• 107.

    דבר ראשון צריך לזרוק אותך לים, אחר כך נטפל בגזענים.

    דוד, 20/07/09 00:33

    חחחחחחחחח....אהבתי :D

  • 106.

    חלוץ ממהר. ההיסטוריה עדיין לא נכתבה, והוא כבר מחליט לשנות אותה. (ל''ת)

    המשקיע הזריז., 18/07/09 20:07

  • 105.

    אסור לתמוך בערוץ 10=כדי לממן משכורות עתק=אף 1 לא מוכן לוותר על ליטרת ה (ל''ת)

    נ.כהן בושה וחרפה=למה צריך לשלם שכר כה גבוה=על מה?, 18/07/09 12:11

  • 104.

    עלבון לאינטליגנציה

    ההסטוריה, 18/07/09 10:09

    להשוות את עובדי עוף העמק ו/או פרי הגליל, שמשתכרים שכר מינימום, עם עובדי ערוץ 10 שחלק נכבד מהם משתכר משכורות עתק, זולת עלבון לאינטליגנציה של הציבור אין בה ולא כלום, והעיקר אין צורך בשני ערוצי טלויזיה מסחריים שמשדרים זבל, גם אחד הוא יותר מדי, ואין לכך שום קשר עם הרגולציה כי התנאים היו ידועים לפני שנגשו למכרז.

  • 103.

    ההשואה בין ערוץ 10 למפעלי הפריפריה די צורמת (ל''ת)

    הערוץ פושט דרגל בגלל המשכורות העתק!, 18/07/09 09:19

  • 102.

    מלך! (ל''ת)

    אלעד, 18/07/09 09:06

    • נכון, כפרה !!! (ל''ת)

      אורלי, 18/07/09 10:52

      • כן, מלך- מלך (ל''ת)

        אורלי ופמ, 18/07/09 17:52

  • 101.

    חובת הכשרות וערוץ 10

    הדיקן, 18/07/09 08:08

    מכיון שאין חוק המחייב את המלונות להיות כשרים או חוק שיאלץ אותם לטגן חביתות ולחמם טוסטים בשבת וזו החלטה שלהם שבור חלק מתוכניות החסכון שלך ותקים מלון ''הטוסט כלול''
    יש המון סיבות לוותר על ערוץ 10 אין בו שום ערך הופעות מבחילות כמו זו של רון קאופמן השבוע יש בספרי וזה לא משחית את ילדנו

  • 100.

    הערוץ השמאלני 10 חייב להיסגר והעובדים לטאטא רחובות

    א מ רול, 18/07/09 07:51

    אין מצב שהערוץ המזלזל בעם אשר היפנים את גודל השבר שהאכילו השמאל משך חמש עשרה השנים שחלפו ומצביע בשלט לעבר ערוצים אחרים. אותו ערוץ מתחנן על חייו בתרוץ האווילי כי לא כולם שם שמאלנים.

    כולם שם שמאלנים, כך היא שיטת החבר מביא חבר, שמאלני מביא שמאלני.
    מכאן כי איננו חייבים להם דבר. ווודאי כי איננו חייבים לממן הערוץ הכושל מכספי ציבור.
    דברו אל העם בשפתו או לכו לטאטא את המדרכות.

  • 99.

    גיא הכתבות שלך מצויינות, כקטליזטור המוציא את הטוב והאינטלגנטי מהימין. (ל''ת)

    אזאמרתי , 18/07/09 01:55

    • לקרוא את התגובות לכתבותיך, תענוג צרוף, אתה זכאי לתוספת תגובות כספית (ל''ת)

      אזאמרתי , 18/07/09 01:57

      • גם התגובות לגפן מעולות אם כי הוא אתה ואני יודעים שהוא לא ברמתך

        אזאמרתי , 18/07/09 02:01

        אבל אני הולך לכתוב לו משהוא מעודד לפני שיצא בעוד כתבת זעם, כעס, ותיסכול, וגם דם יזע ודמעות, על המטקבקים הפחדנים והאנונימים...

  • 98.

    ערוץ מיותר!בכול השאלות החשובות ובחלקן הקיומיות,בדיוק כמו כול התקשורת.. (ל''ת)

    דקל ב , 18/07/09 00:37

  • 97.

    הכתבה חיזקה את דעתי, לסגור את ערוץ 10 מיד!!!! (ל''ת)

    יוסף, 17/07/09 22:15

  • 96.

    ערוץ עריץ

    אמיר ב., 17/07/09 22:08

    מענין שגיא מרוז המוכשר והנלחם באטימות וטימטום מערכות בצורה כל כך מצליחה,חוטא כשהמציאות פוגעת בכיסו,(גם אם לא בחוזה קבוע) גם הוא מאבד לפתע את האוביקטיביות האופיינית לו,ופוצח בדמגוגיה הידועה.זה לא שהוא חרד לכרישי הכתבים בערוץ חו''ח, אלא פתאום דאגתו נתונה למאפרות ומעצבים...וכ''ו.
    גיא לא מתאים לך,ממשכורת אחת של רביב דרוקר אפשר לכסות את כל הוצאות האיפור,ומקיצוץ קל בחוזיהם של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום ניתן לתחזק את שאר הערוץ. אז בבקשה גיא אל תעבוד עלינו בעבודה עיברית. שילכו גיבורינו הכתבים המתנשאים ירדו לעם ויעמדו לשם שינוי בלשכות העבודה,כי מה שרואים מלישכת העבודה לא רואים מלישכת העיתונאי.

  • 95.

    הכתבה חיזקה את דעתי, לסגור את ערוץ 10 מיד!!!! (ל''ת)

    יוסף, 17/07/09 22:08

  • 94.

    לך תשיר ברחובות......................

    מכלוף, 17/07/09 21:46

    אני אפס...אני אפס...אני אפס..
    מילים: ארצי

  • 93.

    למה לא עשיתם גם אייטם על יהודי שרוצה לגור באום אל פחם? (ל''ת)

    אתה חד צדדי, 17/07/09 21:35

    • ממליצה (ל''ת)

      גיא אתה עדיין אחלה!, 18/07/09 09:17

  • 92.

    גיא. ממש אהבתי את הטור השבוע. תודה. (ל''ת)

    טל, 17/07/09 21:16

  • 91.

    ******ערוץ 10 הוא סיר השמנת של עיתונאי השמאל הקיצוני******* (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/07/09 20:33

  • 90.

    חבורת עיתונאים שלא שירתה בצבא מנסה לתרץ זאת ע"י מתקפה נגד המדינה

    blabla11 , 17/07/09 20:09

    די. נמאסתם.

    אם שקל אחד מהמיסים שאני משלם יועברו אל הערוץ העלוב והירוד הזה ולמימון משכורותיהם הנופחות של כנופיית הירודים הללא, אני מצטרף מייד לתביעה ייצוגית.

    • הייתי משנה את המילה עיתונאים ב- פ ר ז י ט י ם שלא עבדו יום בחייהם

      gsp, 17/07/09 20:33

      רק מפיצים רכילויות מרושעות

  • 89.

    משכורות מטורפות דורשות קצת צניעות לעומת עוף טוב (ל''ת)

    אורה, 17/07/09 20:00

  • 88.

    הערה לסדר 4,5.

    ronen20400 , 17/07/09 19:58

    שתושבי פקיעין עיר לא יהודית בתחומי הקו הירוק התפרעו וגרשו את התושבים היהודים שם לא שמענו ממך ומדומיך[השמאלנים] שום הגה .

