02

      • מסתבר כי הכנסת השם-היט--לר תמנע את תגובתכם,כמה עצוב,אך ניתן לעקיפה..

        מעניין , 19/07/09 21:05

        עד לשיכלול הצנזורה הממוחשבת..

  • 82.

    למה מכלילים את כל החרדים בשעה שמדובר בנטורי קרתא בלבד??? (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 19/07/09 04:38

    • וש"ס יותר טובים? במו עיניי ראיתי מכתבי המלצה שהרב עובדיה חתם לפדופולים

      מלחמת קודש , 19/07/09 11:48

      מורשעים ....

  • 81.

    מתי תבינו שה''לרדים'' לא קשורים לזה???

    yehuda, 19/07/09 03:09

    הגיע הזמן שתדעו את האמת, באמת שהגיע.

    רוב מוחץ של החרדים מתנגדים להפגנות האלו ואפילו סובלים מכך, אז אולי תסבירו לי מדוע הכותרות הן ''חרדים יידו אבנים'' או ''חרדים פצעו 17 שוטרים''?
    לא יותר נכון לכתוב ''נטורי קרתא שורפים פחים בבירה''?

    מתי תבינו שגם לנו החרדים יש שוליים,
    למעלה מ-90 אחוז מהחרדים מתנגדים להפגנות כפתרון לחילוקי דעות, אז בבקשה אחים שלי, תפסיקו להאמין.

    • נו, ואיפה המנהיגות של ה''רוב'' הזה? (ל''ת)

      י-מי, 19/07/09 10:10

    • בטח ש"ס נגד ... אבל חותמים על מכתבי המלצה לדורסי קופאיות

      מלחמת קודש , 19/07/09 11:49

      ע"ע הרב עמאר ימ"ש המחלל שם שמיים!

  • 80.

    אותו בן אדם - מדבר עם עצמו - חולה אמיתי - פיצול אישיות חמורה (ל''ת)

    יהודי שומר מצוות - אשיו אני אמר לכם - הברווז המלחמ, 18/07/09 23:59

    • לא דברתי לעצמי..ציינתי עובדות ...ודעתך לא מענינת אותי..רפה שכל... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 19/07/09 17:00

  • 79.

    אם החרדים לא רוצים פאב של הומואים פתוח בשבת במאה שערים - שיפגינו (ל''ת)

    תוכנית השלבים, 18/07/09 23:59

    • תבואו הומואים מסריחים ותפתחו פאב במאה שערים...

      האיחוד הלאומי , 19/07/09 04:35

      תשמע אתה ממש מאיים עליהם... הרי אחרי דקה אתה תהיה עם הפלסטינים ו72 הבתולות.. ואתה הרי רוצה להשאר הומו...

  • 78.

    חצי מחברי ש"ס המתועבת...נכנסו לכלא..והם עם כיפה על הראש..בושה... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 23:55

    • אנא.. כבוד הרב עובדיה יוסף..מה תגובתך על כך ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 23:59

      • אתה חושב שהוא משועמם כמוך שמגיב לעצמו? אז זהו שלא..... (ל''ת)

        יוני דוד , 19/07/09 03:02

    • שתוק כבר... לך לישון מאוחר כבר, מה כל הרעש, אנשים קמים מוקדם כאן לעבוד

      yoya, 19/07/09 00:24

      ול''נץ''

  • 77.

    מלחמת קודש ידידי...אני מתעב את ש"ס כמוך...דתיים בכלא !!!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 23:53

    • אם אתה דתי אז איך אתה אומר זאת לעצמך.. נשמע תמוהה (ל''ת)

      דודי, 19/07/09 00:02

    • התכוונתי...איך דתיים בכלא ???..הרי הם הולכים בדרך התורה הקדושה... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 19/07/09 00:12

      • הש''סניקים הם לא דתיים הם חרדים. כנראה שאתה לא מבין את ההבדל (ל''ת)

        כי אם היית דתי אז בודאי היית יודע מה ההבדל, 19/07/09 00:46

  • 76.

    החרדים המטורללים האלה שונאים אפילו את הכיפות הסרוגות... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 23:50

  • 75.

    מלחתת קודש ידידי...אלו הזברות מתולדות אהרון...ממש משוגעים... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 23:48

  • 74.

    תחליפו את המילה חרדי ביהודי ותראו שזה מחזיר אותנו לאירופה 60 שנה לאחור

    נולא, 18/07/09 23:40

    כך גם את המילה מתנחל אתיופי רוסי וכו'

  • 73.

    משהו לא מריח...

    שחם, 18/07/09 23:30

    בתמונה בYNET הופיע ראש הילד כשהוא קירח.
    כפי שידוע לי רעבון אינו גורם להקרחה. השאלה האם הילד עבר הקרנות, הרי בית החולים טוען שהילד לא סובל מסרטן.
    דבר נוסף, האם זה נכון שהאם הגישה תביעה נגד בית החולים, לפני הפרשה הנ''ל.
    משהו מאוד לא מריח לי !!!

  • 72.

    הצביעות נחשפת: נטורי-חרטא הם כופרים ציוניים לכל דבר, כנסו ...

    מלחמת קודש , 18/07/09 23:11

    אם הם באמת מאמינים באמת ובתמים שהציונים הכופרים הם גויים, ואם הם באמת מאמינים שהעם היהודי בגלות ... אז למה הם מפגינים נגדם????

    הרי ביסוד טענתם עומדת ההנחה שאין הבדל בין הכופרים הציוניים לבין הפריצים הפולנים בשטעטל ... משמע הם צריכים לקבל את תקנות הכופרים הציוניים כגזירה של גויים לכל דבר ולא להפגין נגדם בדיוק כשם שלא היו מפגנים כלפי גראף פולני שהיה גוזר גזירה כזו על היהודים - ולזכור תמיד, שאנו עדיין בגלות, עד שיבוא משיח בן-דויד ויגאלנו ...

    אבל עצם העובדה שהם מפגינים מצביעה על כך שהם מכירים בכופרים הציוניים כיהודים לכל דבר - ומכאן גם התרעומת כלפיהם ...

    הם לא יותר מהימנים מכל אספסוף שסניק שקוראים לעצמם חרדים אבל חיים כמו פרזיטים על חשבון החילונים אותם הם מוקיעים ...

    אז יש כאן שתי אפשרויות ... או שנטורי-חרטא מכירים בכופרים הציוניים כיהודים לכל דבר ועניין - ולכן מפגינים כנגדם, או שהם פשוט בעצם חלק מההשקפה הציונית מבלי לשים לב חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • המפגינים הם העדה החרדית ולאו דווקא נטורי קרתא

      gilberet , 18/07/09 23:35

      העדה החרדית מאמינים שהציונים הם יהודים כופרים אך עדיין הם יהודים ולכן הם לא מוכנים לקבל חילול שבת של יהודים בסמוך אליהם.
      העדה החרדית בניגוד לשסניקים וחצרות החסידים ויתר החרדים הנצלנים לא מקבלים כסף מהמדינה הציונית ולא חיים על חשבון המדינה הציונית אלא בעיקר על תרומות מארה"ב.
      זה גם מה שמאפשר להם להפגין בחופשיות. הם לא תלוים במדינה והם לא חוששים שהמשכורות מהכולל יפגעו או שפרנסתם תפגע אם יעצרו על ידי המשטרה.

      • נפלת באותו פח :))) אם הם רואים את עצמם מנותקים מהמדינה הציונית

        מלחמת קודש , 18/07/09 23:45

        אז למה הם מפגינים כנגדה??

        הרי אם הם מכירים בה ככופרים - אז מה הם רוצים לתקן אותם בכך שהם מפגינים כנגדם??

        ואין אתה מוחה אלא אם כן אתה חלק ממנה ...

        • מה קשור המדינה הציונית?

          gilberet , 18/07/09 23:51

          הם לא מוכנים שיהודים יחללו שבת בסביבה שלהם

          • אתה חי בהזיות - הם מוחים באופן שיטתי נגד הממסד הישראלי

            מלחמת קודש , 18/07/09 23:57

            וא ה לאמוכנים שיהודים יחללו שבת בסביבתם ועל כך הם מתקוממים - הם בעצם טוענים לריבונות על "סבבתם" -דבר שאסר ע פי השקפתם הם - עדבאת המשיח (ריבונות יהודית)

            ואגב חלק ניכר מהמוחים הם נטורי-חרטא...רק תיקון לתיקון הקודם שלך ...

