• 99.

    ניר ברקת מבצע פשע מלחמה!!! לערבים הוא לא סוגר ת'ברז אף פעם. (ל''ת)

    האיחוד הלאומי , 19/07/09 04:39

  • 98.

    אם יטילו קנסות על מתפרעים ההתפרעויות יפסקו!!

    רוני, 18/07/09 23:24

    הם לא משלמים ארנונה אז הם הורסים רכוש

  • 97.

    ניסוים רפואים בבני אדם בסין? בישראל (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 18/07/09 17:25

  • 96.

    חרדים פרזיתים (ל''ת)

    אבי, 18/07/09 14:15

    • חילונים פרזיטים.

      יוני דוד , 19/07/09 04:41

      הכללה? אבי התחיל!!!!

  • 95.

    מפגינים

    מפגינים, 17/07/09 11:05

    חייייייייותתת מה יש לללהם האם לא צודקת והם מפגינים מה זה השטויות האלללה

  • 94.

    איזה כיף שסוף סוף הכותרת הראשית היא "ישראלית"!!! (ל''ת)

    מויישי ווייס , 16/07/09 23:26

  • 93.

    =========תגובה 44 אמיתית מאד. - בן אדם חכם========== (ל''ת)

    אסף026 , 16/07/09 21:18

  • 92.

    תגובה של מישהוא באתר אחר..................כנסו........................

    אסף026 , 16/07/09 21:02

    סתם לידיעתך, קרובת משפחתי הולכת כבר שנים כל יום רביעי לעזור ןלעשות חסד בבית המשפחה של האמא המרעיבה "כביכול" בלי כל קשר לילד החולה. האמא הזאת היא אמא מיוחדת מאד! בעלת כוחות נפש אדירים ויוצאי דופן, היא התמודדה עם בכיות של ילדה הפעוט שמתחנן לאוכל ואסור היה לה להאכילו ועוד נסיונות קשים מנשוא, ובנוסף לזה פתאום עוד מאשימים אותה בכל ומכניסים אותה בהריון מתקדם לבית מעצר עם השפלות שבאנושות! להפוך אותה למפלצת לפני שיודעים או מבררים זה ממש לא צודק ולא מכובד! אם יש לך טיפת כבוד היה ראוי שתתנצלי. זה לא כ"כ פשוט כמו שכולם חושבים. יש גם צד שני שהנני מכירו מקרוב! הילד חולה "ואסור לו לאכול" ועל זה אין שום חולק! הוא תחת פיקוח רפואי צמוד כבר מעל לשנתיים הוא בתת תזונה ממש לא בגלל אמא שלו ולו מהסיבה הפשוטה שגם לו רצתה אסור היה לה להאכיל אותו! האמא טוענת כבר מזמן שהרופאים "וויתרו" על הילד ועושים עליו כל מיני ניסויים, (מה שבכלל לא מופרך בישראל) האם שבקרה הספיציפי הזה הבחינה שמחדירים לילד משהו "שונה מהרגיל" בשנתיים האחרונות, חשדה ברופאים "שהחדירו לו משהו" וניתקה את ההזנה. הרופאים כמובן קפצו על המציאה כדי להאשים אותה שהיא אשמה בתת תזונה של הילד, ואין צורך לספר שכשהרופאים והגורמים האחרים עושים "יד אחת" אז הדרך לשערוריה קצר ביותר. המחלה הפסיכיאטרית שמנסים להדביק לה היא עלילה שפילה מאד! וההסבר הוא די פשוט. מהמחלה הזאת סובלים אנשים עם חוסר תשומת לב וע"י זה שהם מחליאים את הקרוב להם הם באים לבית החולים וכדומה ושם היות ומדבר איתם רופא, מתעניין, שואל וכו' הם זוכים לתשומת לב בשפע. האמא הזאת "גרה" בבית החולים עם ילדה החולה כבר שנתיים ימים יום ולילה ואין שום גורם שיגרום לה להחליא את ילדה כדי לבוא לבית החולים ולקבל שם תשומת לב מהסיבה הפשוטה שהיא ממילא מבלה שם את מיטב ימיה לילות כימים...!

    • תפסיק לבלבל במוח הילד לא חולה המצפון שלכם חולה (ל''ת)

      tami.me , 16/07/09 21:16

      • צודק! (ל''ת)

        מלחמת קודש , 16/07/09 22:15

    • החברים של אחמדינאג'אד מכחיש השואה מספרים את האמת שלהם.

      מונאשר מותאקי, 16/07/09 21:16

      ואסף מאמין להם.
      למה שלא ילכו כל הסאטמרים לקבל טיפול רפואי בבי''ח חומייני בטהראן ?
      שם יקבלו יחס שמגיע להם.

      • ה"חברים" של הפרסי הם מספר קטן של אנשים,שאינו מקובל גם ב-100 שערים. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 01:45

    • האמא הזו אינה אמא היא נבלה על 2 רגליים

      tami.me , 16/07/09 21:20

      וכל מי שמגן עליה ו או מכפה עליה אז הוא בידיוק כמוה
      הילד מ ו ר ע ב ניראה כמו ילד מהשואה
      די לבלבל במוח צריך לטפל באמא שכזאת בידיוק
      כמו שטיפלה בילד הקטן
      שתמות ברעב ובצמא
      אני אמא ל 2 ילדים ואני מתפוצצת מההתנהגות של הפסיכית הזאת.
      תפסיקו כבר להגן עליה ותשלימו עם המציאות המרה

      • לגביה יש הרבה סימני שאלה,אבל לגבייך-אכן מוטב שתתפוצצי ! (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 01:46

  • 91.

    כל הכבוד לחרדים שמוסרים נפש על כבוד תורתינו הקדושה נגד צדינת הכפירה!!! (ל''ת)

    אסף026 , 16/07/09 21:00

    • שטויות , את נשמות הסאטמרים הרשעים יקח רק הסיתרא אחרא.

      אוסף נשמות, 16/07/09 21:18

      עובדי כוכבים ומזלות , שונאי ישראל.
      אלדד ומידד.

    • הם הולכים כמו עדר כבשים עוורות אחרי כל שמועה מופרכת ככל שתהיה (ל''ת)

      ח.צ.ה., 16/07/09 22:01

    • עזוב ... זה בושה וחרפה לנו ... בקטע הזה אנחנו יצאנו הכופרים! (ל''ת)

      מלחמת קודש , 16/07/09 22:16

  • 90.

    דבר אחד אני לא מבין

    ערן12 , 16/07/09 19:56

    הילד בבעיה האמא בבעיה, הכל ברור
    לא מבין, פשוט לא יכול לתפוס, מה הקשר בין זה לבין המהומות המזעזעות.
    נניח שזה לא בסדר, רק לשם הענין. ולי הרי אין מושג.
    אז רק נניח
    יש דרכים לא?
    להגיש תלונה בבית משפט? - רשלנות רפואית אולי?
    אולי לשלוח מכתבים?
    לערב את התקשורת?
    משהו לגיטמי! - לא חסר
    אבל, איכשהו הסיפור הגיע להתפרעויות לא ברורות, וולגריות ומחליאות, תקיפת שוטרים, וגינוים של כל מה שזז במידנה הזאת בלי מדי דוס
    אני מבין שהחברה המפוחמים לא ראו זווית רחבה בחיים מעבר למה שיש בין שפתי הרבי שלהם, ועדין, קצת, קצת, להפעיל תשכל!
    את זה חשבתי ש"יהודים" (?!?) מסוגלים לעשות!
    כ
    כנראה שכשאבא שלך הוא קרוב משפחה של אמא השכל לא יוצא משהו משהו חחח

    • אם אכן המדובר בעלילה-כל הגורמים שציינת הם חלק בלתי נפרד ממנה..! (ל''ת)

      מעניין , 17/07/09 01:47

  • 89.

    פרזיטים! בטלינים! תעזבו אותנו בשקט!!!!!

    ירושלמי, 16/07/09 18:35

    ''מחרחרי המלחמה עלולים בקלות להביא להשמדה עצמית של הגטו העברי בארץ ישראל. הערבים יכולים לחכות בצד. כמו בימי בית שני, החורבן יבוא מבפנים. פלסטין השלמה תהפוך מחלום למציאות''.

    אייכלר, טול קורה מבין עיניך! מי הם מחרחרי המריבה האמיתיים??? מי הם אלה, שכדי להשפיל את ברקת, כדי לנקום בו על כך שנבחר, מבעירים את העיר?

    אתם זוכרים בכלל נגד מה אתם מפגינים? בהתחלה זה היה על פתיחת החניון, אח''כ על מעצר המתפרעים, עכשיו על האם המרעיבה... נראה שמישהו סימן את המטרה (להתפרע) ורק אחר כך הגדיר תירוצים.
    ''אילו היתה לנו הנהגה חכמה, ראשיה היו מבינים כי אין שולטים באנשים בכוח הזרוע''
    מי הם המתפרעים האמיתיים? עברתי ברחובות שהרסתם- זה ונדליזם לשמו! בשם מה מותר לכם להרוס רמזורים, לשבור תמרורים!
    אל תיתמם: אתה יודע שזה בעצם פשוט לתת פורקן ליצרי ההרס השפלים והנבזיים, הטמונים בכל אדם (מה לעשות, גם בחרדים).
    תמיד, תמיד, תמיד- המהומות קורות בזמן הזה של השנה, בו תלמידי הישיבה נמצאים בחופש (''בין הזמנים''). וכבר אמרו חכמים: ''הבטלה מביאה לידי עבירה''.

    אני פשוט מתפלא איך הציבור שלכם נזעק, כאיש אחד, להגן על אותם המתפרעים. מדוע לא שומעים גינוי ציבורי!
    כל ציבור אחר, כשיש לו קומץ מתפרעים, מגנה אותם. אף חילוני לא יגן על נוער שדקר חבר במועדון, ואף דתי לא יגן על אם שהרעיבה את ילדיה.

    איך אתם תמיד יודעים להפוך את הקערה על פיה????
    למה כשעוצרים אם מטורפת, שהרעיבה את ילדיה, מיד צריך להקים וועדת חקירה יחד עם נציגים של בית החולים והמשטרה? האם לא ייתכן שגם בציבור שלכם יש מטורפים? אל תיתמם, כולם בני אדם.

    אתה לא מבין שבזה שאתה לא מגנה את מעשה האם, ועוד ממהר לעמוד לצידה, אתה פוגע בציבור שלך? תאמין לי, זה לא בריא. היו אצלכם כבר סיפורים קודמים שטענתם שהם עלילת דם, ובכל זאת, המעורבים מבהם הורשעו בסופו של דבר (כן כן, ישראל ולס הירושלמי, שרצח את בנו). ובסופו של דבר, זה עבר בקול תרועה דקה, כי לשקר אין רגליים.

    אני יודע שלא היית מוכן (למרות שלשיטתך, זה רק שמועות) שאישה זו תהיה האמא של הילדים שלך!!!!

    זה שאתם מסתירים כל דבר גורם, בסופו של דבר לכך שהסיפורים האיומים ביותר מתגלים אצלכם. הציבור החרדי הוא כר נוח לסוטים ופדופילים מסוגים שונים. מדוע לא שומעים לפחות מרבני הזרם המרכזי גינוי כלשהו???!!!!!!!! איפה הם עכשיו, אלה שיודעים להשמיע את קולם כל כך טוב כשהם רוצים בכך.

    אני תמיד מתפלא, איך דווקא בתקופה הזו, החל מפרשת קרח שבה קוראים מה זו מחלוקת שלא לשם שמיים (ואל תגיד לי שזו מחלוקת לשם שמיים! האם אין שום אינטרסים אחרים?? כסף?? כבוד??? שליטה???? כל ילד יוכל להצביע על המניעים האמיתיים של המהומות. האם אתם מקפידים להתחתן עם כל מי שהוא ירא שמיים אך לא חושב כמוכם- דתיים למשל?) אח''כ פרשת פנחס (קנאות לשם שמיים? בטוחים שאין עוד מאבקי כוח? האם זה לא בגלל שגאב''ד טוביה וייס לא נעלב על כך שברקת התייעץ עם האדמו''ר מגור, הרב אלישיב ולא איתו? ואם תכחיש- כנס לכאן וקרא את הפיסקה השניה https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/911/532.html
    אח''כ י''ז בתמוז וט' באב.
    ונסכם: ''בתקופת בית שני היו צדיקים גדולים ותלמידי חכמים, ולא חרבה ירושלים אלא בעוון שנאת חינם''. (ולא חילול שבת!!! ה' מעדיף אותנו אפילו חוטאים אך מאוחדים- עיין ערך אאב ומדוע הצליח).

  • 88.

    חבורת קוזקים של ריבונשלולם. מארה בעצמותיהם. (ל''ת)

    מוישה הירש, 16/07/09 17:17

  • 87.

    בימי שבהם מתאבלים על חורבן

    אביטל, 16/07/09 16:13

    שקרה בגלל שנאת חינם, כדאי לא להיכנע לסטיגמות והתנפלויות על אנשים שלא מכירים.
    כדאי להבין שבכל חברה יש שוליים, גם בחילונית, גם בדתית וגם בחרדית.

    • בימים בהם מתאבלים על חורבן בית ראשון

      מיכאל, 16/07/09 17:36

      הם ממוטטים במו ידיהם את הבית השלישי

      • הבית השלישי שיבנה-יתקיים לנצח. מאחל לך להיות שותף ולראות את בניינו. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 01:50

  • 86.

