• 112.

    ריח של מזרח

    דוב רוסי, 23/12/10 20:34

    ריח כבר של מזרח עולה מהכתבה והולכת הרגל המזדקנת/

    IP: 192.118.11.120דווח על תגובה זו

  • 111.

    עשו פיל מזבוב

    אזרח, 24/10/10 19:13

    הכי קל לשפוט בן אדם מבלי להיות בתמונה...כן הייתה כאן הגזמה ואולי התעללות בכלב...אבל כל זאת נעשה לא מכוונה רעה אלא מאיבוד אשתונות. הכלב היה צריך לחטוף מכה או שניים אבל לא בהגזמה כזאת...אבל אני באז לכל הביקורתיים....כי שכחתם לכתוב על עבודת הקודש שהחיילים האלה עושים..נהפוכו ישנם כאן כאלה שמעדיפים ללא קיום היחידה כי לטענתם הם נשלחים להרוג פלשתינאים...צר לי להגיד לכל הבורים שהחיילים האלה נשלחים עם הכלבים על מנת להגן עליכם ואתם יודעים מה?! לא מגיע לכם......!!!!

    IP: 77.126.9.100דווח על תגובה זו

  • 110.

    לא בסדר

    מזועזעת, 23/12/09 16:01

    מה זה השטויות האלה שבעל כלב יחנך את הכלב שלו כמו שבא לו...?
    זה נשמע כמו ''להורה יש זכות לחנך את הילד שלו איך שבא לו '' והוא יכול ? לא...
    מה הקטע?
    ונכון זאת יחידה מאוד מיוחדת
    הכלבים שם מצילים חיי אדם.אני לא חושבת שזה בסדר להרביץ לכלב וגם אם הוא נשך (מי הוכיח את זה בכלל,לא חסר אנשים עם רצונות זדוניות ותחושת עליונות כשהם פוגעים בחלש)כשהילד שלך עשה משהו רע אז אתה תחבוט בו ותבעט בו וגם תקרא לחבר'ה ? ולא אל תגידו לי ''זה רק כלב'' הוא לא יכול להגיד כואב לי אבל יש לו מערכת עצבים וזה אומר שהוא מרגיש כאב כשמכאיבים לו.אפילו אני...שלא מבינה באילוף כלבים,יודעת שיש דרכים לאלף כלב בצורה שלא תפגע בו...וכלב שגודל בסביבה אלימה הוא יהיה אלים..מי יודע אולי הכלב הזה חווה התעללויות חוזרות וזאת הסיבה,אבל זה לא משנה.יש לנו צבא שאפשר להתגאות בו מבלי לחשות פעמיים אבל כששומעים על דברים כאלה התעללויות בחיות במסגרת הצבא וגם באנשים זה מזעזע

    IP: 77.126.84.230דווח על תגובה זו

    • עד שאתה לא שם אתה לא מבין

      ---, 23/09/10 15:17

      בתור חייל ביחידה נדלקו לי כמה נורות כששמעתי על הסיפור אבל זה היה לפני שקיבלתי את הכלב.
      כיום יש איסור לעבוד באלימות עם כלבים אבל האופן של האימון וכל כלב והדרישות התנהגות וצורת התיקון שלו הן שונות.
      יש באמת כלבים שהעבודה איתם חייבת להיות אגרסיבית כדי להגיע איתם לרמה גבוהה ודרושה. לא הייתי מעז לחשוב על זה לפני כן אבל עכשיו כשאני מבין את העבודה אני יודע מה נחוץ ונדרש כדי לתרגל את הכלב.
      עד שאתה לא שם אתה לא מבין. אז טוב שיש עירנות של האזרחים אבל אני יודע באמת שאפשר לסמוך על המאלפים שעושים את העבודה הנכונה ובככה אין מה לעשות צריכים גם להרחיק אזרחים שלא יבינו את המעשה שנראה לא מוסרי אבל נחוץ.

      IP: 212.25.69.242 דווח על תגובה זו

  • 109.

    שקרנים וטייחים

    kroatia, 13/12/09 19:28

    מתי שהוא יפסיקו לשקר בצבא ובצמרת השלטון שלנו? תגידו את האמת שאתם משתמשים באכזריות כדי לאלף את הכלבים הרי במילא אף אחד לא מאמין לכם.

    IP: 207.232.35.169דווח על תגובה זו

  • 108.

    למה לא הגישה תלונה במשטרה? תנו לחיות לחיות היתה יכולה לעזור (ל''ת)

    אסור לוותר על התעללות, 05/12/09 23:18


    IP: 89.139.164.100דווח על תגובה זו

  • 107.

    מה הם משחקים אותה,כלב כזה פתאום לא יתקוף חייל סתם

    גלעד עדיין חי!!, 13/11/09 14:25

    בטוח הוא עשה לו משהו
    גועל נפש להרביץ לכלב!!!!!!!!!!!איכס דוחים

    IP: 85.250.99.40דווח על תגובה זו

  • 106.

    להתפוצץ עם חומרי נפץ על פלשתינאים? צריך לבטל את היחידה המופרכת הזאת

    צער בעלי חיים, 22/10/09 15:01

    ואפשר לחשוב בשביל מה הם בעצם מאמנים את הכלבים המתמימים והמסכנים האלה!
    בשביל להתפוצץ עם חומרי נפץ על פלשתינאים.

    IP: 84.229.215.186דווח על תגובה זו

    • ממ..לא. (ל''ת)

      זה לא מה שהם עושים., 23/10/09 04:32


      IP: 99.160.221.165 דווח על תגובה זו

  • 105.

    כל הכבוד

    מיכל, 18/08/09 16:37

    כל הכבוד ליחידת עוקץ לפי מה שקראתי כאן אני חושבת שחיילי יחידת עוקץ יודעים בדיוק מה הם עושים ואני מאמינה שאם הם היו סתם מרביצים לכלב ללא כל סיבה ודאי הם היו מקבלים עונש חמור ביותר!
    אבל חיילי יחידת עוקץ מוסמכים ויודעים בדיוק מה הם עושים!
    כל הכבוד לחיילי עוקץ ובהצלחה בהמשך!!!!!!!!

    IP: 79.181.128.122דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד? שירביצו לך ושלכמותך ולא לכלב חסר הגנה (ל''ת)

      ועובדה שאמרו לאזרחית להתרחק-מסריח, 05/12/09 23:13


      IP: 89.139.164.100 דווח על תגובה זו

  • 104.

    יחידת הכלבנים"עוקץ"

    הצבי , 20/07/09 23:05

    מעניין איך היה מרגיש אותו מכה לו הייתי מכה אותו"
    ומעבר לכך מה יעשה צהל בנושא הכאת הכלב,

    IP: 77.125.143.77דווח על תגובה זו

  • 103.

    בעבר שירתתי ביחידה

    אביאל, 20/07/09 21:41

    דבר ראשון - עוקץ היא לא יחידה מטכלית... היא יחידה כפופה לחטיבת המרהו'ם.

    דבר שני החיילים - לא מסתירים את העובדה שהם משרתים ביחידה, כי זאת כבר לא יחידה שקופה מזה מעל ל25 שנה. וכן שמים את הסיכה שגדלה לגודל של קנפץ.

    דבר שלישי ואחרון - אכן מתעללים בכלבים ומרביצים להם.
    הבעיה היא שזה לא כלבי ''צ'יווה'' שרובצים בבית. זה כלב שאמור לשרת בקרב תחת תנאים קשים ולדעת להתמודד גם שלא מפנקים אותו מגרדים לו בבטן. והמשמעת חשובה מעל לכל דבר.

    זהו אז למי שכתב את הכתבה... לא לכתוב דברים סתם מנותקים מהמציאות.

    IP: 85.65.230.169דווח על תגובה זו

    • חדשות: אסור להתעלל בכלב, וזה לא אומר שצריך לגרד לו בבטן (ל''ת)

      גם חיילים אמורים להלחם ואסור להתעלל בהם, 05/12/09 23:14


      IP: 89.139.164.100 דווח על תגובה זו

  • 102.

    ל94 הכלב מהכתבה בערוץ 2 כנסו !!

    נובו , 20/07/09 13:18

    הכתבה ששודרה בערוץ 2 על כלב של חייל לוחם מיחידת עוקץ.....גילי הבעלים שלו כל כך אהב אותו שהחליט לאמץ אותו אחרי השחרור..גייס כסף מתרומות והאריך לו את החיים וכמובן שיפר לו את איכות החיים..הלוואי וכל לוחם יקח איתו הביתה כלב נאמן ויתן לו בית חם לעת זיקנה...גילי איש יקר כל הכבוד לך!!!
    ממני נובו(הפינצ'ר החמוד)
    סטאר אתה כוכב!!!

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 101.

    מה קורה עם התגובה שפירסמתי??? (ל''ת)

    נובו , 20/07/09 13:10


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 100.

    נס שהמדינה שלנו קיימת עדיין! איזה יפי נפש עקומים! (ל''ת)

    שטיקל , 19/07/09 12:26


    IP: 80.230.126.86דווח על תגובה זו

    • אכן נ ס שהמדינה קיימת למרות מעוקרי נשמה כמוך

      רות מאור , 20/07/09 12:17

      www.kansukansu.blogspot.com

      IP: 93.173.22.190 דווח על תגובה זו

    • נס שהמדינה קיימת

      הצבי , 20/07/09 23:06

      מעניין איך היית מרגיש לו הכו אותך,

      IP: 77.125.143.77 דווח על תגובה זו

  • 99.

    היום יודעים על שיטות אנושיות לאילוף

    דפנה, 19/07/09 11:21

    ולא באלימות. יש להעמיד לדין את החיילים
    וגם במובחרים יש כנראה פחות מובחרים.
    אז מספיק עם הסיסמאות.
    בשביל להיות מובחר צריך להוכיח בין היתר
    התנהגות הומנית ובטח לאלא החלשים ממכם

    IP: 80.74.101.13דווח על תגובה זו

  • 98.

    לעצור את המתעללים ולהעמידם לדין, בושה למדינה חיילים כאלה!!!! (ל''ת)

    gckn62 , 19/07/09 09:30


    IP: 62.128.35.94דווח על תגובה זו

  • 97.

    לחיילים, ב. א. ש. ולכל החברים אתם מוערכים מעל לכל המשיכו...

    הוריי חייל ביחידה, 19/07/09 02:30

    לשמור על המדינה שלנו, אנחנו אוהבים אותכם

    IP: 82.81.150.28דווח על תגובה זו

  • 96.

    רק דבר אחד מפריע לי

    דני, 18/07/09 17:48

    בתור קצין במיל ביח מובחרת אני מכיר את פעולות היח הזו ואין ספק שמדובר ביחידה טובה מאוד עם אנשים טובים מאוד. השאלה שלי היא למה להתייחס בגסות לאזרחים? נכון אתם עושים עבודה חשובה וכל הכבוד, אבל לא להתבלבל, אין סיבה להתייחס לאחרים בגסות.

    מעבר לכך אם האימון סודי ומסווג אולי יותר פשוט להעביר אותו לאתר אחר... כמו שעושים ביח אחרות.

    IP: 93.173.177.167דווח על תגובה זו

    • לדני

      לוחם ביחידה לשעבר, 19/07/09 01:21

      שמע גבר....האימון בשטח הספציפי הזה הוא מעולה לכלבים ויש בעיה לאשר שטחים בארץ לאימוני שטח פתוח לכלבים ככה שהמקום הזה מעולה הן מבחינת המיקום והן מבחינת האישורים המשטרתיים והצהליים ....אז האזרחים צריכים להבין ולהעריך...ובתור 1 שהתאמן שם בלי סוף ונתקל באזרחים שעוברים אני יכול להבטיח לך שהתגובות אליהם הולמות...ושהתקשורת כהרגלה מנפחת!!!

      IP: 85.250.162.135 דווח על תגובה זו

    • הגסות מפריע לך? ההתעללות בכלב קשור לא? ואתה קצין? (ל''ת)

      גועל נפש, ולחשוב שקראתי והאמנתי לתשבחות על היחידה, 05/12/09 23:16


      IP: 89.139.164.100 דווח על תגובה זו

  • 95.

    לרגע שלא יכפישו את שמנו

    רותם כהן, 18/07/09 13:47

    עוקץ היא יחידה בה כל חייליה אנשים איכותיים, בעלי ערכים ומוסר. היחידה מטפלת בכלבים בצורה מקצועית, אחראית חמה ואוהבת. השילוב של השניים יוצר לוחם נאמן לתפקידו ולכלבו. יש לזכור שהכלבים, עם כל אהבתנו אליהם , נועדו למטרה אחת , בסופו של דבר והיא הצלת חיי אדם. ולכן הם מאולפים ומוכשרים בהתאם. לגבי המקרה, כנראה שהכלב עשה משהו מאוד קיצוני אם יצר תגובה אלימה- הכלב ניסה לתקוף חייל!!
    יחידת עוקץ היא היחידה הכי מדהימה שקיימת בצהל, כל חייליה ומפקדיה הם אנשים משכמם ומעלה, לכן האזרחית החצופה הזו, כדאי שתקרא קצת, תשאל או תתעניין לפני שהיא יוצרת פרובוקציות

    IP: 85.65.105.121דווח על תגובה זו

    • כמה שאת צודקת 100% !!!! עוקץ אתכם כל הדרך !!! (ל''ת)

      אליאל , 19/07/09 16:33


      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

    • שלא יכפישו את שמנו

      הצבי , 20/07/09 23:09

      לא תוקפים פה את הכלל אלא את הפרט,כלב מאולף לא מאבד עשתונות אלא אם דבר מה קיצוני הביא אותו לכך ,לדוגמא בעיטה בכלב,
      מה דעתך?

      IP: 77.125.143.77 דווח על תגובה זו

    • חוצפנית:האזרחית ה''חצופה'' שאלה בניגוד אלייך שמאמינה למה שמספרים (ל''ת)

      לא מרביצים לכלב, יש שיטות אילוף נורמליות, 05/12/09 23:18


      IP: 89.139.164.100 דווח על תגובה זו

  • 94.

    כלב שהשתחרר מהיחידה וחלה נזקק לתרומות כדי לקבל טיפול

    פיצי החתול, 18/07/09 10:21

    סיפור אמיתי ששודר בתוכנית של רשת בערוץ 2.

    כלבן ביחידת עוקץ השתחרר מהצבא ואימץ כלב שיצא לגמלאות. לאחר זמן לא רב, הכלב חלה במחלה קשה ונזקק לטיפול רפואי.
    ידו של החייל הצעיר לא הייתה משגת להעניק לו את הטיפול הרפואי שיציל את חייו, ובצר לו פנה לצה''ל.
    אחרי ככלות הכל מדובר בכלב שהציל חיים רבים במהלך שירותו בצה''ל, מה גם ששורשי המחלה עשויים להיות נעוצים בחוויות שעבר בשירותו הצבאי ומן הראוי שצה''ל לתייחס אליו כאל חייל שנפגע במהלך שירותו.
    וכעת כשהכלב חולה ותשוש וזקוק לעזרה רפואית - למי יפנה?
    צה''ל התנער מהכלב.
    הכלב עשה את שלו , הכלב יכול ללכת. ללכת לעזאזל. ללכת לכל הרוחות. ללכת לקיבינימט.
    רק שיילך.
    הסוף הטוב של הסיפור הוא שהחייל הצליח לגייס תרומות באמצעות מופע התרמה, והכלב זכה לטיפול רפואי.

    רק ללמדכם על היחס של צה''ל לגיבורים על ארבע - שכפי שתואר בכתבה וגם הודגש בעשרות הטוקבקים - שמצילים חיים של לוחמים ואזרחים, מסכלים פיגועים ומהוים בשר תותחים.

    הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם.
    חבל שהאדם הוא לא חבר של הכלב.




    .

    IP: 79.179.104.170דווח על תגובה זו

    • אתה כל כך צודק!!! מי דואג להם אחרי השירות????.?. (ל''ת)

      נובו , 20/07/09 13:22


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 93.

    אני בשוק שזה בלל עומד לדיון (ל''ת)

    יוני, 17/07/09 22:12


    IP: 85.250.91.49דווח על תגובה זו

  • 92.

    מדוע אנשים עדיין לא מבינים שהתקשורת פשוט מסלפת דברים כדי לדחוף אג'נדה (ל''ת)

    ישראל1020 , 17/07/09 21:12


    IP: 71.247.54.75דווח על תגובה זו

  • 91.

