• 82.

    כל יום שערוץ 10 עדיין קיים מביא נזק שהמוני ישראל והנוער יסבלו ממנו (ל''ת)

    יוחאי, 17/07/09 11:14

  • 81.

    האמת היא שלא מעניין אותי מערוץ 10 אבל גם

    lili_lili , 17/07/09 11:12

    לא משאר הערוצים,מאסות של זבל שמלעיטים את בני הנוער הילדים והציבור,אין כלום טוב בכל תחנות הטלויזיה,התחנה היחידה בה אני צופה זוהי התחנה של נשיונל ג'יאוגרפיק כי בטוח שהחיות שם יותר מנומסות וידידותיות מרוב בני האדם במדינה הזאת.

  • 80.

    ערוץ 10 בעיני ארגון פשע המחלק משכורות עתק ע''ח הצבור הנרמס על ידו (ל''ת)

    רחל, 17/07/09 11:06

  • 79.

    לכו לעבוד. תקשורת עאלק (ל''ת)

    ג'וני קדחת, 17/07/09 10:19

  • 78.

    10 סיבות לא לסגור את 10:

    בשם האיכות!, 17/07/09 09:57

    1 - התחת האינטלקטואלי של מרינה.
    2 - השדיים של הגברים מ''לרדת בגדול''.
    3 - השיניים הרכילאיות של דרוקר.
    4 - תחושת השליחות וההשתלחות של שלח.
    5 - ההומור המטורף והקורע של ליאור שליין.
    6 - ההגיגים הפילוסופיים של ליה ונעמה.
    7 - הדאחקות המעוננות של דני רופ.
    8 - הסיקור האובייקטיבי מצד סובייקטיבי.
    9 - הפקות מקור של ציפור.
    10 - התרומה האדירה לתרבות הישראלית.

    באמת, למה לסגור ערוץ כל כך איכותי, הגון ופורץ-דרך שהוא בנפשה של התרבות הישראלית, העיתונות החוקרת, עתיד ילדינו, וכו'וכו'?
    לא עדיף פשוט להוציא את התקע?

  • 77.

    אין הצדקה כלכלית, תרבותית וחינוכית לקיום ערוץ 10 ולכן חובה לסגור אותו (ל''ת)

    לסגור הערוץ הכושל, 17/07/09 09:46

  • 76.

    להשאיר את הערוץ

    דודי, 17/07/09 09:46

    אבל להחליף את ההנהלה. לא רק הרגולציה. גם הם נכשלו בעבודתם.

  • 75.

    תמשיך לשלם מיליונים לרופ,חימוביץ' ... ותמשיך לילללל (ל''ת)

    שחר, 17/07/09 07:28

  • 74.

    הכל בגלל ''שורדות בבית''

    ורה ליכטס, 17/07/09 02:01

    הכל בגלל ליה גיל שבגדת בי והפרת ברית אמונים.בסןף חברת לנעמה קסרי הידועה לשימצה,ובגדת בי ובברית של סבאנה

    מאז שעלתה התונכית שורדות בבית הכל התחיל להתחרבש
    מישהו יודע כמה נעמה וליה מרוויחות כטאלנטיות

  • 73.

    מחויובות השרים לפתור את עניין התקשורת החולה! (ל''ת)

    איןשם, 17/07/09 01:20

  • 72.

    שיטתית בשידור במליוני ילדים שנאלצים לחיות תחת קמפניי האלימות והפשיעה

    פתאום אתם כמו 'עוף העמק'? שקרן!!! אתם מתעללים, 17/07/09 00:15

    שאתם תאבים להם כ'חומר חם לשידור'. לך הביתה!! פשעתם די נגד החברה הישראלית שנאלצת לסבול את עולכם ולממנו. הלוואי שהבעלים ושאר השמנים האלימים המופיעים אצלכם ירעבו ללחם!! שאר העובדים חייבים למצוא עבודות הגונות שאינן בגדר התעללות בציבור ובילדיו.

  • 71.

    לא לרחם על ערןץ 10 הבולשביקי השמואלני לסגור ומחוק אותו (ל''ת)

    התותח, 16/07/09 23:42

  • 70.

    ואם הייתם מרוויחים היית נותן בונוסים לעובדים????

    גולו , 16/07/09 21:52

    או שהיית דואג לבונוסים לאלה שקרובים לצלחת בלבד???????????

  • 69.

    ההסטריה מיותרת: ערוץ 10 לא יפסיק לשדר, רק הבעלים שחייבים למדינה יתחלפו (ל''ת)

    מי שמוכשר ימצא עבודה תחת ההנהלה החדשה, 16/07/09 20:42

  • 68.

    וידוי

    שאבי מהעיריה, 16/07/09 20:09

    שלום אני שאבי מהעיריה ואני מכור לטוקבקים ולכן אני עובד ככותב טוקבקים עבור גורמים אינטרסנטים שרוצים לסגור את ערוץ 10

  • 67.

    ערוץ-10תעשה טלביזה מרשימה בסופ יהי פירות טעימים

    דוד, 16/07/09 19:58

    ערוץ 10 תעשה טלביזיה מרשימה אפילו אנו קטן

    1.ישראל מדינה קטנה אפילו לא רואים במפה אבל
    שם גדול ,הודו,סין עוד מדינות מתפילים נותנים מים להם
    מים לשתות-
    2.גוגל מיקלסופ אינטל כל החברות אלקטרוניקה,פיתוח
    ולמרות מלחמות משברים ובעיות כרמון מדינה מפוארת
    תוססת ומשגשגת—יש כאן רק 7 מיליון--
    3. שנייה או דקקה,בקומקום,בתחנה,בטיסה,בכדור סל,
    על הכביש—או שידור פוקס,סננ,בבס- או שידור בסין
    איראן, פסטיואל כל זה מראה באיזה כיתה או דרגה
    כדוגמה אל גזירה-
    4- נכון האומנם שידור צריך להתייחס על מקום שהוא מחובר
    ראינו מה עשו הארגוני נשים כאן בכל עיר עורכידין ועובדים
    משרדים,שיטור,עוסים, לכן אפולו שופטים פוחדים זה כאן
    שווה משהוא אבל לעולם זה כלום
    5.אם ערוץ 10 ישים אור לכאן ושם יתן תמונות וסיפורים
    ישדרג עצמו אירופה,עוד מדינות יראו ישראל חשובה לכולם
    ויש מה להראות-היו כאן ביזנט,רומא,יוון,אוטמן,אנגילי
    צריך קוסמטיקה טובה מרשימה שים זרעים תקבל פירות
    מיצגים מדינה ומקבלים הערכה--ngohq/com

  • 66.