    יוני דוד נרמס על ידי סוס משטרה (ל''ת)

    בהפגנה, 16/07/09 14:11

    • איך אני שמח לראות שהצלחתי לעצבן אותך.... (ל''ת)

      יוני דוד , 19/07/09 04:45

  • 85.

    אוכלי חינם

    אודי, 16/07/09 12:41

    אל תתנו לחיות לחיות

  • 84.

    התנהגות חרדית

    פלדמן משה, 16/07/09 12:29

    עוד תופעה שמרחיקה אותי מהדת

    • מצאת תירוץ שלא מחזיק מים, מתוך מאות אלפי חרדים בישראל.. (ל''ת)

      משתתפים בהפגנה עשרות-עד מאות... תסיק מסקנות, 16/07/09 12:54

    • אתה מודה בזה שהמתפרעים הם שליחיו של הבורא?

      לא מבין, 16/07/09 13:28

      מה קשורה האמונה באלוקים שהיא קשר פנימי שלך איתו להפגנה של אנשים ?
      אם הם פועלים בשם ה' והם השליחים הנאמנים שלו , אתה חייב להיות בעד המאבק גם כן
      ואם הם לא, תהיה אתה יהודי טוב ותתקשר עם האלוקים ותהפוך ליהודי דתי טוב מהם .
      ובכל אופן יוצא שאין קשר בין ההתפרעות של האנשים האלה לעניין ההרחקה שלך מהדת .
      מה שמוכיח שלא הייתה לך מלכתחילה כוונה שכזו וחיפשת תירוץ טוב שלא יעזור לך בבית דין של מעלה.

  • 83.

    עלילת הדם של התקשורת בישראל !!!

    אזרח ישראלי (אי), 16/07/09 12:18

    מדוע הילד היה מאושפז שבעה חודשים במחלקה האונקולוגית, וקיבל טיפול כימוטרפי ???

    מדוע הנהלת בית החולים טוענת שהילד ''בריא'' ואין לו סרטן, אז מדוע הוא בטיפול כימוטרפי שבעה חודשים ???

    מדוע התקשורת לא פירסמה את האמת,
    שאסור היה להאכיל את הילד דרך הפה אלא רק דרך הזנה בצינורות ???

    בכלל,
    התקשורת לא פרסמה שום דבר, מהמצב הרפואי של הילד, כאילו ה''בריא'', שהיה מחובר לצינורות מזון במשך שבעה חודשים ???

    האם הנהלת בית החולים מסתירה את האמת, בקשר למצבו של הילד שמטופל אצלהם כבר שבעה חודשים במחלת סרטן ???

    התקשורת,
    פרסמה ''עובדות'' כאילו האמא של הילד חולה במחלת ''מינכהואזן'' !!!
    על סמך מה ???
    האם יש איזשהו גורם רפואי מוסמך שבדק או טיפל באישה הזו וקבע שהיא ''חולה'' ???

    התקשורת,
    לא טרחה לשאול, מדוע הילד מחובר לצינורות מזון כבר שבעה חודשים, ובגלל זה, הוא נהיה מאוד רזה.
    האם מעכשיו התקשורת תציג בפנינו את המחזה של כל הילדים בני השלוש, חולי הסרטן, שהורידו ממשקלם ל-7 קילו ???

    זהו אירוע ''מכונן'' !!!!!!!
    זהו ''ה'' אירוע, החושף את השקר הגדול של התקשורת בישראל !!!
    זהו ''ה'' אירוע, שמלמד את אזרחי ישראל, שהתקשורת מבצעת ''קנוניה'' קונספרציה, תיאום עמדות בין אנשי התקשורת, לשקר ולשטוף את המוח של אזרחי מדינת ישראל !!!

    • זעקה מתהומות נפשך.

      אלישיב, 16/07/09 13:07

      רואים שאתה מתרגש אבל , לא שכנעת.
      עדת רשעים ,עדתך .
      כנופית שקרנים , חבריך.
      שוללי זכויות של אחרים , אל יבכו כאחרון הישמעאלים , עת יפלו לבורות שכרו ברשעותם.

    • תשובות

      מהמחלקה, 16/07/09 14:56

      למיטב ידיעתי הילד לא היה מטופל טיפול כימוטרפי 7 חודשים, הוא היה מטופל טיפול תרופתי למחלה הספציפית שחששו שיש לו,

      ההגדרה של המחלה שהביה''ח הגדיר זו מחלה נדירה מאוד והוא היחיד שחלה בה ב20 שנה האחרונות.

      אסור היה להאכיל את הילד כי באופן קבוע הוא היה ''מקיא'' והשאלה היא למה??

      הוא היה מנותק מהצינורות ולא הבינו איך הוא היה מתנתק לבד, וזו הסיבה שהתקינו מצלמות נסתרות בחדר. יצויין שהרופא המטפל הסכים שבגודל גוף כמו שלו יתכן והצינור יפול.

      למעשה היום שהוא אוכל הוא עלה במשקל הוא אוכל ארוחות מסודרות הוא נראה מאושש. מהרגע שהאמא יצאה הפסיקו את הטיפול התרופתי והרשו לו לאכול.

      יתכן שהכל קונספירציה ויש אפשרות שלא.

      אבל על מה כל הבלאגן של המשטרה ושל הציבור החרדי.
      שאלה? למה עצרו אותה ולא הרחיקו אותה.

      הרבה שאלות ותשובות אין.

      אני חיב לציין שהרופאים כאן מטפלים בילדים במסירות ואין להם שום עניין להרוג את הילדים בדיוק כמו אותה אמא שהיתה פה במשך חודשים ארוכים ולא עזבה את הילד.

      אני מקווה שהציבור החרדי שאני משתייך לו יפסיק את העלהום על הביה''ח ויתן לאנשים משכילים מכולנו לנהל את החקרה הזו באופן מקצועי.
      עצם ההפגנות גורמות לעניין ציבורי ואינם משפרים את מצב האמא.
      באיחולי רפואה שלימה לכולנו
      שבת שלום

  • 82.

    המתפרעים הם רק חלק קטן מהמיגזר..שלא שומעים לרבנים שאוסרים להפגין.. (ל''ת)

    חילוני שיודע.., 16/07/09 12:07

  • 81.

    למה לכם להכלילי רוב הדתיים הם אנשים טובים ומבינים..מנסיון!! (ל''ת)

    חילוני שיודע.., 16/07/09 12:04

    • אל תהרוס לשונאי הדת החולנים את התיאוריה לא כל יום מזדמנת להם (ל''ת)

      פרשה כזו.., 16/07/09 12:55

  • 80.

    לא שהחברה החרדית נטולת חסרונות ,אבל תפסתם טרנד מטורף (ל''ת)

    האברך הדורס , 16/07/09 11:53

  • 79.

    חילונים צבועים ושקרנים, קודם תתעסקו בפריצות והרצח אצלכם (ל''ת)

    האברך הדורס , 16/07/09 11:51

    • אברך פרזיט שב בשקט (ל''ת)

      אלון, 16/07/09 14:10

  • 78.

    האמא הכי נוראית

    דלית, 16/07/09 11:47

    ממש גועל נפש ככה לא מגדלים ילדים האמא צריכה להענש על מעשיה

    • התגובה שלך ממש ''גועל נפש'' !!!

      אזרח ישראלי (אי), 16/07/09 12:27

      איך צריכה אימא ''לגדל'' ילד בן 3 שחולה בסרטן כבר מגיל שנה וחצי ???
      איך צריכה אימא לטפל בילד בן 3 שמקבל טיפול כימוטרפי במשך שבעה חודשים במחלקה האונקולוגית ???
      איך לפי דעתך, צריכה אימא, להאכיל את הילד הקטן שלה בן ה-3, שאסור להאכיל אותו דרך הפה, רק דרך צינורות ???
      איך צריכה אימא, להתמודד עם בעיית ההורדה במשקל את הילד שלה בן ה-3, שיורד במשקל בגלל שאסור להאכיל אותו דרך הפה, במשך שבעה חודשים ???

      ואיך את, מגיבה מגעילה,
      מבינה את התגובה של הנהלת בית החולים, שכאילו מדובר בילד ''בריא'', אז מדוע הוא מטופל במחלקה האונקולוגית בכימוטרפיה, ומדוע צריך להאכיל אותו במשך שבעה חודשים דרך צינורות ולא דרך הפה כמו ''ילד בריא'' ???!!!...

      מה כבר יכולה האימא של הילד הזה ''לעולל'' לו ???!!!...

      את מגיבה מגעילה,
      יחד עם התקשורת המגעילה, ''בדקתם'' כבר את בריאותה של האימא שלו, וקבעתם כבר, שיש לה מחלה של תסמונת ''מינכאוזן'' ???!!!...

      את, מגיבה מגעילה,
      יחד עם התקשורת המגיעלה, פשוט הייתם צריכים לאמר את האמת מה שאתם באמת חושבים על האימא הזו:
      היא סתם יהודייה דתייה...וזה ''חטא'' שאין לו כפרה !!!...

  • 77.

    הם

    1633 , 16/07/09 10:50

    לא חרדים!
    הם חרה-דים

  • 76.

    ==== 44 , כתבת יפה !! :-) ======== (ל''ת)

    יונית, 16/07/09 10:20

  • 75.

    ברחתם מהשטחים כד להשיג ''רוב יהודי'' - תקבלו רוב חרדי (ל''ת)

    חחחח, 16/07/09 09:53

  • 74.

    נטורי קרתא - אחמדיניג'ד - והתבערה בירושלים:

    רני, 16/07/09 09:43

    נטורי קרתא אינם זקוקים לכספי המדינה - כל צילום של מנהיגיהם כשהם מחבקים באחוות אחים את אחמדיניג'ד באירן (ויש לא מעט כאלה), מזכה אותם בתמורה הולמת.
    הם מצדם מתגמלים את איש חסדם בצילומים של התפרעויות ואש בירושלים.
    חברו צילום מול צילום - ותבינו.

  • 73.

    זה לא חרדים, אלא נטורי קרתא

    אריק, 16/07/09 09:30

    צריך להבחין בין רוב מוחלט של החרדים, שמכיר ברשויות הרווחה המשטרה וכדומה, לבין הקבוצה המטורפת שנקראת נטורי קרתא, שלא משתתפים בבחירות לכנסת, לא לוקחים כסף מהמדינה למוסדות, לא קיצבאות ילדים.הם גם לא מכירים בסמכות הרבנים החרדים.

    בכל הריכוזים החרדים האחרים כמו בני ברק, מודיעין עילית, אשדוד, אין כאלו מהומות. רק בירושלים ובית שמש ששם מתגוררים חברי הקבוצה השולית הזו, הם יוצרים את המהומות האלימות, שרוב החרדים מתנגדים להם ורק סובלים מהם.

    • האם לקהל המתפרעים הזה אתה קורא קבוצה שולית? (ל''ת)

      בת אל, 16/07/09 11:16

  • 72.

    קודם תקראו את זה ואח''כ תגיבו

    יוני, 16/07/09 09:08

    גם אם יוכח שהיא אכן לוקה בתסמונת 'מינכהאוזן' וגם אם תאובחן במאת האחוזים כלוקה בתסמונת זו, נשאלת השאלה מדוע בחרו כלי התקשורת להציג חולה כפושע? מדוע בוחרת המשטרה 'לטפל' באשה חולה כפושעת ולהובילה כשהיא אזוקה בידיה וברגליה לבית המשפט? מדוע בוחרת הפרקליטות לבקש מעצר במקום לאשפזה בבית חולים? כל מי שחיפש צידוקים שבישראל יש מסע רדיפה אנטי חרדי יכול למצוא אותה בפרשה כאובה זו''.

    בהודעת המשפחה נאמר עוד: ''כבר מראשית השבוע של מעצרה של האם נעשו פעולות שתדלנות רבות וניתנו הבטחות הדדיות בין הצדדים לסיים את הפרשה בהבנה ובחרנו לשתוק, שתיקה רועמת אמנם, אבל שתקנו. כבר אז קיננה בליבנו התחושה שדיני נפשות אינן עניין של מה בכך ועלינו לראות את בת משפחתנו המרוסקת וביתה הדואב כאינטרס שאינו נופל בחשיבותו מייחסי הציבור של החברה החרדית כולה.

    ''אט אט הלכה והתחוורה לנו תמונה וכאילו היא לקוחה ממחוזות האופל, המעלה שאלות נוקבות כלפי רוב הרשויות המעורבות. אנו לא עוסקים במסגרת הודעה זו בחפותה של האם האומללה אך גם אם יוכח שהיא אכן לוקה בתסמונת 'מיכהאוזן' וגם אם תאובחן במאת האחוזים כלוקה בתסמונת זו נשאלת השאלה מדוע בחרו כלי התקשורת להציג חולה כפושע? ומדוע בוחרת המשטרה 'לטפל' באשה חולה כפושעת ולהובילה כשהיא אזוקה בידיה וברגליה לבית המשפט? מדוע בוחרת הפרקליטות לבקש מעצר במקום לאשפזה בבית חולים?.

