• 128.

    סורפרייז: מסמך בית החולים מוכיח אם לא הרעיבה, הפרשה מוגלתית בבטן

    נחום שחף, 24/07/09 00:19

    מסמך בית החולים המצורף קובע שיש להכניס לילד צינור הזנה ''עם הפסקת כלכלה מוחלטת דרך הפה, כיוון שכל ניסיון שכזה, גרר הקאות.. כאבי בטן''. צילומי פגיעת האם בילד מתגלים כליטוף.

    http://www.i2i.org.il/?l=he&a=343459

  • 127.

    שנאת חינם מצד החרדים!

    אופיר, 17/07/09 22:36

    יש לכם בעיה? תפתרו אותה בדרכים המקובלות.
    לא כל דבר צריך אינתיפאדה.

  • 126.

    כל הכבוד! למען ירושלים לא אחשה!

    גרוז או גריז, 17/07/09 21:23

    אני בעד צביון יהודי במדינת ישראל.
    אנו נגן על הצביון הזה ולא ניתן שייכפו עלינו את הכפייה החילונית.
    יש לשמור על הסטטוס קוו בכל מחיר

  • 125.

    נטורי-קרתא = אירן וגם חמס

    כרמי בנימין , 17/07/09 15:12

    בהמשך לתגובתי מס. 112 נא לשים-לב בעמוד 10
    במדור החדשות של "מעריב" בפינה השמאלית
    למטה לתמונה, שלדעתי קטנה מדי ולא בולטת.
    תמונה זו צריכה לדעתי להיות בגודל של חצי
    עמוד ושתפורסם בעמוד האשון.
    ושם מופיעים ארבעה עלוקות, שהם באמת אויבי
    המדינה, יחד עם מי עם לא הנייה, ראש החמס
    בעזה. ומה הם מחזיקים בידייהם עם לא את
    מזגת אל-עקצא. והיכן נמצא מזגד זה עם לא
    ממש על בית-מיקדשנו הקדוש.
    לכן צדקתי באומרי שאלה לא חרדים אלא מחרידים. ועוד הבטיחו לזבל הזה "הנייה"
    לתמוך בו כספית, מהיכן הכסף בטח מאירן.
    ורצוי שהשב"כ ייקחו את התמונה הזו, ומייד
    עם הגעתם חזרה לארץ, לעוצרם ולהעמידם לדין
    על מפגש וסיוע לאויב. וברור שגם העונש
    צריך להיות בהתם. כפי שנותנים למרגלים
    הבוגדים בארץ בהם הם גאים.

  • 124.

    נטורי-קרתא = אירן וגם חמס (ל''ת)

    כרמי בנימין , 17/07/09 15:01

  • 123.

    דיי! הרסתם את העיר אתם בושה לאנושות!

    ליאור, 17/07/09 11:14

    חלאאאס הרסתם כבר את העיר
    נמאסתםםם העיר כל הזמן פקוקה בגללכם
    צירי תנועה מרכזיים נסגרים לתנועה בגללכם
    אני תושב ירושלים וכבר נמאס ממכם אתם יותר גרועים מערבים..

    אתם חושבים שהכל מגיע לכם? לא!
    אתם חושבים שאתם יכולים לשנות את העולם? לא!
    ההפגנות שלכם לא ישחררו את האם ממעצר שמגיע לה..

    אני פונה מכאן לכוחות המשטרה/מג''ב/יס''מ שישתמשו בכל האמצעים לפזר אותכם בין אם זה זרנוקי מים גז פלפל או אפילו רימוני הלם לפיזור הפגנות!

    חרדים!! נמאססתם כנסו כבר לחורים שלכם חוליגנים

  • 122.

    98 חזק - אהבתי (ל''ת)

    ברסלבר, 17/07/09 10:51

  • 121.

    אם מזוז לא יטפל בהסתה הנאצית של שטירמר מעריב אז עם ישראל יטפל !!!!!!!! (ל''ת)

    הכל מתועד - שלם תשלמו במיוחד נמרודי האנטישמי, 17/07/09 10:15

  • 120.

    פרנקו מתנהג בירושלים כמו פיל בחנות חרסינה

    אריק, 17/07/09 09:50

    מאז שפרנקו נכנס לתפקידו, חזרו לרחובות ירושלים המהומות של נטורי קרתא.

    המפקד הקודם, מיקי לוי, ידע להידבר עם ראשי נטורי קרתא, אבל פרנקו כנראה אוהב להפעיל הרבה כח, והוא הצליח להבעיר את העיר.

    כולנו תושבי העיר סובלים, בגלל מפקד אחד טיפש!

  • 119.

    מעניין מהשייח'ים מנטורי קרתא ידרשו היום במסגדים שלהם... (ל''ת)

    ישראלי.י, 17/07/09 09:44

  • 118.

    החרדים אינם מעודדים יצרתיות ופיתוח החשיבה בקרב הצעירים.לכן הם צרי מוח (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 17/07/09 09:41

  • 117.

    שיתנו להם אוטונומיה במאה שערים עם מחסום בכניסה, גישה לכותל וזהו

    התנתקות, 17/07/09 09:34

    בלי ביטוח לאומי בלי שירותי רווחה, יעבירו להם חשמל ומים כמו בעזה וזהו. הם באמת לא חלק מהמדינה, רק צריך למנוע מהם להשתלט על שאר המדינה. שתי הברירות האחרות- חינוך מחדש או לחילופין השתלטות חרדית, כהכנה לחזרת השלטון האיסלמי (לחרדים עדיף לחיות כ''בני חסות'' של המוסלמים) על א''י הן יותר אכזריות וגרועות.

    • גישה לכותל הם צריכים ? גישה לאבו דיס הם צריכים. (ל''ת)

      ירושלמי, 17/07/09 18:59

  • 116.

    לירות בנתורי-קרתא כמו בכלבים

    כלבים, 17/07/09 09:30

    לירות בנתורי-קרתא כמו בכלבים
    הגיע הזמן להיפטר מהבוגדים המטונפים הללו

    • צודק! נטורי קרתא הם החרדונים השפלים והמגעילים ביותר שברא השטן. (ל''ת)

      להעביר אותם לבני מינם בעזה., 17/07/09 13:49

  • 115.

    זיהוי תהליכים

    י ל ד , 17/07/09 09:28

    לכל שירות ביון יש כמה אנליסטים שנחשבים
    נכסי צאן ברזל של אותה מדינה.

    כדי להיות אנליסט טוב, לא די בקשרים.
    עליו להיות בעל יכולת חשיבה משוכללת,
    שליטה בחומר ועוד הרבה תכונות.

    כמו כן על האנליסט להיות בעל היכולת
    והכישורים, לזהות תהליכים בעודם בחיתולים.

    לו היה אנליסט חי בתקופת מלחמות הצדוקים
    והפרושים, היה מתריע, שזה תחילת החורבן.

    לו היה לנו אנליסט טוב בימינו, הוא היה
    מתריע, שמתרחשת תסיסה בקרב חלקים מהעם היהודי.

    התסיסה היא באשמת רשויות שלטון מאוישות
    במקורבים, חסרות רגישות ובחלקן מנותקות
    מהעם של שארית הפליטה.

    אגב, כתבתי אנליסט. אבל ב-DIA שהוא גוף
    ביון צבאי, עובדות גם נשים אנליסטיות
    שנחשבות כמומחיות בתחומן.

    אז אשוב לענין זהוי התהליכים.

    ישראל צריכה היתה מזמן, לא רק לזהות שמתבשל
    לנו מרד ערבי, אלא גם שאוכלוסיות מסוימות
    בישראל, עלולות לראות בנו, אויבים וזרים להם.

    לא אאריך.

    ממילא הישראלי המצוי, מאבד את הריכוז לאחר
    כמה שורות וממילא חלק מאיתנו מתקשה להבין
    את הנקרא.

    ממילא גם אף חכם ציון ברשויות השלטון, לא יקשיב וינסה לתקן.

    אנחנו עם עקשן, קשה עורף וכפוי טובה.
    אנחנו מקשיבים רק לאבולוציה, וליד
    ימינה "הברירה הטבעית".

    • אנליסטים ?!?!?!

      כרמי בנימין , 17/07/09 11:22

      כנקראה אני בור ועם הארץ.
      לא הבנתי שום דבר מהקישקושים שלך.
      אתה בעד או נגד?

  • 114.

    זעקה נוראה של אישה צעירה לעזרה. 4 ילדים, כעת הפלות והרעבה ,לא רוצה ככה (ל''ת)

    סבתא, 17/07/09 09:28

  • 113.

    אםאלה היו בדואים\\דרוזים\\מיעוטיםכבר היו מביאים את צהל.תנו אותם לאבו מזן (ל''ת)

    סבתא, 17/07/09 09:27

  • 112.

    נתורי-קרתא = אירן

    כרמי בנימין , 17/07/09 09:23

    אינני מבין מדוע שוטרים צריכים להיפצע ?!
    פשוט מפגינים כאלה, שהם גם אויבי המדינה,
    יש לסגרם בתוך ה"מאה-שערים" שלהם. אין
    יוצא ואין בא. נקודה.
    ובהפגנות יש להודפם מידית עם זרנוקי מים
    צבעוניים, ושוטרים יגנו על עצמם ע"י קליעי
    גומי.
    והעיריה, שממילא לא רואה מהם אגורה שחוקה,
    תהפסיק לתמיד לתת להם שירות. ואם הם רוצים
    להרעיב עצמם ו/או ידליהם, זו בעיה שלהם.
    הרי אלה לא חרדים, אלא מחרידים, כי חרד
    הוא זה שחרד שמיים, ולא זורקים אבנים
    על בני עמם, כביכול. הרי אנו לא בני עמם.
    זו קבוצה גדולה של עלוקות, אשר לא עובדים
    ולא מייצרים שום דבר. לא אתפלא באם באחד
    הימים אשמע או אקרא שהם ממונים ע"י אירן.
    כי אחרת מהיכן יש להם הכסף והכוח לבצע את
    מה שהם מבצעים ??!!!

  • 111.

    98 חזק דברים כדרבנות - תזכה למצוות על ההסבר (ל''ת)

    אביעד, 17/07/09 09:13

  • 110.

    חכו, חכו, דוסים! גיבור על בדרך!!!!

    יי, 17/07/09 09:10

    פרופ' מנדלר מאוניברסיטה העברית - ''החותך גדרות שבת הגדול מכולם''

  • 109.

    הגיע הזמן ללמד את אותם חרדים קיצונים שהם אינם מעל החוק (ל''ת)

    Eחד, 17/07/09 09:09

  • 108.

    הרעבת ילדים = יראת שמיים? (ל''ת)

    Eחד, 17/07/09 09:08

  • 107.

    תפוצצו את השוטרים - ככה לא יעשו דוחות ויזיקו עוד לאזרחים (ל''ת)

    כל הכבוד !!! כנסו בהם חזק, 17/07/09 09:07

  • 106.

    בפעם הראשונה אני מבין את האנטישמיות

    אריה ממעלות , 17/07/09 09:07

    סבא וסבתא שלי משני הצדדים ניספו בשואה. משפחתי עברה אנטישמיות. אבל עכשיו, פתאום, אני מתחיל להבין.. אני מתחיל אפילו להצדיק את האנטישמיות.

    נולדתי בארץ אנטישמית. ואני עברתי את השינאה ליהודים על בשרי.
    אני עוד זוכר איך שהם קראו לאמא שלי "יהודיה מלוכלכת" איך שהם צעקו עלינו רק בגלל שאנחנו יהודים, והאשימו אותנו שאנחנו צלבנו את המשיח שלהם..