    החושך של ערוץ 10 זה החושך של כולנו!

    שמעון, 16/07/09 19:40

    יא סתומים

    • החושך של ערוץ 10 יהיה אור גדול למדינת ישראל, פחות שמאלנים ופוסט ציונים (ל''ת)

      מירי, 17/07/09 11:09

  • 65.

    ****די לחגיגת עיתונאי השמאל בערוץ 10 על חשבון הציבור**** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/07/09 19:28

  • 64.

    קיצצנו אפילו במשכורות של הטוקבקיסטים!

    ערוץ 10 - מח' טוקבק, 16/07/09 19:15

    ועדיין הטאלנטים שלנו לא מפסיקים להגיב!

  • 63.

    הבאתם לנו את הישרדות? אז תשרדו!

    השבט אמר את דברו, 16/07/09 18:51

    כולנו זוכרים את ימי ההבטחה לפני עלותכם לאוויר: ערוץ מסחרי רענן ואיכותי יותר שיאזן את הזבל שמשודר בערוץ 2.
    בפועל הפכתם את הזבל לביוב.
    גררתם את שני הערוצים לתחרות ריאליטי מטורפת וניסיתם לחפות במהדורת-חדשות נושכנית-עלק, שקורצת כל הזמן לברנז'ה והחבר'ה הטובים עם ''הדעות הנכונות'' שהיום מהוות ''חותמת-איכות'' לכל אידיוט ופוסטמה.
    נכון, ערוץ 2 לא יותר טוב, אבל הוא לפחות יצרן-זבל מצליח שלא בא בטענות וממשיך לזהם את המוחות בכוחות עצמו.
    בתכנית הדגל שלכם צריך לגלות תושייה כדי לשרוד על אי מלא תחמנים ואידיוטים.
    נסו עכשיו לגלות תושייה ולצאת מאי המתים.

  • 62.

    שתי מלים טובות על ערוץ 10:

    מפרגן, 16/07/09 18:26

    ערוץ שתיים.

    • פששששש איזה יציאה!

      בני היל, 16/07/09 22:59

      איפה עשית קורס הומור?
      אצל ליאור שליין?

  • 61.

    צודק מאה אחוז !!

    אחד שיודע, 16/07/09 18:19

    ידיעות אחרונות למי ששכח רק מחכים שערוץ 10 יסגר כדי שיוכלו להעביר את החוק שמתיר פרסום בכבלים שם הם בעלי שליטה. מי שלא רואה את זה לא רואה את התמונה המלאה....

  • 60.

    ורשבסקי בהפוך על הפוך

    נדב, 16/07/09 18:00

    הכל ספינים של ורשבסקי עושה דברם של בעלי ההון שלא עומדים בהתחיבויות שלהם
    ורוצים הקלות להרויח
    למדתם אתנו שהכלכלה הפרטית היא המחר
    וכשהמחר מתרחק מהצלחת לפתע אתם רוצים עזרה
    איך זה יתכן שאדם שעובד במקרה הטוב 4 ימים בשבוע למשך 4 דקות מקבל משכורת של 100 אלף שקל לחודש?
    תבדקו את עצמכם טוב טוב ותפסיקו לבכות
    או שתעמדו בהסכמים שאתם חתמתם עליהם
    תודה

  • 59.

    מה היה לנו רע עד 1991 , לפני בואם של ערוצים 2.10. HOT.YES (ל''ת)

    נקדימון ,טסלר ,רונן,סממה, 16/07/09 16:54

  • 58.

    לכל הבורים והשקרנים שמטקבקים עבור ערוץ 10...

    אלי, 16/07/09 16:35

    ערוץ 10 התחייב על פי המכרז להעביר כל שנה מעל מיליוני שקלים תמלוגים למדינה. הערוץ חייב למדינה מאות מיליוני שקלים של תמלוגים, את מאות המיליונים החסרים בקופת המדינה האוצר ממן זאת על ידי הטלת מסים על חלשים ומסכנים.

    כל עוד הערוץ חייב למדינה כסף הערוץ מקיים על חשבון משלם המיסים ועבריין שלא מכבד הסכמים.

    לסגור ערוץ 10 מייד.

    • תפסיקו להטעות את הציבור

      איש אוצר, 16/07/09 18:20

      ערוץ 10 מוכן לשלם את חובותיו בפריסה עתידית. ויש בכוונתנו להגיע איתו להסדר כדי לא להוביל לפיטורי מאות עובדים.

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 16/07/09 19:26

  • 57.

    איפה טעינו?

    ניתוח טכני, 16/07/09 16:34

    א. בחירת אנשי מקצוע - לא אנשי מקצוע טובים רובם אפילו גרועים מאוד.
    ב. משכורת עתק - איפה נשמע דבר כזה ?
    ג. התקשרות עם חברות הפקה כושלות
    ד. חוסר מוחלט בפיתוח - מה פותח במשך כל שנות פעילות הערוץ? שעשעון? לא. דרמה - לא ריאלטי - לא בקיצור שום כלום.
    ה. חוסר אחריות אישית - כולם ידעו שהעסק לא עובד למה אף אחד לא לקח אחריות?
    ו. חוסר פיתוח טאלנטים - תנו לי שם אחד שהערוץ פיתח אחד? מישהו? שליין? הצחקתם את לנו. כותב? במאי? משהו? מישהו? - כלום נאדה שום דבר.
    ז. היחס לצופים כשם הסעיף.
    ח. מחלקה דקומנטרית בדיחה - כתבות צבע צהבות ומגויכות איפה סרט על דיוקן תרבותי?תופעה ישראלית? משהו עם בשר - כשלון חרוץ!
    ט. מחלקת דרמה - יש דבר כזה? מה הם עשו כל השנים?
    י. מחלקת ספורט - מי הליצן שניהל שם את העיניינים? קבלת החלטות של ילד מפגר. תוכן ספורטיבי כלשהו נוסף? לא היה וככל הנראה גם לא יהיה.

    ועוד ועוד ועוד...

    בקיצור קיבלתם הזדמנות נכשלתם זה הזמן ללכת הבייתה!

  • 56.