    ''יודעי דבר הבקיאים בתופעה מדגישים כי הלוקה בתסמונת המדוברת מפתח אובססיה של רצון לעזור לבן חסות עד כדי סיכונו, כדי שהמטפל והמטופל יזכו בתשומת לב. יודגש'' - כותבת המשפחה - ''כי לרוב מדובר בבן חסות מסוים, כך שאין סכנה לילדים האחרים. ואכן האם מוכרת בסביבתה כאם למופת לארבעת ילדיה האחרים, כלומר לא מדובר ב'פצצה מתקתקת' גם לא באישה אלימה האוחזת בתת מקלע היורה לכל עבר. אלא מדובר במישהי ש'מסוכנת' אולי למישהו מסויים. על כן הדעה האנושית אומרת שיש להרחיק את הסכנה ולכן אך טבעי היה שכניסת האם למחלקה האונקולוגית בה מאושפז הילד החולה תוגבל. אך כאן גם נשאלת שאלה קשה כלפי בית החולים הדסה איך הוא הניח בששת החודשים האחרונים ל'סכנה' כזו לקנן במחלקה האונקולוגית כל כך רגישה, עם טיפול כימותראפי שקיבל הילד!?''.

    • מפני שקשה לנו להתמודד עם האנטישמי שבתוכנו. (ל''ת)

      רפלקס פבלובי, 16/07/09 10:32

  • 71.

    קראו את תגובה 44 (ל''ת)

    תקבלו קצת פרופורציה, 16/07/09 08:26

  • 70.

    האם זה לא ירתיע אמהות משרותי בית החולים? (ל''ת)

    יאיר, 16/07/09 08:00

  • 69.

    STOP IT PLEASE

    A JEW, 16/07/09 07:42

    STOP THIS NONSENSE. WE ARE ALL BROTHERS WHETHER WE LIKE IT OR NOT. THE HAREDIM NEED THE HILONIM AND THE HILONIM NEED THE HAREDIM. THIS IS THE TRUTH
    STOP HATING EACH OTHERS
    TO THE HAREDIM I SAY: HATE IS AN ANTI-RELIGIOUS VALUE.
    TO THE HILONOM I SAY: WITHOUT THE HAREDIM, AMM ISRAEL WOULD NOT EXIST.AS FAR AS THE MOTHER IS CONCERNED, LET'S LET RELIGIOUS SOCIAL WORKERS HANDLE IT, ESPECIALLY GIVEN THE DISCORD BETWEEN THE HAREDIM AND HILONIM. SENDING HER TO JAIL DOES NOT MAKE ANY SENSE

  • 68.

    תגובה לכל השאלות! - משהו שלא כולם יודעים! כנסו בפנים!

    מערב את זה לא מפרסמת!, 16/07/09 07:41

    אציג ברשותכם כמה שאלות פשוטות: איך זה ייתכן שאמא שרוצה להרעיב את ילדה, עושה זאת בחופשיות בין כותלי בית החולים ואף אחד לא שם לב. הרי הילד מחובר לאינפוזיה ומקבל הזנה דרך צינור ההזנה באופן קבוע, תעצרו לרגע ותחשבו, אם מישהו מוציא לילד את האינפוזיה בבית החולים, כמה זמן ייקח עד שיעלו על זה, ומה יקרה אחר כך, אם לא יעשו שם בלגן מיד, הרי שבנסיון השני ומקסימום השלישי הוא יעוף כמו טיל עם צו הרחקה מהילד לכל החיים. נו, אז איך זה קורה שאמא 'מרעיבה' את ילדה בבית החולים, כלומר מחבלת או מוציאה את צינור ההזנה למשך חודשים ואינה נתפסת? (הזנה אינה חמצן שאתה שולף לכמה רגעים ואתה יכול לגרום לחבלה או למוות רח''ל, הרי בכדי להרעיב באמצעות שליפת ההזנה זה אומר שצריך להעלים לגמרי את ההזנה ושהילד פשוט לא יאכל, וזה הרי בלתי אפשרי לביצוע בעליל). אלא מה, יגיעו החכמים וינסו לתרץ את הקושיות, שלבטח מדובר בהרעבה כשהילד שהה בבית. אוקיי, נניח, אבל מה קרה לאותם שבועות ארוכים בהם שהה הילד בבית החולים, ולמה הוא לא חזר למשקלו הראוי במהלך אישפוזו. אני מכיר את המשפחה מקרוב, ואף הייתי באופן אישי (אני ורעייתי וילדיי) אחראים לאספקת הארוחות היומיומיות למשפחה זו, כשההורים נאלצו לשהות ימים ארוכים בבית החולים עם ילדיהם, ואני מוכן להעיד בפני כל ערכאה שמדובר בעלילה גסה וחסרת שחר, והאמא מסורה בלב ונפש לילדה החולה ועברה במהלך השנתיים האחרונות ייסורי תופת וטלטולים שאינני מאחל לגרוע שבאויבי, ומעולם לא התנכלה לילד בשום צורה שהיא. ואדרבה ידוע לי על מקרה שהאמא 'חטפה' על הראש מהעוזרת הסוציאלית על כך שהיא מאיכלה אותו בדברים נוספים שלא במסגרת צינור ההזנה, כשחשדה בה שנתנה לילד חטיף וופל, [כשלא יכלה עוד לסבול את בכיותיו לאחר שסבל מרעב מתמשך, וכל מה שאכל הקיא מיד]. אז איך, למען השם, מאשימים אותה עכשיו בהרעבת הילד, איך? איך זה שהילד הבריא מאושפז במחלה האונקולוגית ילדים בהדסה עין כרם, כשלפי גירסת המשטרה בכלל מדובר בילד בריא שפשוט סובל מתת תזונה. ועל מה בדיוק הוא עובר טיפולים כימותרפיים קרוב לשנתיים, כשעוד לא גילו בכלל את סיבת מחלתו? והרי אין שקר גדול מזה, בזה שהם מעלימים שהיו בכלל טיפולים כימותרפיים, וכשרוצים לתרץ את נשירת השיער מספרים שזה נובע מהרעבה, האם שמעתם פעם על נשירת שיער בעקבות תת תזונה, האם כל האנורקסיות הן קרחות?... אם האמא סובלת מאיזו סימפטום מסתורי שמשום מה לא שמענו עליה עד היום – תסמונת מינכאוזן, ושנשלפה עכשיו ברגע המתאים לצורך גיבוש התיק נגד האמא. אז למה מגיע לה לשהות במאסר עם רוצחות וכל תתי האנוש למיניהם, למה לא להוציא כנגדה צו הרחקה מהילד, ולטפל בה כבכל מחלת נפש ולהמציא לה את התרופה המתאימה שתעזור לה להתמודד עם המינכאוזן המיסתורי הזה. הרי אין מישהו בכל המערכת הסוציאלית או מצוות בית החולים שמעיז לומר עליה שהיא פשוט אשה אכזרית ורוצחת, שמנסה לפגוע בילד שלה במישרין. הרי אין מי שלא ראה את ההתמסרות הבלתי מסוייגת שלה בשהייתה עם הילד חודשים ארוכים בבית החולים מידי יום ביומו (כשרק לשעות הלילה היא מוחלפת ע''י מתנדבות מ'בית יעקב'). והרי רק מי שרח''ל עבר מסע ייסורים שכזה, מסוגל להעריך כמה תעצומות נפש צריך בכדי להתמודד בגבורה עילאית שכזאת עם מה שנגזר עליך משמים. אבל במקום להעניק לה את הצל''ש, מכפישים את שמה וזורקים אותה באכזריות שאין כמותה עם הגרוע שבמין האנושי, וסוחבים אותה כמו פושעת לעיני המצלמות להארכת מעצרה שוב ושוב, עד שהרשויות יסיימו לגבש את העלילה ולסגור אותה מכל הקצוות, כדי שחלילה ה'פושעת' הזאת לא תתחמק להם מידיהם. אינני מכיר את התיק הרפואי, ולכן נבצר ממני להתייחס למחלות שאובחנו בילד. אך בהכירי את הפן האישי של האמא והמשפחה, אני יודע בוודאות שההורים עשו הכל להציל את ילדיהם.

    • כנסו!!! כל האמת מכלי ראשון

      יג, 16/07/09 08:20

      לפני קריאת הכתבה קיראו את עדותה של השכינה ותבינו הכל!!!

    • לא רק NRG - כל כלי התקשורת מדברים במקהלה בקול אחד! (ל''ת)

      שירהw , 16/07/09 08:48

    • אנחנו על אוטומט וקל להסית אותנו כנגד נטורי קרטא (ל''ת)

      אבל למה לשרוף ולהרוס, 16/07/09 10:35

    • התסמונת הזו קשה לאבחון באופן מיוחד

      רופא מומחה, 16/07/09 11:06

      מאחר שגם לעין מקצועית נראה כאילו האמא בעצם מטפלת בילד במסירות יתירה, זמן ממושך לוקח עד אשר נשללות כל החשדות הפיזיולוגיות ואז מנסים לעקוב אחר הסובבים את הילד. חובה אליכם להבין כי דווקא מתוך כבוד ואימון של המערכת הרפואית בבני המשפחה הקרובים לילד הנפגע, ומתוך העובדה כי הלוקים בתסמונת הזו נראים כמסורים במיוחד, הדיאגנוזה המדויייקת אורכת זמן רב. ולהיפך אם היו חוקרים הורים לפני שהיו שוללים כל אפשרות אחרת היו מוצדקות הטענות על יחס מזלזל באופן מחפיר כלפי אוכלוסיה כזו או אחרת.

  • 67.

    קוראים לזה בעברית עלילת דם

    hangmutain , 16/07/09 07:29

    אילו היתה אז תקשורת ישראלית לבטח היו מצטרפים לחגיגה. ו מסבירים בשפה יפה למה צריך דם ילדים לאפית מצות,
    המון מוסת יאמין לכל דבר

  • 66.

    קיימת הסתה מכוונת כנגד החרדים.

    דינ-טל, 16/07/09 07:15

    שאלות:
    1. איך זה שיש לאישה כמה ילדים ולא פגעה באחרים.
    2. למה אף פעם לא מראים את הפגיעות המכוונות של המשטרה בחרדים.
    3. למה אנחנו לא שומעים על כך, כי לחרדים אין אצל מי להתלונן. אין להם אמון בכל המערכת.

    • די

      D, 19/07/09 18:41

      למה תחושת המסכנות הזו- גם אם חילונית שתיתפס מתעללת בבנה תעמוד בפני דין ובדיקות פסיכיאטריות.
      לידיעתך- יש דבר כזה פגיעה רק בילד אחד מתוך הסך, בדיוק כמו שיש דבר כזה העדפת ילד מסויים על פני אחיו ואחיותיו.
      יש למשל אימאות שלא מוכנות לגדל תאומים ומתנכלות לחלש מבין השניים.
      בכלל אני סומכת על השירות הפסיכיאטרי במדינה שיידע לטפל במקרה - ללא כל הטיה רגשית שתנבע על רקע דת או גזע

  • 65.

    אני לא דתי, אך לא מאמין באף כתבה תקשורתית נגד דתיים,

    hangmutain , 16/07/09 07:04

    הנסיון של התקשורת להפוך את החרדים לתתי אנוש הוא בלתי ניתן להבנה.
    רבותי תפעילו את הראש אם שמרעיבה את ילדיה? ואם באמת קרה אסון, אז החרדים היו משתוללים, הם הורים לא פחות טובים מאתנו. הארוע הו בושה למשטרה שמנסה לשפר את הרייטינג, והוכחה נוספת שהתקשורת שלנו איבדה את כל רסן

    • זו חברה סגורה שמגינה על חבריה-להרעבה יש תיעוד מצולם (ל''ת)

      דני, 16/07/09 07:38

  • 64.

    jaridim nimasteeeeeeem (ל''ת)

    oscar, 16/07/09 06:58

  • 63.

    מה ההבדל בין יהודים דתיים לערבים דתיים?

    un, 16/07/09 06:35

    אני מביט מהצד ומנסה להבין מה ההבדל בין יהודים דתיים לערבים דתיים?
    מה משותף לשניהם :
    יש זקן ארוך , יש כיסוי ראש (גם אם חם מאוד) , מפגינים מתי שבא להם , מנסים לכפות את הדת שלהם על אחרים , שנאה/פחד מזרים , יחס לנשיהם , כהן הדת משפיע יותר מהחוק..........
    מה שונה ביניהם :
    כינוי לדת , לבוש , סביבת מגורים ( זה בזכות החילונים) , דרגת שליטת הדת על החוק וההגיון.
    לי נראה שזה רק שאלה של זמן עד שכל החילונים יברחו מירושלים , ואז היא תראה ממש כמו עזה.
    תנסו לדמיין את כל ישראל ללא חילונים! מפחיד אהה, זה כמו לחזור לימיי הביניים.

    מסקנה : להפריד בין דת ושלטון

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      נני ננה ה-0, 16/07/09 07:59

    • אין שום הבדל, אל תנסה אפילו לחפש אותו.. (ל''ת)

      דתות הן כלי שליטה והכשרת אלימות, אפלייה ושנאה, 16/07/09 10:46

    • אין כזה דבר ערבים דתיים - יש מוסלמים דתיים

      אחת שיודעת, 16/07/09 11:41

      ערבי זה לא דת.

  • 62.

    ;שמועה שמעתי ותחרד נפשי ..