  • 87.

    אך מה יעשו עמנואל, אושרת, טל ואחרים שקופצים מוקפאים מקבלים פיצויים ו

    זיגי מהצרכניה, 17/07/09 19:48

    וחוזריחם לערוץ 2 ?

  • 86.

    צביקה יחזקלי 100,000 ש"ח בחודש בלבד (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/07/09 19:21

    • אור הלר גם הוא מסתפק ב 100,000 ש"ח לחודש בלבד,מסכן (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 17/07/09 19:22

      • אבל שאבי, הם מוכשרים כמו שדים ....

        אנחנו, 18/07/09 10:57

        בעיקר ההוא, שו אסמו? אור הלר?? זה השמן בפנים, כמו שמש שנותן אור...
        מה בדיוק הוא עובד האור הזה?

  • 85.

    אסור לסגור את ערוץ 10!!!! (ל''ת)

    ענת, 17/07/09 19:21

    • מי שלא יסגור את ערוץ 10 פוגע באשיות הדמוקרטיה הישראלית, נהנתנים מושחתי (ל''ת)

      חנה, 17/07/09 19:56

    • חובה לסגור את הערוץ הירוד והמנוון הזה!!!!! (5 סימני קריאה) (ל''ת)

      blabla11 , 17/07/09 20:11

  • 84.

    כמה אטום צריך להיות כדי להשוות בכלל - גיא , אתה מנותק (ל''ת)

    רוגיירו, 17/07/09 19:13

  • 83.

    3 ערוצי הטלוויזיה מסיתים נגד הימין,והשרים כחלון ואדלשטיין שותקים

    שאבי מהעיריה , 17/07/09 19:12

    כמו כל איש ימין שפוי ציפיתי עכשיו שהימין חזר לשלטון תפסק ההסתה הפרועה של השמאל נגד הימין בטלוויזיה ויהיו רפורמות,אך טעיתי,2 שרים אחראים על הנושא,השר אדלשטין אחראי על ראשות השידור,והשר כחלון על ערוצים 10 ו 2,מתברר שמדובר ב 2 סמרטוטים שלא מזזים אצבע מפחד תקשורת השמאל

  • 82.

    מה חלוץ ?! כשחזרת ואמרת טעיתי/לא הכל/משהו - הישתנה מישהוא ?! (ל''ת)

    תור, 17/07/09 18:50

  • 81.

    למה צריך לסגור את ערוץ 10 - חוץ מהעובדה שהם עולים לנו הרבה כסף

    אילן, 17/07/09 18:21

    כי לצפות בערוץ 10 זה כמו לראות אל ג'זירה
    כי הם התעלמו לחלוטין מפרשת שריד

    כי הם הריצו בגלוי את ליבני מול מופז ואחרכך מול נתניהו
    כי הם גילגלו עיניים כשזיכו את שי דרומי
    כי הכתבים הצבאיים שלהם הם סוג של מלשינים ושמחים לאיד ( אור הלר )
    כי כל הטאלנטים שלהם הם באותה דעה פוליטית בדיוק
    כי העם רוצה טיפה יותר איזון ואהבת הארץ במהדורת החדשות שהוא צופה
    כי אף טאלנט למעט אולי דני רופ לא הסכים לקצץ משמעותית בשכרו
    כי הם מנותקים מהמציאות בדרום ובצפון
    וכי הם פשוט לא מיקצועיים!!!

    • הדיווח שלהם במלחמת לבנון השנייה היה מזעזע ופגע במורל העם! (ל''ת)

      ברוק לסנר, 17/07/09 19:01

    • תגובה נהדרת (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 17/07/09 19:20

    • תת הרמה של הערוץ מתחילה בחטיבת החדשות וממשיכה עד הריאליטי (ל''ת)

      blabla11 , 17/07/09 20:05

    • כל הכבוד , אהבתי (ל''ת)

      אלמונית, 17/07/09 22:26

    • תיקון: אלון בן דוד - הוגן. ירון לונדון - מנסה להיות הוגן. (ל''ת)

      אנחנו, 18/07/09 11:00

    • צודק ! התפתלתי באי נוחות כאשר שלח ודרוקר פירשנו את מישנתם

      huro, 18/07/09 12:40

      הפוליטית ההזויה בערוץ ואיש לא עצר בעדם עד שגילו שם למעלה שלצמד הקדימאים אין רייטינג בכלל והעיפו אותם ממשבצת שישי

  • 80.

    ערוץ 10 - אתם ברנז'ה סגורה שמרוויחים מיליונים ללא הצדקה!

    אזרח ישר, 17/07/09 18:09

    אתם רוצים לא להפסיד הנה לכם הצעה
    תפטרו את שלח ודרוקר שמרוויחים 100 אלף בחודש ותביאו 2 עיתונאים אחרים , אנונימים בחמישית הסכום וכך תחסכו מיליונים בשנה , כנ''ל את לונדון וקירשנבאום וקוטלר ומיקי ויעקב , אם הערוץ רוצה לשרוד שיתן צ'אנס לעיתונאים אחרים עם דעות שונות , הדלת לא צריכה להיות סגורה לאנשים מוכשרים עם דעות אחרות!!. אם אתם לא מוכנים לקצץ אין לכם שום זכות להפגין!!!

  • 79.

    לסגור את ערוץ 10 להעלות את ערוץ 7 (ל''ת)

    ירושלמי, 17/07/09 17:56

  • 78.

    כתבה מעולה- כרגיל!!!! (ל''ת)

    Me, 17/07/09 17:56

  • 77.

    תפסיק לבזבז לכץ את הזמן עם האני-אני-אני שלך

    הידרו, 17/07/09 17:46

    יש עמותה רצינית - אור ירוק, שמבינה פי אלף ממך בתחבורה ובתאונות ועובדת כבר כמה שנים מבורכות עם הרשויות. עזוב לרגע את האגו שלך בצד ותן למקצוענים לעבוד במקום לבזבז זמן עליך.
    לך תעשה לנו רפואת שניים.

  • 76.

    דמגוגיה בכבישים

    אוסישקין, 17/07/09 17:43

    זה שישראל כץ מחליף שלטים זה לא במקום מלחמה בתאונות בדרכים כפי שאתה מציג את זה בפעלולים דמגוגיים.
    ההרוגים בדרכים היא הירושה של אחד - מופז, שבזמן שאתה נחרת הוא בנה כבישים מהירים לגישה לכוכב יאיר (531) ולסביון (471) במקום להרחיב את הכבישים האדומים. איפה היית אז?
    לי אישית נראה לפי 100 הימים שלו שהוא בא לעבוד, ועדיף שתתן לו שקט לעבוד במקום להתעסק עם שכמותך

    • אוסישקין, גם אתה עסקן ציוני אך דמגוג

      אנחנו, 18/07/09 11:05

      מי שאשם בהרוגים בתאונות הדרכים הם לא מופז, לא כץ ואפילו, שומו שמיים, לא גיא מרוז. אפילו הכבישים לא בדיוק אשמים, למרות דברי ''חכמים, ולמרות שאפשר לתלות בהם חלק מהאשם.
      מי שאשם זה אנחנו. לא אני - הטוקבקיסט ''אנחנו'', אלא אנחנו - הנוהגים בכבישים....

  • 75.

