• 52.

    איזה סמרטוט הוא בעלה של דנה ספקטור,מדהים (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 23/07/09 13:29

    • הוא לא סמרטוט, הוא פשוט לא חד מימדי כמוך. (ל''ת)

      מיכל, 01/08/09 21:37

  • 51.

    מחוברות

    קדקד, 22/07/09 23:07

    דורון היה שווה לחכות !!! פשוט מרתק ועשוי נפלא !!!

  • 50.

    מחוברות 25 דקות של כיף (ל''ת)

    שושקה, 21/07/09 20:29

  • 49.

    אה... (ל''ת)

    laveeg , 21/07/09 12:36

  • 48.

    הם ביקשו להפרד, אז כשמראים את גדר ההפרדה, אתה בא בטענות?

    טלי, 21/07/09 04:54

    אין גבול להתחסדות?

    הגדר הוקמה כי הם רצחו יהודים מטעמים גזעניים ודרשו להיפרד.

    מהרגע שהתחלנו להיפרד מהם- החל מההתנתקות וכלה בנסיונות להשלים את בנית הגדר, הם לא מפסיקים להתבכיין.

    חלאס. אם הם רוצים להנות מלהיות חלק ממדינת ישראל שיתנהגו כמו שאזרחים מתנהגים בכל מדינה, ואם הם רוצים להיפרד, אז תפסיק לבלבל לנו את המוח על הסבל שלהם.

    איזה סבל?
    לחיות עם עצמם? זה העם שלהם, זה מה שהם ביקשו. יש להם שכנים שהם כביכול אמורים לאהוב- כמו המצרים והירדנים- שיהיו חברים אחד של השני.
    מה אתה רוצה מאיתנו?

  • 47.

    ''מחוברות'' מעולה!!כל אחת מהדמויות מעוררת בי הירהורים על מקומות בנשיות ש (ל''ת)

    נעמה, 20/07/09 22:35

  • 46.

    מה הההתלהבות הגדולה מ''פולישוק''? לא מצחיקה, פושרת

    סידרה אייטיזית מלאה קללות וניבולי פה, 20/07/09 08:49

    היוצר נתן לחנה הספרי תפקיד ראשי כי היא אשתו, עדי גדני מעצבנת, גיא לואל בעיקר מקלל ונבל את הפה, וששון גבאי - מקסים אבל לא מצליח להתגבר על כל השעמומון הזה. רק שושה גורן ואמנון דנקנר מצילים אותה כאנקדוטות מקסימות. אבל חוץ מזה, כלום. יס מיניסטר בלי השנינות ובלי האפיל האנגלי. לא מצחיק, לא מריח, לא מסריח.

    • פולישוק סדרה מעולה, התסריט והשחקנים ראויים לפרס (ל''ת)

      צופה נלהבת, 20/07/09 16:58

    • כנראה לא הבנת את הסדרה.

      פחח, 22/07/09 18:16

      סדרה אינטליגנטית מדי.

    • you soright!!! kol mila beselaa!!! (ל''ת)

      m, 25/08/09 23:15

  • 45.

    האומללות הפוטוגנית של דנה ספקטור- מרתקת

    אישה חולה- רייטינג נפלא!, 20/07/09 08:45

    ברור שתפרגן לקולגות, אבל אין כאן שום דבר חדשני או פורץ דרך פרט לכך שהוא עוד לבנה בחומת הקריירה הגוססת של ספקטור עקב חשיפת יתר. אי אפשר לשאת את זה יותר, והטור שלה איבד עניין, כי כבר ראינו לה הכל.

    • דברי בשם עצמך בזמן שאני אפהק מהרפליקות שאת

      מיכל, 21/07/09 00:16

      ממחזרת על ה''קריירה הגוססת'' בלה בלה. הרי גם זה משפט ששמעת בסדרה כשדנה ציטטה מעוד טוקבק מתלהם טיפוסי.
      את האומללה - מפזרת קביעות ואבחנות, משתעממת מהר כנראה בגלל חוסר הבנה וריכוז מוגבל.