    נני ננה , 16/07/09 06:27

    יש דיבורים ברחוב החרדי שהמשטרה לא תהסס להשתמש בנשק חם ואחת הסיבות לכך היא לתת סיפוק ולרצות את הציבור החילוני צמא הדם .ומכאן אני קורא לכל אחינו החרדים בכל מקום שהם להיזהר מאוד מאוד שהרי ידוע מרבותינו שהציונים חשודים גם על רציחה והראיה הגדולה היא השואה האיומה שלא עשו כלום למען יהודי אירופה והלא היתה אפשרות להציל עשרות אלפים במחיר כספי ואפילו נמוך ..אוי כמה שיש להיזהר מאנשים אלו .מי שלא היסס לירות באלטלנה לא יהסס לירות עליכם אחי החרדים ולכן אנה מכם שימרו על נפשכם הטהורה בכל מקום שלא תפנו .אין מה לעשות אנחנו עדיין בגלות בין הציונים הרשעים ולא כמו שחושבים אלו חובשי הכיפות הסרוחות שאנחנו באיזה שהיא אתחלתא דגאולה חח

    • במקומכם לא הייתי מהסס לרגע והייתי עובר לגלות אחרת, יותר טובה ונוחה.

      מיתמית , 16/07/09 09:08

      פה הגלות שלכם היא הכי גרועה, ובקשר למשטרה, תמשיכו להפגין באלימות שלכם ונראה מה יקרה.

  • 61.

    As much as I mean that the Haredim sux big time...I mean that the

    Monty , 16/07/09 06:05

    persons responsible for placing that sick woman in jail, should lose their jobs.

    Its not first time that the police arrest sick people whom need treatment to jail and then humiliate them in jail.. making jokes of them.

    This woman needs help!

  • 60.

    האישה זקוקה לטיפול נפשי וכל השאר מיותר

    עטרה קלימי שגב, 16/07/09 06:03

    האישה האומללה הזו זקוקה לטיפול נפשי ולא להצפת הבעיה שלה במרחב התקשורתי.
    היית מצפה מכל המערכות לסייע לאשה האומללה הזו ולא להביא אותה לבית המשפט.
    ומכל חברי הטוקבקיסטים מחלה כזו יכולה להתגלות גם בקרב האוכלוסיה החילונית המסורתית והדתית.
    ולכם אחי החדים ההתנהגות שלכם בזמן ההפגנה גורמת לשינאת אחים המזכירה לי את חורבן בית שני, אני מציעה לכם לחזור לבתי המדרש שלכם ולחיים השיגרתיים שלכם ולמתן החסד כמו שרק אתם יודעים לעשות. חבל שפרצופיכם נחשף לעיני כל רק ברגעים הכל כך לא יפים שלכם קרי ההפגנות הכל כך אלימות ולא מכובדות שלכם.

    • למגיבה ה''פסיכיאטרית'' או סתם פסיכית..

      אזרח ישראל (אי), 16/07/09 12:38

      את כבר ''בדקת'' את האימא של הילד ???
      מישהו מוסמך כבר גילה לך, שהאימא של הילד ''חולה'' ???

      מה בדיוק ה''פשע הנורא'' שהאימא של הילד ביצעה ???

      לא נתנה לו אוכל ???

      מדובר בילד בן 3, שחולה סרטן כבר מגיל שנה וחצי.
      הילד מטופל במחלקה האונקולוגית בטיפול כימוטרפי בשבעה חודשים האחרונים.
      נאסר על ההורים של הילד להאכיל אותו דרך הפה, והוא מקבל את מעט המזון שלו, דרך צינורות.
      זו הסיבה לירידה במשקל שלו !!!

      את ה''פסיכיאטרית...'' מתי ביקרת לאחרונה במחלקת ילדים קטנים חולי סרטן שמקבלים טיפול כימוטרפי ???
      אולי תשלחי לתקשורת ''פוסטרים'' מזעזעים להראות את מצבם של הילדים האומללים הללו ???!!!...

      את ה''פסיכאטרית...'' בכלל מסוגלת להבין את הסבל הנפשי והפיזי שעובר על ההורים של אותו ילד קטן ואומלל ???!!!...

      מבחינה רפואית ''מיקצועית'',
      מחלת ''מינכהאוזן'' היא פגיעה של החולה בעצמו ולא באחרים ...

  • 59.

    עם כל הכבוד

    י ל ד , 16/07/09 06:03

    החברה הישראלית חולה וזה לא מזיז לאף אחד.

    חולה מטד.

    • ניכר מתוך דבריך שאיש חכם אתה לא ..מענין מה חשים חבריך כלפיך חח חח (ל''ת)

      נני ננה , 16/07/09 06:36

  • 58.

    החברה החרדית חסרת רגישות וחוסן מוסרי ואינה מסוגלת להוקיע הרעבת פעוט (ל''ת)

    השני מהאמצע, 16/07/09 05:57

  • 57.

    אם היא חולת נפש, לאשפז. לא לכלא!!! (ל''ת)

    יוני דוד , 16/07/09 05:55

    • Interesting point. Maybe nrg can check... wtf she is doing in jail??!! (ל''ת)

      Monty , 16/07/09 06:01

  • 56.

    אלו אימוני מסלול קייץ של החרדים לפני טקס קבלת שטריימל (ל''ת)

    ALOS , 16/07/09 05:40

    • המסלול של השמאלנאצים לפני טקס קבלת כאפיה הוא זריקת אבנים בבילעין.

      יוני דוד , 16/07/09 05:55

      על חיילי צה"ל כמובן.

      • אתה מצדיק דבר לא טוב ע''י קיום של דבר אחר לא טוב

        מוטי, 16/07/09 06:15

        כמה שזה רע לזרוק על חילים אבנים
        אבל לפחות 99% מהשמלנים עושים צבא ועושים משהוא למען הצבא
        לעומת החרדים ש רק 1% אולי עושה צבא ולא עושים שום דבר למען המדינה

      • הצדק עם שניכם (ל''ת)

        דני, 16/07/09 07:38

  • 55.

    הפגנה

    קארו, 16/07/09 05:34

    אם יש הוכחות שהיא בכוונה הרעיבה אז מה הבלגן רואים בבירור בטלויזיה שהיא הרעיבה זה סתם תירוץ להפגנה חילול השם ובזיון לנו החרדים שאנחנו כאלה אדיוטים שיוצאים כל הזמן להפגנות שאינן שייכות לנו ורק כשצריכים אותנו אז בסדר אחר כך מודעות ענק בארץ שאנחנו בעד הציונים תישארו בבית ושיפסיקו לטמטם אותנו

  • 54.

    למה התקשורת מציגה אשה חולה כפושעת ?

    aidi1 , 16/07/09 03:42

    מיהו המנסה ליצור לאישה החולה הזו תדמית של פושעת ?


    ב) מדוע בחרה המשטרה לטפל באם המסכנה והחולה כשהיא בהריון מתקדם כפושעת, ולהובילה כשהיא אזוקה בידיה וברגליה לבית המשפט ?

    ג) מדוע בחרה הפרקליטות לבקש מעצר במקום לאשפזה בבית חולים ?

    ד) ניצב פרנקו אמר כי כמי שמכיר את הפרשה אינו חושש כלל משיבוש הליכים,ולכן אין צורך במעצר,אך כל זאת לא מנע מנציגי הפרקליטות בביה"מ להתנגד לשיחרורה..

    • צודק! האמא רק היטיבה עם בנה ולכן היא זכאית לתעודת הוקרה

      מוח ברברס, 16/07/09 05:14

      גם דודו טופז הוא קודם כל חולה ורק אחרי זה מישהו שקצת מעד.

      מעניין עד כמה מישהו שיש לו אג'נדה יכול לערבל מילים, לצאת עם מסקנה כל כך מופרכת כמו שיצאת אתה ועוד לצפות שהקוראים יאמינו לו?

  • 53.

    להתייחס אליהם כאל כל אספסוף מכל מין ודת העושה פרעות

    חזאי הטמטום הישראלי , 16/07/09 02:40

    יש לנתק אותם מכלל השרותים העירוניים
    יש לחייבם בעלויות נזקי פרעותיהם
    יש לקנוס ולהעניש את ראשי הישיבות והאספסוף כולל מאסר בפועל
    יש לבודד אותם ככל הניתן

    אין להסכים לצורה זו של "מחאה"
    אלה הן פרעות לכל דבר ועניין
    אי מתן תגובה הולמת מסמנת קו גזעני מפלה לרעת האוכלוסיה הערבית כאשר היא משתוללת כך.

    • אין להם אלוהים - אלה עובדי אלילים זצוקל"ל (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 16/07/09 02:42

      • יפה דרשת !!! (ל''ת)

        סמי ז'ינו ואישתו ,רמלה., 16/07/09 03:37

    • להתייחס אליך כשונא חרדים לתיאבון השש ושמח להזדמנות שנקרתה לו להפיץ (ל''ת)

      את רעל השנאה והמשטמה המבעבעת במוחו הקודח, 16/07/09 03:10

      • גרמתם לכך שרוב היהודים בישראל שונאים את החרדים

        מיתמית , 16/07/09 09:13

        החילונים רק ישמחו אם יפגעו הרבה יותר חזק בכת האלימה הזו.

        • גרמתם שכל העולם שונא יהודים בגלל הציונות החילונית הארורה

          רואה נכוחה, 16/07/09 12:34

          המקום המסוכן ביותר ליהודים-מדינת ישראל

      • תגיד, אתה אידיוט ? (ל''ת)

        יעל, 16/07/09 11:18

    • להגלות אותם לירדן ,יחד עם הפילישתינאים....!!!

      מאת~שאבי האמיתי מהערייה., 16/07/09 03:37

      הם מוצצים את הקופה הציבורית !!!

      • להגלות את שאבי האמיתי מהעריה לאירן נמאס ממנו. (ל''ת)

        ששון האמיתי מהמועצה, 16/07/09 11:48

  • 52.

    זו צעקת אמת מאנשים עם ערכים שאכפת להם מהכבוד של בורא עולם!

    קיבי הדר, 16/07/09 02:19

    לדעתי הם היהודים האמיתים שנשארו במדינה. כבר מצאנו מקרים שהתקשורת משקרת כמו עם העצי זית של הערבים. ועוד,

    • בשביל זה יש בית משפט, לא פשקווילים

      א.א, 16/07/09 07:02

      האם האם אשמה או שזו עלילת שווא? יש עובדות, יש ראיות, יש דרך למצוא את האמת. אין לי בעיה שכל תומך יתרום 100 שקל למצוא לה עורך-דין מומחה שידאג שגילוי-האמת לא יהיה מוטה.
      ... אבל להפגין באלימות? מה יוצא מזה? האם האם יוצאת טהורה יותר כי משליכים בשבילה אבנים ושורפים בשבילה פחים? האם אכן חולת נפש שניסתה להרוג את בנה, מה זה אומר על המפגינים, שהם תומכים ברוצחת?

    • צעקת אמת?

      שולה, 16/07/09 09:03

      חבורת כופרים פורעי חוק.

      לא רוצים קשר למדינה?
      שיעזבו.
      גם לא נותנים כלום
      גם חיים על חשבוננו

      וגם לא מוכנים לחיות על פי חוק?

    • האנשים המוזרים הללו, אלו שמתלבשים כמו פולנים מלפני 200 שנה,הם היהודים?

      מיתמית , 16/07/09 09:20

      אלה שמפגינים בעד אם שמרעיבה את בנה רק כי היא חרדית, הם היהודים האמיתיים שלך? יש לך מראה בבית? או שאולי מראה זה חילוני ומודרני מידי בשביל פרימיטיב כמוך..

      • מה איכפת לך את הם מתלבשים, לבוש חצי עירום יפה בעיניך? (ל''ת)

        פולני לפני 200 שנה, 16/07/09 11:51

      • חילוניות כמוך נראות כתערוכה באטליז לממכר בשר בהמות (ל''ת)

        חולת-נפש, 16/07/09 12:36

  • 51.

    נמאס כבר מההשטלטות החרדית בירושלים -הדת היהודית כנרא לא שונה

    הרגש הנכון , 16/07/09 01:52

    מהדת הפאגנים-זה פשוט אוכלוסיה מופרעת שחושבת שב חסות תורה והרבנים הפוסקים שלהם ולרבות כיסוי אחוריים קואליציוני וממשלתי יעשו מה שהם רוצים-אם המדינה לא תשליט סדר בכאוס הזה מדינת ישראל עלולה להפסיד את י"ם לקומץ אספסופים בנוסף מתרבים בלי חשבון(על חשבון המדינה) ומפקירים את ילדיים עד מוות(כמה כאילו נשכחו במכוניות סגורות לשעות ועכשיו עם האישה החרדית שעושה נזק לילדיה-המצב הסגור והדחוס בתורה שבלונית ללא מוצא והלימוד שהופך לתסכול ולגישות חולניות ומטורפות מתבטא כיום ברחובות י"ם

    • "הדת היהודית" איננה מה שמיוצג פה (ל''ת)

      מויישי ווייס , 16/07/09 01:55

    • לאט אבל בטוח נפיץ

      נני ננה , 16/07/09 06:30

      את אור היהדות לכל בית ולמי שזה מפריע מוזמן לתפוס מטוס ולטוס לקוסטה ריקה

      • אל דאגה, - נפיץ אותכם לכל עבר! (ל''ת)

        רחל, 16/07/09 11:28

        • פצצת האטום האיראנית בדרך- נראה מי יתפוצץ קודם.. (ל''ת)

          אם לא תחזרו בתשובה, 16/07/09 12:38

    • אין קשר בין החרדים והממסד הדתי ליהדות הערכית והנקייה (ל''ת)

      הפכו את הדת למכשיר פוליטי לשליטה והפצת שינאה, 16/07/09 10:47

  • 50.