    גיא שני דברים:

    נ, 17/07/09 17:36

    אני נגד סגירת ערוץ 10, וכן אני יודעת שתאורנים ותחקירנים ונהגים ועורכי וידיאו וצלמים וכו' וכו' לא מרוויחים סכומים גדולים וחבל אגב. וכן צריך להציל את הערוץ.
    אבל - לא יתכן שמצד אחד אנשים במשרות כביכול ''שחורות'' יקבלו גרושים או קצת מעל, ואילו סו קולד ה''כוכבים'' כולל אתה ואישתך שתחיה מקבלים עשרות ואף מאות אלפי שקלים בחודש.
    סליחה - דני רופ 70 אלף ש''ח בחודש על מה??!!
    מיקי חיימוביץ - 160 אלף ש''ח בחודש??!! נפלתם על הראש??!!
    שלח ודרוקר 130 אלף ש''ח??!! פלא שאין כסף ופושטים את הרגל??!!


    דבר נוסף, לגבי סעיף 4 - אני נגד גזענות אבל חאלאס איזה צבוע אתה !! נראה אתכם מצלמים תוכנית על יהודים שרוצים לגור בנצרת, באום אל פחאם, בעזה, בטייבה, וכו' וכו' תאמינו לי הדבר היחיד שיעשו זה ירצחו אתכם!! אז חאלאס לעשות רק מאיתנו גזענים!!
    די לצביעות!!

    • קבלתי זעזוע

      ronen20400 , 17/07/09 20:19

      בתור משלם מיסים אני אמור לממן ערוץ שמשלם 70 אלף ש'ח בחודש ל5 דקות עבודה של דני רוף ולמשכורות העתק של העובדים הבכירים.מצדי שישלמו לדני רוף 70 אלף ש'ח בדקה אבל לא על חשבון משלם המיסים הישראלי אתם תעמדו בתנאי הזכיון ותשלמו את התמלוגים ואת המיסים שלכם למדינה כחוק.והפתרון הוא להפסיק את הבית זונות של המשכורות לבכירים .

  • 74.

    מה שקורא לדו קיום עם ערבים לא גר לידם מעולם!

    כרמיאלי, 17/07/09 17:20

    אני גר בכרמיאל והחיים פה גיהנום,הרעש,האלימות הנסיעה הפרועה,קולות המואזין,השירפות הבלתי חוקיות של מזבלות בלתי חוקיות,הפחד להסתובב בלילה ברחובות

    מה שקורא לדו קיום עם ערבים לא גר לידם מעולם!

  • 73.

    תגיד לי מר מרוז היקר, מה עם גילוי נאות? שמעת על המושג הזה?

    זיו_! , 17/07/09 17:18

    לא. אוקי.
    מה לגבי ניגוד אינטרסים? על זה שמעת?
    גם לא? יפה לך באמת
    לא נראה לך חסר טאקט בלשון המעטה שאתה כעובד ערוץ עשר מנסה לשכנע אותנו בצדקת הערוץ?

    גם ההשוואה שלך אדון מרוז עם "עוף העמק"
    תגיד, אתה מטומטם או רק מתחזה לכזה?
    עובד "עוף העמק" ירוויח 3000 ש"ח בחודש.
    מיקי חיימוביץ מרוויחה לפחות פי 50 ממנו.
    שלא לדבר על כמה שאתה ואורלי-ווילנאי-פדרבוש-מרוז מרוויחים שם.
    אגב כמה באמת שניכם מרוויחים שם?
    בין גיא ואורלי מרוז-ווילנאי-פדרבוש יוגרל מוח עובד.

    • אהבתי

      @meir , 18/07/09 00:33

      נראה את גיא הנאור מתייחס לדברים שכתב זיו.

  • 72.

    כמהכסף קיבלו הבכירים כל חודש משכורת בערוץ 10?\\ (ל''ת)

    מוטי, 17/07/09 17:06

  • 71.

    ===================== פרסומת אמיתית =====================

    חירניק במילואים, 17/07/09 17:00

    הפרסומת המדוברת על החיילים היא פרסומת של הישראלי היפה ותאמינו לי שאנחנו כאלה בני אדם אין לנו רגש נקם במחסום או בקו הגדר ואני היית שם במחסום וגם הגשתי כוס מים קרים כשצריך .


    (-: אהבתי .

  • 70.

    שאלה לגיא מרוז

    שוקו, 17/07/09 16:54

    לידך גר ערבי?

    אם לא, אז למה? גזען!!!

    • אתה מפספס פה הגדול ידידי. הגזען הוא גיא מרוז

      זיו_! , 17/07/09 17:21

      אחרת קשה להסביר את השנאה שלו למר ליברמן

  • 69.

    כלכלה

    שירז, 17/07/09 16:36

    מיקי חיימוביץ וכל הטלנטים צריכים להוריד
    את השכר בחצי ולתת לאלה שמשרתים אותם
    תחקירנים של ערוץ 10 מקבלים שכר מינמום
    מיקי ויעקוב מקבלים 150.000 שקלים בחודש
    בושה וחרפה נהיו מיליונים

  • 68.

    שהטאלנטים יקצצו במשכורת - גם 20 אלף זה מספיק !!

    ברוק לסנר, 17/07/09 16:29

    ככ תחסכו 10 מיליון בשנה!

  • 67.

    רק שעוף העמק, אינו מוביל אגנ'דה, וערוץ 10 כן!

    mairmair , 17/07/09 16:20

    ולכן אני באופן אישי נאוד אשמח אם הערוץ הזה ייסגר, כי הם יותר שמאלנים מערוץ 2, במעטה אובייקטיבי.

    חשבנו שיהיה תחרות בטלויזיה המסחרית נקבל גם קצת איזון במדיניות הפוליטית, אבל כנראה אכלנו אותה, ולכן הצופים בורחים מהערוץ הזה, שהפך לערוץ ברנז'אי שמאלני נטו.

    תסגר חברת החדשות של ערוץ 10!

  • 66.

    שימו לב לדברים הבאים ..

    נני ננה , 17/07/09 16:15

    גיא מרוז הוא אחד האנשים הגסים ביותר שנולדו כאן במאה שנים האחרונות .אינני מכיר אישיות נוראה כל כך למעט אורלי וילנאי .

  • 65.

    למה, כי אתה והמאהבת שלך עובדים ב-10?

    קרח9 , 17/07/09 15:58

    אתה ממש לא משוחד נכון?

  • 64.

    ההבדל הוא בשמחה לראות את החוכמולוגים ללא עבודה

    אבי, 17/07/09 15:44

    שלח ,דרוקר,הכתב הצבאי הלר,שליין וכל חבר מרעיהם
    הלואי ויעופו עם הכתבות המנופחות היוצרות בלונים מכלום ומאין סיפור.
    לציבור פשוט נמאס מרוע לשם רוע המלווה בחוסר ידע

  • 63.

    ****מיקי ויעקוב כל אחד 170,000 ש"ח בחודש,אכן שכר רעב!! (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 17/07/09 15:36

    • לונדון וקישנבאום כל אחד 150,000 ש"ח בחודש שכר רעב (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 17/07/09 15:37

      • שלח ודרוקר רל אחד 130,000 ש"ח בחודש,כואב הלב (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 17/07/09 15:38

        • גיא זוהר 130,000 ש"ח בחודש,ממש זוועה (ל''ת)

          שאבי מהעיריה , 17/07/09 15:39

          • קוטלר ודני רוף ,100,000 ש"ח בחודש,אומללים (ל''ת)

            שאבי מהעיריה , 17/07/09 15:40

            • סה''כ כ- 15 מיליון שקל לשנה... (ל''ת)

              בני, 17/07/09 18:26

              • כזכור הערוץ חייב 100 מליון שקל לציבור (ל''ת)

                שאבי מהעיריה , 17/07/09 20:36

  • 62.