    כל ילדותי עברה בצל שינאת היהודים, והנה אני מרגיש בעצמי שינאה ליהודים החרדים האלה, שצורחים כמו חיות ורוצים רק להרוס ולהשמיד, והם שורפים והורסים ומחריבים כמו הפוגרומים של הקוזקים.
    הם לא שונים מהגויים הגרועים ביותר. הם מלאי שינאה ומשטמה כמו הנוצרים של האינקוויזיציה. אולי אפילו כמו הנאצים.

    הם נוראים החרדים האלה. הם יותר נוראים ממה שאני יכולתי לתאר לעצמי בסיוטים הכי איומים שלי על האנטישמיות.

    היהודים החרדים האלה, בני העוולה, בני הזונות לבושי השחורים, גורמים לי להבין את האנטישמים לאורך הדורות !!

    • עצוב כמה שאתה צודק (ל''ת)

      עופרר , 17/07/09 09:40

    • תגובה ל106

      יהודיה, 17/07/09 19:01

      ראשית אריה שפתך עשירה בלשון יפה ופיוטית שלא תבייש אף את הנקלים בותר.ממש צורם.שנית בתור מי שמתיימר לייחס את זוועות האנטישמיות למשפחתו תלמד היסטוריה(הכותבת בעלת תואר שני-בין היתר-בהיסטוריה יהודית)לגבי מעשי הקוזאקים והנאצים-הלוואי שמה שהם עשו היה שריפת פחי אשפה,זריקת טיטולים וחסימת כבישים (שם דובר על א ו נ ס,קריעת בטנם של נשים מעוברות,תקעת קילשונים בגופותיהם ועוד).לו גוי היה מעלה על שפתיו את הביטויים הללו כולכם הייתם מוקיעים אותו כאנטישמי,אולם אין אתה היהודי הראשון ששונא יהודים.רוב הגזרות ברוסיה הצארית(מ1804 ואילך) היו בסיוע יהודים למגר את אחיהם,שאופס היו שומרי תורה ומצוות,וכפי שראינו להטמיעם בחברה ולגרום להתבוללות הגדולה,שיש היום.צר לי שיש יהודים הרואים עצמם חילונים נאורים שהנאורות מהם והלאה.

  • 105.

    97 אתה דפוק (ל''ת)

    אפי, 17/07/09 08:52

    • הוא לא דפוק...תכנס פעפם למאה שערים במכנסיים קצר אולי תבין... (ל''ת)

      ישראלי.י, 17/07/09 09:47

  • 104.

    האלה הם יהודים?

    שלמה, 17/07/09 08:46

    אם אלה יהודים,אני מתבייש.אין בליבם אלוהים ואין בליבם כבוד:מה שהם עשו ללא אחריות לגרום לסכנות חיים לאחרים כמו שפיכת שמן על כביש, הרס רמזורים,פגיעה בקוי חשמל ללא כל אחריות : זוהי לא יהדות שלמדתי בבתי הספר זוהי חוליגנות ממדרגה ראשונה. אני רק תמה לשני דברים: האם המדינה תיכנע לאלימות(מה שילמד אחרים לחקות אותם)ואיפה הנציגים השפויים של העדה ?

    • זה לא יהודים... זה ערב רב... משוקצים (ל''ת)

      עופרר , 17/07/09 09:31

      • לא נכון..אלה תוצאות של נשואין בתוך המשפחה !!! (ל''ת)

        א.ב.ס.ט, 17/07/09 09:45

        • זה תוצאה של לבישת מעילים וחליפות שחורות ביולי אוגוסט (ל''ת)

          עופרר , 17/07/09 11:17

  • 103.

    זאת לא הפגנה זה אספסוף מוסת אכול שינאה למדינת ישראל ולחוקה== (ל''ת)

    הוריקן , 17/07/09 08:44

  • 102.

    מדוע החילונים בירושלים לא עוזרים למשטרה להדביר את החרדונים הביריונים? (ל''ת)

    תל אביבי., 17/07/09 08:30

    • כי

      חח, 17/07/09 09:04

      1.משטרה מקבלת משכורת על כך
      2.אין לנו סמכות
      3.אנחנו ירושלמים

  • 101.

    אם היא חולת נפש למה עוצרים אותה במעצר רגיל? (ל''ת)

    א, 17/07/09 08:28

  • 100.

    המשטרה צריכה לנהוג בהם ביד קשה מאוד (ל''ת)

    אמא טאליבן, 17/07/09 08:26

  • 99.

    burn them allready

    roy, 17/07/09 08:25

    burn them like in auschvits

  • 98.

    ישראלים חילונים - למה גנבתם לי את המדינה?

    יהודי חרדי, 17/07/09 08:25

    במשך 2000 שנה סבא שלי בתימן וסבא שלך בפרס וסבא של גיל מליטא וסבא של שלמה ממרוקו (שכולם היו חרדים - אם לא הם אז קחו עוד דור או שניים למעלה)
    חיכו לזמן הזה שייגמרו ה2000 שנה של הגלות כדי שיוכלו לקיים תורתם בארץ המובטחת

    ושוב כמו בזמן יון באים להם כמה מתיוונים ובונים פה מדינה על ערכי אמריקה ואירופה.

    באיזה זכות יושב לו ישראלי חילוני פה בארץ? בזכות התנ''ך רבאק אז למה שזה לא ייעצבן חרדי כמוני יותר משמעצבן אותי שערבים מנסים לגזול אותה?

    יושב ושומע כמה פסוקים שהם לא פסוקים (''איש באמונתו יחיה'' - איפה זה כתוב?) באתרי חדשות ומחליט מהי יהדות על פיהם!

    למה לא תיכנס לאתרים כמו הידברות או ערכים ופתאום תגלה שסבא שלך הפרימיטיב עם הזקן הכיפה והציציות - היה הרבה יותר חכם ממני וממך...

    בא ותראה עד כמה גדול האבסורד: השבוע ''חנכו'' בארץ את טקס ה''מכביה'' שמורכבת מהמילים: מכבי (חשמונאים שניצחו את היוונים) ו...
    י-ה - שמו של בורא עולם
    אלו שמסמלים הכי הרבה את הניצחון של עולם האור על החושך העולם הרוחני על העולם הגשמי-גופני עוותו את שמם לההיפך וכינו לא פחות את תרבות יון (אולימפיאדה)

    דע לך ישראלי חילוני שמי ששרד 2000 שנה אלו הדתיים ומי שמתבולל ונעלם מהעם היהודי אלו החילונים, המשכילים, הרפורמים, הקונסרבטיבים, הקראים, הצדוקים וכו' וכו'

    גם לאורך כל ההיסטוריה הפוליטית כל מי שפגע בחרדים קרס ונעלם מהמפה הפוליטית...
    איפה ביילין, שולמית, שריד, רפול, הדרך השלישית, שגב, טומי, פורז...
    ועל המהפיכה החילונית של ברק 2000 שמעת?

    • אם המדינה היתה נותנת לך חינוך כמו שהיא אמורה, לא היית כותב דברי הבל

      חילוני, 17/07/09 08:56

      אין לך טיפת מושג בהיסטוריה של מדינת ישראל והציונות. אתה בור ועם הארץ כי מדינת ישראל התרשלה בחינוך שלך ומסרה אותו בידי רבנים חשוכים.

      אתה פה בזכות החילונים, אתה אורח.
      את השפה שאתה כותב בה החיו הציונים, את הבטחון שאתה חי בו יצרו הציונים, את החשמל שמפעיל את המחשב שלך מייצרים הציונים, את הרחובות שאתה חי בהם תכננו ובנו הציונים, את הבניין שאתה גר בו עיצב אדריכל ציוני,את האתר שאתה כותב בו בנו הציונים.

      החרדיות היא תופעה מודרנית של ריאקציה לציונות. הסבים-רבים שלנו לא היה חרדים.

      • מה אני אגיד לך באמת חסר לי חינוך חילוני שכ''כ מצליח לכם (ל''ת)

        יהודי חרדי, 17/07/09 10:49

    • בזכות מה אתה יושב פה? חילונים הקימו את המדינה ומקיימים אותה היום

      COPY & PASTE, 17/07/09 09:11

      עם עזרה מהדתיים לאומיים.

      • הסתדרתי 2000 שנה בלעדי ציונים כמוך למה נראה לך שלא אסתדר? (ל''ת)

        יהודי חרדי, 17/07/09 10:50

        • אז למה אתה והכת שלך לא עובדים למחייתם? למה אתם חיים על חשבון החילונים

          מלחמת קודש , 17/07/09 14:51

          הכופרים?!

        • אז תשרוף את התעודת זהות שלך, כמו הערבים ותפסיק להיות פרזיט!

          אופיר, 17/07/09 22:32

          תתנתק מהאינטרנט ותחזור לרכב על חמורים ועזוב אותנו בשקט.

      • היישוב הישן היה חרדי כולו,כולל 100 שערים שקדמה לציונים,וללא כל מלחמות. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 10:56

        • בגלל זה הטורקים זרקו את יושבי "מאה שעים דהיום" מחוץ לירושלים

          מלחמת קודש , 17/07/09 14:50

          ולא זרקו את היהודים הארציישראלים שומרי התורה והמצוות

    • למה לא עונים לו? (ל''ת)

      אביעד, 17/07/09 09:13

    • צא מהבועה

      צביקה, 17/07/09 10:31

      הזרם החרדי התחיל להתפתח רק לפני 200 שנה
      לפני התפתחות הזרם החרדי היהודי הממוצע היה יושב ולומד ואחר כך הולך לעבוד ואל תאשים אותי בגזענות מאחר ויש לי דוד חרדי שאני אוהב אותו מאוד והוא יושב ולומד ועובד ומקיים משפחה בת 9 נפשות בכוחות עצמו ללא עזרה מהמדינה

      • צודק זה מה שהיה כשכולם למדו אבל עכשיו ש80% צופים בטלוויזיה (ל''ת)

        ולא לומדים יהדות?, 17/07/09 10:51

        • אני אולי לומד יותר ממה שאתה תלמד כל החיים שלך

          אופיר, 17/07/09 22:33

          צא מהאינטרנט ולך תשרוף צמיגים, מדבר איתי על חוכמה חינוך ולמידה?

      • אתה בטח מתכוון לחרדים מתנועת ההשכלה.. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 10:58

        • לא .. הוא התכוון לחרדים כמו כל גדולי ישראל מאז ומתמיד כנס..

          מלחמת קודש , 17/07/09 14:54

          משה רבנו
          הלל הזקן
          מרן רבי יוסף קארו
          החפץ חיים


          מאז משה רבנו תמיד גדולי ישראל וכל ישראל עבדו לפרנסתם כל אחד לפרנסתו הוא

          אז זן חדש של כופרים וטפיל שלבא לעשות חילול ה' ליהדות ולתורה!

          • משה רבנו וכל אלה שציינת, לא היו צבא של פינגוינים של איזה רבי

            אופיר, 17/07/09 22:35

            שום דבר לא הפריד בינם לבין אלוהים.
            לעומת זאת אתם, מצווים למה שהפשקבילים אומרים לכם בצורה עיוורת.
            אני לא רואה אותך ממטר, אתה לא תגיד לי אם אני יהודי או לא, רק בגלל שאתה לובש מדים שחורים או הולך להתפלל בבית כנסת בצורה מסויימת.

            שבת שלום.