            • ואתה דמגוג הפכפך-האם אינך שולל את השרות בצה"ל ? ערב רב ??? (ל''ת)

              מעניין , 20/07/09 00:56

  • 71.

    חילונים תתעררו

    מנחם, 18/07/09 22:56

    תתילו לאסוף אבנים ותפוצצו לחרדים את המוח

    • אנחנו ערניים ממתי שפורסם הסיפור של האמא המרעיבה....

      tami.me , 18/07/09 23:06

      לא מצליחים להרדם אך בהחלט נגד כל אלימות

      • גם אני מזועזע מהסיפור עד עמקי נשמתי אבל נגד אלימות פיזית מכל צד

        גדעון, 18/07/09 23:33

        יש גבול לכל דבר.
        2 הצדדים צריכים להפסיק את האלימות מיד.

      • תלכי לישון ותמצאי משהו אחר למרוח את החמלה המתנשאה שלך.בעלך למשל

        yoya, 19/07/09 00:27

        אם יש לך בכלל, שלא נראה לי שאפשר לך בעילה כלשהיא.

        • YOYA:אתה סתם איש\\ה קטן \\ה עם פה גדול מסריח ומטונף איכס (ל''ת)

          tami.me , 19/07/09 10:32

      • תגובה 70 היא תגובה של מרצח!!!!!!!!!!!!!!!!! רוצח!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        יוני דוד , 19/07/09 02:09

    • כאשר נפוצץ את המוח לאנשים כמוך, נחסוך בחיי אדם. (ל''ת)

      זבל מרוכז, 19/07/09 01:14

  • 70.

    לכל החילונים הכופרים - למה גנבתם לנו את הארץ והמדינה? כנסו............

    אסף026 , 18/07/09 22:44

    במשך 2000 שנה סבא שלי בתימן וסבא שלך בפרס וסבא של גיל מליטא וסבא של שלמה ממרוקו (שכולם היו חרדים - אם לא הם אז קחו עוד דור או שניים למעלה) חיכו לזמן הזה שייגמרו ה2000 שנה של הגלות כדי שיוכלו לקיים תורתם בארץ המובטחת ושוב כמו בזמן יון באים להם כמה מתיוונים ובונים פה מדינה על ערכי אמריקה ואירופה. באיזה זכות יושב לו ישראלי חילוני פה בארץ? בזכות התנ"ך רבאק אז למה שזה לא ייעצבן חרדי כמוני יותר משמעצבן אותי שערבים מנסים לגזול אותה? יושב ושומע כמה פסוקים שהם לא פסוקים ("איש באמונתו יחיה" - איפה זה כתוב?) באתרי חדשות ומחליט מהי יהדות על פיהם! למה לא תיכנס לאתרים כמו הידברות או ערכים ופתאום תגלה שסבא שלך הפרימיטיב עם הזקן הכיפה והציציות - היה הרבה יותר חכם ממני וממך... בא ותראה עד כמה גדול האבסורד: השבוע "חנכו" בארץ את טקס ה"מכביה" שמורכבת מהמילים: מכבי (חשמונאים שניצחו את היוונים) ו... י-ה - שמו של בורא עולם אלו שמסמלים הכי הרבה את הניצחון של עולם האור על החושך העולם הרוחני על העולם הגשמי-גופני עוותו את שמם לההיפך וכינו לא פחות את תרבות יון (אולימפיאדה) דע לך ישראלי חילוני שמי ששרד 2000 שנה אלו הדתיים ומי שמתבולל ונעלם מהעם היהודי אלו החילונים, המשכילים, הרפורמים, הקונסרבטיבים, הקראים, הצדוקים וכו' וכו' גם לאורך כל ההיסטוריה הפוליטית כל מי שפגע בחרדים קרס ונעלם מהמפה הפוליטית... איפה ביילין, שולמית, שריד, רפול, הדרך השלישית, שגב, טומי, פורז... ועל המהפיכה החילונית של ברק 2000 שמעת?

    • נו, אז היינו אמריקאים, שווה התשלום 6 מיליון ועוד אינקוויזיציה ועוד...

      אחד, 18/07/09 22:47

      אם אנו עם נבחר אלוהים לא יכל לבחור בנו שנסבול פחות ולא ניסבול הכי הרבה?

      • הפוך !!! דווקא על עם נבחר יש הכי הרבה ביקורת !!!!!

        מלחמת קודש , 18/07/09 23:05

        כי אם לא היה העם הנבחר - למה לבוא אליו בתלונות???

        תפתח תנ"כ ותראה ש-95% מהתנ"כ זה הכל ביקורת של האלוקים על עם ישראל ...

        • אתה אפילו לא מבין שאתה אפילו לעניין לא יודע להתייחס או לענות

          Avi Ecuador, 18/07/09 23:09

          מה אתה מפליץ לנו כל הזמן?

          • יופי, התלהמת - טוב לך??? בדיון נורמלי הטוען טענה, מפרט מנמק ומסביר

            מלחמת קודש , 18/07/09 23:27

            לקלל וללכלך בלי בסס וראיות זה כ ילדבגן יודע לעשות ...


            אז עכשיו אחרי שטענת טענה ... בוא תסביר למה אתה חושב כך ... אלי נבין אותך טוב יותר מאשר ילד בן 6 בגן ילדים שזרק קאבוטות של בוץ על רעהו...

            • האדם הזה שמכנה עצמו ''מלחמת קודש'' - חולה נפש אמיתי - מדוע אינו מאושפז?! (ל''ת)

              יהודי שומר מצוות, 18/07/09 23:32

            • דון קישוט

              תחנות רוח, 18/07/09 23:37

              לפיזור הריח שלך

        • מה אתה אומר? רואים שלא למדת תורה מימיך... הביקורת של הקב''ה

          אוהב ישראל, 18/07/09 23:41

          כלפי ישראל היא ביקורת מתוך אהבה וחמלה.
          הרי נאמר ''ד' ד' אל רחום וחנון ארך אפיים ורב חסד לאלפים נושא עוון ופשע וחטאה ונקה..''
          הקב''ה רחום וחנון ומאריך אפו לדור ודור.
          אף אם חרה אפו בישראל עבדיו הוא לא זוכר זאת לאורך זמו שהרי כתוב ''נוצר חסד לאלפים.. לאוהביו ולשומרי מצוותיו'' וכן כתוב בתורה שה' זוכר את המעשים הפשעים לזמן קצר ולעומת זאת את המצוות לאורך ימים (אני לא זוכר עכשיו את הפסוק..).
          ועוד משהוא לתשומת לבך לא אומרים האלוקים אלא אלוקים או ה' או הקב''ה.

          • בור, רד לסוף: "ופוקד עוון אבות על בנים על שילשים ועל ריבעים לשונאי..."

            מלחמת קודש , 19/07/09 00:31

            אמרו חז"ל: "כל מי שאומר שהקב"ה וותרן - יוותרו בני-מעיו" ...


            ובעניין הכתוב - אני מציע לך לפתוח פרש בחוקתי

            • איך רואים שאתה לא מבין...

              אוהב ישראל, 19/07/09 00:43

              בא אני אסביר לך קצת רזי תורה...
              בענין החסד שה' הבטיח לשומרי מצוותיו נאמר לאלפים....ה' זוכר את החסד לאלפי שנים.
              ועל העוונות נאמר על שלשים ועל רבעים...כלומר- למאות שנים.. משמע שאת העברות הקב''ה זוכר לזמן קצר יותר. תעיין במפרשים במקום...
              לא אמרתי שה' וותרן אבל הוא בוודאי ארך אפיים ומרחם וסולח על חטאים הרבה יותר ממה שאנו חושבים.
              בקיצור- צא ולמד.

              • בור שסניק מרוקאי - חז"ל אומרים "כל האומר הקב"ה וותרן, יוותרו בני מעיו"

                מלחמת קודש , 19/07/09 11:29

                טיפש, רואים שאתה לא למדת תורה מימייך .... רק מלקט ציטוטים מהאינטרנט ...