    אפילו פולישוק היה מצליח למצוא פתרון

    ששון גבאי, 16/07/09 16:30

    יותר טוב משטייניץ וכחלון

  • 55.

    הרשות השניה

    נורית ומנשה, 16/07/09 16:29

    מישהו פעם שאל מה עושים עם כל הכסף שעובר לרשות השנייה? כל הדוקו שמוקו שהם מפיקים ומחלקים שם כסף כמו מים? מה עם המשכורות של שני הגאונים נורית ומנשה? אוכלי חינם

  • 54.

    משה כחלון = עלה נידף ברוח

    מת על ערוץ 10, 16/07/09 16:01

    מפחד מהצל של עצמו ולא מסוגל לעשות כלום!!!
    יותר גרוע מפולישוק!!!!

  • 53.

    בלי אינטרסים רק שאלות

    במאי פרילנס, 16/07/09 16:00

    אני במאי פרילאנס אשר מעולם לא עבד ישירות עם ערוץ 10.
    נפגשתי עם גורמים שונים מטעמם ותמיד איכשהוא יצא שלא נשכרתי על ידם.
    האם כאשר קיצצו לי בשכר בהפקות המקור (שחלקם לבסוף נקנו ע''י ערוץ 10) שמעתי את עמנואל רוזן אומר שזה אסון? האם כאשר המפיקים הלינו את שכרי חודשים על גבי חודשים בטענה שהם לא מקבלים כסף מהזכיינים מוטי קירשנבאום זעק שצריך לפתור את העניין?
    האם לא הייתי ביותר ממסיבת סוף עונה אחת של אחת הסדרות שסוימו להצטלם (ראפ פארטי) שם הכסף נשפך כמו מים? האם עורכי התוכן שלהם שאת חלקם אני מכיר היטב לא התרברבו בפרהסיה על משכורתם?
    אז למה????????????? לכל השדים והרוחות אני צריך לממן מכספי המיסים שלי את הערוץ הזה? למה???????????????

    • ולמה לא בחרת לך עיסוק חרושתי , פחות ערטילאי (עיסקי אויר בימתיים) (ל''ת)

      א.ד. גורדון, 16/07/09 16:58

    • לא צריך לוותר להם על שקל. שיילכו לעבוד.

      שובר שתיקה, 16/07/09 16:58

      יש המון עצים לנטוע במקומות שהערבים הציתו...

  • 52.

    לא לתת לערוץ 2 להיות מונופול - כנסו דחוף!!!!

    ארץ ישראל, 16/07/09 15:59

    גם ערוץ 2 היה מאוד שמח לקבל הקלות אבל כל עוד הוא ברווחים הם לא יכולים לעשות כלום!! כך שיש להם אינטרס מאוד גדול שערוץ 10 לא יסגר..
    אם ערוץ 10 יצליח במלחמה הקטנה-גדולה שלו ויקבל הקלות מן הסתם גם ערוץ 2 יקבל את אותן ההקלות.. הם פשוט לא יכולים להפגין ולמחות כהדו''חות הפיננסיים שלהם מראים רווחים.

    אסור לתת לערוץ 10 להיסגר!!!

  • 51.

    אחלה ערוץ

    צופה אדוקה, 16/07/09 15:54

    ערוץ 10 מעולה!!! איכותי!!! אסור לתת לו להיסגר!!! תחזיקו מעמד!!

    • מה שתגיד טוקבקסט בשכר. (ל''ת)

      צופה, 16/07/09 16:39

  • 50.

    כולם אשמים - חוץ מהצדיק - ערוץ 10

    ישי, 16/07/09 15:23

    כולם אשמים חוץ מערוץ עשר: הצופים שמדירים את רגליהם, המפרסמים, הרשות השניה, הממשלה, אפילו ארלוזורוב.
    חבל שעסקני הערוץ לדורותיו לא מביטים לאמת בעיניים: לא רק שהם דאגו לכיס שלהם במקום לצופים ולאחרים, הם ניהלו את הערוץ באופן מחפיר: לוח שידורים עלוב, הכל טראש ודוקושקל. מצד אחד קוסמים ומדיומים, מצד שני תכניות טראש להומואים (היפה והחנון, הדוגמניות, לרדת בגדול ואפילו הישרדות), ומצד שלישי עלק-תחקירים (אורלי וגיא, גואל רצון וכו'). גם כשהיה להם משהו טוב בידיים הם החמיצו אותו. מנהלת התכניות היא בדיחת השוק, המנכ''ל החדש בא בכלל מהעיתונות (לפני כמה חודשים) ואת המנכ''ל הקודם עניין רק דבר אחד: המנכ''ל הקודם. חבל שיסגרו ערוץ מסחרי נוסף וישאירו את הכוח בידי ערוץ 2 הרדוד, אבל עם שדרת ניהול שכזאת עדיף לסגור במקום להלין ולהתלונן על כל העולם ואשתו. מבחינתי, אגב, הערוץ הזה סגור כבר מזמן

    • סוף סוף מישהו שאומר את האמת

      מיקי, 16/07/09 15:37

      חוץ מדבר אחד: ורשבסקי לא בא מעיתונות, הוא בא מהרס העיתונות. הוא האיש שבמו ידיו הפך את רשת שוקן מחממה לעיתונות הכי מרתקת שנעשתה אי פעם בישראל, לזבלונים בחינם.
      ועוד לא אמרנו מלה על הפרוגרמינג הכי מזעזע של איזשהו ערוץ טלוויזיה בהיסטוריה.

    • 100% נכון (ל''ת)

      רועי, 16/07/09 16:18

  • 49.

    ערוץ 10 - אתם מדהימים! לא להתייאש.

    יקיר ברק, 16/07/09 15:21

    אתם עושים עבודה מעולה, הלוואי וכולם היו כמוכם. שמישהו שם באולימפוס של משרד התקשורת, יתעורר כבר

  • 48.

    יוסי ורשבסקי

    למה המדינה לא מוכנה לסבסד את משכורות העתק שלי?, 16/07/09 14:39

    מה יש, לא מגיע לי משכורת כל כך גבוהה? נכון שיש עניים וחולים שאין למדינה כסף לתת להם, אבל אם יתנו לערוץ 10 ליפול, אני עלול להצטרך למכור את הוילה. לא חבל? אין רחמים במדינה הזאת?