      • צביקה יקירי, הנטורי קרתא אינם חיים ע''ח המדינה! אין להם ת''ז בכלל (ל''ת)

        גרוז או גריז, 17/07/09 21:27

    • אתם לא דומים לסבא שלכם

      שלמה, 17/07/09 13:38

      אתם יצורים מסכנים שאם תוציאו את החילונים מהעם היהודי ישאר קומץ קטן של ''משונים'' שההכנסה היחידה שלכם תהיה מתיירות מדמי כניסה לשכונה שלכם כמו לגן חיות.אלמלא תרומות של נדיבים והממשלה הציונית הייתם כבר מזמן נעלמים מהאופק.עשינו טעות שחשבנו שאתם יהודים קדושים לומדים תורה כדי להאדיר את העם היהודי, אבל התברר שאין לכם אלהים ןכל מה שאתם עושים זה בניגוד לתורה ובניגוד למה שאתם מחויבים בו.יתר מזו, אתם מביישים את התורה ואת האלהים שכמה שאנו חילונים אנו מאמינים בוומקיימים את המיצוות אפילו מבלי להתחייב.אין לכם כל זכות קיום בין בני אדם ולכו להסתגר באיזה מקום מגודר ןמנודה כי שם מקומכם ולא בין בני אדם.

    • שסניק חומר אתה חחח זה החילונים הכופרים שהקימו לך את המדינה הכופרת שלך (ל''ת)

      מלחמת קודש , 17/07/09 14:52

      • כשהערבים קוראים ורואים כמה הישראלים בועטים ביהדותם בכל העוצמה

        אדון מיכאל עם סוכריה , 17/07/09 22:27

        אז זה בשבילם ההצדקה לבצע פיגועים בקופ-רים.
        שאלו אותם בעצמכם.
        לחברה בשב"כ אני לא מחדש שום דבר.
        החברה מזק"א כבר יגרדו מהאספלט את תוצאות השינאת חינם ביננו...

  • 97.

    להקיף את גטו מאה שערים בחומה- אין יוצא ואין בא. (ל''ת)

    רעמסס, 17/07/09 08:23

  • 96.

    הגיע הזמן להפסיק לממן את עובדי האלילים הפרזיטים האלה

    חילוני שפוי, 17/07/09 08:16

    אם לא נממן אותם לא יהיה להם זמן להפגנות אלימות וטרוריסטיות כאלה כי הם יהיו בעבודה!!!

    הצבעתי ביבי בפעם האחרונה בחיי, כנראה שאנחנו באמת צריכים את ליברמן בתור ראש ממשלה אחת ולתמיד.

    עובדי אלילים פרזיטים מטורפים, המחאה החילונית תגיע, אנחנו לא נשקוט לנוכח מעשי הבריונות של עובדי האלילים האלה, זה יתחיל במרד מיסים ויגמר במחאות אלימות הרבה יותר מהמחאות המיותרות של האוטיסטים מרעיבי הילדים האלה, כולם שם פרזיטים, עובדי אלילים, תאבי בצע, בטלנים ואונסי ילדים קטנים.

  • 95.

    ידיעה מסיתה ומטעה. כרגיל. העובדות הן שיש יותר פצועים חרדים משוטרים.

    כבשהפועה , 17/07/09 08:15

    הכותרת המטעה נועדה לייצר אליבי למשטרה פאשיסטית ואלימה.

    • ממש לא מעניין אותנו מספר הפצועים החרדים... שיחנקו (ל''ת)

      עופרר , 17/07/09 09:24

  • 94.

    הסתה ניאו-נאצית במעמד צד התקשורת וערב-רב מוסת משתולל (ל''ת)

    חילוני לגמרי, 17/07/09 08:14

  • 93.

    איפה ביבי?? איפה ליברמן... שיכניסו לשם צבא (ל''ת)

    עופרר , 17/07/09 08:05

    • כן ! לפנות את ראש העיר החי\\ולני שהפר את המצב השקט שהיה קיים כבר שנים (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 17/07/09 08:12

      • שקט?! כן, החילונים עזבו בשקט.

        חילוני י-מי, 17/07/09 08:57

        השקט שלנו נגמר! זאת עיר הבירה של מדינת ישראל ואתם לא יכולים לעשות בה כרצונכם

    • רוצח נאצי מטונף. גזען שמאלני. (ל''ת)

      כבשהפועה , 17/07/09 08:12

      • לך חפש כבש שינענע אותך (ל''ת)

        עופרר , 17/07/09 08:41

      • הוא לא שמאלן-זה גלגול של ערפאת,שים לב הגמגום גם אצלו כרוני.. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 11:01

  • 92.

    חבר שלי קרוב לבעלה של האישה טוען כי האמא רצתה לתבוע את בית החולים

    rambash , 17/07/09 07:55

    על כך שהם ביצעו ניסויים בילד ללא הסכמת המשפחה ואז ורק אז הם האשימו אותה בהרעבה כמו כן הבעל טוען כי האם באמת מסורה לכל הילדים והאם פעלה על רפואת הרמב"ם
    הציבור החרדי מרגיש מאויים מהמדינה ה"ציונית"
    אני מקוה שהילד יהיה בריא והמחאות ירגעו והאם תחזור לביתה

    • הסבתא של אמא שלי טוענת שהאח בבית חולים עשה עליה נסיון והכניס אותה...

      אדון מיכאל עם סוכריה , 17/07/09 08:04

      להריון !
      תפסיקו לדבר שטויות
      כשיש מישהוא מופרע או מפגר אז צריך להודות על האמת ולטפל בבעיה במקום לנסות להוכיח שגם אתה משוגע !

    • צריך גם את חברך לאסור

      שלמה, 17/07/09 17:11

      אתה מדבר מתוך כוונה להכשיר את השרץ ולא ילך לך: אני איש פרסונאל בבית החולים ויודע שכל פעולה לא חוקית עשויה להביא למאסר הרופאים ולסגירת המוסד ואף אחד לא יעז לעשות מה שלא חוקי. אבל לעשות עלילת דם יכול אחד לעשות כל מצורע וזב דם וכמו עלילות דם של האוקראינים נגדיכם, אתם עושים זאת היום ללא בושה וללא חרטה.
      אבל אתם הרוחתם ביושר דבר אחד:אתם שנואים עכשו יותר מתמיד על מאכיליכם ומלבישיכם ותביאו אותנו לפקפק בהגיון ובטעם להמשיך ולפרנס אותכם אולי אפילו נעשה הפגנות אלימות כמוכם כדי שיפסיקו לנכות ממשכורתינו את הכספים שהממשלה החליטה בזמנו ( כשהייתם בני אדם)להעניק לכם ללימוד תורה ולהיות יהודית טובים.

  • 91.

    ולמה חרדים לא נפצעו מגז מדמיע? (ל''ת)

    לל, 17/07/09 07:46

  • 90.

    התקשורת מצדדת בפרקליטות ....אבל הפרקליטות והמשטרה כבר הראו את חרפתם ..

    simond , 17/07/09 07:41

    למה לערבים מותר להפגין ....בברוטליות והתקשורת מבינה אותם

    אבל כשמדובר בעיניין חרדים והיתנחלויות אז מיד יוצרים רקע תקשורתי שהחרדים אשמים והם הרעים

    יש כאן הרבה שאלות האם באמת הילד חולה סרטן ובית החולים מפשל בגדול ומנסה לחפות על טעותו בגיבוי השינאה לחרדים שהתקשורת מלבה כבר שנים

    כאדם חילוני אני נגד אלימות אבל גם לי יש ספקות לגבי המקרה

    ועובדה שהפרקליטות הביאה לנו הרבה מקרים בעיתיים מבחינה דמוקרטית

    לדוגמא פרשת הנשיקה של רמון ונאמן ....הרצון לחפות על מחדליה וגם עיניין אישי שלהם...עם אג'נדה ברורה מבחינה פוליטית .......

    מי שטיפש בכול העיניין הם הפרקליטות והתקשורת שמלבה את האש

    לא בכול מצב צריך לעצור בן אדם עד תום ההליכים, ......זה פרוצידורה של משטרים אפלים ........קודם עוצרים וכולאים בתנאים מחפירים אזרח ואחרי שנים מתבררת האמת של טיפשות ומהירות המעצר הטיפשי

  • 89.

    האתר אחראי להסתה לרצח! (ל''ת)

    מזוז, 17/07/09 07:38

  • 88.

    איפה הייתם בשואה

    baruchy1 , 17/07/09 07:33

    ממש גיבורים מנהיגי העדה החרדית.. בל נשכח שאלו אותם מנהיגים שהובילו את צאן מרעיתם לטבח בשואה כי נגד הגויים אין להם את אותו האומץ לפעול כמו נגד יהודים רחמניים.
    הגיעה הזמן להתחיל לטפל בהם בדיוק כמו שמטפלים בערבים.. על פחות מזה המשטרה פותחת באש חיה כשהיא רק רואה בדל של כאפייה

    • פסססססט!!!!!! אתה ממש גאון ! איך לא חשבו על זה מקודם !

      אדון מיכאל עם סוכריה , 17/07/09 08:15

      לך חזרה לראות סרטים מצויירים ואל תבלבל

  • 87.

    למה ? למי שייך הפעוט? (ל''ת)

    יאיר, 17/07/09 07:30

  • 86.

    אם ערבים היו משתוללים כך, מזמן היו מגיבים אחרת

    התרנגול , 17/07/09 07:08

    לא שאני מרחם על הערבים אבל החרדים יותר גרועים מהם, ולאחר כל ימי ההפגנות הללו צריך להתחיל להתיז עליהם מים ממכוניות פיזור הפגנה ו/או להתחיל לירות כדורי גומי.

  • 85.

    חרדים חרדים

    vipi hana , 17/07/09 07:04

    תוהו אידרלמוסיה חרדים משוגעים.כובעים לבושי שחורים,שקרנים רודפי בצע זה מה שאתם.

    • אתה נשמע כמו מלאך חי\\ולני ממוצע נוטף שנאת חינם וזיעה של הומו אוכל חזיר (ל''ת)

      אדון מיכאל עם סוכריה , 17/07/09 08:09

  • 84.

    ביבי שוב מפגין חולשה !! לא מסוגל לטפל בכלום ! לחוץץץץץ (ל''ת)

    ליברמן, 17/07/09 06:58

    • פקק תנועה

      vipi hana , 17/07/09 07:20

      פקק תנועה עדיין ישן אין רצון להמשיך אם הוא איננו.דווקא בנושא הזה הוא מתמצא.ראש כרוב

  • 83.

    כוחות הבטחון כנראה מחכים למצב שבו יהיו הרוגים כדי באמת לפעול (ל''ת)

    aReminder , 17/07/09 06:35

    • מחכים לשר המשטרה של ליברמן !? נו ליצן מה עושים עכשיו (ל''ת)

      שושו, 17/07/09 07:01

  • 82.

    מאה שערים

    חיים ירושלים, 17/07/09 06:30

    נרון, שרף את כל רומא

    • מה הקשר בין מחט לתחת ? (ל''ת)

      שוקו, 17/07/09 07:03

  • 81.

    מעניין מה היה קורה אילו ערבים היו חוסמים את כביש מס. 1.... (ל''ת)

    sagiveng , 17/07/09 06:07

  • 80.

    מה קורה במדינה הזו?! מה קורה פה?!

    רואה ובוכה, 17/07/09 05:45

    ציבור שלם עושה טרור פיזי ופסיכולוגי ברחובות ובתקשורת ולא בוחל בשום אמצעים. מאיימים על עובדי הרווחה שניסו לעזור להם, מעלילים על הרופאים שטיפלו בהם במסירות, מאשימים את המשטרה שמנסה להגן על האזרחים, מכפישים את העירייה שמנסה להגן על עובדיה מפני סכנת נפשות, פורעים ופוגעים ברכוש ובחיי אדם, זורעים הרס וחורבן ברחובות, מאשימים את רשויות המדינה ואת אזרחיה בעלילת דם (!!!!!) מפיצים שקרים מזעזעים וסיפורים מצוצים מהאצבע - וכל זה בשביל להגן על מפלצת שהפכה את בנה לגל עצמות!!!!

