• 66.

    הנה מה שהעיתונאי נחום ברנע חושב

    Astrolog , 21/07/09 19:01

    נחום ברנע: "...קל, קל מדי להתנפל על החרדים. הם מועמדים קלאסיים לקסנופוביה, לשנאת זרים. גם ישראלים ליברליים, שמתקוממים בכל לב נגד אמירות מתנשאות של שופט על צעירה מאתיופיה, נגד גירוש משפחות של מהגרי עבודה, או נגד התעמרות בפלשתינים, שונאים חרדים במצפון שקט. זה תואם את הבון טון. יש בזה אפילו רייטינג.

    "מקרה 'האם המרעיבה' הוא דוגמא מובהקת. את השאלות הנוקבות הראשונות בקשר אליה צריך היה להציג לבית החולים: איך עבר כל-כך הרבה זמן עד שהתעורר החשד שהבעיה היא של האם ולא של הילד? אילו טיפולים מיותרים ומזיקים הוא עבר? מה עשתה בעניין המחלקה הסוציאלית בבית החולים, האם עשתה מאמץ לטפל במקרה הקשה הזה בשיתוף פעולה עם הקהילה. ילד שמאושפז בבית החולים נמצא תחת אחריות בית החולים, לא תחת אחריות אמו. לפני שאנחנו הופכים אותה למפלצת, אולי כדאי לראות מה עשה בית החולים באחריות שניתנה לו.

    "בתי החולים של הדסה מתפרנסים מחרדים. יש להם ניסיון ארוך בטיפול בהם. הרבה בעיות, גם בעיות נפשיות, נפתרו שם לאורך השנים בדרך דיסקרטית, בדו שיח עם רבנים. הרי אפילו שונא חרדים קיצוני לא מאמין שיש רב בעדה החרדית שרוצה במותו של ילד חרדי" - כותב ברנע.

    והוא ממשיך: "החצר החרדית שעליה נמנית האישה קיצונית ומתבדלת. אנשיה נחשבים לחריג גם במחנה החרדי. עם זאת החשדנות כלפי הממסד חוצה חצרות וקיימת גם בחוגים חרדיים שהם בשר מבשרה של המדינה. חרדים רבים מאמינים באמת שישראל החילונית זוממת להשמידם, ואם לא להשמידם, להשפילם, לבזות אותם, לאלץ אותם לבגוד בדתם.

    "ממסד ישראלי אחראי צריך להפריך את החשדות, לא להעצים אותם...כל מה שאני מציע הוא שאבירי הצדקנות החילונית ימחו את השומן מסנטריהם. היתה מפלגה כזאת, 'שינוי' שמה, שניזונה עד קבס משנאת חרדים. היא נעלמה ולא היתה. החרדים, לעומת זאת, היו ויהיו!".

  • 65.

    החלה ההרשמה לקבלת מצות לפסח עם דם ילד נוצרי. (ל''ת)

    יוני דוד , 21/07/09 03:48

  • 64.

    לפי השמועות שבית החולים מפיץ על עלייתו במשקל תכף הוא יזדקק לטבעת הרזיה

    זהבה אשורי , 20/07/09 16:18

    2 קילו בשבוע כפול 52 שבועות בשנה = 104 קילו לילד בן 4!!!!

  • 63.

    עולם מטורף

    מימ, 20/07/09 00:20

    עולם מטורף כבר לא יודעים מי או מה שפוי
    אא לבטוח באף אחד זה ממש ג'ונגל מה שקורה היום לכן תריך לשים לב לכל התנהגות מוזרה של הורים או ילדים ולדווח אולי כך נוכל להחזיר את השפיות לעולמנו

  • 62.

    ''בהתאם להחלטת המערכת''

    אלמונית, 19/07/09 23:45

    מה זו הצנזורה הזו?
    איפה אנחנו חיים?
    המערכת מחליטה מה לפרסם ומה לא לפרסם?
    מה הקריטריונים?
    האם גם אתם שותפים לפשע?

  • 61.

    ''בהתאם לשיקולי המערכת'' (ל''ת)

    אלמונית, 19/07/09 23:42

  • 60.

    תמימות, או רמאות?