                אתה גם פוסח על עיקר אמונה שהקב"ה גומל טוב לצדיקים ומשלם לרשע כמעשיו. עוד נאמר על הקב"ה שהוא משלם לרשע על פניו להאבידו ... ועד ועוד ... רק צא ולמד ...

                אין אצל הקב"ה משוא פנים ועוות הדין, "צדיק וישר הוא א-ל אמונה ואין עוול" !!!

                אני יודע מהיכן נובעת התפישה שהק"בה וותרן .. אתה כנראה איזה שסניק מזרחי טיפש... שסובר שהכל מותר כי הקב"ה מוותר ...


                אני מציע לך ללמוד קצת הלכות תשובה להרמב"ם, שם נמנים 24 כתות שתשבתם לא מתקבלת ואין להם חלק לעולם הבא - אחד מהם זה מרוקאים שסניקים כמוך האומרים "אחטא ואשוב..."

    • יאלה יאלה שב בשקט מה אתה מחפש לריב עם מישהו???

      tami.me , 18/07/09 22:59

      גנבנו את המדינה עאלק תתביש לך

      • הכוונה שלי לאסף 069 (ל''ת)

        tami.me , 18/07/09 23:08

        • בעצם לאסף 026 מתגובה 69 שגנבו לא את המדינה (ל''ת)

          tami.me , 18/07/09 23:10

    • לאסף026 הבור התימני-מרוקאי: במרוקו לא היו חרדים, היו פרוצים ומופקרים!!

      מלחמת קודש , 18/07/09 23:08

      וחוץ מזה אתה וחברייך לא הקמתם ת'מדינה - הקימו אותה כופרים ציונים ארורים ימ"ש ...

      ואתה וחברייך חושבים שהם אוהבים אותך לומד תורה על חשבונם ...

      ובגלל שאתה אדם חסר-השכלה וחסר היכולת לפרנס את עצמך ואת משפחתך (אם יש לך בכלל משפחה...), אתה גורם חילול השם גדול ומבזה את היהדות הכשרה!!!!!!!!!!!!

      • מלחמת קודש עזוב ת'בן אדם! אתה גורם חילול השם הכי גדול... (ל''ת)

        ציוני כופר, 18/07/09 23:30

      • מלחמת קודש ידידי...תפסיק בבקשה ללכלך..לקלל...ולהשמיץ... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 19/07/09 00:09

      • כולם כמעט היו חרדים לפני המדינה הדיקטטורית החילונית הזאת. (ל''ת)

        Yoya, 19/07/09 00:30

        • נכון, אבל אתה אישית לא מוסיף כבוד לדת היהודית - תאמין לי אתה מיותר (ל''ת)

          מלחמת קודש , 19/07/09 11:31

  • 69.

    הצביעות נחשפת: נטורי-חרטא הם כופרים ציוניים לכל דבר, כנסו ...

    מלחמת קודש , 18/07/09 22:40

    אם הם באמת מאמינים באמת ובתמים שהציונים הכופרים הם גויים, ואם הם באמת מאמינים שהעם היהודי בגלות ... אז למה הם מפגינים נגדם????

    הרי ביסוד טענתם עומדת ההנחה שאין הבדל בין הכופרים הציוניים לבין הפריצים הפולנים בשטעטל ... משמע הם צריכים לקבל את תקנות הכופרים הציוניים כגזירה של גויים לכל דבר ולא להפגין נגדם בדיוק כשם שלא היו מפגנים כלפי גראף פולני שהיה גוזר גזירה כזו על היהודים - ולזכור תמיד, שאנו עדיין בגלות, עד שיבוא משיח בן-דויד ויגאלנו ...

    אבל עצם העובדה שהם מפגינים מצביעה על כך שהם מכירים בכופרים הציוניים כיהודים לכל דבר - ומכאן גם התרעומת כלפיהם ...

    הם לא יותר מהימנים מכל אספסוף שסניק שקוראים לעצמם חרדים אבל חיים כמו פרזיטים על חשבון החילונים אותם הם מוקיעים ...

  • 68.

    שוב המשטרה עשתה דרמה מיותרת. (ל''ת)

    אופס, טעות לעולם חוזרת., 18/07/09 21:50

  • 67.

    איפה מלחמת קודש...עוד לא גמר את ההבדלה ? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 21:44

    • אין חיה כזאת. זה בעצם אתה שמגיב מ2 מחשבים ב2 שמות... פשוט מאוד!!! (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחחח, 18/07/09 21:50

      • לך לטיפול...אתה חולה...אני לא עד כדי כך מתוחכם... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 22:45

        • הלוואי ואתה צודק.. הייתי מאוד רוצה לאהמין לך.. באמת! (ל''ת)

          אני, 18/07/09 23:42

  • 66.

    זה רק נטורי קרתא, לא החרדים

    אריק, 18/07/09 21:29

    רוב מוחלט של החרדים לא משתתפים בהפגנות האלו. מדובר בקבוצת נטורי קרתא, המונה כמה מאות אנשים ואולי מעט יותר.

    נטורי קרתא לא לוקחים כסף מהמדינה בשום צורה. אפילו לא קיבצאות ילדים, ולא כסף למוסדות.

    • נכון...וישיבת תולדות אהרון...הם ממש קיצוניים.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 21:43

    • צודק - ושאר האספסוף מש"ס שקורא לעצמו "חרדי" חי על חשבון גויים וכופרים

      מלחמת קודש , 18/07/09 22:45

      המרכיבים את החברה במדינה הזו

      • מקלל, שונא את כולם בראש וראשונה שונא עצמו - אומלל (ל''ת)

        יהודי שומר מצוות, 18/07/09 23:36

  • 65.

    איפה הברווז הזה....חזר בתשובה? התחיל לשמור שבת? חחחחחחחחח (ל''ת)

    אמא ברווזה, 18/07/09 21:24

    • שבוע טוב ידידי ולכל עם ישראל. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 21:35

      • אני בהלם.. אתה דתי? לא מאמין!!! (ל''ת)

        אמא ברווזה, 18/07/09 21:39

      • שבוע טוב לך ולכל המגיבים כאן בשבת... (ל''ת)

        לא נמאס לך להגיב כל השבת?, 18/07/09 21:46

      • שבוע טוב לך מחלל שבת מסית ומדיח... התגעגעתי.... (ל''ת)

        געגעגעגעגע, 18/07/09 21:52

        • מסית ומדיח....חרדי מסריח...אני ?... (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 23:46

          • הכל בסדר?

            יהודי, 19/07/09 00:14

            אני לא חרדי אני דתי לאומי אבל אני לא אוהב שמסיתים ומדיחים ומתבטאים בצורה כזאת כלפי יהודים מישראל שהם אחים שלנו..
            נכון שהם הגזימו אבל אתם ממש מתייחסים אליהם בצורה מחפירה. קשה לי להבין אותכם.
            תאמינו לי שאני אוהב אותכם אבל למה אתם מתבטאים ככה? ממש כואב לי הלב. זו שנאת חינם.. לא לחינם נחאב בית המקדש.. תחשבו על זה....

    • לברבור

      הברווז, 18/07/09 21:38

      הברווז כרגע שוכב עם אמך

      • חברים..בלי ניבולי פה..בבקשה..נשמור על כבודינו....תודה ! (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 22:47

  • 64.

    אני רוצה להבין

    עשהאל, 18/07/09 19:57

    האם כל החרדים ככה או שמדובר רק בקבוצה של קיצונים...

    • מדובר רק בקבוצה של קיצוניים.. (ל''ת)

      מפוכח, 18/07/09 21:11

    • התשובה האמיתית לשאלתך ...