    את מי עוד תאשימו? את מי?! כל הרופאים והשוטרים והתקשורת והאזרחים במדינה עשו יד אחת כדי להעליל עליכם? איבדתם כל קשר למציאות?! תפתחו עיניים, למען השם!! תראו איזה נזק אתם עושים!!

    איזה רוע! איזו אכזריות! אלה לא בני אנוש. אלה שלוחיו של השטן! פשוט לא נתפס איזו התגייסות אלימה ואכזרית כדי להגן על מפלצת! אלוהים אדירים, ראיתם מה היא עשתה לבן שלה?! אין בכם שמץ אנושיות? מה קורה לכם? זה מיעוט? זה קומץ? אתם נראים כמו עדר של מלאכי חבלה!

    • המקרה יצא מכלל שליטה...פשוט טירוף מערכות....עצוב. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 17/07/09 05:56

    • ידידי העדר לא אשם !! הרועה אשם העז העיוורת שאל את הרב עובדיה אצלו אין

      חלמאי, 17/07/09 07:08

      דברים כאלה ולא יהיו ! אלה אשכנזים ברברים !! וואיסע חאייעס

    • וכל זאת מפני שלא עוצרים את המנהיגים הרוחניים שלהם!!

      התרנגול , 17/07/09 07:11

      וכאשר עיריית ירושלים החליטה להפסיק את השירותים לשכונותיהם, רינו צרור ההומו תקף את הדוברת של העיריה, וזאת בשם הצביעות התקשורתית

      • הרבנים מתנגדים לאלימות,כולל מילולית ! ותזהר על הקרבולת.. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 11:07

        • קרבולת ????...של מי ..של הטרנגול? (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 17/07/09 12:53

    • ואחרי כל זה, הם שולחים מגלגלי עיניים להאשים את החילונים בחוסר סובלנות

      חילוני י-מי, 17/07/09 09:00

      הם שורפים לנו את הרחובות ואחר כך עוד באים מגלגלי עיניים מטעמם ומאשימים אותנו שאנחנו לא סובלנים, שאנחנו לא מכירים אותם (אנחנו מכירים מצוין, אתם מחנכים את הילדים שלכם לשנוא את המדינה ואת החילונים), שהתקשורת מסיתה נגדם...
      לשטייטעל החרדי אין טיפת אינטגריטי

  • 79.

    פתרון מקורי !!! לקיים את מצעד הגאווה מהדורה שנייה

    זאביק, 17/07/09 05:19

    והפרעושים הללו יתאדו יחד עם הפרוות המסוגננות שלהם.

    • גם כך הבירה בוערת.... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 17/07/09 05:41

  • 78.

    נני ננה עברה שטיפת מוח...אותן סיסמאות חלולות..כבר יומיים... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 17/07/09 05:10

    • תתעלם. יחצ''ני המשפחה המרושעת שכרו הרבה טוקבקיסטים. (ל''ת)

      הכול כדי לסנגר על מפלצת, 17/07/09 06:14

  • 77.

    טרוריסטים בדיוק כמו הערבים - צריך לירות בהם

    איש, 17/07/09 05:06

    יש גבול לכל תעלול!

  • 76.

    טוב עז חריידים על תציתו אשפתות בנקום זה תזהמו את התגובות (ל''ת)

    הרגש הנכון , 17/07/09 04:57

  • 75.

    Incredible paradox

    Monty , 17/07/09 04:37

    Both in Tehran and Jerusalem... religious extremists are protesting, the ones in Tehran protest peacefully against Ahmadinejad, chanting "Alla hu Akbar.."...

    while our local "heroes" that are in fact self declared supporters of Ahmadinejad, protest for a woman who starved her 3 years old baby!

    MAD WORLD!!!

  • 74.

    על הסוסים שרומסים ילדים,ועל מעצרי השווא-לא תשמעו בתשקורת. (ל''ת)

    מעניין , 17/07/09 04:03

  • 73.

    פרש נפל לאחר שחרדי דחף לישבנו פילפל חריף חח חח (ל''ת)

    נני ננה , 17/07/09 03:30

    • grt lost (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 04:46

    • נני ננה

      vipi hana , 17/07/09 07:06

      נני ננה פוסטמה.

  • 72.

    פרש נפל לאחר שאחד המפגינים שם לו פלפל חריף בתחת חח חח (ל''ת)

    נני ננה , 17/07/09 03:27

    • It makes you happy? Tell us more, pervert....

      Monty , 17/07/09 04:44

      What other such activities make you and the Haredim happy?

    • grt lost succer (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 04:58

      • נני ננה הבננה...בגיל ההתבגרות...סתם טיפשה משועממת...אל תתיחסו... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 17/07/09 05:38

    • רק שליחי השטן יכולים לשאוב הנאה כזו מהרס וחורבן (ל''ת)

      זה פרצופכם האמיתי, 17/07/09 05:46

  • 71.

    לעצור את הרבנים שמסיתים אותם! ואז יהיה שקט! (ל''ת)

    אילן, 17/07/09 03:15

    • לא יעזור לשד הזה יש אלף ראשים! רבבונים (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 04:59

    • אילן

      vipi hana , 17/07/09 07:08

      לא עוצרים רבנים המשטרה פוחדת מהם.

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      אמא טאליבן, 17/07/09 08:28

  • 70.

    אולי הגיע הזמן שתבינו אותנו?

    sason300 , 17/07/09 03:08

    איך יכולים אנשים שמניחים מראש שאני לא מגדל את ילדיי באהבה אין קץ לדון במעשה כמו זה?

    תמיד בין חילונים אני מרגיש את המבטים המרחמים על ילדי כי מן הסתם אינני אבא ראוי מספיק... הרי יש לך כמה ילדים, לא?

    הכעס הוא לא על מעצרה של האם אלא על התנהגותם של השוטרים, עובדי הרווחה, הפרקליטות, ורופאי בית החולים, ובעם על כל חילוני שפשוט לו שאני אבא פחות ראוי ממנו.



    ואני יספר לכם סיפור אישי: לפני כשנה וחצי הייתי עם בני הקטן בן השנה וחצי בבית החולים, עקב דלקת ראות.

    כידוע, ילד בן שנה וחצי עדיין לא מספיק יציב בהליכתו, ובני הטן נפל מדי פעם,

    יומיים לפני שבאתי לביה"ח נפל הילד וחטף וו'אחד זפטה לראש.

    בבית החולים התנפלו עלי ועל רעייתי וחקרו אותנו בצורה מבזה ומשפילה , וטענתם היא שאנחנו מרביצים לילד!

    תבינו, אני אבא נפלא גם עם יש לי ששה ילדים ויותר, פשוט תאמינו!

    אבל אני יודע שזה לא יעזור לי...

    • מישהו בכלל מאמין לך? (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 05:01

    • תודה, הצ'ק בדואר (ל''ת)

      דודי זילברשלג, 17/07/09 06:33

  • 69.

    התמונות האמיתיות שמסתירים מכם!! כנסו!

    כנסו ותראו את האמת המוסתרת, 17/07/09 03:00

    http://www.kikar.net/article.php?id=2213


    מוכרים לנו שטיקים ואנחנו קונים כל שטיק

    • 69

      vipi hana , 17/07/09 07:10

      חכם גדול מה חשבתה שאתה באמריקה.מה הכתובת הזו.חכם בלילה

    • אכן מצבו של הילד השתפר אחרי שהרחיקו את האם ממנו (ל''ת)

      אמא טאליבן, 17/07/09 08:33

  • 68.

    מה היה קורה אם היו מעלילים עליכם סיפור שכזה???

    תראו את התמונות האמיתיות, 17/07/09 03:00

    http://www.kikar.net/article.php?id=2213

    • Look at his leg...its the same photo as above.

      Monty , 17/07/09 04:55

      In the photos you refer to, they try hiding his body, but one of the photos show his leg, or rather few centimeters of it, you can see how thin he is.

      That he has food and games in his bad, so what?

      He looks very sick.

    • תודה, הצ'ק בדואר (ל''ת)

      דודי זילברשלג, 17/07/09 06:34

      • I only accept cash and if possible USD.. (ל''ת)

        Monty , 17/07/09 07:53

  • 67.

    לא מבינה

    דנה.ג., 17/07/09 02:57

    בכל אוכלוסייה יש את המרושעים ,האפלים , פגועי המוסר האנושי לא משנה חרדים,דתיים ,חילונים וכאן במקרה הזה : חלק מאוכלוסייה מגן על פושעת אחת שהתאכזרה לילד במקום להקיא אותה מהחברה , מה זה פה - אוכלוסייה מתעללת??? למה כל פעם שמישהו בחברה החרדית עושה משהו לא בסדר מיד כמה כל העדה ונעמדת על הרגליים האחוריות להגן עליו במקום להתנער ממנו? מה הם מנסים לתת את התחושה שלהיות חרדי זה אחד למען כולם וכולם למען אחד? אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. אז אשה אחת הרעיבה כולכם הרעבתם? טוב אז החרדים תומכים בהרעבת ילדים זה מה שמשתמע מכל ההפגנות האלה - לפחות אלה בתולדות אהרון שמפגינים. מעבר לכך פשוט אין מילים.

  • 66.

    המתחזה לחרדי , המתכנה שמואל משי ,הוא בעצם היועץ של חה''כ טיבי. זה בדוק.

    רוני ההאקר, 17/07/09 02:53

    בדיוק אותו הIP כמו להוא שקרא לעצמו ''נעמן השפוי''.

  • 65.

    יש לי שאלה : אם מת סאטמריסט כזה במהלך פוגרום שעשה , הוא נקרא שהאיד ?

    אושי, 17/07/09 02:50

    ובתולות תהיינה לו במגזר המופקר שלו ?

    • תשאל את השאהיד רבין

      שמואל משי , 17/07/09 03:17

      שמקבל טיפול הולם על ידי 72 בתולים ערבים חלקים בגהנום.

      • כמה כסיל יכול להיות המשי הזה ?חוץ חוקי תורה בני 4000 אתה יודע עוד משהו (ל''ת)

        לך לבנות איזה מקווה, 17/07/09 03:32

  • 64.

    אני מבקש לא להרוג. אפשר להכות אותם , וזו אפילו מצווה , אבל לא להרוג.

    זקס, 17/07/09 02:44

    להכאיב , להעמיס על משאית ולשלוח לראמאללה , לחבריהם ובני בריתם.

    • זקס

      vipi hana , 17/07/09 07:13

      לא מתכוונים להרוג גם לא להכאיב גם לא מכות
      רוצים להלביש אותם בלבן ושרוף את השחור

  • 63.

    מסכן הילד , שמואל משי. לא נתנה לו לאכול האמא שלו. היתה גם היא צדקת.

    שטארקעס, 17/07/09 02:34

    בלית ברירה היה משמש לפורקנם של תלמידי ''תולדות אהרון'' תמורת פרוסת לחם עם שינקען.
    ילדות קשה , אבל הביא שמחה לליבם של הרבה אברכי משי.
    מכאן כינויו אצל השבאבניקים : שמואליק חאזער משי.
    כשיגדל , הילד , יגמור כנראה בבית סוהר בתור סאנג'ר של איזה חאמאסניק.

  • 62.

    אים אצל ערבים היתה חוטף אישה מהכפר שלה -מה היה קורה ?