    זה הזמן לגבות מציפי ליבני את החוב על הקמפיין

    עצה ידידותית, 17/07/09 15:24

    בבחירות עבדתם קשה מאד בשבילה.
    עכשיו זה הזמן לבקש קצת עזרה.
    בטוח יש בקדימה מישהו שיכול לארגן אתכם באיזה מעטפה, מיזוודה, או סנדביץ מהמזנון.

    • שתוק יא טיפש (ל''ת)

      קרח9 , 17/07/09 15:59

      • הוא ממש צודק!

        mairmair , 17/07/09 16:21

        שציפי ואייל ארד יביאו להם כסף, הרי הם הבוסים שלהם, שישלמו להם הם!

      • נו נו. תראו מי כאן וחזר רק כדי לקלל אחרים..

        זיו_! , 17/07/09 16:27

        אתה מוכן להסביר לנו למה האיש מעליך הוא טיפש?
        אתה יכול לסתור את מה שאמר בצורה הגיונית או שפשוט כשאין לך מה להגיד, וזה בערך 99% מהזמן, אתה מקלל וזהו?

    • ענק!! כלכך נכון - כל ערוץ 10 וגם ערוץ 2 עבדו בשביל קדימה (ל''ת)

      ברוק לסנר, 17/07/09 16:19

    • זו בדיוק הבעיה. הם בנו על זה שציפי תיבחר ויועברו אליהם כספים

      blabla11 , 17/07/09 20:13

      בלעו צפרדע

  • 61.

    חוץ מהשכר של העיתונאים,הכל דומה.

    טובה, 17/07/09 15:19

    כל העיתונאים והמקורבים לצלחת מתעלמים לנוחותם מעניין שכרם של העיתונאים בערוץ.
    מיקי יחימוביץ' ושות',כולל דני רופ,שמרוויח משהו כמו 100 אלף(וירד קצת לאחרונה)יכולים היו להסתפק בשכר נמוך יותר(וגם להרוויח לא מעט לכשרון המוכח שלהם).קיצוץ משמעותי בשכר היה הופך את דאגתם של העיתונאים לעתיד התקשורת בישראל לראויה יותר.
    ההשוואה עם מפעלים שמרוויחים שכר ממוצע ומטה במשק,היא פתטית,במיוחד כשהיא באה מפיך,האדם והבן זוג,שהפך לאחרונה את זוגיותו למפעל לרווחת הציבור.די!!

  • 60.

    שכירת דירה - הערה 4

    דוד, 17/07/09 15:17

    ניא מרוז, ניסית לשכור דירה באום אל פחם?
    נסה לעשות אייטם על יהודי שמנסה לשכור דירה באום-אל-פחם ותראה מה זה גזענות .

    • למה שהוא יעשה כזה דבר? למה לו להוכיח שערבים הרבה יותר גזענים מיהודים?

      זיו_! , 17/07/09 16:29

      על מה הוא יוכל לכתוב בשישי הבא?
      שישי של מרוז בלי אייטם על גזענות יהודית פשוט הורס לו את הסופ"ש לגמרי.
      ושנית, מי אמר שזאת גזענות? זכותי לבחור ליד מי לגור ולמי למכור את הדירה.

      • גיא אמר (ל''ת)

        @meir , 18/07/09 00:42

  • 59.

    57 MY משהו,רדידות כתיבתך מעידה על בורותך. (ל''ת)

    אוזניים לכותל, 17/07/09 15:11

  • 58.

    צביעות

    מורן, 17/07/09 14:55

    מיקי חיימוביץ עזבה את ערוץ 2 בגלל הכסף
    הגדול היא מרוויחה 150.000 שקל בחודש
    יעקב אילון לונדון וקירשנבאום וכל הטלנטים
    מרוויחים אותו דבר ויותר והרטיינג נמוך
    למה לשלם להם כל כך הרבה ואנשים שעושים
    את העבודה השחורה בערוץ מרוויחים שכר,מינימום חיימוביץ בסך הכל קוראת
    מה שכתוב המדינה לא צריכה לתת אגורה לערוץ 10 עדיף לתת לעניים

  • 57.

    גיא מרוז הוא עיתונאי שמאלני רדוד ומשעמם

    mybs4 , 17/07/09 14:47

    נמאס מחוסר האיזון

  • 56.

    קודם שיחתכו ל''טאלנטים'', אח''כ תבוא לבקש כסף מהציבור....

    הגאון מוורשה, 17/07/09 14:47

    יעקב איילון, ''טאלנט'' בפרוטה ולקוח של וייסמן מ''הראל'', מרוויח כל כך הרבה בעבור עבודתו המתוחכמת והקשה בהקראת החדשות, שאפילו ''לא הרגיש'', כפי שהעיד, שבחשבון ההשקעות ש''ניהל'' עבורו גיא וייסמן השתוללו מיליונים, ולפתע פתאום אף נוצרו שם ''חוסרים'' ודביט....

    • ויפה שעה אחת קודם.... (ל''ת)

      יפה, 17/07/09 15:07

  • 55.

    לגבי הערה 10. נכון הגדר זה דבר מחורבן, זה היה צריך להיות נהר הירדן

    אזאמרתי , 17/07/09 14:28

    הערבים בירדן והיהודים פה. מי שרוצה לחיות במדינה שתושביה המוסלמים הולכים ומתרבים וחושב שיוכל לחיות בה חיים תרבותיים אינטלגנטיים של שלום ושקט שיקום...בורג קנה אזרחות צרפתית...יושב ראש הסוכנות והכנסת לשעבר..אלוהים..ובעקבותיו כל השמאל...אהרון ברק לארה"ב...לדעתי מחפש סיבה לעבור לשם לגמרי...

  • 54.

    שלום כאן ג' יפית , ערוץ 10 חרה זה בדוק ובאחריות . (ל''ת)

    אבו יסמין, 17/07/09 14:25

  • 53.

    בדרך כלל אנחנו בעלי אותם עמדות

    j44 , 17/07/09 14:21

    הפעם איני יכול להסכים איתך .
    לא מקובל עלי שחברה שמשלמת משכורות עתק לחלק מעובדיה תבוא ותבקש מגורם אחר ( במקרה זה המדינה ) שיוותר על מה שמגיע לו .
    קודם כל עושים סדר בתוך הבית ורק לאחר שכל האפשרויות ב'משפחה' מוצו יוצאים לחפש עזרה מגורמים חיצוניים .
    לא בדקתי אבל נראה לי כי שכרם החודשי של כל עובדי 'עוף העמק' הוא שווה ערך לשכר של אחד הכוכבים/ות בערוץ 10 .
    טעיתי ? תקן אותי

  • 52.

    משכורת אחת של יחימוביץ זה בערך 40 עובדים בעוף העמק !! (ל''ת)

    ממש דומה אהבל ישראלי מצוי, 17/07/09 14:05

  • 51.

    סגירת ערוץ 10 זה כמו חיסול ערןץ אל מאנאר של החיזבללה (ל''ת)

    רק טוב זה יעשה לעם ישראל, 17/07/09 14:04

  • 50.

    150 אלף שקל לחודש הם רוצים שנשלם להם מהמיסים שלנו ??? (ל''ת)

    שייסגר כמה שיותר מהר אנחנו לא פרייארים, 17/07/09 14:03

  • 49.