    לכל התקשורת והאנשים השמאלנים...

    לוחם ביחידה לשעבר, 17/07/09 19:14

    לאזרחית הנחמדה שעברה שם במקרה ולרוכב האופנוע שטוען שהכלבים מפריעים לכם להזכירכם כל האימונים הללו נועדו לכך שאתם תוכלו לישון בשקט וילדיכם יוכלו לישון בשקט כמו כן האימונים מתואמים עם המשטרה עד לפרטי הבטיחות הקטנים ביותר...אומרים לכם לעזוב את המקום מפני שזה אימון צבאי סגור ומסווג... האזרחית שחלפה במקום והייתה עדה למיקרה ולא מבינה דבר וחצי דבר בהכשרת כלבים מהסוג הזה העבירה את המידע לכתבת שגם לה אין מושג בעניין והיא יצאה בכתבה לא נכונה ללא כל תחקיר על תהליך ההכשרה...
    היחידה והלוחמים שבה הם מהמובחרים ביותר,הכלבים והלוחמים מחרפים את נפשם בשבילכם...גם בשביל הכתבת שלא יודעת דבר על היחידה...אז תניחו לנושא הזה ותתעסקו בדברים שאתם מבינים בהם!!!

    IP: 85.250.88.114דווח על תגובה זו

    • אתה צודק 100% חזק ואמץ (ל''ת)

      אליאל , 17/07/09 20:55


      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

      • תגובה לאליאל

        לוחם ביחידה לשעבר, 18/07/09 17:36

        תודה גבר....חבל שלא כולם חושבים כמונו....

        IP: 85.250.162.135 דווח על תגובה זו

  • 90.

    צהל הוא הצבא הפושע הכי מוסרי בעולם (ל''ת)

    חיי כלב, 17/07/09 18:38


    IP: 89.139.80.76דווח על תגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      פיצי החתול, 18/07/09 10:22


      IP: 79.179.104.170 דווח על תגובה זו

  • 89.

    לכל היפי נפש

    לוחם ביחידה, 17/07/09 16:24

    אתם כותבים פה מלא שטויות! בתור לוחם ביחידה אתם לא יודעים בכלל כמה הלוחמים אוהבים את הכלבים שלהם ודואגים להם ותאמינו לי שהכלבים מקבלים את הטיפול הכי טוב שהם יכולים לקבל!!!

    ואם נוהג הרביץ לכלב שלו ביחד עם מדריך מוסמך ביחידה כנראה זה לא כלב מסכן וכנראה שזה לא כלב פרייאר בכלל! ביחידה עובדים עם כלבים מאוד חזקים שמסוגלים בקלות לצאת עליך ולנשוך אותך ותאמינו לי שאם הייתם רואים את הכלבי תקיפה גם אתם לא הייתם מרחמים עליהם

    ולכל המאלפים למינהם אם אתם חושבים שאפשר לעבוד על כלב רק בצורה של מוטיבציה אתם טועים בגדול וכנראה שאתם לא מבינים כלום כלב שנושך או יוצא על הנוהג שלו זה כלב חזק שמנסה להיות אלפא וחייבים להשבית אותו וכל אחד יודע את זה אז תפסיקו ליהיות יפי נפש היחידה עובדת בצורה מצוינת והביאה המון הצלחות בעופרת יצוקה ואתם לא יודעים בכלל כמה הלוחמים אוהבים את הכלבים שלהם ודואגים להם..

    IP: 87.69.15.99דווח על תגובה זו

    • אתה צודק 100% חזק ואמץ (ל''ת)

      אליאל , 17/07/09 20:56


      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 88.

    וצה''ל עוד יותר

    חיילים עלובים, 17/07/09 13:03

    כל בעל כלב יודע שככה לא מחנכים כלב אם הוא עושה משהו ''לא טוב''.
    מכות לא פותרות בעית התנהגות כלבית.
    מסכן הכלב ושאר הכלבים האומללים ביחידה הזו

    IP: 79.177.202.248דווח על תגובה זו

    • אתה העלוב וחסר ההבנה אתה פשוט לא מבין י כלום !!

      אליאל , 17/07/09 20:59

      לך תלמד מי זו היחידה הזו אך מאלפים כלב תקיפה ומה עשתה היחידה הזו בכל מלחמות ישראל .

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 87.

    תנו לעבוד בשקט

    חייל מיחידה, 17/07/09 09:19

    100% הצלחה בעופרת יצוקה - כל כוח שיצא עם כלבן יצא ללא פגע והשלים את משימתו ופגע באוייב
    תנו לנו להמשיך בשיטות שלנו ואנחנו נמשיח להצליח. מטרת היחידה: סיכול הטרור והצלת חיי אדם.

    IP: 89.138.202.90דווח על תגובה זו

    • חכה שתגיע להאג (ל''ת)

      תתבייש, 17/07/09 12:06


      IP: 82.81.246.239 דווח על תגובה זו

      • תתביש את/ה באים לכאן מכול העולם ללמוד אך מאלפים כלבים

        אליאל , 17/07/09 21:01

        חוסר הידע מביא אותך להביע דעה בנושא שאת/ה
        לא מבינ/ה בוא כלום .

        IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

    • אני לא יודע מי אתה, אבל התגובה שלך לא עוזרת... (ל''ת)

      לוחם עוקץ לשעבר, 17/07/09 13:30


      IP: 84.108.217.49 דווח על תגובה זו

  • 86.

    זוהי התעללות . אותי היא מזעזעת . יש להעמיד לדין חיל כזה.

    לילי בלום, 17/07/09 09:04

    הערכתי לחיילי עוקץ שללא ספק עושים עבודה חשובה . אין לכך צידוק להתעללות של חולה נפש בכלב. אני משוכנעת שיש דרכים טובות יותר להשיג את המטרה. את תסכוליו של החיל עליו להוציא בחדר כושר.

    IP: 87.68.35.113דווח על תגובה זו

    • חבל שאת מגיבה מחוסר ידיעה יש הרבה חמודות כמוך

      אליאל , 17/07/09 21:05

      שמשרתות ביחידה ומכירות את הנושא מקרוב מאד
      והן לא חושבות כמוך , החייל והמאמן ביצעו פעולה שחייבת להתבצע על מנת שהכלב לא יתקוף את הנוהג שלו , זה לא נעשה למטרת התעללות .

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 85.

    thne soliders will get it back from the arabs

    ron, 17/07/09 08:31

    ANIMELS

    IP: 86.86.105.48דווח על תגובה זו

  • 84.

    יפות הנפש אוכלת כמו סרטן בכל חלקה טובה

    אייל, תל אביב, 17/07/09 08:26

    יפי הנפש מוזמנים לקרוא את הספר The call of the wild כדי להתרשם בשיטות החינוך שבהם משתמשים האסקימוסים לאלף את כלבי המזחלות שלהם - באמצאות אלות. כלב הוא חיה שחיה באופן טבעי בחבורה, כאשר מנהיג החבורה זוכה לכבוד הזה על ידי שימוש באלימות כדי לכפות עליונות. זו דרכו של הטבע, אלה שחבורה של יפי נפש צדקנים מתחסדים סבורים שהטבע טועה ושהם יותר חכמים ממנו.
    נמאסה הכפייה הדתית הזו! נמאסה הכפייה של הדת ה''נאורות'' הליברלית של יפי הנפש! כל תרבות המערב הולכת לכלבים בגלל שחולי הנפש האלו הצליחו להכתיב את סדר היום.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 83.

    בוחבוט מאבד את כל מה שעדיין נשאר לו בתור 'כתב לעניני ביטחון'. ביזיון. (ל''ת)

    ישראל1020 , 17/07/09 03:16


    IP: 71.247.54.75דווח על תגובה זו

  • 82.

    להעמיד לדין את החיילים לדין!!!!!

    כלבן ומאלף, 17/07/09 01:39

    להעמיד לדין את הכלבנים שהיו מעורבים במקרה הזה. וגם את המפקד שלהם שנתן להם גב וחיזק את התנהגותם.
    היחס לכלב היה לא מקצועי ולא חינוכי - הכל לא למד כלום מההתעללות של החיילים.
    חובה להכניס את החיילים ואת המדריך שלהם ואת המפקד הישיר לכלא ולהרבה זמן.
    בושה שאלו הערכים שמקנים המפקדים לחיילים שלהם. מי לימד אותם לאמן כך את הכלבים ןאת הכלבנים לעתיד.
    היתי זורק את החיילים האלו מהיחידה אחרי שהיו יושבים תקופה בכלא.

    IP: 77.127.80.243דווח על תגובה זו

    • נבערות

      חייל מהיחידה, 17/07/09 12:18

      אני מבין את התסכול והזעזוע של אזרח שנחשף לכזה מקרה. אבל אתם שוכחים פה שלא מדובר בכלבי בית חביבים מפארק הירקון. זה כלב עבודה מאומן שיכול להגיע עד 50 קילו! הכלב הזה מאומן להתביית על אובייקט (מחבל) ולחסל אותו. באותה סיטואציה הכלב התביית על הנוהג שלו, דבר לגיטימי לאור העובדה שמאלפים אותו לכך, אבל כשזה מגיע לנוהג צריך להסביר לו אחרת וזו הדרך היחידה. אני מזמין את המאלף שצוטט בכתבה לבוא לנסות את השיטות שלו על הכלבים שלנו. ''לנער'' לא יעזור ובטח לא לתפוס בפרווה, דבר שכל כלבן מתחיל יודע שרק מעצבן את הכלב עוד יותר. מה שמוכיח שהכתב פשוט המציא ומילא חורים בכתבה. חבל שהתחקיר שלו מסתיים בתיאור האזרחית. הדרך שבה אתה מאלף כלב בית שונה, כי פשוטו כמשמעו, זאת חיה אחרת לגמרי מהכלבים ביחידה שלנו. אני מצטער שהאזרחית הייתה צריכה להיקלע לסיטואציה הזאת. אבל ספציפית הכלב בסיפור הזה הוא כלב שמונע ממחבלים לחדור לשטח ישראל ושומר על כולנו..אז בבקשה תנו לנו לעבוד בשקט. אין כלב בצבאות אחרים בעולם שמתייחסים אליו יותר טוב מביחידה שלנו. ולא סתם מגיעים מכל העולם לראות איך עובדת יחידת הכלבנים הכי טובה בעולם. אז תהיו קצת גאים ופחות ביקורתיים. הצבא שלנו בידיים טובות, צריך להיזהר שלא נהפוך לאויב הכי גדול שלו..

      IP: 79.179.55.151 דווח על תגובה זו

      • לחייל היחידה נע לא לערבב כלב תקיפה וכלב למטלות אחרות

        Flying_Dragon , 18/07/09 02:54

        עם כל הכבוד לך וליחידה עם למדו אותך או הראו לך משהו לא נכון שה לא הופך את זה לנכון. להרגיעה כלב או לגרום לא לא לנשוך את הנוהג שלו יש דרכים שונות ולא רק בדרך שמתוער במקרא הספציפי. ולאחר שיחה עם חיילים ששירתו בעוקץ הבנתי שזה דבר שבשיגרה שזאת דרך הענישה במקרה והכלב תוקף את הנוהג. החזקתי שרוול ולא לפינצר אלא לכלבי תקיפה עבדתי ואני עובד עם כלבים לכן אני יודע מה זה כלב שמסתער עליך ורוצה לנשוך ולחסל אותך. ננשכתי ומה קרה לא קרעתי את הכלב ועם הוא גירגר או ניסה לנשוך אותי או נשך יש דרכים אחרות להראות לו שאתה אלפא.
        אם כל הכבוד לך וליחידה כמה כלבים הכנת שאתה מומחה גדול אם אתה לא בהדרכה אלא לוחם לכל היותר הכנתה כלב אחד וגם זה לא בטוח כי יכול להיות שקיבלת כלב מחייל שהשתחרר וכל מה שעשית עם הכלב היה להיות הנוהג שלו ולוחם. שוב אני לא מזלזל בך או ביחידה רק מציין עובדה. חייל בן 118 שמתגייס ומשתחרר בגיל 21 בזמן הזה יש לו טירונות הסמכה ללוחם ביחידת העוקץ סך הכל 17 חודש נשאר לשרות רק 19 חודש כלומר מקסימום הכנה של כלב אחד במקרה הטוב. ושכחתה להזכיר לא כל הלוחמים ביחידה יש להם כלב תקיפה. כלב לפתיחת צירים חיפוש אמל"ח הוא לא כלב תקיפה ולכן אין שום סיבה שיתקוף את הנוהג שלו כי לא מעודדים את התכונות האלו אצלו. לכן נע לדייק . :-)

        IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

    • מאלף פודלים !! (ל''ת)

      אליאל , 17/07/09 21:07


      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

      • אליאל המומחה מה אתה עשית - הסתכלת על תמונות כלבים והפכת למומחה :-) (ל''ת)

        Flying_Dragon , 18/07/09 15:26


        IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

        • התגובה היחידה שאני יכול לתת לך זה הניסיון הרב שנצבר ביחידה

          אליאל , 19/07/09 16:15

          ןלהצטיינות ראה תשבחות הרמטכל אחרי מלחמת עופרת יצוקה .
          הכלבים האלו ממושמעים בצורה אבסולוטית
          כנדרש בפעילות מבצעית מצילת חיים .
          אין זמן לטעויות או להפגנת בעלות ושליטה
          השליטה של הנוהג חייבת להיות 100%
          כאן לא מאלפים כלבים ל"ארצה " ורגלי " כמו שאתה עושה ... עם כלבי בית .

          IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

          • אליאל - פעם היו מתעללים בחיילים ןאומרים שכך יהיו חיילים טובים יותר

            Flying_Dragon , 20/07/09 01:22

            במציאות של היום מצאו דרכים יותר אנושיות להכשיר לוחמים טובים בלי להתעלל בהם. או שאולי כשהתחיילת העמידו 8 גברתנים שכיסכו לך את הצורה כל הזמן בטירונות. ואני לא מדבר על לוטר.
            היום בכל העולם מכינים כלבים לכל מיני משימות וזה לא רק בישראל העוקץ לא המציא את התורה אלא למד אותה שינה אותה אבל יש מדינות שהכלבנות שלהם התפתחה ועומדת בסטנדרטים לא פחות טובים ממה שיש בעוקץ אם לא יותר גבוהים. ושם עובדים בשיטות יותר רגועות ולא אלימות לכלבים האונש שוב מידתי ולא אכזרי. בהרבה צבאות ומוסדות היו מושיבים את החיילים האלו בכלא ואחרי זה זורקים ותם מהיחידה. אבל בארץ לצערי נותנים למתאללים פרס ומשבחים אותם. אני לא פסלתי את היחידה או אמרתי משהו רע אליה רק שיש תפוחים רקובים שיש לזרוק ולהתקדם קדימה לשיטות מתקדמות באילוף.

            IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

  • 81.

    ככה מאמנים כלבי תקיפה...הצדקנות של כל מיני אידיוטים לא תשנה את זה (ל''ת)

    ש, 16/07/09 21:50


    IP: 77.124.164.50דווח על תגובה זו

    • אתה אידיוט שלא מבין כלום

      אלכס - כלבן ומאלף, 17/07/09 01:44

      רק אידיוט גמור יכתוב את מה שאתה כתבת. אין לך טיפת הבנה באילוף כלבים או בעבודה עם כלבים.
      אם רוצים להפוך אותך ללוחם אז צריך 8 גברתנים שיכסכו לך את הצורה וכך תהפך ללוחם????
      אתה טיפש!!!!
      לך ללמוד לפני שאתה פולט שטויות.

      IP: 77.127.80.243 דווח על תגובה זו

  • 80.

    What a piece of Shi...t

    K9, 16/07/09 21:41

    I am a K-9 officer in the U.S.A. I never treated my dog...PARTNER. like that. even when problem arise during training.

    IP: 75.181.127.172דווח על תגובה זו

  • 79.

    עוקץ והכלבים

    אכפתית, 16/07/09 21:37

    התעללות בבעלי חיים בכל דרך שהיא ולכל מטרה שהיא אינה מקובלת על הדעת וגובלת במעשה נבלה. נכון הכלבים מסכנים את חייהם למעננו אך אין מקום לאילוף או חינוך באמצעות אלימות קשה.(מה יגידו על ,חינוך'' עם סטירה לילד? זה אסור גם אם זה חינוכי).וזה לא קשור בכלל ליפה נפש רק למי שיש לו נפש כואב את המעשה.