      נני ננה , 18/07/09 21:23

      לכל החרדים ואולי אפילו לחלק מהמיזרחסיטים המזוחיסטים חובשי הכיפה הסרוחה כואב מאוד שהשבת נרמסת בראש חוצות והרי ידוע שחילולל שבת היא אחת העבריות החמורות ביותר ואין כאן המקום להרחיב ..אלא שהגישה מה לעשות בענין היא שונה יש רבנים המצדדים בתפילה ולימוד ועל ידי זה עם ישראל יחזור במהרה בתשובה ויחזור לאביו שבשמיים ויש המצדדים במחאה בעוברי העבירה ..אך זה ברור שכל צועקי הנאצים למיניהם או זורקי האבנים אין להם כל קשר לדת כי גם זה הוא איסור על פי תורתניו הקדושה ..מקווה שהדברים הובנו

      • נמאסת...נני ננה הבננה....לך חפש מי ינענע אותך.. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 21:36

      • איזה ג'ורה שאלוהים ישמור (ל''ת)

        tami.me , 18/07/09 22:46

        • TAMI....קראתי תגובות שלו...והוא לא מוצא חן בעיניי..לכן כעסתי.. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 22:48

          • ברווז אני איתך...תגובתי היתה לננה הזה (ל''ת)

            tami.me , 18/07/09 22:56

            • מתנצל....סליחה ומחילה... (ל''ת)

              ברווז ושמו געגוע , 19/07/09 00:15

  • 63.

    לא להכיר בחרדים כושבי המדינה!!

    gil2080 , 18/07/09 19:51

    כל הכבוד לניר ברקת על הפסקת מתן השירותים לחרדים!! ככה אולי המחבלים הקטנים יפסיקו לאחר שלא יפנו להם את האשפה חודש!!
    לא להכיר בחרדים כתושבי מדינת ישראל!! צריכים לסגור בשערים את כל השכונות החרדיות ולא לתת לפושעים החרדים הקטנים חופש!! שיחיו בשכונות שלהם ללא יציאה וכניסה!! ככה גם צריך לעשות עם בני ברק!! לסגור את העיר הזאת בשערים ולא לתת להם חופש!! את פרדס כץ להוציא מהשלטון החרדי הקומניסטי הזה!!! שיחיו כמו בגטו החרדים!!
    בכל שבת עושים טרור!!
    חרדים נטורי קרתא-לא במדינת ישראל

    • שלום ניר ברקת. מחר אם לא תפנה את הזבל אנחנו באים לספרא עם הזבל!!!!

      יוני דוד , 19/07/09 02:43

      גיבור? הא?

  • 62.

    Okey maybe i made a mistake,but not a big one,,,,,

    ilanis , 18/07/09 19:38

    if i wrote that barakat and horovic,are the provokators from all this trubles,i am not that wrong,and i sad too,that media shuld not write m a r i v a ,until court is saying that,its not wrong too,and energy sad to me this morning that i can write my opinien,becouse i got a membership,so why is my feedback was selected aut of the list ???when i read the feedbacks you let in,i dont see suche nice words,and not one hue is oposit of this ishiu,so please declear me what is going on ?

    • עד שלא יוכחדו השמאלנים- הערבים ימשיכו להרים ראש!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יוני דוד , 19/07/09 02:46

  • 61.

    עד שלא יכחידו את הדת מהארץ, לא יגמר המאבק !!! (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 18/07/09 19:19

    • ומה עים המנורה והמגן דוד גם אותם ? והמקדש מה? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 18/07/09 19:51

    • לא מכחידים פה אף אחד. צריך להעמיד את החרדים ואת השמאל במקומם הטבעי ...

      לא מכחיד, 18/07/09 19:52

      ...והכל ייראה טוב יותר.
      ואם שאלת - מקומם הטבעי הוא בשולי התקשורת , וכל עבריין מהם , צריך להזרק לכלא לשנים רבות.
      לדבר , לחשוב ולהפגין מותר.
      להתפרע , לשתף פעולה עם האויב , או להפריע למהלך החיים התקין במדינה היהודית - אסור בתכלית.
      הבנת , אקסטרא טמבל ?

    • חילונים הביאו מצלמות וידאו

      חילוני תביא מצלמה, 18/07/09 20:43

      אחי החילונים מדובר במאבק קריטי על עתיד ירושלים.
      כל מי שיש לו מסרטת וידאו מתבקש להגיע להפגנות של החרדים,למשל עכשיו בקרטא ,להסריט את המתפרעים למסור את הסרט למשטרה, ותוך שבועיים יהיה פה שקט יחסי.

      • תשכח...החרדים כבר בקרית יובל ובקרית מנחם..זה ענין של זמן.. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 21:40

    • לפני שניר ברקת חוסיין היה ראש עיר לא היו כאלה פוגרומים... (ל''ת)

      נקודה למחשבה, 18/07/09 21:33

      • נכון...החרדים רוצים כהן גדול שינהל את העיר...לא איזה ברדק..ברקת... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 19/07/09 00:21

    • There is nothing wrong with religion as long as its not practiced as

      Monty , 18/07/09 22:08

      There is nothing wrong with religion as long as it is not practiced as football hooliganism...

      • נכון...מונטי...אני מסכים איתך... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 19/07/09 00:20

  • 60.

    קודם המיתנחלים אחר כך את הדוסים ובהמשך את הדתים (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 18/07/09 18:55

  • 59.

    למה לא משתמשים ברימוני עשן וזג מדמיע נגד חרדים ? (ל''ת)

    לאלאסירים , 18/07/09 18:43

    • כי הם לא ערבים. (ל''ת)

      יוני דוד , 19/07/09 02:41

  • 58.

    אני מציע להכניס לנטורי קרתא '' קדושה'' כזאת שתירחפנה עצמותיהם... (ל''ת)

    אהרל'ה, 18/07/09 18:36

  • 57.

    כל המהומות של החרדים בי"ם נראה לי קשורות לאי לגיטימציה בעיני

    הרגש הנכון , 18/07/09 18:32

    החרדים לראש העיר שלהם ניר ברקת

  • 56.

    לחרדים שיהיה ברור לכם

    נח, 18/07/09 18:25

    בדת שלנו היהדות אין ''ממלא מקום '' כמו אפיפיור אצל הנוצרים.אם אתם לא רוצים שיתערבו במה שאתם עושים אז אל תתערבו במה שמישהו אחר עושה!את חשבון הנפש כל אחד חייב לתת .אבל לא לכם. ה ב נ ו ת ם?!

    • צודק חיה ותן לחיות. רק תפנה לנטורי קרטא ולא לחרדים... (ל''ת)

      גלעד, 18/07/09 21:14

  • 55.

    שאלה לציבור החרדי!!

    פרד, 18/07/09 18:12

    מאיפה הביטחון הזה שלא מדובר פה בפיקוח נפש????החניון פותר בעיות בטיחות רבות, מה שמעלה שאלות מתבקשות:אולי זה מה שה' רוצה???לשמור על חיי אדם גם במחיר חילול השבת.
    האם אתם באמת מאמינים וסומכים על ה', או שאתם מאמינים שהוא רק היה קיים בעבר???כי אם אתם עדיין מאמינים, סמכו עליו שבסופו של דבר צדק ייעשה. מי שמכם לשחק את ה'???????

    • They are not working for G, but for Ahmadinejad-see video

      Monty , 18/07/09 18:22

      http://www.youtube.com/watch?v=R-r04SQ97_Q

      These people are walking evil. Any connection between them and Judaism is pure coincident.

      Kissing an evil man that is responsible for torturing and murdering innocence people every day.

      ONE SHOULD SEND THE ENTIRE TRIBE TO TEHRAN

    • יש כאלה שחושבים שהם השוטרים של אלוהים ויש כאלה שחושבים שהם

      Avi Ecuador, 18/07/09 19:07

      גם השופטים או התליינים שלו.
      לא סומכים על כוחו, חושבים שהוא נכה וחלש אולי לכן צריך בדיוק אותם.
      שייתנו לאללה לפתור את הבעיות בעצמו, אני מבין שהם אמורים להאמין בכוחו ובהבנתו ולא צריך בדיוק ייצורי בני אדם חלשים שיעשו לו את שהוא יכול לעשות בכזאת קלות ופשטות.
      אם הוא רוצה להעניש אני בטוח שהם מבינים שיש בכוחו לעשות זאת בעצמו ולא צריך חרדים או מוסלמים או נאצים או אפילו 6 מיליונים בשביל זה.
      פשוט יש לבוא ולהסביר יפה, אני בטוח שנוכל לנסות להבין יותר טוב.
      למי שמאמין אז בבקשה להאמין בכוחו בכוח השיפוט ובענישה שבאה בעולם הזה או הבא וזאת לא על ידי בני אדם!