    נחמיה , 17/07/09 02:24

    אים אצל בדואים היתה חוטף אישה מהכפר מה היה קורה? אים אצל דרוזים היתה חוטף אישה מהכפר שלה -מה היה קורה ? כל המדינה היתה מופתעת אבל הדוסים זה כבר חשבונות אישים עוד מהימים של ראשית הציונות שהיו מסגירים שליחי סוכנות ציונית לידי השילטונות בארופה המלוכנית "לא לעלות לארץ ישראל !""להסגיר שליחי סוכנות " "הציונות היא תנועה משיחית " דרך אגב הציונות היא באמת תנועה משיחית כי לעלות לארץ ישראל הוא רעיון משיחי כשר שמאלני חילוני הלכה למעשה

    • נחמיה , ווס רעצט דו נארעשקאייט. דו ביסט משוגע וי דער חאזער שמואל משי ?

      עזרא, 17/07/09 02:37

      ראחמונעס.
      אפילו שהוא רשע מרושע.

  • 61.

    אין ברירה צריך לתת לצבא לטפל בהם

    דני, 17/07/09 02:07

    מי שזורק אבן כדור בראש

    • אתה צודק אבל כאן יש סרחון פוליטי שמעתה מישהו מהממשלה פוצה פה למהומות .

      הרגש הנכון , 17/07/09 02:17

      בי"ם?

    • הצבא ? מה לצבא ולהם ? מחלקת התברואה של הרשות הפלסטינית צריכה לטפל בהם.

      יהודי שפוי, 17/07/09 02:28

      הצבא לא צריך לטפל בזבל . מוטב לשלוח אותם לראמאללה כדי שיטמינום בקבר של ישמעאלים ליד ידידם עראפאת כמו שעשו עם הגוויה של מוישה הירש ימ''ש.

    • הצבא שלכם הוא צבא של נקבות. הפסיד אפילו לחיזבאללה ולחמאס

      שמואל משי , 17/07/09 02:43

      כל יום שישי בבילעין הם חוטפים מכות מערבים והיועץ המשפטי אוסר עליהם להחזיר.

      אז התגובה שלי היא: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....

  • 60.

    ידיעה מענינת מהשעה האחרונה

    נני ננה , 17/07/09 01:45

    חזירי בני עקיבא נדבקו בשפעת החזירים במחנה נופש בצרפת .יהי זיכרם ברוך

    • מעניין מאוד.

      מויישי ווייס , 17/07/09 01:50

      אפשר לקבל בבקשה קישור לאתר בו ראית את הידיעה המעניינת?

    • בצרפת מקבלים שפעת צפרדעים, לא חזירים (ל''ת)

      שמואל משי , 17/07/09 01:51

    • ננה יחרבתק (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 02:18

    • And this what makes you guys happy?

      Monty , 17/07/09 04:59

      Special sect... the more more you guys talk, the more you sound like Ahmadinejad and his supporters.

    • נני ננה

      vipi hana , 17/07/09 07:16

      הם רק נדבקו לא מתו אז על איזה זכר את מתכוונת ננה

  • 59.

    הגרמנים צדקו!

    ישראלי., 17/07/09 01:38

    כשהם (החרדים) קוראים לנו נאצים! ומשתוללים באין מפריע, זה גורם לחשוב מדוע הגרמנים כל כך שנאו אותם.

    • נכון - אין הבדל בין חילוני לגרמני. אותה תרבות, אותו פרצוף

      שמואל משי , 17/07/09 02:38

      אותו שכל רקוב.

      • שמואל משי אותו שכל בהמתי (ל''ת)

        הרגש הנכון , 17/07/09 04:51

  • 58.

    כבוד הנשיא? אדוני רה''מ? שרים? למה אתם שותקים? גנו את האלימות

    ירושלמי, 17/07/09 01:36

    למה התחפרתם? מה קרה אתם מפחדים מהחרדים? וגם את, ציפי לבני...קדימה, העבודה..תצמח לכם פה שינוי עם 70 מנדטים אם לא תעשו משהו

    • זאת ממשלה רדומה ואינטרסנטית שמעניין אותה רק תקציב לח"קים? (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 02:21

  • 57.

    בדיחה ששמעתי לפני כמה דקות חח חח חחח..

    נני ננה , 17/07/09 01:30

    שלמה מולה ..מי זה ?????קורה לממשלה להפעיל יד קשה נגד החרדים .אם אינני טועה שלמה מלמולה משתייך לכת שלרצוח שם נשים איננו דבר נורא כל כך ..

    • מולה שייך לכת של אוכלי בננות ומקפצי עצים

      שמואל משי , 17/07/09 01:32

      רק שלפו אותו מאיזה עץ באפריקה והוא כבר מתנפח כמו הטחורים של עמרי שרון.

      • משי אתה תותח .דבר איתי באישי (ל''ת)

        נני ננה , 17/07/09 01:33

        • יש פה אישי, באתר המע'פן הזה? (ל''ת)

          שמואל משי , 17/07/09 01:37

        • פשוט תקימו סניף של קו קלוקס קלאן בישראל

          מויישי ווייס , 17/07/09 01:40

          תצטרפו להוא שהמשטרה תפסה בפלורנטין

          • הוא טוב יותר מהקיבוצניKKKים שגזזו פאות לילדי תימן

            שמואל משי , 17/07/09 01:44

            וכלאו את יהודי המזרח במעברות עד שימסרו את ילדיהם לחינוך מחדש של השומר הצעיר.

            • מה הקשר? אם קיבוצניקים עשו מעשים חמורים לך מותר עכשיו לעשות הכל??

              מויישי ווייס , 17/07/09 01:46

              וגם אוויל מחריש לחכם יחשב

              • לא אמרתי כלום. רק מנצל את הבמה להשכלה היסטורית

                שמואל משי , 17/07/09 01:50

                לדעתי אין בעיה עם בדיחות עדתיות כשהן מכוונות נגד חנ"ש חזירי במיוחד.

            • שמואלעק , איך האט א פראגע : דיינע מאמע מקבלת אורחים לערב שישי ?

              אהרל'ה, 17/07/09 02:12

              תמורת ראש של דג וחתיכת חזיר , כמו שעשתה תמיד ?
              מתי לבוא ?

        • באישי , אני אלביש אותך בתכריכים ואשים מעליך צלב.

          משינקה, 17/07/09 02:09

          אוקראיני ערל ושפל.

        • נני ננה..אם תביאי ילד עם שמואל משי...בבקשה ..לא להרעיב אותו. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 17/07/09 06:05

      • הסרוחים משתחררים ההה! (ל''ת)

        הרגש הנכון , 17/07/09 01:37

        • לא ידעתי שכל פיפס..

          נני ננה , 17/07/09 01:38

          קטן כל כך מגרה אותך כנראה שיש לך הרבה רגש חח

          • זה בלי רגש בכלל. זה רק הגיוני.

            שוועסטער אסתרקע, 17/07/09 02:15

            ההגיון מוליך למסקנה שאתם , נטורי חרטא - ממש כמו כת השטן.
            למארה ולמשיסה תהיו.

    • את תלמידי ''תולדות אהרון'' יש להעביר לארון.

      שולדיק, 17/07/09 01:58

      ומוטב שעה אחת קודם.

    • אין כאן צנזורה או סינון כלשהו???!!!

      מודאגת..., 17/07/09 02:06

      אין באתר הזה איזושהי צנזורה על תגובות גסות ופוגעניות???
      נני ננה- תחסוך מאיתנו את פניני החכמה שלך. קשה להאמין שאדם ירא שמיים, שומר תורה ומצוות לא מהסס להתבטא בכזאת גסות ולהפיץ לכל עבר כל כך הרבה שנאה וחילול ה'!!!
      לא זו דרכה של תורת ישראל!!!
      כל זה דווקא בשלושת השבועות, זמן שנועד להזכיר חנו שבגלל שנאת חינם נחרב המקדש!!!

      • אפשר להזמין אצלך גם דרשות לבר-מצוות?

        מויישי ווייס , 17/07/09 02:18

        נני ננה צריך אחת...

  • 56.

    זה מפחיד אותי האלימות החרדית. אבל אני מתחיל לחשוש שמשהו בסיפור לא בסדר

    לילי בלילי, 17/07/09 01:19

    שמעתי היום את פרנקו אומר שלו האם המעריבה הייתה מוכנה לעבור איבחון היו כבר משחררים אותה שבוע שעבר.. ועכשיו אני שומעת שבכוונת המשטרה להאריך את מעצרה מחשש שגורמים חרדים יבריחו אותה... אז הבעיה באיבחון? או מחשש להברחה?

    • גם וגם. (ל''ת)

      למה זה סותר בעיניך?, 17/07/09 02:06

  • 55.

    חחחח...החילונאצים לא יודעים מה נפל עליהם

    שמואל משי , 17/07/09 01:18

    לא מבינים שיהודים ובני הכת החילונית לעולם לא יוכלו לשבת על פיסת ארץ אחת. הם התאפקו 60 שנה...60 שנה יותר מדי.

    • הכת החילונית? WTF?? (ל''ת)

      מויישי ווייס , 17/07/09 01:19

      • הכת החילונית היא כת חדשה יחסית

        שמואל משי , 17/07/09 01:22

        כת נולדה לפני 240 שנה, קצת אחרי כת שבתאי צבי וקצת לפני יעקב פרנק.

        כת מגעילה במיוחד, שבקרוב תסיים את תפקידה, השבח לאל.

        • והכת שלכם הזויה במיוחד מקקים שחורים! (ל''ת)

          הרגש הנכון , 17/07/09 01:24

          • תחזור לישון ילד, עוד יהיו לך סיוטים מרוב מקקים שחורים

            שמואל משי , 17/07/09 01:27

            אגב, אתה יודע מה המשותף ליהודים ולמקקים? מקקים שורדים כל אפוקליפסה שהורגת את יתר בעלי החיים. גם היהודים שורדים. שרדנו 3500 שנה, נשרוד עוד 3500.

            ואתם? נותן לכם מקסימום עוד 15 שנה. כת בדעיכה. כת של כוכב נולד ומצעדי גאווה.

            • ברבו משיח ההזוים והדפקטים במוח! (ל''ת)

              הרגש הנכון , 17/07/09 01:34

            • cock and roaches (ל''ת)

              הרגש הנכון , 17/07/09 01:40

        • תולדות אהרון קצת יותר מוגדרת ככת, לא?

          מויישי ווייס , 17/07/09 01:26

          הוקמה בשנת 1924 ע"י רב אהרל'ה...
          ובלי חילונים, לא היה כ"כ אפשר לשרוף פחים בכיכר השבת... כי אני בספק אם יהודים בכלל יכלו להתהתלך במדינה הערבית שהייתה מוקמת פה.

          אבל כיף לנו, גם נותנים לנו לחיות פה גם סוללים לנו כבישים וגם אנחנו יכולים לשרוף אותם על שטויות מתי שבא לנו.

          ועכשיו לתגובתו של נני ננה:

    • שמואל משי פשעי אתה לא יודע מה יפול עליכם חרות! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 01:22

      • חרדים יקרים לא להתייאש ..

        נני ננה , 17/07/09 01:25

        סוף הציוניות הארורה שגזלה תימנים קטנים מהוריהם קרב ובא

        • מה שקורה כעת זה הסוף - בע,ה משיח צדקנו יתגלה בקרוב מאד

          שירהw , 17/07/09 01:33

          כתוב במכתב מאליהו שלפני שמשיח יבוא הרע יצא החוצה ויתכלה מעצמו. כלומר כל המוגלה תצא - וזה בדיוק מה שקורה כעת.

        • מי יירצה לגנוב תימני יא חמאר ... (ל''ת)

          סיפורי סבתא, 17/07/09 03:35

      • נכון, תיפול עלינו חרות

        שמואל משי , 17/07/09 01:31

        חרות מהשטן, חרות ממלאך המוות - חרות מהקולוניאליסט החילוני שמזהם את אדמתה הטהורה של ארץ ישראל.

        • חירות אתה רוצה שמואליק ? תבוא אצלי ביום שבת לפני מנחה.