    ההבדל המרכזי שעשירי ערוץ 10 אינם ציונים- מול עניי חצור הגלילית (ל''ת)

    חוץ מציונות, 17/07/09 13:41

  • 48.

    ערוץ 10 הוא אל-מנאר או אל-ג'זירה בתכניו אבל עם ציצים וביקיני.

    ASCH , 17/07/09 13:25

    לכן, במסגרת המאבק בשקר וצביעות וחתרנות של השמאל הקיצוני- חד משמעית לסגור.

    איך אתם בשמאל הקיצוני מצווחים? לעשות "שלום" מיד! להחזיר שטחים מיד! לבצע! לבצע! לבצע! לבצע!

    כך גם אנחנו נומר:
    לסגור את מדמנת ההסתה האנטי-ישראלית לאלתר. לתקוף ולהדביר את השממה האינטלקטואלית של תכניו. להלחם בשקר וצביעות עד חורמה! לבצע! לבצע! לבצע! לבצע! לבצע! לבצע! לבצע! לבצע! לבצע!

    • ואתה סתם אשכון שלא אוורר הרבה זמן ומדבר שטויות (ל''ת)

      קרח9 , 17/07/09 16:00

      • נו, ואחר כך תבוא ותגיד שמזלזלים בך ומלגלגים עליך.. מעניין למה

        זיו_! , 18/07/09 09:21

        ערוץ 10 הוא אכן תאומו של ערוץ אל-מנאר ולא של ערוץ אל ג'אזירה. וזה שתקרא לאחרים בשמות גנאי לא ישנה את העובדה הזאת.

  • 47.

    של עובד עוף הגליל,,,,,,,, (ל''ת)

    משכורת 1 של יעקב אילון שווה 50 משכורות, 17/07/09 13:23

  • 46.

    אתה לא באמת מאמין להשוואה הזאת...

    גיא (אחר), 17/07/09 13:22

    מדובר באוכלוסיה חזקה, עם כישורים והשכלה בתחום מבוקש ומתוגמל, באזור עם אלטרנטיבה.

    בחצור ובמגדל העמק אין אלטרנטיבה דומה, מדובר באנשים מבוגרים יחסית, ללא השכלה, שיתקשו מאד (אם בכלל) למצוא תעסוקה חלופית, וגם זה בשכר מינימום.

    בבקשה, בלי השוואות מופרכות שמוזילות את השיח.

    • ''השכלה''????? הצחקת אותי (רוב הטאלנטים לא ראו אוניברסיטה מבפנים) (ל''ת)

      גאון של אמא, 17/07/09 14:55

    • דבר אלנו גיא

      @meir , 18/07/09 00:47

      בוא והגב על זה.אבל אתה לא תעשה את זה.
      אתה פשוט יודע את האמת ולכן תעדיף לשתוק.
      ואת השקר תקדש

  • 45.

    הצגה לא נכונה של עובדות-יחי ההבדלים הרבים

    דמגוגיה בשידור, 17/07/09 13:16

    בעוד שהמפעל שהצגת כייחוס , הוא מקום פרנסתם של אוכלוסיה בקצה הארץ, שאין לה מקורות אחרים, ומשכורתם מינימלית
    אתה מדבר על קבוצת אנשים, שיש להם ברירות, שגרים במרכז, שמשכורותיהם ענקיות, והאגנדה שלהם שמאלנית שמשפריצה מכל כיוון, עד כדי גועל.
    אין שום מכנה משותף, אין שום הזדהות עם עשירים במשכורותיהם, שאינם ציונים, מודאגים מאויבי האומה, ומחפשים בדמעות תנין הזדהות מאלו שעליהם הם יורקים כתחביב

  • 44.

    לקרוא תגובה 28 ! (ל''ת)

    מאוס, 17/07/09 13:04

  • 43.

    אני מרוויח 100.000 ש''ח בחודש כדי לומר '' מחר לא ירד גשם''! (ל''ת)

    ההשוואה גזענית..ואתה גזען, 17/07/09 13:02

  • 42.

    אני אשמח אם ערוץ 10 יסגר כי הוא רק גורם להזניית התכנים

    מילי, 17/07/09 13:00

    במקום להתחרות מי משדר תכנים יותר איכותיים הוא רק משדר יותר ריאלטי וגורם גם לערוץ 2 לשדר יותר ריאלטי ועם כמה שיותר פרובוקציות כדי להתחרות על תשומת לב הצופה בזמן הפריים טיים וכך גם אני מוצאת את עצמי צופה בהשרדות או באח הגדול במקום לראות דברים יותר איכותיים כי אין מה לעשות זה כמו לראות תאונת דרכים... אי אפשר להסיט את העיניים. בשעה 21.00 אני מוצאת את עצמי מזפזפת בין הערוצים בלי יכולת להתרכז באף תוכנית כמו שצריך ובשאר השעות אין מה לראות בשום ערוץ. בקיצור הוא יותר מזיק ממועיל, תחרות שבעיקר באה על חשבון הצופה.

  • 41.

    איזו השוואה עלובה. כשהרמה עלובה זו התוצאה. די לעשוק את משלם המיסים.

    blabla11 , 17/07/09 12:51

    כדאי שגורמים אינטרסנטים כמו הכותב לא יפחידו אותנו כדי לגרום למדינה להחליט שמשלם המיסים יזרים כספים לטובת המשכורות וההפקות הגרנדיוזיות והעלובות של הערוצים המסחריים.

    משלם המיסים לא פראייר.

    תתחילו ליצור טלויזיה ברמה, ולא את תת הרמה המתגלגלת תוך תשלומי משכורות עתק.

    עד אז....תסגרו את הערוץ ועזבו אותנו בשקט.

  • 40.

    כשערוץ 10 הוקם, -לא שאלוני! כשהרוויח,-לא שיתפוני! כשמפסיד,-רוצים שאשלם (ל''ת)

    אבי, 17/07/09 12:44

  • 39.

    זו השוואה מטומטמת! איש מפרי הגליל לא מרוויח 150.000 ש''ח בתודש! (ל''ת)

    אבי, 17/07/09 12:42

  • 38.

    לגבי ההערה לסדר מספר 4

    אורית, 17/07/09 12:34

    אני מסכימה איתך בחלק המישפט שאומר ''חייבים לעשות עם זה משהו'' נכון כי באמת חייבים לעשות עם זה משהו ואני מקווה שהמשהו הזה יהיה לחזק את ידי בעלי הבתים והמתווכים שלא ישכירו דירות לערבים!! אדון מרוז יכול לקרוא לי גזענית ואני פשוט אקרה לעצמי אחת שמקדימה תרופה למכה!!
    גיא תפתח את העיניים ותפסיק לשחק אותה יפה נפש,יהודים וערבים יחד זה פשוט לא הולך,ממש כמו שחילוניים וחרדים יחד באותה שכונה זה לא הולך!! ובכלל אתה גם יכול להיסתכל על זה כעל לאומנות,רצון לשמור על ציביון יהודי ולא להתבולל ולהתערבב עם גויים שבמקרה הם ערבים ששונאים אותך ואת אימא שלך והיו נורא שמחים אם אתה וכולנו היינו מתחת לאדמה...
    ואני מרשה לעצמי להגיד את זה,כי עדיין לא שמעתי אף ערבי שקם ואומר אחרת...