    IP: 84.228.75.9דווח על תגובה זו

    • לאכפתית הלואי והיה אפשר לחנך כלב תקיפה עם גלידה !

      יודע, 19/07/09 19:19

      את פשוט לא מבינה עם אלו כלבים יש עסק
      בסופו של יום הכלב צריך להיות ממושמע בצורה מושלמת לנוהג שלו אין מקום לטעויות כלבים אלו עם כל הכאב באים במקום חייל או אזרח שאמורים להפגע בצועים של כלבים אלו הוכחו מעל כל ספק במלחמת לבנון ובמלחמה בעזה .
      ושוב עם כל הצער הכלבים נהרגו ובכך הצילו חיי חיילים שבמקרה אחר זה יכול היה להיות חלילה אחיך או אביך או חברך .

      IP: 62.219.135.138 דווח על תגובה זו

  • 78.

    לאזרחית ההמומה - חיילים וכלבים אלו מצלים חיי חיילים .

    שוש - יודעת דבר, 16/07/09 20:43

    הדאגה שלהם לכלבים אינה יודעת גבול
    יום יום הם מטופלים בהרבה אהבה ומסירות אין כלב שמגיע לסוף דרכו בפעילות מבצעית
    ולא מוצא בית חם ואוהב אצל אחד הלוחמים מהיחידה .
    שמי לב לדברי דובר צה''ל מה שראיתי היה למען ריסון רגעי של כלב שיצא נגד חייל וזה למטרת חינוכו ואילופו למשמעת .
    ולכם חיילי יחידה עוקץ אני גאה בכל אחד מיכם אתם מלח הארץ במלוא מובן המילה .

    IP: 84.109.155.163דווח על תגובה זו

    • אם היתה מבין בכלבנות לר היתה כותב את השטויות האלו

      Flying_Dragon , 17/07/09 01:54

      דובר צה"ל אומר מה שאומרים לו להגיד הוא מבין בכלבנות בדיוק כמוך - אפס.
      רק אידיוט יקרע את הצורה לכלב ויגיד שזה אילוף. ככב לא מאלפים כלבים - ככה מתעללים בכלבים. גם אם הכלב נשך את הנוהג שלו אז מה????
      אני מאלף וכלבן ונינשכתי ע"י כלבים אבל לא כיסחתי להם את הצורה - זאת לא הדרך לאלף כלבים.

      IP: 77.127.80.243 דווח על תגובה זו

      • תגובתך השזורה בגידופים מעידה על אישיותך וכנראה גם על יחסך לבני אדם

        גיל, 17/07/09 08:46

        ולכלבים

        IP: 212.143.165.203 דווח על תגובה זו

        • תגובה מז זה עיניינית ומקצועית תקרא ותפנים לפני שרתה מגיב (ל''ת)

          Flying_Dragon , 17/07/09 10:10


          IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

  • 77.

    חיילי עוקץ אנו גאים בכם - אתם מצילים חיי חיילים (ל''ת)

    אלי - מהדרום, 16/07/09 20:31


    IP: 84.109.155.163דווח על תגובה זו

  • 76.

    איזו בורות, עשו מזבוב פיל

    נועם, 16/07/09 20:21

    רק כך מאמנים כלבי תקיפה הנוהג חייב להשתלט על הכלב וזו תרגולת שגרתית.

    IP: 79.180.103.236דווח על תגובה זו

    • מי לימד אותך את בדרך הזאת????? רק מפגר גמור יכתוב דיברי הבל כאלה (ל''ת)

      Flying_Dragon , 17/07/09 01:57


      IP: 77.127.80.243 דווח על תגובה זו

  • 75.

    על האהבה

    נחמיה , 16/07/09 19:32

    האהבה מורכבת מתהילה מפליאה ומהודיה תהילת האהוב הפליאה מימנווההודיה לו והשדה הרביעי אהבה כמות שהיא ללא התניות כוח על טיבעי חסר גבולות ובילתי ניתן לריסון אנושי-מעין גרויטציה טלאפטית ללא צפון ללא דרום ללא מיזרח וללא מערב ללא שמיםמעל וללא ארץ מיתחת בלי התניות !וכאשר נעלמת שושנת הרוחות האוהב מיתהפך בנאהב והנשמה מיתהפכת באלהים וחוש הזמן בזמן עצמו-וביגלל שאין לך התניות אהבה השכל קשה לו להיתפס בך ואים תירצי שכל עליך לקבל על עצמך גבולות אנושים והכיטוב לדבר במתינות גם בסערת רוחות בשל עלבונו של חבר כלב או חבר אדם להבדיל ובטח שבישפת הקודש שבה בראת את העולם ראוי לך במחילה; נחמיה המשיח האחרון

    IP: 77.127.34.238דווח על תגובה זו

  • 74.

    יפה נפש שלא ראה קודש של אמת יהפוך למר נפש ותוקפן

    נחמיה , 16/07/09 18:20

    ונחזור על כך יפה נפש שלא ראה קודש של אמת יהפוך לתוקפני ציני ויאבד את 3 הרגשות הבסיסים לאדם 1 תהילה 2פליאה 3 הודיה ובשל אובדן הנפש היפה יהפוך אדם לאנוש רגיל ופשוט שלא יזכור מה איבד וכך יהפוך לתוקפני עוד יותר, ובחסות החוק תיולד ניקמתו בחטא ,ונגד אותו חטא ונגד אותה נקמה החוק לא מחוסן .וככה זורעים אנרכיה ופרוד וזוהי חכמת האשוראס -אל תלדו את ניקמתכם בחטא ואל תלכו בדרכי האשוראס לכו מיצאו קודש של אמת וירוח לכם מאנושיותכם

    IP: 77.127.34.238דווח על תגובה זו

  • 73.

    אנשים רעים

    שימעון, 16/07/09 17:28

    למה להרביץ לכלב שלא יכול להחזיר לך? אם אני הייתי רואה את אותו חייל במיקרה הזה הייתי מראה לו בדיוק איך זה מרגיש....

    IP: 79.177.194.163דווח על תגובה זו

    • שמעון - תקרא ותחכים !!!

      אלאל, 16/07/09 22:51

      1. לא מאחל לך להתקל בחייל כזה אני נותן לך 2-3 דקות ואתה גמור .
      2. תגובתך מראה את חוסר ההבנה שלך
      ואינך יודע מה עושה יחידה זו . .
      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

      • מלח הארץ כן - מבינים בכלבנות אולי

        Flying_Dragon , 17/07/09 02:03

        רק כלבן מפגר וטיפש יתנהג כך לכלבו. מה שהיה כאן זה חיילים שהוציאו את העצבים שלהם על הכלב. הסוף הכלב לא למד כלום חוץ מלפחד מהאדם והנוהג שלו.
        לא היתה כאן שום מקצועיות רק התעללות.

        כלבן ומאלף

        IP: 77.127.80.243 דווח על תגובה זו

        • לא יודע היכן למדת אילוף וכמה שנים אתה במקצוע (ל''ת)

          אליאל , 19/07/09 16:05


          IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

          • אליאל 15 שנה שאני מאלף כלבים חלק מההוראה רכשתי בארצות הברית

            Flying_Dragon , 20/07/09 01:27

            את הידע רכשתי בארץ ובמוסדות ממשלתיים של ממשלת ארצות הברית לכן ותק של 15 שנה והכשרות שנמשכו תקופות של 3-4 חדשים נותנים לי ידע מסויים. אולי לא גדול כמו שלך לא רוצה לזלזל בך אבל אם היתה לוחם אז אולי הכשרת רק כלב אחד ואולי בכלל לא הכשרת ולו כלב אחד אלא היתה רק נוהג של הכלב. אני לא מזלזל בך ומבקש גם לא לזלזל בי או במאלפים אחרים שיש להם נסיון באילוף ובעבודה על כלבים.

            IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

            • Flying_Dragon - חלילה לא זלזלתי באף מאלף אבל ...

              אליאל , 24/07/09 20:35

              למי שאין התנסות באימון כלבים מסוג זה ולמטרה זו אינו יכול להביע דעה בנושא
              יש זמן קצר מאוד להביא כלב כזה לרמה הנדרשת
              השליטה בכלב צריכה להיות אבסולוטית
              אנו דנים בחיי חיילים ואזרחים שאומרים להפגע ממחבל .
              אין זמן שכלב בזמן פעילות יצא על הנוהג שלו או על חייל אחר .
              ולהוציא לכלב כזה את הרצון העז להיות אלפא ובזמן קצר אין דרך אחרת אלה בזמו ביצועי התקיפה להראות לו בצורה החזקה ביותר שזה לא כדאי .

              IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 72.

    חוסר אחריות עיתונאית , כרגיל

    לוחם עבר ביחידה, 16/07/09 17:11

    מדובר בנוהל רגיל.
    ולפני שתרעשו ותכתבו כתובות זועמות, בבקשה קיראו עד הסוף.
    זה לא הפודל של סבתא - זה כלב עבודה. הכלבים מקבלים מכות לפעמים - זה לא פוגע בהם לא פיזית וגם לא נפשית. מדובר כאן באימון להצלת חיי אדם, וההחבר'ה ביחידה הם אנשי מקצוע שיודעים את הגבול ואת העבודה. וכן - זה נראה נורא ואיום, אבל זה לחלוטין טעות אופטית.
    אני זוכר את ימיי הראשונים ביחידה. הגעתי לאחר שהייתי פעיל בארגוני בע''ח והייתי מציל כלבים מהתעללות על בסיס יומי, כך שאני באמת יודע על מה אני מדבר.
    מה שנראה לעין האזרח כהתעללות הוא באמת באמת חלק מהאימון.
    החיילים כנראה הגיבו לאזרחית במבוכה, כי גם הם יודעים איך זה נראה מהצד. זה לא נעים - אף אחד לא נהנה מזה - אבל לפעמים (לעיתים רחוקות) זה כורח.
    אני מבטיח לכם, מילה של פעיל זכויות בע''ח עד היום, שהיחידה הזאת מקצועית ברמות על, הכלבים שם הם כולם עד האחרון כלבים אהובים ומאושרים, ובאמת שאין מה לדאוג.
    כלב שתקף את הנוהג שלו ולא יטופל בהתאם, ימשיך לתקוף ובסופו של יום יעוף מהיחידה ויסיים את חייו ככלב שמירה תוקפן בבסיסי חה''א או בשב''ס. חבל.

    העיתונאי שפירסם את הכתבה הזאת עשה טעות, ונהג בחוסר אחריות עיתונאית.

    IP: 213.8.42.225דווח על תגובה זו

    • הלואי וכולם היו יודעים את מה שאתה יודע - גאה בכם . (ל''ת)

      שוש, 16/07/09 22:54


      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

    • תגובה ללוחם העבר

      פעילה למען זכויות חיות, 16/07/09 23:43

      חיות אינן שלנו! הן לא ניתנו לנו ע''י אף אחד, הם לא שלנו לצרכי מאכל, לבוש, בידור וכן גם לא לצורך ניסויים ואילופים. האם היית נותן לכלבך האישי לקבל כזה אילוף? או אולי לידל שלך? לאף אדם אין זכות לנהוג באלימות כלפי אף יצור חי. אני בטוחה שישנן דרכים טובות יותר לעשות את כל הפעולות אותן עושות הכלבים פשוט מדובר בתקציב שונה או חוסר עניין כי ''ככה הדברים'' נעשים כבר שנים. בתור מישהו שמגדיר עצמו כפעיל למען בע''ח הדברים שלך נשמעים ממש ממש לא משכנעים תמיד יש מה לדאוג כאשר אדם מרים יד על אדם אחר או על כל בעל חיים, כלב שמרביצים לו יהפוך להיות אלים. הבעיה היא הבורות הקיימת בעולם לגבי זכויותיהם השוות של בעלי החיים האוממללים הללו אשר מנוצלים על ידי בני האדם.

      IP: 209.125.106.34 דווח על תגובה זו

      • לפעילה - נראה אותך מדברת כך אם כלב כזה היה אמור

        אליאל , 19/07/09 16:18

        להציל אותך ממחבל או את אחד מבני משפחתך
        ממטען נפץ האם גם אז היית מגיבה כך ? ....

        IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 71.

    אלימות מטורפת הולכת שם בעוקץ

    דנה, 16/07/09 16:55

    זה דבר ידוע
    רוב החיילים לא מבינים דבר ואפילו חצי דבר בכלבים ויותר גרוע- לא אכפת להם בכלל מכלבים

    החיילים האלימים- לכלא !

    הכלבים לא ביקשו לעצמם חיים כאלה

    IP: 89.139.35.253דווח על תגובה זו

    • תוגבה לדנה בננה.

      איתן, 16/07/09 19:48

      לא אכפת לחיילים מכלבים?
      מה את מבינה? היית פעם ביחידה?ראית פעילות? ראית אימון? מהאת מבינה בכלבים חוץ מלתת לכלב הפודל הננסי שלך לאונן לך על הרגל בהנאה בעוד את נוזפת בו: ''די קוקי, די, זה לא יפה, רד ממני, די, אמנם אתה היחיד שמוכן להתפשר כ''כ ולעשות את המעשה הזה, אך זה עדיין לא ראוי קוקי, די''.
      אין לך מושג מה היחידה הזו עושה, כמה חיים היא הצילה, כמה טובים החיילים, כמה טובים המפקדים וכמה היא מקצועית.
      היחידה הזו היא הדגל לפני המחנה. ההולכים בראש.
      את סתם טוקבקיסטית חסרת מושג.

      IP: 84.108.232.75 דווח על תגובה זו

      • איתן האמיתי

        סופה, 16/07/09 21:13

        איתן מה אתה מדבר? 3 שנים הכית אותי! אתה כזה אכזרי..

        סופה.

        IP: 89.138.127.49 דווח על תגובה זו

  • 70.

    מישהו שהיה שם

    חדווה, 16/07/09 16:47

    כל האנשים שמדברים פה כאילו הם יודעים מה הולך ביחידה הזאת- כדאי לכם להיות בשקט!!
    אין לכם מושג כמה קשה החיילים והכלבים עובדים ולאיזה תוצאות מדהימות הם מגיעים!

    הלוואי וכל כלב היה מקבל את הייחס הזה!

    ושאף אחד לא יגיד מילה אחת רעה על מאלך היחידה!! הוא אדם מדהים עם המון ידע וכל מי שאומר עליו משהו רע סימן שבכלל לא מכיר אותו או שפשוט לט שמו עליו ביחידה.

    ואני מכיר את פוקי- הכלב הכי חמוד ומטופל בעולם

    אז די כבר להתערב בדברים שאתם בכלל לא מבינים

    IP: 87.69.96.18דווח על תגובה זו

  • 69.

    תגידו לי השתגעתם? להכות בעל חיים? זה כולה כלב! מה

    solsam , 16/07/09 16:44

    התחרפנתם! זה פשוט בושה!

    IP: 79.179.121.92דווח על תגובה זו

  • 68.

    יפי הנפש והעתונות

    roni arnon , 16/07/09 16:29

    אתמול הדליפו לעתונות העולמית שהיו פשעי מלחמה בעזה וזכו בכותרות. היום מעריב מתלהב מהתרשמותה של אצנית חובבת על היחס של חיילי עוקץ לכלביהם ומפרסם כתבה נכבדה על הנושא.ההתלהבות להכפיש את חיילי צהל בכל הזדמנות מעוררת גועל נפש.הכלבים ביחידה מאומנים להיות ממושמעים חזקים ואכזריים וכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר ישנן שיטות שלא תמיד נעימות לעין או לאוזן.אם חייל אחד ינצל בשל כך אז זה כדאי.עדת הראייה צריכה להיות מוזמנת ליחידה ולפרסם לאחר מכן את התרשמותה מהיחס שהכלבים מקבלים .המאמר צריך להתפרסם במעריב בעמוד הראשון. .

    IP: 87.68.149.167דווח על תגובה זו

  • 67.

    אז מי כאן החיה ומי האדם? או אולי יש רק חיות בדמות אדם

    אישה, 16/07/09 16:26

    אילוף כלבים לא כולל בתוכו מכות ואגרופים.