  • 44.

    בואו לא נשכח גדר הפרדה הוקמה לאחר שמחבלים פלשתינים רצחו פה 2000 יהודים

    ''סבל של אחרים'' או הסבל שלנו?, 19/07/09 15:30

    יש גבול לדמגוגיה - פרויקט שעלה לנו מליארדים רק כדי להתגונן מהטרור הערבי של פולשים מוסלמים

    • נכון. (ל''ת)

      ט, 19/07/09 17:48

  • 43.

    ''כולן סובלות מהמשבצת שאליה דוחף אותן העולם הגברי''? (ל''ת)

    ירון או שאתה דפוק או שאתה הומו, 19/07/09 13:33

  • 42.

    ירון שוב טור מעולה של ביקורת מדוקדקת... בול (ל''ת)

    מוזה, 19/07/09 13:26

  • 41.

    אני מ-ז-ו-ע-ז-ע-ת

    יונה, 19/07/09 08:35

    כל אנשי התקשורת (ששייכים כמובן למגזר מאוד מסויים) מ-ז-ו-ע-ז-ע-י-ם מהפרסומת של סלקום, שמציגה את חיילינו הכובשים, האנסים ורוצחי הילדים כסתם בני אדם שרוצים לשחק כדורגל עם הצד השני במקום לירות בהם. ממש מחריד.
    הפרסומת המזעזעת באמת, של האיש שמבקש לנתק את אמא שלו מהמכשירים, היא נראה אצלם ''חיננית''.
    זה נשמע לי כמו: אוי אוי אוי.

  • 40.

    פרסומת סלקום

    גרין, 19/07/09 08:17

    אתם ממש לא מבינים את הפרסומת. סבא שלי ז''ל נהג לספר לנו בהתרגשות איך בהיותו נער בגטו לודז' היה רגע של חסד ואור כאשר הם שיחקו בכדור(סמרטוטים) בבעיטות מעבר לגדר הגטו עם החיילים הגרמנים. כמה כיף ונורמלי זה הרגיש. בסוף ירו בהם...אבל זה היה בסוף וחבל לקלקל את הכיף שהיה.

  • 39.

    לכל משועמם נותנים לכתוב טור בו הוא שופך את הגיגיו.

    קרן, 19/07/09 07:32

    חבל על המשכורת של האיש הזה, מעריב.
    הנה לכם בתמצות: הטלויזיה היום לא שווה כלום.
    אנשי התקשורת מיצו עצמם עד דק.
    אין לכם מה לחדש.
    אין ערכים, אין סוגיות מרגשות.
    הכל ערסיידה, צחצ'חיאדה, שמאלניאדה.
    משעמם טיכו.

  • 38.

    פרסומת אחלה בחלה

    א.א.א., 19/07/09 06:45

    ועכשיו כולם במקהלה: אויש, איזו פרסומת מזעזעת!!! ממש נורא.
    ואני דווקא אוהבת אותה. כי היא גם אומרת, שבתוך האבסורד שאנחנו חיים בו, בתוך העם הצבאי והאטום שהפכנו להיות, יש מי שרוצה לפרוק קצת את העול. גם לחיילים נמאס להיות חיילים לפעמים, והם רוצים לשחק לפי כללים אחרים, נורמליים, של אנשים צעירים שהמדים, והגדר, והמפקדים, וההוראות בשטח וכל הז'רגון הצבאי כולו יצאו להם מכל החורים. הפרסומת אומרת שיש לנו אפשרות להיות קצת נורמליים גם במצב הלא נורמלי שאנו חיים בו, ואפילו, כן, ממש מפתיע, לחשוב על הפלשתינאים לא כעל אויב אלא כעל פרטנרים למשחק. המציאות לצערנו נתונה, אבל אפשר לחתור תחתיה. והפרסומת של סלקום עושה את זה מצוין.

    • באמת זו היתה כוונת הפירסומת (ל''ת)

      -כדורגל נורמלי משני הצדים למרות ה''מצב'', 19/07/09 08:07

  • 37.