    • נצרת עילית כדוגמא

      בני, 17/07/09 18:39

      נצרת עילית הוקמה במטרה להיות עיר יהודית בגליל.
      ערבים מנצרת התחילו לקנות שם בתים מיהודים - בכל מחיר!!!
      כל הנסיונות למנוע את כניסת הערבים לנצרת עילית נכשלו(בג''צ...)
      כעת, כשערביי נצרת עילית מונים כבר אלפים הם דורשים הקמת בית ספר ערבי בעיר.
      הם אינם מוכנים לשלוח את ילדיהם אל בתי הספר הקיימים בעיר, ואינם מוכנים לשלוח את ילדיהם לבתי הספר בנצרת - במרחק 10 דקות נסיעה.
      אז אולי כדאי שנפקח את העיניים.

  • 37.

    להפוך את ערוץ 10 לערוץ ציוני ואז יהיו הרבה משקיעים!

    הפתרון היחידי!!!, 17/07/09 12:28

    בקיצור, להעיף משם את כל המגישים והכתבים המתיוונים ולהוסיף תוכניות עם ערכים ציוניים ויהודיים.

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 17/07/09 21:02

  • 36.

    תקטינו משכורות , תקצצו משרות בקיצור.. ת ת י י ע ל ו !!!! (ל''ת)

    רוני, 17/07/09 12:10

  • 35.

    אם בכל מקום יצפצפו על החוק ולא יעמדו בדרישות

    לסגור היום, 17/07/09 12:10

    1. נהיה אספסוף ולא מדינה
    2. כל אחד יבטיח במכרז דברים שלא יכול לקיים כדי לזכות ולאחר מכן הציבור ישלם

  • 34.

    זרקו אותי לים, אבל חזרתי...אולי נזרוק עכשיו את כל רמת השרון לים...

    תשובה להערה לסדר 5, 17/07/09 12:08

    ושאלה לכותב המתמם - אם השוכר הפוטנציאלי היה עולה מרוסיה שאינו יהודי, דיפלומט גוי, או ספורטאי שחור עם צלב על הצואר - האם גם אז היו מסרבים להשכיר לו דירה?
    אז האם בגזענות עסקינן, או באיבה וחשדנות עקב סכסוך אתני שנמשך 100 שנה?
    בין פותרים נכונה יוגרלו פחיות עם מים מעזה.

    • הוא מתמם במודע

      @meir , 18/07/09 00:52

      ממה חשבת יתפרנס הבחור?

  • 33.

    כולכם מתעלמים מסיבה אחת עיקרת שבגללה אסור לסגור את הערוץ

    יוחאי, 17/07/09 12:06

    טלי מורנו.

  • 32.

    בעוף העמק אין משכורות של שש ספרות. אצלכם יש. זה ההבדל

    רמי, 17/07/09 11:43

    בעוף העמק אין משכורות של שש ספרות. אצלכם יש. זה ההבדל. אז לפני שאתם שולחים את היד לקופה הציבורית, תדאגו לקצץ בשכר שלכם.

    • חצופים שמרוויחים מיליונים רוצים שמשלם המיסים יסבסד אותם

      blabla11 , 17/07/09 12:54

      והכל בשביל מה? בשביל תת רמה סוג ז', המתובלת באג'נדה שמאלנית קיצונית.

      אני מגיש בג"צ אם כספי המיסים יגיעו אל המושחתים האלה.

  • 31.

    אתה ווילנאי תשכירו לערבים

    רונן, 17/07/09 11:39

    אבל חוץ מזה אתם נהדרים ומובטח לכם מקום בגן עדן

    • נכון גיא-תנו דוגמא אישית

      איציק, 17/07/09 16:05

      גרו מעליי שכנים ערבים ברמת גן ואני לא רוצה בכלל להתחיל לתאר איזה סיוט זה היה.
      ביום שהם עזבו פתחתי שמפניה

  • 30.

    ההבדל בין ערוץ 10 למפעלים בצפון הוא האופק המקצועי

    אילן, 17/07/09 11:37

    אתה בעצמך הצגת את ההבדל: אתה ורעייתך תוכלו להשתלב בתקשורת במקומות אחרים, תוכלו ללמד במכללות ובאקדמיה (אולי אתם כבר עושים זאת), לפרסם מאמרים (אולי אתם כבר עושים זאת), להרצות ולהנחות כינוסים ואירועים (אולי אתם כבר עושים זאת), ועוד ועוד. מה אמורה לעשות בדיוק תולשת נוצות ממפעל עוף הגליל?!?!?!

  • 29.

    ההשוואה לעוף העמק דימגוגית מקוממת (ל''ת)

    למרות שאסור שהערוץ יסגר, 17/07/09 11:33

  • 28.

    הבאתם לנו את הישרדות? אז יאללה, תשרדו!

    השבט גימגם את דברו:, 17/07/09 11:26

    זוכרים את הימים שהבטיחתם לנו ערוץ מסחרי, איכותי ואלטרנטיבי מול הזבל של ערוץ - 2?
    מאז הפכתם את הזבל לביוב.
    גררתם את שני הערוצים לתחרות ריאליטי מטורפת וניסיתם לחפות במהדורת-חדשות נושכנית-עלק שקורצת לברנז'ה עם ה''דעות הנכונות'' - ''חותמת האיכות'' של כל אידיוט ''דעתן'' וכל פוסטמה ''נאורה''.
    אמנם גם ערוץ 2 לא יותר טוב והלוואי שגם הוא ייסגר, אבל לפחות הוא מצליח לזהם את המוחות בכוחות עצמו בלי להתבכיין.
    בתכנית הדגל שלכם צריך לשרוד על אי מלא תחמנים ושרלילות.
    נראה אתכם עכשיו יוצאים מאי המתים.

    • מעולה! (ל''ת)

      ASCH , 17/07/09 15:04

  • 27.

    להזכירך, אפילו עוף העמק לא קיבלה תמיכה ממשלתית! אז ערוץ 10??

    רן, 17/07/09 11:21

    אם יבוא פרייאר עשיר שיהיה מוכן למממן לנו בחינם עוד שנה של ערוץ 10 אז לא נתנגד, ממילא רובנו משועממים, אז סבבה נזרום עם הערוץ, אבל אם דורשים ממשלם המיסים לשלם עבור המפעל הכושל הזה ?? מצידי שייסגר ואלפי משפחות יכולות לחפש עבודה כמו עשרות אלפים אחרים!! חסרים עובדים בתחום הבנייה,החקלאות,ההסעדה ועוד כמה עבודות נפלאות שמיקי ויעקב יוכלו לעשות!!

  • 26.

    סליחה, אי דיוק לגבי השגריר החדש:

    אורן, 17/07/09 11:19

    1. הוא לא היה ראש מועצה כושל, הוא הפסיד ב 30 קולות.
    2. הוא מנוסה בניהול מו''מ בינלואמיים וייצג את צה''ל במזרח אירופה, כולל ניהול קשרים מקצועיים וכלכליים מול ממשלות וצבאות באירופה.
    3. הוא קצין מצטיין בעל עיטורים ואותות הצטיינות.
    4. האם זכור לך מקרה שבו שר חוץ מינה שגריר מפתח שאינו מחוק מקורביו או מפלגתו? עם מי הוא אמור לעבוד ובמי הוא יכול לתת אמון בנושאים רגישים אם לא באנשי אמון. בגלל זה קוראים לזה משרת אמון. אם הוא היה ממנה פרופ' להיסטוריה חבר מר''ץ או עבודה, לא היו לך שום טענות, למרות שלאלה - שמרבים למנותם כשגרירים - אין כל הכשרה או נסיון מתאימים לתפקיד. ואילו האיש הנ''ל, איש עשייה וניהול, יזם ובעל כישורי הנהגה, ובעיקר בעל ניסיון מוכח ומוצלח בייצוג האינטרסים של מדינת ישראל בעולם. למה לכלכך בלי לדעת את העובדות? (אני לא מכיר את האיש באופן אישי, אני חבר מפלגת העבודה, ואין לי חיבה לליברמן. אבל יש גבול לסבלנות שלי להולכת שולל)

  • 25.