      • I agree with you. But they behave more like football hooligans. (ל''ת)

        Monty , 18/07/09 22:07

      • אבי - כנראה שבענייני יהדות אתה בור גמור ...

        מלחמת קודש , 18/07/09 23:19

        אתה מבלבל בין הנהגה של האלוקים בעולמו .. לבין הציוויים שהא ציוונו ... ואנו מצווים כיהודים למחות כנגד יהודים המחללים שם שמיים בכל עת וזמן - הציווי "הוכח תוכח את עמיתך ולא תישא עליו חטא" ...

        אני כן מסכים אמנם שאין להוכיח את הציונים משום שאן להם מוצא יהודי, ועל כן הם פטורים מתורה ומצוות ...

        ועוד בעניין ... אנ מסכים אתך שעל נטורי-חרטא לא למחות כי זה מעיד ע כך שה מכירים בציונים כיהדים ...

        אם הם באמת מאמינים באמת ובתמים שהציונים הכופרים הם גויים, ואם הם באמת מאמינים שהעם היהודי בגלות ... אז למה הם מפגינים נגדם????

        הרי ביסוד טענתם עומדת ההנחה שאין הבדל בין הכופרים הציוניים לבין הפריצים הפולנים בשטעטל ... משמע הם צריכים לקבל את תקנות הכופרים הציוניים כגזירה של גויים לכל דבר ולא להפגין נגדם בדיוק כשם שלא היו מפגנים כלפי גראף פולני שהיה גוזר גזירה כזו על היהודים - ולזכור תמיד, שאנו עדיין בגלות, עד שיבוא משיח בן-דויד ויגאלנו ...

        אבל עצם העובדה שהם מפגינים מצביעה על כך שהם מכירים בכופרים הציוניים כיהודים לכל דבר - ומכאן גם התרעומת כלפיהם ...

        הם לא יותר מהימנים מכל אספסוף שסניק שקוראים לעצמם חרדים אבל חיים כמו פרזיטים על חשבון החילונים אותם הם מוקיעים ...

        אז יש כאן שתי אפשרויות ... או שנטורי-חרטא מכירים בכופרים הציוניים כיהודים לכל דבר ועניין - ולכן מפגינים כנגדם, או שהם פשוט בעצם חלק מההשקפה הציונית מבלי לשים לב חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • בעיות בטיחות אפשר לפתור בדרכים אחרות לא ע''י חילול שבת.

      מפוכח, 18/07/09 21:34

      וגם לא ע''י הפגנות

  • 54.

    טליבנים צריכים משטר כמו באירו (ל''ת)

    עופר, 18/07/09 18:05

  • 53.

    אם חילוניים היו מנסים להפגין בלי אישור, היו מפזרים אותם בכח

    omadawn , 18/07/09 18:00

    ומגישים כתבי אישום נגד המארגנים.
    רק לחרדים כנראה מותר להפגין באלימות, ואז מנסים "להרגיע אותם בעדינות" ו"להגיע להבנות".
    מתי יתפסו שהחרדים מסוכנים למדינת ישראל לפחות כמו החמאס, והאויב הזה משתלט בכל יום על חלקות נוספות בישראל והכל בעידוד ממשלתי?!

    חילונים, תתעוררו - האויב בשער (או במאה שערים)!

    • הזהרתי מהאויב מבפנים-ההזהרה מתקיימת. (ל''ת)

      הרגש הנכון , 18/07/09 18:50

  • 52.

    47 אתה גנב נואף מהמר ומעלים מיסים וקרימינל מנוול

    נחמיה המשיח האחרון, 18/07/09 17:59

    שמורד בהנהגות הרוחניות של עם ישראל אנטישמי מסריח מיום עבודה בשמש אל תיתקרב ליהודים שלי לך לשחק קלפים

  • 51.

    שמירת שבת היא אחד מעשרת הדברות,מי שנכנס לשטח שלך ומחלל את השבת,זה (ל''ת)

    יהרג ובל יעבור,אז מה אתם רוצים מהדתיים,,,, 18/07/09 17:58

  • 50.

    החרדים הם חלאות המין האנושי (ל''ת)

    נעמן, הכי שפוי , 18/07/09 17:52

    • נעמן אתה גנב מעלים מיסים נואף ומהמר אנטישמי מסריח (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 18/07/09 18:14

      • החילונים הם חולי המין הגדולים בעולם.

        יוני דוד , 19/07/09 02:13

        הכללות? נעמן התחיל!

  • 49.

    תשלחו אותם לאירן ואו לעזה הם הרי החברים שלהם חולי נפש (ל''ת)

    מוזי, 18/07/09 17:36

  • 48.

    תפזרו אותם לכל הרוחות עם התזת ביוב ממכליות שאיבת ביוב (ל''ת)

    בעל מיכלית שאיבת ביוב, 18/07/09 17:36

  • 47.

    די! נמאס!!

    ביבי, 18/07/09 17:13

    מספיק. יש גבול.
    במדינה הזו משתלם להיות אלים!!!
    המדינה לא מענישה, מעלימה עין. הגיע הזמן אולי שגם השקטים ינקטו באלימות.
    אני עובר לגור בירושלים. אני אפתח עסק בשבת ואשלם פרוטקשן.
    נראה את הדוס שיעז להפריע.
    הלכה המדינה להלכה.

  • 46.

    ניסוים רפואים בבני אדם ללא הסכמתם בסין ?בישראל

    נחמיה המשיח האחרון, 18/07/09 16:52

    להישאר ממוקדים בבקשה ובלי אנטישמיות

  • 45.

    החרדים הולכים להשתלט על בית כנסת ברח' איסלנד בקריית מנחם !!! (ל''ת)

    ירושלמי, 18/07/09 16:52

  • 44.

    החרדים הולכים לקנות את מעונות הסטודנטים בקריית יובל..סןף לשכונה ! (ל''ת)

    ירושלמי, 18/07/09 16:50

    • נכון...קיבלתי במייל את העצומה של התושבים..החרדים הציעו סכום יקר.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 18/07/09 21:50

  • 43.

    תעזבו את הדתיים לנפשם,תעזבו, מה אתם רוצים מהם,תמלאו את החניון בבטון (ל''ת)

    וזהו,, 18/07/09 16:47

  • 42.

    אוי! האבסורד הוא דרכם והצביעות היא לחם חוקם.

    ronentat , 18/07/09 16:47

    כדי להלחם על קדושת השבת, החרדים הצבועים עד כאב מחללים את אותה שבת שעליה הם נלחמים.
    אין ספק שהם חיפשו תירוצים הלכתיים למה זה מותר, ומצאו (או המציאו).

    על כל כך הרבה איסורים הם עוברים, ועדיין מגלגלים עיניים ומאשימים את כל העולם ואחותו בשחיתות מוסרית, כשהם עצמם מתנהגים יותר גרוע מהחילוני הממוצע.
    בל תשחית אמרנו? איסור טילטול הזכרנו? אל תרצח שכחנו? זכור את יום השבת לקדשו מיצינו?- אין גבול לדו פרצופיות של המתפרעים הזולים האלו.

    אני לא מצפה שהמשטרה באמת תצא נגד האוכלוסיה המשוגעת הזו, מקסימום מקלחת מרעננת מתותחי המים.
    אני גם לא מאמין שיוגשו כתבי אישום נגד המתפרעים העצורים.

    הם מזלזלים במוסדות המדינה ובכל האזרחים שאינם נמנים על המגזר החרדי, והמדינה נותנת להם גושפנקה להתנהג בצורה כזו, בכך שאינה ממצה את הדין איתם.
    להזכיר לכם שהימין תמיד טוען שזריקת אבן היא נסיון לרצח, ובכך מצדיק ירי על מפגינים. אך כנראה זה מתאים רק לאבן שערבי או אנרכיסט זורק.

    נמאס כבר מהזילות ומהשערוריה הזו!

  • 41.

    חלול שבת

    david, 18/07/09 16:41

    מארגני ההפגנות הם הם מחללי השבת הגדולים ביותר

  • 40.

    כסף שלי ממיסים כשר בישבילם?

    ממוסה, 18/07/09 16:38

    מדהים איך העקרונות שלהם עובדים, ביבי צודק להוריד מיסים ולתקצב רק נכים שעבדו כל חייהם או שהפכו לכאלה בטרם היו בגיל העבודה כנל לזקנים

  • 39.