          בערלאנד, 17/07/09 02:41

          אני כבר אתן לך חירות כמו שנתתי לאמא שלך , עליה השלום.
          מי ייתן שבזכותה תגמור יפה....

          • לא תודה, כבר הייתי אצל אחותך בשבת שעברה (ל''ת)

            שמואל משי , 17/07/09 03:18

    • זבל בן של זבל .. אינשאללה יגייסו אותי בצו 8 לשבור לכם ת'ראש (ל''ת)

      שונא חרדים, 17/07/09 01:25

    • חשבאב יוצאים לכביש כי הם כועסים על הרבנים (ל''ת)

      חילונאצי מי-ם, 17/07/09 01:54

    • נמאס ממכם

      שונא דת, 17/07/09 02:14

      נמאס מדת דיי עם השטויות הפרימיטיביות שלכם כבר , כמו אנשי המערות .
      מאמינים באלים דמיוניים ..

      • החופש הגדול מאפשר לעילגות החילונית לצוף למעלה (ל''ת)

        שמואל משי , 17/07/09 02:40

    • שמואל משי...תאמין לי הנאצים צדקו שצימצמו את מספריכם... (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 17/07/09 09:50

  • 54.

    הםמניסטיות ותנועות הנשים, צריכות להתבייש ולהתחבא בחורים!!!!

    לאה, 17/07/09 01:15

    שחרדים גברים, מפגינים בעד אישה ומוכנים להעצר. כנראה שהן בדרגות נחותים מהם. והכל כנראה צביעות!!!!

  • 53.

    שישרף להם התחת (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 17/07/09 01:15

  • 52.

    חרדי

    חרדי, 17/07/09 01:03

    הסיפור מזעזע,הלב נשבר לראות את התמונות של הפעוט המורעב. בתור אדם חרדי אני לא מבין על מה ההפגנות, המשטרה צריכה לעצור את האלימןת.ולדאוג לרווחתו ןבטחונו של הפעוט. האשה חולה והמימד של הדת לא רלוואנטי ולא מייצג.

  • 51.

    מתי לעזזל יבינו בממשלה שהחרדים עברו את הגבול-להפסיק עם התמיכה ההזויה .

    הרגש הנכון , 17/07/09 01:01

    הקואליציונית בחרדים ולפעול עם מלוא הכוח אחרת החרדים ישבשו את החיים התקינים במדינה.
    גם עוד דבר ברור שהחרדים רוצים להוריד בכוח את ראש העיר ברקת ולכן ההתפרעויות-והם מעלים את גובה הלהבה לפי רצונם.במדינות אחרות מצב כזה נקרא מרד בשלטון!

    • חתיכת רשע .

      נני ננה , 17/07/09 01:09

      לפעול במלוא הכח נגד החילוניים האנסים והמסוממים יא חתיכת נקניק

      • התגעגנו לנני ננה כדי לשמוע שוב שטויות!

        מויישי ווייס , 17/07/09 01:18

        לא יודע מי חינך אותך אבל חילוני איננו תמיד אנס או מסומם.
        פשוט נוח לחרדים לראות את הכל בשחור לבן: חרדי- תשרוף פחים על שטויות. חילוני- אתה אנס מסומם. נו באמת, תקשיב לעצמך ילדון.

        • אני קובע נחרצות ..

          נני ננה , 17/07/09 01:27

          איש חכם לא היית וכנראה לא תהיה .יש לי הרגשה שהנך חובש כיפה סרוחה .?

          • והניחוש שלי הוא

            מויישי ווייס , 17/07/09 01:30

            שלא מלאו לך יותר מ15 שנה

      • don"t wory be happy (ל''ת)

        הרגש הנכון , 17/07/09 01:21

      • נני ננה נקניק חרדי כשר לפסח! (ל''ת)

        הרגש הנכון , 17/07/09 01:32

      • מגיבים כאן הרבה רשעים לא עלינו והבורת עולה על ראש שמחתם

        שירהw , 17/07/09 01:36

        זה בדיוק מה שכתוב - השנאה יוצאת במלורא עוצמתה וכעת מתנהל הבור הגדול "מי להשם אלי" - הם לא מסוגלים להבין זאת. אבל צריך לענות להם במלוא העוצמה. יישר כוח.

        • אולי תגיעי לנקודה שלך גברת דטרמיניזם?

          מויישי ווייס , 17/07/09 01:43

          זה כתוב, זה יקרה, כך צריך להיות. כך אמרו, זה זה...

          נו באמת.

          ועוד על סמך שטויות של טוקבקיסטים, בחייך?!

          • לדתילוני בגרוש-גם אחרון החילונים,מצבו הרוחני טוב משלך.. (ל''ת)

            מעניין , 17/07/09 03:19

          • Her point is that she lost her prozac pills (ל''ת)

            Monty , 17/07/09 05:01

  • 50.

    לפעול נגדם בשבת - איפה שכואב להם (ל''ת)

    Mother Superior , 17/07/09 01:00

    • עם לא נשמור שבת..

      נני ננה , 17/07/09 01:11

      כולנו נאבד .מתי כבר תבינו את חילוניים רשעים שחוץ מלזי... לא עושים כלום

  • 49.

    ואולי הגיע הזמן לנתק להם את השירותים השונים

    לא שירותי רווחה ולא איסוף זבל, 17/07/09 00:56

    הם ממילא מבעירים את הפחים אז לא צריך לאסוף.

    • ראית פעם איך נראית "מאה שערים"? המושג "פח" מתייחס שם כנראה לכל החלל

      aReminder , 17/07/09 07:16

      שמחוץ לקירות הבית שלך.

  • 48.

    הגיע הזמן לנהוג בהם ביד קשה, תשברו להם את העצמות (ל''ת)

    פשע הוא פשע אם הפושע חרדי או חילוני, 17/07/09 00:54

  • 47.

    אם אתם רוצים לראות את התמונה המלאה כנסו!!!

    יוסי, 17/07/09 00:50

    http://www.haredim.co.il/ViewArticle.aspx?catID=4&itmID=811

  • 46.

    אין מה להגיד. חסידי דאסאטמר הם פוגרומצ'יקים מנוולים.

    שטארקעס, 17/07/09 00:37

    יש למנוע מהם שרותי רווחה ושירותים בכלל.
    שיסעו לוויליאמסבורג או לקראון הייטס.
    חאלערעס.

  • 45.

    שונאי ישראל , הסאטמרים , צריכים להענש בחומרה. ישמעאלים. (ל''ת)

    דה האן, 17/07/09 00:28

  • 44.

    איפה המשטרה?!

    דוד, 17/07/09 00:26

    תשברו להם כבר את הראש! אם זה היה כפר ערבי כבר היו הרוגים!

    • חרדים מעולם לא נעצרו על רצח,ובטח לא של יהודים.ויחי ההבדל ה"קטן" ! (ל''ת)

      מעניין , 17/07/09 03:21

  • 43.

    צועקים ''נאצים'' ומרעיבים כנאצים.... (ל''ת)

    בני, 17/07/09 00:26

  • 42.

    מחאה לא מוסרית, המגינה על אמא מתאכזרת, פרצוף של עדה מעוותת (ל''ת)

    השני מהאמצע, 17/07/09 00:17

  • 41.

    הנה עוד הוכחה שפרזיטים אלה פנויים לעבודת הצבא !

    משה ק., 17/07/09 00:15

    ולא רק לומדים כל הזמן.

    ואם לומדים - לא מבינים את המהות .

    • לפרעה (המזרוחניק מן הסתם)-כאן לא נמצאים אנשי 100 שערים !! (ל''ת)

      מעניין , 17/07/09 03:23

  • 40.

    הסאטמרים המנוולים אינם חלק מכלל ישראל.

    גנן חובב, 17/07/09 00:14

    יבלית בערוגה.

  • 39.

    מה קורה? למה לא יורים בהם? (ל''ת)

    N, 17/07/09 00:11

    • למה לא ירו בהורים שלך ..

      נני ננה , 17/07/09 01:35

      רגע לפני שנכנסו למיטה באותו לילה אכזר שעשו אותך ?בכך היתה נמנעת מאיתנו עוגמת נפש גדולה ובעולם היה מפלצת אחת פחות

      • קוזאק לא ממושמע , הא ? גולש באינטרנט במקום לקלל ציונים ברחובות ?

        חמלינצקי, 17/07/09 02:01

        עוד נקרא לך לסדר לפני הארון של רב אהרלה...
        גם רשע וגם טפש. גרוע מזה יכול להיות רק ב''שלום עכשיו''.

  • 38.

    זה כבר לא מצחיק, מדובר בציר תנועה ראשי

    י-מי, 17/07/09 00:04

    שד' בר-לב (כביש 1) זה עורק ללא תחליף. זה לא שונה מחסימת ואדי ערה

  • 37.

    יש למישהו כאן מטרה להכפיש את כל החרדים...

    מויישי ווייס , 17/07/09 00:02

    מדובר בקומץ (לא יותר מאלפים בודדים) המכונים "תולדות אהרון" או "רב אראלאך" או "העדה החרדית" מלבד מערך הכשרויות שיש לעדה זו קשה לראות את תרומתה לעולם היהדות. אז אם כבר להכפיש אז רק אותם ועד הסוף. חרם על כל מוצרי "בדץ העדה החרדית", וכשלא יהיה כסף- לא יהיו הפגנות!

    • הפעם אני איתך

      ארי, 17/07/09 00:57

      א. עם כסף או בלי כסף הם ימשיכו להגיע להפגנות. בניגוד לחברה החילונית וגם הדתית הם הרבה פחות חומריים.

      ב. להחרים את מערך השחיתויות של כל הבד''צים למיניהם זו עצה מצוינת שתפגע מידית בתוקפנות הקיצונית. אני משתדל לאכול רק במקום שבו יש כשרות של הרבנות.

    • אצל מוישי ווייס גרויס כמה אלפים הם קומץ???! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 01:04

      • 3000-2000 איש שפשוט הולכים כמו עדר אחרי הרב טוביה וייס

        מויישי ווייס , 17/07/09 01:16

        זה קומץ מאיזה צד שלא תסתכל על זה!

    • למי שאין מושג עדיף שישתוק וימשיך לגרבץ (ל''ת)

      נני ננה , 17/07/09 01:12

      • למי אין מושג במה? ומה הקשר להמלצות הסוטות שלך לשעות הפנאי?

        מויישי ווייס , 17/07/09 01:28

        יום יבוא ותגדל ילדון

    • למזרוחניק הרשע-הנה ציטוט של פסק הדין של העדה החרדית:

      מעניין , 17/07/09 03:32

      אזהרת רבותינו הבית דין צדק שליט"א

      "היננו מגלים דעתנו - דעת התורה בנוגע לקיום דין מחאה. שעל פי דין תורה: אסור להשתמש בשום מעשה אלימות, ולא בהצתת פחי אשפה, וכל שכן זריקת אבנים וכדומה חס וחלילה, שהוא דבר המביא לידי סכנה.

      ואין כוחנו אלא בפה. ועל הגדולים להזהיר את הקטנים שלא יעשו כן חס וחלילה. ולשומעים יונעם ותבוא עליהם ברכת טוב.

      ועל זה באו על החתום הבית דין צדק, כאן עיר הקודש ירושלים".

      אגב חרם על המוצרים כפי שציינת-
      א. בלתי אפשרי כי ממילא הם מסופקים רק למי שמקפיד על כשרות מהודרת.
      ב. הייצור במפעלים-הכל ממניעים מסחריים נטו.
      ג. אפילו אם חרם היה מתאפשר-זה יפגע רק במפעלים-הציבור החרדי כבר ימצא את דרכו ליצרנים אחרים.
      ד. חשוב מעט לפני שאתה מתלהם,ובהצלחה בדרך לכף הקלע-שם יהיו לך שותפים רבים להוצרת שם רע או ללשון הרע במקרה היותר טוב.