    אלמונית, 19/07/09 23:40

    איך מליוני תושבים במדינה מאמינם לתאוריה נבובה שמנסה בית החולים לכפות על כולנו?
    האם מישהו מכם בדק לעומק מי הרעיב את הילד?
    האם מישהו בדק אילו טיפולים רפואיים הילד קיבל, בניגוד לטובתו, שלולי האמא המסורה שעקבה ובדקה, הוא היה נופח את נישמתו?
    לפי הכתבה של הכתב הפיקח הלזה, ברור שהוא לא בדק.
    הכתבה המפוארת הזו שמה לגיחוח את הכותב.
    הילד הזה קיבל טיפולים כימותרפיים.
    אסרו על האם להאכיל אותו בכל מזון שהוא.
    משום מה, בדיוק כאשר האם נאסרה, התחיל צוות בית החולים להאכיל אותו אוכל רגיל.
    לשאלת בני המשפחה כיצד מותר לו לאכול פתאום אוכל רגיל, אמרו בבית החולים שעכשיו כבר מותר לו.
    מעניין...
    ומעניין מאד איך המצב שלו לפתע פתאום משתפר.
    זה מחשיד יותר מאשר מעניין.
    הילד הזה מאושפז במחלקה האונקולוגית כבר כחצי שנה.
    האם מישהו מיכם מכיר אדם שהיה מאושפז במחלקה האונקולוגית ולא אובחן כחולה סרטן? ולא קיבל טיפולים כימותרפיים?
    אז הנה, הילד המסכן הזה. ביה''ח מתכחש לכך שנתנו לו טיפולים כימותרפיים.
    מעניין מאד מדוע נשרו לו השיערות.
    התמונה של הילד מתאימה למי שעבר טיפולים כימותרפיים יותר מאשר למי שנולד ל''אמא מרעיבה'' שבית החולים אסר עליה לתת לילדה אוכל.
    כל מי שהיה בבית החולים במחיצת האמא יודע עד כמה היא שיתפה פעולה עם הרופאים עד שנודעה לה האמת המרה והכואבת,
    הילד שלה, שאותו היא כל כך אוהבת, וכל מי שהכיר יודע,עד כמה היא מסורה אליו,הפך להיות שפן נסיון של ''בית החולים''.
    האמא שחשדה שהבן שלה לא מקבל טיפול הולם וראתה את המצב הולך ומתדרדר העבירה את המסמכים הרפואיים למומחים מחו''ל כדי לקבל את חוות דעתם.
    היא קיבלה חוות דעת חד משמעית:
    הילד מקבל טיפול כימותרפי בשעה שטיפול כזה יכול רק להזיק לו.
    האמא התלוננה בבית החולים, והעיזה לאיים בהגשת כתבי אישום.
    תגובת הצוות הרפואי תמימה להפליא: ''אם לא תשתקי, לא תזכי לראות את בנך''.
    נו, אז כנראה במדינה מושחתת כמו שלנו,שווה לשתוק, ולתת את הילד מתנת הוקרה לבית החולים על הטיפול ה''מסור''.
    (כהערת אגב, אחד הרופאים אמר לאמא בעבר, שתגיד תודה על שהם משקיעם בילד שלה תרופות בעלות של למעלה ממליון דולר. אני מניחה שאתם הייתם אומרים תודה.)
    ולכתב המהולל, אל תראה את סיכלותך שוב,
    תבדוק לפני שאתה מוציא דיבה על אנשים חפים מפשע.
    משום מה כל תשעת האישפוזים היו באותו בית חולים, אבל לך ברור שתשעה אישפוזים מוכיחים שלא נעשו ניסויים בילד,מנין לך שמדובר בצוותים שונים? האם בבית החולים כל רופא פועל באופן עצמאי ובלתי תלוי לחלוטין? מעניין לבדוק.
    מעניין לפי איזה חוקי פיזיקה אתה עובד.
    וסתם, לסיום, מעניין איך כל המדינה כבר יודעת שהאמא חולה במחלת ''מיכהאוזן'' שאף אחד לא שמע עליה עד היום, וכל זה עוד לפני שהיה אבחון פסיכאטרי מקצועי לעניין.
    ובמיוחד נשמע הדבר תמוה, שבדיוק האמא המסורה הזו שיכלה להרעיב את ילדיה הקודמים, בחרה להתעלל דווקא בבנה הקטןוהחמוד הזה.
    דבר נוסף שהייתי רוצה לשאול כל אמא, האם לדעתכן, אמא אוהבת יכולה להישאר שפויה כשמתעללים בילד שלה והיא חסרת אונים כל כך?
    המלחמה הזו של האם נגד טיפול כושל (וכל עוד בית החולים לא מתנצל- טיפול כושל במכוון) של בית החולים, היא מלחמה של כל אחד מאיתנו שחפץ בחיים, ולא רוצה שמי שאמור לדאוג לטובתו, יתנכל אליו בבוא העת חס ושלום.
    ומי שמאמין לבית החולים ומגבה אותו,
    שלא יתלונן כאשר הוא יגיע חלילה לאותו מצב,
    ואז כבר יהיה מאוחר מידי.
    יש להעמיד לדין כל אחד שלא פעל לטובת הילד,
    בין אם מדובר ברשלנות רפואית ובין אם מדובר בזדון.

  • 59.

    מדוע לא עושים הפגנות כאלו לשחרורו של גלעד שליט (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/07/09 14:46

    • צודקק

      לא משנה, 09/08/09 16:20

      אני מסכימה איתך מיידי

  • 58.

    צריך לברר את העובדות

    אור, 19/07/09 05:57

    זה שהילד העלה במשקל, לא אומר שירד במשקל בגלל אמו, האם יתכן ששינו את הטיפול התרופות והתזונה שלו? האם עכשיו נתנו לו לאכול, או תזונה אחרת? מהן העובדות, כמה זמן היה באישפוז האחרון בבית החולים, ותוך כמה זמן התדרדר מצבו? הרי לא מגיעים לתת משקל כזה בשבוע, אלא לאורך זמן, היכן היה צוות בית החולים באותו זמן? לא יתכן שהילד הורעב בבית החולים במשך חודשים ואף אחד לא ראה, ולא יתכן גם אם נניח שהאם ניתקה את הזונדה שזה מה שגרם לירידה במשקלו, היתכן שניתקה את הזונדה כל יום, יום יום במשך שבועות, ואף אחד לא ראה? מדוע אף אחד לא בודק מה ארע בדיוק בבית החולים

  • 57.

    נכון

    אבינעם, 17/07/09 17:57

    ניתוח נכון

  • 56.

    מסכים ולא מסכים

    לא חרדי, 17/07/09 14:13

    מסכים עם זה שאסור לשרוף פחים ולעשות מעשה ונדלזים למינהם אך בד בבד צריך לזכור שהאם אינה אשה רעה או מסוכנת היא חולה ובמחלות רופא מטפל לא שוטר למה היא צריכה להיות במעצר

  • 55.

    אמא מרעיבה ?? כך שטירמר בונה את התעמולה הגבלסית שלו (ל''ת)

    בינתיים אף בית משפט לא הרשיע אותה, 17/07/09 13:37

  • 54.

    אין זכות קיום לאנטישמים ישראלים במדינה היהודית (ל''ת)

    לשלול להם את האזרחות ולבעוט אותם אל אחיהם בעזה, 17/07/09 13:33

  • 53.

    כל יהודי חייב לפעול שנמרודי האנטישמי הבעלים של שטירמר ייפשוט רגל (ל''ת)

    ויש הרבה מה לעשות - מעריב חברה ציבורית תמכרו שורט, 17/07/09 13:32

  • 52.

    עכשיו אני מבין את מי מגייס שטירמר לשורותיו כעורך אנטימשים מדופלמים (ל''ת)

    ארורים תהיו ומקוה שנמרודי יפפשוט רת הרגל בקרוב, 17/07/09 13:31

  • 51.

    רק תירוץ

    נ, 17/07/09 13:14

    ההפגנות האלימות ''למען'' האם הן רק תירוץ.
    זו גם הסיבה שאף רב לא גינה אותן.
    מדובר במאבק אמיתי של כוח בין 2 קבוצות שחניון או מאסר או כל דבר אחר מהווים גפרור רגעי המצית את התבערה.
    האמת המרה היא שאין כל אפשרות להגיע לסיכומים, גם אם תהיה הידברות, מאחר ואין לחרדים יכולת ויתור והתפשרות. זו העובדה הטראגית שהלא חרדים לא מסוגלים לקלוט.
    זה כאילו תהיה הידברות בין צמחונים לאוכלי בשר והפשרה תהיה לאכול בשר ''רק'' פעמיים בשבוע, ברור כי צמחוני לא יכול להסכים לכך. לא משום שהוא רע או רוצה להזיק, הוא פשוט לא יכול.אין מה לעשות, עצוב אבל נכון.

  • 50.

    אצל ''נטורי קרטא'' (ל''ת)

    פורים כל השנה. המן מתחפש למרדכי, 17/07/09 12:02

  • 49.