    רייטינג חולה והפרסומת מעולה!! (ל''ת)

    פרסומת טובה, 19/07/09 06:31

  • 36.

    המבקר מכיר את המחוברות

    שלומית, 19/07/09 06:17

    מסכימה שהעונה החדשה של מסודרים היא נפילה ובמיוחד הפרק המיותר על השטחים.חבל, כי בעונה הראשונה היה תענוג לצפות.
    פולישוק - אכן הנאה צרופה.
    מחוברות - סדרה מעולה. העובדה שהמבקר מכיר את המחוברות רק מדגישה את הבועה שבה חיים חלק מנציגי התקשורת. אני לא מכירה נשים שמעדיפות את הגזרה שלהן על תזונה נכונה לילדתם הפעוטה. מה אלכס ביקש בסך הכל? להכניס הביתה ג'אנק? הוא בסך הכל הביע צער על שהילדה לא אוכלת מרק עוף, תבשילי בשר וירקות. האובססיה של דנה לגיזרתה ממש מעוררת רחמים. ומירי שמלמדת את בתה להשתמש במצית... אה, ואני גם בקושי שמעתי על אנשים שעדיין מעשנים. נתקעו בשנות ה - 90?

  • 35.

    אין לכם מה להתחרות עם ערוץ 2 כי תמיד תפסידו

    רם, 19/07/09 05:20

    אם ביום שישי המהדורה היא קצרה מדוע לא יהיה כך במשך השבוע , ומה יהיה רע אם תשימו סרט ארוך כל ערב ואל תאמרו לי שזה עולה הרבה כסף כי מה שאתם שמים היום הוא פשוט חבל על הכסף הטוב שאתם שמים עליו ואכן הצופים מצביעים - לא רוצים - למשל תפתיעו עם פסטיבל ג''ימס בונד ותראו איך הרייטינג עף למעלה או שבוע של סרטי בורקס . אתם צריכים להיות ערוץ חתרני רק כך תישרדו

    • נכון.. (ל''ת)

      סרטים.שדרו סרטים., 19/07/09 10:43

  • 34.

    מישהו פה הבין את טוב הטעם במשפט:''הגדר איפשרה לנו קצת כיף שבהתניידות (ל''ת)

    מבלי להתפוצץ באוטבוסים''?? מה זה??, 19/07/09 04:45

  • 33.

    מחוברות-משעממת ןספקטור אומללה (ל''ת)

    אילנהס, 19/07/09 03:01

  • 32.

    אדם המכנה נסיעה ללא התפוצצויות ''כיף'' ואת מה שהצד השני עובר - סבל

    רועי, 19/07/09 02:55

    לא מחובר בכלל. וצריך טיפול.

  • 31.

    מבלי להוסיף יותר מידי, תקראו את תגובה 16. (ל''ת)

    מאוס, 19/07/09 01:48

    • וגם כמובן לתגובה לתגובה 16 (ל''ת)

      מיקי, 19/07/09 06:58

  • 30.

    18. ''ירון טן ברינק הוא שמאלן וגם חבר של כל הקולגות שם במחוברות''.

    איתי, 19/07/09 01:47

    נו, זה לא חדש.
    אז מה הפואנטה?

    אגב, מילה בקשר לסלקום - פרסומת מעולה. אם לעם שלהם לא אכפת שאנחנו נמות מחדירת אומים ומסמרים לריאות בזמן שאנחנו נוסעים לתומנו באוטובוס, לי ממש לא אכפת שאיזה ג'מאל לא יראה יותר את השדה שלו בצד השני של הגדר.

    ש י ת מ ו ד ד.

    • נכון! (ל''ת)

      ח, 19/07/09 10:44

  • 29.

    צודק. כל הסדרות הן על אנשים בשנות ה-30, או מתגרשים או הומואים. די (ל''ת)

    ג'ורג', 19/07/09 01:46

  • 28.

    מה שחם זה מה שמוכר !

    דניאל, 19/07/09 01:28

    וזה ממש ממש לא מעניין אותנו מה קורה בצד השני..