  • 36.

    מעניין איך הבני דודים שלנו מיסתכלים אלנו בהמות. (ל''ת)

    xxxxxxxxx , 17/07/09 00:02

    • הם משתמשים בילדיהם כמגן אנושי וגם שולחים אותם עם חגורות נפץ

      מלחמת קודש , 17/07/09 00:11

      ואצלם זה נורמה!

    • מי שבהמה זה מי שהולך ערום ברחוב ..

      נני ננה , 17/07/09 01:13

      או מי שזורק את הוריו הזקנים לבית אבות וזה החילוניים הארורים עושים כידוע לכל בר דעת אז אנה ממך קצת צניעות

      • הקללות שלך הם באמת שיא הצניעות... נני ננה?! (ל''ת)

        מויישי ווייס , 17/07/09 01:21

  • 35.

    תראו איזה מסירות נפש של החרדים

    ואילאנו הכתומים, 17/07/09 00:01

    פחדנו, שקלנו הססנו מלהאבק על משהוא שאינו בר השוואה.

    • טיפש (ל''ת)

      מויישי ווייס , 17/07/09 00:17

      • אתה בעצמך טיפש

        ארי, 17/07/09 00:54

        מול טענות ענייניות אין לך משהו יותר טוב להגיד?

        • מרוב שהנושא נדוש אינני רואה צורך בהתייחסות עניינית

          מויישי ווייס , 17/07/09 02:06

          אך בכל זאת, כמו שמאבק הכתומים נכשל גם כאן גלי השינאה כלפי כל הציבור החרדי רק גואי וגואים. מה פה מסירות הנפש ומה בדיוק צריך ללמוד?

    • אתה משווה אותנו , מלח הארץ , לבוגדים החמלינצקים מנטורי קרתא ?

      כתום, 17/07/09 00:22

      היועצים לעראפאת ?
      החברים למחמוד אחמדינאג'אד ?

      • אתה מדבר על מספר של כשלושה אנשים-ולשון הרע שלך-רק יזרז את פינוי שאר

        מעניין , 17/07/09 03:37

        חלקי א"י !!!

    • לא רק שלא נלחמתם בפינוי, אלא שגם פחדתם להוציא את המסקנות המתבקשות

      מ, 17/07/09 00:57

      אבל (לצערי) תהיה לכם הזדמנות נוספת.

    • צריך מסירות נפש להגן על המדינה לא לבזוז אותה! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 01:11

      • תגובה למזרחיסט המזוחיסט חובש הכיפה הסרוחה

        נני ננה , 17/07/09 01:16

        למזרחסטים אין תקומה ואין ישועה מקיימים מה שבא להם ובשבת הולכים לבני עקיבא עם בנות חשופות ץאתם זן נדיר של זיבליות ולדעתי תוך עשרים שנה אין לכם זכר ץאמן

        • שבאבניק שתיקח אותך החולירע לחיקו של עמרם בלוי. (ל''ת)

          יושקו, 17/07/09 01:53

  • 34.

    מעניין איך הבני דודים שלנו מיסתכלים אלנו בהמות. (ל''ת)

    xxxxxxxxx , 17/07/09 00:01

    • עם תחפוץ ללמוד לכתוב בעברית נכונה

      נני ננה , 17/07/09 01:17

      פנה במסר אישי ועוכל אולי לעזור לך

      • אותה המלצה גם מופנת אליך. "אם" (IF) ולא "עם" (WITH). (ל''ת)

        מויישי ווייס , 17/07/09 01:33

  • 33.

    נידפק להם המוח זה רק צומי.בהמות היו בהמות ישארו. (ל''ת)

    xxxxxxxxx , 16/07/09 23:59

  • 32.

    נידפק להם המוח זה רק צומי.בהמות היו בהמות ישארו. (ל''ת)

    xxxxxxxxx , 16/07/09 23:58

  • 31.

    לעצור את האינתיפאדה החרדית לפני שטהראן תהיה כאן (ל''ת)

    דודי29 , 16/07/09 23:56

    • האם היא רק תירוץ למלחמה.היום זה כאן ומחר יכו בנות ברחוב יפו

      דודי29 , 17/07/09 00:00

      נו באמת זה רק תירוץ.זה מצטרף להם לעניין החניון ולשנאה למדינה.הם רוצים לכפות את ההלכה בכח והם לא בוחלים באלימות.זה האקשן שלהם.צריך להעמידם במקומם לפני שישתלטו על ירושלים,עיר הבירה.

      • ובאמת למה הם צוחקים מול מצלמות הטלויזיה וצועקים בוז?אם כ"כ כואב להם? (ל''ת)

        דודי29 , 17/07/09 00:02

        • אתה נהנה להגיב לעצמך מר דודי29 ? (ל''ת)

          מויישי ווייס , 17/07/09 00:03

          • דודי לוקה בתסמונת מינכאוזן (ל''ת)

            שמואל משי , 17/07/09 01:19

            • אין כמוך שמואל, אדיר! (ל''ת)

              מויישי ווייס , 17/07/09 01:33

    • הטעות הגדולה ..

      נני ננה , 17/07/09 01:18

      שלא עצרו את הוריך באותו לילה אכזר שיצרו אותך ברגע של תאווה בלתי נשלטת

      • לפחות תהיה מקורי, כבר רשמת את זה אתמול...

        מויישי ווייס , 17/07/09 01:35

        הזיכרון שלנו לא כזה קצר נני ננה נחמ נחמן מאומן

  • 30.

    לשלוח לשם את מג''ב. (ל''ת)

    א, 16/07/09 23:55

  • 29.

    לאור ההפגנות נראה כי הרעבת ילדים עד כדי מוות בחברה החרדית זה נורמה !!!

    ovan , 16/07/09 23:55

    אחרת אני לא ממש מצליח להבין מדוע ההפגנות האילו. שימצאו להם טריגר אחר !

    • אין לה בעיה לאמא ההיא, היא שוב בהריון אז מה אם ימות הילד? (ל''ת)

      היא תעשה חדש ועוד אחד ועוד אחד, 17/07/09 00:58

    • כשעושים ילדים בלי גבול זה מפריע להם-אפילו אצל בהמות נוהגים אחרת! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 01:09

      • ילדינו אינם מסוממים ..

        נני ננה , 17/07/09 01:20

        ילדינו אינם דוקרים זקנות ..ילדינו אינם שודדים קשישים ..ילדינו אינם מתעללים בקבוצות לחבריהם בכיתה על רקע רומנטי ץאלו ילדי החילוניים הרשעים והארורים

      • אתה גרע אף מבהמה-שאיננה נבעלת אא"כ הגיע עונתה,ולא עבור סיפוק יצרים זול

        מעניין , 17/07/09 03:45

        האם באמת ראית פעם ילדים חרדים ?-
        כ ו ל ם ,וללא קשר לגודל המישפחה (בדר"כ להפך) מטופחים ומתנהלים בסדר מופתי.
        לכל אחד יש תפקיד בבית,מה שמקנה לו סיפוק רב,ותחושת אחריות=בגרות.
        הם משחקים במשחקי ילדות אמיתיים-מה שנכחד מזמן מן העולם החילוני.
        יש לך רק לקנא בהם..

        בציבור שלך,יש ילד וחצי,וגם עם זה,לא מצליחים להתמודד !

  • 28.

    מה שלום ניסו שחם ?

    גושקה טיף, 16/07/09 23:54

    דווקא מתאימים לו ''נטורי קרתא''.

    • לא מפחדים מניסו ולא מאלף ..

      נני ננה , 17/07/09 01:21

      פריענקים כמוהו .התורה הקדושה חזרה עשרת מונים מכל מיני בני תמותה שחצנים ..מתי כבר תבינו את בני מוות שכמותכם ??????????????????????????????????

      • צאן מרעיתי , הסאטמרים , דווקא נהנים מתזונה טובה.

        רועה חזירים, 17/07/09 01:57

        ומרעיבים את גוריהם.
        הטוב שבחזירים לשחיטה בבית המטבחיים ''תולדות אהרון''.

      • טמבלון. לא אמרתי שצריך לפחד מניסו הפושטק. להפך.

        גושקה טיף, 17/07/09 02:19

        צריך לבוז לו בדיוק כמו שבזים לכם ''נטורי קרתא'' עובדי השטן.
        אתם מתאימים לו - והוא לכם.
        המיץ של הזבל.

  • 27.

    החרדים, אין הם חרדים לדבר השם! לא אחרי שראינו את הילד! חבורת מטורפים!! (ל''ת)

    ovan , 16/07/09 23:51

  • 26.

    "בואש" לא יעזור פה, החבר'ה האלה לא ממש משתמשים

    omadawn , 16/07/09 23:49

    בדאורדורנט. אולי אלות יעשו את העבודה טוב יותר?

    • דער שטירמר

      גבלס, 17/07/09 00:53

      המשפט הזה מוכר לי מאיזשהו מקום...

      אה כן!
      ברלין, 1938!

    • לא אתפלא ..

      נני ננה , 17/07/09 01:23

      באם תבדור בעברך ובשורשיך ותמצא קשר לנאצים .6אתה בן אדם מתועב מאוד .מי יתן ותגמור כמו כלב רע

    • אמנם לא תזכה לקבל פני משיח (כמו כל הערב רב),אך כתוב כי הוא יריח ביראת

      מעניין , 17/07/09 03:48

      השם !!!
      שום דיאודורנט לא יעזור,יראת השם ! הבנת ?

  • 25.

    כחרדי לשעבר אני קובע נחרצות שהחרדים גרועים פי 100 מהאייתולות

    קיץ חם , 16/07/09 23:47

    האיראנים עם שלטון ההייתולות פתוחים למדע ומוכירים את המדע, יש להם קבוצות כדור רגל, וצופים בטלויזיה, ונמצאים במעגל העבודה, ומי שעובד איננו נחשב ב'בעל בית' (אדם סוג ג' כלשון החרדים),
    הדיכוי שאני חוויתי בעולם הזה דיכוי הנפש בחברה החרדית אינו פוסח כמעט בשום בית, 90% מהאוכלוסיה החרדית חיים בעוני מחפיר ובסיגופים,
    אני מעדיף שלטון איראני מאשר שלטון חרדי !! ללא שום ציניות,
    אני גדלתי בעולם החרדי, והפרשה הזו היא רק קצה הקרחון על אשר מתחולל בחברה החרדית המדכאת,
    תעשה סיבוב קטן בבני ברק עם האוטו, כדי לטעום קצת את הדיכוי הזה,

    • אז למה הילדים נראים כ"כ מאושרים ?-וממש לא קשה לראות זאת ב"ה. (ל''ת)

      מעניין , 17/07/09 03:50

      • הילדים סובלים

        דתי לשעבר, 17/07/09 09:47

        יש שם משפחות שמילה אחת והם מקבלים כאלו
        מכות שמה מותר להרביץ למי שהוא ''יורד מהדרך''

  • 24.

    חחח אם לא תאכל בד''ץ ירושלים אתה עלול למות מרעב..! (ל''ת)

    עדה, 16/07/09 23:44

  • 23.

    תגובת המשטרה

    דורש צדק, 16/07/09 23:41

    מדוע המשטרה אינה פועלת כמו שפעלה בהפגנות אום אל פאחם
    גם פה צריכים לירות במפגינים הם גרועים יותר

    • כנראה למדו משהו מהתחקירים אחרי מה שקרה שם (ל''ת)

      מויישי ווייס , 17/07/09 00:05

    • איזו דמגוגיה זולה

      ארי, 17/07/09 00:52

      שם היו חבורות של פורעים מחבלים שמטרתם היתה לרצוח כמה שיותר יהודים.