    נא לא להכליל! זה ציבור שלא שומע לאף רב מלבד המהניג שלהם וזו הבעיה

    זה לא חרדים! הם פלג קיצוני ביותר!, 17/07/09 11:56

    המרכזית לכן יש את כל ההפגנות המטורפות האלה! בתור חרדי אני מוקיע את אותו פלג!זה פלג שאינו מאמין בשום דרך רק בדרך של עצמם!

  • 48.

    ויכוח פוליטי. לא הצליח להם המאבק על החניון, אז הם שורפים את העיר..

    ... בגלל האמא, 17/07/09 11:32

    הישיבות החרדיות מחכים לתרומות לקראת
    ראש השנה ויום כיפור, אז הם מנסים
    ליצור קצת עניין אצל התורמים ולהראות
    פעילות.

  • 47.

    כל הדאווין זה כדי להפחיד את ברקת ולהתיש אותו

    מה חשבתם?, 17/07/09 10:43

    האשה היא רק תירוץ
    מדובר בהפגנת כוח .

  • 46.

    בפעם הראשונה אני מבין את האנטישמיות

    אריה ממעלות, 17/07/09 10:25

    סבא וסבתא שלי משני הצדדים ניספו בשואה. משפחתי עברה אנטישמיות. אבל עכשיו, פתאום, אני מתחיל להבין.. אני מתחיל אפילו להצדיק את האנטישמיות.

    נולדתי בארץ אנטישמית. ואני עברתי את השינאה ליהודים על בשרי.
    אני עוד זוכר איך שהם קראו לאמא שלי ''יהודיה מלוכלכת'' איך שהם צעקו עלינו רק בגלל שאנחנו יהודים, והאשימו אותנו שאנחנו צלבנו את המשיח שלהם..

    כל ילדותי עברה בצל שינאת היהודים, והנה אני מרגיש בעצמי שינאה ליהודים החרדים האלה, שצורחים כמו חיות ורוצים רק להרוס ולהשמיד, והם שורפים והורסים ומחריבים כמו הפוגרומים של הקוזקים.
    הם לא שונים מהגויים הגרועים ביותר. הם מלאי שינאה ומשטמה כמו הנוצרים של האינקוויזיציה. אולי אפילו כמו הנאצים.

    הם נוראים החרדים האלה. הם יותר נוראים ממה שאני יכולתי לתאר לעצמי בסיוטים הכי איומים שלי על האנטישמיות.

    היהודים החרדים האלה, בני העוולה, בני הזונות לבושי השחורים, גורמים לי להבין את האנטישמים לאורך הדורות !!

    • אריה היקר

      אלה לא יהודים יראי שמיים אלא שונאי ישראל מחופשים, 17/07/09 11:29

      אותם ''נטורי קרטא'' רצים לחלות את פני המן הרשע מטהרן.תגיד בעצמך, זה יהודי אמיתי או מתחזה? הם אומרים שאמא שלהם יהודיה? שיביאו הוכחה! מבחינתי הם בספק בדיוק כמו כל עולה נוצרי מאוקראינה.

    • החרדים דורשים שיהיו אנטישמים כלפיהם

      סתם שתבין, 17/07/09 13:46

      כדי שהם ירגישו נרדפים ו''יהודים'' יותר. למעשה, החרדים הם אנטישמים בעצמם כי הם שונאים חילונים.

    • לפי סגנון דברייך אני בספק

      דודי, 17/07/09 14:02

      רב הם זורם בעורכיך דם ''יהודי'', רק מישהו ''אנטישימי וחולה בנפשו יכול להבין את רציחת מיליוני היהודים רק בגלל שהם יהודים. דבר נוסף מה השיכות שלך לארץ אם לא התורה הרי בלי התורה אין לנו בכלל זכות להיות פה, התורה ששמרה עלינו במשך אלפי שנים לקום מהרדיפות והשמדה. הרי ידוע שעם חס ושלם היו רק חילונים אז הדת היהודית היתה מאבדת את דרכה אחרי שני דורות חס ושלום צא וראה מה מחנכים הורים חילונים את ילדיהם שום דבר לא על המסורת היהודית ילדיםחילונים לא יודעים מה זה שמע ישראל.

      • אז הם לא יודעים מה זה שמע ישראל....

        א, 17/07/09 14:20

        האם זה הופך אותם לפחות בני אדם?!
        זה לא עניין של יהדות בכלל. שיהיו בני אדם קודם!

        • שאני קורא את התגובה שלך אני מבין בדיוק את האנטישמיות כלפי היהודים כנסו

          אלי, 17/07/09 15:26

          מי אמר איפה אלוהים היה בשואה? הוא היה ועוד איך והוא טיפל באשכנזים המתייפיפים של פעם הם אלו השמאלנים המתייפיפים והארורים של היום!

        • שאני קורא את התגובה שלך אני מבין בדיוק את האנטישמיות כלפי היהודים כנסו

          אלי, 17/07/09 15:28

          מי אמר איפה אלוהים היה בשואה? הוא היה ועוד איך והוא טיפל ביהודים האשכנזים המתייפיפים של פעם הם אלו השמאלנים המתייפיפים והארורים של היום!

          • חזק הדברים שלך אהבתי (ל''ת)

            tn, 20/07/09 00:05

        • ומה זה בן אדם קודם?

          מאמין בכלום, 20/07/09 00:04

          טוב פעם אחת ולתמיד מה זה בן אדם קודם???
          אחד מה? חי עם הרגש? י עם השכל? חי עם התחשוות שלו? מה מה זה בן אדם?
          יש אנסים הם לאבני אדם? ויש רוצחים הם לא בני אדם? ויש צפונים שחיים בתלאביב ושותים קפה כל היום הם לא בני אדם? ויש כאלה שיושבים ולומדים באוניברסיטה ובמדרשות ובגמרא הם לא בני אדם?
          אז מה זה בן אדם קודם כול???? תסביר לי אני לא מבין אני הדיוט :)

  • 45.

    שאלות תמוהות בקשר לפרשה.