    • זה אתה שכתבת את הספר אין לי הרבה חברים?? (ל''ת)

      אנונימית, 16/07/09 19:35

  • 47.

    ******ערוץ 10 הוא סיר הבשר של השמאל בישראל על חשבון הפועל הפשוט****** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/07/09 14:35

  • 46.

    חבל שערוץ 10 יסגר. תתעוררו שם בכנסת (ל''ת)

    אל תתנו לזה לקרות, 16/07/09 14:32

  • 45.

    ערוץ מדהים. חבל על הזמן (ל''ת)

    מוריה מערד, 16/07/09 14:32

  • 44.

    ערוץ 10 לא מושחתים!!! מאיפה הבאת את זה?

    מישהו שמאמין בערוץ 10, 16/07/09 14:31

    אתה פשוט מקשקש כאן שטויות!!! תעשה שיעורי בית ותנסה להבין (למרות שיהיה לך קשה...)- אסון גדול אם ערוץ 10 ייסגר!!!

  • 43.

    אנשים פה לא נורמלים. בחיי!!

    לקחתם על עצמכם להשפיל את ערוץ 10 ?, 16/07/09 14:31

    אין לכם מה לעשות בחיים ?
    לכו תעבדו

    • בוא תעסיק אותי (ל''ת)

      צלם מובטל, 16/07/09 16:01

  • 42.

    ערוץ 10 אתם עושים עבודה עיתנאית מצוינת (ל''ת)

    מחזיקים לכם אצבעות, 16/07/09 14:30

  • 41.

    אחלה ערוץ !! אסור שייסגר (ל''ת)

    רונן, 16/07/09 14:29

  • 40.

    ערוץ 10 - כל נהריה תומכת בכם !! (ל''ת)

    רוני מנהריה, 16/07/09 14:29

  • 39.

    ע"פ התגובות כאן(בעיקר הראשונות) אפשר בהחלט לומר שהעובדים מטקבקים

    (איציק) , 16/07/09 14:27

    כפי שהנחה אותם מנכ"לם.

    יסמנים שכאלה:)
    מקבלים בוחטות של כסף כל חודש וכשהבעלים,שמשלמים להם משכורות עתק,אומרים להם שזהו!די! אין יותר כסף למשכורות המוגזמות האלה,כי זה מגיע מהכיס שלנו-או אז הם פונים למדינה שתציל אותם.אולי היה עדיף אם העובדים,"הטאלנטים":), היו מבקשים מההנהלה לקצץ 70% משכרם,מה היה קורה?עדיין,להרוויח 30 אלף שח בחודש זה לא "כזה נורא".אני יכול להעיד על עצמי שאני מסתדר עם הרבה פחות::))))))

    • ערוץ 10 הבית שלנו ואנחנו לא מתביישים

      שחר, 16/07/09 14:55

      אני לא מרוויח 30,000 שקל לחודש ולא מתקרב לזה... אפילו לא קצת... אבל, זה הבית שלי, זו העבודה שלי ואין לי שום ספק שאנחנו צודקים!!! אף משכורת של אף עובד לא יצאה מכיסו של הציבור- אז תפסיק לבלבל את השכל- אידיוט!!!

    • מי מרוויח 30,000 ש''ח לחודש??????

      עמי, 16/07/09 15:15

      אולי כוכבי החדשות!
      מה עם כל העובדים האחרים? תאמין לי, אני בקושי מגרד את ה-5000 ש''ח, ועובד מאוד קשה בשביל זה, כולל משמרות לילה וסופי-שבוע.
      אז אל תקשקש על משכורות מוגזמות, רוב העובדים בערוץ 10 מרוויחים משכורות בסיסיות מאוד, ובתנאים לא זוהרים בכלל.
      ערוץ 10 זה לא רק מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון, יש עוד כמה אלפים...

      • אף אחד לא כופה עליכם ה''עבדים הזוטרים'', לעבוד בערוץ 2,10 (ל''ת)

        הטלוויזיה המסחרית אבי אבות התומאה, 16/07/09 15:58

        • תשקיעו שנייה מחשבה לפני שאתם קוראים לסגור את מקום העבודה שלנו

          קומה 16, 16/07/09 17:53

          נכון, אף אחד באמת לא כופה עלינו לעבוד בערוץ 2 או 10, אבל עד כה, אלו נחשבו למקומות ה''בטוחים'' יותר, בהרבה מחברות ההפקה, שאצלן לא תמיד תדע מתי אתה מקבל את הצ'ק, ולביטחון כלכלי, במיוחד בימים קשים אלו של משבר כלכלי, אין אח ורע.
          שנית, לידיעתך, על מנת להפיק תכניות חדשות, עומלים למעלה מ-300 עובדים מסורים, שאולי אתה מגדיר אותם כזוטרים, אך רובם אנשי מקצוע ברמה גבוהה, שעובדים משמרות אינטנסיביות של 9 שעות על מנת להביא בכל ערב את החדשות הטובות ביותר לכל בית בישראל, בבוקר, בערב, בגשם, בשמש, בסופות, בקטיושות, בעזה, בלבנון, והכל כדי לשדר ולעדכן את כל המדינהו מען כל המדינה.
          זה נכון שכר הטאלנטים הוא תמיד לא פרופורציוני לעבודתם, אך זו אינה המצאה של שוק הטלוויזיה, זה קיים בכל מקום, גם בשירות הציבורי, גם בסקטור העסקי וגם בספורט, ולכן, כאשר בית''ר ירושלים מפסידה כמה משחקים ברצף או נקלעת לחובות, טרם ראיתי אוהדים הקוראים להפחתה בשכר השחקנים המובילים.

          יקירי, לאחר שתסיים את שיעורי הלשון בהם תלמד שטומאה כותבים ב''ט'' ולא ב''ת'', אנא זכור כי זהו מקום העבודה שלי ושל עוד 400 איש במעגל הישיר, ושל כ-3000 ספקים המתפרנסים באופן עקיף מהערוץ, וכפי שלא היית רוצה שאבקר את מקום העבודה שלך, אנא תן לי להילחם על הפרנסה אשר עליי להביא בכל ערב לאשתי ולילדים, ולהמשיך להפעיל ערוץ אחר, שנותן אלטרנטיבה למנופולים השולטים כיום בשוק התקשורת, ומביא גם דעות אחרות, צעירות, רעננות שיביאו לרוח חדשה בשוק התקשורת בישראל.