    רגע, לא אתם אמרתם שכשיש בעייה יושבים ולומדים תורה ואז היא תיפטר?

    מויישי ווייס , 16/07/09 01:51

    אם אתם מאמינים שיש פתרונות שהם לא לימוד תורה אתם מוזמנים בחום לצה"ל!

    • מויישי וייס אני נאלץ לדווח לך שאתה אחד האנשים היותר טיפשים שהכרתי מעוד (ל''ת)

      נני ננה , 16/07/09 06:37

  • 49.

    ראש העיר אשם , הוא טיפש שרצה להתחבב על החילונים,להפסיק שרותים טמטום (ל''ת)

    רחלה מאשדוד, 16/07/09 01:34

  • 48.

    האמנם להיות עם חופשי בארצנו,,זכותם להפגין,המשטרה סתם ברוטלית (ל''ת)

    אני חילוני, 16/07/09 01:32

    • אם כך, זו זכותם של האנרכיסטים להפגין בנעלין...אבל בהם יורים! (ל''ת)

      רק על זכויות הדתיים שומרים פה - על חילונים דורכים!, 16/07/09 10:49

      • להוציא עיניים לחיילים,זה נקרא הפגנה ??? (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 02:09

  • 47.

    להפסיק להם את השרותים? באיזה רשות? זכותם להפגין, המשטרה מגזימה (ל''ת)

    אני חילוני,, 16/07/09 01:30

  • 46.

    רגע, לא אתם אמרתם שכשיש בעייה יושבים ולומדים תורה ואז היא תיפטר?

    מויישי ווייס, 16/07/09 01:27

    אם אתם יודעים גם ללכת מכות ולא רק ללמוד תורה אתם מוזמנים בחום לצה''ל.
    אם אתם לא רוצים צבא, שבו ותלמדו!

    נקודה למחשבה...

  • 45.

    משהו מוזר מאוד בסיפור הזה, למה ילד בריא מאושפז במחלקה אונקולוגית ?

    aidi1 , 16/07/09 01:23

    הרופאים לא מצאו בילד כל מחלה למרות הבדיקות המקיפות שעבר, אז למה לאשפז אותו במחלקה האונקולוגית ולהזריק לו דרך הוריד תרופות כימותרפיות ?

    הילד סובל מנשירת שיער כתוצאה מהטיפול הכימותרפי המיותר והמזיק-לטענת המשפחה.

    • תשאל את נני נה היא יודעת הכל....והיא תכף תקפוץ (ל''ת)

      tami.me , 16/07/09 01:27

    • לא הרעבה ולא ביצים

      ישראלי, 16/07/09 01:39

      ציד מכשפות. נגד הדת..חרדי ירושלים וישראל. הגיע הזמן להתמודד נגד השטן הישראלי..אני אישית הייתי קוצר אותכם מבלי להניד עפעף

      • שהיית קטנה כבר היית שטן גדול כך ניכר מכתיבתך ..

        נני ננה , 16/07/09 06:40

        את נושאת בתוכך תכונות רעות מאוד אוי כמה אני מרחם על ילדיך שיצטרכו לגדול עם אמא מפלצת אוי

        • אוי כמה שאת טיפשה (ל''ת)

          שאלוהים יעזור לך, 16/07/09 08:27

    • מה יקרה אם לא תקבל טיפול חינם בק"ח? תתפגר (ל''ת)

      הרגש הנכון , 16/07/09 01:55

      • הטיפול אינו חינם !! (ל''ת)

        פקק תנועה נווה מונסון [ליד לוד], 16/07/09 03:38

    • שום טיפולים כימותרפיים

      ישראלית חילונית, 16/07/09 08:09

      לפני כמה דקות אמרו ברשת ב' (שאולי אתה לא מקשיב לה) שמבית החולים אמרו שהילד לא חולה בסרטן ומעולם לא קיבל טיפולים כימותרפיים.

      • אז אמרו.. ואת אוכלת הכל,שמעתי את אריה גולן ברשת ב'-גועל נפש !!!

        מעניין , 17/07/09 02:34

        דודי זילברשלץ (שאינו נמנה על הציבור הנ"ל),ניסה לייצג את עמדת המישפחה-החצוץ לא נתן לו להשלים מישפט אחד !!!
        על כל מילה שנאמרה-נשאלה שאלה בזווית אחרת,כמיטב השיטות של התשקורת החונטאית.
        מעניין כי כלפי הערבים (כולל אלו המעוניינים להשמיד את ישראל בגלוי)אף פעם אין עמדה כה מזלזלת.אין פיתאום מבזק דחוף או פירסותמת באמצע-תמיד כלפיהם יש זמן,והמוןןןןןןן סבלנות וסובלנות,גם כלפי דברים שאין להשמיע באף מדינה מתוקנת.
        אם כן מה הפלא שאותם חרדים מפגינים ???-
        אם נותנים למחבלים (או לעבריינים קשים)להשמיע את דעותיהם,מפאת התרוץ של זכות הציבור לדעת-למה זה לא נעשה כלפי יהודים חרדים ?- וגם זה נעשה,זה באיחור,ולאחר שדעת הציבור כבר התגבשה,וכאמור בצורה מזלזלת..
        וזה כולל את כל אמצעי התשקורת,כולל זו הממלכתית,אותה ממן גם הציבור החרדי (אני משלם אגרת רדיו לרכב,למרות שאין ייצוג מינימאלי לציבור אליו אני נמנה.
        דמוקרטיה בגרוש,ותקשורת ומערכת מישפט רקובים מן היסוד,ובאופן שיטתי !!!
        לטענת המישפחה-בית החולים החליט להתנכל לה, כיוון שהיא התלוננה על הטיפול הלא יעיל,וכמו כן חשדה כי עורכים ניסיונות על בנה בכדי להתלמד (וזה לא עניין מופרך כלל,למי שמצוי בקורה בבתי החולים בארץ).
        אם אכן האם הוציאה את הזונדה-זה היה יכול להיות,בכדי למעט את הנזק לדעתה.
        למי שמתמא בעניין ידוע כי אם הזונדה הוצאה-רק איש מקצוע יכול להחזיר אותה ! אז איך לא עלו על העניין במשך 7 חודשים רצופים ???

        נפלא בעיניי כיצד חלק מן הציבור החילוני עדיין אינו מבין את כוחה ומגמתה של התשקורת בארץ-וכח מושחת זה יפגע אף בציבור כולו,אם רק תינתן לו ההזדמנות לשלוט באופן הנוכחי עוד מספר שנים קטן..
        נחיה ונראה.

    • כי האם היתלה ברופאים במשך שנתיים ולא ידעו מה יש לו! (ל''ת)

      גם בזה אתם מאשימים את הרופאים?! אין לכם גבול..., 16/07/09 08:27

      • ''האם היתלה ברופאים לכן נתנו לילד טיפול כימותרפי- אתה גאון הדור (ל''ת)

        אין ספק חבל שלא נתנו לך טיפול כזה, 16/07/09 12:45

  • 44.

    זוכרים את מזריק הנפט?

    רגע של היסטוריה, 16/07/09 01:17

    גם הוא היה חולה בתסמונת מינכהאוזן. הזריק לאשתו נפט כדי לגרום לה מחלות נוראיות ולטפל בה, והצטייר בעיני הרופאים כמלאך המטפל במסירות באשתו, עד שהם גילו מה ה''מחלה'' המוזרה שממנה סובלת אשתו האומללה...

    אתם זוכרים את ההתפרעויות שעשו החילונים? זוכרים איך הם הבעירו ערים וזרקו אבנים וחסמו כבישים בעקבות מעצרו?

    מה, לא?

    רגע, החילונים דווקא הזדעזעו מפרסום המקרה הזה ושמחו שהוא נתפס? הם ריחמו על קורבנו? גוועלד!! איפה הלב היהודי של החילונים האלה?!!!

    מסכן. לו רק היה חרדי, היו מתפרעים ומבעירים את הרחובות למענו, היו סוקלים את השוטרים ושורפים את לשכות הרווחה למענו, היו מאיימים על הרופאים ומוציאים דיבתם רעה למענו, היו מפרסמים פשקווילים בכל חוצות העיר למענו...

    • מזריק הנפט הובל כשהוא בהריון אזוק בידיו וברגליו ?

      אגדות הרוזן מינכהאוזן, 16/07/09 12:51

      האשה המסכנה הזו חולת מינכהאוזן ובהריון מתקדם, גם אם עשתה כל מה שמייחסים לה היא זקוקה לטיפול רפואי, ולא לייחס של פושעת מסוכנת.

    • א-הציבור שלך אדיש ובלתי מלוכד. ב.שם גם לא היו ספקות על שנעשה ! (ל''ת)

      מעניין , 17/07/09 02:37

  • 43.

    אלוהים ישמור על מה אנשים יוצאים למלחמות חורמה (ל''ת)

    על אילו זוטות, 16/07/09 01:15

  • 42.

    משהו מסריח פה

    מוטי, 16/07/09 01:10

    המשטרה, הפרקליטות, וכל מגיני החוק מגינים על ילד ''חרדי למהדרין'' זה מאד מאד נדיר חייב להיות שמשהו מסריח כאן

  • 41.

    אכן גם קרית היובל בידינו

    יעקב, 16/07/09 00:55

    ובהמשך נכבוש את כל הארץ, העתיד הוא שלנו, ומי שלא מוצא חן בעיניו שילך לגור בהודו וטורקיה

    • בני ברק

      ישראלית חילונית, 16/07/09 08:17

      בהחלט תכבשו, למה לא? ואז כל המדינה תיראה כמו בני ברק, על הטינופת והשחיתות שיש בה, ובא שלום על ישראל.
      אבל אוי ואבוי, מי ילחם אז באויבים מבחוץ?
      הרי החרדים לא משרתים בצה''ל!
      גם לזה יש פיתרון: יקימו לגיון זרים שיילחם בשכר.
      ומי ישלם את שכר החיילים הזרים?
      אותם נדבנים מחו''ל שתורמים היום לכל אלה שממיתים את עצמם באהלה של תורה משום שהם לא מוכנים לתת פסיק למען המדינה.
      חרדים, הנה פיתרון בשבילכם.

      • נשכור כמה עובדים זרים שילחמו בשבילנו, זה יהיה יותר זול (ל''ת)

        ויותר יעיל, ובלי תשלומי פנסיה מופלגים, 16/07/09 12:47

      • אם כולם היו שומרים תורה-הייתה כבר גאולה,ולא היה כלל צורך בצבא. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 02:39

    • ...ותלד בן יעקב המטומטם ותיראה שיכלו ומראהו - ותמת מצער (ל''ת)

      קצת הסטוריה, 16/07/09 11:39

    • תשאירו כמה גויים של שבת ,פסח ושמיטה (ל''ת)

      גוי של שבת ,חג ומועד., 16/07/09 11:56

  • 40.

    בהפגנות דומות, במגזר אחר, ירו והרגו 13 איש...

    העם נקעה רגלו!, 16/07/09 00:54

    אני לא ממליץ על שימוש באש חיה נגד מפגינים.
    אבל בהחלט הייתי מציע לגלות קצת יותר תקיפות נגד פורעי חוק.

    באלימות שלהם נגד ''המדינה'' המנוולים הללו מוציאים עצמם מהכלל-כמו הרשע מההגדה.

    טוב עשה ברקת שהפסיק להם את השירותים העירוניים - לא טוב לכם עם ''השלטון''?
    אדרבא תטבעו בזבל של עצמכם.

    • זה באמת לא יפה.

      יוסי חלוש הדעת, 16/07/09 13:00

      נחמד מצדך לזכור את מה שלא שייך בכלל לעניינו.
      ניפגש בצוותא.

    • וכמה יהודים החרדים רצחו עד היום (כמו בהפגנות הערבים) ?-0 !!! ואכמ"ל. (ל''ת)

      מעניין , 17/07/09 02:41

  • 39.

    רובם משוגעים כמו הפסיכית הזאת שלא אכילה ילד

    בוריס, 16/07/09 00:50

    לא לוותר לאוכלי חינם האלו,להעיף אותם לכלא שיצתרפו לפסיכית הזאת ויחד ישמרו שבת ולא יעשנו

  • 38.

    תנו להם מדינה כבר!!!

    Mother Superior , 16/07/09 00:48

    נתקו אותנו מהיצורים האלה, וסוף סוף הפרידו דת ממדינה.
    תנו להם מדינה משלהם, שלא נצטרך לממן אותם ואת חבריהם הפרזיטים.
    אי אפשר לחיות ביחד, מה גם שהדמוגרפיה שלהם מתפשטת בטירוף, בקרוב הם יהיו 50% מאזרחי המדינה היהודים.
    ה-פ-ר-ד-ה.
    הם יוכלו לנהל מדינת הלכה יהודית כמו שהם רוצים, ואנחנו סופסוף ניפטר מהם, ומקשרי הדת-מדינה.

    • טיפשוני ..

      נני ננה , 16/07/09 01:06

      מי ימול אתכם ..מי יאסוף את גופכם המרותש לאחר פיגוע חלילה ?.מי ישמור על הוריכם הזקנים לאחר שתזרקו אותם בבית אבות ..מי יתן לכם כסאות גלגלים לאחר שתפצעו קשה במועדני הלילה המפופקים שלכם ..מי???????

      • זה כתוב ברצינות???