    ערץ 10 (ל''ת)

    ציפ, 17/07/09 11:16

  • 24.

    תגובה להערה 1. מה שחלוץ עשה בשירותו הכולל עם הפאנטום שלו אתה לא תעשה

    אזאמרתי , 17/07/09 11:15

    ב-1000 שנים עם הסרקזם השמאלני שלך...

  • 23.

    תגובה להערה 4. ספר לנו מי גנב את העגלים מחוות השקמים. ומי מבצע 90%

    אזאמרתי , 17/07/09 11:13

    מהפריצות והגניבות בגוש שגב ובחיפה ואנחנו נוכל לשפר את הטיקבוק שלנו...

    • ומי מנצל את כל הזכויות במדינה בלי שום חובות ושונא את המדינה, ואז באמת

      אזאמרתי , 17/07/09 11:32

      נשתפר...

  • 22.

    כן כמו עוף העמק ופרי הגליל שם המשכורות 4000 ש"ח לחודש וב-10

    אזאמרתי , 17/07/09 11:08

    המשכורת מגרדות את השחקים. תספר לנו על המשכורות ואנו נשתדל להיות אמפטיים...

    • כשמבקשים תמיכה ציבורית, תן לנו את כל האמת, כמה שלח מרויח? (ל''ת)

      אזאמרתי , 17/07/09 11:10

  • 21.

    אתה משווה עובד במגדל העמק שמרוויח 3,000 ש'ח למרוויחים 10,000 ומעלה ?

    בולשיט..., 17/07/09 10:55

    אתה טועה ומטעה.......

    • ההשוואה מופרכת גם בגלל כושר ההשתכרות

      במקום אחר-והיה אם זה ייסגר.., 17/07/09 11:30

      וגם אורך הנשימה לקיום של העובדים

  • 20.

    אפרופו תנחומיו של הכותב להרוגי סוף השבוע המתקרב

    חובש מיל', 17/07/09 10:43

    ביום ו' אמר לנו מפקד קורס החובשים שביום א' ניסע למכון הפתולוגי לנתיחת גוויה. ואז הוסיף בחיוך מקברי: ''אלה שתראו ביום א' עוד בחיים''. 2 הגוויות שנותחו ביום א' היו כמובן הרוגי תאונות דרכים.

  • 19.

    אין להפלות לרעה ערבים, אבל בהחלט מותר להפלות לרעה מוסלמים.

    אלון, 17/07/09 10:30

    מי שמגדיר את עצמו ''מוסלמי'' הוא מי שמקבל את קדושת ספר הקוראן.

    בספר הקוראן כתוב (כמה דוגמאות קטנות מחוסר מקום):

    היהודים הם בני קופים וחזירים. (סורה 5 פסוק 64). אסור להתיידד עם היהודים (גם עם הנוצרים) בגלל מלחמת המצווה-הג`יהד. (סורה 5 פסוק 56 ). היהודים הם שדים, כופרים הראויים לאבדון והשמדה. (סורה 46 פסוקים 27-35 ). היהודים יאבדו צורת אנוש. ''נימחק להם את צורת הפרצוף'' (סורה 4 פסוק 50 ). היהודים יישרפו בגיהנום, וכאשר עורם ייצלה, הם יוצאו מהאש. לאחר זמן, כאשר עורם ירפא, הם יושלכו בשנית לאש, וחוזר חלילה. גורלם הקשה של היהודים מובלט לאור גורלם השונה של המוסלמים. שהם, כמובן, יבלו בגן העדן עם נשים יפות. (סורת הנשים 4 פסוק 56).

    על היהודים (והנוצרים) להיות ''בני החסות'' שפלים תחת האיסלם ולשלם ''ג`יזיה'' (מס גולגולת) וחארג` (מס על אדמות) (''והיו שפלים'' קוראן סורה 9 פסוק 29)

    • מסכים עים כל מילה ומציע לך להכיר את גם היהדות באמצעות אתר ''דעת אמת'' (ל''ת)

      ישראל ישראלי, 17/07/09 11:05

  • 18.

    ההבדל בין עוף הגליל לערוץ 10 , כנס ודע את ההבדלים .

    אבו יסמין, 17/07/09 10:28

    בעוד עוף הגליל מספק לציבור מעדנים ערבים לחיך , ערוץ 10 מספק לציבור שטחיות איומה ותת תרבות מדהימה . אז מצאת את ההבדלים ?

  • 17.

    הפלצינקי מנסה שוב את כוחו להראות עד כמה הוא ישר

    שמעון הצדיק , 17/07/09 10:23

    כרגיל לא מצליח.
    יש לסגור את ערוץ 10 וכולי תקווה ערוץ 2 יצטרפו אליו היום הליכוד שולט העם שלח אותו לשלוט ימינה .אבוי לליכוד שיתן וימשיך לעודד את התקשורת השמאלנית .
    הגיע הזמן שיהיה איזון ויהיה ערוץ אחר ימני יותר .
    ביבי ראה הוזהרת ראה את מפלגת העבודה

  • 16.

    10 סיבות לא לסגור את 10:

    בשם האיכות:, 17/07/09 10:15

    1 - התחת האינטלקטואלי של מרינה.
    2 - השדיים השעירים של כוכבי לרדת בגדול.
    3 - השיניים הרכילאיות של דרוקר.
    4 - תחושת השליחות המשתלחת של שלח.
    5 - הדאחקות המעוננות של דני רופ.
    6 - הסיקור האובייקטיבי מצד סובייקטיבי.
    7 - ההגיגים הפילוסופיים של ליה ונעמה.
    8 - הפקות מקור של ציפור.
    9 - ההומור המבריק והקורע של שליין.
    10 - ההומור העוד יותר מבריק של מרוז.

    למען האיכות! למען התרבות! למען חופש העיתונות! למען עתיד ילדינו! למען וכו'!
    למה לסגור את הערוץ המדהים והאיכותי הזה?
    חושו אחים! חושו יהודים! העיירה נבערת!

    • ענק אחי. (ל''ת)

      יוחאי, 17/07/09 10:55

      • סיבה אחת למה לסגור את ערוץ 10

        נינה, 17/07/09 11:28

        כי עובדיו עסוקים בלכתוב טוקבקים אוהדים במקום לעבוד על שיבוץ הפקת המקור הבאה.אופס, שכחתי, הסיבה שמוציאים את ערוץ 10 למכרז מחודש- לא סוגרים, אלא מוציאים למכרז- היא כי הבעלים לא עמדו בהתחייבויות שלהם לתקצב ולשדר הפקות מקור, אלא רק כאלה שיש בהן דוגמניות בביקיני וכוורנים שריריים. אכן, תרבות ואינטלקט זה רק ערוץ 10

        • נינה, צאי מזה. הבעלים לא קובע תכנים.

          זיו_! , 18/07/09 09:26

          הבעלים מזרים כסף ומצפה להרוויח מתישהו מההשקעה שלו.
          את התכנים קובעים פרנסי הערוץ.
          ואם אלה התכנים שבגללם צריך להשאיר בחיים את הערוץ הפתטי הזה, שיסגרו כבר את השאלטר מחר בבוקר.