    • ללא מבין

      חגית ת''א, 16/07/09 19:38

      יא אידיוט אתה מממן את ערוץ 1 בלבד, ותזכיר לי מתי ראית שם משהו לאחרונה?

  • 38.

    כנסו וקראו פה כמה מרוויחים השמאלנים בערוץ 10 לאחר הקיצוץ

    שאבי מהעיריה , 16/07/09 14:26

    http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20090105_1052687

    • פששש... אתה עובד ממש קשה, הא? (ל''ת)

      כנראה שאין לך מה לעשות, 16/07/09 14:27

    • אתה ממשיך להתעקש על שטויות

      מוקי, 16/07/09 14:30

      אתה מתרכז בקומץ אנשים, ומתעלם ממאות עובדים שמרווחים שכר ממוצע ועובדים מסביב לשעון.
      די להתעסק בשכר הטאנטים!!!! הם לא הבעיה ולא הפיתרון!

    • שווים כל שקל.

      belran , 16/07/09 14:38

      וזה גם לא יצא לך מהכיס.

      • אם הם שווים כל שקל-אז למה הערוץ קרס וזקוק לכספים מאיתנו(הציבור) (ל''ת)

        (איציק) , 16/07/09 14:41

        • תגיד, יש לך מושג על מה אתה מדבר?

          כי זה לא נראה ככה, 16/07/09 15:09

          החובות של ערוץ 10 הם חובות של שעות שידור של תוכניות מז'אנרים שונים
          הם לא חייבים לך אפילו שקל אחד

    • מהטוקבקיה

      שאבי, 16/07/09 23:15

      וולאק הרבה זמן יש לך לגלוש
      על מה המשכורת??
      איזה עיריה זאת?
      עיריית YNET?

  • 37.

    *****שטיניץ וכחלון,אל תמחקו את החובות של האנטיציונים בערוץ 10****** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/07/09 14:21

  • 36.

    לא פלא שהעירייה נראית כמו שהיא נראית (ל''ת)

    שאבי מהעירייה, כפי הנראה אתה עובד רק בזה, 16/07/09 14:18

  • 35.

    שאבי מהעירייה - כמה אתה מרוויח בחב' הטוקבקים? (ל''ת)

    אביגדור ממס הכנסה, 16/07/09 14:17

  • 34.

    ערוץ 10, אנחנו תמיד אתכם! (ל''ת)

    belran , 16/07/09 14:14

    • דבר בשם עצמך בלבד (ל''ת)

      טוקבקיסט לא בשכר, 16/07/09 14:21

    • עובד בתשלום המגיב. (ל''ת)

      צופה, 16/07/09 14:24

  • 33.

    זה לא רציני לצעוק רגולטור רגולטור כשהערוץ עצמו מתנהל כמו בברלי הילס

    ערן בי, 16/07/09 14:09

    משכורות מ ט ו ר פ ו ת !!!

  • 32.

    למה לא סוגרים את ערוץ 2? (ל''ת)

    תוכניות תת רמה, 16/07/09 14:07

  • 31.

    אוי . רק אתמול דחיתי הצעת עבודה מ''אל מנאר''. (ל''ת)

    גיא וילנאי פדרבוש, 16/07/09 14:07

  • 30.

    *****100 מליון שקל הערוץ חייב לציבור,והשמאלנים חוגגים במשכורות ענק**** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/07/09 14:07

    • הערוץ לא חייב לציבור אפילו לא שקל!!!

      belran , 16/07/09 14:13

      הוא חייב תוכן! וכל זה על השנים 2003-2006!
      תוכן=כסף.

      • מה שתגיד שמאלני (ל''ת)

        צופה, 16/07/09 14:19

      • כחלון: "נפרוס חובות לערוץ 10 אך לא נוותר על שקל או תוכן" (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 16/07/09 14:30

  • 29.

    מי שיתגעגע אלי שיקום. (ל''ת)

    שליין, 16/07/09 14:05

  • 28.

    כל טוקבק שלילי על ערוץ 10 נגוע!!!

    אמיר, 16/07/09 14:03

    אין פה שום אמת! זהו ניסיון ברור לגנוב דעת קהל.

  • 27.

    יש ממש בטענתו של ורשבסקי

    רועי2472 , 16/07/09 14:02

    לגבי "ידיעות" (כמו גם YNET): לבעלי העיתון יש מניות בכשלון ושמו "רשת" בערוץ 2.

    • בכל מקרה שהמתחרה שלך כושל וקורס-זה מועיל לחברה שלך,,,אז שלא ייכשלו!! (ל''ת)

      (איציק) , 16/07/09 14:29

      • אבל הם כבר נכשלו (ל''ת)

        אחשלו, 16/07/09 14:31

  • 26.

    ערוץ 10

    מיקי, 16/07/09 14:02

    טפילים?אתם יכולים לארוז ולהמריא.לא תהיו חסרים לאיש.כולל כול ''המגישים הבכירים'' שמשכורת חודשית שלהם אינה אמורה להגיע מכיסי.תעברו למיקרונזיה שם מתאים לכם יותר.כול החלטה אחרת ואנו נגיב בבית המשפט.

    • טפילים? מי אמר שהכסף מגיע מכיסך?

      שולה, 17/07/09 00:39

      מה פתאום מכיסך? מדובר בהתחייבות של הערוץ ליצירה מקומית. זה ערוץ מסחרי. הוא מעולם לא ביקש, לא יבקש, לא זכאי -ולכן גם לא יקבל- מכספי משלם המסים.הכסף של הערוץ לא הולך למדינה, ולא בא מהמדינה בשום שלב.
      לפני שאת יורה ביטוים מכוערים, תבדקי את העובדות לאשורן!

  • 25.

    מישהו רואה ערוץ 10? (חוץ מהחדשות) (ל''ת)

    שפוי, 16/07/09 14:00

  • 24.

    שתי שאלות . אתם חייבים כסף ? אם כן למה אינכם משלמים אלא בוכים ? (ל''ת)

    j44 , 16/07/09 13:59

    • הם מוכנים לשלם!!!

      belran , 16/07/09 14:00

      אבל הרשות השנייה רוצה לסגור אותם בכל זאת.

      • למה ? בגלל שהם שמאלנים ? בגלל שהם ימניים ? למה ?

        בערלאנד, 16/07/09 14:03

        לפחות נסה להיות קוהורנטי , שכיר חרב שכמותך..
        תן תוצרת עבור השכר שאתה מקבל.