      לעומת זאת - מהיכרות אישית מגוף ראשון:
      כאן אלו אמנם מתפרעים אבל לא נשקפת סכנת חיים, הם לא מנסים לרצוח אף אחד ואלו לא מחבלים.
      זו בדיחה גרועה להשוות את פציעות השוטרים בשתי ההפגנות

  • 22.

    לירות כדי להרוג (ל''ת)

    מומו, 16/07/09 23:39

  • 21.

    אני מצדיק את ההפגנה נגד כוחות הרשע והכפירה במדינת גזל אדמת קדש מהחרדים (ל''ת)

    אסף026 , 16/07/09 23:37

    • אתה מצדיק ? גוואלד. גם אתה ?

      הרשלה, 16/07/09 23:44

      אדיוט קטן.
      אתה בטח גם מצדיק את השתתפות חבריך בכינוס הכחשת השואה בטהראן...
      אז אתה מצדיק.
      געי קאקען אויפען יאם.

    • נו איפה הכתבה הארוכה והמשעממת שלך???? (ל''ת)

      tami.me , 16/07/09 23:46

    • מי שעושה ככה לילד בן 3: מחלל את אדמת הקודש!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 16/07/09 23:54

      • לחמור נושא ספרים-לשון הרע גרוע מרצח וכו'-הארץ תקיא אותך בקרוב. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 03:53

  • 20.

    אלוהים בהכל כלול באיה נפה אז החרדים התחרפנו (ל''ת)

    מלאך גבריאל, 16/07/09 23:35

  • 19.

    משהו מסריח פה, כל זה בשביל אישה אחת? (ל''ת)

    אופיר, 16/07/09 23:32

  • 18.

    עלילת דם

    שלמה, 16/07/09 23:31

    עלילת דם מרושעת מ''רופאים'' מושחתים בהדסה שרצו ללמוד תואר על גופו של ילד חולה, ממדי העלילה ייחשפו בגדול בקרוב, וכל המשמיצים והמקללים יאכלו קש, החרדים הם האיכות היפה של האנושות, ואתם תקנאו.

  • 17.

    מגיב מס 4 יצאת טמבל עורב לא מאכיל את גוזליו עיין במקורות (ל''ת)

    שוקי, 16/07/09 23:30

  • 16.

    לא קונים יותר מוצרים של "בדץ העדה החרדית"!!! (ל''ת)

    מויישי ווייס , 16/07/09 23:28

  • 15.

    מול מחבלים השוטרים משתפנים, אבל כשמדובר באזרחים. מוזרמים כוחות (ל''ת)

    ומשטרה אלימה כרגיל., 16/07/09 23:25

  • 14.

    להכניס את צה''ל לירושלים

    עמרם, 16/07/09 23:25

    את האינתיפאדה החרדית צריך להדביר ומייד, אחרת ירושלים ואיתה המדינה כולה יטבעו באינתיפאדה של כל הכרתי והפלתי של החברה הישראלית.
    בארה''ב, כמתרחשות מהומות מסד''ג כזה מפעילים את המשמר הלאומי, לא מפילים הכל על כתפי המשטרה.

  • 13.

    29 חרדים נעצרו לידיעת כל המתלהמים למיניהם... (ל''ת)

    אמת מארץ תצמח, 16/07/09 23:24

  • 12.

    מדובר בנסיון רצח של שוטרים, שחייב להיענות באש חיה

    ש, 16/07/09 23:21

    הזוהמה החרדית הזו גרועה לא פחות מזוהמה ערבית שמתפרעת בכבישי הצפון
    החוק מחייב להשיב בעוצמה שקולה לזו שהתוקף הפעיל - מכיוון שאבן הורגת, התגובה חייבת להיות כדור בראש

    • ל-ש , ו- אלון

      דנה.ג., 17/07/09 03:03

      שניכם אומרים כמעט בדיוק אותו הדבר, כל הכבוד , כפיים. (:

  • 11.

    זריקת אבנים זאת לא הפגנה, זאת תקיפה.

    אלון, 16/07/09 23:18

    להפגין מותר, לתקוף אסור.

    מי שזורק אבנים לדעתי מותר לירות עליו כדי לעצור אותו.

  • 10.

    חרדים צודקים העם איתכם חזקו ואימצו (ל''ת)

    משה, 16/07/09 23:17

  • 9.

    החרדים-ביריונות ללא סיבה

    יחזקאל,הרצליה , 16/07/09 23:16

    אין לחרדים שום סיבה להשתוללות הזאת.
    יש להם פארנויה .

    • המצפון שלהם מטונף אחרי שראינו את תמונת הילד

      tami.me , 16/07/09 23:45

      בגלל זה הם עדיין משתוללים

      • ולא מפריע לך שמפרסמים תמונה כזו,ללא הסכמת המשפחה ?-צבועה !

        מעניין , 17/07/09 03:57

        אגב-זה ללא תקדים.

        • לא צריך את הסכמת המשפחה לפרסום התמונה במקרה הזה

          tami.me , 17/07/09 09:59

          מה אתה לא יודע שהמשפחה לא היתה מסכימה????

          התמונה הזאת רק הבהירה את הצביעות השקרים והמצפון המלוכלך שלכם

          • מה קרה ?-החוקים מתחילים להתגמש ?-גרמניה לא תחזור גם כאן-זו הבטחה..

            מעניין , 17/07/09 11:19

            עד בוא הגאולה הקרבה-תמשיכי להאמין לנאורים כמו שריד שהרס את החינוך בארץ לגמרי..
            הוא טוען כי הוא אדם בלתי משוחד !!!
            הבנת ?-חז"ל מנעו מדיין לפסוק דין בו הוא קיבל בירכת שלום מאחד הצדדים,גם אם איננו מכיר אותו.. אבל כנראה שמוסר של סדום ונאורה עולה על הכל.
            רק נאורים מעידים על מעלותיהם,שכן נאמר בסדום:רק הנחתום יעיד על עיסתו !

  • 8.

    קיבינימט למה לא יורים?

    דני ב, 16/07/09 23:15

    איפה כדורי הגומי?
    איפה החצציות?
    איפה המים הצבועים?
    איפה הגז המדמיע?
    לו בבילעין או בנעלין היו נפגעים שוטרים כמו בירושלים המפגינים היו סופרים את מתיהם.
    אולי נביא להם את חטיבת כפיר או את מג''ב מחווארה?

    • כי כשהתותחים רועמים המוזות שותקות (ל''ת)

      מויישי ווייס , 16/07/09 23:30

    • תגובה לדני

      דורש שיוויון, 16/07/09 23:43

      כמה שאתה צודק

    • תמיד אפשר לסמוך עליך , דני ב. שתהיה פלסטיני גאה. (ל''ת)

      עיסאם מחול, 17/07/09 00:02

  • 7.

    הם משועממים ולא משרתים את המדינה...

    דן, 16/07/09 23:05

    אין להם מה לעשות חוץ מלהרוס את המדינה..

  • 6.

    אפילו הנשר אכזר מאכיל את גוזליו במסירות! אלו יצורים מהגיהנום!!!!!!!!! (ל''ת)

    מלחמת קודש , 16/07/09 23:01

    • כשהדת יוצא מהבקבוק והופך לשד! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 01:13

    • בעזרת השם-אחרי שלב המניה,תגיע לשלב הדיפרסיה בב"א. (ל''ת)

      מעניין , 17/07/09 03:58

  • 5.

    נראה כי משטרת השמאל הפאשיסטית הכתה הרבה מפגינים ולכן היא זקוקה לאליבי (ל''ת)

    כבשה פועה , 16/07/09 23:00

    • איך שלא תסתכל על זה - תראה באיזה מצב הילד ....

      מלחמת קודש , 16/07/09 23:02

      על מה אתה מדבר???

    • הלוואי ש''משטרת השמאל הפאשיסטית'' תטפל בך ובדומים לך (ל''ת)

      דני ב, 16/07/09 23:16

      • התקווה שהבעת מוכיחה את היותך פאשיסט-שמאלני. איחולי (ל''ת)

        כבשהפועה , 17/07/09 01:27

    • לקחת אוסף מקרי של מילים וניסת לבנות משפט - מקומך במקצה שיפורים (ל''ת)

      מואבי, 16/07/09 23:38

    • אלה מילים של כבשה מזובלת וחייתית! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 01:14

  • 4.

    מאז שפרנקו הגיע לירושלים, התעוררו שוב מהומות החרדים

    ניר, 16/07/09 23:00

    בתקופה שמיקי לוי היה מפקד משטרת מחוז ירושלים, הוא ידע להגיע להידברות עם ראשי נטורי קרתא הקיצונים, ושרר בעיר שקט.

    פרנקו אוהב כנראה להפעיל הרבה כח, מאז שהוא נכנס לתפקידו, הוא הצליח לעורר את נטורי קרתא להשתולל, וכולנו, תושבי ירושלים, סובלים.

    • החרדים ההזוים רוצים להוריד את ברקת כי הוא לא נראה להם. (ל''ת)

      הרגש הנכון , 17/07/09 01:17

      • ענק ענק ענק ענק ענק ענק ענק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        פולה פולנסקי, 17/07/09 03:52

  • 3.

    אילה לא חרדים הם חמסניקים (ל''ת)

    אוריאל, 16/07/09 22:57

  • 2.

    פששששששששש איזה כותרת בומבסטית

    רונן גולדשטיין, 16/07/09 22:54

    ראשית יש להבהיר: כל אלימות מכל סוג שהוא נגד כוחות הביטחון צריכה להיות מדוכאת ע''י שלטונות החוק,אם בכוח,או בכל דרך אחרת,ואת האחראים לאלימות כזו להעמיד לדין פלילי.

    אבל מה זו הכותרת הבומבסטית הזו? יש לכם עיתונאים דמגוגים אפשרות בכל יום שישי להביא כותרת כזו על אלימות כלפי שוטרים וחיילים ואתם לא מביאים כותרות כאלו,ולא מפוצצים את העיתונים בכותרות בומבסטיות כאלו,לכו עיתונאים קטנים שלי לגדר ההפרדה בכפר נעלין בכל יום שישי, יש שם ימבה אלימות ואבנים ושוטרים וחיילים שנפצעים מידויי אבנים של האנרכיסטים השמאלנים,האם אתם מתעצלים ללכת לשם ולדווח לציבור מה קורה שם רק בגלל שהאלימים הם שמאלנים מהמחנה שלכם?

  • 1.

    אנא ממך ה' - הכה רעב ומחלות במפגינים ורבניהם כדי שיגיעו למצב של הילד!! (ל''ת)

    מלחמת קודש , 16/07/09 22:51

    • מה איתך? כתבתי לך הודעה בדוא''ל.... (ל''ת)

      שפוי, 16/07/09 22:52

    • מלחמת קודש קיבלת את ההודעה שלי?????? (ל''ת)

      שפוי, 16/07/09 23:05

    • או לפחות שהממשלה תתחיל לגבות מהם מיסים..... (ל''ת)

      חילוני שמשלם, 16/07/09 23:19

      • אין מיסים ואין בטיח הכל סרחון םוליטי! (ל''ת)

        הרגש הנכון , 17/07/09 01:19

        • יש אפשרות להעביר את כולכם [חרדים וש''ס] לממלכת ירדן...!! מיידי ! (ל''ת)

          tomy ---איש יהודי עסיסי החי באר''הב הברית., 17/07/09 03:51

    • מיום ליום עצביך רופפים יותר-רואים את הדיפרסיה ממש בדרך.. (ל''ת)

      מעניין , 17/07/09 04:02