תקיפה, שוד, גרימת חבלה בנסיבות מחמירות - למה לא 15 שנה בכלא ?
ש, 17/07/09 14:54
והשופטים כהרגלם - מקשקשים מילים גבוהות ועל הצורך בענישה
רונן, 16/07/09 23:18
ההסטוריה, 17/07/09 09:40
45 ש"ח היו פותרים לקשיש את הבעיה!
אבי דגן , 16/07/09 19:59
ראליסט, 17/07/09 09:15
צריך לשלוח אותם, 16/07/09 16:55
אבל למה למה לתקוף קשישים? תסביר לי למה! מה עשה לך הקשיש?
solsam , 16/07/09 16:52
לימור, 16/07/09 16:30
בית המשפט ירק לקשיש בפנים ונותן פרס לתוקף דיי להיות רחמנים עים אלימים (ל''ת)
דויד מאזור , 16/07/09 15:27