      • אם הם יישלמו-לא תהיה סיבה לסגור אותם. (ל''ת)

        (איציק) , 16/07/09 14:34

    • לשאבי מהעירייה - נראה שאתה עובד מאוד קשה (ל''ת)

      תנוח קצת, 16/07/09 14:24

  • 23.

    משלם המיסים לא ממן את ערוץ 10. די עם השקר הזה!

    אמיר, 16/07/09 13:59

    מישהו המציא את הקישקוש הזה שמשלם המיסים מממן את ערוץ 10, וחבורה של אידיוטים כל הזמן מתלהמת בענין. העובדות הפוכות: הערוץ לא קיבל אגורה מהמדינה. לעומת זאת, בעלי הערוץ שהפסידו מלייארדים עד כה, ונושאים בהפסדים לבדם, נאלצים כל הזמן להמשיך ולשלם כסף למדינה, כדי לממן את משכורות פקידי הרשות השניה. זה מטורף לחלוטין. וזו האמת, וכל הבורים שיפסיקו לבלבל את המוח.

    • מי משקר פה?????,,,,

      (איציק) , 16/07/09 14:57

      אולי 100 מיליון שקל-זה לא כסף בשבילך,בשבילנו כן!!אז אנחנו לא מוכנים לשלם!!
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/895/003.html
      בקצרה.....
      "יו"ר מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש הבהירה, כי כל דרישה לדחיית החובות - העומדים על 100 מיליון שקל - או פריסתם, תהיה כרוכה בצורך בשינוי חקיקה וכי המכרז כבר מוכן."

      "ערוץ 10 עושה מאמצים עילאיים כדי לגייס כסף", אמר גורם בערוץ, "הבנקים לא מוכנים לתת, ולו שקל - ובכל זאת בעלי המניות ממשיכים להשקיע מיליון דולר מדי חודש".

      • איציק, תעבוד על הבנת הנקרא

        נועה, 17/07/09 00:42

        תקרא שוב את מה שאמיר כתב, ואת מה שכתוב בכתבה שפירסמת - לא מדובר על כספים שלך משלם מסים יקר שכמוך. מדובר על יצירה מקומית שתיפגע פגיעה אנושה ובלתי הפיכה, מטרה שלשמה מלכתחילה נקבעו תנאי המכרז, ועל הסוגיה הזאת אמור ערוץ 10 לקום או ליפול. את הכסף שלך תחסוך יפה. אף אחד בערוץ לא רוצה אותו.

    • אמיר .אמנם לא ע''ח משלם המיסים והתקציב,אלא דרך מחיר המוצרים והשרותים

      ס''ט ספרדי טרוד , אחד העם 70 ת''א, 16/07/09 16:36

      ובתוכם מסתתרת הגזלה שנקראת ''ועכשיו נעבור לפירסומות''..
      כל הטרנד הזה של פרסומות הוא יבוא של התרבות המערבית(אמריקנית) המתועבת הקפיטליסטית

  • 22.

    אנשי ערוץ 10 - אתם צריכים להפגין מול בתיהם של הטאלנטים שלכם

    אני, 16/07/09 13:55

    אם הם יסכימו לתקרת שכר מכובדת של 20 אלף אתם יכולים לחסוך מיליונים!!! מה אתם אומרים מיקי , יעקב , שלח , דרוקר , לונדון , קירשנבאום , קוטלר - לא מספיק להתראיין צריך גם לתרום , מה אתם אומרים - למען 500 משפחות שתלויות בויתור מצדכם על השכר המטורף שאתם מקבלים , רק אז יהיה לכם את הלגיטימציה של האזרח הקטן להפגין!

    • שהם יתרמו? הם נדיבים רק על חשבון אחרים (ל''ת)

      רגולטור, 16/07/09 14:29

  • 21.

    ***יש כאן מגיב של ערוץ 10 בשם belran שמגן על המושחתים**** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/07/09 13:46

    • ויש כאן מגיב מידיעות אחרונות שיש לו אינטרס שהערוץ יסגר.

      belran , 16/07/09 13:52

      ואין לי שום קשר לערוץ 10.
      רשת וקשת הן הבאות בתור!!! תתעורר!

      • מגיב מידיעות ששונא שמאלנים?טיפש שכמוך (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 16/07/09 14:10

        • אני לא ארד לרמה שלך.

          belran , 16/07/09 14:27

          חתיכת סוציומט.

          • מהיכרותי(הווירטואלית)את שאבי-הוא נגדהתקשורת,נגד בג"ץ,ועכשיו נגד נתניהו (ל''ת)

            (איציק) , 16/07/09 14:44

        • יותר נמוך ממה שאתה יורד - אי אפשר (ל''ת)

          אורית מהדרום, 16/07/09 14:34

  • 20.

    בכיינים - נמאסתם

    עיתונאי מודפס, 16/07/09 13:43

    היה מכרז. קיבלתם על עצמכם התחייבות. עכשיו המשק במצב ממותן, אין מפרסמים, ההפקות עולות ביוקר, העובדים מקבלים משכורות עתק - ואתם מפסידים. שבו בשקט וקיימו הסכמים.
    כשהבוס שלי בעיתון (אותו בוס של גדעון עשת) קיצץ לי את המשכורת, לא יצאתם להפגנות. כשהיוצרים מחו על סגירת הפקות לא באתם להזדהות אתם. מה קרה היום?

    • אתה בכיין ונקמן ובתור עיתונאי ממש לא מדייק בעובדות

      עיתונאית לא מודפסת, 16/07/09 16:50

      כל עובדי ערוץ 10, אבל כל העובדים, בכל הרמות, ספגו כבר מזמן קיצוץ בשכרם, יתרה מזו כגובה המשכורת כך היה גובה הקיצוץ, מי שמרוויח יותר קוצץ יותר. אני מסבירה לך לאט כי אז אולי תבין. ואם אתה חושב שסגירת ערוץ 10 לא תשפיע גם עליך, שוב אתה מגלה חוסר הבנה. אז באמת אתה תמצא את עצמך בחוץ, על כל מקום יהיו עוד יותר קופצים, בעוד פחות כסף, גם העיתון שלך ושל המו''ל שלך יספוג ירידה בהכנסות מפרסומות. אתה פשוט ההתגלמות של ''עיתונאי קטן שלי''

      • לא מדייק בעובדות = עיתונאי ישראלי (אז לכו לעזה) (ל''ת)

        ב.ל, 17/07/09 21:09

  • 19.

