• 11.

    למה רק 4 שנים?? (ל''ת)

    לא מספיק!, 24/08/09 12:53

  • 10.

    תקיפה, שוד, גרימת חבלה בנסיבות מחמירות - למה לא 15 שנה בכלא ?

    ש, 17/07/09 14:54

    אין חוק במדינה הזו ? השופטים לא מבינים שום דבר ?

  • 9.

    רק 4 שנים???!!! לא פלא שהפשיעה חוגגת מסכן הזקן (ל''ת)

    ערן, 17/07/09 10:56

  • 8.

    והשופטים כהרגלם - מקשקשים מילים גבוהות ועל הצורך בענישה

    רונן, 16/07/09 23:18

    חמורה ובלה בלה בלה...ובסוף גוזרים 4 שנות מאסר ? מה זאת הבדיחה הזאת ?
    חבל שמפלגת החבובות שנבחרה בכנסת הקודמת, לא עשתה את הדבר היחיד שציפו ממנה וזה לקדם חוקים המחמירים עם תוקפי קשישים והעיקר - להפקיע כבר את שיקול הדעת מידי השופטים המנותקים !

    • זכרון קצר

      ההסטוריה, 17/07/09 09:40

      החוק דווקא תוקן ורף הענישה הועלה, אבל נראה שהשופט שכח את שהוא עצמו פסק בענין איטה פוגל

  • 7.

    45 ש"ח היו פותרים לקשיש את הבעיה!

    אבי דגן , 16/07/09 19:59

    זהו המחיר של גז מדמיע (Peper Spray) למכירה לכל דורש בכל חנות לכלי נשק, ללא צורך ברשיון. אם אותו קשיש היה יודע על כך, לכל דבר ועניין הפושע הזה (שמגיע לו מאסר ארוך בהרבה יותר ממה שקיבל) היה מקבל את המסר שזה לא משתלם להתעסק עם אחרים!

    • שטויות

      ראליסט, 17/07/09 09:15

      מעניין מה היה קורה לאותו קשיש שפיזר קצת גז מדמיע על שודד .
      האם היה נשאר חי בביל להתלונן ולזהות את השודד?

  • 6.

    4 שנות מאסר לגבר "ממגזר החילוני" שתקף קשיש במהלך ניסיון שוד (ל''ת)

    דמוקרטי , 16/07/09 19:16

  • 5.

    לתלוש לו את שתי האוזניים-ולכלא ל40שנה

    בוריס, 16/07/09 17:56

    בן אלף

  • 4.

    לכלא לכל החיים!

    צריך לשלוח אותם, 16/07/09 16:55

    אנשים כאלה לא בעלי זכות לחיות חיים חופשיים!
    4 שנים זה כלום!
    צריך להעניש בחומרה למען ההרתאה!

  • 3.

    אבל למה למה לתקוף קשישים? תסביר לי למה! מה עשה לך הקשיש?

    solsam , 16/07/09 16:52

    קשיש זה קשיש! מהיום לא מתעסקים עם קשישים! מעתה מי שיתקוף קשיש יקבל נבוט לראש! אני אישית מאוד אוהב קשישים! הם הכי חכמים והכי טובים שיש.

  • 2.

    תקיפת קשישים

    לימור, 16/07/09 16:30

    אני כבר לא מדברת על הערך של ''והדרת פני זקן''. זה כנראה רחוק מהרבה אנשים. אבל לתקוף?! ועוד לפצוע ולפגוע בקשיש ככה סתם?!
    אני קוראת לכל מי שאיכפת לו ממדינת ישראל, מהחינוך בה ומהביטחון של התושבים.
    זה הזמן לקום ולעשןת מעשה. אני אישית עומדת להתחיל ללמוד הוראה במכללת בית ברל ואני מרגישה שהוראה זה ייעוד, לא רק מקצוע.
    לאחרונה יצאה גם מכללת בית ברל בקמפיין שמקבל אצלי משמעות נוספת אחרי מה שאני קוראת כאן. הקמפיין אומר כך: מישהו צריך לחנך את המדינה!

    יותר נכון מזה אין

  • 1.

    בית המשפט ירק לקשיש בפנים ונותן פרס לתוקף דיי להיות רחמנים עים אלימים (ל''ת)

    דויד מאזור , 16/07/09 15:27