    מאור, 17/07/09 10:00

    בודאי שהיא הרעיבה אותו וניתקה לו את צינור ההזנה במשך שנתייםואף אחד בבית חולים המתקדם הזה לא תפס שהוא לא אוכל.... באמת זה מאוד משכנע
    וודאי מכניסים אישה לכלא שעוד חושדים שהיא סובלת מהפרעה נפשית בלי כתב אישום אפילו...(!!!!!!!) ועוד שאלות שאין המקום לפרטן ה
    הזוי לגמרי!
    הפעם אני תומך בחרדים
    שישרפו גם את הבית חולים הזה שגם אני לא סובל ללכת לשם כי זה אוניברסיטה לא ביצת חולים... (גם הר הצופים וגם עין כרם)

    • אמינות בית החולים הדסה

      מישהו, 20/07/09 09:10

      לפני כמה שנים עברתי בעצמי משהו שיכול לתת לנו זוית ראיה על הנעשה בבית החולים. אחד מבני משפחתי אושפז ונותח. בשלב זה אני חייבת לומר בפה מלא: אנשי רפואה דגולים נמצאים שם! היחס היה משביע רצון לחלוטין. אבל... אחר הניתוח נאמר לי כי לא אוכל לראותו כי הוא יהיה בהשפעת ההרדמה שעות ארוכות. לפי חישוב זה קיויתי כי בבוקר השכם אוכל כבר לראות את בן משפחתי כאשר הוא במצב התאוששות. הגעתי מוקדם בבוקר, אכן הוא היה כבר בחדר התאוששות אבל הדלתות היו סגורות. המתנתי למעלה משעה ועדיין לא הרשו לי להכנס למרות שבשעה זו, לפי שצוין על הדלת, כבר יכולים הקרובים להכנס אל יקיריהם. המתנתי והמתנתי עד שסבלנותי פקעה ונכנסתי ללא רשות... ומה ראו עיני? סביב מיטתו של בן משפחתי עמדה קבוצת סטודנטים וסטודנטיות בראשות מרצה, ולפי תנועות ידיהם ודיבוריהם הבנתי כי מתקיים פה שיעור חי!
      התקרבתי אל מיטת בן משפחתי נסערת למדי, וכשזה הבחין בי הרים יד חלושה ובקול בוכים אמר לי: סלקי אותם מכאן!
      לחץ דמי עלה וצעקתי לעבר המרצה: זהו חולה לאחר ניתוח קשה, עדיין לא ראיתי אותו מאז שנכנס לניתוח. אינכם רואים כמה חלש הוא וחסר אונים, מהי טבעת החנק סביבו?!
      במקום מענה לשאלתי הרים המרצה את קולו בצעקה: מי נתן לך להכנס?! צאי מיד!
      כמעט התפוצצתי... במקום להתווכח עם המרצה פניתי אל הסטודנטים: תסתלקו מכאן מיד!
      הסטודנטים יצאו והמרצה הביט בי בזעם: חצופה שכמוך!
      נדמה לי שכל מילה מיותרת.

  • 44.

    יחי הקול השפוי. יישר כוח. (ל''ת)

    אחד העם, 17/07/09 09:58

  • 43.

    לפזר אותם בכוח עם רימוני עשן וגז מדמיע (ל''ת)

    hkglh4 , 17/07/09 09:56

    • צודק, המצב בבילעין חייב להיפתר מהר. עד מתי שמאלנים יעלוזו? (ל''ת)

      יוני דוד , 21/07/09 03:05

  • 42.

    לפזר אותם בכוח עם רימוני עשן וגז מדמיע (ל''ת)

    hkglh4 , 17/07/09 09:56

    • בכינון ישיר לראשים. אלה מבילעין כבר הרגו שני מגבניקי"ם!!! (ל''ת)

      יוני דוד , 21/07/09 03:06

  • 41.

    לפזר אותם בכוח עם רימוני עשן וגז מדמיע (ל''ת)

    hkglh4 , 17/07/09 09:56

    • האנרכיסטים למען הפלסטינים ולכן אסור להיות גזען וצריך להשמידם כערבים (ל''ת)

      יוני דוד , 21/07/09 03:08

  • 40.

    לפזר אותם בכוח עם רימוני עשן וגז מדמיע (ל''ת)

    hkglh4 , 17/07/09 09:56

    • אכן,בנשות מחסום ווטש יש לטפל כאילו הן ערביות מחבלות.

      יוני דוד , 21/07/09 03:10

      מכה בכנף...

  • 39.

    המפגינים טוענים שהאשה צריכה טיפול נפשי ולא מעצר

    אריק, 17/07/09 09:55

    יונתן הנכבד, כנראה לא הבנת על מה הם מפגינים. הם טוענים שאם באמת האשה לוקה בתסמונת מינכהאוזן, היא צריכה טיפול נפשי, ולא מעצר. במיוחד כאשר היא בהריון.

    לכל הדעות לא מדובר באשה עבריינית, אלא בחשד להפרעה נפשית. הכעס שלהם על כך שהמשטרה מציגה אותה כפושעת, מובילה אותה באזיקים, ומבקשת את הארכת מעצרה ללא סיבה מוצדקת.

    • אחי אתה צודק! פקחת לי את העיניים!

      הסומא, 17/07/09 11:40

      היה צריך להזמין לה לימוזינה, להלביש אותה איב סאן לורן לפרוש לפניה שטיח אדום ולקרוא בקול גדול: ככה יעשה לאמא של השנה!
      (בנוסף אפשר לשקול להחתים אותה לחוזה פרסומות למטרנה)
      לפי שיטתך, אגב, אפשר לתרום כבר מעכשיו את גופו של העובר שבמעיה לניסויים. גורלו עם ''אם השנה'' עשוי להיות ממש ''סוף הדרך''.

    • האם סירבה לקבל טיפול פסיכולוגי ולכן נעצרה!!!!!! (ל''ת)

      מה אתה לא מבין?!, 19/07/09 03:08

  • 38.

    לסגור את החרדים במחנות לימוד מחדש

    hkglh4 , 17/07/09 09:51

    גם במחיר של שפיכות דמים .
    לכל יפי הנפש שצועקים " אחינו "
    הם לא אחינו , אין להם צלם אנוש
    מדובר בסרטן שהיתפשט ויגרום למוות של
    נפשינו "כמתקדמים "

  • 37.

    מה אתם רוצים שלוקחים מבני אדם השכלה כדי שלא יחשוב ויתנגד לרב

    hkglh4 , 17/07/09 09:48

    מה אתם מצפים ?
    גדלו כאן דור ענק של פרזיטים .
    שכל תפקידם להצביע לרב שלהם ולחזק כדי שיוכל לסחוט מיליארדים מהמדינה

    • הם לא משתתפים בבחירות (ל''ת)

      jtrfd, 17/07/09 14:10

  • 36.

    תביעת דיבה

    סער, 17/07/09 09:35

    אם יתברר שקבעתם על דעת עצמכם שהאם הרעיבה
    ופירסמתם את תמונותיו האינטימיות של הילד.

    מטורפים.

  • 35.

    נכון.הם שותקים.מגנים על חיי המין שלהם. קול המון כקול שדי וזה ה' שלהם. (ל''ת)

    סבתא, 17/07/09 09:32

  • 34.

    היא מפילה והוא מכניס להריון היא מפילה והוא מכניס להריון. מסכנה.אומללה. (ל''ת)

    סבתא, 17/07/09 09:31

  • 33.