    איזה צביעות של ערוץ 10! קבלו תכנית הבראה בכמה שורות:

    ברוק לסנר, 16/07/09 13:42

    1.במקום שכר של 150 אלף למגישים חזאים וטאלנטים למינהם קצצו את השכר ל 20 אלף - זה גם משכורת מכובדת למדי , לא ירצו תפטרו אותם ותביאו כאלה שכן מוכנים ויש הרבה שהם גם לא פחות מוכשרים!- מהלך זה בלבד יחסוך לערוץ בחישוב קליל כ 10 מיליון שקלים בשנה וכ 100 מיליון שקלים ב 10 שנים!
    הנה פטרתי את הבעיה!
    די לחגיגות השכר ולקפיטליזם החזירי! אה כן אולי גם תראו טיפה יותר חיבה למדינה ולא רק לאינטרסים כלכליים , זה גם יעזור

  • 18.

    נראה לי שעובדי ערוץ 10 נרתמו לטקבוקים בהתלהבות

    טוקבקיסט לא בשכר, 16/07/09 13:40

    מתוך 12 המגיבים נראה כי 11 הם שך עובדי ערוץ 10
    בתור אחד שלא מערוץ 10, לא ברור לי מדוע קירשנבאום שנדרש לקצץ בשכרו, כמו שאני נדרשתי בעבודה שלי, סירב ולא קיצצו לו בשכר
    ואחרי זה
    למגישים שיש שכר אסטרונומי רק לדבר
    ואחרי זה ליוצרים הישראליןם אין כסף
    אז יודעים מה?
    אולי עדיף לסגור את ערוץ 10 לפתוח אותו מחדש עם שכר יותר נורמלי
    אף אחד לא יקח את המגישים לערוףץ אחר, גם ערוץ 2 בצרות כלכליות גדולות

  • 17.

    ומה יהיה עם הישרדות 3 במידה ויסגרו את הערוץ?

    סתם אחד, 16/07/09 13:39

    תענו לי בבקשה

    • אח שלי אל תדאג ימכרו אותך בזול ל2 (ל''ת)

      כנרת ברשי, 16/07/09 19:31

  • 16.

    טפילים,פרזיטים ועבריינים הם עובדי ערוץ10 אשר חיים על חשבון משלם המיסים

    אלי, 16/07/09 13:37

    ואינם מקיימים את התחיבויותיהם אל פי חוק המיכרז שהם התחיבו.

    לסגור את ערוץ 10 מיד.

    • אז תתעורר כי רשת וקשת הן הבאות בתור...

      belran , 16/07/09 13:40

      ואז תשאר בלי טלווזיה.

      • 2 הערות

        אאא, 16/07/09 13:59

        1) ממילא אין מה לראות בטלויזיה כך שזה לא יהיה שינוי גדול.
        תמיד אפשר לפתוח ערוצים חדשים.בתי הקברות מלאים בטמבלים שהיו בטוחים שלא ימצא להם תחליף.

      • ערוץ 10

        מיקי, 16/07/09 14:03

        אנחנו יכולים לטוקבק יותר מכם חבל לכם על הזמן טפילים.

      • belran,תמיד תהיה טלוויזיה כי הכל עובד על היצע וביקוש,,,ביקוש יש!! (ל''ת)

        אז כנראה שאין מספיק ביקוש לערוץ10,,,, 16/07/09 14:19

      • belran , אנו נשרוד בלי טלויזיה מסחרית,כמו שחיינו עד 1991 (ל''ת)

        קירשנבאום הקדום בערוץ הראשון, 16/07/09 16:41

    • אתה עבריין פחדן בעצמך

      מוקי, 16/07/09 13:51

      וגם טיפש. עובדי הערוץ לא מקבלים שקל ממשלם המיסים!!!
      אתה מתבלבל עם ערוץ 1, יא סתום!

    • על מה אתה מדבר?!?!?! איזה כסף בדיוק?

      יועד, 16/07/09 14:00

      התבלבלת בערוצים

    • ערוץ 10 לא חייב אגורה לציבור!!!

      אלה, 16/07/09 14:34

      תלמד לכתוב קודם כל בעברית ואז תכתוב כאן דברי הבל וכזב!!! אף אחד לא חי על חשבון משלם המיסים... ערוץ 10 מעולם לא לקח כסף מהציבור!!! תפסיקו לכתוב שטויות...

      • אבל דרך הפרסומות הוא גוזל את הצרכנים במחיר המוצר/שרות

        קרל מרקס אנד ספנסר טרייסי, 16/07/09 16:48

        כמו כן בזיכיון לשידור הוא התחייב לשדר מגוון סוגות (ז'אנרים) ולא עמד בחוזה , שיש בה סנקצית ההפרה= הקנס , ז''א הוא חייב לנו את עלות הקנס!!!

  • 15.

    הכנרת מתייבשת ...וגם הכיסים של המשקיעים .

    עאלק טאלנטים, 16/07/09 13:37

    אז מה עושים ? צריך לצמצם בשכרם של הטאלנטים , לונדון & קירשנבוים + יעקב & מיקי וכו' וכו' ... וכך ערוץ 10 ישרוד !!!

  • 14.

    ****מיק ויעקוב 170,000 ש"ח בחודש כל אחד***** (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 16/07/09 13:35

    • *****לונדון וקירשנבאום 130,000 ש"ח בחודש***** (ל''ת)

      שאבי מהעיריה , 16/07/09 13:36

      • ****גיא זוהר 130000 ש"ח בחודש*** (ל''ת)

        שאבי מהעיריה , 16/07/09 13:37

        • ****דרוקר ושלח 100,000 ש"ח בחודש***** (ל''ת)

          שאבי מהעיריה , 16/07/09 13:38

          • ומה עם כל שאר מאות העובדים שמקבלים 7000 ש''ח בחודש????

            אחת שיודעת, 16/07/09 13:57

            פחות מעניין ופרובוקטיבי, הא?!
            אז תפסיק להפיץ שטויות לא רלוונטיות ולהסית את תשומת הלב ממה שחשוב, יא דפוק!!!

            • שאר העובדים שמקבלים 7000 שח צריכים להתלונן אצל ה"טאלנטים" שבגללם

              (איציק) , 16/07/09 14:47

              סוגרים את הערוץ.