    לדעתי יש לחקור את הנושא לעומק ביחידה
    עצמה בצורה סמויה.


    אישה

    IP: 93.173.176.186דווח על תגובה זו

    • אישה את צריכה אילוף !! - או לימוד מה הולך שם

      דוד, 16/07/09 22:58

      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר .
      בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

      • תגובה אופיינית של גבר ''מאלף'' מצו'איסט

        אישה, 18/07/09 20:46

        תמשיך לעשות שרירים לכלבים ונשים





        אישה

        IP: 89.139.53.100 דווח על תגובה זו

  • 66.

    בחיל-אוויר גם בחיל אוויר מכים רוטויילרים (ל''ת)

    לשעבר כלבן, 16/07/09 16:22


    IP: 89.138.50.104דווח על תגובה זו

  • 65.

    מושפעים

    חייל, 16/07/09 16:09

    אוכלי כותרות חסרי ידע. בספק אם שירתתם בצה''ל בכלל.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 64.

    אתם לא מבינים כלום

    לוחם ביחידה, 16/07/09 15:53

    קראתי את התגובות ואני פשוט בהלם.

    לכל ''מאלפי הכלבים'' למיניהם רואים שאין לכם ידע בסיסי בכלבנות שלא נדבר על כלבי עבודה.

    אנשים לא מבינים שלא מדובר בכלב לברדור חמוד שמקשקש בזנב ועושה שטיויות בבית.
    מדובר פה בכלבי עבודה (רב הכלבים עוברים את ה40 קילו) שמאומאנים לתקוף וצריכים לדעת לעבוד במצבי קיצון.
    הכלב תקף את הנוהג שלו התגובה האוטומטית והנכונה היית להכניס את הכלב להלם.
    כלב צריך לדעת מי ה''אלפא'' שלו.

    אנחנו לא מתעללים בבעלי חיים ההפך הוא הנכון הכלבים האלה מקבלים יחס של מלכים (תראו לי עוד כלב שוטרינר רואה אותו פעם בשבוע)
    אנחנו אוהבים את הכלבים שלנו והרבה מאוד מאיתנו מוכנים לעשות הכל (ואני מתכוון לזה) למענם.

    נכון רובנו לא עסקנו בכלבנות לפני הצבא אבל יש ביחידה מספיק מאלפים ומילואימניקים שעוסקים בכלבנות ואילוף יותר מ30 שנה.
    והם מי שמכתיבים את צורת העבודה (שהיא נכונה ביותר).

    אם היינו כאלה גרועים בכלבנות לא היו באים אלינו מצבאות זרים כדי ללמוד את העבודה (אני מדבר פה על בסיס קבוע לא פעם ב..)

    אדון בוחבוט היקר אם אין לך על מה לכתוב על תרשום זבל כדי לקדם את הקריירה שלך.


    אשמח להגיב לתגובות הולמות
    (בלי קללות בבקשה).

    IP: 84.229.244.116דווח על תגובה זו

    • תפסיק לבלבל ......

      איציק, 16/07/09 17:31

      להרביץ לכלב בבעיטות לפנים זה לא להכניס אותו להלם מה זה החרטא הזאת? הייתי רוצה ליראות אותך ואכבר חייל בועט בי ... נקניקים שכמותכם!

      IP: 79.177.194.163 דווח על תגובה זו

      • מישו הרביץ לו בפנים???

        לוחם ביחידה, 16/07/09 20:17

        בחיים אבל בחיים לא מרביצים לכלב בפנים.
        ואם אתם חושבים שהכלבים עומדים ו''מקבלים מכות'' בלי להתנגד אתם טועים ובגדול.
        הכלב נשך את הנוהג שלו.
        אני לא יודע אם אתם מבינים בכלל השלכות של נשיכה, יש לנו ביחידה כלב שתלש למחבל יד מהמקום תוך כדי נשיכה.
        לא נראה לי יש כלבן ביחידה שאין לו צלקת מכלבים (לי אישית יש אחת בקיבלתי אותה דרך חליפה).
        הכלב יכול בקלות לשבור לך את היד אם הוא נושך אותך.
        כמו שאמרתי זה כלבי עבודה לא פודלים חמודים ומתוקים.

        IP: 84.229.244.116 דווח על תגובה זו

    • לוחם כבודו במקומו מונח - אך הוא לא מאלף. תקרא

      Flying_Dragon , 17/07/09 03:03

      לוחם יקר !!!!
      כמה כלבים הכנת הכל החיים שלך????
      איזה כלבים הכנת? לאיזו מטרה?
      לדעת לעבוד במצב קיצון זה לא לבעוט בכלב כשהוא כבר לא נושך את הנוהג שלו. אם אתה מבין בכלבים ולימדו אותך נכון אז הפרס והעונש אמורים להיות מידיים ובמידה. במקרה הנדון לא היה לא זה ולא זה. האגרופים והבעיטות רק גרמו לכלב טראומה ופחד מאנשים כי "העונש" היה הוצעת עצבים ולא אילוף או חינוך.
      לזרוק סיסמאות ששמעת בקורס לא הופך אותך לכלבן או מאלף.
      שירתת 3 שנים 4 ניתן את נקרדית 5 שנים. אם היתה לוחם אז אולי הכנת כלב אחד או 2. מכאן ועד להתנסעות וזילזול המאלפים שעובדים הרבה שנים בתור מאלפים ןלא רק למשמעת אלא גם לגישוש אמל"ח תקיפה זה לא יאה.
      זה שהחזקת רצועה ביד והית לוחם זה לא אומר שאתה גם מאלף. זה שהכנת כלב או 2 במקרה הטוב גם לא אומר שאתה מאלף מקצועי, ביחוד אחרי שאני קורא את מה שכתבת.

       אם אתה לא מכבד את הכלב שלך על תצפה שהוא יכבד אותך.
      במקום הקצינים של היחידה היתי עושה ברור ואם טענות הגברת נכונות קודם כל היתי מכניס את המעורבים לכלא ואחרי זה זורק אותם מהיחידה לכל הרוחות. אין להם מקום היחידה הזאתת הם ביזו את היחידה ולוחמיה.

      אלכס כלבן ומאלף

      IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

      • Flying_Dragon וואללה אתה באמת נודניק,אין לך עבודה? (ל''ת)

        אורי, 17/07/09 11:45


        IP: 89.138.59.38 דווח על תגובה זו

        • אורי לשאלתך יש לי עבודה

          Flying_Dragon , 17/07/09 20:00

          פשוט לא יכול לקרוא את השטויות שרושמים כאן ואת ההצדקה בהכאת הכלב.
          אני אהיה בוטא אבל כל פלצן שהיה נוהג כלב ןאןלי פעם הכין כלב לא הופך להיות מומחה ולא הופך להיות בר סמכא.
          כן כלבי העוקץ אמורים להיות חזקים באופי אבל שוב ואומר זאת הרבה פעמים תיקון הכלב נעשה נקודתית תלוי במקרה ולא בהתאכזרות לכלב. לא מחזיקים את הכלב ברצועה וחייל ני מפליא בוא את זעמו בבעיטות ובאגרופים. זה לא אילוף ואשמח לשמוע מי המומחה שטוען שדרך האילוף היא התאכזרות

          IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

          • אחד שהכין יותר מכלב אחד

            מדריך, 19/07/09 14:22

            אחי על המושג ''השבת'' שמעת???
            התגובה היית נקודתית ומיד לאחר הארוע.
            רצתה יד הגורל והאזרחית עברה שם שניות לאחר תחילת האירוע והיא לא ראתה בכלל את כל המקרה.
            הכלב (שהוא חזק מאוד) יצא על הנוהג שלו, הוא לא נשך אותו קלות, פשוטו כמשמעו תקף את הנוהג שלו.
            הנוהג והמדריך (שמקרה חבר מאוד טוב שלי) הגיבו מיידית בצורה המקצועית והנכונה ביותר.
            לא מדובר על קובצת חיילם שמחזיקים את הכלב אלה בשני אנשים שמרסנים אותו.

            לאדון Flying_Dragon היקר לפי כמות התגובות שאתה מגיב פה אשמח לשמוע ממך עצה כלבנית ודרך טובה יותר להשתלט ולאלף כלב כזה (מדובר בכלב עם יצרים PREY וATTACK מאוד חזקים. בנוסף הכלב בהגדרתו חריף לא רק לכלבים אלה גם לבני אדם עקב דרישותיו להיות אלפא).
            לפי דעתי באזרחות הכלב הזה מזמן היה נשלח להרדמה.
            אסור לך לשכוח שמדובר פה בכלבי עבודה עם יצרים ואפי חזקים מאוד מאוד מאוד.

            IP: 77.126.144.197 דווח על תגובה זו

            • כבוד המדריך המלומד

              Flying_Dragon , 20/07/09 01:39

              עד עכשיו עדיין אף אחד לא אמר למה הכלב הנ"ל היה מיועד. עם תעבוד עם הכלב נכון ותיצור איתו bonding מספיק חזק היא לא יתקוף. אם תכסח לו את הצורה כל הזמן הוא ינסה לערער על האלפא שלך וינסה לתקוף אותך.
              כלב שמיועד לפתיחת צירים או חיפוש אמל"ח וכד"ו אין שום סיבה שהוא יהיה אלים או תוקפן לא כלפי הנוהג ולא כלפי הסביבה שלו. הכלב היחיד שמעוניינים שיהיה בעל יצר תוקפנות והרג הוא כלב התקיפה. וגם עם הכלב הזה עם הנוהג שלו יוצר את הקשר ועובד איתו נכון הכלב לא יתקוף.
              במקרה והכלב כן תקף אז אפשר להכניעה את הכלב ע"י ריתוקו לקרקע ובאותו הארוע היו 8 חיילים לכן לא היתה שום בעיה לרתק את הכלב ולהיות מעליו. ואתה אמור לדעת שכלב שנכנע שוכב וכלב האלפא גוהר מעליו וצראה סמכותיות לכפי הכלב מתחץתיו. שוב אין סיבה להגיעה למצב שהכלב תוקף את הכלבן לרוב זה יקרה ללא כוונה שעת שהנוהג מנסה לגרום לכלב התוקף (כלב תקיפה) לעזוב את האובייקט ואז בהיסך הדעת הכלב יתן ביס לכלבן אבל אל מקרא כזה אתה לא מכסח את הכלב.

              IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

              • יש לך ד''ש

                חנ''מניק, 23/07/09 20:49

                חמודי יש לך ד''ש מספייקי, דיקוי, ברוטס ועוד כלבים שלא מועדים לתקיפה.
                שלא נדבר על קרישה.
                אני מת לראות מישו מנסה תכלבים האלה הם יאכלו אותו בלי מלח
                ולא הם לא כלבי תקיפה.

                IP: 77.127.125.93 דווח על תגובה זו

  • 63.

    כלבים, לוחמים ומה שבינהם

    אח של לוחם מהיחידה, 16/07/09 15:47

    כמי שמכיר את פועלה של היחידה (מה שמותר לספר בבית)ומכיר טוב הרבה לוחמים ומפקדים ביחידה אני סבור כי תקשורת לקויה הינה המפתח לכל האירוע.
    אין ספק שאדם המגדל כלב להנאתו איננו יכול לתפוס את שיטות החינוך הנוקשות בהן נוקטים לוחמי עוקץ, בדיוק כמו שלא היה מקבל מצב בו שכנו ''מתזז'' את בנו ו''מזחיל'' אותו על ''הג'בלאות'' כעונש חינוכי. לכלבי יחידת עוקץ משימה אחת ויחידה ''הגנה על הלוחמים שבראשם הם צועדים''. המותר האדם מן הבהמה?! במקרה זה כן. זה אולי לא נעים למשמע אזניים אך מטרת הכלבים הינה למות במקום הלוחמים שמפעילים אותם.
    רמת המיומנות והמשמעת הנדרשת הן מהלוחמים והן מהכלבים היא מהגבוהות ביותר בעולם. כמו הכלבים גם הלוחמים עוברים קורס ''לוט''ר'' בו מדריך חזק מכה אותם על מנת לחשלם (וטרם ראיתי מישהו מתרעם על כך) ולהופכם ללוחמים טובים יותר.
    כלב אשר תוקף את לוחמי הכוח לעולם לא יוכל להפוך לכלב ''מבצעי'' ולא יוכל למלא את המשימה שלשמה הוכשר.
    להערכתי טעה המדריך שלא הסביר לאותה אזרחית את אשר ראתה. כמו כן טועה היחידה שמקיימת אימונים מעין אלו בנוכחות אזרחים (בעיקר מטעמי בטחון שדה).
    ועכשיו בכנות ועם יד על הלב. חישבו על חייל אשר יקר ללבכם, דמיינו אותו בפאתי ''זירת מטענים'' ותחת אש, מנסה להחלץ בכוחות עצמו. כעת דמיינו את אותו לוחם כשלמענו פועל כלב מיומן אשר חושף את המטענים בזה אחר זה. האם זה שווה ''התעללות'' מעין זו?

    IP: 85.159.160.200דווח על תגובה זו

    • סוף סוף תגובה עניינית (ל''ת)

      איתי, 16/07/09 15:58


      IP: 85.159.160.200 דווח על תגובה זו

    • רק מי שמכיר את היחידה מקרוב מבין את גדולת וחשיבותה

      אבא של לוחם, 16/07/09 23:04

      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר
      בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים .

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

    • אם כל הכבוד לאחיך עדיין לא מכסחים את הצורה לכלב.

      Flying_Dragon , 17/07/09 02:44

      אם היתה מבין הכלבנות אילוף וגישה לכלבים היתה יודע שהעונש והפרס מגיעה מיידית ובמידתיות.
      במקרה זה היה כאן התעללות ולא אילוף.
      אם בפומבי המדריך והחיילים הרשו לעצמם להתנהג כך השאלה שנשאלת איך הם מתנהגים לא בפומבי.
      תקח כלב ותעביר אותו "קורס לוט"ר" יהיה לך כלב שיהיה פחדן כלב לא מאלפים במכות. רק אדם לא מקצועי וטיפש יגיד שבכדי להכין כלב יש להכות אותו. ככה שוברים את הכלב והופכים אותו לפחדן.

      אלכס כלבן ומאלף

      IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

  • 62.

    הם חברה מצוינים

    ChjBbiMan , 16/07/09 15:43

    עוקץ - תמשיכו בשלכם אל תתיחסו לאנשים שאוהבים כלבים יותר מבני אדם.

    אתם עושים עבודה מצויינת

    אוהבים אותכם.

    IP: 83.130.119.176דווח על תגובה זו

  • 61.

    דיייייייי כבר

    shimon s. , 16/07/09 15:38

    משעמם לכם? לכו לאסוף את הזבל סביב ביתכם זה יועיל יותר מאשר כל הקוטריות הזאת, נמאס כבר,

    IP: 24.18.222.249דווח על תגובה זו

  • 60.

    ''לבטל את היחידה'', ''לבטל את המדינה'', ''ועדת חקירה ממלכתית''....פחחחחחחחחח

    Eחד, 16/07/09 15:01

    כמה תגובות אידיוטיות! פשוט לא יאמן.
    כל זב חוטם הוא לפחות מומחה לאילוף כלבים, וכולם יודעים ב-ד-י-ו-ק מה קרה שם.
    די. תלכו קצת לים. תרגעו.

    IP: 217.132.198.171דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך בכל מילה

      ChjBbiMan , 16/07/09 15:45

      אני כבר בדרך לים

      תודה רבה על העיצה.......

      IP: 83.130.119.176 דווח על תגובה זו

    • אכן המון תגובות אידיוטיות. שלך נמצטיינת שבהן (ל''ת)

      עמיר, 16/07/09 22:54


      IP: 217.132.107.235 דווח על תגובה זו

  • 59.

    אתם כל כך טיפשים... כל כך ....

    אחד שיודע, 16/07/09 14:25

    אינכם מבינים דבר בהכשרת כלבים...
    הכלב הוא כל עולמו של הלוחם!!!
    אז איזה אזרחית אחת יפת נפש ראתה מענה משמעתי לכלב מאוד חזק פיזית ונפשית שאם הוא לא היה חוטף את הזפטה הזו כנראה הכלב לא היה מבין...