    כל עוד הם ממשיכים לירות עלינו פצמרים, והם בעצמם שונאים אותנו.. אז למה שאנחנו לא נשנא אותם בחזרה ?

    ואם אפשר קצת לצחוק מהמצב אז מה רע ?

    כן ירבו פרסומות כאלה, ושכל הצקצקנים יכנסו חזרה לחורים !!

    • אכן. (ל''ת)

      נמאסס מהשמאלנים הצדקנים.., 19/07/09 10:44

  • 27.

    כל סדרות ותוכניות ההמשך לאחר שהצליחו בעונה הראשונה מאבדות את האיכות וח (ל''ת)

    ולא מתעלות מעל המקור אולי בגלל היהירות?, 19/07/09 01:08

  • 26.

    הטור של ירון מבריק, מדויק, פוגע ומחודד. אה, למעט הפרגון ל''מחוברות''.

    שי, 19/07/09 00:54

    קשקוש מקושקש, שעמומון מוחלט. פספוס היסטרי וחלטורה מארץ החלטורות. אפילו הגיבובים הפסיאודו-מתוסרטים של חיים בוזגלו נראים יותר מושקעים מהשיט הזה.

    אלמלא המופעים החד פעמיים של אייל שני, הבת המתוקה של דנה ספקטור או התקווה להבלחה של הציצים של זרובבלה - ממש אין טעם לראות את הדבר הזה.

    • טוב ברור,אתה גבר,טבעי שפחות תתחבר לזה.. (ל''ת)

      סדרה מעולה.ככה צריך להיות ריאליטי.דוקו לגמרי.., 19/07/09 10:45

  • 25.

    מחוברות זה מטופש ומגוחך

    דוד המדרוב , 19/07/09 00:38

    לוקחים חמש נשים, ששלוש מתוכן כבר חשפו כל פיסת מידע אפשרית על החיים שלהן, ונותנים להן מצלמה. ממש וואו. לליאת בר און כבר יש 4 בלוגים, לספקטור יש טור עם הרבה יותר מדי אינפורמציה וגם לזרוב יש כבר נוכחות אינטרנטית רחבה הרבה יותר מדי. מה נשאר? שתיים אחרות, ביניהן אחת שהיא טינאייג'רית טיפוסית ממשפחת מצוקה ועוד אחת שאף אחד לא ממש זוכר. זה מאסטרפיס? כנראה שהורדת את הסטנדרטים שלך ממש נמוך. תחשוב על מאסטרפיס אמיתי כמו הסמויה או הסופרנוס, ותבין שאין שום מגבלה תקציבית שתמנע הפקה של סדרות כאלה גם בארץ.

    • אם אתה מכיר את ארבעת הבלוגים של ליאת בר און

      צופה, 21/07/09 00:18

      כנראה שאתה מהתקשורת וסתם מקנא או משועמם כי אתה ספיציפית נחשפת לדמויות במינון מוגבר מהרגיל. אני למדתי על קיומם של הבלוגים האלה רק אחרי שחיפשתי מידע עליה ברשת בעקבות הסדרה. ואין מה להשוות בין המדיומים, בין כתיבה לבין צילום שכולל תגובות בזמן אמת, נוכחים נוספים בחיים של אותן נשים ועוד. זו סדרה נהדרת בעיני.

  • 24.

    סלקום-פרסומת מבחילה! (ל''ת)

    nn, 19/07/09 00:20

  • 23.

    אין על מסודרים - סדרת קאלט (ל''ת)

    אני, 18/07/09 23:45

  • 22.

    הרסו את “מסודרים עם אמירות פולטיות שמאלניות,למה הם חייבים להשפריץ אותם (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 18/07/09 23:43

    • נכון. אותי הם איבדו (ל''ת)

      גיצי, 19/07/09 06:09

  • 21.

    ביקורת מייגעת מכדי לכתוב טוקבק (ל''ת)

    מנשה התימני, 18/07/09 23:40

  • 20.