        מויישי ווייס, 16/07/09 01:21

        אפשר לעשות ברית מילה בלי חרדים, במקום להתנדב לזק''א אפשר ל'התנדב' לצה''ל, יש לא מעט בתי אבות בת''א ללא מגע יד חרדית, ואם ממש רוצים לא חייבים לשכור כיסא גלגלים מיד שרה...

        מי ימול את לבבכם, זאת השאלה!

        נ.ב. אני מתנער מההכללות לאורך כל הכתבה והתגבות פה, לפחות מחצית מהחרדים נגד השטות הזו.

      • אולי תלכי לישון ותפסיקי לקבוץ על כל תגובה (ל''ת)

        tami.me , 16/07/09 01:23

      • את כל הזמן רק מקללת ומנבלת את הפה (ל''ת)

        tami.me , 16/07/09 01:24

        • כי כך הם הדתיים. מלבינים פני יהודים ברבים כאילו אין חיי העולם הבא

          תמי 14, 16/07/09 05:19

          מה חשבת? שהם באמת מאמינים? שהם שומרים מיצוות?

      • רק את החכמה??תני לאנשים להביע את דעתם (ל''ת)

        tami.me , 16/07/09 01:25

      • אולי זה אתה?

        מויישי ווייס , 16/07/09 01:54

        לא רק חרדים יודעים למול. אפשר להתנדב לצה"ל במקום לזק"א. יש בתי אבות גם בת"א ללא התערבות חרדית (מפתיע, הא? יש דברים שלא כותבים בעיתונים שלכם...) ולא רק יד שרה נותנים כיסאות גלגלים.
        בקיצור- עדיף להיות בלי ה"הטבות" החרדיות אם הן כרוכות במהומות על שטויות לא עקרוניות שמבזות את דת היהודים וממאיסות אותה עלינו

      • נינו ננה ,.המנשר החינוכי שלך מזכיר לי מאמר של ווינסטון צ'ירצ'יל.....

        נינו ג'רום, 16/07/09 03:35

        היש קירבת דם ביינכיים ??

    • באמת תנו להם מדינה...

      ilan1204 , 16/07/09 01:35

      תנו סוף סוף מדינה לחילוניים האלה המסכנים שעובדים כל כך קשה ותורמים כל כך הרבה לתרבות הישראלית ולשקט בארץ...
      אין עליכם... (טוב שאין)
      רק יש לך בעיה אחת כאן זו מדינת היהודים לא מדינת הגויים...
      לך לאירופה שם יהיה לך שקט מהיהודים חתיחת נאצי...

      • מה אתה רוצה ממנו - להמשיך להיות טפיל על חשבונו?!

        מלחמת קודש , 16/07/09 19:20

        הוא מציע הצעה הגיונית - מדינה לדתיים ומדינה לחילונים ... מה קשה שלך??

        או שאתה תלוי בו כל כך ... אמר פעם חכם ... החזקים שואפים להיפרד והחלשים להיצמד ...


        כנראה שזו ראייה מספיר טובה למי מביניכם הוא החזק והעצמאי למי מכם הוא הטפיל החלש

  • 37.

    פרקליטות מחוז ירושלים:

    מירב דולב, 16/07/09 00:47

    נפלתם על הראש?
    אין לכם שטויות אחרות להתעסק בהן?
    תעזבו אתכם מהאשה המסכנה הזאת ותנו לנו קצת שקט בירושלים.

    • אבל את לא מירושליים! (ל''ת)

      תמי, 16/07/09 11:45

  • 36.

    זה מתחיל בחניון וממשיך במעצר של איזו אם מזניחה...עד מתי החלאות האלו

    ניצן, 16/07/09 00:47

    ימשיכו לעשות מה שבא להם ולפרפר את המשטרה...
    גם ככה החלאות האלו אנטי ציונים...למה בכלל מתאמצים להגן עליהם?
    ובכלל אם היו אלו החילוניים משביתים ככה אזורים שלמים בעיר הבירה, כבר מזמן היו עשרות מעצרים.
    לא מבינה מדוע מתייחסים אליהם ביד רכה כל כך?

  • 35.

    כל האמת שלא תראו בעיתון- ושהובאה כאן באחת התגובות

    yoya, 16/07/09 00:13

    חברה, אתם יודעים כמה חרדים וחרדיות נמצאים בכלא ואף אחד לא הפגין?

    אתם באמת מאמינים שכ''כ הרבה אנשים יוצאים להפגין בגלל איזה אמא רעה כ''כ?

    תאמינו יש עוד צד לסיפור הזה שאף אחד לא מביא:

    1. הילד הזה נמצא בבית החולים כבר שנתיים.

    2. ההורים הגישו תביעה נגד בית החולים לפני כחודשיים ע''כ שהרופאים לא מספרים להם על דרכי הטיפול בילדים.

    3. ההורים מאשים את בית החולים ברשלנות.

    4. אנשים [חרדים וחילונים] שהיו יחד עם הגברת הנזכרת בבית החולים, טוענים בכל תוקף שהיא אמא מסורה מאד!

    5. האשה כרגע בהריון ומנסים להכריח אותה לעשות הפלה!!!

    וכו' וכו'

    כל זה שמעתי היום במאה שערים.. למה הכתבים לא שמעו מזה? -או שלא רצו...
    הגב לתגובה זו

    • נו באמת. מכחישי שואה מספרים אמת , ואתה מאמין.

      אחמדינאג'אד, 16/07/09 21:13

      החברים של מחמוד אחמדינאג'אד מספרים לך מייסעס ואתה קונה...

      • את אותם אנשים מוזרים-אפשר למנות על אצבעות יד אחת בלבד. (ל''ת)

        מעניין , 17/07/09 02:44

  • 34.

    נמאסתם

    a, 16/07/09 00:11

    נמאסתתתתם כל כך.....יאללה עופו מפה

  • 33.

    בעוד שנה כך יהיה גם בקריית יובל המתחרדת

    מיתמית , 15/07/09 23:51

    או שהתושבים ילחמו על הבית כמו שצריך או שיכינו מסכת אב"כ לפחים בוערים.

    • לא רק קריית יובל

      נני ננה , 15/07/09 23:54

      התיכנון המקורי הוא לאט לאט להחזיר את כל העם הזה לאביו שבשמיים לאחר שהציונים הארורים גנבו אותו משם

      • רק רפי שכל ונפש חוזרים היום בתשובה

        מיתמית , 16/07/09 00:03

        המאסתם את היהדות על רוב העם היהודי.

        מגעילים.

        • עוד לא הבנת שאסור להתייחס לטרול הזה? (ל''ת)

          Don't feed the troll!, 16/07/09 01:18

        • מאוחר בחיי

          חוזב בתשוב, 16/07/09 01:28

          אבל יש פתגם האומר . טוב מאוחר מאשר לעולם לא

        • למיתמית

          חוזר בתשובה, 16/07/09 01:33

          אומנם חזרתי בתשובה חלקים מאוחר בחיי. אבל הפתדגם אומר. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. בזמני הישכבתי כמוך בעשרות.את בטח ממשיכה את המסורת של הנשכבות..לרצוח אוכן בשם אלוהים. את זה נשאיר לערסים הערבים שלכם שאתן פושקות להם רגליכם. במו שצינתי. כמוך.. 10 בדולר עם עודף

          • חוזר בתשובה מדבר ככה?

            שולה, 16/07/09 10:16

            איש מגעיל וצבוע

            עדיף להיות חילוני ''כופר'' מאשר צבוע שמשקר.

            ואתה יודע עוד משהו? אתה משקר רק אל השם. ולעצמך.

            הוא יודע והוא רואה

            צדיקות לא נמדדת באורך הציציות ובגודל הכיפה

            מרחמת עליך ומאחלת לך שתראה באמת את האור


            שולה
            שבחיים לא היתה נותנת לאדיוט כמוך לגעת בה

            • תגובתי היא לאספסוף. ולאספסוף חייבים לדבר בצורה כזו

              חוזר בתשובה, 16/07/09 21:52

              לא נאה לכם אתם יכולים לקפוץ לי

          • לאיזה תשובה חזרת בדיוק? אתה מגדף ומחרף כאחרון הפושטקים. (ל''ת)

            יוצא בשאלה, 16/07/09 12:01

            • ליוצא בשאלה

              חוזר בתשובה, 16/07/09 22:02

              חמום מח תמיד הייתי. קטטות רבות בחיי. האם זה מפריע לך.אתה וכמותך מסתכלים על חיצוניות של האדם. אל תסתכל בקנקן אילא במה שיש בו. מיצוות עם תחיו 300 שנה לא תגיעו לרבע המצוות והעזרה שעזרתי לאנשים. חמום מח זה דבר אחד ולב רחום זה דבר שני.שאני הייתי אוסף חיילים טרמפיסטים הייתי מוביא אותם על סף ביתם.כמה פעמים ראיתם חייך סועד במסעדה. האם שילמתם עבורו את הארוחה? לא. אבל אני כן לא פעם ולא פעמים ולא שלוש. לא נאה לכם צורת דיבוריTOUGH LUCK

        • לא צריך "לזרוק הכל" אם חוזרים בתשובה

          מויישי ווייס , 16/07/09 01:58

          זו המצאה חרדית-גלותית שצריך לזרוק הכל חוץ ממה שהם החליטו.

          אפשר גם לחזור בתשובה וגם להישאר זמר...!

      • טבריה, אשדוד, חיפה.... לא חסר... זה שוב אנחנו הציונים החילונים הארורים

        מאוס, 16/07/09 00:04

        שצריכים לדאוג למדינה הזו וכל הפרזיטים המתעלקים עליה....

      • הציונים האלו מאכילים אותך ועוד מאות אלפים כמוך

        בוריס, 16/07/09 00:59

        הציונים האלו מאכילים אותך ועוד מאות אלפים כמוך,ומגינים עליכם-בעוד כמה עשרות שנים זה לא יהיה תעבדי ותיפרנסי את עצמך ואז יהיה לך זכות לפתוח פה אוכלת חינם שכמוך

      • הוא הגירסה החילונית של אברום בורג....!! (ל''ת)

        נאור בן חציר-טברייה, 16/07/09 03:34

    • לאט אבל בטוח נחזיר את כולכם לאבינו שבשמיים ..

      נני ננה , 15/07/09 23:55

      די לפריצות ..די לטינופת די לאלימות החילונית המשתוללת בראש חוצות

      • מה תעשו? תרצחו אותנו בשם האלוהים המזוייף שלכם?

        מיתמית , 16/07/09 00:02

        חלאות המין האנושי אתם.

        • אתם תרוצו מרצונכם החופשי לחזור בתשובה לאחר שתבינו את הריקנות החילונית (ל''ת)

          הזמן הוא גורם חשוב בהבנת המצב, 16/07/09 00:39

        • הנכד של גרינבויים

          נני ננה , 16/07/09 01:04

          זה שאמר שבהמה אחת בארץ ישראל עדיפה על פני כל היהדות שנספתה בשואה .הנכד הזה חובש שטריימל .הוא זכה לחזור בתשובה ולזנוח את דרך סבו הפושע הציוני הארור

          • נני ננה

            מויישי ווייס, 16/07/09 01:24

            לא חייבם ל''זנוח הכל'' שחוזרים בתשובה. לא חייבים ''לזנוח הכל'' אם אתה דתי!!!
            לעשות תשובה זה לא רק לשמור שבת, זה בעיקר להאמין.

            • לפי התורה-כל יהודי (לא ערב רב) מאמין בפנימיותו-החוכמה והחובה גם לקיים. (ל''ת)

              מעניין , 17/07/09 02:48

      • אבי נמצא בחיפה (אבא שלך טייס?)

        ננה נני, 16/07/09 00:21

        בהחלט! די לפריצות. די לאלימות החולנית (בחולם) בראש חוצות.
        די לטירוף הפנאטי שמקדש טמטום, חוסר מחשבה עצמאית והתנהגות של עדר.
        די.

      • אבא שלי בחולון. החבר הדמיוני שלך לא קיים (ל''ת)

        א, 16/07/09 01:03

  • 32.

    אני מקווה שמרעיבין את האישה הרעה הזאת בבית המעצר. (ל''ת)

    הרב מאיה, 15/07/09 23:50

  • 31.

    ביטול תורה ועדליאדע במסווה של הפגנת מחאה. שבאבניקים.

    פוסק הדור, 15/07/09 23:49

    צבועים ומשחיתים.

  • 30.

    למה מים נגד פרחחים

    RO, 15/07/09 23:48

    כדורי גומי מיידי!!

  • 29.

    תגובות החרדים פה מאוששת את הטענה

    בני, 15/07/09 23:48

    שמדובר פה בקהילה שלמה של חולי נפש.
    ההגנה היחידה שאתם מסוגלים למצוא היא בתקיפת ה''חינוך החילוני'' (מה שזה לא יהיה..) ודוגמאות ספוראדיות של פשעים שלכאורה קשורים לחילוניות (נגיד).

    בקיצר, על ראש המטורף בוער השטריימל, ודי ברמיזא.

    • אם כל החרדים חולי נפש למה אתה רוצה שהם יתגייסו לצבא??? (ל''ת)

      יוני דוד , 16/07/09 05:41

      • כי אם הם שותים לי את המיסים והקיצבאות שיתנו משהו בתמורה!! (ל''ת)

        נמאס לנו להיות פרה חולבת לכל הפרזיטים, 16/07/09 10:51

        • And what do you pay in return to uncle $am for milking (ל''ת)

          and bilking him of Billion$of dollarim Dal geah, 19/07/09 15:55

  • 28.