    יאללה ביג דיל תפסיקו... הכלבים הללו מטופלים בתנאים הכי טובים מכל פנסיון \\ כלבייה בארץ באחריות... האוכל הכי יקר, וטרינר צמוד.

    אם לא ישקיעו את כל המשאבים הללו בכלבים כנראה אחד מהמחבלים היה מצליח לחדור ולהתפוצץ בקניון בזמן שאותה אזרחית יפת נפש הייתה מבלה במסע השופינג השבועי שלה...

    תנו להם לעשות את העבודה המצויינת שהם עושים עד עכשיו.. ותתעסקו בצלחת שלכם!!!

    IP: unknownדווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע -צודק 100%

      ChjBbiMan , 16/07/09 15:46

      היפות נפש הזאת - לדעתי היא גם מחלת נפש

      IP: 83.130.119.176 דווח על תגובה זו

    • צודק מיליארד אחוז (ל''ת)

      עזית, 16/07/09 16:01


      IP: 62.219.162.72 דווח על תגובה זו

  • 58.

    דובר צה''ל משקר. כך לא מאלפים כלב . (ל''ת)

    להעמיד החיילים לדין., 16/07/09 13:59


    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

  • 57.

    תשובות החיילים מחוצפות - נדרשת הדרכה מדובר צה''ל

    עיתונאי, 16/07/09 13:30

    ''תעוף מכאן'' אינה תשובה לגיטימית, ביחוד כאשר לא מדובר בשטח אש.

    חיילים צעירים אינם יודעים להתנסח כיאות ואפילו אם מה שהם עושים לגיטימי הם לא יודעים לבטא זאת. שעה עם נציג דובר צה''ל כחלק מהקורס והנושא ישתפר בהרבה. הדברים נכונים לכל יחידה במצב כזה, למשל אימוני פיקוד העורף.

    IP: 93.173.186.100דווח על תגובה זו

  • 56.

    לערב בענין את ''תנו לחיות לחיות'', יש סוגים אחרים של הלם חוץ מאגרופים (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 16/07/09 13:26


    IP: 77.127.108.109דווח על תגובה זו

  • 55.

    לא מבין מה אתם רוצים

    פירקל פיט, 16/07/09 13:16

    צהל מתיחס לחילים שלו כמו זבל אז למה לא יתיחס לכלבים שלו אותו דבר?

    IP: 217.132.44.173דווח על תגובה זו

  • 54.

    לא מרביצים שם לכלבים. כי אז הם יפחדו ולא יתקפו... (ל''ת)

    כלביסט לשעבר, 16/07/09 13:08


    IP: 62.128.48.26דווח על תגובה זו

  • 53.

    איפה המשטרה ? זו התעללות לכל דבר (ל''ת)

    דוד שוורץ, 16/07/09 12:58


    IP: 79.176.108.145דווח על תגובה זו

  • 52.

    זו התודה לכלבים שמגנים על החיילים ? (ל''ת)

    דוד שוורץ, 16/07/09 12:56


    IP: 79.176.108.145דווח על תגובה זו

    • אתה לא שווה תגובה (ל''ת)

      דוד לדוד, 16/07/09 23:07


      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 51.

    מנוולים-מכים כלבים חסרי ישע

    דוד שוורץ, 16/07/09 12:53

    אתם לא ראויים להיות כלבנים

    IP: 79.176.108.145דווח על תגובה זו

  • 50.

    בעל חיים לא נוטר תינה לבעליו ולא מודע מבחינה שיכלית למעשיו (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/07/09 12:34


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • זה קורה לו מבחינה רגעית ותקיפת אדם את החייה זה גובל בצער בעלי חיים (ל''ת)

      פקק תנועה , 16/07/09 12:36


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

      • סביר להניח שהחיילים התוקפים סובלים מתיסמונת הברון מנכהאוזן (ל''ת)

        פקק תנועה , 16/07/09 12:38


        IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

    • שטויות לא מבוססות !!!

      למר פקק תנועה, 16/07/09 12:39

      בלי התלהמות יתרה אומר לך, תאמץ כלב וזהו...
      ככה אולי תבין ''קצת'' יותר על השכל הקיים לכלב...

      IP: 84.108.7.13 דווח על תגובה זו

      • מותר האדם מהבהמה אלי פעם כלב ועכשיו יש לי 3 חתולים שהופיעו בביתי לאחר (ל''ת)

        פקק תנועה , 16/07/09 13:44


        IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

        • המיתקפה האחרונה של נסרללה עלינו ותיקון טעות היה לי (ל''ת)

          פקק תנועה , 16/07/09 13:46


          IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 49.

    מי שמרביץ לכלב ירביץ גם לבני אדם

    שם, 16/07/09 11:52

    מי שמרביץ לכלב ירביץ גם לבני אדם
    אנשים בלי נשמה שלא מבינים שלחיה כואב בדיוק כמו שכואב להם

    IP: 85.159.160.202דווח על תגובה זו

  • 48.

    נורא ואיום !!! אולי הבעלים עשה משהו לכלב????

    לירן, 16/07/09 11:49

    איך אפשר להרים יד על כלב !!!??? במיוחד שהם כל כך עוזרים ליחידה הזו וצריכים לעבוד איתם צד לצד? מכות ואגרופים זה ממש לא הדרך לחנך את הכלב. יש דרכים אחרות !!!!! בושה וחרפה 1!! הלוואי ויכו את אותם חיילים כמו שהם היכו אתן הכלבים !!! פשוט נורא !!! כל מה שהכלבים האלו עושים זה רק לעזור.. ואולי היתה סיבה להתנפלות?

    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 47.

    בושה וחרפה ממתי מחנכים כלב באגרופים ובבעיטות????

    tami.me , 16/07/09 11:44

    להעניש בחומרה רבה את החיילים שהתעללו בכלב
    וגם את אותם המטומטמים שעמדו בצד ולא הפסיקו
    את המכות.


    בושה וחרפה לדעתי צריך לסלק את אותם טיפשים
    וחסרי לב מהיחידה הזו.

    IP: 93.173.234.157דווח על תגובה זו

  • 46.

    אני רואה היחידה ביום חופש

    שחף, 16/07/09 11:44

    וכולם פה מגיבים להגנתם....

    תתביישו פחדנים, גיבורים על חיות

    IP: 79.181.18.87דווח על תגובה זו

  • 45.

    שרתי בעוקץ

    א.ש, 16/07/09 11:31

    וכן מרביצים שם לכלבים וליפעמים סתם

    IP: 77.125.125.188דווח על תגובה זו

    • טמבל, עם הכתיבה העילגת שלך לא היית מתקבל לעוקץ. (ל''ת)

      שמואל, 16/07/09 13:28


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 44.

    אילו היה מדובר בפלסטיני, לא הייתה חקירה...

    ###מגזין הכיבוש###, 16/07/09 11:31

    ###מגזין הכיבוש###.

    IP: 192.115.121.84דווח על תגובה זו

  • 43.

    מה אתם רוצים? שישבו ויסבירו לכלב מה עשה? (ל''ת)

    dd, 16/07/09 11:30


    IP: 93.173.150.246דווח על תגובה זו

  • 42.

    יאאללה בלגן.. ועדת חקירה..לפטר את הרמטכ"ל..לסגור את היחידה..איזה

    ירח כחול , 16/07/09 11:26

    טמטום..אים זאת הדרך לחנך כלב סורר ..מקובל
    גם החיילים בזמן האימונים והתרגילים מקבלים מכות ..הכלב צריך להיות ממושמע ..אין מה לעשות..יצא לי לעבוד אים הכלבים האלו הם
    בגודל של פסנתר..תלוי סוג הכלב..ואים הוא מקבל מכות זה בשבילו מסא"ג ..הבעיה אצלנו
    מכול זבוב עושים פיל..ואנשים לא מבינים את המושג לחימה אים מחבלים.. לחץ עצבים פחד
    לנטרל מחבל..טוב נו שיהיה ..

    IP: 77.125.234.78דווח על תגובה זו

    • לך ללמוד לכתוב עברית יא חתיכת אנלפאבית (ל''ת)

      tami.me , 16/07/09 11:46


      IP: 93.173.234.157 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אני חושב שאת מחפשת צומי ותו לא (ל''ת)

    לא מאמין לך, 16/07/09 11:26


    IP: 119.130.77.44דווח על תגובה זו

  • 40.

    ל-25 מדוע אינך מזכיר את שמו של מאלף היחידה?

    יצחק, 16/07/09 11:18

    עושה רושם שאתה מכיר אותו מקרוב ולא ממש אוהב את השיטות שהנחיל הנ''ל ליחידה.אין להאשים את החיילים המכים אלא את המאמן הראשי שאילו השיטות והנהלים אותם הוא מעביר למדריכים ולחיילים ומעניש אותם בחומרה במידה ולא יעשו כדבריו. בנוסף זוכה הנ''ל לתמיכה מלאה בשיטותיו ממפקד היחידה ולכן מרשה לעצמו להשתולל באכזריות כזו.ולכותב הכתבה מר בוחבוט, אילו היית בודק את הנושא לעומק אולי היית יכול להציגו באור הרבה יותר שחור וללא תוספת הטיוח הצהלי היום יומי.

    IP: 77.127.112.104דווח על תגובה זו

  • 39.

    אם הכלב תקף את בעליו, זו תגובה נכונה. ההתחצפות לגברת לא נכונה.

    תמי, 16/07/09 11:12

    הגברת לא ראתה את כל הסיפור מההתחלה וכנראה שאיננה יודעת איך אמורים לאלף כלבים. כלב שתקף ולא הועמד במקומו, ימשיך לתקוף גם על דברים קטנים שלא מוצאים חן בעיניו. הכלב צריך להבין שזה לא משתלם לתקוף את בעליו משום סיבה אפשרית וזו הצורה להראות לו את זה.
    הצורה שבה פנו החיילים לגברת לא הייתה נכונה ויתכן שכל הסיפור הזה בתקשורת היה נמנע אם היו מסבירים לה את העניין. אם העניין מוגדר כסודי לאזרח הפשוט, אז מהתחלה לא צריך לבצע את האמונים במקום ציבורי גלוי לעיני כל.

    IP: 62.90.161.165דווח על תגובה זו

    • למעשה, שימוש באלימות כלפי כלב תוקפן

      מאלף, 16/07/09 12:32

      יכול מאוד להגביר את האלימות שלו.
      יש דרכים מצויינות ויעילות לטפל בכלב שתקף את בעליו (הספר ''Aggression in dogs'' של Brenda Aloff מומלץ למי שרוצה להעמיק בנושא).
      אלימות ומכות (''להעמיד את הכלב במקומו'') אינה אחת מהן.

      IP: 94.230.86.205 דווח על תגובה זו

      • יש כלבים ויש כלבים

        לוחם לשעבר ביחידה, 16/07/09 17:57

        תפסיק לקרוא ספרי אילוף שמתייחסים לכלבים אזרחיים או לכלבי הגנה באזרחות ולהשליך מזה על הכלבים ביחידת עוקץ...כלבים אלו דורשים שיטות אילוף אחרות לגמרי מכיוון שהדברים שהם מתמודדים איתם שונים לגמרי...אני מניח שבחיים שלך לא ראית כלב שמתפקד וסורק שטח תחת ירי...אני ראיתי...הכלב שלי עשה את זה...יום טוב!!!!המשך חיים מהנים

        IP: 84.229.214.155 דווח על תגובה זו

        • לוחם כבודו במקומו מונח - אך הוא לא מאלף. תקרא ותפנים

          Flying_Dragon , 17/07/09 10:33

          לוחם לשעבר ביחידה יקר.
          כלב ולא משנה לאיזה תפקיד אתב מכין אותו לא מכינים אותו במכות או בהיתעללות, ככה שוברים והורסים כלב ולא משנה כמה הוא חזק באופי. להכין כלב שלא יפחד בשדה קרב לא צריך להכות אותו אלה לחשוף אותו לדברים שיכולים להיות בשדה קרב ( רעש, פיצוצים, צעקות וכ"ו) הכלבים לפני שמגיעים לקורס עוברים מבחני אופי ומחשלים אותם בתהליך הקורס אבל לא בהתעללות ומכות לשם המכות.
          אם הדרך שלמדת היא שיש לכסח את הכלב וכך לגרום לו להיות כלב מקצועי וטוב יותר אז יש לך עוד הרבה מה ללמוד והיתי מתבייש במקומך לכתוב ולחזק את זה שיש להכות כלב בכדי שיהיה כלב טוב יותר.
          אם רוצים לוחם טוב אז צריך להרביץ לו גם כן???? ככה עשו גם לך?
          אני בטוח וחותם בעיניים עצומות שמחלקת ההדרכה ביחידה לא אמרה שיש להרביץ לכלב בבעיטות ובאגרופים התור עונש אלא רק ואך ורק אם הכלב נושך חייל ולא עוזב רק אז ורק בזמן הנשיכה לא אחרי. שוב לוחם ואני לא מזלזל בך כלוחם יש לך עוד הרבה מה ללמוד בכלבנות.

          אלכס כלבן ומאלף

          IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

          • לדרקון המעופף היקר ולכל מאלפי הכלבים...

            לוחם עוקץ לשעבר, 17/07/09 11:34

            אני מעתיק את התגובות שכתבתי בשרשור אחר... תגיד לי מה דעתך?



            !!!!!!!!!!!!ממליץ!!!!!!!!!!!!!!!!!

            לוחם עוקץ לשעבר, 16/07/09 12:20
            אחרי שירות ביחידה המדהימה הזאת במשך 3 שנים, קצת קשה להסביר לאדם מבחוץ שלא מבין באילוף כלבים מבצעיים את הסיבה האמיתית.

            הכלבים האלה מאומנים בשיטות הטובות ביותר, יש להם את התנאים שכל כלב באשר הוא היה מת לקבל!!! הכלבים האלה מקבלים אהבה כל הזמן וטיפול חם ואוהב מהאבא שלהם

            את מה שקרה שם בשטח לעולם לא נדע באמת, יכול להיות שהגברת קצת היתה נסערת והפריזה בתיאורים שלה. עם זאת אני חושב שהלוחמים יכלו להגיב כלפיה בדרך קצת יותר מנומסת ולא לנפנף אותה בחוסר כבוד

            אסור לכלב לתקוף את הבעלים שלו!!! מקרה כזה מראה על שליטה של הכלב בלוחם... דבר שהוא שגוי. ה''לוחם'' כמו מנהיג להקת זאבים או אריות בטבע צריך להראות לחיילים שלו מי המנהיג האמיתי... ולכן מפגין כלפיו באגרסיביות. תפתחו תוכניות בנשונל ג'אוגרפיק ותראו בדיוק אותו דבר בטבע

            יום טוב לכולם ולחבר'ה ביחידה, תמשיכו בעבודה הנפלאה שלכם... מתגעגע


            הבנה שגויה של היררכיה כלבית

            מאלף, 16/07/09 12:38
            ''ה''לוחם'' כמו מנהיג להקת זאבים או אריות בטבע צריך להראות לחיילים שלו מי המנהיג האמיתי... ולכן מפגין כלפיו באגרסיביות.''
            זה פשוט לא נכון.
            בטבע, ההיררכיה היא מלמטה ללמעלה- הכנוע מיוזמתו (!) מציג את כניעתו למנהיג. המנהיג אינו משתמש באלימות בשביל לבסס את מעמדו, וזוכה לכבוד של הלהקה, לא לפחד שלהם.

            מי שמשתמשים באלימות הם הבטא- אלו שאינם מנהיגים, אינם בטוחים בעצמם, אבל רוצים להיות מנהיגים.

            תפתח מחקר מדעי מ-60 השנים האחרונות, או ספר אילוף עדכני (לא כזה שמשתמש בשיטות מיושנות), ותראה.


            סבבה, אני אזרום איתך

            לוחם עוקץ לשעבר, 16/07/09

            אם הכלב ''בטא'' מפגין אלימות או גרגור או חושף שיניים כלפי הנוהג שלו, המנהיג שלו, ה''אלפא'' שלו. המנהיג מעמיד את הכפוף לו במקומו בצורה אגרסיבית בשביל למנוע מקרה דומה בעתיד...

            וכמו שאנשים אחרים ציינו כאן, עדיף שמקרה כזה יטופל ביער בן שמן ולא בפתחו של בית מחבלים בלב עזה...