    להביא את צה''ל כמו נגד כל מפגינים. אבל צהל חובשי כיפות סרוגות. מה עושים (ל''ת)

    סבתא, 17/07/09 09:30

  • 32.

    כתב נכבד. אתה לא יודע עובדות!

    מפגין נלהב, 17/07/09 09:21

    מאז שהאמא במעצר הם התחילו להאכיל את הילד מהפה! תבדוק לפני שאתה מבלבל את השכל.

  • 31.

    הרעבה -שואה

    ef, 17/07/09 09:21

    מי שרואה את התמונה המזעזעת הזו מבין שבין הדת להתנהלות משפחתית במשפחה הזו אין ולא כלום, לדעתי כרגע יש חשש לא קטן גם לילדים השנשארו בבית אבל המשטרה לא נכנסת לשם כדי להוציא גם את הילדים האחרים כיון שלא מוכנים להתעמת עם ה''חרדים'' - אנ י עדין לא מבינה למה הם חרדים? ממי הם חרדים על מה הם חרדים למה הם חרדים יותר ממני? בקיצור זה לא הנושא. הנושא הוא התנהלות המשפחה וכל הכבוד לעובדת הרווחה שדיווחה על כך ולרשויות שחילצו את הילד מידיה המרעיבות של האם המטורפת הזו אין לי רק להצטער שדברים כל כך מזעזעים קורים אצלם וגם אצלנו והכי סובלים הםן הילדים צריך לכל זוג שמתחתן היום להעביר עשה ואל תעשה בנוגע לילדים קורס מטעם המדינה ואם לא לא לאפשר הבאת ילדים לעולם תיראו כמה ילדים חיים היום בצל העוני בעדה החרדית כי הם לא הולכים לעבוד דבר בסיסי ביותר ועושים עשרות ילדים כלומר עושים חטא על פשענקוה שהאלוהים שאליו כולנו מתפללים כל יום יציל לפחות את הילדים !!!!!!!!

  • 30.

    יפה כתבת. תודה לך. (ל''ת)

    הדס, 17/07/09 06:53

  • 29.

    קבוצת פוסקי הלכות קיצונית מנהלת את חייהם וקובעת הכל...

    חיים/לב העיר ים, 17/07/09 06:01

    יש לבצע חקירה מעמיקה מי הם אלו אשר מנהלים את חיי הקהילה החרדית הקיצונית שקצה קצהו של קרחון, לפתע עלה, כאשר התברר מה הסיבה למשקלו הירוד של הילד, כל ההפגנות הם נסיון למנוע כל חקירה מעמיקה , יש לאנשי הבולשת והמשטרה המון ידע על מה שקורה אצלם, אבל נמנעים להכנס לזה , משנתגלתה מלוא הזועה בסיפור הילד המורעב, אין כל אפשרות שלא להציף את מה שקורה אצלם , לאלו ''שהמוסר'' הינו חלק בלתי נפרד מהדת, ראוי שתפנו את המקום לחקירה ראויה!!!!!

  • 28.

    סרטן ושמו חרדים

    די די, 17/07/09 03:41

    הם כת מעוותת ופרזיטית שחיה על חשבוננו.
    האנשים הכי פחות מוסריים. הם מחתנים כל סוטה וכל פדופיל.\\
    חוץ מלהשריץ ולייצר כפיה דתית אין בהם כלום.
    ריקניים לגמרי. פשוט מוכרים לחילוניים דת רחומה וחנונה, מה שהיא לא.

    • סרטן ושמו חילונים היושבים בבתי קפה ומלסטמים את הבריות דרך הלפטופ. (ל''ת)

      אלי, 17/07/09 15:38

      • סרטן ושמו חילונים

        יוני דוד , 21/07/09 03:24

        הם כת מעוותת ופרזיטית שחיה על חשבוננו.
        האנשים הכי פחות מוסריים. הם מחתנים כל סוטה ופדופיל.
        חוץ מלהשריץ ולייצר כפיה חילונית אין בהם כלום.
        ריקניים לגמרי. פשוט מוכרים לדתיים "נאורות" רחומה וחנונה. מה שהיא לא.
        ולהלן ההוכחות:
        א. החילוני הינו פרזיט שלא מקיים מצוות ואף עובר על רצון האלוקים כל קיומכם בין מיליארד ערבים הוא בזכות התורה שהדתיים לומדים מי שחושב שמפצצת אטום יגן צה"ל הו פסיכי עם עבר של אהבל.
        ב.
        עורכי מצעדי הגאווה והסוטים המוצהרים הינם חילונים. אצל הדתיים אדם מבין שהוא סוטה ויבולע לו אם מישהו ידע מכך ולכן הוא עושה את מעשיו המגונים בסתר ואילו אצלכם הכל בגלוי ובעידוד התשקורת .. האם ישנו חילוני אחד שאין לו מכרים שבועלים קטינות "בהסכמה"????
        ג.
        כפיה חילונית נעשתה ונעשית מקום המדינה ועד לימינו אנו..
        מי שלא מסר את ילדיו לחינוך כפרני בקום המדינה לא קיבל פנקס אדום וממילא לא קיבל עבודה.
        כיום שוטפים הפרסומאים החילונים את הרחובות בתמונות זימה תועבה הגורמות לזילות במעמד האשה ותפיסתה כחפץ שנועד לסיפוק יצר הגבר בלבד. זאת בנוסף לבעלי הוידאומטים המפיצים סרטי פורנו גם לקטינים (המכונה לא מזהה מי קטין ומי בוגר).
        ד.
        עגלתכם הרעועה ריקה לחלוטין .. אם תעמיסו עליה שטויות נוספות היא תקרוס לגמרי..

  • 27.

    כותב נכבד, תצא אתה ותבדוק!! הילד עבר טיפולים כימותרפים! סתם עלילת דם!! (ל''ת)

    אחד שבירר, 17/07/09 03:04

    • זו עלילת דם נגד הדסה, אוסף הזיות של שטייטעל חולה

      חילוני ירושלמי, 17/07/09 08:29

      איך מעיזים חרדים בורים ועמי ארצות להעליל על רופאים צדיקים שמטפלים בהם במסירות?

      • הרופאים של היום ידועים בצדיקותם-נשבעים שלא לקחת מתנות,ולוקחים רק מזומן (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 10:24

        • עלילת דם? למה טשטשו את כל ראשו של הילד בתמונה בשעה שצריך לטשטש רק פנים

          יוני דוד , 21/07/09 03:28

          הבט בתמונה , הוא עבר טיפולים כימותרפים כנראה ונשרו לו השערות ולכן מטשטשים את הראש כולו.

  • 26.

    מדוע בזמן שילדים חילונים דוקרים בסכין, לא איכפת לך?