    ירון טן-ברינק אולי תתפוצץ באיזה אוטובוס ותעזוב אותנו במנוחה (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 18/07/09 23:40

    • ואתה בטח מגדיר את עצמך ציוני...פאשיסט עלוב ופתטי. (ל''ת)

      דן, 18/07/09 23:55

  • 19.

    מחוברות סדרה מעולה אבל עם פגמים

    רונן, 18/07/09 23:38

    דבר ראשון- נכון שכל הנשים מעניינות במידת מה אבל אין ספק שדנה ספקטור היא כוכבת התכנית ומחזיקה אותה על כתפיה. כל שנייה שהיא לא על המסך אתה רק מחכה שהיא תשוב. ועוד טעות בביקורת- ערוץ 2 בכלל לא ניסה לקבור את פולישוק. הפרומואים נטחנו ללא הרף והיה הרבה הייפ מסביבה

    • נכון,דנה הכי מענינת שם.אחכ' מירי חנוך,וחנה רטינוב.. (ל''ת)

      זה באמת על כתפיה,כל הכבוד.., 19/07/09 10:48

  • 18.

    ביקורת מייגעת מכדי לכתוב טוקבק (ל''ת)

    מנשה התימני, 18/07/09 23:34

  • 17.

    ביקורת מייגעת מכדי לכתוב טוקבק (ל''ת)

    מנשה התימני, 18/07/09 23:34

  • 16.

    פניה לכל אנשי התקשורת

    תתעלמו מהם, 18/07/09 23:10

    אנא. לכל אנשי התקשורת שקוראים, לכל מי שיכול להעביר הלאה, בקשה כנה: אל תדברו עליהם. כשאתם רואים פרסומת דוחה ומעוררת חלחלה, כשאתם רואים תוכנית שעושה שימוש במניפולציה זולה, פשוט - תתעלמו. הרי הם יודעים שתדברו עליהם, ולו בכדי להזדעזע. הם יודעים ומנצלים זאת. הפרסומת המכוערת המדוברת היא הדבר הכי ''תופס רייטינג'' היום. למה? כי היה להם קופירייטר מדהים? כי הם השכילו לנצל את ה- 30 שניות הללו ליצירת שפה קולנועית מקורית ועשירה? לא. רק בגלל המניפולציה.
    תבינו, אתם עושים בשבילם את העבודה. וגם אחמד טיבי וכל שאר המזועזעים - משחקים להם ישר לידיים. אז עכשיו הם אומרים ש''הפרסומת הופקה ברוח של פיוס ושלום''. פיוס ושלום מיי אס. הם ידעו. הם מנצלים אתכם. אל תתנו להם בפעם הבאה. תתאפקו. תתעלמו.
    וכן, אני יודעת שאני משחקת את המשחק הזה בעצמי, כי אני מוסיפה עוד טוקבק למדורה, אבל אין לי דרך אחרת להעביר את המסר. אז אנא, הפיצו הלאה. ובפעם הבאה: בואו פשוט לא נדבר על זה. כמה זה יכול להיות קשה, ל-א לעשות משהו?

    • נכון!! תתאפקו! אל תגיבו גם לתגובה הזו!

      ע.ש., 19/07/09 06:56

      כל תגובה, ביקורת, טוקבק, התייחסות וכו' רק מכניס עוד כסף שמנמן לכיסים שלהם. אני מבין שבתגובה לתגובה אני רק מוסיף עוד קיסם למדורה, אבל חייבים להגיב ולהתייחס ולבקר את התופעה. מסכימים? אנא- הגיבו.

      • ועכשיו מה עשית בזה? הגבת!

        מה זה?, 19/07/09 08:14

        ככה לא מתעלמים מתופעה כזו. צריך פשוט לא לעשות שום דבר ולא ללבות את האש כהגדרתך.

    • נכון-כל תגובה היא הצלחה, ''אין תגובות'' = כשלון (ל''ת)

      מיצי, 20/07/09 17:03

  • 15.