            בכל השירות שלי ביחידה, בחיים לא ראיתי כלב ש''חוטף מכות'' סתם כך בלי סיבה, ושיפסיקו כל מספרי הסיפורים והאגדות למינהם

            IP: 84.108.217.49 דווח על תגובה זו

            • לוחפ עוקץ יקר ואני לא מזלזל בך כלוחם או כאדם.

              Flying_Dragon , 17/07/09 11:59

              לוחם יקר
              אני לא מזלזל בך או בחילי היחידה. כשיש תפוח רקוב אחד בשק לא אומרים שכל שק התפוחים מקולקל.
              אמרת דיברי חוכמה לגבי האלפא הבטא וכ"ו. רק שכחתה דבר אחד ברגע שהאלפא העמיד את הבטא או למדה או דלתא המקום הוא לא מעניש אותם יותר. המקרה הנדון העונש היה לא מידתי ולא במקום. הרבה אחרי שהכלב נשך כביכול את הכלבן (נצא מתוך ההנכה שזה נכון) לא ממשיכים להעניש את הכלב. גרמנו לכלב לשחרר את הכלבן זהו נגמר. לא ממשיכים להכות אותו ולהוציא את הכעס והעצבים עליו.
              אני לא מזלזל בחילי היחידה אני דן ומתיחס אך ורק לארוע הספציפי הזה.
              אביא לך דוגמא בעולם הכלבנות בארה"ב (ואני לא מדבר על כלבי בית שמאומנים למשמעת)- ברגע שכניך מכה את הכלב שלו וא אף מהקורס. אין ולו בספר מקצועי אחד הוראה להכות את הכלב רק מתודולוגיה עתיקה שכבר לר מיוסמת בעולם נוהגת כך. הענשת הכלב אך ארק בעקבות תקיפה שלו של הבעלים ורק ברגע הנתון לא אחרי זמן. לא להחזיק את הכלב בצד ולקרוע לו את הצורה ולדאוג שחייל יחזיק את הרצועה וחייל אחר יבעט בו ויכה אותו זה לא אילוף זאת התאכזרות.

              IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

              • אוקיי... בוא נמשיך

                לוחם עוקץ לשעבר, 17/07/09 12:41

                נמשיך עם הדוגמא שלך... כלב תקיפה שמנסה לנשוך את הנוהג שלו, רק נזכיר שהכלב גדול מימדים, חזק פיסית ומנטלית (לא איזה לברדור חמוד)

                אמרת נכון ואני מצטט אותך: ''הענשת הכלב אך ורק בעקבות תקיפה שלו של הבעלים ורק ברגע הנתון לא אחרי זמן''

                אבל ידידי היקר, מה תעשה אם הכלב לא מוותר? ועדיין מגרגר וחושף שיניים??? תבליג? תוותר לו? תחזיר אותו לתא ותשכח מזה????

                הוא לא ישכח!!! הוא לא מטומטם. וכמו בטבע, כלבים מזהים חולשות של המנהיג, הם לומדים מהטעויות שלו ויתקפו ברגע של חולשה

                אז עם כל הכבוד שיש לי לידע הנרחב שלך בכלבנות... ואני לא מנסה לשחק אותה גבר, אבל נראה אותך מנסה להשתלט על כלב מתפרע ששוקל 40 ק''ג באמצע מחנה פליטים כשיורים עליך מכל הכיוונים. יש דברים שעדיף שיקרו בשטח סטרילי כמו יער בן שמן

                IP: 84.108.217.49 דווח על תגובה זו

                • תגובת המשך ללוחם עוקץ לשעבר

                  Flying_Dragon , 18/07/09 02:37

                  טוב אני יודע מה זה כלב מלינוא ועבדתי גם איתם וגם אםרוטווילרים רועה גרמני מסטינו דוגו ארגנטינו פיטבול/אמסטף וכ"ו. אלה הזנים שהכנתי לתקיפה והגנה לכלבים אלו החזקתי שרבול וגם ללא שרוול אלא עם זמם. לכן אני יודע מה זה כלב גדול והרגשתי אותם נכנסים בי.
                  כן גם הכנתי כלבים למשמעת כמן שאתה אומר לברדורים וכ"ו. הכנתי כלבי חנ"מ וסמים. אז נגיד שיש לי רקורד קטן של הכנת כלבים ואילופם ובנוסף בנהיגת כלבים שזה דבר שונה מאילוף כלבים.
                  כן אם הכלב מנסה לנשוך אותך ולערער על מעמדך או נושך או נשך אותך יש לגרום לו להבין שאת הנוהג לא נושכים אלא את האובייקט שעומד מולו. יש עוד דרך קצת יותר רכה להראות לכלב שאתה האלפא וללא מכות. אפשר לרתק אותו לקרקע והכלבן בערועה המדובר לא היה לבד אלא היו שם 8 חיילם ןלרתק כלב אפשר. אני מכווה שאתה מבין אל מה אני מתכוון בריתוק. להחזיק אותו שכוב על הקרקע כשאתה גוהר מעליו וזה בדיוק מה שקורה כשכלב אלפא מראה את עליונותו על כלבים במעמדות מתכתיו בגבר הקרב בינהם.
                  מעבר לזה אם תחשוף את הכלב לסביבה בה הוא אמור לעבוד ותחשוף אותו לרעשים לקולות ולריחות הוא לא ילחץ. להרביץ לכלב ולכוות שזה יחשל את הכלב במצבי לחץ תהליך זה לא יעבוד כי מה שעשיתם גרמתם לא להיפך הנכון גרמתם לו לפחד.
                  יש עוד הרבה מה להגיד וי עוד הרבה מה לדסקס כאן הירעה קטנה מלהחיל את כל מה שיש לנו להגיד לך ולי.
                  אם תרצה אפשר תמיד להיפגש על כוס קפה.
                  אני לא אבוא עם 8 גברתנים להכות אותך
                  :-)

                  IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

      • למאלף - אולי ככה אתה מאלף פודל לא כלב קרבי עם משמעת של 100% (ל''ת)

        דוד, 16/07/09 23:11


        IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

        • דוד וכמה כלבים אילפתה שאתה כזה מומחה או שרק הסתכלת בתמונות? (ל''ת)

          Flying_Dragon , 20/07/09 01:06


          IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

  • 38.

    פסיכופטים! רק תישבוחות אתם רוצים אח''כ,עלק ''חיילים לוחמים'',פסיכופטים!

    דורשים חקירה חיצונית בלתי תלויה!, 16/07/09 11:08

    דורשים חקירה חיצונית בלתי תלויה!

    IP: 93.173.182.224דווח על תגובה זו

  • 37.

    אם הכלב תקף לוחם המאלפים שלו על הפנים והכלב שונא אנשים ויש להרדימו (ל''ת)

    ל.ברנשטיין, 16/07/09 11:08


    IP: 89.138.193.40דווח על תגובה זו

  • 36.

    צבא הגנה לבריונים וסדיסטים (ל''ת)

    JULIA, 16/07/09 11:07


    IP: 212.143.123.10דווח על תגובה זו

  • 35.

    זה באמת לא בסדר. אני מוחה

    bobby1 , 16/07/09 10:58

    צריך לכסח לחיילים האלה תצורה

    IP: 84.229.168.174דווח על תגובה זו

  • 34.

    הם מתיחסים לכלבים כאל לוחמים לכל דבר! ולוחם שתוקף לוחם אחר

    אילן, 16/07/09 10:57

    גם ביחידות אחרות,זוכה לשמיכה.

    IP: 218.47.199.100דווח על תגובה זו

  • 33.

    מה קרה, נתפסתם על חם?

    מורן, 16/07/09 10:54

    כול כך הרבה אנשים מתנגדים ליחידה הזו, שמנצלת כלבים בשביל טובת האדם, שולחת אותם למות ומסכנת את חייהם ובמקום להצדיק את קיומם הם מחריפים את המצב.
    אני לא שותקת ומקווה שאגם אחרים לא ישתקו, אנא פנו לצה''ל והתלוננו על התופת הזו!!!
    אני מכירה מאלפי כלבים רבים, ולכהכות את הכלב ולבעוט בו ממממשששש אינו הדרך היחידה לטפל בכלב בעייתי.
    אולי החייל הוא הבעייתי?
    גם כן מדינה של ברברים.

    IP: 80.230.37.68דווח על תגובה זו

    • מורן - חיי כלב או חיי חיילים מה העדפתך ???? (ל''ת)

      אני, 16/07/09 21:29


      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 32.

    במה שאינכם מבינים אל תביעו דעה!

    מישהו שמכיר, 16/07/09 10:51

    כלבי יחידת עוקץ הינם כלבים חזקים מנטאלית ופיזית מן הכלבים אותם אתם מחזיקים בביתכם או אלו שאתם פוגשים ברחוב. אין אלו כלבים שצעקה או מכה לעצמך (כפי שמגיב 16 ממליץ) תרתיע אותם - שהרי אמורים לפעול תחת ירי, או אלימות מצד מחבלים.
    חלק מן הכלבים ביחידה הינם בעלי יצרים חזקים במיוחד, ויש לנקוט מולם בכלים אגרסיביים במיוחד. אני בטוח שה-''מכות'' שאותה גברת ראתה התבצעו מתוך דאגה לכלב (כן כן, יש כזה דבר), מאחר וחזרה על תקיפת החייל בעתיד עלולה להוציאו מפעילות, או מהיחידה בכלל.
    כל חיילי עוקץ, ללא יוצאים מן הכלל דואגים לכלביהם יותר מלעצמם, ואובדן הכלב - אם עקב תקיפתו את החייל והעברתו לחייל אחר או הוצאתו מהיחידה, או מסיבה אחרת - הינו מצער מאוד כל לוחם.

    מאחר ואני מכיר את היחידה והנפשות הפועלות בה, אני מציע כי לא תשפטו לפי מקרה בודד שהתפרש באופן מוטעה - בלי צל של ספק - ע''י עוברת אורח חסרת הבנה ותפיסה בסיסית בשיטות אילוף ובאופי היצרים של הכלבים ביחידה.

    חיים טובים לכולם!

    IP: 77.126.245.95דווח על תגובה זו

    • מישהו שמכיר ???

      יצחק, 16/07/09 11:26

      אתה מדבר שטויות ומכסת''ח

      IP: 77.127.112.104 דווח על תגובה זו

    • mayne u need to be treated like a dog

      ornit, 16/07/09 11:34

      what is wrong with u ???

      IP: 71.189.24.14 דווח על תגובה זו

    • מה אתה מכיר חוץ מלבלבל את המח ולכתוב שטויות

      tami.me , 16/07/09 11:50

      עדיף שתסתום את הפה הגדול שלך

      IP: 93.173.234.157 דווח על תגובה זו

      • תמי, אני מבין שזה נושא כאוב ורגיש מבחינתך...

        אותו מישהו, 16/07/09 12:37

        אבל התגובה שלך לא תורמת לכלום!

        את צריכה להבין שאין אלו חיות מחמד, אלא כלבי עבודה, לוחמים לכל דבר ועניין. לפיכך, לא ניתן להתייחס אליהם במסגרת אימון - מחוץ לשעות האימונים מדובר בתנאי המחייה והטיפול יותר טובים מבבית - כמו אל חיית מחמד.
        כל ביחידה צריך לדעת להגיב נכון בשעת לחץ, ולא לפרוק את האגרסיות שלו על הלוחם. תחשבי איזה תרחיש זוועתי הוא שכלב יתקוף את הלוחם שעובד איתו במקום לגלות מטענים בקרבת עשרות מלוחמי צה''ל.
        לא היית מעדיפה שבאימון היו מסבירים לו את מקומו? ושבפעילות היה מתפקד באופן המייטבי?? אני בטוח שכן!
        לכן, אם יש כלב בעייתי מבחינה זו, והדרך היחידה להבהיר לו את תפקידו ומקומו היא באופן אגרסיבי, מוטב כך מאשר שלא יהיה מסוגל לבצע את עבודתו כראוי...
        זיכרי, הכלבים האלה מצילים את חיילנו, ועל כן מטופלים היטב ונהנים מחיים עשירים ומהנים - באמת כך! - אבל בשעת אימון, היצרים הם המובילים, וכך גם החינוך... בדרך שהיו מחונכים בטבע ע''י מנהיג הלהקה.

        IP: 77.126.245.95 דווח על תגובה זו

    • !!!!!!!!!!!!ממליץ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      לוחם עוקץ לשעבר, 16/07/09 12:20

      אחרי שירות ביחידה המדהימה הזאת במשך 3 שנים, קצת קשה להסביר לאדם מבחוץ שלא מבין באילוף כלבים מבצעיים את הסיבה האמיתית.

      הכלבים האלה מאומנים בשיטות הטובות ביותר, יש להם את התנאים שכל כלב באשר הוא היה מת לקבל!!! הכלבים האלה מקבלים אהבה כל הזמן וטיפול חם ואוהב מהאבא שלהם

      את מה שקרה שם בשטח לעולם לא נדע באמת, יכול להיות שהגברת קצת היתה נסערת והפריזה בתיאורים שלה. עם זאת אני חושב שהלוחמים יכלו להגיב כלפיה בדרך קצת יותר מנומסת ולא לנפנף אותה בחוסר כבוד

      אסור לכלב לתקוף את הבעלים שלו!!! מקרה כזה מראה על שליטה של הכלב בלוחם... דבר שהוא שגוי. ה''לוחם'' כמו מנהיג להקת זאבים או אריות בטבע צריך להראות לחיילים שלו מי המנהיג האמיתי... ולכן מפגין כלפיו באגרסיביות. תפתחו תוכניות בנשונל ג'אוגרפיק ותראו בדיוק אותו דבר בטבע

      יום טוב לכולם ולחבר'ה ביחידה, תמשיכו בעבודה הנפלאה שלכם... מתגעגע

      IP: 84.108.217.49 דווח על תגובה זו

      • הבנה שגויה של היררכיה כלבית

        מאלף, 16/07/09 12:38

        ''ה''לוחם'' כמו מנהיג להקת זאבים או אריות בטבע צריך להראות לחיילים שלו מי המנהיג האמיתי... ולכן מפגין כלפיו באגרסיביות.''
        זה פשוט לא נכון.
        בטבע, ההיררכיה היא מלמטה ללמעלה- הכנוע מיוזמתו (!) מציג את כניעתו למנהיג. המנהיג אינו משתמש באלימות בשביל לבסס את מעמדו, וזוכה לכבוד של הלהקה, לא לפחד שלהם.

        מי שמשתמשים באלימות הם הבטא- אלו שאינם מנהיגים, אינם בטוחים בעצמם, אבל רוצים להיות מנהיגים.

        תפתח מחקר מדעי מ-60 השנים האחרונות, או ספר אילוף עדכני (לא כזה שמשתמש בשיטות מיושנות), ותראה.

        IP: 94.230.86.205 דווח על תגובה זו

        • סבבה, אני אזרום איתך

          לוחם עוקץ לשעבר, 16/07/09 13:04

          אם הכלב ''בטא'' מפגין אלימות או גרגור או חושף שיניים כלפי הנוהג שלו, המנהיג שלו, ה''אלפא'' שלו. המנהיג מעמיד את הכפוף לו במקומו בצורה אגרסיבית בשביל למנוע מקרה דומה בעתיד...

          וכמו שאנשים אחרים ציינו כאן, עדיף שמקרה כזה יטופל ביער בן שמן ולא בפתחו של בית מחבלים בלב עזה...

          בכל השירות שלי ביחידה, בחיים לא ראיתי כלב ש''חוטף מכות'' סתם כך בלי סיבה, ושיפסיקו כל מספרי הסיפורים והאגדות למינהם

          IP: 84.108.217.49 דווח על תגובה זו

        • המאלף צודק 100% לא משתמשים באלימות כדי לבסס מעמד

          tami.me , 16/07/09 13:12

          תודה על תגובתך

          IP: 93.173.234.157 דווח על תגובה זו

        • למאלף - ככה תאלף פודלים לא רועה בלגי והולנדי .