    סטיב, 17/07/09 02:28

    אתה כותב, יא חלאה, כי ''קומץ חרדים מרחיק אותך מהדת''. אבל מדוע לא מרחיקים אותך מהחילוניות, יותר מקומץ של ילדים נערים בכל בתי ספר בארץ, הדוקרים עד זוב דם ואפילו רצח - ילד את חבירו? לפי רישומי המשטרה. 99 אחוז של הרוצחים הנם חילוניים, ובדומה לכך, האנסים, מעשני חשיש, ומה לא, ד''ש לדודו טופז.

    • לך תבדוק בבתי הכלא

      מוקי, 17/07/09 10:44

      ותראה כמה דתיים יש שם.

      גם בקרב הלקוחות של הזונות מקומום של חובשי הכיפות לא נפקד. לפני שאתם מעלילים עלילות על אחרים, כדאי שתבדקו את עצמכם.

      ההבדל הוא שהחברה החילונית מנסה להפסיק את הדקירות ואת הפשיעה ואילו חלקים בחברה החרדית מאמצים לליבם כל סוטה, רוצח או משוגע לא משנה מה הוא עשה - העיקר שהוא ''משלנו''.

  • 25.

    השאלה היא האם הם היו מתנהגים ככה במדינה אחרת?

    אוהב המדינה, 17/07/09 01:45

    כי אם הם היו מתנהגים ככה הייתה מתבצעת בהם שואה ושנאה אנטישמית מטורפת.
    החוסר הערכה לגופי המדינה והבוז אלינו אחיהם היהודים הוא מזוויע .
    אני גאה במדינה שלי ולא מקבל אותה כמובן מאליו.
    תודה לה'על שנתן לנו מדינה שדואגת שהשואה לא תחזור

    • מהיום יש להשמיע את ''התקווה'' במקום את צפירת השבת המדכאת. (ל''ת)

      כדאי להקים סניף ''בני עקיבא'' במאה שערים, 17/07/09 11:46

  • 24.

    הייתרון והחסרון של החרדים הם שהם קהילה.

    ירובעם, 17/07/09 01:13

    יש לך הרגשה שאתה חלק ממשהו, מצד שני אתה עדר.

  • 23.

    קהילה שמרעילה?? גזען שכמותך. ת-ת-ב-י-י-ש.

    כבשהפועה , 17/07/09 01:10

    איני דתי ואיני שותף לחשדותיהם המביאים עמם מעשים פסולים כמו שרפת פחי אשפה וזריקת חפצים כפי שראינו בימים האחרונים. אך נראה כי לא לחינם הם מפגינים. כנראה הגיעו מים עד נפש. לא רק מיחס המשטרה כלפיהם, גם מיחס התקשורת. לפני כ-3 יממות דווח עיתונך בתמציתיות ראויה לציון אך מפתיעה משהו על "תושב נגב" שהרעיל את ילדיו. במקרה ההוא מנעתם (אתם ואולי אתה) את פרסום העובדה כי "תושב הנגב" הוא בדואי מכסייפה, האחראי לנסיון ההרעלה. זאת מן הסתם על-מנת למנוע לזות שפתיים כלפי העדה הבדואית כולה. לעומת היחס האוהד הזה, לא רק שאינכם מונעים פרסום שאין כלל וודאות ביחס לאמיתות החשדות שבו ושאולי יש בו השמצה כלפי עדה שלמה, ואולי אף הסתה של ממש, אתם ממש יוצאים מגדרכם על-מנת להויסף עליו פרטים ו"צבע" וגם גינוי מעמדה של עליונות מוסרית. דו-פרצופי שכמותך, למי אתה מטיף? לא החרדים הם המרעילים את נפש צאן מרעיתם, אלא אתם-חבורת צבועים שמאלנית, המסתירה והמדליפה עובדות בהתאם להשקפת עולמה. די, נמאסתם.

    • כל הכבוד על ההבחנות ה"דקות" ! הרי כלפי המגזר הרוסי תמיד יגנו-

      מעניין , 17/07/09 10:22

      בניגוד לזה האתיופי-שם מייד מפרסמים את השתייכותו העדתית כמעט בהדגשה,תוך עיסוק בבעיה החברתית של אותה עדה.
      משום מה כשמדובר ברוסים גויים ואנטישמיים גלויים,או "סתם" רוסים ונדליסטים שתויים,אין הדגשה של העדה (למרות שגם במגזר זה יש בעיות חמורות).
      ככה יוצרים פערים,וככה גם "מצדיקים" אותם.

      בנוגע ל"עובדות" סתם דמגוג בגרוש,שנמנע להתקרב מן הדת "רק" בגלל אותו מיועוט..

      ורק דוגמא אחת שממצא את הדמגוג:" אז היא בהריון, אז מה? האם חירותה קודמת לקדושת החיים של בנה הפעוט?"-אף אחד לא ביקש לשחרר אותה לגמרי,אלא להעבירה לאיבחון נפשי-כפי שסוכם עם גורמי הרווחה תחילה (מה שהופר כמובן ע"י הפרקליטות).
      ברור כי לא הייתה דרישה שהאם תחזור לבנה לפני ברור "חשד" חמור זה !
      רבים הפרטים שמוסתרים במכוון ע"י התשקורת,במגמה ליצור דעת קהל עויינת,כמו העניין כי המישפחה התלוננה על אופן הטיפול בילד,לפני פרוץ העלילה.
      וללא קשר לאמינות הטענות-יש לפרסם אותן,כמו כל סיקור של מחבל ארור לו נותנים במה להתבטא בנחת,ואפילו בהערצה סמויה (כמו זו של מר ברק,שבעבר טען כי הוא מבין את המחבלים,ורואה בהם לוחמי חופש).

      לגבי הניסיון לשוות גוון פרנואידי לראיית החרדים,כמי שגדל בעולם החילוני-אני לא אתפלא מדבר ! ובטח לא מעלילה של רופאים המגבים האחד את השני ללא שום גבול..
      שלא לדבר על הקורבן החרדי,על הסיקור "המקצועי" של התשקורת,על הנאורות של הפרקליטות וחיבתה הידועה ברבים לחרדים,וכו'.
      ויחי שלטון החונטה,שאת פירות ותוצאות התנהלותו-יאכל בסופו של דבר כ ל הציבור !

      • היה סיכום להעבירה לאיבחון נפשי?

        כן הסכימו להרחקתה?, 17/07/09 11:04

        אם היה - זה באמת לא כל כך ידוע בציבור, אבל בכל מקרה אי אפשר לא לערב את המשטרה במקרים כאלה!!
        והרי הסניגור של האם מסרב לבדיקת פסיכיאטר מטעם המדינה/המשטרה.