    שניים מהשחקנים הראשיים בפולישוק הם צעירים, אלא עם ההגדרה שלך היא נערים

    יוסי, 18/07/09 23:06

    כמובן שאולי בעיניך מבוגר=כל מי שאינו נער. לפי זה גם אתה כזה.

  • 14.

    נכון נכון! אני ככ' מכורה למחוברות..זה באמת משהו חדשני חתרני אבל מרתקקק

    אין על מחוברות.בויאודי מנה של כמה פרקים בבת אחת.ממ, 18/07/09 22:43

    ממכר!

  • 13.

    דנה כל כך מרוכזת בעצמה ומאמללת כל מי שנמצא בסביבתה. (ל''ת)

    בעלה והילדה הקטנה מעוררים רחמים., 18/07/09 22:42

    • אכן כן, דנה מאמללת את כל הסובבים אותה (ל''ת)

      בלתי נסבלת, 20/07/09 17:05

  • 12.

    מחוברות - מעולה

    מיכל, 18/07/09 22:38

    סדרה - אמיתית ולכן מרגשת ומסקרנת.סוף סוף מישהו עושה כאן טלוויזיה.

    • נכון.שאפו לדורון צברי ורם לנדס. (ל''ת)

      ץ, 19/07/09 10:49

  • 11.

    אסי כהן ודנה ספקטור מחזיקים שתי סדרות (ל''ת)

    אחד שיודע, 18/07/09 22:29

    • נו ו?

      עדי, 19/07/09 01:02

      מה רצית להגיד בזה?

    • יודע מה?

      adigezer , 19/07/09 01:04

      כל אחד במדינה יודע!

  • 10.

    הגדר הקלה מאוד על הפלסטינים!

    עמית, 18/07/09 22:22

    סיפורי ''הסבל הנורא'' הם לא יותר מתעמולה זולה. בזכות הגדר לא רק הישראלים יכולים לישון בשקט, גם הפלסטינים חיים הרבה יותר טוב. מאז הפסקת הטרור (בזכות הגדר ופעילות צה''ל ולא בזכות רצונם הטוב של הפלסטינים) כוחות צה''ל יצאו מרוב הערים ביו''ש והחיים שם חזרו כמעט לשגרה שלפני ה''אינתיפאדה'' האחרונה. כוחות הרשות הולכים ומשליטים סדר, לאחרונה צה''ל הסיר כמה מחסומים מרכזיים והמצב רק הולך ומשתפר (בניגוד למצב בעזה שבשליטת ''לוחמי החופש'').

    רק היום הוצגה בשכם הכנאפה ''הגדולה בעולם''. מישהו יכול לדמיין דבר כזה לפני 5-7 שנים?

    אז שלא יעבדו עליכם!

  • 9.

    כל מילה בסלע. מחוברות- הדבר הכיטוב שקרה לטלויזיה שלנו

    נאוה, 18/07/09 22:20

    אין כמו דנה, וחנה מהממת!

  • 8.

    לא מרחם על חזאי10 ועל חזיונות החזירות של ערוץ 10.מיליון שח/לעונה!!!

    שרון, 18/07/09 22:18

    כך פורסם שקיבלה הגב' הבוכיה חיימוביץ,והחזאי דוגמן דגמי האופנה עם מאה אלף שח לחודש לא מרחם עליו גם!!


    הבייתה!!

  • 7.

    הבעיה בפרסומת היא לא ה''פשיזם'' אלא האטימות וה'סבבה' המזויפת (ל''ת)

    ממש לא שמאלני, אבל מסכים שהפרסומת דוחה, 18/07/09 21:46

  • 6.

    אם כבר שיאים של טעם רע

    מרקו דובשני, 18/07/09 21:23

    מה עם הפרסומת לטלפון שבה הבחור מתחנן שינתקו את אמא שלו מהמכשיר?
    פשוט אין גבול.