    הכנרת מתייבשת , ומבזבזים על הסאטמרים מים יקרים.

    דן חסכן, 15/07/09 23:44

    אולי אפשר במקום לבזבז מים טובים להתיז עליהם מי שופכין ?

  • 27.

    הכנרת מתייבשת , ומבזבזים על הסאטמרים מים יקרים.

    דן חסכן, 15/07/09 23:38

    אולי אפשר במקום לבזבז מים טובים להתיז עליהם מי שופכין ?

  • 26.

    הם מ-ש-ו-ע-מ-מ-ים!

    משועממת גם, 15/07/09 23:34

    תנו להם כבר טלויזיה והם לא יחפשו לפרוק את הפורקן ברחובות!

  • 25.

    בכל אשמה שרה נתניהו הכלבה (ל''ת)

    uzansh , 15/07/09 23:33

    • למה לא מעיפים מכאן

      נני ננה , 15/07/09 23:56

      את הסוטה הזה

      • הכל בארץ רמאות משרוך נעל ועד ל f-16 הכי משוכלל...אין מה להוסיף !! (ל''ת)

        צפירה בורשטיין-תל עדשים., 16/07/09 03:30

  • 24.

    משהו פו לא מיסתדר

    שירו, 15/07/09 23:32

    החרדים לא היו סתאם מגיבים בצורה כזאת כניראה שמשהו פו מסריח

  • 23.

    שגיאות כתיב בכתבה! תעשו הגהה!!! (ל''ת)

    ג'וני הגדול, 15/07/09 23:30

  • 22.

    רק אשכנזים מסוגלים להרעיב את ילדיהם.אצל אמא מרוקאית

    חלי, 15/07/09 23:30

    זה לא היה קורה. העיקר שיש כסף לדירות...מסכנים.

  • 21.

    שרה נתניהו שתלך לעזאזל כלבה

    uzansh , 15/07/09 23:29

    כשביבי ראש ממשלה אין מנהיגות תחושה של אובדן דרך משתלטת

    • זיץ שטיל , שוואין.

      בערלאנד, 15/07/09 23:35

      אוזן זה לא שם של ש''סניק בור ועם הארץ ?

    • רוץ מיד לפסיכאטר שלך ואמור לו כך ...

      נני ננה , 15/07/09 23:35

      הכדורים שאני לוקח לא משפיעים החלף לי תרופה באופן מיידי

  • 20.

    ממוללי הזקנים הם אלה המייצרים אנטישמיות.

    EXTRA-שמאל , 15/07/09 23:27

    מבט אחד בהם ומייד מבינים את האנטישמים, הממוללים הם יצורים נצלנים, אלימים, פרימיטיבים ומרובי וולדות, חיים בגטאות ובזים לחוק, והגרוע מכל: נמסים לכפות את דרכם על כלל האוכלוסיה.

    • חתיכת אנטישמי .אוי מי יתן

      נני ננה , 15/07/09 23:29

      ודוקא הגויים הנהורים יכלו את זעמם בך

      • טיפשה (ל''ת)

        uzansh , 15/07/09 23:32

        • צודק -1000%

          בוריס, 16/07/09 01:06

          אם לא 1000000

        • מעניין איך היית מגיב לו מישהו היה כותב כך על ידידך.. הערבים (ל''ת)

          סקרן, 16/07/09 02:30

      • לא להאכיל את הטרול (ל''ת)

        טרולים שאין מאכילים אותם מתים מרעב ומחוסר תשומת-לב, 16/07/09 00:41

      • טיפשה. נ.ב. ''נאורים'' ולא ''נהורים'' טיפשה... (ל''ת)

        מויישי ווייס, 16/07/09 01:29

    • וואלאה אתה מדבר כמו נאצי...מאיזה ג'יפה הקריצו אותך? מרוב הטריפות שבלעת

      yoya, 16/07/09 00:09

      נטרף לך השכל

  • 19.

    שישרפו (ל''ת)

    uzansh , 15/07/09 23:26

    • שהוריך ישרפו על אותו לילה מר ונמהר ..

      נני ננה , 15/07/09 23:28

      שיצרו מפלצת חייתית ודוחה כמוך

      • טיפשה (ל''ת)

        uzansh , 15/07/09 23:30

      • שתישרפי (ל''ת)

        uzansh , 15/07/09 23:30

        • ויפה שעה אחת קודם!!!!!!!!1 (ל''ת)

          אבי דגן , 15/07/09 23:34

      • הוא התכוון שימשיכו לשרוף (ל''ת)

        אל תכעס/י עליו, 16/07/09 00:42

  • 18.

    למה מביאים רק צד אחד של הפרשה?

    sason300 , 15/07/09 23:23

    חברה, אתם יודעים כמה חרדים וחרדיות נמצאים בכלא ואף אחד לא הפגין?

    אתם באמת מאמינים שכ"כ הרבה אנשים יוצאים להפגין בגלל איזה אמא רעה כ"כ?

    תאמינו יש עוד צד לסיפור הזה שאף אחד לא מביא:

    1. הילד הזה נמצא בבית החולים כבר שנתיים.

    2. ההורים הגישו תביעה נגד בית החולים לפני כחודשיים ע"כ שהרופאים לא מספרים להם על דרכי הטיפול בילדים.

    3. ההורים מאשים את בית החולים ברשלנות.

    4. אנשים [חרדים וחילונים] שהיו יחד עם הגברת הנזכרת בבית החולים, טוענים בכל תוקף שהיא אמא מסורה מאד!

    5. האשה כרגע בהריון ומנסים להכריח אותה לעשות הפלה!!!

    וכו' וכו'

    כל זה שמעתי היום במאה שערים.. למה הכתבים לא שמעו מזה? -או שלא רצו...

    • משה נוסבויים קיבל

      נני ננה , 15/07/09 23:27

      היום סטירה מאחד המפגינים אבל כנראה שזה לא עזר והוא לא מדווח על כל מה שכתבת .בכל אופן ישר כח על הדברים שהבאת לאחינו החילוניים המסכנים השטופים זימה והשטופי מח

      • לא אחים שלי

        שירה, 16/07/09 00:27

        לא אחיות שלי, לא קשורים אלי.

        יהוה מעניין לי את קצה הצפורן השמאלית (תחפשי טוב מתחת לגלביה..זה חלק אינטרלי מגוף האדם..יכול להיות שאת מכסה אותו כי את חושבת שאיזה קוסם שמישהו המציא יכול להוריד לך איזה רגל (אגב, עוד חלק מגוף האדם) אם לא תגרדי באף שלוש פעמים ותגידי ''קולולולו'' לפני שאת אוכלת סביח).

        מחכה למכת ברק שתכה בי על דבריי האיומים (כבר עשרות שנים..אבל לא ברק, לא גיהנום ולא בטיח).

        • אל דאגה,לא כל אחד זוכה להתייסר בחייו,זה יגיע-70 שנים זה לא כ"כ הרבה.. (ל''ת)

          מעניין , 17/07/09 02:52

      • סליחה באמת, נאור/ה שכמוך (ל''ת)

        מויישי ווייס, 16/07/09 01:31

    • שמעת במאה שערים. שמעת אמת במאה שערים . שוטה שבעולם.

      י שוכמאכער- בתי אונגארין, 15/07/09 23:43

      ממתי מספרים אמת ברחובות מאה שערים ?
      והרי כבר שנו רבנן וקבעו שאין אדם שמכבד עצמו יושב במושב ליצים , מתרועע עם יושבי קרנות וחובר לרשעים גמורים.
      קל וחומר , ירחק שומר נפשו ממפיצי שנאת חינם והולכי רכיל גנבי דעת.

    • אני אסביר לך למה....

      לירן, 16/07/09 00:15

      אולי הילד הזה כבר שנתיים בבית חולים ואולי כל שאר הדברים שכתבת נכונים. גם אם כן, למרות שאני בספק (הרי את כל זה רק שמעת היום ברחובות מאה שערים), יש דבר אחד קטן שאתה שוכח: חוק וסדר. אם האמא אכן חפה מכל פשע, אז היא תוכיח את זה בבית משפט וככל הנראה תצא זכאית. לא קשה להוכיח שהגשת תביעה נגד בית חולים וגם לא קשה לזמן עדים שיעידו על מסירותך כהורה.
      אך הנה, שוב, ניתן לראות את פרצופם המכוער של החרדים במאה שערים שחושבים שהם מעל לכל חוק, סדר ומערכת שיפוט. עצרו את חברה שלנו? נשרוף פחים ברחובות! המשטרה תבוא להרגיע אותנו? נזרוק עליהם אבנים!
      זה נשמע לך הגיוני?!?! ביום שבו הם ילמדו לקבל על עצמם את החוקים בישראל, שעושים עמם רק חסד (בכל זאת, אני לא מכיר עוד מדינה שגובה אקסטרה מיסים מכלל התושבים כדי לממן משפחות חרדיות מרובות ילדים), הם יקבלו בחזרה את הכבוד הראוי. עד אז, המשטרה תצטרך לנהוג כלפיהם ביד קשה. לא ניתן להם להיות קומץ קטן של אנשים ששמים פס על החוק ומטילים אימה על כולנו!

    • הצגת השאלה נובעת מתמימות מופלגת, תפקידה של העיתונות בישראל... (ל''ת)

      לפלג ולשסות חלקי אוכלוסיה אלו באלו, 16/07/09 00:44

    • הטיפנות (מבלי להכליל) עורכים ניסויים בחסרי ישע,לאמא פשוט נמאס.. (ל''ת)

      ואם מדובר בחרדים-אז הפשע גדל בהתאם., 16/07/09 01:23

    • אנשי מאה שערים

      שולה, 16/07/09 10:26

      תפתחו את העיניים!!!!!
      אתם מכוסים בערמה של שקרים
      דמגוגיות
      עיוות המציאות

  • 17.

    זה רק הפגנה-רק הפגנה (ל''ת)

    יחזקאל,הרצליה , 15/07/09 23:22

    • לא נכון. זו התפרעות (ל''ת)

      מויישי ווייס, 16/07/09 01:32

  • 16.

    כמה קל להפגין כשלא צריכים לעבוד וכשהמשטרה לא נוגעת אותך (ל''ת)

    מתי ייכנסו לכלא????, 15/07/09 23:15

  • 15.

    לרסס באש חיה את עוכרי ישראל האלה!!! (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 15/07/09 23:14

    • באש חייה צריך לרסס את ההורים

      נני ננה , 15/07/09 23:17

      שלך שברגע קטן של תאווה יצרו חיית טרף כמותך.מי יתן ותינמק כל חייך בכלא סינגפורי או משהו דומה

      • ננה נני גשי למיטבח ותכיני סאלאט'ה מטבוח'ה .מה לך ולהבנת הניקרא ? (ל''ת)

        נעמה השפויה ,ממעלות .[האמיתית] תומכת חיים רמון., 16/07/09 03:26

        • חיים רמון? זה עם הלשון? (ל''ת)

          גכעגכע, 16/07/09 15:29

  • 14.

    תורתם -הפגנות וחסימת כבישים נמאסתם..

    דני, 15/07/09 23:14

    אילו עבדו
    אילו התגיסו לצבא
    היו מזמן מפססיקים להפגין

  • 13.

    שיתחילו לעבוד חכם-דבר ראשון להחרים את הרמקולים (ל''ת)

    גג, 15/07/09 23:10

  • 12.

    עדת חוליגאנים חנפים מגנים על נפקה שמשרכת דרכיה. רשעים. (ל''ת)

    אויערבאך, 15/07/09 23:09

  • 11.

    לכל המגיבים החילוניים המנוולים והרשעים

    נני ננה , 15/07/09 23:07

    נמאס כבר מהצביעות שלכם ..שאתם צריכים את החרדים וזה כולל ..יד שרה ..לב מלכה ..עזר מציון ..רפואה וישועה .ברכות מרבנים ועוד כהנה וכהנה אתם יודעים בדיוק לאן להגיע אבל עכשיו בלהט האירועים אתם מקללים .לכו לבתי הכלא ותראו מי יושב שם על רצח ..אונס ..סמים ..עבירות רכוש ..99 אחוז חילוניים פי כמה וכמה עשרות מונים מהיחס שלכם באוכלסיה אז מה אתם רוצים שבו בשקט ותאכלו את החרה שבישלתם במדינה הזאת ...מי אסף את גופות ילדכם לאחר הפיגוע בדולפינריום אנשי זקא שעזבו הכל ובאו .מי מחלק אוכל בבתי חולים .מי ??די לצביעות הרי אתם רועדים מפחד שכל הדתיים יעזו ותשארו כאן לבד זה האמת ואין בלתה

    • ועל זה נאמר... פחחחחחחחחחחחח. הפגנה בזכות הרעבת ילדים? ממש יראת שמים.. (ל''ת)

      Eחד, 15/07/09 23:10

    • שום מעשה טוב לא מצדיק אלימות ורע כמו של החרדים האלו

      שמלאים בשנאה, 15/07/09 23:18

      ולא כל החילוניים צריכים ברכות
      מעדיפים אזרחים שומרי חוק
      המכבדים את האחר
      ואת זה אי אפשר לומר על החרדים שלך
      שהם בטח לא טובי לב
      אלא לרב אוכלי חינם ופרזיטים
      אפילו על חשבון נשותיהם
      וילדים קטנים שסובלים מהתעללות שנים

    • בשם הדת?!