    4 חילונים נפצעו עכשיו בבר אילן

    מיתמית , 18/07/09 16:35

    זה עלול להיות ההיפך בימי חול...

  • 38.

    קחו אותם לתחנה בניידת ובדרך כשלא רואים תשברו להם ת'עצמות (ל''ת)

    שילמדו - כח מזמין יותר כח, 18/07/09 16:33

  • 37.

    מה שהם מרשים לעצמם ''בשם האל'' אבל לא נורא הם יכפרו על זה (ל''ת)

    ביום כיפור, יתפללו ויקוו שיישכח להם - צבועים, 18/07/09 16:32

  • 36.

    מחללים שבת כדי לבטל חילול שבת של אדם אחר. טמטום. שיתעסקו בעצמם. (ל''ת)

    יעל, 18/07/09 16:17

  • 35.

    מי שלא עצר את הטרור כשהטרור היה קטן, שלא יבכה כשהטרור

    omadawn , 18/07/09 16:02

    גורם לרשויות להכנע כמו טעאלע!
    מוקדש באהבה לכל ה" אני חילוני, אבל מכבד את הדתיים, כי בלה בלה בלה..".

  • 34.

    They only want love and human touch...

    Monty , 18/07/09 15:59

    Seems like the Haredim developed a new hobby, which they are having difficulties to quit, just like addicts need their drugs, the protesting Haredim need the media attention and being touched by the police!

    Poor guys they must have been in the cage for too long...now they come out of the closet!

    • אינך יודע כמה אתה צודק. המין היחידי אותו הם חווים בהתבגרותם זה ...

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/07/09 16:09

      התחככות האחד עם השני.
      חשבת מה קורה בבתי האולפנה ובישיבות כאשר בתקופת ההורמונים המתפרצים, כלואים יחדיו רק זכרים?...

      הנקבות עטויות לבוש מסתיר. וכל שהם יודעים הוא: להתפלל... שיהיה צפוף בישיבה.

      מה הפלא שיש כל-כך הרבה סוטים בקירבם?

      • It also may explain why they are such homophobe.... (ל''ת)

        Monty , 18/07/09 18:17

  • 33.

    City major,must giving back the keys,he is provokai

    ilanis , 18/07/09 15:54

    The provokations he is doing ,day and nights,all against *hacharedim*,is aut of propotions,there must be another person,for this job,a very good understanding person,with the right leading ways,hue is giving an answer to all kind of diferent societys,we have,thanks a lot,i.

    • kan wi praktis aur inglish togeser? (ל''ת)

      Monty , 18/07/09 16:04

    • Prepare yourself, you - big ass

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/07/09 16:14

      and very soon you may find your "very good understanding person" whom will understand YOUR NEEDS and will supply it

      Meanwhile, the Turks are behind you

  • 32.

    השבת לא בדיוק מענינית אותם=כל קיץ יוצאים לשחרר לחץ מצטבר=זה סוג של ביד (ל''ת)

    נ.כהן נהנים מזה=איפוא כתוב שלזרוק אבנים מצווה בשבת, 18/07/09 15:31

    • נ. כהן...זה לא פיקוח נפש ?...הרי זה דוחה שבת ...לא ?..ממתין לתשובה. (ל''ת)

      אבי מהרצליה, 18/07/09 16:46

  • 31.

    מעניין מה חושב לו אלוהים על כל העניין הזה !!!! (ל''ת)

    שומר הברים , 18/07/09 15:29

  • 30.

    יד קשה זה לא אנטישמי פרופוגנדה (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 18/07/09 15:28

  • 29.

    please be careful with*hamariva*weil charge not ma

    ilanis , 18/07/09 15:26

    Dont charge her befor court,say the last words,we like to make a media spin,very mutch befor the end of the storys,dont forget ,she have another 4 naive boys,hue have to live with it,for the rest of there lifes.thanks a lot,i.

  • 28.

    להטיל עוצר על השכונה על כל המשתמע מכך. (ל''ת)

    די להפקרות הזו ., 18/07/09 15:16

    • השתגעת?!!! הם ייצרו עוד פרזיטים אוכלי חינם חדשים בעת העוצר

      חזאי הטמטום הישראלי , 18/07/09 16:05

      להשמיע להם מוזיקה רועשת יום וליל בשכונתם המזוהמת - פשוטו כמשמעו

      • חחח...טוב... (ל''ת)

        שפן, 18/07/09 16:42

    • סליחה?! אנחנו נמצאים בירושליים או בוורשא?????...... (ל''ת)

      מורדי הגטאות, 18/07/09 21:31

  • 27.

    את החרדים הארורים יש להכות רק בכיסם (ל''ת)

    מנשה, 18/07/09 15:07

    • את החילונים הארורים יש להכות רק בכיסם (ל''ת)

      יוני דוד , 19/07/09 02:15

  • 26.

    החרידים , הם חולי נפש.

    מאיה, 18/07/09 15:04

    כל ההיתעללות מינית, כל ההיתעללולת נפשית בילדים , אצלם. מה אתם מצפים מהם? אפילו כל האנסים אצלם. הם ייצורים מהחלל. והם בנוסף גם מסריחים. אולי תתקלחו, במקום לעשות הפגנות ולהרוס ביום שבת?!

    • מאיל'ה להזכיר לך כמה התעללויות מיניות קיימות במגזר שלך..

      בואו חשבון, 19/07/09 01:49

      וזה רק קצה הקרחון, כי אצלכם מסתירים התעללויות כדי שלא יצא שם רע למשפחה, לבית הספר,לקיבוץ.

      כמה מקרי רצח יש במגזר שלך, אה ?

      כמה מקרי אונס קבוצתי יש במגזרך, אה ?

      כמה הורים הטביעו את ילדיהם למוות במגזרך, אה ?

      מה אחוז הילדים הצורכים סמים קלים וקשים במגזרך, אה ?

      כמה בנות סובלות מיחסים של גילוי עריות במגזר שלך ?

      ********מוטב שתשתקי.*********

    • החילונים, הם חולי נפש.

      יוני דוד , 19/07/09 02:16

      הכללות? מאיה התחילה.

  • 25.

    Israel I miss you so much

    Uri, 18/07/09 14:53

    Israel I miss you so much

  • 24.

    מה הכוונה :" ינהג באלימות או יעבור על החוק" זה לא אותו דבר? (ל''ת)

    ag600 , 18/07/09 14:46

  • 23.

    בטח,הם קיבלו רוח גבית משחרור האם המרעיבה. (ל''ת)

    המטרה עכשיו התפרעות עד לסגירת החניון, 18/07/09 14:33

  • 22.

    האבנים שמתעופפות לכיוון השוטרים קדושות? (ל''ת)

    גודמן, 18/07/09 14:29

  • 21.

    ואני שמעתי שהחרדים ילחמו על קדושת השבת בכל האמצעים

    נח, 18/07/09 14:28

    ''שיירות שלימות של חרדים עומדים בכניסה לירושלים עם שורה של כלי רכב,שהמישטרה מסרבת לתת להם להיכנס לעיר.
    מענין איך הענין יגמר''

  • 20.

    הסיבה האמיתית להתפרעויות- כנסו - - - - -

    טום, 18/07/09 14:27

    כל שנה החרדים העלוקות שחיים מתרומות של חרדים עשירים ברחבי בעולם עושים הפגנות בסביבות יולי אוגוסט....תקופה קצרה לפני החגים.... בכל ההפגנות הרבה עשן, הרבה אלימות ודם... כל הדברים הללו מצולמים ומתועדים היטב ע''י העדה החרדית ואז מוצגים בפני היהדות החרדית בתפוצות כ''מלחמת קודש בשלטון הציוני שבגללו מאחר משיח להגיע''... סרטים, מצגות, חוברות מלאי תמונות ודברי שיטנה מופצים בקהילות חרדיות ומעודדות לתרום.

  • 19.

    לחריידים משעמם יש להם קצת אקשן, אקשן בשבעס א מצווע (ל''ת)

    מחלל שבעס בפרהסייע, 18/07/09 14:27

  • 18.