    • פרסומת של הטלפון גועל נפש

      ליטל, 18/07/09 21:43

      אני איבדתי את אימא שלי לפני שנתיים וכל פעם שמראים את הפרסומת הזאת אני נחנקת מדמעות כי זה מזכיר לי את הרגעים האחרונים שניתקו את אמא שלי ממכשיר ההנשמה. גועל נפש אין טיפת רגש במדינה הזאת

      • נכון..עצוב שכך.. (ל''ת)

        איזה אטומים., 19/07/09 10:50

  • 5.

    מחוברות זו פרוסמת לעישון!!!

    דרור, 18/07/09 21:18

    חצי מזמן השידור הם מעשנים פשוט בלתי נסבל

    • עוד נודניק צדקני אתה (ל''ת)

      אוסנת, 18/07/09 21:51

  • 4.

    חברות הסלולר עברו מזמן את כל גבולות שטיפת המוח והגועל הצרוף.

    אדם, חיפה, 18/07/09 21:13

    אין גבול שהחמדנים המבחילים האלה לא חצו.
    אני קורא לחרם צרכני על מסרטני המוח המיותרים.

  • 3.

    הבעיה שבמדינה הזאת לא יודעים מה זה ומתי דבר מיצא את שלו

    א, 18/07/09 21:13

    סדרות כמו מסודרים והחברים של נאור למינהם זה אמור להיות חד פעמי ולא עונות המשך כי זה הופך להיות מאוס ולעוס

  • 2.

    צודק, חנה ממחוברות כובשת! דנה - דוחה! (ל''ת)

    רונה, 18/07/09 21:12

    • חנה משעממת אחרי שני פרקים - ילדה קטנה עם כושר ביטוי מוגבל

      צופה, 18/07/09 21:41

      לעומת זאת, דנה - שנינות צרופה, חוכמת חיים, רגישות רבה שמוסווה בחיצוניות פרובוקטיבית. אשה ענקית, מעוררת השראה, מרתקת. תענוג לצפות בה. מירי בעיקר מצחיקה, ליאת קצת מחוספסת מדי לטעמי אבל אני מחכה להתפתחות ול''התעגלות'' דמותה בהמשך. אליזרין - יותר מדי מגניבות, פחות מדי אישיות כנה, לא התחברתי.

      • כל מילה בסלע! סחטיין על האבחנות המדוייקות.. (ל''ת)

        נכון., 19/07/09 10:51

  • 1.

    גדר ההפרדה הצילה ומצילה חייהם של יהודים. (ל''ת)

    שמאלנים, תפסיקו לחשוב שאתם יותר חכמים מכולם, 18/07/09 21:08

    • זה דבר אחד לבנות את הגדר

      מיצי, נוה-יללות, 18/07/09 21:21

      ודבר אחר לגמרי להתעלם באטימות אופיינית מהסבל שהיא גורמת על ידי זה שמנכסים אותה לטובת שיווק מוצר מסויים.
      הרי הפרסומת הזו לא מעמידה בראש שמחתה את טובתו של העם היושב בציון, אלא את רווחיה של סלקום ותו לא.

      • הפרסומת סה''כ מראה אתנחתא אנושית אפילו שם (כדורגל משני הצדים)

        ואיך כביכול המוצר שלהם משתלב (כדרכה של פרסומת..), 19/07/09 07:32

        בעצם מראים סיטואציה נורמלית של פלסטינים (משחקים כדורגל שעובר במקרה מעבר לגדר),ותגובה נורמלית של צעירים (למרות שהם חיילים)בצד השני-מחזירים כדור ומתפתח משחק של בעיטות כדורגל מצד לצד.

        סיטואציה מדומיינת-אבל שום זדון או אטימות או רוע.

      • איזה סבל היא גורמת? היא חסכה סבל. לך תבקר משפחות של נפגעי פיגועים

        יש גבול לתגובה מטופשת, 21/07/09 04:47

        הפלסטינים ביקשו מדינה משלהם- אז בבקשה- למדינות יש גבולות, וגדרות.

        אם זה גורם להם סבל לא להיות חלק ממדינת ישראל, אולי הם היו צריכים לחשוב קודם לפני שהם טיפחו את תרבות הפיגועים והאיטבח אל יהוד שלהם.