        בחשד למעשה פלילי אי אפשר להסתפק במעורבות של שירותי רווחה,חובת רופאים לדווח למשטרה.

    • את הבלאגן וההסטריה גרמה הקהילה החרדית הסויימת

      שמנסה להכתיב אי הרחקת האם ולחקור, 17/07/09 10:39

      אלא יצאה במיגננה אוטומטית על האם,האשמות פרועות וליבוי יצרים כלפי בית החולים ואח''כ המשטרה,לא מאפשרת לחקור את האם מבחינה פסיכיאטרית (עוה''ד שלה מסרב),וההשתוללות ברחובות.

      המיגננה האוטומטית והמהומות האוטומטיות-בגלל החרדים, לא בגלל דווח סלקטיבי של עיתונאים.

      הפיצוץ בגלל עצם מעצר האם החשודה!

  • 22.

    אל תגידו בגת. אל תצעקו בחוצות אשקלון.

    שמשון, 17/07/09 00:45

    צריך לסגור עליהם בנחישות , על בני הבליעל , אבל בשקט וביעילות.
    פן תשמחנה בנות פלישתים , פן תעלוזנה בנות הערלים.
    ולשלוח אותם לקראון הייטס. לתמיד.

    • לך דומיה תהילה

      דוד, 17/07/09 11:58

      על כפיות הטובה שלהם נאמר תחת אהבתי ישטנוני ואני תפילה. על הפעוט האומלל הזה נגזר לסבול כדי שיוכלו לכסות באמו את ערוותם. אתה צודק. יש לחנוק כלכלית את כל הפושעים שידעו ושתקו, ולהביאם לדין רחוק מעיני התקשורת. מזמן לא נעשה חילול ה' גדול כ''כ.

  • 21.

    נביעלעס. שונאי ישראל, הסאטמרים. שתיקח אותם החולירע. (ל''ת)

    טאיטעלבאים, 17/07/09 00:33

  • 20.

    הם מתעללים גם בילדיהם , לא רק בילדינו. נבלות אמיתיות. (ל''ת)

    ציוני, 17/07/09 00:31

    • בעטו לך בכלב? דקרו את הילד בביה"ס? עברו על "צער בעלי חיים"!

      יוני דוד , 21/07/09 03:37

      מה בין חילוני לבהמה? שניהם שוכבים עם כל המזדמן בדרכם, שניהם חיים את הרגע, ושניהם דואגים רק לעצמם.
      אלו ערכים יש לחילונים???

  • 19.

    mnn

    mm, 17/07/09 00:25

    היה מאושפש במחלקה לסרטן

  • 18.

    חסיות סאטמר ותלמידי ''תולדות אהרון'' אינם יהודים בכלל.

    מומחה לעניני משומדים, 17/07/09 00:17

    שונאי ישראל.

  • 17.

    אני דווקא מכיר כמה צדיקים מהעדה שלהם. הסאטמרים.

    מירזא האשמי ראפסאנג'אני, 16/07/09 23:59

    אנשים ממש טובים.
    גם האימאם עלי היה מרשה להם לנשק לו את התחת כמו שאחמדינאג'אד הרשה להם.
    ביהודים כאלה אפילו אייכמן יכול היה להשתמש בתור משתפי פעולה.

  • 16.

    נגד מעשי תועבה צריך להילחם עד הסוף

    ג'קסון , 16/07/09 23:58

    לגרש אותם כמו שגרשנו את הכנענים

  • 15.

    הכותרות זועקות "חרדים" האם מישהו יכול להסביר באילו חרדים מדובר?

    lili_lili , 16/07/09 23:45

    האם בנתורי קרתא או חרדים חרדים משלנו?
    לא מבין מה הולך,בכל מקרה זה רק מעכיר את האוירה וגורם לשסע גדול יותר בין החילונים לחרדים.

    בבקשה לפרשן באיזו אוכלוסייה מדובר.

    • ב''נתורי קרתא'' ימ''ש וב''תולדות אהרון'' ימ''ש וזכרם.

      ניקודם, 16/07/09 23:52

      מומרים רשעים ועמי ארצות.

    • הסאטמרים. מדובר בסאטמרים מויליימסבארג וממאה שערים.

      מאישעלע הירש, 17/07/09 00:19

      שונאי ישראל מובהקים.
      ידידים לכל צר ואויב.
      שקרנים ,בריונים וגנבי דעת.

  • 14.

    מי זה הגאון יונתן למזה? החרדים לא סופרים אותו ואת הגיגיו (ל''ת)

    ליצן היונתן הזה, 16/07/09 23:24

  • 13.

    הסאטמרים האלה , ימ''ש ,אינם יהודים כלל. אין בהם שום נשמה יתרה.

    אנתרופולוג, 16/07/09 23:14

    מי שחובר לאחמדינאג'אד , מוציא דיבת עמו וארצו רעה ומבצע פוגרומים בכל מי שלא נכנע לצעקנותו , אי אפשר לצפות ממנו לשום מערכת של מוסר מקובל.
    לא כל שכן מוסר יהודי.
    זדים בתחפושת של יהודים.
    עבודת הסיתרא אחרא במקום אידישקאייט.

  • 12.

    יש בעיה, כי הרבנים שלהם נסעו ללקק את אחוריו של אחמדינג'אד (ל''ת)

    זברה פסיכוטית, 16/07/09 23:06

  • 11.

    מאמר הגון ויפה מאוד, אני חרדי, אבל בעניין זה מסכים איתך בכל מקרה. (ל''ת)

    שלמה, 16/07/09 22:54

  • 10.

    צודק!

    דתיה גאה, 16/07/09 22:41

    קומץ חרדים, שממש לא מייצגים את כל המגזר הזה או הדתי בכללו, עושים עוול לציבור שלם.

  • 9.

    תפסיקו לבלבל את הראש אחרי גמרתם את הניסוים וצריכים לרדת מן העץ מרחיקים

    שוקולד, 16/07/09 21:14

    מרחיקים את האם ומתחילים לתת טיפול מה שהיו צריכים לעשות מראש ואומרים הנה אתם רואים הוא מתחיל לעלות טפשים מי מאמין לכם

  • 8.

    אכן מילים כדורבנות, זהו חילול ה' לתמוך באמא, מה שצריך לעשות הוא לתת לה

    חיים מירושלים, 16/07/09 20:49

    סעד נפשי בסך הכל היא מסכנה ולא אשמה ברור שהיא סובלת יתכך וזה כתוצאה מההריון וכד' אני יודע שרבנים גדולים הסתייגו מהתגובה של השבב החרדי כן גם בתוך הציבור החרדי.

  • 7.