      • הבן אדם הזה שמתחבא מאחורי העכבר...

        belran , 16/07/09 13:39

        חתיכת שקרן שכמוך!
        אתה בטח מחברת טוקבקים כלשהי.

        • מה שקר פה? הנתונים לא נכונים?

          אחד מהעם, 16/07/09 14:00

          אני בעד שהערוץ ישאר, ולדעתי זה בסדר שטאלנטים ירוויחו טוב אבל אם המדינה מקלה בתנאים ראוי שיהיה קיצוץ משכורות כלשהו.

        • שמאלני אתה בכל מקום (ל''ת)

          צופה, 16/07/09 14:21

        • הוא שקרן...תביא לינק(כמו ששאבי הביא) שטוען אחרת ואז נתמודד עם טענותיך.

          (איציק) , 16/07/09 14:49

          זה לא רציני לקרוא לו שקרן מבלי לסתור את טענתו ע"י לינק או הפניה לקובץ כלשהו(עדיף pdf).

          • כמובן שהכוונה הייתה לשאול(רטורית):הוא שקרן??? (ל''ת)

            (איציק) , 16/07/09 14:50

  • 13.

    עכשיו כל הטוקבקים בעד ערוץ 10 חשודים

    רפי, 16/07/09 13:31

    כי אולי מדובר בעובדים שפועלים בהתאם לעצת המנכ''ל.

    מצד שני, 99% מהטוקבקים ברשת הם במילא מכורים, אז זה לא כל כך משנה.

    • ודאי. מי מגן בדבקות כה רבה על מוצר עלוב אלא עם כן הוא בעל אינטרסים ? (ל''ת)

      חושד, 16/07/09 14:04

  • 12.

    ערוץ מעולה !! וכל מי שמאשים את הערוץ לא מבין (ל''ת)

    דפנה לוי, 16/07/09 13:26

  • 11.

    מה השכר של

    laveeg , 16/07/09 13:10

    יעקב ומיקי ?

    • ושלך? כמה אתה מקבל? (ל''ת)

      belran , 16/07/09 13:32

      • למה ? הוא מבקש מחיקת חובות ? (ל''ת)

        אני רק שאלה, 16/07/09 14:04

      • ושלך מה המשכורת (ל''ת)

        צופה, 16/07/09 14:22

  • 10.

    סגירת הערוץ. סוף לתחקירים. פערי המעמדות והפשע יחגגו (ל''ת)

    ת, 16/07/09 13:03

  • 9.

    חשבתי שב''הישרדות'' דווקא אוהבים לאכול טפילים. (ל''ת)

    טלפלא, 16/07/09 12:56

  • 8.

    נפלתם על הראש? לסגור את ערוץ 10? אולי די עם זה כבר

    נבו מרגלית, 16/07/09 12:54

    ערוץ נפלא! חבורה של מקצוענים... למה לסגור? כי נוני מוזס ירוויח מזה כסף?

    • לא צריך ערוץ שמאלני נוסף. גם אם יסגרו את ערוץ 2 , מאי נפקא מינא ? (ל''ת)

      יוסי הציוני, 16/07/09 13:35

  • 7.

    יאללה מתי יסגרו את ערוץ 2??? (ל''ת)

    אין על ערוץ 10, 16/07/09 12:54

  • 6.

    חובה להשאיר את ערוץ 10

    אחת שצופה, 16/07/09 12:54

    חובנ שיהיה במדינה ערוץ מסחרי נוסף שמייצר תכנים מגוונים, ואלטרנטיבה לשלטונו של ערוץ 2

    • חובה לקיים הסכמים ולשלם חובות. (ל''ת)

      עו''ד, 16/07/09 13:38

  • 5.

    ורשבסקי גורם לי לקנות שקיות הקאה (ל''ת)

    שפוי, 16/07/09 12:48

  • 4.

    רק אל תסגרו את ערוץ 10

    נועה הלפר, 16/07/09 12:47

    זה הערוץ הכי טוב שיש

    • מעניין. מה דעתך על עיתון ה''ארץ'' ? חשוב לי לדעת.

      ירושלמי, 16/07/09 13:39

      שטיה אומללה.

  • 3.

    אבוי לנו אם יסגרו את ערוץ 10!! (ל''ת)

    צופה נאמן, 16/07/09 12:46

  • 2.

    אסור לסגור את ערוץ 10!!!!

    למען הדמוקרטיה, 16/07/09 12:35

    בסוף נישאר רק עם ערוץ 2, כמה אפשר לטחון את כוכב נולד?!?

    • דמוקרטיה ? הרגת אותי מצחוק.

      ירושלמי, 16/07/09 13:42

      ערוץ מגויס לטובת ''שלום עכשיו''...
      דמוקרטיה , עלאק.

    • מצחיקה עלק דמוקטריה ישמאלנים (ל''ת)

      צופה, 16/07/09 14:23

  • 1.

    חייבים להשאיר את ערוץ 10 (ל''ת)

    אחד שצופה, 16/07/09 12:17

    • צודק!

      אחד שאכפת לו מהמדינה, 16/07/09 12:35

      אלטרנטיבה ראויה. שירדו ממנו ויתחילו להתעסק עם ערוץ 1.

      • שטויות. ערוץ שמאלני אחד פחות , לא יפגע בזכות הציבור להתקיים בנוחיות.

        ירושלמי, 16/07/09 13:44

        אז יהיה ערוץ אחד פחות לשידור תעמולת 'שוברים שתיקה'.
        אז יהיה ערוץ אחד פחות שישדר את נאומי נאסראללה...

        • ניסו להקים ערוץ שמאל,ליברלי,נאור ל"אליטה" ו"הברנז'ה" בישראל,,,לא הלך!!

          (איציק) , 16/07/09 14:39

          פיזרו הבטחות כדי לקבל תקציבים,אבל גם הם(וגם ערוץ2) ניסו למכור לנו תעמולה שמאלנית ממוחזרת,לא הלך-לא נורא-תנסו להתחבר לציבור בישראל ולא לחלק מהציבור.

          אם יקום ערוץ שיפנה לציבור הציוני,ימני,חילוני,מסורתי(רוב העם) אני מאמין שגם ערוץ 2 כבר לא יהיה רלוונטי.

          נמאס לנו מתקשורת שמאלנית!!