      שרי, 15/07/09 23:29

      אותם פעילי מצוות שאתה מזכיר אינם שורפים פחי אשפה, אינם פןגעים בשוטרים ואינם מגינים על אישה שהרעיבה את בנה.
      מי שצבוע ה אתה!
      אותם '' דתיים '' אינם מיצגים את הדת
      הם קומץ מופרעים שחושבים שהם מעל לחוק
      מקווה שראש העיר ימשיך להיות אמיץ ולהתנגד באופן הכי ברור לאלימות פושעת זו.
      ואתה תתביש.

    • את ממש חייבת להראות קבל עם ועדה עד כמה אליה את????

      אבי דגן , 15/07/09 23:36

      אלימות מילולית אינה פיותה מאלימות פיזית! אני חושב שטיפול שגם פסיכיאטרילא יוכל לעזור לך!

    • את/אתה המגיב הכי מנוול ורשע פה (ל''ת)

      לפי ניבולי הפה שלך, רואים איזה חינוך קיבלת..., 16/07/09 00:33

    • לא כל החילונים מנוולים ורשעים, יש גם המון טיפשים,כסילים,ומתוסכלים.. (ל''ת)

      קשי יום, 16/07/09 00:46

    • לא צריכה רבנים

      לא צריכה חרדים, 16/07/09 00:50

      רבנים לחפשיים כמו אופניים לדגים.

    • ננה יא אפס... תעשי קודם משהו ואז תדברי .!!ננה נני מעולה בפיטפוטים !

      ג'ייקוב אבירג'יל--ק.מלאכי, 16/07/09 03:25

      רק פיטפוטים !!

  • 10.

    רק אש חייה וגז מדמיע יכניע את המנוולים הללו.

    דני ב., 15/07/09 23:01

    מדוע לא מטפלים בהם כמו בערביי ישראל בשנת 2000 ? מדוע לא שומעים על גז מדמיע, או אש חייה להגנה עצמית?

    • אש חייה על הוריך שיצרו מפלצת כמוך בתאווה של כמה שניות (ל''ת)

      נני ננה , 16/07/09 06:33

      • אש חיה על חית אדם בזויה שכמוך (ל''ת)

        ש, 16/07/09 16:16

  • 9.

    לאסוף אותם אחד אחד יחד עם האם הפסיכית ולכלא לצינוק (ל''ת)

    tami.me , 15/07/09 23:01

  • 8.

    הגיע הזמן להבין אותם -די- הם אחים שלנו (ל''ת)

    מני, 15/07/09 22:55

    • איזה אחים שלנו??? ראית פעם הפגנה אלימה כזו אצל חילוניים??

      tami.me , 15/07/09 23:06

      אמרו במפורש שהילד המסכן ניראה יותר מחריד מילד בשואה
      על מה אתה מדבר???על מה מפגינים חולי הנפש האלה??? מה פתאם לשחרר את המכשפה שהתעללה בילד צריך רק לקחת את כל הפסיכים האלה לשים אותם בצינוק להרעיב אותם ולא לתת להם טיפת מים
      וששם יעשו הפגנה

      • החולנים החילוניים לא מפגינים באלימות אמנם אבל מאידך ..

        נני ננה , 15/07/09 23:11

        כל עצמותם אומרת אלימות ועם אתה לא מאמין לי תשאל את רונית תירוש מנכלית משרד החינוך לשעבר

        • מסתבר שהחילונים ''הריקניים'' נעלים על החרדים

          אסף, 15/07/09 23:22

          לפחות אנחנו לא מפגינים באלימות, שולחים ילדים קטנים כדי שיפגעו בהתפרעויות, מגינים על מתעללים וכופים את אורח חיינו על אחרים.

          כאן אנו יכולים לראות את פירות החינוך החרדי המהולל - חבורה של שטופי מוח, דלי אינטליגנציה, בורים ואלימים.
          הצלחתם.

        • החילונים אומרים אלימות?

          חילונית גאה, 15/07/09 23:41

          תסתכל איך אתם נראים מזעזע! דוגמא רעה לעם היהודי. יהודי לא הוגדר לפי הפאות שלו או לפי זה שהוא לבוש כמו פינגווין איש איש באמונתו יחייה והכי חשוב דרך ארץ קדמה לתורה. ממש דרך ארץ ההפגנות שלכם. ממש אכפת לכם מהילדים שלכם שאני יושבת לי בעבודה מעשנת סיגריה ואוטו דוסמוביל נפתחת ואמא מורידה תינוק לתוך הסיגריה שלי. מה כאילו אתם מתנהגים ככה בגלל שיש לכם רזרבות בבית? מתעללים בילד אחד כי יש לכם גם ככה עוד 16 מיותרים? ולא צריך לשאול את הגברת תירוש יש סיבה שהיא לשעבר

        • ואגב

          חילונית גאה, 15/07/09 23:50

          קודם תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב ואחרי זה תדבר על מנכלית משרד החינוך למה נראה לי שאין לך שום קשר אליה באף מובן

        • אתם עם אחר, אתם פולנים שהתלבשו על היהודים כדי לעשוק אותם.

          מיתמית , 15/07/09 23:53

          איחססס

          • כתבי לי את שם אימך ..

            נני ננה , 15/07/09 23:57

            כדי שאתפלל עלייך שתזכי לחזור בתשובה ולא תלכי חליללה לשאול תחתית

            • דחוף את האמונות הטפלות שלך לת.....

              מיתמית , 16/07/09 00:05

              ולך תמלמל עוד כמה פסוקי שטן ותחשוב שאתה נקי...

              • לנתק את הקשרים עם אמריקה !! . אני לא סובל את מיטשל ! (ל''ת)

                מאת : נריה חשוון ,.. [חסדאי], 16/07/09 03:22

          • מני , למה תוציא דיבת אחיך ? שבאבניק עלוב ומתחסד . (ל''ת)

            ישורון, 15/07/09 23:58

          • הופה, אני מזהה רגשי נחיתות עמוקים בתגובתך היוצאת מהלב (ל''ת)

            גשי לטיפול מקצועי מעמיק, 16/07/09 00:47

          • ואת שיכת לבית המלוכה האוסטרי כנראה (ל''ת)

            נסיך הכתר., 16/07/09 12:17

        • כל הכבוד על הדיעה, במקרה הזה זה לא נכון

          חי, 15/07/09 23:55

          כחרדי אני יודע שבמקרה הזה אין מה להבין, מדובר בכל נערי השוליים של המגזר החרדי שברגע שיש להם איזושהי עילה הם מיד יוצאים לרחובות ומשתוללים - צריך לכסח אותם ולדאוג שזה יגמר מהר. גם בתוך המגזר כבר מוקיעים אותם ...

        • ננה שלי !! שלי,המנשר החינוכי שלך מזכיר לי מאמר של שאראל דה' גול.. (ל''ת)

          עאווד לוטפי, כפר קראעה., 16/07/09 03:23

    • הם האויבים שלנו לא האחים (ל''ת)

      rr, 15/07/09 23:11

    • אני לא אחיך , גזען , ואפילו לא בן דודך.

      יאצק הפולני, 15/07/09 23:13

      קח את אחיך מ''תולדות אהרון'' ואחיותיך מקהילת סאטמר וסע לוויליימסבורג.
      שם כבאר ינענעו אותך כמו שצריך , בלעם.

    • הם לא אחים שלי

      אסף, 15/07/09 23:17

      1. אני בן יחיד.
      2. אם היו לי אחים כמותם: שטופי מוח, מגינים על מתעללת, ברברים, בורים, עילגים ואלימים הייתי כבר דואג שלא להגיע לארוחות משפחתיות.

    • מני יקירי , אתה אח שלהם. לא שלי. ש''סניק מופקר. (ל''ת)

      ישורון, 15/07/09 23:36

    • להבין אותם במה????

      חילונית גאה, 15/07/09 23:37

      להבין אותם בזה שהאמא מתעללת בתינוק בן 3 חסר ישע והם מפגינים נגד מעצרה??? איפה אתה חי???? היא הרעיבה אותו במשך שנתיים!!! עוד מעט תגיד אולי שצריך היה להבין את האמא שהרב אליאור חן, ימח שמו, אמר לה לשרוף את הילדים שלה עם תנור ספירלה או לשבור להם את הידיים עם פטיש. או להבין את האמא מהגיהנום שסגרה את הילדים שלה בזוודות לשלושה ימים אז להבין אותם??? אנשים כאלה לא אחים שלנו ולא יהיו גועל נפש

  • 7.

    מה שמעניין פה בסיפור הזה

    מוטי, 15/07/09 22:49

    מה שמעניין פה בסיפור הזה הוא שפעם ראשונה שהמשטרה מגינה על ילד ''חרדי'' ולחרדים יש עוד אענות על זה

  • 6.

    חח חרדים משועממים מחפשים סיבה לשרוף פחים (ל''ת)

    102, 15/07/09 22:48

  • 5.

    איפה אתם חיים?? (ל''ת)

    אזרח, 15/07/09 22:45

  • 4.

    אני חילוני ותומך בחרדים

    אבי, 15/07/09 22:42

    המשטר המושחת במדינת ישראל עוסק ברדיפה שיטתית של כל מי שמאיים על ההגמוניה שלו - מתנחלים, חרדים, ימניים וכד'

    • ההגמוניה המרושעת הזו...

      מלה טובה , 15/07/09 22:46

      ...כופים עלינו להאכיל ילדים רעבים בני 3. בושה וחרפה!

      • יום אחד כל המיעוטים יבינו שהם צריכים לעבוד ביחד ואז

        אבי, 15/07/09 23:17

        כן, ובלילה אחרי שהחרדים גומרים להפגין הם הולכים לאפות מצות בדם של ילדים חילונים..
        באמת בושה וחרפה..

    • אני חרדי ואני שונא את הרב עובדיה (ל''ת)

      rr, 15/07/09 23:11

  • 3.

    לאן הגענו?

    avivaben , 15/07/09 22:38

    כל שוטרי ירושלים הקשוחים לא מסוגלים לפזר כמה מאות חרדים אימפוטנטים ורופסים? מה קורה במדינה הזאת?
    איפה הכלים לפיזור הפגנות?

    • בתוך השאלה שם נמצאת התשובה ..

      נני ננה , 15/07/09 23:15

      השוטרים גסי הרוח אים יכולים להילחם נגד ילדים קדושים וטהורים עם הפנים העדינות .הם פשוט אינם מסוגלים כי אחרי הכל הם גם יהודים .

      • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        חילונית גאה, 15/07/09 23:49

        עלק קדושים וטהורים. פנים עדינות. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח עדיף יהודי חילוני המשרת בצבא כדי להגן על משפחתו וחבריו מאשר יהודי חרדי ההולך לישיבה וחושב שהספר יציל אותו מפצצת האטום של אירן. עדיף יהודי חילוני שיעזור לחברו שזקוק לשיחת טלפון ברחוב מאשר יהודי חרדי שלא יסע בשבת ויאנוס את הילדים שלו עדיף יהודי חילוני שיכבד את הוריו מאשר יהודי חרדי שיתעלל בילדיו!!!

  • 2.

    חיות אדם. אין להם טיפת כבוד לחוק או למוסר (ל''ת)

    הקורא המתמיד, 15/07/09 22:37

    • חיות אדם תקרא להורים שלך שבגלל..

      נני ננה , 15/07/09 23:13

      תאווה של רגע עשו ויצרו במו ידיהם חיה מנוולת כמוך

      • החרדים המתפרעים הם למעשה אינם יהודים

        אסף, 15/07/09 23:20

        הם נראים *כמו* דתיים, ומתלבשים כמותם, כלפי חוץ הם מתפללים ומקיימים מצוות אבל בפנים, יהודי המגן על אם מתעללת (או שלא, אבל מונעים משפט צדק ובדיקה), כופה את דתו על אחרים ומתנהג באלימות אינו יהודי כלל ולא משנה אם יש לו שני כיורים בבית.

      • תלמד הלכות לשון הרע, ומיד! (ל''ת)

        יש מדור מיוחד בשבילך בגיהנום, 16/07/09 00:35

      • איזה ויכוח בוגר!... (ל''ת)

        מויישי ווייס , 16/07/09 02:09

      • .נני ננה !!המינשר הביטחוני שלך מביא לי חשק לגייס אותך לשורות האירגון (ל''ת)

        נח אבוטבול, 16/07/09 03:20

      • ננה נני

        רונית, 16/07/09 11:59

        חתיכת סתומה. במקום להתפרע תלכו לצבא. אוכלי חינם. משעמם לכם .לכו לצבא .לכו לעבוד. תשלמו ארנונה. תלכו לעזה.

    • אין הלכה נגד התאכזרות לילדים? איפה היהדות ה'מוסרית' כאן? (ל''ת)

      השני מהאמצע, 16/07/09 06:03

  • 1.

    מלחמת דת במיטבה - אל תוותרו לחרדים אשר רוצים לכפות את דעתם עלינו (ל''ת)

    ovan , 15/07/09 22:36

    • אמת ויציב

      שרה, 15/07/09 23:06

      ושהאמת תנצח

    • טוב, בסדר לא נוותר להם, יש עוד הצעות מעניינות ? (ל''ת)

      למציע הגאוני, 16/07/09 00:50

      • כן, יש לי. להכנס בהם עם אלות ולהכאיב להם עד שתושג הרתעה (ל''ת)

        קוורטי , 16/07/09 06:27