    אין דין ואין דיין אנחנו עבדים לדתיים בושה

    שמוליק, 18/07/09 14:27

    המשטרה העלובה לא מסוגלת לדכה את המרד של הדתיים המדינה.
    יש להכניס את הצבא מיד ולהשליט את החוק בכח על החרדים במדינה. יש לחשוב על גרוש יחד עם הפלסטינים.

  • 17.

    למה הממשלה שותקת, והמשטרה לא יורה כדורי גומי?

    ציונים תורמים ויצרנים, אזרחים סוג ב' בישראל, 18/07/09 14:23

    לעלות עליהם עם טנקים, או שהעם יעלה עליהם.

    • למה הם לא ערבים. (ל''ת)

      יוני דוד , 19/07/09 02:29

  • 16.

    תבינו אותי

    רוני, 18/07/09 14:18

    אני רוצה שתבינו אותי אני סגור כל השבת בלי מזגן עם אותו גפילטא פיש כל שבת כולם מסביבי לא משתמשים בדיאודורנט וביצים מלאות אני חיב לפרוק את העצבים על מישהו (ביננו מה כבר המשטרה תעשה לי)

  • 15.

    החרדים הביאו עלינו את החורבן ולא למדו לקח מהשואה

    מציאות , 18/07/09 14:16

    אף אחד לא סובל אותכם
    ןאת פסוקי השטן

    • יום שבת

      ישראלי, 18/07/09 14:39

      אין אף דתי שיענה לכם. האם זה אחד מהתכסיסים של NRG אני אענה לכם בשם החרדים. הם יביאו עלינו שואה? איזה סילוף מילים ללא בושה. אתם אילו העוכרים. אתם אילו שונאי ישראל. אתם אילו הבוגדים.את החורבן הביאו כמותכם עוד בימי החשמונאים. (קראו הספר) בדיוק מה שאתם( הזבל השמאלני ) עושה היום עשו הזבל השמאלני בזמן החשמונאים. הם נפלו גם אתם תפלו. גורלם היה מר כן גם גורלכם יהיה

      • גם אתה "ישראלי" פח זבל תומך בחשוכים (ל''ת)

        נעמן הכי הכי שפוי , 18/07/09 14:58

        • למזדין נעמן

          ישראלי, 18/07/09 17:07

          פח זבל זה הוא שברא אותך.

      • היום יום שבת.אתה לא אמור לשמור אותו?

        קרא את הספר(התנ''ך)ישראלי עוכר ישראל, 18/07/09 15:44

        ודבר שני תלמד לכתוב.ועכשיו שב בשקט,ואל תטיף מוסר דתי.כיוון שאינך שומר מצוות -אל תדבר לחילונים כאתם,אתה גם חילוני.

        • קריאת התנך? לשם מה

          ישראלי, 18/07/09 17:10

          אני קורע את אימך מידי לילה..על כתיהתי. מצטער אחותך היא שלימדה אותי לכתוב. יה מזדין

          • ישראלי...נעמן...תמשיכו , נהייה מעניין.. (ל''ת)

            משקיף, 18/07/09 17:39

          • ישראלי,תמשיך. קרעת להם ת'צורה המכוערת של האמ'אמא שלהם. (ל''ת)

            תמשיך להוריד להם את המסכה מהפרצוף המכוער., 19/07/09 01:53

  • 14.

    ןתמסרו את התמונות למשטרה

    אזרחים קחו מצלמות וידיאו, 18/07/09 14:15

    זה יעזור מאד להכניס לכלא את המתפרעים

    • כולם נראים אותו הדבר+יעשו הפגנות לשחרר את העצורים עד שהמשטרה תיכנע! (ל''ת)

      יוני דוד , 19/07/09 02:32

  • 13.

    נתנו להם אישור להרעיב ילדים אז מה הפלא שהם פוגעים בשוטרים (ל''ת)

    קולהאמת , 18/07/09 14:10

  • 12.

    ממשלה שנותנת יד לפרעות חרדים ולהשתמטות חרדים מצהל

    הגיון בריא, 18/07/09 14:07

    אל תתפלאו אם אנשים אחרים יקחו את החוק לידיים וגם כן ישתמטו מצהל ומחובות אזרחיות אחרות כגון תשלומי מס הכנסה שהחרדים ברובם לא משלמים למדינה שנואת נפשם.
    על פי החוק בישראל מי שמתעלם בשתיקה מהפרות חוק על ידי חרדים (הממשלה שלנו) היא שותפה מלאה להפרות הסדר, היא מעודדת אותן בשתיקה ועל חברי הממשלה השתקנים לשאת בעונש הקבוע בחוק.

  • 11.

    בן גוריון לא רצה הפרדת דת מהמדינה..והסכים שלא יישרתו בצה''ל !!! (ל''ת)

    תבדקו ותראו שאני צודק !!!!, 18/07/09 13:58

    • בן גוריון היה אדם חכם הוא ידע שאי אפשר לגייס אלפים בכוח

      דוד'ל פלונסקר, 19/07/09 02:00

      לכן הוא הסכים לפשרה האומרת שבחורי ישיבה ישוחררו משירות צבאי, יש שמועות שגם לשמעון פרס-הנשיא- היה יד בענין.

      בן גוריון לא הושפע מלחצים פוליטיים,שהרי באותה תקופה היה למפלגת מפא''י שעמד בראשה, רוב מוחלט בלי שותפים דתיים.

  • 10.

    החרדים בירושלים

    ראובן - חולון , 18/07/09 13:57

    ההתפרעויות בירושלים היום, הם התוצאה של כניעה בקשר באם המרעיבה את ילדה. בית המשפט נכנע להם פעם, והם רוצים גם כניעה בקשר לחניון בשבת.
    יש לפעול ביד חזקה נגד הפרזיטים האלה שחושבים שמגיע להם.

    תכניסו לכלא המשחיתים את רכוש הציבור.
    יש לפעול נגדם בדיוק כמו במחבלים.

    • האם השופטת ששלחה את האם למעצר בית גרה בירושלים? (ל''ת)

      האם גם סובלת מהחרדים?לשלוח את האם למאסר עולם, 18/07/09 14:12

    • הפגנות החרדים נגד החניון היו גם בשבת שעברה ולפני שבועיים

      צמוד לעובדות, 19/07/09 02:03

      כך שאי אפשר לומר שההפגנות נובעות משיחרור האשה המסכנה והחולה, החשודה בהרעבה.

  • 9.

    ומי יחייב את בני תאוות המרדות הזו בנזקים שגרמו?!!!!!

    חזאי הטמטום הישראלי , 18/07/09 13:54

    מדוע משאיות האשפה של העריה פועלות אצל פורעים אלה?

    מדוע לא משאירים אותם בסירחונם שיחנקו בו?

    מדוע לא תובעים את ראשי הפורעים הדוסים (שידוע למשטרה מי הם) לדין?

    מדוע יש קשר שתיקה וקבלה?

    מדוע אזרחי ירושלים חייבים לממן את הפרעות נגדם?

    • בני נעוות המרדות...התכוונת .. (ל''ת)

      מומחה לחירופים וגידופים, 18/07/09 17:42

  • 8.

    נשים הלחמו על זכותכם לדיעה לפני שהחרדים יקחו ממכם (ל''ת)

    קולהאמת , 18/07/09 13:45

  • 7.

    להקים מחנות הדרכה מחדש לאנשים שעברו שטיפת מוח ע"י רבנים

    קולהאמת , 18/07/09 13:44

    שמתחבאים בבית
    ושולחים לרחובות בני אדם חסרי השכלה ומוח לחשוב

  • 6.

    ימח שמכם משתין עליכם+על השבת המסריחה שלכם (ל''ת)

    נעמן הכי הכי שפוי , 18/07/09 13:35

    • ימח שמם של כל השמאלנים שמטיפים לוויתורים רק מול אלימות הערבינאצים. (ל''ת)

      יוני דוד , 19/07/09 02:34

    • Nothing worse than your kind Trojan horses joining the enemy from

      within and without. TRAITORS OF THE WORSE KIND., 19/07/09 06:02

      BUSHA
      If you would only gargle with razor blades, this would be a better world.

  • 5.