          יודע, 16/07/09 23:18

          ואולי ככה תאלף את הפודל של השכנה לעשות ''ארצה''
          בכדי לאלף כלב למשמעת 100% תחת קרב או מרדף ולהציל חיי חיילים ואזרחים צריך שיטות אילוף אחרות ממה שאתה מכיר

          IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

      • exactly

        kobi, 16/07/09 14:12

        ur a 100% right
        the dog needs to understand hows the leader
        aggression is part of there daily life as adog

        the soldier is the leader and ythe dog is follower thats the way it is in the wild
        remmember they are still dogs and in this case TOOLS for the army so l treet them as they are

        IP: 71.235.63.176 דווח על תגובה זו

      • גאים בכם חיילי עוקץ (ל''ת)

        אלי, 16/07/09 21:28


        IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

    • צודק מיליארד אחוז (ל''ת)

      עזית, 16/07/09 15:58


      IP: 62.219.162.72 דווח על תגובה זו

    • מה אתה מכיר או יודע???

      Flying_Dragon , 17/07/09 02:31

      אתה פשוט גאון.
      בשימחה אבוא עם כוד כמה חברה להרביץ לך ןאןמר שזה לטובתך.
      חינוך זה לא מספר חיילים שמרביצים לכלב באגרופים ובעיטות. זה כבר שלב של להוציא את העצבים ולהאניש את הכלב - זה לא אילוף זה התאכזרות.
      אם אתה מקצוען וידען אז הפרס והעונש חייב להיות מידי ומידתי. במקרה זה לא היה כאן מידיות או מידדיות.

      אלכס כלבן ומאלף

      IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

  • 31.

    על ראש הגנב בוער הכובע?

    abc312 , 16/07/09 10:48

    למה בתגובה של דובר צה"ל נכתב שעיניו של הכלב לא נקשרו?
    מישהו אמר על זה משהו?

    IP: 89.138.79.98דווח על תגובה זו

    • ''בשום שלב עיניו של הכלב לא נקשרו'' (ל''ת)

      אכן משפט חשוד, 16/07/09 10:56


      IP: 82.81.246.239 דווח על תגובה זו

  • 30.

    המשיכו עבודתכם נאמנה. ואל תיחלש דעתכם מין האדיוטים.

    משה, 16/07/09 10:43

    כל המתיפים פה, כנראה לא עבדו יום אחד עם כלב עבודה.
    אין אהבה יפה בצבא מאהבת החיילים ביחידה לכלביהם, מהרגע בו קבלו אותם, לרגע שבו פורשים (בדרך הטבע, או לצערנו...).
    אך כלבים אלו, אינם הפודלים שאתם מגדלים ברמת אביב, כלבים אלו יכולים להרוג במחי כף.
    ועל כן המשמעת, כן! פיזית! היא ח-ו-ב-ה.

    קל לחמול מהמקלדת...
    חזקו ואמצו יצורים נפלאים שכמותכם (כולכם!).

    IP: 80.179.235.210דווח על תגובה זו

    • אתה מגיב בתור אדיוט שלא החזיק כלב מימיו !! (ל''ת)

      רוברט פסחוביץ, 16/07/09 11:12


      IP: 78.96.219.90 דווח על תגובה זו

      • כן רוברט? או שמא ילד בן 9?

        משה, 16/07/09 11:51

        פיזית, כדאי להבהיר -
        זה לא מבוט בראש, ולא מכה שמשאירה כאב. זו לא המטרה.
        זו מכה שהוא מרגיש, ביחד עם הנהימה והרושם המתאים.
        כמו שצריך והיה עם ילדים.
        זה לא הכאב, לא הפגיעה הפיזית שמחנכת.
        זה הרושם שמועבר יחד עם המכה השטחית.

        על הכלבים שאנשים כמוך בטח גידלו (כמו גם הילדים ברך כלל...), שמענו. בגללכם רוצים לאסור את כולם, חמורים שכמותכם.
        תפתחו את העיניים, תנו למציאות לדחות בפרופורציה את ה''קידמה''...תנו לעובדות לבלבל קצת.
        וראה ערך התניות בסיסיות בבע''ח, ותפסיק לזלזל, הדיוט (מחוסר ידע...).

        IP: 80.179.235.210 דווח על תגובה זו

        • קודם הגבת בתור אדיוט,עכשיו בתור חמור. אני גידלתי רוטטווילר......

          רוברט פסחוביץ, 16/07/09 14:30

          שנפטר בגיל 15 וחודש,תבדוק כמה רוטווילרים הגיעו לגיל כזה??????

          IP: 78.96.219.90 דווח על תגובה זו

          • רוברט - הבנתך באילוף היא אפסית

            אלי, 16/07/09 21:26

            אומנם גידלת רוטווליר
            אך הוא לא אומן על ידך להגן לתקוף בכל מקום ובכל זמן משמעת 100%
            רק זה יכול להציל חיים

            IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

    • ילדים בני 18 שלא מבינים כלום בכלום

      עם אהבה כזאת,,,,, 18/07/09 09:12

      אני מקווה שתאהב את הילדים שלך כמו שאתה אוהב את הכלבים שלך בהמה

      IP: 72.129.92.71 דווח על תגובה זו

  • 29.

    בקריאה ראשונה ברור שעובר בי זעזוע, אבל אתם שוכחים דבר מאוד חשוב

    הכלבה שלי הכי מפונקת בעולם, 16/07/09 10:42

    הכלב חי בתוך היררכיה, קצת כמו החיילים עצמם תחת מפקדיהם. הכלב חייב ללמוד לציית, גם בטבע. מי שמנסה למרוד במנהיג או עושה ''מה בראש שלו'' חוטף קשות. בעיקר בטבע. התרגלנו לפנק את הכלבים שלנו, איך אפשר שלא, הם כאלה מקסימים ואוהבים ונאמנים. אני הראשונה שצועקת גוועאלד על ''חינוך'' באלימות, של כלבים ושל בני אדם, אבל יחידה קרבית רחוקה מלהיות הבית המפנק והכלבים המדהימים האלה משרתים בדיוק כמו החיילים (רק שלא ממש שאלו אותם אם הם מעוניינים :-)). הנקודה היא שאין להשוות אלימות לכלבים באזרחי (כלבי קרבות לשעשועי הבעלים) לבין זו המתרשת תוך כדי אימון של כלבי הצלה! וזה בדיוק מה שהם. כי אם אדם היה עושה את תפקידם, היתה נשקפת לו סכנה גדולה ביותר. אני לא בעד האלימות הזו, אבל צריך לבדוק טוב שהיא נעשית במידה וללא פגיעה אמיתית בכלב והכל כדי להישאר במסגרת הלהקה.

    IP: 212.235.35.223דווח על תגובה זו

    • 28 תגובה לעניין (ל''ת)

      יניב, 16/07/09 11:16


      IP: 79.178.110.54 דווח על תגובה זו

  • 28.

    לבטל את היחידה מיד! בושה וחרפה לצבא!

    עמיר פרידמן, 16/07/09 10:41

    נוהל שכן אם זה בני אדם. אסור. בע''ח - הפקרות? נוגד מבחינתי כל בסיס מוסרי.

    IP: 217.132.107.235דווח על תגובה זו

    • עמיר - אתה פשוט לא מבין כלום חוסר ההבנה שלך משווע

      שוש, 16/07/09 21:23

      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

      • מה בדיוק אני לא מבין?

        עמיר, 16/07/09 22:52

        אני נגד ניצול מכל סוג של בע''ח ואני מדבר על היחידה הזו, אכילת בשר וכד'. מי נתן לך הזכות להחליט בשביל הכלב לסכן את חייו? יחידה מיותרת ולא מוסרית. תפיסת העולם שלי כוללת את בזכות האדם וחרותו, ובזכות חופש העיסוק גם בע''ח. מה את לא מבינה פה?

        IP: 217.132.107.235 דווח על תגובה זו

        • אתה לא מבין - או חיי החיילים או חיי הכלב

          אליאל , 19/07/09 16:29

          אם אתה או אחד מבני משפחתך היו נותונים תחת איום ע"י מחבל או מטען האם גם אז הייתה מגיב כך ?

          IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אכן מקרה מזעזע...

    נדב, 16/07/09 10:41

    אך יחד עם זאת אני לא יכול להימנע מהאנלוגיה לערבים- מרחמים על הערבים יותר מעל אחינו, בדיוק כמו שבמקרה הזה מרחמים על הכלב יותר מעל אחינו...
    ואולי זהו סימפטום השואה שגורם לנו לחשוב כך...

    IP: 89.139.56.34דווח על תגובה זו

  • 26.

    זה בקטנה

    ג, 16/07/09 10:31

    מה עם מאלף היחידה שמחשמל את הכלב שלו פאקו ודואג להרטיב אותו לפני להגברת האפקט , מי שלא שמע את פאקו צורח בחורשות סירקין לא שמע כלב סובל באמת .

    IP: 89.139.16.30דווח על תגובה זו

    • מקווה שאם זה נכון- עשית משהו למנוע זאת (ל''ת)

      צער בעלי חיים, 16/07/09 11:13


      IP: 80.179.117.57 דווח על תגובה זו

    • מה? אתה רציני? זה מזעזע!!!!!!!! מה שמו של מאלף היחידה? (ל''ת)

      כ, 17/07/09 07:22


      IP: 93.172.12.23 דווח על תגובה זו

  • 25.

    חיות בשרות האדם

    מיותר.., 16/07/09 10:30

    ואני מעדיף שהחיילים האלה יתפוצצו..

    IP: 82.80.95.158דווח על תגובה זו

  • 24.

    בעניים, נכים וזקנים מתעללים כל הזמן- כיתבו גם על זה. (ל''ת)

    רעמסס, 16/07/09 10:29


    IP: 93.172.13.193דווח על תגובה זו

  • 23.

    אני מקוה שאגודות צער בעלי חיים יוכלו להתערב פה ושיתערבו (ל''ת)

    ציפי, 16/07/09 10:23


    IP: 93.173.173.11דווח על תגובה זו

    • ציפי- את צריכה את טיפול

      שוש, 16/07/09 21:20

      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לא קרה לכלב כלום, אל תיסחפו

    ziv78 , 16/07/09 10:22

    זאת לא התעללות בבע"ח-כלב זאת חיה חזקה מאוד ולא קורה לה כלום מכמה אגרופים. בנוסף מדובר במילנוואה-כלב חזק מאוד, הרבה יותר מפיטבול לדוגמא ואגרופים של אדם לא מזיזים לו. שנית, תקראו טוב-הכלב תקף לוחם. שמדובר בכלבים כולכם הופכים להיות רגישים מאוד (אבל לא שמדובר בחיות אחרות). סה"כ הפרידו בין הכלב ללוחם ואת זה כנראה האזרחית שכחה לספר. בסופו של דבר, הכלב לא נפצע או נפגע מנטלית-זאת השתלטות.

    IP: 85.250.158.148דווח על תגובה זו

    • מסכן הכלב שלך (ל''ת)

      אני, 16/07/09 10:42


      IP: 62.0.100.60 דווח על תגובה זו

    • וואו, כמה פניני חוכמה

      מורן, 16/07/09 10:55

      אולי נבעט קצת בך שנראה עד כמה אתה עמיד לזה?
      קודם כל אין לך מושג מה היו עוצמת ההבעיטות והמכות, דבר שני זו לא דרך טיפול שאמורה להתנהל יחידת כלבנים שכביכול מטפלים טוב בכלביהם

      IP: 80.230.37.68 דווח על תגובה זו

    • בשימחה היתי בא אליך עם 8 אנשים מכסח לך את הצורה ואחרי זה אומר שלא קרה

      Flying_Dragon , 17/07/09 02:21

      בשימחה היתי בא אליך עם 8 אנשים מכסח לך את הצורה ואחרי זה אומר שלא קרה לך כלום.
      נשמע מה תגיד אז.

      IP: 77.126.198.189 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הצבא מטייח

    נעמה, 16/07/09 10:19

    כרגיל...

    פעם אחת תודו בטעויות ותענישו את האשמים

    IP: 194.90.69.219דווח על תגובה זו

    • את פשוט מפגרת (ל''ת)

      יואב, 17/07/09 11:51


      IP: 89.138.59.38 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לא יאומן איך דובר צה''ל

    ///, 16/07/09 10:19

    תמיד ישקרו כדי להגן על הצבא, בלי אלוהים

    גועל נפש
    פשוט להקיא

    IP: 212.25.124.157דווח על תגובה זו

    • נכון!

      אבי, 16/07/09 11:10

      למה הם לא נאמנים לאמת של /// או מי שהוא לא יהיה?!
      הגנה על המולדת, סיכון חיי לוחמים, עורף, מניעת פיגועים וחדירות מחבלים, הגנה על תושבי הדרום והצפון - כל אלה לא חשובים! מטרה שכזו - הגנה על המולדת - אינה מקדשת את האמצעים! קודם כל על צהל לתת את התשובה לכל פנייה של כתב תקשורתי בן 24 שרוצה להתקדם בערוץ 2.
      כמו''כ, על צהל לפתוח לחלוטין את כל יסודות הלחימה שלה, את כל ההכשרות והאימונים שלה, גם ליחידות המובחרות ביותר בצהל (לעניין זה בעולם) לדעתם המבקרת ולעינם המפקחת של כל המדינה כדי שכל מי שחושב שהוא מבין יוכל למתוח ביקורת.
      אחרי זה, על צהל להתאים את עצמו לא למציאות שקיימת בשטחים, לא לסכנות ולאיומים שיש בעימות עם המחבלים, אלא להתאים את עצמם לדעות של אותם אנשים שיושבים בת''א בבתי קפה שמעולם לא שמעו אפילו על היחידה הזו עוקץ והם בטוחים ש'קבאטיה' זה שם של קפה ערבי משובח...

      IP: 77.126.147.63 דווח על תגובה זו

  • 19.

    תענו לי!

    ירושלמי, 16/07/09 10:17

    עד מתי ימשיכו להטיל רפש בחיילנו?
    צעירים שיוצאים להגן עלינו ועל המדינה שלנו.
    הם יכולים לעשות כמו 80% מאלה שמתגייסים ולשרת ביחידות עורפיות מאוד ללא כל תועלת רק כדי לצאת ידי חובה - אבל הם לא!
    הם יכולים לבקש בקשות מיוחדות, או להכריז על עצמם כנכס לאומי מיוחד ולקבל פטור מהצבא, אבל הם לא!!!
    הם נותנים שלוש שנים לפחות! למדינה שלנו, מסכנים את היקר מכל - את החיים שלהם! עושים את זה לא בשביל כסף (שכר של לוחם פחות מ900שח לחודש!)אלא בשביל המדינה שלנו!!
    כולנו חיים פה ולוקחים את זה כמובן מאליו שהצעירים האלה שומרים עלינו ורובנו אפילו לא יודעים במה זה כרוך!
    חיילים שסורכים אין להם מקום בצהל, אבל חייבים להפסיק את מסע התעמולה שמשתולל נגד החיילים המדהימים של צהל!!!
    אני לא חושב שיש משפט מתאים יותר מ''אנחנו יורים לעצמנו כדור ברגל''!!
    תנו לצה''ל לנצח! כי אם לא - אז כולנו אלה שמפסידים...

    IP: 77.126.147.63דווח על תגובה זו

    • לא מטילים רפש בחיילים

      abc312 , 16/07/09 10:49

      רוב החיילים טהורים וטובים, אבל מידי פעם ישנם כמה עשבים שוטים שצריך להעניש אותם.

      למה לחפות על פושעים, אפילו אם במקרה בזמן שהם פשעו היו חיילים?

      IP: 89.138.79.98 דווח על תגובה זו

    • ירושלמי - מבין עניין חיילם אלו מצילים חיים

      אלי, 16/07/09 21:18

      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 18.

    יחידה מצויינת- מלכאת קודש

    אור, 16/07/09 10:17

    לכל החכמולוגים שצועקים גוועלד..כל מי ששירת ביחידה המצויינת הזאת, קורא את תגובותיכם ומעלה גיחוך- לא מהנושא, אלא מהחוצפה שלכם להתיימר ולהבין איך ולמה מעיזים ''להרביץ'' לכלב.
    הכלבים הללו הם לא הפקינזים שלכם משנקין. חלקם, בהינתן להם ההזדמנות ישאירו את החייל עם נכות לכל החיים.
    לא כל כלב, לא בכל מקרה אבל כדי להגיע עם כלב ''חזק'' לרמה מבצעית צריך להפעיל גם כוח, לעיתים הרבה כוח.

    וזה כדי שהוא ישמור על הלוחמים (ועליכם) בצורה ראויה.