    • היית עדין מדי איתם (ל''ת)

      ישראל ישראלי, 17/07/09 11:08

    • ענק! (ל''ת)

      עידן, 17/07/09 14:48

    • יש תקווה. (ל''ת)

      האזרח ק, 18/07/09 12:02

  • 15.

    ב''עוף העמק'' אנשים לא מרוויחים מאות אלפי שקלים כמו ב ערוץ 10 ! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 17/07/09 10:09

  • 14.

    בעוף העמק יש מישהו שמרוויח 70,000 להציג תחזית?

    יואב, 17/07/09 10:08

    זה בדיוק הבעיה בשמאל הרדיקלי,חוסר היכולת לבצע אבחנות רציונליות.

    זה ממש לא הסיפור של עוף העמק,לפני שמבקשים תמיכה ציבורית וכסף ציבורי נא לקצץ במשכורות העתק.

  • 13.

    אין להתיר לערוצים לשדר מה שהם רוצים

    שלמה כהן, 17/07/09 10:07

    על פי התזה המוזרה של מרוז,יש לאפשר לערוצי הטלויזיה לשדר מה שהם רוצים כדי למנוע פיטורים של מאות עובדים. ובכן, אדון מרוז,יש לאפשר גם מיסוד בתי הזונות,בתי קזינו, ועוד אופציות גאוניות להרחבת מספר המועסקים בישראל, מבלי להתחשב בנזק עתידי עצום לתרבות ואורחות החיים של אזרחי המדינה. על פי אדון מרוז,יכול ערוץ טלויזיה לשדר סרטים כחולים כל היממה,העיקר שיהיה לו רייטינג,שביעות רצון של הציבור ובמיוחד, פרנסה לאלפי אנשים.וזה אדם רציני,שבתוכניותיו הוא מטיף לכל העולם כיצד להתנהל.

  • 12.

    אין מה לעשות על טעויות משלמים

    גלעד, 17/07/09 10:05

    והטעויות הם משכורות העתק לדני רופ וכתבי עחדשות על שום דבר. אצל דני רופ זה כולה 2 דקות של תחזית ואולי שעה ביום בכדי לאמת את זה.

  • 11.

    כמה מיליונים?

    בר, 17/07/09 10:04

    כמה מיליוני שקלים המדינה ואנשים פרטיים צריכים להוציא בכדי לשמור על 2,500 משרות?
    אם כל הכבוד לצדק ואני מעריכה מאוד צדק, יש גם מקום להיגיון.
    אם העניין הוא רק עניין של משרות, שחלקם יקלטו מחדש בשוק העבודה, במיוחד לאור הקשרים שיש למי שעבד בערוץ טלוויזיה. אז נמצא פתרון תעסוקתי לאנשים. (זה ממש לא המקרה של אנשים לא מקצועים בעובדים במעל בחצור הגלילית)
    אבל אם יש גם חשיבות לערוץ 10 ככלי תקשורת,אז כדאי לזכור כי לתקשורת יש תפקידים ציבוריים והיא צריכה למלא אותם.

  • 10.

    עוף העמק =פרנסה לעמלים ציוניים, ערוץ 10=עדר עלוקות אנטי יהודיות

    מהנדס שחור, 17/07/09 10:03

    עוף העמק מהווה מקום עבודה לאזרחים עמלים מן השורה המהווים את חוט השדרה של המפעל הציוני, ערוץ 10 מורכב מעלוקות החיות על משכורות עתק תוך השמצת מדינת ישראל ועשית הון תעמולתי פוליטי עבור כל מי שהיה רוצה שמדינת ישראל תמחק מן המפה, הברנזה התקשורתית השמאלנית רוצה להנות ממשכורות הגדולות פי20 מעובדי עוף העמק תוך גרימת נזק לישראל מבחינה תרבותית בטחונית מדינית וחברתית. היגיע הזמן לסגור את ערוץ 10 שהוא סרטן ממאיר לעולם התקשורת והיושרה בישראל.

  • 9.

    באמת?! בעוף העמק מקבילים 180.000 משכורת חודשית על קריאת חדשות?

    קצצו במשכורות שלכם!, 17/07/09 10:01

    אתם מקבלים משכורות עתק ללא כל פרופורציה. גוף שנקלע לקשיים קודם כל מקצץ במשכורות, זה הכל. אבל אתם רוצים לאכול את העוגה המוקצפת ולהשאיר אותה שלמה.

  • 8.

    אין זה גזענות לחשוש מלגור בשכנות למחבל בפוטנציה (ל''ת)

    100% מהפיגועים נגדנו נעשו ע''י ערבים, 17/07/09 09:57

  • 7.

    גם כאן בעלי ההון נכשלו במשימתם

    גיא צודק, 17/07/09 09:54

    פזרו כספים ללא הכרה
    וכרגיל מצפים שהמדינה
    תממן את כשלונותיהם .

  • 6.

    מכביה ועוד

    עצמון, 17/07/09 09:48

    שלום גיא
    בדרך כלל אנני מגיב על רשימות ומאמרים בעיתון שאני מנוי עליו אבל :

    א. האם תוכל לכוון אותי לעמוד במעריב בו מוזכרת המילה מכביה שלא לבקש על החחרויות וההשגים של 4000 הספורטאים היהודים מכל העולם.

    ב. ניסית לשכור דירה באום-אל פחם ( סליחה אום אל פתח ) ?

    תודה

  • 5.

    מה המשכורת של גיא מירוז ואשתו וילנאי בערוץ 10?

    יואב, 17/07/09 09:47

    האם זו אותה משכורת כמו של עובדי עוף העמק?
    צודק מירוז - אין שום הבדל בינו לבין עובדי עוף העמק!

    • והוא עוד כותב ש''זה לא עינייני הפרטי''

      גלית, 17/07/09 14:47

      בא לי להקיא ממנו.

    • מה את מצפה משמלאו צבוע? (ל''ת)

      האזרח ק, 18/07/09 11:56

  • 4.

    כמה שרודף הצדק המהולל מסלף עובדות

    אילן, 17/07/09 09:46

    כולם אשמים הרגוציה, משרד התקשורת, ''היוצרים החמדנים''. מי לא אשם?ערוץ 10 שלא עומד בתנאי המכרז וגם לא עומד בסיכומים שנעשו איתן כדי להקל עליו. ערוץ 10 החליף יותר מדי מנהלים ועשה יותר מדי זבל. ערוץ 10 לא יודע מהו בעצם, עד עכשיו והוא מנסה להתחרות בזבל עם מדורת השבט - ערוץ 2. מתברר שהצופים מעדיפים זבל אמיתי ולא חיקוי.

    הבעייה עם רודף הצדק מרוז היא שהוא משתמש במוניטין שצבר כלוחם ברשויות כדי למסור אינפורמציה מוטעית.

  • 3.

    פתטי.מרווחים משכורת עתק.פושטים יד שהציבור יממן.לסמאל מוסר וסטנדרט כפול (ל''ת)

    אליקו-4MORE YEARS , 17/07/09 09:41

  • 2.

    לערוץ 10 אין זכות קיום כלכלי - לסגור בלי פרוטקציה (ל''ת)

    לא חייב לממן כשלון, 17/07/09 09:41

  • 1.

    חובה לסגור את כלי התעמולה הנוסף של השמאל בישראל

    עעיתונאי ציוני, 17/07/09 09:39

    כחלון מתחנף אליכם, אבל חובה לסגור אתכם.