    לצערי השמאל חיזק את החרדים

    רינה , 18/07/09 13:34

    השמאל ההיסטורי העביר כסף לחרדים בכדי שיתמכו בהקמת המדינה.והשמאל העכשוי העביר כסף לחרדים,ש"ס,בשביל שיציעו למעו תוכניות
    שלום.לצערי השמאל יותר מהימין חיזק את החרדים,ואת התוצאה אנו רואים היום.

    • רינה.. את אוהבת את השמיים ?

      אהבה.., 18/07/09 16:51

      אני חושב שהשמאל חיזק את טפשותך..

  • 4.

    ואנא קחו אותו למעצר בניידת (ל''ת)

    אם אין לו בעיה ליידות אבנים לא תהיה לו בעיה לנסוע, 18/07/09 13:34

  • 3.

    נשק חם ירגיע אותם ומהר!! נמאס (ל''ת)

    noyalon , 18/07/09 13:29

    • הסתה (ל''ת)

      1, 18/07/09 21:37

  • 2.

    ובינתיים המוסלמים מנהלים מאבק על השליטה בירושלים, כולה

    אשכנזי חילוני ריאליסט, 18/07/09 13:29

    כשיהודים פאנאטים מראים לעולם כולו שהיהודים מסוכסכים ביניהם, וקיצוניות שקשה לתפוס, המוסלמים פועלים בעקביות ליצור דריסת רגל מדינית בירושלים. הפרעות הנערכות בירושלים מחזקות את התמיכה הבינלאומית לה יזכו המוסלמים במאבקם, כי סוג כזה של פרעות מעיד על חולשת היהודים למשול בתוך עצמם.

    ושלא יהיו לכם אשליות - המוסלמים לא יסתפקו במזרח ירושלים. וכשהם מדברים על ''הגדה המערבית'', הם מתכוונים למשמעות המפורשת של הביטוי - הגדה המערבית מתחילה בירדן, ונגמרת בים התיכון.

    הקהילות החרדיות האנטי ציוניות ביותר, אין להן זכות קיום תחת שום שילטון ערבי - בשום מדינה ערבית לא תמצאו ולו יהודי חרדי אשכנזי אחד.

    כל מי שנותר מהיהדות במדינות ערב זו קהילה של כמה אלפים ספורים במרוקו הרחוקה, המהווה שבריר אחוז מקהילת יהודי מרוקו, ועוד יהודים בודדים פה ושם בשאר מדינות ערב. בתימן יהודים מנוצלים ע''י הסאטמרים כעלה תאנה להצדקת האידיאולוגיה ההזויה של האנטי ציונים לפיה יהודים צריכים לחיות במדינות ערב, אז מצאו להם כמה משרידי יהדות תימן, ומשכנעים אותם להמשיך לגור בתימן, זאת בעוד אף לא יהודי אשכנזי אחד יכול לגור בתימן.

    • You got it the other way around. Bibi is trying to savethe country by

      declaring it a Jewish state, the charedim are, 19/07/09 06:10

      practicing Judaism, while you destruct evrything proving it is a goyishe state. Therefore, they ask for everything, Kappish, you silly lil weasel.

  • 1.

    חרדים .אני איתכם נגד הזבל הבורגני ומפעילי העסקים בשבת

    בוקסר , 18/07/09 13:25

    שרק מעניין אותם זה כסף ןלעשוק את העובדים
    לא דמוקרטיה ולא חופש פולחן.

    • איזה פח זבל אתה (ל''ת)

      נעמן הכי הכי שפוי , 18/07/09 13:39

      • הי נעמן

        זאב, 18/07/09 14:26

        אל תשכח. ד''ש לאמך

    • יופי. אנחנו בדרך אליך לכבות לך את המחשב שאתה כותב ממנו בשבת, כופר

      חילוני ירושלמי, 18/07/09 13:40

      לאתר שמעסיק אנשים בשבת כדי שיהיה לך מה לקרוא ואיפה לכתוב שטויות.

      מרוב שאתה שטוף הבל אתה לא יודע להבדיל בין טוב לרע ברמה הבסיסית ביותר.
      החילונים בירושלים לא מבקשים לפתוח חנויות בגדים בשבת וגם לא מפעלים.
      אין לזה קשר לזבל בורגני או לטיעון סוציאליסטי כלשהו.
      זהו מאבק על עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה חופשית, ואתה מתייצב בצד החשוך.

      • גם אני חילוני

        זאב, 18/07/09 14:42

        בא לביתי לכבות לי את המחשב..אני מחכה לך בקוצר רוח. אגב אל תשכח להביא את נעמן איתך.יה זבל שכמוך

        • זאב זאב, לא הבנת? החרדים לא רוצים כופרים כמוך בצד שלהם

          חילוני ירושלמי, 18/07/09 16:51

          אתה מתייצב לצד הטליבן של העדה החרדית
          ולא לצד מיטב בני הארץ, כמו למשל הרופאים בהדסה, שהחרדים מעלילים עליהם.

          הם יגיעו לכבות גם את המחשב שלך, למרות שאתה תומך בהם. אתה בעיניהם לא יותר טוב ממני. אתה תינוק שנשבה במקרה בטוב ורשע ראוי לסקילה במקרה הרע.

          • ואתה ירושלמי?

            זאב, 18/07/09 17:45

            כיצד אתה גר בעיר של רשעים?. מדוע לא תעבור לעירי שהיא תל אביב.מתאים לאנשים כמוך.

            • אני לא אעזוב את הבית שלי לעולם בשביל הביצה הלחה שאתה מכנה עיר

              חילוני ירושלמי, 18/07/09 18:16

              ירושלים יפה מדי, חשובה מדי. יש פה מאות אלפי חילונים, את מוסדות הממשלה, מוסדות תרבות, האוניברסיטה החשובה ביותר...

              תגיד תודה שיש מי שאכפת לו מעיר הבירה של המדינה שלך ואל תזרה מלח על הפצעים.

              • לירושלמי הזבל

                זאב, 18/07/09 20:16

                משפחתי הגיע לירושלים.. שמעת היטב ירושלים 1917 יא מניאק מאיזה מחנה השמד משפחתך הגיע. אל תספר לי סיפורים על ירושלים

          • אני לא בעד ולא נגד שום דבר כשעושים הכללות ומינפולאציות

            בוקסר , 18/07/09 22:06

            הרי כל מי שיכול להבין שיש 2 צדדים למטבע ולנו החילונים יש הרבה כלי תקשורת שנותנים במה והרבה פעמים יש שעושים הכל בכדי ליצור מריבות ומינפולאציות(מכל מיני סיבות.ולמרבה הצער רוב הסיבות זה כסף).להם החרדים לא נותנים להשמיע את קולם .
            והכי גרוע שעושים הכללות.
            הקשר לתינוק המורעב כביכול.
            הרי הוא היה מושפז כל הזמן ובהשגחה רפואית כביכול...אז מי הרעיב אותו .איפה אבא שלו בסיפור.. למה הוא מורעב ושאר האחים שלו לא מורעבים. אני בטוח שכן יש משהוא די מסריח וזה כן מצד הרופאים. אני גם בטוח שאם באמת זה היה קורה אז גם העדה החרדית היו מחרימים אותה.
            שבוע טוב

      • פראנואד מטומטם-"אתר שמעסיק אנשים בשבת"חה חה

        בוקסר , 18/07/09 21:55

        זאת בדיחה אושאתה באמת מאמין למה שאתה כותב....
        "קיומה של מדינת ישראל חופשית " אתה גדול איך לא חשבתי על זה..יש להסיר את הסמרטוט מעיני..כדאי להיות בצד של האור...

    • זבל בורגני ?

      ראובן - חולון , 18/07/09 13:59

      אנחנו זבל בורגני שמתפרנס גם ממסחר בשבתץ את עלוקות מוצצות דום ופרזיטים !!!

      • לראובן החילוני

        זאב, 18/07/09 17:15

        יש לי ידיד בחולון שאתה ודאי שמעת שמעו. שמו הוא עמוס ירושלמי.שאל אותו מה זאב עושה לעלוקות כמוך.

    • קומקום חסר מכסה שכמוך, שלחת את הטוקבק המפגר שלך

      omadawn , 18/07/09 14:24

      ביום שבת. ואם אתה עם החרדים, זה לא מפתיע. רק הדיוט (מה שהוכחת שאתה ללא ספק) יהיה איתם.