    הכלבים זוכים ליחס שאפילו אתם בווילה שלכם בסביון לא יכולים להעניק להם. אל תקפצו ותטיחו שטויות כשאין לכם את הכלים לכך.
    ממש צער בעלי חיים.

    IP: 85.250.68.208דווח על תגובה זו

    • חיכיתי לקרוא תגובה כזו

      אבי, 16/07/09 10:46

      חבל לי רק שהיא הגיעה בשורה 17...

      IP: 77.126.147.63 דווח על תגובה זו

    • אור אתה גדול - הרבה טוקבקים לא מבינים כלום (ל''ת)

      שוש, 16/07/09 21:17


      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

    • אור ומה הניסיון שלך??? רק פלצפן או שיש גם קבלות

      Flying_Dragon , 17/07/09 02:18

      לפי המקרה הנדון כאן לא היה חינוך אלא התעללות וענישה שהיא התאכזרות לכלב.
      ככלה לא מכינים (מאלפים) כלב. וכל מי שמכין כלב בצורה כזאת הוא לא כלבן ולא רעוי להיקרא כלבן או מאלף.

      אלכס כלבן ומאלף

      IP: 77.127.80.243 דווח על תגובה זו

  • 17.

    סיפור קצר

    עזית הכלבה הצנחנית, 16/07/09 10:05

    רק כתוספת, עד כמה איננו מבינים שההתנהגות לכל כלב צריכה להיות שונה, הנה הסיפור הבא: לידיד שלי כלב שחי אצלו בבית ומטופל היטב,באחד מביקורי בביתו הכלב ניסה לגנוב עוגית מהשולחן בסלון, חברי הרעים עליו בקולו והכלב נעצר באמצע הדרך לעוגה .ואז כדי לחזק את המסר הוא היכה בידו האחת על מרפק ידו השניה,הכלב הגיב כאילו חטף מכת חשמל והתכרבל מתחת לשולחן.שאלתי את החבר אם זה היה רמז לכלב שהוא הולך ''לחטוף'' ותשובתו היתה:''השתגעת מעולם לא נגעתי בו לרעה, אבל זו תגובתו כשאני פוגע בעצמי'' הייתי המום.
    ניסיתי לבדוק אם הכלב (שמכיר אותי) יגיב גם כך אלי, והנסיון לא עבד. כשהיכיתי בעצמי הוא נישאר אדיש. את המסקנות תסיקו לבד.

    IP: 93.173.5.173דווח על תגובה זו

  • 16.

    אשה מטומטמת

    אלי, 16/07/09 10:03

    אנשים כבר חצו את הגבול בן נאיביות לטיפשות מה יש ? אז מה אם הוא הרביץ מה קרה זה כלב שלו וזכותו לחנך אותו לא כל אחד שרואה משהו באמצעו זכאי להתערב...

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 15.

    למצות מיד את הדין עם האלימים האלה (ל''ת)

    פשוט מזעזע, 16/07/09 10:01


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 14.

    אני בעד יחידת תניני תקיפה (ל''ת)

    מתחזה בכיר ואל''מ במיל בגולני, 16/07/09 09:59


    IP: 81.218.12.67דווח על תגובה זו

    • אהבתי :) (ל''ת)

      אני, 16/07/09 10:54


      IP: 93.173.207.27 דווח על תגובה זו

  • 13.

    להעניש את החייל ולא את הכלב !!!! (ל''ת)

    איילת, 16/07/09 09:57


    IP: 199.203.172.73דווח על תגובה זו

    • אוי אוי אוי נו נו..תתבייש לך חייל תקבל 30יום בכלא.פויה (ל''ת)

      ירח כחול , 16/07/09 11:14


      IP: 77.125.234.78 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כמה רוע יש בבני האדם בא לי להקיא! מסכן הכלב (ל''ת)

    צילי חכים , 16/07/09 09:54


    IP: 93.173.130.120דווח על תגובה זו

  • 11.

    מכיר חייל מהיחידה הזאת

    חושב, 16/07/09 09:54

    הם טובים מאד.
    הכלבים מושקעים מאד.

    מי שחושב שאילוף כלבים למטרות המוזכרות זה פקניק - טועה.
    גם לכלבים זה לא פקניק - בלשון המעטה...
    אילוף כזה כולל המון התעללות פיזית ומנטאלית כלפי הכלב.

    כמה שזה כואב - זהו המצב הרצוי - החיה בשירות האדם.

    IP: 85.250.194.218דווח על תגובה זו

    • אילוף כלבים אילוף חילים

      מנש, 16/07/09 10:49

      קשה באימונים קל בקרב
      קרב זו מלחמה

      כדי שנשב בבית
      רגל על רגל
      יש לזה מחיר

      IP: 84.108.35.103 דווח על תגובה זו

    • קח את עצמך ואת הפקניק שלך ותעוף מפה (ל''ת)

      ביי, 16/07/09 10:57


      IP: 82.81.246.239 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כתבה צהובה

    כתבה צהובה, 16/07/09 09:54

    כתבה צהובה

    IP: 85.250.97.181דווח על תגובה זו

  • 9.

    אני בטוחה שיש דרכים אחרות לאמן כלבים (ל''ת)

    יהודית, 16/07/09 09:52


    IP: 212.199.9.4דווח על תגובה זו

    • כן? את בטוחה?

      אייל, 16/07/09 10:48

      איך את בטוחה?
      שרתת במקרה ביחידה? את מכירה דרכים טובות יותר לאמן כלבים שיגנו על החיילים?
      כי הרי בטוח ביחידה ישמחו לשמוע!
      שהרי הם לא מכירים שיטות, הם עברו ברחוב ושאלו אנשים אם הם יודעים איך להפוך את הכלבים האלה ללוחמים ומי שהתנדב גויס!
      אז שילחי להם את העצות שלך! אני בטוח שהם ממש ישמחו לשמוע ממך...

      IP: 77.126.147.63 דווח על תגובה זו

  • 8.

    בושה!!!

    שושה, 16/07/09 09:51

    חוצפן הוא שומר עליך!!!
    אל תתפלא אם בעתיד הוא לא יגן עליך!

    IP: 212.243.143.58דווח על תגובה זו

    • חוסר הבנתך הוא הבושה

      אלי, 16/07/09 21:14

      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מכות חסרות תועלת

    עזית הכלבה הצנחנית, 16/07/09 09:51

    העבודה של יחידת עוקץ היא עבודת קודש ואין חולק על כך. אבל כמו בכל מקום מאוכלס באנשים עם ''גישות'' שונות.הכלב יצור שמטבעו צריך לחיות בלהקה שיש לה מנהיג.מכות רצח לגוף ולראש לא ישכנעו אותו שאתה המנהיג, מכסימום הוא יפחד ממך.ישנן שיטות להכניע אותו ולהעביר לו המסר שאתה המנהיג מבלי לפרוק עליו את תסכוליך. בשעת מבחן הוא יגיב בדיוק כמו אדם ש''מפחד'' ממך או כאדם ש''מעריץ'' אותך.וכולנו נסכים שההבדל הוא עצום. עשו טובה לעצמכם ותכניסו את הסדרה הטלביזיונית ''הלוחש לכלבים'' כשעורי חובה. יש בה מה ללמוד גם אם היא לעיתים מבויימת.

    IP: 93.173.5.173דווח על תגובה זו

    • אתה לא יודע כמה זה יעיל

      שוש, 16/07/09 21:13

      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אפשר גם אחרת

    נבוש, 16/07/09 09:49

    לא צריך להגזים במכות, ובטח לא באגרופים ובבעיטות. אחרי הבעיטה הראשונה הכלב כבר לא מבין מה רוצים ממנו והוא רק יהפוך לאגרסיבי ותוקפני בהמשך.

    IP: 132.66.34.59דווח על תגובה זו

    • לכל מקל יש 2 קצוות

      נירה, 16/07/09 10:10

      כדאי לחקור ולהעמיק במחשבה למה הכלב תקף!!!
      כלב לא תוקף סתם! כשהוא מאויים או מתגרים בו אז הוא תוקף. ''לכל מקל יש 2 קצוות''

      IP: 132.66.34.59 דווח על תגובה זו

      • הוא אינו תוקף סתם, הוא מאומן לזה בדיוק. (ל''ת)

        מאמן כלבים, 16/07/09 10:52


        IP: 93.172.12.242 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל כלב בדיו יום

    נעה, 16/07/09 09:47

    עצוב לי מאד מהמקרה הזה. ונראה לי שלפי אופי הענשה של הכלבים (יש צורות ענשה חמורות יותר), כנראה זה ''טיפול קל''.

    אין לי כל תלונה נגד החיילים אלא נגד המפקדים שלהם, שרק הם מורשים לעשות זאת.

    ומשהוא חייב לעצור אותם!!!!!!!!

    IP: 77.125.237.143דווח על תגובה זו

    • חבל שאי אפשר להסביר לך יותר את ממש טועה

      שוש, 16/07/09 21:10

      חיילים אלו הם מלח הארץ באהבתם לכלבים
      הכל נעשה למטרה אחת אילופו וחינוכו של הכלב
      תגובתם של החיילים לתקיפה של חייל ע''י כלב
      היא מיידית וריגעית וקצרה ביותר רק זה מסביר לכלב שמה שהוא עשה חמור ביותר ואין לחזור עליו .
      בסופו של יום כלבים וחיילים אלו מצילים חיים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לדעתי החיילים יודעים מה הם עושים

    שרון, 16/07/09 09:45

    כלבים דורשים לפעמים הוכחת מנהיגות ובמיוחד כלבים כגון אלה שמישתייכים לצבא שמחונכים מצד אחד לתקוף בפראות ומהצד השני להיות תוקפניים

    IP: 62.219.165.146דווח על תגובה זו

    • מנהיגות לחוד ואלימות לחוד

      לפי התגובה את/ה לא מבין בכלבים, 16/07/09 10:00

      אלימות, אצל בע''ח בדיוק כמו אצל בני אדם, לא פותרת דבר, להיפך היא מחריפה מצבים ובעיות. האלימות מקצינה התנהגויות - הכלב יהפוך יותר ויותר מתוסכל, מפוחד ולכן הסיכוי שיגיב באלימות יתרה גדול. חוץ מזה, איך אפשר להכות כך כלב? בעיקר אם מישהו תופס אותו והשאר מכים בו? למצות את הדין מיד עם האלימים!!!

      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

    • צודק, לילדים בני 18 יש נסיון של עשרות שנים באילוף כלבים (ל''ת)

      יוסי, 16/07/09 10:54


      IP: 82.81.246.239 דווח על תגובה זו

    • איך הגעת למסכנה כל כך מלומדת????

      Flying_Dragon , 17/07/09 02:11

      חייל בן 18 שרק התגייס 6 חודשים טירונות השלמה וכ"ן זה מה שהופך אותו לכלבן מיומן????
      במקרה הטוב הוא יכין כלב אחד במהלך השרות שלו. הוא נוהג ולא מאלף מיומן.
      לכן לחיילים האלו ואני לא מזלזל בהם יש הרבה מה ללמוד על אילוף כלבים. הם עובדים עם הכלבים מתרגילים וכל השרות במקרה הטוב הם מכשרים כלב אחד וגם זה אם לא נשאר כלב מהמחזור לפניו. 

      IP: 77.127.80.243 דווח על תגובה זו

    • יפת נפש

      מרשים לעצמם, 18/07/09 09:22

      אחר כך הם גן יוצאים בערב ודוקרים מישהו שהסתכל עליהם עקום, כי מותר להם הם מצילים חיי אדם!
      בולשיט כמעט כל אזרח במדינת ישראל שירת בצבא מי עשה יותר מי פחות אתם מפלצות בגלל שאתם ילדים קטנים עם אגו-טריפ שעברו שטיפת מוח ע''י אנשים טיפשים ורעים ממכם עוד כמה שנים בעזרת השם תבינו את הטעויות שלכם לפחות תוכלו להגיד לעצמכם אמרו לנולעשות ככה אולי זה יגרום לכם להרגיש יותר בנוח.
      אבל באמת מכל הלב אני מאחלת לכם שהכלב יפנה לכם את הגב ברגע אמת כואב כמו שאתם הפנתם לו.

      IP: 72.129.92.71 דווח על תגובה זו

  • 3.

    פשוט נורא!!

    ציפי, 16/07/09 09:44

    זה פשוט איום ונורא שחיילים שבוזים ומתוסכלים מוציאים את זעמם על יצור חי ונושם!
    אם הם היו מכים אחד את השני הם היו נכנסים למעצר או נשפטים!
    מדוע זה לא קורה כשהם מכים באגרופים חיה שמרתת את צרכי הצבע ,חיה אנושית ומרגישה לכל דבר ועניין!!
    גם אם הכלב תקף חייל זוהי לא הדרך להשתלט ולהכניס להלם את הכלב, תשאלו מאלפי כלבים אם זו הדרך ונראה...
    חוצפה וביזיון שלא ייאמן!!

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

    • לא מבין את תהליך הסקת המסקנות שלך - מה כל כך נורא?

      popo, 16/07/09 10:41

      1. מצב היפוטטי:

      בנך מהלך לתומו ביער עת תוקף אותו אותו הכלב של יחידת עוקץ (ותאמיני לי זה בכלל לא נעים - אלו הם כלבי תקיפה/גישוש מהדרגה הראשונה כך שאין סיכוי שמתלעותיו ישתחררו מבשרו של הילד באופן עצמוני)מה תגידי אז?

      2. מצב היפוטטי 2:

      יקיר ליבך מהלך לו לתומו ברחוב עת תוקף אותו שודד. האם יש להתייחס לשודד באופן רך וסלחני?


      מסקנה:

      רואים שאינך מבינה בהליך אימון תקיפה בסיסי. כלב תקיפה חייב להבין שיש לו ''בוס'' ושהוא האחרון בשרשרת הפיקוד/הליך קבלת ההחלטות ביחידה/קבוצה והסיבה הברורה לכך היא שכלבים (מה לעשות) חיים בקבוצה. באותה קבוצה כמובן קיים זכר שלט שבאם לא ידכא את אותם ''השואפים לכתר'' לא יוכל מבחינה אבולוציונית לפזר את זרעו בין נקבות הלהקה.

      בקיצור - עדיף שלא היית כותבת דברי הבל אלה חחח

      IP: 192.116.231.162 דווח על תגובה זו

    • יש דרך ויש דרך קיצור

      מאמן צהל''י, 16/07/09 10:51

      צרכי המערכת מכתיבים הכשרה מהירה ככל הניתן של כל מערך היחידה גם אם זה כרוך לעיתים במלאכה שאינה נעימה לאף אחד, ובודאי לא למאמני הכלבים הבאים כולם מרקע של אהבה לעולם החי בכלל ולידידו הקרוב של האדם בפרט.

      IP: 93.172.12.242 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הייתי עוצרת כל חייל כזה על התעללות ומכניסה לפאקין כלא (ל''ת)

    טל, 16/07/09 09:31


    IP: 62.219.225.96דווח על תגובה זו

  • 1.

    מזועזעת! הם שומרים להם על הגב! תתביישו!

    אני, 16/07/09 09:18

    חבורת אפסים זה מה שאתם! לפגוע בייצור אנושי , אם הוא השותף שלכם והיה במקרה בן אדם לא הייתם מתאכזרים אליו כך !
    תעודת עניות!

    IP: 62.219.183.42דווח על תגובה זו

    • כלב זה ''יצור אנושי''? (ל''ת)

      שפוי, 16/07/09 10:08


      IP: 192.117.153.224 דווח על תגובה זו

      • כן, כלב זהו יצור אנושי!

        abc312 , 16/07/09 10:52

        מי שחושב אחרת כנראה לא גידל כלב.

        IP: 89.138.79.98 דווח על תגובה זו

        • אנושי זה לא בן אנוש..? גם דג הוא אנוש? (ל''ת)

          אנוש, 16/07/09 11:11


          IP: 77.126.147.63 דווח על תגובה זו

        • כל חיה ללא מודעות עצמית היא חיה מטומטמת (ל''ת)

          ff, 16/07/09 11:31


          IP: 93.173.150.246 דווח על תגובה זו

    • בתגובתך רואים את חוסר ההבנה שלך שימי לב מה אמר דובר צה''ל

      שוש, 16/07/09 21:03

      החיילים האלה הם מלח הארץ בזכותם ניצלים חיי חיילים

      IP: 84.109.155.163 דווח על תגובה זו