    למה בעיניהם היהודים זה רק הם

    אריה, 16/07/09 20:34

    לפי היהדות יש חובה להכרת הטוב עיין למה משה רבינו לא היכה המים פה ברגע שהיתקיפו עובדי רווחה אני מבין שאין להם הכרת הטוב ושהם מרחיקים העם היהודי מי הדת

  • 6.

    האם היו יוצאים לרחובות ללא הנחיה של רב?

    יוני היגיוני, 16/07/09 19:29

    לא נראה לי... מי הרשה להם לנטוש את תלמוד התורה לטובת התפרעויות ושאגות ''נאצים'' ברחוב? במיוחד תקף הדבר לגבי הצעירים ש''תורתם אמנותם'', לא משרתים בצבא ולכן יש להם זמן להבעיר פחי אשפה של העירייה.

    • אש בשבת

      מצטרפת, 16/07/09 20:31

      ולא נשכח הבערת אש בשבת - דבר שנחשב לחטא חמור ביותרשהרי מדובר בחוק מהתורה ולא רק דברי פרשנויות מאוחרים יותר

      • האש בשבת נדלקה מחתיכת זכוכית שבורה

        רונן גולדשטיין, 17/07/09 00:03

        שהיתה בשמש ליד שדה קוצים יבשים,ביום חמסין.

    • ראיתי בחדשות שראש ישיבת מיר קרא לא להשתתף בהפגנות (ל''ת)

      איתי, 16/07/09 21:46

  • 5.

    אתם לא מבינים, אה?

    חרדית שפויה, 16/07/09 19:20

    אתם פשוט לא מצליחים להבין שהאנששים האלו לא קשורים לחרדים הנורמלים והשפויים, יש להם קהילה סגורה שלא מחוברת לליטאים, לספרדים ולחסידים האחרים ולכן אין טיפת סיבה שהרבנים החרדים יקראו נגדם, זה כמו שהרב אבינר יבוא ויאמר להם להפסיק. זה לא מעניין אותם מה הרבנים האחרים יגידו הם לא הרבנים שלהם!!!

    • דווקא כן מבינים

      לא חרדית שפויה, 16/07/09 20:29

      למה את חושבת שאנחנו לא מבינים, למה את יוצאת מנקודת הנחה שאת יותר חכמה.
      אם הרבנים שלך, השפויים כפי שאת מכנה אותם, לא מגיבים ולא מתנגדים לצורה כזו של התנהגות, ובכל ריאיון ברדיו או בטלביזיה מנסים למצוא הצדקה למעשיהם - הרי שתיקה כמוה כהודיה.
      יקומו נא רבנייך, השפויים, ויביעו את דעתם, גם לכך יש חשיבות, גם אם נטורי קרתא לא יקשיבו להם

      • את באמת לא שפוויה אם את חושבת ככה

        תמר, 16/07/09 20:56

        מה את חושבת שזה נכון לשרוף פחים בגלל שהמשטרה עשתה את עבודתה והצילה פעוט ממות ע''י עצירת אימו ממעשיה?
        אז מה אם היא בהריון לדעתי צריך לקחת לה את שאר הילדים שלא תפגע גם בהם ואפילו אם הם חושבים שזה נכון לעשות ככה :להפסיק את הריונה כי היא עלולה לסכן את התינוק ואף את עצמה על לקבל צומת לב ! וגם אם אתם חושבים אחרת זו לא הדרך להביע זאת...

    • ''שפוים'' שמשתמטים מצה''ל ממיסים, ומהציונות

      לכו לאיראן, 17/07/09 04:12

      אתם מדברים כאילו ישראל אייכלר(בעלז ויהדות התורה) לא השווה את החילונים לנאצים.

      • משתמטים כחוק שחילונים חוקקו, ממיסים אי אפשר להתחמק, ומה זו ציונות? כנס

        יוני דוד , 21/07/09 03:43

        אם יש לך תלונות על מדיניות שבן גוריון יסד עם קום המדינה והומשכה ע"י כל הממשלות שהחרדים פטורים מהצבא , הנך מוזמן לנסות לשנות את החוק...
        ב.
        בנושא המיסים : אם לא תשלם מים וחשמל- ינתקו לך!
        אם לא תשלם ארנונה- יעקלו לך.
        אם תעלים מס - יעצרו אותך ויקנסו אותך!
        ג.
        אם ציונות זה שמעון פרס שמקים מדינת טרור , אז אני אנטי ציוני!!!
        אם ציונות זה חלוקת רובים למחבלים על ידי ביבי , אז אני אנטי ציוני!
        אם ציונות זה אוהדי בית"ר שביזו את רבין ימח שמו אז אני ציוני נלהב!!!

  • 4.

    הסבר לשאלותיו של יונתן

    דעת אמת, 16/07/09 19:16

    ''איך הם משוכנעים שאצלם הכל מושלם''
    ''תולדות אהרון'' שהיא חסידות קיצונית במאה שערים שבה נמצאת האם, הדביקה פאשקוולים שטוענים כי מדובר עלילת דם של המשטרה הציונית.
    ומכיוון שאצל החרדים ציונים הם נאצים, ''גדול מחטיאו מהורגו'' והם כביכול גרמו ל''רצח רוחני'' בעם היהודי, הם שווה-ערך לנאצים. ולכן, מבחינתם זה בכלל לא ''מוזר'' שהציונים הנאצים מעלילים עליהם עלילות דם, כי הם עדיין נמצאים בגולה.

  • 3.

    עד כמה שידוע לי הם עושים את זה על דעת הרבנים - אלו לא עושים דבר מדעתם (ל''ת)

    מלחמת קודש , 16/07/09 19:13

  • 2.

    ממוללי הזקנים לא רק מטורפים, התנהגותם היא שטנית.

    EXTRA-שמאל , 16/07/09 19:09

    לטפל בהם ביד של ברזל.

    • כמו סטלין (ל''ת)

      לנין, 16/07/09 19:26

    • לטפל בהם ביד של ברזל?

      רונן גולדשטיין, 17/07/09 00:00

      כמו שהצעת בעבר לטפל בפורעים הערבים שגם הם עם זקנים אבל ללא שפמים?

      אקסטרא שמאל אתה פונדמנטליסט משיחי הזוי צבוע דו-פרצופי בעל מוסר כפול,יצור שיש להוקיע מהחברה ולהושיבו מאחורי סורג ובריח.

  • 1.

    טיעונים הגיוניים כנגד פנטיזם וטירוף (ל''ת)

    לא משתכנע - אמשיך לשרוף!, 16/07/09 18:03

    • אז גם אתה לוקה בנפשך! חפש טוב ואושר וא מירמור ושינאה. (ל''ת)

      מ, 16/07/09 19:06